PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6240 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Cosse26906 05-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Kom al jaren bij PlatteTV.nl en ben altijd goed geholpen! Scherpe prijzen en deskundig personeel. Nemen de tijd om je netjes te helpen en voelde totaal geen koop druk. Kort samengevat: Super winkel met super service!

Makken 123064 05-09-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

makkelijk bereikbaar in het centrum van Nijmegen. (voor ons op loopafstand!)

Snel geholpen en de verkoper heeft verstand van zaken. vragen worden dus goed beantwoord.

Assortiment
meer dan genoeg keuze, zowel op de site als in de winkel. overzichtelijke site!

Aanbeveling
het is nog echt een speciaalzaak, niet een algemene electronicawinkel! dus verstand van zaken en meer als genoeg keuze!

Officiele reactie van PlatteTV.nl 05-09-2014

Geachte heer Makken,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij PlatteTV.nl

U heeft een erg mooie keuze gemaakt met de Philips 40PFK5109, mocht u hier na ontvangst nog vragen over hebben dan bent u ten aller tijden van harte welkom.

Nogmaals dank voor uw komst naar onze winkel te Nijmegen en graag weer tot een volgende keer!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

122984 05-09-2014 Via de website gekocht

Gratis parkeren.

Goede uitleg.

Assortiment
Dat wat ik zocht was direct vooradig.

Prima service!

arts119313 04-09-2014 In de winkel gekocht

Dhr. S. van Dijken123075 04-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet kwam ik deze winkel tegen, winkel viel me steeds op omdat ze bij de goedkoopste winkels stonden. We waren toevallig in Nijmegen aan het shoppen en kwamen toen dit filiaal tegen, tegen een goeie aanbieding gelopen en besloten 'm gelijk 'm mee te nemen. Mooie winkel met goeie merken, goeie prijzen. Super geholpen!

Witzand 122567 04-09-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

helaas niet op voorraad in de winkel, maar wel makkelijk gratis thuisbezorgd.

alles netjes en duidelijk uitgelegd.

Assortiment
super assortiment! als je hier niet slaagt slaag je nergens.

Aanbeveling
ik kwam via internet bij plattetv.nl terecht, en het is fijn dan ze naast een webshop ook gewoon een echte winkel hebben met echte verkopers.

RBurgers123082 04-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Wij zijn regelmatig langs gelopen bij Plattetv.nl in de molenstraat. Dus toen wij opzoek waren naar een nieuwe tv hadden wij ze snel gevonden. Tevens was Plattetv.nl ons aangeraden door een vriend. Absoluut goed geholpen in de winkel, zelfs wij als 2 tv leken snapte het volledig. Genoeg tv's opgesteld in de winkel. Winkel kunnen wij aanraden op basis van goede service, groot aanbod en natuurlijk de scherpe prijs!

Hans Braamskamp 122988 04-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Derde aankoop bij PlatteTV.nl, wederom een goede ervaring. Goed geholpen en snelle reactie via de Livechat!

Dhr. de Groot 123053 04-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ideaal om bij winkel te kopen die zowel op internet goed actief is als een grote showroom heeft. Ik kom hier graag terug.

Marianne2014 04-09-2014

Fijne winkel dichtbij huis met een groot assortiment.

Voor een klein bedrag meer en langere garantie op de TV

prima aanbod in TV's.

Aanbeveling
Leuke verkopers, lekker rustig en goede uitleg!

Extra toelichting
Kom kijken en vraag naar extra service of aanbiedingen.

Martin de Vries 122288 04-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via zoeken naar Yamaha modellen uitgekomen bij kieskeurig. En zo weer bij PlatteTV.nl gekomen. Direct online bestelling geplaatst. Aanbod voor het niet meer kunnen leveren* van het bestelde toestel was heel erg goed. *Alleen jammer dat dit niet op de site reeds bekend was.

Muis123057 04-09-2014

Extra toelichting
Perfecte service en goede demonstratie

Corinne123026 04-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
PlatteTV.nl gevonden via verschillende zoeksites. Na eerst telefonisch contact en later per mail, een bezoek gebracht aan de winkkel te Breda. Prima geholpen, goede contructieve antwoorden waar je wat aan hebt. Geen rare verkooppraatjes gewoon eerlijkheid! We komen zeker weer terug!!

Tom 123051 04-09-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Makkelijk op te halen achter de winkel, ondanks dat het midden in het centrum zit!

uitleg was goed, uitgebreid advies.

Assortiment
Goed assortiment, maar helaas niet zo uitgebreid als ik zou willen.

Aanbeveling
goed bereikbaar in Nijmegen, en ook mooie meubels in de aanbieding!

Boltong 123051 04-09-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

In de winkel gaan kijken, en gelukkig alles op voorraad, dus meteen mee kunnen nemen!

Goede uitleg gekregen, voor minder technische mensen ook begrijpbaar!

Assortiment
In alle prijsklassen genoeg keuzes!

Aanbeveling
Het is makkelijk in het centrum, en ze hebben mooie aanbiedingen!

Gubbels122270 04-09-2014

Extra toelichting
ik ken de winkel al een hele tijd uit het winkelcentrum. ik vind de site erg duidelijk en kon alles meteen vinden. ook vind ik het heel fijn dat je bij het winkelcentrum gratis kan parkeren. toen ik in de winkel kwam ben ik prima geholpen. ik werd goed geïnformeerd over het toestel en een cashback actie! de adviseur was erg aardig en duidelijk. ik vind het assortiment van platteTV ruim voldoende je hebt veel keuze uit verschillende producten. ik zou deze winkel zeker aanraden aan iemand anders omdat ik denk dat iedereen hier tot een goede deal kan komen.

Mark 122601 04-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via website gezocht naar Sony 805a. Deze was niet meer op voorraad, maar mooi aanbod gehad met een nieuwe versie van dit jaar. Daarnaast is het Service Pakket dat wordt aangeboden aantrekkelijk.

van dongen 123004 04-09-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Eerst gebeld, mooie aanbieding gekregen voor een open doos model, en meteen op kunnen halen.

allemaal prima.

zat keuze!

Aanbeveling
in dit geval super aanbieding, 100 goedkoper dan bij andere winkels!

Wieleman122993 04-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet hebben we Plattetv.nl gevonden. Vanwege de scherpe prijs en verkrijgbaarheid hebben wij gekozen voor Plattetv.nl in Nijmegen. Zeer goed geholpen in de winkel, duidelijke uitleg. Genoeg verschillende tv's opgesteld in de showroom. Winkel kunnen wij zeker aanraden. Winkel bied meer als dat je zou verwachten van een internet/discount shop!

van den broek 122785 04-09-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Speler werdt voor mij besteld, en netjes zoals afgesproken werd er gemaild toen hij binnen was!

Prima!

Assortiment
in de winkel in ieder geval veel TV's, maar helaas qua blu-ray spelers niet alles staan. gelukkig is de site duidelijk genoeg!

Aanbeveling
ze zijn in voor mij in de buurt, en vaak de goedkoopste!

Jinx1302 03-09-2014 In de winkel gekocht
Doetinchem

Zeer goed te vinden op internet en live chat is ook erg makkelijk

Goed advies en gratis bezorging.

Assortiment
ze bieden een zeer ruim assortiment en wat is zocht kon ik snel vinden

Zeer Zeker!!

jerryvdorp 03-09-2014 In de winkel gekocht
breda

Extra toelichting
goede prijzen en super services.

Barbara Boven 122664 03-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Vriendelijk en zeer snel geholpen. Offerte aanvraag voor inruilen werd snel en correct beantwoord. Prettig mailcontact gehad en we konden het toestel snel afhalen in het gewenste filiaal te Breda!

WJ Bakker 122921 03-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Prettige winkelomgeving te Breda en een goede ontvangst gekregen. Tot dusver prima geholpen, vanochtend gebelt of een bepaald toestel op voorraad was en deze kon ik vanmiddag al afhalen!

Dhr. J. Hoppers 122822 03-09-2014 In de winkel gekocht

Vriendelijk, open cultuur

Aanbeveling
Goed advies,. voldoende keuze en gevoel door een kleine korting dat de verkoper meedenkt met de klant.

Roger 120438 03-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Overzichtelijke en prettige website, waar alles makkelijk te vinden is. Telefonisch besteld en daarna netjes een e-mail ontvangen ter bevestiging. In de winkel te Breda netjes geholpen! De prijzen zijn goed, PlatteTV.nl is de goedkoopste met fysieke winkels en daarnaast hebben zij goede beoordelingen.

Simone122100 03-09-2014

Lekker makkelijk met parkeren

Goed geholpen tot nu toe

Assortiment
Ziet er op het eerste oog goed uit

Extra toelichting
Via internet bij ons uitgekomen, gezocht op een tv en kwam bij ons uit

Rorijs122419 03-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
ik vind het erg makkelijk dat platteTV werkt via kieskeurig ik had meteen het toestel gevonden wat ik wilde hebben. ik vond het fijn dat ik via de telefoon meteen de goede informatie verkreeg. en dat ik de tv in een fysieke winkel kan afhalen. Ik vind dat de service erg goed is ik had vragen over een cam module en werd wel 20 minuten geholpen aan de telefoon ik vind dat de adviseur goed de tijd nam om mij te helpen. ik heb via kieskeurig het toestel gevonden en wist meteen dat ik deze wou dus heb me verder niet heel veel verdiept in de overige toestellen. wel vind ik dat ze een groot aanbod hebben. ik zou deze winkel aanbevelen aan iemand anders omdat ik er vanuit ga dat iedereen wel tot een goede deal kan komen.

Dhr. MAG Spoor 122583 03-09-2014 In de winkel gekocht

Assortiment
Wat ik wilde was er helaas niet, maar wel een mooi alternatief geboden.

Aanbeveling
Assortiment is groot zat, en ben zelf ook hier naar gestuurd. En via Tweakers. Goede koopervaring.

teering122707 02-09-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

goede uitleg we kwamen voor een Samsung tv 6410 en gaan weg met een topmodel 6700

meerdere aankopen hier gedaan

Thomassen122343 02-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Wij wonen zelf in Nijmegen en zijn Plattetv.nl dmv het voorbij lopen tegengekomen. Eens naar binnen gelopen en daar goede uitleg gekregen van de medewerker. Assortiment online en ook in de winkel groot te noemen, genoeg variatie. Winkel kunnen wij aanraden vanwege de goede klantvriendelijkheid en heel groot assortiment. Belangrijke opmerking: Bij andere winkels viel ons op dat het heel erg agressief overkwam qua verkooptechnieken, zo niet bij Plattev.nl, hier vriendelijk en goed geholpen.

122828 de Roozen 02-09-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

de TV was op voorraad dus meteen mee kunnen nemen.

Duidelijke uitleg, goed persoonlijk advies gekregen.

Meer dan voldoende.

Aanbeveling
Ze zitten lekker makkelijk midden in het centrum in Nijmegen, en vergeleken met andere winkels een groot aanbod.

Jurgen122709 02-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Eerdere aankoop gedaan bij PlatteTV.nl Komen weer terug voor de service. Hier word je goed geholpen in tegenstelling tot andere zaken.

Dhr. R.J. de Weert122033 01-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Mooie overzichtelijke website. Duidelijk aan de bovenkant ingedeeld tussen TV, home cinema, accessoires, enz. Ook de winkel heel erg mooi. Ruim en overzichtelijk. Niet zo'n oude muffe winkel als sommige concurrentie. Hier lekker modern en fris. Een 10 PLUS voor de klanttevredenheid en de manier waarop ik ben geholpen! Ik had per ongeluk een verkeerde audioset besteld, gelukkig deed de winkel niet moeilijk en kon ik switchen naar een andere set. Ook fijn dat je kunt laden lossen aan de achterkant van de winkel.

Dijck122659 01-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken de winkel via kieskeurig. ik vind het erg handig dat je dan meteen de specificaties van het product kan bekijken en de prijs kan vergelijken. prima service ik ben al vaker binnengelopen in de winkel en werd dan goed geholpen. ik vind het assortiment ruim voldoende er is genoeg keuze. ik zou deze winkel zeker aanraden aan andere mensen.

Alpha PRO121986 01-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet na aanleiding van reacties op kieskeurig en de prijs kwaliteit verhouding ben ik naar de winkel te Breda gereden en hier mijn nieuwe Sony tv aangeschaft.

Dhr. A Klabbers 122562 01-09-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Locatie is erg goed. De site ziet er goed, makkelijk keuze menu.

Goed!

Assortiment
Zeer uitgebereid. Als je hier geen TV kunt kiezen, dan wil je geen TV.

Joost122555 01-09-2014 In de winkel gekocht

Heel goed geholpen te Breda

Dit is zeker voldoende.

Extra toelichting
Via tweakers en de lg website kwam ik uit bij plattetv.nl. Door de prijs en toch het erkende dealership hebben wij voor deze winkel gekozen. Tevens omdat er een fysieke winkel is hebben we voor deze shop gekozen.

Vanbrandenburg122345 01-09-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet heb ik Plattetv.nl leren kennen. Via google. Vandaag samen met een kennis in de winkel in Nijmegen eens rondgekeken naar een nieuwe tv. Uitstekend advies gekregen in de winkel, duidelijke taal, geen abracadabra. Tevens geluisterd naar een leuke geluidset en deze er ook bij gekocht. Leuk dat we goed kunnen onderhandelen met de medewerker. Nieuwe spullen laten wij thuis installeren door de bezorgdienst. Winkel kunnen wij aanraden aan andere mensen!

Dhr. M. Merkus122568 31-08-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Vaste klant, ik kom hier al een paar jaar. Ik kom hier graag terug door de goeie prijs, we hebben nu 2 TV's tegelijk aangeschaft en daardoor een scherpe prijs kunnen onderhandelen. De website komt snel naar boven bij de vergelijkingssites en Google. Als ik een verbeterpunt mag geven, ik heb in de winkel een offerte laten aanmaken en daarna nog een paar keer gemailt maar dat mailcontact liep iedere keer via een ander persoon. Als dat via iedere via dezelfde persoon kan lopen zou beter zijn.

Hans_brits 31-08-2014 Via de website gekocht

3,5

Aanbeveling
Bedriegers. Truc: email een mooie aanbieding op een oud model. Na betaling is dat model helaas net uitverkocht. En komen ze met een alternatief, en dat is dan net even minder mooi. Is me nu 2 keer gebeurd. Uit 2 ervaringen.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 01-09-2014

Geachte heer Brits,

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over uw bestelling bij PlatteTV.nl

Afgelopen woensdag hebben wij inderdaad een mooie aanbieding in onze nieuwsbrief gehad, deze is door de grote vraag spijtig genoeg helemaal uitverkocht. Dit is dan ook de reden dat wij bij uw bestelling van gisteren (zondag) een nieuwer model aangeboden hebben voor dezelfde prijs.

Jammer genoeg was dit model niet naar uw wensen, wat natuurlijk uw goed recht is.

Wij bieden u onze excuses aan voor het feit dat wij het gewenste artikel niet kunnen leveren, wij hopen dat u de Samsung UE55F9000 toch nog zult vinden.

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Tamara133 31-08-2014 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen

Mocht tv zonder probleem omruilen voor een andere zonder verzendkosten.
Snelle reacties van de medewerkers.

Dhr. G Wilbers 31-08-2014

Goede bereikbaarheid.

Perfect geholpen!

Assortiment
Ook perfect, hadden ook alle accessoires op voorraad.

Aanbeveling
Zou ik zeker doen. Wij kwamen zelf van een andere winkel vandaan, maar uiteindelijk hier gekocht. Mooie prijs kunnen krijgen.

122563 31-08-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

Klantvriendelijk en behulpzaam personeel.

Goede uitleg, extra stukje service in de winkel.

Ruim assortiment.

Een echte aanrader.

Dhr. EGA Schaap 122577 31-08-2014 In de winkel gekocht

Perfecte locatie.

Personeel neemt de tijd. En heeft een luisterend oor!

Assortiment
Audio minder, wel veel online. Vooral veel TV's.

Aanbeveling
Heb al vrienden en familie de winkel aanbevolen.

122446 31-08-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Nadat ik op internet zocht op een LED tv vond ik Plattetv in Nijmegen. De mogelijkheid dat ik mijn oude tv hier in kon ruilen maakte voor mij de doorslag. Direct naar de winkel in Nijmegen gereden en daar een leuke deal gemaakt voor een Samsung tv. Zowel aan de telefoon als in de winkel goed geholpen.

francien69 31-08-2014

yvo was een hele goede uitlegger, en zeer vakkundig

Debons122506 30-08-2014

Extra toelichting
Plattetv.nl zijn wij bij toeval tegengekomen in het centrum van nijmegen. Op schiphol hadden geluisterd naar een leuke set van Harman kardon, bij Plattetv.nl kregen wij een nog leukere set voor een super scherpe prijs aangeboden en hebben besloten deze te kopen. Goed geholpen in de winkel, erg overtuigend zelfs. Heel veel artikelen opgesteld in de winkel, mooie winkel ook. Erg open en toegankelijk.

imminkhuizen 24181 30-08-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

online duidelijk kunnen vinden.

goede duidelijke uitleg gekregen.

Assortiment
online genoeg aanbod, en in de winkel nog meer!

Aanbeveling
de prijs is gunstig, en je kan makkelijk online kijken en in de winkel ophalen.

Reinders122512 30-08-2014

Makkelijk parkeren voor de deur

Tot nu toe nog goed geholpen,

Assortiment
Rustige indeling in de winkel en kun op je gemak een product kiezen

Dit zal ik zeker doen

Extra toelichting
We zijn hier al eerder geweest om een tv te kopen, daarvoor waren we eerst via kieskeurig.nl gekomen