PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20881 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5624 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Norbert 16-11-2017 In de winkel gekocht
Tv

Norbert lakatos

Very good staff in utrecht plattetv shop. Called with me and explained where can i find the shop and placed my new tv into my car in some minutes

Rg 16-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Informatie internet, gekocht in de winkel!

Mooi winkelpand, de tv's zijn allen ingedeeld op hun merk,waar van Allen een ruime keuze aanwezig is.

Wel gaf de verkoper min of meer mee, toen ik niet het extra garantie pakket wilde afnemen, dat ik standaart bijna geen garantie heb, als voorbeeld is er een dooie pixel... Dan heb je gewoon pech.
Bij extra pakket heb je wel pixel garantie en meer.
Ik vond deze mededeling niet fijn klinken bij een splinternieuwe TV
Tot nu toe alles gelukkig in orde 😊, benieuwd als er wel iets is, hoe ik geholpen wordt... Zonder aanschaf extra garantie pakket

Will 15-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Aankoop ging heel gemakkelijk en snel. Daar bovenop kreeg ik ook nog een zeer goede prijs terug voor mijn oude TV. Op het afgesproken tijdstip werd de nieuwe TV gebracht en de oude meegenomen. Gemakkelijker kan niet. Geweldig!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

JK 15-11-2017 Via de website gekocht

Vakkundig & goede service

Vakkundig & goede service. Twijfel tussen 2 bijna gelijke TV's, goed en eerlijk advies via livechat/mail. Ondanks actiemodel toch nog een 'feestdeal' korting ontvangen. Binnen een dag correct afgeleverd. Goede kwaliteit prijs verhouding.

Dirk Guijt 15-11-2017 Via de website gekocht

Top chatfunctie, snelle levering!

's avonds via de chatfunctie info over tv gehad. Met ideallink gelijk kunnen betalen en de dag erna de TV in huis!

Marc 15-11-2017 Via de website gekocht

Top zaak

Tijd opzoek geweest naar een TV. Medewerker van PlatteTV heeft mij goed geholpen en geadviseerd. Tevens heb ik hier daadwerkelijk de laagste prijs betaald, we zijn immers geen dief van eigen portemonnee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jack 15-11-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service van deze winkel

vond het geweldig dat oude apparaten ingeruild kon worden voor een aannemelijke prijs;
Levering daags erna kon niet beter ze doen wat ze beloven.
Bestel voortaan bij deze winkel

Corbrouwers 15-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Via de chat bericht mijn sonos Playbar en twee play 1 gekocht ik wilde mijn oude audio apparaten in ruilen maar nader inzien was de actie afgelopen maar gelukkig zijn we over de eens geworden compliment aan de dame achter de desktop en aan Platte tv .nl die mij super heb geholpen ps als ik die 250€ zou winnen dat koop ik gelijk een Supwoofer van sonos

Manel, de tevreden klant 15-11-2017 Via de website gekocht

super snelle service

tijdens het surfen ben ik deze winkel tegengekomen, meteen onder indruk, goed en overzichtelijk ingedeeld. Het was al een beetje laat, rond 9 uur savonds, toch via de chat snel en zeer goed geholpen, en op dezelfde avond een Sony soundbar met Blu ray erbij besteld. Contacten via de mail ook zeer goed en duidelijk. Zaterdag had ik alles in huis. Snelle levering, ook betere prijzen dan bij de concurrentie. Goede deal bij Platetv gedaan. Bedankt jongens, jullie zijn TOP, ga zo door...

Shirley B. 15-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Een goeie service, ze proberen je met alles te helpen en geven goed advies. De levering was snel en zorgvuldig gedaan, mijn complementen.

Frans van Jole 15-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Prima inlichtingen over de te kopen TV

Ik ben bijna van mijn geloof gevallen omdat ik ca. 25 jaar bij Philips beeldbuizen heb gewerkt en nu een LG-televisie heb gekocht.De info over het gekochte produkt was prima, maar het telefoontje op zaterdagmiddag heeft veel indruk gemaakt. Ik had moeite om de,helderheid,contrast en de kleuren in te stellen. Daarom de telefoon gepakt en het probleem aangekaart. Men had alle tijd om het "probleem", zelfs op zaterdagmiddag, op te lossen.
P.S. Ik vind de naam van de winkel wat "boers" overkomen en gezien het heel mooi ingerichte winkelpand zou een wat "deftigere" naam zeer op z'n plaats zijn.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Harry 15-11-2017 In de winkel gekocht

prima service

LG SJ 9 Soundbar zeer goede geluidskwaliteit met 500 wat ruim voldoende voor onze woonkamer,aansluiten was een fluitje van een cent Wifi,Bleutooth werkt prima en koppelen ging snel. een enorme geluidservaring bij films
Soundbar aangeschaft bij Platte Tv in Doetinchem omdat we hem daar uitgebreid konden horen en testen en bekijken!

Lyanne 15-11-2017 Via de website gekocht

Super Service

De service bij Platte TV is echt super, helpen je goed, snel en denken met je mee. Op het laatste moment hebben wij de bestelling nog kunnen aanpassen en dat was allemaal geen probleem.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arnold Dikstaal 15-11-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk en correct

Ik had een deal gevraagd en gekregen. Echter de dag na mijn bestelling en betaling was de prijs gezakt tot onder mijn dealprijs. Daar baalde ik van en heb direct contact met ze gezocht. Men heeft meteen het verschil aan mij terugbetaald. En met meteen bedoel ik ook meteen. Zelfde dag stond het bedrag op mijn rekening. erg netjes dus! Volgende keer een 10?

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Liesbeth 15-11-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Top service van aankoop tot en met levering

Na een week oriënteren. En onderzoek naar de winkel gegaan. Daar worden al vragen beantwoord en duidelijk de voor en tegens uitgelegd van de verschillende tv's. En dan is een winkel toch wel fijner. Je ziet het verschil ipv naar alleen de beschrijving te bekijken. Ik ben in Arnhem geholpen door Tessa ze weet waar ze over praat. De tv is door Onno de monteur geplaatst en geïnstalleerd ook hij heeft de tijd genomen om alles goed uit te leggen.

Bambino 15-11-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Het duurde even, maar dan heb je ook wat!

Het duurde een tijdje voor we geholpen konden worden omdat alle medewerkers al klanten aan het helpen waren. Opzich een positief punt want ze nemen voor elke klant de tijd.
Ze houden rekening met je budget en denken met je mee welke tv het gaat worden.
Goede kennis en een super service!

Dhr.M.L. 15-11-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel, Goede service

Overzichtelijke winkel met hele fijne meedenkend personeel. Een zaak die niet alleen maar aan de omzet denk maar ook aan de klanten. Service was ook heel goed.

Tommy 15-11-2017 Via de website gekocht

Super service

Nadat ik 2 dagen nagedacht had over de aangeboden feestaanbieding bleek de offerte nog geldig.
Na meerdere contacten via e-mail had ik mijn televisie de volgende dag al in huis.
Echt een super-service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda 15-11-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering!

On line aankoop gedaan, ik kon op allerlei manieren contact hebben en werd goed geholpen!mijn tv werd snel thuis gebracht zoals ik ook wilde, donderdag besteld en op zaterdag thuis, perfect!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

EJJ 15-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden!

Nadat onze bestelling niet binnen de termijn geleverd kon worden werd ons voorgesteld om de bestelde Samsung R3 te veranderen in Samsung R5. Voor dezelfde prijs!! Wij hebben de R5 geretourneerd, omdat hij toch niet geschikt blijkt voor onze situatie, en binnen 2 dagen was ons aankoopbedrag terug gestort. Top!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

R.Smulders 15-11-2017 Via de website gekocht

snelle levering

Was de goedkoopste; snelle levering; goed product voor de prijs; duidelijke beschrijving van het product op de site

Richard 15-11-2017 In de winkel gekocht
Breda

Zoals het hoort,afspreken en nakomen.

Super service zoals het hoort wat je afspreekt komen ze na.Perfecte levering waarbij je een email krijgt met de levertijd erop.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Dennis 14-11-2017 Via de website gekocht

Aandacht en service

Overzichtelijk,beste prijs en direct antwoord. Zelfs in het weekend! Volgens afspraak snel geleverd. Googlen niet meer nodig, gelijk naar plattetv.nl

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stropert78 14-11-2017 Via de website gekocht

Gewoon een top zaak

M’n vader heeft al goede ervaring. Altijd goede tekst en uitleg.
M’n broertje wist al wat ie wilde. Dat ging ook allemaal volgens afspraak.
Ik wist ook wat ik wilde. Gewoon helemaal top geregeld.
De mensen van plattetv.nl weten waar ze over praten.
Gewoon helemaal super.
Kortom: goede service en snelle levering

Ricardo 14-11-2017 Via de website gekocht

Snelle reactie en goede service!!

Een aanbieding op de klant afgestemd, top! Snelle reactie en geen eindeloos gedram over extra’s, hele correcte manier van benaderen en absoluut de voordeligste! Levering is snel.

Anoniem 14-11-2017 Via de website gekocht

Top service!!

Goede ervaring met plattetv.nl. Nadat we onze bevestiging binnen hadden, kregen we al vrij snel een e-mail met een betere deal voor dezelfde prijs. Of we hiermee akkoord gingen, uiteindelijk hebben we gekozen voor de tv die we in eerste instantie hadden gekozen en dit was geen probleem. 1 nadeeltje, op de site staat voor 18:00 besteld, de volgende dag in huis. Wij hadden netjes voor 18:00 besteld maar kregen de tv pas 4 dagen later (zat een weekend tussen).

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chantal 14-11-2017 In de winkel gekocht

Ga zeker weer terug!

Zondag in Breda geweest, en zoals beloofd ook vandaag afgeleverd!
Goede uitleg gekregen van Anne, en zeer scherp geprijst!
Kortom, zeer tevreden!

Frans 14-11-2017 Via de website gekocht

Prima service, doen wat ze afspreken. Helemaal Top !

Via een kennis winkel aanbevolen. ik had zelf nog geen elektronika via internet gekocht, maar na chat en mailwisseling, voelde gelijk goed aan, dus gelijk besteld. Bestelling, levering super geregeld.

Emma 14-11-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Vriendelijke en goede service!

Ik had een LG smart televisie besteld maar deze was niet meer op voorraad in de winkel in Doetinchem. Vervolgens kwam de medewerker met een andere optie. Uiteindelijk ook een veel betere optie. Ik ben zeer tevreden hoe ik geholpen ben met het uitkiezen van een smart tv. Klantvriendelijk personeel en een mooie winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

rob 14-11-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

Goede service

Goede service, klantvriendelijkheid en altijd genoeg tijd voor je als je veel wilt weten over een product. en bovendien altijd een goede scherpe prijs!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 14-11-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service

We hadden een mooie tv uitgezocht we kregen een nog mooier aanbod en hebben nu een nog beter en mooier toestel ,dat noem ik service.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Randy 14-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Uitmuntende service!

Bij de installatie van onze SONY Bravia 65" hulp gehad van monteur .... Deze monteur is een topper! Heeft kennis van zaken, is servicegericht en de installatie is perfect verlopen!

FC ROZE 14-11-2017 In de winkel gekocht

Super vriendelijke personeel!

Alles goed en overzichtelijk, als je moet wachten dan krijg je een heerlijke kop koffie en je kan eventueel je aankoop goed bestuderen.
Al met al een goede shop!

Herman 14-11-2017 Via de website gekocht

Meer dan goed

Ik had gekozen voor een Samsung TV en kreeg een beter model aangeboden voor dezelfde prijs en ook nog een HDMI-kabel erbij. Helemaal top.

Van Dun 14-11-2017 In de winkel gekocht

Service met kennis

Uitermate goed en uitgebreid te woord gestaan. Ik had mijn research gedaan en kwam met de verkoper uiteindelijk op de juiste tv en audio toebehoren uit. Ook op kritische vragen meteen antwoord. Met een scherp aanbod, een goed toestel en dito gevoel de deur uit gelopen.

Jochem 14-11-2017 Via de website gekocht

Binnen 10 minuten een upgrade

Bestelde een goedkope 55 inch TV van Philips en binnen 10 minuten een mail met het advies om een nieuwere type te kiezen zonder dat ik daar voor bij hoefde te betalen. Kon uiteraard ook gewoon het bestelde type nemen. Uiteraard ja gezegd en binnen 2 dagen had ik de TV in huis.

Nu is het moeilijk om een bedrijf te oordelen aan het bestel proces, belangrijkste aan een winkel vind ik nog steeds de nazorg (aftersales), want welke service krijg je als de TV stuk gaat of als er een probleem is (1 pixel defect bijvoorbeeld). Plattetv verkoopt hiervoor het a-z service totaalpakket en deze heb ik erbij genomen. Dus afwachten maar en hopelijk hoef ik er geen gebruik van te maken. Daarom wel "maar" een 8, het is te vroeg om een objectief oordeel te geven.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Danielle 14-11-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Tijdens de vakantie tv stuk kinders thuis dus wel een tv nodig.Binnen 1 dag geleverd nog betere tv gekregen als ik in eerste instantie had besteld. Dochter lief thuus helemaal blij en ook voor haar makkelijk te installeren.Fijn dat alles zo snel kon.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rene Visser 13-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Gekozen voor Plaate TV vanwege een heel aantrekkelijke aanbieding. Vervolgens heel goed geholpen door een van hun enthousiaste verkopers.

V.Tuil 13-11-2017 In de winkel gekocht
Platte tv te Doetinchem

Geweldige service

We zijn professioneel geholpen ook duidelijk de positieve als mogelijk negatieve kanten belicht van diverse toestellen. Fijne service en erg klantvriendelijk

Mulders 13-11-2017 In de winkel gekocht

Niet leverbetrouwbaar

Internethandel hangt en staat met leverbetrouwbaarheid, hier is het niet goed gegaan. Artikel verkopen en afspraken over de levering, achteraf vaststellen dat het niet voorradig is; de klant heeft het omkijken. Jammer, gelukkig is er voldoende concurrentie bij een volgende aankoop.

HansK 13-11-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Met Platte TV op vakantie!

Ik was al tijden op zoek naar een nieuwe receiver. Marantz stond ook op het lijstje. Ken het merk al 40 jaar, degelijk, betrouwbaar.

Tijdens een weekje vakantie op de Veluwe tijd genoeg om het internet af te struinen. Veel gelezen op zovele sites van Kieskeurig naar Beslist.nl en die van Tweakers. Bij Tweakers kwam ik de receiver NR1506 tegen van Marantz en de beste prijs bij Platte TV!

Doesburg was dichtbij, dus op naar de plaatselijke dealer van Platte TV.

Wat een ontvangst! Vriendelijke vent, nam de tijd en hij was professioneel. Een antwoord op al mijn vragen en vooral het juiste advies voor mij!

Uiteindelijk gekozen voor de Marantz NR1508 voor een scherpe prijs die ik tot heden niet elders ben tegengekomen.

Intussen weer thuis en volop aan het ontdekken wat de machine allemaal kan en laat horen. HELEMAAL TOP!
We zijn er erg tevreden over en danken Platte TV Doesburg voor het goede advies en de snelle levering van de Marantz NR1508!

Hans

Pim 13-11-2017 Via de website gekocht

Prachtige tv dankzij fijne service

Heb een mooie tv ontvangen van Platte TV. Na het plaatsen van de bestelling werd ik gecontacteerd. Platte TV kon voor dezelfde prijs een nieuw model van de tv leveren. Uiteraard heb ik van deze optie gebruik gemaakt. Zeer netjes dat dit mij is aangeboden!
Tv is veel waard voor de prijs. Goed beeld, verrassend sterk geluid en makkelijke installatie.

