Poulissen.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Poulissen.nl.

Poulissen.nl stelt zich voor

Onze webshop is meer dan een boodschappenmandje vullen. We bieden ook op het web persoonlijk advies, optimale service, superieure kwaliteit en leveren alle topmerken. Daarmee zorgen we voor het onderscheid. Toch niet helemaal zeker van uw zaak? Overtuig u dan eerst in een van onze luxe kijk- en luisterstudio’s. We zijn niet voor niets meermaals internationaal bekroond en beste ondernemer van Roermond in 2010 en 2011.

Deze score is berekend op basis van 1 review die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jeu2012 08-02-2012

Beste familie Poulissen wederom bedankt voor de service en correcte levering. De door U geleverde versterker is een fantastisch apparaat.

eek_ 20-01-2012

Goede en vriendelijke communicatie, duidelijk over levertijd en distributie. Ziet eruit als een mooie zaak waarbij je mag verwachten dat de service op goed niveau is. Ben er zelf niet geweest maargoed. Mooie website, minpuntje was dat ik mijn accountdetails wijzigen en login op de site nergens kon vinden. Er mag een duidelijke login knop verschijnen wat mij betreft.
Kom hier zeker terug.

Pieter Gorter 20-01-2012

Ik zag de Synthesis Onda te koop staan op de website, had intressen,gebeld en besteld via de website.
Ik kreeg de Onda de volgende dag al in huis !
Ik ben dan ook erg te vreden over de service en klantvriendelijkheid !

marinusvandijk 17-01-2012

Ben geholpen door de heer Johan Poulissen. Ondanks dat het enkel telefonisch contact betrof heb ik dit als zeer behulpzaam ervaren. Verder zijn alle gemaakte afspraken mbt terugbellen en levertijd keurig nagekomen.

Ook de aftersales is helemaal op orde. Enkele dagen na levering ben ik opgebeld om te horen of alles naar wens was afgehandeld en of werd er navraag gedaan op de beleving van het nieuwe geluid.

Kortom top service, waar menig bedrijf van zou kunnen leren!

Vriendelijke groeten,

Marinus

Arjette Poot 10-01-2012

Ondanks de feestdagen werd er zeer snel gereageerd. Met een paar dagen was de speler in huis. In de tussentijd werden we goed op de hoogte gehouden van de status van onze bestelling.

LG 21 10-01-2012

Beste kwaliteit voor de beste prijs. Snelle levering onder goede condities. Aftersales ongekend!
Prima zaak.

Grenouille 10-01-2012

Overzichtelijke website, adequate communicatie en buitengewoon snelle levering: binnen twee dagen !

Floris R. 04-01-2012

Een hele goede en overzichtelijke webshop. Zeer snelle levering, de volgende dag had ik de SACD-speler al in huis. Topkwaliteit geluid, ik leer mijn muziek collectie weer helemaal opnieuw ontdekken.

Konings.m 04-01-2012

Na telefonisch kontakt besteld. Snelle levering. Goede uitleg over het instellen van de menu's.

Muziekliefhebber1976 30-12-2011

Vorige week heb ik een set Dali speakers besteld via
de Poulissen Webshop, ze zijn binnen 4 dagen keurig
thuis geleverd, heb nog telefonisch contact gehad over
de kleur en ben zeer behulpzaam te woord gestaan.
Een positieve ervaring met deze webshop.

Cambios 27-12-2011

Onlangs in de webshop van Poulissen de Serenata telefoon van B&O gekocht. Prima verzending, telefonisch contact en ondersteuning geven blijk van een professionele aanpak. Uitstekend adres.

Genesis1968 19-12-2011

Wow, zelfs voor een 2e hands televisie krijg je de service en behandeling alsof je voor een godsvermogen hebt besteld ! Eindelijk een winkel die doorheeft dat service en kennis van zaken vandaag de dag een absolute must is !!! Ga zo door en jullie hebben er een klant voor 't leven bij !!

ATteunissen van Manen 13-12-2011

Voor twee weken geleden ,Hebben we een nieuw home cinema set gekocht Bose Lifestyle Type 135, bij Johan Poulissen in Roermond ,wat een winkel wat je daar allemaal hoort een woord geweldig .Dat is echt een klasse winkel voor muziek en verschrikkelijk veel top merken. En Heel kennis van de apparatuur vriendelijk personeel,correct behandeld een hele goede uitleg. Ze nemen alle tijd voor je, en je kunt er ook inruilen .En parkeren voor de deur voor het in en uit laden ,300 meter veder op een overdekte parkeer garagé.Johan Poulissen ga zo door met je goede verkoop en installeren plus je advies.wij komen zeker nog eens terug .Top winkel.

Sieb van der Heide 12-12-2011

Ik ben door de firma Poulissen uiterst vriendelijk en correct behandeld. In alles is te merken dat de klant voorop staat en dat men daar niet alleen liefde voor muziek (geluid) heeft. Ik kan deze firma bij een ieder aanbevelen.

H.Meuffels 11-12-2011

Goed advies bij aankoop gehad. Tv is thuis perfect geïnstalleerd, nergens geen kabels te zien. Goede en vakkundige medewerkers.

Ellie en Willem 10-12-2011

Wij zijn weer terug op het "stereospoor" voor de echte muziekbeleving met de Accuphase E-350 van Poulissen.
Liefde voor muziek, klantvriendelijk zijn en deskundigheid staan bij Poulissen in Roermond op een hoog niveau.

MichielvT123 05-12-2011

Zondag besteld en woensdag geleverd, daar tussen door goed op de hoogte gehoulden van de status van de bestelling.

Cato81 21-11-2011

Vorige week heb ik bij Poulissen in Roermond een Bose hoofdtelefoon besteld.
In de loop van de dag begon ik te twijfelen over de kleur. Heb toch besloten te bellen en gevraagd of ze de kleur van zwart naar wit wilden veranderen.
Een vriendelijke en behulpzame meneer aan de telefoon gesproken.
De volgende dag werd mijn hoofdtelefoon al bezorgd.
Keurig ingepakt en in de juiste kleur!
De volgende keer wordt de bestelling wederom hier geplaatst.

H.Meuffels 18-11-2011

Winkel waar klantvriendelijkheid voorop staat. Vriendelijke en vakkundige medewerkers.
Mooie winkel,ruim opgezet en veel keuze. Je krijgt er een goed en eerlijk advies.Service & aftersales zijn prima.

R.M.I. Cornelissen 07-11-2011

Een heldere overzichtelijke website. Ik ken de winkel in Roermond al heel lang. In de winkel staat klantgerichtheid en perfecte service voorop. De webshop is een welkome aanvulling op de winkel.