Smartwitgoed.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Smartwitgoed.nl.

Smartwitgoed.nl stelt zich voor

SmartWitgoed is dé witgoed speciaalzaak in Tilburg en omgeving. Naast witgoed producten bieden wij ook kleinhuishoudelijke elektronica aan. Mede dankzij ons uitgebreide assortiment en ons deskundige personeel, kunt u altijd terecht bij ons met vragen over producten, advies op maat of om een kijkje te nemen in onze winkel van 550m2 of onze webshop. Wij hebben de mogelijkheid om gedetailleerde informatie, een duidelijk overzicht van onze producten en een goede prijs aan te bieden. Om elke klant goed van dienst te zijn is ons personeel bevoegd om namens de grote merken op te treden als er een storing of onderhoud aan het apparaat nodig is. Mocht u er niet uitkomen wanneer uw witgoed en kleinhuishoudelijke apparaten niet goed werken? Dan bent u altijd welkom om contact met ons op te nemen.

Deze score is berekend op basis van 5 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

7.9

• Slecht
  • Slecht

Douma 11-11-2017 Via de website gekocht

Beloofde levertijd niet waar gemaakt

Wat mij opvalt is dat alle reviews waar mensen wat in de winkel zelf kopen goed zijn. Dus zegt dit wat over de winkel goed dus. Alleen via internet verkoop kunnen ze het niet waarmaken zie andere reviews. Zelf ook ondervonden airfryer besteld voor 12.00 besteld volgende dag in huis niet dus gebeld foutje in de bestelling precies wat er ook bij andere reviews staat. Te laat geleverd dus 01-11 besteld 07-11 geleverd bestelling geweigerd netjes mijn geld terug gekregen Ik wil hier mee zeggen als je iets via internet besteld zal de levering waarschijnlijk niet op tijd zijn. Dit zegt niets over de winkel wel wat over de internet verkoop jammer. Dit zullen ze op orde moeten brengen anders gaan ze in de toekomst de boot missen met de verkoop. Of waarmaken waar mee je adverteert.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice

E.LEEVENSON 23-07-2017 In de winkel gekocht
TILURG

PRIMA SERVICE /TEVREDEN KLANT

GOEDE UITLEG OVER DE ARTIKELEN NAMEN DE TIJD JE ALLES RUSTIG UITGELEGD EN DENKEN MET JE MEE GEEN GEJAAG PRIMA SERVICE

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bram 12-07-2017 In de winkel gekocht

Supergoed advies

Wij hebben hier onlangs een airco aangeschaft. Ontzettend goed geholpen, nog een echte verkoper die luistert naar de wensen van een klant en daarna een perfect advies geeft.
Kortom, hier kan je met een gerust hart voor echt advies naartoe!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kevin 06-07-2017 In de winkel gekocht

mooie koelkast

Afgelopen week een koelkast gekocht. er is keus genoeg met een duidelijke uitleg van de verkoper. we werden getipt door een vriend van ons om hier is te gaan kijken, en het was zeker de moeite waard.

Jose 31-03-2017 In de winkel gekocht
Tilburg bosseweg

Fijne zaak goede service

Heb nu een week mijn samsung warmtepomp droger en die hebben ze met twee pers keurig op zijn plaats gezet en goed uitgelegd hoe hij werkt super . Ik ben er zeer tevreden over het duurt wel langer maar het kost minder stroom
Dus een tevrede klant

Udenhout 02-12-2016 In de winkel gekocht

Smart witgoed

Supergoede service! Kundig en zeer behulpzaam personeel! Keurig nette levering aan huis. En nemen de tijd om alles te instaleren en uitleg te geven over het aparatuur.

prettige winkel 29-11-2016 In de winkel gekocht
Tilburg

Winkel die mij echt heeft verrast

Het was onze eerste aankoop in deze shop. En het was direct raak. Het bespaar je verder zoeken, tijd en rijkosten. Want de verkoper, leid je naar het product dat je écht nodig hebt. En demonstreer het net zo lang dat je het begrijpt. Dus optimaal maatwerk. Niet de duurste stofzuiger, of de hoogste prijs maar alleen het apparaat met de hulpstukken dat noodzakelijk is om jouw huis goed te kunnen stofzuigen!

En, het juiste product kan hij ook adviseren, want het stofzuigerassortiment biedt die mogelijkheid. Ervaar dat naast zijn hulpvaardigheid ook als een zeer sterkpunt.

Bij witgoed denk je louter aan wasmachines en koelkasten, die er ook volledig staan uitgestald, maar niet direct aan stofzuigers. Het verraste ons. Crescendo.

Succes en tot ziens, Jan Schnück

Pluspunten

• goede uitleg
  • ruim assortiment
  • leuk en goed geholpen
  • alleen witgoed ook ruim assortiment huishoudelijk

Minpunten

• de achtergrondmuziek zou wel iets zachter mogen

Lieky 25-11-2016 In de winkel gekocht

Top mensen

Ik was op zoek naar een andere wasmachine en droger.
Had me nog helemaal niet geïnformeerd.
Eerst vroegen ze wat mijn wensen waren, hoeveel keer ik het gebruikte en wat mijn eisen waren.
Aan de hand van die gegevens zijn we op zoek gegaan naar een juiste keuze.
We hebben zelf in de hele winkel de handdoeken verzameld om te kijken hoeveel 3 kilo was.
Ik heb gedegen informatie gekregen.
Duidelijke uitleg.
De voor en tegen argumenten van de apparaten in mijn geval.
Ik voelde me gehoord, ze luisteren heel goed en geven super duidelijke uitleg.
De prijs was net boven het budget.
Maar met de besparingen die ik uiteindelijk doe, ben ik goedkoper uit.

Pluspunten

• goede service
  • gedegen personeel

Bas 18-11-2016 In de winkel gekocht

Wasmachine

De winkel is overzichtelijk, heb de juiste informatie en uitleg gekregen. Dit was voor mij een reden om de wasmachine bij smartwitgoed te kopen. Ik heb het apparaat zelf mee genomen. Maar de verkopers hebben hem in de auto gelegd voor me. Heren ga zo door. Kom hier zeker terug. Oja en de prijs was helemaala goed.

Pluspunten

• De verkoper wist waar hij over sprak.
  • Gesprek was gezellig en de koffie lekker
  • Kon de wasmachine meteen mee nemen.
  • Gratis pakeren voor de deur

Johanna de Lange 14-11-2016 In de winkel gekocht

Prima service

10 maanden geleden een wasmachine gekocht bij Smart witgoed in Tilburg. Helaas is de motor stuk. De machine is pas over 3 weken gerepareerd i.v.m. onderdelen.
Smart witgoed gebeld en de situatie voorgelegd. Zij boden direct een leen wasmachine aan. dezelfde dag werd deze al thuis gebracht. Echt een goede service. Smart witgoed bedankt!

Pluspunten

• goede service
  • luisteren naar de klant
  • goed bereikbaar
  • voor de deur parkeren

Smartwitgoed 03-11-2016 In de winkel gekocht

Bosch wasmachine

Ik ben ontzettend blij met mijn aankoop bij Smartwitgoed!
Ik ben erg goed geholpen en voelde mij tot niks verplicht (wat erg prettig is).
We hebben een hele goede uitleg gehad over diverse wasmachines en kwamen uiteindelijk bij een hele goede keuze!
De levering was ook super,erg nette mensen die alles netjes achterlieten.
Ook een groot pluspunt is de laagste prijsgarantie wat natuurlijk voor iedereen fijn is!
Al met al kom ik zeker terug in deze winkel voor mijn volgende aankopen!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Niet opdringerig
  • Goede uitleg
  • Geweldige service

Marissa 16-08-2016 In de winkel gekocht

Goede winkel

Wij hebben 2 maanden geleden een wasmachine gekocht bij Smartwitgoed in Tilburg. Erg goede service, duidelijke uitleg en een snelle levering: dezelfde dag nog! Bij de levering ook een duidelijke uitleg gekregen over de bediening.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede uitleg
  • Snelle levering

Bagiran 14-08-2016 Via de website gekocht

Perfecte service

Onlangs nog een wasmachine gekocht en uitstekend uitleg gekregen zodat ik goede keuze heb kunnen maken. Wilde eerst een Whirlpool maar kreeg eerlijk advies en heb een Bosch i-Dos gekocht. Machine is thuis bezorgd en op zolder geplaatst. Verder ook uitleg gekregen en de oude machine hebben ze meegenomen. Zeer tevreden over service en natuurlijk met mijn nieuwe wasmachine.

Pluspunten

• Kennis
  • Klantvriendelijkheid
  • Eerlijk advies

GLE 19-07-2016 Via de website gekocht

bestelling was te laat bezorgd, omdat de winkel een fout met het verzenden had gemaakt. Bestelling was incompleet, receptenboekje en gebruiksaanwijzing in de nederlandse taal ontbrak. Dit kon volgens de winkel niet worden nagezonden, zelf navraag bij de fabrikant (Tefal)kon dit wel.

Aanbeveling
Door het niet nakomen van de levertijd was het product te laat (kado voor verjaard)en slechte service.

Jos Marcelissen 20-05-2016 In de winkel gekocht
Tilburg

Gratis parkeren voor de deur. Snelle en vriendelijke bediening, broot assortiment.

Twee uur na aankoop draaide de wasmachine! Omdat we omhoog zaten met de was is de manager het apparaat direct zelf komen bezorgen.

Assortiment
Er staat erg veel in de winkel

Aanbeveling
Prijs, assortiment en vooral service zijn meer ddan uitstekend.

Extra toelichting
De winkel valt niet erg op, maar is een sterke concurrent van de grote winkels hier in Tilburg.

BoYaM 07-04-2016 Via de website gekocht

Het bestellen gaat als op elke andere grote site, de site kan misschien nog iets mooier maar alles werkt naar behoren, ik mis de wel nog wat info over hoe het transport afgehandeld ging worden maar Dit is verder wel gegaan zoals het hoort met een belletje en een afspraak voor de dag/tijdstip.

Er was een foutje in de voorraad waardoor de door mij uitgekozen wasmachine later binnen zou zijn als aangegeven, dit is met een belletje aan de klantenservice zo opgelost met een aanbod wat ik niet kon weigeren.

Assortiment
Wat wasmachines betreft de betere merken tegen de laagste prijs.

Prima zaak met vakkennis

Extra toelichting
Een goede handel naar mijn idee

Renate 01-04-2016 In de winkel gekocht

grote winkel

vriendelijke en vlotte jongens

ruim opgezet qua keus

Aanbeveling
gezellige winkel leuke uitstraling en zo groot!

Extra toelichting
ga zo door medewerkers van Smartwitgoed

Matz 31-03-2016 In de winkel gekocht

ruim assortiment

snelle en correcte levering

alle merken

Aanbeveling
vriendelijke medewerkers en zeer behulpzaam

Extra toelichting
je kunt er ook via de webshop bestellen erg handig als je de spullen snel in huis wil hebben

Marielly 24-03-2016 In de winkel gekocht
Tilburg

Makkelijk te bereiken gratis parkeren en in de winkel alles overzichtelijk.

Vriendelijk geholpen door de verkoper. Aan product kennis schort het ze niet!

Assortiment
Alles wat ik zocht was aanwezig!

Aanbeveling
Alles bij elkaar op geteld ga ik zeker weer terug als ik iets nodig heb.

betty 05-02-2016 In de winkel gekocht
tilburg

Makkelijk bereikbaar, veel gratis parkeerplaatsen

Goede uitleg, personeel weet waar ze het over hebben

Assortiment
Werkelijk alles hebben ze in huis voor de laagste prijs. Erg groot assortiment

Aanbeveling
Super winkel, ook voor inbouw apparaten

Extra toelichting
kom zeker nog eens terug

TRUDY 10-11-2015 In de winkel gekocht
Tilburg

Parkeren gaat daar uitstekend....je bent al gestrest omdat een apparaat kapot is dus kun je lekker snel parkeren.

Dezelfde dag nog mijn wasmachine gebracht. Helemaal top.

Assortiment
Ik had een ander merk besteld en werd een uur later gebeld met de vraag OD ik niet een andere wilde die kwalitatief beter was...helemaal goed

Aanbeveling
Snelle levering....super aardig....denken met je mee....geweldig gewoon

Rijnen 10-11-2015 In de winkel gekocht
Tilburg

Nette winkel met personeel die weten waar ze over praten

Prima

Genoeg

Aanbeveling
Heel goed geholpen en netjes gebeld voor ons nieuwe adres voor dat ik zelf kon bellen.

SandraV1965 21-10-2015 In de winkel gekocht
Tilburg

Makkelijke winkel dichtbij en snel, en duidelijk.

Geweldige service, de bestelling was binnen 3 uur al thuisbezorgd

Assortiment
Heel veel keus, nog nooit zoveel wasmachines gezien. En alle merken aanwezig.

Aanbeveling
De winkel heeft mijn verwachting overtroffen.

Extra toelichting
Nog complimenten aan de verkoper, hij wist echt veel van de apparaten en gaf duidelijke uitleg. Bezorgdienst was heel snel en heeft de machine netjes aangesloten. Nog bedankt voor de snelle service jullie zien mij zeker weer terug.