PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5805 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Marc 13-12-2017 In de winkel gekocht

Super service

Kocht een nieuwe LG Led Tv in Doetinchem maar kwam er al snel achter dat ik niet kon wennen aan het beeld van deze LG Tv...terug naar de winkel in Doetinchem waar ze mij haarfijn uitlegden dat er zeker een verschil zit in de opbouw van de beeldplaat van een LG t.o.v. een Panasonic...geen probleem mijn Tv werd gewoon teruggenomen en hiervoor in de plaats ben ik naar huis gegaan met een voor mij vertrouwde Panasonic, ook het advies dat ik kreeg om een nieuwe HDMI kabel 2.0 mee te nemen stel ik zeer op prijs aangezien ik een Ultra HD Tv heb gekocht gaat een normale HDMI kabel niet altijd die kwaliteit beeld doorgeven op het scherm en een 2.0. kabel wel....Kortom super bedankt Paul van Platte TV.nl voor jou uitgebreide uitleg en tijd voor mij!!!

Jan 13-12-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede uitleg en veel geduld

Bij het kopen van mijn nieuwe tv ben ik uitstekend geholpen. Het duurde even voor ik er met mijn partner uit was, maar James heeft steeds alle tijd genomen om me goed te adviseren en het geduld opgebracht om ook na drie keuzewissels nog beleefd te blijven ;-)

Alex 13-12-2017 Via de website gekocht

Prima prijs, snelle levering en komen afspraken na

PlatteTV bood OLED + Playbar + Play-1's aan voor een scherpe prijs op Black Friday, en werd netjes de volgende dag geleverd. Door drukte op BlackFriday kwam een verzoek tot een "speciale prijs op maat" pas na de aankoop binnen, maar was nog een stuk goedkoper. Na contact via de chat toezegging gehad dat het prijsverschil alsnog overgemaakt zou worden (wat door enkele administratieve misverstanden wel 2 weken duurde..... anders had ik een 10 gegeven).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

J.leest 13-12-2017 In de winkel gekocht
Platte tv in Doesburg

Geweldige service. vriendelijk .makkelijk te vinden .

Bij deze winkel was ik goed geholpen. De afspraken en de levertijd was na verwachting. De medewerker had voldoende kennis van de oled tv om uit te leggen.

gerry hut 13-12-2017 Via de website gekocht

hele goede service en klantvriendelijk

vind dit een hele goede winkel en webshop ze kunnen veel merken leveren voor een lage prijs en veel aanbiedingen

Jaye 13-12-2017 In de winkel gekocht

Jaye

Goede service. Vriendelijk en deskundig personeel. En niet onbelangrijk, uitstekende prijs. Ook de levering en de installatie waren super. Ik kan niet wachten tot ze de winkel in Amsterdam openen

Frans 13-12-2017 Via de website gekocht

Top winkel

Online nieuwe TV gekocht, mooie inruildeal en perfect advies, levering binnen een paar dagen prima op tijd ondanks de sneeuw, bezorger was een super beleefde en aardige jongen .
Dit was de 2e keer dat ik een tv bij Platte TV heb aangeschaft en ben super tevreden

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Jaye 12-12-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Eerlijk advies goede service en goede prijs

Goed geïnformeerd over de tv. Zeer vriendelijke en kundige bezorger die de tv opgehangen en geïnstalleerd heeft. Ik ben echt dik tevreden met het verkoopadvies, de aflevering en de service.

Frans 12-12-2017 In de winkel gekocht

Aandacht voor de klant!

In de sfeervolle winkel te Doetinchem wordt je uitgebreid voorgelicht door vakkundig personeel. Deze mensen weten echt waar ze over praten! De aangeschafte soundbar Polk Signa S1 maakt het helemaal waar voor een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding! Als mijn huidige TV aan vervanging toe is, dan weet ik waar ik heen moet!

Rene 12-12-2017 Via de website gekocht

Snelle bezorging

Binnen 2 dagen geleverd. Alles keurig verpakt en geen beschadigingen. Tevens was het een super aanbieding. Hou dit vol dan bestel ik ongetwijfeld weer wat.

Tom Sente 12-12-2017 Via de website gekocht

perfecte afhandeling

Super dat je kan onderhandelen.De winkel ligt niet meteen in mijn buurt maar hun snelle respons op mijn vele vragen ,de uitgebreide garantie en de mooie prijs hebben mijn keuze bepaald om voor hen te kiezen.Alles verliep perfect volgens afspraak,zowel het op tijd leveren als installeren.Bedankt!

FEG Kappers 12-12-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

. alles goed en rustig uitgelegd. klant de vrije keuze .

Gekozen voor Doesburg, zeer deskundig advies
Prima geholpen door xxxx. Laat je de vrije keus.
installatie perfect, compliment!!!!!!
Erg goede site met veel goede reviews, waar je wat mee kunt.
Zou iedereen Platte TV aanbevelen, prima service!!

Tomas 12-12-2017 In de winkel gekocht

Top geholpen!

Top geholpen door xxxx op de vestiging in Arnhem! Onder het genot van een gratis kop koffie ben ik vriendelijk door de winkel geleid om te kijken naar verschillende tv’s. Ik heb aangegeven waar ik naar zocht en kreeg meteen het perfecte toestel aangewezen! Bedankt!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nico de Groot. 12-12-2017 In de winkel gekocht

Afspraak is afspraak.

Zoals ik al zei afspraak is afspraak, zeer goede service, en producten. Zeer bekwame medewerkers, ze weten waar ze over praten. Goede en duidelijke website.

Rickske 12-12-2017 Via de website gekocht

Zeerr vlotte service

Alles wat ze beloofd hadden is ook werkelijk gebeurd goede levering goede communicatie !
Ook fijn dat we achteraf konden betalen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Patrick 12-12-2017 Via de website gekocht

Fantastisch advies en snelle levering

Makkelijke website met concurrerende prijzen, na bestelling kon ik kiezen voor een beter en nieuwe toestel zonder bijbetaling! Deze werd de volgende dag al geleverd!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred 12-12-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Wat een geweldige service en volop keuze

Ik heb voor deze winkel gekozen voor de afstand aan kilometers, achteraf goed gedaan want de verkopers verstaan hun vak en stellen je heel erg op je gemak en laten je ook diverse tv,s zien alle voor en nadelen worden erbij gezegd,daar naast vind ik de site ook al veelzeggend

Richard B 12-12-2017 Via de website gekocht

Snel, professioneel en vakkundig.

Vorig jaar oktober bij plattetv een een schitterend Samsung televisie gekocht maar deze voldeed niet aan mijn eisen. Met het vakkundige telefonisch advies heb ik een nieuwer model uitgekozen en deze stond, zoals afgesproken de volgende dag al op de stoep. Na een weekend veelvuldig gebruik zijn alle besproken aandachtspunten daarwerkelijk vele malen beter. Uiteraard komt dit ook door de vernieuwingen die samsung heeft doorgevoerd maar met het advies ben ik tot de koop gekomen. Ben zeer teveren met de nieuwe Q8C en van mij krijgen ze in dit totaalplaatje een dikke 10. lekker doorgaan zo.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Quinten 12-12-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Beste service die ik ooit heb meegemaakt.

Perfect behandeld. Goed meegedacht over welke producten te kopen. Vriendelijk. Goed getraind om alle vragen te beantwoorden. Mooie deals. Perfect.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

David 12-12-2017 In de winkel gekocht

Top service

TV mooi opgehangen in een lastige nis maar perfect gelukt en uitstekende uitleg gekregen over de werking.

Ferry 12-12-2017 Via de website gekocht

Fijne winkel

Ik was op zoek naar een bepaalde tv en kwam daarbij op de site van Platte TV.
Daarbij staat dat ik mijn huidige toestel kom inruilen.
Dit heb ik aangevraagd en werd mij een mooie prijs geboden.
Meteen een nieuwe besteld en heb hem 2 dagen later afgehaald.
De tv werd voor mij naar de uitgang gedragen, zodat ik hem direct in de auto kon laden. Heel vriendelijke mensen.
Ik had ze wel een 10 willen geven, maar omdat er verzuimd was om mij een mail te sturen dat de tv binnen was krijgen ze een 9.

Maurice Vliegen 12-12-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen - goed advies

Onlangs een tv gekocht en dat ging al super (snelle reactie - scherpe prijs) en zoals veel tv's is het geluid ondermaats. Daarom de winkel in Utrecht bezocht waar ik uitermate vriendelijk en vakkundig ben geholpen. Goed geluisterd naar mijn wensen en meegedacht in de mogelijkheden. Uiteindelijk erg blij met de aankoop en bijbehorende kwaliteit/prijs verhouding. Veel geluid voor niet te veel geld.

Ferry 12-12-2017 In de winkel gekocht

Top service met eerlijke prijzen!

Na diverse keren snel contact te hebben gehad via de chatservice, uiteindelijk de Sonos playbar en 2x een play 1 gekocht. We zijn er erg blij mee. Alles werkt top en bet geluid is prima! Er liep zelfs iemand mee naar de auto om de spullen in de kofferbak te leggen. Prima service! Ga zo door!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Edwin 11-12-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en prima geholpen!

Telefonisch prima bereikbaar en goed geholpen. Vervolgens de TV op kunnen halen bij de vestiging in Utrecht. Ook daar prima geholpen.

Van den Brandhof 11-12-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Prima geholpen, geadviseerd, met plezier een deal gemaakt

Als Doesburger wil je het liefst in Doesburg kopen, maar dan moet de keuze ruim, de prijs oké en de service goed zijn en dat klopt hier allemaal

michel 11-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

Het advies, de advies begeleiding, het geduld, het respect, de aankoop begeleiding en de levering was van A-Z uitstekend. Klasse!

Frans 11-12-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Deskundig correct en netjes geholpen in de winkel

TV LG 65 inch en Sonos cinema set gekocht. Zeer tevreden, voldoet ruim aan mijn verwachting. Ook het installeren werd deskundig, goed en correct uitgevoerd. Enkele min puntjes vind ik: de uitleg voor bediening te beperkt, het lange wachten voor installeren (9 dagen) en het niet kunnen pinnen bij afleveren.

Emiel 11-12-2017 In de winkel gekocht

Super deal!

Uitgerekend op zondag begaf onze tv het.
Na zoeken op internet bleek deze shop veel modellen in huis te hebben tegen zeer goede prijzen.
En een winkel in de buurt die ook nog eens op zondag open was!
Snel er naar toe.
Zeer heldere geduldige en vriendelijke uitleg over de verschillende modellen eigenschappen en mogelijkheden.
Geen onzinverhalen of pusherig verkoopgedrag.
Toen uiteindelijk door ons moeilijk een keuze gemaakt kon worden uit twee modellen maakte de verkoper het voor ons ook nog een eenvoudiger en mooier door de prijs van 1 van de twee ( hij voelde goed aan dat die toch wel iets meer onze voorkeur had) een flink stuk te verlagen.
Komt niet vaak voor dat ik een verkoper de hand geef, maar in dit geval was het echt verdiend.
's Avonds met heel veel plezier naar onze nieuwe aanwinst zitten kijken met zeer duidelijk het gevoel dat de juiste keuze was gemaakt.
Helemaal top!

HelmutTB 11-12-2017 Via de website gekocht

Ze doen NIET wat ze zeggen!!!!

Ze doen niet wat ze zeggen!!!
Geen inruilbedrag voor oude tv, haal dit misleidende verhaal van de site!!!. Beloven 2x HDMI kabel. Kreeg er 1 want die mogen ze maar 1 keer per klant geven. Hebben bestelde tv niet meer voorstel voor andere was duurder!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Anno 11-12-2017 Via de website gekocht

Razend snel

's Middags voor 5 uur besteld en de volgende dag om 10.00 uur in huis. Uitpakken , aansluiten en klaar. Heel handig alle instellingen met de afstandsbediening.

Piet S. 11-12-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend advies

Ik had toen ik bij Platte TV Utrecht kwam al een goed idee welke TV ik wilde hebben. De verkoper adviseerde mij toch ook een ander toestel te bekijken en die werd het uiteindelijk. Voor hetzelfde bedrag een betere TV!

V. Deutekom 11-12-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goed personeel

Het personeel in de winkel Nijmegen helpt je altijd uitstekend en neemt de tijd voor je. Als je na de aanschaf nog vragen hebt kun je ook altijd telefonisch of in de winkel voor hulp vragen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roel 11-12-2017 Via de website gekocht

Super snel en TOP service!

Super service! Oudere modellen van TV besteld, via mailtje van hun kant een beter aanbod gekregen, op ingegaan en volgende dag levering! Meer kan je als klant toch niet wensen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fred Neymann 11-12-2017 In de winkel gekocht
Arnhem aan het velperplein

zeer goede uitleg onder genot van kopje koffie

nooit van platte tv gehoord, ben deze tegen gekomen op internet,Ik ga normaal altijd naar mediamarkt.deze winkel zit er tegenover,maarik heb beslist geen spijt van mijn keuze.

Peter groeneveld 10-12-2017 Via de website gekocht

Top gehlopen

Goed geholpen door de medewerkers zowel via de chat als thuis top service goeie prijs voor men oude tv gekregen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

MarcoG 10-12-2017 In de winkel gekocht
Breda

Héél fijn geholpen

Via de site wat voorwerk gedaan en vervolgens naar de winkel in Breda gegaan.
Fijne ploeg jonge medewerkers die de tijd voor je nemen. Kennen de producten die ze aanbieden en kunnen gericht helpen bij het maken van een keuze. Kan niet anders zeggen dan dat ik super fijn geholpen ben. Als ik hierbij de goede prijzen optel, kan ik niet anders concluderen dan . aanrader!

Steve 10-12-2017 In de winkel gekocht

Snelle geweldige service

Snel een reactie kreeg ik via de mail terug, met een leuke inruil prijs voor mijn oude hifi. Volgende dag gelijk mijn oude hifi ingeruild voor een heerlijke set Denon Heos home cinema.

Michel 10-12-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima uitleg nemen de tijd voor de klant ondanks de drukte

Kwamen om te kiezen tussen 2 modellen, de verkoper betrok daarna na onze wensen een derde model bij een liet alle voor / nadelen goed zien.
Gingen met een mooie oled naar huis prima winkel met kundig personeel

Erwin 10-12-2017 Via de website gekocht

Geweldige service,prima behandeld

Contact via e-mail gehad,snel antwoordt,prima aanbieding ,alles zeer netjes geregeld,zeer tevreden klant,

Maurice 10-12-2017 Via de website gekocht

Binnen een uur alles rond

Via google op platte tv gekomen, via de livechat om een feestdeal gevraagd en binnen 10 minuten in de auto om de tv op te halen.
Alles klopte toen we aankwamen lag de bon al klaar en de tv was met 5 minuten ingeladen.
Ik hou er zo van dat er bedrijven zijn die gewoon doen wat ze beloven.
Goed snel accuraat en met service ga zo door jongens ik ben erg blij met de gang van zaken en natuurlijk met de prachtige tv.

Ben 10-12-2017 Via de website gekocht

beschadigde doos

toen de doos met de nieuwe tv werd geleverd zag ik schade aan de doos.
Dat viel mij zacht gezegd even tegen.
Dat heb ik bij platte TV gemeld en daar reageerden ze gelijk op.
Ze vonden het ook heel vervelend maar ze verzekerden mij 100% dat in de doos een nieuwe oled tv zat. De volgende ochtend uitgepakt en gecontroleerd. Inderdaad zag het er nieuw uit. Geen schade en alle pixels doen het. Vooral de aandacht vond ik top!

W.Daamen 10-12-2017 In de winkel gekocht

Angenaam te woord gestaan

Ik ben zeer tevreden over de duidelijke en vakkundige uitleg, en ook de door mijn gestelde vragen werden helder ( ..... ) met veel aandacht en geduld beantwoord.

Rob v D 10-12-2017 Via de website gekocht

2de keer tv gekocht, iets mindere service dan de eerste keer

ik heb voor deze shop gekozen omdat ik de eerste keer zeer tevreden was, over de prijs en de prijs van inruil, doordat de winkel leuke aanbieding had heb ik hier weer voor gekozen, bij navraag heel duidelijke informatie gekregen, kreeg meteen antwoord op al mijn vragen, alleen vind ik het jammer dat toen ik eenmaal betaald had, ik nog enkele vragen had en daar kreeg ik dan geen antwoord meer op, bv afspraak maken voor levering, heb zelf moeten bellen en chatten, er werd gezegd "het is druk" en de leverancier levert maar mondjesmaat uit, en toen ik werd gebeld werd mij duidelijk dat mijn adres erg uit de buurt ligt, nou, dat hadden ze ook meteen kunnen zeggen, had ik wel begrip voor gehad, eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat de service bij de levering heel goed was en vriendelijk. Ik hoop dat PlatteTV uit deze review lering trekt, want als je betaald hebt ben je nog altijd klant.
gr. ......

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Peter Beerse 10-12-2017 Via de website gekocht

Prima service

Goede prijs voor het product dat ik heb gekocht, snelle service. Vind alleen de live chat botton erg irritant op de web site.

10-12-2017 Via de website gekocht

Goed service en info

Via de livechat informatie aangevraagd voor een beugel. Na het doorgeven van typenummer. De juiste beugel geadviseerd, vandaag 10-12, laatste handeling gedaan. Alles strak aan de muur en...... kind kan de was doen. Ideaal spul Vogel's

Henri Kampen 10-12-2017 Via de website gekocht

Fantastisch

Ik heb de LG OLED 55E7N aangeschaft en kan alleen maar heel tevreden zijn. Zowel de kwaliteit van het beeld als het geluid van dit toestel is fantastisch ! De service van plattetv.nl is geweldig, zowel de bezorging als het contact met klantensite was uitstekend.

Ron G te D 10-12-2017 Via de website gekocht

Super service

Tv uitgekozen en via de chat mooie prijs gekregen. Tevens geattendeerd op alle mogelijkheden van extra garantie en accessoires welke voor mijn uitgekozen tv
aanbevolen worden.
Daarna in goed overleg aflever datum geregeld.
Afspraak was tussen 13.00 en 15.00 uur. Keurig om 14.00 uur geleverd.
Niet zoals bij veel bedrijven dat je de halve dag thuis moet blijven.
Keurig geïnstalleerd en uitgelegd wat de mogelijkheden zijn.
Heel heel tevreden.
Plattet.nl bedankt

Dragstar 10-12-2017 In de winkel gekocht

Goede en fiijne bediening door deskundig personeel

Scherp geprijsde Nederlandse producten en duidelijke website.
Snelle reactie op mail.
Nette winkel met vriendelijk personeel (kopje koffie meneer/mevrouw?)
Deskundig advies.

Patrick 10-12-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en goede service

Chat contact was super en we werden goed geholpen. Een andere nieuwere en betere tv uitgezocht in overleg met de medewerker. Super blij met de tv. Mooi beeld en ook ook nog eens een snelle levering. Kortom een aanrader om hier te bestellen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

G. Meinen 10-12-2017 In de winkel gekocht

Service zoals het hoort !

Na heel veel gebel tussen de verschillende filialen van plattetv.nl, DE tv van onze wens gevonden in Utrecht. Van Zwolle naar Utrecht; goede voorlichting; tv betalen; inladen en weer terug.
De filialen waren telefonisch moeilijk bereikbaar op zaterdag, maar het was dan ook 12 december. Het leek wel of iedereen een nieuwe tv wilde.