StelComfortshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over StelComfortshop.nl.

StelComfortshop.nl stelt zich voor

Stelcomfortshop is uw online thuiszorgwinkel in hulpmiddelen voor senioren / ouderen, invaliden en gehandicapten. Wij leveren diverse zorghulpmiddelen aan consumenten, bedrijven en instellingen. Via onze overzichtelijke en makkelijk te bedienen webwinkel vindt u altijd eenvoudig het juiste hulpmiddel! Het bestellen, bezorgen en het verlenen van service is bij ons top geregeld. Zodat iedereen, zowel de oudere als jongere consument, valide of mindervalide bezoeker, de hulpmiddelen vindt die hij of zij zoekt.

Deze score is berekend op basis van 6 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nikki 25-09-2019

Ik ben bij Stelcomfortshop goed geholpen. Ze hadden duidelijke antwoorden op mijn vragen en veel producten in hun assortiment zodat ik voldoende keuze had .

JesseL 25-09-2019

Bij deze webshop een kalenderklok gekocht voor mn moeder. Ze is er heel blij mee want nu weet ze altijd weer welke dag het is. Snel geleverd en de laagste prijs die ik kon vinden.

Seth 08-09-2019

Ik wilde graag een mobiele telefoon waarmee ik kan appen met mijn kinderen en kleinkinderen. Via google kwam ik bij de stelcomfortshop uit. Ze hadden meerdere merken maar ik wilde graag een doro net als mijn buurman. Bij de stelcomfortshop hadden ze twee aanbiedingen voor de doro 8035, een gratis hoesje of een gratis alarmknop. Ik heb ze even gebeld voor advies. De vriendelijke mevrouw aan de telefoon adviseerde in mijn geval voor het gratis hoesje te kiezen. De volgende dag werd de telefoon al bezorgd. Samen met mijn kleinzoon hebben we de telefoon geïnstalleerd. Dat was een makkie bij de doro smartfoon voor senioren. Ik ben heel tevreden met het goede advies en de lage prijs met het gratis hoesje en de snelle levering van de stelcomfortshop.

Seth 05-09-2019

Had met spoed een alarmknop nodig voor me pa die van de week s nachts gevallen was. Bij Stelcomfortshop kon ik 'm dezelfde middag ophalen. Bedankt voor de superservice!

Erik 27-08-2019

Voor mijn moeder van 87 een kalenderklok van Velleman gekocht. Blijkt dat je daar twee bijzondere (niet gangbare) batterijen voor nodig hebt van het type C/LR14 1,5V. Ik ben inmiddels 4 zaken verder, zonder succes. Deze batterijen zijn moeilijk verkrijgbaar.
Het had mij aanzienlijk meer comfort gegeven als dat op de website was aangegeven. Beter nog was het als je bij het bestellen van deze klok het advies (en de mogelijkheid) zou krijgen om deze batterijen mee te bestellen.
Officiele reactie van StelComfortshop.nl 04-09-2019

Beste Erik,

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik vermoed dat u zich vergist dat u geen C batterijen kon kopen omdat ze niet gangbaar zijn. De C (of LR14) batterij is namelijk samen met de AA en AAA één van de meest gebruikte batterijen en zijn overal waar batterijen verkocht worden te koop. Elke supermarkt, tankstation, elektrozaak, gemakswinkel, Action, etc verkoopt de C batterij. Een setje batterijen (2 x C en 1 x AA) kan tevens als optie meteen bijgekocht worden op onze webshop bij deze klok.

Ik hoop u hiermee naar wens geïnformeerd te hebben.

Sander

Arthur 12-12-2018 Via de website gekocht

Omdat ik steeds moeilijker ter been ben, zocht ik een rollator. Niet zo’n ziekenfonds model, maar een hippe. Bij Stelcomfortshop vond ik de Drive Nitro. Besteld en de volgende dag in huis. Wat een fantastische rollator. En ook nog een hele goede prijs bij Stelcomfortshop. Zeer tevreden!

Sieb 04-04-2018 Via de website gekocht

Beste prijs en top service!

