PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20231 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5420 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

W.V. 79202 13-06-2013

Goede website, vind alles eigenlijk heel goed

Dik in orde, zeer aan te raden en goede hulp!

Assortiment
Meer kan de winkel niet in haha!

Aanbeveling
Dik tevreden, mooie winkel en er wordt echt de tijd voor je genomen, wat ik erg prettig vond!

Extra toelichting
Mooie winkel, ruim assortiment (bomvolle winkel) en nemen echt de tijd voor je. Heel erg tevreden

Dhr. Y. Niemeijer 13-06-2013

Gemak en service goed in orde. Fijn dat TV direct op voorraad is en dat ie ook nog eens gratis bezorgd kan worden

Mooie winkel, mooi assortiment

Extra toelichting
Ik werk zelf ook in een winkel hier in het centrum vandaar dat ik PlatteTV.nl ken Leuke aanbieding voor dit mooie toestel

R.J.P. van de Fliert 13-06-2013

Ik heb de TV besteld bij PlatteTV.nl vanwege het gemak. Het bestellen en online vergelijken van de diverse toestellen ging vrij gemakkelijk.

De service is top! Uiteindelijk is PlatteTV.nl me goed tegemoet gekomen toen ik de TV persé moest hebben voor mijn ouders, ik kon hem afhalen in Nijmegen en ben blij dat ze een uitzondering voor mij hebben gemaakt.

Assortiment
PlatteTV.nl heeft een zeer uitgebreid assortiment waar voldoende keuze is.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanraden bij vrienden en familie op basis van de service en klantvriendelijkheid.

F.G. 79143 12-06-2013

Prima geholpen en duidelijk uitleg

Geboden service meer dan voldoende!

Assortiment
Ruim voldoende assortiment, veel keuze!

Aanbeveling
Binnen mijn kenniskring wordt altijd positief gereageerd, dus ik ook

Gelijk meenemen, helemaal goed

F. Donkers 12-06-2013

Eerst online bij PlatteTV.nl gekeken en vervolgens in het filiaal van Nijmegen geslaagd.

De service is super! Zeer vriendelijk geholpen, een 10 met een griffel!

Assortiment
Het assortiment is erg ruim waardoor er voldoende keuze is. Samen met de verkoopadviseur bij een model uitgekomen die zeer naar smaak is.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker bij vrienden en familie aanraden, puur op basis van service en vriendelijkheid.

remcovaneck 12-06-2013

dat moge duidelijk zijn: vanachter de pc kun je een uitgebreid online gesprek voeren met een medewerker.

In eerste instantie was mij een levertijd van 4 dagen beloofd, echter konden ze dat niet waar maken ivm vertraging geleverde goederen door leverancier. Ik werd netje gebeld, zelfs door de persoon vd chat.

Er zijn genoeg modellen.

Aanbeveling
Qua prijs kan ik PlatteTV.nl zeker aanbevelen. Wat ik persoonlijk zelf gedaan heb: eerst naar een echte winkel en diverse modellen bekeken (om kwaliteitsverschil te toetsen)en daarna op internet een eigen vergelijkingsonderzoek gedaan, toen kwam ik bij PlatteTV.nl uit.

Dhr. T. Brouwer 12-06-2013

Via internet deze winkel gevonden. Gebeld naar filiaal Nijmegen, netjes geholpen telefonisch.

Mooie website, overzichtelijk.

Assortiment
Nette winkel in Nijmegen, veel keus kwa TV's. Groter assortiment dan de meeste winkels.

Aanbeveling
Zou deze winkel zeker aanraden aan andere mensen.

Alles in orde!

FredvanNus 11-06-2013

goede site veel produkt informatie

Al eerder hier geweest altijd goede service gehad. Goed bereikbaar

Assortiment
Groot assortiment van alle bekende top merken

Aanbeveling
We gan het door vertellen aan familie en vrienden

Deskunidig advies , alles op voorraad, gratis parkeren ,

J Brink - Janssen 11-06-2013

Makkelijk te vinden & fijn het gratis pakeren

prima geholpen

Assortiment
alles op voorraad wat ik nodig had

Extra toelichting
Naar wat rond kijken op het internet kwam ik deze winkel tegen , leek me een betrouwbare winkel en dicht in de buurt , dag vast de moeite waar even te kijken , Kwam in de winkel om te kijken wat ze allemaal hadden , en werd vriendelijk en netjes te woord gestaan door de medewerkers , ze weten hier wel waar ze over praten en hebben mij overtuigd , heb een mooie tv gekocht en ze kwamen Zelfs gratis bezorgen en aansluiten , ik kom hier zeker weten terug , prima winkel zeker een aanrader !!

FransJ1982 11-06-2013

Extra toelichting
Vriendelijk personeel, helpen je graag en verstand van zaken. De bose cinemate 2 sr en philips ambilight tv paste niet in de auto. Hun boden aan om meteen achter ons aan te rijden om bij ons thuis te leveren. Super dus!

Dhr. R. Reek 11-06-2013

Extra toelichting
Via Kieskeurig bij PlatteTV.nl terecht gekomen, ben in de winkel gaan kijken voor de nieuwste Samsung TV. Met de vriendelijke verkoper een mooie deal gesloten. Ik ben netjes geholpen.

Dhr Soyler 11-06-2013

Goed geholpen, alles wordt snel afgehandeld.

Het was een cadeautje en hij werdt dus extra netjes ingepakt!

Assortiment
Ruim assortiment, ze hebben van alles wat voor elke prijsklasse!

Aanbeveling
Ik hoor zelf van kennissen ook alleen maar goede verhalen over plattetv.nl, dus genoeg reden om te bestellen!

Hout 77561 10-06-2013

Extra toelichting
Plattetv.nl gevonden via kennis en vergelijking sites. Snelle reactie via de mail en telefonisch. En nette afhandeling. Juiste advies bij aankoop. Waaronder garantie.

Bjorn de Theije 10-06-2013

In mijn eigen woonomgeving in de buurt, maar ook in heel Nederland!

Medewerkers hebben verstand van zaken en komen met open eerlijke adviezen

Vanalles de goede merken

Tenzile 78811 09-06-2013

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over de service. De medewerker denkt met je mee. Dat was zeer positief. Vergeleken met de Media Markt ben ik als koning behandeld!!

Ruud & Jetty 09-06-2013

Extra toelichting
1 op 1 klantbediening is erg fijn. Website erg goed, alleen een vergelijkingsfunctie zou erg handig zijn. Keurig geholpen in de winkel, er word de tijd voor je genomen en je kunt in alle rust de producten bekijken. Erg goede service, erg tevreden klant!

Corduwener 08-06-2013

Gratis parkeren, ideaal!

Deskundig advies.

Gratis verzending.

Aanbeveling
Goed advies gekregen waarbij de tijd werd genomen om verschillende producten te demonstreren, top!

Extra toelichting
Goede prijs/kwaliteitverhouding. Kortom ik kom hier nog een keer terug.

RB77599 08-06-2013

Extra toelichting
Zoekend naar de F8000 van Samsung kwam ik op Plattetv.nl. De aanleiding om offerte aan te vragen was vanwege de inruil mogelijkheid. Reactie was super snel en naar tevredenheid. Door snelle reactie en aantrekkelijke inruil naar de winkel gegaan om te daadwerkelijk te vergelijken.

Zeeuw78260 08-06-2013

Gewoon een goede website.

Extra toelichting
Ik zocht een TV zonder Smart. Vooral gewoon beeldscherm en groot. LG had al de voorkeur omdat ik hiermee al bekend was. Via een collega op de hoogte gebracht van Plattetv.nl en toen gaan kijken. Contact via e-mail gehad en was zeer positief. Informatie op de site duidelijk en overzichtelijk.

Gabie 08-06-2013

Extra toelichting
Netjes en snel geholpen. Personeel van de winkel legt zelfs de aangeschafte televisie en bbq in de auto! Top service.

Veelen 78738 08-06-2013

Verheul 78363 08-06-2013

In de buurt van Doetinchem, dat is erg handig voor mij. Vroeger reedt ik namelijk naar Arnhem voor afhalen.

Goeie service bij Plattetv.nl, een mailtje gekregen dat het toestel niet op vrije voorraad was, maar binnen een week zou binnenkomen. De volgende dag was die al binnen en kon ik hem afhalen. TOP

Assortiment
Ruime keuze, al meerdere producten bij Plattetv.nl aangeschaft. Mooie showroom in Doetinchem

Aanbeveling
Plattetv.nl heeft alles wat u nodig heeft bij het aanschaffen van een nieuwe tv of home cinema set.

D. van Duuren 08-06-2013

Direct antwoord op de vragen via de chat, tevens via mail snel antwoord gehad

Direct op voorraad dus meteen meenemen, toestel werd gereserveerd via de chat

Extra toelichting
Direct antwoord op de vragen via de chat, tevens via mail snel antwoord gehad. Direct op voorraad dus meteen meenemen, toestel werd gereserveerd via de chat. Goed assortiment, vond direct wat ik zocht, wel jammer dat ik niet echt kon sorteren op maat. Ik kreeg deze winkel aanbevolen via een vriend die hier ook gekocht heeft, en dit is zeer terecht. ook ik ga deze winkel zeker weer verder aanbevelen

Nijman 78219 08-06-2013

Plattetv.nl zit in de buurt van Aalte, waar ik zelf vandaan kom. Makkelijk, want daarvoor hoef ik niet naar Arnhem.

Service van Plattetb.nl is gewoon uitstekend. Kabel gekocht in de winkel, wij dachten dat die wel zou passen, maar helaas. Mail gestuurd naar Plattetv.nl dat deze gewoon voor een langere omgeruild kon worden.

Assortiment
De showroom in Doetinchem heeft genoeg staan om een keus te kunnen maken bij aanschaf van een nieuwe tv.

Aanbeveling
In grote mate aangezien Plattetv.nl alles verkoopt en een goede service levert.

buurstede 08-06-2013

Extra toelichting
Plattetv.nl gevonden via google door te zoeken naar de onkyo versterker. Verschillende prijzen met elkaar vergeleken. En duidelijk product informatie op de website kunnen vinden. Door de prijs en mogelijkheid van afhalen de bestelling plaatst. Dit geeft een stukje vertrouwen

outvorst 08-06-2013

Plattetv gevonden via Internet, Bose soundlink op voorraad in Nijmegen. Deze vanmiddag na een mooie Rolling stones demonstratie aangeschaft.

Leuke demo, rollings stones klinken perfect! Tevens heel goedkoop.

Assortiment
Veel tv's in de winkel en Bose!

w1946end 08-06-2013

Duidelijke website met uitgebreide omschrijving van het artikel.

Ik had nog een vraag en die is door de verkoper Tim snel via de mail beantwoord. Vriendelijk en behulpzaam.

Genoeg keuze.

Aanbeveling
Fijne service, vriendelijke verkoper.
Ook de bezorging is prima geregeld, je wordt steeds via de telefoon en mail op de hoogte gehouden.

Extra toelichting
De algehele beoordeling: ik vind de winkel prima. Geen klachten.

Frank1304 07-06-2013

Bestellen ging vrij makkelijk. Uiteindelijk bleek dat het bedrijf bij ons in de woonplaats was en hebben we hem opgehaald

De aanbieding was dat je de oude tv kon inruilen. Laat me u verrassen stond er zelfs te lezen. En we waren verrast want we kregen geen korting ondanks dat wij bijna dezelfde tv hadden dan die ze in de etalage als blikvanger hadden neergezet. Viel zogenaamd buiten de korting. Toen ik achteraf (mijn vrouw heeft de tv gekocht) bezwaar maakte vertelde de verkoper dat hij korting had gegeven op de HDMI kabel. Stond niet op de bon en de kabel van 50cm. koste 50 euro. Op mijn schriftelijke bezwaren is verder niet gereageerd

Assortiment
Lang niet alles was voorradig ondanks dat dit niet op de website stond

Aanbeveling
Ik was juist vanwege de inruilactie naar dit bedrijf gegaan maar gezien de service en de afhandeling zou ik dit bedrijf niemand aanraden

Extra toelichting
Je wordt gelokt naar dit bedrijf vanwege een inruilactie die ze in de praktijk niet nakomen. Op herhaalde klachten van mij kant wordt niet inhoudelijk gereageerd

officielereactieplattetv 08-06-2013

Beste Frank,

Vervelend om te moeten vernemen dat u niet helemaal tevreden bent over uw aankoop bij PlatteTV.nl

Het zou inderdaad zo kunnen zijn dat een bepaald model zo ontzettend scherp geprijsd staat dat er weinig tot geen ruimte is voor een inruilkorting, echter proberen wij er natuurlijk altijd samen met u uit te komen.

Zou u mij even uw ordernummer willen toesturen? Dit kan naar contact@plattetv.nl. We gaan dan samen overleggen hoe we uw ontevreden gevoel kunnen wegnemen.

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim Swens
PlatteTV.nl

frans 2013 07-06-2013

Makkelijk top 5 van best verkochte toestellen

Assortiment
Heel groot assortiment van alle merken

Aanbeveling
aan vrienden en familie door vertellen

gratis parkeren,scherpe prijzen , goed advies ,op voorraad

Niekenilse 07-06-2013

Betrouwbare site , scherpe prijzen en makkelijk te vinden, duidelijk dat er showroom en winkels zijn.

Goede service met verkoop

Assortiment
Groot assortiment, duidelijk per merk gesorteerd

Aanbeveling
Gaat het door vertellen aan vrienden en familie

Extra toelichting
gratis parkeren, scherpe prijzen, deskundig advies op voorraad

niek1981 07-06-2013

mooie site en makkelijk alles te vinden

Goed telefonisch contant gehad, netjes terug gebeld

ruim assortiment van alle merken

Aanbeveling
ik ga het door vertellen aan alle vrienden en familie

Extra toelichting
Goed en deskundig advies, scherpe prijzen , gratis parkeren

10harry13 07-06-2013

Goede duidelijke ,overzichtelijke site

telfonisch en email contact snel en goed

ruim assortiment van alle merken

Aanbeveling
ik vertel het door aan vrienden en familie

Extra toelichting
gratis parkeren , scherpe prijzen, op voorraad , goed en deskundig advies

Dhr. Ebbers 07-06-2013

Goed geholpen, de verkoper (Liewe) is duidelijk en deskundig!

Ergens anders op internet een hele scherpe aanbieding gezien voor de TV die ik had bekeken, en na veel rekenen kon de verkoper NOG een scherpere aanbieding maken!

Assortiment
Alles waar ik naar op zoek was was op voorraad!

Aanbeveling
Ik heb platteTV.nl leren kennen via een kennis en ik kan ze zeker weer aanraden.

Dhr brandsteder 07-06-2013

Duidelijke website, makkelijk te bestellen, en later contact verliep ook goed.

Helaas was de TV die ik had besteld niet meer op voorraad, maar ik kreeg daar op wel een mooi alternatief aangeboden voor een scherpe prijs!

Assortiment
Ruim assortiment, meer dan ik had verwacht, ook in de winkel stond meer dan ik dacht!

Aanbeveling
Goede service & goede prijs, mijn broer gaat binnenkort ook een keer langs! ;)

S. Rutten 07-06-2013

Middels een offerte een scherpe prijs aangevraagd via de website.

De service is goed, steeds vriendelijk tewoord gestaan en goed geholpen.

Assortiment
Het assortiment is zeer ruim, hier een goede keuze gemaakt en dankzij de inruilmogelijkheid tot een betaalbare oplossing gekomen.

Aanbeveling
Op basis van de goede service en de scherpe prijzen zou ik PlatteTV.nl zeker aanraden bij vrienden, familie en kennissen.

H. Raben 07-06-2013

Duidelijk site, en ook in de winkel duidelijk en goed geholpen.

De TV die ik zocht was helaas niet meer vrij op voorraad, maar ik kreeg wel een keurige prijs voor een alternatief toestel.

Prima!

Aanbeveling
Al vaker hier spullen gekocht en de prijs is altijd goed dus ik kom er vanzelf weer terug!

10wenting13 07-06-2013

Extra toelichting
ruime keus in TV-assortiment. goede uitleg op mijn vragen. zeer vriendelik geholpen met prettig advies. aan buitenzijde van pand bent u wat moeilijk vindbaar.

jamielesser 07-06-2013

3,5

ik wacht nog steeds op mijn order.
na 5x bellen blijkt nu de tv pas bij hun in het magazijn binnen te komen. terwijl mij steeds vertelt is dat hij morgen zou arriveren.

Aanbeveling
koop hier nooit, geen service en slecht communicatie.

slechte service en communicatie

officielereactieplattetv 08-06-2013

Geachte heer Lesser,

Vervelend om te horen dat uw bestelling bij PlatteTV.nl zo moeizaam verloopt, dat is uiteraard niet de bedoeling.

Zou u mij even uw ordernummer willen toesturen? Ik zoek dan uit waar dit fout gaat en neem contact met u op voor een passende oplossing.

Ik zie uw reactie graag tegemoet op contact@platteTV.nl.

Tim Swens
PlatteTV

Edwin161970 06-06-2013

zeer overzichtelijk en alles makkelijk te vinden

Telefonisch Doetinchem goed te bereiken

Assortiment
Keuze voldoende van alle bekende merken

Aanbeveling
Ik zal het aan iedereen door vertellen

Extra toelichting
Gratis parkeren tv op voorraad , scherpe prijzen, mooie site

Dhr. F. van Kolck 06-06-2013

Ik kende deze winkel al hier uit de stad. Vorige week hier al een mooie Samsung TV gekocht. Mijn Bose Cinemate liep niet helemaal gechroom met deze niewue TV dus vandaar dat ik behoefte kreeg aan een nieuwe soundbar.

Online een offerte aangevraagd, werd lekker snel op gereageerd. Helemaal tevreden over.

Aanbeveling
Voor deze winkel gekozen ivm zowel goeie prijs als zowel goeie service.

Ingen 74245 06-06-2013

Extra toelichting
Snelle service, en goede prijzen.

13 tjiefke10 05-06-2013

duidelijk en overzichtelijke site

goed geholpen in winkel

Assortiment
ruim assortiment van alle bekende merken

Aanbeveling
Ik ga het aan al mijn vrienden en familie vertellen

Extra toelichting
Goed advies in de winkel , gratis parkeren, scerpe prijzen

B. Reijnen 05-06-2013

Dhr. I.J. langeveld 04-06-2013

Ik heb een tijdje in Nijmegen gewoond, vandaar dat ik deze winkel tegenkwam. Kwam deze winkel nu weer tegen via Google toen ik op dit typenummer zocht.

Gisteravond online order geplaatst, werd direct sochtends opgepakt.

Assortiment
Ruim assortiment TV's hier in filiaal Nijmegen. Een van de betere winkels, en ook nog eens betaalbaar.

Aanbeveling
Vriendelijk en eerlijke verkopers hier.

wStevens 03-06-2013

Al eerder goede ervaring met Plattetv.nl gehad. Ook nu kon ik de tv voor mijn schoonouders snel vinden online.

Zeer goed geholpen door de verkoper. Leuke en goede uitleg gehad, alles duidelijk geworden wat ik wilde weten. Tevens goed advies gehad voor het aansluiten. TV wordt kosteloos thuisbezorgd.

Assortiment
Dit is een makkelijke... Enorm assortiment! Tevens in de winkel Nijmegen ontzettend veel tv's, waar het haast onmogelijk is om de perfecte tv niet te vinden.

Aanbeveling
Deze winkel heb ik dus al aangeraden aan mijn schoonouders, en dan weet je dat het goed moet zijn.. Tevens zullen mijn schoonouders de winkel nu ook aanbevelen.

dirtygerty 02-06-2013

besteld, betaald, bevestigd via mail, verzonden

na verzending maakte de postbezorger een fout. leverde op verkeerde adres. ze hebben het zelf opgelost. helemaal top.

super klantvriendelijkheid

Extra toelichting
post bezorging ging niet goed. was geen fout van plattetv. ze hebben het wel opgelopen. hadden tevens de laagste prijs.

10willievanharen13 01-06-2013

heel duidelijk en overzichtelijk alles makkelijk te vinden

ik kan altijd naar de winkel toe komen met vragen

Assortiment
Ruim assortiment alles netjes per merk bij elkaar

Aanbeveling
ik ga het door vertellen aan familie

Extra toelichting
Goed advies eerst voor grotere gekozen 55inch na goede uitleg voor het nieuwe topmodel van samsung gekozen. Super goede prijs na inruil van mijn oude lcd tv .

van Rijsewijk 01-06-2013

Website duidelijk en relatief makkelijk contact gehad per telefoon.

Goed geholpen aan de telefoon en in de winkel.

Assortiment
Ruim voldoende, ze kunnen eigenlijk alles leveren, en de TV kon ik de volgende dag al ophalen.

Aanbeveling
Over het algemeen tevreden (tot nu toe), goed en duidelijk geholpen.

Extra toelichting
Ik had via via al gehoord van plattetv.nl, en contact verliep snel en makkelijk. Voor mij was het ook belangrijk dat het gewoon een fysieke winkel is, dan weet je tenminste waar je het koopt.

Dhr. B Dijkstra 01-06-2013

Site zag er overzichtelijk uit en gaf een nette indruk. Het was makkelijk om hier informatie te winnen.

Ze zijn van alle gemakken voorzien. Goede website, maar ook fijn personeel in de winkel. Ook daar ben ik goed en snel geholpen.

Assortiment
Ik wist al dat ik voor een Sony wilde gaan, maar er is zeker genoeg om uit te kiezen. Je ziet door de bomen bijna het bos niet meer.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanraden omdat ik gewoon een goede ervaring heb gehad en andere mogen dat van mij ook ervaren.

Extra toelichting
Alles bij elkaar gewoon top geholpen en ben een blije klant met een mooie TV thuis.

Dhr. D De Vries 01-06-2013

De site is een beetje druk en ik mis de uitgebreide zoekfuntie.

Snel, toegankelijk en deskundig.

Assortiment
Groot assortiment. Alles is te krijgen, bijne té veel.

Aanbeveling
Goede ervaring, er staan specialisten in de winkel en dat is erg fijn.

Extra toelichting
Goede algemene ervaring. En ik kom hier graag weer.