PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20866 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5624 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

86671 31-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via Kieskeurig gevonden. Contact opgenomen met winkel te Breda. Erg vlotte reactie en service. Verkoper heeft verstand van zaken. Erg fijn dat er persoonlijk contact is in de fysieke winkel. Van te voren het toestel kunnen bekijken. Hierna overgegaan tot koop. Kortom goede zaak!

vanrenssen 30-08-2013 In de winkel gekocht
filiaal Arnhem

via vriend naar op Platte tv terecht gekomen,alles makkelijk te vinden

goed geholpen, meegedacht

mooi assortiment , rustige showroom

Aanbeveling
via vrienden bij Platte tv terecht gekomen

Extra toelichting
gratis parkeren, scherpe prijzen, goede uitleg

86668 30-08-2013

Extra toelichting
Via kieskeurig terecht gekomen bij PlatteTV. Wist niet dat ze zo dicht in de buurt zaten. Winkel makkelijk te vinden, parkeren geen punt! Eenmaal in de winkel, zeer vriendelijke service. Goede uitleg over het toestel. Verkoper heeft verstand van zaken. Goede deal gemaakt, kortom dik tevreden!!

Dhr. FJ Berkhoff 30-08-2013 In de winkel gekocht
Nijmegen

Echt uitstekende service. Mooie prijs gemaakt en wordt gratis thuis bezorgd.

Assortiment
Er ontbreekt zo goed als niks.

Aanbeveling
Zeker 100%, is echt een fantastische winkel. Kom hier zeker weer!

peter gielens 30-08-2013 In de winkel gekocht
Doetinchem

3,3

Advies sluit niet aan bij praktijk, moet zelf achter toezeggingen aan.

Moet zelf actie ondernemen om afspraken gerealiseerd te krijgen. wacht nu nog op mijn geld terwijl dit al eerder is toegezegd.

Aanbeveling
Aanvraag via chat wordt positief beantwoord, op locatie wordt de toezegging niet ingevuld, komen met een ander product dat aangevraagd. trachten toch het andere product te slijten. beloven spoedig terug te betalen en komen afspraak niet na.

Extra toelichting
product is niet geleverd.

PlatteTV.nl 30-08-2013

Geachte heer Gielens,

Vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring heeft gehad bij ons.

We hebben inderdaad gisteren via de chat besproken dat ik uw gegevens door zou geven aan filiaal Doetinchem zodat zij contact met u op konden nemen, hierbij heb ik u geen toezeggingen gedaan over vrije voorraad.

Mijn collega uit Doetinchem had niet helemaal begrepen dat u specifiek de zwarte wilde, hij heeft daardoor inderdaad aangegeven dat er een AKAI ALED2209 aanwezig was. Toen dit een witte bleek te zijn heeft mijn collega aangeboden het aankoopbedrag contact terug te geven, dit was voor u administratief niet handig waarop wij opdracht hebben gegeven tot retour betalen.

Deze betaling is deze middag overgemaakt en zal dus elk moment bij u retour zijn.

Nogmaals excuses voor de slechte ervaring.

Tim
Team PlatteTV

ierlant 30-08-2013 Via de website gekocht

Tv uitgezocht, bleek niet aanwezig en niet meer leverbaar. Meteen voorstel voor ander model gekregen. dus we hoefden geen zoektocht meer te maken, maar kregen meteen geadviseerd wat we echt wilden.

Alles geweldig geregeld via een mailwisseling. Op naar de winkel waar we ook zeer vriendelijk, goed en adequaat geholpen werden door een vakkundige jongeman.

Assortiment
We hebben het niet grondig onderzocht, omdat we onze keuze al bepaald hadden, maar zo te zien hadden ze in de winkel volop keuze en waren we blij dat we al gekozen hadden. Heel veel keus.

Aanbeveling
We bevelen zelden iets aan, maar laten door onze enthousiaste verhalen wel duidelijk merken dat het een goede ervaring was om te kopen bij PlatteTV

Extra toelichting
We geven in beoordelingen nooit een 10 vandaar de 9. Verder geen opmerkingen.

Beems 86574 30-08-2013 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goede, heldere website met een handige chatfunctie! ook in de winkel goed geholpen met duidelijke uitleg.
Ook makkelijk achter de winkel op te halen!

Duidelijk en prettig geholpen in de winkel, uitleg over de verschillende tussen TV's was ook goed!

Assortiment
Ruim assortiment, ik was zelf al heel specifiek op zoek maar de winkel staat vol genoeg!

Aanbeveling
Zowel online als in de winkel prettig geholpen en alles is naar tevredenheid!

R. van der berg 29-08-2013

Goede uitleg gekregen in de winkel, ook de verschillen tussen meerdere toestellen.

Aanbeveling
Zou ik zeker aanraden, vooral vanwege de mooie prijs die voor mij gemaakt.

D. Hoekstra123 29-08-2013

Extra toelichting
Telefonische bestelling gemaakt naar aanleiding van een supergoede aanbieding! Toestel op voorraad, vervolgens direct afgehaald voor een scherpe prijs! Kortom, een aanrader.

R.JN 29-08-2013 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goede aanbieding gehad voor nieuwe TV.

Snelle reactie, en voorradig.

Assortiment
Ruim aanbod, op de site en in de winkel.
Top!

Aanbeveling
Goede winkel met snel antwoord en goede service. Ook de aflevering was goed geregeld!

TonH26 29-08-2013

Extra toelichting
Via familie op de hoogte gebracht van Plattetv.nl. Eerst op de website gekeken voor prijzen. Toen gebeld naar de winkel in Breda. Toen op advies van verkoper naar de winkel gekomen.

kieshout 29-08-2013 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk om met behulp van de uitgebreide en informatieve website, mét adviezen, een keuze te maken en te bestellen

Nadat was gebleken dat een artikel niet het bestelde artikel was, is dit probleempje snel en boven verwachting opgelost

Assortiment
De site laat een zeer uitgebreid assortiment zien en daarnaast zelfs artikelen waar je niet zo snel aan denkt, maar toch nodig kunt hebben.

Aanbeveling
Ondanks dat er een foutje kan worden gemaakt (het blijkt nog steeds om mensenwerk te gaan, een goed teken),wordt dat keurig hersteld.

Extra toelichting
Mijn aankoop betrof een blu-ray soundbar, de website wees mij op artikelen (zoals een HDMI-kabel)die ik nodig had voor een optimaal resultaat en advieseerde daarbij. Helaas werd niet meteen de juiste kabel geleverd, maar dit probleempje werd snel en boven verwachting opgelost

10rob31 29-08-2013 In de winkel gekocht
filiaal arnhem

duidelijk, overzichtelijk top 5 lijst van alle tv en sets

wij kwamen voor een complete set van Samsung , door goed en deskundig advies hebben we besloten om voor geluid voor onkyo te gaan

ruim assortiment

Italodaddy 28-08-2013 In de winkel gekocht
Arnhem

Kwam voor een ST50 de winkel, goede uitleg gehad en dergelijke en op goede manier overgehaald om voor een ST60 te gaan.

Zoals ik al zei goede hulp gehad, toestel wordt gratis thuis geleverd.

Aanbeveling
Verstand van zaken en goede prijzen

Extra toelichting
Kwam voor een ST50 de winkel, goede uitleg gehad en dergelijke en op goede manier overghaald om voor een ST60 te gaan. Zoals ik al zei goede hulp gehad, toestel wordt gratis thuis geleverd. Ze kunnen eigenlijk alles wat je vraagt leveren en hebben veel in de winkel staan. Verstand van zaken en goede prijzen dus zeker hier heen gaan

Tongerlo 86459 28-08-2013 In de winkel gekocht
NIjmegen

Wij hebben eerst via de website een TV uitgezocht, wat erg makkelijk ging dankzij een duidelijke een overzichtelijk site. Daarna zijn wij langsgegaan in Nijmegen, waar we prettig geholpen werden en heel persoonlijk advies kregen.
Ook de afhandeling ging snel, wij konden de TV meteen meenemen!

Helemaal top! in de winkel krijg je duidelijk en goed advies, en de verkoper begrijpt goed wat we zoeken en komt dus niet met TV's waar wij helemaal geen interesse in hebben. afhandeling is ook super, snel en gemakkelijk.

Assortiment
Zowel op de website als in de winkel een erg ruim assortiment. ze hebben alle bekende merken, en alles staat netjes opgesteld. ook in home cinema en accessoires hebben ze alles beschikbaar!

Aanbeveling
Absoluut een aanrader! de service is goed, de prijzen zijn scherp, en ze hebben een zeer ruim assortiment. Voor mensen met twijfels is het zeker de moeite om even langs te gaan in een van de winkels, de ervaring zal niet teleurstellen!

86261 28-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Personeel heeft verstand van zaken. Absoluut nette en overzichtelijke winkel. Genoeg keuze te vinden. Via vrienden bij PlatteTV terecht gekomen. Kortom aanrader!

ovangemert 27-08-2013 In de winkel gekocht
filiaal arnhem

Extra toelichting
scherpe prijzen, zeer goed advies

ArnoV 27-08-2013 In de winkel gekocht
Breda

Overzichtelijk, makkelijk en de chat is een gewelidige manier om je aankoop op internet toch persoonlijk te maken!

Goed geholpen via de chat goeie prijs, een paar keer zonder gezeur mn order kunnen wijzigen.

Zeer ruim!

Aanbeveling
Faire prijzen prima kwaliteit en een fijne klantenservice!

Extra toelichting
Via kieskeurig kwam ik uit bij platteTv.nl. Dit mede door de prijs en de reviews op kieskeurig zagen er ook zeer netjes uit. Ook tweakers heb ik bezocht om te kijken of de winkel betrouwbaar is. Dit is zeker het geval!

Ice Cold Ice 27-08-2013 Via de website gekocht

Via de website aangegeven dat ik een nieuwe TV wou kopen en mijn oude TV wou inruilen. Daarna werd ik gebeld door een van de verkopers over de mogelijkheden.

Nadat ik telefonisch mijn bestelling had doorgegeven, kreeg ik meteen daarna via e-mail de bevestiging. Nadat ik wou afzien van een HDMI-kabel, werd dat een paar uur later bevestigd via de telefoon en e-mail.

Assortiment
Groot aanbod van onder andere televisies en accessoires.

Aanbeveling
Goede service, prima prijs, vriendelijke en behulpzame verkopers en bezorger.

Extra toelichting
Verbeterpunt: de tweede verkoper had niet de gegevens die ik aan de eerste verkoper had gegeven.

Mevr. N. Jacobs 27-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Liep toevallig langs bij deze winkel. Was enthousiast over de Bose Soundlink omdat mijn familie en mijn vriendin 'm al heeft en ik vindt dat ie waanzinnig goed geluid geeft. Grote winkel, groot assortiment. Heel veel keuze Fantisch geholpen, heel vriendelijk. De verkoper liet me niet lopen haha goeie verkoper, maar op een vriendelijke manier

bierenba 27-08-2013 In de winkel gekocht
filiaal Arnhem

overal staat voorraad aan maar niet de juiste informatie

netjes terug gebeld over de voorraad, goede prijs gemaakt van het aller nieuwste model van Samsung

groot assortiment

Aanbeveling
je hebben al meerdere aankopen hier gedaan, en familie van ons ook

Extra toelichting
gratis parkeren , op voorraad, scherpe prijzen

Gilzecity 26-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Een collega had mij op de hoogte gebracht van het bestaan van PlatteTv.nl. Hierdoor ben ik zelf ook op de site gaan kijken waarna ik een bestelling heb geplaatst. Hier werd ik de volgende dag netjes over gemaild dat dit type op dit moment helaas niet voorradig was. Hierdoor een zeer scherpe aanbieding gekregen voor een netjes alternatief!

bob roelvink 26-08-2013 In de winkel gekocht
breda

Zeer klantvriendelijk

Aanbeveling
goede service en prijs kwaliteit perfect

rabelink2013 26-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Alles makkelijk te vinden op de website. Ruim assortiment van alle merken. Goed advies in de showroom, scherpe prijzen, Gratis parkeren

iwin 26-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Vriendelijk geholpen in de winkel. Verkoper heeft verstand van zaken. Helemaal niet opdringerig! Mooie prijzen. Parkeergelegenheid voor de deur, handig wanneer je groot toestel aanschaft. Kortom Aanrader!

AN86279 26-08-2013 In de winkel gekocht
Arnhem

makkelijk te vinden.

goede service, vriendelijk en snelle afhandeling

Assortiment
product waarvoor we kwamen was niet op voorraad, maar werden goed geïnformeerd en krijgen een mooi alternatief

maritos 26-08-2013 Via de website gekocht

makkelijk en duidelijk te bestellen

werd snel gereageerd, toen mijn tv niet meer leverbaar was hebben ze mij een luxer model aangeboden voor een goedkopere prijs zeer goede service en oplossing.

Aanbeveling
Een top service, ze reageren snel en duidelijk op mails!

Dhr. FE Janssen 26-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goed geholpen, zeer behulpzaam! Hadden een mooie actie voor de ophangbeugel en het andere artikel is meteen besteld. Kom hier zeker weer!

hagenl 26-08-2013 In de winkel gekocht

duidelijk

goede uitleg ,scherpe prijzen, moeite doen voor de klant

Assortiment
assortiment goed en duidelijk aan gegeven

zie boven

timo2013 25-08-2013 In de winkel gekocht

alles makkelijk te vinden

goed advies, scherpe prijzen

Extra toelichting
gratis parkeren, scherpe prijzen , goed advies

John127 24-08-2013 In de winkel gekocht
Breda

Het filteren op merk/grootte/modellen is lastig, verder een nette site

Prima en duidelijk geholpen!

Genoeg

Zeker gaan kijken!

Extra toelichting
Via Google gezocht op platteTv en toen was de keuze niet moeilijk, ze stonden bovenaan!

van Dam 86150 24-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Zeer goed en snel geholpen, vriendelijk personeel en goede service.

Mark243450 24-08-2013 In de winkel gekocht

Goeie Site!

Extra toelichting
Via familie over deze winkel gehoord, hierna ben ik in Breda gaan kijken waar ik een scherpe offerte heb gehad en de tv heb besteld!

Peter 85541 24-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Professioneel geholpen, alles netjes op tijd geleverd. Prijzen erg netjes, ik zou mijn volgende aankoop zeker weer bij deze winkel doen.

Tommy 86156 24-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goed geholpen. Duidelijk informatie verschaffing, zowel aan de telefoon als in de winkel.

Wim van der Liet 24-08-2013

Extra toelichting
Via een prijsvergelijker online kwam ik deze winkel tegen, deze winkel viel mij op door de scherpe prijs. Voor deze winkel gekozen ivm prijs en direct op voorraad. Vervolg online gezien dat ik hier ook nog m'n oude TV kan inruilen, leuke mogelijkheid Telefonisch wat iets minder, kreeg filiaal Breda niet te pakken. Daarna Nijmegen gebeld waar wel werd opgenomen. Werd klantvriendelijk te woord gestaan Ook fijn dat je hier een Service Totaalpakket kunt afsluiten, zeker voor deze prijs!

jkleijn 24-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
In eerste instantie bij andere winkels wezen kijken en vervolgens op internet aan het vergelijken geslagen. Toen kwam ik platte tv.nl tegen die toevallig ook nog eens om de hoek zat. Daar toch maar even gaan kijken hoe mijn beoogde tv er in het echt uitzag. In de winkel werd ik uitstekend geholpen met adviezen en uiteindelijk heb ik een hele andere tv gekocht dan die ik eigenlijk op het oog had. Ik heb hem nu een paar dagen en ik ben er super tevreden mee.

mdvz0r 23-08-2013 Via de website gekocht

makkelijk via de website chatten met een medewerker

De verkoop is prima verlopen! Nu nog afwachten op de levering.

deskundig en snel

20reneelst 23-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Snelle hulp, goed advies, meedenkend in mogelijkheden, erg overtuigend, zonder opdringerig te zijn.

Christian1985 23-08-2013 In de winkel gekocht
Breda

Een rustig ingedeelde showroom met een gemakkelijk en duidelijk overzicht tussen de verschillende televisie's.
Makkelijk te bereiken en gratis parkeren voor de deur.

De service van deze winkel is bij de aankoop van onze tv perfect geweest. De verkoper nam alle tijd voor ons en heeft duidelijk alle verschillen uitgelegd. Mocht het product niet op voorraad zijn maar wel in de centrale magazijn kan het een dag later kostenloos worden thuisbezorgd. Gelukkig was onze tv wel op voorraad.

Assortiment
Assortiment is goed. Van elk merk hebben ze ruim voldoende ophangen. Misschien niet het type in de juiste maat maar alles is goed vergelijkbaar met elkaar.Ik heb mij puur gericht op de led tv's.

Aanbeveling
Ik raad deze winkel met een volle 10 aan bij andere personen. Je wordt er goed geholpen en ze nemen alle tijd voor je. Ook al is het misschien niet dicht huis het is zeker het overwegen waard om dan een ritje te maken. Het is namelijk ook 1 van de weinige winkels die ik ken waar onderhandelen nog wel mogelijk is!

Extra toelichting
- Klantvriendelijk - Overzichtelijk en netjes - Onderhandelingsmogelijkheden - Makkelijk bereikbaar

deusone 23-08-2013 In de winkel gekocht
Breda

Winkel was makkelijk bereikbaar. We werden geholpen door iemand die er duidelijk verstand van had. Levertijd is erg snel.

Assortiment
De leidende/beste merken zijn er vertegenwoordigd. Keuze genoeg binnen die merken. Prijs is zeker concurrerend.

Aanbeveling
Prettig professioneel contact, goed en rustig geholpen. Er wordt tijd aan je besteed.

Extra toelichting
Goed bereikbaar. Ruim. Niet overdreven veel tv's aan de muren zodat het niet onrustig wordt. Wij dachten een tv gevonden te hebben op hun site en wilden hem zien. Die bleek niet meer beschikbaar. Ze hebben hier erg goed en correct/plezierig op ingespeeld. Ook als eerste excuus en meteen de site aan laten passen. Wij hebben goed advies gekregen en hebben daardoor een nieuwer model gekocht.

E Peeman 23-08-2013 In de winkel gekocht
Nijmegen

Via mijn broer bij PlatteTV.nl terecht gekomen, hij was erg tevreden over de service.

De service is super. Steeds op een vriendelijke en laagdrempelige manier te woord gestaan en gewoon goed geholpen.

Assortiment
Het assortiment is ook prima, voldoende keuze ook in de diverse prijsklasse.

Aanbeveling
Ook op basis van goede service en een uitgebreid assortiment zou ik PlatteTV.nl aanbevelen bij vrienden en familie.

Mevr. CAM Van den Hoven 23-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Makkelijk dat je naar een winkel kunt. Hier wordt je ook goed en snel geholpen.Vind het ook goed dat er in de winkel dezelfde prijzen worden gehanteerd als op internet. Gewoon top ervaring, kom hier zeker weer!

Octas123 22-08-2013

Het zou makkelijker zijn als je kunt filteren op displaymaten!

Behulpzaam en openminded

Assortiment
Ik kon alles vinden wat er zo'n beetje is.

Aanbeveling
ER is een fysieke winkel waar je rustig kan kijken en advies kan vragen.

ll

3el 22-08-2013 Via de website gekocht

Alles duidelijk op site te zien

Zeer goed geholpen bij bestellen. Duidelijke informatie en snelle reactie

Zeer uitgebreid. Alle nieuwste modellen

Aanbeveling
Je wordt nergens zo professioneel en snel geholpen. Chapeau!!

Extra toelichting
Plattetv.nl is een uitzondering in positieve zin. Ik ben geweldig, snel en professioneel begeleid tijdens het bestelproces met direct antwoord op al mijn vragen. Een zeer ruim aanbod en erg goede prijsverhouding t.o.v. rest van de markt. Hier wordt je tenminste nog echt gehoord en geholpen. Ik wist eigenlijk niet eens meer dat het nog bestond. Kortom, fantastische service en ik kan iedereen aanbevelen hier zaken te doen. Complimenten aan PlatteTv.nl en ga vooral zo door. Jullie steken ver boven het maaiveld uit en dat is, zeker in deze tijd, een ware verademing. Een zeer tevreden klant, Ellen van E.

Dhr. MHB Verhoeven 22-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Gewoon helemaal goed geholpen. Er is een goede prijs voor me gemaakt en ik ben vriendelijk en professioneel geholpen in de winkel. Ook telefonisch reserveren ging heel gemakkelijk. Hier kom ik zeker nog een keer.

Dhr. F. Van Rooij 22-08-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ben gewoon goed geholpen. Makkelijk mail contact n ook in de winkel was het een snelle service. Ben erg tevreden over de aankoop!

ghweber 21-08-2013 Via de website gekocht

Een snel en goed advies inzake een defecte Sony tv, welke een witte streep aan de binnenzijde van het glas vertoonde,en dat net op het randje van de garantie termijn.Tim Swens (filiaal Arnhem) hielp mij hiermee correct en snel op weg.

Zeer correct geholpen en een supersnelle service.

Aanbeveling
Mede door de service en klantvriendelijkheid. Op e-mail wordt zeer snel gereageerd

Extra toelichting
De klantvriendelijkheid, de kennis en service.

f.miani 21-08-2013 In de winkel gekocht
Breda

Duidelijke website en de winkel zit bij mij om de hoek.

Ben zeer goed geholpen door Jochem van PlatteTV Breda bij de aanschaf van een nieuwe TV. Vriendelijke verkoper met goed advies en duidelijke uitleg. Neemt ook alle tijd voor je. Top!

Aanbeveling
Fijne mensen, goede prijzen en service!

81129 Evers 21-08-2013

Het contact leggen ging perfect, zowel per e-mail als per telefoon.

Prima, zeer behulpzaam, zeer vriendelijk

Veel aanbod en keus

Aanbeveling
Makkelijke bereikbaarheid, voldoende personeel, korte wachttijden. Voorts zie hierboven

Extra toelichting
De overeengekomen prijs is alleszins redelijk.