Staples - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Staples.

Staples stelt zich voor

Staples is 's werelds grootste kantoorleverancier en daarmee een betrouwbare partner voor al uw kantoorbenodigdheden. Supplies, machines en meubelen voor kantoor. Services zoals TNT, Copy&Print centres en een Inkt/Toner zoekmachine. Alles om het ondernemen makkelijker te maken.

Deze score is berekend op basis van 26 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

4.3

Gerard T. 21-08-2017 Via de website gekocht

Slapende magazijnmedewerkers! Word wakker Staples!

Als er ergens medewerkers slapen, zijn het wel de orderpickers bij Staples.nl. Al voor de 2e keer achter elkaar een verkeerde bestelling ontvangen. Folder display i.p.v. Folder houder. En ergste is dat GLS (ook al zo'n fijn bedrijf - NOT) het 2 dagen later komt ophalen en geen tijdsindicatie afgeeft. Gewoon een hele dag thuis blijven, of de buren er mee lastig vallen.

En dat allemaal voor 45 euro aan plastic (verkoop). Maken we weer minimaal 150 euro kosten om het terug te leggen in het magazijn. Erg jammer, maar proces is proces zegt de dame van de klantenservice. Ik ga echt vanaf nu verder kijken, Staples je bent me kwijt als klant, met name omdat de oplossing gewoon ruim NIET voldoende is.

Niet aan te bevelen (meer)

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Rob 02-08-2017 Via de website gekocht

Volkomen waardeloos bedrijf

Volkomen onbetrouwbaar bedrijf adverteren met item tegen een scherpe prijs met een leverdatum maar leveren niet en je kan lang op je geld terug wachten.Koop hier nooit iets !!!!
Als je betaald hebt krijg je niets en mag je weken op je geld terug wachten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Anne 07-07-2017 Via de website gekocht

Rommeltje

Prijzen in winkel waren voor bijna alle bekeken bureaustoelen anders dan op internet. Winkel had niet de stoelen die op de webshop staan, en ook andersom de vooraard in de winkel is niet te koop op de website. Kan voor 20 euro extra wel bezorgd worden, terwijl online bestellen gratis bezorgd wordt. Uiteindelijk 1 stoel online gekocht, andere in de winkel niet, vanwege hoge bezorgkosten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

G.Tijmes 05-07-2017 In de winkel gekocht
Beverwijk

Prettige en goede voorlichting

Printer was defect, om nieuwe printer uit, goed laten voorlichten door Thijs in de vestiging Beverwijk. Heb daardoor een andere printer gekocht dan dat ik van plan was.
Thijs heeft ons door zijn goede voorlichting daarvan overtuigt.

edeleteee 23-06-2017 In de winkel gekocht
Hengelo

Schandalige service, NOOIT MEER!

Ik heb mijn laptop aangeboden voor een check up en onderhoudsbeurt nadat mijn beeld ging flikkeren. Ik heb ze gevraagd mij te adviseren of het nog de moeite waard was om in deze laptop te investeren. Volgens hun was het zeker de moeite, het flikkeren lag volgens hun aan de instellingen van de resolutie. Zij adviseerde mij om er windows 10 op te laten zetten en een extra HDD schijf zodat hij lekker snel zou worden. Inclusief het onderhoud en de reparatie was ik €300 kwijt. Aangezien het niet mijn hoofdcomputer is, is de laptop een stuk minder in gebruik dan mijn huisdesktop computer. Toch zag ik al snel dat het beeld weer flikkerde. Even bellen naar Staples en die adviseerde mij een windows update te doen(huh??). Gedaan en nog steeds flikkerde na verloop van tijd het beeld. Ik bracht hem terug en raad eens.............ik moest wederom de kosten betalen voor het nakijken. Ik was woest, had de bon van de vorige reparatie nog en dat was heel recent. Ze wilde er wel een tientje van af halen, tssssssssss wat een dooddoener. Enfin, na enkele dagen gaven ze aan dat ze een andere driver hadden gedownload voor de videokaart en mij werd medegedeeld dat als dit het niet ging worden, ze er geen heil meer in zagen. Bij thuiskomst, wederom een onduidelijk flikkerend beeld. DELL gebeld, die kunnen niks meer met dit model dus Staples BEDANKT, €300 in de vuilnisbak, geen enkele garantie en een klantenservice van LIK MIJN VESTJE! Vervolgens krijg je een tevredenheidsonderzoek per mail, vul je ": zeer slecht" in en krijg je nada de mogelijkheid om ook maar iets toe te lichten, alleen een rode boze smiley met zeer slecht. En wat dan ook nog zeer slecht is Staples, is dat jullie daar ook helemaal NIKS mee doen. En dan krijg ik nog wel iedere keer jullie folder op de mat omdat ik ZZP-er ben en een keer met jullie te maken heb gehad. Nou...........................het maakt mij niet uit wat ik/mijn zaak in de toekomst nodig heeft, bij jullie zal ik niks meer afnemen, geen product, geen "service" jullie snappen niks van hoe je met een klant om gaat, SCHANDALIG!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

edeleteee 11-06-2017

En wat ik er nog vergat bij te vermelden, is dat bij de eerste "reparatie" de beste man ook nog eerlijk toegaf dat hij met zijn knoopje van zijn overhemd achter één van de toetsen was blijven hangen waardoor die brak. Hij kon hem helaas niet repareren en heeft het met een stukje tape geprobeerd te plakken wat uiteraard niet werkt. Heel eerlijk van hem om dat netjes te vermelden maar ik vind dat je wel netjes met een voorstel hoort te komen. Aangezien het een knopje was, wat ik bijna nooit gebruik, heb ik er geen ophef over gemaakt maar slordig is het wel!

Tiny 22-05-2017 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Complimenten

Ik ben er dit jaar al vijf keer geweest (Apeldoorn) en ben elke keer zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik kreeg alle tijd om mijn zegje te doen en werd goed geadviseerd.
De ontvangen service was fantastisch. Ik kom er graag terug.

R Bijlsma 26-03-2017 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Voldoende informatie op de site aanwezig, niet alleen eigen info maar ook van de fabricant. Goede prijs.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

ptpbv 20-03-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

waardelose service, garantie kennen ze niet

gekochte, en door staples geïnstalleerde laptop na 6 weken stuk. je moet garant staan voor de kosten, hoezo, valt binnen de garantie termijn

Rigutto 07-03-2017 Via de website gekocht

Staples is uitsluitend met zichzelf bezig

Heb bij Stapels een aantal dozen besteld, leverbaar uit voorraad, levertijd zou drie werkdagen bedragen. Dozen werden niet tijdig geleverd. Kreeg na 5 telefoontjes en 2 emails te horen dat dozen eerst over twee weken leverbaar zijn. Toen ik aangaf dat dat niet kon, omdat er mensen op hun zending zitten te wachten, was de enige oplossing die Staples aanreikte geld terug of wachten. Vergelijkbare dozen konden door een groothandel prompt worden geleverd (heb ik gecheckt), maar daar kon Staples niet op ingaan.

In de gesprekken verwees de betrokken medewerker van Staples' klantenservice (die zoals wel vaker, uitsluitend de belangen van Staples beschermt tegen de wensen van haar klanten) voortdurend naar de binnen Staples geldende regels. Die regels komen er op neer dat Staples klanten die het in de kou gezet heeft, eerst niet uitlegt wat er aan de hand is, en daarna, wanneer uitleg onvermijdelijk geworden is, sigaren uit eigen doos aanbiedt die het probleem van Stapels oplossen, maar niet dat van de klant. De terreur van de interne richtlijnen is bij Staples kennelijk zo groot dat een oplossing buiten die kaders niet tot de mogelijkheden behoort.

Ik koop er niet meer.

harry 06-03-2017 Via de website gekocht

geen service

product bleek na een week niet meer leverbaar. 3 weken later wacht ik nog op retour betaling. 2 mails geschreven geen reactie.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

M. van de Glind 03-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Het bestellen online ging erg goed, fijn dat je ook producten kunt vergelijken. Snelle service, dank daarvoor!

Ruud 02-03-2017 Via de website gekocht

Op tijd en goed geleverd

Fijne webshop voor mijn ZZP activiteiten. Voor mijn werk ben ik vaak op de weg. Bij Staples kan ik bestellen en in de winkel ophalen wanneer ik wil. De flexibiliteit die ik zoek bij een zakelijke partner. Daarnaast is de service in de winkel uitstekend.

Tim A 01-03-2017 In de winkel gekocht
Almere

Topper

Ik wil Staples bedanken voor de geweldige service. ik had wat technische vragen over mijn bestelling en ik was aangenaam verrast van hun expertise. Heel vriendelijk ook, zeker een aanrader.

Happy customer 01-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering

Vanwege de goede prijs heb ik vorige week een nieuwe printer gekocht bij Staples. De website was duidelijk en het bestellen ging snel en gemakkelijk. Ik had mijn bestelling na 18:00 uur geplaatst, dus ik wist dat ik mijn printer niet de volgende dag zou ontvangen. Dit is wel iets wat Staples nog zou kunnen verbeteren, aangezien je bij andere winkels nog om 10/11 uur in de avond kan bestellen voor levering de volgende dag. In dit geval had ik geen haast en kon ik nog wel een dagje wachten op mijn printer :-)

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LLBtje 25-02-2017 In de winkel gekocht

KIES voor Staples, Rotterdam Noord

Hoe vaak ik door deze vestiging, met stuk voor stuk vriendelijk en behulpzaam personeel, al uiterst tevreden geholpen ben, weet ik niet meer. En dat geldt voor de winkel, de TechCare en de Copy & Printshop. Maar ik val achterover van verbazing als ik de meeste van de onderstaande reviews lees. Over de webshop kan ik geen oordeel vellen want ik heb er nog nooit iets gekocht. Dat komt doordat ik niet zover van deze vestiging vandaan woon en ik liever kan zien wat ik koop. Ik hoop nog lang van Staples OfficeCenter Rotterdam Noord gebruik te mogen maken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Triesje 22-02-2017 Via de website gekocht

Wegblijven!!!

Helaas is mijn huidige tablet op sterven na dood. Vorige week ging de nieuwe folder van staples in. Daarin stond een tablet die ik graag wilde hebben. Op de dag dat de folder inging, was de tablet al uitverkocht. Beetje raar. Twee dagen later was de tablet opeens wel weer te bestellen. Aldus gedaan. Ik wilde er ook een bijpassend hoesje bij. Die kon ik via de site van staples vinden voor een bepaald bedrag. Via tweakers kon ik exact hetzelfde hoesje vinden, maar dan vijf euro goedkoper. Ook een beetje raar, dus dan toch maar de goedkoopste van de twee meebesteld. Levering van de tablet binnen twee werkdagen en levering van het hoesje binnen twee tot vijf werkdagen. Vandaag, na vijf werkdagen, maar eens gevraagd wanneer mijn bestelling geleverd wordt. Ik zal op die toch heel simpele vraag binnen negen (!!!!) werkdagen antwoord krijgen...... Hoe bizar en klantonvriendelijk kan staples het nog verder maken????

F.R. Ridderkerk 20-02-2017 Via de website gekocht

Staples komt afspraken geld retourneren niet na

Printer cartridge werd 3 dagen te laat en beschadigd geleverd. Na het retourneren van het product is het aankoop bedrag na meer dan 3 weken nog steeds niet teruggestort terwijl in de emails wordt gesproken over binnen 10 werkdagen. Slechte service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Robert 08-02-2017 Via de website gekocht

Staples: komt beloftes niet na, slechte retourafhandeling

Na jarenlange positieve ervaring met Office Centre nu voor het eerst naar Staples gestapt. Betrof een simpele laptop die ik online gekocht had. Ik kreeg de latop al enkele werkdagen later dan aangegeven. Omdat ik ontevreden was over het product heb ik op tijd gebeld om retournering in gang te zetten. Hiervoor heb ik de laptop naar een filiaal teruggebracht waar ik door een oud office centre medewerker een bewijs kreeg die niet vanzelf sprekend was, maar volgens meneer zeer belangrijk was. Na 3 weken niets te hebben gehoord contact opgenomen met Staples. 3 Werkdagen later pas contact ondanks aangegeven dat het binnen 1 werkdag zou zijn. Antwoord: de retouropdracht was 3 weken geleden al geplaatst, of ik wou kijken of ik het geld vorige week nog niet binnen had. Dat vond ik frustrerend want anders neem ik geen contact op. Nu wacht ik van hun kant concrete maatregelen af.
Ondanks de waarschuwing van slechte reviews toch geprobeerd bij Staples. Voor mij nu nooit meer. Vooral omdat ik met grotere soortgelijke orders bij andere berijven voor vergelijkbare prijzen veel betere service krijg.

Ondanks dat de internetwinkel soepel verliep een 2 omdat Staples hun eigen beloftes meerdere keren niet nakomt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

I-ES 06-02-2017 In de winkel gekocht

printer gekocht,en dan laten stapless en HP je zitten

Bij staples in Roosendaal een HP printer gekocht, hp laserjet pro m477fdw, welke volgens opgave van HP ook onder windows XP werkt. Nu dat niet zo blijkt te zijn verwijst Staples mij naar HP en HP naar Staples. Na een hele ochtend bellen zit ik nog steeds met een printer die niet op mijn laptop werkt. Gezien mijn gezondheid zou ik me met andere dingen moeten kunnen bezighouden als een probleem dat tussen Staples en HP speelt

Sjak 26-01-2017 Via de website gekocht

update levering printer

Even een update: afegelopen maandag werd ik gebeld door een uiterst vriendelijke dame van Staples die mij vertelde dat de door mij bestelde printer helaas voorlopig niet geleverd kon worden omdat er productieproblemen bij de producent waren. De printer zou pas eind februari geleverd kunnen worden dus bood ze aan de overeenkomst te ontbinden en het geld te retourneren omdat dit wel erg lang was. De door mij bestelde printer hadden ze inmiddels op uitverkocht op hun website gezet( heb ik nagekeken en dat klopt) Dat was/ben ik met haar eens dus ze beloofde mij binnen 5 werkdagen mijn geld retour te zullen storten. ( ik beloof u te laten weten of dat daadwerkelijk binnen de gestelde termijn gebeurd). Ik ben dus maar online op zoek gegaan naar een andere leverancier/printer. Gisteren heb ik probleemloos dezelfde printer bij een andere leverancier besteld voor 25 euro meer. Op het moment dat ik dit type zit ik tegen een grote witte doos aan te kijken met daarin de door mij gewenste printer die door Staples pas over 4 weken geleverd zou kunnen worden.. Zojuist afgeleverd door Post.nl binnen 36 uur.

