Poulissen.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Poulissen.nl.

Poulissen.nl stelt zich voor

Onze webshop is meer dan een boodschappenmandje vullen. We bieden ook op het web persoonlijk advies, optimale service, superieure kwaliteit en leveren alle topmerken. Daarmee zorgen we voor het onderscheid. Toch niet helemaal zeker van uw zaak? Overtuig u dan eerst in een van onze luxe kijk- en luisterstudio’s. We zijn niet voor niets meermaals internationaal bekroond en beste ondernemer van Roermond in 2010 en 2011.

Deze score is berekend op basis van 7 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.5

Patrick Slaats 30-09-2017 In de winkel gekocht

Geweldig bedrijf en medewerkers

Op zoek naar een receiver kwamen we bij Poulissen in Roermond uit.
Op ons gemak kunnen kijken en oriënteren en daarna werden onze vragen en wensen duidelijk en professioneel beantwoord door een medewerker.
Yamaha Receiver en Bluetooth speaker gekocht. De receiver werd onmiddellijk geleverd en de afspraak was, dat de speaker zou worden nageleverd.
Bij thuiskomst bleek dat de receiver online goedkoper was dan in de winkel.
Contact opgenomen en vandaag, bij levering van de speaker, het verschil netjes terugbetaald gekregen.

Mooie zaak, zeer ruim assortiment en professionele en behulpzame medewerkers.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sander 18-09-2017 In de winkel gekocht

Helemaal tevreden

Op aanraden van goede vrienden heb ik vorig jaar een paar mooie luidsprekers van B&W bij Poulissen in Roermond via de website besteld. Keurige levering en ook bij latere vragen zeer prettig door xxx geholpen. Toen ik pas geleden een nieuwe LG tv nodig had, ben ik, toch inmiddels erg nieuwsgierig geworden, maar eens ter plekke gaan kijken. Wat een prachtige winkel met vriendelijk en hulpvaardig personeel. En een zeer breed assortiment. Van de echte hifi tot een groot assortiment aan televisies en streaming producten.

Johan 19-08-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Top winkel
Ze doen alles om u te helpen
Nemen ook de tijd voor je
Ook als het product Gekocht is
Ik ben dik tevreden over de service
Nogmaals bedankt
Groet johan

R.B. 02-07-2017 In de winkel gekocht

Fijn geholpen!

Na via email advies te hebben gevraagd voor speakers en speakerkabel hebben we fijn telefonisch contact gehad over de aan te schaffen producten en de opties en mogelijkheden. Tijdens het adviesgesprek werd op basis van onze wensen een advies gegeven en ondanks mijn twijfel een klasse hoger te kopen toch, tegen alle commerciële principes in, geadviseerd een klasse lager te kiezen. Hierna een prima offerte ontvangen en tijdens het wachten op mijn verzoek netjes op de hoogte gehouden over de levering.

Absoluut 100% tevreden!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerard 12-06-2017 Via de website gekocht

Prima produkt, snel geleverd !

Eindelijk heb ik voor onze keuken de Bowers & Wilkins AM-1 speakers gekocht en geïnstalleerd.

Koken als passie gecombineerd met mijn liefde voor muziek geeft nu mijn optimale beleving zonder dat het hele huis hiervan moet meegenieten. Na het inspelen klinken de AM-1s heerlijk, ondanks de verre van optimale verhoudingen van de ruimte.

Ik maak mij geen zorgen over vocht, vet en andere bedreigingen voor de conditie van deze speakers, immers ze zijn voor buitengebruik gecertificeerd!

Levering door Poulissen was perfect, prompt en voorspelbaar.

Van harte aanbevolen !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

w vossen 15-04-2017 In de winkel gekocht
Poulissen Roermond

Deskundige service en goede kennis van apparatuur en uitleg.

AVC Poulissen heeft een grote variatie van betrouwbare merken in hun assortiment ,waardoor een keuze voor elk budget ,mede door de grote klantvriendelijk en de tijd die voor de klant wordt besteed men zeker iets van zijn gading kan vinden.

Huub Michiels 17-12-2016 Via de website gekocht

Eindelijk een goede Bluerayspeler gekocht

Omdat ik niet zover van Roermond weg woon, ben ik al vaker bij poulissen naar binnen gestapt om al de fantastiesche producten te bekijken die hier opgesteld staan, en daar waar nodig hierover ook advies in te winnen, ondanks dat ik vaker kenbaar maakte dat ik alleen maar even kwam kijken, was toch geen moeite te veel om mij met raad en daad te woord te staan.
Het personeel is er erg vriendelijk en zeer professioneel, er word goed uitleg gegeven.
Na ongeveer 1 jaar in bezit te zijn een AV versterker van Denon, werd het nu tijd om de ontbrekende Blueray speler van Denon aan te schaffen, omdat ik nog met een oudere speler zonder HDMI werkte moest ik vaker kabels om pluggen voor een DVD te bekijken, bij mijn nieuwe speler kan ik nu ook SACD afspelen iets wat ik erg belangrijk vond, poulissen had hem online staan maar was niet de goedkoopste, na een telefoontje werd ook hier aan gesleuteld, zodat ik met een goed gevoel de speler bij hun gekocht heb.
Nadat ik hem thuis uitgepakt had bleek dat de meegeleverde Denon link kabel defect was.
Ook hier was een telefoontje voldoende, om van de firma Poulissen een nieuwe kabel thuis gestuurd te krijgen. Terwijl de fout bij Denon lag en niet bij hun.
Prima service, geen geleuter no nonsens politiek, in een woord geweldig.

Pluspunten

• Service
  • Klantgerichtheid
  • Assortiment
  • Vakbekwaamheid personeel
  • Winkel

Barkada 15-10-2016 In de winkel gekocht

Grote collectie, vakkundig personeel,

Van tevoren via mail en telefoon contact gehad met Poulissen en aangegeven wat ik ongeveer wilde, waar ik naar wilde luisteren en hiervoor een afspraak gemaakt.
In Roermond aangekomen werd ik geholpen door de jongste bediende maar ook die wist veel te vertellen over de apparatuur.
De speakers en versterkers die ik wilde beluisteren stonden, naast vele andere, in 1 van de luister ruimtes en na een korte uitleg en onder het genot van een kopje koffie begonnen aan de zware taak om een goede en betaalbare combinatie uit te zoeken. Af en toe kwam de medewerker informeren of alles goed ging en gaf indien nodig informatie of koffie.
Er was er een lijst met de aanwezige speakers met de prijzen erachter en al gauw ga je duurdere speakers proberen en hoor je dat er zeker verschil is. De medewerker gaf suggesties zonder hierin dwingend of sturend te zijn.
Na 2 uur mijn keuze gemaakt , natuurlijk zijn de prijzen niet de laagste die je op internet vind maar voor de service die geleverd wordt zijn ze zeker, na korting te hebben gekregen, scherp te noemen.
De speakers en versterker zijn op de afgesproken dag gebracht, gelijk aangesloten en met kippenvel naar Brothers In Arms geluisterd.
Mooi dat er nog zaken zijn zoals Poulissen waar men verstand van zaken en een uitgebreide collectie heeft en de tijd voor je neemt.

Pluspunten

• grote collectie
  • ook met kleiner budget wat te vinden
  • vriendelijk personeel met veel verstand van zaken
  • je krijgt alle tijd (en koffie) om te luisteren

peter kersten 21-07-2016 In de winkel gekocht
Poulissen Roermond

De website is erg overzichtelijk. Je hoeft maar aan te klikken wat je zoekt op merknaam.

Assortiment
Het assortiment is zeer ruim. Maar je kunt niet alles wat erop audio gebied bestaat in je assortiment hebben natuurlijk. In ieder geval voldoet het assortiment aan verschillende budgetten.

Aanbeveling
Ik zou iedereen deze winkel willen aanraden als je muziekliefhebber of fimliefhebber bent. ook voor de nieuwere manier van luisteren[ streaming] kun je hier terecht.Professioneel personeel.

Rob 12-06-2016 In de winkel gekocht
Roermond

Via de website had ik het gewenste product luidsprekerboxen en receiver en contactinformatie snel gevonden.

Maatwerk en niets is te veel gevraagd. Uitmuntend!

Assortiment
Van instap tot alle betere en uitmuntende klasse receivers en luidsprekerboxen zijn luisterkamers ingericht, waar je op je gemak kunt luisteren en vergelijken. Door deskundige advisering (die uitgaat van het beeld dat je als klant voor ogen hebt) kun je gericht je keuze bepalen (uit de kunst).

Aanbeveling
Enige minpuntje is de parkeergelegenheid, maar ja bij een stevige uitgave voor werkelijk prima keuzebegeleiding zijn dat "peanuts"

Extra toelichting
Dit krijg t vervolg; wij komen beslist terug bij volgende wensen.

Henk 07-06-2016 Via de website gekocht

Online een combi aan bieding gekocht, precies wat ik zocht en snel geleverd

Ik had per ongeluk wat losgeschroefd en werd kosteloos gerepareerd

Aanbeveling
Not in de winked geweest maar keurig geholpen, werd zelfs 2 x gebeld on me op de hoogte te houden van de reparatie

ferry 28-05-2016 In de winkel gekocht
Roermond

Nadat de bestelling was afgehandeld werd ik goed, snel en eerlijk ingelicht over de verwachte levertijd en dergelijke.

Assortiment
Ongelooflijk wat ze er staan hebben ivm hi-fi. Eerlijk, ik wist niet dat er zoveel bestond op dit vlak. Eerlijke prijs in alle kwaliteits klassen.

Aanbeveling
Ik voelde me er "echt" als koning klant. Niets is er teveel gevraagd, ze hebben er zelfs tijd voor jou, iets wat enorm deugd doet en zeldzaam wordt.

Extra toelichting
Reviews lezen en vergelijken is goed, maar ik raad je aan om de winkel te bezoeken. Dan ga je met raad en daad bijgestaan worden door bekwaam personeel in mijn geval Leroy Fauser. Nooit voelde ik me gepusht om iets te kopen, ik kwam van België en was echt overdonderd over zoveel diversiteit in deze branche.Daarom vroeg ik tijd om alles te laten bezinken, geen probleem voor hun. De dag nadien mijn bestelling geplaatst,ben nu een zeer tevreden klant.

Erik 27-04-2016 In de winkel gekocht
Roermond

Zowel via internet, telefoon als fysiek goed bereikbaar.

