PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20840 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5620 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

J Wessel 05-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Goede en overzichtelijke website met zeer scherpe prijzen. Met het persoonlijke aanbod is dit een webwinkel die zich onderscheid van de massa.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mark 05-11-2017 Via de website gekocht

Topservice

Contact via chat gehad, kreeg advies om iets ander (nieuwer en beter) type tv aan te schaffen en nog voordeliger ook. Ook prima deal gesloten.

Takkieb 05-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Super fijne service!

Van de week met ...... gechat via de site van Plattetv Zij heeft mij geïnformeerd over televisies met mijn budget. In de winkel in Arnhem heeft zij mij meer informatie gegeven over de televisies en de accessoires. Ik ben uiterst tevreden over haar kennis en advies! Met een fijn gevoel heb ik uiteindelijk mijn LG-televisie gekocht! Super tevreden over .... en de winkel!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Daniël 05-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Mooie Philips tv gekocht

In de winkel in Breda goed geholpen met goed advies en dit alles voor een mooie prijs. Ik kom hier zeker nog een keer en zou het iedereen aanraden.

Rik 05-11-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Perfect via mailverkeer geholpen bij mijn vragen over een Oled-tv. Geweldige inruilprijs gekregen voor mijn drie jaar oude LED-tv. Zelf de tv afgehaald in Utrecht en daar vriendelijk geholpen. Met wat hulp van het personeel bleek die enorme doos best in een Aygo te passen😅👍🏻

P.J.J. van Trooyen 05-11-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Philips TV

Goed en deskundig personeel. Luisteren goed naar de wens van de klant.
Platte TV stelt de wens van de klant voorop en geeft juiste adviezen.

Geven duidelijk aan wat de verschillende kenmerken van de diverse modellen zijn.
Stelt de vraag of men op de hoogte is van de "garantie van uw nieuwe toestel" en de eventuele extra garantie via Platte TV. Ik ben in ieder geval zeer tevreden. Platte TV stelt de wens van de klant voorop en geeft juiste adviezen.

Een opmerking/aanbeveling, in positieve zin wil ik wel graag maken.
Het was zeer druk op zondag 5 november en de wachttijd was lang.
Het aanbieden van een kopje Thee of Koffie door een gastvrouw/heer zou zeker een positieve bijdragen kunnen zijn. Dat is voor mij het verschil tussen de 9 of de 10.

FFL Bentivegna 05-11-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede service van Platte Nijmegen

Uitstekende reputatie van Platte. Alles was prima. Vriendelijke medewerkers. Goede locatie in het centrum van Nijmegen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nico 05-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Deze 10 en de titel zeer tevreden krijgt platte tv van mij doordat ik bij aanschaf van een soundbar via het web heel goed ben geholpen. Communiceren via de email, het leveren van het product, mijn ervaring alleen maar positief.

Vernooij 05-11-2017 In de winkel gekocht

Winkel met inhoud

Ik ben veel tv winkels afgegaan tijdens mijn zoektocht naar een televisie, platte tv was eigenlijk één van de weinige winkels waarvan de verkopers ook echt veel verstand hebben over de spullen die ze verkopen. Ze hebben mij enorm goed geinformeerd. Daardoor was mijn keus simpel om hier een televie te kopen.

Piet 05-11-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk

Een heel goede service waar ik zeer tevreden over ben.
Snelle levering aan huis met een bijzonder aardige monteur.

Roger Rademakets 05-11-2017 Via de website gekocht

super service

Alles is super gegaan , van bestellen tot levering . Kreeg goed advies en heb een geweldige tv uit kunnen kiezen . Zelfs mijn tv ingeruild TOPPIE. Van Samsung naar Philips 55pus7502 !! Super keuze

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron 05-11-2017 Via de website gekocht

Mooi aanbod en goede service

Duidelijke website. Ik vroeg informatie over een product en kreeg een heel mooi aanbod van de opvolger van het gevraagde product. Per mail netjes afgehandeld en op de afgesproken dag bezorgd. Mailtjes worden snel beantwoord.

c.a.van beek 04-11-2017 In de winkel gekocht
utrecht

in een woord GEWELDIG!

Ik heb deze tv gekocht via mond tot mond reclame.Verkopers waren zeer vriendelijk en hebben alles goed uitgelegd.De installateur was zeer bekwaam en deze jongeman had duidelijk veel liefde voor zijn vak.Heeft alles goed uitgelegd en verdiend voor mij een dikke 10.( ga zo door Danny)

G.Ploeg 04-11-2017 Via de website gekocht

snelle service

snelle reactie op vragen via mail
klantvriendelijk en duidelijke uitleg over het product
snelle en correcte levering

Bert 04-11-2017 Via de website gekocht

Zeer geduldige service

Een Denon receiver gekocht, voor de beste prijs gekregen uitstekende vriendelijke medewerkers Die mij keurig, geduldig en van goed advies hebben voorzien
TOP

Michiel 04-11-2017 Via de website gekocht

klant meedenkend

bij mijn bestelling van tv is een andere aangeraden die beter is en niet duurder. Daar hou ik van. Daarnaast was de bestelling supersnel bij mij thuis afgeleverd en nog wel op een zaterdag,

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rien van Hees 04-11-2017 Via de website gekocht

Superservice

Na mijn bestelling bleek deze , op korte termijn , niet meer te leveren te zijn.
Hiervoor in de plaats kreeg ik een aanbod , voor het nieuwste type, voor dezelfde prijs.
De nieuwe receiver werd de volgende dag al afgeleverd.

Joost 04-11-2017 Via de website gekocht

Slecht begin, goed einde

Het artikel dat ik besteld had bleek niet meer geleverd te kunnen worden.
Na een paar telefoontjes waar ik keurig geholpen werd kreeg ik een mooie deal op een ander toestel. Dus hoewel het niet goed begon hebben de mensen van plattetv.nl het tot een prettig einde weten te brengen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 04-11-2017 In de winkel gekocht
arnhem

Zeer fijn geholpen in de winkel!

Goed advies gekregen, personeel denkt mee maar is niet opdringerig. Prijs is ook goed zeker met de extra korting die nu werd gegeven, tevens een snelle afhandeling en levering, s'middags besteld en de volgende ochtend thuis afgeleverd!

Peter v. A. 04-11-2017 Via de website gekocht

Prima advies, snelle en deskundige service, prachtige TV!

Na een goed advies en een scherp prijsaanbod heb ik de LG 55SJ850V gekocht.
De breng- en installatieservice was supersnel, vriendelijk en deskundig (bedankt Martijn!) . Ik ben erg blij met deze prachtige TV. Erg mooi en scherp beeld en de mogelijkheden en connectiviteit zijn verbluffend. Zeer zeker weer een tevreden klant erbij, PlatteTV erg bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Pukkie 04-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Goed advies om het juiste model te selecteren. Uiteindelijk ook nog een TV besteld voor m'n dochter.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 04-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen

Platte TV.nl via een televisie die ik zocht gevonden.
Kreeg een zeer goed voorstel en de klantvriendelijk heid via
de mail was uitstekend. Binnen 5 minuten antwoord op
Al mijn vragen deze persoon Genaamd Tim is echt super.
Van begin tot eind begeleid hij je perfect .
De levering via Post .nl was ook precies volgens afspraak . Platte Tv . Nl zou ik iedereen aanbevelen.

Rony 04-11-2017 Via de website gekocht

Zeer vlotte en behulpzame service

De prijzen zijn Ok, toch nog een aanbieding gekregen waardoor de prijs nog interessanter was. De afhandeling is zeer vlot verlopen en de levering was snel en correct. De artikelen worden zeer goed omschreven, bij vragen worden de mails direct beantwoord.

Bert 04-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Shop gekozen wegens prima en overzichtelijke website. Prijs was ook gunstig ten opzichte van andere aanbieders.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard Peters 04-11-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Prima service, perfect geholpen door Michael

Wij hebben voor deze shop gekozen omdat we daar de producten goed kunnen bekijken en prettig geholpen worden. De medewerker is zeer behulpzaam en deskundig. Hij heeft ons uitstekend geholpen!!! Ook de levering door het vervoersbedrijf was prima op tijd!

Mark 04-11-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Keurig te woord gestaan, geholpen. Hebben verstand van zaken

We zijn eerst keurig telefonisch te woord gestaan. Vervolgens zijn we ook in de winkel perfect geholpen. Heb zo uiteindelijk de beste keuze gemaakt. De vragen die we hadden zijn door vakkundig personeel beantwoord. TOP winkel!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Altena 04-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Fantastische verkoper,Marco heeft de juiste info gegeven.

Wij zijn naar de winkel in Utrecht geweest waar X ons heel goed heeft geholpen. De juiste uitleg en hij heeft er heel veel verstand van. Ook voor de prijs hebben wij voor platte tv.nl gekozen.

Rico 04-11-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel met goede mensen

Vanwege de inruilactie bij PlatteTV terecht gekomen. Na veel vragen van mijn kant uiteindelijk mijn televisie aangeschaft voor een nette prijs. Levering en kwaliteit is prima in orde!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jos 04-11-2017 Via de website gekocht

Top informatie

Snelle en actieve beantwoording van mijn vragen m.b.t. de aankoop van een nieuw tv-toestel. De kwaliteit heeft twijfel weggenomen voor een digitale aankoop en juistheid bij de door mij verkozen aanbieder.... de webshop Platte TV.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stouten 04-11-2017 In de winkel gekocht

prettig contact

We hebben de aangeschafte tv na een week probleemloos kunnen ruilen met dezelfde service. Vriendelijke en zeer behulpzame medewerkers.

Jack 04-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Via mail mijn feestdeal laten berekenen en uiteindelijk de betreffende tv gekocht met flinke korting. Helaas niet de volgende dag in huis vanwege een probleem in de voorraad maar alsnog gisteren ontvangen. Al met al ben ik tevreden.

Kim Gertsen 04-11-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Super service!

Personeel is erg klantvriendelijk. Er zijn erg mooie televisies voor een scherpe prijs! Wij zijn erg blij met ons aankopen.

Thieu 03-11-2017 Via de website gekocht

Winkelen vanaf de bank zoals het bedoelt is

In eerste aanleg lijkt de wereld van tv's onoverzichtelijk, maar op plattetv.nl weet je snel je weg te vinden. Op diverse manieren is hulp in te schakelen, zonder enige druk. Na uiteindelijk de bestelling geplaatst te hebben, kon deze op t laatste moment toch nog aangepast worden. Prijzen zijn goed, service is goed, levering is goed.
Tim bedankt voor je geduld. ;-)

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cor 03-11-2017 In de winkel gekocht

Zeer vriendelijk geholpen

Werdt keurig netjes geholpen met het kiezen van een tv voor gaming,zeer deskundig met name de inputleg van 13 m/s deedmij besluiten de koop te doen,na een keurige korting,werd tv keurig naar auto gebracht,prima service,en personeel die weet waar ze het over hebben.

AtoomClub 03-11-2017 Via de website gekocht

Top service

Advies gekregen om een andere tv te kiezen.
Nieuwer type, voor dezelfde prijs als het oude model.
Goed onderbouwend advies er bij.
Heel blij mee!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 03-11-2017 In de winkel gekocht

Professioneel en klantgericht

Bij toeval ben ik deze winkel binnengestapt. Maar wat al snel een gelukstreffer bleek te zijn. Tegenwoordig zie je als leek de bomen door het bos niet meer in televisieland. Maar door gericht vragen van het personeel stap je later als zeer tevreden klant met een op maat gesneden product naar buiten. Petje af voor de goede service!

F.D.Jager 03-11-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid ten top!

Om mij te overtuigen kreeg ik een geweldig aanbod welke ik niet kon weigeren. Bovendien werd het product al de volgende dag geleverd, klasse.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 03-11-2017 In de winkel gekocht

Deskundige advies

Wij werden op een vriendelijke, niet opdringerige en deskundige manier geholpen. Wij hadden belangstelling voor een oled tv en kregen een goede uitleg over de verschillende merken. Ook de onderhandelingen over het toestel dat wij wilden inruilen verliepen uitstekend. De keuze is gevallen op een Sony OLED. Bij een tweede bezoek hebben we de koop afgerond. Wij zijn erg tevreden.

Hans 03-11-2017 Via de website gekocht

No nonsense bedrijf, geen kletspraatjes, gewoon top!

Wij hebben Platte TV via internet gevonden na vergelijking met andere shops.
Wij konden ook nog onze oude tv inruilen en waren daardoor aangenaam verrast over de aanschafprijs van onze nieuwe Sony XE8099.
Besteld via internet en volgende dag de tv opgehaald in Utrecht.
Sfeervolle winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel.
Veel parkeerruimte in de omgeving en laden en lossen is mogelijk achter de winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Renzo 03-11-2017 In de winkel gekocht

Ongelofelijk goede service

Kwam voor een bepaalde tv van 250 EU, was niet op voorraad en kreeg een nieuwer model van 350 EU voor 260 EU aangeboden + 3 jaar garantie voor 9,99 ipv 29,99. Dit allemaal om mij tegemoet te komen vanwege het niet op voorraad hebben waar ik voor kwam. Aardig personeel en goede service!!

Jaap van der Vliet 03-11-2017 Via de website gekocht

Zeer betrouwbare webwinkel

Allereerst de offerte-- snel en duidelijk
- de bestelling== via de mail op de hoogte gehouden van tijdstip levering en een dag later al binnen en alles netjes verpakt.
- De spulletjes stonden echter niet bij ons in de inrichting== geen probleem alles retour via postnl en een dag later al de afmelding dat alles ontvangen en gecontroleerd was en weer een dag later stond ook het geld al op mijn rekening.
Van deze klantbehandeling word ik blij.

Hippo01 03-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Geweldige service & uitermate goede service

Nadat ik niet tevreden was met de aangeschafte televisie heb ik deze zonder problemen kunnen omruilen voor een mooie Full-HD Samsung voor onze slaapkamer. Hierbij werd goed geluisterd naar de behoefte om zodoende de juiste keuze te maken. En waar het om gaat, iedereen tevreden en voor een volgende aankoop zeker hier terug.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Sjoerd 03-11-2017 Via de website gekocht

Op alle vlakken GEWELDIG

Alles wat beloofd wordt,wordt ook nagekomen Zeer correct en vriendelijk word je te woord gestaan,vragen per mail worden directe beantwoord Klasse !

fibonaccie 03-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede verkoper

Verkoper was terzake kundig en gaf een goede onderbouwd advies.
Prima shop, verdient meer exposure.
Ben er drie keer langsgereden zonder de shop op te merken.

René 03-11-2017 In de winkel gekocht

Denken mee en topprijs!

Iedere keer krijg ik een scherpe prijs. Ook geven ze geweldig klantgericht advies. Blijf vooral zo doorgaan!

Frank 03-11-2017 Via de website gekocht

Top winkel met zeer scherpe aanbiedingen!

Ik ben zeer tevreden over deze winkel. Groot assortiment en een goeie service! Bij mijn volgende aankopen zal ik als eerst op platte tv kijken.

WdK 03-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Platte TV

Via de mail contact gehad over aanschaf televisie.
Het juiste advies gekregen en een prima prijs afgesproken met inruil oude TV.
Televisie gekocht in Breda. Mooie showroom.
In de winkel verder prima geholpen.
Aanrader.

Marcus 03-11-2017 Via de website gekocht

Vakkundige en snelle service!

Ik kende Platte TV al jaren via mailings en kwam er zo achter dat ook je 'oude' toestel geld waard kan zijn en dat je het kunt inruilen. Dat is een handige service. In overleg met Platte TV een nieuw toestel en soundbar uitgezocht. De contacten verliepen soepel, snel en vakkundig. En bovendien was het aanbod uitstekend. De levering verliep eveneens prima. Aardige en behulpzame jongeman! Kortom een prettige ervaring. Goede kwaliteit prijs verhouding.

Frank Pietersma 03-11-2017 In de winkel gekocht

Perfect geadviseerd en geholpen

Ik had een muurbeugel voor mijn sonos nodig en werd daar heel goed in geadviseerd via de chat en heb deze oogehaald in Nijmegen.
Nette winkel met vriendelijk personeel!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kees 03-11-2017 Via de website gekocht

Heldere en vriendelijke verkoop van product!

Platte Tv was voor mij een onbekende maar na het gevoerde heldere en adviserende verkoopgesprek via de live chat het vertrouwen gekregen om over te gaan tot de aankoop van de gewenste producten. (o.a. televisie) Bij de verder afhandeling om te komen tot de betaling en levering van de producten op de gewenste dag accuraat geholpen. Voldoende redenen dus om een positieve recensie te schrijven en Platte TV onder de aandacht bij anderen te brengen.