Replacedirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Replacedirect.nl.

Replacedirect.nl stelt zich voor

ReplaceDirect is jouw persoonlijke expert met het grootste aanbod onderdelen en accessoires voor elektronische apparaten. Zo vind je op onze site gemakkelijk een nieuwe accu of adapter voor je laptop, tablet, smartphone of boormachine. Daarnaast bieden wij allerlei accessoires zoals een hoesje voor de iPad of een reisstekker zodat je ook op vakantie gebruik kunt maken van je geliefde apparaat. Is het product op voorraad en bestel je voor 23.00 uur? Dan heb je het morgen al in huis. Klantvriendelijkheid en service staat hoog in ons vaandel, bel ons dan ook gerust voor vragen of een bestelling.

Deze score is berekend op basis van 421 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Mike 11-07-2020

Na eerdere goede ervaring weer gekozen voor replace direct. Heldere website, geïntegreerde betaling, bevestigingen, tracking, snelle levering, kortom, topwinkel.

Bert 09-07-2020

Replacedirect heeft ons twee accu's geleverd voor de scootmobiel, de accu's waren middels een uitstekend menu snel te vinden, het bestelproces verloopt eenvoudig en soepel even als de betaalmethoden. De accu's waren 1 dag voor onze vakantie besteld en waren op de dag op tijd geleverd. Top uitgevoerd en erg tevreden met de accu's die uitstekend voldoen.

Tjeert Mensinga. 09-07-2020

Heb voor het eesrst hier een bestelling geplaatst ,en zeker niet voor het laatst !! Het verzenden ,verpakken ,en de communcatie is uitstekent !!! En niet te vergeten de prijs !!!! In mijn opinie een echte aanrader !!!!

Ronald Langenberg 07-07-2020

Duidelijke site waar je makkelijk de juiste producten vindt. Wel even merken en nummers bij de hand houden. Verder zijn de prijzen concurrerend en de levering is lekker vlot. Kon de volgende dag al weer met het product aan de slag. 👍

Henk Groningen 05-07-2020

Fijne shop...
Bied telkens weer zeer scherpe alterntieven voor mijn HP300 cartridges.

Deze keer koos ik voor JANEC cartridges.
Veel goedkoper en veel meer inkt voor je geld.
Werken perfect.

Net als de "originele" van HP zelf.

Janec HP 300XL Inhoud per zwart 18 ml
Janec HP300XL Inhoud per kleur 16.5 ml
AyGoHenkK8 05-07-2020

Bieden telkens weer zeer scherpe alternatieven voor mijn HP300 cartridges.
Deze keer viel mijn keuze op JANEC cartridges.
veel goedkoper en veel meer inkt voor je geld.
Werken perfect.
Net als de "originele" van HP zelf.
Janec HP300XL Inhoud zwart 18 ml
Janec HP300XL Inhoud kleur 16,5 ml

hans 05-07-2020

Goede en snelle levering.
Shop is overzichtelijk en duidelijk, zodat je het gene je zoekt makkelijk kunt vinden.

Gertjan 03-07-2020

Prima geholpen met advies via mail, erg snel antwoord gekregen waar ik wat aan had ook. Direct daarop het juiste verbangende 'mat' FHD 1920 x 1080 pixels led panel voor onze defekte Lenovo Z50-70 laptop besteld, goede prijs bij ReplaceDirect.
Volgende dag al binnen, montage in laptop was hooguit 10 minuten werk, laptop doet het weer prima nu.
Ben zeer tevreden.

René 01-07-2020

Kwam bij Google als tweede boven,had meteen een grote keus!en voor een keurige prijs,een koppie,mijn telefoon is weer als nieuw.en dat voor een prikkie.

Mitch 29-06-2020

Top!! Mijn eerst bestelde scherm werkte na installatie niet.. kan gebeuren retourneren was geen probleem gratis naar het antwoordnummer super super!!

Rob 26-06-2020

Een prima winkel met een zeer groot assortiment aan onderdelen voor diverse apparaten.
Zoeken kan op typenummer, en dan krijg je alle beschikbare reserve onderdelen te zien voor het apparaat.
Bestel voor 23:00 uur en de volgende dag heb je al de beschikking over je reserve onderdeel.
Een heel goed alternatief voor een nieuw apparaat kopen.

een warme aanbeveling van uit mijn kant

Hans 24-06-2020

De accu werd snel geleverd, maar bleek bij aankomst een productiefoutje te hebben. Een vervangende accu werd direct gestuurd, nog voor de eerste accu (zonder verzendkosten) retour ging. Eersteklas service!

Jos 19-06-2020

Het was allemaal precies voor elkaar... een goede en betrouwbare zaak! Ik had een n ieuwe laptopaccu besteld en alles blijkt naar wens te zijn!
Hartelijk dank voor de goed service

Wim van Holland 18-06-2020

De shop is goed allen ik had mijn huisadres opgegeven als bestel adres. Doch enkele dagen later dan de aangegeven bezorg dag had ik nog niets binnen.Later zag ik dat het pakje bij de Jumbo was afgegeven, niet erg maar hier wist ik niets van.Dus 3 dagen gewacht .....Het was een accu voor mijn laptop,want deze gaf al dagen geen stroom meer.Toen ik de accu in de laptop deed hielp dit niet dus er was wat anders aan de hand.Jammer dus en daarom heb ik de accu terug gestuurd Nogmaals bedankt voor de (snelle) bestelling. Met vriendelijke groet.

INCO 18-06-2020

Snelle levering en ruim assortiment. Daarnaast vind ik de site heel overzichtelijk.

rob 18-06-2020

Zeer snelle levering, avonds besteld en volgende dag in huis, product prima

john timmermans 18-06-2020

super goede shop
snelle levering
levering zoals afgesproken
produkt netjes verpakt
gewoon en top shop
echt een aanrader

Mar s 18-06-2020

Service is prima en snel.
De accu is zeer matig had op zijn minst verwacht een uurtje of 4 maar na 2 uurtjes is de pijp leeg.

Henk de Moet 17-06-2020

Ik heb een laptop accu besteld met de juiste modelcode gegevens. Toch past deze accu niet helemaal. Er blijft een hoekje buiten de grondplaat uitsteken en blijft dus openstaan. Het betreft HP Pavilion DV7-3150ed.
Terugsturen heeft geen zin gezien de juistheid van de bestelling. Of kan er een alternatief merk geleverd worden? Artikelnr.P0080338. verkoopordernr.202014761650. Ik heb anders geen klachten over Replacedirect.

Gerrit 16-06-2020

Snelle verzending, Prima product! Graag tot een volgende keer!
Deze shop staat bovenaan onze winkel-voorkeurslijst!

Paul Hollander 16-06-2020

Goed assortiment en snelle levering. Heb al een aantal keer een bestelling geplaatst en telkens de volgende dag binnen.

marcel 15-06-2020

ik heb bij een aantal shops gekeken op internet en de site van jullie was duidelijk in de omschrijving van de batterij en verzendkosten en snelle levering.

S. Koopmans 14-06-2020

Uitlevering van bestellingen gaat snel. Het corrigeren van verkeerde leveringen is een drama en er wordt nauwelijks of traag op gereageerd.

Robert 14-06-2020

Levering was in orde, alleen de verkeerde accu besteld/geleverd want de accu was niet Compatibel.
Ook het terugsturen is makkelijk, hopelijk volgt de terugstorting zsm

Jack 13-06-2020

Prima site nette prijzen snelle levering.
Keurig verpakt en heldere comunicatie.
Doen wat ze beloven

Andre uit Sittard 12-06-2020

De bestelling was keurig afgeleverd ondanks de Corona crisis
Ik had een een beeldscherm besteld voor mijn laptop en maar daarvan was de resolutie te laag.
De resolutie was goed aangegeven maar ik stond daar niet bij stil.
Gelukkig kon ik dit beeldscherm gratis en zonder gedoe retour sturen.

cindy 12-06-2020

snelle levering ,en het was goed verpakt en vind het goed dat je er een jaar garantie bij krijgt

Margarete 08-06-2020

Omdat ik mijn HP laptop heel fijn vindt alleen de batterij heel snel leeg was heb ik een nieuwe batterij bij replace direct besteld - vandaag besteld - morgen in huis. Administratief super makkelijk, logistiek perfect op de hoogte gehouden... en ik weer heel blij met een goed functionerende laptop. Echt een aanrader om daar te bestellen

Roy 08-06-2020

Super snel geleverd. Ook geleverde scherm was van goede kwaliteit en was vlot gemonteerd.

Een tevreden klant 08-06-2020

Duidelijke website. Zocht vervanging voor Asus Laptop N73JN-TY060V van 10 jaar oud.
Vond duidelijke informatie, waarop te letten om het juiste type te vinden. De Asus aanduiding A32-K72 bleek daarbij van belang. Na invoering van dat gegeven kwam ik tot de keuze voor een Yanec Accu met zelfs iets meer capaciteit en twee jaar garantie voor de prijs van €53,90 inclusief verzendkosten. Dag na de bestelling goed verpakt door Post NL afgeleverd.

Simon 08-06-2020

Prima accu, eenvoudig op de website te vinden en vlotte levering. Laptop werkt nu weer veel langer zonder stroom

W.G. 06-06-2020

Goede winkel, daar ben ik gewoon heel eerlijk in , maak ik geen geheim van .

Stormvogel6 06-06-2020

Gelet op de prijs en levering plus het o zo belangrijke WAARBORG vignet, heb ik voor deze
betrouwbare winkel gekozen, die echt alle moeite voor de klant nemen.
En daar ben ik zeer tevreden mee, en is voor toekomstige mijn keus

mve 04-06-2020

ongelooflijk snel geleverd. 2100 besteld volgende dag net na 1200 in huis. hoe doen ze dat? kunnen er nog wel een paar wat van leren

Lodewijk Wester 04-06-2020

bestel altijd accu's e.d. voor mijn camera's, prima kwalieit en betaalbare prijs
correcte reactie betreffende de bestelling en snelle verzending, kan niet beter

Petra 04-06-2020

Kreeg direct antwoord van de klantenservice op mijn vraag op het formulier. Daarna bestelling gedaan. Dit lag er de vorige dag en het was prima in orde. Keurig!

Hans Meijer 02-06-2020

Ze geven het juiste advies op onderdelen
Is er wat mis zonder problemen opgelost en snel
Top bedrijf

R.F. Dee 01-06-2020

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke website. Zeer vlotte levering van het bestelde artikel binnen de beloofde leveringstijd,

Robert 31-05-2020

Zeer goede winkel, Goede service, Top kwaliteit.
Goede onderdelen, top kwaliteit.

Franklin 31-05-2020

Aan het begin, stond ik te twijfelen om te bestellen, want deze site was voor mij nog onbekend. Toch besloten om te bestellen, en mijn bestelling was keurig op tijd, en het was precies, zoals het was aangegeven, toen ik een keuze moest maken tussen mat of glans. Daar wordt ik blij van, TOP!

Fred van Eck 31-05-2020

prijs nog geen 20% van de originele...passing 100%....verzonden in een super grote doos...enne...precies op tijd..bedankt..bij jullie kan men zonder probleem terecht..

Harry 31-05-2020

Gemakkelijk vinden van artikel, snel verzonden en goed te volgen de zending via link.

monika 30-05-2020

bestelling van het artikel, bezorging en ontvangst alles na wens verlopen en voor herhaling vatbaar.Is een aanrader voor andere klanten.

Buigstatenburo Collombon 28-05-2020

Onlangs heb ik een laptop accu gekregen!. Ongeveer 1,5 jaar geleden heb ik een Yanec accu gekocht voor mijn Dell laptop. zeer tevreden over de capaciteit, en geen enkele klacht hierover. Volgens mij geeft geen enkel merk die garantie. wat gebeurde er: de accu ging stuk na ca 14 maanden. ik wilde een nieuwe bestellen, maar kreeg te horen dat er nog garantie was, en er werd gratis een nieuwe verstuurd. ik was echt verbaasd van de service van Replace Direct! maar nog gekker zal ik vertellen: deze ging binnen een jaar defect. als SERVICE werd een 2e accu GRATIS verstuurd. REPLACE DIRECT: ** BEDANKT **

Arie 27-05-2020

Het is prima verlopen en levering was correct.
evt. een aandachtspunt is om de rekening digitaal in een pdf bestand te versturen. is voor consument makkelijker denk ik.

Computer Ed 26-05-2020

Keurig nette en snelle service, de bestelde batterij voldoet prima. Zakelijk heb ik vaker batterijen nodig en bestel ze voortaan hier,

Wim 26-05-2020

Wederom weer een stukje service op maat. bestellen en een dag later had ik het thuis.
Proficiat Replace direct,blijf zo doorgaan dan blijf ik zeker nog jullie klant.

Ben 25-05-2020

super snellen levering en voor een super lage prijs werkt mijn laptop weer perfect met deze accu

petra 25-05-2020

Ik ben heel gelukkig met mijn aankoop bij replace direct, al moet het natuurlijk nog blijken hoe lang het product (batterij) meegaat. De service en snelheid is in elk geval uitstekend!

Ronan welles 25-05-2020

Ik had een stekker nodig voor de computer vanwege mijn auto theorie, En de dag nadat ik hem had besteld kreeg ik hem al binnen! Dit heeft me heel goed geholpen, en kan nu weer mijn auto theorie leren bedankt!!!

Tonnie 25-05-2020

Zeer snelle levering en een goed product zeker een aanrader volgende keer bestel ik hier weer