Staples - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Staples.

Staples stelt zich voor

Staples is 's werelds grootste kantoorleverancier en daarmee een betrouwbare partner voor al uw kantoorbenodigdheden. Supplies, machines en meubelen voor kantoor. Services zoals TNT, Copy&Print centres en een Inkt/Toner zoekmachine. Alles om het ondernemen makkelijker te maken.

Deze score is berekend op basis van 18 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

2.9

• Slecht
  • Slecht

Ricepuppet 07-08-2018 Via de website gekocht

Achterlijk bedrijf met dito klantenservice!

In tijden niet zo'n slechte bestelling mee gemaakt. Een HP monitor besteld (gelukkig via Credit card) en snel een bevestigings mail binnen. Dat is ook het enige positieve. Verwacht je dezelfde superbe service als Bol of Amazon: brand je vingers niet aan Staples. Drie dagen lang geen update, niks. Ik bel naar de klanten service die eerst mijn order en klant nummer niet kan vinden. Wat blijkt: ze hebben het factuur en verzend adres door elkaar gehaald. Daarnaast is ineens de monitor niet op voorraad. De eerste medewerker (blijkbaar iemand van de Back Office met meer bevoegdheid) stelt voor om de monitor zelf op te halen in vestiging Capelle aan den Ijssel: daar zijn er 9 op voorraad. Prima, dat wil ik wel doen, ben ik er gelijk vanaf. Tien minuten later word ik door dezelfde persoon gebeld. Hoeft niet meer, hij word vandaag verzonden! Ok, nog beter. Scheelt mij weer een rit. Ik wachten. En wachten. Krijg te horen van mijn vader dat hij een briefje van GLS in de bus heeft met 'zending gemist; Huh? Hadden ze het factuur adres als verzend adres gebruikt (dus verkeerd) ik weer bellen. Lang gesprek waaruit voort vloeit: 'meneer ik kan niks ik heb niet de bevoegdheid om u alsnog de monitor in de winkel te laten ophalen, dus we gaan het regelen en het pakket opnieuw aanbieden'. Twee dagen later. Nog geen nieuws, nog geen pakket. Zojuist weer gebeld, verhaal opnieuw uitgelegd. Mevrouw aan de telefoon kwam ook met de mededeling dat ze geen bevoegdheid had om iets te doen en het ging door zetten. Mensen : ik heb 9(!) dagen geleden een monitor besteld. Hoe moeilijk kan dit zijn? Ze zette mij in de wacht en kwam met een oplossing : ik moest zelf even naar de vestiging in Den Bosch bellen om te vragen waar mijn pakket is. Pardon? Heb even verteld dat ik niet hun werk ga zitten doen. Ik run Staples niet, jullie moeten mijn monitor bezorgen. Heb gelijk de order laten cancellen, maar zelfs daar werd moeilijk over gedaan. Dat kon niet direct want ze wilden eerst zelf uitzoeken waar het pakket was. Direct aangegeven dat dat niet mijn probleem is en dat ik wel via mijn creditcard maatschappij het geld wel ga terug vorderen.

UPDATE 28-7-2018: Uit eigen initiatief een aantal dagen geleden naar vestiging Capelle aan den Ijssel gebeld, die gaven aan dat ze wat dingen gingen uitzoeken om mij te helpen. Twee keer terug gebeld in 20 minuten tijd (wat extra vragen over mijn account) en daarna nooit meer wat gehoord. Be warned.

UPDATE 07-08-2018 : Nog steeds niks gehoord. Staples geeft echt niks om hun klanten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Robert Timmermans 22-05-2018 Via de website gekocht

Service-medewerkers met ‘n hart!

Geweldige service, echt waar. Het personeel is zo vriendelijk en geduldig. Ik had een klacht over een Apple produkt dat ik bij ze heb gekocht en ze hebben me werkelijk goed geholpen. Eigenlijk is zakendoen met elkaar een kwestie van vertrouwen en Staples bewijst maar weer eens dat je ook in vertrouwen met elkaar om kunt gaan en een klacht kunt ombuigen in klantentrouw. Dank jullie wel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

VEEN 16-05-2018 Via de website gekocht

Slecht en meer dan eens slecht nooit weer

Product uitgezocht over gebeld, productinformatie. Bleek dat ik verkeerde informatie had gekregen toen ik product kreeg. Dus mocht het retour, ik had al betaald. Drie weken moeten wachten dat het opgehaald was. Nu de verrekening nog zou je denken. Naar 3 weken hadden ze het nog steeds niet verwerkt. Was nog steeds niet binnen. Nu is het binnen, maar naar 5 weken nog geen geld terug. Dus in totaal ben ik 2 maanden verder en nog steeds niets. Herhaaldelijk contact gehad met de firma, ik zeg nooit weer

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Ricardo D 23-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekende levering en afhandeling

