PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6677 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Bert 142583 05-02-2015 In de winkel gekocht
Breda

Alles verliep snel en vlot. Website informatie werd snel weergegeven.

Perfect geholpen, vlot snel en duidelijk.

Assortiment
De 9 is omdat ik wat tussentypes miste, zodat ik deze kon vergelijken. Verder een goed assortiment.

Aanbeveling
De mate van aanbeveling geef ik zeker een 10. Mijn beoordeling deel ik graag met anderen!

Sino 142264 05-02-2015

Duidelijk en overzichtelijke website vind ik, als ik wat nodig heb zoek ik geregeld op de website van PlatteTV.

Geen enkele klacht, ik word altijd goed geholpen.

Assortiment
Ik vind het assortiment ruim voldoende, wat ik zoek kan ik altijd vinden bij PlatteTV.nl

Aanbeveling
Als er iemand is die iets nodig heeft, verwijs ik deze persoon altijd door naar PlatteTV.nl

GWA Koops 141778 04-02-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
We waren al eens eerder in de winkel in Nijmegen geweest. Online naar de televisie gezocht en toen vanwege de scherpe prijs en gunstige ligging hier uitgekomen. Ook hier hadden ze het model dat wij zochten. Ook via de website de chat gebruikt, dit werkte goed. Vooral ook omdat ik specifieke vragen had over de certificering. Hoewel is naar dit model gezocht heb vindt ik het assortiment ruim en is het meer dan voldoende. Ook zouden we net als we in het verleden al eens gedaan hebben PlatteTV.nl aanbevelen bij vrienden en familie. Vooral dus vanwege de scherpe prijzen en goede service.

Dhr. R Ariens 142424 04-02-2015 In de winkel gekocht

Site zag er goed uit.

Goede service, snel geholpen. Geen lange verhalen.

Assortiment
Als je kijkt wat er aan platte TV's is, dan is dat in overvloed.

Aanbeveling
Tweede keer dat ik hier koop. Ik vind via internet kopen prima, maar vind het erg fijn dat er ook een winkel bij is. Goede combinatie van prijs, kwaliteit en service.

19532015 04-02-2015

ruime winkel,parkeren recht voor de voordeur

prima advies tv wordt in de auto gelegd.

Assortiment
veel merken die terplaatse te vergelijken zijn.

Aanbeveling
vlotte bediening,veel keuze tegen concurerende prijzen.

Extra toelichting
Het is een zaak om weer terug naar toe te gaan en aan te bevelen.

GVE141281 04-02-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet bij PLatteTV uitgekomen, ik zocht op een tv en via een zoek site kwam ik bij Plattetv uit

Dhr. M. Bovenkamp 142380 04-02-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Netjes, komt professioneel over. Stond achter bij het magazijn ook goed aangegeven.

Netjes geholpen.

Dhr. R. van Gemert142414 04-02-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken deze winkel hier uit de stad, ik werkte hier vlakbij. Via internet verschillende soundbars en home cinema's vergeleken, daarna naar de filiaal gegaan om 'm te besluiteren en te zien. Stond hier demostratieklaar. Website compleet en makkelijk in gebruik. In de winkel een hele ruime keus, alles demonstratieklaar. Fijn dat ie op voorraad is en dus gelijk mee te nemen is en fijn dat je hier achter met de auto kunt komen voor laden lossen.

M. Rutten 142387 04-02-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Vanuit het centrum van Nijmegen kennen we de winkel. Maar ook via internet. Ook de chat gebruikt, die was wel snel maar werkte voor mij toch niet helemaal naar wens. De service tot nu toe in de winkel is goed, de after sales moeten we nog afwachten. Het assortiment is erg breed, er is meer dan voldoende keuze. Ook zou ik de winkel aanbevelen voor vrienden en familie vanwege mijn goede ervaring.

fhuijsmans 04-02-2015 In de winkel gekocht
breda

winkel is eenvoudig te bereiken met voldoende gratis parkeergelegenheid.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Had bij de aankoop wel meer kennis en uitleg van de verkoper verwacht.

Extra toelichting
ben ruim tevreden op de manier waarop je wordt geholpen.

DeniseErik 04-02-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke site en toegankelijke Klantenservice / Livechat. Werkt perfect, goeie service!

Aanbeveling
Ik zal deze winkel zeker aanbevelen bij anderen.

van der pol 142277 04-02-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

In de winkel in Nijmegen helaas tegen verwachting niet direct op voorraad, verwachte levertijd was 4 dagen, maar onverwachts toch dezelfde dag nog binnen en op kunnen halen!

de verkoper had kennis van zaken, duidelijke uitleg gerelateerd tot wat ik er mee ga doen. ook nog iets met de prijs gedaan i.v.m. lagere prijs bij de concurrent!

voldoende.

Aanbeveling
dit was niet de eerste aankoop, en altijd tevreden geweest!

Officiele reactie van PlatteTV.nl 04-02-2015

Beste heer van der Pol,

Bedankt voor het delen van uw ervaring in onze winkel te Nijmegen.

Goed om te horen dat onze collega Liewe u goed advies heeft gegeven en u samen met hem tot een mooie keuze bent gekomen.

Wij wensen u heel veel plezier van de mooie Sony TV en indien u nog vragen heeft bent u altijd van harte welkom!

GVD141655 03-02-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via familie uitgekomen bij PlatteTV, goede service dus daarom kom ik terug

Ter Burg 142329 03-02-2015

Is gemakkelijk te vinden en de website is heel goed. Wij komen hier nooit op Presikhaaf.

Ik kwam voor een andere tv, maar ging met iets anders weg. Erg goede verkoopster, eerlijk en betrouwbaar

Assortiment
Ruime sortering. Veel keuze.

Prettig geholpen

Hoe142274 03-02-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
eerder al contact gehad via de website zowel telefonisch als via de mail, keurig en snel antwoord gekregen op mijn vragen. vervolgens vandaag naar de winkel gegaan en daar een uitgebreid en professioneel advies gekregen zodat ik de juiste keuze kon maken. Ik zal deze winkel dan ook zeker aanraden

Manders 142304 03-02-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Meteen mee kunnen nemen en parkeerkosten worden gedekt!

Goed geholpen, aardige verkoper, wekte vertrouwen in zijn uitleg.

Assortiment
het is eerder te veel dan te weinig! voor mij staat er meer dan voldoende.

Aanbeveling
Ik ben eigenlijk helemaal tevreden, maar ik weet natuurlijk niet hoe het bij andere winkels is. vergeleken met de winkel waar ik mijn vorige TV gehaald heb zou ik deze winkel meer aanraden!

Kuster 141609 03-02-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

ruime openingstijden in Nijmegen.

Goed geholpen in de winkel, duidelijke uitleg gekregen. toen het apparaat binnen was netjes meteen even laten weten. (zelfs nog na sluitingstijd!)

Assortiment
heel positief, makkelijk via de site informatie kunnen krijgen, en makkelijk via de winkel kunnen bestellen.

Aanbeveling
zeker aan te raden, vanwege bovenstaande punten. Professioneel en kordaat geholpen.

Extra toelichting
Je wordt er snel geholpen, je hoeft niet lang te wachten op een verkoper!

Snij142261 03-02-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Zeer goede service en snelle reactietijd via mail. Goede aanbieding gehad en een goed advies gegeven

Dhr. A Berentsen 142207 03-02-2015

Prima site, goed toegankelijk.

Ben altijd goed geholpen door Michael.

Assortiment
Er staan genoeg mooie dingen in de winkel. Laatst hier ook een grote UHD Samsung gekocht.

O. Witte 141804 03-02-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
We zijn al een keer eerder in de winkel geweest om te orienteren, destijds netjes geholpen en ze garandeerde de beste prijs. We hadden thuis al huiswerk gedaan waardoor we in de winkel niet hoefde te zoeken. De service in Nijmegen hebben wij als snel en professioneel ervaren. Het assortiment hebben we niet echt naar gekeken, er was enorm veel keuze maar we wisten al waarvoor we moesten komen. Ook zouden we PlatteTv.nl aanbevelen bij vrienden en familie.

Berg141946 02-02-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Via kieskeurig kwamen wij voor het zoeken naar een Jura Koffiezetter direct op PlatteTV.nl terecht, de website vinden wij goed en overzichtelijk

De bereidbaarheid van de van de verkoper om diverse apparaten even te demonstreren en uit te leggen hebben wij als erg fijn ervaren

Assortiment
Het assortiment van zowel de winkel als de website is super je hopeft eigenlijk niet meer naar een andere winkel toe

Aanbeveling
Wij zouden zeker onze vrienden en kennissen aanraden om naar plattetv.nl te gaan

Dhr. J. Ferwerda142192 02-02-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
We kennen deze winkel al langer qua naam hier uit de stad. Online veel TV's vergeleken via de website en uiteindelijk weer naar de winkel toegegaan. Omdat PlatteTV het goedkoopst is en hier ook direct op voorraad. Mooie winkel hier in Nijmegen, je kunt hier de verschillen goed vergelijken. Het staat hier mooi soort bij soort zodat je makkelijk kunt vergelijken, dus formaten en prijsklasse staan bij elkaar. Goed geholpen door de verkoper.

Sijbren.J 140932 02-02-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Super gave TV gekocht voor een schitterende prijs. Uitstekend geholpen!

Dhr. D. Hubers 142047 02-02-2015

Locatie van de winkel is perfect, midden in het centrum.

Goed geholpen.

Assortiment
Kwamen specifiek binnen voor Sonos. Play1 wel meteen op voorraad, maar de Playbar helaas leveringsproblemen, dus kunnen we niet meteen mee nemen.

Dhr. J.P. Pardoel142210 02-02-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik heb wel vaker bij deze winkel spullen gekocht, iedere keer naar tevredenheid. Ik kom hier graag terug door de leuke kortingen. Ruim assortiment in de winkel. Goed geholpen in de winkel. Ik zou deze winkel aanbevelen bij andere mensen door de goeie kortingen en de goeie service.

burgers141644 02-02-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

mooie site alles makkelijk te vinden

op voorraad, goede uitleg, prima gewoon weg

Assortiment
mooi ruim assortiment, alles duidelijk te zien

Otero 141936 02-02-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Direct mee kunnen in de winkel!

goed geholpen in Nijmegen, duidelijke uitleg gekregen.

Assortiment
Meer dan de concurrent! online ook veel keuze en in de winkel ook goed opgesteld.

Aanbeveling
de prijs is toch het belangrijkste, en hier is de prijs erg goed!

Nieuwpoort72 01-02-2015 In de winkel gekocht

4,5

Telefoon wordt niet opgenomen, nog op het landelijk nummer nog bij de winkel, op emails wordt niet gereageerd.
Leveringsbevestiging vind niet plaats. Alleen op chat wordt goed gereageerd, maar als je doorvraagd wordt aangegeven dat een verkoper contact op gaat nemen....die dat vervolgens niet doet. (Order 140701)

Aanbeveling
Er zijn ketens met meer kans op service, producten zijn prima, maar als consument in 2015 wil je gewoon weten waar je aan toe bent en ook in contact kunnen komen bij vragen.
In de winkel werd de LG 47LB650V aangeraden waar ik een magic remote bij aan moest schaffen terwijl dit gratis is bij de LB670V!

Extra toelichting
Service is niet goed, er wordt ook niet aangekondigd dat er een BTwvrij actie aan komt (dag nadat ik mijn product kocht). Iets beter product voor minder wordt niet actief aangeboden. Er wordt ook niet duidelijk gemaakt wanneer je je product mag verwachten.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 02-02-2015

Beste heer Nieuwpoort,

Zojuist hebben wij over deze kwestie telefonische contact gehad waarbij we samen tot een goede oplossing gekomen zijn voor dit probleem.

Door een super drukke zondag die filiaal Breda gisteren gehad heeft, heeft mijn collega inderdaad spijtig genoeg niet de mogelijkheid gehad om contact met u op te nemen. Nogmaals onze excuses hiervoor.

Wij wensen u heel veel plezier van uw mooie aankopen en graag tot een volgende keer.

Nieuwpoort72 03-02-2015

Contact gehad met de webshop en inmiddels tot overenstemming gekomen. Ik wacht nog op uitlevering van de playbar, als deze ook binnen is zal ik de aanbeveling naar boven bijstellen.

sanchez141294 01-02-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

makkelijk, goede zoekfunctie , mooie lay out

goede uitleg, tv op voorraad

Assortiment
breed, van alle merken wat en voordelig

RA75 31-01-2015 Via de website gekocht

3,7

Online shop vooraad indicatie is niet up to date,product niet op vooraad voor 24 uur levering

Geen bevestigings mail van order, ookniet na betaling van product, ook geen levering na 2 dagen ter wijl aangegeven levering binnen 24 uur. Nog steeds in afwachting van mail en product.

Aanbeveling
Zeker geen aankoop doen op de online shop als je het product binnen 24 uur wilt.

Extra toelichting
Ik heb zelf een mail gestuurt aan het angegeven mailadress die ik zag bij een ander rieview van online aankoop.Tot heden geen reactie op mijn mail. Vaak wordt er aangegeven dat een product vooradig is om je te verleid en om het te kopen.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 01-02-2015

Beste "RA75",

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over de afhandeling van uw bestelling, dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Ik heb u zojuist getracht te bellen om een en ander door te spreken alleen was u niet in de gelegenheid mij te woord te staan.

Uw bestelling heb ik bekeken en ik zie dat uw betaling op de 29e na 18.00 uur bevestigd is, deze is op de 30e direct aan u verzonden en is volgens het PostNL systeem ook al bij u afgeleverd.

Daarnaast heb ik uiteraard eventjes bekeken of uw mailtje is aangekomen maar moet tot de conclusie komen dat wij deze helaas echt niet ontvangen hebben, anders hadden wij deze zeker direct beantwoord.

Hopelijk mag u veel plezier hebben van de aangekochte CI module, graag tot een volgende keer.

Fijne zondag gewenst.

Gunst141786 31-01-2015 In de winkel gekocht

Gratis parkeren

Duidelijk en enthousiast, kennis van zaken

Assortiment
Genoeg keuze in de winkel soms zelfs teveel!

Zou ik aanbevelen

Extra toelichting
We kwamen heel specifiek binnen lopen voor een model wat we gezien hadden op internet, helaas was dit toestel niet op voorraad zoals de site aangaf. Na advies van de verkoper hebben we voor een actueler model gekozen

Jager141741 31-01-2015 In de winkel gekocht

Gratis parkeren

Goed geholpen

Ruime keuze

Makkelijk bereikbaar

Extra toelichting
Ik kwam specifiek naar aanleiding van de website een nieuwe tv kopen, na advies van de verkoper ben ik met een betere tv voor hetzelfde geld naar huis gegaan!

Schoots 140662 31-01-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

via de telefoon makkelijk contact gehad, en in de winkel in Nijmegen alles af kunnen ronden.

Erg persoonlijk geholpen, ze staan open voor ideeën en denken mee in oplossingen.

Assortiment
In kleine modellen worden er helaas sowieso niet veel gemaakt, maar wat er gemaakt wordt hebben ze! in de winkel in Nijmegen erg veel staan, meer dan genoeg keuze.

Aanbeveling
zeker aan te raden, ze hebben een persoonlijk aanpak, je wordt prettig geholpen en een ruim aanbod!

L.S. Cohen 30-01-2015 In de winkel gekocht
doesburg

De winkel is vrijwel "naast de deur"

Vriendelijke hulp en geduld bij problemen met installatie en in bedrijf nemen.

Assortiment
Er was een ruime keus; we wisten wat onze randvoorwaarden waren

Aanbeveling
Vriendelijke bediening, deskundig personeel.

28865 30-01-2015 In de winkel gekocht
doesburg

Dat wat ik zocht is op voorraad.

Vlotte service.

Ruime keuze.

Prima winkel!

Dhr. W Loeff 141566 30-01-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Perfecte locatie. Auto op de Molenpoort, je loopt de parkeergarage en je staat voor de deur.

Goed geholpen.

Assortiment
Waar ik naar opzoek was hadden ze ook in winkel.

korenhof141559 30-01-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

makkelijk, alles snel te vinden

goed, snel advies

van alle merken wat,

Grootenboer 141302 30-01-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Meteen mee kunnen nemen, en makkelijk achter de winkel in Nijmegen op kunnen halen.

Vriendelijk geholpen, en ook nog kunnen onderhandelen over de prijs!

Assortiment
Overzichtelijke opstelling in de winkel in Nijmegen, en een ruim aanbod!

Aanbeveling
het is een goede winkel, en de prijzen zijn scherp!

bjorn141464 30-01-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

goede prijs voor een ultra HD scherm , meedenkend in prijs en kwaliteit

prima

Aanbeveling
via via hier terecht gekomen

Dhr. G Lamers 141446 29-01-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Locatie van de winkel is prettig. Mooi in het centrum en je kunt ook makkelijk met de auto achter bij het magazijn komen.

Prettige verkoper. Niet te opdringerig en goede uitleg.

Assortiment
Assortiment TV's is zeer ruim.

Dhr. N Witteveen 141431 29-01-2015

Goede site. Gebruik altijd jullie site en kieskeurig. En kom origineel uit Nijmegen.

Prima geholpen.

Uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Hier al vaker dingen gekocht, ook onderdelen. Altijd goede ervaring.

Dams 141017 29-01-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

snelle reactie via de mail, niet lang hoeven wachten op antwoorden, zelfs in de avond ondanks een wisseling van contactpersoon toch duidelijke en snel contact.

niet hoeven wachten bij het afhalen in de winkel in Nijmegen, ook nog even de set kunnen horen, goede demomuziek!

Assortiment
er staat in ieder geval veel in Nijmegen!

Aanbeveling
de service online in combinatie met het gemak van een winkel is erg aan te aanbevelen!

Dhr. N. van Beelen141404 29-01-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken deze winkel deze winkel hier uit de stad, daarnaast kwam ik de winkel heel veel online tegen bij mijn speurtocht naar een nieuwe TV. Tevens kreeg ik de winkel door een vriend van me getipt. Ik ken de winkel via allerlei wegen dus :) Overzichtelijke website en makkelijk in gebruik. In de winkel een zeer assortiment in TV's en alle merken, ze hebben ook allerlei geluidssystemen. Ik zou deze winkel aanbevelen bij andere mensen ivm de ruime keuzen en het assortiment, zowel in prijs als in kwaliteit. Super fijn dat ik de TV ook direct kan meenemen, genoeg op voorraad!

Dhr. OM Starmans 141293 29-01-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Ken de winkel van langs lopen in de stad.

Heel goed geholpen.

Assortiment
Uitgebreid heel breed assortiment.

Aanbeveling
Als vrienden een TV nodig hebben dan stuur ik ze meteen even langs.

Derksen 140420 29-01-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

op voorraad en dus direct mee kunnen nemen in Nijmegen!

een speciale aanbieding die in de winkel geprijsd stond was helaas niet meer beschikbaar, maar alsnog een scherp aanbod gekregen! goed geholpen, duidelijke uitleg.

Assortiment
Volgens mij hebben ze in Nijmegen alles wel staan, en ook makkelijk uit te testen!

Aanbeveling
Goed bereikbaar, uitgebreid assortiment, makkelijk parkeren in de buurt, een scherpe prijs en erg klantvriendelijk!

B Arends 141352 29-01-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ben al een keer eerder binnen gelopen bij Plattetv.nl, Goed geholpen. Vandaag nogmaals terug gegaan en de knoop doorgehakt na goed advies. TV laat ik gratis thuisbezorgen. Assortiment is groot, veel veschil! Winkel kan ik aanraden!

Dhr. J. de Bie 140784 29-01-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Site en locatie is goed.

Fijn dat je en een site hebt maar ook nog een fysieke winkel waar je naartoe kunt.

van Betuw 141022 29-01-2015 In de winkel gekocht

Gigantisch geholpen

Snelle levering

Ruime keus

Extra toelichting
Via chat en mail contact gehad met PlatteTV. En via mail was het super vanwege de snelheid en dat je alles onder elkaar hebt staan zodat je alles rustig kunt doornemen. Uiteindelijk mooi bod gehad en akkoort.

Henk 141279 29-01-2015 In de winkel gekocht
Doetinchem

Hartstikke mooie, overzichtelijke site. lekker snel!

met name chatservice erg handig en snel

Assortiment
erg verrast over wat er allemaal in het assortiment zit.

Aanbeveling
Goed overzicht en ruime voorraad.

Extra toelichting
Altijd leuk om even rond te kijken op de site.

Dhr. HMLM Manders 140948 29-01-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Site zag er goed uit. Rijden in Nijmegen als je niet bekend bent is wel wat minder makkelijk.

Aan de telefoon uitstekend geholpen en heb daardoor uiteindelijk ook hier gekocht. Ook in de winkel daarna alles goed uitgelegd en er wordt de tijd genomen.