PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

S Timmers101453 29-01-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Makkelijk tv kiezen vanwege goed advies van de medewerker.

Goed geholpen, fijne service

Assortiment
Genoeg tv's, erg breed. Mijn juiste tv stond ertussen!

Aanbeveling
Ja absoluut aan te raden. Vanwege goede prijs/kwaliteit verhouding!

De Groot101402 29-01-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Makkelijk uitzoeken, een goede soundbar die ik zocht stond mooi opgesteld in de winkel.

Alle merken mooi gerangschikt in de winkel.

Goed geholpen door de medewerker.

Assortiment
Meer dan groot assortiment: Tv's, soundbars, echt alles.

Aanbeveling
Vanwege de duidelijkheid in de winkel v.w.b. merken en assortiment en goede prijzen icm goede service.

Kenan 101447 29-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik schaf vaker producten aan bij Platte TV Breda. Ik word altijd perfect geholpen, men neemt de tijd voor mij en is behulpzaam. Men is flexibel qua combinatieaanbiedingen. Als je in je omgeving opzoek bent naar een product, ga dan eerst eens bij PlatteTV kijken! Perfect, maar geen standaard advies.

Diba 101410 29-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via kennis bij Plattetv gekomen. Die was te spreken over hun dus nu zelf ook hier een tv aangeschaft. Bestelling en prijs service, alles ging snel!

Gubbels101409 29-01-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Vandaag de 2e aankoop bij Plattetv.nl in Nijmegen gedaan. 2x goed geholpen.

Goed geholpen, geen rare praatjes.

Heel veel tv's

Aanbeveling
Ja winkel kan ik zeker aanraden. Op basis goede service en scherpe prijzen, mooie combi!

KarinaSchomt 29-01-2014

Dhr. RCG Meerstadt 29-01-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Ben erg vriendelijk geholpen.

Assortiment
Ik kwam voor een CD-speler, dat zie je eigenlijk nergens meer. Maar hier hadden ze zelfs dat nog. Er staat erg veel in de winkel.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanraden, goede ervaring.

Sean 101201 28-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via een collega terecht gekomen bij PlatteTV.nl. Prettig chatcontact gehad, mooie combinatieprijs gekregen. Snelle reacties gehad. Fijn is dat het vrij parkeren is bij het filiaal te Breda, winkel ziet er goed en professioneel uit!

DenBoer100591 28-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Gezocht naar een nieuwe TV. Uitgekomen op PlatteTV waar we uiteindelijk een prijsopgave hebben gekregen. Mailcontact ging erg vlot, zelfs tot 22uur 's avonds! In de winkel netjes geholpen, kennis van de producten. Kortom erg tevreden!

Ronnie 101352 28-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede bereikbaarheid, overzichtelijke winkel en er word netjes de tijd genomen voor de klant!

Carammela 28-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via kieskeurig ben ik uitgekomen bij PlatteTv.nl toen ik op zoek was naar de 40F7000 van Samsung. Hierdoor naar de winkel te Breda gereden en hier het toestel meegenomen.

Dhr. J. van Abbe 99698 28-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik heb nu nog een beeldbuis TV. We hadden bij een andere webshop een Samsung TV besteld maar kreeg bericht dat ze 'm toch niet konden leveren. Heb toen telefonisch contact opgenomen met PlatteTV en daar een scherpe aanbieding gekregen en daar toen op ingegaan. Netjes en vriendelijk geholpen. Meer dan voldoende uitleg gehad. Website goed in orde, overzichtelijk. Nette winkel in Nijmegen, heel veel keuze.

Dhr. R. Nelissen101006 28-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
We hebben al een keer eerder een aankoop bij PlatteTV gedaan, was goed bevallen. Online had ik me al georienteerd op de Soundtouch 20, toen via Kieskeurig.nl deze winkel weer tegengekomen. Weer voor deze winkel gekozen ivm de goeie service en de prijs. De vorige keer hadden we een defect aan een dockingstation, die is toen in de winkel direct opgeruild voor een nieuwe. Goeie service Goed geholpen door de verkoper

Dhr. J. de Vos101242 27-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Mijn 2e aankoop bij PlatteTV, 4 jaar geleden bij dezelfde verkoper ook een TV gekocht. Dat toestel ruil ik nu weer in, heb een goeie prijs kunnen onderhandelen. Website goed in orde, veel informatie. Mooie overzichtelijke winkel, veel keuze. Heel goed geholpen door de verkoper!

Jannie53 27-01-2014

De site is duidelijk en geeft de informatie die ik zocht

Service is goed, zowel via internet als in de winkel.

Assortiment
Het assortiment in de winkel is groot, maar net het type waar ik op uit was, was niet in de showroom aanwezig. Maar het is ook niet haalbaar om alle types ten toon te stellen.

Zeer prettig geholpen.

Extra toelichting
Ik heb eerst online gechat met een medewerker en ben daarna in Breda het product op wezen halen. Via de chat werd ik snel en correct "te woord gestaan" en de service in de winkel was ook optimaal. De medewerker was zeer vriendelijk en gaf goede informatie.

Dhr. H. van Summeren101203 27-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Dit is mijn 2e aankoop bij PlatteTV.nl. Weer voor deze winkel gekozen omdat ze een combinatie winkel+internet hebben, daarnaast is het prijstechnisch heel goed en kan ik hier toestellen live zien. Daarnaast wou ik het toestel direct hebben en was hij hier direct op voorraad, daar was ik blij om. Minpuntje aan de website is dat je niet kunt filteren op eigenschappen zoals beeldformaat, prijsklasse of bijv FULLHD. Verder is website wel in orde met alle accessoires ed Goed geholpen door de verkoper

H. Bruning - 100289 27-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Super goed geholpen! Hele nette prijs, direct uit voorraad leverbaar.

JRetera 100991 27-01-2014

Extra toelichting
Omdat ik tijdens mijn vorige aanschaf ben ik wederom teruggekomen bij PlatteTV.nl. Steeds vriendelijk te woord gestaan door de diverse mensen. De zoekfuncties op de website mis ik, dit zijn wel wat verbeterpunten, gelukkig wordt hier aan gewerkt. Op basis prijs, aanbod en de nette afhandeling zou ik zeker bij PlatteTV.nl blijven kopen.

ljkb 27-01-2014 Via de website gekocht

2,8

Nadat ik bij een andere webwinkel een bestelling heb geannuleerd ivm met loze beloftes over voorraad e.d. vond ik de panasonic tv 39inch bij plattetv. Leuk, online chatten met de klantenservice.. Ik wilde zeker weten dat het toestel op voorraad was en heb dit nadrukkelijk gevraagd aan de medewerker en als ik de tv op dat moment zou bestellen de t.v. ook twee dagen later zou ontvangen..
Dit was zeer zeker het geval. Later die dag, ontving ik een mailtje, helaas de panasonic was toch niet op voorraad en zou medio de week daarop binnenkomen. Wat over en weer gemail, en ik besluit te wachten. Een halve week verder zoek ik contact met de platte tv, hoe het zit met de tv, en ja ze verwachten hem de 15de. Dus dan komt ie mijn kant op...Alles wat kwam geen mail en al helemaal geen tv. Een paar dagen maar weer gechat met de verkoper, hoe het zat met mijn bestelling.. Helaas, de uitlevering staat weer een week later.. Waarom krijg ik dat niet te horen??? Maar goed, de verkoper deed mij een voorstel dat ik een 42 inch mocht ontvangen in plaats van de 39 inch voor dezelfde prijs. Goed aanbod, ik vraag hem dit in orde te maken en vraag hem 2 keer, wanneer deze dan binnenkomt. “Uiterlijk woensdag....”. Oke, ik meld nog dat ik moet werken en dat ik iemand regel die de tv voor mij in ontvangst kan nemen.
En nee hoor, weer geen tv.... Geen track&trace code dus het toestel is helemaal niet verzonden. Toen had ik het wel gehad met Tim en heb weer een mailtje gestuurd, nu niet via de chat maar de algemene mail.., ik heb mijn verhaal gedaan en aangegeven dat ik er helemaal klaar mee was. Binnen een half uur, had ik reactie dat de panasonic was verzonden en wel een 42 inch.
En nu is hij inderdaad de volgende dag binnen gekomen.

Verder zal het een goede winkel zijn, maar als iets niet op voorraad is blijft het stil aan hun kant, je moet zelf contact blijven zoeken, want van hun hoor je niks. Zo'n online chat is ideaal, maar maak wel waar wat je zegt...

Deze is best dubbel, want het aanbod van de 42inch is in orde, maar wat betreft de loze beloftes over leverdatum's is bar slecht.

Assortiment
Als het op voorraad aankomt, zou ik het niet geloven wat de site aangeeft..

Aanbeveling
Niet, ik heb 2 weken moeten wachten op een tv terwijl hij toch op voorraad zou zijn?? Wie wil nu wachten op iets wat niet komt, dat wil ik niet op mijn geweten hebben..

Zie bovenstaand.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 26-01-2014

Geachte mevrouw Kramer,

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over het verloop van uw bestelling bij PlatteTV.nl

Doordat Panasonic alle kleuren uit deze serie hetzelfde typenummer heeft gegeven is er in eerste instantie inderdaad vanuit ons een foutief advies gegeven, de zwarte kleur bleek inderdaad niet leverbaar te zijn maar de zilveren en witten wel welke wij dan ook direct hebben aangeboden voor dezelfde prijs.

In overleg met u hebben we genoteerd dat u wacht op de uitlevering van de zwarten variant, toen ook deze uitgesteld is in levering hebben wij u de grotere en duurdere variant voor dezelfde prijs aangeboden.

Deze is diezelfde dag nog voor u besteld bij de leverancier, welke deze woensdag bij ons heeft uitgeleverd waarna wij uw bestelling direct verzonden hebben.

Wij betreuren dat we de 39inch variant niet binnen de getoonde termijn hebben kunnen leveren maar hopen dat u alsnog tevreden bent met de Panasonic TX-L42E6.

Nogmaals onze excuses en graag tot een volgende keer.

Tim
Team PlatteTV.nl

W. Strik 101087 27-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Vorig jaar hebben we naar tevredenheid bij PlatteTV.nl een home cinema systeem aangeschaft, nu weer teruggekeerd voor onze televisie. In principe steeds goed contact gehad, voor via de mail. Helaas onze laatste mail niet beantwoord gekregen, vandaar dat we nu direct onze aanschaf doen in de winkel. Wat ons betreft is het assortiment ruim voldoende. We zouden vrienden etc aanbevelen naar PlatteTV.nl te gaan vanwege de prijs en het warme contact.

CHeuvel100881 27-01-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Online een tv uitgezocht en hiervoor naar Plattetv.nl in Nijmegen gebeld. Daar telefonisch een nog mooiere aanbieding gekregen. Hierop ingegaan.

Goed geholpen aan de telefoon en in de winkel door dezelfde medewerker. Goed advies gekregen.

Assortiment
Groot assortiment, er staan ontelbaar veel tv's in de winkel.

Aanbeveling
Ja. Op basis van scherpe prijs , keurige service!

Smit 101045 27-01-2014

de Livechat was super en parkeren is gratis.

Goed advies gekregen voor een tv

Prima in orde

Aanbeveling
Ivm service zeker aan te raden

Alles is gezegd. Wat hier boven staat. Zijn helemaal tevreden

Leander100898 26-01-2014

Extra toelichting
Via Kieskeurig gezocht op een typenummer van een TV. Kwam bij PlatteTV uit, waar het toestel wat ik zocht nog op voorraad was! Gemakkelijk pakeren voor de deur, ideaal! Cool idee dat er soort van woonkamers zijn gemaakt. Hierdoor krijg je een goed beeld van hoe de TV thuis oogt. Niet te kolossaal, erg overzichtelijk. Super tevreden!

van Steen 100624 26-01-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Het telefonisch contact verliep soepel, en ook de afhandeling in de winkel ging soepel.

Je wordt altijd netjes te woord gestaan, en correct geholpen.

Assortiment
In de winkel is er in ieder geval keuze genoeg!

Aanbeveling
de prijs was voor ons natuurlijk belangrijk, ze hebben en ruim assortiment, en vriendelijk personeel.

JCMvandeBraak 26-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via mijn zoon terechtgekomen bij PlatteTV. Goede prijzen en goede service. Zeker een aanrader!

Bert 100985 26-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via bekende aanbevolen om bij PlatteTV te gaan kijken. Overzichtelijke en nette winkel, goede service en prima geholpen.

JHolla 26-01-2014

De winkel is overzichtelijk, het nodigde mij uit om even te komen kijken. Zo van, kom even een kop koffie drinken.

Ik kon het apparaat direct meenemen. Zeer gemakkelijk. Dit is tot nu toe bij al mijn aankopen het geval geweest.

Assortiment
Ik heb verschillende apparaten gekocht. Ik ben altijd geslaagd bij de zaak.

Aanbeveling
Natuurlijk kom ik terug. Ook voor een praatje.

kreutzveld 26-01-2014 Via de website gekocht

Dezelfde dag gebracht!

kreeg een aardige verkoper aan de deur ipv een chagerijnige koerier.

Extra toelichting
de beste prijs en het snelst geleverd. Wat wil je nog meer?

skrets 26-01-2014 In de winkel gekocht
Breda

Mijn vorige aankoop was helaas stuk gegaan en was niet meer te repareren volgens de fabrikant. I.V.M. garantie heb ik een mooie en een goed vergelijkbaar toestel gekregen van plattetv.nl.

Ruime keuze aan TV's.

Aanbeveling
Klantvriendelijk, goede service, geen opdringerige verkopers.

deunk101007 26-01-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

goed geholpen goede uitleg en scherpe prijzen

uitgebreid

op voorraad, gratis parkeren

M. Pijnenborg 101061 25-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet bij PlatteTV.nl uitgekomen. Op toestel gezocht via kieskeurig, platteTV.nl viel op door de reviews en de scherpe prijs. Goede service tot nu toe, snelle reactie op mails en goed in de winkel geholpen. Ook in de winkel van Nijmegen uitgebreid assortiment, vanalles wat staan. Tot nu toe zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Dhr. I. Moolenaar101055 25-01-2014

Extra toelichting
3e TV die we bij PlatteTV hebben gekocht, komen altijd hier door de goeie service en de scherpe prijzen. Perfecte uitleg gehad in winkel. Keuze zat in deze winkel , goeie opstelling. Ook voor benodigdheden zoals bijv bekabeling kun je hier terecht.

W.Ebbers 25-01-2014 In de winkel gekocht
doetinchem

makkelijk te parkeren

keurige behandeling bij aankoop tv

groot assortiment

zonder meer!

Extra toelichting
Je word goed behandelt bij de aankoop.

W.Lucassen 25-01-2014

Makkelijk te vinden. gratis parkeren.

2 keer geweest. beide keren erg informatief. goed geholpen en goede uitleg

voldoende

Aanbeveling
grote mate zeker ivm klantvriendelijkheid en zeer zeker kennis van het product.

Zie boven.

Dhr. R. Oude Egberink101012 25-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Twee jaar terug onze TV bij deze winkel gekocht. Nu voor nieuwe audio aankoop bij verschillende winkels en online me verdiept, uiteindelijk weer bij PlatteTV terecht gekomen. Wou eigenlijk bij een andere winkel de blurayspeler kopen maar die winkel ging ineens met prijs omhoog dus daar koop ik niet meer. Fijn aan de winkel dat er niet overal harde geluiddemo's draaien, met zoveel herrie kan ik niet rustig een keuze maken. Website niet gezien, kan ik niet beoordelen. Goed en met een beetje humor geholpen door de verkoper, top dus.

STerpstra 25-01-2014

Heldere eenvoudige website. Ik ben via kieskeurig bij plattetv.nl terecht gekomen. De levertijd was prima.

De service is goed.

Assortiment
Uitgebreid assortiment, ik zocht dit apparaat specifiek en gevonden via kieskeurig.

Aanbeveling
Ik ben een onlineshopper en als de prijs goed is kom ik zeker terug.

Patrick 101009 25-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Heb nu al 2 tv's gekocht binnen een jaar tijd bij PlatteTV.nl. Personeel heeft kennis van zaken, winkel is erg netjes alles hangt er goed bij. Ik raad PlatteTV altijd bij iedereen aan!

Cor100992 25-01-2014

Extra toelichting
Via kieskeurig gezocht naar de TV die we zochten. Kwamen terecht bij PlatteTV. Met name vanwege de goede recensies die wij voluit kunnen beamen! Nette winkel, keurig geholpen. Zeer tevreden!

Erik 100916 25-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via zoekmachine (google) gezocht naar sony tv. PlattTv.nl stond bovenaan en had ook mogelijkheid om in te ruilen. Dat deed voor ons besluiten om de TV hier te kopen.

Raymond 99396 25-01-2014

Extra toelichting
Mooie opstelling in winkel Breda, je kunt op je gemak naar de toestellen kijken. Weinig poespas eromheen. Scherpe prijzen en super geholpen in de winkel in Breda.

P.H. Kortendijk 99462 24-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Mailcontact is goed geweest, snelle reacties gehad. Mooi inruilbod gekregen op mijn oude televisie. Ik zou PlatteTV zeker bij iedereen aanraden!

Chim23840 24-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Kwam binnenlopen voor een product naar keuze, verkoper gaf mij een beter advies en ben ok met een beter product naar huis gegaan voor een goede prijs!!

klaus100425 24-01-2014 In de winkel gekocht

in orde nette site

netjes terug gebeld, goede prijs gemaakt

Assortiment
ruim assortiment, duidelijk ingedeeld.

gratis parkeren

Mayke100641 23-01-2014 In de winkel gekocht
Breda

Snel gevonden wat ik zocht.

Netjes geholpen aan de telefoon.

Aanbeveling
Via een collega te horen gekregen. en ik ga dit ook zeker doorgeven aan andere collega's

Extra toelichting
Via een collega te horen gekregen over PlatteTv.nl en toen kwam ik er ook achter dat ze in Breda zaten. Na een korte zoektocht op internet heb ik gebeld met het filiaal te Breda waar ik vriendelijk te woord ben gestaan door Ralf. Hier heb ik dus ook mijn order geplaatst om af te halen te Breda.

gerard43 23-01-2014 Via de website gekocht

Duidelijke site en uitstekende telefonische ondersteuning.

Op tijd bezorgd uitstekende installatie.

Assortiment
Groter assortiment kan volgens mij niet.

Betere service kan niet.

Extra toelichting
Platte TV is althans via internet een topper. Ervaring met 3 dure aankopen in twee jaar.

jaap touw 23-01-2014 Via de website gekocht

weet gelijk je inruil prijs en hoeft de deur niet uit en ook niet te leuren met je inruil tv

snelle levering fijn geholpen

veel keus

Aanbeveling
fijne zaak en zeer goede service

Extra toelichting
ik had geen geld meer voor service contract mag ook de maan daarna dat vind ik top service

Chris 100006 23-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik heb een LG televisie van een half jaar oud, daarbij wilde ik wat beter geluid. Op aanraden van mijn zwager uitgekomen op de LG HX523. Bij de plaatselijke winkelier gekeken, waar deze set een stuk duurder was dan bij PlatteTV.nl. Via Kieskeurig ben ik bij deze winkel terecht gekomen, de dichtstbijzijnde winkel was Breda. Contact opgenomen met deze winkel, waarna ik deze set voor een stuk goedkoper de volgende dag kon afhalen!

P.A. Smits 100686 23-01-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Super telefonische bereikbaarheid, goed advies. Het juiste product kunnen vinden wat aansluit bij mijn wensen. Top bereikbaarheid, genoeg vrije parkeerplaatsen voor de deur!

M. van Maasacker 23-01-2014 In de winkel gekocht

kleinbrinke100818 23-01-2014 In de winkel gekocht

hele mooie site

super goede uitleg, meedenkend,mooie prijs

mooie winkel, mooie showroom