Replacedirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Replacedirect.nl.

Replacedirect.nl stelt zich voor

ReplaceDirect is jouw persoonlijke expert met het grootste aanbod onderdelen en accessoires voor elektronische apparaten. Zo vind je op onze site gemakkelijk een nieuwe accu of adapter voor je laptop, tablet, smartphone of boormachine. Daarnaast bieden wij allerlei accessoires zoals een hoesje voor de iPad of een reisstekker zodat je ook op vakantie gebruik kunt maken van je geliefde apparaat. Is het product op voorraad en bestel je voor 23.00 uur? Dan heb je het morgen al in huis. Klantvriendelijkheid en service staat hoog in ons vaandel, bel ons dan ook gerust voor vragen of een bestelling.

Deze score is berekend op basis van 740 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Harry 11-11-2019

Makkelijk te vinden op de site, Snel en correct geleverd tegen een gunstige prijs

Tevreden klant 09-11-2019

Accu van onze Acer had het begeven.
Het grote aanbod van Replace Direct, de snelle levering én een mooie prijs gaf de doorslag.

Tim25 08-11-2019

Ik heb voor deze site gekozen omdat je voor 23:00 nog kon bestellen en had de oplader de volgende dag nodig. De oplader is netjes geleverd. Fijn dat je voor merkproducten kunt kiezen of B-Merken maar die wel kwalitatief goed zijn

T 08-11-2019

Gevraagde product is keurig volgens afspraak op het aangegeven tijdstip geleverd, en het product voldoet prima aan de verwachtingen.

Louis de Schepper 08-11-2019

In de avond besteld, volgende dag ontvangen. Helaas was het niet de juiste accu, maar wel de gevraagde. de accu teruggestuurt met het verzoek het aankoopbedrag terug te storten, dat is nog even afwachten, maar daar heb ik wel vertrouwen in. Als dat aankoop bedrag inderdaad terug gestort wordt dan geef ik een 10 als beoordeling.

Fred 08-11-2019

Replacedirect heeft een zeer grote keuze aan onder andere laptop batterijen.
Zowel originele als andere merken.
Helaas heb ik de pech gehad dat de bestelde batterij niet de juiste was. Gelukkig biedt Replacedirect een prima retour en/of omruil service.

Gerrit 07-11-2019

Nadat ik eerst een verkeerde accu gestuurd had gekregen, wilde ik een nieuwe accu bestellen voor mijn HP laptop, samen met de jongeman die ik aan de telefoon kreeg, het nummer gecontroleerd en toen kreeg ik te horen, dat deze niet meer te leveren was. Hem medegedeeld, dat deze nog geen 3 jaar oud was en toen zei hij, dan is je waarschijnlijk een oud type verkocht. Na overleg met CoolBlue wederom contact gezocht, toen een jongedame gesproken en die vertelde, dat de accu wel in hun assortiment zat en zelfs ook een van een ander merk. Dus alles toch goedgekomen en opgelost, maar vond het wel kwalijk van de eerste verkoper die ik gesproken had.

To 07-11-2019

Ik heb een accu voor mijn tablet gekocht. Die bleek goed te zijn, maar mijn tablet bleek een ander mankement te hebben. Ik heb gebeld om de accu terug te mogen sturen. Snel kreeg ik een email met daarin instructies om het terug te sturen en het bedrag wordt dan snel teruggestort.
Duidelijke service.

Elly 07-11-2019

Klantvriendelijk, behulpzaam en een snelle levering.
Één artikel van mijn bestelling was niet op voorraad, maar hierover werd ik goed op de hoogte gehouden en het artikel werd alsnog snel geleverd.

Jaap 06-11-2019

Het beeldscherm wat ik nodig had bleek na wat e-mail verkeer niet voorradig. Maar toen ik het onderdeelnr intikte bij jullie site bleek er toch een scherm te bestaan. Op de gok toch maar besteld. Het paste niet, maar na wat aanpassingen kon ik het toch monteren en het werkt, dus voor mij is het prima. Alles werkt weer.
Levering was supersnel.

Aart 06-11-2019

prima webwinkel. Bestelling wordt keurig de volgende dag geleverd volgens de website.

Pris 06-11-2019

Ik heb hier vaker besteld en heb tot nu toe geen klachten. Het assortiment is ook uitgebreid, levering snel en dat wat geleverd wordt werkt.

Mijn Asus laptop gaat nu weer een tijd mee door vervanging van de accu. Helemaal top.

Ron 04-11-2019

Makkelijk onderdelen kiezen uit de onderdelen (Bosch) lijst. Supersnelle levering. Binnen 24 uur weer een nieuw koelkast flessenrek

Florian Rossignol 03-11-2019

Site bien conçu. Moteur de recherche performant pour trouver ce que l'on veut. Large choix de produits. Prix avantageux. Et livraison super rapide ! A recommander 100%.

Veronica 01-11-2019

Super...
Het stond allemaal zo goed beschreven op de site.
Makkelijk en snel in huis.

Peerix 01-11-2019

Het is de eerste keer dat ik hier spullen heb besteld.
Zowel het bestellen als het leveren is prima verlopen.
Zodoende heb ik niets te zeuren.
Een website om te onthouden!

Sandrasc 01-11-2019

Gebruiksvriendelijke website, artikel was hier het goedkoopst en werd snel en goed verpakt verzonden.

Gijs 31-10-2019

Juiste onderdeel (nieuwe snaar voor de trommel) voor mijn droger
Snel geleverd
Heb nu een 'Zelf gerepareerd' sticker op de trommel :)

Stan 31-10-2019

Ik had een accu voor mijn Asus laptop besteld. Na deze te hebben gemonteerd bleek de accu niet te werken. Na goede tips van ReplaceDirect kreeg ik de accu alsnog niet aan de praat. Ik heb toen mijn bestelling retour aangevraagd. Had de volgende dag weer een nieuwe accu! Deze werkte wel in een keer. Bedankt ReplaceDirect!

Arjan 30-10-2019

Eerste batterij werkte niet. Binnen 2 dagen een nieuwe zonde gedoe. Top service!

Hansen 25-10-2019

Advies over artikel was perfect en levering netjes op tijd . Artikel gemonteerd en scheerapparaat was weer als nieuw.

Ton 24-10-2019

Deze shop heeft service hoog in het vaandel staan. Leveringen worden, evenals retouren, snel afgehandeld. De shop overtuigt ook met het uitgebreide assortiment , waarbij voor één product meerdere alternatieven beschikbaar zijn in verschillende prijsklassen. Chapeau!

Bob D 24-10-2019

Enorm uitgebreid assortiment tegen heel redelijke prijzen. En alles de volgende dag in huis. Top!

Sicco 23-10-2019

Het is net geen 10 omdat ik pas klant ben. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen bij vrienden en kennissen. Pakje kwam snel en ongeschonden aan.

Henk y 22-10-2019

Uitstekend geholpen door een medewerker, nieuwe accu aangevraagd, snel geleverd.

J. 21-10-2019

snelle levering, goede informatie, iedere keer weer een probleemloze levering. ik ben al een 6 jaar een tevreden klant.

Marian 21-10-2019

Ik zocht een nieuwe batterij voor de laptop van mijn moeder die bijna 80 jaar is. Nu heb ik zelf weinig verstand van laptops dus was dan ook blij dat de site goed overzichtelijk was en heb de nieuwe batterij erg makkelijk kunnen bestellen deze was dan ook netjes en goed verpakt geleverd.

Dirk van Tellingen 21-10-2019

Onze jongste zoon raadde me aan de onderdelen bij jullie te bestellen, hij heeft goede ervaringen met jullie. Positief aan het pakketje is, dat jullie papier gebruiken als opvulling en geen plastic!!

Nico 19-10-2019

Wederom goed geregeld na wat kleine misverstanden over de levertijd. Verder alles keurig afgeleverd.

Jeroen 18-10-2019

snelle service, goed ingepakt. voldoende keus en blij met mijn keus. prijs kwaliteit klopt gewoon. tevreden end gebruiker.

arjan 14-10-2019

zeer behulpzaam bij het vinden van het juiste artikel. Ook nadat ik zelf in 1e instantie het onjuiste artikel had besteld, zeer coulant in retourzending en terugbetaling van netto bedrag.

Eric 13-10-2019

Ik had mini Torx bitjes besteld. Deze zijn Snel geleverd, en waren van heel goed materiaal!

Maarten van Amsterdam 11-10-2019

De service is heel goed, ze blijven doorgaan tot ze het juiste product hebben geleverd, en alles kan terug zolang je niet tevreden bent. De deadline voor retour is eenvoudig te verlengen. De helpdeks weet waar hij het over heeft.

Ivo 11-10-2019

Ik was opzoek naar een laptoplader met een nogal exotische connector. Deze heb ik tijdens mijn eerste zoektocht online niet kunnen vinden voor een redelijke prijs (minder dan E 40,-). Toen met verse tegenzin naar de MediaMarkt gegaan, waar ze deze lader ook niet hadden. Gelukkig wist een medewerker me naar replacedirect.nl te verwijzen.
Replacedirect had deze lader wel op voorraad en deze was binnen een halve dag geleverd!

TH 11-10-2019

Ik kon hier een onderdeel van Kenwood vinden dat goedkoper was dan bij de andere aanbieders en dat de eerstvolgende dag leverbaar was. Heel tevreden met de aankoop, maar vooral met de prijs/gemak/levertijd verhouding!

Coen 09-10-2019

Ik was op zoek naar een accu met lader voor een oude handboormachine. Op de site van Replacedirect zeer eenvoudig en snel de juiste onderdelen gevonden en besteld. En zelfs de volgende dag al ontvangen en helemaal in orde nu! Uitstekend

Martijn 09-10-2019

Goed ingepakt. Ik had een simkaarthouder besteld, past precies niks mis mee. Alleen kwam het in een doosje terwijl het makkelijk in een envelop had gekund.

Peter Gardenier 08-10-2019

Vanwege positieve ervaring bij een voorgaande bestelling heb ik nu weer een bestelling geplaatst bij Replacedirect.nl. 's Avonds besteld en de volgende dag al afgeleverd. Ik moest wel de bestelling opkrikken om voor een gratis verzending in aanmerking te komen. Maar alles snel en correct afgehandeld.

Anton 07-10-2019

Ik kon bij Replacedirect zelfs van een wat ouder apparaat onderdelen bestellen. En je hebt het heel snel in huis. Ook de service is erg goed en adequaat. Kortom: Ik ben heel tevreden.

C. Faeseler 06-10-2019

Goede duidelijke shop, wat ons beloofd is, is ook nagekomen de verzending is op tijd afgeleverd.

Bikertje 56 06-10-2019

telefonisch goed bereikbaar en duidelijk antwoord op mijn vragen.
Goede afhandeling van een retourzending

Robert A 05-10-2019

Goed, gesorteerd, snel en fijn dat dingen weer gerepareerd kunnen worden: spaart kosten en milieu

JvS 05-10-2019

's zaterdag besteld en het accupack is 's maandags al bezorgd. Dit is erg snel , gezien het feit dat de bestelling gedaan is in het weekend

Hans Sol 04-10-2019

Alles wat je nodig kunt hebben is op de site makkelijk te vinden.
De producten zijn in hoofd groepen duidelijk verdeelt.
De levering is snel en eventueel telefonisch contact verloop zeer prettig.

R. Muilenburg 04-10-2019

Breed assortiment, goede merken, overzichtelijke rangschikking, vlotte toezending en afwikkeling.

Peter 03-10-2019

Genoeg keuze voor het juiste vervangende onderdeel dat ook nog eens makkelijk en snel te vinden was in het grote aanbod. Bovendien was het bestelde snel bezorgd ondanks dat de post een vertraging had. Kortom prima en ik ben zeer tevreden.

Yilmaz 02-10-2019

Ik heb een onderdeel besteld voor mijn Babyliss trimmer model E835E. Echter heb ik het verkeerde onderdeel besteld. Vervolgens heb ik gemaild met de vraag of en hoe ik het terug kan sturen tot op heden geen reactie gehad. Jammer.

Bastiaan van Eck 02-10-2019

Niets geleverd, geen communicatie, simpele dvd brander na 6 weken zonder opgaaf van reden nog steeds niet geleverd . Het beloofde geld retour uiteraard niet ontvangen.::: waardeloos bedrijf!

H.C. Peerdeman 02-10-2019

Was kleine bestelling (aanvulling toners) .
Keurig en in goede staat de volgende dag,tijdgepland ontvangen.

Laurens Sanders 02-10-2019

Ondanks door mij dubbel besteld onderdelen, geen probleem ondervonden met het retour mogen zenden van deze delen, waarvoor pluim !