PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20881 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5622 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Fido148589 29-03-2015

Makkelijk parkeren voor de deur te Breda.

Goed deskundig geholpen.

Assortiment
Helaas niet alles op voorraad.

Dat ga ik zeker doen!

Extra toelichting
Via mijn zoektocht op google naar een geluidsysteem voor mijn tv kwam ik uit bij PlatteTv.nl. Door de ruime keuze en de fysieke winkel te Breda heb ik voor deze shop gekozen.

Chrissie1973 29-03-2015

Prima website met goede zoekmogelijkheden.

Mijn product was niet meer leverbaar. Men bood mij een beter alternatief tegen dezelfde prijs.

Assortiment
Helaas was mijn product er niet meer, maar door het ruime assortiment was er wel een prima alternatief.

KeesvR67 29-03-2015

Ik had een TV besteld en deze was niet leverbaar, kreeg ik een mooi aanbod van Plattetv.NL om een nieuwer type te ontvangen welke ook nog eens duurder was, zonder bijbetaling, of het volledige bestelbedrag terug te ontvangen. Ik heb voor het andere type TV gekozen.
Dit noem ik nou een top service.

Zeker aan te bevelen.
Ze leveren een uitstekende service.

Snelle correcte levering.

Rengers 148591 29-03-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

gratis thuisbezorgd dus niet met de zware TV tillen!

Goede en eerlijke uitleg gekregen, en niet opdringerig, bij een lokale concurrent in Nijmegen was de verkoper erg opdringerig en daarom zijn we ook weggegaan!

Assortiment
Echt een TV specialist, dus veel keuze in TV's en audio.

Aanbeveling
genoeg keuze voor een scherpe prijs, en ook goed en vriendelijk geholpen.

Sthelen148630 28-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet heb ik Plattetv gevonden. Hier gister een beugel gekocht, echter was deze niet geschikt voor mijn tv helaas. Omgeruild voor een grotere en direct 2x een Sonos play 1 gekocht. Goed geholpen door de medewerker! Staat veel opgesteld in de winkel! Ik kan ze aanraden!

Fedde148538 28-03-2015

Via de handige chatfunctie en de snel reagerende email heb ik hier mijn tv aangeschaft.

Vriendelijk geholpen via de mail en chat en in de winkel ook goed te woord gestaan.

Alles staat erop!

Dit ga ik nog doen.

Extra toelichting
Door mijn eerdere aankoop was ik al op de hoogte van het bestaan van PlatteTv.nl. Door de prijs en service goed is heb ik wederom hier mijn tv gekocht.

Bouman 148601 28-03-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

toegankelijk, alles in de winkel duidelijk opgesteld en gesorteerd op formaat, en voldoende personeel aanwezig. ook nog makkelijk achter de winkel op kunnen halen.

Informatie op niveau, dus geen te ingewikkeld verhaal maar ter zaken doende. de verkoper luisterde goed naar onze wensen, en gaf meerdere opties. We kregen ook de ruimte om er even over na te denken!

Assortiment
meer dan genoeg! In de winkel ook goed opgesteld, een mooie scheiding tussen segmenten, en duidelijk op maat gesorteerd. Ook alle belangrijke merken zijn aanwezig.

Aanbeveling
Het complete plaatje is goed!

Dhr. J Pfaff 25312 28-03-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Duidelijke site, was compleet.

Prima geholpen.

Assortiment
Jullie vergelijker gebruikt en zag er uitgebreid uit.

PL. Huiskamp 148576 28-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via Kieskeurig kennen we de winkel. De goede beoordelingen en de prijs-kwaliteit verhouding gaf hierin de doorslag. De website is overzichtelijk, de zoekfunctie kan dus beter. De service is ons positief bevallen. De manier van omgaan met de klant bevalt ons uitstekend. Het assortiment is volledig en goed. We zouden de winkel vooralsnog zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Hendriks 148567 28-03-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

heel fijn dat je TV direct mee kan nemen, en makkelijk achter de winkel op te halen!

fijne en duidelijke uitleg, we zijn er goed mee geholpen!

Assortiment
genoeg keuze, netjes en duidelijke opgesteld in de winkel in Nijmegen.

Aanbeveling
Al de derde aankoop die wij hier doen, en altijd naar tevredenheid!

Carlo 148528 28-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede service en goede bereikbaarheid zowel online als winkels. Fijn dat je thuis eerst kan kijken en oriënteren en daarna in de winkel een beslissing kan maken.

