PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6286 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Fed 02-11-2015 Via de website gekocht

Heb via de website besteld, werkt goed. Alleen jammer dat de zoekfilters mee naar beneden scrollen als je de pagina omlaag doet. Erg irritant zelfs. Verder ziet de site er een beetje ouderwets uit

Top service

Assortiment
De tv die ik had uitgekozen was niet op voorraad, wel goed opgelost. Maar jammer dat hij wel aangegeven wordt als voorradig. Wel een goede reclame psychologie truc ;)

Aanbeveling
De levering ging vrij traag, bij bijvoorbeeld cool blue is het dezelfde avond nog binnen.

nvt

wim gamelkoorn 02-11-2015 Via de website gekocht

Heerlijk vanuit jouw luie stoel jouw nieuwe t.v. bestellen. Hoe gemakkelijk kun je het maken.

De service genoten bij de aanschaf van het toestel. Als dat een voorteken is voor de toekomst heb ik daar het volste vertrouwen in. Chapeau!

Assortiment
Alles is er wat jouw hartje begeert. Teveel om op te noemen.

Aanbeveling
Zie de andere beoordelingen. Minder dan een 10 is eenvoudigweg niet te geven.

Extra toelichting
Kan alleen maar zeggen: "Vooral doorgaan".

Michel 02-11-2015 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden over hoe ik ben behandeld

Idem

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden over deze winkel

hoezo weergavenaam 02-11-2015 Via de website gekocht

Klik en klaar

De chat met een medewerker stelde ik zeer op prijs

Extra toelichting
Niet echt. Veel gemak en snel bezorgd.

Roel 02-11-2015 Via de website gekocht

achter de pc uitzoeken prima

via chat geholpen om tot goede keuze te komen werkte prima

Assortiment
ik zocht een DAB/internet radio en daar was de keus goed in, beter dan bij andere winkels

Aanbeveling
goede service bestelling ook goed aan gegeven

Rene 02-11-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Locatie en winkel waren van alle gemakken voorzien. Duidelijke opstellingen. Ruim opgezet waarbij verschillende modellen goed kunnen worden bekeken en vergeleken.
Ook mooie sound opstelling van de Sonos apparaten.

Het personeel is zeer kundig. Ik kwam voor een ouder model in de winkel maar na goed advies, welke ik als zeer ondersteunend heb ervaren in het maken van mijn keuze, heb ik het nieuwe model gekozen.

Na thuiskomst heb ik de besproken zaken online gereviewed en op alle aspecten heb ik een correct advies gekregen. Hulde!!

Assortiment
Assortiment is zeer breed. Ik vind het mooi te zien dat dit bedrijf van online naar fysiek gaat. Daarmee wil ik zeggen dat naast de online winkels de consument ook de mogelijk heeft de producten fysiek te bekijken. Mooi hybride model waarin online en fysiek winkelen samenkomen.

Aanbeveling
Naast de vermelde bovenstaande zaken over service etc zijn de prijzen ook scherp.
Hulde dus. Ik hoop wel goed ondersteuning te krijgen de cash back actie ook gestort te krijgen vanuit de leverancier, maar daar heb ik alle vertrouwen in.

Ga zo door.

Familie Lokers 02-11-2015 In de winkel gekocht
Breda

Ben in Breda geweest.Alle tv's stonden apart per merk gesorteerd.We konden eerst rustig rondkijken zonder dat er een verkoper kwam.Na enig rondkijken hebben we zelf een verkoper aangesproken,dit vinden wij prettiger.

De verkoper heeft ons goed geholpen.
De tv hebben we thuis laten bezorgen,wat ook prima is verlopen.

Assortiment
We hadden van tevoren al een tv op het oog.
Deze stond opgesteld,aleen jammer dat er niks aangesloten was om 3d te kijken.

Overzichtelijke winkel.
Geen opdringende verkopers.

Extra toelichting
Tot nu toe uitermate tevreden

Lars 02-11-2015 Via de website gekocht

De TV die ik had besteld was niet meer op voorraad en zou ook niet meer geleverd worden. Als compensatie kreeg ik een betere en duurdere tv aangeboden voor hetzelfde bedrag. Top!

Assortiment
Er is genoeg keuze in alle prijsklasses

jan 02-11-2015 Via de website gekocht

duidelijke site

heldere website, goedkoopste keus

Fam van Laarhoven 02-11-2015 Via de website gekocht

Mijn gekozen TV was niet meer op voorraad en heb een mooi alternatief geoffreerd gekregen met korting.

Goede snelle service en bereikbaarheid.

Aanbeveling
Maximale score. Ik heb een zeer goed gevoel over gehouden aan mijn aankoop bij plattetv.nl

Melvin 02-11-2015 Via de website gekocht

Geen moeite om te navigeren door de site.

Tv was niet leverbaar welke ik besteld had. Ik kreeg binnen een paar uur een email met een aanbod voor een grotere iets betere tv welke ik voor de zelfde prijs kon krijgen.

Aanbeveling
Prima service. Snel antwoord op mails.

Thijs 02-11-2015 Via de website gekocht

Goede en duidelijke site

Direct bereikbaar via mail, binnen 5 minuten antwoord op mijn vragen. Daar waar andere bedrijven ernaar streven binnen een week antwoord te geven.

Genoeg voor mijn wensen.

Aanbeveling
Platte TV biedt een breed assortiment aan en handelen zeer klantvriendelijk.

Extra toelichting
Had een goedkopere TV besteld, maar was niet voorradig. Direct via de mail een alternatief aangeboden welke weliswaar duurder was, maar daar werden geen extra kosten voor berekend. Deze vorm van klantvriendelijkheid en service is een groot pluspunt voor platteTV.nl

Rens 02-11-2015 In de winkel gekocht
Arhem

Service en meedenken een dike 9. ik kwam eigenlijk voor een goedkope Ultra HD TV maar verkoper gaf aan dat ik voor dat geld ook een top kwaliteit HD TV kon krijgen. Uiteindelijk advies van verkoper gevolg en kijk nu met veel plezier naar mijn 55 inch Sony HD TV. Beeld is echt schitterend en veel beter dan vorige toestel van al weer 6 jaar oud. Dank voor het advies!

Assortiment
Op internet enorm assortiment maar ook in de winkel enorm veel live te bekijken. Top!

Lambregts 02-11-2015 In de winkel gekocht
VBreda

Goede parkeeergelegenheid. Ruime show.

Vriendelijk en deskundig personeel

Assortiment
Ruime showroom. Met vele opstellingen en ruime keus.

Algehele goede indruk.

jan 02-11-2015 Via de website gekocht

De aankoop verliep heel gemakkelijk via de webshop.

Tot op heden heb ik nog geen problemen ondervonden en dus geen extra service nodig gehad. Wel tevreden van de goede bestelling en levering binnen de 24u (in België dan nog!)

Assortiment
Alle toestellen die wij hadden willen vergelijken konden we bekijken op PatteTV.nl, tegen de allerscherpste prijzen, dus zeer goed!

Aanbeveling
Wij zijn zeer tevreden van de service, bestelling, verzending, levering en website.

PlatteTV Werkt!

Barrie 02-11-2015 In de winkel gekocht
Breda

Een hele relaxte winkel, waar je duidelijk de kans krijgt om je keuze te maken en waar niet alles propvol staat.Verder is hij gewoon lekker overzichtelijk en modern

Wij kwamen voor iets anders dan dat wij eigenlijk gekocht hadden, op aanraden van de verkoper. Deze had namenlijk niet meer het artikel wat wij wilden, maar wel een verdraaid goed alternatief. Na wat prijsvergelijking/aanpassing hebben wij op zijn advies toch jet andere artikel meegenomen. Verder vertelde hij rustig en duidelijk, hoe, wie, wat en waar en nam hij ook alle tijd voor ons. Als extra kregen we toch nog een hdmi-kabel mee, omdat hij niet had kunnen leveren, wat wij eigenlijk wilden.

Assortiment
Ruim aanbod van diverse soorten electronica. Voor een dermate grote van zaak, vind ik dat het aanbod groot is en ook divers.

Extra toelichting
Alleen dat het voor ons een prettige ervaring was en dat we zeer zeker terug komen als we iets van electronica nodig hebben. Totaal anders dan de markt schuin tegenover deze winkel

Roberto12 02-11-2015 In de winkel gekocht

Prima "zeker die chat , ze helpen je uitmuntend

Aan iedereen "het echt super bij Plattetv

Extra toelichting
Ze helpen mij zelfs op zaterdag met het toestel na de auto toe , daar was ik zeer blij mee

ruud lahr 01-11-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede uitleg over het product

grote sortering TV`s

Aanbeveling
Mooie ruime winkel en goede hulp en uitleg van Nico

Extra toelichting
De bezorging was correct op tijd zoals aangegeven door de vervoerder.

Hans Stoltz 01-11-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

De eerste indruk tijdens het eerste telefonische contact was zeer goed Mijnheer Daniël kwam zeer klantvriendelijk over. Het TV toestel wat ik zocht was voorradig. Van vrienden bij mij hier in Kleve kreeg ik het advies met Platte TV zaken te doen. Duurzame producten en diensten koop ik altijd in Nederland vanwege service en niet autoritair gedrag.

Ik heb een ruime garantie. Zelfs als er een defecte pixel zou zijn waar normaal geen garantie voor bestaat krijg ik een nieuw toestel.
Ik heb ook een tevredenheids garantie met omruil mogelijkheid. Ik dacht het toestel zelf te kunnen installeren maar moest hierbij hulp inschakelen wat geen probleem was.

Assortiment
Ik had mijn keuze laten vallen op een bepaald toestel. Door de grote keuze en het deskundige advies is de keuze op een ander type gevallen.

Aanbeveling
De firma platte TV beveel ik graag aan anderen aan. Wel heb ik daar een kanttekening bij gemaakt als marketing specialist. Let niet al te veel op de niet echt verzorgde entree van de winkel maar op de gemotiveerde medewerkers IN de winkel. De PLATTE TV is het DIK waard!

Extra toelichting
De telefonische bereikbaarheid zou wat mij betreft enige aandacht mogen krijgen. Het zijn niet alleen jonge mensen die zich van snelle andere communicatiemiddelen kunnen bedienen. Ouderen zullen nog graag de telefoon gebruiken.

tevreden klant 01-11-2015 Via de website gekocht

duidelijk en eenvoudig

Correcte afhandeling bestelling

ruim gesorteerd

zie vorige

Rikasv 01-11-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Snel contact, ook handig de mogelijkheid via de chat. Ook komt er snel een reactie. Super!

Ruim assortiment

Aanbeveling
Overzichtelijk, accurate reacties zowel via mail als chat.

Extra toelichting
Een vertrouwd gevoel overgehouden aan de koop bij jullie.

Marjolein Fortgens 01-11-2015 Via de website gekocht

De televisie was zo besteld. Toen hij niet op voorraad bleek werd me een goede deal aangeboden, topservice, kan niet anders zeggen.

Zie boven

Veel keus

rigterinkm 01-11-2015 Via de website gekocht

Ruime keuze op een makkelijke manier te zien op een duidelijke website.

Zelfs op zondag binnen 5 minuten antwoord op mijn vragen.

Assortiment
Alles te vinden op de website.

Aanbeveling
Mijn tweede tv en nog steeds 100% tevreden.

Chris 01-11-2015 Via de website gekocht

Ik zocht op het model dat ik wou kopen, via Google kwam ik gelijk op plattetv.nl, niet alleen goed vindbaar maar ook nog voor de scherpste prijs.

Mijn model TV kon tijdelijk niet geleverd worden, ik kreeg daarop gratis een upgrade naar een betere tv

Assortiment
alles aanwezig wat je nodig hebt bij het uitzoeken van een nieuwe tv

Ben ik niet geweest.

Extra toelichting
Telefonisch en via de mail ook snel geholpen met de vragen die ik nog had

van Berkel 176685 01-11-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Aan de buitenkant van de winkel kan nog beter aangegeven worden waar de TV zaak is, gezien beneden alleen BBQ's staan. Wel goed bereikbaar, en genoeg parkeerplek.

Met drie mensen contact gehad, en bij alle drie perfect geholpen! Niet opdringerig, en meedenkend met de klant.

Assortiment
De winkel in Utrecht is mooi ingericht, en heeft een rustige uitstraling.

Aanbeveling
Dit was onze eerste ervaring bij PlatteTV, maar zeker aan te bevelen aan andere mensen!

Extra toelichting
Er valt over de prijs te praten, ze geven eerlijke voorlichting en het is fijn dat ze de combinatie hebben van een webshop met een fysieke winkel.

T Vos 01-11-2015 Via de website gekocht

ging aanvankelijk niet helemaal volgens wens, maar is uiteindelijk toch goed gekomen.

ondanks dat er volgens de site voldoende voorraad is, bleek dit niet het geval te zijn.

Assortiment
er werd minder aangeboden dan gedacht

Aanbeveling
Ben zeer tevreden over de totale afhandeling!

Extra toelichting
Er was even een miscommunicatie met de bezorgdienst, maar dat is naar tevredenheid opgelost.

Jan 01-11-2015 Via de website gekocht

Gewenst tv was niet meer leverbaar. Kreeg een aanbieding van het nieuwe vervangende model 2015 met een korting van € 400. Een fantastisch gebaar!

Extra toelichting
Gemakkelijk en snelle respons bij onverwachte problemen. Prima service.

MB54 01-11-2015 Via de website gekocht

Ik vond gelijk wat ik nodig had. De criteria zijn makkelijk in te stellen en de resultaten fijn te sorteren.

De bestelde TV was niet meer voorradig. Ik kreeg een aanbod voor een soortgelijk maar wel duurder model voor de prijs van de oorspronkelijk bestelde. Een bijzonder prettig gebaar ;-)

Assortiment
Groot assortiment voor aantrekkelijke prijzen. Als je hier niet slaagt, waar dan wel?

Ik ben 100% tevreden!

Smith 177223 01-11-2015 In de winkel gekocht

Meteen mee kunnen nemen!

Duidelijke uitleg gekregen, super fijn geholpen!

Assortiment
Veel keuze in de winkel in Utrecht.

Aanbeveling
Eerste ervaring bij plattetv, maar we zouden ze zeker aanraden!

JJE 01-11-2015 Via de website gekocht

Website is vrij simpel en straight forward.

Snelle levering en mooi servicepakket.

Assortiment
Iedere tv die ik in een concurrerende winkel tegen kwam, werd hier ook aangeboden voor een betere prijs.

Aanbeveling
Makkelijk, goedkoop en snel.

Extra toelichting
Geen enkele reden om ook maar ergens anders nog te zoeken in de toekomst.

Velders 01-11-2015 In de winkel gekocht
arnhem

Medewerkers weten waar ze over praten

Assortiment
Wij wilden een samsung tv kopen en ze hadden alle samsung modellen staan dat is wel prettig om ze live te zien

Aanbeveling
overzichtelijke winkel niet te kolosaal

Dennis 01-11-2015 Via de website gekocht

Alles is makkelijk terug te vinden

Twee producten gekocht, maar 1 geleverd. Contact gehad via chat en werd duidelijk dat het tweede product een dag later geleverd zou worden.

Assortiment
Voor mij een goed assortiment

Aanbeveling
Goede winkel die snel levert, met een goede klantenservice

R Katuin 01-11-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website en chat aanwezig voor vragen,

chat kijkt meteen naar mogelijkheden en koppelt direct terug.

Ruim voldoende keus

Aanbeveling
Prima prijs, inruil mogelijk en snel verzonden.

Huibrecht Gietemal 01-11-2015 Via de website gekocht

de gebruiksvriendelijke site maakt selectie van het product en de betaling gemakkelijk

het bestelde product bleek niet meer op voorraad en is ook niet op korte termijn te leveren. Een vervangend doch hoger geclassificeerd apparaat werd aangeboden tegen dezelfde prijs

Aanbeveling
Niet meer leverbaar is altijd teleurstellend, maar alles werd gedaan om de klant volledig tevreden te stellen.

Extra toelichting
niet alleen het bestellen verliep naar tevredenheid ook de levering ging vlot

Guido Engels 01-11-2015 In de winkel gekocht
Doetinchem

Naar keuze kan ik een van de verschillende vestigingen bezoeken om daar mijn toekomstige tv op te halen

Bij mjn zoektocht naar een nieuwe tv ben ik goed gehlopen door telefoische ondersteuning en is van alle vestgingen de actuele winkelvoorraad opgevraagd

Assortiment
Vrijwel alle soorten en maten van courante tv's zijn beschikbaar. Van kleine maten uit een voorgaand seizoen tot en met de nieuwste modellen van groot tot zeer groot formaat.

Aanbeveling
De prijzen zijn bijzonder concurrerend, de toestellen zijn ook nog eens in een winkel daadwerkelijk te bekijken. Andere online winkels bieden de bezoekmogelijkheid niet. De combinatie van courante modellen, zeer scherpe prijzen en de bezoekmogelijkheid maakt voor mij dat ik deze winkel in het bijzonder aan kan raden.

BKLAASSEN 01-11-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

De winkel is goed bereikbaar, net als de verkopers die in een voldoende aantal anwezig waren.

De verkoper dacht veel mee en deed een zeer scherp aanbod dat betercwas dan alle andere aanbieders

Assortiment
Zeer uitgebreid en uitgebreid opgesteld om goed te kunnen vergelijken

Aanbeveling
Vooral de prijs-kwaliteits-verhouding van het aanbod icm uitstekende service maakt dat ik bij een volgende aanschaf eerst hier ga kijken

Roblee 01-11-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Loop lekker de winkel binnen en zie hoe overzichtelijk alles opgesteld staat. Er is genoeg personeel aanwezig om me te helpen met keuze of advies.

Krijg uitgebreid advies over het product wat ik op het oog heb. Er wordt goed naar me geluisterd waarbij er eventueel naar een alternatief wordt gezocht.

Assortiment
Voor ieders wens is er een product te vinden. Ook staan er aanbiedingen.

Aanbeveling
Vriendelijk personeel in een winkel waar ik me op m'n gemak voel.

Extra toelichting
Lijkt misschien overdreven om zo'n hoge score te geven maar dit is de ervaring die ik met deze winkel en personeel heb niet alleen nu maar ook voorgaande jaren.

H Ottema 01-11-2015 In de winkel gekocht

alles op merk bijelkaar

goede uitleg

up 2 date

Aanbeveling
ruim , overzichtelijk, rustig.

Tony Stork 01-11-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel kun je op de website kijken en een passend model TV uitzoeken.

Het model wat ik had uitgezocht bleek toch niet in voorraad te zijn. Ik kreeg de keuze een ander model te nemen die duurder was voor dezelfde prijs. Het toestel was eigenlijk iets beter zelfs.

Assortiment
Heel veel modellen zijn in voorraad

Aanbeveling
Dit ivm, deskundigheid, klantenservice en snelle levering.

R Aldus 01-11-2015 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke website met uitgebreide up-to-date informatie en zeer gemakkelijk keuze menu's
Zeer snelle respons op vragen en het bestelproces verloopt ook duidelijk en informatie wordt tijdig teruggekoppeld

De afspraken worden correct en snel uitgevoerd.
De aflevering en installatie verliepen probleemloos.

Assortiment
Zeer uitgebreid en aktueel, scherp geprijsd .

Aanbeveling
Uiterst tevreden over de aankoop, aflevering en installatie.
Kon oude Panasonic Plasma TV goed inruilen.

Driessen 177087 01-11-2015 In de winkel gekocht

Top

Super geholpen in Nijmegen

Erg ruim

Absoluut!

Extra toelichting
Onze buurman heeft ons geadviseerd om eens in Nijmegen te gaan kijken bij PlatteTV.nl. Hij heeft hier al eens aankopen gedaan. We moesten hierheen vanwege de scherpe prijzen, het aanbod en de goede service in de winkel. Hier aangekomen kunnen we dit inderdaad bevestigen. Ook vinden we het assortiment zeer goed, er staat vrijwel alles op het gebied van televisies. Wij zouden deze winkel zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

BCK 01-11-2015 Via de website gekocht

je kunt er op verschillende manieren zoeken, zelfs heel makkelijk in prijs klasse.

Product wat ik had besteld was niet meer leverbaar, maar ik kreeg de aanbieding om de nieuwere versie van dat product voor het zelfde geld te ontvangen terwijl deze veel duurder is.

Assortiment
ontzettend veel en zeer makkelijk te vinden

Ron 01-11-2015 Via de website gekocht

Het gevraagde was niet langer leverbaar maar direct werd een alternatief aangeboden tegen een zeer lage prijs als compensatie voor het ongemak vermoed ik. Dit aanbod was zo goed (prijs en alternatief) dat ik direct akkoord ben gegaan. Fantastische klantgerichtheid noem ik dit.

Assortiment
In vergelijking met andere aanbieders zou het assortiment altijd uitgebreider kunnen.

Aanbeveling
zie mijn eerdere uitleg bij service.

Extra toelichting
Prima winkel, genoeg aanbod, snelle levering

Henk 01-11-2015 In de winkel gekocht
Doetinchem

Webshop maar omdat er winkels in de buurt zijn makkelijker keuze te bepalen

Prima advies en door inruil een nog betere aanschaf prijs

Assortiment
Ruime keus in hetgene wat wij zochten

Aanbeveling
Goed advies en scherpe prijs

Cynthia 01-11-2015 Via de website gekocht

Aanbeveling
Binnen 2 minuten een reactie op mijn mailtje en verschrikkelijk netjes geholpen.

nlalz0293 01-11-2015 Via de website gekocht

snelle reactie

Extra toelichting
snel alternatief geregeld prima service

Vandeweijer 01-11-2015 Via de website gekocht

Bereikbaarheid is soms wat moeilijk, maar eenmaal aan de lijn gaat het goed.

Na korte tijd ging mijn tv stuk. Ik werd toen, ondanks de A-Z garantie doorverwezen naar SAMSUNG. Dat vind ik een 6 waard. Toen na 1 jaar ook SAMSUNG oordeelde dat de tv niet meet te repareren was hebben jullie wel adequaat gereageerd (10). Gemiddeld dus een 8.

Goerd.

Aanbeveling
Ik durf dit te doen omdat jullie wel betrouwbaar zijn.

Marco 01-11-2015 Via de website gekocht

Service zeer goed, mail gestuurd en vrij snel mail terug.
Alles goed afgehandeld en snel leveren van mijn bestelde spullen

Extra toelichting
Zeer goede service en snelle levering van de bestelde spullen. Zeker zou ik weer bij jullie bestellen.

Anne 01-11-2015 Via de website gekocht

geen enkel probleem om mijn gewenste artikel te vinden

Artikel was uitverkocht en duurde even voor dat werd gemeld, maar werd wel weer super opgelost door het nieuwere artikel dat de opvolger was aan te beiden voor de zelfde prijs

Assortiment
Gewoon alle keuzes die mij bekend waren

Aanbeveling
Dik tevreden over de uiteindelijke afhandeling en tijdige levering van het verjaardagskado

Extra toelichting
Zal altijd eerst plaats tv raadplegen bij een aankoop

Willem 01-11-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk om te winkelen. Duidelijke informatie. Snelle communicatie. Status update via email. Werkelijk super.

Aanbeveling
Mijn gekozen tv was hier het goedkoopst van allemaal.