PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 22062 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5909 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

CMuurmans 04-01-2018 In de winkel gekocht

Accurate medewerker

Veel keuze. Enthousiaste medewerker met veel kennis, er was iets wat hij niet wist over een ander model wat niet in de winkel stond. Dit gaf hij eerlijk toe, wat wij fijn vinden; die eerlijkheid. Mooie korting

Vincent 04-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service

Philips Ambilight TV gekocht bij de nieuwe vestiging van Platte TV in Amsterdam, uitstekend geholpen met uitgebreid en specifiek advies door verkoper (Bjorn). Helaas bleek thuis de CI+ module niet te werken, eerst telefonisch en met remote access van de TV uitgebreid ondersteund, en toen het bleek dat de hardware van de TV module kapot was direct een nieuwe TV geleverd

Mari 04-01-2018 In de winkel gekocht

Bijzonder goede service

Tv gekocht en heel fijn geholpen goede uitleg in de winkel gekocht en mee naar huis genomen daat bleek dat er een probleem was met het geluid balen eerst de kabel omgeruild het probleem niet verholpen weer naar de winkel alles samen doorgelopen nu krijgen we zo een nieuwe tv mee Iks maken of zo gewoon omruilen top toch wel een hoop werk hehad maar dat is pech hebben. Goede service

Bert Rijnberk 04-01-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Hulpvaardig en klantvriendelijk

soepel bij het samen probleem/vraag oplossen. Ruimschoots de tijd genomen om samen het technische probleem in kaart te brengen, en aanvullende hulp aan te bieden.

Alex lingen 04-01-2018 In de winkel gekocht

Super goed geholpen.

Prima service, van zowel het winkel personeel als de installateur.
Personeel is van alles bijzonder goed op de hoogte.
De installateur ( Alex) was mooi optijd, en wist precies wat er moest gebeuren.
Verder ook een hele vriendelijke man, die tussendoor ok nog tijd had om wat te kleurden en grapjes maken met m’n dochter van 5 jaar. Ook het eind resultaat mag er zijn. Eerst is alles goed uitgelegd aan mij, en nu hangt er een mooie LG 43” aan de muur, met prachtig mooi beeld en heel veel functies. Na de installatie is ook netjes alle rommel meegenomen en het huis netjes achtergelaten. Het enige kleine min puntje was, dat ik een HDMI kabel erbij moest kopen, als dit bij de service was inbegrepen had ik een cijfer 10 gegeven! Kortom volgende keer kopen wij weer een tv bij Platte tv.nl.

Mvg,

Ricardo 04-01-2018 In de winkel gekocht

Makkelijke toegang.

De zaak oogt wat "zakelijk". Geen hoogpolig tapijt, gewoon een bedrijfshal.
Het vergelijk tussen de 2 OLED televisies, LG en Panasonic, wat door de verkoper werd gedemonstreerd komt knullig over.
Men stuurt naar een bepaald merk waar ik niet voor kwam. Die keuze had ik zelf al gemaakt. Ik vond het wel raar dat het bedrijf, wat mij een scherpe aanbieding had gedaan, door de verkoper werd neergezet als een niet-officiële dealer met alle risico's m.b.t. de garantie.. Het bedrijf is gewoon wel een officiële dealer. Beetje doorzichtig.
Als je het voorwerk zelf al ergens anders hebt gedaan kun je hier wel slagen.

Koen 04-01-2018 In de winkel gekocht

Top winkel!

Prachtige nieuwe winkel in Amsterdam! Ruim opgezet en merk per merk gesorteerd in aparte ruimtes en goede mogelijkheden om de tv's rustig te bekijken en vergelijken. Keurig en vakkundig personeel met erg veel verstand van zaken. Ik kwam voor een 65'' tv, na veel vergelijken heb ik gekozen voor een 55'' Oled tv. Ze konden deze aanbieden voor een erg scherpe prijs.

Absoluut een erg fijne winkel en voor een volgende tv ga ik hier zeker weer naar toe.

bedankt voor de hulp en informatie.

Francina 04-01-2018 In de winkel gekocht
filiaal Hollantlaan

Top Service!

Op zoek naar een nieuwe tv kwamen wij via internet bij Platte TV.nl.
We konden daar op ons gemak kijken, zonder een hijgende verkoper in onze nek.
De verkoper was vriendelijk, wist veel te vertellen over de TV`s en had geen dwingende verkooppraat. Uiteindelijk gingen wij tevreden naar huis met onzen nieuwe TV en wij zijn er zeer blij mee, wat een prachtig scherm en geluid! Top Service!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Bas 04-01-2018 In de winkel gekocht

Top service

In eerste instantie opzoek gegaan naar een tv voor de laagste prijs, toen kwam ik al bij PlatteTV uit.
TV laten adviseren, waar 2 keuzes uit kwamen en uiteindelijk gekozen, gekocht en blij naar huis. Toen begon ik te twijfelen, bellen met de winkel en zo fijn hoe daar de service verliep, het was allemaal geen probleem en alles kon! Geruild en nu super blij met mijn nieuwe TV. Echt top, vooral voor de twijfelkont dat ik ben.

Gaf mij het gevoel dat service hier echt voorop staat.

S. de Leeuw 04-01-2018 Via de website gekocht

Zeker geweldige service

Ik kan niet anders zeggen dan dat de service geweldig is. Keurig via de chat geholpen. Tot en met de facturatie en garantie afhandeling aan toe. Eergisteren in middag besteld en keurig gisteren binnen gekomen. Bovendien niet alleen goede service. Ook de laagste prijs!

H.B. 04-01-2018 In de winkel gekocht
Doesburg

Alle tijd voor een goed advies

Prima webshop, maar vooral fijn dat er een vestiging in de buurt zit waar je heen kunt voor persoonlijk advies als je er via de chat niet uit komt.
Mijn vraag was blijkbaar te complex voor de chat-dienst. Enig minpuntje was dat ik aanvankelijk een verkeerd advies kreeg via de chat.

CMuurmans 03-01-2018 In de winkel gekocht
Breda

goede service snel en vakkundig geholpen

ik heb eerst op internet rondgeneusd wat ik wilde en als het om audio gaat moet je het toch horen en deze winkel had de producten waar ik uit wou kiezen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lj 03-01-2018 Via de website gekocht

Erg behulpzaam en klantvriendelijk

Nadat ik een tv bij jullie had besteld, kreeg ik een mailtje de volgende dag met daarin een wijziging omtrent de bestelling, hierbij werd mij een andere tv, zelfs een betere aangeboden voor de zelfde prijs, ik was erg onder de indruk van de service en manier van oplossing zoeken. Erg bedankt voor de snelle en fijne manier om tot een juiste oplossing te komen, daarom van mij een welverdiende dikke 10.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

G.Knegt 03-01-2018 Via de website gekocht

Goeie service en goed advies

goeie site wat je zoekt makkelijk te vinden.
En heb je vragen via whattsap of email wordt je snel geholpen.
Aflevering prima je krijgt een email wanneer en ik werd ongeveer uurtje van te voren nog gebeld dat ze er zo waren.

T. van den Berg 03-01-2018 Via de website gekocht

Helemaal TOP!

Zelf had ik via de webwinkel een 'gewone' TV besteld, wordt me gevraagd of ik voor hetzelfde geld een Smart TV van hetzelfde merk wil hebben. Levering binnen 2 dagen. TOP service!

J.Joosten 03-01-2018 Via de website gekocht

Snel, helder en kwaliteit

Ik zocht een goed aanbod en kwam bijna als vanzelf op de site van Plattetv. Precies wat ik zicht, op voorraad en beste prijs! Waarom verder zoeken? Nee, boeken!!

Tim 03-01-2018 Via de website gekocht

Uitgebreid en geduldig advies, snelle en goede levering

Uitgebreid en geduldig advies, snelle en goede levering.

Veel keuze aan tv's, prijs kwaliteit is prima. Enige nadeel was de nog al vaak herhalende vraag voor extra garantie en service pakketten. Gaf wel na eerste reactie extra uitleg en een nog betere aanbieding voor deze garantie/service.

Vriendelijk personeel en bereikbaar via allerlei wegen te bereiken.

Frank B.M. Nouwens 03-01-2018 In de winkel gekocht
Arnhem centrum

Loop op zijn minst eens binnen :)

Slechts zelden geef ik een gewaardeerde 10.
Tot 4 jaren geleden repareerde ik LG tv's. Enige kennis in deze is me niet vreemd.
Het 'verkooppraatje' heeft vaak een negatieve klank, maar deze deskundigheid en vooral het opgebrachte geduld, de (niet overdreven ) betrokkenheid en ook de eerste after sales - reisadvies hoe er mee thuis te komen bv., dwingen me een eerlijke 10 te geven. Mijn dank daarvoor.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Eric 03-01-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede service, op voorraad en scherpe prijs

Zelf via het internet de keuze gemaakt voor het Sony toestel met gebruikmaking van de specificaties en reviews op PlatteTV. Vervolgens via de chat functie aanvullende vragen gesteld en voorraad in de winkel gecheckt. Niet gekozen voor thuissturen, maar dezelfde dag in de winkel afgehaald. Vriendelijk te woord gestaan en de betreffende medewerker heeft meegeholpen het apparaat in de auto te leggen. Kortom, top!

