Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

9,0 Lees 19727 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Met Tom Coronel aan het roer is Televisiewinkel.nl uitgegroeid tot de grootste gespecialiseerde (web)winkel op het gebied van televisies en audio. Wij leveren direct vanuit onze voorraad en hebben altijd meer dan 1.000 televisies op voorraad. De televisies en audio apparatuur worden dagelijks verstuurd door heel Nederland en België. Het assortiment van ons bij Televisiewinkel.nl bestaat uit topmerken zoals Samsung QLED, Sony OLED, LG en Vogels (muurbeugels). De kracht van Televisiewinkel.nl? Wij hebben ons altijd hard gemaakt voor snelle leveringen, goede service, een centraal gelegen locatie met veel parkeermogelijkheden en scherpe prijzen. En dat loont! Wij weten als geen ander dat het belangrijk is voor een webshop dat bezoekers zich online kunnen oriënteren, maar vervolgens ook waar nodig de producten in een fysieke winkel kunnen bekijken. Daarnaast zorgen wij er ook voor dat zaken als o.a. product-garantie goed geregeld zijn. Sinds 2006 kun je Televisiewinkel.nl vinden aan de Bronsstraat 10 in Naarden. Je vindt hier een zeer professionele showroom met getrainde specialisten welke antwoord kunnen geven op alle vragen. Televisiewinkel.nl is onderdeel van Create2Fit BV powered by Tom Coronel. Create2Fit BV is verder eigenaar van o.a. koffiediscounter.nl, barbecueshop.nl en sneeuwkettingen.com.

Deze score is berekend op basis van 1344 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Theo 10-12-2018 Via de website gekocht

Slechte service en staan niet open voor compromissen

Tv met soundbar en beugel levertijd 3-12 de beugel kwam 5-12.
Na een mail gestuurd te hebben kwam de televisie op 7-12 meteen contact gezocht
Soundbar was niet voorradig.
Alles was voorradig tijdens de bestelling.
Maar goed
Heb gevraagd hoelang het duurde konden ze niet zeggen.
Toen gevraagd naar alternatieve met een bijbetaling konden ze geen antwoord op geven.

Denken jullie dat ik niks kost, moet elke keer vrij nemen.

Geen aanrader voor familie of vrienden

Koldrecht 09-12-2018 Via de website gekocht

Fantastische service!

Met de black friday een heos Home cinema set gehaald. Normaal kost deze 799,- en nu werd deze aangeboden voor 379,- euro. Nadat ik mijn bestelling had geplaatst zag ik dat die op een andere site nog goedkoper werd aangeboden. Ik heb dit aangegeven bij Televisiewinkel en het verschil werd netjes terug gestort.

Servosjes 09-12-2018 Via de website gekocht

Nooit meer op black friday bestelen

Bestelling tot 3x toe vertraagd waarna vervolgens gemaakte afspraken niet worden nageleefd. Zou hier geen 2de keer meer bestellen.
Tip: beloof je klant geen goude bergen als je ze niet hebt of waar kan maken.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

N.ramaekers 09-12-2018 Via de website gekocht

Goedkoop maar matige service.

Bestelling tot 2x toe vertraagd waarna vervolgens gemaakte afspraken niet worden nageleefd. Gevolg hiervan is dat ik zelf de fouten van de webwinkel kon oplossen met de externe partner (red je pakket). Zou hier geen 2de keer meer bestellen.

J. A 07-12-2018 Via de website gekocht

Waardeloze webshop

In de webwinkel was de bestelde tv ruimschoots op voorraad.
Na een email gestuurd te hebben kreeg ik vlot antwoord dat het uiterlijk dinsdag geleverd zou worden. Vervolgens van create 2 fit een mail ontvangen dat de bestelling niet op voorraad is.
Geen idee wanneer ik de tv welke al betaald is a €1999 mag ontvangen.
Voor mij geen bestellingen meer op deze webshop.

Stijn 07-12-2018 In de winkel gekocht

Zwaar teleurgesteld

De verkoper in de shop was aardig en behulpzaam. Echter, ivm een verhuizing en een afspraak met een ziggo-installateur is er een datum afgesproken waarop niets geleverd is. Nog steeds niet. De klantenservice is niet te bereiken. Na een lange tijd in de wacht. Alleen een bandje. Ik zit nog steeds zonder tv’s. Het antwoord dat ik krijg is dat het druk is. Zucht.

