PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 22062 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5909 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Patrick 08-01-2018 In de winkel gekocht

Super zaak... goede service

Na vervelende opdringerige verkopers bij andere zaken hier perfect geholpen. Ze nemen echt de tujd voor en leggen alles goed uit

Wim 08-01-2018 In de winkel gekocht

TOP service!

De verkoper (Paul) nam alle tijd om diverse TV's in het gewenste prijssegment te laten zien. Vooral de test video met het balletje liet goed zien waar de processoren van de TV's toe in staat waren. Uiteindelijk een nadere TV gekocht dan we in eerste instantie in gedachten hadden. Inmiddels staat de TV thuis.....helemaal geweldig.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

MBos 08-01-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Professionele en extreem vriendelijke service

Na op de website een mooie home cinema set gezien te hebben, wilde ik hem toch "real life" komen bekijken. Ik ben hiervoor naar het filiaal in Arnhem geweest. Daar hebben ze me precies de informatie gegeven die ik nodig had, en zelfs prijstechnisch het beste aanbod gedaan. Na aankoop wilde ze zelfs helpen om het product juist in mijn auto te krijgen!
Een dikke 10 voor service

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jim Meij 08-01-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service en bediening

Een uitstekende service/bediening en klantvriendelijkheid. Werd geen speciaal merk "opgedwongen" wat in vele zaken wel gebeurd. Goed advies en duidelijk antwoord op alle vragen waar andere zaken het antwoord schuldig bleven.
Echt een aanbeveling om naar PlatteTV.nl of naar de shop in Amsterdam te gaan.

Smits 07-01-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Klantvriendelijk en verstand van zaken!

Op zoek naar een nieuwe TV bij Platte Tv terecht gekomen. Super goed geholpen door James van de vestiging Utrecht. Goede uitleg over de Tv en op al mijn vragen duidelijk antwoord gekregen, iets wat bij de winkels met het rode en blauwe logo wel anders was, die kunnen hier nog iets van leren. Uiteindelijk een Samsung Qled 55Q8F gekocht.

Daan en familie 07-01-2018 In de winkel gekocht

Zeer goed geholpen

Netjes geholpen.
Namen de tijd voor ons leken.
Na aankoop nog contact gehad en komen hun afspraken na.
Volgende dag geleverd.

Robbert 07-01-2018 In de winkel gekocht

Klantvriendelijke ten top!

Zowel de internetwinkel, de communicatie via de e-mail en de communicatie en voorlichting in de winkel waren vriendelijk en zeer correct. Uitstraling is zeer professioneel.

Daniel 07-01-2018 Via de website gekocht

Super Service en snel

Met behulp van een hele goede service over de telefoon hebben wij binnen een dag een geweldige tv besteld. Met dank aan de adviezen hebben wij voor een goede prijs (goedkoopste van wat ik kon vinden) een van de betere tv’s gekocht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Lonneke 07-01-2018 Via de website gekocht

Goede service en advies op maat!

De tv die ik wilde was niet op voorraad, in een livechat heb ik een uitstekend alternatief aangeboden gekregen met korting!
Heel blij met onze nieuwe tv, hij werkt goed en heeft heel mooi beeld.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peter Verstraelen 07-01-2018 Via de website gekocht

super scherpe prijzen

We hadden interesse in de aankoop van onze huidige tv. We zijn toen op uw pagina terechtgekomen en zagen dat uw de tv scherp had geprijsd hetgeen ons deed besluiten om de tv bij u te bestellen. Het bleek een juiste keuze te zijn. We werden goed geinformeerd over de verdere afwikkeling van het moment van aankoop tot de daadwerkelijke levering.
Bijkomend pluspunt was ook dat er een cashback-actie op de Panasonic tv zat, waarvan we ook gebruik hebben kunnen maken. Dus de tv werd prijstechnisch nog gunstiger.

Tevens is het kans maken op de waardecheque van Euro 250,= voor ons een extra stimulans om een review achter te laten, aangezien wij voornemens zijn om nog een tv aan te schaffen. Deze zouden we dan natuurlijk weer kopen bij Platte TV.
Groet,
Peter

Super tevreden 07-01-2018 In de winkel gekocht

Top service en snelle service daar hou ik van

Nadat mijn vader hier een tv kocht en wij al even op zoek waren naar een mooie aanbieding zijn we hier ook naar binnen gelopen en een prachtige tv gekocht... veel tv voor een super mooie aanbieding. erg goed en vriendelijk geholpen.
Ik kom hier zeker terug...

Sophie 07-01-2018 Via de website gekocht

geweldige service topwinkel

wij hebben een hele goede ervaring gehad met deze winkel. zowel de service als de tv was super goed dus ik raad mensen zeker deze winkel aan als ze bijvoorbeeld een tv willen met een de beste prijs kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tiemessen 07-01-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Zowel via web als in de winkel goede deals te maken

Vooraf op Internet een deal gemaakt met Platte tv. In de winkel toch nog een andere keuze gemaakt dankzij het goede advies van verkoper ( en nog goedkoper uit). Mooie winkel, goed advies en een prachtige tv aan de muur ! Super

Thijs 07-01-2018 Via de website gekocht

gemakkelijk en snel

Op vrijdag neen sonos play 1 setje gekocht, ik kende de webwinkel zelf niet maar door de scherpe prijs en een volgens de site snelle levering gelijk gekocht. Ik had gelijk de bevestiging in mn mailbox en een klein half uur later de bevestiging dat de set verzonden zou worden. De volgende dag al binnen en ben nu aan het genieten van het verbluffende geluid.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Ron 07-01-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering, goed geregeld!

Via de chat info over de Samsung ue49mu8000 gevraagd, dit mede omdat ik hem ergens anders toch echt goedkoper zag. Terechte opmerking terug dat dit geen originele nederlandse versie is.., en dit blijkt ook te kloppen.
De televisie besteld waarop mij verteld werd dat het eventueel een paar dagen zou kunnen gaan duren. Nou mooi niet hoor, de volgende dag werd hij al uitstekend verpakt geleverd.
Aansluiten fluitje van een cent, en wow... wat een fantastisch beeld, ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Spaan 07-01-2018 In de winkel gekocht
Filiaal in Arnhem

Prima service

Zeer tevreden. De verkoper neemt de tijd. Verstand van zaken, zeer deskundig. Brengen in mijn geval de TV naar de auto. De site vind ik zeer overzichtelijk en duidelijk.

Peter Koster 07-01-2018 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijk!

Ik heb mijn tv bij de mooie zaak van platte tv uitgezocht en kreeg goed advies over ik moest weten om de tv zelf aan te kunnen sluiten. Ik ben goed geholpen en ben enorm tevreden over mijn aankoop. De kwaliteit van het door platte tv geadviseerde toestel is uitstekend. Daarom vind ik de service en het door platte tv geleverde toestel een 10 waard!

Jelle Schepers 07-01-2018 Via de website gekocht

Hele goede service!

Tv bestelt en na een par dagen werkte hij niet goed meer, kon de tv kosteloos opsturen zonder gedoe en heb een nieuwe opgestuurd gekregen!

kbuizert 07-01-2018 In de winkel gekocht

was slechts 1 nacht, maar was prima in orde

Na een live chat met Justin en het lezen van een flink aantal reviews, waren we enthousiast geworden en hebben we de LG tv gekocht. De dichtstbijzijnde winkel was in Breda. Daar werden we prima geholpen en na een kwartier waren we weer op de terugweg. Thuis aangekomen hebben we de tv met de magic remote geïnstalleerd.
Prachtig beeld en redelijk geluid. Zeer tevreden!

Ineke F 07-01-2018 Via de website gekocht

Goed geinformeerd en geholpen

Op vragen wordt supersnel gereageerd en we zijn goed geinformeerd. Heel vriendelijk. Heel blij met onze bestelling!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

P.Dillisse 07-01-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Tevreden

Wij zijn tot volle tevredenheid geholpen bij de keuze en definitieve aankoop van onze soundbar.
Duidelijk en niet opdringerig.

Hennie Mennings 07-01-2018 In de winkel gekocht

Super service

De keuze is enorm, goede kennis van zaken zowel in de winkel als via de site.
Grote voorraad waardoor er een snelle levering is en de prijs is bespreekbaar.

W.Hoksbergen 07-01-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Top; nette winkel, vriendelijke mensen die de tijd nemen

Ik ben het type, kijken wat je koopt.
De winkel van PlatteTv is dichtbij, dus is de keus gauw gemaakt.
Heb al vaker wat gekocht bij PlattTv.

Ruud 07-01-2018 In de winkel gekocht

Tv gekocht

Op de website van platte tv de gewenste (platte) tv gevonden, dan de vraag online bestellen en bezorgen of afhalen? Dat laatste was de wens, je weet wanneer de tv in huis is. Omdat het buiten winkelwijken was een e-mail vanaf de website gestuurd of de tv voorradig was, binnen een half uur een reaktie beloofd de website. Na 3 uur naar bed gegaan en de volgende ochtend gebeld en de tv gereserveerd in de gewenste lokatie. Tijdens het thuis installeren kreeg ik antwoord op mijn e-mail 3/4 dag later, ruim half uur nemen ze daar. In de winkel eerst rondgekeken omdat we een soundbar erbij wilde, maar iemand om te helpen, nee. Weer een minnetje. Besloten een soundbar hier maar niet te halen, wel de gereserveerde tv. Een vriendelijke jongeman bij de kassa aangeschoten en deze ging de tv ophalen. Een andere medewerker kwam er mee aan en bij hem tekende we af. Was de eerste medewerker maar gebleven, deze 2de medewerker was bot en wist weinig op mijn vragen te antwoorden.
Waarom toch een 6 als cijfer, de prijs en het op voorraad hebben in combinatie met de eerste vriendelijke medewerker.

John 07-01-2018 In de winkel gekocht

Aankoop. Goed advies

Intresse in de Denon Heos. Goed advies. Perfect geholpen. Alles op voorraad. Scherpe prijs. Zeer tevreden.

C. Mooij 07-01-2018 Via de website gekocht

goede service

Ik heb gekozen voor PlatteTV, omdat de televisie daar het goedkoopst was. vervolgens werd mij na de bestelling een nieuwer type aangeboden voor dezelfde prijs. Vrijdag om 17:00 uur besteld, zaterdag om 12:00 uur in huis.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Paul 07-01-2018 In de winkel gekocht

Aankoop oled-tv

Ik heb voor deze winkel gekozen, omdat de prijzen gunstig zijn. Daarnaast bleek dat de verkopers je goed kunnen informeren en adviseren. Onder het genot van een kopje koffie zijn we tot een goede overeenkomst gekomen.

Monique 07-01-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Verstand van zaken, inleven en meedenken met de klant!

Wij hebben ons bij diverse winkels georiënteerd, de manier van benaderen was erg prettig, geen opdringerigheid, verstand van zaken, voldoende voorraad, uitgebreid assortiment en dus genoeg vergelijkingsmateriaal, tijd nemen, kortom geweldig in alle opzichten!

R.R. Nardten 07-01-2018 In de winkel gekocht

Fantastische service!!!!??????

Shop ziet er gelikt uit met goede opstellingen , zodat je alles bijna net zoals in je huiskamer kunt beluisteren en zien👍
Service fantastisch 👍. Had problemen van net aangeschafte apparaten . Het was even een belletje en vriendelijk te woord gestaan en na wat uitleg was het geen probleem om alles om te ruilen voor nieuwe apparaten👍 Alles werkt nu perfect !

Ik heb deze shop gekozen , omdat het een van de weinige shops is waar je de oude apparatuur kunt inruilen en nog een hele goede prijs voor terug krijgt . Zelfs een betere prijs dan er op marktplaats voor deze oude apparatuur te koop wordt gezet . Echt klasse👍
De filiaalmanager heeft zelfs aangeboden de oude apparatuur ongeveer 100 dagen vast te houden mochten er zich nog onverhoopt problemen voordoen met de nieuwe apparatuur , zodat ik dan alles weer terug + het betaalde bedrag.
Waar maak je dat elders mee????
Dus nogmaals een dikke 10+👍👍👍

Met vriendelijk groeten ,

Richard Nardten

H. Bijlsma 06-01-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven!

Allereerst heeft plattetv een goedwerkende overzichtelijke site, waar je jouw product snel kunt vibden en vergelijken. Eenmaal gekozen, leveren ze de volgende dag zoals beloofd. Top service dus!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G.schouten 06-01-2018 In de winkel gekocht
NIJMEGEN

top winkel

top winkel met geweldige werknemer met de juiste kennis. helpen je goed en snel maar wel klant gericht en laten echt zien dat klant koning is

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Frenkey 06-01-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Super service

Mijn product was niet meer in voorraad in de winkel maar ik kreeg hem de volgende dag gratis thuisbezorgd en dat voor dezelfde prijs. Geweldig.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ivo 06-01-2018 Via de website gekocht

Goed advies en snelle bezorging

De chatservice is super handig om snel antwoord te krijgen op vragen. De levering was bovendien ook snel.

NG 06-01-2018 In de winkel gekocht

Erg prettige service!

Allereerst op de webshop gekeken. Aangezien ik het prettig vindt om een product in het echt te bekijken, ervoor gekozen naar een vestiging te gaan. Direct netjes en vakkundig te woord gestaan. Prima ingehaakt op mijn persoonlijke wensen.
Topservice, met prima prijs-kwaliteitsverhouding.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Adriana 06-01-2018 Via de website gekocht

Snel reageren

Diverse mails verzonden en iedere keer snel antwoord. Ook om een goede deal te sluiten. Vrijdags via een speciale link alles besteld (TV en beugel) de andere dag al bezorgd met PostNL. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kees 06-01-2018 In de winkel gekocht

Plattetv.nl neemt tijd voor de klant

De medewerkers luisteren naar je verhaal en geven vervolgens zeer deskundig advies. Ze dringen niets op maar geven de mogelijkheden aan en laten de keuze vervolgens aan de klant. Ik kan niet anders zeggen dan TOP! Zo hoor je om te gaan met klanten.