P.Becker 03-01-2018 In de winkel gekocht

fijne winkel.

Ik ben via hun website in de winkel terecht gekomen na eerst thuis mijn huiswerk gedaan te hebben, eerste keer om te kijken/vragen en de tweede keer is er telefonisch contact geweest en uiteindelijk weer naar de winkel om te kopen en inruilen.
Alle drie de keren ben ik prima geholpen en heb ik een goed gevoel overgehouden aan platte tv.nl
Op al mijn vragen kreeg ik een bevredigend antwoord.[ dat is weleens anders]
En ik werd geholpen om alles in/naar mijn auto te krijgen.
Ook een prima inruilprijs voor mijn oude tv gekregen.
Dus dikke prima voor deze winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wil 03-01-2018 In de winkel gekocht

Top service.

Zeer goed geholpen, antwoord op al onze vragen. Hier kom he graag nog eens terug. Zeker als je ook nog afspraken kunt maken over de prijs. Een echte aanrader om hier je audio/ video apparatuur te kopen.

TOPWINKEL 03-01-2018 In de winkel gekocht

Super geweldige service

Ik had deze tv elders voor €400,00 minder te koop zien staan. Ik heb toen telefonisch contact opgenomen en heb verteld van die €400,00 en ik kreeg zonder te hoeven onderhandelen de tv voor dezelfde prijs. Toen ik de tv op kwam halen was het ondertussen sluitingstijd maar Daniël nam alle tijd om me zo goed mogelijk te helpen! De tv werdt netjes achter in mijn auto gelegd, kortom een super service.

een tevreden klant 03-01-2018 In de winkel gekocht

Fijne service

We werden snel opgemerkt, uitstekend geadviseerd en op onze vragen kregen we prima antwoorden. Zelfs bij het inladen van de TV in de auto was de medewerker zeer behulpzaam en bleef wachten tot de tv ingeladen kon worden.

H.Nijholt 03-01-2018 Via de website gekocht

Via Livechat TV en Sound bar gekocht en de muurbeugel,

Via de live Chat prima geholpen. De levering en de ophanging van de tv is ook perfect gegaan . Toen ook nog een DVD speler besteld .

Roy Timmer 03-01-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Service professioneel en snel!

Platte TV is een voor de consument prijsgunstig bedrijf, goede locatie, directe levering van product met goede en betrouwbaar aandoende service. Een aanrader voor iedereen!

Tom 03-01-2018 In de winkel gekocht

Supper service vriendelijke bediening

Deze winkel hanteerd eerlijke prijzen en heeft een ruime vooraad dus je kan het onmidelijk meenemen.Super geholpen door winkelbediende .Top

Dhr lok 03-01-2018 In de winkel gekocht

Top service!!

Heb voor deze winkel gekozen, omdat de mensen die er werken er ook echt verstand van hebben en niet Zoals bij de grootmachten een jochie die helpt waarvan jij zelf er nog meer verstand heb. 2 ze proberen je niet echt wat aan te smeren maar ook echt helpen naar jou wensen! 3 en als er per ongeluk iets niet goed gaat, ze er echt alles aan doen zo snel mogelijk het te verhelpen. 4 je altijd kn bellen als je het thuis niet goed voor elkaar krijgt en altijd vriendelijk blijven. Kortom zeer tevreden over de service die platte leverd erg tevreden en als ik weer wat nieuws nodig heb ook zeker weer naar platte tv terug zou gaan! Raad zeker platte tv aan om je producten te kopen! Een top winkel!

Axel 03-01-2018 Via de website gekocht

Goed geholpen, snelle service, scherpe prijs

Via de webchat super geholpen in het maken van de juiste keuze voor een nieuwe tv.
Gelukkig ook nog op voorraad en direct opgehaald in Breda. Daar stond de tv al klaar en kreeg ik nog extra korting op extra pixelgarantie. Medewerkers hebben de tv netjes in de auto gelegd

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Waasd. 03-01-2018 Via de website gekocht

Goed contact klant naar platte tv.nl

Contact gehad over de app dat liep goed.
Ook het telefonische contact was plezierig.
Had zelf nog enige twijfel welke tv te kopen maar tijdens telefonische overleg tot een gewenste keuze gekomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

HM V STUIJVENBERG 03-01-2018 In de winkel gekocht
ARNHEM PLATTE TV.

Super goed advies wel in een hoger segment terecht gekomen.

Prima keuze in deze winkel erg overzichtelijk.Ging voor een Samsung maar ging met een SONY naar huis hoger sigment.Wel de voor en nadelen laten zien ook de beeld kwaliteit prima adviseur trouwens de naam was Mark.Gekozen voor een SONY-KD_55EX9005B.Met een SL150 UHD HDMI Kabel, Zelf de tv meegenomen en geinstalleerd thuis.Groet van een zeer tevreden klant

Xander 03-01-2018 In de winkel gekocht
Doesburg

Groot assortiment en snelle levering!

Ik had al wat vooronderzoek gedaan naar de TV die ik graag wilde. Door het grote assortiment was deze TV uit voorraad leverbaar. Een dag later werd mijn TV netjes bezorgd en ik ben hier super blij mee

Peter 03-01-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Deskundige en vriendelijke medewerkers, concurrerende prijs!

Wij waren op zoek naar een nieuwe TV. Vooraf op internet en de website van plattetv.nl georiënteerd en een top-3 vastgesteld. Plattetv.nl geeft een actuele voorraadstatus en aantrekkelijk prijzen, de winkel in Utrecht is voor ons het meest dichtbij en blijkt onze voorkeur op voorraad te hebben. In de winkel de toestellen bekeken om te zien of het beeld wat wij hadden inderdaad klopt en uiteraard met advies van de medewerker onze keuze verder bevestigd. Naast de specs was ondersteuning van de Plex app voor ons belangrijk en in andere winkels weet men meestal niet precies hoe dat zit en welke TV's wel en niet ondersteund worden, en dan heb je meestal snel door in zo'n gesprek dat de medewerker maar wat zegt om je een goed gevoel te geven - bij plattetv.nl merk je meteen dat ze hier echt weten hoe het zit! Kortom, uitstekende ervaring en advies van mensen die er verstand van hebben.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Steverink 03-01-2018 In de winkel gekocht

De beste prijs!

Erg vriendelijke medewerking en de chat was van echte meerwaarde door de snelle reacties. De eerlijkheid om mee te gaan in de prijs van de concurrentie en om hier zelfs nog onder te gaan zitten overtuigde mij voor een aankoop bij deze zaak.

Danny 03-01-2018 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk !

Goed geholpen via de livechat, leuke aanbieding gekregen en snel geleverd. Ook de omruiling naar een groter typewerk netjes en vlot geregeld. Zeer tevreden!

OD 03-01-2018 Via de website gekocht

Goede service

Goede chatfunctie en goede aanbieding gekregen. Je kan via chat onderhandelen over de prijs. Goede snelle levering.

JJ van Binsbergen 03-01-2018 In de winkel gekocht

Goed en snel geholpen

Vooronderzoek gedaan op internet. Bij platte tv uitgekomen vanwege scherpe aanbieding via de feestdeal. Goed geholpen via mailcontact en in de winkel. Toen er iets mis was met de subwoofer kon ik na enig overleg de tv omruilen voor een ander exemplaar. Prima!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Marie 03-01-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam Platte TV

Vakwinkel met gevoel voor de consument

Ik ben vandaag uitstekend geholpen bij platte tv Amsterdam. Ik ben voorzien van uitstekend advies zonder dat ze dicht op mijn huid zaten. Ik kreeg alle tijd om de juiste beslissing te maken. Daarnaast werd met mij meegedacht wat betreft de kosten en er werd een uitstekende deal in de winkel aangeboden. Mooie zaak met veel ruimte per televisie. Je kan overal rustig voor zitten.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

H. Bos 03-01-2018 In de winkel gekocht

Goede service

Onze sounbar was kapot en deze is zonder extra kosten vervangen voor een nieuwe, dat vind ik een goede service

Paul M. 03-01-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Betrouwbaar, behulpzaam en vriendelijk

Wanneer je een nieuwe surround nodig hebt, is dat helaas niet goedkoop.
Dan ga je deze natuurlijk wel kopen bij een winkel die vertrouwen geeft.
Nu ben ik wéér bij PlatteTV uitgekomen, voor mijn laatste aankoop (SONOS set).

Ik heb bewust gekozen om naar vestiging in Doetinchem te gaan. Daar wordt je altijd zéér goed en vriendelijk geholpen.
Uiteraard wordt er vervolgens een scherpe en persoonlijke aanbieding gemaakt, waar je geen nee op kan zeggen.

Kortom PlatteTV in Doetinchem is HET adres om goed en eerlijk geholpen te worden, voor een nog eerlijkere prijs.
Bedankt mannen, alweer super tevreden.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Chris 02-01-2018 In de winkel gekocht

Super prijs en service

Splinternieuwe winkel met groot assortiment aan de rand van Amsterdam. Zeer behulpzaam personeel, voldoende tijd voor een klant. Al met al een echte aanrader.

Andre uit Capelle aan den IJssel 02-01-2018 Via de website gekocht

Super service en doen wat ze zeggen

Een goede website, aardig personeel, en super snelle actie en reactie op vragen en bestelling en bezorging. Voor ons een echte 10+

H. van Grinsven 02-01-2018 In de winkel gekocht

De beste keus voor de laagste prijs!

De medewerker van Platte-tv Nijmegen inventariseerde onze wensen om vervolgens tot een bijpassend product te komen waarvan de verschillende mogelijkheden werden benoemd. Vervolgens kregen we de soundbar van onze keuze gedemonstreerd en werden al onze vragen door de medewerker beantwoord. De juiste accessoires werden vrijblijvend met advies aangereikt en werd de laatste laagste prijs gecheckt zodat we nooit te veel zouden betalen. Alles was op voorraad en werd meteen uitgeleverd, even later reden we tevreden naar huis waar we kunnen genieten van het mooie geluid en de ontelbare mogelijkheden. Chapeau!

arie 02-01-2018 In de winkel gekocht
Hollantlaan

de service was uitmunted

We waren op zoek naar een andere tv en via internet kwamen wij bij PlatteTV.nl
Op ons gemak konden we naar de verschillende tv`s kijken onder het genot van een kopje koffie/thee die we kregen aangeboden......dus geen hijgende verkoper in onze nek. Toen we vroegen om info over een TV kregen we een uitgebreide en duidelijke informatie hierover. De verkoper was zeer vriendelijk, nam rustig de tijd en had veel verstand van de televisie`s. Ook advies over oa. HD stekker e.d Ook dit werd niet dwingend gedaan en na afloop kregen wij de tijd om er over na te denken. Al met al dus een tiptop service!

Bjorn van lammeren 02-01-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goed geholpen en prima service

Op zoek naar een grote 4k tv zag ik op internet dat plattetv.nl tegenwoordig ook in Amsterdam zat. In de avond even heen gereden om te kijken. Pand is in het donker wat moeilijk te vinden maar hier werd aan gewerkt. Keurig geholpen en na uitgebreide uitleg gekozen voor een 75” Sony.
Speciale muurbeugel was niet op voorraad maar is de volgende dag direct opgestuurd! Zeer tevreden met het team van Plattetv.nl. Leuke jonge gasten met juiste productkennis!!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

BW 02-01-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering!

Perfect en uiterst snel geleverd. Het was mijn eerste bestelling bij plattetv.nl en was positief verrast over de afhandeling van de order.

Ron 02-01-2018 Via de website gekocht

Goed advies!

Snelle service, eerlijk verhaal en juiste investering.\
De TV zelf moet nog geplaatst en aangesloten worden momenteel.

Barry 02-01-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Goede service met top inruilactie

Netjes geholpen in de winkel. Veel en uitgebreide informatie gekregen. Scherpe prijs door de inruil van mijn oude soundbar.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter Nijhoff 02-01-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Uitstekend, dat dat nig bestaat!

Geweldig voorgelicht en daardoor een tv aan de muur die uitstekend aansluit bij de verwachtingen. Net en kundig personeel, tv werdt tot in de auto begeleid. Meer dan aan te raden. Super service voor een discount prijs.

Astrid 02-01-2018 In de winkel gekocht

Alles TOP!

Levering conform bevestiging e-mail. Installatie zeer deskundig waarbij eigen wensen meegewogen worden voor deskundige installatie. Goede en praktische uitleg.

Martin Jansen 02-01-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Nieuwe TV

Mooie winkel, goed ingericht, vriendelijke verkopers en goed service met aflevering in de parkeergarage.