PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20261 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5431 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Dhr. Y Vels 28-06-2013

Direct op de site contact gehad via live chat, en vanuit daar werd de TV meteen voor mij besteld!

Vriendelijk personeel, zowel op de chat als in de winkel!

Assortiment
Zover ik kon zien hebben ze letterlijk alle modellen van alle merken, helemaal top dus!

Aanbeveling
Absoluut aan te raden, een vriend van mij raadde het mij al aan en mij is het zeker ook goed bevallen!

Extra toelichting
Ik vind het zelf ook fijn dat er ook een echte winkel is,waar je dus ook terecht kan voor persoonlijk advies. Je wordt persoonlijk geholpen om het juiste toestel te vinden en er kan altijd nog over te prijs gepraat worden!

Marco1986 28-06-2013

Extra toelichting
Snel en correct geholpen, Livechat werkt erg goed. Ik kreeg snelle reactie. Was geinteresseerd in een verouderd toestel van LG, helaas was deze niet meer leverbaar. Ik heb toen een mooi voorstel gekregen voor het nieuwe model. Kortom topservice!

Mevr. A.J. Gros 28-06-2013

Extra toelichting
Via een vriendin deze winkel getipt gekregen, die had hier ook haar TV gekocht was helemaal naar wens. Mooie winkel, veel keuze, mooi assortiment. Netjes en overzichtelijk. Goed geholpen, klantvriendelijk en goeie uitleg.

cordia 80738 28-06-2013

overzichtelijk

netjes te woord gestaan , voldoende informatie , goed alternatief aangeboden

groot assortiment

behandeling geeft vertrouwen

Dran 28-06-2013

Keurig geholpen via mail en telefonisch

Snel antwoorden op vragen van klant ( ik dus )

Groot,\
Webshop op internet mag wel iets overzichtelijker en makkelijker worden

Aanbeveling
In ruime mate meerder malen hier iets gekocht en bevalt prima

Extra toelichting
Aanrader zoek eerst zelf wat op en bestel prijs is het waard

mark80750 28-06-2013

ik vond dat je moeilijk kon zoeken op de maat van de tv verder goede en duidelijke site

telefonisch goed geholpen, gaf goede alternatieven voor het geen wat ik eigenlijk bestelde willen

groot assortiment

Aanbeveling
We vertellen het aan familie en kennissen door dat we goed geholpen zijn dat dat platte tv scherpe prijzen maakt

Extra toelichting
Goed en deskundig advies , scherpe prijzen, gratis parkeren

F.T. 80723 28-06-2013

Prima bevallen

Goed advies!

Ruim!!!!

Aanbeveling
Rustige winkel en niet te "forcerend".

Extra toelichting
Mooie winkel, ruim assortiment en goed advies

Marco197200 27-06-2013

Extra toelichting
Snelle en directe service! Duidelijk advies, snelle reactie op de LiveChat. Website is duidelijk en overzichtelijk en de prijzen zijn zeer scherp.

Mevr. de Jong 80762 27-06-2013

Duidelijke winkel, duidelijke uitleg, dus meteen tot een beslissing kunnen komen.

PlatteTV.nl bied een heel voordelig service pakket aan, waar onder andere een 4 weken proefperiode in zit. mede daarom heb ik deze er bij genomen, en deze raad ik zeker aan!
Ook het personeel is vriendelijk en deskundig!

Assortiment
De hele winkel staat vol, voor ieder wat wils!

Aanbeveling
Goed service en duidelijk geholpen, dus zeker aan te raden.

nicovanes80680 27-06-2013

duidelijk en overzichtelijk

snel telefonisch contact opgenomen,tv op voorraad

uit gebreid assortiment

Aanbeveling
we vertellen het aan iedereen door .

van Vught 80628 27-06-2013

Goed geholpen in de winkel, we waren al bij een aantal winkels geweest, maar hier werden we het beste geholpen!

Duidelijk advies gekregen, en ook een mooie prijs aanbieding!

Assortiment
De winkel staat vol met TV's, dus de keuze is ruim! alles staat netjes opgesteld dus alles is goed te bekijken.

Aanbeveling
Zeker aan te raden, we zijn netjes geholpen en er is genoeg keuze. ook de prijs is goed.

Dhr. T. van Sluys 27-06-2013

Extra toelichting
Bij PlatteTV.nl Nijmegen langs geweest, een mooie winkel met veel keuze! De verkoper gaf mij een goed en duidelijk advies en heb een mooie deal gemaakt in combinatie met een Home Cinema en Blu-Ray speler. Ik ben uitstekend geholpen!

Max8 27-06-2013

Extra toelichting
Ik werd goed geadviseerd, er werd de tijd voor me genomen. Winkels zijn goed bereikbaar, parkeren voor de deur! Had de Playseats op de website gezien en vond het fijn dat ik ze ook eens kon bezichtigen.

Dhr. A. Derks 27-06-2013

Extra toelichting
Ik ken PlatteTV.nl vanuit de stad, met de vriendelijke verkoper een mooie deal gesloten bij aanschaf van twee mooie LED TV's. Ik ben uitstekend geholpen. Ontzettend veel keuze trouwens :)!

Robin V. 26-06-2013

Gratis parkeren voor de deur! Ophalen direct uit magazijn!

Goede informatie gekregen. Per toestel een goede uitleg!

Assortiment
Alles zichtbaar en voelbaar ter plekke. Prima zaak!

zou ik zeker doen!

S.huis 80445 26-06-2013

goede uitleg.goed geholpen.

S. Abbenhuis 26-06-2013

haarmans 80500 26-06-2013

mooie website alles makkelijk te vinden

meerdere aankopen hier gedaan , altijd goed geholpen, scherpe prijzen

Assortiment
groot assortiment ,veel winkels waar alles valt te bezichtigen.

Aanbeveling
wij gaan het aan familie en vrienden door vertellen dat weer fijn geholpen zijn bij Plattetv.

Extra toelichting
Deskundig advies, gratis parkeren, op voorraad, scherpe prijzen, Wederom een aankoop gedaan bij Plattetv.nl

J.M.J. Dinges 25-06-2013

Het email versturen en ontvangen ging moeizaam en werden niet ontvangen, daarentegen ging de chat vlekkenloos en waren we er zo uit.

perfect!!!! in een woord geweldig. En zeer goede service over aansluiten en schoonmaken.

Assortiment
Veel verschillende modellen voor ieder wat wils

Aanbeveling
Gebruiksgemak via de chat vind ik fijn en je hoeft niet aan de telefoon te wachten.
Direct aan de beurt.

Extra toelichting
Mooie internet winkel om zaken te doen. Volgende keer weer hier naartoe surfen.

Jim03 25-06-2013

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht! :)

Super geholpen!

Assortiment
Zeer compleet, slles wat je nodig hebt.

Dit heb ik reeds gedaan

Extra toelichting
Via internet/google heb ik gezocht op dit type tv en kwam zo bij deze webshop uit. Ook op advies van mijn collega ben ik maar eens op de site gaan kijken en hierdoor in contact gekomen met 1 van de verkopers. Dit was een prettige ervaring en hierdoor mijn nieuwe tv bij deze webshop aangekocht.

bou80538 25-06-2013

alles makkelijk te vinden

goed geholpen , op voorraad, scherpe prijzen

Assortiment
veel verschillende merken ,door juiste uitleg op een Philips te recht gekomen

Aanbeveling
we gaan het aan iedereen door vertellen

Extra toelichting
Goed advies, scherpe prijzen, op voorraad, gratis parkeren

A.deVries 25-06-2013

A.W. 65204 25-06-2013

Helder en overzichtelijk.

Prima service, en deskundig personeel.

Assortiment
Tv met een prima kwaliteit prijs verhouding.

Extra toelichting
Door mijn zoekfuncties terecht gekomen bij Plattetv.nl uiteindelijk naar de winkel in Arnhem gegaan Ben hier erg fijn geholpen. De televisie heeft een legio aan mogelijkheden en werd ook de tijd genomen om dit uit te leggen. Personeel heeft veel product kennis en passie voor hun apparatuur

Dhr. Masela 80417 25-06-2013

Alles goed afgehandeld, prettig geholpen, en binnen 10 minuten alles geregeld.

De Service is goed, Deskundig personeel, de verkoper wist me alles goed uit te leggen.

Assortiment
Ik was zelf al op zoek naar een specifiek type, maar wat ik wel kan zeggen is dat ze ook voor accessoires een ruim assortiment hebben. verder een winkel vol TV's, dus genoeg keuze!

Aanbeveling
Zeker aan te raden, goede service en scherpe prijs, mijn vader had PlatteTV.nl aan mij aangeraden en dat zal ik zelf zeker ook doen.

j.thonen 25-06-2013

Thuis al wat voorwerk gedaan, en in de winkel werd dit keurig opgepakt. Goed begeleid naar de juiste keuze in tv en bijbehorende geluid set.

Goed geholpen in de winkel, dus vooralsnog zeker prima.

Assortiment
Heel veel artikelen in de winkel, veel platte tv's ;)

Aanbeveling
Plattetv kan ik aanbevelen wegens goede service.

gerben80184 25-06-2013

alles makkelijk te vinden

goed advies ,scherpe prijzen

Assortiment
groot assortiment, alles mooi te bekijken in de winkel,

Aanbeveling
we vertellen het aan iedereen door

hans obbink 24-06-2013

zeer vriendelijk goede service

perfeckt

zeer veel op voorraad

Aanbeveling
zeer klant vriendelijk goede service omruilen geen probleem nette zaak

slepep 24-06-2013

Extra toelichting
Heb nu sinds vrijdag de samsung ue75f8000 aan de muur hangen. een echte topper. perfecte service door platte tv.nl en goede inruilprijs voor mijn oude tv.ik was zelfs mijn sd kaart vergeten in de oude tv. kreeg een telefoontje van platte tv en de kaart werd netjes opgestuurd.TOP service. Deze zaak kan ik gerust voor iedereen aanbevelen.

Dhr. Masela 80417 24-06-2013

Alles goed afgehandeld, prettig geholpen, en binnen 10 minuten alles geregeld.

Mevr. I. Peters 24-06-2013

Extra toelichting
Via Google opzoek gegaan naar een mooie 47" TV voor een goeie prijs, vervolgens via Kieskerig kwam ik PlatteTV.nl tegen. Ik kende de winkel ook al via de stad. Mooie grote winkel, netjes en overzichtelijk. Heel goed geholpen door de verkoper, een topverkoper!

han nijman 23-06-2013

Alles makkelijk te vinden site duidelijk

goede uitleg , goede begeleiding en service

Assortiment
heel groot en gevarieerd assortiment

Aanbeveling
ik ga het aan iedereen door vertellen

Extra toelichting
internet en winkel en goed advies uitleg erg belangrijk voor mij. Ik als klant ervaar dat je op internet alles kan bestellen, maar het is toch fijn als dit dmv een winkel wordt ondersteund dus ik vind echt dat plattetv op korte termijn weer een winkel en showroom moet hebben.

jwh 23-06-2013

Lekker vanuit je luie stoel naar een plasma TV zoeken en vergelijken. Daar komt plattetv.nl vaak als goedkoopste uit.

Ik had de plasma die ik wilde gevonden. Toch maar even met de winkel in Doesburg gebeld. Daar werd ik geholpen door Wilco. Hij gaf prima antwoord op de vragen die ik nog had en ook zijn advies was voor mij waardevol. Hij heeft er voor gezorgd dat de plasma supersnel bezorgd kon worden zodat ik geen extra vrije dag op hoefde op te nemen. Prima service door Wilco. Bedankt nog daar voor.

Assortiment
Groot en divers assortiment. Prima in orde.

Aanbeveling
Zonder twijfel beveel ik plattetv.nl aan.

Extra toelichting
Vooral de aanvullende service via de telefoon heb ik als bijzonder prettig en waardevol ervaren.

ACM Stoep 22-06-2013

Extra toelichting
Goed geholpen. Nog afwachten op bestelling, maar dit zal vast goed komen.

e.vis 22-06-2013

Duidelijke website, goede links

Goede bereikbaarheid, snelle en professionele afwikkeling via de telefoon

Assortiment
Ruim voldoende keuze,in mijn geval televisie

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen voor vrienden en kennisen

Extra toelichting
Prettige contact met personeel goede afwikkeling van de koop

van Brakel 80218 22-06-2013

In de winkel goed geadviseerd en daarom meteen de knoop doorgehakt. we konden de TV meteen meenemen dus vandaag al de nieuwe TV in huis!

De verkoper gaf eerlijk advies voor wat wij zochten, geen smoesjes of trucs, gewoon duidelijk en eerlijk advies! de verkoper had naar onze mening erg veel kennis over de verschillende TV's, hij wist precies alle verschillen te noemen.

Assortiment
Ruime keuze binnen ons budget, waardoor we echt een toestel konden kiezen wat wij wouden.

Aanbeveling
Zeker aan te raden! wij hebben zelf ook van iemand anders de aanbeveling gekregen voor Plattetv.nl, en wij kunnen de zaak ook zeker aanraden. de prijs is goed en ook het advies is top.

Niek50 22-06-2013

Extra toelichting
Keurig geholpen in de winkel. Hebben alle uitleg gekregen die we wilden. Het inruilen, wat hier mogelijk is, is echt een pluspunt. Via de website contact gezocht met PlatteTV, hierop kreeg ik zeer snel een reactie. Werkt allemaal prima! Parkeergelegenheid genoeg, winkel makkelijk te vinden. Woonkamer effect in de winkel te Breda is een zeer fijne ervaring. Even rustig zitten en op het gemak uitleg krijgen over een product, terwijl je het product kan bekijken of beluisteren. Zeker anders dan bij de grote kolossale winkelketens. Kortom aanrader, hier komen we terug!

Damink 22-06-2013

Alles makkelijk te vinden, duidelijke website

Breed assortiment veel keuze

Aanbeveling
Veel keuze aan toestellen en goede service

Extra toelichting
Alles makkelijk te vinden, duidelijke website. Toestel wat besteld was, bleek niet helemaal goed te zijn, via mail contact op genomen, snel antwoord mocht TV omruilen tegen een andere in de winkel. Breed assortiment veel keuze

Ronald646464 22-06-2013

Extra toelichting
Makkelijk om mee in contact te komen. Zijn goede deals te doen.

Mevr S Honing 79989 22-06-2013

Alles heel makkelijk verlopen, toestel was niet op voorraad maar stond alsnog de volgende dag netjes voor ons klaar!

Goed geholpen, toestel stond niet in de winkel gedemonstreerd, maar werd wel in de winkel gebruikt als PC scherm en toch werd deze netjes gedemonstreerd!

Assortiment
Ruim assortiment, ook voor de kleine TV's hadden ze genoeg staan waardoor ik goed een keuze kon maken.

Aanbeveling
Wij hadden zelf al via via gehoord van plattetv.nl en zelf kunnen we de winkel zeker ook aanraden! de prijs is even goed als op internet met het gemak van een fysieke winkel.

wessel 80167 22-06-2013

Duidelijk en overzichtelijk

goede advies met scherpe prijzen

Assortiment
veel verschillende merken, gerangschikt per merk

Aanbeveling
we gaan het aan iedereen vertellen dat ze bij platte tv moeten kopen vanwege super service

hakvoort80139 21-06-2013

zoekscherm klein maar vinder overzichtelijk

goede service , snel contact via telefoon

ruim assortiment

Aanbeveling
ik ga er voor zorgen dat iedereen bij platte tv koopt

Bruinsma 80101 21-06-2013

halve punt kan niet dus dan een 8

Extra toelichting
Gezocht naar 46 inch TV + vergelijk. Uiteindelijk zo bij Plattetv.nl gekomen. Snel en duidelijk adres gegevens kunnen vinden wat tegenwoordig voor mij een pre is! En omdat ze een daadwerkelijke winkel hebben gekozen om hier een TV aan te schaffen.

L.Becker 21-06-2013

Platttv.nl Nijmegen als dealer gevonden op internet via Harmankardon.nl. Op de website van Plattetv staan ook alle modellen uitgebreid vermeld.

In de winkel goed geholpen. Ik ben zelf vroeger vertegenwoordiger geweest en ik moet zeggen dat de verkoper in de winkel ons uitermate netjes en goed heeft geholpen, uitgewerkt tot in de kleinste details! Aandacht voor mij en mijn vrouw, heel belangrijk! Dikke pluim!

Assortiment
Plattetv had de sets van Harmann Kardon allemaal staan en heb zo ook de juiste keuze kunnen maken ter plekke in de winkel.

Aanbeveling
Ik ga met een heel mooi gevoel naar huis toe, goed geholpen, mooie prijs, leuke review kunnen schrijven. Leuke winkel! Absoluut aan te raden dus.

johanvandinter 21-06-2013

Winkel makkelijk te vinden. Duidelijke voorlichting gekregen en begeleiding.

Top geholpen door de verkoper. Uitstekende uitleg.

Assortiment
Meer dan groot assortiment, staat zat in de winkel.

Aanbeveling
Winkel is zeker aan te bevelen. Dit is mijn derde aankoop bij deze winkelketen. Zegt genoeg toch?

Dhr. Seyli 21-06-2013

De TV was netjes op voorraad dus we konden de deal meteen sluiten en hem direct meenemen!

Goed geholpen, snel alles af kunnen handelen en duidelijk advies gekregen.

Assortiment
Winkel staat vol, genoeg keuze en alles staat netjes gesorteerd.

Aanbeveling
Zeker aan te raden, goede prijs en goed geholpen!

richard80071 21-06-2013

de website is heel overzichtelijk,

op voorraad

Assortiment
groot assortiment , als een van de weinige winkels op voorraad

Aanbeveling
ik geef het door aan familie en vrienden om bij platte tv te kopen

H Prophitius 21-06-2013

Ik ben bij de winkel langsgegaan. Ben daar erg goed geholpen.

Goede kennis van zaken, ik ben geholpen in het zoeken van een mooie tv.

Eugelink 21-06-2013

Extra toelichting
Op de site een aantal mooie toestellen gezien. gebeld met showroom Doetinchem voor wat meer advies. uiteindelijk goede keuze kunnen maken. maar zat nog wel wat levertijd op. kreeg daarna netjes bericht voor afhalen en toestel werd zelfs in de auto gezet. Super!

79790 EAJ 21-06-2013

Snel geholpen, probleemloze service

Dennis008 21-06-2013

Mooie jandige website!

Zeer vriendelijk geholpen via de chat!

Zeer ruime keuze.

Extra toelichting
Via kieskeurig ben ik op de website terecht gekomen en via de zeeer handig chatfunctie heeft Tim mij geholpen met de keuze voor dit prachtig home theatre systeem! Kortom zeker een aanrader!