Note: de levering met Post NL viel wel enorm tegen. De levering was maar liefst 2 dagen te laat, waardoor ik zelfs een dag voor Jan L thuis heb gewerkt. De fout lag puur bij Post NL die zijn zaakjes niet op orde had.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Bart 13-11-2017 Via de website gekocht

Warrige communicatie - goede prijs!

Na mijn eerste bezoek aan de website was ik een beetje verward, de winkelmand doet het niet goed.

Maar PlatteTV is ook bereikbaar per mail dus ik heb mijn aanvraag gedaan via de mail. Ik kreeg echter een prijsaanbod van €25 euro duurder dan vermeld op de site.

Hierop besloot ik naar de winkel in Utrecht te gaan waar mij wel weer een kloppend prijsaanbod werd gedaan t.o.v. de website. Maar er was geen voorraad.

Toen toch maar weer naar de site. Waar ik van de 3 benodigde producten er 2 in een set heb aangeschaft. De levering was vervolgens keurig en snel. Maar het traject naar de aankoop was moeizaam.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Hendriks 13-11-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Top te woord gestaan met een duidelijke uitleg.

Makkelijk bereikbaar en een overzichtelijke winkel met voldoende banken en zitjes. Je kunt op je gemak kijken en luisteren waarvoor je gekomen bent.

Haas, Almere 13-11-2017 Via de website gekocht

Snelle service en prima prijs

Na veel browsen voor een LG OLED55C7V uitgekomen bij Platte TV waar ook onze vorige TV vandaan kwam. Prijs was al niet slecht, maar gebruik gemaakt van de FEESTDEAL en dat maakte de keuze nog een stuk eenvoudiger. Goede uitleg en konden de TV meteen meenemen. Installatie ging prima en kijken nu met veel plezier. Als we een nieuwe of extra TV nodig hebben komt deze ook hiervandaan.

Michel 13-11-2017 Via de website gekocht

Maken alle beloftes waar!

Ik was niet bekend met Plattetv.nl, maar kwam bij ze terecht via de Samsung website waar ze op worden genoemd. Ze beloven altijd binnen 10 min. een mailreactie te geven. En wat bleek, ik had ook echt binnen enkele minuten een reactie. En ook daarna was geen vraag teveel. Alle vragen werden steeds weer binnen enkele minuten beantwoord. Top! En dan niet te vergeten een goede aanbieding op een mooie tv. Van harte aanbevolen.

Niels 13-11-2017 Via de website gekocht

Goede service

Mooie inruilprijs voor mijn oude televisie en een goed advies via de chat voor een nieuw toestel. Hier ben ik ook zeer content mee.

Henry 13-11-2017 Via de website gekocht

Super geholpen

Ik had al aan uhd tv op het oog, kreeg een extra korting op de aanbieding. Daarnaast alles via de mail gedaan ( ik lag ziek op de bank en mijn oude tv vertoonde kuren) .
De communicatie via de mail, met Tim, verliep verrassend vlot; zijn reacties kwamen snel en waren goed. Dus super geholpen. Over de tv. Wat bedenkingen maar dat ligt aan de “light bleeding” van deze LG tv.

Rick 13-11-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Snelle afhandeling met inruil oude tv

Afgelopen weekend een oled tv gekocht bij plattetv in Doetinchem en mijn oude tv ingeruild. Nadat ik via internet een deal had ontvangen heb ik in doetinchem de tv opgehaald. Alles werd snel afgehandeld en ik ben dik tevreden met de tv. Min punt is dat ze in de winkel nog snel een verzekering verkopen (pixel garantie schijnbaar krijg je van LG pas een nieuwe tv wanneer er meer dan 7 pixels kapot zijn), een nieuwe beugel omdat mijn huidige schijnbaar niet goed genoeg zou zijn vanwege gewichtsverdeling (oude voldoet meer dan prima) en uiteraard de kabels.

Lourens 12-11-2017 Via de website gekocht

Super service, erg vriendelijk en denken goed mee

Site is gebruiksvriendelijk zowel met de tekst, uitleg en de foto's. Ook telefonisch staan ze je goed te woord en denken met je mee voordat je iets besteld. TOP!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -