PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20217 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5418 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Piet 17-10-2017 Via de website gekocht

Moeizaam....

Inmiddels mijn 3e oled65c7v na 2 DOA's..

Info over een toestel inwinnen:
Dat gaat prima en heel vlot antwoord

Verkoper via de chat:
Voor niks naar de winkel gekomen omdat er blijkbaar helemaal geen "best passende deal" gemaakt kan worden terwijl degene in de chat dat wel beloofd . Vervelende verkoootactiek!

Aftersales:
Duurt ineens allemaal wat langer voordat je antwoord krijgt op de mail. Immers je hebt al iets gekocht blijkbaar?
"wellicht kunnen we u tegemoet komen door de ellende met uw toestellen" Helaas is daar niks mee gedaan. (Aanbod voor korting op hdmi kabels maar die had ik dus blijkbaar niet nodig want de mijne voldoen)

Installateur ...: aardige kerel die de klappen moet vangen voor zijn verkopende collegas. Neemt de tijd voor je en is vakfanaat.

Ik heb misschien wel heel veel pech met 2 DOA's maar de aftersales had dit wat beter op moeten pakken. (Na wat er allemaal verkeerd gegaan en beloofd is)
Inmiddels 3 dagen vrij genomen dus die kabels hadden jullie best kado kunnen doen. Helaas verwijzen ze graag naar LG waar het probleem ligt, ik heb de tv echter bij jullie gekocht dus jullie zijn mijn aanspreekpunt. Niet alleen de positieve dingetjes oppakken jongens.

Helaas. Mijn volgende toestel gaat ergens anders gekocht worden.

....wil ik wel hartelijk danken!

Officiele reactie van PlatteTV.nl 18-10-2017

Beste Piet,

Spijtig om te vernemen dat u zoveel pech heeft met uw mooie LG OLED toestellen, dat is altijd ontzettend vervelend! Onze welgemeende excuses hiervoor.

Uiteraard zouden wij ook niets liever zien dan u direct aan een goede TV te helpen echter kan het een enkele keer voorkomen dat een TV met een defect geleverd wordt. We doen altijd onze best dit zo snel mogelijk voor u op te lossen echter zijn ook wij afhankelijk van een bezorgdienst en kan dit soms enkele dagen duren voordat wij bij u thuis kunnen komen voor de omruiling.

Wij hopen dat het toestel zoals u deze nu ontvangen heeft helemaal naar uw wensen is en bieden u nogmaals onze excuses aan voor de ontstane ongemakken!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

weltevree 17-10-2017 Via de website gekocht

Zeer snel en soepel!

We vonden hier het tv-toestel dat voldeed aan onze wensen en voor een redelijke prijs. De site is heel overzichtelijk en zonder overbodige poespas kwamen we onverwacht simpel heel snel op het juiste uit en was de koop zo gesloten.

Peter 17-10-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

De beste Prijs

Duidelijke website, onderscheidt zich van andere website's door dat een fijne communicatie mogelijk is d.m.v. chat of mail.
Vragen per mail werden snel duidelijk beantwoord, zelfs op zondag.
Fijn dat je de TV in de winkel kunt zien.
Goede en duidelijke uitleg en natuurlijk voor iedereen belangrijk de beste prijs!.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Alexander 17-10-2017 Via de website gekocht

Beste prijs met goed aankoop advies!

Tijdens een bezichtiging in de showroom van PlatteTV twijfelde ik over een 55 of 65 inch tv, een verkoopmedewerker kwam toen met zeer goed advies. De afstand tussen de tv en bank is in mijn woonkamer net boven de 2 meter, daarom zou het 55 inch model het meest geschikt zijn. Ik ben erg blij met dit advies! Tevens kreeg ik ook nog eens een mooie aanbieding (lager dan ik bij andere webshop kreeg).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Youri Oostendorp 17-10-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service!!

Ik heb in deze winkel in de afgelopen maanden de volgende producten gekocht:
Bosch wasmachine (2x)
Sony tv 43 inch
Onky receiver

Voor iedere aankoop heeft platte tv mij zeer uitgebreid geadviseerd en ook de service aan huis was zeer netjes. Gezien de monteurs nog wel tijd hadden hebben ze zelfs de oude wasmachine naar beneden gesjouwd.

Na 3 maanden van aankoop datum kwam ik er toch langzaam achter dat dit niet de tv was die ik zocht. Zojuist de nieuwe vestiging in Arnhem bezocht en we tot een goede deal gekomen om de tv te upgraden uiteraard tegen een meerprijs, maar in overleg is er erg veel mogelijk bij de club.

Prettig zaken met jullie te doen! Erg fijn dat jullie wel luisteren naar de klant! 👌😄

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kevin 17-10-2017 In de winkel gekocht

Perfecte service

Winkel in Breda bezocht. Zag er keurig uit. Service was prima. Vanaf de koop van het toestel tot aan het brengen naar de auto. Ook zijn jullie verzekeringen op de tv’s een goede service!

daisyc 17-10-2017 Via de website gekocht

geweldige service

Alles via de chat in een paar minuten op zaterdag geregeld. Oude Tv ingeruild en we genieten van ons nieuwe tv. Geweldige service en advies gekregen.Mooi zo.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric 17-10-2017 Via de website gekocht

Goed advies, goede prijs / kwaliteit

Via livechat een goed gekregen voor de LG Oled televisie. Daarnaast was er een feestweek, waardoor er speciale aanbiedingen golden. Toevallig ook op het toestel wat ik had uitgezocht. Dit resulteerde in een significant lagere prijs dan bij andere webshops. Ik kon de tv dezelfde dag nog afhalen. Al met al een goede ervaring gehad.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marcel 17-10-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen en voor een goede prijs.

Ondanks dat de bestelde TV op voorraad stond was deze niet beschikbaar. Voor een schappelijk bedrag bijbetalen kon ik een opvolgend model bestellen. Goede deal!!!

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Ton Fokker 17-10-2017 Via de website gekocht

koop en aansluiten TV met soundbar

Om te beginnen via de site alles gekocht. Hoef je niet voor naar de winkel. Via de chat het een en ander gevraagd. Goede uitleg en uiteindelijk een hele goede deal gesloten. Via de mail werd mij bekend gemaakt dat op maandag 16 oktober tussen 10 en 12 uur Danny het ophangen en aansluiten zou komen doen. Werd keurig gebeld op maandag door D dat hij er om 10.45 uur zou zijn. Stipt op tijd voor de deur.
Samen alles uit gepakt en D heeft zeer vakkundig alles opgehangen en geïnstalleerd. Werkt zeer netjes en schoon. Ruimt alles op voor dat hij weer met wat anders verder gaat. Nadat alles klaar was heeft hij mij op zeer vakkundige wijze, getuige van zijn kennis, alles op een duidelijke manier uitgelegd. Dit is in het verleden door andere bedrijven anders geweest.
Nogmaals complimenten voor PLATTETV.NL en met name voor de installateur Danny.
Ik zal jullie zeker bij familie kennissen en vrienden aanbevelen.
TOP

De Zwaan 17-10-2017 In de winkel gekocht
Breda

Uitstekend geholpen.

In eerste instantie een LG gekocht was niet helemaal naar m'n zin. Volgende dag terug gegaan en mogen ruilen tegen een Samsung. Zonder problemen of gedoe. Helemaal tevreden dus. Ook over de TV ;)

M. Floor 17-10-2017 Via de website gekocht

Goede website, verzendtijd en kwaliteit

De webshop is overzichtelijk en makkelijk te doorlopen, waardoor het prettig is om de juiste producten te vinden. Het product werd snel geleverd en heeft een goede prijs en kwaliteit.

Atef Salib 17-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Geweldige service en geweldige personeel waren op tijd aan de deur bij mij thuis de TV netjes opgehangen aan de muur ben zeer tevreden

Manon 17-10-2017 Via de website gekocht

Super service!

PlatteTV.nl heeft mij geholpen een mooie TV uit te zoeken voor mijn appartement. Ook wat betreft de levering ging het snel en makkelijk. Nogmaals heel hartelijk bedankt voor jullie hulp!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Nas 17-10-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Veel gehoord van deze winkel, goede service, klantvriendelijk, nemen echt de tijd voor jouw, onder het genot van een lekker kopje koffie

Melniek 17-10-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs

Levering duurde iets langer dan aangegeven op de website, maar de scherpe prijs maakt dat meer dan goed. Men reageert ook snel op vragen.

Jasper 17-10-2017 Via de website gekocht

Top Winkel , al jaren!

Ik koop mijn tv's altijd bij platte tv maar had nu bij een concurrent een oled gekocht wat achteraf een import toestel bleek en dus geen Nederlandse garantie, Ik was hierachter gekomen na contact met de fabrikant n.a.v. een technische klacht. Na veel gedoe bij concurrent mijn geld terug gekregen en op naar platte tv, in overleg met hen dezelfde oled gekocht maar omdat ik bang was de klacht van de eerdere weer te gaan ervaren hebben ze er na overleg 2 meegenomen om de beste te kunnen kiezen! welke andere winkel doet zoiets?!!, echt topservice zoals ik al van platte tv gewend was, ook medewerker Alex die de tv kwam brengen was vriendelijk, behulpzaam, geduldig en geïnteresseerd! Ook hun pixel plus garantieservice wederom afgesloten daar dit gewoon perfecte dekking geeft zeker bij zo'n prijzig apparaat, de prijs was overigens zeer concurrerend en goed. Mijn complimenten wederom! en bedankt plattetv.nl

Coos 16-10-2017 Via de website gekocht

Goede service, fijn meegedacht en prima aanbod

In mijn zoektocht naar een goede TV kwam ik het beoogde model tegen op PlatteTV.nl. Ik heb gevraagd naar een aanbod op maat, waarna bleek dat de beoogde TV al voor het laagste bedrag in Nederland werd aangeboden, wel kreeg ik een extra'tje aangeboden bij de televisie. Nadat de bestelling was geplaatst kreeg ik per e-mail het aanbod om de bestelling te wijzigen naar een recenter model. Na wat onderzoek bleek dit een behoorlijke vooruitgang te zijn tegen een zeer kleine meerprijs, die ook nog eens ver onder de geldende prijzen voor hetzelfde in andere Nederlandse winkels bleek te liggen. De TV werd vervolgens de zelfde dag verzonden en kwam de opvolgende dag aan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joke Herweijer-Korving 16-10-2017 Via de website gekocht

Blij verrast!

Na mijn bestelling geplaatst te hebben, kreeg ik een mail met een verrassend aanbod voor een beter type TV.
Ik ben daar reuze blij mee.

J de Roos 16-10-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf LG 32LJ610V,goede service top zaak

Goede service,vriendelijke mensen die de tijd voor je nemen.Raad zeker Plattetv.nl aan.Ruime keuze aan tv’s en goed advies.Was zelf opzoek naar een nieuwe ledtv voor op de slaapkamer.Uiteindelijk uitgekomen bij de smart tv LG 32LJ610V,prima tv en super prijs en kwaliteitsverhouding vergeleken met andere tv’s.Super mooi beeld gewoon een top toestel voor deze prijs.Ben tot nu super blij met de aanschaf van deze tv bedankt Plattetv 👍🏻

Paul 16-10-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Ik werd meteen geholpen en kreeg goed advies. Vanwege de opening was het druk in de winkel maar daar was men goed op voorbereid. De verkoper liet mij een aantal televisies zien en kwam met goede suggesties

Marco Snels 16-10-2017 In de winkel gekocht

Perfect service na een kromming in mijn Philips OLED TV

Op 07-10-2017 de winkel in Breda bezocht voor een nieuwe TV. Na goed advies naar huis gegaan met een Philips 55POS9002. De volgende dag kwam ik erachter dat er een kromming in het scherm zat. Ik had echter de doos weggegooid dus eigenlijk konden ze de TV niet omruilen, maar zou Philips langs moeten komen. Nadat de winkel contact had gehad met Philips, hebben ze de TV toch kunnen omruilen ook al had ik de doos niet meer. Een top service dus! Zeker een aanrader!

Ros 16-10-2017 Via de website gekocht

Snel en klantgericht

Erg fijne site, overzichtelijk en voldoende informatie bij de producten.
Prijzen zijn zeer concurerend. De servicedesk/verkoop afdeling reageert zeer adequaat. Binnen 10 minuten antwoord op gestelde vraag.
Vind dit een erg goede service. Ook een fijn gegeven dat als de prijs ergens anders goedkoper is daar over te praten is.
Ook de levering supersnel. Al met al gewoon TOP behandeld.

Goede prijzen

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joey Couweleers 16-10-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goede en eerlijke service

Goede en eerlijke service. Ik twijfelde tussen 2 tv's, waarop me een 3e tv werd aangeraden welke meer bij mijn gebruik zou passen. Deze tv was niet eens duurder dan een van mijn eerdere opties, dus het is niet verkopen om targets te halen, erg fijn. Verdere uitleg en afhandeling was ook heel netjes!
Volgende keer dus gewoon weer terug naar dezelfde winkel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ralph Berends 15-10-2017 Via de website gekocht

Klantvriendelijkheid met een griffel

Een nieuwe tv gekocht, wilde eerst een andere tv en informeerde naar hun actie. Daar viel mijn rijzen tv niet onder, omdat deze al scherp geprijsd was. Maar mij werd wel een andere, vergelijkbare tv aangeboden met een leuke korting. Prettige mailwisseling gehad met medewerker, reageerde snel op mails en kwam met nuttig advies. Tv om 17 uur besteld, volgende dag om 14 uur bezorgd. Ik had hem zelf niet sneller kunnen kopen in een fysieke winkel ;-) kortom, fijne, betrouwbare webwinkel !

W Berendsen 15-10-2017 In de winkel gekocht

Prima Winkel

Geweldig geholpen daar , twijfelde tussen een aantal modellen nadat ik ze allemaal gezien had heb ik de voor en nadelen van de verschillende merken met de verkoper besproken , daarna een keus gemaakt .
Had ook niet het idee dat de verkoper er op uit was om mij het duurste model aan te praten .
Dit overkomt je bij andere winkels wel vaak vind ik .
Kon de tv meteen meenemen omdat deze op voorraad was en ik kon parkeren voor de deur .
Dit was mijn tweede aankoop bij deze winkel en het zal zeker niet de laatste zijn .

Over de aftersales kan ik gelukkig nog niets zeggen omdat mijn aankopen beide nog prima functioneren .

Bjorn 15-10-2017 Via de website gekocht

Super service

Geweldig geholpen en een mooie aanbieding gehad voor aanschaf van een nieuwe Samsung tv!
Ben zeer tevreden over de service van plattetv.nl, snelle levering, goed op de hoogte gehouden over de bestelling en vlotte levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

NickRed 15-10-2017 In de winkel gekocht

Behulpzaam en goedkoop.

Eerder deze week gezocht naar een tv die aan al mijn eisen voldeed. Via tweakers.net bij de Philips 49PUS6482 uitgekomen. Ik vond deze alleen aan de dure kant. Ik zag dat plattetv.nl hem het goedkoopst aanbood. Na kort contact via de webchat kreeg ik nog een 50euro korting. Afspraak gemaakt om hem zaterdag te komen halen in Utrecht. Zaterdag prima geholpen door de verkoper. De tv werd zelfs naar de auto gebracht en in geladen. Zelf de tv thuis aangesloten en so far so good.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C'est moi 15-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer tevreden met de service

Na een prettige chat-sessie ben ik naar Utrecht afgereisd om mijn Oled TV uit te zoeken. Mijn 1e keuze bijgesteld naar een nóg mooier model naar aanleiding van het gesprek met de verkoper. Prettige sfeer in de winkel, goede verlichting, en het advies komt eerlijk over.
Later spijt dat ik een winkelexemplaar meegenomen had (was niet op voorraad, dus die uit het schap meengenomen), maar ik kon dit zonder enig probleem omruilen voor een nieuw exemplaar.

Pluspunten

• Retourproces
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Norman Czerniejewski 15-10-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Eerlijk personeel die weten wat ze verkopen!

Super goed geholpen door een verkoper die wist waar hij het over had.
Die hoefde je niets wijs te maken en was heel eerlijk!
Hij heeft ons overtuigd waardoor wij de juiste keuze hebben kunnen maken en dus heel gelukkig zijn met onze nieuwe tv!
Thanks Plattv, elke avond happy op het bankje genieten van onze aanwinst!

Gr, Norman

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Lenaerts 15-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

We hebben op internet gekeken en kwamen bij jullie site die is gebruiksvriendelijk
De chat is ook erg goed je krijgt heel vlug een feedback en ze weten waar ze het over hebben
Snelle levering en goede service
Het word samen met de bezorger uitgepakt en nagekeken
Echt top service wat ze zeggen maken ze zeker waar

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tim 15-10-2017 Via de website gekocht

top service en vriendelijk personeel

Na wat onderzoek uiteindelijk bij plattetv terecht gekomen,
na het invullen van de inruil gegevens en welke televisie ik wil aanschaffen, binnen no-time een mail terug met een interessant voorstel en verdere vragen werden ook heel snel beantwoord en kreeg ik vakkundig advies, gaf dit alles de doorslag om tot koop over te gaan en bestelling werd geplaats, waarna ik heel prettig goed op de hoogte werd gehouden d.m.v. mail en vervolgens gebeld door een vriendelijke medewerker van de planning en een afspraak gemaakt voor de levering, dit alles ging vlekkeloos en alles in goede orde ontvangen, helaas was er file dus kwam het iets later maar er werd er alles aan gedaan om mijn tv zo spoedig mogelijk te leveren.

Ik ben een zeer tevreden klant en ga zeker vaker kopen bij plattetv!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Melchior 15-10-2017 Via de website gekocht

Oplossingsgericht!

Goede voorlichting en bij een vertraging in de betaling (waardoor de tv niet tijdig kon worden bezorgd) hebben ze het pro actief opgelost en kon ik de tv met korting ophalen in de winkel. De tv werd keurig achterin de auto gezet en er werd snel en goed gereageerd. Top!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Alexander Haage 15-10-2017 Via de website gekocht

Prima serviceverlening

Ik ben namelijk slechthorend dus ik kon via mail prima met Tim onderhandelen.
Via site is alles prima te regelen.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Niels 15-10-2017 In de winkel gekocht

Top tv’s en een fijne winkel

We werden erg goed geholpen en hadden daarom al snel besloten welke tv het zou worden. Wij zijn blij! Bedankt team!

Lorenzo 15-10-2017 In de winkel gekocht

Top!

Via internet bij deze winkel gekomen, gewoon omdat ze goeie aanbiedingen hebben.
Prachtige winkel om te zien met een ruim assortiment. We zij super geholpen met een keuze te maken voor de voor ons perfecte tv. Geen opdringerig personeel. Geen gladde verkopers. Nogmaals bedankt voor de goede service

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Marc Beerens 15-10-2017 Via de website gekocht

De bereidheid tot service is er wel denk ik alleen de organisatie kan nog wel wat sturing gebruiken. Door zelf regelmatig contact op te zoeken hebben we onze TV weer terug maar niet compleet, das een beetje jammer. Al met al lang moeten wachten op de TV, was dat in de wintermaanden gebeurt dan was de pijn groter geweest.

Hidde 15-10-2017 In de winkel gekocht

Top service!

Heel goed geholpen door de verkoper. We zijn verschillende tvs langsgelopen en de verkoper had voor iedere tv de voor en nadelen op een rij gezet om mij te helpen bij mijn keuze. Hij wist ook op iedere vraag antwoord. daarnaast bieden ze je de scherpste prijs. Top winkel!

Manuela Aarts 15-10-2017 In de winkel gekocht

Zeker geweldige service

Mooie nieuwe zaak in Arnhem en de verkopers helpen je goed en weten waar ze over praten, geven goede advies. Hebben 2 televisies gekocht, 1 voor ons en 1 voor onze schoonvader.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Floor 15-10-2017 In de winkel gekocht

Zo blij met mijn nieuwe smart tv!

De medewerker in de winkel (Nijmegen) heeft alles uit de kast getrokken om ons aan het antwoord op de vraag :zit er NPO op deze smart TV? Het antwoord was uiteindelijk ja! Maar daarvoor heeft hij wat belletjes gepleegd en zelf nog wat onderzoek gedaan. Het duurde even maar dan heb je ook wat! Top!

Manuela Aarts 15-10-2017 In de winkel gekocht

Zeker goede service

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John 15-10-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Klantvriendelijk geholpen en goed advies gekregen

Prettige geholpen in de vestiging te Utrecht. Kreeg goed advies. Snelle levering binnen een dag op de afgesproken tijd

Ahmad 14-10-2017 Via de website gekocht

Lg tv

geweldig product, mooie prijs. geweldige hulp van de medewerkers , ik koop de tv en de website geef me een betere prijs in dezelfde prijs

Marcel 14-10-2017 Via de website gekocht

super mooie led tv gekocht

super mooie led tv gekocht, had eerst een ander model op het oog maar kreeg nog een goede tip voor een ander model en merk waar ik zeker blij mee ben :-)
Volgende dag had ik de Led tv al in huis staan.. Super

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Onno 14-10-2017 Via de website gekocht

Snelle service!

Op de site waren de receivers makkelijk en snel te vinden met duidelijke specificaties erbij. Smiddags besteld via ideal betaald en volgende dag in huis!

Nico 14-10-2017 Via de website gekocht

ongelooflijke super behandeling!

Heb een TV besteld werd mij geadviseerd om een andere te nemen voor dezelfde prijs, maar die was ook nog ééns beter.
over ONGELOOFLIJK GESPROKEN.

Wietze Boorsma 14-10-2017 Via de website gekocht

Nog nooit meegemaakt!

Bij de keuze van mijn nieuwe tv uitstekende hulp gekregen van de Plaatetv webshop service! De bezorging wordt met de service geleverd waarvan veel webshops kunnen bijleren!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Kim van den heuvel 14-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige snelle service.

Goede en snelle sevice.volgende dag werd de tv al geleverd.. Kunt goed onderhandelen als je meerdere producten koopt.

Th. ten Brink 14-10-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Heel goed geholpen - leuke mensen in de winkel

Had gehoord van bekende van deze winkel en inderdaad heel prettig geholpen.
Wat ik wilde hebben was niet voorradig maar is opgezocht in de PC en in overleg met mij besteld.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ronn Bijland 14-10-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

uitstekende service

Begin oktober ben ik, samen met mijn echtgenote karen, naar PlatteTV Doesburg geweest om ons nader te laten informeren over Samsung TV's. Bij binnenkomst werden wij al enthousiast begroet door Mathew en Jim. Wij hadden voorkeur voor 2 modellen t.w. de UE65KS9500 en 65Q7C(Qled) op basis van de informatie door Mathew hebben wij uiteindelijk (geheel op eigen instigatie) gekozen voor de 65Q7C.
Men is geïnteresseerd, luistert goed, stelt goede vragen en is zeer behulpzaam.
Tijdens ons uren durende verblijf( men neemt de tijd) hebben wij tevens kunnen bekijken hoe men met bezoekers omgaat die voor beduidend lagere aankopen informatie kwamen inwinnen. Conclusie; prima.
Wij zijn er van overtuigd de juiste keuze te hebben gedaan. Ivm onze recente verhuizing/verbouwing zou pas in de 3e week oktober e.e.a afgeleverd kunnen worden. Totaal geen probleem. Tevens wordt dan het toestel door EP/PlatteTV geïnstalleerd en toegelicht. Op basis van onze aankoopervaring zien wij e.e.a met vol vertrouwen tegemoet. Ook de koffie is daar trouwens prima.