PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 21988 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Dhr K Damman 164183 27-07-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Duidelijke site en winkel, niks op aan te merken.

Prima, duidelijke uitleg.

Assortiment
Kwam eigenlijk voor een Plasma en daarin zijn ze eigenlijk nog de enige die ze hebben. Hierin steken ze boven de andere uit.

Aanbeveling
Prima, koopervaring, niks op aan te merken.

Dennis 27-07-2015 Via de website gekocht

Alles was goed te vinden en te bestellen

Ik moest een paar keer contact opnemen met de klanten service odmat het paketje vertraagd was, ondanks dat het helaas niet geregeld kon worden toch altijd goed te woord gestaan, en wel verschillende opties geprobeerd om het te regelen

Bouvrie 27-07-2015 Via de website gekocht

Het was een zeer duidelijke website. Alles was zeer duidelijk aangegeven met bestellen. En ook de betaling verliep prima via internetbankieren.

Was zeer tevreden over de service ons product was niet meer leverbaar. En we kregen een zeer goed alternatief aangeboden voor dezelfde prijs,maar wel als eenmalig aanbod vanzelfsprekend. onze keuze was toen snel gemaakt. Prima snelle service toch! En kregen het na twee werkdag fijn thuis geleverd weliswaar ook nog zonder verzendkosten. Wat wil je nog meer je hoeft er de deur nog niet meer voor uit.

Assortiment
Assortiment was voor ons voldoende. Wij hebben het product aangeboden gekregen dat prima aan onze verwachtingen voldoet.

Aanbeveling
Met zoeken service zit je bij deze winkel altijd goed

Extra toelichting
Als ik nog eens wat nodig heb en het is in deze winkel online verkrijgbaar zal ik het er zeker bestellen.

Cees 27-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijk juiste TV te vinden

De bestelde TV was niet meer te leveren maar we kregen als vervanging een betere en nieuwere zonder bij te betalen!

Assortiment
Van elke soort en type is wel wat te vinden

Aanbeveling
Super winkel, snelle service en reacties, levering ging zeer snel en netjes , top winkel

JBL Charge 2 27-07-2015 Via de website gekocht

Vanuit de bank, makkelijk online bestellen

Snel reaktie middels bevestigingsmails, je wordt op de hoogte gehouden van de meest actuele stand van zaken. En een zeer snelle levering.

Assortiment
Veel produkten en artikelen te verkrijgen via de webwinkel

Aanbeveling
Via Kieskeurig op jullie site gekomen. Eigen bevindingen zijn goed.

Edwin 27-07-2015 Via de website gekocht

Snelle Levering.
Omruilen ging vlotjes.
Scherpe prijzen.
Inruil oude tv.

Aanbeveling
Vriendelijke en snelle service.

Ted 27-07-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Prima bereikbaar, voldoende parkeergelegenheid en je parkeergeld wordt ook nog eens vergoed.

Ik had de vloerstandaards voor mijn sonos speakers elders goedkoper gezien en ik kreeg ze direct zonder discussie voor dezelfde prijs aangeboden.

Assortiment
Alles wat je op audiovisueel gebied zoekt is aanwezig. Mocht er onverhoopt toch iets niet voorradig zijn, dan wordt dit zsm in huis gehaald.

Aanbeveling
Vriendelijk personeel, ruim assortiment en een prima service.

Extra toelichting
De online hulp is fantastisch. Gelijk werd de winkel ingelicht en vijf minuten later werd ik gebeld dat ik mijn aankoop op kon halen.

Georg Vermeul 27-07-2015 Via de website gekocht

heel gemakkelijk, uitgebreid assortiment

voortreffelijk nette service monteur, heel netjes gewerkt, beleefd

gewoon goed compleet

heel goede ervaring opgedaan

top!

Dennis 27-07-2015 Via de website gekocht

Goede duidelijke website en de livechat is echt super!

Nogmaal de livechat is echt super goed snel en duidelijk antwoord. Zelfs nog een leuke extra korting om je over de streep te trekken. Enige minpuntje was bij het ophalen van de internet bestellen dat de jongeman die ons hielp het verkooppraatje van de servicegarantie en de schoonmaak doekjes nou niet bepaald vlekkeloos onder de knie had.

Assortiment
Ruime selectie en goede voorraad

Aanbeveling
Alles was gewoon super in orde. Tevens een mooie winkel (bij afhalen Breda).

Extra toelichting
Ik gebruikte altijd de *discounter websites, tot ik een paar vragen mailde en de antwoorden echt kant nog wal raakte. Vervolgens via de livechat hier zo goed geholpen dat ik sindsdien de bestellingen voor o.a. muurbeugel en TV hier heb gedaan. Ik zal hier ook zeker weer terugkeren.

Vendetta 27-07-2015 Via de website gekocht

Zeer makkelijk te vinden en bestellen

Duidelijk en simpel

Redelijk groot assortiment

Aanbeveling
Het is gemakkelijk om het product te vinden wat je zoekt en te bestellen. Je krijgt ook een track en trace dus je ongeveer ook op welk tijdstip je bestelling binnenkomt. Het product was overigens snel thuis bezorgd en goedkoper dan andere websites. Prima webshop om je producten te halen. Dit is de eerste maar zeker niet de laatste keer dat ik hier wat bestel.

Fiep 27-07-2015 Via de website gekocht

Uitgezochte tv was niet meer leverbaar kreeg een nieuwer model voor dezelfde prijs.

Aanbeveling
Aardige mensen goede uitleg goede service

Rook 164113 27-07-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

goede locatie in Utrecht, makkelijk te bereiken, en makkelijk de TV meteen mee te kunnen nemen.

Goede uitleg gekregen in de winkel, alle vragen zijn beantwoord. ook een mooie deal kunnen maken met bijbehorende accessoires.

Assortiment
Ruime overzichtelijke opstelling in Utrecht. niet te veel, maar genoeg te bekijken.

Aanbeveling
Ze hebben scherpe prijzen (ook online), goede service, en een ruim assortiment.

George Huiser 27-07-2015 Via de website gekocht

Van uit je stoel

Wordt goed en duidelijk gecommuniceerd

Assortiment
Veel keuze in prijs en type

Aanbeveling
Je word netjes geholpen geen druk om iets teken heel vriendelijk allemaal.

Extra toelichting
Hou vol streven naar beter tot best ,zal altijd een strijd blijven, maar met een lach op je gezicht gaat het iets makkelijker .

Tim 27-07-2015 In de winkel gekocht

Goede overzichtelijke site.

Goed, mensen met kennis over de producten.

C de Bruin 27-07-2015 Via de website gekocht

alles is overzichtelijk en intuïtief te vinden, zonder omwegen

je wordt op de hoogte gehouden van je bestelling, bericht bezorging door postnl (van postnl zelf) ging bij mij iets vertraagd, een mail en meteen een reactie met track&trace link van plattetv .nl zelf.
Alsof ze op jouw staan te wachten zo snel.

Assortiment
Assortiment is groot, alhoewel er waren twee tv`s die op site stonden en, die ik op het oog had, niet op voorraad/niet meer te bestellen.
maar er word je meteen een prima voorstel gedaan en een vervangend model aangeboden, voor dezelfde prijs, al is die ook duurder.

Aanbeveling
voor, tijdens, maar ook na de aankoop is er voldoende aandacht en service voor de klant om je van dienst te zijn.
Ondanks dat sommige modellen niet meer te leveren zijn, die wel op hun site staan denk ik niet dat je teleur gesteld zult zijn als je er een tv koopt, daar ze altijd een (tevreden) oplossing aanbieden
Zeker omdat men altijd een prima alternatief aanbieden.

Harriet 27-07-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

De winkel is bereikbaar en van alle gemakken voorzien, waaronder een overzichtelijke ruimte waarin alles staat uitgestald.

Verkoper heeft duidelijke en goede uitleg bij alle producten, soms iets te opdringerig met extra accessoires om te verkopen. Dit kan niet bij alle klanten gunstig uitvallen. Wij vonden het geen probleem.

Alle soorten en maten TV 's zijn er te zien

Aanbeveling
Mooie winkel goed bereikbaar en uitstekende service

Leon van Tilburg 27-07-2015 Via de website gekocht

Alles was makkelijk te vinden

Tv was voorlopig niet aanwezig,kreeg aanbod van een grotere tv met meer mogelijkheden voor dezelfde prijs.
Dat is pas prima

Ruim voldoende

Ik ben super behandeld

Extra toelichting
Het was een geslaagde aankoop die ik zeker zal doorvertellen.

Linda Verweij 27-07-2015 Via de website gekocht

Alles is makkelijk te vinden op de site, overzichtelijk en duidelijk.

De tv die ik wilde bestellen was niet meer op voorraad, hierdoor kreeg een beter en duurder toestel aangeboden voor dezelfde prijs.

Assortiment
Volgens mij hebben ze hier alles wat je maar kan bedenken op het gebied van tv's en accessoires.

Aanbeveling
Alles is goed geregeld, snelle reactie op je bestelling en snelle levering.

Jochem 26-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Snelle persoonlijke contact

Veel opties

Ik ben top behandeld

Extra toelichting
Enige nadeel voor jullie was dat een product niet meer verkrijgbaar was maar wel nog op de site stond. Ik had deze dus besteld en betaal en toen hadden jullie een probleem. Vervolgens moesten jullie mij een alternatief aanbieden. Ik ben niet zo moeilijk maar er kunnen klanten zijn die daar misschien last van hebben. Ik snap niet dat ik dit typ want dat hadden jullie zelf ook meteen door natuurlijk. Succes verder.

Marcel de Graaf 26-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

De winkel in Breda ligt vlak naast de woonboulevard en is makkelijk bereikbaar. Genoeg parkeer gelegenheid voor de deur. In de winkel zelf is er de mogelijkheid rustig rond te kijken. De hele winkel is lekker ruim op gezet. Naast de gemakkelijke sfeer welke binnen hangt is het zelfs mogelijk om even een potje tafel voetbal te doen, TOP! Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Geven goed en eerlijk advies, helpen je snel en nemen de tijd om alles netjes af te handelen.

Het personeel werkt snel en geeft goed advies. Daarnaast zijn ze eerlijk. Het garantiepakket wat PlatteTV.NL zelf aanbiedt geeft 100% garantie voor een periode van 3 jaar en bij alle voorvallen is binnen 2 dagen een oplossing gevonden.

Assortiment
Op de website is heel veel te vinden. Zelfs artikelen van oudere series welke al nergens anders meer te koop zijn. Dat niet alle producten in de winkel zichtbaar zijn is logisch. Echter was het jammer dat de hoeveelheid geluids systemen erg beperkt was. Hierdoor was het niet mogelijk de beoogde systemen fysiek te zien en te horen. Nu was er achter in de winkel nog ruimte waar nog aan gewerkt werd dus mogelijk dat dit onder nog onderhande werk valt.

Aanbeveling
Een 9 is het gemiddelde cijfer van de bovenstaande 3 criteria. Indien er nog iets meer aandacht wordt besteed aan geluid systemen in de winkel (tv's is al prima in orde) en misschien de game-hoek bij de ingang (winkel Breda) iets prominenter word neergezet (stuur op elke stoel en meer beeldschermen/test mogelijkheden) dan zouden we naar een 10 gaan.

John Thiadens 26-07-2015 In de winkel gekocht
Presikhaaf Arnhem

Rustig op website kijken. Duidelijke bes beschrijvingen. Ook na telefonisch contact goed advies

Meedenken met min wensen. Bellen zodra product binnen was

Enorm uitgebreid. Zeer ervaren personeel. Meedenkend

Aanbeveling
Tegen deze service en kennis kan geen enkele andere winkel tegenop

Extra toelichting
Ik had een vraag over aansluiten van wireless koptelefoon. Diverse zaken geweest. Niemand had goeie oplossing. Platte tv.nl gaf niet op en zocht meteen en kwam met de enige perfecte oplossing. Nu heb ik de voor mij perfecte televisie met perfecte oplossing voor mijn head set.

Dirk 26-07-2015 Via de website gekocht

Erg makkelijk via Kieskeurig gevondn

Snel en goed

Aanbeveling
Ik beveel nooit iets aan. Mensen moeten het zelf uitzoeken.

Neen

163914 26-07-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Al lange tijd vaste klant bij deze winkel. Altijd goede prijs en een prima service!

Bob van Naamen 26-07-2015 Via de website gekocht

Alles is volgens plan op tijd geleverd, precies zoals door jullie omschreven. Klasse ...

Helemaal volgens de opgegeven tijd van Track en Trace afgeleverd in een onbeschadigde verpakking.

Assortiment
Niets op aan te merken, de in de eerste instantie gekochte TV was niet meer dsoor jullie leverbaar, is door u het bovenstaande prima omgezet naar een iets duurder gelijkwaardig toestel zonder bij betaling .. Geweldig ..

Aanbeveling
Lees het bovenstaande en u zal het begrijpen ...

Extra toelichting
Neen, ik ben heel erg blij met de gedane zaken, is allemaal perfect verlopen.

Mevr La Sarkam 164027 26-07-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Duidelijke en overzichtelijke site.

Goede service, heb speciaal gewacht op een specifieke verkoper.

Assortiment
Genoeg keuze, bijna te veel.

Aanbeveling
Komen hier omdat ze erom bekend staan de goedkoopste te zijn.

Pool 26-07-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

TV niet allemaal voorzien van de info die noodzakelijk is voor het maken van mijn keuze

verkoop te opdringerig. Niet lijkt erop uit om een bepaald toestel te verkopen ipv het toestel te verkopen dat ik zou willen.

Alle keuze aanwezig

Harrie Verberkt 26-07-2015 Via de website gekocht

Bestellen en ontvangen👍👍

Breed assortiment

Gemak en snelle levering

Pascal 26-07-2015 Via de website gekocht

Model was niet beschikbaar, nieuwer model met zeer goede korting werd aangeboden en zelfde dag nog verstuurd. Snelle reacties op mails. Complimenten!

van veen 26-07-2015 In de winkel gekocht
utrecht

Toegankelijk

Goede service

Wietse 26-07-2015 Via de website gekocht

Website werkte snel en goed. Snelle reactie op zowel mail als via chat op de site. Telefonisch waren ze minder makkelijk te pakken te krijgen, vandaar geen 10.

Snelle reactie op zowel mail als via chat op de site. Telefonisch waren ze minder makkelijk te pakken te krijgen. Heel net aanbod gekregen toen bleek dat mijn initieel bestelde tv niet aanwezig was. Ook mijn verzoek om de tv op te halen ipv laten bezorgen (zoals ik had aangegeven bij het bestellen) was geen probleem.

Assortiment
Groot assortiment van zowel televisies als assecoires

Aanbeveling
In de laatste jaren heb ik veel spullen online gekocht en nergens was de service zo goed terwijl de prijs zo laag was tov concurrenten. Een top winkel

163890 26-07-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede service en klantvriendelijk! Niet te opdringerig, scherpe prijs via offerte ontvangen, even rustig een nachtje over kunnen slapen en daarna een leuke deal gesloten.

Mevr Y Reijers 164031 26-07-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Bij 2 modellen wel voorradig online, maar helaas niet meer in de winkel.

Uitstekende service in de winkel, tevens ook aan de telefoon.

Voor ieder wat wils!

van Baal164057 26-07-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Heb al vaker een aankoop bij deze winkel gedaan. Ik kom hier graag terug omdat zowel de prijzen als de service dik in orde zijn. Website is helder en duidelijk. Online al wat huiswerk gedaan voor deze JBL portable speaker. Prettige winkel. Fijn dat je hier ook echt de produkten kunt zien, voelen en beleven. Wel zou er wat meer licht in de winkel mogen, dat zou er mooier uitzien. Goed geholpen door de verkoper. Duidelijke uitleg.

Tim Besuijen 51523642 26-07-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Geen verkeerde locatie van de winkel.

Goede service in de winkel.

Assortiment
TV / Audio staat er genoeg, ziet er ook allemaal netjes uit.

Martinus 26-07-2015 In de winkel gekocht
Doetinchem

Lekker dichtbij en goed te parkeren

Goed te woord gestaan ennadat per ongeluk 2 keer werd afgeschreven was 1 telefoontje voldoende om geld terug te krijgen. Top!

Prima sortering barbeques

Aanbeveling
Goede produkten en goede service

jurgen in het groen 26-07-2015 In de winkel gekocht
breda

Goede service en netjes geholpen

Aanbeveling
Goede winkel goed personeel en niet duur

Peter 26-07-2015 Via de website gekocht

Makkelijke zoekfunctie

N.v.t

Uitgebreide keuze

Goed en niet duur!

rob pronk 26-07-2015 Via de website gekocht

alles wat je zoekt snel gevonden

zeer snel thuis bezorgd

zeer ruim assortiment.

Aanbeveling
kan geen winkel waar je altijd zal slagen.

Extra toelichting
chat is ook zeer handig.

Joelfan 163958 26-07-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

De winkel in Utrecht is goed bereikbaar, je kan er gratis parkeren, en de kan ook gratis thuisbezorgd worden.

top! Erg goed geholpen door Liewe in Utrecht, gister al aan de telefoon, en vandaag ook in de winkel. we zijn veel winkels langsgegaan, maar hier de beste deal kunnen sluiten!

Assortiment
Ze hebben veel staan, en ook een mooie opstelling. Kunnen veel winkels wat van leren!

Aanbeveling
De service is goed, de prijs is scherp en ze hebben een mooi extra service pakket.

Martin 26-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

Goed en snel info gekregen via de mail. Goede deal gemaakt en tv kon direct afgehaald worden. Tevreden!

Zowel via mailcontact en in Breda goed geholpen

Assortiment
Als je het hier niet vind,vindt je het ergens anders ook niet.

Gewoon goed !

Tacotv 26-07-2015 Via de website gekocht

Duidelijke website met veel filtermogelijkheden

Besteld apparaat bleek niet op voorraad. gelijk een voorstel gekregen voor zijn duurdere broertje... Uiteraard tegen dezelfde prijs

makkelijk...gewoon veel keuze

Aanbeveling
Live chat beschikbaar met mensen die kennis van zaken hebben. Snelle levering.

Nee, Gewoon goed.

Ramon de Kwaadsteniet 26-07-2015 Via de website gekocht

Ik kwam hier met een link via een prijsvergelijk site en alle info over de tv was gemakkelijk en overzichtelijk te vinden.

In één woord: fantastisch. Na de bestelling duikt er in het hoekje een chat op die je wilt helpen om te kijken wat je eventueel nog meer nodig hebt, zonder opdringerig te zijn en heel vriendelijk.
Verder kreeg ik heel snel een mailtje dat mijn bestelde tv niet op voorraad was en kreeg een vergelijkbaar maar iets beter model aangeboden voor dezelfde prijs.

Aanbeveling
Ik heb hier nog maar 1 keer besteld het is mij prima bevallen. Ben fan van mijn tv en de service is goed, de bezorging was prima op tijd.

Zeer tevreden

Dodaar 26-07-2015 Via de website gekocht

Het gewenste artikel was niet voorradig en ik kreeg binnen 24 uur een mail met daarin het aanbod om een nieuwere, duurdere versie te leveren, voor hetzelfde bedrag. Artikel was na akkoord binnen twee dagen gelegd.

Karst Jan 26-07-2015 Via de website gekocht

Simpel en snel

Chat geeft duidelijke antwoorden en helpt graag

Assortiment
Niet gedacht dat de bbq in het assortiment zat

Aanbeveling
Snel ,klantgericht en dat tegen scherpe prijzen

Vosters 163476 26-07-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
PlatteTV.nl ken ik via een kennis, die kennis raadde mij deze winkel aan toen ik zei dat ik opzoek was naar een nieuwe TV. De winkel is vrij overzichtelijk, alles wat ze aanbieden kun je bekijken en zien, dit is erg prettig. Uitstekend geholpen, prima service. Goede informatie gekregen wat ik heel erg waardeel is dat je hier ook gewoon even kunt gaan kijken zonder dat er direct een pusherigge verkoper in je nek zit. Het assortiment is goed, het voldoet aan de verwachtingen. Ik zou de winkel zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

michael blom 26-07-2015 In de winkel gekocht
breda

je kan lekker vanuit je luie stoel bestellen en alles word voor je geregeld.

ben binnen 2 min met een vraag geholpen .

Aanbeveling
genoeg keuze en snelle levering en goeie survece

Extra toelichting
ik zal zeker terug gaan naar een winkel.

Ton 26-07-2015 Via de website gekocht

Na een goed aanbod heb de bestelling geplaatst en een paar dagen werd het keurig afgeleverd, het is prettig dan mensen zich aan hun woord houden en doen wat ze beloven.

Duidelijk antwoord op mijn vragen gekregen.

Assortiment
Er is keuze in overvloed

Afspraken worden nagekomen

Extra toelichting
Dit is een vertrouwd adres om te kopen

dieckman 26-07-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website

Onze keus ( led tv ) was niet meer leverbaar , team Platte tv deed fantastisch aanbod voor zelfde geld....top

Assortiment
Enorme keus in de goedkopere en duurdere categorien

Zeer goede service

Extra toelichting
Onze volgende aankoop wordt zeker ook bij platte tv.nl gedaan

E kloet 26-07-2015 Via de website gekocht

Het is de goedkoopste site voor de tv die ik wilde kopen

Toen mijn bestelde tv niet op voorraad was werd ik op zondag nog geholpen voor een alternatief

Nieuwste modellen zijn aanwezig

Prima winkel

Cornelissen 163730 25-07-2015 In de winkel gekocht
Doetinchem

Via google terecht gekomen bij PlatteTV.nl en een kennis van ons heeft ons geattendeerd dat PlatteTV.nl in Doetinchem gevestigd zit.
Makkelijk bereikbaar, ligt namelijk langs de snelweg!

Goede uitleg in de winkel gehad en vriendelijk personeel.

Assortiment
Winkel Doetinchem heeft een ruim assortiment. Staan heerlijke banken om plaats te nemen om een goed besluit te kunnen nemen.

Aanbeveling
Wij zouden zeker deze winkel aanbevelen aan vrienden en familie. Super geholpen.