Quofi - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Quofi.

Quofi stelt zich voor

alles voor de klus in en rondom het huis!

Deze score is berekend op basis van 2 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Joep 08-02-2019

heb op 6 feb een bestelling gedaan bij jullie.
Krijg van Bol.com een mail met bedankt voor de bestelling en ook de uiterste bezorgdatum. Krijg vervolgens via mail op 7 feb om 14.51 door dat chauffeur adres niet kan vinden. Of wij een telefoon nummer kunnen doorgeven. Ook is er een track en trace code doorgegeven. Bij navraag blijkt dat jullie op het laatste moment een andere vervoerder kiezen. hierdoor ben ik niet op de hoogte wanneer pakket komt.
Dit gedaan en vervolgens op 8 feb verlof opgenomen om bestelling in ontvangst te nemen. Uiteindelijk contact opgenomen met jullie via een medewerker.
Gezegd dat iedere vervoerder ons weet te vinden. Wij wonen in een appartementen complex in een voetgangersgebied, en hij kan met zijn auto niet tot aan de voordeur lopen. Tot 11.00 uur is er autoverkeer. Daarna gaan de palen omhoog. Hij had de auto om de hoek even kunnen parkeren en had dan misschien 15 tot 20 meter moeten lopen tot aan de voordeur van het complex.
Op de bon vermelden jullie dat bezorging uiterlijk op 8 feb is. Navraag bij jullie via een medewerker leverd het volgende op. Maandag word bezorgd ( vermoedelijk).
Ik ben zwaar teleurgesteld in deze bezorging. door de volgende punten.
De bestelling zou uiterlijk 8 feb bezorgd worden volgens bon.
Er is een track en Trace code gegeven van Post NL. Op laatste moment nemen jullie andere vervoerder. Jullie geven geen nieuwe track en Trace code!!!!!!!
Ik heb extra verlof opgenomen om deze bestelling in ontvangst te nemen.
De profielen waren jammergenoeg niet in een bouwmaat of andere doe het zelf winkel te koop.
De werkzaamheden die morgen zouden plaatsvinden kunnen geen doorgang hebben. Hierdoor moet werkman afgebeld worden met de mogelijkheid dat ik iets moet gaan betalen. Tevens rekenden wij erop dat alles zondag geverfd en al in orde zou zijn. ( op zondag is er een feestje gepland.)
Maandag moet ik iets zien te regelen als de bestelling komt, of verlof opnemen en weer een nieuwe afspraak inplannen met de werkman.

Jeroen 13-10-2018 Via de website gekocht

Onbruikbaar product geleverd gekregen

Flesje Loctite 243 besteld. Toen ik dit wilde gebruiken bleek de inhoud al half uitgehard te zijn. Helaas daardoor te laat gereclameerd en geen coulance van Quofi.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Belinda 14-07-2017 Via de website gekocht

Prima persoonlijke benadering, super probleemoplossers!

Wij hadden pech met de levering; tot 2 x toe raakte de zending beschadigd bij 2 verschillende koeriersdiensten (loodmenie blik kapot gegaan, vreselijke troep in de auto's), Quofi reageerde steeds prompt met mailtjes om ons op de hoogte te stellen (zelfs met foto's) en verstuurde steeds opnieuw een zending, we hadden eigenlijk de eerste zending dinsdag zullen krijgen, vrijdag werd zending nummer 3 succesvol afgeleverd! Binnen een werkweek alles opgelost, HULDE!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

eveline 17-06-2016 Via de website gekocht

bestelling van drie flessen vlechtwerkreiniger/beschermer werd nat in de doos afgeleverd. Flessen hadden gelekt. Na een mail met Quofi werden zonder problemen drie nieuwe flessen kosteloos opgestuurd. Klasse!

Aanbeveling
zeer goede service en goede prijzen.

diederickhagemeijer 17-01-2014 In de winkel gekocht

Aanbeveling
Top webshop goede afhandeling van order

Extra toelichting
snelle levering gratis verzending en product was goed verpakt