Petra 07-12-2018 In de winkel gekocht

Slechte service

Bij aankoop krijg je geen bon mee en geen info mondeling om het priduct binnen 24 uur te controleren ! Alleen een mail waarin dit onderaan vermeld staat ! Ik heb het wel open gehad de doos en zag er goed uit totdat ik 2 weken later wilde neerzetten en er een draad doormidden blijkt te zijn !! Geen garantie , geen service niks

N.ramaekers 06-12-2018 Via de website gekocht

Goedkoop maar matige service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Jolanda 02-12-2018 Via de website gekocht

perfecte service

Super leuke aanbiedingen, je kunt zien hoeveel nog op voorraad is en service is ook goed.
ik zou zo weer bij de televisiewinkel bestellen, krijgt gelijk orderbevestiging dat je betaald hebt en wordt op de dag geleverd wanneer jij dat wil top ik heb geen klachten

Christ 01-12-2018 Via de website gekocht

goede service en afspraak is goed nagekomen

Televisiewinkel is gewoon goed, afspraak is afspraak, en tv was snel binnen die besteld was na Black Friday

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Simons 28-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Buitengewoon goede ervaring. Doordat ik niet goed opgelette bij het vergelijken van de prijzen + modellen heb ik per ongeluk het 2017 model besteld ipv het 2018 model, omdat ik dacht dat Televisiewinkel.nl de beste Black Friday aanbieding had. Ik heb via email contact opgenomen met Televisiewinkel.nl, en hen gevraagd of het mogelijk was om het 2018 model te leveren tegen dezelfde prijs als waar deze ergens anders verkrijgbaar voor was, namelijk € 100 meer dan de prijs die ik al, voor het 2017 model, betaald had. Televisiewinkel.nl heeft binnen enkele uren geantwoord, met een factuur voor het 2018 model tegen de prijs van het 2017 model. Uiteindelijk heb ik dus toch de beste Black Friday aanbieding gekregen, € 100 minder dan bij de concurrenten. Waar maak je zulke service nog mee?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lucas 28-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!!

Super ondersteuning door de klantenservice. Door een foutje op de website klopten de prijzen van de site en de winkelwagen niet met elkaar. Uiteindelijk opgelost met de beste prijs.

Vehoeven 28-11-2018 Via de website gekocht

Verkeerde informatie

Heb op black friday een tv gekocht waar in de specs stond dat het een 100Hz tv zou zijn. Doordat de voorraad snel ging heb ik nog wel wat revieuws gelezen over het product maar niet meer op andere sites gekeken of het wel degelijk een 100Hz tv was.
Na aanschaf bleek het toch een 50Hz te zijn. Daarna contact gezocht en gevraagd of het nu een 100Hz of een 50Hz tv is. Na 2 dagen kreeg ik een kort antwoord dat het een 50Hz tv betrof en anders een QLED of OLED moest aanschaffen. Hierop gereageerd en verteld dat een QLED of OLED toch echt wel een stuk prijziger is. Antwoord betrof 1 zin ''Helaas is dat een fout op onze site''.
Het kan natuurlijk voorkomen dat er verkeerde info op de site staat, maar aan een oplossing wordt niet gedacht.
Dit was dus de laatste aankoop hier

Melissa 27-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige service !

wat een top bedrijf wat ik van familie en vrienden heb gehoord, daarna zelf besteld en zeer tevreden echt een aanrader

J vd Berg 26-11-2018 In de winkel gekocht
Filiaal Naarden

Goede service ondanks drukte

Op Black Friday liep ik rond 20:00 de winkel binnen om een Smart TV te gaan aanschaffen. Het as erg druk en ik ving op dat dat al de gehele dag zo was geweest. Het toestel dat ik had uitgekozen was niet meer op voorraad maar zeer snel werd geregeld dat het de dinsdag daarna bezorgd zou worden. Vriendelijk, no nonsense, efficiënt.

Rayyan 24-11-2018 In de winkel gekocht
naarden

Top winkel

Nog nooit zo een goede service meegemaakt als bij plasmadiscounter . had een dooie pixel bracht hem terug kreeg direct een nieuwe mee zonder gezeur . Jullie zijn top ga zo door.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hanneke 23-11-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Wat een service, en wat een vriendelijk Personeel!!!

