Proshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Proshop.nl.

Proshop.nl stelt zich voor

In 1996 opende onze eerste webshop en we zijn inmiddels een van de grootste webshops in Denemarken met meer dan 1,5 miljoen bezoekers per jaar en meer dan 235.000 producten in ons assortiment. Proshop heeft momenteel webwinkels in 8 landen: Denemarken, Noorwegen, Zweden, Finland, Polen, Duitsland, Oostenrijk en Nederland. De focus ligt op het altijd hebben van de juiste producten tegen aantrekkelijke prijzen, en het bieden van de beste klantenservice. Hardware- en elektronica vormen het grootste deel van ons assortiment, van complete serversystemen tot keukenapparatuur. Daarnaast bieden we ook een ruime keuze aan speelgoed, (tuin)gereedschap, kantoorartikelen, smart home en nog veel meer.

Deze score is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

viermaal 11-06-2022

Fijne online winkel
Helaas is de levertijd onduidelijk weer gegeven. mijn gekochte produckt zou
Op dinsdag 06-06 geleverd worden
Maar ik kon pas de tracering volgen voor de levering van donderdag.
Iets meer mogenlijkheid om zelf een haalbare datum te kiezen is er niet en uw gekoze datum is gewoon niet haalbaar
Proshop 13-06-2022

Bedankt voor je review.

We betreuren dat er problemen waren met je bestelling qua levertijd.

Zou je contact met ons willen opnemen met je bestelnummer? Dan kunnen wij onderzoeken wat de reden van de vertraging kan zijn geweest.

Je kunt contact met ons opnemen via support@proshop.nl of telefonisch via 085 301 55 55.

Mvg

Proshop

Bram 19-02-2022

Snelle levering. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijke besteltijden.
Proshop 04-03-2022

Beste Bram

Bedankt voor je review.

Mocht je eventueel voorstellen hebben voor iets wat we kunnen verbeteren, dan kun je altijd contact met ons opnemen via support@proshop.nl of telefonisch via 085 301 55 55.

Mvg

Proshop