Soundstore.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Soundstore.nl.

Soundstore.nl stelt zich voor

SoundStore is dé webshop voor multiroom. We hebben een megakennis over dit specifieke deel van de elektronica markt en mogen onszelf dus met recht de multiroomkenners van Nederland noemen. Door uitgebreide informatie te verschaffen over multiroom in het algemeen en specifieke producten, kunnen we jou goed helpen bij je zoektocht naar de beste producten voor jou. Naast een goed product, mag je ook gemak en een goede service eisen. Daarom bestel je online eenvoudig en veilig. De verzending en het retourneren is altijd gratis. Of kom langs in de 300 m² grote showroom in Groningen met drie luisterruimtes, waaronder een Sonos Experience Center.

Deze score is berekend op basis van 98 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

Frank 09-01-2019

Snelle levering van een mooi product tegen een goede prijs. Wekt vertrouwen.

Stuiver 05-01-2019

Duidelijke informatie op site en in bestel- en leveringsbecestigingen. Goede site zonder poespas. Uiteindelijke een snellere levering dan verwacht.

Harry Dobber 01-01-2019

Deze shop is met eerlijke prijzen en heel snelle levering zeker een aanraden.

Silvia 30-12-2018

Mooie aanbiedingen, snelle levering. Vriendelijke helpdesk. goede service..

jeroen 21-12-2018

Op 11 december 2 artikelen besteld die wij op basis van afterpay zouden betalen. Op 14 december krijgen wij een betalingsverzoek van afterpay zonder dat wij de artikelen hadden ontvangen (te betalen voor 28 december). Na contact te hebben gelegd zou het betaal verzoek worden opgeschort en zouden de artikelen direct na het weekend worden geleverd. Het nieuwe betaal verzoek die wij hadden ontvangen vermeld vervolgens 23 december als uiterlijke betaaldatum. Dus hierna wederom contact gehad over de situatie. Overal gezien is het nog steeds niet opgelost op 21 december nog hebben wij de artikelen gekregen. Opvallend is overigens dat het een jong bedrijf is uit 2016 maar als de communicatie niet goed wordt opgevolgd geef ik ze niet heel lang voordat het weer ten einde is. Beetje jammer. Meer concurrentie op de markt zorgt namelijk voor gezonde concurrentie.

H.R.M. Schouten 17-12-2018 Via de website gekocht

Soundstore is een goede en betrouwbare webstore. Communicatielijnen zijn goed omdat je goed en tijdig wordt geinformeerd over de stand van zaken rond je bestelling.
Prima!

Jon 09-12-2018 Via de website gekocht

Goede service

Duidelijk overzicht en scherpe aanbiedingen. Je kunt ook pakketten samenstellen, maar daar isniet veel.prijsverschil te halen.

Audio master 08-12-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel

Snelle klantenservice via de app. Geeft ook veilig gevoel dat ze een fysieke winkel hebben! De levering duurde iets langer maar daar had het hele land last van met black Friday , maar er werd keurig over gecommuniceerd.

Martijn vd V 07-12-2018 Via de website gekocht

Goede service en communicatie

Door de drukte van black friday was niet alles van mijn Sonos set direct leverbaar. Soundstore heeft hier duidelijk over gecommuniceerd via mail en ik werd daardoor keurig op de hoogte gehouden. Uiteindelijk kreeg ik alles op pakjesavond binnen. Mooier cadeau kan je niet krijgen van die ouwe baas 😉

Viezee 07-12-2018 Via de website gekocht

Bedrijf met alleen maar goede kwaliteit producten

Kwaliteit en betrouwbaarheid sraar op nummer 1 bij dit bedrijf. Kunnen ze iets niet leveren zoals afgesproken wordt dit netjes met je telefonisch besproken odat je de keuze hebt.

Bas 06-12-2018 Via de website gekocht

Concept & Advies Service

Vanuit het multiroom concept staat helder en overzichtelijk weergegeven welke alternatieven er beschikbaar zijn en voor wie het niet weet een keuze hulp om te komen tot de voor jou beste oplossing. Online service van de tegenwoordige tijd.

Bart 06-12-2018 Via de website gekocht

Persoonlijke service

Reeds enige tijd op de loer voor een Sonos Playbase, black friday leek het ideale moment maar niet dus want je kon hem drie weken vroeger heel tijdelijk nog 20€ goedkoper krijgen. Zaterdag besteld, op voorraad, aangekondigde levering dinsdag. Helaas maandag mail dat door overrompeling de playbase zaterdag en dan nog zonder garantie ging geleverd worden. Was daar niet mee akkoord, stond nog op voorraad op de site (wat ze onmiddellijk gecorrigeerd hebben) en na enig heen en weer gechat en gemail de playbase zoals oorspronkelijk aangekondig gekregen. Het valt me op dat deze winkel wel de moeite doet om te communiceren, gezien de omstandigheiden vlot bereikbaar was en dat ze antwoorden met een persoonlijk uitleg. Hoewel er dus wat communicatiefouten zijn gemaakt echt wel tevreden over de service. Dat is wel even anders dan de andere grotere ketens waar ik trachtte bij te bestellen. Wat de playbase zelf betreft. Wat ik er van verwacht, prima aanvulling op mijn groeiende Sonos installatie. Overprijst dat wel maar aan die prijs viel het mee.

Tim 06-12-2018 Via de website gekocht

Bijzonder snelle service

Ondanks de drukte van black friday stonden mijn sonos speakers binnen een paar dagen te blazen door mijn woonkamer. Nu maar hopen dat de buren niet gaan klagen! ;)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

mo 06-12-2018 Via de website gekocht

ze doen wat ze beloven!

mooie aanbiedingen, snel geleverd, keurig verpakt met retourbon. driewerf lof! ik had al eerder bij ze besteld en dat was toen ook supersnel gedaan

Jonas 06-12-2018 Via de website gekocht

sonos bundel

Ondanks de drukte van Black Friday en Sinterklaas is de SONOS bundel op tijd geleverd. Goede communicatie indien er vertraging op zou lopen.

J de Heer 06-12-2018 Via de website gekocht

Sonos Sub en twee One’s

Met deze aanvulling op de sonos Playbar is het film kijken pas echt begonnen. De bas en het surroundgeluid geluid is veel beter dan alleen Playbar. Echt een aanrader!

Alex 06-12-2018 Via de website gekocht

Snel en soepel

Gebruiksvriendelijke site en bestelling zeer snel geleverd, zelfs toen ik de bestelling tijdens ‘black friday’ plaatste had ik alles snel binnen. Prima dus!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Arjan 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede service en communicatie

Op Black Friday Bij soundstore een Sonos playbar besteld.
Vanwege de drukte was het even stil bij soundstore maar dit hebben ze via een mail heel duidelijk weer recht gezet en goed gemaakt. De playbar is toch nog snel bezorgd zelfs binnen de tijd die zij aangaven te verwachten en werkt fantastisch

Dhr. G Amersfoirt 06-12-2018 Via de website gekocht

Super aanbieding

Nergens deze fantastische aanbieding op bkack fryday gezien! En ondanks de drukte ging de snelle levering gewoon door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arjan 26-11-2018 Via de website gekocht

Bestelling verliep erg goed

Bestelling verliep erg goed. Snel en goed geleverd. Goede duidelijke website. De verwachte levertijd kwam overheen met wat er gecommuniceerd was.

Jon 25-11-2018 Via de website gekocht

Bezorging en website gemakkelijk

Levert naar verwachting en soepele afwerking. Je kunt oo de website makkelijk je producten terugvinden en deze vind je terug in je winkelmandje. Prijs is scherp

Roy Spaan 22-11-2018 Via de website gekocht

Goede service

Prima service naar dat onze bestelling niet helemaal soepel liep. Prima opgelost. Korte lijntjes met de klantenservice.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Kim 20-11-2018 Via de website gekocht

Netjes afgehandeld

Gisteren een review geschreven daarna een mail ontvangen ik kon nu de box ruilen in het zwart. Maar we laten het nu zo. Ik vind het netjes dat ik een excuses heb mogen ontvangen. En een kadobon van 50 euro. Hier ben ik al tevreden mee

John 19-11-2018 Via de website gekocht

Sonos sub. Snelle en correcte levering.

Bestelling snel verwerkt, binnen twee dagen de Sonos sub in huis. Netjes en veilig verpakt. Prijs is super.