Wat een ervaring is dit!!!Mega druk en zo goed georganiseerd op Black Vrijday.De medewerkers allemaal zo behulpzaam en geduldig. Liepen met klanten mee om hun tv of andere dingen naar de auto te brengen .Was er superblij mee.!!!Heb het nergens zo gestructureerd meegemaakt.Een dikke duim en een 10 voor de service.

Zeer slechte service! 19-11-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Via Bol.com bij televisiewinkel.nl een tv besteld. Deze zou op vrijdag geleverd worden. Vrijdag helaas niets geleverd. Met Tom Coronel shop gebeld. Zij maakte mij de belofte dat deze zaterdagochtend geleverd zou worden. Je raadt het al, op zaterdag nog steeds geen tv. Ik meteen weer bellen en krijg de belofte dat deze maandag geleverd zou worden. Maandag bel ik BOL.com. Zij bevestigen mij per email dat de tv tussen 13 en 15 uur geleverd zou worden. Helaas ook deze belofte is niet nagekomen. een vierde poging is wederom niet nagekomen. Al die tijd nemen ze niet eens de moeite om mij vroegtijdig te informeren en ik maar mijn afspraken omzetten om bij de levering te kunnen zijn. Ik moest zelf er achter aan bellen. BOl.com neemt het wel goed op richting hun partner televisiewinkel.nl, maar ben er helemaal klaar mee. Voor mij heeft deze shop afgedaan. En de eigenaar representeert een verzekeraar in een TV spot. een ding is zeker. voor mij nooit meer deze shop.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van Create2Fit 20-11-2018

Geachte heer/mevrouw,

Ten eerste onze oprechte excuses dat wij uw bestelling niet op de afgesproken dag hebben geleverd.

Graag zou wij willen nagaan wat er precies is gebeurd en wat op dit moment de status is.

Helaas kunnen wij uw klant gegevens niet terug vinden op de gegevens die u heeft achtergelaten.
Wellicht dat u ons eenmalig een bericht wilt sturen o.v.v. review Kieskeurig.
U kunt dit bericht sturen naar klantenservice@create2fit.com.

Fewi 08-11-2018 Via de website gekocht

Super service

TV besteld en volgende dag geleverd, helaas was het scherm stuk, volgende dag telefonisch geregeld en een dag erna werd de TV geruild voor een nieuw exemplaar
Super service en een zeer scherpe prijs

Tevreden klant 05-11-2018 Via de website gekocht

Handige overzichtelijke site met de benodigde info. Veel keuze maar uiteindelijk een goede tv voor een goede prijs.

Aaron Zyweg 02-11-2018 Via de website gekocht

Fouten worden goed en snel opgelost!

Ondanks dat de Donderdag bestelde niet was klaargezet vrijdag, keurig excuus en maandag bezorgd. Ja, fouten kan iedereen maken en zo netjes oplossen is elders wel eens een ramp.
Prima toestel en veel voordeliger dan rest van NL dus voor die prijs wil ik best paar dagen extra wachten.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Danny van de Pol 28-10-2018 In de winkel gekocht

Uitgebreide service

Specialist nam uitgebreid de tijd te luisteren naar de wensen die ik had. Vanuit daar kwam hij met een passend advies. Als service werd mijn nieuwe tv ook nog in de auto geplaatst. Enig aandachtspunt is wellicht dat het assortiment tv’s iets uitgebreider mag zijn

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Danny 25-10-2018 In de winkel gekocht

Echte vakkennis

Duidelijke uitleg waarom men wel/niet voor een bepaalde tv moet kiezen.Daarnaast juist advies ontvangen voor de muurbeugel. Jammer genoeg was de muurbeugel niet op voorraad, maar door de snelle service ontvang ik hem morgen kosteloos thuis

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Monzo69 18-10-2018 Via de website gekocht

Redelijke service

Ik heb een salora 55uhx4500 gekocht bij bol. Com deze tv werd geleverd door televisiewinkel. Nl. Na snelle levering de tv uitgepakt en geïnstalleerd. Al snel werd mij duidelijk dat de tv een defect heeft. De tv ging om de paar minuten vanzelf op standbij. Ik heb toen met de klantenservice gebeld. Daar kreeg ik te horen dat de tv ter reparatie kon worden opgehaald. Hiermee ging ik niet acoord. Na veel wikken en wegen, zou d'r een nieuwe worden opgestuurd zogauw de kapotte tv binnen was. Na ongeveer 1 week was de nieuwe tv binnen. Uitgepakt blijkt beeldscherm kapot. Ik bellen met de klantenservice. Krijg te horen dat er gelijk een nieuwe word gestuurd waarbij de kapotte retour gaat. De nieuwe heb ik nu en deze is goed. De kapotte staat nog hier in huis. Ik heb de tv gekocht voor 448,99 en dat is niet duur. Wat het voor mij als zzp wel duur maakt is dat ik elke keer dat dhl of postnl zou komen thuis moest zijn. Ik ben nu in totaal 492 euro verder en zit nog stads met de kapotte tv. Na het laatste contact, gevraagd of er een kleine compensatie mogelijk is. Maar verder dan een excuus komen ze niet bij televisiewinkel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Boudewijn 17-10-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende, hulpvaardige medewerkers, vlotte Klantenservice

Overzichtelijke, duidelijke shop. Frisse eigentijdse showroom met vriendelijke verkopers, die graag uitleg geven en de juiste vragen stellen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Leo van der Horst 07-10-2018 In de winkel gekocht
Roermond

13 jaar geleden een Panasonic Vira bij Tummers gekocht.

Al jaren klant bij Tummers . Vriendelijk personeel, men houd zich goed aan de afspraken. 13 jaar geleden een Panasonic tv. fijne zaak om te kopen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Aaltje 02-10-2018 Via de website gekocht

Geen goede start. Wel goed opgelost.

Ik geef jullie een 7 voor de oplossing. De start was niet zo best en daar ben ik ook best geïrriteerd om geweest. Door een tip van iemand was ik bij jullie site gekomen. Mijn zoon had eindelijk genoeg gespaard voor een tv. Besteld, volgende dag in huis. Ja dat staat er maar ging niet helemaal goed helaas. Een paar keer ander bericht gekregen was hij ineens niet meer leverbaar na een paar dagen. Tsja geld terug heb ik niks aan, behalve een teleurgestelde zoon.
Ik had zelf een andere oplossing, een andere tv, wel duurder maar voor al die dagen andere berichten vonden jullie dit het ook wel waard. Vandaag was mijn zoon heel gelukkig. Bedankt voor de oplossing! En ja, geld terug actie is wel heel leuk... Hij spaart ook nog voor een playstation erbij ;)

Officiele reactie van Create2Fit 09-10-2018

Beste Aaltje,

Ten eerste nogmaals onze welgemeende excuses voor de rommelige start.

Helaas bleek er bij de start onduidelijkheid te zijn over de voorraad en achteraf bleek deze inderdaad niet meer leverbaar te zijn.
Wij bieden in geval van geen voorraad geld terug aan, wanneer mogelijk een en bij akkoord een ander toestel.
Wij zijn blij te lezen dat dit dit juiste oplossing voor u is geweest.

Wij wensen uw zoon veel kijk en game plezier met het toestel.

Hans 02-10-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Donderdagavond om 19.00uur tv besteld, maar door betaling met creditcard kon de levering een dag later worden.
Maar was dan ook blij verrast toen vrijdagmorgen om 09.30uur de bezorger met de tv al aan de deur stond!
Helaas was er niemand thuis en kregen de track & trace informatie pas om 10.30uur in de mail. Jammer, maar liever zo dan loze beloftes en pas dagen later naleveren. De bezorger was overigens ook top, hij plaatste onze bestelling gewoon aan het eind van zijn rit zodat wij vrijdagavond toch onze nieuwe tv konden installeren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Judith 29-09-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Super service en vriendelijke mensen

Ik werd snel geholpen en de meneer moest iets in het magazijn zoeken. Vervolgens heb ik meerdere keren de vraag gehad of ik al werd geholpen. Na bestellen kwam er direct een jongeman die met mij meeliep naar de auto. Mijn soundbar werd keurig in de auto gelegd, ik kreeg een hand en werd gefeliciteerd met de mooie aankoop.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cecilia 03-09-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Zijn eerste dag maar goed en aandoenlijk geholpen

We hebben hier eerder een product gekocht en vinden het een prachtige zaak. Dat was wel 10 jaar terug, de zaak is er alleen maar mooier op geworden

Rick 03-09-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort!!

Heb het product goed kunnen vergelijken zodat ik de juiste keus heb kunnen maken.. duidelijke beschrijving en eigenschappen van producten.. alles is netjes op tijd geleverd!

Bram 01-09-2018 Via de website gekocht

Aankoop Philips ledtv

Vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend stond DHL voor de deur. Helaas geconstateerd dat de tv beschadigd was, maar geen probleem ik kon een nieuwe krijgen. Moest toch in de buurt zijn, dus zelf omgeruild. Top service, de tv werd zelfs voor mij in de auto gelegd. Derde tv die ik hier nu koop, blijft goed in prijs en service.

Jerom 01-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levereing

Aankoop via de site verloopt prima! Betaling moet helaas ook gebeuren, maar met Ideal zo gedaan. 's Avonds besteld, in de ochtend al in huis. Prima in doos verpakt.

Bedankt Tom!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martijn de Roo 01-09-2018 Via de website gekocht

Super Service !!

De vorige tv in de winkel gekocht en super tevreden over de service en adviezen. Vandaar deze keer weer de keuze voor de televisie winkel. Vanaf ons vakantie adres via de website mijn vragen gesteld en super snel en vriendelijk geholpen. Er werd goed met ons meegedacht en bij thuiskomst werd onze tv keurig zoals afgesproken geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ferhat 01-09-2018 Via de website gekocht

Prachtige dienstverlening

Alles is gegaan zoals ze het hebben beloofd.
Geweldige service. Tijdens levering heel erg beleefd en hulpzaam. Dit zal zeker niet het laatste keer zijn dat ik hier iets heb gekocht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

David Zegerius 01-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle en correcte levering van mijn smart tv

Goede overzichtelijke website. Een mooie nieuwe Philips 55 inch smart tv besteld. Keurig op de hoogte gehouden via de mail van mijn bestelling, dat mijn betaling ontvangen was en dat de tv op transport was. Volgende dag was de TV er al goed verpakt en onbeschadigd aan gekomen. Duidelijke informatie wat te doen als ik niet tevreden zou zijn maar het te tegendeel is het geval mega blij met de TV en alles was super goed geregeld helemaal top!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mark 01-09-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk, goede info, snelle levering

Wat mij in het bijzonder opviel waren de duidelijke video's op de website die een goed overzicht van de productspecificaties geven.
Verder snelle afhandeling en levering. Prima!

Nico 31-08-2018 In de winkel gekocht

Vakkundig geholpen

Zat direct op een lijn met verkoper. Liet goed alternatieven zien. Hielp ons bij het maken van een goede keuze.

Jermain 31-08-2018 In de winkel gekocht

Snelle service

Het ging heel snel, werd vriendelijk geholpen door Joey en kon tv meteen meenemen. Werd zelfs geholpen tot aan de auto.. Top service 👍🏾

Harry 30-08-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Via de webwinkel een Denon versterker en cd speler besteld, niets wees erop dat de cd speler niet meer leverbaar was. Alles betaald toch wel een fiks bedrag, Zelf na het betalen via Ideal kreeg ik gewoon bericht dat het pakket de volgende dag geleverd zou worden. Niets van een waarschuwing, dus mijn schrik was groot toen het pakket werd afgeleverd en het maar uit 1 doos bestond. Alleen de versterker werd geleverd. Aan de besteller gevraagd of hij niet nog een doos in z'n auto had staan werd met nee beantwoord. Direct contact opgenomen met de klantenservice van Televisiewinkel.nl. Alles uitgelegd en mij werd toegezegd dat ze het uit zou zoeken. Het mailtje wat daarop volgde werd ik niet vrolijk van, er bleek een telfout in de voorraad te zitten. Sorry maar helaas. Het mailtje wat daarop volgde deed mij echt schrikken, er werd gemeld dat de Denon cd speler niet meer leverbaar was en dat ze geen zaken meer gingen doen met Denon. Ik zou mijn geld terug gestort krijgen.
Ze hadden zelf nog het lef om een mail te sturen met de mededeling dat ik mijn aankoop bedrag terug kon winnen door een positieve review te geven.
Hierop heb ik dhr. Tom Coronel (schijnbaar de grote man van Televisiewinkel) gemeld dat ik op de hele gang van zaken geen review kon of wilde geven.
Een dag later kwam van de klantenservice de mededeling dat ze alsnog een CD speler voor mij wilde bestellen, en dat ze onveranderd zaken bleven doen met Denon, hiervoor heb ik bedankt.
Ook het feit dat ik helemaal geen handtekening voor ontvangst hoefde geven, wierp bij mij de nodige vraagtekens op. Het was alles bij elkaar toch een heel bedrag. Voor hetzelfde hadden ze het bij de buren afgegeven en had ik niets gekregen.

Officiele reactie van Create2Fit 31-08-2018

Beste Harry,

Ten eerste nogmaals onze welgemeende excuses voor de vele ongemakken.

Nadat u de bestelling had geplaatst op onze website is de order doorgegeven naar ons magazijn om verder te verwerken.
Helaas is achteraf gebleken dat wij de bestelde Denon niet in ons magazijn hadden staan en hebben u hiervan direct op de hoogte gesteld.
Door een communicatiefout is later vermeld dat de Denon niet meer leverbaar zou zijn, echter is dit nooit het geval geweest!
Wij konden ten aller tijden de Denon voor u bestellen.
Inmiddels hebben wij na contact op uw verzoek de levering van de Denon geannuleerd en het aankoopbedrag aan u terug gestort.

Wij willen u via deze weg nogmaals onze oprechte excuses aanbieden.

C 30-08-2018 Via de website gekocht

Top Service!

Gister besteld, en vandaag in huis. Super mooie Samsung 65 inch curved ultra HD 4K tv. En dit allemaal voor een scherpe prijs!

jmvanderwal 30-08-2018 Via de website gekocht

Jammer van de slechte bezorging

Ik vind de informatie op de website duidelijk, snel gevonden wat ik zocht. Alleen de bezorging... op dinsdag besteld en de tv zou de volgende dag geleverd worden. Helaas wordt het nu vrijdag, als het mee zit. Ik weet dat Televisiewinkel hier niets aan kan doen, maar misschien een andere vervoerder zou moeten kiezen?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van Create2Fit 31-08-2018

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te moeten vernemen dat u de televisie niet op de afgesproken datum geleverd heeft gekregen.

Wij zullen persoonlijk met u contact opnemen om dit verder op te lossen.

Mevrouw Pool 30-08-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk personeel en goede service

Via mond op mond reclame op de website terecht gekomen. Maar kon geen keuze maken. Bij de winkel zijn we goed geholpen. Ze namen echt de tijd terwijl het heel druk was. Uiteindelijk een goede keus gemaakt en we zijn zeer tevreden met onze aankopen.

Rik Sinkeldam 30-08-2018 Via de website gekocht

Top! Meedenken en open staan voor nieuwe dingen.

Slechts een telefoontje was voldoende om samen met de Televisiewinkel naar een goede oplossing te komen voor onze speelfilm. Twee prachtige schermen werden speciaal door het team van de televisiewinkel geselecteerd. Ik kon ze ophalen voordat het magazijn officieel open ging, dus de service was helemaal top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Inneke 30-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik ben buitengewoon tevreden over deze aabieder, snelle bezorging, keurig verpakt ondanks demo model, alle er op en eraan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wisse 30-08-2018 Via de website gekocht

Goede prijs

Goede prijs kwalitiet. Duidelijke informatie te vinden over product op de internet website. Snelle levering

Saskia mulder 29-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Fijne webshop vond gauw waar ik op zoek naar was
Echt een aanrader voor iedereen om er wat te kopen dikke pluim verdiend

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maarten 29-08-2018 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en betrouwbaar

Alles volgens verwachting gegaan. Bestellen was simpel, prijs was goed en levering volgens planning met bericht van de chauffeur voor levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Astrid 29-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Ik kwam op deze internet side door te de fantastische keuze en aanbiedingen,duidelijke omschrijving van de producten eenmaal besteld de volgende dag al in huis

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen boom basseluer 29-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik was op zoek naar een tv voor mijn klein zoon mocht niet te duur zijn. En wat wil je dan een 32inch overal uitverkocht voor 239.00 euro .maar niet bij tv winkel super