Afgelopen vrijdag een laptop besteld en deze is dinsdag (dagje later dan aangegeven) netjes geleverd. Maandag contact gehad met de klantenservice en zij hebben dit zoals je mag verwachten netjes voor me uitgezocht en mij teruggebeld. Mijn laptop werd alsnog dinsdag geleverd. Als ik 1 tip zou mogen geven, had ik het nog netter van Staples gevonden wanneer zij met mij contact hadden gezocht om aan te geven dat mijn bestelling een dag later geleverd zou worden, nu moest ik er zelf achter aan gaan (maar zoals bovenstaand aangegeven netjes geholpen door de klantenservice)

Adriaan 28-02-2018 Via de website gekocht

Wel laten betalen, maar niet leveren

Helaas heb ik een slechte ervaring met Staples. Online werd mij een product verkocht met een levertijd van 2 dagen. Betaling is natuurlijk als gedaan. Bij navraag op de 2e en 3e dag blijkt dat Staples zelf niet weet wat de levertijd is. Bij support kan alleen een ticket aangemaakt worden waardoor ik teruggebeld zou kunnen worden. De ticket krijgt zelfs de status 'Spoed', maar er komt geen reactie op. Nu dus zelfs 2x in de maling genomen door Staples.

Erik 23-02-2018 In de winkel gekocht
Ede

Zeer slechte service

Wij hebben een konig camera systeem gekocht met alleen maar problemen.
Staples zegt niets te kunnen doen en verwijst ons naar konig en deze reageert niet.
wIJ KOPEN AL 15 JAAR lang kantoor artikelen en nooit problemen tot nu .

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

D. Reijgwart 02-02-2018 In de winkel gekocht
Staples Alkmaar

Zeer beperkte product kennis!

Ik heb in overleg met een medewerker van Staples Alkmaar een product van Corel gekocht dat de volledige functionaliteit zou bevatten volgens de verkoper.... Niets is minder waar, het product heeft een zeer beperkte functionaliteit.
Ik kan deze niet upgraden naar een volledige versie, kan hem niet terugbrengen en ik heb er niets aan! Zonde van het geld.
Groot minpunt van Staples Alkmaar en van Corel!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Sjef 05-01-2018 Via de website gekocht

kantoor opberg meubel al 8 X kapot geleverd in een jaar.

De website van Staples is gemakkelijk en overzichtelijk, vandaar dat ik bij hun een opberg kantoor meubel heb besteld.
De eerste keer was in februari 2017 dat het opbergmeubel zwaar beschadigd werd afgeleverd, en weer werd opgehaald door GLS transport dienst van Staples.
Daarna nog 3 keer beschadigd geleverd en weer retour Staples, waarop ik dacht nou laten we het oude maar houden werk tenminste goed.
december van het afgelopen jaar 2017 toch weer het meubel besteld bij Staples omdat ik het product mooi blijft vinden en het verder nergens tegen kom dan alleen op hun site, en ja hoor inmiddels weer 3 X bezorgd en ook 3 keer beschadigd.
Punt nu is, het meubel is uitverkocht en moet worden besteld en daar is nu het wachten op.
Ik heb een paar keer contact gehad via de telefoon en mail met hun klanten service, en daar merk je dat je soms netjes en correct word geholpen, maar dat je ook regelmatig geen enkele reactie krijg op je mail of telefoon en het maar moet uitzoeken.
Ik blijf elke dag bidden dat het ooit goed komt met mijn bestelde meubel en met natuurlijk Staples Almere, maar je heb eerder een ton in de loterij gewonnen dan dat je in mijn geval een onbeschadigd en goed product binnen krijg van Staples.
Een slechte communicatie en geld verspillend bedrijf is het in mijn ogen en jammer genoeg werken zij met ongemotiveerde transporteurs waarop geen enkele controle word uitgeoefend naar verschillende manco,s.
Advies van mij is, ga lekker bij een bedrijf kopen die graag klanten wil hebben/houden en wel goede service verleent, en sla Staples dan over zeker via hun aankoop website.
Groetjes Sjef 62 jaar.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Patrick013 18-12-2017 Via de website gekocht

Bizar slechte winkel

Ze beloven voor 18:00 besteld is de volgende dag in huis.. heb op 27 NOVEMBER een gum besteld en heb deze nogsteeds niet binnen! (18december) na 6x bellen krijg ik steeds te horen dat er wat fout is gegaan en dat ze dit zo spoedig mogelijk gaan oppakken.. wederom hoor ik niks vanaf de laatste keer bellen op 12 december.
Ik raad deze winkel/webwinkel niemand aan!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Max de Mooij Sr. 06-12-2017 Via de website gekocht

Smartphone te laat geleverd zonder bericht

Waardeloze service. Ze beloven vóór 17.00 uur besteld, volgende dag bezorgd. Dus niet! Als het geld via Ideal binnen is, houdt de service op. Ik krijg wel een orderbevestiging per email, maar daarna niks meer. Heb gisteravond via Twitter geklaagd. Webcare is vanochtend erachteraan gegaan en ik kreeg vanmiddag (bijna een dag later dus) antwoord. De smartphone zou alsnog vandaag (dag te laat) bezorgd worden. Dus niet! Fail! Ze nemen nog niet eens de moeite om even een mail te sturen dat er vertraging is. Wat een amateurs! Communicatie krijgt van mij een nul, net als de logistiek! Laatste keer dat ik iets bij deze losers heb besteld!

Grover 06-12-2017 Via de website gekocht

Matige leverbetrouwbaarheid en nog matiger service

Producten die op voorraad zijn worden vaak toch niet de volgende dag geleverd.
Product dat na 5 dagen geleverd zou worden duurt 6 weken en wordt dan alsnog geannuleerd.
Mail wordt niet beantwoord, chat kan nooit iets oplossen en verwijst naar mail...(die dus niet wordt beantwoord)

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

H fenne 24-11-2017 In de winkel gekocht
Ansterdam Zuid oost

Slechter dan slecht

Pc ter rep. Aangeboden. Aan/uit knopje stuk. Volgens Hp kosten 595.00 euro?! Afgewezen en terug gevraagd conform regels per mail. Na 3 weken niet terug. Na 4 weken terug met breuk in scherm? Weer terug naar Hp nu 6 wkn verder nog geen pc. Beloofd minimaal we gaan er achteraan en bellen terug nooit echt nooit gedaan.

Zorba 14-11-2017 Via de website gekocht

Voor 17.00 uur besteld wordt niet geleverd de volgende dag

Voor 17.00 uur besteld wordt niet waar gemaakt.
De vervoerder GLS maak er ook een potje van.
Bij niet thuis tekenen ze gewoon zelf dat je het heb ontvangen.
Daarna werd het bij mij verwrongen in de groene brievenbus gedropt.
Gelukkig niet gestolen!!

ontevreden klant 02-11-2017 In de winkel gekocht

Waardeloze winkel, service 0,0, zeer lange wachttijd,duur

Waardeloos, zeggen computers te bezorgen binnen 10 werkdagen en na 2 weken nog niets ontvangen. bel naar de winkel, die weet van niks. bel naar klantenservice. weet ook van niks. hoor ook niks. Moet er 10 keer achteraan bellen en ben niets wijzer

Werner 02-11-2017 Via de website gekocht

slechte ervaring met bestelling archiefdozen bij staples

archiefdozen besteld bij staples. levertijd was drie dagen, dan vonden we wel wat lang, maar we konden er mee leven. na 4 dagen gebeld. Zouden onderweg zijn. Na 5 dagen weer gebeld. We kregen te horen: 'de order is te laat ingezet'. Uiteindelijk zijn de dozen na 1,5 weken geleverd. Erg vervelend omdat we dubbel werk hadden. Ik zou terug gebeld worden, maar is na ruim 3 weken nog steeds niet gebeurd.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Inge 06-10-2017 Via de website gekocht

Wel betalen, niet leveren

Bestelling bij Staples gedaan en die heb ik keurig betaald. Levering zou volgens website en op de factuur de volgende dag zijn. Maar niet dus. Vrijdag besteld, woensdag gebeld waar het blijft. Kunnen ze niet zeggen. Maar de 1 dag levertijd is volgens de klantenservice maar een indicatie, niet iets waar je aanspraak op kunt maken. Vervolgens zou ik binnen maximaal drie dagen horen waar mijn pakket is. (waarom moet dat in vredesnaam drie dagen duren?) Nu een week verder, net gebeld met de klantenservice. En het kan wel pas volgende week worden dat ik een antwoord krijg.
Nu bestelling geannuleerd. En nu kan het wel 10 werkdagen duren voor ik mijn geld terug krijg.

Staples levert niet uit, maar laat klanten wel van te voren betalen.

De irritatie zit hem met name in het feit dat er niet meteen wordt uitgezocht waar het probleem met de levering zit. Ik word aan een lijntje gehouden en vervolgens wordt dat lijntje weer opgerekt.

Crea Petra 25-09-2017 Via de website gekocht

Super service in de winkel

Online een laptop besteld, maar de verkeerde van ruim 200 euro goedkoper geleverd gekregen.
Gebeld en moeilijk om mij naar mijn idee te helpen.
Zelf de winkel in Zwolle gebeld, en daar echt super goed geholpen.
Dus ik beveel de winkel in Zwolle aan maar mensen bestel hier niks via internet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Gerard T. 21-08-2017 Via de website gekocht

Slapende magazijnmedewerkers! Word wakker Staples!

Als er ergens medewerkers slapen, zijn het wel de orderpickers bij Staples.nl. Al voor de 2e keer achter elkaar een verkeerde bestelling ontvangen. Folder display i.p.v. Folder houder. En ergste is dat GLS (ook al zo'n fijn bedrijf - NOT) het 2 dagen later komt ophalen en geen tijdsindicatie afgeeft. Gewoon een hele dag thuis blijven, of de buren er mee lastig vallen.

En dat allemaal voor 45 euro aan plastic (verkoop). Maken we weer minimaal 150 euro kosten om het terug te leggen in het magazijn. Erg jammer, maar proces is proces zegt de dame van de klantenservice. Ik ga echt vanaf nu verder kijken, Staples je bent me kwijt als klant, met name omdat de oplossing gewoon ruim NIET voldoende is.

Niet aan te bevelen (meer)

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Rob 02-08-2017 Via de website gekocht

Volkomen waardeloos bedrijf

Volkomen onbetrouwbaar bedrijf adverteren met item tegen een scherpe prijs met een leverdatum maar leveren niet en je kan lang op je geld terug wachten.Koop hier nooit iets !!!!
Als je betaald hebt krijg je niets en mag je weken op je geld terug wachten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Anne 07-07-2017 Via de website gekocht

Rommeltje

Prijzen in winkel waren voor bijna alle bekeken bureaustoelen anders dan op internet. Winkel had niet de stoelen die op de webshop staan, en ook andersom de vooraard in de winkel is niet te koop op de website. Kan voor 20 euro extra wel bezorgd worden, terwijl online bestellen gratis bezorgd wordt. Uiteindelijk 1 stoel online gekocht, andere in de winkel niet, vanwege hoge bezorgkosten.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

G.Tijmes 05-07-2017 In de winkel gekocht
Beverwijk

Prettige en goede voorlichting

Printer was defect, om nieuwe printer uit, goed laten voorlichten door Thijs in de vestiging Beverwijk. Heb daardoor een andere printer gekocht dan dat ik van plan was.
Thijs heeft ons door zijn goede voorlichting daarvan overtuigt.

edeleteee 23-06-2017 In de winkel gekocht
Hengelo

Schandalige service, NOOIT MEER!

Ik heb mijn laptop aangeboden voor een check up en onderhoudsbeurt nadat mijn beeld ging flikkeren. Ik heb ze gevraagd mij te adviseren of het nog de moeite waard was om in deze laptop te investeren. Volgens hun was het zeker de moeite, het flikkeren lag volgens hun aan de instellingen van de resolutie. Zij adviseerde mij om er windows 10 op te laten zetten en een extra HDD schijf zodat hij lekker snel zou worden. Inclusief het onderhoud en de reparatie was ik €300 kwijt. Aangezien het niet mijn hoofdcomputer is, is de laptop een stuk minder in gebruik dan mijn huisdesktop computer. Toch zag ik al snel dat het beeld weer flikkerde. Even bellen naar Staples en die adviseerde mij een windows update te doen(huh??). Gedaan en nog steeds flikkerde na verloop van tijd het beeld. Ik bracht hem terug en raad eens.............ik moest wederom de kosten betalen voor het nakijken. Ik was woest, had de bon van de vorige reparatie nog en dat was heel recent. Ze wilde er wel een tientje van af halen, tssssssssss wat een dooddoener. Enfin, na enkele dagen gaven ze aan dat ze een andere driver hadden gedownload voor de videokaart en mij werd medegedeeld dat als dit het niet ging worden, ze er geen heil meer in zagen. Bij thuiskomst, wederom een onduidelijk flikkerend beeld. DELL gebeld, die kunnen niks meer met dit model dus Staples BEDANKT, €300 in de vuilnisbak, geen enkele garantie en een klantenservice van LIK MIJN VESTJE! Vervolgens krijg je een tevredenheidsonderzoek per mail, vul je ": zeer slecht" in en krijg je nada de mogelijkheid om ook maar iets toe te lichten, alleen een rode boze smiley met zeer slecht. En wat dan ook nog zeer slecht is Staples, is dat jullie daar ook helemaal NIKS mee doen. En dan krijg ik nog wel iedere keer jullie folder op de mat omdat ik ZZP-er ben en een keer met jullie te maken heb gehad. Nou...........................het maakt mij niet uit wat ik/mijn zaak in de toekomst nodig heeft, bij jullie zal ik niks meer afnemen, geen product, geen "service" jullie snappen niks van hoe je met een klant om gaat, SCHANDALIG!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

edeleteee 11-06-2017

En wat ik er nog vergat bij te vermelden, is dat bij de eerste "reparatie" de beste man ook nog eerlijk toegaf dat hij met zijn knoopje van zijn overhemd achter één van de toetsen was blijven hangen waardoor die brak. Hij kon hem helaas niet repareren en heeft het met een stukje tape geprobeerd te plakken wat uiteraard niet werkt. Heel eerlijk van hem om dat netjes te vermelden maar ik vind dat je wel netjes met een voorstel hoort te komen. Aangezien het een knopje was, wat ik bijna nooit gebruik, heb ik er geen ophef over gemaakt maar slordig is het wel!

Tiny 22-05-2017 In de winkel gekocht
Apeldoorn

Complimenten

Ik ben er dit jaar al vijf keer geweest (Apeldoorn) en ben elke keer zeer vriendelijk te woord gestaan. Ik kreeg alle tijd om mijn zegje te doen en werd goed geadviseerd.
De ontvangen service was fantastisch. Ik kom er graag terug.

R Bijlsma 26-03-2017 Via de website gekocht

Snel en duidelijk

Voldoende informatie op de site aanwezig, niet alleen eigen info maar ook van de fabricant. Goede prijs.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

ptpbv 20-03-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

waardelose service, garantie kennen ze niet

gekochte, en door staples geïnstalleerde laptop na 6 weken stuk. je moet garant staan voor de kosten, hoezo, valt binnen de garantie termijn

Rigutto 07-03-2017 Via de website gekocht

Staples is uitsluitend met zichzelf bezig

Heb bij Stapels een aantal dozen besteld, leverbaar uit voorraad, levertijd zou drie werkdagen bedragen. Dozen werden niet tijdig geleverd. Kreeg na 5 telefoontjes en 2 emails te horen dat dozen eerst over twee weken leverbaar zijn. Toen ik aangaf dat dat niet kon, omdat er mensen op hun zending zitten te wachten, was de enige oplossing die Staples aanreikte geld terug of wachten. Vergelijkbare dozen konden door een groothandel prompt worden geleverd (heb ik gecheckt), maar daar kon Staples niet op ingaan.

In de gesprekken verwees de betrokken medewerker van Staples' klantenservice (die zoals wel vaker, uitsluitend de belangen van Staples beschermt tegen de wensen van haar klanten) voortdurend naar de binnen Staples geldende regels. Die regels komen er op neer dat Staples klanten die het in de kou gezet heeft, eerst niet uitlegt wat er aan de hand is, en daarna, wanneer uitleg onvermijdelijk geworden is, sigaren uit eigen doos aanbiedt die het probleem van Stapels oplossen, maar niet dat van de klant. De terreur van de interne richtlijnen is bij Staples kennelijk zo groot dat een oplossing buiten die kaders niet tot de mogelijkheden behoort.

Ik koop er niet meer.

harry 06-03-2017 Via de website gekocht

geen service

product bleek na een week niet meer leverbaar. 3 weken later wacht ik nog op retour betaling. 2 mails geschreven geen reactie.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

M. van de Glind 03-03-2017 Via de website gekocht

Goede service!

Het bestellen online ging erg goed, fijn dat je ook producten kunt vergelijken. Snelle service, dank daarvoor!

Ruud 02-03-2017 Via de website gekocht

Op tijd en goed geleverd

Fijne webshop voor mijn ZZP activiteiten. Voor mijn werk ben ik vaak op de weg. Bij Staples kan ik bestellen en in de winkel ophalen wanneer ik wil. De flexibiliteit die ik zoek bij een zakelijke partner. Daarnaast is de service in de winkel uitstekend.

Tim A 01-03-2017 In de winkel gekocht
Almere

Topper

Ik wil Staples bedanken voor de geweldige service. ik had wat technische vragen over mijn bestelling en ik was aangenaam verrast van hun expertise. Heel vriendelijk ook, zeker een aanrader.

Happy customer 01-03-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, snelle levering

Vanwege de goede prijs heb ik vorige week een nieuwe printer gekocht bij Staples. De website was duidelijk en het bestellen ging snel en gemakkelijk. Ik had mijn bestelling na 18:00 uur geplaatst, dus ik wist dat ik mijn printer niet de volgende dag zou ontvangen. Dit is wel iets wat Staples nog zou kunnen verbeteren, aangezien je bij andere winkels nog om 10/11 uur in de avond kan bestellen voor levering de volgende dag. In dit geval had ik geen haast en kon ik nog wel een dagje wachten op mijn printer :-)

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LLBtje 25-02-2017 In de winkel gekocht

KIES voor Staples, Rotterdam Noord

Hoe vaak ik door deze vestiging, met stuk voor stuk vriendelijk en behulpzaam personeel, al uiterst tevreden geholpen ben, weet ik niet meer. En dat geldt voor de winkel, de TechCare en de Copy & Printshop. Maar ik val achterover van verbazing als ik de meeste van de onderstaande reviews lees. Over de webshop kan ik geen oordeel vellen want ik heb er nog nooit iets gekocht. Dat komt doordat ik niet zover van deze vestiging vandaan woon en ik liever kan zien wat ik koop. Ik hoop nog lang van Staples OfficeCenter Rotterdam Noord gebruik te mogen maken.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Triesje 22-02-2017 Via de website gekocht

Wegblijven!!!

Helaas is mijn huidige tablet op sterven na dood. Vorige week ging de nieuwe folder van staples in. Daarin stond een tablet die ik graag wilde hebben. Op de dag dat de folder inging, was de tablet al uitverkocht. Beetje raar. Twee dagen later was de tablet opeens wel weer te bestellen. Aldus gedaan. Ik wilde er ook een bijpassend hoesje bij. Die kon ik via de site van staples vinden voor een bepaald bedrag. Via tweakers kon ik exact hetzelfde hoesje vinden, maar dan vijf euro goedkoper. Ook een beetje raar, dus dan toch maar de goedkoopste van de twee meebesteld. Levering van de tablet binnen twee werkdagen en levering van het hoesje binnen twee tot vijf werkdagen. Vandaag, na vijf werkdagen, maar eens gevraagd wanneer mijn bestelling geleverd wordt. Ik zal op die toch heel simpele vraag binnen negen (!!!!) werkdagen antwoord krijgen...... Hoe bizar en klantonvriendelijk kan staples het nog verder maken????

F.R. Ridderkerk 20-02-2017 Via de website gekocht

Staples komt afspraken geld retourneren niet na

Printer cartridge werd 3 dagen te laat en beschadigd geleverd. Na het retourneren van het product is het aankoop bedrag na meer dan 3 weken nog steeds niet teruggestort terwijl in de emails wordt gesproken over binnen 10 werkdagen. Slechte service.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Robert 08-02-2017 Via de website gekocht

Staples: komt beloftes niet na, slechte retourafhandeling

Na jarenlange positieve ervaring met Office Centre nu voor het eerst naar Staples gestapt. Betrof een simpele laptop die ik online gekocht had. Ik kreeg de latop al enkele werkdagen later dan aangegeven. Omdat ik ontevreden was over het product heb ik op tijd gebeld om retournering in gang te zetten. Hiervoor heb ik de laptop naar een filiaal teruggebracht waar ik door een oud office centre medewerker een bewijs kreeg die niet vanzelf sprekend was, maar volgens meneer zeer belangrijk was. Na 3 weken niets te hebben gehoord contact opgenomen met Staples. 3 Werkdagen later pas contact ondanks aangegeven dat het binnen 1 werkdag zou zijn. Antwoord: de retouropdracht was 3 weken geleden al geplaatst, of ik wou kijken of ik het geld vorige week nog niet binnen had. Dat vond ik frustrerend want anders neem ik geen contact op. Nu wacht ik van hun kant concrete maatregelen af.
Ondanks de waarschuwing van slechte reviews toch geprobeerd bij Staples. Voor mij nu nooit meer. Vooral omdat ik met grotere soortgelijke orders bij andere berijven voor vergelijkbare prijzen veel betere service krijg.

Ondanks dat de internetwinkel soepel verliep een 2 omdat Staples hun eigen beloftes meerdere keren niet nakomt.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

I-ES 06-02-2017 In de winkel gekocht

printer gekocht,en dan laten stapless en HP je zitten

Bij staples in Roosendaal een HP printer gekocht, hp laserjet pro m477fdw, welke volgens opgave van HP ook onder windows XP werkt. Nu dat niet zo blijkt te zijn verwijst Staples mij naar HP en HP naar Staples. Na een hele ochtend bellen zit ik nog steeds met een printer die niet op mijn laptop werkt. Gezien mijn gezondheid zou ik me met andere dingen moeten kunnen bezighouden als een probleem dat tussen Staples en HP speelt

Sjak 26-01-2017 Via de website gekocht

update levering printer

Even een update: afegelopen maandag werd ik gebeld door een uiterst vriendelijke dame van Staples die mij vertelde dat de door mij bestelde printer helaas voorlopig niet geleverd kon worden omdat er productieproblemen bij de producent waren. De printer zou pas eind februari geleverd kunnen worden dus bood ze aan de overeenkomst te ontbinden en het geld te retourneren omdat dit wel erg lang was. De door mij bestelde printer hadden ze inmiddels op uitverkocht op hun website gezet( heb ik nagekeken en dat klopt) Dat was/ben ik met haar eens dus ze beloofde mij binnen 5 werkdagen mijn geld retour te zullen storten. ( ik beloof u te laten weten of dat daadwerkelijk binnen de gestelde termijn gebeurd). Ik ben dus maar online op zoek gegaan naar een andere leverancier/printer. Gisteren heb ik probleemloos dezelfde printer bij een andere leverancier besteld voor 25 euro meer. Op het moment dat ik dit type zit ik tegen een grote witte doos aan te kijken met daarin de door mij gewenste printer die door Staples pas over 4 weken geleverd zou kunnen worden.. Zojuist afgeleverd door Post.nl binnen 36 uur.

Sjak 21-01-2017 Via de website gekocht

printer besteld, niet geleverd binnen gestelde termijn

Wat een waardeloze webshop; adverteren dat ze binnen een paar dagen leveren maar ik hoor binnen de termijn niets. Als ik mail krijg ik daarop nog later een reactie als dat de leveringstermijn van je printer zou zijn volgens hun advertentie. Er wordt in de mail gesteld dat het probleem bij de leverancier ligt en dat daar contact mee wordt opgenomen en gezegd dat ik een kleine werkweek geduld moet hebben. Twee dagen later heeft Staples nog geen contact opgenomen met de leverancier als ik boos opbel dat e een beantwoording van 4 werkdagen toch ik wel erg lang vind voor een webshop. Vriendelijke jongen aan de telefoon, (vandaar mijn 2) maar ja, hij mag en kan ook niets doen dus hoezo klantenservice. Gelukkig wel een uitgebreide kennissenkring zodat ik mijn ervaringen kan vertellen als ik de aankomende tijd mijn printwerk daar maar doe. Ik had toch moeten luisteren naar mijn moeder: goedkoop is duurkoop zei ze altijd en ik had beter 25 euro meer kunnen uitgeven zodat ik de printer gelijk had gehad. Laat ik het maar opnemen als een leermoment maar je kent het gezegde: een ezel stoot zijn kop geen 2 keer aan dezelfde steen dus dit was eens maar nooit meer bestellen via Staples webshop voor mij

referyhenk 04-01-2017 Via de website gekocht

Niet voldoen aan de afgesproken leveringstermijn

Volgens de bestelling zou de printer worden afgeleverd binnen 3 werkdagen. Na 5 werkdagen nog steeds niet ontvangen. Hun reactie is er wordt een ticket aangemaakt en krijg dan binnen 3 werkdagen een antwoord. Dit is meer dan schandalig voor een web order bedrijf.
Ook annulering van de bestelling gaat 10 werkdagen duren.

Pluspunten

• Geenn

Minpunten

• Levering
  • Service per mail en telefonisch

Elena W 13-12-2016 In de winkel gekocht
Duiven

Onvriendelijk en arrogant personeel

Assortiment en de bereikbaarheid zijn goed.
Echter, het personeel en de manager zijn zeer onvriendelijk en bot. Niet bepaald behulpzaam.

Pluspunten

• breed assortiment
  • goed bereikbaar

Minpunten

• personeel niet klantvriendelijk
  • wisselende ervaring met personeel

Staples111216 11-12-2016 Via de website gekocht

Niet goedkoopste, wel veilige webwinkel en goede service

Ik ben op deze site terechtgekomen omdat hier mijn product wordt aangeboden zonder dat mij onnodig om persoonlijke gegevens wordt gevraagd. Staples is niet de goedkoopste aanbieder, maar ik vind service belangrijker. Héél goed vind ik dat Staples gewoon netjes een geprinte factuur stuurt naar het leveradres (althans, dat beloven ze). Reden voor mij als zakelijke klant om hier vaker te bestellen.

Pluspunten

• Meer privacy
  • Factuur per post

Minpunten

• Levertijd (soms) 2 dagen

Michel 24-10-2016 Via de website gekocht

Na annuleren aankoop bedrag na 3 weken nog niet retour

-Na printer te hebben besteld zou deze binnen 3 werkdagen worden geleverd. Maar hoor na 5 werkdagen nog niets en moet ik zelf contact opnemen waar mijn bestelling blijft.
-Na Telefonisch contact zou deze een week later komen.
-1 dag na mijn telefoongesprek ontvang ik een email waaruit blijkt dat de printer 3 weken later komt. Hierop annuleer ik de aankoop.
-Na annuleren wacht ik nu al 3 weken op mijn geld retour.
-ook na mijn klacht email hoor ik na 2 werk dagen nog niets van Staples.

Dit is de eerste keer dat ik bij Staples iets heb besteld maar je begrijpt dat dit ook de laatste keer is.

Minpunten

• Geen reactie op mijn klacht email
  • Niet nakomen van leveringsafspraken

Corellar 06-10-2016 Via de website gekocht

2x verkeerde levering

Staples leverde mij de verkeerde dozen. Kan gebeuren natuurlijk. Mailtje gestuurd. Geen reactie. Nogmaals mailen. Na 2 dagen een nieuwe bestelbevestiging in de mailbox, maar geen reactie. Toch ontving ik een pakketje. Helaas wederom hetzelfde verkeerde product. Weer een mail. Weer geen reactie. Nogmaals, nu een boze mail. Nog steeds geen reactie. Morgen laat ik de transactie ongedaan maken. Nooit meer naar Staples. Ben erg benieuwd hoe gemotiveerd en servicegericht het personeel daar is. Zelf een beetje nadenken is er iig niet bij.

Minpunten

• 2 keer verkeerde product geleverd.
  • Bestelde producten niet geleverd.
  • Geen excuus, sterker, helemaal geen reactie.

Frans 26-08-2016 In de winkel gekocht
Leiden

Altijd onbeleefd personeel Staples Leiden

Staples Leiden. Voorheen Office Center. Wij als bedrijf zijnde komen hier al zeker 7 jaar wekelijks. En elke week verbazen wij ons over het onkundige, ongeïnteresseerde, klant-onvriendelijke personeel. En soms zelfs een grote mond als ik wat vraag. Als je geen zin hebt om te werken. Als je het niet naar je zin hebt. Ga dan lekker weg. Maar reageer het niet op de klanten af. Je bent een fysieke winkel. Je hebt concurrentie van webshops. Zorg er dan voor als mensen een fysieke winkel bezoeken, dat ze een prettige shop ervaring hebben

We slikken een hoop, maar een beetje klant-vriendelijkheid verbetert de shop ervaring. Ziet de manager dit niet? Of is deze even blind? Het verklaart wel waarom het hier altijd zo stil is, en ik nooit andere klanten zie. De enige oplossing; manager en al het personeel vervangen.

Vandaar dat wij vandaag hebben besloten na een laatste ' akkefietje' hier niet meer te komen en de omzet ergens anders te brengen. Jammer, het is wel in de buurt. En ik kan van mijzelf zeggen dat ik objectief ben, en geen azijnpisser. Maar ook voor mij is het wel een keer welletjes. Staples, doe hier wat aan. Dit kost jullie klanten. En wij zijn niet de enige ondernemers op het bedrijven-terrein welke deze mening heeft.

Pluspunten

• Groot Assortiment

Minpunten

• Onbeleefd personeel
  • Slecht personeel

Officiele reactie van Staples 13-10-2016

Beste Frans,

Wat vervelend om te moeten lezen dat je zo'n vervelende ervaring hebt gehad in één van onze winkels.
De situatie die je beschrijft past niet bij het klantvriendelijke beleid dat Staples voert en we nemen deze klacht dan ook erg serieus. Daarom is je klacht doorgestuurd naar de manager van de betreffende winkel.

We hebben vernomen dat er inmiddels contact is geweest met de manager van deze winkel en dat jullie inmiddels alweer in de winkel zijn geweest om aankopen te doen. Daar zijn we erg blij om en we hopen jullie in de toekomst nog vele malen te mogen laten zien dat dit een incident is geweest.

Staples

JanH 16-06-2016 Via de website gekocht

1,5

Ik vond het online bestellen makkelijk gaan maar de levertijden erg lang. Ik bestelde een scanner en die werd pas 10 dagen later geleverd! Dan kan ik beter even naar de winkel fietsen ..

ZEER SLECHT. Ik wilde product retourneren en stuurde hierover een mail naar Staples. Na 2 dagen geen reactie. Nog maar eens een mail. Volgende dag bericht over de procedure. Product geretourneerd en geld zou na 10 dagen worden terug geboekt. Na 25 dagen nog niets ontvangen, dus maar weer gemaild. Na twee dagen reactie: sorry het is een foutje, over 8 dagen wordt het overgeboekt.... Waardeloze service!

Pastor 20-05-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

3,8

Zeer onvriendelijke medewerkers doen erg last als gekochte waar omgeruild moet worden

Aanbeveling
Ik koop hier nooit meer iets en zal dat ook aan iedereen kenbaar maken

Martine 19-05-2016 In de winkel gekocht
Ede

Alle artikelen zijn makkelijk te vinden in de winkel. Geen gezoek.

Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig personeel! Bij binnenkomst werd mij iets te drinken aangeboden. En inde winkel zelf kwam er meteen iemand naar mij toe of ik het kon vinden.

Assortiment
Prima assortiment. Ruime keuze.

Aanbeveling
Echt een aanrader. Aardig en servicegericht personeel!

JO 11-04-2016 Via de website gekocht

makkelijke site

Goed en op tijd geleverd

Veel kantoorartikelen

Goede winkel

dezejohan 13-10-2015 Via de website gekocht

2,5

omdat er wél verzendkosten worden gerekend, terwijl op kieskeurig.nl wordt gezegd dat er geen verzendkosten zijn. Daarmee wordt het nog een paar euro duurder en zijn ze wellicht niet de goedkoopste meer.

Aanbeveling
Als de verzendkosten niet eerlijk worden weergegeven, zullen ze ook wel niet eerlijk zijn met garantie en service.

Extra toelichting
Pas op! Bij kieskeurig.nl staat wel dat de prijs inclusief verzenden is, maar dat is alleen maar voor producten met een prijs inclusief BTW boven de 42 euro. Dus is jouw product bijvorbeeld 38 euro, dan staat er wel bij kieskeurig dat bezorgen voor dezelfde prijs gaat, maar dat is niet waar zodra je bij Staples gaat bestellen. Er komt ongeveer 2 a 3 euro bij.

blom173 07-08-2015 Via de website gekocht

achter comp vandaan uitzoeken bestellen

goede reactie via mail

Assortiment
zo ver ik meegemaakt heeft ja

zeer goede ervaring

Extra toelichting
TV zondag avond besteld dinsdagmorgen bericht van afhalen zondag besteld maandagmorgen 17 euro goedkoper mail over gestuurd kreeg fact met 17 euro retour binnen 10 dagen vind ik goede service voorlopig zeer goede ervaring met deze firma en ZEER goede prijs