Replacedirect.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Replacedirect.nl.

Replacedirect.nl stelt zich voor

ReplaceDirect is jouw persoonlijke expert met het grootste aanbod onderdelen en accessoires voor elektronische apparaten. Zo vind je op onze site gemakkelijk een nieuwe accu of adapter voor je laptop, tablet, smartphone of boormachine. Daarnaast bieden wij allerlei accessoires zoals een hoesje voor de iPad of een reisstekker zodat je ook op vakantie gebruik kunt maken van je geliefde apparaat. Is het product op voorraad en bestel je voor 23.00 uur? Dan heb je het morgen al in huis. Klantvriendelijkheid en service staat hoog in ons vaandel, bel ons dan ook gerust voor vragen of een bestelling.

Deze score is berekend op basis van 552 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.8

H.Bootsm 19-06-2018 Via de website gekocht

Super tevreden

Goede producten een geweldige service en zeerklantvriendelijk.prijzen van de artikelen zijn super.
Ik maak geregeld gebruik van de diensten van replace direct en heb alleen maar lof.

Blije klant 14-06-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf!

Samsung schermpje besteld deze conenectoor bleek niet goed te werken. Retour aangevraagd duidelijk instructies gekregen voor t gratis retourneren, op de post gedaan en een dag later een nieuw scherm je binnen gekregen! Top service en bedrijf!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Harry 12-06-2018 Via de website gekocht

Met de snelheid van het geluid

Nu meerdere malen bestellingen geplaatst. In het begin beetje problematisch. Nu een bestelling voor een vrien die er binnen 24 uur werd afgeleverd. Documentatie voortreffelijk waardoor kans op foute bestelling onmogelijk was. Hiervoor hulde. Alle informatie klopte voor 100%

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• Verzendkosten

business enabling group bv 11-06-2018 Via de website gekocht

top als vanouds!

Ik hoef niet ver te zoeken, dat is super comfortabel want het assortiment is zeer volledig. Over het proces verder niet praten, want dat is gewoon perfect en een voorbeeld voor veel anderen!

elenpe 11-06-2018 Via de website gekocht

prima service

Gemakkelijk een bestelling te plaatsen via de website.
Goede en snelle afwerking van een bestelling.

MM technische service 09-06-2018 In de winkel gekocht
Beek en Donk

Helemaal goed

Zeer goede ervaringen, Prima service. Aan de balie, snel meedenkend personeel, dat klantgericht meedenkt. Snelle afhandeling en omruiling van verkeerd bestelde materialen. Een handige en duidelijke email-service, met meldingen over de bestelling.De koffie is tevens een aanrader.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Piet Legemaat. 09-06-2018 Via de website gekocht

Maken waar wat ze beloven.

Ik heb in mijn leven al heel wat besteld via de website tot mijn volle tevredenheid. Toen ik een pakje zonder inhoud kreeg geleverd, werd er dezelfde dag nog voor een oplossing gezorgd en werd er een nieuwe geleverd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Frans Klein 07-06-2018 Via de website gekocht

Prima service,

Alles duidelijk ben zeer tevreden over de geleverde artikelen en de geleverde service zal alle bekenden op de hoogte brengen

Robbert 06-06-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering!

Accu van mijn e-bike liet het plotseling afweten. Op internet gezocht (en prijzen vergeleken) en via de website laat in de middag de bestelling geplaatst en de volgende morgen om half tien in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel 06-06-2018 Via de website gekocht

Steeds snelle levering en goede kwaliteit!

Ik heb al meerdere keren een onderdeel (accu, lader e.d.) besteld. Steeds de volgende dag bezorgd. De kwaliteit van de onderdelen is prima. Wel mag op de website bij zwaardere PC accu's helderder vermeld worden dat deze dikker zijn dan de standaard accu.

Joost 28-05-2018 Via de website gekocht

Stond al ingevuld: geweldige service!

Keuze, bestel- en betalingsmogelijkheid, verzenden, verzendsnelheid en retourneren vanwege verkeerd besteld: allemaal dik in orde.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo 27-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service! snelle levering.