Uitstekende service, nemen echt de tijd en denken goed mee. Enthousiast personeel die op basis van kennis, ervaring en oor voor de klant goed kunnen helpen.

Assortiment
Voor iedereen is hier wat te vinden. Zeer ruim assortiment!

Aanbeveling
Ik heb veel onderzoek gedaan naar winkels voordat ik uiteindelijk over ben gegaan tot kopen. Het feit dat ik vanuit Groningen daar naar toe gereden ben, zegt genoeg denk ik.

Marjan van de Laar 20-03-2016 In de winkel gekocht
Roermond

Uitstekende informatie, heldere werkwijze, hebben ons goed op de hoogte gehouden van de voortgang m.b.t. de bestelling

Zeer onder de indruk van de service: ruilen was geen enkel probleem. Je voelt je als klant zeer serieus genomen als je met een vraag komt. Er wordt zeer actief meer gedacht, en goed geluisterd naar wat jouw specifieke wensen zijn

Assortiment
Zeer veel sortering. in de winkel staan alle mogelijke opstellingen, in een zeer breed spectrum aan prijsklassen. Je kunt echt iets vinden wat bij jouw wensen past.

Aanbeveling
Geef niet gauw een tien, maar ben toch nu echt absoluut tevreden

Extra toelichting
Wel 2 dingen om aan te denken als je de winkel bezoekt: zorg dat je echt de tijd neemt, want er is zeer veel keuze. Helaas is de bereikbaarheid per auto ook iets waar veel geduld voor nodig is, want de route in de binnenstad van Roermond is erg omslachtig. Parkeren in de parkeergarage en dan lopend gaan is met stip het handigst,

Peter 09-03-2016 Via de website gekocht

Versterker gekocht via internet en per telefoon uitstekend geholpen.

Assortiment
Via internet een hele ruime keuze op HiFi gebied met goed geschreven uitleg.

Aanbeveling
Aan te bevelen winkel, vertrouwde en kundige uitstraling.

R 26-02-2016 In de winkel gekocht

prima advies, er werd ruim tijd genomen om mijn wensen te inventariseren om een goed advies te kunnen geven

ruime keuze

Extra toelichting
prima advies over aanschaf van versterker en tuner. deze blijken een perfecte match met mijn 20 jaar oude speakers (destijds ook bij Poulissen gekocht)

JoLectro 16-02-2016 In de winkel gekocht
Roermond

Duidelijke website met een mooie layout.

Assortiment
Het assortiment is top, jammer genoeg alleen geen Focal.

Extra toelichting
Geweldige winkel met enthousiast en vriendelijk personeel. Rijk aan kennis over alles wat met hifi te maken heeft. Prachtige luisterruimtes met veel moois voor de hifi liefhebber. Zelfs een rondleiding gehad door de prachtige winkel! Goed geholpen en met een fijn gevoel weer vertrokken na de aanschaf van een Blue Sound Node2. Zeker een aanrader!

Luuk 11-02-2016 In de winkel gekocht

super goed geholpen.

Ruim assortiment!

Aanbeveling
Met zekerheid de mooiste en beste audio winkel van Nederland.

Extra toelichting
Afgelopen woensdag, ben ik met een goede vriend uit Tilburg naar Poulissen audio in Roermond geweest. We wilde de beste en de mooiste audiozaak van Nederland wel eens zien. We werden heel leuk en netjes ontvangen door het personeel, we werden aangesproken door xxxx die ons vervolgens wilden rondleiden door heel de winkel. Om ons te laten proeven van de nieuwste audio technieken, dingen te vertellen over de nieuwste en de leuke weetjes en de grote klantenkring van de winkel, waar ze erg veel waarde aan hechten. Voor alle kleine grote audio liefhebbers van Nederland. Dit was het reizen in de trein zeker waard. Ik heb een mooi HDMI kabel van Audioquest Gekocht. hier slaag je geheid voor de mooiste uitbreiding of aanschaf van je nieuwe audio.

Frank 11-02-2016 Via de website gekocht

Aanbeveling
Snelle verzending en levering (met GLS), perfecte communicatie en service, uiterst tevreden

jeroen 09-02-2016 Via de website gekocht

ik woon niet in de buurt maar telefonisch perfect geholpen door de heer Johan zelf

ook zonder iets in te ruilen hebben een geweldige korting gekregen

Extra toelichting
geweldige winkel met veel kennis en tijd voor de klant, ook als je alleen een blik in de winkel neemt. niet opdringerig neem je tijd als je iets wil weten kan je het vragen

Samvdh 11-01-2016 In de winkel gekocht
Roermond

Onze bestelling was een set speakers voor mijzelf en een reciever/speakers en toebehoren voor mijn vader. Na uitgebreid te hebben kunnen testen en wisselen tussen veel verschillende speakers en recievers in de winkel (wat erg gemakkelijk gaat!) hebben we een bestelling geplaatst. Door de verschillende levertijden hebben we een deel van de bestelling afgehaald en een ander deel laten bezorgen. Hier is Poulissen erg gemakkelijk in.

We zijn prettig en deskundig geholpen door de medewerkers. Ook de verzending was netjes gedaan en goed verpakt.

Assortiment
Er is enorm veel te testen en vergelijken. Dit gaat ook erg makkelijk doordat in de diverse luisterruimtes makkelijk te schakelen is tussen verschillende versterkers en speakers. Letterlijk met de druk op een knop!

Aanbeveling
Poulissen is een erg nette, moderne winkel. Ze hebben een breed en divers assortiment met genoeg keuzemogelijkheden in diverse prijsklassen. Ik had zelf echter nog iets meer willen zien in de prijsklasse tot 400/500 per speaker paar. Echter is dit een kleinigheid, want de aanwezige keuze in dit segment is wel erg goed. Ik zou zeker weer iets bij Poulissen halen, zeer prettige ervaring!

Jac Langeslag 08-01-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, eenvoudige navigatie, snel

Hele snelle en professionele (re)acties en de levertijd overtrof mijn verwachtingen (zelfs rond de kerst/oud-op-nieuw periode). TOP!

Assortiment
de luisterkamers staan bom vol om een heel goed beeld te krijgen van wat er te koop is. dit assortiment komt natuurlijk overeen met hetgeen online te zien en bestellen is. online is overigens meer te zien en bestellen (maar dat mag logisch zijn)

Aanbeveling
Het winkelen bij Poulissen was een waar plezier. De fysieke winkel ziet er top uit en het personeel helpt je zeer professioneel zonder op te dringen. Je krijgt ook alle vrijheid om zelf te testen. Daarna online bij hen besteld met dezelfde plezierige ervaring. Poulissen heeft de beide werelden heel erg goed geïntegreerd voor een optimale klant ervaring.

Extra toelichting
Een echte aanrader voor iedereen die ook maar iets van audio/video wil aanschaffen. En ook zeer nette prijzen!

Fernand 12-12-2015 In de winkel gekocht

Zeer heldere website, onmiddellijke reactie op mails.
Heel vriendelijke en professionele ontvangst in heel goed uitgeruste luisterkamers. Je krijgt alle vrijheid om zelf in alle rust te luisteren en te testen. De moeite waard om 150 km te rijden

Onmiddellijke respons op mails. De levertijd was zelf korter dan gezegd.

Assortiment
Enorme keuze aan concurrentiële prijzen.

Aanbeveling
Kennis, professionalisme, vriendelijkheid en een assortiment dat men weinig vindt. Kortom een echte aanrader

Bruno 06-12-2015 Via de website gekocht

Artikel is heel gemakkelijk te bestellen .eenvoudige website

Heel snelle en vlotte levering. Ook naar België

Extra toelichting
Positief dat je als je via de website een artikel gekocht hebt, je 14 dagen de tijd krijgt om het terug te sturen omdat ke het niet hebt kunnen uittesten in de winkel.Een geruststelling bij bestelling via webshop

andre 18-11-2015 Via de website gekocht

zeer eenvoudig bestellen via internet,nadien door de shop zelf gecontacteerd voor meer uitleg.

perfecte en zeer snelle service!

Aanbeveling
Zeer aan te raden winkel,info is erg correct,zeer snellen verzending en afhandeling.

Extra toelichting
Kef LS50 luisprekers voor een zeer eerlijke prijs!

Pieterrrman 03-11-2015 In de winkel gekocht
Roermond

Makkelijk en snel word er gereageerd op e-mail via e-mail en indien nodig telefoon

Ik wilde via mail advies over een aantal combinaties. Johan drong met klem aan op een bezoek aan de zaak voor het beluisteren van de verschillende luidsprekers in de speciale luisterstudio Ik ben zo blij dat ik dat heb gedaan want er zat ontzettend veel verschil tussen de verschillende sets wat ik vooraf niet verwacht had. Daarnaast werd er uitgebreid de tijd genomen om de thuis situatie te beschrijven en het zoeken naar mogelijk geschikte combinaties van receiver en speakers. Ook erg netjes dat de medewerkers de luisterstudio uit gaan zodat je op je gemak alle combinaties zelf kan testen. Geen tijdsdruk en geen verkooppraatjes. Alleen advies en de klant zelf laten oordelen en kiezen! Zo hoort het!

Assortiment
Ze hebben erg veel en dekken waarschijnlijk alle prijsklassen (dus ook de lagere in mijn geval)

Aanbeveling
Perfecte service en alle tijd voor de klant. Daarnaast heb ik mijn producten voor een ontzettend nette prijs mee gekregen. Erg blij mee!

Extra toelichting
Netjes op de hoogte gehouden over de levering. Klasse! Enig nadeel dat ik kan bedenken is het gebruik van GLS voor de bezorging. Via Track & Trace wel duidelijk op welke dag geleverd gaat worden maar geen indicatie van aflevertijd of dagdeel. Dus van ;s morgens vroeg zitten wachten.

sarah t 28-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijke onderverdelingen, niet teveel onnodige knopjes/tabbladen

Ik stond werkelijk versteld van de duidelijke informatie die ik gedurende het hele proces kreeg. Van zodra ik de betaling had geplaatst, kreeg ik een bevestigingsmail, daarna kreeg ik een mail met de uitleg van wat de volgende stappen waren: termijn bestelling, levering, etc. Dit was geen standaardmail maar werkelijk een mail die sloeg op mijn persoonlijke bestelling en situatie!Dat vond ik erg prettig want zo was ik steeds op de hoogte van hoe het ervoor stond, zonder me zorgen te moeten maken.Ik bestel regelmatig via webshops, dus ik heb wel een beeld van hoe het werkt, en ik moet zeggen dat ik deze aanpak echt anders is, persoonlijk, doch niet 'gemaakt'. Voor mij werkt dit...echt heel erg bedankt!

Assortiment
Ruim aanbod, een product wat er niet is kan snel worden besteld

Aanbeveling
Persoonlijke aanpak, duidelijke informatie, snelle afhandeling bestelling, kortom, alles wat een consument wil!

Keep up the good work!

Huberts 28-10-2015 In de winkel gekocht
Roermond

Alle mogelijke merken en apparatuur is in één pand te vinden in het winkelcentrum van de stad.

Ook al kwamen wij meerdere malen naar de winkel om verschillende geluidsapparatuur te beluisteren, de medewerker nam steeds rustig de tijd om advies te geven. De bestelling is keurig thuisbezorgd door GLS.

Assortiment
Poulissen heeft alle kwaliteitsmerken in huis.

Aanbeveling
Wij zijn helemaal vanuit het noorden naar het zuiden gereden om in deze winkel onze geluidsapparatuur te halen. Bij Poulissen is alles voor geluid en beeld onder één dak te vinden en de service is top!

rene uit venlo 17-10-2015 In de winkel gekocht
Poulissen Roermond

ik werd heel vriendelijk ontvangen en kon de versterker die ik gekocht heb goed uit proberen

de zware doos werd netjes naar mijn auto gebracht

Assortiment
heel veel keus en alle merken voorhanden

Aanbeveling
tot nu toe perfect geholpen en geen klachten

Frits van Knippenberg 08-09-2015 In de winkel gekocht
Poulissen Roermond

Ik woon in Venlo'maar heb het er graag voor over om even naar Roermond te rijden.

Perfect kan niet beter.

Assortiment
Toch wel de betere audio.

Aanbeveling
De eerste aankoop heb ik in 1996 gedaan bij Poulissen in Roermond.
Na in de loop van de tijd nog verschillende audio gekocht te hebben heb ik weer gekozen voor Poulissen.
Ik heb een set van Advance acoustic voor en eindversterker aangeschaft.
Na een zaterdagmorgen uitgebreid luisteren en goed advies te hebben gekregen.
Het team van Poulissen verdienen een dikke 10.
Aan te bevelen aan iedereen die een goed en eerlijk advies en goede service verwacht.

Een dikke 10.

Mpcvanhooff 23-08-2015 Via de website gekocht

Wij waren op zoek naar draagbare luidspreker van B&O. Veel sites bekeken en prijzen zijn vergelijkbaar. Aangezien wij aanvullende vragen hadden, contact opgenomen met de winkel in Roermond. Zeer deskundig telefonisch advies en het product de volgende dag in huis!

Zeer snel, vriendelijk en deskundig advies. Ik had het gevoel dat ze alle tijd voor mij hadden.

Assortiment
Assortiment B&O zeer uitgebreid.

Aanbeveling
Erg goed gevoel aan deze aankoop overgehouden. Derhalve zou ik Poulissen in Roermond direct aanraden.

Zie hierboven

Zpeedynl 09-08-2015 In de winkel gekocht
Roermond

Snelle vervanging van defecte vault.

Aanbeveling
Groot assortiment ze nemen de tijd voor uitleg.

koodzjek 07-08-2015 In de winkel gekocht
Roermond

De mensen nemen uitgebreid de tijd voor je, en vrijwel niets is teveel. Onder het genot van een kop koffie rustig luisteren in één van de luisterruimtes en op die manier, zonder gepusht te worden, uiteindelijk een keuze kunnen maken.

Ook nadat de koop is gedaan kun je er terug komen voor ondersteuning. De apparatuur gaat nog afgesteld worden, maar nu al ben ik ervan overtuigd dat alles tiptop in orde komt, precies zoals we willen.

Assortiment
Omdat je nu eenmaal niet alle merken in huis kunt hebben een 9, maar je kunt bijna altijd slagen. Als ik dan een opmerking mag plaatsen betreft het het assortiment TV's, wat vrij beperkt is. Maar ze kunnen wel alles leveren.

Aanbeveling
Ook voor iemand die niet precies weet wat hij wil of waar hij naar op zoek is is dit de ultieme winkel, zowel in kwaliteit als diverse prijsniveaus.

Extra toelichting
De uitgebreide informatievoorziening is van absolute klasse: men weet waar men het over heeft.

famouswolf 05-08-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Uitstekende service ,mijn Beoplay A2 had naar mijn mening te weinig accuduur. Kreeg direct een nieuwe mee. Top. Kan deze akk iedereen aanraden. Top produkten, deskundig personeel, top service.

