Soundstore.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Soundstore.nl.

Soundstore.nl stelt zich voor

SoundStore is dé webshop voor multiroom. We hebben een megakennis over dit specifieke deel van de elektronica markt en mogen onszelf dus met recht de multiroomkenners van Nederland noemen. Door uitgebreide informatie te verschaffen over multiroom in het algemeen en specifieke producten, kunnen we jou goed helpen bij je zoektocht naar de beste producten voor jou. Naast een goed product, mag je ook gemak en een goede service eisen. Daarom bestel je online eenvoudig en veilig. De verzending en het retourneren is altijd gratis. Of kom langs in de 300 m² grote showroom in Groningen met drie luisterruimtes, waaronder een Sonos Experience Center.

Deze score is berekend op basis van 35 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Phoenix.bas 21-09-2017 Via de website gekocht

TOP, beter kan niet!

Ik kwam via Tweakers op deze site terecht, aangezien ze het bestelde product voor een goede prijs aanboden. Tevens kreeg ik na bestelling geen bevestiging, maar dit werd snel en adequaat opgelost door de helpdesk. Tot slot hebben ze het bestelde product snel geleverd. Ik kon stuks het tijdstip van leveren selecteren. Het was een tijdvak van 2 uur, stuk beter dan die tijdvakken van hele middag of hele morgen thuis blijven. In één woord: Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. 13-09-2017 Via de website gekocht

Service een 10 - Snel geleverd een 10

Al een tijdje was ik opzoek naar een mooie aanbieding van Sonos.
En ja hoor gevonden bij Soundstore.nl, de complete set was gewoon ruim €200,- goedkoper dan bijvoorbeeld de andere grote webshops.
Eerst maar eventjes de reviews lezen want ik kende Soundstore.nl niet. Vervolgens voor de zekerheid een email sturen want ik wilde wel weten of het Sonos setje echt op voorraad was. Vrijwel direct kreeg ik hierop antwoord en deze was op voorraad.
Op zaterdagavond heb ik de bestelling geplaatst en werd keurig op de hoogte gehouden. Zondag had ik toch nog een vraag en deze werd vrijwel ook direct beantwoord.

Dinsdagmorgen stond de vervoerder al aan de deur met mijn complete Sonos set.
Aansluiten en genieten. Wat een geweldig geluid en gemak.

Normaal gesproken plaats ik nooit een review maar Soundstore verdient dit gewoon.
Ik snap wel waarom er zoveel positieve reactie op Kieskeurig staan over de Soundstore.

Bij een eventuele volgende aankoop, kijk ik eerst wel eventjes op de website van Soundstore.

Jullie (Soundstore.nl) bedanken mij voor de aankoop maar ik bedank jullie voor de service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Niels Kleiboer 09-09-2017 Via de website gekocht

Super tevreden!

Snel en gemakkelijk! Ook het contract met de winkel is simpel. Mooie aanbiedingen voor echt goed geluid!

Arno 09-09-2017 Via de website gekocht

Snelle correcte levering

Vooraf aan de aankoop informatie ingewonnen bij de webshop omtrent de hoogte van de standaard, deze info bleek achteraf niet geheel juist.
Daar staat tegenover dat de uiteindelijke bestelling en levering zeer soepel en snel zijn verlopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Petri 08-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Snel en alles correct verwerkt levering op juiste datum en tijd geleverd En apparatuur voldoet volledig aan de wensen.

J. van Kampen 05-09-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Bestelling geplaatst en je kon zelf de dag/tijdstippen invullen wanneer het geleverd werd. En alles verliep naar wens!

Pluspunten

• Levertijd
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Deelstra 22-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige prijs, en service.

Na een mail gestuurd te hebben voor een aanbieding voor de Sonos Playbar + Sub. Kreeg ik een nette mail met een hele mooie aanbieding. De bestelling geplaatst, en de volgende dag had ik de spullen in huis. Wat een geweldige service!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Herman 18-08-2017 Via de website gekocht

Netjes en snel geleverd

Duidelijke website met goede omschrijving en helder vergelijk. Ook duidelijke bevestigingsmail met track en trace. Netjes en snel geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Top. 17-08-2017 Via de website gekocht

Beste service, beste prijs en heel vriendelijk.

Ik heb gegoogeld op kieskeurig en kreeg Soundstore als eerste. Na een kleine misverstand door de creditcard maatschappij heeft Soundstore het probleem perfect opgelost.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Miranda 15-08-2017 Via de website gekocht

Helder, duidelijk en snel geleverd!

Gewoon goed, precies zoals gevraagd en heldere communicatie :-) Stukje persoonlijke aandacht was fijn!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H. de Vos 10-08-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs en levering op tijd

Product had een scherpe prijs, nergens goedkoper gevonden. De communicatie was correct en de levering op tijd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Hans van der Elst 10-08-2017 Via de website gekocht

Heel leuk contact

Snelle levering,snelle reactie op email, goed product, alles perfect, zeer aan te bevelen, volgende keer weer

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Collin 06-08-2017 Via de website gekocht

Soundstore, for top service and more!

Soundstore is een gemakkelijke, toegankelijke en betrouwbare (internet)winkel!

Helaas zit de shop zelf voor ons te ver weg maar de webwinkel en service maakt dit meer dan goed!

Al een tijdje opzoek naar een audio-systeem dus net als vele internet in de gaten houden voor aanbiedingen. Zo kwam ik op een gegeven moment soundstore tegen die een nette prijs voor hun spullen vraagt. Omdat het prijsverschil toch wel behoorlijk was dacht ik eerst even mailen voor een beter gevoel bij de winkel te krijgen.

Het mailcontact wat daarop volgde vond ik erg prettig en zo doende heb ik het systeem dan ook besteld.

We kregen de spullen keurig op het afgesproken tijdstip binnen. Al met al zou ik de volgende keer mijn spullen er weer bestellen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wietse 27-07-2017 In de winkel gekocht

Geweldige beleving!

In onze zoektocht naar de geschikte geluidsinstallatie voor onze woning kwamen wij uit bij TVQ. In de winkel werden we gelijk begroet en zeer prettig ontvangen door Marc. We kregen een uitgebreide demo van de SONOS installatie. Alle vragen die dat bij ons opriep werden zeer deskundig en prettig beantwoord. Ik schrijf normaal nooit een review, maar heb aan dit bezoek zo'n goed gevoel over gehouden en een mooie SONOS installatie:p

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rolf 17-07-2017 Via de website gekocht

Top service van personeel!

Ik had in de webshop van de soundstore een leuke speaker voor de vakantie op de camping besteld. Deze bleek niet leverbaar meldde de storemanager mij heel netjes de dag na mijn bestelling. Hij bood mij de keuze om mijn geld terug te storten òf een vergelijkbare bestelling te plaatsen.

Ik koos voor het laatste, en de storemanager bood mij een top speaker aan die tevens 10 euro duurder was mijn originele bestelling. Hij zou vervolgens zorgen dat ik deze nog op zaterdag (wij gingen maandag op vakantie) binnen zou krijgen, zonder extra bijbetaling!
Vervolgens via de mail contact gehouden, en te horen gekregen van de manager dat de speaker zaterdagochtend vroeg bij de buren afgeleverd was, omdat wij zelf nog niet eens wakker waren!

De speaker bleek ook nog eens veel beter te zijn dan ik had verwacht, en ik ben deze winkel enorm dankbaar dat we deze vakantie toch heerlijk van een speaker kunnen genieten! Top service, dankjewel soundstore!

Willem De Boer 15-07-2017 In de winkel gekocht

Rustig winkelen

Mijn producten gekocht in winkel Groningen. In alle rust werd alles uitgelegd en gedemonstreerd. Keurige shop en niet die chaos bij mediamarkt waar je zo gauw als je binnen komt de druk voelt dat je iets moet kopen.

Jeaneke 12-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en keurige levering.

Concurrerende prijzen en veel informatie op de site. Goede terugkoppeling over stand van zaken bestelling en levering.

Margriet 01-07-2017 Via de website gekocht

Ben zeer tevreden

Ik heb voor SoundStore gekozen, omdat deze de goedkoopste was.
Alleen is het product niet afgeleverd op de afgesproken dag, jammer!!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mark 30-06-2017 Via de website gekocht

Goede service en optijd in huis !

Bestellen en afleveren zoals het hoort , dikke prima .
Alles keurig verpakt en optijd thuis geleverd .

Rolf 30-06-2017 Via de website gekocht

Top service en snel geleverd

Hier van de week mijn sonos bestelling gedaan en een zeer goede service ontvangen. Ik had wat vragen en (zonder wachttijd aan de telefoon) werd ik snel en duidelijk geholpen.
Vervolgens was het dubbel product alleen enkel leverbaar per direct en werd ik gebeld dat zij er een dubbelpakket van gingen maken voor dezelfde prijs. Dit is service. Top. Bedankt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bjorn 23-06-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Op tijd geleverd en scherpe prijs, wat wil je nog meer? Doen wat je belooft! Fijne webshop, kom ik zeker nog eens terug.

WDR 13-06-2017 In de winkel gekocht
Groningen

Professionele uitleg en fantastische service

Was in eerdere instantie bij een "grote" concurrent geweest, aldaar door gebrek aan personeel en het niet kunnen beoordelen van kwaliteit door overmatig omgevingsgeluid/lawaai de zaak uitgelopen. Bij soundstore vriendelijk ontvangen door verkoper Patrick. Professionele uitleg gekregen. Service top, zelfs hulp om sonos spullen naar auto te brengen. Prijstechnisch gezien ook nette prijs.

Willem 31-05-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Scherpe prijs en vlotte levering. Concurrerende prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MB 22-05-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Kwam zondag om 16:55 binnen en nog keurig geholpen, zonder te stressen en mij de winkel uit te werken of eea af te raffelen. Uiteindelijk een keuze gemaakt en alle producten waren direct leverbaar. Goede service en prima advies!

Officiele reactie van Soundstore.nl 22-05-2017

Beste Martijn,

Bedankt voor uw leuke review. Heel veel plezier gewenst met uw SONOS opstelling.

Marc

Braam 21-05-2017 In de winkel gekocht

Goede Service

Kwam zondag om 16:55 binnen en nog keurig geholpen, zonder te stressen. Goede service en prima advies!

C.M. 15-05-2017 Via de website gekocht

Héél goed

Eerste keer iets besteld en super tevreden. Soundstore is met het door mij bestelde product goedkoper dan vele anderen. Alle stappen in het gehele proces van bestellen tot leveren wordt keurig via de mail meegedeeld. Hier kunnen vele andere shops een voorbeeld aan nemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lisa 05-05-2017 In de winkel gekocht
TVQ SoundStore

Mooie winkel inclusief luisterruimte

Vriendelijk geholpen door de medewerker die de tijd nam om in de fraaie luisterruimte de verschillende Sonos apparatuur te laten horen. Verder een mooie, ruim opgezette winkel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lucien 06-04-2017 Via de website gekocht

Stipte levering en communicatie

Wij waren op zoek naar een Sonos Systeem, die vonden we voor de beste prijs bij de Soundstore. Na de afronding van de bestelling, ontvingen wij de betaallink en de leverdatum. Op exact dezelfde tijd is de gehele bestelling geleverd bij ons kantoor door Soundstore zelf.
Wij blij en konden de Sonos installeren. Super correct bedrijf

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul 12-03-2017 In de winkel gekocht
Vesta

Uitstekende uitleg en service

Ze namen hier de tijd voor je en ze drongen je niks op. In tegenstelling tot andere winkels. In de winkel had je genoeg mogelijkheden te luisteren naar verschillende producten.

Officiele reactie van Soundstore.nl 13-03-2017

Beste Paul,

Hartelijk dank voor uw review. Veel plezier met de HEOS HomeCinema.

Marc

Peter 05-02-2017 Via de website gekocht

soundstore

De eerste keer iets besteld, in eerste instantie leek mijn bestelling later te komen door de grote vraag. Hierover werd prima gecommuniceerd. Eerlijke shop met prima service, je kunt hier met een gerust hart een bestelling doen. En uiteindelijk mijn bestelling toch op tijd mogen ontvangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

T. Steenbeek 03-11-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen!

Omdat het een vrij nieuwe internetaanbieder is, eerst even op internet gezocht. Maar nergens ook maar iets negatiefs over deze webwinkel gevonden. Ook de website ziet er netjes verzorgd uit. En omdat de prijs van de TV onder die van de concurententen zat, hier de bestelling geplaatst. Vervolgens werd de TV binnen een dag keurig netjes door PostNL afgeleverd.

Pluspunten

• Vlotte aflevering
  • Laagste prijs
  • Prettige en behulpzame meneer aan de telefoon.
  • Goede info op website

maaike 03-11-2016 In de winkel gekocht

Samsung smart tv

Mijn ouders waren er en hebben een tv voor mij gekocht. Ik heb de verkoper aan de lijn gehad aangezien ik er niet bij was en ik gebeld werd door mijn moeder.

M. Hogenhout 14-10-2016 In de winkel gekocht
Groningen

Zeer tevreden na aankoop soundbar

Twee weken geleden de nieuwe winkel van TVQ/Soundstore.nl in Groningen binnengelopen, op zoek naar wat info over een soundbar. Prima geholpen en te woord gestaan.
Na uitgebreid geluisterd en wat getest te hebben was de keus gevallen op de Samsung HW-K650.
Omdat die online ergens anders voor iets minder aangeboden werd was er ook nog wat te onderhandelen over de prijs.
Bezorging ook vrij vlot en correct. Kortom, zeer tevreden.

Pluspunten

• fysieke winkel in de buurt
  • goede communicatie

Tjeerd 13-10-2016 In de winkel gekocht
Vesta Groningen

Scherpe prijs en goede service.

We hebben een Sonos soundbar gekocht bij de Soundstore, Vesta vestiging Groningen. De luister omgeving was goed, het advies en aanbod was doorslag gevend.

We zijn super blij ,met de Sonos en zullen zeker aankloppen om verder uit te bereiden.

Pluspunten

• luister omgeving
  • scherpe prijs
  • goed advies

Henriette 04-10-2016 Via de website gekocht

Fantastisch geluid!

Prima service! Er waren postnl problemen wegens de verhuizing van het bedrijf, dus de levering was later dan verwacht, maar heel erg vriendelijk aan de telefoon en prettig contact, vlot antwoord op de mail ook trouwens! De boxen kwamen keurig verpakt, doen het uitstekend en waren uitstekend van prijs.

Pluspunten

• Prima klantenservice
  • Erg vriendelijk

max 02-09-2016 Via de website gekocht

Mega snelle service!

Ik was op zoek naar een Sonos 1. en na lang zoeken uiteindelijk de keuze gemaakt voor soundstore. Mooie duidelijke website + de beste prijs die ik online kon vinden. Service achteraf was ook dik in orde!

Pluspunten

• levertijd
  • prijs
  • service