Superbath.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Superbath.nl.

Deze score is berekend op basis van 3 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Anoniem 07-04-2021

Retourzending is door Superbath ontvangen, bevestigd via email, maar ben nu al weken aan het wachten op mijn geld. Vele telefoontjes (met Ana en Blair) en emailtjes verder. Je wordt aan het lijntje gehouden, maar terugstorten van het aanschafbedrag doen ze simpelweg niet.

Wees gewaarschuwd, mensen: dit zijn oplichters!!!

Frederik 11-03-2021

SuperBath.nl is een website die zich doelbewust in de grijze zone van de legaliteit bevindt. Na bestelling krijg je een bevestiging waardoor alles in orde lijkt. Maar dan begint het. Levering was pas na anderhalve maand. De producten waren beschadigd. Wanneer je het bedrijf dan contacteert, hanteert men maar 1 tactiek: tijd winnen. Het antwoord komt na een week of zo. Altijd supervaag en zonder enige hulp. "Wat jammer, maar de boekhouding is er mee bezig". "Ik heb het net nog eens doorgegeven aan de hersteldienst". "Kan u nog eens een foto van het item doorsturen". En dat gaat zo eindeloos, maanden, voort. Dit bedrijf is ook niet bereikbaar per telefoon. Je komt eerst in de wacht te staan. Na een minuutje wordt dan de verbinding verbroken. Dit lijkt hard op een one-man business die vanuit een appartement wordt gerund of zo. Maar omdat je meestal wel iets ontvangt, ook al is het stuk of gewoon iets anders dan je had besteld, is het moeilijk om hier wat aan te doen. Heel af en toe zal een bestelling misschien wel goed afgehandeld worden om af toe een goede review te krijgen. Maar dat hoort allemaal bij deze oplichterij. In mijn geval heb ik de fabrikant van het item dat ik had besteld en er mijn uitleg over SuperBath gedaan. Men heeft dan rechtsreeks het item omgeruild omdat het nog in garantie was. Maar op SuperBath zal je niet kunnen rekenen.

Liempd 25-11-2020

Waardeloos. Heb de verkeerde kraan grepen besteld. Helaas liet mijn loodgieter me lang wachten. De retourtijd was daarom verlopen. Maar kom op zeg. De verpakking was nog niet geopend en het ging om een bedrag van €325. Helaas kwamen ze me met niks tegemoet. Ja uiteindelijk kon ik 5% korting krijgen bij aankoop van de juiste grepen. Die heb ik maar afgeslagen die gun ik dan liever aan een ander bedrijf. Heel jammer dit.