Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Met Tom Coronel aan het roer is Televisiewinkel.nl uitgegroeid tot de grootste gespecialiseerde (web)winkel op het gebied van televisies en audio. Wij leveren direct vanuit onze voorraad en hebben altijd meer dan 1.000 televisies op voorraad. De televisies en audio apparatuur worden dagelijks verstuurd door heel Nederland en België. Het assortiment van ons bij Televisiewinkel.nl bestaat uit topmerken zoals Samsung QLED, Sony OLED, LG en Vogels (muurbeugels). De kracht van Televisiewinkel.nl? Wij hebben ons altijd hard gemaakt voor snelle leveringen, goede service, een centraal gelegen locatie met veel parkeermogelijkheden en scherpe prijzen. En dat loont! Wij weten als geen ander dat het belangrijk is voor een webshop dat bezoekers zich online kunnen oriënteren, maar vervolgens ook waar nodig de producten in een fysieke winkel kunnen bekijken. Daarnaast zorgen wij er ook voor dat zaken als o.a. product-garantie goed geregeld zijn. Sinds 2006 kun je Televisiewinkel.nl vinden aan de Bronsstraat 10 in Naarden. Je vindt hier een zeer professionele showroom met getrainde specialisten welke antwoord kunnen geven op alle vragen. Televisiewinkel.nl is onderdeel van Create2Fit BV powered by Tom Coronel. Create2Fit BV is verder eigenaar van o.a. koffiediscounter.nl, barbecueshop.nl en sneeuwkettingen.com.

Deze score is berekend op basis van 1835 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Ewald 20-02-2018 Via de website gekocht

Dikvoormekaarshow!

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Model wat ik bestelde was niet op voorraad. Kreeg zonder te vragen een ge-update model aangeboden. Prima geregeld en dus dikvoormekaar!

Maurits 20-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

Hele snelle service, zondagavond besteld. In eerste instantie bericht dat de soundbar pas dinsdag binnen zou komen maar toch op maandag mogen ontvangen!
Gelijk aangesloten en werkt top!
Het geluid is super (had dit stiekem al in de winkel geluisterd).

Leon Lutgens 20-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en een goede service

Goed kontakt met de klant over de bestelling en een snelle levering en een zeer goede prijs .Ik zocht een smart tv 32 inch en de prijs was zeer goed

Quirine Smits van Oyen 20-02-2018 In de winkel gekocht
Filiaal op het industrieterrein in Naarden

Perfekte service

Ik ben uitstekend en heel snel geholpen. Binnen 10/15 minuten had ik een nieuwe tv en deze werd keurig in mijn auto gelegd. Het zou fijn zijn als er iemand was die de tv thuis komt installeren. Dat zou helemaal fantastisch zijn.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paul VM 20-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Ontvangst++, Service++,koffie++, TV bij auto, supergeweldig.

Reeds meerdere malen in deze winkel geweest ook buiten de promoties om, steeds snel en goed geholpen.

Desi 20-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goeie actie voor een goed product

Wij gingen met het doel om een nieuwe tv te kopen van Samsung. Na even rond te hebben gekeken in de winkel werden wij geholpen door een vriendelijke werknemer. Binnen 10 minuten liepen wij naar buiten met een naar onze wens nieuwe tv

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Chris 19-02-2018 In de winkel gekocht

Geweldig geholpen!

Geweldig geholpen. Ik wist redelijk welke setup ik wilde hebben maar dankzij het goede advies van de medewerker heb nu echt een top setup. Met de mooie Samsung 55 inch Qled tv en de sonos soundbar kunnen we weer genieten van het beste beeld en geluid. De medewerkers zijn zo relaxed en kundig bij televisiewinkel. Daar kunnen ze bij de grote rode winkel een voorbeeld aan nemen.

Jack baauw 19-02-2018 In de winkel gekocht

Top zaak! ????

Ik koop al een paar jaar Mn tv hier en zal dat in de toekomst ook zeker doen! De werknemers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam zoals ik altijd heb ervaren. Keep up the good work boys! Doei doei!!! 👋🏻👋🏻👋🏻

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Johan Post 19-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer goed en snel geholpen!

Eerder ook al TV's bij Televisiewinkel.nl gekocht. Nu ook weer perfect geholpen! Duidelijke aanbiedingen en uitleg. Ik kijk regelmatig de filmpjes met uitleg en aanprijzingen. Voor een volgende TV weten we jullie weer te vinden!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wijnands 19-02-2018 In de winkel gekocht

Demomodel; nieuwe televisie voor mooie prijs!

Ik heb een demomodel smart-tv gekocht, op de site gevonden en even gebeld dat ik deze wilde hebben. TV is netjes klaar gezet en ik kon hem snel meenemen. Ondanks de drukte (zaterdag) was er genoeg personeel om iedereen goed te helpen.

Marlon 18-02-2018 Via de website gekocht

Snel!!

Vrijdag avond 21:30 bestelling geplaatst, zaterdag middag ontvangen!! Top!! Mooie soundbar! Geweldig geluid😀

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wets 18-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goed geholpen en geadviseerd!

Diegene die ons hielp, heeft al het mogelijk gedaan om een goed voor ons betaalbaar produkt te zoeken en we zijn er heel tevreden over!!!

Ryan 18-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering conform afspraak!

Via Bol een Sonos SUB besteld, voor 22:00 uur op donderdagavond.
Op Bol gaven zij aan dat deze pas zaterdag afgeleverd zou worden maar integendeel!

Omstreeks 22:15 kreeg ik al een Track & Trace van PostNL dat deze de volgende dag (vrijdag) al werd afgeleverd. Prima snelle service, goed ingepakt, niets op aan te merken!

Volgende keer voor mij weer Tom Coronel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans Venneman 18-02-2018 Via de website gekocht

Snelheid en service!

Allereerst de prijsstelling in vergelijking met de concurrentie, verder de snelheid van levering. Ook de keuze aan betaalmogelijkheden was een pluspunt. Overzichtelijke website.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

weet niet wat U hiermede bedoelt 18-02-2018 In de winkel gekocht

fantastische service

fantastische service, werden ontvangen meet een kopje heerlijke koffie. de gekochte tv werd ook nog in de auto gezet. geweldig!!!

Matthijs 18-02-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering.

Overzichtelijke webwinkel, snelle levering, geheel naar wens. Ook goed op de hoogte gehouden via de mail. Geheel tevreden en een aanrader.

wim stegeman 17-02-2018 Via de website gekocht

Klik, klik een klaar

Voor alles en 10.
Avonds om half tien besteld, de volgende dag elf uur in huis.
Alles perfect geleverd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marcel 17-02-2018 Via de website gekocht

Supersnel geleverd!

Televisie om 20.35 besteld, volgende ochtend om 09.42 uur afgeleverd, onvoorstelbaar snel!
Hou dit zo vol voor de klanten naar mij.

Jan 17-02-2018 Via de website gekocht

Service zoals je mag verwachten

Gekocht via Bol.com, Televisiewinkel was blijkbaar uitvoerder. 9 it is omdat snel en netjes geleverd werd. Voor de verdere rest geen ervaring met klantenservice.

John 17-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Super goed geholpen. Helaas was de tv defect . Met geen probleem is deze retour gegaan. Goede service . Met de omgang van zaken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M. Hin 17-02-2018 Via de website gekocht

Houden zich aan afspraak

Gisteren om 17.30 besteld, vandaag om 12.30 in huis. Dat is nog eens snel, heel blij mee. Via track en trace ook goed te volgen wanneer te TV geleverd werdt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Dirk 16-02-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

De winkel en de webshop kan ik zeker bij een ieder aanbevelen. Ruime keuze en betaalbare prijzen met daarbij een uitstekende service.
Bestellen via de webshop betekend de volgende dat al bij u thuis.
Wij zijn zeer tevreden!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wilhelmien 16-02-2018 Via de website gekocht

.prijs oke.geen lokkertjes.geen verzendkosten kortom TOP

Nergens voor deze prijs kunnen vinden..platenspeler in onze gewenste kleur (zilver) en niet zoals elders alleen een "aanbieding " in de kleur zwart ..voor 70 euro meer. Snel en gratis levering zoals het moet zijn 👍

luis 16-02-2018 Via de website gekocht

makkelijke aanschaf

Via de site een simpele reservering maken. Ook voor een demo!
Direct email voor bevestiging en een dag later opgehaald.
Bij thuiskomst garantiebewijs al op mail en ook nog 14 dagen simpel teruggave garantie.
Super, snel en duidelijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ben 15-02-2018 Via de website gekocht

Top Service, kan gewoon niet beter !

Geweldige shop en Service ! Hier kom ik zeker weer terug. Nogmaals Top Service, kan gewoon niet beter !

Han Olsman 15-02-2018 Via de website gekocht

Super

ik ben zeer tevreden over deze hele soepele transactie. De prijs is zeer scherp en na bestelling is de tv binnen 24 uur geleverd.
Kortom een super transactie!!!

Pankertje 15-02-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Tv 2 dagen geleden besteld via bol.com,
Volgende dag mail gekregen van televisiewinkel.nl dat de tv verzonden werd, en idd de volgende dag kwam de bezorger aan de deur. Direkt uitgepakt en veel kijkplezier vanaf vandaag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rick vd Zanden 15-02-2018 In de winkel gekocht

Sorrymaarechtslecht

Sorry maar ben gisteren echt slecht behandelt. Bel voor de zekerheif of model beschikbaar was. Ging om demo model, dat was het, en dus in de auto op naar Naarden. 100km enkel, boeiend, dan heb ik hem. Daar aangekomen moeste ze hem even pakken en raak ik aan de praat met de de ledinggevende op dat moment maar die werd ineens naar het magazijn geroepen. Terruggekomen waren 2 medewerkers onderling aan het lachen en keken me naar mijn idee raar aan. Vertrouwde het niet helemaal maargoed. Thuis aangekomen blijken dus de 4 bouten om het tvscherm op de standaard te monteren op de standaard te ontbreken. Hebben ze dit geweten? Vermoed sterk van wel, maar zeker weten doe ik het niet. Toch nog een 4 voor de mooie winkel. Maar voor de rest bar slecht en zeker voor zokn bedrag! Worden deze nog vergoed? Waarsch niet..

Officiele reactie van Create2Fit 16-02-2018

Geachte heer van der Zanden,

Ik heb u zojuist een email gestuurd aan de hand van deze review.
Wij vinden het erg vervelend dat u geen positief gevoel heeft gekregen tijdens uw bezoek aan onze winkel.

Dit zouden wij graag willen ombuigen naar een positieve afsluiting.

Team Klantenservice Televisiewinkel

Marnix 15-02-2018 In de winkel gekocht

Eerlijk advies

Komen oriënteren voor een 2 kleine LED tv's. Eerlijk, deskundig en oprecht advies gehad van de medewerker. Na een half uur tevreden de deur uitgelopen met 2 mooie 32 inch tv's.

Mojko 15-02-2018 Via de website gekocht

Prima

Prima service.
Zeer tevreden in het algemeen.
Zeker aan te raden voor de andere kopers.
Fijne samenwerking.

Jacco 15-02-2018 Via de website gekocht

Bestelling uit het boekje

Alles was in orde bij deze bestelling. Ik heb gekozen voor televisiewinkel vanwege de goede rating en snelle levering. En dat is uitgekomen!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Charlotte 15-02-2018 Via de website gekocht

Goede en nette levering!

Netjes geleverd, op tijd geleverd en de bestelling was goed verpakt. Ik zou hier nog een keer bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rene 14-02-2018 Via de website gekocht

Snel en goed

Kwam de weekendknaller aanbieding tegen op Facebook, even naar gaan kijken, specificaties opgezocht van de Samsung 4k tv en overgegaan tot de aankoop na het zien van meneer Coronel's introductie/promotie filmpje.
Eenmaal de aanbieding in de winkelwagen gezet in combinatie met een ophangbeugel, betaald met PayPal en hopla Afgelopen Dinsdag hing er een zeer knappe 4k tv van Samsung aan de muur, voor dat geld! :-)

Jorgen 14-02-2018 Via de website gekocht

Super goed!

Sowieso ‘s avonds besteld en de volgende ochtend al aan de deur!
Toen ik belde dat de boutjes van de vogels muurbeugel te kort bleken voor de nieuwe TV (groter model dan de oude) werd ik meteen doorverbonden met de juiste persoon en kreeg ik de volgende dag gratis een setje langere bouten via de post!
Helemaal top en geeft een klant weer het gevoel klant te zijn!
Ga zo door mannen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bianca molag 14-02-2018 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice

Geweldige klantenservice had probleem met installeren van tv meteen gebeld en tefonisch met aanwijzingen binnen mum van tijd opgelost top

Joyce Carnal 14-02-2018 Via de website gekocht

Snelle service en levering!

Ik kwam op deze site vanwege de demomodellen. Als nieuw maar met 40% korting. Heel veel keuze! Perfecte service.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Coen 14-02-2018 Via de website gekocht

Goede prijs, mindere communicatie

De prijs van mijn televisie was 20 euro lager dan op andere sites maar ik had er ook een kabel bij besteld, die werd niet meegeleverd en ik hoorde dat pas nadat ik gebeld had. Had fijn geweest als ik dat zelf niet hoefde te checken.

joke bus 14-02-2018 In de winkel gekocht
tv discounter in naarden

top service

ik vind de winkel,fantastich je kunt eerst alles lekker bekijken wat je wil. heb je hulp nodig dan roep je een medewerker,en die zijn heel erg klantvriendelijk

Tom 13-02-2018 Via de website gekocht

Matige Service

Via de website een Philips LED Tv gevonden in de opruimkelder. Doordat het een demo was de laagste prijs die ik kon vinden. Dus gereserveerd en opgehaald. Bij thuiskomst direct geïnstalleerd en bleek al snel dat de tv na uitzetten in stand-by hierna niet meer gestart kon worden. Niet via remote en niet op de tv zelf. Boel weer ingepakt en morgen terug. In de winkel is er gecontroleerd of ze het probleem konden vaststellen maar zal je zien storing doet zich daar niet voor. Dus met zelfde tv weer retour huis. Wederom geïnstalleerd en jawel storing was er weer. Dus weer inpakken en definitief terug. 's Ochtend eerst even gebeld of de andere demo (zelfde type) die ik nu ook op de site zag er nog was en of ze die beschikbaar konden houden omdat ik 's middags na het werk dan zou komen om om te ruilen; geen probleem volgens medewerker van de serviceafdeling. 's middag in de winkel bleek dat de demo er helemaal niet was. dus kon ik € 19,- bij betalen voor een nieuwe. Dat er 's ochtends nog wel een demo was en deze toegezegd was, daar konden ze niets mee want hij was er gewoon niet. Door deze starre houding heb ik hem gewoon geretourneerd en vervolgens bij andere firma een nieuwe besteld. Wat mij het meeste steekt is dat er geen enkele blijk was dat het vervelend was dat ik 2x terug moest en dat ze onjuiste info verstrekt hadden.

Ton 13-02-2018 Via de website gekocht

top

duidelijke uitleg, makkelijke site. snelle levering, filmpje zorgt voor een duidelijke uitleg,en laat goed zien wat voor aansluitingen er zijn.

Sjef 13-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

TV terug ? Geen probleem !

Sony TV gekocht, maar bleek niet de juist ESA aansluiting te hebben. Een andere goede oplossing was niet beschikbaar, dus zonder morren geld terug. Dat is pas service !

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Ernstenrick 13-02-2018 Via de website gekocht

Geweldig snelle bezorging

Besteld op vrijdagmiddag via Bol.com en op zaterdagochtend wordt de bestelde televisie al bezorgd. Geweldig!

Niels 13-02-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goeie adviezen, en meteen mee nemen!

In de shop werd goede uitleg gegeven over de verschillen tussen de modellen die ik op het oog had, waarna ik uiteindelijk weg ging met extra zekerheid dat ik de goede heb gekozen.

Miranda 12-02-2018 In de winkel gekocht

Wisselende service

Winkel is bekend omdat we er vaker hebben gekocht, altijd tot volle tevredenheid.
Echter dit keer werden we te woord gestaan door een medewerker die er niet veel zin in leek te hebben.
De reacties waren kortaf, het kwam over alsof wij allemaal domme vragen stelden.
We werden niet veel wijzer van zijn adviezen. Ik kan het eigenlijk geen adviezen noemen. Vervolgens een andere medewerker benaderd die ons zeer zorgvuldig en volledig van de gevraagde informatie heeft voorzien.
We hebben tevreden de winkel verlaten, voorzien van een aankoop!

de Vente 12-02-2018 In de winkel gekocht

Smart TV 32PFS5362

Nu hadden wij al voor info via internet opgezocht, maar toch in de winkel heel goed geholpen. En de TV werd zelf naar de auto gebracht dus een prettige service was het maar overal zo.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

m.geel 12-02-2018 In de winkel gekocht
Naaarden

prettige ontvangst en vakkundig geholpen

Op bijzonder vakkundige wijze ingelicht over de aankoop van onze nieuwe TV.
Winkel goed ingericht om keus te maken.

Vivian 12-02-2018 Via de website gekocht

Goede levering en communicatie

De site is overzichtelijk. Voor mijn dochter een Salora smart tv + dongle gekocht . Ik werd constant op de hoogte gehouden en de levering was snel. Ondanks dat dit uit de opruimkelder kwam geen enkele beschadigingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P.S. 12-02-2018 Via de website gekocht

GEweldige service, goede prijs voor de producten

Vorige een tv besteld, deze is netjes en correct bezorgd, de klantenservice helpt ook super goed mee en houden zich aan de afspraken. Ben zeer tevreden over het product en de site. Duidelijk en overzichtelijk. Ik raad zeker aan om hier te bestellen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Curijn 12-02-2018 In de winkel gekocht

Zeer behulpzaam

Door een familielid, die echter nog nimmer in de winkel is geweest, opmerkzaam gemaakt. Omdat we toch in de buurt waren maar eens even gekeken naar een nieuwe TV.

Gerard 12-02-2018 Via de website gekocht

Goedkoop, snel en goed

Laagste prijs. Goede en snelle communicatie na online bestelling.
Levering de volgende dag al om 10.00u. Erg tevreden met service en het apparaat.