Markvanhout 04-08-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Overal een 10 voor geven lijkt mischien onwaarschijnlijk. Maar Het is in dit geval het enige punt wat van toepassing is. Het begint al bij de aankoop keurig advies waarbij rekening word gehouden met budget smaak en interieur. Bij het afleveren word er keurig gewerkt alles word netjes gemonteerd zonder dat je overal kabels ziet. En na afloop word alles keurig uitgelegd.Helaas heb ik een storing in een luidspreker gehad maar dit is keurig door poulissen opgepakt en netjes afgehandeld. (mijn complimenten )

rmsileon 24-07-2015 Via de website gekocht

Super overzichtelijke site, kon de producten heel makkelijk vinden

De service bij dit bedrijf is fantastisch,
Maandag een sonos play1 duo pack besteld en de levertje was eigenlijk 2 weken,
Kreeg na 2 dagen netjes een mailtje dat het duo-pack al op voorraad was bij poulissen.nl
En het is vandaag vrijdag en ik heb hem al in huis..
Ook qua ondersteuning en uitleg kun je bij deze mensen terecht TOP!!!!!

Assortiment
Ruim assortiment als je opzoek ben naar apparatuur

Aanbeveling
Een dikke 10 omdat het verdiend is..

Ze nemen je bestelling snel aan en zorgen voor een nette en vertrouwde levering..
Ik raad iedereen aan om bij deze beste mensen te bestellen als je opzoek bent naar wat leuks..

Extra toelichting
Echt een fantastische service... Kan niets anders zeggen als top zaak!!!!

ArnoldRoos 23-07-2015 Via de website gekocht

alles online en goed advies via een prettige mailwisseling!

goed advies gekregen, top!

ik kom hier zeker terug

Extra toelichting
Fijne mailwisseling en een goed advies!

papatrick666 14-07-2015 Via de website gekocht

ik bestelde via internet.
de site is duidelijk, overzichtelijk en gemakkelijk te gebruiken

ik had een probleem met mijn versterker en binnen de 24 uur werd mij een oplossing aangeboden. dit vind ik klasse

Assortiment
mijn ervaring beperkt zich tot de online verkoop, maar afgaande op het aanbod lijkt mij dit een top assortiment

Aanbeveling
goed assortiment, snelle levertijd, gecombineerd met sterke klantvriendelijkheid en eerlijke prijs
ik ben zeer tevreden

Extra toelichting
ik heb geen negatieve punten mijn ervaring als consument is zeer tevredenstellend ( zie alle voorgaande punten)

Jan Jaap 11 03-07-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Sinds een tijdje hadden wij problemen met de ontvangst van Ziggo. Voor advies zijn wij Poulissen Audio Video Center binnengelopen en buitengewoon vriendelijk en goed geholpen. Er werd ons het een en ander uitgelegd en we kregen(gratis) een antennekabel met twee stekkers mee om het een en ander uit te sluiten. Uiteindelijk is ons probleem opgelost! Via deze weg willen we jullie hartelijk danken. Roel

Jan W 07-06-2015 In de winkel gekocht
Roermond

Ik heb de winkel in Roermond bezocht voor een luistertest van luidsprekers. Vooraf een afspraak gemaakt en vervolgens alle tijd gehad om verschillende speakers te beluisteren.

Ik wilde tussen een aantal specifieke speakers een keuze maken en ook mijn eigen speakers ernaast horen (om te horen of het geluid echt beter was). Dit was allemaal mogelijk. Ook eigen CD's meenemen is geen enkel probleem. Eenmaal een keuze gemaakt heb ik nieuwe speakers besteld en werd ik keurig op de hoogte gehouden van het tijdstip van bezorgen (mijn keuze was niet meer op voorraad).

Assortiment
Ruime keuze in bookshelf speakers van verschillende merken en in meerdere prijscategorieën.

Aanbeveling
Het mail- en belcontact vooraf was zeer plezierig. In de zaak zelf prima geholpen. Ik kon helemaal mijn eigen gang gaan bij de luistertest. Geen opdringerige verkoper die je naar een bepaalde keuze toe wil "leiden" maar iemand die, op verzoek, meedenkt. Zeer vriendelijke mensen in Roermond.

Extra toelichting
Ik was van plan om eventueel nieuwe speakers te kopen. Mijn eigen speakers deden het goed maar soms had ik het gevoel dat het nog wel beter zou kunnen. Om dat te testen had ik de afspraak gemaakt om een aantal verschillende speakers te beluisteren, tezamen met mijn eigen speakers en met zelf meegebrachte muziek. Dat was allemaal geen enkel probleem. Het beluisteren kan in een mooie ruimte met behulp van een switchboard waarbij je telkens kan schakelen tussen verschillende speakers. Op die manier werd het vrij snel duidelijk dat de speakers die ik op het oog had te weinig verschilden van mijn eigen exemplaren om een aankoop te rechtvaardigen. Omdat er echter meer merken op de plank stonden kon ik onder andere ook de Dali Zensor 3's proberen (die in dezelfde prijsklasse zaten maar het merk kende ik niet). Het verschil in dynamiek, helderheid en spatiëring was zo opvallend dat ik al snel besloot deze set aan te schaffen. Mij vrouw was ook mee en zij kwam, onafhankelijk van mij, tot dezelfde conclusie. Zij kijkt trouwens nog op een andere manier naar een winkel: voor haar is het belangrijk dat verkopers sympathiek zijn, niet opdringerig maar wel behulpzaam. Ongeacht de prijsklasse waarin je apparatuur koopt goed geholpen worden is iets wat je niet zo vaak tegenkomt.

