Replacedirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Replacedirect.nl.

Replacedirect.nl stelt zich voor

ReplaceDirect is jouw persoonlijke expert met het grootste aanbod onderdelen en accessoires voor elektronische apparaten. Zo vind je op onze site gemakkelijk een nieuwe accu of adapter voor je laptop, tablet, smartphone of boormachine. Daarnaast bieden wij allerlei accessoires zoals een hoesje voor de iPad of een reisstekker zodat je ook op vakantie gebruik kunt maken van je geliefde apparaat. Is het product op voorraad en bestel je voor 23.00 uur? Dan heb je het morgen al in huis. Klantvriendelijkheid en service staat hoog in ons vaandel, bel ons dan ook gerust voor vragen of een bestelling.

Deze score is berekend op basis van 667 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.7

Ik 19-08-2018 Via de website gekocht

Snel en volgens afspraak

Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.nl

De site geeft prima informatie. Zeker als je twijfelt over wat je nu precies moet hebben, kom je hier vrij makkelijk achter door de stappen te volgen.
Bestelde batterij volgens afspraak ontvangen. En niet onbelangrijk, kwaliteit van product voldoet aan verwachting. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zelfs de benodigde schroevendraaiers zaten er bij.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Annette 19-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Kon goed vinden wat ik nodig had, prima service. Ik had het pakketje heel snel in huis. (Had van mij ook een dag later mogen zijn) Jammer dat je voor brievenbuspost evenveel betaald als een pakketje (tot een bepaald gewicht) maar verzendkosten zijn redelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bertus 18-08-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling!

Zoals boven omschreven. Zeer snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling en overzichtelijke website met zoveel bestel mogelijkheden.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Stofzuiger handgreep 18-08-2018 Via de website gekocht

Stofzuigerhandgreep

Duidelijke website met foto's zodat je zeker weet dat je het goede product besteld. Snel verzonden, echter alleen 3 dagen moeten wachten op Postnl.

Marion 18-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, top!

Via website eenvoudig opgezocht, gevonden, besteld en de dag erna al binnen.
Met andere woorden: Geweldige service, top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Caro 18-08-2018 Via de website gekocht

Ze nemen de tijd en geven goede voorlichting.

Wij hadden een toetsenbord v asus besteld, maar asus is zeer onduidelijk met het links en rechts aansluiten. Na goed overleg, ze namen de tijd om het juiste toetsenbord uit te zoeken .... wat een geduld hebben die mensen. Dankzij hun heeft dit rookie zelf haar toetsenbord vervangen ennnnn hij doet het weer.
Thxxx

Wouter 18-08-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Bestellen op website is werkelijk een makkie. De bestelde goederen werden snel bezorgd. De bestelde goederen waren keurig verpakt, zodat kans op beschadiging klein is.

Rinus 17-08-2018 Via de website gekocht

Super snel volge de dag al in huis

Vrijdag besteld 16.00 volgende dag zaterdag al in huis super volgende bestelling weer bij deze webshop. Komen na wat ze beloven.

Paulien 17-08-2018 Via de website gekocht

Top geregeld

Gegoogled op product en merk, besteld en super snel bezorgd. Artikel paste precies op de droger. Kan niks anders zeggen dan top bedrijf

Theo 17-08-2018 Via de website gekocht

super snel en goed

makkelijk te vinden en duidelijke type/model aanduiding. en daarbij ook nog een hele snelle verzending.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. van de Griendt 16-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, juiste product, nette prijs

Vervanging van een laptop scherm, juiste product, scherpe prijs, en vlot bezorgd /geleverd. vervanging was (na opzoeken youtube filmpje) een fluitje van een cent, en de bijbestelde kunststof trim removers niet nodig gehad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Joren 16-08-2018 Via de website gekocht

Foutje Systeem

Ik had op 16 Juli drie bios batterijen besteld en direct betaald via ideal.
op 16 Aug 2018 kreeg ik een mail dat die rekening nog openstond.
Ik mail terug dat ik de rekening daadwerkelijk had betaald en kreeg geen reactie.
Na een uur op internet navragen hoe dat kan wist ik zeker dat de rekening dus echt was betaald aan Replace direct.
Dus ik bel Replace direct en het bleek een foutje in hun systeem wat kan gebeuren,er hoeft immers maar 1 cijfer anders te zijn.
Ik heb daar een rot gevoel van overgehouden en ondanks de goeie service van snel en correct leveren durf ik niet meer iets bij Replace direct te bestellen en zal eerst kijken of een ander bedrijf hetzelfde kan leveren....

Andrew 16-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service, bedankt!

De website is makkelijk te gebruiken, het aantal artikelen is groot en alles voor een zeer goede prijs!

Prima! 15-08-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Goede service ben netjes geholpen. Lang moeten zoeken voor het juiste product dat had Replace Direct.

Marja 15-08-2018 Via de website gekocht

Duidelijke site Snelle levering

Duidelijke site. Overzichtelijk wat op voorraad is en wat niet. Ook meteen duidelijk wanneer t wel geleverd kan worden. En snel en netjes geleverd.

J. 15-08-2018 Via de website gekocht

Goede service

Uitgebreide en overzichtelijke webshop, met een goede zoekfunctie en een duidelijk resultaat. Voor eventuele vragen ook telefonisch goed bereikbaar. De levering was snel en netjes. Zeer tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Doorn 15-08-2018 Via de website gekocht

Probleemloze bestelling en levering

Heel makkelijk om in de webshop het juiste artikel te vinden. De bestelling werd supersnel en in prima staat geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tevredenklant.nl 14-08-2018 Via de website gekocht

Goeie service

Het product werd snel geleverd 1 dag na bestelling. Geen problemen mee. Werkt goed. Als ik eerlijk moet zijn had ik het niet zo goed verwacht vanwege de prijs. Goeie service met track and trace van postnl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Mathias 14-08-2018 Via de website gekocht

Goede levering, geen goede service.

Op Replace direct een CPU koeler besteld via het type laptop en het partnummer. Volgende dag in huis, zeker een topservice alleen toen ik de doos uitgepakte en leek het alsof er nog een kliksysteem opzat wat er niet hoorde. Dus die er afgehaald en geprobeerd te plaatsen, helaas lukte dit niet en was het een verkeerd part nummer, dus heb ik de klantenservice gebeld en kreeg te horen dat ze niks voor me konden betekenen.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• Klantenservice

Ton Driesen 14-08-2018 Via de website gekocht

snelle levering

veel artikelen en correcte behandeling van de klant. zal zeker weer een orderplaatsen. ben tevreden en kan iedereen dit bedrijf aanraden

J.Ph .de Leeuw van Weenen 14-08-2018 Via de website gekocht

Goede service , snelle levering .

Produkt is snel geleverd , voor een goede prijs en met redelijke verzendkosten , al met al inclusief verzendkosten de laagste prijs .

Fokke 14-08-2018 Via de website gekocht

Juiste product en prijs.

Een nieuwe accu voor de boormachine besteld. Niet origineel door Bosch maar een passend vervangend product voor een nette prijs. werkt minimaal net zo goed als het origineel en snel geleverd.

Kitty Vorstenbosch 13-08-2018 Via de website gekocht

Top Service

Ik heb kort na elkaar 2 artikelen besteld. Het eerste kwam na 3 dagen pas binnen, maar het tweede artikel werd een dag later bezorgd.
Ik heb er verder geen klachten over. Het was heel goed verpakt en ik werd ook heel erg goed op de hoogte gehouden, ook bij de eerste keer, wanneer het artikel bezorgd zou worden. Je krijgt ook goede informatie over betaling en inzage van factuur .

Chris 12-08-2018 Via de website gekocht

Dat geeft weer energie

Accu van Accuboor leeg en op. Veel te lang gewacht met vervanging, waardoor ik elke keer weer tegen een lege accu zonder kracht aanliep als ik m nodig had. Dacht eerst aan een hele nieuwe accuboor. Helemaal niet nodig dus!
Prima levering en dik tevreden.

