Televisiewinkel.nl - Reviews & Ervaringen

9,1 Lees 19704 reviews Schrijf een review

Televisiewinkel.nl stelt zich voor

Met Tom Coronel aan het roer is Televisiewinkel.nl uitgegroeid tot de grootste gespecialiseerde (web)winkel op het gebied van televisies en audio. Wij leveren direct vanuit onze voorraad en hebben altijd meer dan 1.000 televisies op voorraad. De televisies en audio apparatuur worden dagelijks verstuurd door heel Nederland en België. Het assortiment van ons bij Televisiewinkel.nl bestaat uit topmerken zoals Samsung QLED, Sony OLED, LG en Vogels (muurbeugels). De kracht van Televisiewinkel.nl? Wij hebben ons altijd hard gemaakt voor snelle leveringen, goede service, een centraal gelegen locatie met veel parkeermogelijkheden en scherpe prijzen. En dat loont! Wij weten als geen ander dat het belangrijk is voor een webshop dat bezoekers zich online kunnen oriënteren, maar vervolgens ook waar nodig de producten in een fysieke winkel kunnen bekijken. Daarnaast zorgen wij er ook voor dat zaken als o.a. product-garantie goed geregeld zijn. Sinds 2006 kun je Televisiewinkel.nl vinden aan de Bronsstraat 10 in Naarden. Je vindt hier een zeer professionele showroom met getrainde specialisten welke antwoord kunnen geven op alle vragen. Televisiewinkel.nl is onderdeel van Create2Fit BV powered by Tom Coronel. Create2Fit BV is verder eigenaar van o.a. koffiediscounter.nl, barbecueshop.nl en sneeuwkettingen.com.

Deze score is berekend op basis van 1699 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.1

Monzo69 18-10-2018 Via de website gekocht

Redelijke service

Ik heb een salora 55uhx4500 gekocht bij bol. Com deze tv werd geleverd door televisiewinkel. Nl. Na snelle levering de tv uitgepakt en geïnstalleerd. Al snel werd mij duidelijk dat de tv een defect heeft. De tv ging om de paar minuten vanzelf op standbij. Ik heb toen met de klantenservice gebeld. Daar kreeg ik te horen dat de tv ter reparatie kon worden opgehaald. Hiermee ging ik niet acoord. Na veel wikken en wegen, zou d'r een nieuwe worden opgestuurd zogauw de kapotte tv binnen was. Na ongeveer 1 week was de nieuwe tv binnen. Uitgepakt blijkt beeldscherm kapot. Ik bellen met de klantenservice. Krijg te horen dat er gelijk een nieuwe word gestuurd waarbij de kapotte retour gaat. De nieuwe heb ik nu en deze is goed. De kapotte staat nog hier in huis. Ik heb de tv gekocht voor 448,99 en dat is niet duur. Wat het voor mij als zzp wel duur maakt is dat ik elke keer dat dhl of postnl zou komen thuis moest zijn. Ik ben nu in totaal 492 euro verder en zit nog stads met de kapotte tv. Na het laatste contact, gevraagd of er een kleine compensatie mogelijk is. Maar verder dan een excuus komen ze niet bij televisiewinkel.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Boudewijn 17-10-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende, hulpvaardige medewerkers, vlotte Klantenservice

Overzichtelijke, duidelijke shop. Frisse eigentijdse showroom met vriendelijke verkopers, die graag uitleg geven en de juiste vragen stellen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Leo van der Horst 07-10-2018 In de winkel gekocht
Roermond

13 jaar geleden een Panasonic Vira bij Tummers gekocht.

Al jaren klant bij Tummers . Vriendelijk personeel, men houd zich goed aan de afspraken. 13 jaar geleden een Panasonic tv. fijne zaak om te kopen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Aaltje 02-10-2018 Via de website gekocht

Geen goede start. Wel goed opgelost.

Ik geef jullie een 7 voor de oplossing. De start was niet zo best en daar ben ik ook best geïrriteerd om geweest. Door een tip van iemand was ik bij jullie site gekomen. Mijn zoon had eindelijk genoeg gespaard voor een tv. Besteld, volgende dag in huis. Ja dat staat er maar ging niet helemaal goed helaas. Een paar keer ander bericht gekregen was hij ineens niet meer leverbaar na een paar dagen. Tsja geld terug heb ik niks aan, behalve een teleurgestelde zoon.
Ik had zelf een andere oplossing, een andere tv, wel duurder maar voor al die dagen andere berichten vonden jullie dit het ook wel waard. Vandaag was mijn zoon heel gelukkig. Bedankt voor de oplossing! En ja, geld terug actie is wel heel leuk... Hij spaart ook nog voor een playstation erbij ;)

Officiele reactie van Create2Fit 09-10-2018

Beste Aaltje,

Ten eerste nogmaals onze welgemeende excuses voor de rommelige start.

