PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 19827 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Henry 36899 30-12-2011

alles is perfect geregeld hier, werd super geholpen.
de volgende aankoop kopen we zeker hier weer.
wij hadden eerst een kleinere lens bij de body gekocht, maar die beviel niet we mochten deze netjes omruilen voor een lens met een groter bereik

Rick 01 29-12-2011

In de winkel Platte tv op Presikhaaf in Arnhem ben ik geholpen door verkoopster.
Zij stond mij zeer vriendelijk en behulpzaam te woord.
Ook betreffende de camera wist zij mij te voorzien van uitstekende informatie, bovendien zeer helder gebracht.
Ik was ook naar Media markt en Foto Smits geweest, maar de spontane manier waarop ik bij platte tv door de verkoopster ben geholpen gaf mij het meeste vertrouwen.
Verder is de prijs scherp, de levering als beloofd en ben ik hier dus dik tevreden over.

Dhr. M. Vermeulen 37217 29-12-2011

Gevonden via Tweakers Pricewatch, voor deze winkel gekozen ivm afstand en goeie prijs. Mijn vorige TV ook hier gekocht, mijn vader ook allebei erg tevreden.
Winkel is perfect bereikbaar, midden in de stad maar toch met de auto naast het magazijn.
Erg tevreden over de grote voorraad.
Ondanks de scherpe prijs hier toch een echte winkel ipv alleen internet afhalen. Mooie winkel groot assortiment. Erg netjes geholpen.

pronk 37167 29-12-2011

Toevallig liepen we vorig jaar in Nijmegen door de stad. En kwamen Plattetv.nl tegen. Dit jaar besloten om terug te komen en onze aankoop te bevestigen. Op internet ook bij willekeurige sites gekeken, maar Plattetv.nl was toch het meest betrouwbare voor ons.

De winkel ziet er erg goed uit, leuk en sfeervol.
We zijn erg klant vriendelijk geholpen, en de informatie over bepaalde toestellen werden goed gebracht.

Dhr. Ketz 37033 29-12-2011

De tv gezocht via Google en kwam zo op de website, een zeer overzichtelijke site en veel keuze, ik vond het ook een pre dat er een afhaalpunt was waar een winkel aanvast zat dit gaf mij een goed gevoel!

Jager36993 28-12-2011

duidelijke website en de bereikbaarheid is goed aan de achterdeur konden we de tv ophalen hoefde dus niet te tillen. s nachts besteld en de s ochtends meteen gehaald.

Beek37016 28-12-2011

1kerstdag besteld en in de wacht gezet omdat we toch samen naar de winkel wilde komen en dat ging keurig. We zijn naar de winkel gegaan en daar konden we de tv meteen meenemen. Kortom een aanrader

you never now 28-12-2011

De website is zeer duidelijke ik ben er niet lang opgeweest alles was snel te vinden. Leveing is snel en hun zijn de enige waar ik het meteen op kon halen.De mails werden meteen en goed beantwoord.

Gielens 36826 27-12-2011

via kieskeurig.nl plattetv.nl gevonden, en omdat zij een inruil mogelijkheid hebben eerst even geinformeerd wat ik terug kon krijgen voor mijn oude tv. Omdat het een beeldbuis is kon ik hier helaas niks voor terug krijgen, dus deze gaat het museum in. hierna ontvingen wij een prachtige actie via de nieuwsbrief, en dus besloten wij de 37PFL7606 te kopen. Meteen gebeld, waarbij ik het advies kreeg voor de 7676 te gaan. Deze was alleen niet op voorraad, maar zou dezelfde dag nog naar Nijmegen komen. Dezelfde dag inderdaad weer gebeld (twee keer zelfs!) dat het toestel er was, en meteen opgehaald. supersnelle levering dus!

J. janssen 36890 27-12-2011

via een kennis bij plattetv.nl gekomen. op de website goed rond gekeken. duikelijk en overzichtelijk. in de winkel goed geholpen door de verkoper en duidelijke informatie gekregen. goede prijs voor mijn toestel gekregen. ben zeer te spreken over Plattetv.nl

Ernak 27-12-2011

website was erg overzichtelijk mag wel wat meer details opkomen voor het zoeken van een product,gratis parkeren is fijn en de winkel is makkelijk te vinden. Tv gelijk kunnen betalen en meenemen, snel en vriendelijk geholpen.

R.J.Buurman 27-12-2011

De website zou iets overzichtelijker kunnen en eenvoudiger bereikbaar kunnen zijn. Verder is alle service en afhandeling dik in orde!

Hans36777 27-12-2011

Goede reviews gelezen op internet. Winkel makkelijk voor ons te bereiken.

Tielen 36770 26-12-2011

Tijdens mijn zoektocht naar een Samung tv ben ik Plattetv.nl gekomen. Mooie website met genoeg foto's.

Filiaal Breda is geopend op 2e kerstdag dus hier ben ik samen met mijn vrouw naar toe gereden vandaag.

Hier van de verkoper een keurig advies gehad met goede uitleg. Geeh gehaast gedoe. Uiteindelijk besloten een mooie Sony tv gekocht.

Ik kon dit toestel meteen meenemen en kan hem vanavond nog uitproberen thuis!

Bas Boom 25-12-2011

Kwam via kieskeurig.nl op de website van Plattetv.nl terecht. Wat een service!

Ik had eigenlijk de Philips 37PFL7606 besteld, maar binnen 5 minuten na plaatsing van mijn order via internet ontving ik een mail dat deze niet op voorraad was, maar de opvolger (de Philips 37PFL7676) wel. Ze deden me een scherpe aanbieding en, omdat de TV een kerstcadeau was, werd de order met spoed behandeld. Donderdagavond betaald, op vrijdag verstuurd en op zaterdag keurig op tijd voor Kerst afgeleverd. Complimenten! En... wat een tv! Genieten in 3D met het hele gezin!

roder 36632 24-12-2011

Via kieskeurig terecht gekomen bij Plattetv.nl
Telefonische laten reserveren.
Heel vriendelijk geholpen in de winkel, en de telefoon werd erg goed opgenomen. Kreeg ook direct een mail terug dat ik het toestel kon ophalen.

Gerard 36637 24-12-2011

Gezocht via een vergelijkings website en snel op plattetv.nl terrecht gekomen. Bij Expert geweest en daar boden ze hem aan met de melding dat via internet buitenlandse modelle waren. Nou mooi Nederlands model besteld en onderhandeld via de telefoon (in de Lidl). De volgende dag op kunnen halen. Helemaal top!

Dhr. J. Gelinck 36602 24-12-2011

Mijn tweede aankoop bij dit bedrijf, vorige keer een camera in filiaal Arnhem. Nu een TV hier.
Hele goeie website, geeft een goed algemeen beeld. Je kunt de prodcuten snel opzoeken, specificaties staan netjes erbij. Heel technisch allemaal, dat onderscheidt deze site.
Telefonisch TV gereserveerd, dat ging heel makkelijk. Winkel in Nijmegen is heel sfeervol en overzichtelijk. Erg netjes geholpen.

Dhr Vandenameele 36621 24-12-2011

Via prijsvergelijk de website gevonden, redelijk snel gevonden wat ik zocht een zeer goed site! De specificaties waren mooi uitgebreid zodat ik alles goed kon zien! Neem is een kijkje zou ik zeggen

Dennis.gt 23-12-2011

Mijn tv gevonden via kieskeurig door gelinkt naar platte tv. daar besteld en 1 dag later een betere toestel gekocht en op gehaald voor een goede prijs dit ivm dat mijn keuze snel was uit verkocht.
de keuze voor dit afhaalpunt was dat het dicht bij ons is.
goed geholpen en deskundig advies.

van Raaij 36525 23-12-2011

Goede zoek functie op de website, van te voren goed advies gehad. Mogelijkheid tot onderhandeling. kan gratis en bij de winkel parkeren. Bestelling en levering is lekker snel gegaan.

Ridderhof 36626 23-12-2011

via internet op zoek gegaan naar een bluray speler, toen via kieskeurig plattetv tegengekomen. goede service, in de winkel na nog wat advies de speler meegenomen. Aanrader voor regio Nijmegen!

P. Maters 36499 23-12-2011

via een vergelijkings site op plattetv.nl gekomen, overzichtelijke en duidelijke website. goede prijs kwaliteit verhouding. gister bestelt vandaag in huis dus goede levering. in de winkel ben ik goed geholpen. de service van plattetv is zeer goed

van breukelen 1888 23-12-2011

via internet gevonden.
Zeer uitgebreid assortiment, zeer netjes en deskundig advies. goed bereikbaar . Snel mail contact .

Dhr. R. Derksen 32189 22-12-2011

Hele mooie winkel in Nijmegen, mooie uitstraling en goed overzichtelijk.
Deze winkel gevonden via Google. TV was niet op voorraad, was nog nergens leverbaar in Nederland maar ben netjes geinformeerd toen die leverbaar was. Mooie prijs aangeboden gekregen. Prima website met duidelijke informatie. Contact per telefoon en email liep erg fijn.

Den Held 35110 22-12-2011

Gisteren mijn sony 46HX920 geïnstalleerd en zeer tevreden over de tv en over
Platte tv.nl.
Ik had eerst de 55HX720 gekocht maar daar was ik toch niet helemaal tevreden
over en na overleg met Micheal van Platte tv.nl (filiaal Nijmegen) mocht ik deze
omruilen voor de 46HX920.
Ik kreeg van Michael een prima voorstel en ben zeer tevreden over de afhandeling
van mijn aankoop.
Het is gewoon super als je naar een winkel kan gaan waar er serieus naar je geluisterd wordt en ze hun best doen om het op te lossen.

Mevrouw Regelink 22-12-2011

Via kierkeurig bij PlatteTV.nl terecht gekomen, waren niet goedkoopste maar wel de beste. Mooie showroom met een goed assortiment, makkelijk bereikbaar en heb een mooie prijs gekregen, ze eisten wel oliebollen maar dat was geen probleem. Volgende aankoop zeker weer bij PlatteTV

Dhr. R. Denekamp 32786 22-12-2011

Via Google deze winkel gevonden, gewoon op typenummer gezocht. Mooie goeie website. Online een offerte aangevraagd, dat werd snel beantwoord.
Winkel is goed bereikbaar zowel per telefoon als email.
Bestelling en levering ging prima, telefonisch gereserveerd en toestel stond direct klaar. Beter dan dit wordt het niet.
Prachtige winkel is Nijmegen, genoeg te kiezen.

Blijlevens 36032 21-12-2011

Website goed en overzichtelijk. Snel product dat ik zocht gevonden. In de winkel zelf goed geïnformeerd. Prima zelfs. Voordeel van deze winkel is dat naast internet ook normale winkel is waar je kan gaan kijken. Bekijken van bepaalde producten is beter in het echt dan van plaatje.

Dhr Kastel 35711 21-12-2011

Via kieskeurig de website gevonden, veel vergeleken en kwam toen bij de site! Zeer netjes en de prijs is natuurlijk ook een zeer belangrijke overweging.Verder netjes geholpen en goed bereikbaar!

wies2011 20-12-2011

Zondag rond 2200 via de webshop een bestelling doorgegeven. Vandaag dinsdag al in huis. En compleet met de extra bestelde DLNA adapter.

Mayra Haas 20-12-2011

Gisteren besteld, en vanmorgen geleverd! Dat is echt snel! Ik was al een poosje op zoek naar een camera en na heel een ochtend via Google.nl zoeken naar de goedkoopste van degene die ik uiteindelijk wilde hebben, kwam ik op deze site terecht. Beetje huiverig toch meteen besteld, maar ik heb geen moment spijt! De bestelling, de betaling, de levering is buitengewoon fantastisch!! En dan nog niet eens gesproken over de camera zelf, meteen batterij opgeladen, paar foto's gemaakt, en hij werk fantastisch en is supermooi!Ik heb ze meteen een mail gestuurd om ze te bedanken, en zodoende kwam ik hier terecht om een review te schrijven. Al met een al een superdeal! Dank je wel!
Mayra Haas

T. kampschoer 36245 20-12-2011

in de winkel goed geinformeert had de 37pfl6606 gezien op de site. goede informatie gekregen en kon het toestel en de beugel gelijk meenemen.

Den Held 35110 20-12-2011

In eerste instantie op zoek gegaan naar een winkel met een scherpe prijs voor de 55HX820, toen via google deze site gevonden, en daar erachter gekomen dat ik mijn oude tv (40nx710) in kon ruilen. erg mooie prijs gekregen voor het oude toestel, en daarom hier uiteindelijk de 55NX720 gekocht en opgehaald in nijmegen. fantastisch dat je hier nog een mooie prijs voor je oude apparatuur kunt krijgen!

Dhr. Verweijen 36121 19-12-2011

Winkel via kieskeurig gevonden, blijkt gewoon in Nijmegen te zitten, nog geen 10 kilometer van mij vandaan, mooie winkel met meer dan 100 TV's demonstratie klaar! Door de vriendelijke verkoper geholpen en passend advies gekregen. TV nu twee dagen thuis staan, prachtig beeld. Een winkel die ik iedereen kan aanbevelen.

hoefman 36051 18-12-2011

Website van Plattetv is overzichtelijk met duidelijke informatie. Telefonisch was het contact prettig en kon in de winkel de verschillen goed bekijken.

MD 35941 18-12-2011

Ik ben fijn geholpen in de winkel. Ik was op zoek naar een Philips 37PFL7606, maar kreeg een hele prettige aanbieding voor de 7676! Ik ben de volgende dag naar de winkel geweest en ben daar ook nog prima voorgelicht. Kon hem direct meenemen.

Als er iets mocht zijn kan ik direct ook naar het filiaal Breda, waar ik dichterbij in de buurt woon.

Mevr. S. 18-12-2011

Er stond dat hij niet op voorraad stond op de winkel, voor de zekerheid toch even gebeld, toen bleek dat de rose wel op voorraad stond. Verder ben ik tevreden.

Dhr.Leijs 35981 17-12-2011

internet aankoop, maar zeer uitgebreid en vriendelijk geholpen. mocht de lenzen op de camera uitproberen.

Dehaan35962 17-12-2011

Deze televisie is vrijwel nergens leverbaar en bij plattetv.nl wel. en de prijs is lager dan bij de concurrent

Radstake 35940 17-12-2011

duidelijke website, alleen wel jammer dat er bij geadviseerde toebehoren alleen kabels en dergelijke staan, en geen blu-ray spelers en home cinema-sets. Mischien een mooie aanvulling op de site? Makkelijker voor de klant, en beter voor de winkel! De winkel ligt mooi centraal in centrum Nijmegen, erg handig voor het orienteren, maar iets minder voor het ophalen, wanneer van toepassing.

Dhr. Heetebrij 35786 17-12-2011

Via kieskeurig terecht gekomen op de website, Ik vond het wel raar dat de portokosten soms wel en soms niet werden berekend.Verder prima site en goede service! Kortom een aanrader!

box 35957 17-12-2011

Website kwam meteen naar boven bij Google. Toestel dat ik zocht was snel te vinden. Daarna meteen naar de winkel gegaan en hier duidelijke uitleg gehad en toestel meteen mee kunnen nemen.

Dhr Renes 35831 17-12-2011

Via google terecht gekomen op de website, de site was goed toegankelijk duidelijk en zeer vlotte reactie op de email uitwisseling.

wblom 35921 17-12-2011

goede duidelijke website , telefonisch bose speakers besteld en nu afgehaald in Arnhem , makkelijk bereikbaar met de auto en gratis parkeren.

Jurgen 35924 17-12-2011

Website is overzichtelijk echter de prijzen zijn niet dat je zegt zo aantrekkelijk op het eerste gezicht. Uiteindelijk toch een mooie prijs kunnen krijgen en telefonisch besteld. en meteen op kunnen halen in de winkel te Breda.

35910 Rensink 17-12-2011

Winkel mag iets duidelijker als PlatteTV.nl aangegeven worden, verder mooie winkel en groot assortiment

Heller 34893 17-12-2011

Al jaren kom ik bij plattetv.nl, altijd terug gekomen vanwege de scherpe prijzen en de goede service. ook een duidelijke website, al hoewel de voorraadstatus soms wat beter kan.

deborah1978 16-12-2011

Ik heb via de website een fotocamera besteld, heel snel reactie en toen bleek dat het toestel niet op voorraad was kreeg ik een alternatief aangeboden. Daarop een reactie gestuurd met de vraag wanneer de camera weer leverbaar was. Keurig opgebeld door en vriendelijke dame die heel duidelijk was en kon snel alsnog worden geleverd. keurig hun afspraken nagekomen. Ik zou hier zo weer bestellen, ze zijn niet alleen goedkoop maar ook echt klantvriendelijk

Van Aernsbergen 35799 15-12-2011

Winkel gevonden via de zoekmachines. Hier een mooie Philips tv uitgezocht. Samen met mijn vrouw naar de winkel gegaan en na fijne voorlichting besloten het toestel te kopen bij Plattetv.nl. Helaas bleek het toestel niet goed. Plattetv.nl heeft dit verhaal zeer netjes opgepakt en alles naar volle tevredenheid opgelost. Zo zie je maar hoe belangrijk de service van een winkel kan zijn! Ga met een fijn gevoel naar huis en dat ik goed ben geholpen.