Speelgoedenmodelbouw.com - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Speelgoedenmodelbouw.com.

Speelgoedenmodelbouw.com stelt zich voor

SPEELGOEDenMODELBOUW.com, dé winkel voor speelgoed en modelbouw voor alle bouwfanaten van 1,5 tot 99! Wij hebben een scherp geprijsd assortiment met unieke sets LEGO, Playmobil, Darda, Tamiya, kinder- en modeltreinen, rc auto's, vliegtuigen, etc.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ruben 10-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte ondersteuning en vlugge levering

Via mail enorm veel informatie verkregen zonder enige moeite, uiteindelijk op advies van deze winkel 2 telegeleide wagens besteld + bijhorende batterijen, laders, servo's, ...
Een dag na betaling vanuit België reeds bevestiging ontvangen dat pakket verzonden was :-)
Spijtig dat er in België dergelijke winkels niet zijn ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rolf 03-05-2018 Via de website gekocht

Fijne garantie service

Bij het ontvangen van de bestelling bleek een motortje defect. Zonder enig probleem werd mij een nieuwe toegestuurd. Dit geeft vertrouwen en ik zal hier dus snel weer wat bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sander 01-02-2018 Via de website gekocht

Super Service!

Geweldige service! Ik kende het bedrijf voorheen niet maar ga hier zeker vaker bestellen. Ik belde op Woensdag eigenlijk na sluitingstijd en er nam nog iemand op. Playmobil pakket gelijk online besteld en hij werd gelijk voor me ingepakt en verstuurd waarna ik het de volgende ochtend al binnen had!
Zeker een aanrader om hier te bestellen.
Scherpe prijs tegen zeer goede service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Floortje 20-01-2017 Via de website gekocht

playmobil

Ik had een vraag over extra playmobil accessoires en werd hier bijzonder vriendelijk geholpen. Je merkt direct dat ze hier heel veel over playmobil weten.

Pluspunten

• goede service
  • prijs
  • avondbezorging

Joris 02-10-2016 Via de website gekocht

Verbazend ruim aanbod Playmobil

Ik stond echt versteld van de hoeveelheid verschillende playmobil sets die deze webwinkel heeft. Aanvankelijk kon ik het niet geloven dat ze bepaalde sets ook echt op voorraad hadden en heb hen dan ook eerst gebeld. Ik werd bijzonder vriendelijk geholpen door iemand die duidelijk goed op de hoogte is van alle playmobil sets.

Pluspunten

• Enorm veel playmobil
  • Behulpzame klantenservice
  • Goede prijzen
  • Volgende dat werd mijn bestelling bezorgd

Minpunten

• Sommige oudere sets wel behoorlijk prijzig

Ronnie 14-01-2016 Via de website gekocht

Alles werkt zoals je normaal ook verwacht in een webwinkel. Ik heb betaald met ideal maar het kan ook op aardig wat andere manieren.

Wat ik persoonlijk fijn vond, is dat ik tijdens het bestellen kon aangeven dat ik niet wil dat mijn pakket bij mijn buren afgegeven zou worden. Dit is dan ook niet gebeurd, super!

Assortiment
Echt heel veel keuze in Playmobil, helemaal top!

Aanbeveling
Ik ontving mijn bestelling net op de dag zoals aangegeven. Alles was in orde, dus op basis van deze ervaring raad ik deze webwinkel iedereen aan.

Estan 12-12-2015 Via de website gekocht

Het speelgoed is keurig in categorieën opgedeeld. Zo kun je gemakkelijk vinden wat je zoekt. Ben je op zoek naar de aanbiedingen? Ook die zijn in een aparte categorie ondergebracht. Perfect!

Ik werd keurig op de hoogte gehouden van de bestelstatus en het pakket werd ook op de aangekondigde dag geleverd.

Assortiment
Het assortiment is net zo uitgebreid als de bekende webwinkels en (vaak) scherper geprijsd.

Aanbeveling
Prima en scherp geprijsde webwinkel!

marliesje36 07-06-2015 Via de website gekocht

De webwinkel werkt zoals haast iedere webwinkel. Pluspunt is dat je geen account hoeft te maken en dus geen wachtwoord hoeft te onthouden.

Assortiment
Scherpe prijs voor lego en precies de setjes die ik zocht hadden zij op voorraad.

Aanbeveling
Ik raad deze winkel zeker aaan. Ik kreeg de bestelling keurig op tijd en de was goed verpakt.

Extra toelichting
Gewoon goede winkel en inmiddels al vaker iets bij besteld.

rose.marie 26-03-2015 Via de website gekocht

Ik wilde twee dezelfde meccanno sets bestellen, volgens de website was er maar een op voorraad. Ik heb toen de webwinkel gebeld. Ik werd bijzonder vriendelijk geholpen en een week later had ik beide setjes thuis met een leuk aardigheidje.

Aanbeveling
Helemaal tevreden over de service!

bvdberg80 20-11-2014 Via de website gekocht

Ik had het Playmobil kasteel de volgende dag nodig voor de verjaardag van mijn oudste zoon. Heb toen eerst gebeld om te vragen dit nog kon. Werd netjes geholpen!

Assortiment
Veel keuze op het gebied van Playmobil ridders.

bertuitvlaardingen 05-10-2014 Via de website gekocht

Ik ben tevreden over hoe ik op de hoogte werd gehouden over mijn bestelling. Kreeg op een mail waarmee ik het pakket kon volgen.

Assortiment
Ze hadden alle extra setjes met meubels van het playmobiel poppenhuis op voorraad.

Aanbeveling
Jazeker, ik ben goed geholpen.