Helaas bleek er bij de start onduidelijkheid te zijn over de voorraad en achteraf bleek deze inderdaad niet meer leverbaar te zijn.
Wij bieden in geval van geen voorraad geld terug aan, wanneer mogelijk een en bij akkoord een ander toestel.
Wij zijn blij te lezen dat dit dit juiste oplossing voor u is geweest.

Wij wensen uw zoon veel kijk en game plezier met het toestel.

Hans 02-10-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering

Donderdagavond om 19.00uur tv besteld, maar door betaling met creditcard kon de levering een dag later worden.
Maar was dan ook blij verrast toen vrijdagmorgen om 09.30uur de bezorger met de tv al aan de deur stond!
Helaas was er niemand thuis en kregen de track & trace informatie pas om 10.30uur in de mail. Jammer, maar liever zo dan loze beloftes en pas dagen later naleveren. De bezorger was overigens ook top, hij plaatste onze bestelling gewoon aan het eind van zijn rit zodat wij vrijdagavond toch onze nieuwe tv konden installeren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Judith 29-09-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Super service en vriendelijke mensen

Ik werd snel geholpen en de meneer moest iets in het magazijn zoeken. Vervolgens heb ik meerdere keren de vraag gehad of ik al werd geholpen. Na bestellen kwam er direct een jongeman die met mij meeliep naar de auto. Mijn soundbar werd keurig in de auto gelegd, ik kreeg een hand en werd gefeliciteerd met de mooie aankoop.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cecilia 03-09-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Zijn eerste dag maar goed en aandoenlijk geholpen

We hebben hier eerder een product gekocht en vinden het een prachtige zaak. Dat was wel 10 jaar terug, de zaak is er alleen maar mooier op geworden

Rick 03-09-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort!!

Heb het product goed kunnen vergelijken zodat ik de juiste keus heb kunnen maken.. duidelijke beschrijving en eigenschappen van producten.. alles is netjes op tijd geleverd!

Bram 01-09-2018 Via de website gekocht

Aankoop Philips ledtv

Vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend stond DHL voor de deur. Helaas geconstateerd dat de tv beschadigd was, maar geen probleem ik kon een nieuwe krijgen. Moest toch in de buurt zijn, dus zelf omgeruild. Top service, de tv werd zelfs voor mij in de auto gelegd. Derde tv die ik hier nu koop, blijft goed in prijs en service.

Jerom 01-09-2018 Via de website gekocht

Snelle levereing

Aankoop via de site verloopt prima! Betaling moet helaas ook gebeuren, maar met Ideal zo gedaan. 's Avonds besteld, in de ochtend al in huis. Prima in doos verpakt.

Bedankt Tom!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Martijn de Roo 01-09-2018 Via de website gekocht

Super Service !!

De vorige tv in de winkel gekocht en super tevreden over de service en adviezen. Vandaar deze keer weer de keuze voor de televisie winkel. Vanaf ons vakantie adres via de website mijn vragen gesteld en super snel en vriendelijk geholpen. Er werd goed met ons meegedacht en bij thuiskomst werd onze tv keurig zoals afgesproken geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ferhat 01-09-2018 Via de website gekocht

Prachtige dienstverlening

Alles is gegaan zoals ze het hebben beloofd.
Geweldige service. Tijdens levering heel erg beleefd en hulpzaam. Dit zal zeker niet het laatste keer zijn dat ik hier iets heb gekocht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

David Zegerius 01-09-2018 Via de website gekocht

Super snelle en correcte levering van mijn smart tv

Goede overzichtelijke website. Een mooie nieuwe Philips 55 inch smart tv besteld. Keurig op de hoogte gehouden via de mail van mijn bestelling, dat mijn betaling ontvangen was en dat de tv op transport was. Volgende dag was de TV er al goed verpakt en onbeschadigd aan gekomen. Duidelijke informatie wat te doen als ik niet tevreden zou zijn maar het te tegendeel is het geval mega blij met de TV en alles was super goed geregeld helemaal top!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mark 01-09-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk, goede info, snelle levering

Wat mij in het bijzonder opviel waren de duidelijke video's op de website die een goed overzicht van de productspecificaties geven.
Verder snelle afhandeling en levering. Prima!

Nico 31-08-2018 In de winkel gekocht

Vakkundig geholpen

Zat direct op een lijn met verkoper. Liet goed alternatieven zien. Hielp ons bij het maken van een goede keuze.

Jermain 31-08-2018 In de winkel gekocht

Snelle service

Het ging heel snel, werd vriendelijk geholpen door Joey en kon tv meteen meenemen. Werd zelfs geholpen tot aan de auto.. Top service 👍🏾

Harry 30-08-2018 Via de website gekocht

Zeer slechte service

Via de webwinkel een Denon versterker en cd speler besteld, niets wees erop dat de cd speler niet meer leverbaar was. Alles betaald toch wel een fiks bedrag, Zelf na het betalen via Ideal kreeg ik gewoon bericht dat het pakket de volgende dag geleverd zou worden. Niets van een waarschuwing, dus mijn schrik was groot toen het pakket werd afgeleverd en het maar uit 1 doos bestond. Alleen de versterker werd geleverd. Aan de besteller gevraagd of hij niet nog een doos in z'n auto had staan werd met nee beantwoord. Direct contact opgenomen met de klantenservice van Televisiewinkel.nl. Alles uitgelegd en mij werd toegezegd dat ze het uit zou zoeken. Het mailtje wat daarop volgde werd ik niet vrolijk van, er bleek een telfout in de voorraad te zitten. Sorry maar helaas. Het mailtje wat daarop volgde deed mij echt schrikken, er werd gemeld dat de Denon cd speler niet meer leverbaar was en dat ze geen zaken meer gingen doen met Denon. Ik zou mijn geld terug gestort krijgen.
Ze hadden zelf nog het lef om een mail te sturen met de mededeling dat ik mijn aankoop bedrag terug kon winnen door een positieve review te geven.
Hierop heb ik dhr. Tom Coronel (schijnbaar de grote man van Televisiewinkel) gemeld dat ik op de hele gang van zaken geen review kon of wilde geven.
Een dag later kwam van de klantenservice de mededeling dat ze alsnog een CD speler voor mij wilde bestellen, en dat ze onveranderd zaken bleven doen met Denon, hiervoor heb ik bedankt.
Ook het feit dat ik helemaal geen handtekening voor ontvangst hoefde geven, wierp bij mij de nodige vraagtekens op. Het was alles bij elkaar toch een heel bedrag. Voor hetzelfde hadden ze het bij de buren afgegeven en had ik niets gekregen.

Officiele reactie van Create2Fit 31-08-2018

Beste Harry,

Ten eerste nogmaals onze welgemeende excuses voor de vele ongemakken.

Nadat u de bestelling had geplaatst op onze website is de order doorgegeven naar ons magazijn om verder te verwerken.
Helaas is achteraf gebleken dat wij de bestelde Denon niet in ons magazijn hadden staan en hebben u hiervan direct op de hoogte gesteld.
Door een communicatiefout is later vermeld dat de Denon niet meer leverbaar zou zijn, echter is dit nooit het geval geweest!
Wij konden ten aller tijden de Denon voor u bestellen.
Inmiddels hebben wij na contact op uw verzoek de levering van de Denon geannuleerd en het aankoopbedrag aan u terug gestort.

Wij willen u via deze weg nogmaals onze oprechte excuses aanbieden.

C 30-08-2018 Via de website gekocht

Top Service!

Gister besteld, en vandaag in huis. Super mooie Samsung 65 inch curved ultra HD 4K tv. En dit allemaal voor een scherpe prijs!

jmvanderwal 30-08-2018 Via de website gekocht

Jammer van de slechte bezorging

Ik vind de informatie op de website duidelijk, snel gevonden wat ik zocht. Alleen de bezorging... op dinsdag besteld en de tv zou de volgende dag geleverd worden. Helaas wordt het nu vrijdag, als het mee zit. Ik weet dat Televisiewinkel hier niets aan kan doen, maar misschien een andere vervoerder zou moeten kiezen?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Officiele reactie van Create2Fit 31-08-2018

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend om te moeten vernemen dat u de televisie niet op de afgesproken datum geleverd heeft gekregen.

Wij zullen persoonlijk met u contact opnemen om dit verder op te lossen.

Mevrouw Pool 30-08-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk personeel en goede service

Via mond op mond reclame op de website terecht gekomen. Maar kon geen keuze maken. Bij de winkel zijn we goed geholpen. Ze namen echt de tijd terwijl het heel druk was. Uiteindelijk een goede keus gemaakt en we zijn zeer tevreden met onze aankopen.

Rik Sinkeldam 30-08-2018 Via de website gekocht

Top! Meedenken en open staan voor nieuwe dingen.

Slechts een telefoontje was voldoende om samen met de Televisiewinkel naar een goede oplossing te komen voor onze speelfilm. Twee prachtige schermen werden speciaal door het team van de televisiewinkel geselecteerd. Ik kon ze ophalen voordat het magazijn officieel open ging, dus de service was helemaal top.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Inneke 30-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik ben buitengewoon tevreden over deze aabieder, snelle bezorging, keurig verpakt ondanks demo model, alle er op en eraan

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wisse 30-08-2018 Via de website gekocht

Goede prijs

Goede prijs kwalitiet. Duidelijke informatie te vinden over product op de internet website. Snelle levering

Saskia mulder 29-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle service

Fijne webshop vond gauw waar ik op zoek naar was
Echt een aanrader voor iedereen om er wat te kopen dikke pluim verdiend

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maarten 29-08-2018 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en betrouwbaar

Alles volgens verwachting gegaan. Bestellen was simpel, prijs was goed en levering volgens planning met bericht van de chauffeur voor levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Astrid 29-08-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Ik kwam op deze internet side door te de fantastische keuze en aanbiedingen,duidelijke omschrijving van de producten eenmaal besteld de volgende dag al in huis

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ellen boom basseluer 29-08-2018 Via de website gekocht

Super service

Ik was op zoek naar een tv voor mijn klein zoon mocht niet te duur zijn. En wat wil je dan een 32inch overal uitverkocht voor 239.00 euro .maar niet bij tv winkel super

Dennis 29-08-2018 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en uitstekende voorlichting

Door de goede uitleg op de site, snelle levering en super prijs was de keuze om hier te bestellen heel snel bepaald....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

D.Cicek 29-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Geweldige acties, die je in de gaten moet houden! Veel mogelijkheden bij het plaatsen van de bestelling.

Henk-Jan van der Klis 28-08-2018 Via de website gekocht

Prima prijs, inderdaad volgende dag geleverd

Wel iets duurder dan andere winkel, maar hier was tv wel op voorraad en binnen één dag aan huis geleverd. Goedkoper dan Coolblue, maar daar doe je dan zelf de installatie voor.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jecc 28-08-2018 Via de website gekocht

Super geregeld alles!

Door vrienden hier op gewezen.
Alles tot in de puntjes geregeld, zelfs de prijs van de producten!
Wat wil je nog meer? Ik ga voor Tom, iedere keer weer!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

goed 28-08-2018 In de winkel gekocht

goede service

De televisie aankoop is in de shop gedaan en de uitleg door het personeel was uitstekend.Na installatie thuis heb ik door de goede uitleg in de winkel heb ik nu een schitterende televisie.

Rutger 28-08-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Hele goede service en eerlijke antwoorden op je vragen en pushen je niet om meteen iets te kopen mocht ik nog iets nodig hebben ga ik zeker weten terug naar deze winkel!

top 28-08-2018 Via de website gekocht

buitengewoon uitstekend

overzichtelijk vriendelijk overweldigend mega aanbod alle prijsklassen
top service en levering. eerst plasmadiscounter nu de televisiewinkel klant
mijn volgende aankoop voor een TV gaat hier zeker ook weer gebeuren

Familie Held 28-08-2018 In de winkel gekocht

Verrassend. Mooie winkel

Mooie winkel, duidelijk en mooie prijzen. Prima geholpen. Erg vriendelijk. Service staat duidelijk hoog in het vaandel.

Monique de Jongh 28-08-2018 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar zaken doen !!

Ideaal om bij jullie te shoppen en vooral omdat jullie per product een duidelijk verkoopfilmpje tonen waar je meteen duidelijkheid hebt en je meteen info krijgt over de accessoires die erbij passen. 100% klasse !!

Oscar 27-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

prima service en vaak goedkoper dan concurrent

prachtige winkel en ruime sortering op de webshop. Mooie TV gekocht die in mijn auto werd gezet. prima service!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Inneke 27-08-2018 Via de website gekocht

Top service

Snelle bezorging, keurig verpakt ondanks het showroom model, en ook garantie.
Kan niet beter, zeker een aanrader

Erwin van Miert 27-08-2018 Via de website gekocht

Goede webwinkel

Prima webwinkel, scherpe prijzen zeker de moeite waard ,alleen het vervoer kan stukken beter DHL is een slechte vervoerder.,kreeg de TV pas drie dagen later.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

pascal 27-08-2018 In de winkel gekocht
naarden

super fijn

kom je in de winkel met een vraag voor een box met verschillende ijzen, maar het is wel voor een school met weinig hebben ze een perfecte nieuwe box die allen een keer 10 dagen is gebruikt waar je dus een stuk een stuk korting opzat super fijn meegedacht want zo was die goed te betalen door de school.

