PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20864 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5622 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Brugman147538 21-03-2015

Wel even zoeken in het winkelcentrum maar verder prima te bereiken en gratis bereiken

Goed geholpen aan de telefoon en vervolgens in de winkel

Genoeg keuze in de winkel

Aanbeveling
Beveel ik aan anderen aan

Extra toelichting
Online een TV besteld, helaas was dat model niet mee vrij op voorraad, we hebben een alternatief aangeboden gekregen met betere specificaties voor een scherpe prijs.

Dhr. T.G. Mastwijk 147514 21-03-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goed bereikbare winkel. Site was overzichtelijk. Stond alleen een verkeerde foto bij een product.

Goed geholpen, zowel telefonisch als in de winkel. Werd zelfs nog doorgezocht terwijl ze zeiden dat het eigenlijk niet kon.

Assortiment
Breid assortiment, ze hebben van alles hangen en staan.

Janssen147656 21-03-2015

Goed te bereiken en gratis parkeer mogelijkheden

Netjes geholpen in de winkel!

Assortiment
Ziet er goed uit, genoeg keuze in de winkel

Aanbeveling
Zou ik aanbevelen aan anderen!

Extra toelichting
Ik kwam binnen lopen voor een winkelmodel die ik gezien had op internet, helaas was dit model al weg maar de verkoper dacht goed met me mee en ik heb nu een heel nieuw exemplaar voor een hele scherpe prijs gekregen! goede service!

Albert-jan147295 21-03-2015 In de winkel gekocht
Breda

Het ging gemakkelijk,snel en duidelijk. Via de chat heb ik contact gehad en hierna de bestelling afgehaald in de winkel te Breda.

Netjes en vriendelijk geholpen. lekker vlot! :)

Assortiment
Wat ik wou hadden ze leverbaar. en ook weer lekker snel!

Aanbeveling
Ik vnd het een top zaak, een familielid had ook een tv gekocht en de service was helemaal top!

Fred147123 21-03-2015 In de winkel gekocht
Breda

Dit ging allemaal heel gemakkelijk, handig via de chat geïnformeerd en besteld en later afgehaald te Breda.

Ook gewoon perfect, goeie informatie en andere aanvullende informatie.

Assortiment
Ze hebben er alles voor tv's

Aanbeveling
Gegarandeerd een 10. super tevreden! goeie prijs kwaliteit verhouding en gratis thuisbezorgd enzovoort.!

Erdtsieck25286 21-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet heb ik ze gevonden. Tevens werd deze winkel mij aangeraden via een vriend. Goed geholpen in de winkel. Goede uitleg. Heel veel tv's in de winkel opgesteld staan. veel keuze. Winkel kan ik zelf ook aanraden aan andere mensen!

devloomax 20-03-2015

De website is erg overzichtelijk. Juist aan het aantonen van stock.

Zeer snelle en vriendelijke service, zowel op chat als in de winkel

de Vries 25284 20-03-2015 In de winkel gekocht

Meteen mee kunnen nemen.

goede uitleg gekregen, netjes geholpen.

Assortiment
Zowel nieuw als gebruikt veel keuze.

Aanbeveling
zeker aan te raden, vooral om de scherpe prijs!

Holland 25287 20-03-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Makkelijk achter de winkel de TV kunnen ophalen.

goed geholpen, duidelijke uitleg.

Assortiment
veel keuze op de site en in de winkel.

Aanbeveling
Scherpe prijzen, makkelijk op te halen, en goed geholpen.

Dhr. T. Siebers147337 19-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via Kieskeurig kwamen we bij deze winkel uit. Daarnaast kennen we deze winkel uit de stad Nijmegen als we aan het shoppen zijn. Website goed in orde, makkelijk in gebruik. Veel informatie over de produkten, alle plus en minpunten. Hele mooie winkel, zeer ruim assortiment. Top geholpen, kan niet beter! Ook telefonisch liep helemaal vlekkeloos, lekker snel.

DIC147508 19-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
prima, geen bijzonderheden. prettig geholpen.

Frankie147463 19-03-2015 In de winkel gekocht
Breda

Parkeren is zeer gunstig, de voorraad was up to date. prima geregeld.

Vriendelijke service!

Echt veel te koop.

Aanbeveling
andere lijken heel goedkoop en schreewt hard. maar PlatteTv.nl komt hier veel voordeliger.

Extra toelichting
Via een bekende hoorde ik van PlatteTv.nl en hierdoor even op internet gezocht en dit zag er allemaal prima uit.

gra146972 19-03-2015 In de winkel gekocht

duidelijke , makkelijk

ik koop altijd hier, scherpe prijs, altijd goed geholpen

ruim

Noij 147316 19-03-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Geen parkeergedoe, makkelijk achter de winkel de TV op kunnen halen!

Perfect! door alle medewerkers goed geholpen.

Assortiment
Bijna te veel keuze, voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Al vaker hier aankopen gedaan, en de prijs is altijd goed, en anders valt er altijd te onderhandelen.

Dhr. M Van der Vlis 147345 19-03-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Waren toevallig in het centrum van Nijmegen en zodoende even binnen gewandeld.

Hardstikke best geholpen.

Aanbeveling
Mooie winkel, binnen gelopen vanwege de mooie entree. Nodigt uit. Mooi dat we over de prijs hebben kunnen onderhandelen.

grasstek146947 19-03-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

makkelijke toegankelijke site, alle informatie staat erop

in de winkel hebben mij de verschillen laten zien , de tv die ik wilde hebben stond er ook

verrast door het assortiment

Extra toelichting
Mooie showroom, wisten niet dat het zo groot zou zijn en dat er ook een witgoed afdeling bij zit

Anita - 147155 19-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Al lange tijd vaste klant bij deze winkel, wederom uitstekend geholpen!

Elsinga147372 18-03-2015 In de winkel gekocht

Makkelijk te bereiken!

Goed geholpen in de winkel, duidelijke uitleg

Assortiment
Genoeg keuze in de winkel en de tv's zijn goed met elkaar te vergelijken

Aanbeveling
Goede winkel en beveel ik zeker aan anderen

Extra toelichting
We waren al vaker langs geweest, elke keer netjes aangesproken en waar ik vragen had werden deze netjes beantwoord.

Willem de Vaan 147224 18-03-2015 In de winkel gekocht
Breda

Parkeren voor de deur is gemakkelijk. De website is daarnaast duidelijk.

Tot 2 keer toe correct geïnformeerd!
Je wordt bij PlatteTV niet in een hoekje geduwd naar het duurste apparaat. Er wordt gevraagd wat je zo'n beetje zoekt en op basis daarvan wordt je geadviseerd.

Assortiment
Gevonden wat ik wilde hebben!

Aanbeveling
Dit heb ik al gedaan en zal ik zeker blijven doen!

Extra toelichting
De vorige keer perongeluk bij PlatteTV terecht gekomen, toen een home cinema set gekocht waarbij ik erg goed geïnformeerd werd. Nu terug voor een televisie en opnieuw goed geholpen!

HA147331 18-03-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Uitstekend bereikbaar, parkeren bij de winkel, erg toegankelijk.

Men denkt met je mee, goed advies, kon tostel direct meenemen

Assortiment
waar wij voor kwamen, was allemaal aanwezig

Aanbeveling
Wij komen hier vaker en raden iedereen Plattetv aan

Dhr. M.J. Janssens25268 18-03-2015

Extra toelichting
Via Kieskeurig en Google kwam ik deze winkel tegen. Uiteindelijk voor deze winkel gekozen omdat ze hier een specifiek type Panasonic plasmatv hebben die ik graag wou hebben en die nergens meer leverbaar is. Daarnaast voor deze winkel gekozen omdat het een bekende winkel is met een fysieke winkel, dus niet enkel een webshop. En daarnaast krijg je de mogelijkheid voor extra diensten zoals de eigen bezorgservice. Voor de oude tv heb ik een redelijke prijs afgesproken, deze wordt bij levering netjes mee retour genomen. De website is goed in orde, de informatie die erop staat klopt. Ik had de specifieke tv gereserveerd en meteen was deze niet meer te vinden op de website, aangezien dit het laatste model was. In het filiaal in Nijmegen staan behoorlijk veel TV's. Er is voldoende personeel aanwezig. Heel goed geholpen in de winkel. De telefonische afspraken zijn netjes nagekomen. Ik ben tevreden!

Dhr. A. Broenland147247 17-03-2015

Extra toelichting
We hebben al vaker bij deze winkel gekocht, 3 TV's en een Harman Kardon systeem. We komen hier graag terug door de goeie service, aardige personeel en dat je hier een leuke korting kunt krijgen. We hebben 1 keer een service dingentjes gehad en dat ie toen goed opgelost. Website duidelijk en veel informatie over de produkten. Ook duidelijke voorraadinformatie. Heel goed geholpen door de verkoper.

Toth 147127 17-03-2015

Extra toelichting
In eerste instantie via Kieskeurig bij PlatteTV.nl uitgekomen. Voornamelijk vanwege de inruilmogelijkheid, prijs en de goede reviews voor deze winkel gekozen. De service is perfect, telefonisch en via mail snel en goed contact. Ook in de winkel goed geholpen. Het assortiment is super fijn, hier is eigenlijk alles te vinden qua tv's. Ook zou ik op basis van mijn goede eerste ervaring de winkel aanbevelen bij vrienden en familie.

Dhr. NB Hagen25251 17-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet bij deze winkel terecht gekomen, winkel viel ons op door de scherpe prijs van de Sonos Play5 speakers. Website goed in orde, duidelijke informatie. Winkel ziet er netjes en ruim uit, ruime keuze. Zowel telefonisch als in de winkel helemaal goed geholpen.

Hanny 146796 15-03-2015 In de winkel gekocht
Breda

Via Google bij PlatteTV terecht gekomen, de website is erg gemakkelijk in gebruik. Ook de livechat functie is zeer handig.
In de winkel te Breda is het altijd prima winkelen, vrij parkeren voor de deur is daarbij een groot pluspunt!

Erg goed geholpen zowel via de livechat als in de winkel. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Assortiment
Het assortiment van PlatteTV is erg ruim, op de website is praktisch iedere TV wel te vinden. De winkel te Breda heeft daarnaast alle topmodellen netjes en overzichtelijk opgehangen.

Aanbeveling
Ik ga PlatteTV zeker bij anderen aanbevelen!

manado 15-03-2015

het is 'n zeer makkelijke overzichtelijke site met zeer uitgebreide informatie over het product zelf.

zeer goed en klantvriendelijke mensen die je tewoord staan aan de telefoon,ook het bestelde product word zosnel mogelijk verstuurd zoals platte tv.nl dat belooft op hun site.

Aanbeveling
Het assortiment valt echt niks over tezeggen,je hebt hier zoveel keuze dat de kans van slagen groot is.

Extra toelichting
Ik vind platte tv.nl echt 'n aanrader voor iedereen,ze zijn echt betrouwbaar en 'n super geweldige afwikkeling ivm de gekochte goederen.

ger147017 15-03-2015

goed ,helder

neemt de tijd voor een klant , scherpe prijs, eerlijk open verkoper, pixel garantie en omruil garantie zeer handig

voldoende aanbod,

Extra toelichting
mooie showroom met daarbij ook nog een witgoed afdeling

stokware 14-03-2015

Ik had al goede ervaringen met het vinden van het juiste product op de site. De hulp via de live customer chat was de overtreffende trap hierin.

Zoals hierboven aangegeven is de klantenservice bij het aankoopproces uitermate goed.

Assortiment
Het assortiment voldoet ruimschoots aan mijn verwachtingen. Hoe de winkel het voor elkaar krijgt weet ik niet maar er is bijna altijd voldoende voorraad en de levertijd is niet te overtreffen.

Aanbeveling
Ik durf na twee perfecte aankoopervaringen gerust deze winkel aan anderen aan te bevelen.

Extra toelichting
Ik kan niet anders concluderen dat Plattetv een betrouwbare en prettige webwinkel is met medewerkers die echt terzakekundig zijn. Ze nemen je desgewenst bij de hand in je zoektocht naar het product dat het best bij je past.

146982 14-03-2015 In de winkel gekocht
Doesburg

Soepel geholpen en snel, heldere afspraken.

Prima service, duidelijke uitleg en de medewerker neemt echt tijd voor je.

Ruim

Aanbeveling
Goed te woord gestaan en deskundig.

FerryClarion 14-03-2015

Plattetv.nl heeft een duidelijk overzicht met veel producten. Echter is de voorraad indicatie niet altijd actueel. Is daarom al raadzaam even te vragen of de artikel in voorraad is. Dit kun je via hun contact-mail of anders die handige chat optie, die veelal online is!

Plattetv.nl team zijn goed op de hoogte van alle zaken en dus ook van bestelde artikelen. Helaas moest ik bijna 5 weken op mijn tv-toestel wachten. Maar door de goede deal met mijn inruil-tv (had deze ook bij hun besteld) en de chashback van Samsung was dit zeker de moeite waard geweest om te wachten. Hun bereikbaarheid is perfect en is daarom helemaal niks op aan te merken. Ze komen klantvriendelijk over.

Assortiment
Doordat de tv-toestel niet in voorraad was, deed Plattetv.nl alles aan om dit alsnog voor elkaar te krijgen. Ze hielden mij per mail en telefonisch goed op de hoogte.

Aanbeveling
Ik raad mijn vrienden en collega's Plattetv.nl zeer aan.

Extra toelichting
Ik ben ontzettend blij met deze prachtige tv-toestel Samsung UE65HU7500. Deze voldoet mijn alle eisen. Beeld kwaliteit UHD is echt geweldig om te zien. Wel moest ik de beeld instellingen naar mijn smaak instellen. Hiervoor moet je wel de tijd voor nemen. De wereld gaat nu pas voor ons open met deze tv-toestel. Wij hebben toch de platte model genomen i.p.v. curve-model. Omdat wij vanuit een hoek naar de tv kijken en dit gaat prima. Geen spijt van, echt niet!

H Hopman 146660 14-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Vanuit de koopzondag zagen we dat PlatteTV.nl in het centrum van Nijmegen zit, toen ook online gekeken naar het assortiment en uiteindelijk een keuze gemaakt. De service is netjes, ook de vorige keer dat ik ging kijken was prettig. We hebben niet echt gelet op het uitgebreide assortiment omdat we specifieke wensen hadden, maar je zou hier zeker moeten slagen als je iets zoekt. Ook zouden we de winkel aanbevelen bij vrienden en familie.

ten Haaf 147018 14-03-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Makkelijk de TV achter de winkel op kunnen halen.

Heel goed geholpen in de winkel in Nijmegen! Bij een lokale concurrent beetje misleidende uitleg gekregen, maar hier duidelijke taal!

Assortiment
ruim aanbod, hier een betere TV voor minder geld kunnen kopen dan bij de concurrent!

Aanbeveling
Ze zijn de goedkoopste, en ook nog goede service!

Anletta 14-03-2015

Je kan zoeken op verschillende manieren en zo de juiste info verkrijgen.

Ik heb de tv via de chat besteld. Alles werd voor mij in orde gemaakt. Er werd alle tijd aan mijn vragen ed. besteed. Voelde zeer vertrouwd aan.

Extra toelichting
Keurige service en snelle levering. Ook via de mail alles heel duidelijk geregeld. TV is keurig geïnstalleerd, alleen de uitleg was iets te snel, maar dat komt door mijn leeftijd en omdat ik er geen verstand van heb. Ik ga nu maar is alles uitproberen en als ik er helemaal niet uitkomt hebben we altijd de chat nog (7 dagen per week!)

Storm147010 14-03-2015

Extra toelichting
live chat is erg handig fijn dat dit op de site mogelijk is. de service is prima ik heb al meerdere dingen gekocht bij PlatteTV.nl en het ging altijd goed. krijg ook altijd een goed advies. zeer uitgebreid assortiment. ik zou deze winkel zeker aanraden aan iemand anders.

Ziel146993 14-03-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

We wonen erg dichtbij maar altijd bij plattetv.nl gekocht!

Prima geholpen in de winkel

Assortiment
Genoeg keuze en genoeg te vergelijken

Aanbeveling
Zou ik zeker aan anderen aanbevelen!

Extra toelichting
We kwamen binnen lopen omdat onze tv kapot is, de verkoper denkt goed met ons mee en heeft ons een mooi aanbod gedaan! wat echt super is, is dat de verkoper uit zijn werk een uitzondering heeft gemaakt en de tv bij ons thuis even kwam aansluiten

T Koper 14-03-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Heb hier vorige week een Sonos play 5 gekocht en deze bevalt uitstekend. De prijs was scherp en de service vriendelijk en klantgericht. De chatfunctie is zeker een pluspunt.

Jan 146995 14-03-2015 In de winkel gekocht
Breda

De website is heel erg duidelijk en overzichtelijk.

De gedrevenheid van de verkoper is hartstikke goed!

Assortiment
Er is voldoende keuze, zowel op de website als in de winkel.

Aanbeveling
Bij PlatteTV zijn wij heel erg goed geholpen, daarom gunnen wij dat een ander ook.

Hartstikke goed gegaan!

R Prick Van Wely146899 14-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Onze vorige tv hebben wij ook al bij Plattetv.nl gekocht. Is toen goed bevallen. Nu opzoek naar een groter model en eens bij Plattetv binnen gelopen. Goed geholpen door de medewerker met goed advies! Meteen gekocht ipv alleen gekeken! Plattetv heeft veel tv's staan. Aantrekkelijk ingericht, uitnodigend om even binnen te gaan kijken.

Meijer146884 14-03-2015 In de winkel gekocht

Goed te bereiken.

Al eerder een aankoop gedaan bij plattetv.nl en zeer tevreden!

We werden zelfs na 1 jaar gebeld of alles nog steeds naar wens was!! SUPER!

Assortiment
Ruim voldoende keus in de winkel.

Aanbeveling
Goede service van deze winkel!

Extra toelichting
Geweldige winkel! 10 jaar geleden ook een mooie combinatie aangekocht, toen werden we na 1 jaar zelfs nog op gebeld of alles nog steeds naar wens was, nog nooit meegemaakt met een winkel dat ze zo begaan zijn met de klanten! De verkoper is erg vriendelijk en denkt goed mee met de klant

A Reinartz 14-03-2015 In de winkel gekocht
Breda

Het is fijn en gemakkelijk dat de auto voor de deur geplaatst kan worden voor het inladen van de aangekochte TV of andere atributen bv geluidsapp.

Er is echt aandacht voor de klant je kunt advies vragen en ze weten bijna overal antwoord op. Ze geven je ook de tijd om er over na te denken over de aankoop die je doet.

Assortiment
Je hebt een groot genoeg assortiment waar men een keuze uit kunt maken zowel goedkoop als duur en daar valt ook nog eens over te praten.

Aanbeveling
Ik zou zelfs mee gaan om het zelf over te brengen hoe het is om daar binnen te gaan en het te laten zien hoe het er aan toe gaat,

Extra toelichting
Via mijn schoonzoon uiteindelijk uitgekomen op platteTv.nl, die heeft bij Plattetv.nl ook een tv gekocht en die was zo enthousiast dat hij ons er ook op heeft geantendeerd om eens te gaan kijken

van Well 14-03-2015 Via de website gekocht

simpel bestellen

kon op moment van bestellen niet zien dat tv niet voorradig was.
Pas na betaling is dit duidelijk geworden.

Aanbeveling
al gedaan vanwege het gemak van bestellen

Veelen146610 14-03-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Goed te bereiken en gratis parkeren

Goed geholpen in de winkel, voor een scherpe prijs een hoger model gekregen

Genoeg keuze in de winkel

Aanbeveling
Zou ik aan anderen aanbevelen.

Extra toelichting
Ik heb online een tv besteld om af te halen in de winkel, eenmaal in de winkel werd mij een aanbod gedaan voor een model hoger voor een minimale bijbetaling wat ik uiteraard heb gedaan!

Dhr. J Groen 146675 14-03-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Locatie van de winkel vind ik minder omdat het midden in het centrum zit ivm de auto. Winkel ziet er verder wel perfect uit.

Perfect geholpen in de winkel!

Assortiment
Ik zie alleen maar TV's dat is genoeg.

H. Geurts 14-03-2015

Duidelijke webshop, met een paar handelingen alles geregeld. Enige probleem was dat de aankoopbevestiging in mijn spam(junk)box terecht kwam.

Zeer goede bereikbaarheid webshop zowel telefonisch als via de mail!

Assortiment
Groot assortiment tegen scherpe prijzen.

Aanbeveling
Ik zou deze webshop iedereen aanbevelen mede door de zeer goede bereikbaarheid en service.

Extra toelichting
Heb alleen maar positieve ervaringen wat betreft de webshop van PLATTETV.NL

T. Bol 146562 14-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet kennen we de winkels van PlatteTV.nl. Voor de goede service hebben we voor deze winkel gekozen. Vanwege de fijne gesprekken en het warme contact vielen ze destijds op en dat gaf de doorslag. Ook het feit dat we onze oude TV kunnen inruilen en dat ze ruim de tijd voor je nemen is zeker een pluspunt. Het assortiment is erg uitgebreid, dus keuze genoeg. Ook zouden we de winkels absoluut aanbevelen bij vrienden en familie.

Doorga 146528 14-03-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Het was geen probleem om de TV een paar dagen apart te houden, en ook makkelijk achter de winkel op kunnen halen!

duidelijk geholpen, goede uitleg.

Assortiment
veel keuze, ook meer grote schermen dan bij de concurrent!

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanraden voor iedereen die goedkoop een grote TV zoekt!

Mertens 146906 13-03-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

makkelijk in het centrum van Nijmegen, en ook nog gratis thuisbezorgd.

Duidelijke antwoord gekregen op mijn vragen, en vriendelijke geholpen in Nijmegen.

Assortiment
Met redelijk specifieke wensen toch kunnen slagen bij plattetv.nl!

Aanbeveling
Ik zou iedereen aanraden om in ieder geval even langs te gaan bij PlatteTV in Nijmegen!

Huisman 140118 13-03-2015

prettig dat je achter de winkel alles op kan halen, zodat je er niet mee hoeft te schouwen.

altijd goede uitleg, ze nemen echt de tijd om alles goed uit te leggen.

Assortiment
als je hier niet kan slagen dat lukt het nergens!

Aanbeveling
Wij hebben hier al vaker spullen gekocht, en altijd goed geholpen en geadviseerd.

Zweers146912 13-03-2015

Goed te bereiken en gratis parkeren rondom winkelcentrum

Goed geholpen in de winkel en duidelijke uitleg

Assortiment
Genoeg te vergelijken in de winkel

Aanbeveling
zou ik aanbevelen door de duidelijke uitleg en de klant vriendelijkheid, totaal geen druk om te kopen

Extra toelichting
We kwamen puur ter orientatie de winkel in lopen, werden netjes aangesproken en de verkoper denkt met ons mee, verschillende modellen laten zien en we hebben gekozen voor de beste tv die in de showroom staat! Leuke inruil mogelijkheid en scherpe prijs!

ned146830 13-03-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

heel makkelijk te bereiken, gratis parkeren

altijd goede prijzen voor mooie toestellen

Assortiment
heel ruim , ook leuk dat er een witgoed afdeling bij zit