Superwinkel.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Superwinkel.nl.

Superwinkel.nl stelt zich voor

Superwinkel.nl is de grootste en voordeligste online winkel in parfum, verzorgingsproducten, make-up, horloges, sieraden, haarproducten en speelgoed. Voor 22:00 uur besteld, is morgen in huis (mits op voorraad). Wij leveren uitsluitend A-merken tegen een zeer aantrekkelijke prijs.

Deze score is berekend op basis van 558 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

S. 06-03-2021

Zeer snelle bezorging en de lipstick is de helft goedkoper dan bij de drogist om de hoek.

Rob 02-03-2021

Superwinkel is een super winkel. Geurtjes voor een zachtere prijs dan de originele prijs. Daarbij ook nog snelle verzending, tenzij anders aangegeven. Hierdoor heb ik (helaas voor de portemonnee) twee nieuwe geuren op korte termijn gekocht.

Jamal 02-03-2021

The best prices, quickly delivered and the package was packed really secured.
I wil only be ondering from here for now on.
I would recommend it to everybody.

Hans de Beukelaar 01-03-2021

Ik ontvang regelmatig mooie aanbiedingen van Superwinkel. Heb kortelings een lekkere
edt voor heren aangeschaft die snel en netjes incl. een aardigheidje werd afgeleverd.
Ik beveel dit adres van harte aan.

Gerda van Asselt 01-03-2021

Een hele nette aantrekkelijke website, mooie merk produkten en snelle levering.

Stello 01-03-2021

Uitgebreide keuze assortiment.
Producten voor stuntprijzen.
Duidelijke webside.
Snelle levering.
Wat willen we nog meer!

Monique 28-02-2021

Zeer voordelige promo’s! Vlotte service en levering.Ik ben tevreden en zal in de toekomst hier nog bestellen.

Superwinkel 26-02-2021

Top !!
Service is goed.
Vandaag besteld morgen in huis.
Betaalbaar en kwaliteit.
Ik shop graag bij jullie.
Ga zo door.

kelly 25-02-2021

goede producten, goede prijs, grote keuze en super leuk pajket gekregen! snelle levering en top producten

Nathalie Flaviani 24-02-2021

Super tevreden zo een snelle service. Ga het zeker aan iedereen aanraden. En super goede prijzen!!!!!!!

Anne 24-02-2021

Na veel zoeken ivm het niet naar de winkels te kunnen gaan waar mijn favoriete product te koop is, kwam mijn grote verrassing: SUPERWINKEL. Makkelijk, snelle levering en alles klopt. Voor mij DE ontdekking.

Neviephtaly 23-02-2021

Super snelle service van Superwinkel en ook nog eens leuk ingepakt! Daarnaast een aardige verrassing bij mijn bestelling gekregen!

c dekkers 23-02-2021

super optijd geleverd goede verpakking
en dat als op advies van mijn dochter

Ronald 23-02-2021

Super snelle levering Top. Site is heel helder en bestellen gaat makkelijk. Ik kan deze site aan iedereen aanbevelen.

Corine 22-02-2021

De superste prijzen voor alle producten. En daarnaast altijd super snel geleverd.

Dhr Bemelen 22-02-2021

Correcte site, met acceptabele prijzen gemakkelelijk te bestellen, snelle en degelijk verpskte levering.
Iedereen aan te bevelen.

lab 20-02-2021

alles prima, prijs en kwaliteit. Prima product, precies wat het moet zijn en nog goedkoop ook.

Lia Verstallen Baerveldt 19-02-2021

Product is snel geleverd en ik geniet er al van. Als deze fles leeg is koop ik bij u zeker weer een nieuwe!

FlashTrava 18-02-2021

Very good shop, user friendly and clear interface. Delivery is always on time, which is very important.

I would definitely recommend it to my friends!

Peter 17-02-2021

Voor het eerst bij deze winkel iets besteld. Was perfect!! Duidelijke site. Zeer snelle levering ondanks coronacrisis en valentijnsdag. Fantastisch !!!

Mar 17-02-2021

De prijzen zijn goed in verhouding tot de kwaliteit. Vlotte levering en overzichtelijke website. Dik tevreden.

Stef Mees 17-02-2021

de prijs van het product was de laagste die ik online kon vinden , de gratis levering en de snelle levering maakten dit een zeer aangename ervaring. ik raad iedereen superwinkel sterk aan en zal zelf in de toekomst hier nog bestellen.

P.schmidt 16-02-2021

Ze zijn overzichtelijk. En goede prijskwaliteit. En snelle levering. Super tevreden.

Astrid 16-02-2021

Ik had een heerlijke Body-Crème besteld van Chanel Chance. Fantastisch dat Superwinkel deze bestelling zo snel kon leveren. Top dus, maar...........dan zit er als “cadeautje” ?? een blikje Bavaria bier 0.0 bij! Dat vind ik zoooooo gek, ik snap daar helemaal niks van! Doe er een presentje bij dat een beetje in de buurt komt van de bestelling, in dit geval een parfumerie product.

Geert 16-02-2021

Gebruiksvriendelijke site waar ik voldoende info kreeg omtrent het product waarnaar ik op zoek was.
Duidelijke prijszetting en zeer stipte en snelle levering.

Els 16-02-2021

Mooie producten om uit te kiezen bij Kieskeurig. Mijn bestelling werd goed verzorgd en keurig op tijd thuis bezorgd.

Clemens Annemie 16-02-2021

Prima prijs super snelle levering . Het was de eerste keer dat ik iets bestelde en de dag nadien kreeg ik al een mailtje dat het onderweg was ,de dag erna was het geleverd en zoals gevraagd was er netjes een cadeautje van gemaakt. Een tevreden klant

Klaas 16-02-2021

snelle/vlotte afwerking van bestelling. ik twijfel alleen over de "merk echtheid
van de fles azzaro chrome legend.

Patricia van de valk 15-02-2021

Veel goede parfum , leuke aanbiedingen fijne site , en het word vlug geleverd .
Gewoon super goed 👍

Lia 15-02-2021

Via Google deze site gevonden. Snelle service en prima site om via te bestellen.
Parfum was goedkoper dan elders dus een volgende keer ga ik hier zeker eerst weer kijken.

Karin jonkman 14-02-2021

Duidelijk prijsweergave
Makkelijk te bestellen
Supersnelle levering zoals beloofd volgens superwinkel.
Goed en netjes ingepakt

Marthy 14-02-2021

Voor de eerste keer bij Superwinkel besteld en het was ook super. Volgende dag al bezorgd 20 minuten na 14.00 uur terwijl er tussen 14.00 en 18.00 uur bezorgd zou worden. De beide parfums voldoen aan de verwachting en waren keurig verpakt. Bestellen bij Superwinkel is voor mij
voor herhaling vatbaar.

Alex 11-02-2021

Een mooie en goede website.
Ik had voor een cadeau verpakking gekozen voor 2,50 en dat zag er grandioos uit.

Orphie 10-02-2021

Op aanraden van mijn dochter heb ik een bestelling bij jullie gedaan. De levering was meteen de dag erna .
Het produkt was ook goedkoper dan in de soortgelijke shops.
Daarbij was alles met de grootste zorg verpakt.
Ook zat er nog een kleine verrassing bij.
Al met al een echte aanrader

Tineke 10-02-2021

Makkelijke site. Na je bestelling kom je eenvoudig tot de betaling. Wat niet altijd bij andere websites het geval is.
Vijf minuten voor 22.00 besteld en de volgende dag al geleverd. Perfect.

Madrileño 10-02-2021

Inderdaad een super snel winkel. De bestelde artikelen worden in een mum van tijd netjes thuis bezorgd. Je moet niet eens 24 uren wachten. Waren maar alle winkels zoals Superwinkel.

Viviane 10-02-2021

Wat een service,veel goedkoper,snel in verzenden,had op donderdag parfum besteld,omstreeks 18.30u,vrijdagmiddag,reeds in mijn bezit,bravo een dikke duim voor jullie superwinkel nl

Viv 09-02-2021

Goede prijzen en snelle verzending. Ik krijg alleen nooit een bevestiging en statusupdate per mail.

Ben Hagreis 09-02-2021

Woensdagmiddag bestelling gedaan en donderdag om 12.OO uur pakje in huis. Superwinkel daar kun je van opaan, ze doen wat ze beloven, ook de prijs is zeer goed. Voor iedereen aan te bevelen.

Edwin 09-02-2021

keurig op tijd geleverd en prima product als je 'savond besteld heb je het de volgende dag al in huis. ideaal in deze rottijd

Roel 08-02-2021

Aanbieding van mijn benodigde producten voor de laagste prijs, snel en netjes geleverd.

Irene 08-02-2021

Op internet tegen gekomen deze superwinkel. Mijn bestelling, shiseido foundation, was er de volgende dag. Super geregeld. Alleen wel heel wonderlijk dat daar een klein blikje bavaria bier bij geleverd werd tesamen met het onnodige reclamemateriaal. Serieus foundation en bier?
Op de misplaatste reclame na, heel tevreden.

Maureen 07-02-2021

Ruime keuze, goede prijs en zeer snelle levering! Mogelijkheid om met afhaallocatie te werken. Netjes verpakt.

Diny 03-02-2021

De bezorger was zo beleefd om het bestelde keurig op de deurmat te leggen, en netjes op afstand te wachten tot ik het pakje had. Met een vriendelijke fijne dag mevrouw, daar wordt ik blij van.

Erica 02-02-2021

Goed, snel en makkelijk bestellen ook had ik een vraag, in no time antwoord op mijn vraag en nagekeken wat ik altijd had.

Myriam 02-02-2021

In de online winkel heel veel keus
Heel overzichtelijk en producten netjes geprijsd
Netjes en goed verpakt en snel bezorgd
Echt blij met mijn gekochte product

Keltje 02-02-2021

Product heel voordelig. Prima site. Zeer snelle reactie wat betreft de levering.
Doen wat ze zeggen. De andere dag op tijd in huis. Keurig verpakt.
Geweldig tevreden.

Melanie 31-01-2021

Bestelling was volgende dag al in huis. 1 van de artikelen van mijn bestelling was een cadeautje en kon je laten inpakken en was netjes ingepakt binnengekomen. Heel tevreden!😊

Peer 30-01-2021

SUPERwinkel, de inhoud van de naam zegt genoeg.
Gebruiksvriendelijke site, meer dan vriendelijke klantenservice, Joyce. Erg behulpzaam.
Als je zeker bent van je geur, daar bestellen en altijd op tijd geleverd.

Bert Geesing 29-01-2021

duidelijk, goede prijs kwaliteit verhouding ,snelle verzending , goed verpakt.