henkloos 23-01-2015 Via de website gekocht

zeer duidelijke website betaling correct en snelle terug koppeling per email

perfecte service denon dnp-720ae besteld op voorraad volgens site volgende dag werd ik opgebeld bleek helaas niet op voorraad en ook niet bij importeur er werd voorgesteld een duurdere te leveren die wel op voorrraad was wegens fout website

ruim Assortiment

Aanbeveling
betaal iets meer maar zeer goede service

Extra toelichting
hier ben je klant met grote K

repelsteeltje 3 12-12-2014 In de winkel gekocht
schoenmakersstraat 19

een fijne zaak in het hartje van Roermond waar je ook nog eens goed kunt parkeren

Na de aankoop moesten we geheel onverwachts gebruik maken van hun service, en die was/is zeer goed

Assortiment
Een goede zeer uit gebreid assortiment aan A/v producten ook in het hogere segment .

Aanbeveling
Fijne mensen die ook nog eens het nodige van beeld en geluid weten.

Extra toelichting
Na 15 jaar trouwe dienst van onze Sony ES set werd het tijd voor een upgrade. Na wat zoekwerk was onze keus gevallen op twee topmerken Een Zaak vinden die beide door ons geselecteerde merken in zijn assortiment had zitten viel niet mee. Het internet bracht ons bij Poulissen audio video center in Roermond waar onze eerste kennismaking met McIntosh een feit werd.Daar hebben we een McIntosh set met het Finite Pagode audio rack gekocht omdat die het aller beste bij onze Bic Americans ( Klipssch KLF 30 ) en smaak paste. De luidsprekerkabels en interlinks zijn van het merk Sign en zijn een meer dan prima combinatie met de McIntosh set. Na dat de set was geïnstalleerd begon na een kleine 2 weken de set problemen te vertonen. ( het geluidsbeeld zakte totaal in ) Hebben we poulissen hier van op de hoogte gesteld met de vraag hoe lossen we dit op?. Poulissen zocht razend snel contact met de importeur en binnen een week was het probleem getackeld ( 2 buisjes in de voorversterker bleken niet goed te zijn ) en stond er een nieuwe voorversterker in onze woonkamer en konden we na wat inspeeltijd weer gaan genieten van onze muziek . waar we ook naar gekeken hebben is de stroomkabel ook wel powercables genaamd . Hoe wel we zeer kritisch zijn en erg allergisch zijn voor gebakken lucht moeten we toch toegeven , (na dat het keihard was bewezen , je eigen gehoor bedriegt je nooit ) dat ook daar winst is te behalen en we gaan dat in de zeer nabije toekomst dan ook zeker oppakken. We hebben in Poulissen waar de mens met zijn muzikale wensen in het middelpunt staat een zeer goede McIntosh dealer gevonden met passie voor muziek en kennis van zaken waar we dan ook nog velen jaren klant hopen te blijven.

sa8 12-11-2014 In de winkel gekocht
HiFi Poulissen Roermond

De winkel is makkelijk te vinden, men legde mij telefonisch uit waar ik het best parking kon vinden. Bij afhaling van de producten mocht ik even in de parkeergarage parkeren.

Bestelling werd adequaat opgevolgd en gerapporteerd. Je hebt niet het gevoel een nummer te zijn bij deze winkel maar een "klant".

Assortiment
Ongelofelijk, verbazingwekkend, je mond (en oren) valt er van open. In elke prijscategorie heeft men een geweldig aanbod. De luisterruimtes zijn praktisch (met switchpaneel voor versterkers/speakers) en zeer ordelijk.

Aanbeveling
Perfect, ik zou bij het kiezen voor een Hifi installatie steeds bij deze winkel langsgaan!

Extra toelichting
Bij deze winkel terechtgekomen door andere goede reviews, het goede aanbod en het feit dat men de 2 afgelopen jaren tot HiFi winkel van Nederland verkozen is. Tel daarbij het uitgebreide aanbod, de premium dealer eigenschappen (voor Marantz, NAD, ...) en de interessante offerteprijs voor onze aankoop ... en wij moesten nergens anders meer gaan zoeken.

Alex2233 03-11-2014 Via de website gekocht

Bestelling is online eenvoudig geplaatst, keuze uit verschillende betaalmethodes.

Zeer snelle levertijd, producten zijn zorgvuldig verpakt, goed telefonisch advies.

Assortiment
Uitgebreid, beoordeel zelf maar via de webshop.

Aanbeveling
Twee bestellingen geplaatst die allebei naar tevredenheid geleverd zijn. Daarom zou ik het zo weer doen.

Extra toelichting
Heb recent twee bestellingen geplaatst online bij Poulissen. Eerste product betrof een AudioQuest Optische kabel. Deze heb ik online besteld en is de volgende dag - netjes verpakt - thuisbezorgd. Later, in dezelfde week, heb ik ook even gebeld met Poulissen voor advies over een speakerkabel. Na wat overleg is de keuze gevallen op een AudioQuest X2 speakerkabel. Deze is, na de online bestelling, ook de volgende dag thuisbezorgd en ben tot nu toe zeer tevreden over deze keuze. Kortom, uitstekende service en ook voor goed advies kun je er terecht.

Haeck Ronny 01-11-2014 Via de website gekocht

Zocht het product dat ik nodig had, geen lange wachttijd voor levering en de betaling vanuit België verliep rimpeloos. Deze winkel is een echte aanrader.

Bij vragen krijg je heel deskundige uitleg. Zijn ook geen opdringerige verkopers. Heel vriendelijk onthaal.

Assortiment
Voor mij althans is het assortiment ruim voldoende.

Aanbeveling
Aan te bevelen aan iemand anders om reden van het professioneel warm onthaal. Degelijk assortiment van kwalitatieve producten en dit aan uiterst scherpe prijzen. Klant is hier de koning.

Extra toelichting
Ik zie geen verbeterpunten. Ik zou zo verder doen. Een uiterst tevreden klant.

Jemp5 31-10-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Correcte en snelle opvolging van het online order. Ook sneller op voorraad dan aangegeven in de webshop

RVDLD 15-10-2014 Via de website gekocht

De website is overzichtelijk. Bestelling plaatsen en opvolgen m.b.t. aflevering is uitstekend!

De updates tijdens de bestelling worden handmatig van extra info voorzien. Erg prettig.

Assortiment
Uitgebreid assortiment binnen diverse prijsklassen.

Aanbeveling
Op basis van eigen klantervaring. Prima assortiment en aflevering en verzending conform afspraak.

Extra toelichting
Assortiment, klantvriendelijkheid, expertise, prijs.

Roermond123 19-09-2014 In de winkel gekocht
Roermond

Goede, uitvoerige en klantvriendelijke informatie met schriftelijke offerte.

Deskundige en zorgvuldige plaatsing. Keurige afwerking.

Zeer ruime keuze.

Aanbeveling
Kwaliteit staat bij deze zaak zeer hoog in het vaandel.

Extra toelichting
Wij zijn reeds geruime tijd klant bij Poulissen en zijn ook nu weer zeer tevreden met onze nieuwe aanwinst de B€O Avant 55 TV. Prachtig beeld en geluid en veel mogelijkheden. Echt een prachtig staaltje techniek en kwaliteit en de bediening is snel onder de knie te krijgen, omdat goed is gelet op bedieningsgemak in combinatie met menselijke intuïtie.De mensen van Poulissen die de installatie hebben verricht zijn deskundig en hebben gezorgd voor een vlekkeloze integratie in het bestaande audiosysteem in huis. Kortom kwaliteit, vakmanschap en klantvriendelijkheid staan centraal.

Marc Stroobants 30-08-2014 Via de website gekocht

Online kopen en de site zelf zijn fantastisch. Om in de winkel zelf te geraken (Roermond) is het wel centrum stad en dus wat lastiger, maar ja, zo'n producten koop je niet elke zaterdagmiddag en dus heb ik er voor over.

Zeer vriendelijk onthaal. Je krijgt al de uitleg die je wenst.

Assortiment
Zeer ruime keuze voor alle budgetten. Prachtige inrichting en luisterstudios

Aanbeveling
Dergelijke zaken worden zeldzaam, daarom loont het de moeite om ze te bezoeken, zelfs al kom je van zeer ver! Professioneel advies krijg je niet meer in grote ketens, die meer koffiezetapparaten dan hi-fi verkopen.

Extra toelichting
Knap ingericht, aangenaam, vriendelijk, ruim, alle luisterfaciliteiten.

Polleken80 30-08-2014 Via de website gekocht

online goede site

Er wordt naar je geluisterd en een oplossing gezocht!

Assortiment
Betaalbaar assortiment tot heel duur.

Goede zaak!

Extra toelichting
U zal wellicht verbaast zijn dat ik u een review van de LSIM707 zend. Maar deze luidspreker is echt zo goed dat misschien een toekomstige klant van u er wat aan heeft. Ben zelf zo nu al 30 jaar een muziek melomaan.Dus muziek komt bij mij op de eerste plaats hoe het design of reputatie van een merk is intreseerd mij niks. Bij mij draait het allemaal om het geluid. Ben opgegroeid met akoestische instrumenten,speelde tot enkele jaren nog trompet.Dus ik weet hoe instrumenten klinken zowel met als zonder PA versterking. Mijn versterking en cd zijn van audio research. Deze LSiM 707 klinkt in het begin nog al stijf,maar is nu met +- 180 uur volledig ingespeeld. De 707 is een luidspreker die zich niet opdringt.Je kan er letterlijk 10 uur naar luisteren en geen enkel teken van luistermoeheid hebben. Dat heeft bij mij thuis nog geen enkele dynamische cone luidspreker ooit gedaan!! Enkel elektrostaten of transmission audio luidsprekers doen hier nog beter in. De 707 speelt op het niveau van mijn kennis kef ref 205/2 en op de b&w 802 D die ik enkele jaren heb gehad. De kef en b&w spelen op bepaalde gebieden iets beter maar als je de totale klankweergave neemt speelt de 707 in dezelfde klasse. Wat toch opmerkelijk is aangezien de kef en b&w veel duurder zijn. Ik hou erg van een zeer goed hoog en dat is het enige gebied waar de 707 wat minder is,maar dat is natuurlijk met het licht naar voor kantelen van de 707 of een goede toonregeling wel op te lossen. Kortom de 707 is aangezien zijn prijs een zeer dikke aanrader om eens te beluisteren!