PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 19825 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5362 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

YS 06-09-2017 Via de website gekocht

OLE OLED OLE PlatteTV

Een kostbare 65 inch platteTV bestellen doe je niet elke dag en moet in 1 keer goed gaan zonder spijt achteraf. Voor al mijn vragen kon ik goed bij platteTV terecht. Vooral de chatfunctie op de website kwam heel goed van pas voor het maken van de juiste keuze. Het werd een buitenkansje! De montage op de juiste hoogte verliep eveneens plezierig en vlekkeloos. Zo kon ik snel genieten van de werkelijk prachtige TV, een meubel op zich en venster naar de wereld.

Danny 06-09-2017 Via de website gekocht

Hele snelle service per email en pro-actief

PlatteTV is heel pro-actief in het meedenken en levert wat het beloofd. Ik had een vraag over de aankoop van twee apparaten tegelijkertijd waarbij sowieso door hun een hele nette prijs werd gemaakt (zonder er expliciet om te hoeven vragen) en er werd meegedacht hoe ik alles zo snel mogelijk kon krijgen (niet alles was op voorraad). Binnen no-time had ik de bevestiging per mail binnen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeannine 06-09-2017 In de winkel gekocht

TOP service

Ik werd heel vriendelijk geholpen, werd goed geluisterd en niets opdringend om te verkopen. Ik ben met een mooie smart tv naar huis gegaan

Rogier 06-09-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Kundige hulp en mooie summerdeal

Ik kwam binnen voor de Philips 43PUS6101.
Helaas was deze niet meer leverbaar.
Maar PlatteTV kon zijn opvolger, de 43PUS6162 voor maar een kleine meerprijs ook leveren.

Top geregeld.

Huub ter Haar 06-09-2017 In de winkel gekocht

Meedenken

Open, communicatief en flexibele. Zo kan ik de inzet van de medewerker in Nijmegen betitelen. Hij heeft verstand van zaken en bewegen mee met mijn wensen.

Mark 06-09-2017 In de winkel gekocht

Goede nette service!

Goede nette zaak, duidelijk personeel geen onzin praat. Televisie netjes tot in de auto verzorgd. Top zeker een aanrader!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Rolf D 06-09-2017 Via de website gekocht

Goede review informatie, top service

Erg tevreden over mijn aankoop, snelle reactie tijd, snelle levertijd, prima product. Daarnaast waren de medewerkers van plattetv.nl erg professioneel en behulpzaam. Zou ze zeker aanraden!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

OTTO 06-09-2017 Via de website gekocht

Goede prijs, vlotte levering en installatie. Ook in België!

Ik zag het TV toestel waarin ik geïnteresseerd was op deze site staan voor 1/10 van de normale prijs. Uiteraard een fout. Via de chat heb ik dit gemeld en vervolgens een mooie korting gekregen, oa. door overname van mijn oude TV (een plasma van 9 jaar oud).
Het maken van een afspraak voor levering en installatie in België verliep vlot en correct. De installateur had misschien nog niet zo veel ervaring met de beugel die ik gekozen had, maar finaal is alles perfect geïnstalleerd.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Michek 05-09-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Super service en verstand van zaken

We waren opzoek naar een nieuwe TV en dus binnengestapt bij PlatteTV, geholpen door iemand met veel kennis, en goede uitleg over de functies van de verschillende schermen.

Ook bij het vergelijken tussen verschillende schermen, die we op het oog hadden werden we goed geholpen. Niet de standaard demo's, maar hetzelfde videomateriaal op de verschillende schermen, zodat vergelijken echt kan!

Ook prettig dat je de oude TV kunt inruilen, dus geen gedoe met marktplaats o.i.d.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Wiebah 05-09-2017 Via de website gekocht

Teleurstelling en afscheping

Lijkt allemaal mooi, website met zomerdeals, inruil, actie en onderhandeling.....
Had de tv gezien die ik wilde, en besloot mijn inruil tv op te geven en te mailen voor een voorstel. Daarnaast via de app contact gezocht. Dat is overigens een heel fijne manier van contact zoeken. T begon vriendelijk, totdat ik over de prijs, actie, inruil begon en een scherpe deal wilde. Dat was zomaar ineens niet meer mogelijk. Ondanks vor overvolle voorraden die de website aangaf, was de tv ineens niet meer op voorraad en niet leverbaar. Kreeg vervolgens ook geen enkele respons meer. Of deze medewerker had er geen zin meer in, of t is gewoon een farce dit bedrijf. Heel jammer.

C van dalen 05-09-2017 In de winkel gekocht
In Breda

Super service

We kwamen vanuit Barendrecht kijken voor een tv!
Super service kwamen voor een ouder model tv maar die haden ze niet meer, toen werd het nieuwste model aangeboden voor de zelfde prijs als het oude model.
Hing een goede en profecionele sfeer. Volgende keer komen we zeker weer terug

A. 05-09-2017 In de winkel gekocht
breda

heel klant vriendelijk.

veel keuze aan tv.
klant vriendelijk en een goede uitleg en ze weten waar ze over praten.
niks is teveel en dat is prettig kopen.

Steven 05-09-2017 In de winkel gekocht

Goede service en snel

Via internet al iets op t oog gehad, vervolgens gebeld en op de al scherpe prijs nog iets er af gekregen. Al met al soepel en snel!

Hans 05-09-2017 Via de website gekocht

Prima deal, makkelijk en snel online geregeld!

De mogelijkheid om een playbar aan te schaffen via een BUITENKANS was voor mij de reden om er eentje aan te schaffen. De playbar verkeerd in een perfecte conditie en was echt als nieuw, de term nieuwstaat klopt dus echt !!!!!!

R.Belt 05-09-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Veel kennis van zaken, enthousiast

Via Google deze TV zaak gevonden gevonden. Parate kennis van de producten. Kijken verder naar onoverkomelijkheden in de privé situatie. Denken mee.

Aschwin 05-09-2017 Via de website gekocht

In 1 woord geweldig!

Zeer uitstekende ervaring met plattetv.nl. Contact, zowel telefonisch als per mail, zeer goed, snel en gericht antwoord, service gericht, denkt mee met de klant. Gewoon zoals het hoort te zijn. Hier kunnen vele verkoopsites een voorbeeld aan nemen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

AHanz020 04-09-2017 Via de website gekocht

Top!

Op zoek naar een plattere receiver (tuner/versterker).Merk wist ik al Onkyo TX-L20D, omdat de ervaring met Onkyo zeer goed is. Platter receiver dus en dan kom ik uit bij... Plattetv :)
Al met al, goede site, goede info, goede en snelle afwikkeling online en goede en snelle levering op een door mij gewenst tijdstip. Super en top dus!

Uitpakken en installeren, ook al goed en snel. Top merk! Top site!

Rene 04-09-2017 Via de website gekocht

Hoezo iedereen tevreden

Probeer al een paar dagen een tv geleverd te krijgen. Hoezo voor 24.00 uur besteld de andere dag bezorgd.
Bedrijf is slecht bereikbaar, er worden best wel wat fouten gemaakt (verkeerde facturen opgesteld) en dan moet je maar blijven wachten op hun reactie. Ga toch mijn bestelling maar annuleren.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 05-09-2017

Beste Rene,

Spijtig om te vernemen dat u slecht gevoel heeft over gehouden aan uw bestelling bij ons.

Graag zou ik met u in contact komen om samen met u te bekijken hoe ik dit slechte gevoel bij u weg zou kunnen nemen en wij onze service in deze kunnen verbeteren.
Zou u mij een e-mail willen sturen met daarin uw NAW gegevens en ordernummer? U mag de e-mail sturen naar breda@plattetv.nl

In afwachting van uw reactie,

Ralf
Servicemedewerker PlatteTV.nl

J. Goverde 04-09-2017 In de winkel gekocht

Prima service en productkennis

Mooie ruime winkel en voldoende parkeerplaats. We zijn goed geholpen door de twee heren die op dat moment aanwezig waren.

Thijs 04-09-2017 Via de website gekocht

Top shop!

Ruim aanbod, zeer goede service en uitermate tevreden over de levering en installatie. Ik kan PlatteTV.nl absolut aanbevelen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andre 04-09-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima te woord gestaan en klasse service!!

Ik heb eerst goed georiënteerd op internet, toen tot de keuze gekomen voor een toestel van Samsung met de open doos, dit scheelde me bijna 150 euro op een nieuw t.v., Verkoper James heeft me prima geholpen en ik kreeg nog gratis een snellere HDMI kabel erbij, bedankt heren!!

Oktober 03-09-2017 In de winkel gekocht

Goede service en uitleg

Er wordt met je meegedacht en al je vragen worden zorgvuldig beantwoord.
Naar onze mening ook eerlijke acties met extra korting.

Bep Mutsaers 03-09-2017 In de winkel gekocht

Prima service en hulp

Goed en netjes geholpen door personeel. Men nam de tijd om het goed uit te leggen en hebben me erg geholpen met dat wat ik nodig had!

Brian 03-09-2017 Via de website gekocht

Professionele en goede service

Na zelf een mooie tv te hebben uitgekozen, kreeg ik een superaanbieding. Na wat uitleg ook nog de goede accessoires erbij gekregen en dat binnen 5 minuten. Naderhand nog een vraag gesteld via de chat en dit was erg makkelijk en snel. Al met al zou ik dit bedrijf zeker aanraden bij vrienden en kennissen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

jj boere 03-09-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Kennis gemaakt met een geweldige winkel

Maar er is zoveel belangstelling dat er best meer personeel mag werken , de wacht tijd is best lang . Maar ben je aan de beurt , hebben ze alle tijd voor je , dat is ook prettig De site niet bekeken, alleen de winkel bezocht , via andere winkeliers door gestuurd

Ron Noordeloos 03-09-2017 In de winkel gekocht

Top service

In de shop uitgekozen wat we wilde en op naar Utrecht. Wild hem het weekend nog hebben en dan was dit sneller. Goede service, goed advies, konden beter een andere nemen tegen dezelfde prijs. Tot nu toe zijn onze ervaringen goed tot zeer goed.

Robbert 03-09-2017 Via de website gekocht

Uitmuntende service, vooral via de chat.

De service met de goede mogelijkheid om informatie via de chat te verkrijgen is erg goed. De medewerkers geven goede informatie over de mogelijkheden van het product en eventueel alternatieven. En de prijs van het product is goed. Is voor iedereen aan te bevelen. Snelle levering en je wordt goed op de hoogte gehouden van het moment van levering. Echt een aanrader.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Timmy 03-09-2017 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen met de aanschaf van een sonos playbase

Wilde overstappen van een surround installatie van Samsung naar de Sonos playbase met 2 play1
Na overleg met plattetv toch besloten om rustig met 1 apparaat te beginnen ipv een gehele surroundsysteem en 1 losse play 1 voor op zolder

johan 03-09-2017 In de winkel gekocht
breda

wij zijn zeer vriendelijk geholpen en goed voorgelicht,top

correcte verkoper die zeer goede uitleg gaf en erg behulpzaam was
de tv werd keurig in onze bus gelegd met de nodige zorg ,klasse

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Jeannine 03-09-2017 In de winkel gekocht
Breda

Leuk geholpen, verkoper die luister naar je en niet pusht.

Ga graag nog eens terug. Veel keuze in alle prijsklasse. Vriendelijk personeel . De moeite waard om naar Breda te rijden vanuit Bergen op Zoom.

K.Spikman 03-09-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk personeel

Via de Whatsapp had ik informatie ingewonnen, en dezelfde dag nog heb ik mijn versterker opgehaald.
Prima service!
Werd ook nog de mogelijkheid aangegeven voor nog geen €30 3 ophaal garantie er bij te nemen in geval van reparatie.

Marijntje 02-09-2017 Via de website gekocht

Aankoop LG 65C7V

Door een fout bij de afhandeling was mijn bestelling niet volledig voltooid. Hierdoor leek de bestelling vertraging op te lopen. Ook koste het veel contact over meerdere kanalen om het e.e.a. helder te krijgen. Vandaag veel goed gemaakt door de bestelling tegen eerder bericht in alsnog te leveren. Er was speciaal voor ons een busje deze kant opgestuurd, dat noem ik service! Dit maakt de bestelling bij Platte TV alsnog als een positieve ervaring.

Hans 02-09-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Top service!! Geluk bij een ongeluk.

Ik was op zoek naar een nieuwe TV en kwam via internet bij PlatteTV.nl. IK ben woonachtig in Utrecht en ben naar het filiaal in Arnhem gegaan. Daar aangekomen bleek deze gesloten wegens verghuizing naar het centrum. Erg teleurstellend dus na zo een lange rit met de auto... en wat nu?! Direct gebeld naar hun filiaal in Doetinchem, aangezien dat redelijk in de buurt is van Arnhem. Die waren wel open en wel met een prachtige showroom. Daar werd ik geholpen door Roel en deze heeft mij echt top geholpen met het uitzoeken van de juiste TV. Veel informatie en niets opgedrongen. Eenmaal een model uitgekozen en een prijs overeen gekomen, hoorde Roel het verhaal aan mbt hun gesloten filiaal in Arnhem. Hierop kreeg ik nog eens een extra korting bovenop de al super scherpe prijs!!

Zeker een aanrader!

Woutertje 02-09-2017 In de winkel gekocht

Goede service en mooie TV

Zeer vriendelijke medewerkers en een ruim assortiment aan TV's!!! Uitstekende prijs kwaliteits verhouding!!

Yvonne 02-09-2017 Via de website gekocht

Boven verwachting, wat een service!

Ik heb zonder in de winkel te zijn geweest een prachtige TV en soundbar gekocht, Justin heeft ons via de een chat geweldig geholpen en ideeen aangedragen, meteen bv een link gestuurd waar we het product konden bekijken, helaas was de soundbar die geleverd werd een curved, moest recht zijn, weer op de chat en ook dit geweldig geregeld, mooie korting gekregen. Hier zouden andere (online) winkels een voorbeeld aan kunnen nemen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Huub ter Haar 02-09-2017 In de winkel gekocht

Kennis van zaken

Ik kwam met een gerichte vraag: een 4k TV met maximaal 40" diagonaal. Ben heel goed geholpen. Geluid en beeld gedemonstreerd. Goede uitleg en service. Helder aanbod van aanvullende garantie en service voor 3 jaar.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jack 02-09-2017 Via de website gekocht

Prima

De chat service is prima. Ik zocht een platte oled-tv en die werd me ook aanbevolen met een korting. De bezorgdienst was ook goed geregeld. Er werd een afspraak gemaakt met de monteur en een week later kwam hij de tv in een half uurtje ophangen.

Jack 02-09-2017 Via de website gekocht

De chat service is prima en de tv, die ik kocht, was zeer snel geleverd. Ik moest een aparte afspraak maken met de montage service. Goed en snel aan de muur gemonteerd.

Thijs 02-09-2017 In de winkel gekocht

Goede kennis van zaken.

Omdat ik thuis, via uw side al eea op tv gebied had uitgezocht, PhilipsPUS7181, werd mij tóch geadviseerd de opvolger van dit model, PhilipsPus6482, te kiezen. Deze stond geprijsd in de winkel voor €999,00 maar kon nu als aanbieding geleverd worden voor €899,00. Klonk dus erg interessant. Echter was er ook sprake van de zgn Zomerdeals. En daar hebben we nu juist niets van gemerkt. Allereerst was er geen sprake van korting. Hetzelfde toestel was in mijn woonplaats bij Expert ook €899,00 en tevens hadden wij niets in te ruilen. Op de aanvullende kosten, verzekering (€79,95) + schoonmaakset (€20,00) werd geen enkele korting toegepast. Jammer, ik denk dat PlatteTV hier toch iets heeft laten liggen.
Neemt niet weg dat wij tóch gekozen voor deze aankoop bij PlatteTV, om de eenvoudige reden dat wij meer vertrouwen hebben in PlatteTV in Nijmegen dan in Expert bij mij in het dorp.

Wat wil je nog meer.. 02-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering en scherpe prijs

Door juiste info via telefoon en goede uitleg van de servies die jullie leveren, testament met een scherpe prijs en vorige ervaring, bij jullie aanschaf gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Familie in Breda 02-09-2017 Via de website gekocht

Denken in oplossingen

Eerst me georiënteerd via de website en vragen gesteld via de chatfunctie. Uiteindelijk keuze gemaakt en via de webshop besteld. Toen ik de TV zelf op wilde gaan halen bleek er een voorraadfoutje te zijn. Werd meteen opgepakt en er volgde een prima voorstel voor een vergelijkbaar toestel. Hoefde niets zelf te vragen en uit te leggen. Zoals het hoort, maar je niet vaak meemaakt

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kurt 02-09-2017 Via de website gekocht

Super alles volgens plan en afspraak verlopen!

Jullie zijn van jullie woord! Direct binnen het uur antwoordt op mijn emails betreffende betaling van België! Doe zo verder!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Judith 02-09-2017 Via de website gekocht

Goed advies, meedenken, prima service

Een originele Philips matchline tv uit 2002(!) ingeruild. Fantastische service, snelle reactie, fijne communicatie. Een groot model toch ingeruild voor een maatje kleiner, geen enkel probleem. Geen zuur gezeur, gewoon omruilen en klaar.
Klant is echt koning!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Shirley 02-09-2017 In de winkel gekocht

Altijd vriendelijk

IK heb meerdere keren advies gevraagd bij Platte tv .nl en telkens weer werd ik op een heel vriendelijke en correcte manier geholpen. In de zaak in Nijmegen was de medewerker zeer vriendelijk kundig en correct en gaf ons tijd en ruimte om tot een beslissing te komen. Chapeau

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hr.F.E.Woudenberg uit de Crucuius (Haarlemmermeer) 02-09-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Naar tevredenheid in de winkel en door de monteur geholpen.

Ruim assortiment aan apparatuur. Goed advies gekregen over de merken van de apparatuur. Voor elke portemonnee is er wel iets te koop.

Dirk 02-09-2017 In de winkel gekocht

Service kwaliteit en pragmatisch

Wat een fantastische shop. De mooiste tv's en alle accessoires die je nodig hebt. Er wordt echt de tijd voor je genomen zowel telefonisch via chat en ik de winkel. Nadat ik de tv gekocht had begon de verkoper X aan de hand van mijn receiver en oled b6 een kabel schema te tekenen en de alternatieven om aan te sluiten. Mijn onkyo met HDMI switchboard ondersteund bijv geen 4K. Helemaal top service tot in de auto. Ook nog een extra lange optical kabel gekregen met korting. X en platte tv top!

H. Mentink 02-09-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Prettig geholpen in de winkel

We kwamen met een ander idee binnen. Door deskundig advies gingen we met een tv naar buiten dat que prijs/kwaliteit veel beter bij ons past. De verkoper adviseerde op een empatische manier waarbij hij mijn vrouw en mij enthousiast en bewust maakte van de mogelijkheden.

Zguclu 02-09-2017 Via de website gekocht

Super

Medewerker aan de telefoon is Vriendelijk en meedenkend.
Snelle levering via postnl. Producten waren goed verpakt. Duidelijke afspraken

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Enlie 01-09-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

uitstekend

Goeie service werd goed geholpen en zeker tevreden met aankoop van een nieuwe smart t. Goeie deal afgesloten met 3 naar garantie was. De smart tv nog stuk goedkoper dan.andere winkels.

Ruud van Unnik 01-09-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service

Ik had een Yamaha RX-V481 besteld maar Platte TV heeft mij een goede aanbieding gedaan zodat het zeer aantrekkelijk was om een Yamaha RX-V483 te kopen. Daarnaast ben ik vriendelijk geholpen. Al met al een uitstekende service en een aanrader om daar iets te kopen.