Replacedirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Replacedirect.nl.

Replacedirect.nl stelt zich voor

ReplaceDirect is jouw persoonlijke expert met het grootste aanbod onderdelen en accessoires voor elektronische apparaten. Zo vind je op onze site gemakkelijk een nieuwe accu of adapter voor je laptop, tablet, smartphone of boormachine. Daarnaast bieden wij allerlei accessoires zoals een hoesje voor de iPad of een reisstekker zodat je ook op vakantie gebruik kunt maken van je geliefde apparaat. Is het product op voorraad en bestel je voor 23.00 uur? Dan heb je het morgen al in huis. Klantvriendelijkheid en service staat hoog in ons vaandel, bel ons dan ook gerust voor vragen of een bestelling.

Deze score is berekend op basis van 542 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Rob 22-04-2018 Via de website gekocht

Veel beschikbaar snelle levering

Was online aan het zoeken naar onderdelen voor de Philips Saeco, replacedirect kwam naar boven als één van de weinige die het onderdeel op voorraad had, de volgende dag al kon leveren, zonder verzendkosten en voor een goede prijs. De keuze was dus snel gemaakt. Ik zal in de toekomst zeker eerst op deze site kijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerla 22-04-2018 Via de website gekocht

Prima service !

Accu was niet meer leverbaar, meteen een goed alternatief. Die uitstekend werkt. Ook de prijzen zijn concurrerend met andere webwinkels.

I 22-04-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Ik werd vriendelijk en accuraat geholpen aan de telefoon, nav een vraag over een produkt. Bestelling via internet ging makkelijk, en zoals beloofd had ik het product de volgende dag in huis.

Peter 22-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede Service

Deze webshop krijgt van mij 5 sterren! Snelle en accurate levering, echt een aanrader. Groot assortiment.

Wilbert 21-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Product werd heel snel geleverd, was helaas klein mankement aan, was geen probleem, gratis retourneren, volgende dag een nieuw product, totaal geen gezeur, echt klasse!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mark 21-04-2018 Via de website gekocht

top service!

verkeerde ram module besteld (geen low voltage), binnen 1 dag had ik het correcte artikel binnen en via rma kon het verkeerd bestelde artikel gratis retour

Wim Goes 21-04-2018 Via de website gekocht

Prima service en prompte levering

Onderdelen via productie nr. snel te vinden.
Door een koppelings foutje in het computer systeem werd 1 van de 3 bestelde onderdelen foutief aangeleverd. Het mailtje van mij werd onmiddellijk opgepakt en het juiste onderdeel was de volgende dag in huis. Een pluim voor deze snelle en correcte reactie

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

E.Snoek 20-04-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en kwalitatief zeer goed

De accu voor mijn Hitachi boor laadde van het ene op het andere moment niet meer bij, moest me dus redden met 1 accu. Via hier een nieuwe accu besteld en de volgende dag vroeg al in huis. De accu zelfs al gebruiksklaar, direct ermee aan het werk. Heerlijk een sterke en goed werkende accu. Inmiddels al anderen aangeraden hier een kijkje te nemen. Goede kwaliteit tegen een lage prijs.

Sabrina 20-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goed verpakt

Mijn bestelling van een aantal batterijen werd snel geleverd. Deze waren goed verpakt in een pakketje en voldeed aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Ton 19-04-2018 Via de website gekocht

Slimme, snelle en goede service??????

Heel toevallig kwam ik op deze website winkel, heb er geen spijt om in deze winkel een bestelling te doen en zeker voor herhaling vatbaar❗️
Goede after service ook nog‼️

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

joosen 19-04-2018 Via de website gekocht

geweldige snelle service

vandaag besetld morgen al in huis
geweldige service
product precies wat ik wilde
laptop werkt weer perfect op de nieuwe battery

Hanny 17-04-2018 Via de website gekocht

Prima

Tevreden, was alleen jammer dat de bestelling NIET de volgende dag geleverd is. In de ochtend besteld en na 2 dagen pas geleverd .

dreetje 16-04-2018 Via de website gekocht

super , een dikke proficiat

snelle en heel goede en , fantastische dienstverlening , zekers vanwege de dame die je help aan de telefoon, ik heb al verschillende vrienden , verwittig om jullie site

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Freek 16-04-2018 Via de website gekocht

Wederom snel en goed!

Een intuitieve site waar je snel je spullen kan vinden. Naar aanleiding van een vorige bestelling nog een kortingsbon en die nu weer gebruikt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

L van zanten 16-04-2018 Via de website gekocht

Geweldig en snel geleverd

De WEB is makkelijk te vinden en hebben veel voorraad was ook de volgende dag al in huis supper snel geweldig dat dat zo makkelijk kan allemaal

Frank 16-04-2018 Via de website gekocht

God

Gewoon goed, vandaag besteld morgen in huis. Toppie geregeld allemaal. Ook netjes verpakt. Zoals we gewend zijn van replace direct.

P.M. 16-04-2018 Via de website gekocht

Super goed !!

Een foto van de accu gestuurd en direct een reactie met advies welke accu we konden bestellen.
Heel fijn want er zijn zoveel soorten...
Na bestellen en betalen hadden we hem snel in huis!!
Super bedrijf !!

Beste P.M.,

Gelukkig hebben wij productspeciliasten die inderdaad op basis van een foto al de juiste kunnen aanbieden. Fijn dat het je zeer goed is bevallen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Edward 15-04-2018 Via de website gekocht

Laptop accu. Snel geleverd & makkelijk weer retour.

Accu voor een meer dan 10 jaar oude laptop nodig en die was hier nog te krijgen. Helaas was het probleem niet de accu, maar was er binnen in de laptop iets kapot. Gelukkig kon ik de accu makkelijk weer retour sturen en kreeg ik mijn geld terug. Super service.

Beste Edward,

Bij ons heb je zowieso altijd een 30 dagen tevredenheidsgarantie. In die periode mag je zonder opgaaf van reden altijd terugsturen voor een refund. Fijn dat je ons service kan waarderen.

Wendy 15-04-2018 Via de website gekocht

Top top top top top

Zocht op google naar wat ik nodig had en kwam op deze shop...spullen besteld dag later al binnen en werkt super....ik ben dik tevreden en kom hier zeker terug als ik weer eens iets nodig heb

Beste Wendy,

Heel fijn om te horen dat je dik tevreden bent over ons. We hopen je in de toekomst weer te mogen helpen.

Danwes 15-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Ik heb voor Replacedirect gekozen omdat die qua prijs het gunstigste was.

Het product was ook snel geleverd zodat de vaatwasser weer kon gebruiken. Top

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Beste Danwes,

Heel fijn om te horen dat je lekker snel je gezochte onderdeel hebt kunnen vinden en ontvangen. We hopen je in de toekomst weer te mogen helpen.

Thijs Koppers 15-04-2018 Via de website gekocht

laptop accu

Duidelijke webshop met typenummers van de laptop accu. Bestellen is heel gemakkelijk en inderdaad de volgende dag in huis. Accu in de laptop klikken en klaar is Kees. Werkt gelijk als vanouds.

Beste Thijs,

Heel fijn om te horen dat je lekker snel je gezochte onderdeel hebt kunnen vinden en ontvangen. En dat het weer als vanouds werkt is helemaal top. We hopen je in de toekomst weer te mogen helpen.

Jan 14-04-2018 Via de website gekocht

hele goede service. super!!!!!!

Met de avond een batterij besteld, andere morgen al in huis. Super!!!!!! je kunt met een gerust hart bij deze website bestellen.

Beste Jan,

Wim 14-04-2018 Via de website gekocht

Super.

Ik was op zoek naar een accu en kwam toen bij replacedirect terecht. De site is duidelijk en overzichtelijk, dus ik had binnen notime de juiste accu.
Ik had de accu de volgende dag al in huis en was uitstekend verpakt.
Bij jullie kom ik graag weer terug.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Wim,

H.Leeuwestein 13-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Bedankt voor de snelle levering en het leveren van het juiste product.
De aankoop heb ik gedaan omdat replace direct het goedkoopste was.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees 13-04-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle afhandeling.

Ik had al meerdere keren in het verleden onderdelen voor een laptop besteld. Nu was er een update fout met het bios. De laptop startte niet meer op. Ik dacht aan een defecte accu. Ik bestelde een originele accu. Later bleek, dat de accu nog in tact was. Fabricant heeft inmiddels de laptop opgehaald en deze wordt gratis door hen gerepareerd. Kontakt met replacedirect en ik kon de accu terugsturen. Met een paar dagen had ik mijn geld weer op mijn rekening staan. Dit is optimale service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Cees,

René 12-04-2018 Via de website gekocht

Gewoon goed

Artikel gezocht én makkelijk gevonden op typenummer. Besteld en de volgende dag in een solide verpakking thuis. Gewoon goed.

Beste Rene,

Surendiran 12-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Was mogelijk de verzending te volgen.

Gevonden via Google. Eerste bestelling. Juiste vervanging. Goed ingepakt en snel geleverd. Dank U wel.

Beste Surendiran,

Alsjeblieft, het was ons een plezier je te mogen helpen. Volgende keer hoef je niet meer te googlen en kun je direct met ons contact opnemen. Fijne dagen toegewenst.

dnsjos 10-04-2018 Via de website gekocht

Service zoals verwacht!

Perfecte service!
Van A tot Z wordt je dit het bestelproces begeleid. Daarnaast hebben ze echt (bijna) alles.

Beste Jos,

Dankje voor je review. We hebben inderdaad heel veel, wel zo'n 700.000 onderdelen op dit moment en nog altijd groeit dat aantal. En wij zijn er trots op dat we je hebben kunnen helpen.

Eugene 10-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Super snelle levering en bijna alles op voorraad. Ik weet waar ik voortaan altijd mijn onderdelen bestel. Replacedirect.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Eugene,

Kijk, hier worden we heel erg blij van. Wij staan voor je klaar wanneer je ons nodig hebt. Voor nu veel plezier van de onderdelen die je hebt gevonden bij ons.

Mark 10-04-2018 Via de website gekocht

Makkelijk, duidelijk en snel

Laptop accu besteld, op basis van het serie nummer een aanbod gevonden met meerdere opties en prijzen. Besteld en volgende dag al in huis.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Beste Mark,

Fijn dat je de juiste accu hebt gevonden. De meeste accu's hebben we inderdaad de volgende dag al in huis bij de klant.

Pakos 10-04-2018 Via de website gekocht

Snel bezorgd!

Besteld en daar lag ie dan volgende op de deur mat, makkelijk te monteren met behulp van youtube.

Had vooraf via whatsapp een medewerker gesproken over de montage.

Ben goed geholpen en heb weer een werkend mobiele telefoon.

Prijs is de goedkoopste en gratis verzenden maakt het nog goedkoper.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Pakos,

Heel fijn om te horen dat je blij bent met onze hulp en service. Ook leuk dat je het zelf hebt kunnen repareren met de hulp van onze productspecialist. Wij staan in ieder geval altijd voor je klaar in de toekomst.

Frits 09-04-2018 Via de website gekocht

Fijn en goed heholpen!

We zochten een ruit van siemens combi oven.ik heb telefonisch gevraagd of het wel de goede was voordat ik bestelde. Het werd nagekeken en de man was erg behulpzaam.

Beste Frits,

Dankje voor deze positieve feedback. We hebben een zeer goed productspecialist die onze klanten kan helpen met de lastigere vragen. Fijn dat je geholpen bent.

Mat63 09-04-2018 Via de website gekocht

Een goede prijs en zeer snelle levering

een goede prijs voor een vervangende accu voor mijn laptop
zeer snelle levering met een zeer goede verpakking

Beste Mat,

Dankje dat je ons deze positieve feedback geeft. Hopelijk mogen we je de volgende keer weer zo snel helpen.

Anco de Vries 09-04-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment, prima service

Overzichtelijke site. Gemakkelijk te bedienen en inderdaad de volgende dag in huis. Je bent voortdurend op de hoogte waar je product is.

Beste Anco,

Dankje, we doen ons best onze website zo overzichtelijk mogelijk te houden. FIjn dat je het juiste product hebt kunnen vinden.

Wouter 08-04-2018 Via de website gekocht

Alles volgens verwachting

Goede flow, geen moeilijke dingen, alles zoals het hoort. Inclusief goede levertijdindicatie en -updates. Online chat werkte prima voor een vraag over de factuur.

Beste Wouter,

heel fijn om deze positieve woorden van je te lezen. En ook leuk dat je onze chatfunctie aanhaalt. Wij proberen op meerdere manieren de klant van dienst te kunnen zijn.

geen idee 08-04-2018 Via de website gekocht

Weinig coulance in mijn geval.

Door een foute bestelling van mij (was voor mij niet duidelijk welke scheerkop ik moest bestellen heb ik de verkeerde scheerkop gekregen.) Natuurlijk moest ik de verpakking open maken om te kijken of de kop op mijn apparaat paste, dus niet Omruilen kon niet, omdat de verpakking open was geweest.Natuurlijk staat dit in de voorwaarde. U kunt begrijpen dat ik in de toekomst nooit meer een beroep zal doen op uw bedrijf, maar gewoon naar een onderdelen winkel zal gaan. De betaalde rekening is voor mij een groot bedrag van mijn AOW (ik ben van 1938). Sorry maar ik ben zeer teleurgesteld. ....

Beste Heer/Mevrouw,

Dit is erg vervelend om te horen. Maar je moet begrijpen dat sommige producten om hygienische reden niet geopend mogen zijn om terggenomen te kunnen worden.

Peter 07-04-2018 Via de website gekocht

Alles snel en correct geleverd tegen concurrerende prijzen!

Bestelde altijd mijn filters en ontkalking in duitsland maar replacedirect is net zo goedkoop en dichterbij en leveren ook nog eens snel. En alles wat ik nodig heb voor mijn koffiemachine onderhoud is aanwezig in de overzichtelijke webshop.

Beste Peter,

Dank je voor deze positieve woorden. Altijd fijn als een klant tevreden is met de service die wij bieden. Hopelijk mogen we je de volgende keer weer helpen.

Menno 07-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik moest wat printen wat de volgende dag echt opgehaald zou worden, inkt op... Replace direct deed wat het belooft op de website: "Gratis verzending vanaf €20; Voor 23:00 uur besteld, morgen in huis" Echt de volgende dag in huis! En gelukkig het origineel HP product. Ik mis alleen de mogelijkheid om de oude cartridges terug te sturen voor hergebruik oid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Menno,

Fijn dat het je zo goed is bevallen. We zullen het meenemen om in de toekomst ook iets te gaan doen met inname van oude cartridges. In ieder geval bedankt voor de feedback.

Betty 06-04-2018 Via de website gekocht

Snelle leverig

Kan niets anders zeggen dan dat het bestelde artikel geheel naar wens was.
En de service is heleaasl top.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Beste Betty,

Dank je voor deze betiteling dat onze service top is. Wij staan altijd voor je klaar en hopen je in de toekomst weer terug te zien bij Replacedirect

Marianne 05-04-2018 Via de website gekocht

Super service

Goeie site,
ik heb er voor gekozen omdat mijn product bij jullie het goedkoopste uit de bus kwam
ik zou het andere mensen ook aanbevelen

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Beste Marianne,

onze salesteam scant elke dag de prijzen van concurrenten af om zo scherp mogelijke aanbiedingen te kunnen doen. Fijn dat het je goed is bevallen. Hopelijk tot de volgende keer.

Jenny 05-04-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

S avonds om 21 uur besteld en S ochtends om 9 u binnen. Snel en netjes geleverd. Artikel was ook precies wat we moesten hebben.

Beste Jenny,

Beste Bert,

zeer fijn om te horen dat wij het goed doen. Ook met de levering proberen we het zo snel mogelijk te doen om de klant zo blij mogelijk te laten zijn.

Bert Schreuders 05-04-2018 Via de website gekocht

Lekker snel en betrouwbaar

Ik heb een accu besteld voor mijn laptop. De vorige had het begeven en heb er nu één met een zwaardere capaciteit gekocht. Een paar uur na de bestelling, kreeg ik al een bericht dat het pakket gepost was en de volgende ochtend om 8 uur stond de bezorger voor de deur. Daar kan geen winkel tegen op. De grotere winkels op dit gebied hebben het niet op voorraad en konden wel bestellen, maar dan wel met meer dan een week wachttijd. Met ReplaceDirect kon ik gewoon de volgende dag weer verder werken. Dit zijn dus mensen, die begrijpen wat de behoeften van klanten zijn. Bedankt hoor ReplaceDirect. Jullie doen je naam eer aan. Hartelijke groet, Bert Schreuders

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Bert,

J. Bergsma 05-04-2018 Via de website gekocht

Perfect.... super snel geleverd.

Heldere productspecificaties. Goed product. Daarbij ook nog supersnel geleverd. Volgende keer bestel ik hier graag weer.

Beste Heer/Mevrouw Bergsma,

Dankje voor deze review. We proberen het zo duidelijk en makkelijk voor de klant te maken. Fijn dat het je is opgevallen en aan ons terugkoppeld.

C.A.Vis 04-04-2018 Via de website gekocht

Service prima voor elkaar.

Goede website. Overzichtelijk. Snelle service ook op zondag. Maandagmorgen al geleverd.

Pakket was keurig verpakt.

Beste Heer/Mevrouw Vis,

Fijn dat het je goed is bevallen op onze webshop. We hebben deze met grote zorg opgezet om het voor de klant zo aangenaam mogelijk te maken.

Ernst 04-04-2018 Via de website gekocht

Doet wat beloofd

Gemakkelijk zoeken op de website. Snel bestel en betaal proces. Juiste artikelen worden op tijd geleverd.

Beste Ernst,

Dank je voor deze kort maar krachtige positieve feedback. Hopelijk zien we je in de toekomst weer terug bij Replacedirect als je weer iets nodig hebt.

Karel 04-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Super service,per ongeluk verkeerde onderdeel besteld en dezelfde dag dat ik contact had werd zonder probleem en kosten het goede onderdeel verstuurd nog voordat ik de verkeerde retour gezonden had. Geweldige service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Karel,

Dit horen we graag dat we een geweldige service hebben. Kan altijd een keer gebeuren dat je een verkeerde onderdeel besteld, gelukkig kunnen wij dat inderdaad lekker snel oplossen.

Leloup 04-04-2018 Via de website gekocht

Super Service!

Ik zocht een oplader voor mijn Lenovo en die kon ik heel makkelijk vinden op de site temidden van alle produkten (en dat zijn er heel veel!). Vervolgens zeer snelle levering, goed traceerbaar, dus ik ben uiterst tevreden over Replace Direct!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Leloup,

Fijn dat je even aanmerkt dat je ons assortiment als zeer uitgebreid hebt ervaren. Wij als Replacedirect hebben momenteel meer dan 700.000 artikelen die we kunnen leveren. Als een artikel op voorraad is heb je het de volgende dag ook in huis.

GC 03-04-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en snel

Product was eenvoudig te vinden. Volgende dag in huis. Product voldoet aan verwachtingen. Prima geregeld.

Beste Heer/Mevrouw,

Wij houden ervan om het voor de klant zo makkelijk mogelijk te maken. Fijn dat je ons een positieve review hebt gegeven.

lovke 03-04-2018 Via de website gekocht

Niet tevreden !

Ondanks wat er op hun website staat, heb ik een koffiekan besteld voor een koffieset Tefal Café Selcetion 888225 , en ondanks de mail die wer verzonden, werd bevestigd dat de kan zou passen op de koffieset, kan is toegekomen, past dus 'NIET ' 4 x moeten vragen om de retourbon door te mailen, dan maar geprobeerd langs Facebook zo is het uiteindelijk gelukt, moet het pakket terug doen naar ophaalpunt DPD , niet evident met een man als kankerpatiënt en dagelijks naar het ziekenhuis te moeten rijden, maar kom, pakket wordt morgen weggebracht, het enig dat ik wens is mijn 'VOLLEDIGE ' terugbetaling ten bedrage van € 19.94 , tenslotte mijn fout niet dat het item niet past ! ! ! !

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Beste Lovke,

Vervelend dat je een probleem hebt om een artikel retour te kunnen zenden. Ik raad aan ons even te bellen/mailen, zodat we samen even kunnen kijken naar een mogelijke oplossing.

Luiten 03-04-2018 Via de website gekocht

gewoon goed

Ze hebben een zeer uitgebreid assortiment, met bijna altijd het juiste onderdeel van mijn apparaten. Snelle levering goede prijs.

Beste Luiten,