Replacedirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Replacedirect.nl.

Replacedirect.nl stelt zich voor

ReplaceDirect is jouw persoonlijke expert met het grootste aanbod onderdelen en accessoires voor elektronische apparaten. Zo vind je op onze site gemakkelijk een nieuwe accu of adapter voor je laptop, tablet, smartphone of boormachine. Daarnaast bieden wij allerlei accessoires zoals een hoesje voor de iPad of een reisstekker zodat je ook op vakantie gebruik kunt maken van je geliefde apparaat. Is het product op voorraad en bestel je voor 23.00 uur? Dan heb je het morgen al in huis. Klantvriendelijkheid en service staat hoog in ons vaandel, bel ons dan ook gerust voor vragen of een bestelling.

Deze score is berekend op basis van 321 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Tief 20-09-2017 Via de website gekocht

Super tevreden

Ik heb een originele adapter van HP besteld nadat de oude het begeven had. Gelukkig kon ik bij Replace direct een originele vinden. ik ben helemaal tevreden en ook de levering was prima!

Formatfrits 17-09-2017 Via de website gekocht

Supersnel geleverd, zeer tevreden

Netjes verpakt, goede installatiebeschrijving van mijn lekdetectie switch voor de vaatwasser.
Hierdoor was deze snel vervangen en de vaatwasser draait weer goed

Weegbree 16-09-2017 Via de website gekocht

Strak!

Snel geleverd en goed spul. Blij dat mn laptop nu weer een werkende accu en scherm heeft. Verder weinig over temelden. Je krijgt gewoon wat je ziet.

Hans 16-09-2017 Via de website gekocht

Prima service en meedenken

Een batterypack was niet meer in het assortiment en de medewerker ging meteen zoeken waar die nog wel te kopen was. Prima service dus!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pam Smets 15-09-2017 Via de website gekocht

Fijne en betrouwbare webwinkel.

Heb via deze website al diverse objecten gekocht, dit altijd naar tevredenheid. Als er iets mocht zijn met bv object, latere levering of annuleren geeft dat geen problemen. Heb geen tien gegeven omdat er wel altijd iets valt te verbeteren, dus crytisch blijven en zijn !

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 15-09-2017

Ik ben het helemaal met u eens dat er altijd ruimte is voor verbetering! Dank u wel voor uw review.

Koos Keus, Amsterdam 14-09-2017 Via de website gekocht

Uitstekend geholpen!

Via google was ik in contact gekomen met RePlaceDirect., omdat ik een universele acculader zocht. Echter die lader moest bruikbaar zijn voor mijn Fairphone. mobiel. Door het antwoord op mijn telefoontje met toelichting en opzoeken of de gevraagde Yanec daaraan voldeed heb ik besloten te bestellen. De service daarna was snel. Ook toen POSTNL zeer traag was met bestellen en na weer mijn telefoontje naar ReplaceDirect en de hulp die ze mij toen bood. Kortom, alleen hierom al: zeer tevreden en aanbevolen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 15-09-2017

Dank u wel voor uw review!

Jos 14-09-2017 Via de website gekocht

Prima, en snelle service

Duidelijke website en de geleverde accu voor mijn laptop was een stuk voordeliger dan de originele accu. De laptop werk weer als tevoren.
De extra bijgevoegde info over het omgaan met laptop accu's was ook handig.

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 15-09-2017

Dank u wel voor de feedback.

H.Middendorp 14-09-2017 Via de website gekocht

goede service

je kunt de bestelling goed volgen en krijgt een goed overzicht van de bestelde artikelen de bestelling is goed verpakt en is snel bezorgd. uitstekend dus.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Oliebol 13-09-2017 Via de website gekocht

Service Oke!

Site was erg gemakkelijk te vinden en te bedienen. Artikel snel geleverd met handige gebruiksaanwijzing.

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 15-09-2017

Fijn dat uw bestelling naar wens was!

Yildiz 12-09-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Laptop oplader die ik besteld heb was verkeerd.
Ik heb de lader terug gestuurd en mijn geld is netjes terug gestort.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 15-09-2017

Wat jammer dat het niet de juiste oplader was. Fijn dat u door de 30 dagen tevredenheidsgarantie uw geld retour heeft gekregen!

T. Peters 10-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Duidelijke website. Onderdeel makkelijk te vinden. Volgende dag was de bestelling al binnen en goed te volgen via track en tracé.

Marinus 08-09-2017 Via de website gekocht

geweldige service en een snelle levering

heb ook telefonisch contact gehad deze waren zeer behulpzaam met het mee denken en oplossingen te zoeken zeer aan te bevelen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 15-09-2017

Wij doen altijd onze best om u als klant zo goed mogelijk te helpen! Fijn dat het gewaardeerd word.

Ysn 08-09-2017 Via de website gekocht

Bosch sluitring

Besteld volgende dag in huis. Tijdens reparatie is de rubberen sluitring gebroken. Ik denk fabrieksfout. Ik heb naar de zaak gebeld,helemaal geen probleem can gemaakt, gelijk een nieuwe ontvangen. En de kapotte gratis geroutineerd. Petje af voor zo,n zaak.

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 15-09-2017

Dank u wel voor uw feedback. Wat fijn dat we het voor u hebben kunnen oplossen.

John 07-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Aangezien HP niet meer de benodigde accu levert voor mijn laptop, ben ik via internet bij ReplaceDirect uitgekomen. Accu ziet er mooi uit en geeft ook een meteen een schuine stand van het toetsenbord.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 15-09-2017

Een extended accu kan heel handig zijn! Lekker lang werken zonder oplader. Veel plezier met uw bestelling.

replacedirect 05-09-2017 Via de website gekocht

drama

Ben een positief ingestelde kerel maar kan weinig positiefs melden over dit internet bedrijf.
Batterij en hoesje stonden op voorraad, ik bestel ze en ze zouden volgende dag in huis zijn. Na 2 dagen wachten maar gebeld. Hoop excuses, en beloven terug te bellen. Eind vd dag nog niets gehoord dus wederom gebeld. Hoop excusez en ze zouden het regelem. Krijg ik batterij opgestuurd die niet past en hoesje, moest ik maar n andere zoeken.
Dus maar weer gebeld, wederom komen ze erop terug na overleg. Twee dagen gewacht.
Toen zelf op de site op zoek gegaan naar passende batterij en hoesje en deze besteld. Geen gehoor..
Eind volgende dag weer gebeld. Wederom excusez. Hen geconfronteerd met deze nalatigheid. Nu krijg ik de batterij gratis en word het morgen allemaal opgestuurd.. haha nouw ik ben benieuwd.
Hopelijk komen ze nog met een passende tegemoetkoming..
Niet echt een aanrader dus..

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 06-09-2017

Wat vervelend dat uw bestelling niet naar wens verlopen is. Graag ontvangen wij uw verkoopordernummer, zodat wij kunnen kijken wat wij voor u kunnen betekenen.

Ron 05-09-2017 Via de website gekocht

snel en goed

Een 10, als er een beschrijving bij zou zitten hoe de batterij te vervangen. You tube bied uitkomst.

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 06-09-2017

Wat een goede tip! Ik zal hem hier mee nemen, dank u wel.

Joop 04-09-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle sevice

De batterij voor mijn fototoestel was op de site zeer snel gevonden. De prijs was uitstekend (laag) en de volgende dag al in huis. Uitstekend allemaal, ga zo door.

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 06-09-2017

Dank u wel voor uw review!

2D-computers 04-09-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending en juiste component.

Binnen de tijd geleverd en een grote voorraad met artikelen voor je device. Op de website makkelijk navigeren naar je device voor de selectie van je te vervangen componenten.

frank van de weijer 04-09-2017 Via de website gekocht

correcte snelle service

blij dat deze mogelijk er is, om zo te bestellen
even makkelijk opzoeken ,voldoende keuze
alternatief wordt aangeboden.

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 06-09-2017

Dank u wel voor uw review. Fijn om te horen dat onze webshop naar wens is. We zien u graag terug in de toekomst.

ambro 03-09-2017 Via de website gekocht

zeer snel

shop is duidelijk ruime keuze plus goede informatie over de loop van de leverring betaling mogelijk op diverse manieren

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 06-09-2017

Dank u wel voor uw feedback.

Ella Bischops 03-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

deze shop is super je kunt het van thuis uit bestellen en hebt het de dag erna thuis wat wil je nog meer ik beveel hem aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 06-09-2017

Fijn om te horen dat onze webshop naar wens is! We zien u graag terug in de toekomst.

John 30-08-2017 Via de website gekocht

Servicegericht behandeld

Ik had een vervangend toetsenbord voor mijn laptop besteld. Na ontvangst bleek het toetsenbord te groot te zijn, hoewel het volgens de site wel de goede was. Na contact is snel een nieuwe gestuurd en kon ik de andere terugsturen.

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 06-09-2017

Dank u wel voor uw feedback. Service staat bij ons hoog in het vaandel.

j.flinkers 28-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

Vandaag bestelt, is morgen geleverd. Uitstekende service, en snelle bediening via Internet. U moet het zelf even uitproberen.

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 06-09-2017

Dank u wel voor uw feedback!

yvonne 27-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte service

Prima webwinkel. Ik had de accu [voor mobile] de volgende dag in huis . Prima . ja wat moet ik meer zeggen prima web winkel.

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 06-09-2017

Fijn dat de levering zo snel en naar wens ging. We zien u graag terug in de toekomst.

Mevr. v.d. Burg 27-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en vriendelijke/duidelijke service!

Ik was op zoek naar een accu voor mijn laptop. Via de service om te WhatsAppen met Replacedirect.nl kreeg ik binnen no time antwoord op mijn vragen omtrent welke ik precies moest hebben. Prima service, vriendelijk en snelle levering!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 06-09-2017

Handig hé, zo'n Whatsapp service! Dank u wel voor uw feedback.

xinga 25-08-2017 Via de website gekocht

slecht

2,5 week na het plaatsen van de bestelling nog steeds geen mailtje. inmiddels al 4 keer gebeld en elke keer wordt beloofd dat hij de dag daarna geleverd zal worden. Maar dat gebeurt dus niet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Officiele reactie van ReplaceDirect.nl 06-09-2017

Graag ontvangen wij uw verkoopordernummer zodat wij kunnen kijken wat er aan de hand is met uw levering. U mag ons daarvoor bellen op 088-0886600. We zijn elke werkdag bereikbaar van 09.00-21.00 uur en op zaterdag van 09.00-17.30. U kunt ons ook een Whatsapp sturen (06-51380312) of e-mailen (info@replacedirect.nl).

gd revet 24-08-2017 Via de website gekocht

snelle en goede levering

Zeer overzichtelijke site, makkelijk te bestellen. ook de vele manieren om te betalen zijn legio
mogelijkheden voor.
Ik ben een tevreden klant geworden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Derks 24-08-2017 Via de website gekocht

Goed geleverd

De shop is gebruiksvriendelijk, d.w.z. producten zijn makkelijk te vinden, de levertijd wordt goed aangegeven en de levering is goed.

Evert 24-08-2017 Via de website gekocht

Replace direct

Ik heb een accu besteld bij Replace direct en die naam klopt want de volgende dag al in huis,
deze naam niet veranderen,want dat zou een afbreuk doen,ik wenst nog veel zaken met Replace direct te doen houden zo.

Leo 23-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Binnen een dag geleverd en binnen een paar dagen retour was geen probleem. Het geld werd zonder mankeren en snel weer geretourneerd.

Rene 22-08-2017 Via de website gekocht

Super service

Ik had in mijn slordigheid het verkeerde adres doorgegeven. Direct een medewerker aan de lijn die met je meedenkt om zo tot een goede oplossing te komen.

Anne 22-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en perfecte levering.

Reeds eerder artikelen besteld , na zoeken op Google via de site de juiste accu gevonden. En het navigatiesysteem werkt weer prefect.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rina de Prouw 21-08-2017 Via de website gekocht

Enorm goede service

Duidelijke site,erg overzichtelijk, en na een verkeerde bestelling van mijn kant, werd het telefonisch gelijk geregeld door een uiterst vriendelijke dame. Hiervoor, nogmaals bedankt

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rinse 20-08-2017 Via de website gekocht

Bestelling en levering goed maar product kan beter.

De bestelling en levering verliepen volledig naar wens. Helaas was het product niet helemaal het juiste model. Met wat behelpen is het wel bruikbaar.

Manfred 20-08-2017 Via de website gekocht

Koopgemak

Lekker op je gemak iets uitzoeken gaat zo gemakkelijk. Ik kon zonder veel inspanning precies datgene bestellen dat ik nodig had. Perfect toch! Betalen ging ook erg gemakkelijk via ideal.
O wat ben ik tevreden over Replacedirect

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jolande 20-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en behulpzame klantenservice!

Prima webshop en toen ik vast liep in de bestelling werd ik vriendelijk en adequaat geholpen door de klantenservice. Er was op een andere webshop aacu een goedkopere versie maar dat bleek een nepwebsho, we hadden gelukkig de juiste dosis argwaan. Met plezier heb ik deze bestelling bij replacedirekt gedaan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

R. Angelbeek 19-08-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Na lange tijd op zoek te zijn naar de juiste accu kwam ik bij replacedirect terecht. Zij hadden de juiste accu en hun levering was op tijd. Ik zal vaker terugkomen om bij hun een accu of lader te bestellen.

T.M. 19-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed.

Ik was op zoek naar een laptop accu. Via zoeken met Google op de website van Replacedirect beland. Daar heb ik gevonden wat ik zocht en heb het besteld. Het is volgende dag zonder mankeren bezorgd. Het product voldoet en de webshop doet wat het beloofd. Kortom gewoon goed.

Eddie Gnirrep 18-08-2017 Via de website gekocht

Goede retourservice

De adapter van mijn Medion laptop was defect. Dan is ReplaceDirect voor mij de aangewezen webwinkel. De bestelde bleek niet te passen. De retourservice is dan fantastisch en heel adequaat.

j westra 17-08-2017 Via de website gekocht

snelle levering en niet duur

omdat de producten makkelijk te vinden zijn en goeie omschrijving van het product en goedkoop en gemakkelijk omdat thuis bezorgd wordt

Maarten 15-08-2017 Via de website gekocht

Goede service over WhatsApp, levering laat op zich wachten

Ik vond de site duidelijk en de service over de WhattsApp goed.

Ze beloven alleen "voor 23.00 besteld is de volgende dag in huis". Ik ben nu vier dagen verder (incl weekend) en heb de klantenservice nog maar eens benaderd hoe het met m'n order staat. Ik kreeg toen te horen dat ze een onderdeel niet op voorraad hadden en dat ze het nu zsm op gaan sturen.
Kan gebeuren, maar ik had nu haast, en als ik niet geïnformeerd wordt reken ik er op.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Levertijd

Christy 15-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Tijdens verblijf op de camping, ging mijn adapter van mijn laptop kapot. Gelukkig kon ik bij Replace direct een nieuwe bestellen. Een goede adapter tegen een lage prijs. En bovenal een supersnelle levering op de camping. Wat een service. Adapter is van goede kwaliteit. Doet niet onder voor de originele en een stuk goedkoper.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

J.A. van de VELDE 13-08-2017 Via de website gekocht

Snelle service en precies op tijd!

Al eerder bestelde ik onderdelen bij deze zaak: het was weer net als vorige keren keurig op tijd, goed verpakt en prima in orde! Een voorbeeld voor vele andere postorder bedrijven.

Ron 11-08-2017 Via de website gekocht

Weer een voltreffer!

Op de website snel gevonden wat ik zocht.
En ook nog eens voor een redelijke prijs.
Bijzonder snel geleverd en zeer goed verpakt verzonden.
Alles voldoet aan de gestelde eisen, en werkt perfect.

N.M.Hogenstijn 10-08-2017 Via de website gekocht

Heeft heel veel voor o.a. Oudere modellen

Jullie zijn de enige die voor mijn wat oudere model fototoestel nog een reserve accu hebben.
S'avonds besteld de volgende dag al binnen.
Zeer goed en blijf zo door gaan.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Ben 10-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik zocht een accu voor mijn boormachine die sterker was en meer uitgangsvermogen had dan de originele makita accu s. Deze zijn na een paar moeilijke boutjes aandraaien al leeg. Waren oon maar 1,3Ah. Nu heb ik er 1 van 3.0Ah, wat al een zeer bduidend verschil opleverde, heb er een kompleet dak van een carport mee in elkaar geschroefd, en was nog niet leeg. TOP!!! De oude accu ging s morgens kapot, heb s middags een nieuwe besteld, en de andere dagnet voor de middag was hij al binnen. Dus: goede kwaliteit tot dusver, niet echt duur, en snelle levering!! Doorgaan zo....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nick reinderz 09-08-2017 Via de website gekocht

Goede service snelle afhandsling

Had een screenprotector besteld voor me samsungs s7. Helaas was was die veel te klein had gemaild en mocht dus retour en had de volgende dag al weer een andere binnen. Helaas waa deze precies het zelfse ook te klein en ook deze mocht retour. Kreeg overal altijd heel snel een reactie op terug echt een top webshop ga zeker vaker hier bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost1964 07-08-2017 Via de website gekocht

Zeer snel geleverd en topkwaliteit.

Ik heb jullie gekozen uit diverse websites. In prijs/kwaliteit verhouding staan jullie bij mij bovenaan.
En zeer snelle levering. Communicatie over tijd van levering was top. Aanrader. Ik beveel jullie aan en dat doe ik niet gauw.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

abses 04-08-2017 Via de website gekocht

Duidelijk en snel !!

Heldere website en snelle levering. Track en trace werkt perfect.

Doos wat groot voor klein artikel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

frank 04-08-2017 Via de website gekocht

prima accutje fijne site snelle levering geen xtra kosten

hele prettige overzichtelijke website,de prijs die er staat is ook wat je betaald alsook voor 23uur besteld is ook echt volgende dag in huis. ook prettig is de snelle reactie na mail contact en de accu bevalt me prima, ik ben dik tevreden! bedankt replace groet frank

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -