Slowjuice.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Slowjuice.nl.

Schrijf een review voor deze winkel

Bilal 05-05-2019

Byzoo Zebra, is mijn eerste slowjuicer geworden. Als ik iets koop wil ik het voor een langere tijd in bezit hebben. En de Byzoo had zijn overtuigingen. Mijn gezondheid gaat voor, dus kwaliteit speelt zijn rol. Mijn advies is dan, denk altijd eerst goed na voor een langere termijn als het om je gezondheid draait, om dus geen spijt van te krijgen. Alles duidelijk, met 2 gratis flessen, accesoires, garantie, en (video) uitleg. Aanrader is het zeker.

Cora 16-04-2019

Slowjuice organiseert demodagen waarop je alle vragen kunt stellen over het product dat je overweegt om aan te schaffen én het product kunt uitproberen! Alle informatie staat ook duidelijk en overzichtelijk op de website, waardoor je makkelijk producten kunt vergelijken. Mooie acties met aanbiedingen. Tevens snel antwoord op vragen via mail. Kortom prima bedrijf!

Hetty 19-03-2019

Snelle levering en zeer goede service na een telefoontje omdat de gebruiksaanwijzing niet geheel duidelijk was. Erg blij met de slowjuicer.

Henri 01-03-2019

Vlotte levering van een goed verpakt, uitstekend product. Kernachtiger kan ik het niet weergeven.

AmJo 30-01-2019

Heb online de Byzoo Zebra slowjuicer besteld, die ik netjes de volgende dag in huis had. Goede webshop met mooie producten, veel informatie en goede aanbiedingen. De slowjuicer was ook goed verpakt.

AC 02-10-2018

Goede service

Slowjuize.nl zorgde voor een zeer snelle levering; Ze zijn heel makkelijk telefonisch bereikbaar en geven heel goed advies.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -