PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20217 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5418 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

ArendT1 27-05-2013

Extra toelichting
Goede adviezen in winkel, gebruik gemaakt van laagste prijsgarantie met goed resultaat! Zeer aan te bevelen. Overzichtelijke winkel met een ruim assortiment. Alle merken zijn makkelijk te vinden. Makkelijk te bereiken per auto, goede parkeergelegenheid. Kortom voor iedereen aan te bevelen!

Maximus2255 27-05-2013

De TV was heel makkelijk te bestellen op de site, afhandeling ging snel, kon de TV dezelfde dag nog ophalen in Nijmegen!

In de winkel nog goed uitleg en advies gekregen over de TV, de verkoper legde alles vriendelijk en duidelijk uit.

Assortiment
Veel keuze op de website en ook in de winkel stonden veel TV's, en dus veel keuze.

Aanbeveling
Echt voor iedereen aan te raden, de website is makkelijk en snel, en ook het personeel in de winkel is behulpzaam en vriendelijk.

Extra toelichting
Eerste keer dat ik iets heb besteld bij PlatteTV.nl, maar zeker rede om terug te komen! service is goed, assortiment is uitgebreid en alles wordt vakkundig en snel afgehandeld!

Sultan Ahmed 27-05-2013

Erg makkelijke winkel, er is altijd wat te regelen met de verkopers en de website is duidelijk en prettig in gebruik.

Je kunt je TV supermakkelijk ophalen, de verkopers leggen de TV zelfs in de auto!

Assortiment
ruim keuze uit alle merken en alle types, en er valt altijd over de prijs te praten.

Aanbeveling
Het is een leuke, vriendelijke en gemakkelijke winkel die altijd bereid is mee te denken en mee te helpen!

Extra toelichting
Ik ken plattetv.nl al langer en ook toen was dit goed bevallen dus genoeg reden om terug te komen. Ook nu een scherpe prijs, dus weer besteld bij Plattetv.nl. voor iedereen een aanrader!

f.westelaken 26-05-2013

Ik heb eerst op internet gezocht op type. Toen via kieskeurig bij plattetv gekomen. Dit vanwege de prijs en ik kon het op vandaag (zondag) komen halen.

Ik heb goede uitleg gekregen van de tv die ik op het oog had, Hiernaast een mooie deal kunnen sluiten.

Assortiment
Het type dat ik wilde was aanwezig maar uiteindelijk gekozen voor een nieuwer type.

Aanbeveling
Vanwege eerder benoemde redenen.

Extra toelichting
Ik heb eerst op internet gezocht op type. Toen via kieskeurig bij plattetv.nl gekomen. Dit vanwege de prijs en ik kon het type vandaag (zondag) komen halen. Ik heb goede uitleg gekregen in de winkel van verkoper Mathew over de tv die ik op het oog had. Hiernaast ook nog een mooie deal kunnen sluiten. Het type dat ik wilde was aanwezig maar uiteindelijk gekozen voor een nieuwere smart tv van Samsung. Ik kom zeker terug.

Dhr. van Haren 77268 26-05-2013

Extra toelichting
Via PlatteTV.nl de Panasonic DMP-BDT320 gezien, aangezien ik dichtbij filiaal Nijmegen woon ben ik even gaan kijken. Eenmaal in de winkel kwam de verkoper met het nieuwste model aan zetten de DMP-BDT330. Hij deed mij een voorstel in combinatie met goede kabels die ik niet kon weigeren. Ik ben uitstekend geholpen, dik tevreden!

WM 22223 24-05-2013

Alles was makkelijk te vinden en snel!

Vriendelijk geholpen! Fijne aanbieding. Personeel was goed te bereiken.

Assortiment
Bomvolle winkel! Keuze zat!

Aanbeveling
Ik kom hier al jaren, liep hier zo binnen en was zo geslaagd. Iedereen kan hier komen

Extra toelichting
Proactieve verkoper (ik kan dit goed relativeren ;) Snel ter zake en ga met een 50" plasma naar huis!

Mevr. D. van Zanten 24-05-2013

Overzichtelijke website, alles makkelijk te vinden, veel informatie

Erg tevreden anders hadden we hier geen TV gekocht

Ruime keus.

Aanbeveling
Zou deze winkel aanraden aan andere mensen. Is ook al 2e keer dat we hier een TV kopen.

marc bloemen 24-05-2013

gratis parkeren

goede uitleg

alles op voorraad

Dhr. C. den Haas 23-05-2013

Was online aan het kijken naar een Harman Kardon home cinema set. Bij deze winkel zag ik dat je hier ook kunt inruilen, online een offerte aangevraagd, wel heel snel op gereageerd

Fijn dat je hier kunt inruilen en dat je ook kunt laden lossen aan de achterkant van de winkel.

Assortiment
Goed assortiment. Ik heb vooral naar audio gekeken.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aanraden aan andere mensen, mits de prijs interessant genoeg is om de afstand te rijden.

MartinUtrecht 23-05-2013

Bijna voor niks gereden van Utrecht naar Arnhem gereden. Is dat 'gemak'?

Verkeerde info vind ik geen service.Daar verwacht ik toch meer van.

Assortiment
Wat assortiment? Ze hebben niks op voorraad ook al vermeld de site anders.

Aanbeveling
Helemaal niet dus. Geen goede ervaring.Gebrek aan klantvriendelijk optreden.

Extra toelichting
Op de site staat vermeld dat ze van alles op voorraad hebben, (filiaal Arnhem) maar daar klopt geen r..t van. ( het artikel dat ik wou, was in ruime mate aanwezig) Bijna voor Jan l.l van Utrecht naar Arnhem gereden. Maar gelukkig toch maar eerst gebeld. Nu ga ik er van uit dat de rest van de service ook beneden peil is, en zijn ze een klant kwijt.

officielereactieplattetv 23-05-2013

Beste Martin,

Allereerst onze welgemeende excuses voor deze vervelende ervaring. Wij willen graag in contact met u komen, om samen toch tot een mooie oplossing te komen

Uiteraard doen wij er alles aan om onze website zo up to date mogelijk te houden. Door drukte wil dit niet altijd even snel lukken.

Ik verneem graag nog van u of dat ik u toch nog ergens mee van dienst kan en mag zijn, we bieden u graag een mooie totaal oplossing.

U kunt mij direct bereiken via contact@platteTV.nl

Maick Bruil

PlatteTV.nl

M. Ebben 22-05-2013

Extra toelichting
Voor Plattetv.nl gekozen omdat deze wederom een van de goedkoopste waren. Ik kende de winkel al van een vorige aankoop die mij toen ook zeer goed bevallen is. Nette winkel en een breed assortiment. Prima geholpen in de winkel. Enige puntje van kritiek is dat de website geen zoek machine heeft. Verder een prima site.

kamphuis2013 20-05-2013

Overzichtelijke website, alles makkelijk te vinden

produkt gelijk mee kunnen nemen

Assortiment
Mooi assortiment alle merken netjes bij elkaar, veel overzichtelijker dan Mediamarkt

Aanbeveling
Netjes en deskundig advies gegeven zeker een aanrader voor vrienden en familie

Extra toelichting
Overzichtelijke website, gratis parkeren, alles op voorraad en goed geholpen

2013mark 20-05-2013

Duidelijk en overzichtelijk

deskundig advies , goede prijzen

groot assortiment van verschillende merken

Aanbeveling
wij gaan onze vrienden vertellen dat ze bij plattetv scherpe prijzen goed advies krijgen

Extra toelichting
website duidelijk netjes gratis parkeren, scherpe prijzen

gerard2013 20-05-2013

duidelijk en overzichtelijk,
alles makkelijk te vinden

op voorraad , goed a en deskundig advies

groot assortiment van verschillende merken

Aanbeveling
door goede prijzen en goede presentatie zou ik familie en kennissen deze winkel adviseren

Extra toelichting
gevonden via google, terecht gekomen bij Platte tv.nl

Dhr. Koninkx 20-05-2013

De uitleg over de mogelijkheden van de TV was erg goed, De winkel in Nijmegen is makkelijk te bereiken en je kunt gemakkelijk de TV achter de winkel ophalen.

Het personeel heeft verstand van zaken, we hebben goed en duidelijk advies gekregen, stukken beter dan bij een concurrent!

Assortiment
De TV was op voorraad (zoals op de site aangegeven), en in de winkel stond genoeg.

Aanbeveling
Het was voor ons een groot voordeel dat je in de winkel langs kan komen, zo weet je toch bij wie je het koopt en krijg je goed avies. onze vorige TV hadden we ook besteld bij PlatteTV.nl besteld, en dit was toen ook goed bevallen.

Extra toelichting
Wij kenden plattetv.nl al van een vorige aankoop en omdat de prijs ook scherp was weer hier besteld. nu ook weer alles naar tevredenheid afgehandeld. De TV stond ergens anders goedkoper online maar we kregen bij plattetv.nl die prijs ook meteen!

Dhr. P. Corbeek 19-05-2013

Fijne winkel. Ook fijn dat je voor bezorg/installatie service kunt kiezen. Je voelt je hier lekker op je gemak. Je kunt ook lekker rondkijken, niet gelijk een verkoper die op je nek springt.

Prima, goeie uitleg gehad. Dit is al mijn 3e TV die ik hier koop, vorige aankopen waren ook goed bevallen. Wat ik heel fijn vindt is dat je hier je oude TV kunt inruilen, dat vindt ik echt een pluspunt.

Assortiment
Heel erg veel keus kwa televies.

Aanbeveling
Ik kom hier binnekort voor m'n kleinzoon ook nog een TV kopen.

Dhr Bolk 19-05-2013

Vorig jaar al een Home cinema set gekocht en net als nu makkelijk mee te nemen. alles verlipe overigens soepel.

Service is goed, aan de telefoon goed geholpen en toen wij met een vraag naar de winkel kwamen werd het meteen uit gezocht.

Assortiment
Onze keuzen was eigenlijk al snel gemaakt, dus over het aanbod kunnen we niet veel zeggen, maar tot nu hadden ze alles wat we nodig hadden op voorraad!

Aanbeveling
We zijn erg goed geholpen, we kregen geen rare blik over onze vragen en we kregen goed advies!

Extra toelichting
Wij kenden plattetv.nl al van uit centrum Nijmegen, en voor ons was het ook belangrijk dat we goed advies kregen. daarom voor plattetv.nl gekozen en er geen spijt van.

r.woort 18-05-2013

Mooie website en tv was makkelijk te vinden en uitgebreide informatie voorhanden.

Telefonisch goed te woord gestaan. Afspraak gemaakt om de tv op te halen. Goed geholpen in de winkel, goed advies, duidelijk en leuk.

Assortiment
Groot assortiment zowel op de website alsook in de winkel staan ruim 100 tv's in Nijmegen!!

Aanbeveling
Combinatie van zeer concurrerende prijs en fijne hulp in de winkel, met goede uitleg kan iedereen aanraden!

Extra toelichting
Zie bovenstaande. Plattetv heeft de zaken goed op orde!

Funky Marky 18-05-2013

Eenvoudig zoeken
veel keuze

Netjes afgerond', ondanks grote order, toch moeten betalen voor ophangen van TV

Alles aanwezig

Aanbeveling
Zeer netjes afgerond, niet in Nijmegen geweest. Alles via e-mail, chat en telefoon afgehandeld

Extra toelichting
* Goede en makkelijke internetsite * inruil mogelijkheid; dit is echt ideaal en een goede rpijs gekregen * makkelijke chat functie * geinteresseerde en hulpzame medewerkers * alles via e-mail, chat en telefoon netjes afgehandeld * goede prijs en combinatiekorting gekregen

Dhr. H. Klok 18-05-2013

Online al wat georienteerd via de website. Uiteindelijk in de winkel een keuze gemaakt.

In de winkel een goed advies gehad. Goed geadviseerd. Fijn dat je aan de achterkant van de winkel bij het magazijn met de auto kunt komen

Assortiment
Groot assortiment. Heel veel keus in de winkel.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen bij andere mensen

Extra toelichting
Deze winkel gevonden via internet, via een prijsvergelijker, ik geloof Kieskeurig.nl

Gerrit19577 18-05-2013

Extra toelichting
Via kieskeurig ben ik op de website van platteTv.nl gekomen, ik wist door google al exact wat ik wou en hier ook op gezocht bij plattetv.nl. Via mail heb ik een zeer nette prijs gekregen voor mijn inruil apparatuur. Hier kreeg ik zeer snel antwoord op via de mail vanuit Arnhem. Toen ik akkoord was heb ik dezelfde dag al een afspraak kunnen maken om de tv te laten leveren! Zeer snelle service! Echter toen ik de tv thuis had gekregen kwam ik er achter dat ik deze toch liever wou neerzetten in plaats van ophangen. Hierna gelijk naar de winkel in Breda gegaan om de beugel te retourneren en hier werd wederom niet moeilijk over gedaan. Kortom een perfecte winkel met goede service en vriendelijk personeel! Echt een aanrader!!

Boss 76596 18-05-2013

goed geholpen

goed bereikbaar en snel

keuze genoeg

Ingmar7718 18-05-2013

Vond de website makkelijk en duidelijk. Chatoptie was ook erg makkelijk.

Snel antwoord op e-mails, winkel Breda prima bereikbaar. Goed geholpen in de winkel.

Assortiment
Prettig dat het toestel in de winkel te bekijken was. Uiteindelijk een mooi inruil bod gekregen op ons oude toestel.

Aanbeveling
Goede en duidelijke service.

Extra toelichting
Zeer tevreden! Goed geholpen, goede prijs gekregen. Top.

Mw.tewitt 17-05-2013

gratis parkeren

Goed advies. denkt goed mee en luistert goed

Assortiment
Ruim assortiment van alle merken

Aanbeveling
Ook op aanraden van iemand anders hier terecht gekomen

Extra toelichting
op aanraden van kennis op internet gekeken bij plattetv. uiteindelijk naar de winkel in Doetinchem gegaan om te kijken. erg goed advies en goede keuze kunnen maken. kon de tv meteen meenemen

Raets76571 17-05-2013

Snelle reactie op de e-mail via de website van Plattetv.nl - Duidelijkheid naar verwijzing waar je moet zijn met vragen. En snelle reactie per telefoon. En uiteindelijk een heel goede uitleg in de winkel - duidelijk taal.

Assortiment
Ruim! Goede merken veel keuze en goede mogelijkheid voor vergelijken.

Zeker te adviseren!

Anoniem 17-05-2013

Extra toelichting
Ben in de winkel in Breda geweest. Winkel zeer goed bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid. Zeer goede uitleg in winkel gekregen. Helaas was het model wat ik zocht niet meer beschikbaar en leverbaar. Kreeg daarop een mooi aanbod van de verkoper. Kortom mooie winkel, goede service en goede uitleg in de winkel! Nu voorzien van een complete en mooie set! Zelfs de TV werd in de auto gezet door de verkoper! Aanrader!

Ekkebus 17-05-2013

Gratis parkeren, overzichtelijke website

Omruil garantie, goed advies, aan huis service

Assortiment
groot assortiment van alle verschillende merken, scherpe prijzen

Aanbeveling
Vanwege goed en deskundig advies stuur ik iedereen naar deze showroom

Extra toelichting
Ben via de site bij plattetv doetinchem terecht gekomen. diverse malen terug geweest maar elke keer "Top Service!! ga zo Door!!

J. van Meel 17-05-2013

We konden de website en de winkel erg gemakkelijk vinden en hij was goed navigeerbaar.

Voornamelijk op basis van klantvriendelijkheid en tegemoetkomingen, waaronder ook een zeer scherpe prijs.

Assortiment
Het assortiment is gewoon goed. Erg uitgebreid maar naar aanleiding van je keuze is er meer dan voldoende beschikbaar.

Aanbeveling
Tot dusver zou ik de winkel zeker aanraden bij vrienden en familie. Enkel de afhandeling van eventuele storingen en defecten zouden we op basis hiervan moeten afwachten

Extra toelichting
De TV besteld bij PlatteTV.nl. Via een vergelijk website zijn we hier terecht gekomen.

Dhr. van Vliet 17-05-2013

PlatteTV.nl heeft meerdere locaties dus genoeg keuze om op te halen, en de site was ook gemakkelijk in gebruik.

Uitleg in de winkel was perfect, en omdat het model waar ik voor kwam er niet meer was heb ik een superscherpe prijs gekregen voor de opvolger!

Assortiment
Eigenlijk heel simpel; ze hebben alles!

Aanbeveling
de prijs is goed, al helemaal in verhouding met de kwaliteit die er geboden word. Ook in de winkel word je goed geholpen.

Extra toelichting
Via kieskeurig bij plattetv.nl terecht gekomen voor de 55ES8000, echter bleek deze later niet meer voor die prijs beschikbaar. in eerste instantie dus jammer, maar daar voor terug heb ik wel een superscherpe prijs gekregen voor de 55F8000. In de winkel ook goed geholpen, goed advies gekregen voor de beugel en de service. ik kon de TV meteen achter inladen en mee nemen.

Kevin118 17-05-2013

Extra toelichting
Enorm goede prijzen bij Platte TV! Winkel ziet er netjes uit, goede woonkamer indeling en alles is uidelijk te vinden per merk. Erg fijn dat er een fysieke winkel is waar je heen kunt om de producten te bekijken. Mocht er iets kapot gaan kan je hier ook altijd terug komen voor service. Verkoper geeft goede informatie over de toestellen, kortom zeker aan te raden!

Andrebuijs 16-05-2013

Ik keek op de website en ik had wat twijfels, daarna besloten op de chat te gaan. Dit werkte erg simpel.

Had dit echt totaal niet verwacht. Ik had in eerste instantie een goedkopere televisie besteld, deze was niet meer voorradig en ik kreeg toen een duurder toestel voor dezelfde prijs!

Assortiment
Ruime keuze, goed assortiment.

Aanbeveling
Goede prijzen en het gemak van afhalen. Je bent niet altijd verplicht om producten te laten versturen.

Extra toelichting
Goede service, goede prijzen.

Bakx 76566 16-05-2013

Navigatie van de site kan beter. Maar uiteindelijk kunnen vinden wat ik zocht. Mis de mogelijkheid van Vergelijken.

Per product goede uitleg gehad voor het vergelijken van producten.

Meer dan voldoende keuze

Aanbeveling
Heb het zelf ook via via.

Extra toelichting
Uiteindelijk in de winkel te Breda goede uitleg gehad en fijn dat je het kan bekijken in Kamerindeling.

Gwen01 16-05-2013

Extra toelichting
Bestellen ging makkelijk, goede service in de winkel! Prima parkeergelegenheid, recht voor de deur zodat je niet ver hoeft te lopen met grote dozen. Kortom hier komen we graag terug!

Max77777 16-05-2013

Extra toelichting
Via mijn vader te horen gekregen dat platteTv.nl goede prijzen hadden en snelle levering. Ook hier hoef je geen aanbetaling te doen als je iets besteld en dit vind ik ook zeer handig! Toen mijn bestelling in Breda klaar stond om afgehaald te worden en ben hier telefonisch van op de hoogte gebracht. Zeer nette service en aardige verkopers! ga er eens kijken zou ik zeggen!!

Cohen76356 15-05-2013

Duidelijk alle informatie kunnen vinden.

Keuze genoeg. Bijna te veel

Aanbeveling
Door de goede service en uitleg zeer zeker aan te bevelen.

Extra toelichting
Duidelijk alle informatie kunnen vinden. Door niet al te duidelijke vermelding van openingstijden veel aan het bellen geweest. Uiteindelijk toch iemand aan de telefoon gehad en toen goed geholpen!! Keuze genoeg. Bijna te veel. Door de goede service en uitleg zeer zeker aan te bevelen.

HarryJGC 14-05-2013

In eerste instantie bleek mijn originele bestelling (LG 32LM620S) niet leverbaar ondanks dat er voldoende voorraad zou moeten zijn volgens de website. Als alternatief kon ik een nieuwer model krijgen voor de zelfde aanschafprijs. Prima oplossing, de levering werd verder correct en snel uitgevoerd. Reactie op verzonden Emails was vrijwel direct, prima!

Dhr. S. Willems 14-05-2013

Ik kwam deze winkel tegen hier in Nijmegen, ik woon hier zelf vlakbij.

In de winkel een goed advies gekregen van verkoper -, hij heeft goed de tijd voor me genomen en een mooie offerte voor me gemaakt.

Bewust gekozen voor een winkel die ook een echte fysieke winkel heeft, ik koop liever niet bij een shop die alleen een webshop heeft.

Website goed in orde, helder. Ik heb via de website informatie opgezocht van deze TV.

Mevr. W. Evers 14-05-2013

Ik ken deze winkel nog van mijn vorige aankoop, toen hier ook naar tevredenheid gekocht.

Voor deze nieuwe TV weer gelijk bij PlatteTV.nl gaan kijken, online ook wat rondgekeken maar uiteindelijk weer bij deze winkel terecht gekomen.

Gekozen voor deze winkel omdat
- deze winkel in mijn woonplaats is
- omdat je in deze winkel de TV ook spelend kunt zien
- om de goede service
- en de scherpe prijs

Website goed in orde. Duidelijk.

Winkel goed in orde, mooi assortiment, goed geholpen

PALVB 75882 14-05-2013

Aankoop bij Plattetv.nl; Prettig contact; capabele personeel en plezierige verkoop; gratis parkeren en wordt helemaal gratis aan huis geleverd!

Hulst111 14-05-2013

TV gekocht bij Plattetv.nl.

Ik kende Plattetv.nl al, mijn ouders hebben hier ook naar volle tevredenheid een tv gekocht.

Website bekeken, ziet er goed uit! Overzichtelijk genoeg!

Telefonisch contact gezocht met Plattetv.nl, hier een goede voorlichting en mooie prijsopgave gekregen. In de winkel vandaag nog meer tv's bekeken en na advies van de verkoper toch voor een Samsung gekozen.

TV wordt thuisbezorgd volgende week, dus geen gesjouw!

R van Gaal 13-05-2013

TV gekocht voor mijn zoontje via Plattetv

De winkel heb ik ook gevonden via kieskeurig. Ook kende ik de winkel al van een vorige aankoop.

De website zit goed in elkaar, kon zo vinden wat ik zocht.

In de winkel weer goed geholpen en goed advies gekregen. Kon de tv zo meenemen!

Doef2013 13-05-2013

Bekent met de winkel , vaker dan een keer geweest.
Website duidelijk , overzichtelijk, voorraden worden goed aangegeven.
Uitgebreid assortiment van de aangeboden artikelen.
Goed en deskundig advies.

M. Verstege 13-05-2013

Heb bij deze winkel al vaker televiesies gekocht, iedere keer na tevredenheid. Voor de deze nieuwe TV direct weer bij PlatteTV.nl gaan kijken, daarna ook nog even bij andere winkels maar toch bij PlatteTV.nl uitgekomen.

Reden dat ik weer bij PlatteTV.nl uitkwam is de goeie prijs en de vele keuze die ze hier hebben. Service gelukkig nog nooit nodig gehad.

Website goed in orde, veel informatie.

Goed geholpen in de winkel bij het afhalen.

TheoSpaan 13-05-2013

Duidelijk en overzichtelijke website. Gratis parkeren ideaal! Toestel kon ik direct meenemen. Schoonmaaksetje tegen een goede prijs meegekregen. Top!

wichard1777 13-05-2013

Via kieskeurig.nl gezocht naar een Bose home-cinema systeem. Na beluisteren in de winkel uitgekomen op de Bose 1SR. De website is duidelijk en overzichtelijk, service in de winkel is uitstekend. Al met al een tevreden klant die zeker terug gaat komen.

JR Wirschell 12-05-2013

Vriendelijk personeel, goede service en natuurlijk niet te vergeten een leuke korting. Website was overzichtelijk. Ben prima geholpen en kom hier zeker terug. Uiteindelijk via de site besteld en ben erg tevreden over de hele ervaring.

THP.Dulmen 12-05-2013

Duidelijke website. ook ten opzichte van andere internet aanbieders.Goed bereikbaar met voldoende gratis parkeer gelegenheid. goed advies in de winkel en producten konden meteen mee.

Mario 76063 11-05-2013

Duidelijke website, met relevante info. Mis op de website de mogelijkheid om op schermgrootte te selecteren. Verder hele goede uitleg over de producten c.q. begeleiding bij aankoop in de winkel!
Product op voorraad: kon direct meenemen en genieten daarna.

DickvanBork 11-05-2013

Mooie overzichtelijke website. Goed advies en vriendelijk geholpen.
heel erg fijn dat je je oude televisie kan inruilen.

Henk 75723 11-05-2013

Vriendelijk duidelijk en bovenal eerlijkheid.
Goed te bereiken en gratis parkeren.
Scherpe prijzen en eerlijk advies.