PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 19807 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5354 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Jan van Tilborg 132918 07-12-2014 In de winkel gekocht
Breda

Perfect geholpen in de winkel te Breda.

Assortiment
Als ik rond kijk in de winkel, vind ik het er goed uitzien. Voldoende keuze in alle prijssegmenten.

Aanbeveling
Tot nu toe zou ik PlatteTV bij iedereen aan willen raden.

Andries 132802 07-12-2014

Goede zoekfuncties op de website.

We zijn er erg snel uitgekomen.

Keuze uit vele merken.

Aanbeveling
Snelle en correcte service!

Extra toelichting
Ik ken PlatteTV van het voorbijrijden, zij zitten in mijn woonplaats Breda. Ik keek op Google en besloot daarop een langs te gaan. PlatteTV is specialist op het gebied van televisies en dat vind ik een voordeel.

Mevr. ECM Hofstede 132789 07-12-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goed geholpen, kwam gewoon even binnen en werd meteen geholpen.

Assortiment
Ik kwam voor Bose, maar ben uiteindelijk met Sonos weg gegaan. Ze hebben dus meerdere keuze van merken.

Aanbeveling
Ik zou het wel aanraden.

Virtueel Bouwen 101 132788 07-12-2014

Prettige winkelomgeving en handig aanrijden en parkeren.

Vakkundige uitleg en veel mogelijkheden. Daarnaast wordt er de tijd voor je genomen.

Assortiment
Logische opstelling in de winkel te Breda, merk bij merk. Hierdoor kun je een goede keus maken.

Aanbeveling
Nogmaals, perfecte en vakkundige uitleg wat ervoor zorgt dat ik PlatteTV bij iedereen aan zou willen raden.

Extra toelichting
Er was geen discussie om bij PlatteTV.nl te gaan kopen!

Sjoerd 132784 06-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede producten, goed en correct geholpen, voldoende informatie en technisch probleem opgelost.

Ton 132632 06-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goed assortiment, goede service en een mooie website!

Bruin 132686 06-12-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Gister gemaild, snel terug gebeld en vandaag meteen kunnen halen.

Alles snel en goed geregeld, prettig contact.

Assortiment
heel breed assortiment, zowel online als in de winkel.

Aanbeveling
Prettig personeel, ik heb hier al vaker spullen gekocht en ook de prijs is altijd goed.

Schustow 132762 06-12-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

ideaal dat je de TV direct mee kan nemen!

Helder.

Staat genoeg!

Aanbeveling
Assortiment is erg ruim, en goede uitleg.

Matty 131830 06-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Door mond op mond reclame bij PlatteTV.nl terechtgekomen. Veel familieleden van ons hebben een TV en toebehoren bij PlatteTV aangeschaft. Daarop besloten wij een langs te gaan in de winkel te Breda. Daar eenmaal aangekomen zijn wij perfect geholpen door de verkoper en wij hopen dat de televisie goed werkt!

Van Gorp132466 06-12-2014 In de winkel gekocht
Breda

Je kunt gemakkelijk voor de deur parkeren

Tot nu toe is alles perfect verlopen.

Assortiment
Wat we nodig hadden was er en verder een ruim assortiment

Aanbeveling
Ik zal zeker iemand anders aanbevelen

Extra toelichting
via kieskeurig.nl en tweakers.nl ben ik op PlatteTV.nl uitgekomen. en het is prettig dat het niet alleen een internetwinkel is maar ook een fysieke winkel

nicokaal 06-12-2014 Via de website gekocht

1,8

steeds maar bellen over de tv , wanneer hij komt en waarom er geen mail komt over de status.

proberen steeds een andere tv aan te smeren
in plaats van panasonic bv een sony

Assortiment
wat op voorraad zou moeten zijn , dus binnen twee dagen ,blijkt niet zo te zijn

Aanbeveling
elke keer als ik wat bestel loopt het niet volgens afspraak, ook na telefonisch overleg.

Extra toelichting
bijna altijd de goedkoopste, maar proberen dan ook na te zeggen dat het langer gaat duren ( er wordt vermeld dat de tv op voorraad is ) een ander merk te verkopen. Dit ook na telefonisch overleg of de tv op voorraad is.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 08-12-2014

Beste Nico,

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over uw bestelling(en) bij PlatteTV.nl

Uit uw orders blijkt dat u zelf een elektronica bedrijf bezit en de televisies weer gebruikt voor uw eigen klanten, wat natuurlijk niet wegneemt dat wij u ten aller tijden de juiste informatie moeten laten zien op onze website.

De keren dat het door u bestelde product niet aanwezig was hebben wij u elke keer een duurder en beter model voor dezelfde prijs aangeboden, helaas wenste u hiervan geen gebruik te maken.

We vinden het vervelend dat wij u in sommige gevallen niet het juiste product hebben kunnen leveren en bieden u hiervoor onze excuses aan.

Daarnaast wensen wij u succes tijdens de komende drukke periode.

Brian 132654 06-12-2014 In de winkel gekocht
Breda

Super overzichtelijk, website is heel goed vindbaar.

Omdat de 11 niet bestaat, geef ik en 10 aan verkoper Ralf.
We konden meteen terecht, goed geholpen, meegedacht en advies gegeven. Alles is bespreekbaar bij PlatteTV.nl.

Assortiment
Goed en uitgebreid assortiment.
Daarbij slim advies over de producten.

Aanbeveling
No nonsense mentaliteit, ik zou PlatteTV.nl zeker aan iedereen aanraden die specialistische service zoekt.

Extra toelichting
Het loont om iets verder te kijken dan je neus lang is. Bij PlatteTV.nl heb ik een ruim assortiment ervaren, voor een aantrekkelijkere prijs dan bij de concurrentie. Het was de rit vanuit Almere naar Breda zeker waard!

WS132729 06-12-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

Makkelijk bereikbaar vanaf A325 makkelijk parkeren, winkel is duidelijk aangegeven.

Ondanks drukte in winkel snel geholpen en nog over prijs kunnen onderhandelen.
mij kunnen overtuigen van nut en belang van AZ service pakket!

Assortiment
Ruim assortiment goed opgesteld, overzichtelijk en logisch ingedeeld.

Aanbeveling
Eerst type televisie opgezocht op internet prijs vergeleken en door direct contact heeft mij ertoe bewogen naar deze winkel toe te gaan.

de Weerdt 132724 06-12-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Direct op voorraad dus meteen mee kunnen nemen.

Goed advies gekregen in de winkel, duidelijk uitleg.

meer dan genoeg keuze!

Aanbeveling
Je komt ze online heel vaak tegen als goedkoopste, en je kan toch makkelijk in een echte winkel de TV ophalen, waar je ook nog persoonlijk advies krijgt!

Dhr. J Van der Wal 132710 06-12-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Erg toegankelijk, zowel de site als de winkel.

Zeer tevreden, zeer prettig geholpen. Deskundig advies en er wordt mee gedacht.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment. Meest moderne modellen. We gaan altijd even langs deze winkel als we in de stad zijn.

Aanbeveling
Goede prijs-kwaliteit verhouding. Wordt vriendelijk geholpen, maar niet meteen besprongen, als je alleen maar wilt kijken dan kan dat!

Japie 132264 06-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Prima geholpen, duidelijk antwoord op mijn vragen. PlatteTV.nl levert kwaliteitsproducten voor een super prijs, daardoor ze zeker goed kunnen concurreren! De winkel te Breda is ook op zondag open, als je zaterdag niet kunt, kun je altijd op zondag nog komen.

Willem132630 05-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet kwam ik op deze website terecht en een collega had hier ookal een tv gekocht. Na de website kort te hebben bekeken kwam ikm snel uit bij een tv en hiervoor had ik Breda gebeld. Hierna naar Breda gereden en mijn nieuwe tv opgehaald.

Johan Bleeker 131568 05-12-2014 In de winkel gekocht
Breda

Ik kon alles wat ik zocht makkelijk vinden op de website.

Ik kreeg een mooie aanbieding voor een totaalpakket.

Assortiment
Ik heb gevonden wat ik nodig heb.

Aanbeveling
Het totaalpakket en de geleverde service zijn voor mij genoeg om PlatteTV bij iedereen aan te raden.

Extra toelichting
Goed geholpen in de winkel en tevens ook via internet!

Slangewal 132604 05-12-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Snel afgehandeld en direct mee kunnen nemen.

Goede service gekregen. Enthousiast geholpen.

Assortiment
Genoeg keuze, bijna te veel.

Aanbeveling
Groot assortiment en mooie aanbiedingen.

Meeuwisse132608 05-12-2014 In de winkel gekocht
Breda

Ik heb op de website gekeken en dit was een duidelijke website

Ik ben goed geholpen in de winkel, ook in prijs kwaliteit een super tv gekregen

Assortiment
Ik vind dat ze een mooi en groot assortiment hebben, ook goed opgesteld

Aanbeveling
Ik zal zeker iemand aanbevelen om naar deze winkel te komen

Extra toelichting
Via internet op google gezocht op een lcd tv en hieruit kwam PlatteTv het beste uit

bodde123 04-12-2014 Via de website gekocht

2,5

Moet constant bellen wanneer mijn bestelling nu eens komt. dus niet gemakkelijk

Er staat ( nog steeds ) op de website binnen 24 uur leverbaar. Maar dat is helemaal niet zo. het artikel is niet eens op voorraad. en je wordt over de levertijd van het kastje naar de muur gestuurd. ik wacht nu al meer dan een week , en kreeg net bericht dat het nog een week duurt.

Assortiment
Ze zeggen dat ze alles op voorraad hebben maar dat is dus helemaal niet waar. dat zijn alleen maar "lokkertjes "

Aanbeveling
Als je een cadeautje voor je dochter besteld, en denkt dat je het binnen twee dagen voor haar verjaardag in huis hebt. moet je hier niks ! bestellen. tel er maar rustig een week of drie bij op.

LEVERTIJD !!!!

Officiele reactie van PlatteTV.nl 05-12-2014

Beste "Bodde123",

Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent over uw bestelling bij PlatteTV.nl

Ik heb uw bestelling bekeken en moet hierbij inderdaad concluderen dat er een langere levertijd is ontstaan als we hadden verwacht, onze welgemeende excuses hiervoor.

Door het grote aantal bestellingen van het door u bestelde artikel was de voorraad spijtig genoeg niet up to date, uiteraard hebben wij dit direct aangepast zodat er geen verdere teleurstellingen ontstaan.

Wij zullen uw aankoopbedrag direct weer retour betalen op uw rekening, nogmaals onze excuses voor de slechte ervaring.

Wij laten u graag nog een keer zien dat wij beter kunnen!

van Lingen 131619 04-12-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Transparant, professionele kennis overgebracht. Vanaf marktplaatsadvertentie tot aankoop.

Degelijke indruk, goed geholpen.

Assortiment
Valt niks op aan te merken.

Aanbeveling
Zeker aan te raden, goede prijs kwaliteit verhouding.

Homan131878 04-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Mijn vorige tv komt ook bij Plattetv.nl vandaan. Aankoop is toen goed bevallen dus vandaar ook weer terug naar Plattetv.nl Toevallig door dezelfde verkoper weer geholpen als een aantal jaar geleden, dus weer een mooie deal kunnen sluiten. Teveel tv's eigenlijk in de winkel vind ik zelf ;) maar dankzij goed advies de juiste gemaakt! Winkel kan ik absoluut aanraden! Top zaak!

Gaertman132534 04-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet / tweakers heb ik Plattev.nl gevonden, plus ik kreeg Plattetv.nl aangeraden van een kennis. Goed geholpen in de winkel door de medewerker, scherpe aanbieding gekregen voor het nieuwste model van LG. Goede uitleg ook! Assortiment noem ik heel groot, staat meer dan genoeg! Winkel kan ik aanraden aan andere mensen! Mij werd deze ook aangeraden en ik kan hem met een gerust hart ook weer aanraden aan andere mensen.

Dhr. A. Gramberg132342 04-12-2014

Extra toelichting
Via internet deze winkel gevonden. Deze winkel sprak me aan door deze scherpe prijs en omdat ik hier goed werd geholpen. Stuk of 4 of 5 keer zitten bellen over verschillende modellen, werd iedere goed geholpen en werd ook lekker snel opgenomen. Dat is nogal een verschil met andere grote ketens waar je vragen minder goed worden beantwoord. De website vind ik ietswat druk, en soms wat die wat traag. Website compleet, maar de filters werkten niet helemaal goed op mijn iPad. Mooie winkel in Nijmegen, heel groot assortiment.

Hei132526 04-12-2014 In de winkel gekocht
Maick

Helaas geen directe parkeer ruimte voor de deur, kan wel na afrekenen naar de achterdeur rijden zodat ik er niet mee hoef te sjouwen

In de winkel uitstekend geholpen om de juiste keuze te kunnen maken

Assortiment
de winkel heeft echt veel, en diverse opstellingen demonstratie klaar

Aanbeveling
PlatteTV werd mij al aangeraden door een collega. Na mijn eerste ervaring zal ik dit ook zeker doen

Lenny132518 04-12-2014 In de winkel gekocht
Breda

Goed kennis en een vriendelijk meneer.

Ruim voldoende.

Zie onderdeel service

Extra toelichting
Via mijn zoektocht op google kwam ik achter het bestaan van plattetv.nl. Door de vakkundige kennis en geinteresserde medewerkerkers die met je meedenken.

Roes 132499 04-12-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Makkelijk via de chat online even paar vragen kunnen stellen, en daarna direct in de winkel opgehaald.

Goed geholpen op de chat en in de winkel.

Assortiment
Wat ik heb zien staan is in ieder geval ruim.

Aanbeveling
de combinatie website en winkel waar het dan ook echt op voorraad is erg fijn, zo heb je het voordeel van online met een echte winkel.

M_Roest131802 04-12-2014 In de winkel gekocht

Aanbeveling
Goede prijs, hoge inruil op mijn oude toestel en ook nog goed geholpen in de winkel

Extra toelichting
Na lang zoeken op internet besloten de Samsung curved te kopen. Met een hoge inruilkorting en de beste prijs op internet bij PlatteTV uitgekomen. Ook hier in de winkel nog uitgebreid geholpen om de juiste keuze te maken. Top service.

JanB1976 04-12-2014

Snelle service goede voorraad.

veel keus

Aanbeveling
zekers goede winkel, groot assortiment.

Vermaas132358 03-12-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

Makkelijk te bereiken en voldoende parkeerplaatsen, gratis parkeren

Snel, correct, en vriendelijk.

Voldoende keus

Aanbeveling
Heb ik in het verleden al vaker geadviseerd

Extra toelichting
We kwamen binnen lopen voor een mooi sony model, na advies van de verkoper een mooi toestel gekocht waar we onze oude tv ook op konden inruilen!

Dhr. WD Dolorita 132227 03-12-2014 In de winkel gekocht

Goed!

Prachtig en snel.

Helemaal tevreden!

Jurriens 132405 03-12-2014

Parkeren is goed. Sowieso Gratis. De inloop in de winkel is makkelijk. Je kan hier rustig kijken, zonder dat je in je nek gehijgd word en als je geholpen word dan gebeurt het goed.

Als je binnen komt dan springen ze je niet meteen in de nek en laten je even rustig kijken. Als je wat hebt uitgezocht op internet bieden ze je in de winkel ook een alternatief aan wat soms beter is. En denken met je mee. Grote kennis van producten waar je op binnen komt

Assortiment
Hebben een groot assortiment. Erg veel.

Aanbeveling
Kom hier regelmatig bij T. wat kopen.

Jos Leeflang 131609 03-12-2014

Extra toelichting
Makkelijk, Snel, Voordelig, Behulpzaam zowel op de chat als in de winkel.

Dhr. M. Janssen132388 03-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Heb bij deze winkel ook mijn TV gekocht, ongeveer een jaar geleden. Winkel was goed bevallen, sfeer is lekker relax hier. Ook handig dat je alles online kunt bekijken. Netjes en overzichtelijke winkel, groot assortiment. Alle gangbare merken zijn er. Ik vind dat het personeel heir veel verstand van zaken heeft, anders dan bij sommige concurrenten waarbij het personeel van alles een beetje weet, maar niet specifiek over een produktgroep. Hier heeft het personeel diepgang. Ik zou deze winkel aanbevelen aanraden bij andere mensen ivm oa de scherpe prijs.

Hendrickx 132051 03-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Vriendelijk en persoonlijk geholpen per telefoon en in de winkel. Parkeren voor de deur.

nieck131944 03-12-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

werkt fijn , alles makkelijk te vinden, overzichtelijk

Kwam voor een lg tv, maar kreeg toen te horen dat sony veel beter was voor gamen. Dus heb ik de sony voor een hele mooie prijs meegekregen. Perfecte service!

ruim opgezet op voorraad

aanrader yes

Boll 132301 02-12-2014 In de winkel gekocht
Nijmegen

Ik kan de TV makkelijk achter de winkel ophalen wanneer dat voor mij uit komt.

de verkoper luisterde goed naar mijn wensen en kwam dus met een goed voorstel.

Assortiment
op de site in ieder geval een ruim aanbod, en ook in de winkel veel gedemonstreerd staan.

Service van A-Z.

rohrig132046 02-12-2014

Je kunt makkelijk recht voor de deur parkeren

Ik ben super goed geholpen door Alie aan de telefoon, dit is de oorzaak dat ik hier nu gekocht heb

Aanbeveling
Ik heb zoizo al mensen doorgestuurd naar PlatteTV en die hebben ook al gekocht

Extra toelichting
Ik ben bij toeval uitgekomen bij PlatteTV via internet, ik zocht op een geluidsset en zo kwam ik uit bij PlatteTV

Jansen131784 02-12-2014 In de winkel gekocht
Breda

Ik ben super goed geholpen in de winkel bij mijn aankoop van mijn nieuwe harman kardon set

Assortiment
Je hebt bij PlatteTv een mooi en ruim assortiment

Aanbeveling
Ik zal zeker iemand aanbevelen

Extra toelichting
Ik ben hier uitgekomen omdat ik al vaker bij PlatteTv heb gekocht

Peter132260 02-12-2014 In de winkel gekocht

Makkelijk bereikbaar

Goeie service!

Assortiment
Zeer breed. Alle soorten en maten zijn er verkrijgbaar.

Aanbeveling
Dit ga ik zeker aanbevelen aan vrienden van mij.

Lieven 126883 02-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Heel veel gebruik gemaakt van de livechat, die erg handig vindt. Vriendelijk personeel zowel via de chat als in de winkel te Breda!

tijssen132230 02-12-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

op voorraad, snelle en deskundige uitleg

Assortiment
veel staan in de showrooom

Martijn 132214 02-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Na een eerdere aankoop teruggekomen bij PlatteTV, erg tevreden over de geboden service. Daarnaast goede prijzen en een goede website!

WR131678 02-12-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

Je kunt makkelijk gratis bij de deur parkeren, inladen, is overdekt, heerlijk winkelen bij slecht weer.

Prima service, snelle afhandeling en vriendelijk personeel. Binnen korte tijd antwoord op de vragen.

Heel groot assortiment

Aanbeveling
Alles is prima verlopen, wij raden anderen ook PlatteTV aan.

Frerichs131365 02-12-2014 In de winkel gekocht
Breda

Je kunt makkelijk voor de deur parkeren en de website is perfect

Ik ben netjes op de chat en in de winkel geholpen bij mijn aankoop van men nieuwe televisie, en sonos speakers play 3

Assortiment
Ik vind dat ze een nette showroom bij PlatteTv hebben

Aanbeveling
Ik zal zeker ook iemand aanbevelen

Extra toelichting
Ik ben hier bij PlatteTv uitgekomen via een collega die hier een Samsung tv heeft gekocht

maarten2106 02-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Prima geholpen in de winkel. Ook via de mail krijg je een scherpe offerte. Ze denken met je mee en er is goed te onderhandelen. Prijzen zijn echt heel scherp. Een aanrader t.o.v. De grote electronicaketens

Kim131843 02-12-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via Kieskeurig bij PlatteTV uitgekomen. Goede prijzen! Erg goed geholpen in de winkel, voor herhaling vatbaar.

chacik 01-12-2014 Via de website gekocht

Volgens de website zou ik de tv volgende dag ontvangen. 3 dagen na de bestelling heb ik een e-mail gekregen met informatie dat de tv wordt pas over 2 dagen verzonden. Ik heb mijn bestelling geannuleerd (ik heb de tv echt nodig) en moet ik nu 3 dagen wachten voordat ik mijn geld terug krijg (ik heb rekenning in hetzelfde bank). Belachelijk!

Aanbeveling
Als je wat wil bij een professionele winkel kopen dan moet je ergens anders zoeken. Ze heben wel goede prijzen maar klanten service is drie keer niks.

Geen TV, geen geld. Echt prima service, hoor :-(

Officiele reactie van PlatteTV.nl 02-12-2014

Beste Chacik,

Vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad tijdens uw bestelling bij PlatteTV.nl

Omdat ik op de naam Chacik geen bestelling kan terugvinden kan ik jammer genoeg niet uitzoeken wat hier precies fout is gegaan. Graag zou ik dan ook even uw ordernummer ontvangen op contact@plattetv.nl zodat ik dit uit kan zoeken.

Wij betalen altijd binnen 3 werkdagen retour, uw betaling zal dan ook vandaag alweer zichtbaar zijn op uw rekening.

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

spoel132083 01-12-2014 In de winkel gekocht
Arnhem

voor orientatie is het een hele goede site

netjes en vriendelijk, , goed advies , tv op vorraad

heel groot en ruim