Sjak 21-01-2017 Via de website gekocht

printer besteld, niet geleverd binnen gestelde termijn

Wat een waardeloze webshop; adverteren dat ze binnen een paar dagen leveren maar ik hoor binnen de termijn niets. Als ik mail krijg ik daarop nog later een reactie als dat de leveringstermijn van je printer zou zijn volgens hun advertentie. Er wordt in de mail gesteld dat het probleem bij de leverancier ligt en dat daar contact mee wordt opgenomen en gezegd dat ik een kleine werkweek geduld moet hebben. Twee dagen later heeft Staples nog geen contact opgenomen met de leverancier als ik boos opbel dat e een beantwoording van 4 werkdagen toch ik wel erg lang vind voor een webshop. Vriendelijke jongen aan de telefoon, (vandaar mijn 2) maar ja, hij mag en kan ook niets doen dus hoezo klantenservice. Gelukkig wel een uitgebreide kennissenkring zodat ik mijn ervaringen kan vertellen als ik de aankomende tijd mijn printwerk daar maar doe. Ik had toch moeten luisteren naar mijn moeder: goedkoop is duurkoop zei ze altijd en ik had beter 25 euro meer kunnen uitgeven zodat ik de printer gelijk had gehad. Laat ik het maar opnemen als een leermoment maar je kent het gezegde: een ezel stoot zijn kop geen 2 keer aan dezelfde steen dus dit was eens maar nooit meer bestellen via Staples webshop voor mij

referyhenk 04-01-2017 Via de website gekocht

Niet voldoen aan de afgesproken leveringstermijn

Volgens de bestelling zou de printer worden afgeleverd binnen 3 werkdagen. Na 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen. Hun reactie is er wordt een ticket aangemaakt en krijg dan binnen 3 werkdagen een antwoord. Dit is meer dan schandalig voor een web order bedrijf.
Ook annulering van de bestelling gaat 10 werkdagen duren.

Pluspunten

• Geenn

Minpunten

• Levering
  • Service per mail en telefonisch

Elena W 13-12-2016 In de winkel gekocht
Duiven

Onvriendelijk en arrogant personeel

Assortiment en de bereikbaarheid zijn goed.
Echter, het personeel en de manager zijn zeer onvriendelijk en bot. Niet bepaald behulpzaam.

Pluspunten

• breed assortiment
  • goed bereikbaar

Minpunten

• personeel niet klantvriendelijk
  • wisselende ervaring met personeel

Staples111216 11-12-2016 Via de website gekocht

Niet goedkoopste, wel veilige webwinkel en goede service

Ik ben op deze site terechtgekomen omdat hier mijn product wordt aangeboden zonder dat mij onnodig om persoonlijke gegevens wordt gevraagd. Staples is niet de goedkoopste aanbieder, maar ik vind service belangrijker. Héél goed vind ik dat Staples gewoon netjes een geprinte factuur stuurt naar het leveradres (althans, dat beloven ze). Reden voor mij als zakelijke klant om hier vaker te bestellen.

Pluspunten

• Meer privacy
  • Factuur per post

Minpunten

• Levertijd (soms) 2 dagen

Michel 24-10-2016 Via de website gekocht

Na annuleren aankoop bedrag na 3 weken nog niet retour

-Na printer te hebben besteld zou deze binnen 3 werkdagen worden geleverd. Maar hoor na 5 werkdagen nog niets en moet ik zelf contact opnemen waar mijn bestelling blijft.
-Na Telefonisch contact zou deze een week later komen.
-1 dag na mijn telefoongesprek ontvang ik een email waaruit blijkt dat de printer 3 weken later komt. Hierop annuleer ik de aankoop.
-Na annuleren wacht ik nu al 3 weken op mijn geld retour.
-ook na mijn klacht email hoor ik na 2 werk dagen nog niets van Staples.

Dit is de eerste keer dat ik bij Staples iets heb besteld maar je begrijpt dat dit ook de laatste keer is.

Minpunten

• Geen reactie op mijn klacht email
  • Niet nakomen van leveringsafspraken

Corellar 06-10-2016 Via de website gekocht

2x verkeerde levering

Staples leverde mij de verkeerde dozen. Kan gebeuren natuurlijk. Mailtje gestuurd. Geen reactie. Nogmaals mailen. Na 2 dagen een nieuwe bestelbevestiging in de mailbox, maar geen reactie. Toch ontving ik een pakketje. Helaas wederom hetzelfde verkeerde product. Weer een mail. Weer geen reactie. Nogmaals, nu een boze mail. Nog steeds geen reactie. Morgen laat ik de transactie ongedaan maken. Nooit meer naar Staples. Ben erg benieuwd hoe gemotiveerd en servicegericht het personeel daar is. Zelf een beetje nadenken is er iig niet bij.

Minpunten

• 2 keer verkeerde product geleverd.
  • Bestelde producten niet geleverd.
  • Geen excuus, sterker, helemaal geen reactie.

Frans 26-08-2016 In de winkel gekocht
Leiden

Altijd onbeleefd personeel Staples Leiden

Staples Leiden. Voorheen Office Center. Wij als bedrijf zijnde komen hier al zeker 7 jaar wekelijks. En elke week verbazen wij ons over het onkundige, ongeïnteresseerde, klant-onvriendelijke personeel. En soms zelfs een grote mond als ik wat vraag. Als je geen zin hebt om te werken. Als je het niet naar je zin hebt. Ga dan lekker weg. Maar reageer het niet op de klanten af. Je bent een fysieke winkel. Je hebt concurrentie van webshops. Zorg er dan voor als mensen een fysieke winkel bezoeken, dat ze een prettige shop ervaring hebben

We slikken een hoop, maar een beetje klant-vriendelijkheid verbetert de shop ervaring. Ziet de manager dit niet? Of is deze even blind? Het verklaart wel waarom het hier altijd zo stil is, en ik nooit andere klanten zie. De enige oplossing; manager en al het personeel vervangen.

Vandaar dat wij vandaag hebben besloten na een laatste ' akkefietje' hier niet meer te komen en de omzet ergens anders te brengen. Jammer, het is wel in de buurt. En ik kan van mijzelf zeggen dat ik objectief ben, en geen azijnpisser. Maar ook voor mij is het wel een keer welletjes. Staples, doe hier wat aan. Dit kost jullie klanten. En wij zijn niet de enige ondernemers op het bedrijven-terrein welke deze mening heeft.

Pluspunten

• Groot Assortiment

Minpunten

• Onbeleefd personeel
  • Slecht personeel

Officiele reactie van Staples 13-10-2016

Beste Frans,

Wat vervelend om te moeten lezen dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad in één van onze winkels.
De situatie die je beschrijft past niet bij het klantvriendelijke beleid dat Staples voert en we nemen deze klacht dan ook erg serieus. Daarom is je klacht doorgestuurd naar de manager van de betreffende winkel.

We hebben vernomen dat er inmiddels contact is geweest met de manager van deze winkel en dat jullie inmiddels alweer in de winkel zijn geweest om aankopen te doen. Daar zijn we erg blij om en we hopen jullie in de toekomst nog vele malen te mogen laten zien dat dit een incident is geweest.

Staples

JanH 16-06-2016 Via de website gekocht

1,5

Ik vond het online bestellen makkelijk gaan maar de levertijden erg lang. Ik bestelde een scanner en die werd pas 10 dagen later geleverd! Dan kan ik beter even naar de winkel fietsen ..

ZEER SLECHT. Ik wilde product retourneren en stuurde hierover een mail naar Staples. Na 2 dagen geen reactie. Nog maar eens een mail. Volgende dag bericht over de procedure. Product geretourneerd en geld zou na 10 dagen worden terug geboekt. Na 25 dagen nog niets ontvangen, dus maar weer gemaild. Na twee dagen reactie: sorry het is een foutje, over 8 dagen wordt het overgeboekt.... Waardeloze service!

Pastor 20-05-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

3,8

Zeer onvriendelijke medewerkers doen erg last als gekochte waar omgeruild moet worden

Aanbeveling
Ik koop hier nooit meer iets en zal dat ook aan iedereen kenbaar maken

Martine 19-05-2016 In de winkel gekocht
Ede

Alle artikelen zijn makkelijk te vinden in de winkel. Geen gezoek.

Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig personeel! Bij binnenkomst werd mij iets te drinken aangeboden. En inde winkel zelf kwam er meteen iemand naar mij toe of ik het kon vinden.

Assortiment
Prima assortiment. Ruime keuze.

Aanbeveling
Echt een aanrader. Aardig en servicegericht personeel!

JO 11-04-2016 Via de website gekocht

makkelijke site

Goed en op tijd geleverd

Veel kantoorartikelen

Goede winkel

dezejohan 13-10-2015 Via de website gekocht

2,5

omdat er wél verzendkosten worden gerekend, terwijl op kieskeurig.nl wordt gezegd dat er geen verzendkosten zijn. Daarmee wordt het nog een paar euro duurder en zijn ze wellicht niet de goedkoopste meer.

Aanbeveling
Als de verzendkosten niet eerlijk worden weergegeven, zullen ze ook wel niet eerlijk zijn met garantie en service.

Extra toelichting
Pas op! Bij kieskeurig.nl staat wel dat de prijs inclusief verzenden is, maar dat is alleen maar voor producten met een prijs inclusief BTW boven de 42 euro. Dus is jouw product bijvorbeeld 38 euro, dan staat er wel bij kieskeurig dat bezorgen voor dezelfde prijs gaat, maar dat is niet waar zodra je bij Staples gaat bestellen. Er komt ongeveer 2 a 3 euro bij.

blom173 07-08-2015 Via de website gekocht

achter comp vandaan uitzoeken bestellen

goede reactie via mail

Assortiment
zo ver ik meegemaakt heeft ja

zeer goede ervaring

Extra toelichting
TV zondag avond besteld dinsdagmorgen bericht van afhalen zondag besteld maandagmorgen 17 euro goedkoper mail over gestuurd kreeg fact met 17 euro retour binnen 10 dagen vind ik goede service voorlopig zeer goede ervaring met deze firma en ZEER goede prijs

Siek Diris 29-07-2015 Via de website gekocht

Achter P.C. in een wip bestelling gedaan.

Zondagavond besteld, maandagmorgen reeds bericht dat dinsdagmiddag het bestelde zou worden bezorgd.
Mij kwam dinsdag niet goed uit daarom voor woensdag gekozen.Maandagavond van GLS dat dan woensdag bezorgd zou worden en zo is het geschied.

Assortiment
Voor mij in hun branche een uitgebreid assortiment en goedkoop.

Snelle levering en goedkoop

Extra toelichting
Mijn eerste bestelling en kan dus nog weinig punten beoordelen. Alleen mijn ervaring met deze eerste bestelling is zeer goed.

Dominiquevl 20-05-2015 Via de website gekocht

Toch nog een 3 voor de nette dame die alles op probeerde te lossen bij de klantenservice.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel door mijn persoonlijke ervaringen absoluut niet aanraden en iemand aanraden het bij een andere winkel te kopen.

Extra toelichting
Laptop op dinsdag avond besteld. Geen bevestiging in mijn mail gekregen dat de laptop was verzonden, wel van betaling. Woensdags werd mijn laptop geleverd. Echter zag ik al bij het openen van de doos dat het seal van Asus gebroken was en dicht was geplakt me tape. Ik opende de doos toch en vond hier reparatiebonnen van de laptop en bestelbonnen van een andere klant, inclusief gegevens van deze klant. Ik nam natuurlijk geen genoegen met een gerepareerde laptop aangezien ik een nieuwe had besteld en nam contact op met Staples. In verband met de feestdagen kon de laptop pas maandag opgehaald worden, echter werd er die dag ook meteen een nieuwe gebracht zeiden ze aan de telefoon. Prima. Ze kwamen inderdaad op maandag de laptop ophalen, echter van een nieuwe ontbrak ieder spoor. Dus opnieuw aan de telefoon met Staples. Er was wat mis gegaan, maar de laptop zou toch echt de volgende dag (dinsdag) worden geleverd. De dame van de klantenservice had nog contact opgenomen met het desbetreffende filiaal waar de laptop lag en verzekerde mij er van dat deze verzonden was en de volgende dag dus aan zou komen. Op dinsdag weer de hele dag zitten wachten en weer ontbrak ieder spoor van de laptop. Weer de klantenservice gebeld. Nee, hij was toch echt verzonden. Eerst dacht de dame bij de klantenservice zelfs dat een van de buren ervoor getekend had, maar dat bleek achteraf het distributiepunt te zijn. De laptop zou met PostNL verzonden zijn (ze verzenden normaal met GLZ) maar een track & trace code was er niet, ik moest maar contact opnemen met PostNL hiervoor. PostNL aan de telefoon gehad, die hadden geen enkele weet van een pakketje dat op mijn adres afgeleverd zou worden. Dus wéér Staples aan de telefoon gehad en op magische wijze was er ineens een track & trace code. Deze ingevoerd op de website van PostNL, maar er was geen zending gevonden met deze code. Dus ik wéér aan de telefoon. Ondertussen was ik het zat en ik had mijn laptop echt nodig (in verband met mijn studie, kon er niet meer op wachten want dat deed ik ondertussen al een week). Ja nee ik moest volgens Staples toch echt de volgende werkdag afwachten. Toen de bestelling maar geannuleerd, want ik had natuurlijk geen enkel vertrouwen meer. Duurt het ook nog eens 10 werkdagen voor je je geld terug op je rekening krijgt, na zo'n fout van de kant van Staples uit! Belachelijk. 's Avonds maar naar de Media Markt gereden. Daar heel vriendelijk geholpen en ik ging binnen een uur weg met een nieuwe laptop. Kortom: KOOP NIETS BIJ STAPLES. Eerst presteren ze het om een gerepareerde laptop van een andere klant te leveren en daarna leveren ze gewoon helemaal niet meer.

Dominiquevl 20-05-2015

Ik bedoel natuurlijk GLS

Leander1 16-05-2015 In de winkel gekocht
Amsterdam Zuid-Oost

Extra toelichting
Prima winkelervaring. Winkel ziet er mooi uit en werd snel geholpen, personeel erg vriendelijk. Werd deskundig geholpen voor een NAS server. Zelfs meer kennis dan in sommige gespecialiseerde computer winkels. Ik koop het liefste bij shops die ook een fysieke winkel in de buurt hebben. Dat is dus goed geregeld bij Staples. Een punt ter verbertering: Ik ga regelmatig naar de USA waar je zonder pas aankopen kunt doen bij Staples. Het was niet helemaal duidelijk voor me dat de NL variant een B2B winkel is. Gelukkig kreeg ik als particulier een dagpas zodat ik gewoon m'n aankopen kon doen. Hier zou Staples wat duidelijker over kunnen zijn. Mss is de webshop wel voor particulieren, maar de fysieke winkels niet?

oranje3 20-01-2015 Via de website gekocht

2,7

Alleen het bestellen bij Staples gaat redelijk, daarna begint de ellende.

Komen afspraken niet na, zit nog steeds op spullen en de toegezegde email bevestiging te wachten.

Aanbeveling
Wie er van uit gaat dat je bestelde spullen ook daadwerkelijk ontvangt, of binnen de beloofde 10 werkdagen komt bedrogen uit.

Extra toelichting
Eerst bestel ik rond 3 januari een speciale liniaal, waarmee ik zaken op plattegronden kan intekenen. Verwachte levertijd 10 werkdagen, daadwerkelijk: werd ik gebeld dat het product ergens halverwege februari pas geleverd kan worden. Na meerdere mails werd ik pas teruggebeld. Nu loopt de scanner hier op kantoor op z'n eind. Ik kom via internet op een goede aanbieding van Staples. Met de negatieve ervaring van de nog steeds niet geleverde liniaal nog in mijn achterhoofd zo dom geweest om toch te bestellen. Dat zal toch geen twee keer gebeuren. Nadat de 10 werkdagen leveringstermijn verstreken was gebeld. Gaat ze eerst met me in discussie over wanneer die termijn ingaat ( alsof ik achterlijk ben) Vervolgens na enige discussie heb ik mevrouw toch bereid gevonden het maar even uit te zoeken: En ja hoor de scanner kon niet meer uit voorraad geleverd worden, zou nog zeker twee weken gaan duren... Terwijl we dus echt een scanner nodig hebben nu. Vervolgens mijn geld terug gevraagd, omdat het om een duur apparaat wil ik voor ik ergens anders een scanner ga kopen even per mail een bevestiging dat ik mijn geld terug krijg, anders zit ik zo met twee scanners... En geen bevestiging gekregen. Had ik maar eerder naar reviews gekeken, niet alleen hier, maar ook bij ander site's komen ze er belabberd af!

jiskaw 30-12-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. Binnen paar klikken juiste product.

Pakket optijd en zonder problemen

Assortiment
Goede selectie maar mis wat producten op de site.Hoeveekheid accessoires

chielsee 16-12-2014 Via de website gekocht

Het bestellen is het makkelijkste. Nu nog de printer opgestuurd krijgen. 2 x verloren met opsturen. Bellen, mailen. Kunnen niet bij elkaar kijken wat de ander doet. 2 weken wachten op een printer. Nog wel met track en trace, en dan nog verliezen. Is al ongelooflijk knap. Wat een prutsers.

Aanbeveling
Aanbevelen, wat een prutsers. Bellen, mailen, komen nergens op terug. Kansloos bedrijf.

Giorgakis 24-10-2014 Via de website gekocht

De bestelprocedure is helder en gemakkelijk te doorlopen.

Levering volgens de website de volgende werkdag. Dus niet. Op gezonden e-mails wordt niet gereageerd, zelfs niet binnen de toegezegde 24 uur. Na telefonisch contact wordt gezegd dat het héél erg druk is. En ja, de leveringstermijn binnen 24 uur? Ja meneer, dat is een foutje, Excuses daar voor.

Aanbeveling
Op de website ja zeggen, maar in de dagelijkse praktijk nee doen voor een webwinkel is een doodzonde. Beloof geen dingen die niet kunnen worden nagekomen zoals snelle levertijden en korte reactietermijnen op mails.

Extra toelichting
Als gewekte verwachtingen, door het vermelde op de website, na een gedane web-order totaal niet worden nagekomen, is dat niet goed. Gelukkig zijn er andere webwinkels die heel goed aan de verwachtingen voldoen.

Chipmunk 08-09-2014 Via de website gekocht

1,3

Online bestellen is makkelijk, maar online reparaties.....daar heeft Staples nog nooit van gehoord. Ik kan mijn reparatie niet opsturen en deze word ook niet opgehaald. Ik kan de reparatie alleen maar aanmelden bij een vestiging.
Waardeloos, zeker als je voorlopig niet in de buurt kom..

"Nee meneer, dat is niet mogelijk"....of...."natuurlijk heb ik begrip voor uw situatie, maar Staples kan alleen reparaties aannemen door lang een vestiging te gaan"...en..."Ja, alle klanten brengen hun reparatie naar een vestiging". Dat zijn de antwoorden... wel kan je online bestellen, maar via tnt of dhl een reparatie aanbieden kan niet.

Aanbeveling
Wees gewaarschuwd voor deze enorme starre houding van Staples. Verkoop wel met gemak, reparaties, daar word moeilijk over gedaan.

Extra toelichting
reparatie aanname via de pakkettendienst is niet mogelijk.

Chipmunk 08-09-2014

en we gaan nog verder.... een regel uit de eigen voorwaarden van Staples.

5.4
Na melding van een gebrek dient de Afnemer Staples in staat te stellen het desbetreffende product te onderzoeken.
Inspectie naar het defecte product geschiedt op de plaats waar het product zicht bevindt of ten kantore van Staples, een
en ander ter discretie van Staples. Kosten voor het retourneren van het product zijn voor rekening van Staples. Indien de
klacht echter niet gegrond blijkt, dient Afnemer de kosten voor de retourzending te dragen.

Er staat toch heel duidelijk dat zij de kosten voor retouren dragen...........

Wederom gebeld, en met de regel in de hand...gaan zij..let op!...uit coulance het pakketje ophalen.....:(

Ben dik een uur kwijt aan deze firma die hun eigen voorwaarden niet eens kent, waarvan een half uur aan de telefoon.

Later meer nieuws, ben zelf ook benieuwd hoe dit gaat aflopen, en heb ook een officiële klacht ingediend.

B. Bonestaak 22-09-2014

Staples is een B2B-bedrijf; verkopen dus niet aan particulieren en het consumentenrecht is dus niet van toepassing. Als zij willen dat je defecte spullen terugbrengt, is dat hun goed recht.

hubertien 27-08-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam-Zuidoost

4,8

In het onderhavige geval werd het artikel uiteindelijk in de fysieke winkel gekocht.

De verkoper heeft me toen een 32GB exemplaar aangepraat, want die 16GB zou zó vol zijn, en als ik 32GB zou nemen zou ik daar fijn films op kunnen afspelen. Bleek niet waar te zijn en de winkel nam het artikel niet terug.

Assortiment
Gevarieerd aanbod aan kantoorartikelen voor grootgebruikers. Zoek je iets afwijkends, dan moet je hier niet zijn

Aanbeveling
Voor het aanschaffen van papier, mappen, pennen e.d. kun je hier goed terecht, voor dure zaken als iPads kun je beter naar een speciaalzaak.

Extra toelichting
Kwam in de winkel in Amsterdam-Zuidoost met een duidelijk doel: een iPad3 16GB Wifi kopen om te internetten en te mailen (niets anders). De verkoper heeft me toen een 32GB exemplaar aangepraat, want die 16GB zou zó vol zijn, en als ik 32GB zou nemen zou ik daar fijn films op kunnen afspelen. Toen ik hem in gebruik had genomen en mijn licht begon op te steken over het bekijken van films op iPad bleek dat dat een zeer ingewikkelde kwestie te zijn. Door vrienden en kennissen werd ik uitgelachen omdat ik me door een verkoperstruc een duurder exemplaar had laten aansmeren. Terug in de winkel bleek de betreffende verkoper niet aanwezig. Mijn voorstel aan de manager om mijn iPad 32GB om te ruilen voor een 16GB kon niet worden gehonoreerd, want niet op voorraad en niet meer bestelbaar. Daarop stelde ik voor mij het verschil tussen de 32GB en 16GB te vergoeden. Daar kon geen sprake van zijn. Nooit eerder voelde ik me zo gefopt.

ladybug848 05-09-2014

Beste Hubertien,

Altijd in een fysieke winkel gaan kijken, maar kopen via internet. Dan heb je nooit gezeur of problemen als je weer binnen de gestelde tijd van je aankoop af wilt.

hubertien 03-12-2014

Naar aanleiding van mijn review ben ik benaderd door de manager van de Staples-vestiging in Amsterdam Zuidoost met het voorstel de kwestie op te lossen.
Uiteindelijk is het verschil tussen de iPad die ik wilde kopen en de duurdere iPad die ik me had laten aanpraten vergoed.
Dat vind ik netjes, en ik ben er blij mee, maar ik vind het wel jammer dat daarvoor een review op Kieskeurig nodig was - in de winkel werd ik immers tot twee keer toe afgewezen.

jaciepenga 11-08-2014 Via de website gekocht

4,3

Bestellen normaal, vlot en zoals verwacht.

Terugkoppeling op leveringstermijn is vlot. Dat de leveringstermijn niet in de verte in de buurt komt (levering totaal onbekend) van de vermelding op de website (levering binnen 10 werkdagen) is waardeloos. De website geeft overduidelijk misleidende informatie welke niet aangepast wordt naar de werkelijkheid. Geconstateerd.

Aanbeveling
Website geeft misleidende leveringsinformatie en wordt niet aangepast aan de werkelijkheid.nBetaalde geld nog niet retour ontvangen (na drie dagen).

Idw51 08-07-2014 In de winkel gekocht
Amersfoort

Goed bereikbaar, makkelijk gekocht ook als prive consument (pasje bij de kassa te gebruiken).

Geweldig! Klantenservice zocht uit waar producten (tablet en smartphone) op voorraad waren. Contact met vestiging verliep ook prima! In de winkel snel en vakkundig geholpen!

Assortiment
LG Nexus 5 16GB - Zwart was bijna overal uitverkocht maar bij Staples hadden ze hem wel.

Extra toelichting
Prima winkel met zeer professioneel personeel.

m.ingenhoes 27-06-2014 In de winkel gekocht
Gouda

Assortiment
Ach alles wat ik nodig heb is hier aanwezig, echt een mega zaak.

Aanbeveling
Absoluut bij iedereen, fijne zaak, heb vandaag weer een televisiesteun voor aan de muur gekocht. Medewerker liep mee om het aan te wijzen en me er alles van te vertellen.
Hij liep met het product naar de kassa,dat scheelde een pijne rug.

Extra toelichting
Zelfs wanneer ik het product gebruikt heb en het bevalt me niet dan mag ik het binnen 7 of 14 dagen( week ik niet meer) omruilen tegen een andere, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Nogmaals ik kom hier al heel wat jaren tot mijn volledige tevredenheid. Alles liever dan bv Mediamarkt wat een rampenwinkel is dat zeg! Ik zal bij de Staples blijven komen zolang ze hier zijn. Totale belevenis eigenlijk een 10 maar dat kan niet denk ik.

DaveWilliams 03-06-2014 In de winkel gekocht
Amsterdam

Specificaties en prijs kwamen niet overeen met het product welke ik zocht; Apple Mac Mini MD388. De medewerker liet in eerste instantie stellig weten dat ik geen gelijk zou hebben. Een direct defensieve houding noem ik geen charme-offensief om mij te doen overhalen mijn kennis in twijfel te nemen.

Service heb ik hoog in het vaandel wanneer hetgeen wat aangeboden wordt, daadwerkelijk van meerwaarde is in mijn situatie. Dit was absoluut niet het geval. Als ICT-kenner, welke ik kenbaar had gemaakt, werd er opgedrongen om een installatie af te nemen!? Het ging zelfs zo ver dat ik een 'speciale' korting zou krijgen wanneer het duurste pakket zou afnemen. Onzin! Bij mij is deze vorm van upselling mislukt.

Assortiment
Zeer karig. Redelijk grote winkel voor Nederlandse begrippen, maar er waren veel vakken leeg. Zo ook hetgeen ik nodig had; HP toner, Apple monitor, Apple router.

Aanbeveling
Helaas bij niemand. Geen vriendelijk GEMEENDE sfeer. Opdringerige verkopers zonder goede kennis. Voorraad blijkt een permanent probleem te zijn.

Extra toelichting
Beste lezers, begrijp mij niet verkeerd. Mijn ervaring is ronduit belabberd en hopelijk is uw ervaring beter. Normaliter schrijf ik niet graag een review over dit soort situaties. Toch doe ik dit omdat ik in de USA, waar ik voornamelijk werk, zeer goede ervaringen heb. Mijn ervaring: Een aantal weken zocht ik een cadeau voor 1 van mijn Nederlandse collega's in de USA. Voornamelijk vanwege het type stroomaansluiting. Mijn missie; Apple Mac Mini MD388, Apple monitor 27", Apple router, HP toner. Eenmaal binnengekomen in de zaak (Amsterdam Zuidoost), werd ik vriendelijk begroet. Toch merkte ik op dat het eerder uit verplichting was dan welgemeend. Mijn weg vervolgde naar de toners. Helaas. Ze hadden mijn toner niet voorradig en ik vroeg om hulp. De medewerker liet weten dat ze dit waarschijnlijk een paar dagen later in huis hadden. Hij stelde voor om het alvast te betalen zodat ik het later kon ophalen. Nadat ik hem verteld had dat ik dan waarschijnlijk op terugreis was naar de USA, kondigde hij aan; "we kunnen ook alvast alles afrekenen inclusief een pakketzegel naar het adres in de USA. Wij zullen dan zorgen dat het aankomt." Het aanbod was een leuk gebaar, echter, wanneer de medewerker zijn volle verstand had gebruikt, was dit geen optie. Een toner welke ik overal in de USA kan kopen terwijl ik het voor mijn kantoor in Nederland nodig had... Dezelfde verkoper vroeg ik naar de Apple Mac Mini MD388. Hij vertelde mij dat Apple niet zijn gebied was. Ik gaf aan dat ik er gewoon 1 wilde kopen. Alsnog moest ik wachten op een 'Apple Specialist'. Deze 'Apple Specialist' was helaas in diep gesprek met een, klaarblijkelijk, Staples medewerker. Het betrof waarschijnlijk iemand van het kantoor. De 'Apple Specialist' was al ingefluisterd dat ik stond te wachten. Ik kreeg koffie aangeboden voor het oponthoud door de medewerker. De 'Apple Specialist' en een zeer nors kijkende medewerker van het kantoor hadden mij inmiddels gespot, maar helaas geen reactie. Ik baalde hier enorm van en stond op het punt de winkel te verlaten. Plots kwam dan eindelijk de 'Apple Specialist'. Ik vroeg hem naar de benodigde Apple producten. Helaas allemaal niet voorradig werd mij verteld. Hij bood mij een andere Apple Mac Mini aan. Wat schetste mijn verbazing; het betrof het gevraagde model. Echter stond daar een bordje bij met een andere prijs en andere specificaties!? Ik wees hem op de fouten. Hij ontkende stellig en probeerde mij te verwijten van onwetendheid. Uiteindelijk, op mijn aandringen, was hij bereid dit op te zoeken. Nadat hij zag dat ik gelijk had, toverde hij alsnog het gevraagde model ergens uit een magazijn vandaan. Hij vertelde mij dat het exemplaar eigenlijk gereserveerd zou zijn. Ik mocht hem kopen, maar werd naar een heel andere balie geleid dan de kassa? Het was een balie voor technische zaken. Ik vroeg mij af waarom ik hier moest zijn. De medewerker achter de balie zij dat hij de Apple Mac Mini kon af installeren tegen een vergoeding. Ik gaf aan dat ik hier niet van gediend ben omdat ik zelf een ICT-achtergrond heb. Toch pushte de medewerker mij om te kijken naar een nog duurder installatiepakket. Ik werd zeer geagiteerd. Normaal gesproken doe ik geen uit de hoogte geplaatste uitspraken, maar deze medewerker vroeg ernaar. Ik maakte hem duidelijk dat deze hele winkelervaring de slechtste was sinds ik mij kan heugen. Ook vertelde ik hem dat ik zelfs bereid ben deze klacht neer te leggen op het kantoor in Framingham (hoofdkantoor Staples USA) welke geregeld mijn diensten afnemen. Eindelijk mocht ik het product dan aankopen bij de kassa. Helaas met maar 1 van de 4 benodigde producten. De medewerkers zijn over het algemeen zeer chagrijnig, inclusief het mannetje van kantoor! Wat een nare sfeer. Kom helaas liever bij een Mediamarkt.

Ivanhoe48 19-05-2014 In de winkel gekocht
Breda

Een laptop gekocht. Het eerste wat ze willen doen is windows up to date maken door de updates te downloaden en te installeren voor maar liefst 35 euro. Zou men dat zelf niet kunnen doen? Zien ze mij voor zo dom aan? Jaar later laptop gecrasht. Probeer opnieuw te installeren maar lukt niet. Naar Staples gegaan en laptop laten testen voor 25 euro. Laptop was 100% oke. Medewerker vertelde wel dat ze een virus van de harde schijf hadden verwijdert in het voor ons ondoordringbare gedeelte van de harde schijf. Een andere technicus zei achteraf dat ze niets verwijdert hadden toen bleek dat de harde schijf bepaalde informatie miste die op iedere harde schijf staat. Oke,weer naar huis met de geteste laptop. Windows proberen te installeren,lukt nog niet want op het moment dat hij de harde schijf gaat aanspreken is er niemand thuis. Dan maar een nieuwe harde schijf gekocht(niet bij Staples meer natuurlijk). Installatie verloopt soepel. Staples geconfronteerd en gewoon mijn geld van de test teruggevraagd. Nu waren zij ook niet thuis natuurlijk en volgens hen bleef de laptop 100% in orde. Gevraagd of ze dan eens naar die defecte harde schijf konden kijken. Dat konden ze zogenaamd niet omdat ze daar de tools niet voor hadden. Ook heb ik de onkosten van de nieuwe harde schijf gevraagd omdat zij toch de harde schijf verkloot hadden. Dit was natuurlijk niet waar. Schandalige zaak die Staples,ze zijn alleen maar uit op mijn geld en lieten ook constant blijken de laptop graag voor mij opnieuw te willen installeren voor 110 euro en bleken er dan achteraf toch nog gebreken aan mijn laptop hier een extra rekening voor te schrijven alhoewel volgens hun de laptop 100% oke was. Die medewerkers bleken dus achteraf totaal geen weet van zaken te hebben.

Aanbeveling
Een laptop gekocht. Het eerste wat ze willen doen is windows up to date maken door de updates te downloaden en te installeren voor maar liefst 35 euro. Zou men dat zelf niet kunnen doen? Zien ze jou voor zo dom aan? Jaar later laptop gecrasht. Probeer opnieuw te installeren maar lukt niet. Naar Staples gegaan en laptop laten testen voor 25 euro. Laptop was 100% oke. Medewerker vertelde wel dat ze een virus van de harde schijf hadden verwijdert in het voor ons ondoordringbare gedeelte van de harde schijf. Een andere technicus zei achteraf dat ze niets verwijdert hadden toen bleek dat de harde schijf bepaalde informatie miste die op iedere harde schijf staat. Oke,weer naar huis met de geteste laptop. Windows proberen te installeren,lukt nog niet want op het moment dat hij de harde schijf gaat aanspreken is er niemand thuis. Dan maar een nieuwe harde schijf gekocht(niet bij Staples meer natuurlijk). Installatie verloopt soepel. Staples geconfronteerd en gewoon mijn geld van de test teruggevraagd. Nu waren zij ook niet thuis natuurlijk en volgens hen bleef de laptop 100% in orde. Gevraagd of ze dan eens naar die defecte harde schijf konden kijken. Dat konden ze zogenaamd niet omdat ze daar de tools niet voor hadden. Ook heb ik de onkosten van de nieuwe harde schijf gevraagd omdat zij toch de harde schijf verkloot hadden. Dit was natuurlijk niet waar. Schandalige zaak die Staples,ze zijn alleen maar uit op mijn geld en lieten ook constant blijken de laptop graag voor mij opnieuw te willen installeren voor 110 euro en bleken er dan achteraf toch nog gebreken aan uw laptop hier een extra rekening voor te schrijven alhoewel volgens hun de laptop 100% oke was. Die medewerkers bleken dus achteraf totaal geen weet van zaken te hebben.

Ivanhoe48 12-06-2014

Na het lezen van deze review heeft Staples mij uitgenodigd voor een gesprek.
In dit gesprek werd mij door Staples hun excuses aangeboden voor de communicatie problemen die zich voorgedaan hadden.
Ik kreeg vergoeding voor de geleden schade alhoewel niemand wist wat er nu precies was misgegaan met de harde schijf.
Prima opgelost.

hmiegielsen 14-04-2014 In de winkel gekocht
Breda

Artikel waar ik voor kwam was gemakkelijk te vinden. Aanvullende informatie werd vlot door personeel aangeleverd.

Zonder enig probleem werd laagste prijsgarantie toegepast en kreeg ik het artikel voor dezelfde prijs als waarmee door een concurrent geadverteerd werd.

Assortiment
Genoeg keuze, prijs concurrerend. Bovendien laagste prijsgarantie en lucratieve acties. Zoals stapelkorting die is gewoon ook nog kreeg bovenop de korting i.v.m. de laagste prijsgarantie.

Aanbeveling
Goede winkel, breed assortiment, vriendelijk meedenkend en meewerkend personeel.
Ze doen wat ze beloven.

Ivanhoe48 17-05-2014

Uw review over Staples doet mij de gedachte opgaan dat u werkt bij Staples of dat Staples u beloont om een goede review achter te laten.
Uw review is wel erg opgezet als een stuk reclame.
Deze reactie van mij omdat ik juist tegenovergestelde ervaringen heb gehad met Staples.
En waarom ga je naar Staples als het ergens anders goedkoper is?
Om van hun prijsgarantie gebruik te kunnen maken?

Dawson 04-03-2014 In de winkel gekocht
Nieuwegein

1,8

In Nieuwegein zit een grote Staples-centre maar de voorraden zijn bedroevend slecht, 7 vd 10x grijp je mis in het vak is het product niet op voorraad.

Je wordt altijd vriendelijk begroet bij het binnenkomen van de winkel, medewerkers vragen je tijdens het winkelen ook of ze kunnen helpen. Wat ik persoonlijk erg irritant vind is dat ze niet inspelen op het juiste moment, als je op verpakking aan het lezen bent dringen ze zich erg op en vind ik heel erg onprettig.

De klantenservice is ronduit bot, ik kwam aan met dat prijzen niet klopte in de winkel/webshop, als snauw kreeg ik gelijk het antwoord "dan hebt u incl/excl btw door elkaar gehaald" waarop ik antwoordde dat ik altijd naar excl btw kijk en die prijzen ook in de winkel liggen. Wederom werd het in twijfel getrokken waarop ik naar de website verwees en het kaartje uit het vak haalde. Het enige antwoord wat ik ontving was 'ja dat is vreemd'. Geen excuus voor de eerdere opmerking, nadat ik daarop de medewerker aansprak kreeg ik wederom een snauw 'nou wat bent u licht geraakt zeg, zie absoluut niet in waarom ik sorry moet zeggen'. Dit was tot op heden het laatste bezoek.

Assortiment
Het assortiment is prima, maar dan moeten de meeste artikelen of gangbare artikelen wel op voorraad zijn en tegen wat je zou verwachten aantrekkelijke prijzen. Staples is geregeld duurder dan bijvoorbeeld de Makro en/of zelfs de Bruna. Als je dan komt om de 'laagste prijsgarantie' dan sta je ongeveer 5min per artikel bij de klantenservice te onderhandelen want zo 1-2-3 krijg je die garantie niet.

Aanbeveling
Gezien ik meerdere malen misgegrepen heb op standaard-artikelen waarvan je mag verwachten dat deze op voorraad zijn, daarbij de soms opdringerige verkopers in de winkel en nog maar te zwijgen van de onvriendelijke klantenservice doet mij deze zaak in Nieuwegein afraden. Tevens hangt er in Nieuwegein in de winkel een zeer aanwezige muffe lucht waarbij je snel de winkel weer wilt verlaten.

Extra toelichting
Het is jammer dat een behoorlijk grote winkel als deze niet standaard de spullen kan leveren die je wilt hebben en je diverse keren voor niets naar toe gaat. Ook nog het personeel dat beslist niet klantgericht werkt en soms met een zeer onprettige houding je te woord staat. Vooropgesteld, ik wil niet op handen gedragen worden door personeel als klant maar een normale omgang zou zeer fijn zijn.

Dawson 05-03-2014

Naar aanleiding van deze review op kieskeurig.nl ben ik door de storemanager van Nieuwegein gemaild en heb gesprek telefonisch gehad met excuses. Na goed gesprek heb ik vertrouwen in volgende bezoek aan de winkel.

Wat mij betreft is het probleem opgelost.

RichardC79 26-02-2014 Via de website gekocht

2,2

Bestellen gaat eenvoudig, de bevestiging krijg je ook wel wat laat.
Zeker niet direct.
Verder kun je de order slecht danwel niet volgen online.

Aftersales is onbereikbaar, emails wordne niet op gereageerd en telefonisch krijg je ook nauwelijks contact.

Assortiment
Het assortiment is best groot, maar een groot deel word betrokken bij sub leveranciers. Gewoon dozenschuiven dus.

Aanbeveling
Helemaal niet! Niet aan beginnen!
Ze leveren gewoon niet op tijd ofwel helemaal niet en contact is bijna onmogelijk.

Extra toelichting
Gewoon een hele slechte online winkel welke niets begrepen heeft van service en websales anno 2014. Niet bereikbare klantenservice kan gewoon weg niet in deze tijd. Ook levertijden niet halen en dergelijk is niet van deze tijd waarin andere webshops dezelfde artikelen dus gewoon binnen 24 uur leveren.