Een dick tevreden klant 06-01-2018 Via de website gekocht

Dit is klantgerichte service

Goed aanbod gekregen en directe en snelle service. Aanschaf ook volgende dag geleverd volgens gemaakte afspraak. Kom daar maar eens om bij andere webwinkels!

Rijksambtebaar 06-01-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Op 1 januari 2018 een bestelling (SAMSUNG UE55MU8000) gedaan en gebruik gemaakt van de korting van 20%. Direct een bevestiging ontvangen en 2 dagen later (3 januari jl) is mijn televisie netjes en volgens afspraak bezorgd. Al die tijd ben ik netjes op de hoogte gehouden van mijn bestelling en bezorging (30 minuten voor bezorging een sms ontvangen). Naast mijn bestelling heb helemaal gratis een HDMI kabel gekregen. Wat een topservice van Plattetv.
Ik zal Plattetv.nl aan al mijn vrienden en familie aanbevelen.
Hopelijk in de nabije toekomst nog een bestelling plaatsen.

Gerwood 06-01-2018 In de winkel gekocht

Goed advies!

We kregen persoonlijke service en goed advies van een deskundige assistent. De vriendelijke assistent kende alle antwoorden op onze vragen en hielp ons de beste keuze te maken (beste budget HD 4K TV, geshikt voor PS4) - en we hebben veel geld bespaard ten opzichte van ons eerste TV keuze! Aanrader!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

raymond 06-01-2018 In de winkel gekocht
amsterdam

super service

super geholpen in de xxl shop amsterdan door verkoper r***
mijn volgen de oled tv koop ik zeker weer bij platte tv kopen

Quinten 06-01-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Welkom gevoel, klantvriendelijke benadering verkoper, stijlvolle inrichting, mooi assortiment, concurrerende prijzen

Joreve 06-01-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service en contact

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze mooie prijzen hebben voor een goede kwaliteit. Met de eerste tv was ik niet tevreden en kon deze daarna kostloos omruilen voor een ander. Hierbij kreeg ik nog de optie voor een nog iets betere als dat ik gekozen had voor een paar euro meer. Ze denken mee en helpen dan ook graag. Gezien mijn budget kwam dit heel goed uit, voor een volgende tv zal ik zeker weer naar platteTV terug gaan.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeffrey 06-01-2018 In de winkel gekocht

Toppers

Goed advies! Mooie prijzen. En uiteindelijk met de sony HDR 4K inclusief wandbeugel naar buiten gelopen.

Harry Vissers 06-01-2018 In de winkel gekocht

De beste prijs en meteen meenemen.??

Zeer uitgebreid assortiment en vakkundig advies.En de prijs is de beste , daar kan niemand tegen op.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Andries 06-01-2018 Via de website gekocht

Top service

Ik kreeg via de live chat persoonlijk advies op maat voor de aankoop van mijn nieuwe tv, niets was hen teveel, heel professionele uitleg, echt een aanrader van formaat!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nick Smits 06-01-2018 In de winkel gekocht
Breda

Geweldige service en prijs !!!!!!!!

Deze shop hebben wij gekozen omdat wij Jimmy Ritzen kennen en we goede verhalen horen in de omgeving over Platte TV. Normaal gaan we naar BCC maar nu een keer niet. We gaan zeker terug naar Platte Tv als we weer iets nodig hebben.
Top service, wij zijn zeker een tevreden klant.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maarten 06-01-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk & deskundig

Zeer vriendelijk en deskundige medewerkers.
Niet alleen maar bezig zoveel mogelijk te verkopen. Zeer goed advies.

Henk Vleeshakker 06-01-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Gewoon een heel goed bedrijf met kennis van zaken

Ben in Amsterdam in de nieuwe winkel. We moesten even geduld hebben. Maar de medewerker neemt alle tijd en heeft de juiste kennis en overtuiging om een goed product te onderscheiden van een top product. Geeft een eerlijk beeld over prijs en korting. En dan verkoop je eigenlijk van zelf althans zo ervaarde wij het. Hebben uiteindelijk gekozen voor een Sony uur tv de 55KD85XE. En een week later de beste keus wat een fantastische tv echt een aanrader. Onze dank hiervoor aan de medewerker die ons heeft geholpen een top product heeft hij ons aangeraden!

Martijn 06-01-2018 In de winkel gekocht

Prima service

Deskundig en goede service van de medewerkers. Al vaker gekocht dus ik weet waar ik aan toe ben. Ik heb al mijn sonos producten daar gekocht.

W.h.a.. van der steen. 06-01-2018 In de winkel gekocht

Wij zijn goed en profesioneel geholpen en aardig personeel.

Wij hebben voor de Philips oled gekozen en het is fantastisch wat een beeld,v.w.b. het geluid zijn wij ook zeer tevreden,wij hebben de tv op dolby surround afgesteld .Ook de winkel ziet er mooi en overzichtelijk uit en goed bereikaar.