PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6240 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

rigterinkm 01-11-2015 Via de website gekocht

Ruime keuze op een makkelijke manier te zien op een duidelijke website.

Zelfs op zondag binnen 5 minuten antwoord op mijn vragen.

Assortiment
Alles te vinden op de website.

Aanbeveling
Mijn tweede tv en nog steeds 100% tevreden.

Chris 01-11-2015 Via de website gekocht

Ik zocht op het model dat ik wou kopen, via Google kwam ik gelijk op plattetv.nl, niet alleen goed vindbaar maar ook nog voor de scherpste prijs.

Mijn model TV kon tijdelijk niet geleverd worden, ik kreeg daarop gratis een upgrade naar een betere tv

Assortiment
alles aanwezig wat je nodig hebt bij het uitzoeken van een nieuwe tv

Ben ik niet geweest.

Extra toelichting
Telefonisch en via de mail ook snel geholpen met de vragen die ik nog had

van Berkel 176685 01-11-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Aan de buitenkant van de winkel kan nog beter aangegeven worden waar de TV zaak is, gezien beneden alleen BBQ's staan. Wel goed bereikbaar, en genoeg parkeerplek.

Met drie mensen contact gehad, en bij alle drie perfect geholpen! Niet opdringerig, en meedenkend met de klant.

Assortiment
De winkel in Utrecht is mooi ingericht, en heeft een rustige uitstraling.

Aanbeveling
Dit was onze eerste ervaring bij PlatteTV, maar zeker aan te bevelen aan andere mensen!

Extra toelichting
Er valt over de prijs te praten, ze geven eerlijke voorlichting en het is fijn dat ze de combinatie hebben van een webshop met een fysieke winkel.

T Vos 01-11-2015 Via de website gekocht

ging aanvankelijk niet helemaal volgens wens, maar is uiteindelijk toch goed gekomen.

ondanks dat er volgens de site voldoende voorraad is, bleek dit niet het geval te zijn.

Assortiment
er werd minder aangeboden dan gedacht

Aanbeveling
Ben zeer tevreden over de totale afhandeling!

Extra toelichting
Er was even een miscommunicatie met de bezorgdienst, maar dat is naar tevredenheid opgelost.

Jan 01-11-2015 Via de website gekocht

Gewenst tv was niet meer leverbaar. Kreeg een aanbieding van het nieuwe vervangende model 2015 met een korting van € 400. Een fantastisch gebaar!

Extra toelichting
Gemakkelijk en snelle respons bij onverwachte problemen. Prima service.

MB54 01-11-2015 Via de website gekocht

Ik vond gelijk wat ik nodig had. De criteria zijn makkelijk in te stellen en de resultaten fijn te sorteren.

De bestelde TV was niet meer voorradig. Ik kreeg een aanbod voor een soortgelijk maar wel duurder model voor de prijs van de oorspronkelijk bestelde. Een bijzonder prettig gebaar ;-)

Assortiment
Groot assortiment voor aantrekkelijke prijzen. Als je hier niet slaagt, waar dan wel?

Ik ben 100% tevreden!

Smith 177223 01-11-2015 In de winkel gekocht

Meteen mee kunnen nemen!

Duidelijke uitleg gekregen, super fijn geholpen!

Assortiment
Veel keuze in de winkel in Utrecht.

Aanbeveling
Eerste ervaring bij plattetv, maar we zouden ze zeker aanraden!

JJE 01-11-2015 Via de website gekocht

Website is vrij simpel en straight forward.

Snelle levering en mooi servicepakket.

Assortiment
Iedere tv die ik in een concurrerende winkel tegen kwam, werd hier ook aangeboden voor een betere prijs.

Aanbeveling
Makkelijk, goedkoop en snel.

Extra toelichting
Geen enkele reden om ook maar ergens anders nog te zoeken in de toekomst.

Velders 01-11-2015 In de winkel gekocht
arnhem

Medewerkers weten waar ze over praten

Assortiment
Wij wilden een samsung tv kopen en ze hadden alle samsung modellen staan dat is wel prettig om ze live te zien

Aanbeveling
overzichtelijke winkel niet te kolosaal

Dennis 01-11-2015 Via de website gekocht

Alles is makkelijk terug te vinden

Twee producten gekocht, maar 1 geleverd. Contact gehad via chat en werd duidelijk dat het tweede product een dag later geleverd zou worden.

Assortiment
Voor mij een goed assortiment

Aanbeveling
Goede winkel die snel levert, met een goede klantenservice

R Katuin 01-11-2015 Via de website gekocht

overzichtelijke website en chat aanwezig voor vragen,

chat kijkt meteen naar mogelijkheden en koppelt direct terug.

Ruim voldoende keus

Aanbeveling
Prima prijs, inruil mogelijk en snel verzonden.

Huibrecht Gietemal 01-11-2015 Via de website gekocht

de gebruiksvriendelijke site maakt selectie van het product en de betaling gemakkelijk

het bestelde product bleek niet meer op voorraad en is ook niet op korte termijn te leveren. Een vervangend doch hoger geclassificeerd apparaat werd aangeboden tegen dezelfde prijs

Aanbeveling
Niet meer leverbaar is altijd teleurstellend, maar alles werd gedaan om de klant volledig tevreden te stellen.

Extra toelichting
niet alleen het bestellen verliep naar tevredenheid ook de levering ging vlot

Guido Engels 01-11-2015 In de winkel gekocht
Doetinchem

Naar keuze kan ik een van de verschillende vestigingen bezoeken om daar mijn toekomstige tv op te halen

Bij mjn zoektocht naar een nieuwe tv ben ik goed gehlopen door telefoische ondersteuning en is van alle vestgingen de actuele winkelvoorraad opgevraagd

Assortiment
Vrijwel alle soorten en maten van courante tv's zijn beschikbaar. Van kleine maten uit een voorgaand seizoen tot en met de nieuwste modellen van groot tot zeer groot formaat.

Aanbeveling
De prijzen zijn bijzonder concurrerend, de toestellen zijn ook nog eens in een winkel daadwerkelijk te bekijken. Andere online winkels bieden de bezoekmogelijkheid niet. De combinatie van courante modellen, zeer scherpe prijzen en de bezoekmogelijkheid maakt voor mij dat ik deze winkel in het bijzonder aan kan raden.

BKLAASSEN 01-11-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

De winkel is goed bereikbaar, net als de verkopers die in een voldoende aantal anwezig waren.

De verkoper dacht veel mee en deed een zeer scherp aanbod dat betercwas dan alle andere aanbieders

Assortiment
Zeer uitgebreid en uitgebreid opgesteld om goed te kunnen vergelijken

Aanbeveling
Vooral de prijs-kwaliteits-verhouding van het aanbod icm uitstekende service maakt dat ik bij een volgende aanschaf eerst hier ga kijken

Roblee 01-11-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Loop lekker de winkel binnen en zie hoe overzichtelijk alles opgesteld staat. Er is genoeg personeel aanwezig om me te helpen met keuze of advies.

Krijg uitgebreid advies over het product wat ik op het oog heb. Er wordt goed naar me geluisterd waarbij er eventueel naar een alternatief wordt gezocht.

Assortiment
Voor ieders wens is er een product te vinden. Ook staan er aanbiedingen.

Aanbeveling
Vriendelijk personeel in een winkel waar ik me op m'n gemak voel.

Extra toelichting
Lijkt misschien overdreven om zo'n hoge score te geven maar dit is de ervaring die ik met deze winkel en personeel heb niet alleen nu maar ook voorgaande jaren.

H Ottema 01-11-2015 In de winkel gekocht

alles op merk bijelkaar

goede uitleg

up 2 date

Aanbeveling
ruim , overzichtelijk, rustig.

Tony Stork 01-11-2015 Via de website gekocht

Vanuit je luie stoel kun je op de website kijken en een passend model TV uitzoeken.

Het model wat ik had uitgezocht bleek toch niet in voorraad te zijn. Ik kreeg de keuze een ander model te nemen die duurder was voor dezelfde prijs. Het toestel was eigenlijk iets beter zelfs.

Assortiment
Heel veel modellen zijn in voorraad

Aanbeveling
Dit ivm, deskundigheid, klantenservice en snelle levering.

R Aldus 01-11-2015 Via de website gekocht

Mooie overzichtelijke website met uitgebreide up-to-date informatie en zeer gemakkelijk keuze menu's
Zeer snelle respons op vragen en het bestelproces verloopt ook duidelijk en informatie wordt tijdig teruggekoppeld

De afspraken worden correct en snel uitgevoerd.
De aflevering en installatie verliepen probleemloos.

Assortiment
Zeer uitgebreid en aktueel, scherp geprijsd .

Aanbeveling
Uiterst tevreden over de aankoop, aflevering en installatie.
Kon oude Panasonic Plasma TV goed inruilen.

Driessen 177087 01-11-2015 In de winkel gekocht

Top

Super geholpen in Nijmegen

Erg ruim

Absoluut!

Extra toelichting
Onze buurman heeft ons geadviseerd om eens in Nijmegen te gaan kijken bij PlatteTV.nl. Hij heeft hier al eens aankopen gedaan. We moesten hierheen vanwege de scherpe prijzen, het aanbod en de goede service in de winkel. Hier aangekomen kunnen we dit inderdaad bevestigen. Ook vinden we het assortiment zeer goed, er staat vrijwel alles op het gebied van televisies. Wij zouden deze winkel zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

BCK 01-11-2015 Via de website gekocht

je kunt er op verschillende manieren zoeken, zelfs heel makkelijk in prijs klasse.

Product wat ik had besteld was niet meer leverbaar, maar ik kreeg de aanbieding om de nieuwere versie van dat product voor het zelfde geld te ontvangen terwijl deze veel duurder is.

Assortiment
ontzettend veel en zeer makkelijk te vinden

Ron 01-11-2015 Via de website gekocht

Het gevraagde was niet langer leverbaar maar direct werd een alternatief aangeboden tegen een zeer lage prijs als compensatie voor het ongemak vermoed ik. Dit aanbod was zo goed (prijs en alternatief) dat ik direct akkoord ben gegaan. Fantastische klantgerichtheid noem ik dit.

Assortiment
In vergelijking met andere aanbieders zou het assortiment altijd uitgebreider kunnen.

Aanbeveling
zie mijn eerdere uitleg bij service.

Extra toelichting
Prima winkel, genoeg aanbod, snelle levering

Henk 01-11-2015 In de winkel gekocht
Doetinchem

Webshop maar omdat er winkels in de buurt zijn makkelijker keuze te bepalen

Prima advies en door inruil een nog betere aanschaf prijs

Assortiment
Ruime keus in hetgene wat wij zochten

Aanbeveling
Goed advies en scherpe prijs

Cynthia 01-11-2015 Via de website gekocht

Aanbeveling
Binnen 2 minuten een reactie op mijn mailtje en verschrikkelijk netjes geholpen.

nlalz0293 01-11-2015 Via de website gekocht

snelle reactie

Extra toelichting
snel alternatief geregeld prima service

Vandeweijer 01-11-2015 Via de website gekocht

Bereikbaarheid is soms wat moeilijk, maar eenmaal aan de lijn gaat het goed.

Na korte tijd ging mijn tv stuk. Ik werd toen, ondanks de A-Z garantie doorverwezen naar SAMSUNG. Dat vind ik een 6 waard. Toen na 1 jaar ook SAMSUNG oordeelde dat de tv niet meet te repareren was hebben jullie wel adequaat gereageerd (10). Gemiddeld dus een 8.

Goerd.

Aanbeveling
Ik durf dit te doen omdat jullie wel betrouwbaar zijn.

Marco 01-11-2015 Via de website gekocht

Service zeer goed, mail gestuurd en vrij snel mail terug.
Alles goed afgehandeld en snel leveren van mijn bestelde spullen

Extra toelichting
Zeer goede service en snelle levering van de bestelde spullen. Zeker zou ik weer bij jullie bestellen.

Anne 01-11-2015 Via de website gekocht

geen enkel probleem om mijn gewenste artikel te vinden

Artikel was uitverkocht en duurde even voor dat werd gemeld, maar werd wel weer super opgelost door het nieuwere artikel dat de opvolger was aan te beiden voor de zelfde prijs

Assortiment
Gewoon alle keuzes die mij bekend waren

Aanbeveling
Dik tevreden over de uiteindelijke afhandeling en tijdige levering van het verjaardagskado

Extra toelichting
Zal altijd eerst plaats tv raadplegen bij een aankoop

Willem 01-11-2015 Via de website gekocht

Heel gemakkelijk om te winkelen. Duidelijke informatie. Snelle communicatie. Status update via email. Werkelijk super.

Aanbeveling
Mijn gekozen tv was hier het goedkoopst van allemaal.

55s8505C 01-11-2015 Via de website gekocht

Goede info op de site, directe reactie via mail.

Er wordt goed meegedacht over wat je nodig hebt en de bezorging.

Veel keuze

Prijs-kwaliteit zijn uitstekend.

Rolf 01-11-2015 Via de website gekocht

alles beschikbaar, snelle chat reactie

onderdeel na koop niet aanwezig, verbeterd model ontvangen

H vd Sanden 01-11-2015 In de winkel gekocht
Breda

Ikzelf zou het makkelijker vinder wanneer tv met hetzelfde formaat scherm bij elkaar hingen ipv merken bij elkaar

Bij een defect aan mijn Panasonic tv van 3 jaar oud is er door de mensen van platte tv erg goed meegezocht naar een oplossing dier dan ook binnen kwartier was naar volle tevredenheid

Assortiment
Alle merken alle maten en dus ook alle prijsklasse

Aanbeveling
Goede service prettig geholpen vakkundig personeel en het misschien wel het belangrijkste GEEN opdringerig personeel er zijn maar weinig winkels die dat kunnen zeggen

Extra toelichting
Drie jaar geleden bij deze winkel een Panasonic tv gekocht deze was defect,terug gegaan naar de winkel uitgelegd wat de problemen en kosten waren van reparatie . Geen enkel probleem werd mij verteld andere tv gezocht samen met verkoper dit werd de LG 55 EC930V curved scherm prachtige tv de aanbieding die mij werd gedaan was gewoon geweldig ik had nooit durven hopen dat dit de uitkomst zou zijn. Alles verwerkt en afgerekend maar 55 inch curved zit wel in een heeeel behoorlijke doos en inderdaad deze ging niet in mijn auto ook niet met het dak open het is een cabrio. Doos terug binnen gezet dat is jammer zaterdag middag 15.30 uur vervolgens vraagt de verkoper waar woont u ik vertel hem mijn woonplaats dit is ongeveer 15 km rijden er wordt even overlegd en hij zegt ik breng hem wel even thuis ik vraag kan ik de tv hier laten staan bij de balie nee we leggen hem direct in de bus en rijd gelijk achter u aan Dan durf ik te zeggen dat naar mijn bescheiden mening in de verre omtrek geen enkele andere winkel zou zijn die dit zo zou hebben opgelost of het moet een ander filiaal zijn van platte tv werkelijk geweldig En dan blijkt na enkele dagen dat de tv niet aan MIJN verwachtingen voldeed dus er was niets mis met de tv dit wederom uitgelegd en ik kon de tv omruilen voor een andere. Dus is mijn mening na dit alles dat platte tv.nl werkelijk een niveau van service levert dat is echt SUPER hier moeten eigenlijk alle winkels een voorbeeld aan nemen Als laatste wil ik nog zeggen SUPER winkel SUPER personeel SUPER assortiment. Maar bovenal SUPER SUPER SERVICE

Jeroen 01-11-2015 In de winkel gekocht
Breda

Goed telefonisch contact, en snelle en goede hulp van een gemotiveerde collega in de winkel in Breda.

Assortiment
Het assortiment ik heel erg gevarieerd.

Bram 01-11-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Ik kwam voor een soundbar van JBL (SB400) en ik had daar mijn zinnen op gezet. De verkoper vertelde mij dat het een uitgaand model was en adviseerde mij de SB350 te kopen. Deze kwam beter uit de test en was nog krachtiger en goedkoper ook! Goed meegedacht!

De Klein 01-11-2015 Via de website gekocht

Misschien een idee om TV's van hetzelfde merk bij elkaar te zetten?
Nu staan ze veelal op grootte en dat maakt vergelijk van de omvang van de TV iets lastiger. Is uiteraard een keuze die je maakt.

Geen verdere opmerking over.

Is prima

Is goed

Extra toelichting
Ik ben eerst op internet gaan zoeken, toen in de winkel geweest om toelicht en grootte van TV "live" te bekijken en vervolgens afweging gemaakt en on line de TV besteld. Levering liep prima volgens planning in tegenstelling tot andere aanbieders!

Ton 01-11-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Je hebt een mooi gesorteerd overzicht van mogelijkheden als je door de winkel loopt. Zo kun je goed vergelijken

Je wordt met rust gelaten als je rond loopt en als het nodig staat iemand klaar om te helpen.

Aanbeveling
Het is een prettige winkel, met een ruime keus, goede aanbiedingen en fijne service

martin van gils 01-11-2015 Via de website gekocht

goed advies via internet, webshop duidelijk en klantenservice on line heel goed.

toestel dat ik koch was uitverkocht en voor dezelfde prijs kreeg ik nieuw model , fantastisch hoor en via service ook de bezorg dag goed geregeld.

Assortiment
alles is er en goed geprijst

Corine de Groot 01-11-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Geholpen door 1 medewerker die overal verstand van had. Alle producten waren en konden direct worden meegenomen.

Hij heeft helpen tillen naar de auto! Ook de service in de winkel is erg goed.

Assortiment
Van alle modellen 1 tv, geen wirwar van beeldschermen maar dat model is in alle maten te verkrijgen, erg prettig winkelen!

Aanbeveling
Al een aantal mensen doorgestuurd :)

Extra toelichting
Fijne winkel door het complete aanbod maar geen wirwar van schermen. Ook is het personeel deskundig, parkeren is wel een minpunt.

Arlo 01-11-2015 Via de website gekocht

Het toestel dat ik had besteld was niet meer op voorraad, toen werd mij een bijna identiek, maar iets luxer toestel aangeboden voor dezelfde prijs. De levering was netjes op tijd.

Top.

Extra toelichting
Ik heb geen cijfers voor gemak en assortiment gegeven, omdat ik vantevoren al een tv uitgezocht heb en verder niet heb rondgekeken.

Koen Stapelbroek 01-11-2015 In de winkel gekocht
Doetinchem

De site is zeer overzichtelijk en alles is eenvoudig te vinden. Minpuntje is het betaalsysteem met iDEAL in de winkel i.p.v. normaal pinnen, maar dat is overkomelijk.

Eerst had ik een LG smart tv besteld. Deze zou ook op voorraad zijn in Doetinchem, echter lag er daar de volgende dag geen één. Meteen ging het personeel zoeken naar een alternatief en deze werd gevonden in een gelijkwaardige smart TV van Philips in dezelfde prijsklasse.

Assortiment
Uitgebreid assortiment en ook in de winkel is er genoeg te zien en te horen.

Aanbeveling
Alles klopt bij deze winkel. Het deskundige personeel, de prijzen, de service, echt alles! Alleen nog een pinautomaat in de winkel zetten en het wordt een 10 op het gebied van gemak.

willem 31-10-2015 Via de website gekocht

de site is soms erg traag

de ophangbeugel was niet mee geleverd maar na 1 telefoontje de volgende dag in huis

Aanbeveling
dit is de derde tv in drie jaar die ik hier kocht

Astrid 177076 31-10-2015 In de winkel gekocht
Breda

Zeer overzichtelijk en keuze voorzet is fijn. Vind de prijsbalk verschrikkelijk om te gebruiken.

Zeer klantvriendelijk en meedenkend voor alternatieve

Assortiment
Ruimschoots alles aanwezig. Helaas niet oude modellen.

Aanbeveling
makkelijk toegankelijk en ruim opgezet met aparte kamers

Extra toelichting
Ik zal het aanbevelen aan kennissen en vrienden.

G Smaak 31-10-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Heb hier al eens eerder een tv gekocht, tegen tevredenheid. Nu ook goed geholpen tijdens mijn zoektocht in de winkel. Goed advies en scherpe prijs! Groot assortiment, veel keuze aanwezig! Winkel kan ik aanraden!

a.r.i.e 31-10-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

De TV direct mee kunnen nemen, de bijbehorende camera helaas niet, maar wel gratis thuis afgeleverd.

Prima geholpen in de winkel in Utrecht.

Assortiment
Voor iedereen is er wel een goede keuze!

Aanbeveling
Met de auto goed bereikbaar in utrecht.

Extra toelichting
De herkenbaarheid van de winkel kan nog verbeterd worden, mede omdat beneden ook vooral BBQ's staan!

Lanser176955 30-10-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken plattetv.nl via het internet. Ik kwam via kieskeurig.nl op de site terecht. Prima internetsite. Assortiment is voldoende. er is genoeg keuze. Goede service in de winkel. Alle vragen die ik had zijn beantwoord ik kreeg een duidelijk advies. Ik zal plattetv.nl wel aanbevelen aan kennissen en vrienden.

P Janssen 176912 30-10-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
We kennen de winkel van vroeger, we hebben hier al eerdere aankopen gedaan. Nu zijn we hier weer teruggekomen vanwege de scherpe prijzen die we online gevonden hebben. Goede service, komt goed over. Er wordt niet gehaast, ookal staan er andere mensen te wachten, er wordt echt de tijd voor je genomen om alles goed uit te leggen. Het assortiment is goed, er is keuze genoeg.

Piet 30-10-2015 In de winkel gekocht

Vakkundig, en vriendelijke personeel

In de winkel op zondag in Nijmegen uit gezocht en besteld.
Dinsdag gratis thuis bezorg

Extra toelichting
Het personeel Is vriendelijk, vakkundig en denk met je mee zonder dat je het gevoel hebt dat je iets aangesmeerd wordt. Ruime keuze. De aanschaf van een voor ons duur product moet een feestje zijn! Een beleving en dat was het bij jullie.

lagbeck 30-10-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen en andere dag volgens afspraak thuis

Assortiment
Meeste wat ik zoek, kan ik vinden

Aanbeveling
Goed, volgens afspraak en goedkoopste voor wat ik nodig had

Lentze176949 30-10-2015 In de winkel gekocht

Goed te vinden

Goed geholpen zowel aan de telefoon als in de winkel

Genoeg keuze

Beveel ik aan anderen!

Lotte S 30-10-2015 Via de website gekocht

Gewoon goed, maar niet bijzonder.

Snelle reactie, wordt met je meegedacht!

Goede service

j seip 29-10-2015 Via de website gekocht

Het gemak van het internet. Ondanks dat het bestelde artikel niet voorradig was met een beter voorstel komen

Snelle reacties op mijn bestelling. telefonisch ook super!

Duidelijk

een dikke vette 9.4