Kim 19-11-2018 Via de website gekocht

Teleurgesteld

Alles zou op 1 dag binnen komen dit werft twee dagen want ze waren onze soundbar vergeten. Of dit nou door post nl of door soundstore de fout is maakt niet uit.
Eenmaal alles thuis kregen wij de verkeerde kleed subwoofer binnen wij hadden een zwarte besteld en kregen een witte. Gelijk gebeld met soundstore ik moest maar een email sturen. Dit gelijk gedaan en nu na drie dagen nog steeds geen reactie of excuses helemaal niks . Nu maar de witte subwoofer neergezet maar ik vind service heel ver te zoeken.

René 17-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Overzichtelijke shop waar snelheid en prijs bovenaan staan! Prima omschrijving van het product zodat je op de juiste manier geïnformeerd bent

HJM 11-11-2018 Via de website gekocht

Mensen maken foutjes, Toppers lossen ze goed op

Zeer goed het probleempje opgelost, geen gedoe, adequaat en zorgvuldig een klant helemaal blij gemaakt, koop zeker weer!

A.Wildschut 11-11-2018 Via de website gekocht

Perfect

Na eerst prima advies te hebben gekregen, daar perfecte en snelle afhandeling van mijn bestelling.
Dank Soundstore!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wouter 10-11-2018 Via de website gekocht

Prima geregeld!

Twee Sonos one boxen besteld en de volgende dag geleverd zoals afgesproken. Prima communicatie en een goede prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Klop 09-11-2018 Via de website gekocht

Top Service !!!

Duurde even voordat mijn speaker wegens wat leveringsproblemen werd opgestuurd Ik heb contact opgenomen met Soundstore en men heeft na mijn verzoek omtrent zending mij netjes teruggebeld en speaker de volgende dag keurig afgeleverd. Klasse !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

J.T.Kraaijeveld 09-11-2018 Via de website gekocht

Zo hoort het, helemaal in orde. Goede communicatie.

Helemaal in orde. Goede communicatie. Ze doen wat je mag verwachten en stellen daarin in niet teleur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

CV 05-11-2018 Via de website gekocht

snelle levering, duidelijke website

Duidelijk, overzichtelijk, goede artikelen, goede artikel omschrijving! Mooie merken. prijzen vergelijkbaar met andere aanbieders

Jeroen Diepenbroek 02-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige aanbiedingen en service bij Soundstore!

Eerder al bij GetLoud (onderdeel van Sounstore) in ear headphones gekocht en nu een Sonos Home soundsystem bij SoundStore. In beide gevallen prima geholpen met vragen, informatie en ook nog een snelle levering.

Prima online service en ook nog eens een prima fysieke winkel in Groningen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

LH van Meeteren 30-10-2018 Via de website gekocht

Snel binnen en beste pris

Goed geregeld. Snel in huis. Beste prijs. Website is helder en simple. Heel veel selectie en veel merken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ruud 26-10-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering.

Artikel zeer goed verpakt en zeer snel geleverd. Communicatie via mail top. Erg tevreden over soundbar met een mooi geluid.

Robert D 21-10-2018 Via de website gekocht

Helemaal goed !

Ik heb een Sonos 5.1 systeem besteld, direct heel snel geleverd. Bleek dat ik zelf een playbase had aangeklikt terwijl ik een playbar had bedoeld.
Na Chat met de sounstore , base teruggestuurd , bar 1 dag later al weer ontvangen !
In één woord : super !

MJ 15-10-2018 Via de website gekocht

Topservice

Via de website een bestelling gedaan omdat hun prijs de voordeligste was. Bij het betalen ging het even mis en werd de bestelling niet afgerond. De volgende dag contact gezocht via de chat. Ik had direct contact en binnen een paar minuten was alles geregeld. Daarbij was de levering keurig op tijd en prima verzorgd. Helemaal top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Emmanuel 12-10-2018 Via de website gekocht

Super service. Niks op aan te merken.

Gewoon heel correct. Scherpe prijs. Geen onnodige zaken. Zal ik onthouden voor mijn volgende aankoop.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ernst Veen 10-10-2018 Via de website gekocht

SoundStore komt muziek uit

Leuke en duidelijke website. Ik kon snel vinden wat ik zocht. Duidelijk dat ze passie hebben en ze leveren snel.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Ano Niem 10-10-2018 Via de website gekocht

Kleine omweg, geslaagd resultaat

Er bleek een klein defect in de rockbox te zitten. Na kosteloos terugsturen bleek er geen nieuwe rockboxen meer binnen te komen. Uiteindelijk hebben we het op een andere manier opgelost. Het kostte wat tijd, maar ik ben wel tevreden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jisk 07-10-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Goeie reviews Mn sonos sound Systeem is nu helemaal top,!!!ik had het gelijk de volgende dag binnen dus top!!👍👍👍

Boessje91 22-09-2018 Via de website gekocht

Geweldige pakketdeals, service kan beter

Ben je op zoek naar een geweldig geluidssysteem - bijvoorbeeld van Sonos - voor de beste prijs? Dan ben je bij SoundStore op de juiste plek. Groot aanbod, mooie pakketdeals. Het enige dat nog wat aandacht nodig heeft is de klantenservice/bestelpagina. Hoewel op de productpagina een bepaalde levertijd voor een product staat, is het op de betaal-/bestelpagina toch mogelijk om een afleverdatum- en tijdstip te selecteren die daar geen rekening mee blijkt te houden. SoundStore laat helaas niet actief weten dat een bestelling, ondanks de mogelijkheid om een eerdere leverdatum te kiezen, niet geleverd kan worden. Hier zit wat mij betreft een (groot) verbeterpunt, zodat de verwachtingen van klanten beter 'gemanaged' worden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

John 21-09-2018 Via de website gekocht

Perfecte afhandeling

Bestelling: 2x SONOS Play1 speakers.
Erg mooie aanbiedingen! Duidelijke en snelle afhandeling. Geen verzendkosten. Geen overbodig grote verpakkingen.
Tip: Verbeter de gebruiksvriendelijkheid (wees duidelijker en haal de kleine foutjes eruit)

Frans de Haan 17-09-2018 Via de website gekocht

Snelle en gunstige offerte gestuurd.

Duidelijke site en een groot aanbod. Voordelige offerte per mail en daarom een Onkyo receiver aangeschaft. Snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jacob 15-09-2018 Via de website gekocht

Snel en goed op de hoogte gehouden voortgang van de order.

Prijs was doorslaggevend voor de bestelling. Inmiddels 8 Sonos apparaten aangeschaft en volgende keer weer bia Soundstore.

Jolanda 02-09-2018 Via de website gekocht

Sonos systeem. Duidelijke site. Volgens afspraak geleverd.

Sonos surround systeem besteld. Goede duidelijk te volgen site. Prima service. Op afspraak en op tijd afgeleverd.

Hidde 18-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goeie producten

Het bestellen ging vlot en ik had snel mijn speaker binnen. Ook is de prijs goedkoper vergeleken met andere websites.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Dirk 16-08-2018 Via de website gekocht

Denken me en zijn klantvriendelijk

Heb een bestelling van Sonos gedaan maar niet alles was op voorraad. Kreeg meteen de eerste werkdag een mailtje of ik al een gedeelte geleverd wilde krijgen. Dag voor levering van de rest even gebeld of alles binnen was en dat hebben ze meteen uitgezocht en geleverd volgens de originele leverdatum. Zeer goed geholpen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Babette 15-08-2018 Via de website gekocht

persoonlijke service!

Ik heb gekozen voor een product dat ik hier iets goedkoper kon krijgen en omdat me dit een serieuze zaak leek. Het product (JBL Xtreme) bleek uiteindelijk pas later geleverd te kunnen worden, maar misschien ook niet. Daarna kreeg ik de nieuwe versie (Xteme 2) met een super grote korting! En alles heel snel binnen 2 dagen met wat mailtjes heen en weer geregeld, zodat echt heel goed op mijn vragen en wensen ingegaan werd.
Ik ben blij met Soundstore en ga hier zeker in het vervolg mijn aankopen doen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Evelyn 12-08-2018 Via de website gekocht

Alles goed geregeld!

Prima shop, snel. Prijs en kwaliteit in goede verhouding. Duidelijke omschrijving van het product en zeker aantrekkelijk geprijsd.