PF Disveld 148457 28-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet de website gezien. Maar ik ken ze ook vanuit de stad in Nijmegen. De website is overzichtelijk en duidelijk. Kon gemakkelijk vinden wat ik zocht. Ze staan ook meestal bovenaan bij Kieskeurig en op Google, dus dat helpt ook wel. De service is prima, ook telefonisch advies gevraagd en dat beviel me wel. Het assortiment is goed, groot en veel keuze. Ook zou ik de winkel zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

Dhr. J.A.T. Van Zadelhof 148598 28-03-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Site ziet er goed uit, maar de voorraad klopte helaas niet.

Goed geholpen.

Assortiment
Ze hebben hier meer staan gemiddeld dan in andere zaken.

Aanbeveling
Dat heb ik zelfs al gedaan!

Dhr. DA Rosa 148569 28-03-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

In het centrum moeilijk parkeren, kunt wel parkeren op een afstandje en met de auto laden en lossen bij het magazijn.

Prima geholpen.

Assortiment
Kwam heel specifiek binnen, maar er staat genoeg in de winkel.

Aanbeveling
Zeker, is al de 2e TV die ik hier koop.

ton054 28-03-2015 Via de website gekocht

Goede website. Eenvoudig te bestellen. Snelle levering thuis

Door mij bestelde TV toestel was niet meer voorradig. Kreeg via email aanbod on tegen zelfde prijs een duurder maar zgn open doos toestel te kopen. Aanbod geaccepteerd en prima toestel gekregen

Assortiment
Voorraadbeheer laat misschien iets te wensen over. Slordig als er van goederen aangegeven wordt dat ze voorradig zijn terwijl dit niet zo is.

Aanbeveling
Prima webwinkel. Snelle service en response op vragen.

Extra toelichting
Prima webwinkel. Snelle service en response op vragen. Voorraadbeheer kan naar mijn mening verbeterd worden Korte filmjes bij productspecificaties voegen naar mijn mening weinig toe.

jhverkerk 27-03-2015 Via de website gekocht

Makkelijk via internet

vandaag besteld morgen in huis

Assortiment
ruime keuze en goed advies

Extra toelichting
Alles is zeer goed verlopen.

gvdsteen 27-03-2015 Via de website gekocht

Groot assortiment.

Reageren direct op mijn mail. Super!

Doen wat ze beloven.

Extra toelichting
Na de bestelling direct de bevestiging en even later een track en trace code. Gewoon super, zoals het hoort. Zo krijg je klanten en hou je ze!

Arjentjuh 27-03-2015

Bestellen gaat simpel en de site is duidelijk

Perfect, mijn TV had een backlight probleem. Via de chat het één en ander geregeld en vandaag een nieuwe Sony TV terug gekregen die wel perfect beeld hebt. Zeer tevreden!!!

Assortiment
Zeer uitgebreid, kan alles vinden wat ik op TV gebied zoek.

Aanbeveling
Vooral na de goede service die ik kreeg! Echt heel erg tevreden!

nick148461 27-03-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

goed , makkelijk

duidelijke uitleg , eerlijk, scherpe prijs en op voorraad

voldoende keus

Extra toelichting
gratis parkeren, mooie showroom, mooie witgoed afdeling

FerryP1970 27-03-2015

Simpel te bestellen.

Hele snelle levering.

Assortiment
Top, precies wat ik zocht was aanwezig. En goede prijzen.

Heb ik al gedaan.

Extra toelichting
Geweldig, ik ben niet zo van bestellen via internet. Maar dit is top.

Ivo - 148449 27-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Prettig geholpen! Goed advies! Gratis thuisbezorgd! Ik kom hier als vaste klant al jaren!

P vd Knaap 27-03-2015

eenvoudig te bestellen.

ik wilde de tv op een specifieke dag geleverd krijgen, geen probleem.

prima

Extra toelichting
prettig contact, goede informatie. snel antwoord op vragen. correcte levering.

Thijssen148210 26-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
goede site overzichtelijk! inhoudelijk compleet goede service in de winkel andere tv voor een betere prijs. compleet assortiment ze hebben alles wel op het gebied van tv's. ik zou deze winkel wel aanraden aan iemand anders.

Alexve 26-03-2015

Duidelijke site met genoeg info over het product.

Bestelde tv was niet meer leverbaar. Een duurder alternatief werd voorgesteld, maar voor de goedkopere prijs van de bestelde tv. Dit geaccepteerd. Bij aflevering een klein onderdeeltje niet aanwezig. Direct gebeld en de volgende dag in huis.

Extra toelichting
Al met al een zeer goede site met geweldige en snelle service.

Hofs148339 26-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
goede site werkt fijn je kan verschillende opties selecteren. prima service! medewerkers is bereid om duidelijk antwoord te geven op mijn vragen en de visuele mankementen die voor kunnen komen werden goed getoond. breed assortiment genoeg keuze. ik zou deze winkel zeker aanraden aan iemand anders.

H. Kessels 148164 26-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Van oudsher ken ik de winkel vanuit het centrum in Nijmegen. De website bekeken en ik vond alles duidelijk, gemakkelijk kunnen vinden. Het aanbod in de winkel is zeer royaal, blij dat ik iemand om hulp heb kunnen vragen. Anders had ik door de bomen het bos niet meer gevonden. De service is goed, ook tijdens eerdere aankopen. Duidelijke en heldere uitleg. Fijn dat er mee gekeken en gedacht wordt voor het maken van de keuze. Ook zou ik de winkel aanbevelen bij vrienden en familie.

Poelen147989 26-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede service uitstekend zelfs kreeg snel mailtjes terug binnen 5 minuten goed geholpen! meer als genoeg keuze breed assortiment een vriend van me heeft me deze winkel aangeraden en ik zal dat ook zeker doen bij andere personen.

Rens 148314 26-03-2015 In de winkel gekocht
Breda

Ik was opzoek naar een van de nieuwe modellen van Samsung. PlatteTV had deze als een van de eerste en kwamen bij diverse pricewatches meteen naar boven.
Op de website was het makkelijk navigeren. Handig is ook dat je direct ziet in welke filialen de producten op voorraad zijn.

Uitstekend geholpen in de winkel te Breda.

Assortiment
Het assortiment is zeker goed, nieuwe modellen als eerste op voorraad.

Aanbeveling
De combinatie bbq en tv's vind ik fantastisch, daarom een aanrader!

Egbert Mulder 26-03-2015 Via de website gekocht

side is duidelijk, bestellen en betalen gaat goed en bovenal snelle bezorging.

bestellen gaat goed, alleen weet ik niet
wat er gebeurt bij technische klachten. Ik zie geen garantiebewijs, behalve de factuur. En geen batterijen bijgevoegd.

Assortiment
geen problemen bij uitzoeken gehad.

Aanbeveling
tot nu prettig gevoel bij bestellen. Maar ik weet niet wat de waarde is VAN DE BIJGEKOCHTE EXTRA GARANTIE.DIT KOSTE 10 euro MAAR IK HEB TOT NU GEEN GARANTIEVOORWAARDE OP SCHRIFT GEZIEN, OOK NIeT IN DE DOOS.

Joost E - 148301 26-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Schitterende Sonos audio gekocht na een uitstekend advies!

Anita v L 26-03-2015 Via de website gekocht

Product vinden was wat minder makkelijk. Maar verders liep het bestellen en betaling heel vlot.

Levertijd was goed. Geen oordeel over retourprocedure.

Voor zover ik kan beoordelen na 1 bestelling is het assortiment breed genoeg

Extra toelichting
Snelle afhandeling bestelling. Jammer dat het even zoeken was voordat ik het product had gevonden op de site. Lang leve google dan maar.

Henk148245 26-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Omdat ik hier de vorige keer mijn tv heb gekocht en er toevallig langs reed ben ik naar binnen gelopen en de Play 5 Wit aangekocht van Sonos. Makkelijk voor de deur parkeren en producten voorradig. Via internet kwam ik tevens ook bij platteTv.nl uit toen ik dit product zocht.

Marco Pool 26-03-2015

Overzichtelijk breed scala aan aanbod en eenvoudig online op diverse manieren af te rekenen.

Artikelen op voorraad en snelle adequate aflevering.

Assortiment
Groot aanbod van diverse modellen van de populaire merken.

Aanbeveling
Veel uit voorraad, snel geleverd en vertrouwd.

Extra toelichting
Na een lange zoektocht uitgekomen bij Platte TV.nl Geweldig aanbod zowel online, als in de fysieke winkels. Super scherp in prijs met dit toestel en ook voorradig. (konden veel niet bieden)Vertrouwd kopen d.m.v.vooraad indicatie van de winkels en magazijn en betalen via iDeal, bij aflevering of vooraf overmaken. Zo gepiept en snel geleverd ..... top !!!

Sander2015 26-03-2015

Snel bestellen en hele scherpe prijs!!! O en het mooiste.. De tv's zijn wel nederlands modellen. Dus laat je niks wijs maken door de verkopers op andere sites die 400 euro duurder zijn met hun tvs!

Snelle levering! 2 dagen later in huis echt super gewoon, dit is 1 van de winkels die het nog waarmaakt wat ze zeggen!

Assortiment
Ruim assortiment, hebben wat je zoekt dus zoek niet verder :)

Aanbeveling
Kan iedereen deze winkel aanbevelen, ze zijn behulpzaam, hebben de informatie en leveren op tijd!

Extra toelichting
De waarheid mag gezegd worden!

Dhr. FGJ Rutten 140968 25-03-2015 In de winkel gekocht

Site is erg duidelijk.

Prima geholpen, goede uitleg gehad.

Assortiment
Staat juist heel erg veel, begon zelfs te twijfelen. Was wel richting Samsung aan het kijken, maar hebben vanalles staan.

TimPolfliet 25-03-2015 Via de website gekocht

Op de site kon ik om te beginnen goed zoeken naar de aspecten van het product die voor mij belangrijk waren. Vervolgens was alles prima omschreven en met de recensies op de site kon ik bevestigen of mijn keus terecht was.

De service was prima, zoals beloofd kreeg ik mijn tv binnen een dag. De garantie die ik erbij kon kopen bood ook veel handige voordelen.

Assortiment
De televisie die ik gekocht heb was op veel sites niet eens te vinden of op voorraad. Vandaar dat ik ook bij deze site terecht ben gekomen.

Aanbeveling
Ik zou deze site zeker aanraden, je kunt hier alles vinden voor je televisie en het assortiment is groot genoeg om aan iedereen zijn wensen te kunnen voldoen.

Extra toelichting
Ik ben super tevreden met mijn aankoop, de service en garantie eromheen, en de levering.

HendrickR 25-03-2015 In de winkel gekocht
Breda

De website is makkelijk te vinden, daarnaast is de chat ook erg handig. De informatie en mijn bestelling heb ik dan ook via deze chat geplaatst.

Super goed geholpen via de chat, snel en duidelijk antwoord zelfs nog om 20.30 in de avond.

Assortiment
Ik heb gevonden wat ik zocht, maar ik heb gezien dat PlatteTV een zeer ruim assortiment heeft.

Aanbeveling
Doordat de prijs en de service zo goed zijn, dan durf ik PlatteTV zeker aan te raden bij anderen.

Dhr. C. van Lanen148124 25-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Online opzoek gegaan naar een mooie Samsung home cinema set voor als combinatie met mijn Samsung TV. Bij deze winkel uitgekomen omdat ze mooie set hadden naar mijn keuze en in mijn prijsklasse. Website goed in orde, veel informatie over de produkten. Mooie winkel in Nijmegen. Ik had geen echte winkel maar juist een discounter verwacht, dit is mooier als mijn verwachting. Zeer goed geholpen!

JonnyBGood 25-03-2015

Goede en vlotte berichtgeving per e-mail

Ik wacht nog op een e-mail met aangehecht mijn faktuur (pdf).
Verzendt u die per omgaande dan krijgt u een 10 ipv een 9

Assortiment
voor wat ik zoek in mijn selectie: ruim voldoende

Aanbeveling
jazeker. gebaseerd op reviews van anderen en dan nu mijn eigen aankoop.

Peeters147026 25-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
handige site fijn dat je de tv meteen mee kunt mee nemen en aan de achterkant kunt ophalen. goede service de adviseur was meedenkend en gaf een goed advies! tevens eerder via de mail ook goed advies gekregen en had binnen 10 minuten antwoord. ruim assortiment heel veel keuze uit alle topmerken! ik zou deze winkel zeker aanraden aan iemand anders.

dgofers 25-03-2015 Via de website gekocht

Gelijk via de chat met een medewerker advies gekregen

Mijn gekozen tv bleek niet leverbaar, heb een betere duurdere tv aangeboden gekregen

Goede snelle service, aanrader

E. Hutting 147657 24-03-2015 In de winkel gekocht
Breda

Overzichtelijke website, makkelijk parkeren voor de winkel in Breda.

Geduld en kennis van zaken.

Assortiment
Goed en breed assortiment.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen, prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

Dhr. P. Hulshof147993 24-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet kwam we deze winkel tegen. Winkel viel op door een scherpe aanbieding, daarnaast kende we deze winkel al uit de stad. Website compleet met genoeg informatie, was allemaal makkelijk te vinden. Winkel in Nijmegen ziet er netjes en overzichtelijk uit, makkelijk de keuze kunnen maken. We hadden ook zelf al wat "huiswerk" gedaan :) Goed geholpen door de verkoper, ruim de tijd voor ons genomen dat is erg fijn.

JaapKloppenburg 24-03-2015 Via de website gekocht

Philip Blu Ray speler besteld en de bestelling was makkelijk en eenvoudig uit te voeren

Mijn bestelling bleek niet leverbaar. Ik heb mijn geld binnen een paar dagen retour ontvangen.

Assortiment
Het product dat ik besteld heb, was niet leverbaar, maar staat nog steeds als voorradig op de website.

Aanbeveling
Platte TV suggereert meer te kunnen leveren dan ze in werkelijkheid kunnen.
Ik heb Platte TV er een week geleden op gewezen, maar hebben sindsdien de voorraadstatus niet gewijzigd.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 24-03-2015

Beste Jaap,

Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over uw bestelling bij PlatteTV.nl

Ik heb uw order bekeken en moet inderdaad concluderen dat de door u bestelde speler niet meer beschikbaar was, hierop hebben wij u wel een beter model aangeboden waarmee u jammer genoeg niet akkoord bent gegaan. Wij hebben toen direct uw aankoopbedrag retour betaald.

Inmiddels is het artikel qua voorraadstatus aangepast zodat er geen verdere teleurstellingen meer ontstaan.

Wij bieden u nogmaals onze welgemeende excuses aan voor het ongemak en hopen dat u de gewenste speler elders heeft kunnen vinden.

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Geert - 147983 24-03-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Prachtig mooie Samsung TV gekocht na een goed advies. Erg vriendelijk geholpen. De werd gratis thuisbezorgd! Helemaal top!

65JGB 24-03-2015

levertijden worden netjes nagekomen en bij veranderingen wordt er contact opgenomen.

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende en de prijs is erg scherp

Aanbeveling
Zou zeker deze winkel aanbevelen

Inez46 24-03-2015

Bij prijvergelijking kwam platte tv als een van de goedkoopste. Bij vragen makkelijkchatten. Besteld en volgende dag in huis zonder kosten

Bij vragen makkelijk chatten en kan beste prijs aanvragen

Aanbeveling
Snelle levering zonder kosten en prima prijs!

Extra toelichting
Blij met snelle levering, betere prij aanvragen en bij vragen snel chatten!

coen van buuren 24-03-2015 Via de website gekocht

Het is erg gemakkelijk om te bestellen. Dit komt doordat de website duidelijk is ingericht

Assortiment
uitgebreid assortiment van tv's tot toebehoren zoals hdmi kabels reinigings producten

Aanbeveling
als iemand mij zou vragen voor een goede website voor een nieuwe tv of een ander elektronisch product zou ik deze site zeker adviseren

Extra toelichting
Ik ben op deze website terecht gekomen nadat ik wat research had gedaan naar een nieuwe tv. Ik heb toen gekeken naar wat ik wou en kon gemakkelijk kiezen uit de diverse selectie

Rob-2015 24-03-2015

Heel gemakkelijk producten zoeken en vinden. Bestelproces en betalen was ook erg makkelijk.

De TV van mijn keuze was niet op voorraad, maar ik kreeg van klantenservice meteen een (beter) alternatief aangeboden, voor dezelfde prijs.

Assortiment
De TV waar ik na een (lang) selectie proces op uit kwam, was niet op voorraad (stond wel als 'morgen leverbaar' vermeld), ook niet op korte termijn leverbaar. Dit voldeed niet aan mijn verwachting en vond ik een teleurstelling.

Aanbeveling
Uitstekende service en probleemoplossend vermogen!

sabine van kleef 24-03-2015

door de live chat is het makkelijk kiezen

indien het product niet voorradig is komen julie met een passende oplossing

Assortiment
genoeg keus en met hulp van de live chat lekker overzichtelijk

altijd aanbevelen

Extra toelichting
gewoon in alles een top winkel