PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 19874 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5391 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Anita Jongbloed 01-09-2017 Via de website gekocht

Duidelijk advies en vergelijkingen

Het duidelijke advies en vergelijkingsmogelijkheden tussen merken en toestellen middels videobeelden is zeer nuttig. De website zelf, order afhandeling etc werkt ook zeer naar behoren.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

S. 01-09-2017 In de winkel gekocht

Kennis en Kunde

Via de Site naar de winkel gegan voor uitleg en aanvullende keuzehulp (had ik overigens ook via de chat kunnen doen). Zo veel parate kennis en zeer kundig. Goed meedenken en tot een juiste keuze komen; daar doen ze het voor. tTop !!

WB 01-09-2017 In de winkel gekocht

blij verrast

wij waren van huis gegaan met de bedoeling ons te oriënteren op een smart tv. De wijze waarop wij bij uw shop in Utrecht door James werden geholpen (antwoord op al onze vragen en zeer goede adviezen) leidde ertoe dat wij direct tot aanschaf zijn overgegaan.

Mary leen 01-09-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en goede prijzen

Tv was inderdaad binnen een dag geleverd. Prima service en een ruime keuze voor een goede prijs! Zeer blij met onze tv!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 01-09-2017 In de winkel gekocht

Top. Top en TOP

Deskundigheid..snelheid...gemotiveerd.
Al met al...TOP ! Prijs conform markt.
Enthousiast personeel.

Danny 01-09-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Via de zomer deal in contact gekomen. Uiteindelijk TV van LG en 2 geluidsboxen van Klipsch gekocht. Levering via post.nl @ Home was netjes, alleen communicatie had iets eerder gemogen. Uiteindelijk bleek ook dat we konden pinnen en contant geld zoals aangegeven door plattetv niet nodig was. Maar, product was er snel, netjes in de verpakking en alles klopte! Thnx!

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Jan van de stouwe 01-09-2017 In de winkel gekocht

Niets is teveel

Ik heb met de platte.tv personeel als hun producten bijzonder prettige ervaringen. Het aanbod is groots en tevens overzichtelijk opgesteld wat een genot is om te winkelen.

Jh 01-09-2017 In de winkel gekocht

Uitmuntende service

Deskundig advies,uitgebreid aanbod netjes verzorgde zaak en goede prijs,en goede parkeergelegenheid ,echt een aanrader

Jose 01-09-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel en dito medewerkers

Fijne en vlotte communicatie via de email, kreeg een goede aanbieding voor de door mij gewenste soundbar en deze had ik binnen 2 dagen in huis. Al met al perfect!

Jan Verhees 01-09-2017 Via de website gekocht

Top internet shop

Goede service, goede prijs, makkelijk bereikbaar, livechat een plus. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

J.Keizers. 01-09-2017 In de winkel gekocht
Molenstraat Nijmegen.

De goede winkel binnengelopen.

Nogmaals, ben de goede winkel binnengelopen, en heb ons laten overtuigen
door winkelverkoper Guido. Zijn erg blij met de gekozen tv, en hebben het gevoel
dat we een tijd vooruit kunnen met de LG!

Ad Driessen 01-09-2017 In de winkel gekocht
Breda

Geweldiig en prettig geholpen

Duidelijk veel demonstratie tv's aanwezig. Goed advies! Verkoper gaf nog kortingen en zorgde voor inruil oude tv.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marco Geboers 31-08-2017 Via de website gekocht

Prima inruildeal en goede service.

Snelle reactie via chat gehad waarbij ik een goede inruilprijs kreeg voor mijn inruil tv.
Helaas was de ophangbeugels niet compleet maar werd na contact meteen opgelost. Vriendelijke bezorger die nog technische tips voor zelf installatie gaf

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rob 31-08-2017 Via de website gekocht

Perfecte aankoop en zeer snel geleverd

Op maandag middag een 55 inch tv bestel. en oude tv ingeruild voor een mooi bedrag. Werd ik dinsdag reeds gebeld dat ze hem op donderdag kwamen brengen.
Helemaal top. Zeer mooie tv. Perfecte zaak.

Marco 31-08-2017 Via de website gekocht

Alles ging zoals je verwacht

Het enige wat jammer is dat ik hier een review moet plaatsen van minimaal 100 karakters, terwijl het allemaal in een paar woorden gezegd had kunnen worden.

Patrick 31-08-2017 In de winkel gekocht

Goede Service

Ik zocht een product in de winkel en heb daarbij door de werknemer een goede uitleg en informatie gekregen!
Erg tevreden!
Goede klantvriendelijkheid.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

jelis 31-08-2017 Via de website gekocht

mooie QLED tv gekocht via live chat

prijs die we na inruil van ons oude tv toestel kregen is scherp.
medewerkers zijn vriendelijk en hulpvaardig.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Frank 31-08-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

geweldige service in winkel en bij installatie

Familie maakte mij enthousiast voor de (ambilight)tv, dat gevoel werd in de winkel versterkt door vriendelijke, geduldige en deskundige uitleg. De installatie was ook perfect (vriendelijk en professioneel)

Yara Ponsen 31-08-2017 Via de website gekocht

Ontzettend goede service!

Na het bestellen van een prima tv kreeg ik een aanbod voor een betere voor dezelfde prijs, in verband met de zomerdeals. Ik ben tot 4 keer aan toe heel vriendelijk geholpen en werd nog geattendeerd op een aanvullende verzekering voor een schappelijke prijs. PlatteTV.nl denkt mee en zijn zeer klantgericht.
Ik heb de TV gisteren besteld en hij is deze ochtend al geleverd. Kortom: Perfect!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel 31-08-2017 Via de website gekocht

Super Geregeld

Echt een winkel van deze tijd, online verkoop met chat ondersteuning, whatsapp en alle communicatiemiddellen van deze tijd. Tevens ook nog echte winkels om alles te bekijken in het echt. Echt een aanrader !!

Toin 31-08-2017 Via de website gekocht

zeer scherpe prijs

Was op zoek naar een soundbar en mijn keuze was gevallen op de SJ9 van LG. Op het web verschillende aanbieders benaderd echter Platte tv had de beste aanbieding. Via de chat functie de soundbar besteld. Prima aanbod,goede service en zeer snel bezorgd. Kortom uitermate tevreden met de aankoop. Buiten het feit dat het een geweldige Soundbar betreft.

Martin 30-08-2017 Via de website gekocht

Hele goede service !!!

Via de webshop heb ik mijn keus kunnen maken waarna ik las over de zomerdeal, waardoor de toch al schappelijke prijs nog beter werd.
Daarna een mail gestuurd dat ik akkoord ging met deze prijs waarna ik de factuur gemaild kreeg, ik betaald heb en een dag later staat mijn aankoop te pronken in de woonkamer.
Conclusie: super service en snelheid van reageren en leveren !!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Demian 30-08-2017 Via de website gekocht

Top geholpen

Goed geholpen, personeel beschikt over veel kennis. En ze geven waar mogelijk extra korting terwijl ze al de goedkoopste aanbieders zijn. 👍🏻👍🏻👍🏻

Kees de Wit 30-08-2017 In de winkel gekocht
Etten Leur

Klantvriendelijke ontvangst

Wij kwamen gewoon eens kijken wat voor collectie TV's Platte tv.nl in huis had. Een vriendelijke verkoper heeft alle tijd genomen om de verschillen tussen de diverse types die er stonden, uit te leggen. Dat waardeerde ik zeer, temeer ik van tevoren had gezegd nu nog niet tot aankoop zou beslissen.. Een week later hebben wij hier onze tv in deze winkel van Platte tv.nl te Breda gekocht. Enkele dagen later hebben ze de tv gebracht en keurig aangesloten. Wij zijn heel blij en tevreden met onze aankoop. Fijne winkel met prima personeel.

j. waage 30-08-2017 Via de website gekocht

Tja, zo zie je ze bijna niet meer!

Goede adviezen, mooie aanbiedingen, duidelijke afspraken, en last but not least een aflevering op de afgesproken tijd met nog een telefoontje een half uur voordat de televisie zal arriveren, geinstalleerd voor een prijs die je bijna niet gelooft en dan nog een alleraardigste behulpzame specialist (in dit geval Christiaan: volgens mij verdient hij opslag...) zodat je bijna geneigd bent nog een tv te kopen. Hartelijk dank daarvoor! het levert jullie een nieuwe vaste klant op!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard 30-08-2017 Via de website gekocht

Netjes en snel geholpen via de livechat!

Afgelopen zondag aan het zoeken op de site en via livechat contact gehad met platte TV. Nette zomerdeal afgesproken en besteld. Voor de deal wordt een speciale link voor ge winkelwagen gemaakt terwijl je wacht, handig!
Gewoon betalen via ideal en de bestelling is gedaan. De chat stond nog open en de verkoopster heeft direct de afhandeling gedaan. Kon direct zien hoe de status wijzigde.

Vandaag is de TV afgeleverd met PostNL @home, erg makkelijk. Niet alleen de doos achter de deur schuiven, nee als je wilt volledige installatie. Omdat ik thuis werkte , heb ik alleen even de TV laten testen, geen dode pixels, geen beschadigingen, dus ok!

Kortom, snelle afhandeling, snelle levering tegen goede prijs!

Ron Yzelman 30-08-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Oplossing gericht!

Medewerker hoort mijn wensen aan en komt gelijk met voorstellen waar je geen nee op kunt zeggen! Dus probleem opgelost en deze klant ging met tevreden gevoel huiswaarts....

Mikal van den Bulk 30-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Concurrerende prijsstelling maar bovenal goede service. Was niet tevreden over de eerste aankoop en kon binnen 14 dagen probleemloos ruilen. Daarnaast vond ik de livechat erg prettig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. de Vries 30-08-2017 In de winkel gekocht

Goede ervaring met Platte TV.nl

Ik heb een Sony OLED 55-A1 bij Platte TV.nl gekocht. Prima service! De livechat wordt snel beantwoord, heldere communicatie en 600 euro retour (in het kader van speciale actie) voor mijn oude plasma-tv. Deskundig advies ook in de winkel zelf (Utrecht) zonder opdringerige verkopers. Ook de bezorging is prima verlopen: keurig gebeld over aankomsttijd en prettige bejegening. Algehele ervaring: top!

Mariëtte 30-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Geweldige service, Denon RCD-M40DAB besteld, er ging iets fout met de betaling.....gemaild en een vlotte reactie op mijn vraag, daarna het bedrag overgemaakt, en de dag erna het apperaat in huis!!! Wat een service en super tevreden met mijn aankoop!!!!!

Bart 30-08-2017 In de winkel gekocht

3G,geweldig goed geholpen!

Vriendelijk en duidelijke uitleg en een goed aanbod, vlotte service.Kortom een topwinkel! Overzichtelijke opstelling en men nam de tijd voor ons.

Dirk de Wit 30-08-2017 In de winkel gekocht

Snel en vakkundig

Via de site een mooie aanbieding gezien. In de winkel vriendelijk ontvangen met koffie en door de zomeractie kon er ook nog wat van de aanbiedingsprijs af. Uiteraard wordt de TV gratis bezorgd en heb je een goed servicecontract voor een zacht prijsje.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ger Ostermijer 30-08-2017 Via de website gekocht

Gewoon goed!

Heldere prijsvoorstellen, bij eventuele vraagtekens over beste prijs altijd een team
Iid aanspreekbaar. Ivm onmogelijk een goede prijs te geven voor de inruil oude avr toch een goed aanbod voor gratis kabel optical. Door een fout van mijzelf in mijn mailadre, contact opgenomen met klantenservice en werd direct adequaat geholpen met een correctie en alsnog de bevestiging. Opmerking, nadat men naar de betaalfase gaat ziet de klant niet zijn ordernummer, dat krijg je pas bij de emailbevestiging. Indien de programmeur dat zou kunnen omzetten, zodat de klant eenmalig zijn ordernummer ziet na afsluiting bestelling geeft dat zekerheid/ notitiemogelijkheid voor de klant. Op grond hiervan een 9 ipv een 10.

Pluspunten

• Levertijd
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Sandra 30-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

Het bestelde meubel werd snel bezorgd.
Er zaten beschadigingen op de glasplaten. Toen we dit meldde. werd het meteen opgelost door 2 nieuwe glasplaten op te sturen.

H.S. 30-08-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Had nooit van de shop gehoord. Aanbevolen door mijn schoonzoon. Samen een HEOS-installatie gekocht. Prettig dat we het geluid uit verschillende boxen konden horen en ervaren. Zeker ook prettig dat ik daarbij rustig op een bank kon zitten. Deskundig, vriendelijk te woord gestaan. Scherpe prijzen! Deze shop is zeker aan te bevelen.

Marc 30-08-2017 In de winkel gekocht

Zeer professioneel

Wij zijn keurig geholpen door James, hij legt je alles rustig uit en weet werkelijk alles van Sonos (het product wat wij hebben aangeschaft). Wij zijn thuisgekomen en door zijn uitleg hadden we 's middags al een prachtige sound in huis.

Wij zullen ons systeem absoluut gaan uitbreiden en gaan dat zeker samen met James doen.

Bedankt voor de top service en zeker tot ziens!

Marc

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

de klos 29-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

op voorraad blijkt wassen neus

omdat het artikel op voorraad was heb ik voor deze winkel gekozen,vrijdag middag laat naar de winkel; bij het overhandigen van de doos viel mij op dat de doos eerder open was geweest, ik vroeg nog aan de verkoper nieuw hetgeen hij bevestigde. Bij thuiskomst bleken oa de snoer niet meer netjes opgerold, de batterijen al in de afstandsbediening te zitten (ongebruikelijk) maar nog vervelender het laadje voor de Blue ray disk ging helemaal niet open. dus waarschijnlijk een retour artikel meegekregen. maandag 12.00 direct terug naar de winkel helaas het product is niet meer op voorraad (hoewel dat wel op de website staat!) maar wel in het centrale magazijn u krijgt aan het eind van de dag een mail met de bezorgtijd dinsdag. Helaas niets ontvangen maandag weer gebeld tja blijkt niet op voorraad in het logistieke centrum u krijgt een bericht vanavond wanneer het woensdag bezorgd wordt , helaas geen bericht gehad etc etc terwijl het artikel in kwestie wel aangemerkt staat als zijnde op voorraad in de meeste filialen!

Ik ga nu na 5 dagen proberen mijn geld terug te krijgen

Pluspunten

• -

Minpunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Officiele reactie van PlatteTV.nl 29-08-2017

Beste heer/mevrouw,

Vervelend om te vernemen dat uw bestelling tot op heden erg stroef is verlopen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling.

Graag zou ik met u in contact willen komen om dit voorval te bespreken en u een passende oplossing te bieden. Zou u mij uw NAW gegevens en ordernummer even willen e-mailen naar breda@plattetv.nl? Ik zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

Ralf
Servicemedewerker PlatteTV.nl

Mo 29-08-2017 In de winkel gekocht

Top service!

Aardig personeel met verstand van zaken! Goed geholpen en ze nemen de tijd voor je. Ben super blij met mijn samsung ks 7000.

Bart 29-08-2017 In de winkel gekocht

3G,geweldig goed geholpen!

Eerst op site gekeken.gechat met medewerker.de volgende dag naar nijmegen gereden.keurige winkel met zeer vriendelijk personeel! Helder en duidelijke uitleg.

C.H de Bruijn 29-08-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Bij deze winkel zomaar naar binnen gelopen om te kijken naar de mogelijkheden. We werden vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Toen naar de TV s gaan kijken. Er stond een grote collectie tv s in diverse prijsklassen. De uitleg over de verschillen was prima. We gingen zeer tevreden weg met tv en een soundbar.
Ook de prijs was prima. Een aanrader voor de volgende keer.

niet van belang 29-08-2017 Via de website gekocht

Voor mij was het top

Ze maken hun beloftes waar, makencorrecte afspraken en afhandeling in de winkel was perfect. Meer moet dat niet zijn

Esmeralda & Mounir 29-08-2017 In de winkel gekocht

Leuke en professionele verkoper

...was onze verkoper.

Leuke, betrokken, vakkundige, spontane verkoper,

Uitgebreid assortiment. Duidelijke uitleg en verwachtingen van de televisies waarin wij interesse hadden.

Service aan huis was ook helemaal top.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gerard Willemsen 29-08-2017 Via de website gekocht

Geweldig service

Heb een Sony 9005 serie tv gekocht met blue-ray speler en soundbar incl. installatie
Fantastische tv, maar na installatie van de upgrade ging er wat fout met de software
Telefonisch overlegt en monteur kwam voor controle en probleem werd opgelost
Monteurs hebben een geweldige kennis en oplossend vermogen
Nu kan het genieten weer beginnen

Sil 29-08-2017 Via de website gekocht

Wil je een deal? Zij maken een deal!

Via de overzichtelijke website van plattetv.nl kwam ik na wat voorkeuren te hebben ingevuld uit bij een 40" Panasonic TV. Op het internet even gekeken wat zo'n beetje de "going" prijs was, en die was dus bij plattetv.nl al heel scherp. Maar, op de website stond vermeld, "wil je een deal maken, neem dan contact met ons op". En dat heb ik gedaan. Top deal gesloten, dus zeer tevreden over deze webshop! Wil je dus ook een goeie deal, neem contact met ze op, en ze leveren nog snel ook!

Marco 29-08-2017 Via de website gekocht

Goede service voor een nette prijs!

De shop heeft me goed geholpen met de keuze van de producten. Ook kwamen ze nog met een bijdragen waar ik zelf niet aan gedacht had. En als laatste hebben ze een erg mooie aanbieding gedaan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Sytze 29-08-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Superrrrr platte TV

Eerlijk en betrouwbaar
Keurig nette winkel, zeer vriendelijk en uitermate vakkundig geholpen
Proberen je niks aan te smeren, gaan voor duidelijk advies en scherpe prijzen

bob 29-08-2017 In de winkel gekocht
utrecht

tip top service

Ik vond het livechat en winkel personeel behulpzaam en aardig.
De televisie prijzen zijn niet goedkoop, maar met het inruil optie en het sony 'cashback' actie was het handig en interessant.

guido 29-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

SONOS Play 3 speakers aangeschaft

enkele weken geleden hebben wij (op advies van vrienden) in de winkel in Breda een 2tal Wifi speakers aangeschaft. Alhoewel we in het begin twijfelden vanwege de toch wel stevige prijs voor 2 op het zicht kleine speakers hebben we een in de winkel een uitvoerige uitleg & demonstratie gehad: niets dwingends, enkel informatief en alles was mogelijk ondanks dat er een update storing plaatsvond... ondanks dit euvel bleef verkoper rustig en ons van de juiste info voorzien: ik kreeg ook niet de indruk dat hij ons iets extra's aan probeerde te smeren zoals iedereen soms wel ervaren zal hebben.

Speakers aangeschaft en geen moment spijt gehad

bob 29-08-2017 In de winkel gekocht
utrecht

tip top service

Ik vond het livechat en winkel personeel behulpzaam en aardig.

ennoco 29-08-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld!

Goed advies, mooie aanbieding en levering volgens afspraak! We zijn erg blij met onze nieuwe tv. Ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -