Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 19631 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Met Tom Coronel aan het roer is Televisiewinkel.nl uitgegroeid tot de grootste gespecialiseerde (web)winkel op het gebied van televisies en audio. Wij leveren direct vanuit onze voorraad en hebben altijd meer dan 1.000 televisies op voorraad. De televisies en audio apparatuur worden dagelijks verstuurd door heel Nederland en België. Het assortiment van ons bij Televisiewinkel.nl bestaat uit topmerken zoals Samsung QLED, Sony OLED, LG en Vogels (muurbeugels). De kracht van Televisiewinkel.nl? Wij hebben ons altijd hard gemaakt voor snelle leveringen, goede service, een centraal gelegen locatie met veel parkeermogelijkheden en scherpe prijzen. En dat loont! Wij weten als geen ander dat het belangrijk is voor een webshop dat bezoekers zich online kunnen oriënteren, maar vervolgens ook waar nodig de producten in een fysieke winkel kunnen bekijken. Daarnaast zorgen wij er ook voor dat zaken als o.a. product-garantie goed geregeld zijn. Sinds 2006 kun je Televisiewinkel.nl vinden aan de Bronsstraat 10 in Naarden. Je vindt hier een zeer professionele showroom met getrainde specialisten welke antwoord kunnen geven op alle vragen. Televisiewinkel.nl is onderdeel van Create2Fit BV powered by Tom Coronel. Create2Fit BV is verder eigenaar van o.a. koffiediscounter.nl, barbecueshop.nl en sneeuwkettingen.com.

Deze score is berekend op basis van 1895 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

B. Jongsma 22-08-2018 Via de website gekocht

Fijne en transparante service

De website is overzichtelijk en alle informatie kan zo gevonden worden per artikel of gebruikersgroep. Bij vragen kun je ze bellen en hebben verstand van zaken, verder hebben ze kennis van hun assortiment. Echt een super webshop

Henk 21-08-2018 Via de website gekocht

Is top!

Bestellen is goed verlopen en levering op tijd. De tv zelf moet ik nog testen, maar de reviews die ik gelezen heb zijn goed.

Avc 21-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Duidelijk overzicht en goed advies.

Prima winkel met deskundig personeel. Klantvriendelijk en nemen rustig de tijd voor je. Er werd ook een kopje koffie aangeboden. Duidelijk overzicht van de producten zodat je de verschillen ook goed kan zien. Ik twijfelde tussen een Sony en Samsung tv maar heb toch gekozen voor de Samsung.
Ben er blij mee.

Otman 20-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Top medewerkers supergoed advies en een heerlijk bak koffie

Echt een superbediening heel klantvriendelijk mooie ambiance en bovendien een heerlijke bak koffie van de zaak

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Naomi 19-08-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend personeel met top service

De winkel ziet er tot in de puntjes verzorgd uit met erg vriendelijk personeel. De tv kon ik meteen meenemen en als service helpen ze je ook nog mee om je gekochte artikel in de auto te tillen. Zeker een aanrader!

Jeroen G. 17-08-2018 Via de website gekocht

Prima advies en grootse service

Na een prima advies en navraag over een DEMO product. Vandaag geleverd en als brandnieuw ontvangen en geinstalleerd. Wat een geweldige Oled TV. Erg content mee.

Erna 17-08-2018 In de winkel gekocht

Heel goed advies

Ik had een ander merk tv in mijn hoofd. In de winkel werd ik super geadviseerd en toen besloten om voor de LG tv te gaan. Een hele goede keus. Ben er heel blij mee.

Viking 17-08-2018 Via de website gekocht

Goede, snelle en betrouwbare service

Televisiewinkel is een heldere shop met een goede prijs kwaliteitsverhouding. Veelal goedkoper dan andere zaken.
Super mooie producten en een betrouwbare en snelle service.
Ik heb deze site van een goede vriend van mij die zelf bij LG werkt.
Gisteren een mooie Philips LED TV besteld en vandaag in huis, doordat Televisiewinkel zijn producten gratis verzend met DHL is de service compleet en door track en trace makkelijk te volgen. Ik zal met een volgende aanschaf zeker weer een beroep doen op televisiewinkel.nl

Marjo 16-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Alles makkelijk te vinden en goedkoper dan in een andere winkel en alles zeer duidelijk en netjes verstuurd

Natascha 16-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Top winkel en super service

Super mooie winkel en de service is ook super.
Koop alleen hier nog voor me electronics en kom hier al vanaf 2011.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Koelewijn 16-08-2018 In de winkel gekocht

Aanrader!!

Zeer goed geholpen door een uiterst vriendelijke medewerker. Nam alle tijd en gaf een zeer duidelijke uitleg om tot een juiste keuze te komen. Een aanrader om bijv hier je tv te kopen!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bas Walet 16-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Zelfs op zondag een FEESTJE!

Ten eerste hanteren jullie gewoon top prijzen, wij Nederlanders blijven kruimeldieven en elke euro is er 1. Had met spoed een nieuwe TV voor mn tante nodig. Tijdens de verhuizing is haar TV gesneuveld. Ik zaterdagavond kijken op internet, zie ik dat jullie ook op zondag open zijn!! Dus dat was al top. Rond 12 uur heb ik één van jullie collega´s aan de telefoon gekregen en gevraagd of het desbetreffende model op voorraad was. Die was er en werd gelijk voor me gereserveerd en klaar gezet. Ik kom de winkel in, loop na de kassa, vertel het verhaal en de jongeman geeft aan alles staat klaar voor u, als u daar even wacht met een lekkere bak koffie komt mijn collega er zo aan en brengt hem even met u mee naar de auto! Daar houd ik nou van, lekker op de ouderwetse manier geholpen worden. Vlot personeel, goede service en geen gelul.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Cootje 16-08-2018 Via de website gekocht

Top service!! Televisie keurig de volgende dag geleverd!

Webshop is prima. Lekker overzichtelijk en makkelijk shoppen. De bestelling werd keurig de volgende dag geleverd!! Mijn volgende bestelling ga ik hier zeker weer plaatsen!

Barry 15-08-2018 Via de website gekocht

snelle en goede service ivm. levering produkt.

Ik heb deze shop via marktplaats gevonden en de naam Tom Coronel klonk vertrouwd......en heb dus hier mijn produkt besteld in dit geval een soundbar van LG in de aanbieding ....

Vinnie 14-08-2018 Via de website gekocht

Great service

Erg blij met deze webwinkel. De site werkt perfect. Geen gedoe! Tevreden met mijn nieuwe TV en heel tevreden met de service!

Tim 14-08-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Op vrijdag rond 16:00 besteld en zaterdagmiddag al geleverd. Zonder problemen en de bezorger van Thijsse koerier was een prima kerel. Alleen bij Thijsse koeriers werkte het track & tracé helaas niet.

Jamy 13-08-2018 Via de website gekocht

top service

gebruikersvriendelijke site.
Alles makkelijk te vinden.
Overzichtelijk.
Snelle levering.
Heb meerdere dingen daar gekocht en altijd zeer tevreden.

I 13-08-2018 Via de website gekocht

Goede info, goede prijzen, snelle levering.

Zeer goede omschrijving van de producten, ook zeker de technische gegeven en het energie lebel etc etc. Vind ik zeer fijn om te weten. Zeer goede prijzen voor de producten die je aan kunt schaffen. (Ik heb hier al zeker een aantal tv's besteld) zeer te vreden over de snelle levering en de staat waar het product in geleverd wordt. Ik zou deze site zeker aanbevelen!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Adri Ulfman 13-08-2018 In de winkel gekocht

Ruim assortiment, inhoudelijk goede adviesbegeleiding

Verschillende merken en adviseur weet de onderlinge verschillen en de kenmerken prima te beschrijven.

Tessa 12-08-2018 In de winkel gekocht

Service was ok. Snel de tv mee gekregen. Vriendelijke verkoper. Alleen was de tv wel 40 euro goedkoper bij bol.com

Roy 12-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goede service, met verstand van zaken!!!

Perfect geholpen met de aankoop van mijn nieuwe televisie. Wordt zelf keurig en enthousiast meegelopen naar de auto om de TV erin te zetten.
Bij televisiewinkel voel je je echt klant!

Henno 12-08-2018 Via de website gekocht

duidelijke uitleg

kreeg en goede uitleg over het beoogde toestel en werd niet geprobeerd om mijn een duurdere versie te verkopen

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Derk 11-08-2018 In de winkel gekocht

beste van allemaal

Ik vind het helemaal top dat je zoveel persoonlijke aandacht krijgt, en ze weten ook echt veel van de tv's en accessoires. en natuurlijk het belangrijkste de beste prijs

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tjeerd 11-08-2018 In de winkel gekocht

Eerst koffie en dan een goed- en uitgebreid advies!

Gelijk nadat de verkoper naar ons toekwam werdt ons gevraagd of wij iets wilde drinken? Vervolgens vroeg de verkoper waarmee hij ons kon helpen?
Daarna uitgebreid advies gekregen waarbij alle voor- en nadelen werden vermeld.
Dat in combinatie met de scherpe prijs heeft ons gelijk doen besluiten om de soundbar aan te schaffen.
Apparaat werdt netjes naar onze auto gebracht. Inclusief de verpakking was het geheel groter dan wij verwacht hadden. Dus bood men gelijk aan om het gratis te versturen!
Met wat passen en meten kregen wij het geheel toch nog in de auto.
Wij zijn dan ook uiterst positief! Want veel bedrijven welke lage prijzen aanbieden zijn “dozen schuivers”. Maar hier beslist niet en krijg je een goed en eerlijk advies.

Kosterink 09-08-2018 In de winkel gekocht

Goed en eerlijk advies

Maar liefst een 9! Wat een verademing toen wij de winkel in Naarden binnen stapten. Op zijn rug stond de naam: Marcel. Marcel jij bent een topper. Wij kwamen voor een televisie Qled van Samsung en een Sonos geluidsset. Hiervoor waren wij bij de BCC en de Mediamarkt geweest. De BCC viel al gelijk af, omdat zij niets konden doen aan de prijs van de Sonos set (terwijl wij toch de gehele set willen aanschaffen) en een TV en een koelkast (laatstgenoemde kunnen wij helaas niet meer bij jullie aanschaffen) en de de mediamarkt wist ons te vertellen dat jullie waarschijnlijk de Qled voordeliger hadden omdat jullie met Engelstalige software zouden werken. Dit is dus geenszins het geval. Dankzij Marcel die ons heeft uitgelegd dat je al aan het artikelnummer kan zien of het N(Nederlands) of D(Duits), etc. is. Hij gaf ook aan dat je anders problemen krijgt met Ziggo of UPC. Afijn keurig uitgelegd door een fijne verkoopcollega. Ook hebben wij bij jullie een mooie setprijs gekregen; sterker nog zelfs een muurbeugel cadeau (we hadden dan ook een grote bestelling) Chappeau voor Televisiewinkel en Marcel !! Iedereen raden wij aan om naar jullie te gaan in plaats van de grotere ketens. Net geen 10, omdat wij graag de nieuwste Samsung Amerikaanse koelkast willen kopen; dit doen jullie helaas niet meer (maar wel begrijpelijk dankzij de uitleg van Marcel).

Nacinda 09-08-2018 Via de website gekocht

Fijne shop!

Snel en simpel een soundbar van LG gekocht voor mijn moedertje. Kwam super snel binnen en ik kon m meteen aansluiten aan de tv. Mams is er overigens zeer blij mee en luistert dagelijks naar wat muziek via haar mobieltje.
Ik heb al wat andere items op mijn verlanglijstje staan en zal zeker opnieuw bij de televisie winkel bestellen!

Van Zanten 09-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijke en vooral goede service!

De introductie filmpjes van coronel zijn zeer overtuigend en duidelijk! Na het kijken van een productfilmpje wil je het product ook echt hebben!! Televisie winkel bied goede service en goede klantenservice! Duidelijke website en goede producten!! Ben erg tevreden met mijn Denon Heos Bar en Heos Subwoofer! Volgende dag in huis is top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alvin metz 09-08-2018 In de winkel gekocht

Goede krachtige correcte survice

Waarom zeggen wij gaan hier naar toe
1 beste prijs kwaliteit
2 service
3 mederkers
4 klantvriendelijk

Gewoon weg een winkel waar je gewoon weer klant bent in plaats van een nummer en je alleen komt om de kassa te vullen

Je bakje koffie al koop je geen koffie automaat maar ben je op zoek naar een nieuwe tv
Lekker onder het genot van goede koffie je nieuwe tv uitzoeken

Alle survice in huis al je vragen worden beantwoord
Je tv word netje in je auto geladen en wat ik helemaal super vind is de bon heerlijk in pdf in je mail box zo dat je hem meteen digitaal op kan slaan

Dus kort om geen andere winkel kan hier aan tippen

Jan Nijsen 09-08-2018 Via de website gekocht

Doen wat je belooft

Duidelijke overzichtelijke site.
Zeer snelle duidelijke reactie (zelfde dag) op vragen via e-mail (wacht nu al 4 dagen op antwoord van 2 andere sites). Snelle levering voorafgaand door track en tracé bericht.
Doen wat belooft wordt, maar dan beter.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ike 08-08-2018 In de winkel gekocht

Goede service

TV gekocht in de winkel.
Kundige uitleg en netjes alle voors en tegens op een rij gezet.
Zonder verplichtingen even rustig de tijd genomen en gekregen om verder te kijken en na te denken.
Top service

Peter 08-08-2018 In de winkel gekocht

kopen op mijn tempo

Het is een prettige ervaring om bij deze winkel te kopen. Online is al de nodige informatie te vinden en in de winkel zelf geeft men nog de extra informatie die nodig is (zeker voor iemand als ik, die met alleen online informatie net iets te kort heeft om tot de juiste aankoop te komen), zonder opdringerig te zijn! We kregen ook echt de tijd om voor ons de juiste keuze te maken met de informatie die wij nodig hebben. Waarom dan geen 10? ten eerste vanwege de Hollandsche Calvinistische cultuur die in mij heerst. Ten tweede aangezien wij een enkele aankoop hebben gedaan (gaan er zeker wel meer volgen) en ik nog niet weet hoe de service is als wij niet geheel tevreden over het product zouden zijn. Zeker een aanrader deze winkel.

Verkaik 07-08-2018 In de winkel gekocht

Super service

Uitstekend geholpen in de winkel duidelijke uitleg en advies deze mensen weten tenminste waar ze over praten SUPER!!
erg blij met de nieuwe Tv

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JWD 07-08-2018 In de winkel gekocht
naarden

deskundige hulp

Snel een keus kunnen maken door het deskundige advies. Veel keus en opties van topkwaliteit tot meer betaalbare tv's.

Bob en Harmke 07-08-2018 In de winkel gekocht

Wat een verademing !!!!!

Via een collega de tip gehad om eens te kijken bij de televisiewinkel in Naarden. Wat me bovenop de lage prijzen opviel is dat de verkoper ons ff lekker liet beslissen wat we wilden, geen gehijg om maar voor het betere/duurdere te gaan.

Tjerk 06-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Geweldig geholpen in deze winkel

Geweldig geholpen in deze winkel. Goed en eerlijk advies gekregen over diverse oled schermen. Uiteindelijk meteen uit voorraad een mooie tv gekocht en meegenomen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sandra 06-08-2018 In de winkel gekocht
naarden

Hier weten ze waar ze het over hebben!!!

Bij binnenkomst even rondgekeken,dan word gevraagd of je al geholpen word,nemen alle tijd voor je vragen,hebben echt veel kennis..alles mag en kan gevraagd worden...maken prijs en kwaliteitsvergelijking,kopje koffie erbij...in 1 woord geweldig geholpen en prijs en kwaliteit super!!Deze zaak en personeel SUPER!!!Kan het iedereen aanraden om hier heen tegaan!!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rick Keller 05-08-2018 Via de website gekocht

Wat een heerlijke winkel, eerlijk en snel.

Een fijne snelle site zonder leugens. Snelle service en dus een genot om te bestellen. Mijn aankoop uit de opruimkelder waren nu al tot twee keer toe tiptop in orde. Thankzz Guy's.

Sander 05-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Online kijken en vertrouwd in de winkel ophalen en betalen

De televisiewinkel.nl vind ik een super winkel. Dit omdat je thuis rustig op de bank naar de verschillende types kan kijken. Natuurlijk kun je dan verder kijken bij andere winkels en vergelijken. Uiteindelijk toch bij televisiewinkel.nl gehaald omdat ik daar de TV kon reserveren en ophalen in de winkel. Betalen ging gewoon met de PIN. Het personeel was vriendelijk, vroeg of ik nog kabels en misschien een beugel wilde hebben. Gezien ik de TV ging vervangen hoefde dat niet. Ze hielpen de TV in de auto en zo kon ik op pad. Ook fijn van de televisiewinkel.nl is dat ze een showroom hebben waar veel TVs gewoon staan zodat je kan kijken of je de juiste keuze online hebt gemaakt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rick 04-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Gewoon helemaal prima alles zoals afgesproken en zeer scherpe prijs, gevraagd of het product iets later bezorgd kon worden was geen probleem. Prima service dus

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marianne 03-08-2018 In de winkel gekocht

Aan te bevelen!

Vriendelijk ontvangen, mèt n capucinootje. X nam de tijd voor grondige uitleg en antwoord op al mijn vragen. Professioneel en vriendelijk. Prettige showroom. Snelle levering. In alle opzichten uitstekend!

Arjan Jassies 03-08-2018 In de winkel gekocht

Goeie service en uitleg

Fijne winkel om naar toe te gaan. Niet teveel keuze is erg fijn anders wordt je helemaal gek, althans ikke wel. Werden keurig onthaald met een bakkie koffie. Al gauw kwam er een jong jochie naar ons toe om te helpen en die moest het nog leren had ik het idee maar ging uitstekend en later kwam er nog een collega bij. Ben erg goed geholpen in me keuze maken (twijfel tussen 55 of 65 inch) maar na een goede uitleg toch voor 55 inch gegaan. Erg prettige ervaring in jullie winkel en erg veel plezier van de tv heel erg bedankt.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marcel 03-08-2018 In de winkel gekocht

Een zeer tevreden klant!

Ik zag een leuke tv in een mooie prijsklasse. Ik had de tv gereserveerd en ging naar de winkel. Eenmaal bij de winkel vroegen ze of ik zeker was van mijn keuze want hij vertelde erbij dat de tv die ik wou de software had van 2016. Niks mis mee maar dan ga je toch liever voor een iets nieuwere versie. Ik legde de persoon in questie uit dat ik wel minimaal 3 HDMI aansluitingen nodig had. Hij vertelde dat het geen probleem was en liep naar een tv met alles erop en eraan. Waaronder zelfs 4 HDMI aansluitingen en deze had software van 2018 en ook nog eens goedkoper!

Jacqueline 02-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Goede service, op voorraad, goede uitleg

Ik ben voor deze shop gekozen omdat ik het toevallig op internet tegen kwam. Het dicht bij mijn huis is. Het product op voorraad was en de prijs goed was. Een mooie shop maart goede uitleg

Niels 02-08-2018 Via de website gekocht

Top winkel

Ik was op zoek naar een soundbar en kwam op deze website terecht, gisteren besteld en vandaag al geleverd zoals beloofd.

Het is een overzichtelijke website met een ruime keus, prijzen zijn top!

Kortom.. Ik kom vaker kopen.

Keep up the good work.

G Mihci 01-08-2018 Via de website gekocht

top service met vriendelijke proffesionele medewerkers !

Voor deze shop gekozen omdat je de mogelijkheid hebt om gebruik te maken van afterpay ook de revieuws hebben mij laten kiezen voor deze shop heb er geen spijt van .

Richard 01-08-2018 Via de website gekocht

Prima televisie voor scherpe prijs!

Kwam in de shop terecht via Bol.com. Werkte prima. Snelle levering en scherpe prijs voor deze Finlux TV met DVD speler!

marion 01-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service en goed benaderbaar voor vragen

Hele fijne webshop, duidelijk en efficient. Snelle service en bij vragen prima benaderbaar en meedenkend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kaatje 01-08-2018 Via de website gekocht

Fantastisch snelle service!

Geweldig gave LG tv gekocht, tegen de allerlaagste prijs die beschikbaar was op internet. Zondagavond besteld en dinsdagmiddag in huis. De tv werd netjes bezorgd door een uiterst vriendelijke bezorger. In ben erg tevreden over de service van televisiewinkel.nl en heb al veel mensen in mijn omgeving verteld over jullie! Volgende tv koop ik weer bij jullie!

Jaap 31-07-2018 In de winkel gekocht

Fantastische service

Mooie shop fijn personeel die mee denken met de klant en je niet maar iets aansmeren. En goede kennis hebben van de produkten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruud 31-07-2018 In de winkel gekocht

Juiste deal

Op zoek naar een TV voor de slaapkamer. Er is veel te vinden maar ook prijzig.
Gelukkig is er de opruimkelder van de televisiewinkel.nl waar de deals op je liggen te wachten.
Een prachtige 32 inch Salora TV voor een kleine twee honderd euro.
Het is soms zoeken en wachten, maar het geduld wordt beloond.