PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5821 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Peperzak153847 15-05-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Wij hebben onze vorige tv ook bij Plattetv.nl gekocht, tegen tevredenheid. Daar hebben we een keer een probleem mee gehad en dat is prima opgelost door Plattetv.nl. Op hemelvaartdag samen met mijn vrouw naar de winkel in Nijmegen om een onschuldig rond te kijken naar een nieuwe tv. Daar tegen een mooie aanbieding aangelopen en een mooie deal kunnen sluiten. Zeer goed geholpen door de medewerker. Geen fratsen. TV aanbod is zeer uitgebreid, veel tv's opgesteld in de winkel. Winkel raden wij zelfs al aan aan familie en bekenden.

C. - 153939 15-05-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Dik tevreden! Prachtig UHD toestel gekocht voor een super scherpe prijs. Netjes geholpen in de winkel.

Dhr. DHJ Meuwese 153969 15-05-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Locatie van de winkel is prima.

Prima geholpen.

Assortiment
Mooi assortiment in de winkel.

FreddyW 15-05-2015

Extra toelichting
Niets op aan te merken, bestelling en levering volkomen volgens verwachting.

Zon153844 15-05-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Makkelijk te bereiken en parkeren bij de achterdeur

Keurig geholpen

Assortiment
Ruime keuze in de winkel

Beveel ik aan!

Extra toelichting
Via internet de winkel gevonden, erheen gereden en fijn geholpen.

_Maarten_ 15-05-2015 Via de website gekocht

De online aankoop was super eenvoudig door de overzichtelijke website en de mogelijkheid om te kunnen chatten met een medewerker.

De service was top. Je krijgt snel antwoord op je vragen via de chat, telefoon of mail; gedurende de ruime openingstijden.

Assortiment
Ruim assortiment, waardoor je altijd wel vindt wat je nodig hebt

Aanbeveling
Ik zou PlatteTV.nl zeker aanraden aan anderen. Ze leveren een top service en dat vind ik mega belangrijk!

Extra toelichting
Voor, tijdens en na het kopen van de producten online staat de PlatteTV voor je klaar. Ze helpen je snel, vriendelijk en adequaat.

Fc Broukie 15-05-2015 Via de website gekocht

gewoon eenvoudige duidelijke website. Alleen het betalen verloopt vanuit België niet zo eenvoudig. Best vermelden dat IDeal betalingen enkel kunnen vr NL klanten.

daan pellini 14-05-2015

ik kon echt heel makkelijk en snel vinden wat ik zocht.goed overzicht! helemaal top!

uitstekend, ik had een een tv besteld , wat niet meer op vooraad was, kreeg n betere tv voor de zelfde prijs, kijk dat noem ik nou top cervice!

Assortiment
primma keuze in vele artiekelen!

Aanbeveling
uiteraard aanbevelen!! ben zelf uitstekend geholpen, ook via de chat,ze regelen t meteen voor je, ik zal deze topside wel even doorstuuren naar vrienden en familie die hebben er zeker plezier van bij julie:-)

Extra toelichting
goeie side, mooie prijzen, top cervice!! platte tv. nl ik zeg doen!!!!!

Hout153835 14-05-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Makkelijk te bereiken en gratis parkeren!

Leuk geholpen

Genoeg keuze in de winkel

Bevelen wij aan!

Extra toelichting
Al eerder een tv gekocht bij plattetv.nl, beide keren heel tevreden en goede service!

Joris1967 14-05-2015

De directe chatmogelijkheid voor vragen is super

De medewerking tav leverdatum en betalingsmogelijkheden goed geregeld en geinformeerd

Thomw89 14-05-2015

Bij de aanschaf duidelijke omschrijving van mijn aankoop. Ook kon ik o.b.v. de website een weloverwogen keuze maken.

Nadat er een mail in mijn spam map kwam en ik mij afvroeg wanneer ik mijn tv zou krijgen belde ik, kreeg gelijk een medewerker aan de lijn die mij vriendelijk en precies kon vertellen wanneer mijn tv aan kwam.

Assortiment
Heel ruim en goed opgezet assortiment.

Aanbeveling
Kan geen op of aanmerkingen bedenken.

Extra toelichting
Kan geen op of aanmerkingen bedenken.

Dennis153769 14-05-2015 In de winkel gekocht
Breda

Via de mail in contact gekomen met Tim in Arnhem, hier
gemakkelijk een goed inruil bod gekregen voor mijn Denon set.

Vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg.eerlijk advies m.b.t mijn nieuwe Sonos Audio set. Vanuit scheveningen aan komen rijden en hier geen kilometer spijt van!

Assortiment
Alles gevonden wat ik nodig ben. En tevens een schitterende BBQwinkel, zeer veel verschillende modellen en accessoires te bekijken.

Aanbeveling
Perfect! we komen hier zeker nog terug!

H. - 153510 14-05-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ben prettig geholpen, een goed advies gekregen. Het leuke is dat je hier nog ouderwets kunnen onderhandelen over de prijs. TV direct uit voorraad meegenomen.

ben153391 14-05-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

je kunt selecteren op grote, alleen alle gegevens staan er nog niet bij

duidelijke uitleg en scherpe prijs

Assortiment
goed overzichtelijk, alles nieuwe types staan er

Dhr. R. Wouters153668 13-05-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet bij deze winkel terecht gekomen, ik zie de winkel al wat jaren online. Website zeer goed in orde, veel informatie de produkten en alles wat makkelijk te vinden. Gister gebeld om een reservering te plaatsen, werd snel en vriendelijk geholpen. Website ook goed in orde, heel ruim assortiment. Top geholpen en we zijn zeer gelukkig!

Smits153639 13-05-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
ik ken plattetv.nl via de vergelijkingssite tweakers. prima internetsite goede informatie over de producten en makkelijk vindbaar. prima service snelle reacties op de mail. goed assortiment genoeg keuze op het gebied van UHD toestellen. ik zou deze winkel wel aanbevelen aan iemand anders

Kerim153455 13-05-2015 In de winkel gekocht
Breda

Makkelijk aan te rijden en op de website ook alles duidelijk vermeld. Het overzicht was ook gemakkelijk en overzichtelijk.

Goed geholpen en goed advies.

Assortiment
Zeer ruim opgesteld te Breda alles top modellen van de topmerken waren ten toon gesteld.

Aanbeveling
Dit ga in de toekomst zeker doen.

Gerard153491 12-05-2015 In de winkel gekocht
Breda

Via de chat, bellen en mail uitgekomen op een mooie nieuwe Philips tv.

Netjes geholpen.

Assortiment
Alles wat ik wou hebben hadden ze leverbaar!

Aanbeveling
Dit ga ik zeker doen, goeie prijs kwaliteit verhouding.

Extra toelichting
Via kieskeurig kwam ik uit bij PlatteTv.nl. In eerste instantie door de inruilmogelijkheid bij PlatteTv.nl heb ik mijn zaken gedaan.

Sjors153544 12-05-2015 In de winkel gekocht

Makkelijk bereikbaar

We hebben flink wat heen en weer gemaild en mij is nuttige informatie verschaft. In de winkel ook netjes te woord gestaan.

Assortiment
Ik kon er gewoon alles vinden.

Aanbeveling
Ze zijn vaak de goedkoopste en de service beviel me goed dus ik ga deze winkel zeker aan bevelen.

Extra toelichting
Via internet kwam ik na mijn zoektocht voor een paar Sonos producten uit bij PlatteTv.nl. Na een paar keer gemaild te hebben kon ik mijn bestelling afhalen in de winkel te Breda. Kortom, prima geholpen bij deze winkel.

Erwin Boer 12-05-2015 In de winkel gekocht

gemakkelijk gevonden

g 27 hadden ze niet meer op voorraad, maar toch hebben ze voor mij een klant opgebeld die er 1 had besteld en die mocht ik mee nenemen. echt super

van alle markten thuis

Aanbeveling
goedkoper dan de meeste grote mediawinkels. aardig personeel

H. Leenders 153083 12-05-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Onze vorige TV, in 2007, ook hier in Nijmegen gekocht. Destijds ook goed geholpen, dat is ook de reden dat we hier teruggekeerd zijn. De website heb ik ook bekeken, deze is erg gebruiksvriendelijk, ook de chat vond ik erg gemakkelijk. De service is goed, er wordt normaal gesproken, niet te technisch maar wel begrijpelijk. Het assortiment is ruim voldoende, de gangbare merken zijn ruim vertegenwoordigd. Ik zou de winkel zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Lucassen-Reuling 153353 12-05-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

makkelijk alles kunnen regelen, en product is makkelijk in gebruik!

Vriendelijke geholpen in de winkel in Nijmegen!

Assortiment
Direct op voorraad dus meteen op kunnen halen!

Aanbeveling
je wordt vriendelijke en snel geholpen!

E153339 12-05-2015 In de winkel gekocht
arnhem

Goed geholpen met het uitzoeken van een ander toestel

Assortiment
De juiste tv was niet op voorraad zoals wel op de site was vermeld

Dhr. H. Russens153539 11-05-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet bij deze winkel terecht gekomen, deze winkel viel op door een scherpe prijs voor een Samsung TV. Website makkelijk in gebruik, je kunt ook makkelijk de produkten vergelijken. Filiaal Nijmegen is een hele mooie winkel, heel overzichtelijk, ook fijn dat merk netjes bij merk staat. We zijn erg tevreden over de service en hoe we bediend zijn in de winkel.

Buis153369 11-05-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik vind het een voordeel dat je de producten in de winkel kan bewonderen en ze toch voor een goede prijs mee krijgt. ook handig dat je alles met de auto achter kan afhalen. goede service in de winkel goede uitleg en de verkoper kan goed sturen. goed assortiment ruime keuze op het gebied van tv's ik zal deze winkel aanbevelen aan iemand anders.

Peter 19702000047 11-05-2015

binnen 1 dag geregeld

was wat fout gegaan met betalen, ik even gemaild kreeg direct antwoord order werd eruit gehaald zodat ik snel opnieuw kon bestelen.

goed geholpen
in 1 dag geleverd

goede service

gerben151730 11-05-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

veel gechat ideaal,goede snelle service

goede service duidelijke uitleg op voorraad

ruim

gus153074 10-05-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

via mijn zoon hier terecht gekomen , prima site

duidelijk en snel

genoeg staan , groot assortiment

Aanbeveling
via mijn zoon hier terecht gekomen leuke aanrader

Mallo152806 09-05-2015

Extra toelichting
Ik wist Plattetv al te zitten vanwege eerdere aankopen. Natuurlijk neus ik ook weleens stiekem bij een concurrent maar kom toch altijd weer bij Plattetv.nl terug. Ook nu weer gewoon goed geholpen met het maken van de keuze in een grote tv. Uitgekomen op een mooie LG tv, en na onderhandelingen een mooie scherpe prijs overeengekomen. Goede uitleg gehad! Online staan er veel tv's maar ook in de winkel staan er veel! Winkel kunnen wij aanraden, doen wij zelfs al: Een tv van Plattetv is ook nog eens leuk voor je portomonee!

aliaksei153370 09-05-2015 In de winkel gekocht

gratis parkeren

ik kwam binnen voor winkelmodel, door aanraden van verkoper gekozen voor nieuw model

Assortiment
veel, ruim opgezet / tv op voorraad

Groothuis 153333 09-05-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

op voorraad dus direct mee te nemen!

goede uitleg gekregen, in de winkel ook nog even kunnen bekijken.

Assortiment
Ze hebben wat we zochten, dus meteen geslaagd.

Aanbeveling
Goede service, snel geholpen.

Dhr. K.H. Poppema153393 09-05-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
We kwamen deze winkel tegen bij een dagje shop Nijmegen, we kende de winkel nog niet. Deze winkel viel ons op door de ruime keuze, en dat het een specifieke winkel voor puur TV's is. Website goed in orde. Goed en vriendelijk geholpen door de verkoper en gezorgd tot een goede deal! We zouden deze winkel aanbevelen bij andere mensen ivm de scherpe prijs, ruime keuze en gratis bezorging.

Richard 153406 09-05-2015 In de winkel gekocht
Breda

De website is goed, alles gemakkelijk te vinden.

Er wordt de tijd voor je genomen, goede uitleg en goede service!

Assortiment
Wat je zou willen hebben is aanwezig, zowel op de website als in de winkel.

Aanbeveling
We zullen PlatteTV zeer zeker aanbevelen bij vrienden/kennissen.

Audi77 09-05-2015

Goede duidelijke website, bestelsysteem is overzichtelijk. Kortom zeer gebruiksvriendelijk

Als ik een 11 had kunnen geven had ik dat gedaan. De TV die ik bestelde was niet meer leverbaar. Binnen een uur ontving ik een mail met het aanbod om voor dezelfde prijs een veel betere tv te krijgen. Absolute klasse!

Veel keuze en vergelijkingsmogelijkheden

Aanbeveling
Zonder twijfel. Uiteraard ben ik meer dan blij met de service, maar ook levering ging vlekkeloos. Absolute aanradser

Extra toelichting
Absolute klasse. Goede website, helder overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Zeer concurrerende prijzen. Service is fantastisch en levering snel en vlekkeloos

Jong153354 09-05-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
goede site makkelijke te gebruiken. prima service in de winkel voldoende personeel in de winkel je wordt snel en inhoudelijk goed geholpen. prima assortiment genoeg keuze ik zal deze winkel zeker aanbevelen aan iemand anders.

Becker152431 09-05-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Goed te bereiken en gratis parkeren

Meedenkend personeel

Genoeg keuze in de winkel

Prima winkel

Extra toelichting
We kwamen naar aanleiding van de website in de winkel kijken, na advies van de verkoper zijn we met een betere en grote tv weggegaan voor een kleine meerprijs

A. Broeders 48 09-05-2015

Doordat er niet veel andere artikelen dan tv's in de winkel aanwezig zijn kom je snel tot hetgeen wwar je eigenlijk voor komt, en wordt je niet afgeleid naar andere artikelen, zodat men de focus kan leggen op jouw voorkeur.

Nadat Ivo, (de monteur), bij mij de tv had geplaatst en ingesteld kwamen we een dag later tot de ontdekking dat er een beschadiging aan de tv was. Na een telefoontje met Platte tv.nl, en gesproken te hebben met Niko, heeft men mij meteen gerust gesteld, met de mededeling dat alles zou worden opgelost.
Diezelfde avond nog kreeg ik een mailtje van de pplanning dat mijn tv zou worden omgeruild voor een nieuwe.
Overigens nog even een goede beoordeling voor Ivo, (de monteur). Hij is zeer rustig in zijn werk, netjes en heel duidelijk in de uitleg en hij heeft een zeer goede indruk op ons achter gelaten. Bedankt Ivo.

Aanbeveling
Klantvriendelijk. Goede service en duidelijk in de adviezen.

Extra toelichting
Kortom. Een aanrader om op z'n minst eens even langs te gaan bij "Plattetv.nl". Ik heb er tot nu toe hele goede ervaringen mee.

152968 Reedijk 08-05-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

de TV was op voorraad en ik kon deze direct meenemen!

duidelijke uitleg gekregen in de winkel, vriendelijk geholpen.

Assortiment
Heel veel modellen te bezichtigen en uit voorraad direct mee te nemen.

Aanbeveling
Ik was al eerdere wezen kijken in Nijmegen, en daarom ook hier terug gekomen, naar tevredenheid!

Nick0163853842194 08-05-2015

Geen complicaties, niks op aan te merken.

Geen complicaties, niks op aan te merken. Garantie werd apart verkocht en dit werd pas verteld bij het afrekenen.

Assortiment
Alles was er zo'n beetje. Niks op aan te merken.

Aanbeveling
Goede prijs kwaliteit verhouding, zou dit wel aanbevelen.

Extra toelichting
Ik ben geen complicaties tegengekomen bij de bestelling, dat was prettig. Naast wat II opmerkte bij "Service" was niks verder onduidelijk.

Corine 152933 08-05-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Het gemak van via het internet producten bekijken en het advies. Snel reactie terug gekregen. Prettig geholpen in de winkel en voldoende informatie kwa product en verwante artikelen.

Zwaan153246 08-05-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken plattetv.nl via internet. via kieskeurig op de internetsite gekomen. de site is fijn te gebruiken en overzichtelijk. goede service in de winkel alle vragen werden netjes beantwoord. goed assortiment ruim voldoende keuze. ik zou deze winkel wel aanbevelen aan iemand anders.

schimtz153056 08-05-2015 In de winkel gekocht

gratis parkeren, makkelijk bereikbaar

klant vriendelijk, we worden hier altijd goed geholpen, duidelijke uitleg

Assortiment
ruim ook in de kleine tv's op voorraad

Aanbeveling
we komen hier altijd,zeker een aanrader

de Lorijn 153143 07-05-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

snel contact, goed bereikbaar met de auto, en meteen op kunnen halen.

duidelijke uitleg gekregen, ook nog een scherpe aanbieding gekregen.

Assortiment
zeer ruime keuze en een mooie categorie om te kiezen.

Aanbeveling
vriendelijke geholpen, de verkoper nam de tijd voor de uitleg, en ze helpen je aan de beste keuze.

beeten152857 07-05-2015 In de winkel gekocht

goede duidelijke site

duidelijke uitleg,

Assortiment
tv op voorraad, mooie winkel

B. Geerts 153154 07-05-2015 In de winkel gekocht
Breda

De website vond ik erg gemakkelijk.

Tot 2 keer toe goed geholpen in de winkel te Breda.. super service!

Assortiment
Het assortiment voldoet aan mijn verwachting, ik heb kunnen vinden wat ik zocht.

Aanbeveling
PlatteTV.nl is aan te raden aan eenieder die een nieuwe televisie of audiosysteem zoekt.

werner152833 07-05-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

makkelijk chatfunctie, er werd meteen gereageerd, goede uitleg

duidelijke verschillen kunnen zien, waardoor we besloten hebben om voor het topmodel te gaan

Assortiment
ruim op gezet, tv op voorraad

deVries152791 07-05-2015

Heel gemakkelijk te bereiken

Geweldig geholpen op de chat functie van de website en in de winkel netjes afgehandeld.

Assortiment
Er staat zeker genoeg keuze!

Perfect! Bevelen wij zeker aan

Extra toelichting
Vanaf begin dat we op de chat wat vragen hadden, was de tv de volgende dag al gereserveerd voor ons. Netjes behandeld en goede service!

Stiphout 153140 07-05-2015

altijd goede voorraad, direct mee kunnen nemen!

zowel aan de telefoon als in de winkel goed geholpen.

Assortiment
Meer dan genoeg keuze, nette winkel.

Aanbeveling
Telefonisch behulpzaam geholpen, en tevreden met Sonos naar huis!

brouwer152029 07-05-2015 In de winkel gekocht

makkelijk te bereiken

duidelijke uitleg , goede inruil prijzen op voorraad

mooi en ruim op gezet

r-clan 06-05-2015

Gemakkelijk kiezen en bestellen online

Ondanks het feit dat ik zelf in eerste instantie het verkeerde adres heb opgegeven is de bestelde TV ook de 2e keer weer snel verstuurd. Geen 10 omdat de TV toch aankwam op de dagen waarop wij hebben aangegeven niet thuis te zijn. Of dit te verhelpen is valt te bezien natuurlijk.

Assortiment
De TV die besteld was kon niet meer worden geleverd ondanks het feit dat deze nog steeds "bestelbaar" op de site stond. Ook een showroom model was niet beschikbaar. Niettemin een duurdere TV voor dezelfde prijs aangeboden gekregen met bijna dezelfde specs.

Aanbeveling
Alles bij elkaar prima tevreden over de koop en afhandeling.

Extra toelichting
Op elke winkel kan je op en aanmerkingen geven, natuurlijk is hier ook wel eens wat loos maar ik zou een volgende TV hier zo weer kopen en dat zegt genoeg.