Radiobeurs-tilburg.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Radiobeurs-tilburg.nl.

Radiobeurs-tilburg.nl stelt zich voor

Radiobeurs Tilburg is in 1946 opgericht als winkel in radio’s en radio-onderdelen en is met der tijd uitgegroeid tot specialist in alles dat met audio en video te maken heeft. Voor geruim 20 jaar zijn wij ook dé speciaalzaak op het gebied van dj-installaties en muziekinstrumenten, met onze collectie keyboards, slag-, blaas en snaarinstrumenten. Onze gitarencollectie is zelfs de grootste van de ruime regio. Het is dan ook niet meer dan logisch dat wij het vaste adres zijn voor vele studenten van de Rockacademie in Tilburg en de diverse artiesten die optreden in het popcentrum 013.

Schrijf een review voor deze winkel

Deze winkel is in het afgelopen jaar nog niet beoordeeld en heeft daarom geen cijfer. Wil jij anderen helpen door het schrijven van een review? We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-.

emmely keessen 14-03-2013

website was overzichtelijk en duidelijk. Bestelling was netjes verpakt binnen een paar dagen binnen.

sabbatan 15-11-2011

Gitaar besteld, binnen paar dagen keurig netjes ingepakt in huis. Echt geweldig zoals dat werkt.

Han Kruyswijk 23-09-2011

Echt gezocht naar het artikel. Gemakkelijke keuze, directe levering. Alles zonder mankeren. Prima webshop.

niejakke 27-01-2011

Zeer snelle levering!!!!!
Produkt voldoet helemaal aan de geadverteerde gegevens.
Voor herhaling vatbaar.

Theo83 13-01-2011

Duidelijke website. Goede prijs. Snel en netjes geleverd. Kan niet beter volgens mij!

avandriel 05-01-2011

Supersnelle levering.
Begin van de avond betaald via IDEAL en andere dag het bestelde artikel in goede staat ontvangen.

noks 30-12-2010

's ochtends gebeld of het product op voorraad was, bleek zo te zijn, daarna online besteld. Ging allemaal vlotjes. Via Kieskeurig meteen bij het juiste product, geen verborgen kosten. Set zou de volgende dag worden bezorgd. Tot mijn niet geringe verbazing stond de set al dezelfde dag thuis op mij te wachten. Levering binnen 12 uur, dat maak je maar zelden mee. Zal ook wel komen omdat ik ook in Tilburg woon. Maar toch, prima service.

vanbe 19-09-2010

Erg verzorgde en moderne website. Mijn bestelling was volgens aangegeven levertijd bezorgd tegen zeer scherpe prijs. Al met al dik tevreden !