PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6207 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Hans 10-03-2018 Via de website gekocht

Prima service.

Snel en netjes afgeleverd door een behulpzame medewerker van Platte.
Hij heeft ook nog geholpen met uitpakken, voet eronder schroeven en op zijn plaats neerzetten.

Antoon Verbist 10-03-2018 Via de website gekocht

Een voorbeeld van service.

Een overzichtige site. Een goede prijs en een snelle gratis levering. Bovendien de mogelijkheid om voorafgaande nog enkele chat vragen te stellen.

Tom B. 10-03-2018 Via de website gekocht

afspraken niet nakomen.

Afspraak gemaakt met X van plattetv om de volgende dag de producten te laten bezorgen, in de avond zou ik netjes een mail krijgen met tijdsindicatie. De bewuste avond ging ik kijken en er was geen mail (moest namelijk rekening houden dat er iemand aanwezig was). Wederom contact gezocht, dame in kwestie kon me niet helpen. Op de dag van bezorging weer contact gezocht, wat bleek nu, de afspraken die X had gemaakt bleek niet te kunnen en uiteraard was Hans vandaag niet aanwezig, deze was namelijk heel toevallig ziek. Ik heb afspraken gemaakt met mijn klanten die ik nu niet kan nakomen door dit!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Officiele reactie van PlatteTV.nl 10-03-2018

Beste Tom B.,

Erg spijtig om te vernemen dat u uw afspraken met uw klanten niet kunt nakomen door een verlate levering vanuit ons, dat natuurlijk niet onze bedoeling geweest. Graag zouden wij de door u bestelde producten alsnog aan u willen leveren en zouden daarom graag weer met u in contact komen. Zou u een e-mail willen sturen naar contact@plattetv.nl? Ik zorg er dan voor dat wij een passende oplossing zullen verzorgen.

In afwachting van uw reactie,

Ralf
Servicemedewerker PlatteTV

Sandra 10-03-2018 In de winkel gekocht
Breda

Personeel die alles weten.

Helemaal vanuit Zeeuws-Vlaanderen gekomen om hier een tv te kopen. Ik was al eerder in de winkel geweest met een kennis om een tv voor hem te kopen en dat was zo goed bevallen dat ik voor mezelf ook een tv ben gaan kopen. Er zijn meerdere leuke verkopers in de winkel die echt overal verstand van hebben en je echt kunnen helpen met het kopen van een geschikte tv. En waar ik zeker tevreden over ben is dat er altijd een leuke prijs wordt gemaakt voor de tv De tv is ook netjes in mijn auto gezet.

Joop 10-03-2018 In de winkel gekocht
Ettensebaan Breda

vriedelijkheid hoog in't vaandel

Omdat deze winkel met het personeel gewoon is , geen capsones , gewoon vriendelijk . Goede uitleg en vlotte levering. Deze Tv is de derde die ik hier kocht en ik zal deze winkel dan ook aanbevelen bij andere mensen

Leo van der Mark 09-03-2018 In de winkel gekocht

Geweldige service negens nog gezien zo goed

Vind de platte tv een zeer goede shop zeer goed geholpen over mijn aankoop
Shop is zeer goed bereikbaar
Zeer tevreden over de verkopers echt top advies is top en als iets niet goed is word
het snel opgelost
Echt top een aanrader voor iedereen voor kleine en grote tv

Jef van Schouwen 09-03-2018 In de winkel gekocht

Pretiig winkelen!

Goede uitleg van de producten en de mogelijkheden. Je krijgt voldoende gelegenheid en tijd om rustig je keuze te maken.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

theo 09-03-2018 Via de website gekocht

goede service

de verkoop ging goed alleen de vragen werden niet allemaal goed beantwoord
service van bezorgen niks dan lof ben tot nu toe tevreden

A. Jurriens 09-03-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Geweldige service van een geweldige winkel

Voor een TV en audio al jaren naar Platte TV. Beter is er niet!! Uitstekende Service en geweldige mensen.
Gisteren TV defect, vandaag naar volle tevredenheid weer een nieuwe op die plaats.

Bert & Ita Rotterdam 09-03-2018 In de winkel gekocht
Breda

De beste medewerkers, uitmuntend geholpen, geweldig bedrijf!

Online zoeken en afvinken, PlatteTV duidelijk No 1. Hulp & expertise shop Breda - XXX! - deed de rest. Vakkundige bezorging & installatie door twee top monteurs en vriendelijke en plezierige mannen XXXX & XXXX. Wij zijn heel blij en tevreden, geweldig bedankt allemaal! XXX succes in studie en verdere carrière!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sander westrik 09-03-2018 In de winkel gekocht

Kort maar krachtig super tevreden

Heb in deze winkel voor familie en vrienden diverse tv gekocht zijn ook allemaal tevreden voordeel is alles op voorraad dus kopen en mee nemen .

Izzy 09-03-2018 In de winkel gekocht
Breda

correct, scherpe prijs, klantvriendelijk!

Scherpste prijs in BE/NL, vriendelijke bediening, uitgebreid aanbod in een mooie toonzaal. Leuk om te winkelen!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Arie Koenhen 09-03-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Goede en deskundige bediening

We hebben een vriendelijke en deskundige uitleg gehad over de features van de TV welke we gekocht hebben.

Fam. Michielsen te Valkenswaard 09-03-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Het was prettig en overzichtelijk winkelen in de webshop van Platte TV met goede chatondersteuning van XXX. Gisteren is onze bestelling afgeleverd en zijn de nieuwe tv's geïnstalleerd door een heel prettige en correcte medewerker (XXXXX)van Platte TV.

Yuri 08-03-2018 In de winkel gekocht

Super service!

Na 2 defecte heos bar’s Te hebben omgeruild heeft XXXX van platte TV in Doetinchem mij de 3e bar meegegeven. Daar het vertrouwen in Heos toch weg was heeft XXXX alles omgeruild voor Sonos(met kleine bijbetaling). Zelfs de heos1 HS2 die niet bij hun gekocht was werd omgeruild voor een Sonos One ( ook met kleine bijbetaling) ikben heel tevreden met het Sonos systeem en zeer tevreden over Platte TV in Doetinchem! Bedankt XXXX voor de geweldige service!

Mevr F Prins 08-03-2018 Via de website gekocht

Duidelijke en vakkundige monteur

Alles was perfect geregeld en monteur XX heel geduldig en duidelijk
Alles werd goed uitgelegd een keurige en behulpzame XX

Dick 08-03-2018 Via de website gekocht

Beter kan niet

Geweldige tv ,zeer goede service ,ik had geen installatie pakket toch heeft de monteur de tv netjes geïnstalleerd ,ben zeeeeer tevreden

W.ambachtsheer 08-03-2018 Via de website gekocht

Goede service.

Duidelijke beschrijving over de artikelen.
Makkelijk om deze te bestellen .
Als je een vraag Heb, dan kun je die gelijk stellen.
Antwoord krijg je vrij snel.
En als het artikel niet voorradig is krijg je een alternatief aangeboden.
En tot slot hele snelle levering.
Ik zeg voor herhaling vatbaar.
Top.

Cas Al 08-03-2018 Via de website gekocht

Een hele goede service en snelle reactie

Ik heb de shop gekozen omdat de TV die ik zocht daar te koop was. Gevonden via internet. Nadat de TV 2 x door post NL beschadigd was geleverd kon ik zo weer een nieuwe ophalen in de winkel in Utrecht waar de service fantastisch was.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Afleverservice

Hugo Laurent 08-03-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service!

Bij de keuze van mijn nieuwe TV zeer degelijke uitleg gekregen. Wat voor mij een hele hulp was was de meer dan degelijke uitleg met de keuze van mijn soundbar. Ik ging voor een Yamaha en op aanraden van jullie medewerker ben ik overgegaan naar een JBL. Nog geen moment spijt van gehad! Deze werkt zeer fijn en is een grote meerwaarde bij mijn aankoop van mijn TV.
Het was TOP!
Dank je wel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

J.Kempkes-Poldervaart 08-03-2018 Via de website gekocht

Heel goede service.

Mijn dochter had al eerder wat bij jullie gekocht. Hans bleef vriendelijk en beleefd ook toen er tweemaal iets fout ging

Rijk 08-03-2018 In de winkel gekocht

Uitstekend !!

heb 's avonds om 21.15 uur een mail gestuurd naar Plattetv.nl met de vraag wat mijn huidige TV waard zou zijn op inruil naar een Samsung QLED QE49Q7F. De andere morgen om 9.15 uur al een aanbieding van Tim Swens die voor mij zeer interessant was echter ik had ook nog vragen hoe ik mijn Bose Home Cinema Set met component tulpstekkers het beste kon aansluiten op de Samsung via HDMI aansluitingen. binnen 2 uur had ik een zeer uitstekend antwoord hoe ik dit het beste kon oplossen en waar ik e.e.a. het beste kon kopen. (antwoord gechecked bij Bose en zelfde oplossing aangedragen gekregen( zij hadden zelf niet de juiste kabels). Gemeld dat ik binnen een paar dagen in de winkel in Arnhem langs zou komen, echter de paar dagen werden 3 weken. In de winkel geholpen door Nick die alles over TV vertelde wat belangrijk was en wilde mij toen een aanbieding maken. Gezegd dat ik al een aanbieding per mail had van Tim. Hij zei dat hij die dan ff in Computer op kon zoeken maar helaas was mail reeds verwijderd, maar ik meldde dat ik hem nog op mij telefoon had staa. Mail laten zien en Nick melde dat dit voldoende was om dat e.e.a. op zwartwit staat en dat was voldoende om zelfde aanbieding te gebruiken. Koop gesloten, 2 werkdagen later nieuwe TV thuis gratis afgeleverd en oude na controle meegenomen.

Zelf de installatie gedaan en uitermate tevreden met deze aankoop bij een bedrijf met een grote klantgerichtheid.
TOP!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Joanne van Leur 08-03-2018 In de winkel gekocht
Plattetv.nl Doetinchem

Goede service en ze hadden geduld ...

De shop is uitgebreid en ze hebben mij netjes correct geholpen ik kon niet beslissen en ze hadden er geduld bij ..

Dhr R van Dijk 08-03-2018 Via de website gekocht

zeer slechte service

helaas moeten constateren dat de service van deze firma zeer slecht is.
voor een defect geleverd apparaat is geen fatsoenlijke omruil mogelijk.
zelf ben ik aan huis gebonden en niet in de gelegenheid om de retourneren maar daar heeft deze firma lak aan

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Officiele reactie van PlatteTV.nl 08-03-2018

Beste heer van Dijk,

Ontzettend spijtig om te vernemen dat u een artikel geleverd heeft gekregen dat niet naar behoren werkt, dat is altijd enorm te betreuren.

We bieden onze klanten een kosteloze manier van omruilen, u kunt uw pakket retourneren via ons antwoordnummer, helaas is het wel zo dat u hiervoor naar een PostNL punt zult moeten gaan.

Daarnaast heeft u tijdens contact via onze Livechat zelf aangegeven een omruiling te doen in onze winkel te Doetinchem, waarop wij netjes een nieuw exemplaar voor u gereed hebben gezet.

We vinden het jammer dat u ondanks onze inzet om het goed voor u op te lossen alsnog niet te spreken bent over onze service.

Wij wensen u in ieder geval een hele prettige dag.

Tim
PlatteTV.nl

een zeer tevreden klant 08-03-2018 Via de website gekocht

Prima meegedacht door Tim tijdens opnemen bestelling

Vijf jaar geleden kocht ik voor het eerst een Philips smart tv via "Platte TV" in Breda.
Werd toen al blij verrast met een upgrade in model daar ik de 70.000 ste bestelling had geplaatst. Met de service gedurende deze periode tot nu, reden genoeg om als eerste op hun website te kijken voor een groter model smart tv wederom van Philips. Het werd het nieuwste model in 49", de 49PUS7502 een verantwoorde keus
Daar komt bij dat Tim onderbouwend heeft meegedacht om tot dit model te komen incl. zijn advies omtrent een complete verzekering en een extra HDMI kabel
De volgende dag reeds afgeleverd, direct geïnstalleerd en ik moet zeggen een ge-
weldige ervaring in vergelijking met de vorige tv plus 5 jaar verdere ontwikkeling
natuurlijk

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

jw te d 08-03-2018 Via de website gekocht

van online naar off line = okay

deskundig, snel en adekwaat in antwoord en bij aankoop online, waarna goede afronding in de stenen winkel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Huub V. 07-03-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede en snelle service in vestiging Utrecht door James

Binnen komen wandelen en snel tot een akkoord gekomen met James in vestiging Utrecht. Duidelijk en snelle communicatie.

Diana 07-03-2018 In de winkel gekocht
Nijmegen

Duidelijke en goede uitleg !!

Duidelijke en goede uitleg. Wij hadden nog wat vragen, alvorens een tv te kopen. op alle vragen een duidelijke en goede uitleg, ook over de verschillen tussen de te kiezen tv's. Daardoor een voor ons passende tv kunnen kopen.

John 07-03-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende voorlichting en service

Samsung TV gekocht. Na voorwerk op internet, naar de zaak gegaan voor verdere voorlichting en bekijken van beeld. Deskundige voorlichting en prima prijs.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Henk 07-03-2018 In de winkel gekocht
Doesburg

Geweldige service goede voorlichting en een mooie prijs

In de winkel in Doesburg goede en eerlijke uitleg gehad , hebben met de verkoper een mooi totaalpakket samengesteld voor een nette prijs

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

marijke 07-03-2018 In de winkel gekocht
breda

installatie sound bar en aansluiten Yamaha receiver

wil men leren hoe men in deze gecomputeriseerde wereld persoonlijk service aanbiedt en uitvoert, met uitstekende vakkennis, dan zou men bij Platte TV een kijkje moeten gaan nemen.
Deze winkel verstaat haar vak.
In menige winkel , of shop is men tegenwoordig niet meer klantvriendelijk en BEHULPZAAM ,: alles moet snel.
Bij Platte TV werd ik BIJZONDER goed begeleid in het vinden van een oplossing om mijn geluids installatie voor TV kamer en Muziekkamer onafhankelijk van elkaar te plaatsen.
Dank aan Ralph en Christian
met hartelijke groet
marijke

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Danny 07-03-2018 Via de website gekocht

Dode pixel - Prima opgelost!

Mooie 65" Sony Bravia besteld.
Bij levering bleek er een dode pixel in het scherm te zitten.
Dit aangekaart en een paar dagen later is de TV omgewisseld.
Netjes opgelost!

Frans 07-03-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

Perfecte service goeie uit leg

Je kan per internet bestellen en in de winkel kijken en kopen en wordt binnen twee dagen is het daar goeie uitleg ook ook over verzekering extra

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lion 07-03-2018 In de winkel gekocht

Fantastische service

Een zeer positieve ervaring gehad met medewerkster ... van Plattetv winkel in Arnhem. Ik had zelf al flink wat onderzoek gedaan over mijn gewenste tv. De keuze is reuze, dus het blijft een moeilijke keuze. ... heeft mijn vragen dusdanig kunnen beantwoorden, dat ik er in de winkel helemaal uit was van welke televisie bij mij past. Ze heeft mij daarnaast nog een mooie aanbieding gedaan. Voor mij een winkel die het verschil maakt!

Joost 07-03-2018 In de winkel gekocht

Goede service, vriendelijk geholpen

Goed geholpen via zowel de website als de winkel zelf, kon hem zelfs aan de achterkant ophalen met de auto

Peter 07-03-2018 Via de website gekocht

Grote betrokkenheid. Super

Begeleiding en tips zijn noemenswaardig. Het is niet allen ff snel een product verkopen. Ook na de koop zijn de ontvangen tips van harte welkom.

Mevr.Sminia 07-03-2018 Via de website gekocht

snelle reactie!!

Prima online shop.snelle service,volgende dag in huis en op de leverings tijd hoefde niet de hele middag te wachten.Als ik n nieuwe tv wil bestel ik m zeker bij
PLATTE TV .De prijzen zijn zeer gunstig.

Paul Scheepers 06-03-2018 Via de website gekocht

Komt beloftes na!

Nadat ik zelf al een keuze had gemaakt op basis van reviews op diverse sites heb ik een chat geopend met de vraag of de tv leverbaar was en tegen welke prijs. Uiteindelijk met beide antwoorden zeer content en uiteindelijk daarin ook niet teleurgesteld. Aanrader!!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Remco 06-03-2018 In de winkel gekocht
Amsterdam

perfecte service door installateur D

Monteur D heeft netjes mijn tv opgehangen en aan gesloten op mijn randapparatuur.
tv voldoet aan de verwachting, echt een vooruitgang en zou deze tv zeker aanraden op 65 inch.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Geijsen 06-03-2018 In de winkel gekocht

Super vriendelijk

Zeer vriendelijk en kundig personeel. Al mijn vragen werden tot mijn tevredenheid beantwoord. Ik ben met een goed gevoel en mooie televisie naar huis gegaan.

marijke 06-03-2018 In de winkel gekocht
arnhem

goed geholpen

Wij kwamen kijken voor een 43 inch tv men liet ons eerst rustig kijken en toe wij uitleg nodig haden gebeurde dit met kennis van zaken een correct waardoor wij een goede afweging konden maken onze keus viel op de samsung en thuis gekomen was deze zo geinstaleerd met een prima beeld

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rick 06-03-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Uitstekende service en gezellig!!!

Ik liep er toevallig langs, ik dacht eens ff binnen kijken. Vervolgens ga ik naar huis met een nieuwe reciever. Ja niet alleen voor tv's, maar ook voor randapparatuur kan je hier prima terecht. Zeer scherpe prijzen en uitstekende service. Gezellig een praatje en een beetje onderhandelen onder het genot van een kopje koffie!
Daar hou ik van.
Top winkel 👍

Arnold 06-03-2018 In de winkel gekocht
Utrecht

Goeie service

We zijn snel en effectief geholpen door een verkoper van PlatteTv.nl. De TV die we wilden hebben was niet meer voorradig maar we kregen een showroom model mee wat beter was voor dezelfde prijs asl de TV die we wilden hebben

Dave Hermans 06-03-2018 In de winkel gekocht

Goede service in de winkel in Breda

De medewerker stond snel voor me klaar en haalde zelfs extra TV's die ik wilde bekijken uit het magazijn en sloot deze aan zodat ik de beeldkwaliteit kon testen.
Ook gaf hij goede informatie over de tv's en was hij zeer vriendelijk. Een kopje koffie voor het wachten tot mijn order klaar was (binnen 1 minuut), werd me ook nog aangeboden. Al met al zeer tevreden over de service en de prijs/kwaliteit verhouding. De winkel in Breda ziet er erg netjes uit en het personeel is top!

Wil 06-03-2018 In de winkel gekocht

prijs / kwaliteit en service

ondanks zieke collega's prima service en een uitstekende TV voor die prijs
ik zou de winkel in Nijmegen zeker aanbevelen

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk 06-03-2018 Via de website gekocht

Super tevreden !!!!!!

Geweldige service , en heel goed en snel geholpen .
Goede en duidelijke voorlichting , om de juiste keuze te maken .
Gemaakte afspraken komen ze na , de volgende dag een geweldige tv in huis.
kortom zeer tevreden en zal ze zeker aanraden.

G.Plasmans 06-03-2018 Via de website gekocht

heel goede en leuke service

Zijn heel goed geholpen en hebben zeer goede uitleg gehad voor het gebruik ervan.Ook was de winkel heel netjes en ordelijk.

Stefan M 06-03-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Na veel rondkijken op internet. Toch maar hier een Sonos playbase en twee Sonos Play:1 speakers besteld. PlatteTV biedt scherpe prijs Playbase gekocht waarvan de doos open geweest was. Niks van te zien is gewoon nieuw. Chatten gaat ook goed mocht je nog aanvullende informatie nodig hebben. Snelle levering via PostNL. Aansluiten was zo gebeurt.

Gjw 06-03-2018 In de winkel gekocht
Doetinchem

Prima geholpen

Eerlijk advies en goede prijs
We wisten nog niet wat voor ons t beste was , uiteindelijk voor een lg OLED gekozen .
Deze mee gekregen voor een goede prijs en op advies toch een uitgebreidere garantie erbij gekocht, ivm pixel schade wat toch ergernis kan leiden .Ook werd gevraagd hoe we tv signaal ontvangen en of we de juiste kabel daarvoor hadden om zo optimaal te genieten van de kwaliteit van het toestel .Daarna gevraagd of we tv ophangen of op de poot laten staan.Uitgezocht of onze beugel ook voor de nieuwe tv geschikt was. Wel moest de beugel lager op de muur omdat de bevestiging op de Lg meer naar onder zit en hierdoor de tv omhoog gaat en dus Te hoog zou komen.
Al met al prima geholpen .

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Brandsh 05-03-2018 Via de website gekocht

Goede deal

Via eerdere aankoop mooie deal gekregen voor aanschaf extra Sonos apparatuur. Makkelijk via site gekocht en snel geleverd. Afleveradres was niet goed en direct contact en antwoord gekregen van platte tv! Super goed!