Robert van Tour 27-08-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle bezorging !!

Via Bol.com televisie geleverd via Televisiewinkel.nl.
Snelle levering en goede service met track en trace.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Rob 26-08-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Vriendelijk personeel en goede hulp bij het uitzoeken van de juiste aankopen.
Ze boden mij zelfs een goedkoper product aan, omdat die meer aan mijn wensen voldeed.
Dus niet zomaar willen verkopen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joeri 26-08-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Ging naar de winkel met enkel de wens om een nieuwe tv mee naar huis te nemen. Met behulp van het personeel in de winkel heb ik nu de voor mij perfecte tv in de huiskamer hangen!

Martin 26-08-2018 In de winkel gekocht
Naarden

Rustige uitleg door iemand met verstand van zaken!

Al verschillende keren zeer goed geholpen. Groot assortiment, zeer vriendelijke medewerkers die je nadat al veel informatie via de webshop was te verkrijgen toch nog wat laatste details geven.

Bart van Dijk 25-08-2018 Via de website gekocht

top

Avond voor 22.00u besteld en de volgende dag geleverd!!
Direct mail en duidelijke afspraken over leverling en ontvangen betaalbevestiging

Richard 25-08-2018 Via de website gekocht

Tevreden klant!

Ik heb voor het eerst een product besteld via Televisiewinkel. Ik ben ken de site, ik neus er regelmatig rond, net als op vele andere sites. Had alleen nog niet iets bij hen besteld. Nu dan voor het eerst meteen in het diepe gesprongen en een nieuwe televisie gekocht. Toegegeven: ik was wat huiverig omdat het bestelproces bij de site voor mij nieuw en onbekend was, maar wat een soepel verloop van de bestelling, zeg!

De site is overzichtelijk en informatief, echt een verademing te opzichte van andere sites. Het aanbod is groot. Als je iets zoekt, dan is de kans heel groot dat je het bij Televisiewinkel vindt. Én niet geheel onbelangrijk, ze zijn (als eerste) de goedkoopste. Meestal heeft Televisiewinkel de prijzen al naar beneden aangepast en volgen de andere, grote en bekende (web)winkels pas dagen daarna.

Omdat ik nog enkele vragen had over mijn bestelling heb ik twee keer contact gehad met de klantenservice van Televisiewinkel. Ook dat verliep goed, vriendelijk en mijn vragen werden naar meer dan tevredenheid beantwoord.

Tot slot de levering van mijn bestelling. De dag voor levering kreeg ik netjes van de koerier een sms met daarin het tijdvak waarin mijn bestelling geleverd zou worden. Op de dag van de levering werd mijn bestelling netjes op tijd, dus in aangeven tijdvak geleverd. Schade vrij ontving ik mijn nieuwe televisie.

Kortom: ik ben een tevreden klant en kan iedereen Televisiewinkel van harte aanraden.

Televisiewinkel, dank voor de goede zorg! Jullie zien mij gauw weer terug. :)

Richard

sharon 24-08-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Ik was opzoek naar een televisie en ben ontzettend goed en eerlijk geholpen door Dennis!
Hij vertelde eerlijk de verschillen tussen de televisies! Waarna ik in alle rust een beslissing kon nemen. Ook bij het uitzoeken van een muurbeugel heeft hij net wat meer moeite gedaan dan nodig is!

Timara 24-08-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

We gingen voor 2 tv's voor op de kinderkamers en hadden ons thuis al georiënteerd op jullie website. Eenmaal in de winkel adviseerde de verkoper een ander toestel wat beter paste bij onze wensen. Ook zocht hij uit of de steunen die we wilden pasten en na controle bleek dat niet te passen. in elke andere winkel hadden ze het gewoon niet gezegd top! Helemaal blij met het fijne advies

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ronald Roos 24-08-2018 In de winkel gekocht

Fijne service

Vriendelijke verkoper, die ook verstand van de produkten had! Hij gaf me de juiste informatie die er toe doet! Fijne winkel!

M berentschot 24-08-2018 Via de website gekocht

Super service

We hebben deze lcd gekocht besteld twee dagen later thuis snelle levering we hebben nu twee keer op deze manier wat gekocht via de website super dat het zo kan top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -