Quality-sexshop - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Quality-sexshop.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Prinkipos 10-04-2017 Via de website gekocht

Beste online sex shop!

Zeer betrouwbare,zeer snelle en eerlijke online shop!Snelle en keurige afhandeling!Een echte aanrader.Onze groeten uit Belgie,doe zo verder!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sara 15-08-2016 Via de website gekocht

Vibratorenco.be

Nette en overzichtelijke webshop met veel leuke dingen. Goeie uitleg bij produckten en gemakkelijke online betaling

Als je voor 20u bestelde volgende dag werd het pakje mooi afgeleverd, dus heel handig

Pluspunten

• Gratis verzending
  • morgen geleverd
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Weinig kledij

Jaarbe 30-01-2015 Via de website gekocht

Gemakkelijk en overzichtelijk

Zeer veel

Aanbeveling
Zou zeker aan anderen aanbevelen

Goede shopen groot assortiment

palingbonestaak 10-01-2015 Via de website gekocht

4,8

Informatie over betalen en bestellen staat erg onduidelijk, was al niet mogelijk om pakje gemak te kiezen. Er stond ook nergens dat je voor een creditcard extra moest betalen. Overigens werd dat nog wel gecompenseerd.

Niet erg discreet, alleen alleenstaanden laten bij dit soort zaken spullen direct aan huis bezorgen. Ik verzorg mijn oude ouders en wil toch liever niet aan de deur bezorgd hebben.

Assortiment
Behoorlijk assortiment met heel gunstige prijzen.

Aanbeveling
Geen discretie, bedrijf gaf aan dat met DHL (Pakje gemak ging al niet) gewoon bij een servicestation geleverd kon worden. Niet dus, ook DHL bevestigd achteraf dat dit alleen kan NADAT er een bezorger aan huis is geweest. Pakket dus nooit gezien. Klacht bij Webshop keurmerk maar nooit een oplossing gekregen. Dus om ellende bij anderen te voorkomen beveel ik deze shop dus nergens aan.

Extra toelichting
Hoe lang in bezit, niet dus. Ergste vind ik dus dat de medewerker zich ook niet verontschuldigd, pakket is afgegeven en past niet in de vuilnisbak (Onze vuilnisbak is geen standaard zinken bak)Juist met dit soort producten is discretie toch wel belangrijk. p.s. mijn naam en email adres werden niet door Kieskeurig geaccepteerd? dus via een ander email adres en ander gebruikersnaam geregistreerd.

-Danny- 10-01-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke shop

men reageerde binnen een half uur op mijn vraag

Assortiment
Zeer groot aanbod en messcherpe prijzen

sami86 26-08-2014 Via de website gekocht

Heb een bestelling geplaatst en alles zou op voorraad zijn. bij het afhalen van mijn pakketje heb ik de helft van mijn bestelling. Ivm vakantie gevraagd of het bij terugkomst bezorgd kon worden nu probeer ik 1,5 week contact met ze t krijgen zonder succes.

Aanbeveling
Vaag me sterk af of ik de rest van mijn bestelling nog krijg of mijn geld terug!

Ukelele 11-02-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Inmiddels heeft de klantenservice van de webshop mijn geld terug gegeven en excuses aangeboden, daar het bestelde product niet leverbaar is door hun leverancier. Mijn eind conclusie is dus dat klantenservice van de webshop degelijk is, en ik kan deze webshop uiteindelijk wel aanraden aan een ander.

Ukelele 09-02-2014 Via de website gekocht

2,5

Bestellen is makkelijk

Ik had drie producten besteld, maar er werden slechts twee producten geleverd.
Het derde product zou nagezonden worden, naar vier weken later is dat nog steeds niet gebeurd. Op mijn verzoek om het product te leveren of het geld terug te geven wordt gewoon niet gereageerd.

Dus ben ik noodgedwongen om aangifte wegens diefstal te doen bij de politie.

Mijn advies: bestel niet bij dit bedrijf!

Assortiment
Zie hierboven. Toen ik bestelde heb ik alleen producten besteld die op voorraad waren volgens de website (ik hou niet van nalevering). Maar achteraf blijkt dat het product dat ze aanbieden (van fabrikant Swiss Navy) niet eens leverbaar is.

Aanbeveling
Wegens de slechte levering en de slechte service (niet reageren op e-mails) zal ik nooit meer zaken doen met dit bedrijf en kan ik het ook niet aanraden aan een andere persoon.

Extra toelichting
Een maand geleden besteld, maar het product is nooit geleverd.

Lars13 09-10-2013 Via de website gekocht

Hier durf ik wel weer vaker te bestellen!

Motiveer je beoordelingPrima winkel. Bestellen makkelijk, vele betaalmogelijkheden.

Zeeeeer ruim assortiment

Geen klachten gehad

Extra toelichting
De website is erg duidelijke en gebruiksvriendelijk.

heymans 11-02-2013

Bij mijn online aankopen vindt ik het zeer belangrijk dat een online shop een keurmerk heeft. Bij www.Quality-Sexshop.com heeft men een betrouwbaar keurmerk. Vind tevens de afhandeling / verzending van mijn bestelling zeer snel is verlopen.