De eerste levering ging niet helemaal goed, maar na 1 telefoontje werd alles tot in de puntjes geregeld. Dus ik bestel zeker weer!

dok 26-05-2018 Via de website gekocht

Prima verlopen

Goedkoop prima kwaliteit en snelle levering niks maar aan te voegen.Behalve dat ik 100 tekens moet tikken brrr zo sleht

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

victor 25-05-2018 Via de website gekocht

prima

Prima regeling van website, bestellen ging ook zonder moeite.

nadelen:
- relatief lange levertijd
- dure verzendkosten

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Ruud 25-05-2018 Via de website gekocht

Prima en zeer snelle service

Goede toegankelijke website. 's Avonds besteld, volgende dag 's middags in huis. A++++++++++++++++++

Karel 21-05-2018 Via de website gekocht

Aanfluiting van jewelste

Inmiddels is mijn accu levering weer elke dag een dag later bezorgd volgens de website. Elke dag wordt het opgeschoven. Dit is echt lachwekkend en geen mail om dat te bevestigen, helemaal niets. Wie runt deze webshop? Wat is er aan de hand met de bedrijfsvoering en management?

Ton K 12-05-2018 Via de website gekocht

Yanec Laptop Accu HP Pavilion dv76190ed

De shop is prima niks op aan te merken maar de Yanec Laptop Accu voor mijn
HP Pavilion dv76190ed heeft het al na drie jaar begeven dat vind ik nou net even te kort maar dat zal wel gewoon zijn.

elena 08-05-2018 Via de website gekocht

snel, en goede prijzen

duidelijke, overzichtelijke site, kwaliteit/prijs is dik in orde, snelle levering.
ben niet zo.n fan van kopen via website maar kan deze aanbevelen

Beste Elena,

Dankje voor deze positieve feedback. Fijn dat het je is opgevallen dat onze webshop erg toegankelijk en makkelijk is voor klanten. Tot de volgende keer.

Beeootje 07-05-2018 Via de website gekocht

adapter laptop

Heb meerdere ervaring met deze webshop en altijd tot volle tevredenheid. goede gemakkelijke website . snelle levering en zeer gunstige prijzen. Ook mij volgende bestelling zal weer bij hun zijn.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Heer/Mevrouw,

Dankje voor deze positieve feedback. Wij doen altijd ons best voor de klant en fijn dat het je is opgevallen. Tot de volgende keer.

Rian 06-05-2018 Via de website gekocht

Prima service!

Een overzichtelijke website die je snel naar het juiste artikel leidt. De volgende dag mocht ik de bestelling al in ontvangst nemen. Een prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice

Minpunten

• -

Beste Rian,

Bas 05-05-2018 Via de website gekocht

Super service

Zeer snel in huis. Na demonteren bleek de aansluiting van het beeldscherm niet de goede te zijn. Klantenservice stuurde direct de juiste naar mij op en verkeerde scherm kon kosteloos retour gestuurd worden. Minderprijs word netjes teruggestort op bankrekening. Top dus en boven verwachting...

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Bas,

Dankje voor deze positieve feedback. Wij doen altijd ons best voor de klant, ook als er een keer iets fout gaat. Fijn dat het je is opgevallen. Tot de volgende keer.

Barry 05-05-2018 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Mijn laptop scherm had een dode pixel.
Dit is goed opgelost. Volgende dag al een nieuwe in huis.
Goede en snelle service. Reageert ook snel.
Aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Barry,

Koelkast onderdeel 05-05-2018 Via de website gekocht

Super snel en netjes!

Ik zocht een onderdeel voor mijn koelkast, hier was het netjes en duidelijk geregeld en snel binnen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Robert 04-05-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, prima product, levering kan wel sneller.

De website is heel snel en duidelijk. Groot assortiment, goede prijzen. Bestellen ging ook erg gemakkelijk. De levering duurde wel vrij lang, meer als een week. Door het grote assortiment is het een ideale site om artikelen te vinden die ergens anders niet te krijgen zijn, of dat je minder keus hebt. Voor de leveringssnelheid zou ik wel eerst kijken bij andere sites die de volgende dag leveren.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Levertijd

Beste Robert,

Dankje voor deze positieve feedback. Wij doen altijd ons best voor de klant en fijn dat het je is opgevallen. Wel jammer dat je niet sneller de gewenste artikelen hebt kunnen ontvangen. Tot de volgende keer.

andrew 04-05-2018 Via de website gekocht

SuperService

Correcte informatie op de site, snel te vinden en redelijke prijs. Daarnaast een snelle levering aan huis.

Beste Andrew,

Marleen 03-05-2018 Via de website gekocht

Heel erg tevreden

Mijn oplader van mijn laptop was kapot en had wanhopig een nieuwe nodig. Via replacedirect heb ik voor een goede prijs een nieuwe oplader gekocht die de volgende dag al binnenkwam. Super tevreden. 10/10 would recommend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Marleen,

Anouk 03-05-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

De oplader van mijn stokoude laptop begaf het plotseling. Totale paniek want zoiets vind je niet zomaar bij elke winkel. Maar Replacedirect had hem zomaar, en binnen een dag had ik hem ook al in huis. Ik heb mijn laptop nauwelijks hoeven missen. Topservice!

Beste Anouk,

Anneke westenenk 03-05-2018 Via de website gekocht

Batterijen besteld

Ik heb 3 bestellingen gedaan. 1 ervan wil ik terug doen. Is de verkeerde. Maar kom er niet achter hoe.

Beste Anneke,

Je kan ons altijd bellen en/of mailen. Wij staan klaar om je direct te helpen waar nodig. Dat is nooit een probleem bij Replacedirect.

Rai 02-05-2018 Via de website gekocht

Uitgebreide keuze en (super)snelle levering!

Omdat mijn eigen Macbook adapter het (heel fijn net voor mijn deadlines) had begeven, was ik opzoek naar een snelle vervanging. Echter, omdat mijn Macbook en de daarbij behorende adapter vrij gedateerd zijn, verkochten de meeste grote electronicawinkels deze niet meer. Replacedirect gelukkig wel! En deze werd ook nog eens de volgende dag (op maandag) goed verpakt geleverd. Ik ben dan ook een erg tevreden klant! :)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Rai,

Dankje voor deze positieve feedback. Wij doen altijd ons best voor de klant en fijn dat het je is opgevallen en erg tevreden bent. Tot de volgende keer.

Tom 02-05-2018 Via de website gekocht

Vervangende Accu, top kwaliteit en een waardig vervanger.

Snelle levering. Vervangende artikel was goed te vinden op de website. Bestellen was daarna zo gepiept. Goed verpakt!

Beste Tom,

Nico Paardekooper 02-05-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Vlotte levering. Goed advies. Ruime keus ik raad iedereen aan om bij jullie te winkelen. Tot de volgende keer.

Beste Nico,

Gerard 01-05-2018 Via de website gekocht

Prima volgens afspraak geleverd

Ik heb het product gemakkelijk kunnen bestellen en betalen via de website. De snelle levering werd conform afspraak waargemaakt.

Beste Gerard,

Ivo 30-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Een reparatiesetje en replacement waterbak besteld. Snel apart (gratis) verstuurd. Bij reparatieset ontbrak een veer. Hele set opnieuw gratis geleverd. Uitstekend gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Ivo,

Dennis 29-04-2018 Via de website gekocht

Samsung levert niet aan particulieren. Dus fijne service

Fijne winkel waar je makkelijk kunt vinden of ze onderdelen van je apperaat leveren. wat betrefd een tablet had ik geluk bij een smart tv had ik helaas pech en leverden jullie niet onderdelen vsn een specifiek model.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Beste Dennis,

Dankje voor deze positieve feedback. Wij doen altijd ons best voor de klant en fijn dat het je is opgevallen. Een tip voor de volgende keer, we hebben ook productspecialisten die kunnen uitzoeken of bepaalde onderdelen toch niet ergens aan te komen zijn.

Bob Mulder 27-04-2018 Via de website gekocht

Prima service

Duidelijke website en snelle juiste levering. Ik zal bij een volgende gelegenheid zeker weer va replacedirect gebruikmaken.

Pim Bos 26-04-2018 Via de website gekocht

Goede levering

De accu was volgens website op voorraad, om 22.00 uur besteld en inderdaad de volgende dag geleverd.

a3sen 26-04-2018 Via de website gekocht

geen problemen

levering volgens bestelling, goed verpakt, geen probleem, enkel postnl heeft verkeerd bezorgt..................

Jan 25-04-2018 Via de website gekocht

Service prima

Na lang zoeken en vragen kreeg ik dit adres. En ik ben er erg blij mee. Mijn battery was op en moest een nieuwe en die heb ik nu. En nu heb ik hem en kan ik weer zonder electra kan werken.

Beste Jan,

Kim 25-04-2018 Via de website gekocht

Goede service, snel en goedkoop ! erg tevreden.

Ik was bang dat dit een valse site was, maar alles ging zoals het hoorde en het was ook niet duur. en ik had het product de volgende dag al in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

W&SO Computerservice 24-04-2018 Via de website gekocht

Geweldige service

Lekker snelle levering en heel netjes verpakt. ik ga hier voortaan meer onderdelen voor laptops bestellen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Computerservice,

Dankje dat je zo positief bent over ons. Tuurlijk zien we je graag vaker terug bij ons, we staan voor je klaar om je goed te helpen.

Ad de Beer 23-04-2018 Via de website gekocht

Snel verzonden en makkelijk ingebouwd

ik heb een toetsenbord voor mijn HP probook besteld, het was er snel en inbouwen ging aan de hand van een youtube filmpje snel en makkelijk. De pc is weer als nieuw!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Beste Ad,

Dankje voor deze hoge score voor Replacedirect. Wij doen altijd ons best voor de klant en fijn dat het je is opgevallen. Tot de volgende keer.

mgpmul 23-04-2018 Via de website gekocht

Prima voorraad, prima service

Fijn dat ik nog onderdelen (een parketmond voor Electrolux stofzuiger) kon vinden. De volgende dag al in huis. Prima aanbod, prima service.

Rob 22-04-2018 Via de website gekocht

Veel beschikbaar snelle levering

Was online aan het zoeken naar onderdelen voor de Philips Saeco, replacedirect kwam naar boven als één van de weinige die het onderdeel op voorraad had, de volgende dag al kon leveren, zonder verzendkosten en voor een goede prijs. De keuze was dus snel gemaakt. Ik zal in de toekomst zeker eerst op deze site kijken.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Rob,

Gerla 22-04-2018 Via de website gekocht

Prima service !

Accu was niet meer leverbaar, meteen een goed alternatief. Die uitstekend werkt. Ook de prijzen zijn concurrerend met andere webwinkels.

Beste Gerla,

Dankje voor deze positieve feedback. Wij doen altijd ons best voor de klant, ook als dat betekent dat het origineel niet meer leverbaar is. Vaak hebben we ook nog andere mogelijkeden/alternatieven. Tot de volgende keer.

I 22-04-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Ik werd vriendelijk en accuraat geholpen aan de telefoon, nav een vraag over een produkt. Bestelling via internet ging makkelijk, en zoals beloofd had ik het product de volgende dag in huis.

Beste heer/mevrouw,

Peter 22-04-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede Service

Deze webshop krijgt van mij 5 sterren! Snelle en accurate levering, echt een aanrader. Groot assortiment.

Beste Peter,

Dankje voor de vijf sterren!. Wij doen altijd ons best voor de klant en fijn dat het je is opgevallen. Tot de volgende keer.

Wilbert 21-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service

Product werd heel snel geleverd, was helaas klein mankement aan, was geen probleem, gratis retourneren, volgende dag een nieuw product, totaal geen gezeur, echt klasse!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste Wilbert,

Mark 21-04-2018 Via de website gekocht

top service!

verkeerde ram module besteld (geen low voltage), binnen 1 dag had ik het correcte artikel binnen en via rma kon het verkeerd bestelde artikel gratis retour

Beste Mark,

Wim Goes 21-04-2018 Via de website gekocht

Prima service en prompte levering

Onderdelen via productie nr. snel te vinden.
Door een koppelings foutje in het computer systeem werd 1 van de 3 bestelde onderdelen foutief aangeleverd. Het mailtje van mij werd onmiddellijk opgepakt en het juiste onderdeel was de volgende dag in huis. Een pluim voor deze snelle en correcte reactie

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Beste WIm,

E.Snoek 20-04-2018 Via de website gekocht

Zeer snelle levering en kwalitatief zeer goed

De accu voor mijn Hitachi boor laadde van het ene op het andere moment niet meer bij, moest me dus redden met 1 accu. Via hier een nieuwe accu besteld en de volgende dag vroeg al in huis. De accu zelfs al gebruiksklaar, direct ermee aan het werk. Heerlijk een sterke en goed werkende accu. Inmiddels al anderen aangeraden hier een kijkje te nemen. Goede kwaliteit tegen een lage prijs.

Beste Heer/Mevrouw Snoek,

Dankje voor deze positieve review. Wij doen altijd ons best voor de klant en fijn dat het je is opgevallen. Dankje voor het aanbevelen van Replacedirect bij anderen.