Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

8,5 Lees 19730 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

A. Jager 27-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Prettige online shop, duidelijke productomschrijving op de site.
Na bestellen duidelijke mails met de status van de bestelling en tenslotte een levering conform belofte.
Persoonlijk vind ik de mogelijkheid van afterpay altijd prettig.
Dit geeft mij vertrouwen in de shop.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Marco 27-04-2018 Via de website gekocht

Mooie tv en snel geleverd

Goede zoekmogelijkheden, duidelijk vergelijkbaar tussen verschillende modellen. Zoekopties voldoen prima

Luc 27-04-2018 Via de website gekocht

Ook al loopt er iets niet goed, de Service is helemaal top

Ik had eerder een review geplaatst dat ik problemen had gehad om een zending terug te sturen via DHL omdat men daar Create3Fit helemaal niet kenden als terug stuur bedrijf. Dat moest vervolgens via PostNL en koste me zelf de verzendkosten. Het meeste gedoe vond ik het feit dat ik iets ontvang via DHL maar daarlangs niet kon terug sturen. In ieder geval was de retourzending heel snel aangekomen en was ook gelijk het bedrag terug gestort. Heel erg snel allemaal. Ook kreeg ik een dag na het plaatsen van mijn review een reactie om persoonlijk even contact op te nemen en heb ik gedaan waarna ook die verzendkosten met twee dagen later terug gestort waren. Kijk.... en dat is nu Service met hoofdletter S. Er kunnen altijd dingetjes niet lopen zoals je hoopt of verwacht maar het gaat erom hoe je deze oplost.
En dat is dus helemaal top. Hulde :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arthur 26-04-2018 Via de website gekocht

Super service!

Heb onlangs een tv gekocht via bol.computer Vond het erg leuk om die bij Tom Coronel te kopen. Werd super snel geleverd, volgende dag al. Begrepen bepaalde instellingen niet. Zijn via de mail heel snel en erg goed en vriendelijk geholpen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alinda 26-04-2018 Via de website gekocht

Goede service

Ik had een bestelling geplaatst maar realiseerde me de volgende dag dat ik met die tv niets kon (ci-module). Er werd geen probleem van gemaakt om de bestelling te annuleren, ook al was die al aangemeld bij de vervoerder. Geld stond snel weer op mijn rekening.

Tonny 26-04-2018 Via de website gekocht

Snelle correcte levering !!!

De levering verliep zoals gepland.
Product correct en in orde geleverd.
Zeker aan te raden. Mijn dochter is zeer tevreden ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Elizabeth 25-04-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede en snelle service, bestelling werd meteen geleverd. Ik was niet thuis op de aangesproken dag en ze kwamen de volgende dag leveren.

Faruk Okutan 25-04-2018 Via de website gekocht

TOP!

Ik heb vrijdag mijn bestelling gedaan vanuit België; ik had gehoopt de televisie woensdag te ontvangen. De volgende dag stonden ze al voor mijn deur!

Dit noem ik nou service van de hoogste klasse! Bedankt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Adri 24-04-2018 Via de website gekocht

Daphne is een kei

Bij het verzenden van mijn LCD tv heeft DHL, de vervoerder, er een potje van gemaakt, en het pakket zoek gemaakt!
D., van de servicedesk van Televisiewinkel.nl, heeft ingegrepen en prima geholpen om de tv toch nog op tijd te leveren.

Erwin 22-04-2018 Via de website gekocht

Het verschil maken doe je zo...

Klantgericht en betrokken, meedenkend en ‘afspraak is afspraak’ . Daar maak je het verschil in. Prima service: snel en adequaat.

Gert 22-04-2018 Via de website gekocht

Fantastische service en supersnelle levering

In de namiddag besteld volgende dag in huis ze doen werkelijk wat ze beloven klasse hoor ga zo door en het was ook nog het goede produkt top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

leo vissers 22-04-2018 Via de website gekocht

alles zoals afgesproken en uitgevoerd

bestelde online en kreeg meer dan voldoende info betreffende de verzending en levering.
alles verliep ook zoals gepland. dus prima

Rob Wouters 21-04-2018 Via de website gekocht

TV stuk in garantie.

Wij hadden een tv gekocht van 55 inch die kapot ging na 1,5 jaar (dus in de garantie). Zonder probleem konden we het geld terug krijgen, maar hebben meteen een nieuwe besteld. Hij was 70,00 euro duurder maar we kregen 20 euro korting dat vond ik schappelijk. Top Televisiewinkel.nl.
Wij zijn erg blij met jullie.

Luc 21-04-2018 Via de website gekocht

best snel allemaal, maar retour zenden is op eigen kosten

Ik had een wandbeugel voor een nieuwe computer monitor besteld. Deze beugel was vesa 100 tot 200. Ik wist niet dat dit niet zou passen op de monitor omdat het blijkt dat er een verdieping in de achterkant zat waar echt alleen maar een vesa 100 in past. Mijn fout en de beugel terug gestuurd. de levering aan huis was via DHL en op de website staat dat het product via een DHL of PostNL Pickup point weer terug gestuurd kan worden. Nou dus niet via een DHL punt en dus maar via PostNL wat mij dus 6,95 koste en ook niet terug gekregen. Alles is verder heel snel geregeld maar het koste mij wel die knaken. Dus wees ervan bewust dat het eigen kosten zijn als je dingen terug wil sturen naar Tom. Het is ook een beetje rare constructie. Je besteld via Bol.com, je komt vervolgens bij televisiewinkle.nl uit maar uiteindelijk de levering en waar je het terug naartoe moet sturen is create2fit.nl.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Create2Fit 23-04-2018

Beste Luc,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.
Graag zouden wij de situatie opnieuw willen bekijken.
Helaas kan ik met de genoemde gegevens uw order niet terug vinden.
Zou u ons een e-mail bericht willen sturen? Dit bericht kan naar klachten@create2fit.com o.v.v. review verzendkosten.

Harrie 21-04-2018 Via de website gekocht

Goede service

Nadat ik melding had gemaakt van een ontbrekende “dongel” bin aankoop vN een smart TV heeft men deze alsnog kostenloos opgestuurd.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Mark van Geldern 20-04-2018 Via de website gekocht

Levering

Heel jammer dat ik zelf moest bellen om de track en trace code.
Het is lijkt mij normaal dat als je iets besteld daar een opvolging bij krijgt maar helaas daar moest ik zelf over bellen.
Kreeg wel factuur en garantie.

Officiele reactie van Create2Fit 23-04-2018

Geachte heer van Geldern,

Vervelend om te moeten vernemen dat u van ons geen track en tracé code heeft mogen ontvangen.

Normaliter zou u deze automatisch via e-mail moeten ontvangen mits het gaat om een klein pakket.
Wij zouden graag willen controleren waar het mis is gegaan, om dit in de toekomst te voorkomen.
Helaas kunnen wij op basis van naam niks terug vinden in ons systeem.

Wellicht dat u ons een e-mail bericht wilt sturen op klachten@create2fit.com o.v.v. review.

In afwachting op uw reactie.

Freddy 20-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service en prima prijs, alleen de nazorg mag beter!

Via de mail een leuk aanbieding ontvangen voor een 43" Samsung TV. Deze direct vian de site besteld inclusief een muurbeugel die in een totaalpakket werd aangeboden. Snelle levering! Alleen bij het monteren van de muurbeugel op de tv, blijkt deze niet te passen. Bij de klantenservice kreeg ik te horen dat ik maar andere bouten moest halen bij de doe-het-zelf-zaak. Dat vind ik echt een knullige oplossing. Ik kan wel het bonnetje opsturen en krijg ik mijn geld terug. Het gaan mij niet om die € 1,50 voor 2 andere bouten. Het gaat mij om de service en goed verhaal waarbij, dit soort ergenissen in de toekomst worden voorkomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Klantenservice

Officiele reactie van Create2Fit 20-04-2018

Beste Freddy,

Service staat bij ons hoog in het vaandel!
In dit geval had zeker in eerste instantie een oplossing vanuit ons aangeboden moeten worden, in dit geval is door onze medewerker gekozen voor de snelste manier om dit voor u op te lossen. (niet de beste manier met veel nazorg!)
Wij bieden hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Heeft u de bouten nog niet aangeschaft mag u dat altijd nog via ons aanmelden.
Heeft u de bouten al wel aangeschaft dan zullen wij het bedrag zo snel mogelijk aan u terug storten.

Nogmaals onze oprechte excuses.

Bram 20-04-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd

Gemakkelijk en overzichtelijke webshop. De gewenste informatie is te goed vinden en daarnaast voldoende keuze.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Wilma 20-04-2018 In de winkel gekocht
Naarden Vesting

Zeer tevreden

Afgelopen zaterdag geweest in Naarden Vesting., waar we heel vriendelijk werden geholpen onder 't genot van een kopje koffie. Vriendelijk personeel en goed geadviseerd, en vervolgens met een mooie televisie de winkel uit zijn gegaan. Werden daar zelfs mee geholpen, de medewerker die de televisie uit 't magazijn haalde heeft 'm tot aan de auto gebracht.. Topservice!

Tubbytim 19-04-2018 In de winkel gekocht

Top bedrijf

Top winkel ik had de Samsung ue40ku6400 besteld en kreeg de nieuwe versie mee ue40mu6400

Helemaal top

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

van de Kant 19-04-2018 In de winkel gekocht
huizen

Goed en snel geholpen

Erg makkelijk te bereiken en snel je product meenemen bijna altijd op voorraad en snelle service erin en eruit met de juiste informatie

Harry 18-04-2018 Via de website gekocht

Bestelling Bol.com Televisiewinkel.nl aflevering

Via Bol.com een Smart TV gekocht. Deze is keurig op tijd bij mij bezorgt via Televisiewinkel.nl. De combinatie is een 10 voor mij. Daarnaast heb ik uw site bekeken en deze ziet er goed en verzorgt uit. Mijn complimenten.

S. Groeneveld 18-04-2018 Via de website gekocht

Super service, snelle levering, vriendelijk aan de telefoon.

Super snelle levering; site is niet voldoende toegankelijk voor mensen met een visuele beperking; heb vriendin de bestelling moeten laten doen; telefonische klantenservice uiterst vriendelijk en men stond ook wel open voor verbetering van de toegankelijkheid.

Officiele reactie van Create2Fit 20-04-2018

Geachte mevrouw Groeneveld,

Bedankt voor het schrijven van een review na een bezoek aan onze webshop.
Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en uw e-mail bericht ontvangen met punten voor verbetering.
Onze klanten staan bij ons hoog in het vaandel, wij staan open voor verbeteringen.
Wij zullen uw punten dan ook meenemen om onze website hierin te verbeteren.

Almere 18-04-2018 Via de website gekocht

Aankoop ging als verwacht, snel en goed.

website werkt goed, de levering ging snel en kwam betrouwbaar over via thijse.
Veel info op de website dmv videos!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Monique Jansen 18-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Erg goede service en snelle levering, alles gaat netje op afspraak, pakket is netjes ingepakt, al met al super dus!

Steven 18-04-2018 Via de website gekocht

Prima prijs / kwaliteit

Denken echt vanuit de consument, dus niet alleen maar zeggen maar ook daadwerkelijk doen en leveren. Vooral de instructie video’s spreken mij aan pure klantenbeleving

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Force Mentale 18-04-2018 Via de website gekocht

Prima opgelost!

Ik had een TV besteld en per abuis ontving ik het verkeerde model. Na een mail werd ik al snel gebeld met excuses en de mededeling dat de juiste TV de dag erop wordt afgeleverd. En het mooie komt nog, ik had oorspronkelijk een demo-model besteld, deze was inmiddels niet meer aanwezig, maar kreeg hiervoor in de plaats een gloednieuwe, zonder bijbetaling! Super opgelost door de medewerkers en dus heel tevreden. Enorm bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Berend 18-04-2018 Via de website gekocht

Alles zoals toegezegd!

Mijn bestelling is keurig volgens de vooraf toegezegde levertijd afgeleverd!
Ook een pluim voor DHL! Ik hoorde de bel niet, maar werd gebeld door de chauffeur om te zeggen dat hij voor de deur stond!👍🏼👍🏼👍🏼

Renate 17-04-2018 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Goede service, de televisie was op voorraad en in de aanbieding. Wonen dichtbij Naarden, dus snel gehaald en aangesloten. Helemaal Top

Ceriel 17-04-2018 Via de website gekocht

Superwinkel, zeker een aanrader!

Prachtige winkel met vriendelijk en behulpzaam personeel.

Ik ben helemaal tevreden.

Bedankt voor de goede service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans de Brouwer 16-04-2018 In de winkel gekocht

Top zaak

Gezocht op internet naar een OLED tv. Kwam bij deze winkel terecht mede door de uitstekende resenties. Gaan kijken en met een tv naar huis gegaan. Prima uitleg gekregen en men nam ook ruim de tijd voor mij als klant. Zoek je een tv voor een goede prijs met daarbij prima deskundig advies dan zal ik deze zaak zeer zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Richard 16-04-2018 Via de website gekocht

Snel

Goed bestelwijzer en snelle levering. Sneller dan verwacht en goed te volgen wanneer de levering plaats vind.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerdavan der Linden 16-04-2018 In de winkel gekocht

Bij binnenkomst werden wij vriendelijk gegroet en geholpen.

Winkel ziet er mooi en overzichtelijk uit. Verkoper liep netjes met ons mee om de televisie in onze auto te zetten.

Ferdy 15-04-2018 Via de website gekocht

Slechte service

Televisie besteld, omdat ik de dag erna niet thuis was op een andere locatie laten bezorgen. Eerst nog even de klantenservice geraadpleegd of hij ook echt de volgende dag bezorgd zou worden. Ja hoor, geen probleem. Volgende dag kreeg ik de bezorgbevestiging voor twee dagen later. De klantenservice kon niets anders dan excuses maken, maar iets regelen ho maar. Morgen gaan ze ermee verder, hoop maar dat ze dan wel doen wat ze beloven......

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Create2Fit 16-04-2018

Beste Ferdy,

Ten eerste willen wij u onze welgemeende excuses aanbieden dat wij de bestelling niet op de afgesproken datum hebben geleverd.

Door een systeemfout bij ons is het bij een X aantal orders niet gelukt om deze op zaterdag te leveren.
Wij zijn achter de schermen hard bezig om het probleem op te lossen

Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad, zoals afgesproken een geheel nieuwe zending ingezet op een ander adres.

Nogmaals onze excuses voor de vertraging en ongemakken.

Maarten vd Hurk 15-04-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service en snelheid

Omschrijving, beschrijving, aanbod, recensies en uitleg video’s uitstekend weergegeven en met volle vertrouwen de aankoop gedaan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Thomas 14-04-2018 Via de website gekocht

Top service

Goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling. Contact met Klantenservice was prima, werd snel en goed geholpen.
De levering verliep zoals beloofd en de TV was zeer mooi.

Martin 14-04-2018 In de winkel gekocht

Deskundig geholpen

Deskundig geholpen, alles rustig en goed uitgelegd. Modellen goed te bekijken.
Wel lastig dat je goed moet opletten wie er aan de beurt is. Als je een nummertje zou hebben kan je rustig rondkijken :-)

Rob de Jong 14-04-2018 Via de website gekocht

Niet geleverd op toegezegde datum

Keurige professionele webshop alleen toegezegd werd bij bestelling voor 21:00 uur s,avonds, levering volgende dag. Nog gebeld met webshop die toezegde levering van zaterdag bevestigde. Zei nog tegen mijn vrouw: “ Ja Natuuuuuuudlijk” leveren ze op de toegezegde datum. Tot onze verbazing en verrassing krijgen wij een e- mail dat de levering maandag is.
Officiele reactie van Create2Fit 16-04-2018

Geachte heer de Jong,

Wij zijn achter de schermen hard bezig om het probleem op te lossen.
Wij zien dat de chauffeur op dit moment onderweg is om uw bestelling te leveren vandaag.
Mocht u vandaag uw bestelling niet hebben ontvangen dan vernemen wij dit graag van u .

Nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Rutger 14-04-2018 In de winkel gekocht

Top Demo model LG 43UJ630V

Product duidelijk gereserveerd met bevestiging na het verlengenden met een dag omdat iets er tussen kwam vriendelijk geholpen aan de telefoon.(uiteindelijk toch nog dezelfde avond gekomen) Op een beleefde manier geholpen enige puntje is dat ik weg ging met wat onduidelijkheid over de bon omdat ik alleen de pin bon meekreeg bleek later dat je de factuur in je mail krijg maar was toch fijn geweest als dat bij mijn aankoop vermeld was. Voor de rest dankjewel voor deze deal!

Gert 13-04-2018 In de winkel gekocht

Samsung ue55mu7000

Fantastische tv .met prachtig beeld en veel mogelijkheden. Perfect geholpen door het personeel van de televisiewinkel

Martin 13-04-2018 Via de website gekocht

Zeer betrouwbaar bedrijf met uitstekende prijzen.

Vorige week heb ik hier online een soundbar gekocht voor bij mijn televisie. Het betrof een showmodel en de prijs was haarscherp. Helaas had ik een te goedkope keuze gemaakt, de tv en de soundbar speelden niet goed op elkaar in. Dus ik heb 'm weer netjes ingepakt en geretourneerd. Na 1 dag kreeg ik al een ontvangstbevestiging en een dag later kreeg ik bericht dat het geld zou warden geretourneerd. Na 2 dagen stond het aankoopbedrag op mijn rekening. Bijzonder prettig, soepel en snel geregeld!
Binnenkort maar eens naar de winkel om zelf te gaan kijken en luisteren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jodie 12-04-2018 Via de website gekocht

Super goede, en snelle levering

Na lang twijfelen om een tv online te bestellen, toch gekozen via bol.com voor tom coronels tv winkel gekozen. Absoluut geen spijt, super de volgende dag netjes geleverd via dhl. Via email goed op de hoogte gehouden over het verloop van de order

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans 12-04-2018 Via de website gekocht

Snel en duidelijk!

Goede prijzen met veel verschillende betaal opties.
Enig verbeterpuntje is na het bestelproces. Dit vind ik persoonlijk wat slordig

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Moustache 12-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en supersnel!

De eerste TV deed het niet - aan en uitknopje defect..goed dat kan. Contact gezocht en binnen 2 werkdagen was een en ander opgelost! Mochten zonder problemen THUIS laten ophalen en de nieuwe de dag erop geleverd!! Supersnelle service en in ieder geval mensen die met je meedenken en echt begrip hebben voor de situatie! Prima service vanuit de Klantenservice!!

M apeldoorn 12-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Tv besteld via internet. Dit ging erg makkelijk.
Bezorging ging ook vlot. Maandagavond besteld, woensdag in huis. Had er een veilig gevoel bij omdat het toch via internet is.

1 nadeel: tijd van bezorging was van 08:00-18:00. Had het liever in een korter tijdstermijn gehad :-) , bvtuasen 8-12 of 12-1600.

S. de Jonge 12-04-2018 Via de website gekocht

Super product en top servicebeleid!

Ik vind de shop echt een meerwaarde, ik kijk er geregeld filmpjes van producten, hierdoor krijg je een duidelijk beeld van wat je koopt! De site/shop is makkelijk en overzichtelijk, echt een verademing ivm andere webshops, ben daarnaast zeer tevreden met mijn product en kan ook iedereen aanraden hier wat te bestellen en ik? Ik zal hier in de (nabije) toekomst ook zeker weer wat aanschaffen! Helemaal top!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Luvan 12-04-2018 Via de website gekocht

Fantastische webshop met een ruim aanbod!

Reeds de volgende dag werd de bestelling geleverd in België. Dus zeer snelle service en dit voor een concurrentiële prijs! Een winkel (webshop) die zeker eens moet bezocht worden wanneer je van plan bent om een audio- videotoestel of toebehoren aan te schaffen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans van Teijlingen 10-04-2018 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

Door de goede begeleiding en persoonlijke aandacht zijn wij tot een goede keuze gekomen voor onze nieuwe tv,
Alle lof naar ***** Al eerder hebben we daar een aankoop gedaan van onze koffiemachine waar wij nog steeds van genieten.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 10-04-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering, goede product omschrijving.

Zondagmiddag een tv besteld (Finlux 43”). Dinsdagmorgen al in huis. Erg handig dat er een uitgebreid productfilmpje op de website stond. De tv voldoet aan alle verwachtingen. Geluid is wat minder in de standaard setting. Door deze te veranderen in de equalizer en op “muziek” te zetten is het geluid best aardig. Beeld is haarscherp en overtreft mijn verwachting van een budget tv. Al met al het geld meer dan waard.

Jan uit Apeldoorn 10-04-2018 Via de website gekocht

Snelle leveringvan het bestelde

Vond de winkel via internet. Prijs van de soundbar was goed dus besteld. Voldoet aan mijn verwachtingen en binnen 24 uur in huis. Tweede meteen besteld en hetzelfde. Klasse Televisiewinkel!