PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 19883 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5383 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Esmeralda & Mounir 29-08-2017 In de winkel gekocht

Leuke en professionele verkoper

...was onze verkoper.

Leuke, betrokken, vakkundige, spontane verkoper,

Uitgebreid assortiment. Duidelijke uitleg en verwachtingen van de televisies waarin wij interesse hadden.

Service aan huis was ook helemaal top.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerard Willemsen 29-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig service

Heb een Sony 9005 serie tv gekocht met blue-ray speler en soundbar incl. installatie
Fantastische tv, maar na installatie van de upgrade ging er wat fout met de software
Telefonisch overlegt en monteur kwam voor controle en probleem werd opgelost
Monteurs hebben een geweldige kennis en oplossend vermogen
Nu kan het genieten weer beginnen

Sil 29-08-2017 Via de website gekocht

Wil je een deal? Zij maken een deal!

Via de overzichtelijke website van plattetv.nl kwam ik na wat voorkeuren te hebben ingevuld uit bij een 40" Panasonic TV. Op het internet even gekeken wat zo'n beetje de "going" prijs was, en die was dus bij plattetv.nl al heel scherp. Maar, op de website stond vermeld, "wil je een deal maken, neem dan contact met ons op". En dat heb ik gedaan. Top deal gesloten, dus zeer tevreden over deze webshop! Wil je dus ook een goeie deal, neem contact met ze op, en ze leveren nog snel ook!

Marco 29-08-2017 Via de website gekocht

Goede service voor een nette prijs!

De shop heeft me goed geholpen met de keuze van de producten. Ook kwamen ze nog met een bijdragen waar ik zelf niet aan gedacht had. En als laatste hebben ze een erg mooie aanbieding gedaan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Sytze 29-08-2017 In de winkel gekocht

Superrrrr platte TV

Eerlijk en betrouwbaar
Keurig nette winkel, zeer vriendelijk en uitermate vakkundig geholpen
Proberen je niks aan te smeren, gaan voor duidelijk advies en scherpe prijzen

bob 29-08-2017 In de winkel gekocht

tip top service

Ik vond het livechat en winkel personeel behulpzaam en aardig.
De televisie prijzen zijn niet goedkoop, maar met het inruil optie en het sony 'cashback' actie was het handig en interessant.

guido 29-08-2017 In de winkel gekocht

SONOS Play 3 speakers aangeschaft

enkele weken geleden hebben wij (op advies van vrienden) in de winkel in Breda een 2tal Wifi speakers aangeschaft. Alhoewel we in het begin twijfelden vanwege de toch wel stevige prijs voor 2 op het zicht kleine speakers hebben we een in de winkel een uitvoerige uitleg & demonstratie gehad: niets dwingends, enkel informatief en alles was mogelijk ondanks dat er een update storing plaatsvond... ondanks dit euvel bleef verkoper rustig en ons van de juiste info voorzien: ik kreeg ook niet de indruk dat hij ons iets extra's aan probeerde te smeren zoals iedereen soms wel ervaren zal hebben.

Speakers aangeschaft en geen moment spijt gehad

bob 29-08-2017 In de winkel gekocht

tip top service

Ik vond het livechat en winkel personeel behulpzaam en aardig.

ennoco 29-08-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Goed advies, mooie aanbieding en levering volgens afspraak! We zijn erg blij met onze nieuwe tv. Ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald 29-08-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Voor aanschaf van 2 televisies in Doetinchem geweest. Mooie winkel.
Nette service.
En kon het meteen meenemen.
Weet ook waar ze over praten.

Peter 29-08-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijk geholpen, perfecte service

Netjes geholpen en zeker niet opdringerig om tot andere aankopen over te gaan dan gepland. Ik kom hier zeker terug.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henri 29-08-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Vriendelijkheid, klantgericht, goede advies, denken mee. Tv en soundbar bij deze zaak in Utrecht gekocht. Thuis bezorgd en netjes geïnstalleerd. Kortom, een top zaak.

STV 29-08-2017 Via de website gekocht

Goede zomerdeal

Via de knop op de website om een persoonlijke zomerdeal samen te stellen een mooie aanbieding gekregen, waarbij de communicatie vlot verliep. Weliswaar nog steeds ietsje duurder dan de absolute prijsvechters, maar de uitstekende service en de winkel in Utrecht gaven voor mij de doorslag. Ik heb de TV, ondanks de gratis verzending, dezelfde dag opgehaald in de winkel. Ook hier was vriendelijk en behulpzaam personeel aanwezig. Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan anderen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Samantha 28-08-2017 Via de website gekocht

Service met GROTE Hoofdletter letter "S"

Ik heb voor deze webshop gekozen omdat ik zocht naar een thuis installatie service. De monteur, echt mijn complimenten! Helemaal top! Hij heeft alles tot in de puntjes goed en waterpas opgehangen, alles geïnstalleerd, en mij wegwijs gemaakt met de tv.

Tom 28-08-2017 Via de website gekocht

Vriendelijke geduldige service

Mooi LG ultra hd 49" tv gekocht. Supermooi beeld, perfecte prijs/kwaliteitverhouding.
Alle geduld, helpen echt, niet opdringerig en vriendelijk

Anneke 28-08-2017 In de winkel gekocht

Geweldige ervaring !!!

Na eerst even gebeld te hebben om te vragen of de televisie die we wilden kopen op voorraad was in de auto gesprongen en richting Utrecht. Daar werden we allerhartelijkst ontvangen. Wat een enthousiasme en wat weet hij veel.! Meegesleept door zijn enthousiasme en zijn adviezen besloten om van onze keuze af te stappen en te gaan voor een ander model. Wij vonden het een meer dan prettige ervaring om met jullie zaken te doen. Wij hopen dat xxxx de waardering krijgt die hij verdient want verkopers zo als hij die met hun hart en ziel achter hun product staan kom je maar heel zelden tegen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mounir 28-08-2017 In de winkel gekocht

Perfecte Service

Erg tevreden over het advies van de medewerkers en aanschaf van mijn nieuwe tv. Men neemt uitgebreid de tijd voor je om te luisteren naar je wensen. Mijn vrienden heb ik ook doorverwezen naar plattetv.nl en ook die zijn tevreden over de aanschaf van hun producten en de service van dit bedrijf.
De klantenservice van het bedrijf is erg goed en men is meteen bereid een oplossing te zoeken voor je probleem of vraag. Al met al is dit bedrijf aan te raden!!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anneke 28-08-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Professionele verkopers, met verstand van zaken

We hadden uiteraard online al wat voorwerk gedaan en kwamen met een bepaald doel naar de winkel. We waren op zoek naar een tv en die wil je toch eerst nog even in het echt zien. Uiteindelijk met een ander toestel de winkel verlaten. Puur vanwege de extra informatie die we van de professionele verkoper kregen. Hij liet ons de voor- en nadelen zien van onze aanvankelijke keus. We voelden ons gehoord en begrepen. Hopelijk hebben we voorlopig geen nieuwe tv nodig, maar anders komen we zeker weer terug!

Freek 28-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Keurig geholpen bij platteTV!

Na wat research besloten om een Sonos geluid systeem aan te schaffen.
Ik wilde hierover wat meer informatie en voornamelijk het verschil horen met andere draadloze systemen.
Keurig geholpen in de winkel ( Utrecht ) en zeer tevreden weggegaan met een Sonos 3.1 surroundsysteem inclusief kabels en speaker standaards.

Sofie 28-08-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen.

Geen ervaring met deze winkel. Had er zelfs nog nooit van gehoord maar door de locatie (dicht bij het werk) er via collegas terecht gekomen. Zeer goed geholpen. Vriendelijk en zeer geduldig.

Marco 28-08-2017 Via de website gekocht

Fijne service

Keurige, overzichtelijke en goed werkende website. Tevens fijne hulp middels de chat. Je wordt zonder lang te wachten prettig geholpen. Op alle vragen nagenoeg direct een antwoord. Ik heb een mooie TV aangeschaft en mijn oude beestje voor een goede prijs kunnen inruilen. Bij afhalen in de verrassend mooie winkel ook nog goede aanvullende info gekregen. Ze nemen, onder het genot van een prima kop koffie, zelfs dan nog alle tijd voor je. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tom 28-08-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, goede prijs, klantvriendelijk.

LG TV gekocht met een mooie inruildeal, toestel meteen beschikbaar voor afhaal, alles direct en snel geregeld conform afspraak.

g. v. r. 28-08-2017 In de winkel gekocht
breda

goed advies

leuke overzichtelijke shop, met enthousiaste verkopers ! goed advies en genoeg keuze uit verschillende merken en modellen,

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

MJ 27-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

Goede service. Duidelijke site. En afhaal mogelijkheid in een shop. Hierdoor duidelijk te zien wat je koopt en nog extra info mogelijk waar nodig.

Jorg 27-08-2017 Via de website gekocht

Top service

Met een zomerdeal gekocht, na overleg via de mail een goede prijs afgesproken. Ben heel blij met mijn aankoop en ik zou Plattetv.nl bij mijn vrienden en familie aanbevelen, dit heb ik overigens ook gedaan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Rosendaal 27-08-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Gewoon snel een smart TV kopen

Vrijdagavond via E-mail met .... en .... even gecommuniceerd over wat ik wilde hebben en voor welke prijs. Zaterdagmorgen bij ..... langs de winkel in Doetinchem en ophalen. Goede en duidelijk onderhandeling via de mail. En goed geholpen in de winkel met antwoorden op de vragen waar ik wat aan heb. Kortom ik ben een tevreden klant.

Gertjan Bos 27-08-2017 Via de website gekocht

Snelle complete service

Gewoon waar voor je geld... Prima prijs kwaliteit verhouding. Heldere en eerlijke service. Alles wat je mag verwachten van online kopen. Zeer tevreden!

Gijs koenders 27-08-2017 In de winkel gekocht

Perfect geholpen!

Voor de eerste keer bij jullie geweest voor de aanschaf van een nieuwe televisie,
Door aanraden van een familie lid bij jullie terecht gekomen bij de vestiging in Doetinchem.
Bij binnen komst direct vriendelijk begroet, na even rond gekeken te hebben, heb ik advies gekregen door ...... Dit kwam zeer openlijk en vrijblijvend tot mij over..
Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop! Wij hadden zelf eerst een ander model uitgekozen als de huidige alleen bij thuis komst toch niet helemaal tevreden.
Ruilen was geen probleem, .... heeft ons weer super geholpen!

Rene 27-08-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijk professioneel personeel

Na eerder al eens een tv te hebben gekocht in Arnhem nu naar de winkel in Utrecht geweest. Had zelf al wat voorkennis en alles wat ik al wist werd bevestigd door de verkoper.

Kreeg een duidelijke uitleg over wat de verschillen waren tussen de verschillende types en merken.

Petje af wederom plattetv zorg dat dez service zo blijft daar maken jullie het verschil!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ralph de Goey 27-08-2017 In de winkel gekocht

Top service

Uitstekende service van het personeel . En de mogelijkheid om de producten te bekijken en te beoordelen

Cooijman 27-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goeie uitleg en informatie over tv gehad en koffie

Er is in deze shop een grote keuze van toestellen te zie dus je ka goed vergelijken wat rrg fijn is en de prijzen goed .

S@brina2 27-08-2017 In de winkel gekocht
utrecht

erg netjes geholpen en een goede uitleg en servise

zijn perfect geholpen
de winkel ben ik op geatandeerd door mijn zoon
hier ervaar je de vriendelijkheid van vroeger nog

Harry Bruinink 27-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Het is ideaal als je in het noorden woont om met het chatprogramma artikelen te bestellen, omdat de afstand te groot is om zo maar even in de winkel te kijken.
Ik heb bij Platte TV.nl dus ook alles besteld via de chat. Platte TV.nl kon mij na onderhandelen veel voordeel geven. Daarnaast is de service ontzettend goed. Als je iets wilt ruilen, kan dit zonder probleem. Ook de installateurs maken alles prima voor elkaar.

Arjan J. 26-08-2017 Via de website gekocht

Goede voorlichting, mooie aanbieding daardoor mooie aankoop

Persoonlijk contact gaf veel duidelijkheid.... Hierdoor overwogen een aankoop gedaan. Daarbij ook een goed gevoel overgehouden aan de prijskwaliteit verhouding

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Lambert 26-08-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Top winkel met deskundige medewerkers

Super geholpen ,demo gehad want das niet mogelijk op internet je wilt toch weten hoe en geluidinstallatie klinkt.
De juiste combi van speakers is een beleving,perfect...

Jill 26-08-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Persoonlijke aandacht en top service!

Goed persoonlijk advies en fantastisch en begripvol geholpen toen mijn net aangeschafte televisie (showroommodel) niet naar behoren functioneerde. Erg blij met de uiteindelijke aankoop en de service van Thijs van plattetv.nl in Nijmegen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Cooper 26-08-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Samsung tv

Zojuist een Samsung ue55mu7070 aangeschaft. Werd zeer correct en met verstand van zaken geholpen. Je koopt hier ook doordat het een Samsung dealer is een toestel met juiste de software voor de Nederlandse markt tav sommige andere prijsvechters die stunten met toestellen uit het Oostblok.
Volgende keer weer plattetv.nl

Marcel 26-08-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Perfecte tv met super service

Samsung tv met sonos soundbar gekocht in Doetinchem.
Nadat ik de tv ontvangen had en deze zelf aan het installeren was kwam ik toch voor enkele probleempjes te staan.
Dus 2 keer naar de winkel gebeld en 2 keer zeer kundig en vriendelijk te woord gestaan.
Met als resultaat een perfect werkende tv met soundbar.

Henk Scheerder 26-08-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Leuk geholpen.

Ik ben in de winkel uitstekend geholpen op een prettige manier. Het product werd uitstekend uitgelegd en gedemonstreerd. Bijzonder tevreden.

Fons 26-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en helder advies

Goede toegankelijke en overzichtelijke website. Bij zoeken naar geschikte TV veel gehad aan de aangeboden chat-service. Keuze was op in eerste instantie op een ander toestel gevallen. Door tips en goede vragen een andere keuze gemaakt. Tel daar de aantrekkelijke zomerdeal bij op!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van PlatteTV.nl 26-08-2017

Beste Fons,

Leuk om te lezen dat u tevreden bent met uw aankoop en dat u de daarbij geboden hulp via onze Livechat als aangenaam heeft ervaren!

Namens PlatteTV.nl wens ik u nogmaals heel veel plezier van uw nieuwe televisie en mochten er in de toekomst nog vragen zijn dan horen wij dit natuurlijk ook graag!

Ralf
Servicemedewerker PlatteTV.nl

Stefano 26-08-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Gister hebben wij een tv aangeschaft in de winkel in Nijmegen. We zijn bij meerdere winkels geweest om ons te oriënteren. Vanwege de goede service hebben we besloten onze aankoop bij plattetv.nl te doen.

Johan 26-08-2017 Via de website gekocht

Goede service. Erg behulpzaam

Kwam hierop bij het zoeken naar een bepaalde tv. Was niet de goedkoopste maar kreeg ook een advies voor een andere tv met daarbij een korting. Afgewogen en vergeleken en uiteindelijk besteld. Via de chat en maai uitstekend geholpen en goed afgewikkeld.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nathalie Kobes 25-08-2017 In de winkel gekocht

Goede uitleg

Goede levering en wij begrepen de voet niet mocht gelijk mailen. Toch uiteindelijk zelf opgelost. Mede door de goede uitleg van Pim.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Stephan 25-08-2017 In de winkel gekocht
Zoetermeer

Goed advies, service en perfect opvolging bij problemen!

Eerste bezoek goed advies en tijd genomen voor het bespreken van onze situatie! Bij een uiteindelijk probleem zonder moeite andere tv kunnen uitzoeken!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Paul 25-08-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen.

Via de mail in 1e instantie gevraagd waarom de TV die ik wilde bestellen in 1 dag € 100,00 duurder was geworden. Geen duidelijk antwoord ontvangen maar wel een goede oplossing!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

D van Logchem 25-08-2017 Via de website gekocht

Snelle en zeer goede service. TOP

Goede service nadat ik twijfelde over wat ik nou moest nemen. Zeer strakke prijs en snelle levering wat keurig afgesproken was. En het apparaat bevalt na 1 dag al zeer goed. Erg blij mee. Top allemaal.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans Nowee 25-08-2017 Via de website gekocht

Ruime keus en goed advies

Zowel de website als de chatmedewerkers geven een solide indruk, betrouwbaar en service bereid. Zo makkelijk om via PlatteTV je product te kiezen en zelfs thuis laten bezorgen. Inruil van 'oude' apparatuur geen probleem.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans Nowee 25-08-2017 Via de website gekocht

Ruime keus en goed advies

Adrie Hokke 25-08-2017 Via de website gekocht

Goede service en vriendelijke installateur

Ik heb voor jullie shop gekozen, omdat ik 6 jaar geleden ook 2 tv's gekocht tot volle tevredenheid bij jullie heb. Toen tegen de laagste prijs en nu weer.
Service is goed, al duurde het een dag extra i.v.m. een storing in de planning eer de tv geleverd en geïnstalleerd werd. Na enkele telefoontjes op prima wijze alles in het werk gesteld om de andere dag te leveren. Ondanks dit tevreden over de service

Joost E 25-08-2017 In de winkel gekocht

Snel en efficiënt!

Snel geholpen, duidelijke uitleg. Vriendelijk mee denkend over alle opties. Kortom een fijne service!