PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20938 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5650 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Hendriks 13-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Top te woord gestaan met een duidelijke uitleg.

Makkelijk bereikbaar en een overzichtelijke winkel met voldoende banken en zitjes. Je kunt op je gemak kijken en luisteren waarvoor je gekomen bent.

Haas, Almere 13-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service en prima prijs

Na veel browsen voor een LG OLED55C7V uitgekomen bij Platte TV waar ook onze vorige TV vandaan kwam. Prijs was al niet slecht, maar gebruik gemaakt van de FEESTDEAL en dat maakte de keuze nog een stuk eenvoudiger. Goede uitleg en konden de TV meteen meenemen. Installatie ging prima en kijken nu met veel plezier. Als we een nieuwe of extra TV nodig hebben komt deze ook hiervandaan.

Michel 13-11-2017 Via de website gekocht

Maken alle beloftes waar!

Ik was niet bekend met Plattetv.nl, maar kwam bij ze terecht via de Samsung website waar ze op worden genoemd. Ze beloven altijd binnen 10 min. een mailreactie te geven. En wat bleek, ik had ook echt binnen enkele minuten een reactie. En ook daarna was geen vraag teveel. Alle vragen werden steeds weer binnen enkele minuten beantwoord. Top! En dan niet te vergeten een goede aanbieding op een mooie tv. Van harte aanbevolen.

Niels 13-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Mooie inruilprijs voor mijn oude televisie en een goed advies via de chat voor een nieuw toestel. Hier ben ik ook zeer content mee.

Henry 13-11-2017 Via de website gekocht

Super geholpen

Ik had al aan uhd tv op het oog, kreeg een extra korting op de aanbieding. Daarnaast alles via de mail gedaan ( ik lag ziek op de bank en mijn oude tv vertoonde kuren) .
De communicatie via de mail, met Tim, verliep verrassend vlot; zijn reacties kwamen snel en waren goed. Dus super geholpen. Over de tv. Wat bedenkingen maar dat ligt aan de “light bleeding” van deze LG tv.

Rick 13-11-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Snelle afhandeling met inruil oude tv

Afgelopen weekend een oled tv gekocht bij plattetv in Doetinchem en mijn oude tv ingeruild. Nadat ik via internet een deal had ontvangen heb ik in doetinchem de tv opgehaald. Alles werd snel afgehandeld en ik ben dik tevreden met de tv. Min punt is dat ze in de winkel nog snel een verzekering verkopen (pixel garantie schijnbaar krijg je van LG pas een nieuwe tv wanneer er meer dan 7 pixels kapot zijn), een nieuwe beugel omdat mijn huidige schijnbaar niet goed genoeg zou zijn vanwege gewichtsverdeling (oude voldoet meer dan prima) en uiteraard de kabels.

Lourens 12-11-2017 Via de website gekocht

Super service, erg vriendelijk en denken goed mee

Site is gebruiksvriendelijk zowel met de tekst, uitleg en de foto's. Ook telefonisch staan ze je goed te woord en denken met je mee voordat je iets besteld. TOP!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Alex 12-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijs en goede service

Online een mooie 65" TV uitgezocht en een hele mooie aanbieding gekregen van PlatteTV. De muurbeugel die er bij was geadviseerd paste niet lekker in verband met de stroomkabel die Philips meelevert (de TV had meer ruimte t.o.v. de muur nodig), maar dat werd snel en kosteloos opgelost doordat PlatteTV een set busjes voor de montage toestuurde. De TV hangt prachtig, ben erg blij met mijn aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

YK22 12-11-2017 In de winkel gekocht

On en offline top service

Bij platte TV uitgekomen via de goede reviews online. De prijzen blijken ook het gunstigste te zijn in Nederland, genoeg reden om de winkel in het echt te bezoeken. De TV die ik op het ook had bleek een buitenkansje te hebben, vanaf daar goed geholpen en veel extra info gekregen (zie je niet veel meer tegenwoordig). Op alle gebieden dus top en voorbeeld voor veel andere winkels!!

Frank 12-11-2017 In de winkel gekocht

Geen opdringerig personeel

Winkel is heel gastvrij. Personeel is niet opdringerig. Je krijgt goede uitleg en krijgt op al je vragen antwoord.
Personeel heeft echt kennis van zaken omtrent hun vakgebied.

Wichard 12-11-2017 In de winkel gekocht

Zo gepiept!

Geholpen door Anne, zeer duidelijke en goede uitleg!
Ook nog een extra garantie kunnen kopen voor een prikkie :-)
Zoals ik als zei: Zo gepiept bij Platte Tv!

E.de rooij 12-11-2017 In de winkel gekocht
utrecht

Snel en met een grote vriendelijkheid

Ik kon de tv direct meenemen en gelijk voor een scherpe prijs. Ik werd gelijk geholpen en iedereen (personeel) is vriendelijk en behulpzaam

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Patrick B 12-11-2017 Via de website gekocht

Super service! Zeer tevreden.

Snel en klantvriendelijk geholpen door de klantenservice! Verder een super prijs voor de LG55SJ850V en keurig door PostNL geleverd en uitgepakt! Op de site had ik de mogelijkheid om het buitenkansje te scoren. Nadat deze in het weekend al was vergeven, kreeg ik bij uitzondering een gloednieuw model voor het buitenkans prijsje. 5 werkdagen langer moeten wachten maar wat een top service!! Verder bevalt de LG uitstekend. Super mooi beeldkwaliteit en de Magic Remote werkt echt perfect! Ik ben er heel erg blij mee. Ik kan PlatteTV bij iedereen dan ook van harte aanraden.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

j oerlemans 12-11-2017 In de winkel gekocht
breda

geweldige service

geweldige service heel goed geholpen en er is met ons meegedacht voor een goede oplossing binnen ons budget vriendelijk personeel

Tolk 12-11-2017 In de winkel gekocht

Ìtevreden

Persoonlijk en luisteren na je wensen.
Doen hun uiterste best om de klant tevreden de winkel te verlaten.
Iedereen ging eigenlijk wel met een tv de deur uit.
Zijn niet op dringerig.

Ton 12-11-2017 In de winkel gekocht

Goede uitleg en prijzen

Ging voor een LED TV, die viel iets tegen. De verkoper adviseerde me daarop een OLED TV te nemen. Deze zag ik al staan bij binnenkomst en had een heel mooi beeld. Bleek dat er nog een actie van Philips was en samen met een korting van hun kwam de prijs ook goed uit.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alex van der Spek 12-11-2017 In de winkel gekocht

Een hele goede service

We hebben de site via google gevonden omdat wij een soundbar zochten .
En toen kwam plattetv naar boven en omdat je daar ook je oude stereo kan inruilen zijn we daar gaan kijken .
We werden super goed geholpen alles goed uitgelegd en een hele goede korting daardoor hoefde we niet verder meer te kijken .
Echt een super winkel volgende keer gaan we zeker terug.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

E v Nieuwland 12-11-2017 In de winkel gekocht

Gaat verder dan de verplichte service!

Helaas kreeg ik , binnen een jaar, te maken met een ingebrand Oled scherm door een defect in de whitewash. Platte TV heeft dit keurig opgelost met een nieuwe en nieuwer model dan het model waar de defect in is opgetreden!

Top, dank je wel voor de nette en snelle service!

Hans 12-11-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Uitstekende aflevering van Sony oled tv

Ruimschoots op tijd is er een afspraak gemaakt om onze nieuwe tv aan huis te bezorgen, te installeren en af te stellen.
Op zaterdag 11 november omstreeks 10u00 werd de tv geheel volgens afspraak afgeleverd. Met veel kennis en veel geduld werd de tv volgens onze wensen precies op de juiste hoogte gemonteerd. Ook de afstelling van de software is prima verlopen. Helemaal blij werden wij toen de geluidsweergave over onze eigen audio systeem werd geïnstalleerd. Samenvattend: correcte monteur met veel geduld en kennis van zaken

c van der oest 12-11-2017 Via de website gekocht

geweldige kwaliteit en service een echte aanrader

geweldige mooie oled tv 55c7v gekocht online via de livechat goed geholpen goede uitleg en vriendelijke service
Een prachtige tv een echte aanrader om dit online te kopen
Snel in huis voor veel tv plezier onze dank hiervoor

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Dijkstra 12-11-2017 In de winkel gekocht

goeie service

Overzichtelijke winkel door een beperkte doch ruime uitstalling op merk. Daarmee bedoel ik dat de winkel niet vol hangt met een gigantische hoeveelheid tv's waardoor de keus alleen maar moeilijker wordt. Bij gerichte vraag een goed antwoord en meteen een opstelling van het type en merk die bekeken/getest kan worden. Product kan meteen worden meegenomen of indien niet aanwezig de volgende dag geleverd.

René 12-11-2017 Via de website gekocht

Op de site duidelijke info en een zeer scherpe prijs

Informatie op de site is duidelijk. Vragen die ik had werden via de App en telefonisch beantwoord.
Via “mijn deal” wordt een scherpe aanbieding gedaan. Na bestellen, de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Eefko 12-11-2017 In de winkel gekocht
Filiaal in Nijmegen

Ruime keuze en goed advies

Ruim assortiment, goeie aanbiedingen, overzichtelijk en hele goede service en advies.
De verkoper nam alle tijd voor ons en was zeer behulpzaam.

Gerben 12-11-2017 In de winkel gekocht

Super service!

Wij kwamen na wat zoeken via Internet achter dat Plattetv dealer is van Sonos. Wij zijn daarom naar deze winkel in Utrecht gegaan om ons te laten adviseren over het Sonos Systeem. Eenmaal in de Winkel werden we vriendelijk geholpen en werd echt goed de tijd voor ons genomen voor een duidelijk uitleg en demo van het Sonons systeem.
We hebben uit eindelijk voor de playbar met sub gekozen. Hier zijn wij dik tevreden over.
Nu gaan we gauw doorsparen om de set uit te breiden. Ook deze gaan we zeer zeker bij Plattetv halen!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Theo A. 12-11-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Zeer persoonlijk contact

Ik heb deze winkel gekozen op aanbeveling van een kennis. Geen moment spijt van gehad. De zaak voldeed aan de verwachting. De behandeling was prettig, goede begeleiding bij de keuze.

BrianB 12-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Goede shop, goede prijzen. Er ging even wat mis met iDeal betaling, maar werd zeer goed opgelost door de vriendelijke klantenservice. Na het online kopen de producten op wezen halen in Breda. Hier voor de deur kunnen parkeren en onder een kopje koffie op de producten kunnen wachten. Producten werden zelfs tot aan de auto gebracht.

A Jorissen 12-11-2017 In de winkel gekocht

Uitleg en ruim de tijd voor alles

De verkoper was rustig en had verstand van de producten hij nam de tijd om alles goed uit te leggen wat zeer goed over kwam

Lierop 12-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede service

Wij zijn heel erg goed geholpen .personeel was vriendelijk . Goede uitleg gehad .zou er zeker nog is terug gaan

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeroen 12-11-2017 In de winkel gekocht
Platte tv in Nijmegen

Duidelijk en goed advies

Opzoek naar een tv voor een tiener .tja wat moet je kopen .
Na duidelijk en goed advies tot een hele fijne tv gekomen Super winkel fijn personeel

r4w 12-11-2017 In de winkel gekocht

juiste advies bij bepalen van keuzes, echt super

Altijd goede service, vriendelijk en goed advies.
Dit niet alleen nu maar ook bij eerdere aankopen. een zaak waar bij je met een goed gevoel weer naar toe gaat

Matthijs 12-11-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Duidelijke uitleg

We wisten niet welke TV we wilden kopen en zijn zeer goed geholpen. We kregen duidelijke uitleg over de verschillende technieken van plasma, led, oled, qled enz...
Er wordt niet opdringerig gedaan als je besluit tot een koop over te gaan, er wordt zelfs met allerlei zaken meegedacht.
Echt de moeite waard om eens bij PlatteTV binnen te lopen als je goede service wilt en een TV wilt aanschaffen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gunther 12-11-2017 In de winkel gekocht

Top Service

Top service, wij zijn ons toestel in de winkel in Doetinchem gaan afhalen.
Zijn er zeer goed ontvangen door Paul.
En hebben nog een mooie korting gekregen omdat we een eind moesten rijden ( België ).
Ik kan de winkel iedereen aanbevelen.
En ondanks de afstand komen wij zeker terug !!

Marcel uit Dieren 12-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Goed advies, mooie spullen!

In de winkel geluisterd naar het geluid van een Sony soundbar als aanvulling op de Sony TV.
Dat advies voor de ARC functie was perfect en sluit helemaal aan bij wat ik zocht.
zo blij als een kind met deze aankoop.
Goed vriendelijk en snel geholpen.

Cor 12-11-2017 Via de website gekocht

Top advies en upgrade nieuwer type

Grote keus top merken voor een lage prijs
Bij platte tv .nl ben je voor dezelfde tv veel minder geld kwijt
Zelfs na dat je hebt besteld geven ze nog mogelijkheid tot beter type tegen geringe bij betaling top service!!

De mutsen 11-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Heel erg goed geholpen bij het maken van de juiste keuze

Een ongedwongen sfeer bij het binnen komen van de winkel. Er is per merk een verdeling gemaakt wat een goed overzicht geeft. Jonge mensen met verstand van zaken die alles duidelijk uitleggen. Wij konden onze oude spullen inruilen en kregen er een mooi bedrag voor terug. Geen gevoel van een oneerlijke deal. We gaan hier zeer zeker naar terug. Een prettige ervaring rijker.

Roan 11-11-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Top service!

Service, kwaliteit & prijs van de producten bij platte TV Doesburg is top. Ik krijg altijd een betrouwbaar advies en ook nog eens hele nette prijzen, die niet onder doen voor de 'grote jongens' in de markt.

Arjan Winterink 11-11-2017 Via de website gekocht

Goede prijzen, snelle levering en een goed advies!

Na lang zoeken een AV receiver besteld. Gelijk kreeg ik een mail over het verloop van de bestelling. Kort hierop kreeg ik een mail met vrijblijvend een betere aanbieding voor een ander merk receiver. Dit was een duurder model, maar kreeg ik voor dezelfde prijs. 'S avonds even de twee receivers vergeleken en uiteindelijk gekozen voor de aanbieding. De dag daarna ontving ik de bestelling al thuis. Top gedaan van Plattetv.nl

L van Maurik 11-11-2017 In de winkel gekocht

Levering

Geweldige service bij thuisbezorging. Prima uitleg en ook suggesties om het optimale uit zon mooie tv te krijgen.

P.Noblesse 11-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Het is een goede tv gebruiks vriendelijk. Ik zal deze ook aanbevele bij andre de kleuren zijn super mooi. En heb goede service gehad van het team platte tv. Pluim voor jullie.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ton Souverein 11-11-2017 Via de website gekocht

Bereikbaar en dienstbaar

Goede informatie gehad per chat. Altijd bereikbaar geweest voor vervolgvragen.
Goede berichtgeving over aflevering.

kees 11-11-2017 In de winkel gekocht
utrecht

geweldige service en bekwaam personeel

goede site maar toch in de winkel gekocht.
Goed en kundig personeel met de juiste informatie over de tv waar wij interesse in hadden.
Ruime keuze van de televisie en rand artikelen.

Jan G. 11-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden me de snelle levering

Zeer tevreden de super snelle bentwoording van mijn e-mails en de inruilprijs van mijn tv. Mijn order één minuut voor 18.00 uur besteld en betaald via ideal. Levering de volgende dag zoals aangegeven op de website.

Britt 11-11-2017 Via de website gekocht

Super service!

De deals zijn wisselend en leuk. En service is top, PostNL is mijn pakketje kwijt geraakt maar wordt direct een nieuwe opgestuurd, zonder het onderzoek af te wachten. Dankjewel Platte-TV!

Gerard Hebing E.S.D. 11-11-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Leuke shop goed overzichtelijk,snelle service en zonder meer vriendelijke verkopers
Daarom raad ik collega's van mij ook hier hun producten te kopen.

Michiel 11-11-2017 Via de website gekocht

Super after-sales service

Nadat ik de versterker had gekocht en geleverd had gekregen, was de versterker binnen 2 dagen een stukje afgeprijsd. Toen ik vroeg of PlatteTV nog iets doen, werd er geen enkel probleem gemaakt en kreeg ik het verschil direct vergoed. Dat noem ik nog eens aandacht voor je klant.

Pluspunten

• Afleverservice

Minpunten

• -

Bacoli 11-11-2017 In de winkel gekocht
breda

Goede winkel voor een goede TV en service

Eerst op de website ge-orienteerd. Die helaas niet geheel up-to-date was qua voorraad, maar dat mocht de pret niet drukken. Daarna naar vestiging Breda gegaan; prima service; heel meedenkend, en zodoende goede "game"- TV gekocht voor zoonlief.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roenhorst 11-11-2017 In de winkel gekocht

Super ervaring!

We werden snel en vriendelijk geholpen, we zijn naar huis gegaan met een goed gevoel en een mooie tv

p de lang 11-11-2017 In de winkel gekocht

ontspannen sfeertje

gezellige omgeving zeker als je boven bent goed opgestelde en ingedeelde tv toestellen erg behulpzaam

Danielle 11-11-2017 Via de website gekocht

Super goed geholpen via de chat

Ben zeer vriendelijk geholpen door Justin via de chat. Een mooi aanbod gekregen en prima afhandeling.

HEINZ SCHMITZ 11-11-2017 In de winkel gekocht
BREDA

Prettige en een gweldige service.

zeer prettige,gezellige en aangename winkel om rond te lopen niet dat kille,kolossale en koude sfeer als bij media markt en tevens voldoende apparaten aanwezig om aan je trekken te komen ook nog gratis parkeren.De verkoper Pim was zeer vriendelijk,behulpzaam en goed adviserend.Het was een plezier om daar te winkelen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -