PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 22052 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5917 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Jp brands 02-01-2018 In de winkel gekocht

Prachtwinkel

Zeer mooie zaak, veel keus en kundig en vriendelijk geholpen. De bbq afdeling is een prettige bijkomstigheid. Goede prijs kunnen maken .
De winkel is goed te bereiken.
Zeer tevreden !

Guillaume 02-01-2018 Via de website gekocht

Super service

Nette en overzichtelijke site, snelle levering, product in perfecte staat ontvangen via de post,zal in de toekomst vaker gebruik maken om onze aankopen te doen

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ar 02-01-2018 In de winkel gekocht

HEOS bar en Subwoofer maken het compleet

1 jr. oude HEOS Homecinema kunnen inruilen bij PlatteTV.nl voor een zeer goeie prijs (waar kan dit nog?) Vervolgens de HEOS Soundbar en Subwoofer gekocht.
Geeft prachtig geluid en is een hele goeie upgrade geworden.

Piet 02-01-2018 Via de website gekocht

Alleen maar positieve verassingen

Zeer snel tot uitstekende aankoop begeleid met het juiste advies zeer gemakkelijk naar de nodige link geholpen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Dean 02-01-2018 Via de website gekocht

Perfecte service

Op plattetv.nl Goed geholpen via de Livechat met de vragen die ik had voor de aanschaf van de nieuwe tv. Samen met de verkopen tot een goede deal gekomen. Achteraf wel een issue met de bezorging van de tv, ook dit is goed opgelost door plattetv.nl. Heb een gratis HDMI kabel mogen ontvangen om tegemoet te komen aan de te late verzending van de tv.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Remy 02-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en zeer behulpzame afhandeling.

Via live chat een nieuwe tv besteld en de oude ingeruild.
Samen tot een enorme mooie deal gekomen.
6 dagen later hing de nieuwe tv aan de muur incl weekend en kerstdagen.
TOP

P.Kranenburg 02-01-2018 Via de website gekocht

Korting op korting gekregen

Tijdens een feestverkoop met bijbehorende feestprijzen aan medewerker gevraagd naar de feestprijs van een LG televisie. Omdat de TV al als laagste van Nederland aangeboden werd, heb ik er een Magic Remote bij gevraagd. Deze werd er kosteloos bijgedaan. Dit was boven verwachting !!

Anoniem 01-01-2018 In de winkel gekocht

Top service!

Door een kundige medewerker erg goed geholpen zodat ik een weloverwogen keuze kon maken voor mijn aankoop. Kortom ik ben prima geholpen en enorm tevreden over de service. Daarbij bied PlatteTV scherpe prijzen. Ook erg blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

maicvs 01-01-2018 In de winkel gekocht

Hele goede Service

Ik had eerst een gebruikte tv gekocht. Deze kreeg na 2 weken storingen . Dit vonden ze heel erg en hebben mij een splinternieuwe tv geleverd met 3 jaar garantie. Dit krijg je niet zomaar bij elke willekeurige winkel. Top service en heel tevreden.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Brigit 01-01-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Ik ben tevreden over deze winkel. En ik kom hier omdat het dichtbij huis is. Ik vind het altijd prettig om eerst te kunnen kijken en luisteren naar apparatuur. Dit kan prima bij Plattetv en ik krijg dan ook goede uitleg en antwoorden op mijn vragen.

A.I. 01-01-2018 Via de website gekocht

Uitstekend geregeld!

Zag een mooie TV. Maar ja, ik hou zelf nog een goed werkende TV. Toch even inruildeal benut. Daar prima aanbod en voorstel ontvangen. Dan wil je ook beslissen en kopen. Nieuwe TV gekocht en aansluitend maximale snelheid, service en afhandeling van de order uitgevoerd. Opvallend de snelheid, de aandacht voor onderhoud en lange termijn onzorging en de snell afhandeling. Uitstekend gegaan. En nu volop genieten van mijn nieuwe TV.

Itzzz 01-01-2018 In de winkel gekocht

Fijn geholpen!

Mij was aangeraden om naar plattetv.nl te gaan omdat de service hier goed is.
Dit klopt inderdaad. Er werd met me meegedacht en uiteindelijk ben ik met een mooie tv naar huis gegaan! Ook kreeg ik nog een gratis HDMI snoer mee omdat ik die nog niet had.

Ron 01-01-2018 Via de website gekocht

N 10 zit er nog niet in

Heb een sonos playbase gekocht via de website met n high end kabel, bijbetalen € 10, opgehaald in nijmegen, kon op zondagmorgen recht voor de winkel de auto parkeren, in de winkel bleek t niet mogelijk uitleg over t product te krijgen of advies te krijgen over de installatie, de demo deed t niet, installatie wees zichzelf, wel mogelijk een duurdere betere kabel te kopen, bijbetaling € 20.