Karin 12-08-2018 Via de website gekocht

Nog nooit van gehoord maar geweldig

Ik vergat de oplader van mn laptop in mn vakantiehuisje en ik werk vanaf mijn laptop. Dus het was wel tamelijk urgent dat er een nieuwe oplader kwam. Mediamarkt had niets dat paste en de verkoper maakte me attent op ReplaceDirect. Supermakkelijke website voor een niet zo'n heel slim mens op het gebied van online bestellen.. en de volgende dag de oplader al in huis. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ina van Wijk 12-08-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service.

Ik heb al eerder iets besteld alles tip top in orde goedelevering van het product. Als ik weer iets nodig heb bestel ik het hier.😀

Johan 12-08-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Tijdens de hittegolf van juli 2018 heb ik 's avonds laat (iets voor 23u) een airco onderdeel besteld voor onze DeLonghi mobiele airco en het lag de volgende dag 's middags al in huis! Die zelfde avond hebben we lekker koel kunnen slapen. Ik had dat niet verwacht met deze drukke tijd rondom airco's (en onderdelen). Uitstekende prijs ook nog eens! TOP!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marielle 12-08-2018 Via de website gekocht

Oplaadbare batterij nikon

Ik zocht een extra oplaad batterij voor mijn digitale camera. Toen kwam ik bij replace direct uit. Goede en snelle levering. En niet duur. Tevens heb je garantie voor je product. Top

Marcel 12-08-2018 Via de website gekocht

Goed product, niet optijd bezorgd

De shop is prima en overzichtelijk.
Alleen vind ik wel dat als je iets besteld het ook bezorgd moet worden op de dag dat je het beloofd

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Paul 11-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering

Niemand kon de spruitstukjes van de gasplaat leveren belalve hier. Zaterdagavond besteld en maandag al in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard 11-08-2018 Via de website gekocht

Snel en juist geleverd!

Batterij voor Nikon niet meer in fysieke winkels leverbaar en hier gewoon op voorraad. Rond 22:30 besteld en volgende dag in de bus. Klasse!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Mans 10-08-2018 Via de website gekocht

Snel geleverd zonder probleem

Een snelle overzichtelijke site met toegang tot meeste artikelen die op voorraad zijn dat is de grootste plus gelijkt te zien wel of niet beschikbaar en binnen 24 uur geleverd prima ga zo door .

Autobedrijf F Nouws 10-08-2018 Via de website gekocht

geweldige services

s`avonds besteld andere dag geleverd, Onderdelen gelijk gebruikt om de vaatwasser te repareren. onderdelen paste precies

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robin 10-08-2018 Via de website gekocht

Goede after-sales zorg

Ik had twee opladers besteld maar er was er maar 1 bezorgd (wel snelle bezorging!). Gebeld en het werd meteen uitgezocht en ik ben persoonlijk teruggebeld met excuses en dat het er zo snel mogelijk aankomt.

bakker 09-08-2018 Via de website gekocht

prima service

scherm voor laptop snel gevonden op de website, snelle levering en prima verpakt en een gunstige prijs .top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Lenie 09-08-2018 Via de website gekocht

Gezocht en gevonden!

Voor onze Bosch stofzuiger een bepaald soort filter nodig. Even surfen op het internet. Kwam bij ReplaceDirect terecht en zowaar ze hebben het op voorraad. Besteld via een snelle werkbare website en de volgende dag in huis. Hoe simpel kan het zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

M.A.C.M.Ceelen 09-08-2018 Via de website gekocht

dat is tenminste waarmaken wat je beloofd

batterij vervangen van een labtop waarvoor je de labtop moet openschroeven niet mijn sterke kant maar dankzij de gedetaieerde fotos van de benodigde batterij en duidelijke omschrijving van type labtop goed kunnen vinden wat ik zocht s'avonds rond 10 uur besteld en volgende dag rond middag uur al binnen dat is service op zijn best en nog een kritische prijsstelling ook

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 09-08-2018 Via de website gekocht

zoals het hoort

zeer duidelijke productomschrijving met eventuele alternatieve artikelnummers en merken geven een helder en makkelijke keuze.

Ella 09-08-2018 Via de website gekocht

Snel en correct

Twee tablet accu's besteld tegen gunstige prijs. Ze werden snel de volgende dag geleverd. Zeer Tevreden!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frans 09-08-2018 Via de website gekocht

Hm...

Laptopscherm besteld. Vlotte levering en uitstekend verpakt. Maar! Het scherm dat ik ontving (CMN14C9) was niet het scherm dat ik had besteld (B140HAN01.1) en is van mindere kwaliteit, (kleiner kleurbereik) terwijl ik wel de prijs van het aangeboden scherm betaalde. Ik heb het geaccepteerd omdat het scherm verder in orde was en omdat ik het dringend nodig had, maar ik heb dit wel met tegenzin gedaan. Dus een waarschuwing voor iedereen: let op dat u het scherm krijgt dat u hebt besteld.

Aad 09-08-2018 Via de website gekocht

Goed product, factuur kan beter

De geleverde accu is prima; mijn laptop loopt weer als een zonnetje. N.a.v. de factuur dacht ik echter een verkeerd product te hebben gekregen: op de site staat dat de accu een vervanging is voor o.a. de XPS17, maar op de factuur staat alleen de XPS14.

Coen Voordouw 08-08-2018 Via de website gekocht

Goed en snel geleverd!

Helemaal tevreden! Het juiste onderdeel van de originele producent, snel en (voor dit goedkope kleine onderdeel) tegen lage verzendkosten geleverd. Helemaal top.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Huub 08-08-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Laagste prijs en snelle levering. Laagste prijs en snelle levering. Laagste prijs en snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Mart 08-08-2018 Via de website gekocht

Prima gregeld

Verkeerd onderdeel binnen.
Zonder problemen mogen terugsturen TOP
Dat noem ik nog eens service. Zeker aan te bevelen

Vb 07-08-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen

Duidelijke taal voor een leek, snel geleverd.
Mooie website en goede zoekmachine. Veel keuze tussen de producten.

Marianne 07-08-2018 Via de website gekocht

Behulpzame klantenservice

Het artikel dat ik besteld had, paste niet op mijn stofzuiger.
Daarna heb ik contact gehad met de klantenservice.
Die voor mij heeft uitgezocht dat de voor mijn stofzuiger benodigde slang niet in de collectie zat.

Het retour zenden van de verkeerde slang leverde geen problemen op.

jp van Lee 07-08-2018 Via de website gekocht

goede service en op tijd geleverd!

omdat deze winkel de juiste en passende accu's op voorraad had en ook omdat de accu's op voorraad waren,dus een snelle levering was mogelijk en ook gedaan.

Antoimette 07-08-2018 Via de website gekocht

Supergedelegeerden service

Snelle verzending; goed verpakt ontvangen. De prijs was ook goed. In verhouding een lagere prijs dan elders

A 07-08-2018 Via de website gekocht

direct geleverd

Alle winkels in mijn woonplaats bezocht maar geen enkele elektronicawinkel kon de accu voor mijn gsm telefoon leveren.
Bij Replacedirect de accu besteld.
Accu voor gsm telefoon volgende dag direct geleverd en zelfs op de aangegeven tijd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

José 06-08-2018 Via de website gekocht

geweldige service

Ik kon erg gemakkelijk een product vinden. Er werd gemeld dat ik verzend kosten moest betalen of nog voor een bep. bedrag bijbestellen. Vond ik prima. IK heb nog even gezocht op de site en vond toen nog een product dat ik al tijden aan het zoeken was. Even gebeld en meteen een goed antwoord. Dus dat product ook besteld en toen werd ik nog geattendeerd op 10,- korting ivm 15 jarig bestaan. Ik ben helemaal tevreden. Dank jullie wel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -