PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 22066 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5908 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

silfhout106831 01-04-2014 In de winkel gekocht

makkelijk alles te vinden

goede prijs , goede uitleg

scherpe prijzen, goede uitleg

Kim106812 01-04-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Al eerder bij PlatteTV geweest. Nu weer terug voor een nieuw toestel. Goede service, aardige adviseur J. Kortom aanrader!

Josselin en Karel 01-04-2014

Voor de deur parkeren.

Bellen, bestellen, ophalen volgens afspraak !

Grote keus.

Aanbeveling
Doen wat ze zeggen, zonder poespas.

Extra toelichting
2e keer bij Platte Tv gekocht, beide keren zeer goed geholpen.

Flier 106910 31-03-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Altijd alles snel afgehandeld, ook nu weer alles op voorraad!

Netjes geholpen, duidelijke uitleg gekregen.

Keuze genoeg!

Aanbeveling
De prijzen zijn altijd scherp, en ze hebben naast een duidelijke site ook een fysieke winkel op een handige locatie in Nijmegen.

Coni106249 31-03-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede uitleg gehad in de winkel

zeer ruim assortiment

Conclusie van bovenstaande

Extra toelichting
Ik heb als prettig ervaren dat de meest verkochte tv's/aanbiedingen op een rij stonden, hier door makkelijk een keuze kunnen maken. Goede uitleg gehad in de winkel. zeer ruim assortiment. Conclusie van bovenstaande

X52 31-03-2014

Via internet al voorwerk kunnen verrichten, waardoor de keuze al vergemakkelijkt werd.
Bereikbaarheid is goed.
Het product was op voorraad, zodat het gemakkelijk is om direct mee te nemen.

De uitleg bij het maken van de keuze was goed.
Er werd geholpen met het in en uitladen van de doos en de oude tv die retour kwam.
Installatie service werd wat laat aangeboden, namelijk op het eind bij het opmaken van de factuur. Tevens zitten daar kosten aan verbonden, dat vind ik raar bij de aankoop van zo'n duur product!

Assortiment
Hier kreeg je nog geen volledig beeld van omdat de showroom nog niet voldoende ingericht was. Men was hier mee bezig. Ook de productinformatie ontbrak nog.

Aanbeveling
Ik ben goed geholpen voor het doel waarvoor ik uiteindelijk kwam, nl een tv kopen.
De ontvangst mag wat vlotter. Er was maar 1 verkoper en die moest die avond alles regelen,

Extra toelichting
Mijn motivatie is voldoende weer gegeven in de blokken hierboven.

Eerden-Klomberg23533 30-03-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Tv van schoonmoeder kapot dus naar internet om daar rond te kijken. Al snel kwam ik weer bij Plattetv.nl uit waar ik ook mijn eigen tv en stereo heb gekocht.

In de winkel goed geholpen door de verkoper, fijn dat ze goed met je meedenken over de situatie en mogelijkheden.

Assortiment
Teveel tv's in huis :) fijn dat je goed geholpen wordt zodat het stukken makkelijk wordt.

Aanbeveling
Kwaliteit, uitstraling en prijs en service maken deze winkel aan te raden.

Gerco 106508 30-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede service, goede communicatie. Keurige afhandeling en we komen zeker terug!

F Timmers 106365 30-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via de winkel bij PlatteTV.nl uitgekomen, combinatie van de prijs en ligging gaven de doorslag. Goede netjes te woord gestaan. Op de website gezocht, ik was specifiek opzoek naar dit product, deze heb ik dan ook eenvoudig kunnen vinden via de filters. Ook zou ik de winkel aanbevelen bij vrienden en familie op basis van mijn ervaring tot nu toe.

Mevr. M. Veulings 106859 29-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Onze eerste aankoop bij PlatteTV.nl. Reden om hier te kopen is dat we hier vorige week al waren geweest en we toch liever bij een echte winkel kopen ipv via internet,daarnaast hier ook veel persoonlijker dan bij sommige andere winkels. Nemen de tijd voor je. Nette winkel, alles makkelijk te vinden. Website ook goed in orde. Prima geholpen door de verkoper

Durian123 29-03-2014 In de winkel gekocht
Breda

Juiste tv uitgezocht via internet. Daarna naar de winkel in Breda gegaan om de laatste puntjes op de i te zetten. Voldoende parkeergelegenheid voor de deur.

Goed geholpen in de winkel en een aardige bezorger.

Assortiment
Niet alle toestellen hangen in de winkel (Breda), dat maakt het vergelijken wat lastiger.

blablablddd 29-03-2014 Via de website gekocht

De website van PlatteTV.nl is duidelijk en overzichtelijk, eenmaal via kieskeurig de keuze gemaakt en vervolgens kon ik heel makkelijk het product bestellen, tevens vind ik dat PlatteTV.nl veel informatie geeft over het te kopen product en eventuele accessoires die er bij horen, die je ook kan kopen.

De site is goed benaderbaar zowel op Tablet als op een PC.

Ik heb alleen maar contact gehad via mail(wat mijn voorkeur heeft), dit ging super snel, niet een dag wachten voordat je antwoord hebt, maar gewoon binnen een uur reactie, super fijn communiceren.

Assortiment
Een heel ruim assortiment en alles op voorraad, wat wil je nog meer!

Aanbeveling
Ik kan iedereen PlatteTV.nl aanraden, ik zou zo weer wat van hun kopen.

Een fijne ervaring opgedaan.

Extra toelichting
Alles ging zoals ik het had verwacht, gewoon een super web winkel!

Jaap 106797 29-03-2014

Extra toelichting
Prima service, vriendelijk, duidelijk. Ik belde vanmorgen voor dit toestel, had hem elders goedkoper gezien. Kreeg een erg mooi aanbod, waarmee ik akkoord ben gegaan. Kon het toestel snel ophalen in filiaal Breda, dat is erg fijn want ik wilde het toestel snel hebben.

Goedhart 106761 29-03-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Duidelijke website, en ook in de winkel alles snel afgehandeld.

in de winkel duidelijke uitleg gekregen, en daardoor ook nog een betere TV gekocht!

Assortiment
genoeg keuze, zeker meer dan de meeste concurrenten.

Aanbeveling
Ze hebben een ruim aanbod, zowel nieuw als gebruikt, en ook de prijs is scherp!

Aarts106477 29-03-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Thuis al georiënteerd op internet op Plattetv.nl. Daarna telefonisch contact gezocht.

Gemaakte afspraken zijn nagekomen en in de winkel nog goede uitleg mogen ontvangen.

Assortiment
Echt genoeg tv's in de winkel.

Aanbeveling
Plattetv.nl is zelfs goedkoper als de goedkoopste winkel in heel belgie! voor ons de rit van 2 uur waard!

Moorman 106528 28-03-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Snelle afhandeling, ik kon hem direct meenemen, voor een scherpe prijs.

Duidelijke en goede uitleg gekregen, goede vergelijking gemaakt tussen verschillende types.

Assortiment
Ruim assortiment, genoeg keuze.

Aanbeveling
Zeker aan te raden, ze bieden een realistisch beeld van het aanbod wat past bij je behoefte, en zelfs na bij andere winkels langs geweest te zijn, bleek het advies van plattetv.nl toch het beste!

De Weerd106756 28-03-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Veel informatie al van internet gehaald. Grote winkel en veel tvs.

Goed geholpen, duielijke uitleg en verkoper doet graag moeite.

Assortiment
Hele winkel vol tv's, dus heel groot assortiment

Aanbeveling
Winkel is mij zelf ook aangeraden geweest door de KPN winkel in Nijmegen, vanwege grote keuze en goede prijzen. Dit is absoluut waar en ook ik beveel hem weer aan.

Koert106739 28-03-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Hier 4 jaar geleden ook een tv gekocht, goed bevallen toen! Vandaag opzoek naar een Bose apparaat en deze natuurlijk bij Plattetv.nl gekocht vanwege eerdere goede ervaring.

Goed geholpen door de medewerker!

Assortiment
Grote winkel en veel tv's

Aanbeveling
Ja heb ik zelfs al gedaan, mn vader heeft hier ook al zijn tv gekocht.

bosveld106460 28-03-2014 In de winkel gekocht
Filiaal Arnhem

mooie site alles makkelijk te vinden

goed geholpen, scherpe prijzen, klant vriendelijk

Assortiment
ruim assortiment alles is hier te koop

meerdere aankopen hier gedaan

gratis parkeren

Mulling106658 28-03-2014 In de winkel gekocht

Dhr. van der Klis - 106696 28-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Prachtige LG TV gekocht voor een mooie prijs. In filiaal Nijmegen opgehaald, goed advies daar kregen over het gebruik en onderhoud van de TV. Het mooie is dat ik de TV achter op kan halen.

Dhr. J. de Waal106632 27-03-2014

Extra toelichting
Mijn 1e aankoop bij PlatteTV.nl. Voor deze winkel gekozen ivm scherpe prijs en de lokatie, niet te ver weg. Website zit goed in elkaar, maar is wel een beetje druk met de informatie aan de linker en rechterkolom. Mooi assortiment TV's in Nijmegen. Netjes geholpen zowel in de winkel als via de email.

Heidi1981 27-03-2014

deskundig advies

Aanbeveling
betrouwbare zaak, met deskundige en enthousiaste medewerkers.

Jans106562 27-03-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

Gratis parkeren in Arnhem, en ook nog dicht bij de deur!

Assortiment
Prima assortiment staat voor ieder wat wils!

Extra toelichting
Gratis parkeren in Arnhem, en ook nog dicht bij de deur! Goed geholpen in de winkel, bij het uitzoeken van een nieuwe TV. Verstand van zaken is hier zeker aanwezig. Prima assortiment staat voor ieder wat wils! Absoluut een aanrader, mijn familie inmiddels zelfs al geadviseerd hier naar toe te gaan!

Dhr. G. Schoonenberg106200 27-03-2014

Extra toelichting
Dit is mijn 1e aankoop bij PlatteTV, ik was al wel vaker wezen kijken in deze winkel. Heb voor deze winkel gekozen ivm de goeie prijs en omdat mijn zoon ook hier (in filiaal Arnhem) zijn TV heeft gekocht en daar een goeie ervaring mee had. Verbeterpunt voor de website zou zijn dat je kunt filteren/selecteren op bijv formaat, prijsklasse en specificaties. Zoals bijvoorbeeld het Uitgebreid Zoeken wat je bij kieskeurig hebt.

mgoemaat 26-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
De website is overzichtelijk en spreekt voor zich. De tv die wij in eerste instantie wilden kopen was helaas niet meer leverbaar, wij kregen echter meteen een email met excuses hiervoor en een heel aantrekkelijk aanbod voor een nieuwer type. Een nadeel is dat we op de website niet met creditcard konden betalen. Gelukkig was dit op te lossen door zelf de tv in de winkel te betalen. Een voordeel hieraan vonden wij dat we zo niet voor verrassingen kwamen te staan, maar konden controleren dat we het juiste product kochten. De service is heel erg goed, wij waren ons bonnetje kwijt geraakt en nog geen kwartier nadat wij een email stuurden met de vraag of er misschien een kopie beschikbaar was, kregen we de factuur digitaal opgestuurd. Al met al zijn wij erg tevreden over plattetv.nl

Nanar106596 26-03-2014 In de winkel gekocht

Mevr. G. Leenders 106574 26-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Mijn 2e aankoop bij deze winkel, vorige keer was het een TV. Nu hier een mooie Bose Soundtouch kopen, ik was er eigenlijk voor bij een andere winkel maar uiteindelijk toch bij PlatteTV.nl gekocht omdat ik hier direct kon meenemen. Ik had bij verschillende winkels al rond gekeken naar een streaming docking systeem. Website heb ik niet gezien dus die kan ik niet beoordelen. Heel goed geholpen door de verkoper.

Weerdhof24607 26-03-2014 In de winkel gekocht

Wmulders106309 26-03-2014

Makkelijk gevonden wat ik zocht.

Vriendelijk geholpen. Er word tijd voor je genomen in deze winkel en de afspraken worden ook goed nagekomen!

Assortiment
Alles wat ik nodig ben is hier te verkrijgen.

Reeds gedaan!

Extra toelichting
Bij zoektocht voor een nieuw audiosysteem en 2 tv's kwam ik via kieskeurig uit bij PlatteTv.nl. Na meerdere malen Breda te hebben bezocht ben ik dit keer naar huis gegaan met een super panasonic home theater set!

Sjohn M 26-03-2014

Goede uitleg gekregen en uit zichzelf een demonstratie aangeboden/gegeven.

Assortiment
Overzichtelijke winkel met voldoende soorten, maten en merken.

Aanbeveling
Geen opdringend maar wel vakkundig personeel. Winkel in Breda rustig en prettig ingericht.

Alex 106492 25-03-2014

Makkelijk bereikbaar, veel parkeermogelijkheden. Dicht in de buurt.

Netjes en correct geholpen

Assortiment
De tentoongestelde toestellen zouden wat uitgebreider mogen.

Ga ik zeker doen!

Dhr. M. Betrian105606 24-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik heb al verschillende dingen bij deze winkel gekocht, oa een Bose speakerset en verschillende kabels. Ben nogsteeds heel tevreden over de Bose speakerset. Ik kies iedere voor deze winkel door de goeie manier van helpen, ik heb veel vertrouwen in de dingen die me hier worden voorgeligt. Website duidelijk en makkelijk in gebruik. Winkel zit lekker centraal, makkelijk te bereiken.

AX Utberg 106226 23-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken de winkel vanuit Nijmegen, ook heb ik de website bezocht omdat ik specifiek opzoek was naar dit type. De website vind ik overzichtelijk en ik kan vinden waarnaar ik opzoek was. Prima service, steeds netjes geholpen en gebeld, dus contact is gewoon helemaal prima. Voor mij is het assortiment ook uitgebreid genoeg. Ik zou de winkel zeker aanbevelen bij vrienden en familie, zeker ook op basis van het assortiment.

106120 23-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via Kieskeurig gezocht naar een Philips toestel. Uitgekomen bij PlatteTV. Goede service!

Jan van Meer 106317 22-03-2014

Extra toelichting
Goede uitleg voor aanschaf van het product en een scherpe prijs!

RJC Schapers105754 22-03-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Plattetv leren kennen via hun website. Vergeleken met andere websites. Gaan kijken in de winkel in Nijmegen. Mooie locatie in nijmegen centrum.

Heel content met de medewerker M. Goede en duidelijke uitleg gekregen. Ik die normaal gesproken totaal geen kaas heeft gegeten van electronica snapte het volledig!

Assortiment
Veel tv's in de winkel en heel veel aansluitkabels e.d. alles voorhanden.

Aanbeveling
Ja vanwege de scherpe prijs en service, totaalpakket dus.

Harry105983 22-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede Ervaringen met PlatteTV.nl! Eerste keer dat ik in een winkel komt, erg goed geregeld! Gratis parkeren zeer gemakkelijk, perfecte service en een mooi bedrag terug gehad voor mijn inruiltoestel. Wat een Pluspunt dat inruilen! Overzichtelijk ingedeelde winkel, kortom zeker een aanrader! Heel erg goed!

tride 21-03-2014 Via de website gekocht

Absurd slechte service. Dertien dagen geleden een product besteld dat volgens de site op voorraad is (nog steeds) maar ik heb nog niks binnen gekregen. op emails wordt niet gereageerd.

Aanbeveling
Als je je product binnen wilt krijgen moet je hier NIET zijn

Extra toelichting
Absurd slechte service. Dertien dagen geleden een product besteld dat volgens de site op voorraad is (nog steeds) maar ik heb niks binnengekregen. op emails wordt niet gereageerd.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 22-03-2014

Beste Thomas,

We hebben ondertussen al contact met u gehad en de situatie toegelicht.
Desalniettemin hadden wij u eerder moeten inlichten inzake de vertraging.

Daarvoor bieden wij u nogmaals onze welgemeende excuses aan.

Roy
PlatteTV.nl

van Sprundel 106231 20-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via familie terecht gekomen bij PlatteTV.nl , uitstekende service, goed geholpen in de winkel, snelle leveringen en deskundig advies.

Verheul104567 20-03-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Vorige keer goed geholpen bij Plattetv.nl, dus deze keer toen mijn schoon moeder een mooie tv en geluidsetset nodig had direct naar Plattetv.nl gegaan.

Ook nu weer goede service mogen krijgen van dezelfde verkoper.

Assortiment
Heel veel tv's aanwezig en ook voldoende keuze in geluid.

Aanbeveling
Winkel is aan te raden, zelfs aan mn eigen schoon moeder:)

Sterkens79975 20-03-2014 In de winkel gekocht

Netjes geholpen te Breda

Ga ik zeker doen!

Extra toelichting
Via mijn zoektocht voor een nieuwe Tv kwam ik uit bij beslist.nl en zag hier platteTv steeds naar voren komen. Hierdoor op de site gaan kijken en hierna gelijk gebeld. Snel en vriendelijk te woord gestaan, kortom een aanrader.

Gerritsen105922 20-03-2014 In de winkel gekocht

CAJE 19-03-2014 Via de website gekocht

Via duidelijke site bestelling geplaatst .

Naast ontvangen offerte tel contact gehad met Platte TV om details en verdere mogelijkheden te bespreken .
Keurige support gehad.
Set door eigen service dienst geleverd en inruil retour mee genomen

Ruim schoots aanwezig.

Aanbeveling
Absoluut een top bedrijf zie mijn motivering.

Extra toelichting
Via internet bij PlatteTv.nl terecht gekomen. Belangrijk was dat er fysieke winkels zijn daar het om een flinke uitgave gaat kun je zelf eerst kijken . Bestelling on line gedaan .Keurige offerte dezelde dag ontvangen en de zaak beklonken middels tel overleg nav offerte. Goede service uitstekend advies gehad , service medewerker heeft ons zelf gebeld. We kijken inmiddels 1 week naar onze 3D UHD TV van Samsung met bijbehorende 3D blu ray speler. Een geweldige kijk en luister ervaring. PlatteTV is een echte aanrader voor een ieder.

francovdp 19-03-2014 Via de website gekocht

Heel makkelijk om afspraken mee te maken

Heel goede service komen hun afspraken na

Assortiment
Zij kunnen hele assortiment van Spectral bestellen

Aanbeveling
Ik zal iedereen aanbevelen. Ik ben zelf geen koper via webwinkels, maar ik had geen gevoel dat ik via web dit gekocht heb. Dit komt omdat ik een product gekocht heb op maat.

Extra toelichting
Ik vind deze winkel goed, nogmaals omdat ik niet het gevoel heb gehad dat ik zaken deed met een webwinkel. Deze mensen denken met je mee en zijn soepel en makkelijk in zaken doen geen absurde betalingsafspraken, zoals andere web winkels. Geweldig resultaat heb ik thuis staan, alsof ik dit heb aangekocht in een fysieke winkel. Ik ben wel in de showroom van SPECTRAL geweest in Harderwijk

Jorgo 105931 18-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Op zoek naar een specifiek product, al snel gevonden bij PlatteTV.nl via Google. Hier was men het goedkoopst, snel af kunnen halen in filiaal Breda.. lekker dichtbij. In volle tevredenheid weer naar huis.

marco dekker1965 18-03-2014

direct contact via mail. binnen uur offerte. open en vriendelijke taal.

jonge medewerkers die wel weten waar het om gaat.

Assortiment
keus genoeg voor ieder wat wils

Aanbeveling
onderhandelen over beste prijs met garantie en service

Fahed - 105980 17-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Netjes geholpen, er wordt goed luistert naar de wensen van de klant. Je kunt er goed onderhandelen over de prijs, dat heb ik elders wel eens anders ervaren.

H.W. Kruijsse 105796 17-03-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via kieskeurig bij PlatteTV.nl uitgekomen, ook kende ik ze al vanuit het centrum van Nijmegen. De eerste indruk is gewoon goed. Heel ruim assortiment, wat een groot pluspunt is op het moment dat je twijfelt tussen diverse toestellen, je wilt ze tenslotte toch fysiek even bekijken.

H Hofman 105805 17-03-2014

Makkelijk in de winkel betalen en later bij het magazijn ophalen.

Klantvriendelijk, en klant gericht.

Assortiment
Er is veel keus op de site en in de winkel, maar ze hebben helaas niet alles wat op de site staat.

Aanbeveling
Heb ik zelfs al een keer gedaan en doe dat zeker weer.