Jor 01-01-2018 In de winkel gekocht

vriendelijk en tezakekundig

De winkel is verrassend groot en overzichtelijk waardoor je eenvoudig diverse merken kunt vergelijken. De medewerkers zijn enthousiast, hulpvaardig en terzakekundig.

Danny kriesels 01-01-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Leuk en kundig personeel!

Wat een toppers bij Plattetv.nl
Ze begrepen exact wat ik zocht en hielpen mij bij de juiste keuze. Uiteindelijk met 2 tv’s weggegaan. Top!
Mooie zaak met goed aanbod en erg kundig personeel!
Voor mijn volgende tv ga ik zeker hier terugkomen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans 01-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service en scherpe prijzen

Goed assortiment en vriendelijke service. Klant krijgt persoonlijke aandacht.
Klant wordt alternatieven aangeboden met goede uitleg.

Henk w 01-01-2018 In de winkel gekocht

Goede service.

Vestiging Doetinchem is een mooie en ruime winkel.
Je wordt er goed geholpen, daardoor wordt jouw keuze makkelijker.
De medewerker had verstand van zaken.

Marc 01-01-2018 Via de website gekocht

Keurig en snel verzonden

Grote keus, en doorgaans (een van de) goedkoopste.
Veel keus, en goede ondersteuning bij de keuze.
Eenvoudige en overzichtelijke website.

E. Visser 01-01-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend persoonlijk advies

Verkoper nam alle tijd en lichtte voors en tegens toe. Zelfs goede tips gekregen hoe de tv op home cinema aan te sluiten. We gingen met een andere tv naar huis dan voorgenomen, maar daardoor juist zeer tevreden. Dat is het voordeel van een echte winkel. Daarnaast scherpe prijs van webwinkel. Dat is een aantrekkelijke combi.

Monique Baldussi 01-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en perfecte levering

Een goede en scherpe prijs. Goede service en overzichtelijke shop. Het cadeau voor mijn zoon zijn verjaardag mooi op tijd geleverd.

Paul 31-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service aan huis

Tweede tv besteld bij plattetv en ook deze keer helemaal too. Oude tv zeer goed ingeruild en de nieuwe kisteloos thuis geleverd en geinstalleerd. Absoluut tevreden!!

Damiën 31-12-2017 In de winkel gekocht

Ontspannen sfeer!

Ik kwam deze shop online tegen en zag een aanbieding dus was gelijk in de winkel gaan kijken. Ik werd gegroet maar verder eerst met rust gelaten om rond te kijken (Just the way I like it). Uiteindelijk kwam er wel een medewerker en daar heb ik een rustig gesprek mee gehad over mijn belangen omtrent een TV. Juist deze sfeer en houding maakt het ideaal om tot een besluit te komen.

Joop 31-12-2017 Via de website gekocht

geweldige service, duidelijke uitleg , vriendelijk personeel

Ik heb gekozen voor deze site,shop omdat de prijs zeer aantrekkelijk was, de afhandeling en de bezorging was uitstekend. kortom een zeer tevreden klant.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Aniek 31-12-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Goed geholpen bij het kopen van een nieuwe tv. Goede prijs en goede service, zowel van de klantenservice als in de winkel.

Dave E. 31-12-2017 Via de website gekocht

Fout zeer keurig rechtgezet... TOP!!

Bij het bestellen van een playseat stond op de website aangegeven dat deze op voorraad was en de volgende dag kon geleverd worden. Zelfs na telefonisch contact werd dit bevestigd. Na afhandeling en betaling kreeg ik enkele uren later een mail met de boodschap dat de playseat er toch niet bleek te zijn. Een fout van platte tv dus... Ze hebben mij onmiddellijk aangeboden om een andere te kiezen. Het mocht zelfs een duurdere zijn. Ik heb er één gekozen die me wel erg aansprak en die eigenlijk 70 euro duurder was. Deze hebben ze zonder enig probleem direct verstuurd om hun fout recht te zetten. Dit maak je echt bijna nooit mee!!! TOPSERVICE van platte tv. De volgende dag was de playseat in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eus 31-12-2017 In de winkel gekocht
Breda

Veel rust en advies van de verkoper in Breda ontvangen

Twee dagen achtereen ben ik bij de vestiging in Breda geweest waarbij M, zonder het gevoel dat we verplicht waren om iets te kopen, alle tijd had en kundig advies heeft gegeven. Wij zijn uiteindelijk met meer dan alleen een tv tevreden naar huis gegaan. Top service, top producten en scherpe prijzen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter 31-12-2017 In de winkel gekocht

Gewoon een SUPER tv door SUPER service

Natuurlijk zoek je op internet het product waarnaar je opzoek bent. En natuurlijk tegen een betaalbare prijs!
Na een paar korte mailtjes met de klanten service stond de tv al gereserveerd in Utrecht . Daar aangekomen wist men al precies waar ik het over had. Niet snel een verkoop verhaaltje maar ook nog wat tips en trucs er bij gekregen. Waar vindt je dat nog! Nou ik weet t wel in ieder geval

Matthijs 31-12-2017 In de winkel gekocht

Top service

Ik had op een vrijdagavond een prachtige televisie gekocht bij deze winkel en deze op dezelfde avond direct uitgepakt, neergezet en uitvoerig "getest". Na een dag leek mij deze televisie toch te groot voor mijn relatief kleine slaapkamer, met als gevolg dat ik een iets kleiner model aan wilde schaffen. Ik wilde deze televisie dus graag retourneren, maar eigenlijk wist ik dat ik daar al te laat mee was (winkelaankoop is direct bindend). Op zondagochtend even een belletje gedaan naar de winkel en daar kwam eigenlijk direct uit dat het niet zo'n groot probleem was dat ik hem al had uitgepakt en zelfs geprobeerd. Ik mocht de televisie dezelfde dag nog retourneren en ik heb direct een andere televisie uitgezocht die mij wel beviel! Al met al top service en nogmaals bedankt Marc!

Baaf 31-12-2017 Via de website gekocht

Super goede voorlichting

Uitstekende voorlichting over de te kopen producten en een zeer snelle uitlevering van de producten.
Kortom jet kan volgens mij niet beter.
Deze winkel is voor iedereen aan te raden.

Ed R. uit Beuningen 31-12-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Wat een vriendelijke mensen werken hier.

Ik ging de winkel in met een keus die ik thuis had gemaakt, een tv + Soundbar. Daar ik aardig verwend was met de installatie die in mijn bezit was, en welke ik wilde inruilen gaf de verkoper in de winkel mij een zodanig advies dat ik zowel met de tv alsmede de soundbar tot een heel andere keus kwam n.l een Phillips ambilight en een Denon Heos home cinema soundbar. Ik ben blij met het eerlijke en deskundige advies wat ik in deze winkel kreeg en de tijd die deze verkoper aan mij besteedde om te luisteren naar mijn wensen zodat ik deze keus maakte.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

David 31-12-2017 In de winkel gekocht
doetinchem

Uitstekende service

Na meerdere winkels van platte tv te hebben gebeld was de keuze snel gemaakt nadat ik telefonisch kontakt had gehad met . Hij was duidelijk en zeer goed met zijn advies. Zonder het advies had ik nu niet deze tv gehad maar eentje die minder goed was. Ik heb wel iets meer betaald maar dat was het waard.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wim 31-12-2017 Via de website gekocht

Prima hulp via de chat functie

Ik had een Philips Ambilight TV op het oog en stelde daar via de LiveChat een vraag over. Ik werd snel en keurig geholpen en er op attent gemaakt dat dat een oud, uitlopend model was en dat voor de verbeterde versie een aantrekkelijke cashback actie van Philips gold. Prima. Vervolgens wel veel upselling pogingen (HDMI-kabel, extra garantie, reinigingsset), maar niet vervelend.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 31-12-2017 In de winkel gekocht

Goede service en kundig advies!

Ik ben in de winkel in Arnhem snel en vriendelijk geholpen. Uiteindelijk een Sony A1 (65 inch) gekocht. Nog heel even wachten op de levering maar na de indruk in de winkel moet dit goed komen!

Michael 31-12-2017 Via de website gekocht

Top service

LiveChat gehad met mensen met vakkennis welke een product aanbevelen voor je eigen situatie. Hierdoor een andere tv gekozen dan gedacht maar super tevreden hiermee

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Cees Kuiper 31-12-2017 In de winkel gekocht
breda

Geweldige service

Makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg ,genoeg parkeerplaats.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Aryan 31-12-2017 In de winkel gekocht

Mooie feestdeal, goede service

Op zoek naar de Heos homecinemaset, kwam ik uit bij de feestdeal van platte tv.
Een prima deal! Ben naar de nieuwe winkel in Amsterdam gegaan. Prachtige overzichtelijke winkel. Daar werd de set nog een keer gedemonstreerd en utgelegd qua mogelijkheden. Prima service, de set werd ook nog in mijn auto gedaan.

leen erwin 31-12-2017 Via de website gekocht

uitstekende service

aankoop gedaan via mail, snelle reactie op mijn vragen en zeer goede uitleg over hetgene ik mij wil aanschaffen. Goede service via mail maar ook in winkel, alles was tot in de puntjes geregeld. Alles stond mooi gereed en mooi afgehandeld door mensen die hun vak kennen. Ben zeer tevreden over alles

Stan 31-12-2017 In de winkel gekocht

Super service

Goede winkel en uitstekende service!
Online goed geholpen door de livechat!
En in de winkel goed gehopen door het personeel!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans van Dam 31-12-2017 Via de website gekocht

Negatief is uitgesloten!

Wat jammer dat jullie een review van mij vragen nadat ik een groene duim heb gegeven. Zo krijg je nooit een objectief beeld van deze winkel. jammer een gemiste kans. Ik ben trouwens wel tevreden met deze bestelling.

Han ten kate 31-12-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Een gewéldige service

Ik heb een TV en een dolby suround set gekocht de TV was een showmodel en die kreeg ik dus met korting. Maar door de drukte kreeg ik een oude afstandsbediening mee. Thuis ontdekte ik dat, dus gelijk gemaild. Binnen 5 minuten de verkoper aan de telefoon en binnen een dag een nieuwe afstandsbediening. Kijk een foutje kan gebeuren maar de oplossing was snipper. Verder zeer goed geholpen en goede uitleg. Verkoper heeft echt verstand van alle producten en daarom een dikke 10

G.Gielen 31-12-2017 In de winkel gekocht

Zeer goed geholpen

Wij zijn zeer goed geholpen en geadviseerd, vriendelijk en deskundig zou platte tv zeker aanbevelen.

Niek 31-12-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Geweldige TV met prima service

Veel TV's uitgestald bij Plattetv. Mocht je nog twijfelen over een merk of model, dan kun je op locatie nog met behulp van de verkoper de juiste keuze maken. Vriendelijk en vakkundig geholpen. De TV is fenomenaal goed.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Huib 31-12-2017 In de winkel gekocht

Goede service
Was eerst in Breda en daren de spullen uitverkocht
Kon het gelukkig wel ophalen in Utrecht zodat ik het toch op tijd binnen had voor oud en nieuw
Ondanks dat het druk was liep de verkoper mee om de spullen naar de auto te brengen

John 31-12-2017 Via de website gekocht

Fijne uitleg en informatie!

Heel fijn in in de winkel, je komt er voor een TV en wordt niet afgeleid door andere apparaten dus heel prettig!

Frank 31-12-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goede uitleg met juiste service

We werden goed geholpen en kregen zeer duidelijke uitleg. Niet de duurste TV werd aanbevolen maar degene die het beste bij ons past.

Ronald van hoof 31-12-2017 In de winkel gekocht

Wat een mooie winkel!
Eindelijk een bedrijf waar eerlijkheid en service hoog in het vaandel gaat.
Ga zo door.

Paul 31-12-2017 In de winkel gekocht

Super service

Schitterende winkel met riante showroom en demo-ruimtes (vestiging Amsterdam). Vriendelijke personeel en geweldige service. De TV die ik had uitgezocht en volgens de website in voorraad was, bleek niet beschikbaar, waarop ik tegen dezelfde prijs een duurder model kreeg aangeboden. Top service!

Luke en Laura 31-12-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede service en kennis van zaken

We zijn goed geholpen bij het maken van de keuze voor een tv. Vriendelijke begroeting bij binnenkomst maar geen opdringerige verkopers. Op een gegeven moment wel ondersteuning bij keuze maken voor een tv en daarbij goede tips en prijs. Ook goede uitleg over hoe de tv makkelijke mee te nemen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Arno 31-12-2017 In de winkel gekocht

Service in winkel top, contact per chat/mail/app minder

Online wordt je gevraagd om je eigen perfect deal in te voeren. Snel anwoord, maar als je aangeeft dat je ergens anders de tv goedkoper kunt vinden, krijg je geen reactie meer (zowel chat, whatsapp als mail). Laagste prijs garantie bij een gelijkwaardige concurrent gaat dus niet op. In de winkel keurig geholpen door Kevin en uiteindelijk een OLED gekocht voor een scherpe prijs. PlatteTV, zorg ervoor dat klanten een antwoord krijgen bij een wedervraag, dan zou het cijfer zonder twijfel hoger zijn. Mijn advies is om naar de winkel te gaan, veel demo televisies en kun je snel overleggen.

Ronny Changoe 31-12-2017 In de winkel gekocht

Tevreden klant

Wij hebben vorige jaar tv, marantz versterker en Heos soundbar gekocht en dit jaar konden wij ons Heos soundbar inruilen voor nieuwe model. We zijn voor de tweede keer goed geholpen. De medewerkers van Platte tv nemen de tijd om uit te leggen, weten wat ze verkopen dus ik zou een ieder aanraden om hun spullen daar te halen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -