Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 19334 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Met Tom Coronel aan het roer is Televisiewinkel.nl uitgegroeid tot de grootste gespecialiseerde (web)winkel op het gebied van televisies en audio. Wij leveren direct vanuit onze voorraad en hebben altijd meer dan 1.000 televisies op voorraad. De televisies en audio apparatuur worden dagelijks verstuurd door heel Nederland en België. Het assortiment van ons bij Televisiewinkel.nl bestaat uit topmerken zoals Samsung QLED, Sony OLED, LG en Vogels (muurbeugels). De kracht van Televisiewinkel.nl? Wij hebben ons altijd hard gemaakt voor snelle leveringen, goede service, een centraal gelegen locatie met veel parkeermogelijkheden en scherpe prijzen. En dat loont! Wij weten als geen ander dat het belangrijk is voor een webshop dat bezoekers zich online kunnen oriënteren, maar vervolgens ook waar nodig de producten in een fysieke winkel kunnen bekijken. Daarnaast zorgen wij er ook voor dat zaken als o.a. product-garantie goed geregeld zijn. Sinds 2006 kun je Televisiewinkel.nl vinden aan de Bronsstraat 10 in Naarden. Je vindt hier een zeer professionele showroom met getrainde specialisten welke antwoord kunnen geven op alle vragen. Televisiewinkel.nl is onderdeel van Create2Fit BV powered by Tom Coronel. Create2Fit BV is verder eigenaar van o.a. koffiediscounter.nl, barbecueshop.nl en sneeuwkettingen.com.

Deze score is berekend op basis van 1922 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

John D. 26-05-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering.

Gebruiksvriendelijkheid is top met een groot aanbod. Zeker een aanrader.
Bij een volgende aankoop kom ik eerst hier kijken.

Quin 25-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Goede shop mooi artikelen te koop en een snelle levering, volgende dag had ik mijn product in huis 👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jm de visser 25-05-2018 Via de website gekocht

Winkel van vetrouwen

Heb de samsung ue49mu 7000 4k tv via de website gekocht de dag erna morgens om 10.30 al geleverd gekregen super snel dacht dat er 2 schroefjes miste en heb de klantenservice gebeld en het gemeld later werd ik netjes teru gebel dat de pootjes via een klik systeem bevestigd moesten worden wat een uitmuntende service super tevreden

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Casey 24-05-2018 In de winkel gekocht

Zo verrast!!

Prima shop, vriendelijke staff en zwaar verrast door een tweetal kortingsacties. Echt prachtig. En goed verder geholpen tot aan de auto.
Het was een prachtig bezoek: mijn favoriete tv tegen een veel mooiere prijs.

S. Bos 24-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, goede service en een super product

Ik heb vorige week de Samsung 6000 serie (Smart tv) gekocht. Ik ben er super tevreden over de service ik kon een leverdatum kiezen en die dag was de tv er ook. Het kwaliteit van de tv is uitstekend super helder en scherp beeld ik zou hier zeker vaker gaan bestellen. Scherpe prijzen voor goeie producten!!

Vera 24-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige zaak!

Super snelle levering en de tv is ook netjes geleverd en verpakt en makkelijk te monteren en in te stellen dus zeker goed so far! En natuurlijk goed geprijsd. Fijne webshop.

Kerstens 23-05-2018 In de winkel gekocht

Service had beter gekund.

De winkel was mooi en overzichtelijk. De medewerkers behulpzaam. We kochten een apparaat, maar zonder dat er gevraagd werd of we er een kabeltje voor nodig hadden. Dus hebben we nu een waardeloos apparaat in huis.
Officiele reactie van Create2Fit 24-05-2018

Beste heer/mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review.

Vervelend om te vernemen dat u niet geattendeerd bent op een bijbehorende kabel. Wij hopen dat u inmiddels beschikt over de bijbehorende kabel.

Wij willen uw danken voor uw feedback. Dit biedt ons de kans om onze service te verbeteren.

Team Televisiewinkel

Ben 23-05-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service en concurrerend

Zeer klant vriendelijk en goede service en uitleg over jou gekozen product geen opdringerig personeel

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mark 23-05-2018 Via de website gekocht

Top Service!

Alles perfect geregeld. Ook nog telefonisch contact gehad over het juiste type. Heel erg goed geholpen.

Linden 22-05-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Televisie besteld op vrijdag. Zou zaterdag geleverd worden, maar door een fout bij DHL zou de tv maandag komen. Maandag nog geen tv, dus gebeld met televisiewinkel. Ik was er al 2x voor thuis gebleven, dus niet heel erg blij. Hele vriendelijke man aan de telefoon die het een en ander had uitgezocht en kon vertellen. Tv zou dinsdag komen, maar ik kreeg ook een goedmakertje. Niet de fout van televisiewinkel, maar toch keurig opgelost! Bedankt!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

chriwi 21-05-2018 In de winkel gekocht
Naarden

We werden heel fijn geholpen bij het maken van een keuze.

We werden heel goed geholpen en er werd uitgelegd wat de voor-en nadelen van bepaalde types televisies waren.
We hadden al vaker gehoord dat het prettig winkelen is in deze winkel en daarom zijn we hier gaan kijken. En wat er gezegd was, klopte ook.

kok 21-05-2018 In de winkel gekocht

goed geholpen

kwam om een tv te kopen, door personeel goed geholpen, duidelijke uitleg zonder dwingend te zijn. Diverse modellen besproken, verschillen goed uitgelegd en uiteindelijk de TV gekocht die het best bij ons past

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

peter 20-05-2018 Via de website gekocht

snelle levering

snelle levering avonds besteld volgende morgen al in huis , en na lang zoeken op internet de laagste prijs voor mijn Samsung tv

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Pascal 20-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige Winkel

Na lang zoeken op internet naar de tv die ik wou kwam ik uit op deze winkel.
de prijs was goed en de levering al helemaal. ik had de tv de volgende dag al in de middag in huis.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Edwin 20-05-2018 Via de website gekocht

Snel, zorgeloos en bovenverwachting

Voldoende keuze, duidelijke uitleg, concurrerende prijzen, snelle levering, goede service. Deze winkel heeft er al vaker voor gezorgd dat ik steeds terug kom.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Willem 20-05-2018 Via de website gekocht

uitstekende winkel

De winkel is uitstekend en al meerdere malen hier iets besteld. Ik zou alleen als ik hun was afstappen van DHL. Die leverden zonder reden eerst de spullen een dag later af, om vervolgens alles bij de buren te droppen zonder enig bericht in de brievenbus.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Willem 19-05-2018 Via de website gekocht

alle afspraken nagekomen

Voor de tweede keer via deze shop mijn televisie geregeld, ging beide keren goed.
Daarbij vind ik Tim en Tom leuke gasten, dus gun ik het ze.

Myron 19-05-2018 Via de website gekocht

Top service!

Wij hebben bij deze winkel al een aantal keer producten gekocht.
De service en afhandeling zijn top geregeld en de uitleg van bepaalde producten zijn duidelijk en goed aangegeven.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

prima 18-05-2018 Via de website gekocht

1e maal contackt service perfect

ondekt via internet heb een tv gekocht lage prijs prima kwalietijd levering prima binnen 1 dag contact gehad via tel uitleg uitstekend en zeer tevreden klant

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob Burgerhout 17-05-2018 In de winkel gekocht

Wat een knullige vertoning!

De winkel is om de hoek, prijs vergelijkbaar met andere aanbieders dus hier naar toe.
Ik wist ongeveer wat ik nodig had, maar het duurde eindeloos voor iemand aandacht had voor ons. De meest simpele vragen konden niet beantwoord worden, uiteindelijk een meer ervaren verkoper deed een beetje leuk maar was niet echt geinteresseerd. Kennelijk was € 469 niet belangrijk. Heb de tv van mijn oorspronkelijke keus meegenomen, maar volledig afgeknapt op dit bedrijf!
Officiele reactie van Create2Fit 23-05-2018

Beste heer,

Hartelijk dan voor uw review.

Erg vervelend om te vernemen dat u een negatieve ervaring heeft gehad in onze showroom.
Onze verkopers streven ernaar een zo goed mogelijke service te bieden. Wij vinden elke klant en klanttevredenheid erg belangrijk.

Uw feedback wordt meegenomen in onze verbeterpunten.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Team Televisiewinkel

Paul 17-05-2018 Via de website gekocht

Snelle en perfecte service. In 1 woord Championsleague.

Vandaag besteld, morgen in huis. Levering is snel en goed verzorgd. Ik heb al diverse malen bij deze shop besteld en telkens was het prima in orde. De gemiddelde beoordeling is een 9,2. Als het aan mij ligt krijgt televisiewinkel.nl een dikke 10 en een griffel. Ik zou zeggen: "Ga zo door".

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hennie 17-05-2018 Via de website gekocht

Echt alles was oké!

Eerst advies gevraagd, volgende dag antwoord. Daarna besteld, volgende dag ontvangen.
Een de prijs was super gunstig.
Bedankt.

Yvonne 17-05-2018 Via de website gekocht

Heel tevreden over Televisiewinkel.nl

De Televisiewinkel heeft goede service, veel keuze en een correcte afhandeling van de bestelling. Ook prettig dat je via Bol.com zonder bijkomende kosten kunt bestellen en zelfs je airmiles kunt inwisselen. Ik raad iedereen deze winkel aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 17-05-2018 In de winkel gekocht

Super assortiment

Grote voorraad, groot assortiment. Het is er wel redelijk druk, en het is er eigenlijk veel en veel te klein. Tijd voor een nieuwe locatie lijkt me.

Dimitri De Ridder 17-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Op aanraden van een vriend een kijkje genomen op de site en een Samsung tv besteld , 2 dagen later geleverd in België , chapeau , zeer goede service

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

William Torsius 16-05-2018 In de winkel gekocht
Televisie winkel in Naarden

Fijne winkel met vriendelijk personeel.

Perfecte winkel, je word niet knetter gek van allemaal tv's zoals bij de mediamarkt of BCC. Vriendelijk personeel die naar je wensen luisteren en je niet meteen het duurste aansmeren en ook levering van tv was keurig volgens afspraak. Echt een winkel zonder teveel poespas waar ik zeker nog eens kom.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Evelyne 15-05-2018 Via de website gekocht

Super service en scherpe prijzen

In de winkel geholpen door deskundig personeel die ook met je meedenkt. De online winkel geeft je alle informatie die je nodig hebt. Het bestel proces is soepel en ze komen de gemaakte afspraken na. Ik kom hier zeker nog een keer terug!

Robert 15-05-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik was opgebeld de TV eerder geleverd werd. Dus de TV werd in goede staat geleverd door een heel vriendelijke meneer. Verder heb ik niks over te klagen.

Léon uit Brunssum 15-05-2018 Via de website gekocht

Perfect snelle levering

Goede en juiste documentatie met herkenbare foto
ben hier op de site gekomen via de Site van Vogels wandmontage voor boxen tv's en nog meer
juiste artikel en snel geleverd.

Ron 14-05-2018 In de winkel gekocht

Super shop

Ik kom al jaren bij deze winkel. Super geholpen en mooie prijs voor een 55 inch Samsung qled. Ben er zeer tevreden mee! Ik raad deze winkel echt aan!

Harm koopman 14-05-2018 Via de website gekocht

Gewoon toppy

Net wat ik al zei top en nog eens top, echt den goeie aan koop , net geinstaleert , goed geluid.en de hele proces van bestellen toppy.

H.IJntema 14-05-2018 In de winkel gekocht
Televisie winkel, Naarden.

Top service! Komen zeker terug.

Kregen bij het wachten op onze tweede t.v. een heerlijk kopje koffie wat ons evt. doet besluiten om zo’n koffiezetapparaat aan te schaffen.
De service is prima en behulpzaam en vriendelijk personeel.

Irma 14-05-2018 Via de website gekocht

Prima service

Het is erg prettig dat je via de site een artikel kan reserveren, en een snelle reactie of het op voorraad is

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R.Koevoets 14-05-2018 In de winkel gekocht

Tv kopen.

Kennis van zaken bij enige verkopers was niet al te goed; gelukkig was er een collega van hun die goed over het artikel was geïnformeerd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Vakkundigheid personeel

Marco 13-05-2018 Via de website gekocht

topwinkel met snelle levering

Overzichtelijke site voor ieder wat wils in iedere prijscategorie.
Duidelijke uitleg over het product met soms videouitleg.
Zeer snelle levering en keuze uit thuisbezorging of een afhaalpunt wat zeer prettig is omdat je dan niet de hele dag thuis hoeft te zijn en bang moet zijn dat je de chauffeur mist...dikke aanrader

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mark 13-05-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Zeer coulant en meegaand + deskundige medewerkers

Bij Televisiewinkel was nog een bepaald uitlopend model op voorraad, wat ik graag wilde kopen vanwege de aantrekkelijke prijs. Ik heb dit model gereserveerd via de website en ben in de auto gestapt (ca. 160 km). Onderweg heb ik gebeld, maar toen bleek dat door een fout in de voorraad dit model niet aanwezig was, maar men bood mij direct de opvolger hiervan aan, voor dezelfde prijs, met herhaaldelijke excuses voor de fout. U begrijp dat ik tevreden ben over deze afhandeling. In de winkel ter plaatste heeft de kassamedewerker nog enkele vragen keurig beantwoord en werd ik netjes door een jongeman geholpen met het inladen van de tv. Op deze manier krijg je bij bij een streepje voor op de electronica massaverkopers.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mark 13-05-2018 Via de website gekocht

Super TV

Goede service, super TV voor op de slaapkamer alleen geen track& trace gehad beetje jammer best lang zitten wachten.

Sacha de Goede 11-05-2018 Via de website gekocht

Eerlijke webshop!

Een tv aanschaffen via een webshop is vaak ‘eng’. Je hebt de tv niet van te voren kunnen zien. Echter bij de televisiewinkel.nl krijg je zo veel informatie dat je daadwerkelijk een goede keus kan maken. De informatie die je krijgt is echt goede informatie. Staat het er niet bij kan je gewoon even contact met ze opnemen. Heb je toch spijt van je aankoop, kan deze gewoon zonder gezeur terug gestuurd worden. Hier kan de winkel en de website van Mediamarkt nog iets van leren! Daar ben je 8 van de 10 keer gewoon een nummer, alle tv’s zijn geweldig en als je een probleem met je gekochte item hebt, mag je in de ellenlange rij aansluiten bij de klanten service. De webwinkel televisiewinkel.nl geeft wel nette duidelijke en eerlijke service, voor mij is dit de enige winkel waar ik een tv of tv benodigdheden aanschaf. Chapeau heren en dames! Ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Henri 11-05-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Hartstikke goed geholpen in de winkel.

Prima deskundige medewerkers, hartstikke goed geholpen. Het was zeker de moeite waard om 'even' naar Naarden te rijden om de modellen te bekijken onder het genot van een heerlijke kop koffie!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Michael 11-05-2018 In de winkel gekocht
Televisiewinkel Naarden

Aangenaam professioneel

Onze televisie was defect geraakt en er werd uitgekeken naar een nieuw toestel. Via de chat op de website werd ik vlot geïnformeerd dat de winkel op hemelvaartsdag was geopend.

De ontvangst was uitstekend met vers gezette koffie en al snel waren er verschillende vriendelijke en welingelichte specialisten die ons van advies kwamen voorzien en ons rondleidden in de toonzaal.

Op basis van het objectieve advies kwamen we al snel tot een conclusie en zijn overgegaan tot de aankoop van een fraai toestel. Mede door de oplettendheid van de adviseur kon nog een extra korting worden verstrekt wat uiteraard zeer werd gewaardeerd.

Het toestel werd voor ons in de auto gelegd en we zijn tevreden naar huis gereden.

Prima service van Televisiewinkel.nl.

Silvia 10-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en.... juiste omschrijving van het produkt.

Een soundbar van JBL gekocht op deze site, goede omschrijving en duidelijke afbeeldingen. Thuis aangesloten, ik ben er heel erg tevreden over, mooi vol geluid en mooie supwoofer met mooie instelbare bas. Duidelijke en eerlijke site👍

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mark 10-05-2018 Via de website gekocht

Super TV

Marc 10-05-2018 In de winkel gekocht
Naarde

Goed geholpen

Alles tip top geregeld en tip vraag als je naar de winkel gaat of hij op voorraad is dat voor komt verrassing maar wel goede advies op andere merken en type

mary nijhuis 10-05-2018 In de winkel gekocht

Alle afspraken na gekomen , Bravo Televiesiewinkel.nl

Wij zijn op een zeer prettige manier geholpen ,en goed en duidelijk uitleg door verkoper Dennis .Dank

Arco 09-05-2018 In de winkel gekocht

Goede en gezellige service

Nog even voor sluitingstijd een televisie kopen. Iedereen nam voldoende de tijd om ons uit te leggen wat de voors en tegens van de diverse modellen zijn. Nu helemaal blij met onze nieuwe televisie.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jjdith 09-05-2018 Via de website gekocht

Snelle levering-prima informatievoorziening

Eigenlijk precies wat je wilt: supersnelle levering, prima informatievoorziening. Tv beslist niet duur maar voldoet ruimschoots aan onze eisen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter 08-05-2018 Via de website gekocht

Tevreden over heel de lijn!

Via Bol.com kwam ik op de site terecht. De snelle levering en de aantrekkelijke prijs trokken me over de streep om te bestellen. De levering gebeurde exact volgens de planning. Bovendien vond ik de updates per mail heel aangenaam, zo weet je meteen waar je product is. De factuur is helder opgesteld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ellie van de graaf 08-05-2018 Via de website gekocht

heel goede service

heb helemaal geen klachten
ging allemaal goed webshop allemaal makkelijk geen problemen
heb hem netjes op tijd binnen gekregen
beter heel blij mee

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dick van Barneveld 08-05-2018 Via de website gekocht

Hoge korting ivm een kleine beschadiging aan de verpakking

Mooie Qled Samsung TV gekocht als Demomodel. Zat echter nieuw in de nauwelijks beschadigde verpakking maar kreeg daardoor wel €200 korting. Alles was tiptop in orde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

f.Sanou 08-05-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Behandeling en contact TOP.

Mijn indruk van deze zaak is, dat zij mij het gevoel geven serieus behandeld zal worden.
Ik ben ook net zo als voorheen prima geholpen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -