PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5819 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

rhornstra 19-06-2015 In de winkel gekocht
Doesburg

Makkelijk online te bestellen

Uitstekende voorlichting in de winkel in Doesburg en snelle levering na online bestelling.

Extra toelichting
Pefecte service bij de winkel in Doesburg. Uiteindelijk de Sonos Play 1 online besteld en de dag erna is hij geleverd.

Mevr. J Vergeer 158902 19-06-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Site ziet er goed uit. Locatie wanneer niet bekend in nijmegen is wat lastiger midden in het centrum.

Super service!

Assortiment
Mooie winkel met mooie spullen.

JKforyou 18-06-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Na een bezoek aan de website van PlatteTV.nl hadden wij een aantal TV's op ons verlanglijstje staan. Omdat wij naar Arnhem moesten hadden wij ook gekeken of de TV's op ons lijstje ook op voorraad waren in het filiaal in Arnhem. Aan de groene stippen te zien zat dat wel goed. Aangekomen bij winkelcentrum Presikhaaf was het een ware zoektocht om de winkel te vinden. Een klein bordje (in een filiaal van een andere winkelketen) bracht ons na een kwartier zoeken in de winkel.

Binnen aangekomen was er in het filiaal van de andere winkelketen een klein hoekje ingeruimd voor PlatteTV. Hier troffen wij ongeveer 40 TV's aan van de modernste en meest speciale modellen. Een verkoper was bezig met een klant en de andere verkoper was druk met een telefoongesprek. Aan de conversatie te horen was al snel duidelijk dat het hier om een privé gesprek ging. Wij hadden dus mooi even de tijd om op ons gemak even rond te kijken (maar daar waren we gezien het aanbod al snel mee klaar). Na 5 minuten wachten op het einde van het telefoongesprek van de verkoper liet ik een beetje merken dat wij graag geholpen wilde worden. De verkoper merkte op dat hij zo bij ons kwam en ging vervolgens rustig verder met zijn telefoongesprek. Na nog eens 5 minuten wachten hebben we de moed maar opgegeven en zijn maar weer naar buiten gestapt... met het idee dat ze niet graag geld verdienen bij PlatteTV.

Assortiment
Als je een rijkelijk gevulde portemonnee hebt of op zoek bent naar de laatste TV snufjes staat er vast wel een model voor je bij.. maar in alle overige gevallen is een bezoek aan de winkel tijdverspilling. Wij hadden 9 verschillende TV's op ons lijstje staan, en hoewel de website vertelde dat de TV's op voorraad waren hebben wij geen TV kunnen vinden die ook maar enigzins in de buurt kwamen van de modellen die wij hadden opgeschreven. Natuurlijk zal de reactie van PlatteTV zijn dat niet alle TV's geplaatst kunnen worden in de winkel.. maar geen één van de 9 opgeschreven modellen is op z'n minst vreemd te noemen lijkt mij.

Aanbeveling
Absoluut niet! Deze (winkel) verdient niet eens het predikaat winkel. Online geeft men je het idee dat het oké is maar eenmaal in de winkel blijkt het al snel oooh NEE te zijn. Met in ieder geval 1 dramatisch gemotiveerde medewerker.

Extra toelichting
Na het lezen van onderstaande punten lijkt mij een verdere motivatie onnodig. Gezien de tijd die ik in deze beoordeling steekt ben ik in ieder geval 1000% meer gemotiveerd dat de winkel medeweker van PlatteTV.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 19-06-2015

Beste heer/mevrouw,

Ontzettend spijtig om te moeten vernemen dat u helemaal naar onze winkel bent gekomen en dan het door u beschreven heeft ervaren, dat is zeker niet zoals het hoort te zijn.

Ik heb direct contact opgenomen met onze winkel te Arnhem en zij gaan intern bespreken hoe het kan dat u zo slecht geholpen bent, onze klant is voor ons het allerbelangrijkste en u staat altijd op plek 1!

Wij proberen zoveel mogelijk TV's in onze winkels te zetten echter is het momenteel een moeilijke periode qua assortiment omdat alle merken overgaan van de oude naar de nieuwe modellen, we proberen dus zoveel mogelijk plek ter creëren om u de meest recente modellen te kunnen tonen.

Mocht u nog steeds op zoek zijn naar een TV, stuurt u mij dan eventjes de toestellen toe die u in gedachten heeft, ik kijk graag of ik iets kan doen met een van de modellen ter compensatie van deze slechte ervaring.

Onze welgemeende excuses, wij hopen dat wij nog een kans krijgen om te laten zien dat wij beter kunnen!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Tjebbes 158387 18-06-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

heel makkelijk bestellen en duidelijke website met genoeg info

prima, goede uitleg, geen haast ondanks nog winkel in aanbouw in Utrecht

Assortiment
prima, iets karig qua accessoires maar qua apparatuur zeer ruim.

Aanbeveling
scherpe prijzen en veel uitleg/support

Mevr. L. Simons158746 18-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik kom al ruim 10 jaar bij deze winkel, dit is mijn 4e TV die ik hier koop. Daarnaast kom ik hier heel vaak binnenlopen, ik werk hier vlakbij dus dan kom ik even kijken wat voor nieuwe mooie TV's er zijn. Ik kom hier graag ivm de uitstraling van de winkel, het assortiment en het leuke personeel. En omdat ze hier altijd de nieuwste dingen hebben. Daarnaast zijn de prijzen erg scherp. Ik heb deze winkel ook aangeraden bij andere mensen ivm scherpe prijzen, goede service, je wordt goed geholpen en de scherpe prijzen.

BastiaanPK12 18-06-2015

Ik werd tegen sluitingstijd nog keurig geholpen ook al liep alles uit ivm met mijn paslimiet van de bank. Daarbij hielp de verkoper prima de TV in mijn auto in te laden!

Goede service. TV gaf vlekken, word keurig bij ons aan huis opgelost doormiddel van een nieuwe TV!

Assortiment
Goed assortiment, nette setting. Er hangen niet te veel tv's naast elkaar waardoor je de TV prima kunt testen.

Aanbeveling
Goede service, mooi assortiment, vriendelijk personeel en niet geheel onbelangrijk een prima prijs!

Extra toelichting
Prima winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Uitstekende prijzen, altijd laagste prijs garantie. Je hoeft dus zelf niet meer op internet te vergelijken, dit doet de verkoper graag voor u!

Dhr. G. Fleuren158758 18-06-2015

Extra toelichting
Via Kieskeurig bij deze winkel uitgekomen en we kregen deze winkel ook aangeraden door onze schoonzoon. Online huiswerk gedaan, oa voor verschillende Samsung en LG TV's. Voor deze winkel gedaan ivm de scherpe prijs, de afstand en omdat het contact via telefoon en chat mij een goed gevoel gaf. In filiaal Nijmegen een zeer royaal assortiment. Zeer deskundig en vriendelijk geholpen.

Dhr. Stan van Dongen 158705 17-06-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Makkelijk te vinden, zowel site als winkel!

Werd meteen iemand bijgeroepen omdat iedereen druk was.

Verrassend veel elektronica.

Dhr. T. Houtman158688 17-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet, Google, opzoek naar een Playseat stoel, toen bij deze winkel uitgekomen. Ik zag dat ze een showroom hadden in Nijmegen in de PlatteTV winkel. Toen even gebeld om vrijblijvend te reserveren, top te woord gestaan! Website goed in orde, veel informatie over de produkten en kon alles makkelijk vinden. Winkel in Nijmegen ziet er goed uit. Netjes en verzorgd, niet te druk.

Rutten158622 17-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken plattetv.nl vanuit de stad in Nijmegen. prima internetsite werkt goed en is duidelijk. uitstekende service in de winkel als je binnen komt zonder kennis wordt je toch goed geholpen en er wordt de tijd genomen door de adviseur om je te helpen. groot assortiment genoeg keuze voor ieder wat wils. ik zou plattetv.nl wel aanbevelen aan kennissen en vrienden.

Dhr. R. van Ooijen158689 17-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
We kennen deze winkel hier uit de stad, later zagen we de winkel ook online. Website heel goed in orde, ik kon alles makkelijk vinden. Prijsinformatie is helder, heel veel aanbod. Duidelijk dat er meerdere winkels zijn, ook allemaal een eigen telefoonnummer. Wel een nadeel is dat de website niet goed geschikt is voor een mobiele telefoon, je moet helemaal inzoomen enzo. Winkel in Nijmegen heel goed in orde, ik kom vaak in deze winkel omdat ze hier het meeste aanbod hebben. Heel goed geholpen, duidelijke informatie gekregen over verschillende TV's.

Mevr. RJ De Witte 158673 16-06-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Winkel heeft een goede locatie, de naam valt op.

Goed geholpen, niet te opdringerig.

Heel veel TV's.

Mevr. A.S.P.E Van Uhm 25804 16-06-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Winkel ligt goed centraal en de site is duidelijk.

Duurde helaas lang voordat ik ze aan de lijn kreeg, maar daarna werd alles netjes geregeld. Kon zelfs mijn TV ophalen ipv bezorgen.

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Prijzen zijn hier altijd goed!

ingemarco03 15-06-2015

We kochten een Sony Bravia. Hierbij hebben we ook wandbevestiging Spectral aangeschaft. Thuis bleek dat de wandbevestiging niet op deze TV kon worden bevestigd. Hierop 1 mail gestuurd waarna we binnen 1 uur werden gebeld. Er werd ons uitgelegd hoe de TV wel bevestigd kon worden. De wandbevestiging kon worden teruggebracht waarna we ons aankoopbedrag terug kregen.

Assortiment
Alles wat we wilden hebben was aanwezig in de winkel. De prijs/kwaliteit verhouding is bijzonder goed

Aanbeveling
perfect geholpen , prima service.

beemer5 15-06-2015

toegankelijke website

via livechat vragen goed beantwoord

Assortiment
voor audio en video goed assortiment

snel, accuraat, soepel

snel, accuraat, soepel

groot158112 14-06-2015 In de winkel gekocht

overzichtelijk

eerst offerte voor me aan gemaakt daarna terug naar winkel geweest om te beslissen mede door hulp van verkoper

ruim assortiment

Mevr. AJH Janssen 158289 13-06-2015

Prettige site, goed kunnen kijken thuis. Makkelijk te bereiken en parkeren.

Echt de goedkoopste! Prima geholpen.

Assortiment
Keuze genoeg, bijna te veel.

Dhr. S. Claes158317 13-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Online opzoek gegaan naar een verkooppunt van Playseat racestoelen en toen bij deze winkel uitgekomen. Ik had vorig jaar al een andere racestoel gezien en die viel tegen, daarom nu langs de winkel gegaan om deze ook echt uit te testen. In de winkel de verschillende racestoelen kunnen zien en uittesten. Website heel goed, heel overzichtelijk. Ik heb ook andere sites gekeken maar deze vond ik het best. Heel goed geholpen door de verkoper.

JM158258 13-06-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Overzichtelijke winkel en hulpvaardig personeel, gratis bij de winkel parkeren.

Snel en klantvriendelijk, televisie wordt netjes voor je gereserveerd.

Uitgebreid assortiment

Zie bovenstaande

Jong156558 12-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
ik ken plattetv.nl vanuit de stad in Nijmegen. heel prettig dat je met de auto achter je tv kunt ophalen terwijl de winkel in het centrum van Nijmegen is gevestigd. Hele goede service in de winkel. de adviseur gaf geen overbodige informatie en was up to date betreft kennis van producten. ook nog een leuke korting gekregen. prima assortiment genoeg keuze. ik zal plattetv.nl zeker aanbevelen aan anderen.

manuels158086 12-06-2015

via Google platte tv gevonden en gekeken of blu ray speler op voorraad was

snel en correct en op voorraad

heel veel

Officiele reactie van PlatteTV.nl 12-06-2015

Beste heer Manuels,

Goed om te horen dat u helemaal tevreden bent over uw bestelling bij PlatteTV.nl!

Wij wensen u nogmaals veel plezier van uw aankoop en graag tot een volgende keer.

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Dhr. MR Makarawung 158123 11-06-2015 In de winkel gekocht

Dikke prima.

Ik ben prima geholpen.

Ruim voldoende.

Aanbeveling
Goedkoopste! en ruim assortiment.

Gijsbertse158072 11-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken plattetv.nl van langslopen in het centrum in Nijmegen. prima service in de winkel. duidelijke uitleg in de winkel het product vergeleken met de andere producten. groot assortiment erg uitgebreid. ik zou de winkel wel aanbevelen aan iemand anders.

Dhr. F. Peters157793 11-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via een collega deze winkel getipt gekregen, die zei me dat ik hier moest gaan kijken omdat ze hier vaak goede aanbiedingen hebben. Website bekijken, is heel duidelijk. Kon alles makkelijk vinden, ook met behulp van de filters. Winkel en personeel ziet er top. Even rustig rond gekeken en daarna goed geholpen.

Dhr. J Wientjes 157843 10-06-2015

Vlakbij kun je parkeren, met de lift naar beneden en je bent er.

Goed geholpen. Was iets mis met vorige artikel, maar dat is netjes opgelost.

Assortiment
Voor TV's is het heel erg goed, daar kom ik nog een keer voor terug.

Dhr. M. Berends157928 10-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet bij deze winkel terecht gekomen, viel op door de scherpe prijs op de prijsvergelijker. Website goed in orde, kon alles makkelijk vinden. Genoeg informatie over de produkten. Winkel in Nijmegen ziet er overzichtelijk uit, ruim assortiment. Veel merken en veel keuze. Top geholpen door de verkoper. Geen vraag onbeantwoord gebleven!

Dhr. H. Pijnenburg 157791 10-06-2015 In de winkel gekocht

Goede site

Geweldige service, 100%.

Volop keuze.

Aanbeveling
Goede service en heel erg klantvriendelijk!

hanz06 10-06-2015 Via de website gekocht

Aanbeveling
Ik hem wel aanbevelen maar wel met het noemen van mijn ervaring

Extra toelichting
1 dag na de bestelling kreeg ik pas te horen dat het apparaat bij een ander filiaal vandaan moest komen wat minimaal 2 dagen ging duren. Daarna wordt het pas naar mij opgestuurd dus met het weekend mee geteld gaat er dus minimaal 5 dagen overheen voordat ik het product in huis heb. Als ik vooraf dit geweten had dan had ik waarschijnlijk ergens anders besteld waar ik het product eerder van zou hebben ontvangen. Dit is me al een keer eerder overkomen met dit bedrijf.

frank157825 09-06-2015 In de winkel gekocht

snelle reactie, goed alternatief

Assortiment
heel veel , tv op voorraad

Remco Den Haag 08-06-2015

snelle levering

handig die live chat

Assortiment
Jammer dat jullie alleen T.V.s verkopen en(nog)geen game consoles.

Aanbeveling
zie het eerder geschreven gedeelte.

Extra toelichting
Handig die live chat en heeft veel op voorraad.

Arnold626 08-06-2015

Eenvoudige bestelling

Zeer snelle levering.

Assortiment
Het door mij gewenste apparaat was voor een prima prijs aanwezig.

Aanbeveling
Goede ervaring. Goede prijs. Zeer snelle levering. Duidelijke communicatie.

Extra toelichting
Zeer geslaagde aanschaf. Ik ben zeer tevreden.

Dhr. S Schreurs 156943 08-06-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Site is heel erg overzichtelijk. Locatie in centrum Nijmegen is lastig met auto.

Goede service!

Assortiment
De TV waar we voor binnen kwamen was er helaas niet, maar er staat genoeg in de winkel en hebben een mooi alternatief aangeboden gekregen.

Naatjuh86 08-06-2015

erg gemakkelijk te vinden op de site. heel overzichtelijk.

Erg goed geholpen via de online chat alles is bespreekbaar

Assortiment
wat ik zocht hadden ze beschikbaar.

Aanbeveling
Tevreden,geoorrienteerd,snel, goede kwaliteit t.a.v de prijs.

Extra toelichting
ik zou zeker bij een vervolgset terug gaan naar plattetv.nl

Dhr. E Van Mieghem 157284 08-06-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goede site en locatie van de winkel. Was de eerste die ik vond toen ik online ging zoeken.

Prima, goed geregeld.

Lijkt me erg veel!

Bram-24 08-06-2015

Het proces van bestellen tot aan leveren liep voorspoedig en zonder problemen.

Ik heb na mijn bestelling geen bestelbevestiging per e-mail ontvangen. De klantenservicemedewerkers stonden mij echter vriendelijk te woord en hielpen mij verder.

Assortiment
PlatteTV heeft een uitgebreid assortiment met scherpe prijzen.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel aanbevelen omdat de service uitstekend is en daarnaast de producten scherp geprijsd zijn.

Extra toelichting
Het hele proces van aankoop liep voorspoedig en de klantenservice medewerkers waren aardig, snel en behulpzaam.

Dhr. JH Geerts 157288 08-06-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Via de site hier terecht gekomen, zag er goed uit.

Goed geholpen.

Voor mij voldoende!

Aanbeveling
Handig van de website en service en werd snel geholpen.

van der Wijst 157618 08-06-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Makkelijk via de telefoon kunnen reserveren, en de winkel in Utrecht is goed bereikbaar!

goed en vriendelijk geholpen door de medewerker in Utrecht.

Assortiment
ze waren de enige die dit toestel nog op voorraad hadden staan!

Aanbeveling
Duidelijke website, goede service, en in Utrecht goed bereikbaar en gratis parkeren!

J. Schoemaker 08-06-2015

Snel en eenvoudig online bestellen.

Snelle professionele antwoorden op vragen.

zeer uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
zonder meer aan te bevelen

Extra toelichting
Er wordt bij eventuele problemen met de voorraad een snelle, voor de klant voordelige, oplossing gezocht. Snelle levering en professioneel advies!

Verschoorvanvliet 08-06-2015 Via de website gekocht

Prima en duidelijke webshop, kon precies uitzoeken wat ik hebben wilde. Zeer duidelijk en overzichtelijk.

Correcte behandeling van de order en zeer snelle levering, hebben maar een avond zonder tv moeten doorbrengen.

Assortiment
Zeer groot assortiment, maar duidelijk aangegeven wat de producten inhouden dus blijft wel duidelijk.

Aanbeveling
Ben zeer tevreden, en dit zal ik ook aan vrienden en bekenden doorgeven als ze mij vragen waar ik deze mooie tv gekocht heb.

Extra toelichting
Zeer tevreden, goede en zeer snelle service en afhandeling, klasse.

Peter Noordzee 08-06-2015

Aanbeveling
Zeer toegankelijke website, supersnelle levering.

Extra toelichting
De door mij initiëel bestelde Blu-rayspeler bleek niet op voorraad. Binnen enkele minuten werd per e-mail contact opgenomen en een aantrekkelijk alternatief geboden.

Ron Kootstra 08-06-2015 Via de website gekocht

Mooie duidelijke website, gemakkelijk te vinden

De bestelde tv bleek niet meer voorradig en dus werd er een prima alternatief geboden

Aanbeveling
Door de snelle goede service zal ik deze winkel zeer zeker aanbevelen bij anderen

K van Kampen 07-06-2015

makkelijk producten te vinden die je zoekt

snelle service

zeker voordelig en betrouwbaar

lotfy 07-06-2015

Zeer makkelijk te bestellen , goede website

Geweldige service , we hebben een soundbar besteld
De soundbar die we gekozen hadden was na betaling niet leverbaar , maar er werd ons een duurdere versie aangeboden zonder bijbetaling
TOP 👍🏻

Aanbeveling
Perfecte winkel , service en levering
Nooit meer ergens anders bestellen !
Aanrader

Extra toelichting
In een woord geweldig Mooie prijs, maar vooral perfecte service , die vind je nog maar weinig 👍🏻👍🏻

Jolanda1997 07-06-2015

Heb de winkel persoonlijk bezocht, dus niet online. Werd hier erg goed geinformeerd.

Na een telefoontje werd de TV voor ons apart gezet. Toen wij in de winkel aankwamen werden wij gelijk geholpen. Tevens werd nog een mooi prijs gemaakt voor de extra garantie en hdmi kabel.
Onze verkoper was zeer vriendelijk en behulpzaam met de TV in de auto zetten.

Assortiment
Er was niet zo veel keuze in het goedkopere segment. Uiteindelijke hebben wij voor een duurdere tv gekozen met 2015 software. De TV was in andere winkels net zo duur, maar door een mooie korting waren wij bij plattetv toch voordeliger uit.

Aanbeveling
Vriendelijk en deskundig advies. Niet opdringerig en proberen om de koop door te drukken, dit in tegenstelling tot sommige andere winkels met minder deskundigheid.

Extra toelichting
Wij hebben verschillende winkels bezocht op zoek naar een nieuwe tv. Uiteindelijk hebben wij bij platte tv de beste,deskundige en vriendelijke uitleg gekregen. Dit in combinatie met de prijs heeft ons doen besluiten bij platte tv in Breda onze tv te kopen.

Testnaam2015 07-06-2015

Alles was duidelijk en eenvoudig

Zeer goede service. De bestelde tv was helaas niet meer leverbaar, toen werd ons een andere variant aangeboden tegen dezelfde prijs.

Assortiment
Ze hebben zeer veel keuze in tv's en ook alle bijbehorende accessoires.

Alles was prima

Dhr. S. Romijn 157524 07-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet kwam ik bij deze winkel terecht, oog viel op door een hele scherpe aanbieding voor deze Philips TV waar ik naar opzoek was. Ook heeft deze winkel veel goede recensies online. Website prima in orde. Al kwam ik direct op dit produkt binnen en heb ik de website niet heel uitgebreid bekeken. Heel veel aanbod in de winkel in Nijmegen. Heel goed geholpen door de verkoper.

Henk Bulté 07-06-2015

Of je nu in de winkel staat of vanuit je luie stoel alles is helder en duidelijk

De mensen in de winkel of via internet zijn echt met de klant bezig

Assortiment
Wat mij betreft ruim voldoende

Aanbeveling
Alleen al de vakkennis van het personeel is al de moeite van een bezoek waard

Extra toelichting
Al met al prima winkel met gemotiveerde mensen

Basjan1980 07-06-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website

Snelle levering

Zeer uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Goedkoop en snelle levering.

Groot157342 07-06-2015 In de winkel gekocht
Breda

Sochtends de winkel te Breda binnengelopen en 5 minuten later liep ik met de tv die ik wou al naar buiten! :)

Vriendelijk geholen...

Direct.

Extra toelichting
Via het zoeken via google kwam ik PlatteTv tegen. Deze hadden en fysieke winkels en de laagste prijs. Geen uitleg nodig denk ik.

Peters 157357 07-06-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Direct meenemen. Perfect bereikbaar. Parkeren voor de deur. Super service.

Direct geholpen. Professionele begeleiding.

Assortiment
Ondanks dat de winkel pas net open is, kom je er nu al ogen en oren tekort.

Aanbeveling
Al gedaan. Mijn zwager komt deze week nog langs.

Zie vorige