Ik heb de Omron M6 bloeddrukmeter gekocht op adviseren van de huisarts.
De bloeddrukmeter is helemaal top en bevalt goed. De website waar ik deze besteld heb was de goedkoopste aanbieder en leverde deze binnen de beloofde 24 uur netjes thuis. Iki kreeg ook een kortingscode geleverd voor een volgende bestelling. Ik weet nog niet wat ze nog meer hebben maar ik ga het onderzoeken!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

miranda4u 05-07-2017 Via de website gekocht

geweldige service

het weerstation was niet eerder leverbaar pas in augustus 2017
maar zodra die binnen was zou ik hem alsnog geleverd krijgen
maar hij was al in juli al leverbaar en toen ook gekregen
fijn om te betalen met after pay na levering

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Jos 10-10-2016 Via de website gekocht

een fijne Deurintercom met Camera

We zochten naar een deurintercom van Fysic. Al zoekend kwamen we bij de site van StelComfortshop terecht. Zij verkochten het gezochte apparaat en je kon ook direct de bijbehorende adapter erbij bestellen. Even gebeld of deze adapter echt in voorraad was, omdat dit bij alle andere leveranciers een probleem bleek te zijn. Een behulpzame medewerker keek gelijk in de voorraad en bevestigde dat. Ik had nog 7 minuten voordat ze sloten, maar de medewerker zou alvast de bestelling aan het magazijn melden zodat ie dezelfde dag echt verzonden zou worden. Fijne service. Via iDeal betaald en de volgende dag werd het apparaat keurig afgeleverd. Dank voor de service.

Pluspunten

• ze zijn heel vriendelijk
  • denken mee
  • bij aflevering zit een track en tarce link

Jenny 14-07-2016 Via de website gekocht

De website blinkt niet helemaal uit in duidelijkheid. Zoiets kan ondervangen worden met een uitstekende zoekfunctie maar die is helaas ook niet zo slim als bij winkels zoals amazon.com en bol.com. Zoek bijvoorbeeld maar eens via de zoekfunctie naar videointercom. Dan krijg je geen hits. Maar zoek je tussen de producten in de rubriek Veiligheid dan tref je toch aan een ... draadloze deurbel met camera, wat toch erg veel lijkt op een videointercom, zeker omdat de productspecificatie toch rept over een intercomfunctie.

Service kan niet beter!
Ik had iets gekocht voor mijn dementerende moeder. Maar na een tijdje bleek dat het ding het toch niet helemaal goed deed, wat extra verwarring bracht bij mijn moeder. Omdat mantelzorg toch al veel tijd en energie vraagt, kwam het er zo snel niet van om erover aan de bel te trekken bij de winkel. Uiteindelijk toch gedaan en direct kreeg ik allereerst advies om te kijken of het probleem zo op te lossen was. Met direct ook de belofte dat als het niet mocht lukken met de adviezen, ik het artikel onder garantie mocht omruilen. Uiteindelijk is dat ook zonder morren gebeurd.
Echt een uitstekende klantvriendelijkheid.

Assortiment
Gezien mijn goede ervaringen wat de service betreft had het mijn voorkeur om bij deze winkel ook een videointercom voor mijn ouders te kopen. Echter, de keuze is daarin te klein om mij toch over te halen tot aankoop. Jammer want bij zo'n klantvriendelijk bedrijf wil je vaker aankopen doen omdat je weet dat ze alles zullen doen om je een tevreden klant te maken.

Aanbeveling
De klantvriendelijkheid is buitengewoon en alleen al daarom raad ik iedereen aan om tenminste eerst hier te kijken of het product van je keuze verkrijgbaar is.
Minpuntjes zijn helaas wel het beperkte assortiment en de web-zoekfunctie die beter zou kunnen.

Michelle 04-02-2016 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk om te bestellen. website wees eigenlijk voor zich. Ik kwam er met de betaalmethode niet uit, maar na een telefoontje werd alles keurig geregeld!

Zoals eerder vermeld, het telefonisch contact was goed. Kreeg ook een mailtje zodat ik kon zien hoe laat het pakket kwam, dus hoefde niet heel de dag thuis te blijven :)

Assortiment
Niet veel gekeken naar het assortiment, kwam enkel voor een bloeddrukmeter. Mocht ik nog eens iets nodig hebbn dan weet ik wel waar ik moet zijn!

Aanbeveling
goede winkel, nog niet eerder van gehoord, maar komt zeer betrouwbaar over en dat hebben ze waar gemaakt!

Extra toelichting
Top Website!