PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 22030 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5914 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Veerman 22-12-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Hele goede service ben zeer tevreden

Aanbeveling
Heel overzichtelijk en zeer kundig personeel

Ineke Rijckaert 22-12-2015 In de winkel gekocht
Breda

geen probleem als je terug komt met een vraag na je aankoop. Er wordt goed met je meegedacht.

Assortiment
een actueel, overzichtelijk assortiment. Verouderde modellen kom je niet tegen.

Aanbeveling
er wordt ruim de tijd genomen en je krijgt een deskundig advies.

Scholtz184838 22-12-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Duidelijke website. Telefoon werd snel opgenomen. En wat ik echt een pluspunt vindt is dat er wordt meegedacht in advies over tv kiezen.

Tot nu toe top, handig dat je via magazijn naar binnen kunt en daar ook de auto kan parkeren

Assortiment
Meer dan genoeg tv's, misschien wel teveel haha.

Aanbeveling
100% aanbevelen vanwegen de service en het gemak van het direct opghalen en de voorraad

Geen negatieve punten!

Ben de Haan 22-12-2015 Via de website gekocht

Makkelijke site, overzichtelijk.

Zelfs in het weekend kreeg ik een keurig antwoord op mijn vragen.

Assortiment
Alles wat ik nodig had voor mijn nieuwe lg tv was te vinden op de website

Aanbeveling
Het assortiment en de service is prima in orde. De inruilmogelijkheid voor mijn oude tv was eigenlijk niet rendabel en dat werd eerlijk gemeld. Als tegemoetkoming kreeg ik een schoonmaakset voor de lg uhd tv er bij geleverd.

NJNelis 22-12-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Snelle reactie op vragen middels de chatfunctie op de site. De medewerker had geduld en nam de tijd voor mijn vragen.

Zie motivering van vorige punt

Assortiment
Veel keuzemogelijkheden voor hetgene wat wij zochten. Wel jammer dat er verschillende artikelen niet voorradig waren ondanks dat dit wel op de site stond aangegeven als voorradig.

Aanbeveling
Prijs i.c.m. kwaliteit is gewoon top, dat kom je niet veel meer tegen. Helemaal niet in combinatie met een fysieke winkel waar je ook op je gemak kan kijken.

Extra toelichting
Ik kan alleen maar zeggen, ga zo door. Hou je voorraad op peil en de klantvriendelijkheid hetzelfde en dan verwacht ik in de toekomst nog weleens gebruik van jullie te maken. Als onze tv's vervangen dienen te worden. Ook fijn dat we online konden bestellen en in de winkel konden ophalen.

Bink183065 22-12-2015 In de winkel gekocht

overzichtelijk

Netjes geholpen

ruime keuze

Kan meer reclame maken

Merrienboer 21-12-2015 In de winkel gekocht
Ettensebaan 17A, Breda

Alles is overzichtelijk opgesteld en bovendien kan je op je gemak gaan zitten op een bank .dit is ook om even uit te rusten en te ontspannen

Hartelijkheid en respectvol en geduld en de tijd voor je hebben.

Assortiment
Heel overzichtelijk je kan rustig kijken en je word er niet gek van zoals bij vele winkels.
Deze winkel vind ik prachtig ingedeeld.

Aanbeveling
Ik heb nog nooit zo n mooie ingedeelde winkel gezien

Extra toelichting
Geweldig zoals jullie de merken bij elkaar en verschillende types laten zien in aparte ruimte , wat ruimtelijk is en goed kan vergelijken.

Deursen185092 21-12-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Website en chatfunctie werkt erg fijn.

Fijn dat je hier ook echte winkels hebt. Dus niet alleen puur internet.

Assortiment
Heel ruim assortiment TVs.

Aanbeveling
Ik ben ook via aanbevelen hier terecht gekomen. Ik ga deze aanbevelen bij mijn vrienden omdat je hier ook echt alle TVs kan zien en omdat je in de winkel een goeie prijs kunt onderhandelen

dodawijchen 21-12-2015 Via de website gekocht

Al mijn vragen werden snel en deskundig beantwoord

Aanbeveling
Een prettige winkel met een ruim assortiment en deskundig personeel, die de zaken tot mijn tevredenheid afwikkelt.

is niet nodig

Bob 21-12-2015 Via de website gekocht

Zeer snelle reactie op aanvraag inruilwaarde van huidige tv.
Duidelijke info via de chat op de site. Wel suggestief om een nieuwer/duurder model te kiezen ipv mijn huidige keuze.

Aanbeveling
Zeer scherp geprijsd (goedkoopste webshop), duidelijke productinfo op de site. Goede service, en mogelijkheid tot inruil huidige tv. Snelle verzending

Edwin 21-12-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede Website. Winkel in Utrecht langs de snelweg.

Kon in de winkel niet met credit card betalen.

Assortiment
Uitgebreide assortiment op website. Ik ging in de winkel kijken voor een Panasonic. Ondanks dat de website aangaf dat deze op voorraad was op die locatie, bleek deze niet op voorraad te zijn.

Aanbeveling
Vriendelijk personeel. Goede prijs-kwaliteit verhoudng. Goede service.

Hilaire 21-12-2015 Via de website gekocht

Alle informatie beschikbaar, gemakkelijk te bestellen bij enkele drukken op de knop.

Bestelde model was niet meer beschikbaar en heb een duurder model gekregen voor dezelfde prijs na hun advies.

Assortiment
Ruime keuze van merken en types smart tv.

Aanbeveling
Bij een volgende aankoop kom ik zeker terug naar hier.

Extra toelichting
Zeker aan te raden voor hier een produkt te zoeken.

Pronk185158 21-12-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Kon alles makkelijk vinden via de website, alles stond duidelijk aangegeven.

Tot nu toe goed! TV direct op voorraad, en afhaalmogelijkheid aan achterkant van de winkel met de auto

Assortiment
Heel uitgebreid assortiment, stuk meer als bij de concurrentie

Extra toelichting
Ik ken deze winkel hier uit de stad, ik woon hier vlakbij. En via een tip van een vriend die hier vaker komt deze winkel aangeraden gekregen.

Veldman 184938 21-12-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Via internet bij deze winkel terecht gekomen, toen via chat aan de praat geraakt. Werd daar snel geholpen en toen een inruilprijs onderhandeld. De website is ook goed in orde, kon alles makkelijk vinden.

Parkeren aan achterkant van de winkel in Nijmegen, maar dat vertelde ze er op de chat niet bij.

Assortiment
Ruim assortiment, TV is direct op voorraad

j van der plas 21-12-2015 In de winkel gekocht
breda

alle merken netjes gesorteerd

netjes en zeer vriendelijk behandeld

voldoende

Aanbeveling
makkelijke ligging ook parkeren voor de deur en

HL31308 21-12-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Overzichtelijke winkel, gratis parkeren direct bij de winkel

Heel goed geholpen, verkoper legt alles duidelijk uit, dus konden we snel beslissen

Geweldig groot assortiment

Aan iedereen

Den 183331 21-12-2015 In de winkel gekocht
Breda

Bereikbaarheid is goed, website is goed opgebouwd en search functie is goed.

Persoonlijke bediening, directe en snelle afhandeling.

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende.

Aanbeveling
Ik heb PlatteTV inmiddels al aanbevolen. Ik jullie qua winkel en organisatie een degelijke opzet.

PT 21-12-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

De service was TOP. In de winkel werd ik vriendelijk ontvangen en kreeg een prima uitleg en diverse handige tips. De televisie is bezorgd, aan een beugel opgehangen en geinstalleerd (zenders, instellingen en randapparatuur).

Assortiment
Ik was op zoek naar een UHD televisie van 55 inch. Alle merken waren voorradig en velen tentoongesteld.

Aanbeveling
Gezien mijn ervaring zal ik de winkel bij mijn familie, vrienden en kennissen aanbevelen. Maar ik denk ook dat ik er niet voor het laatst ben geweest.

Extra toelichting
Goede deal, vakkundig advies en prima service.

Greefhorst 21-12-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer goed en vriendelijk personeel.

Genoeg keuze

SK 178686 21-12-2015 In de winkel gekocht
Breda

Prima website, producten goed te vinden.

Goed geholpen, goed advies gekregen over de producten.

Assortiment
Ik was op zoek naar een bepaald type waarvan werd gezegd dat deze in week 50 geleverd zou worden maar het duurt helaas wat langer. Het assortiment is verder prima.

Aanbeveling
Mensen die aan mij vragen waar ik mijn producten vandaan heb, verwijs ik altijd naar PlatteTV.nl

KeesV 21-12-2015 Via de website gekocht

Snel te vinden allemaal

Mn betaling was kwijt terwijl met ideal betaald. Goed en snel opgelost.

Veel keuze, prima

Aanbeveling
Goede service, alles is goed opgelost.

Vin184991 21-12-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Eerst had ik een tv besteld via internet, deze stond netjes gereserveerd in de winkel te Breda maar eenmaal toen ik het 4k beeld zag in de winkel was ik snel verkocht. Hierdoor kon ik makkelijk switchen van tv en heb hier naar volle tevredenheid mijn nieuwe tv aangeschaft.

john 21-12-2015 Via de website gekocht

zeer overzichtelijk dus snel te bestellen

telefonisch gebeld werd zeer goed te woord gestaan en duidelijk aangeven wanneer mijn bestelling verzonden werd

bijna alles te koop

ElMarko 21-12-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Toegankelijke winkel, goed te bereiken, overzichtelijke indeling van de winkel.

Niet alles in een keer geleverd, maar de rest de volgende dag zoals beloofd.

Assortiment
Wij wisten al welke TV wij wilden aanschaffen, deze was op voorraad, geen bestelling afwachten maar direct leverbaar, meenemen was ook een optie.

Aanbeveling
Ik kan geen negatief aspect vinden. Prijs lager dan elders, goede service, een winkel waar je als klant tevreden over bent.

nieste johnny 21-12-2015 In de winkel gekocht
breda

op zondagvoormiddag op internet gezien.op zondagnamiddag een uitstapje gemaakt naar Breda.plattetv winkel bezocht en toestel gekocht.

bij het binnenkomen in de winkel hebben we even rondgekeken, dan een verkoper aangesproken, en deze heeft ons dan vriendelijk en korrect verdergeholpen.

Assortiment
heb de mening dat er voor elk budget wel voldoende keuze is.

Aanbeveling
Zeer vriendelijke bediening en een korrecte afhandeling volgens de gemaakte afspraken.

neen

Henk van den Oosterkamp 21-12-2015 In de winkel gekocht
Presikhaaf

Verschillende ingangen kan lastig zijn.

Vriendelijk en zeer behulpzaam.

Assortiment
Je kan er letterlijk alles krijgen (kopen) op elektronica- en witgoedgebied.

Eigenlijk een 9.8

Nee, ben zeer tevreden.

Gmss 21-12-2015 In de winkel gekocht

Goede service

Genoeg keuze

Goede service, goede prijs

Close184933 21-12-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Lars was heel vriendelijk, informatief en geduldig, heeft alles goed uitgelegd en heeft bij twijfel de tijd genomen om een collega te raadplegen.

Assortiment
Ik heb niet echt rondgekeken, maar zag wel dat het assortiment uitgebreid genoeg was.

Aanbeveling
Ik ben goed geholpen en ging heel tevreden naar huis.

KeepSmiling 21-12-2015 Via de website gekocht

Het lijkt gemakkelijk om hier wat te kopen, maar in praktijk is dat niet zo. Heel veel producten waarvan staat "voorraad". Ik had een Panasonic VIERA TX-65CX800 willen kopen, maar die heb ik uiteindelijk nooit gekregen. Ook nu is hij niet leverbaar, terwijl er op de website (20-12 2015) nog steeds staat dat hij leverbaar is. Nu zit ik met een Samsung die ik niet wilde hebben.

Ze zijn van goede wil, maar komen uiteindelijk geen enkele afspraak na. Al bij de eerste keer ging het mis. Na een dag wachten, werd de televisie die ik besteld had, een Sony KD65X850C gewoon weer meegenomen omdat de televisie die ik inruilde aan de wand hing. Maar dat was op verzoek van de verkoper zelf, omdat ze de televisie spelend wilde zien. Ik had daar nog contact over opgenomen. Daarna alleen nog maar ellende gehad. De eerste televisie was kapot, de tweede niet goed, de derde voldeed niet aan mijn verwachtingen, omdat ik uiteindelijk een VIERA TX-65CX800 wilde hebben, maar die werd me afgeraden. Ik weet nu waarom, want ze hebben hem gewoon niet. De Samsung televisie werd scheef opgehangen en ik moest hemel en aarde bewegen om het voor elkaar te krijgen dat dit hersteld wordt. Uiteindelijk heb ik het zelf geregeld met een eigen monteur. Het bonnetje mocht ik opsturen, maar het geld moet ik nog krijgen. Als compensatie voor de ellende korting gekregen op een Denon AVRX7200. Maar ook die was niet leverbaar. Wacht nu inmiddels als 3 weken, maar ze kunnen hem gewoonweg niet leveren. Ook dit artikel staat bij hun als leverbaar op de website. Een leenversterker die was beloofd, ook die afspraak is niet nagekomen. Kreeg als compensatie 50 euro extra korting op de versterker die ze nog steeds niet konden leveren. Kortom: de bedoelingen zijn goed, maar er komt niets van terecht. Alles wordt opgerekt tot je uiteindelijk maar eieren voor je geld kiest. De eerste order is geplaatst op 9 september 2015. We zijn nu 20 december 2015. Dat is dus dik 4 maanden ellende.

Assortiment
Het assortiment lijkt leuk, maar heel veel zaken die als leverbaar of op voorraad staan, zijn in praktijk niet leverbaar. Je kunt het wel bestellen, maar je krijgt het gewoonweg niet. Daarna wordt je gepushed met een alternatief dat je uiteindelijk niet wil, maar toch maar neemt om van het gezeur af te zijn.

Aanbeveling
Ik kan deze winkel serieus niet aanbevelen. En ik vraag me af waar al die positieve reacties vandaan komen. Laten die mensen zich soms omkopen? Of heb ik gewoon pech gehad? Want er is werkelijk niets maar dan ook niets goed gegaan. En ik heb er uren en uren chatten en mailen op zitten. Mensen komen hun afspraken niet na die ze met je maken en je moet telkens zelf weer het initiatief nemen. Kortom mijn advies: Laat PlatteTV aan je voorbijgaan.

Extra toelichting
PlatteTV loopt als een auto met platte wielen: voor geen meter

Officiele reactie van PlatteTV.nl 21-12-2015

Beste Eric,

Spijtig om te moeten vernemen dat u niet te spreken bent over uw ervaringen bij PlatteTV.nl, dat is zeker niet de bedoeling.

De eerste keer is er niet gesproken over het ophangen van uw televisie, vandaar dat onze bezorger deze installatie de eerste keer ook niet kon uitvoeren, hiervoor hebben wij een vervolgafspraak gemaakt waarna deze bij u thuis is opgehangen. Doordat een vloer of een plafond soms niet waterpas is kan het soms lijken dat een TV wat aan de scheve kant hangt, echter zal een waterpas dan echt bevestigen dat deze netjes en recht hangt.

Ter compensatie hebben wij u vervolgens een Denon receiver aangeboden voor een zeer scherpe prijs, mijn collega heeft daarbij besproken dat er enige levertijd op de receiver zat, achteraf bleek dat langer te zijn dan verwacht omdat deze uitgesteld werd door Denon.

We vinden het spijtig dat we uw bestellingen niet in tevredenheid hebben kunnen afsluiten en laten u graag een volgende keer zien dat wij beter kunnen.

Nogmaals onze excuses!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Will Stiekema 21-12-2015 Via de website gekocht

Nadat bleek dat een bepaald type 4K 65 inch TV niet meer op korte termijn leverbaar was, werd mij binnen enkele minuten een fantastisch alternatief voorgesteld (ver onder de adviesprijs). Kortom een "offer you can't refuse". !

Assortiment
Zoals uit eerder genoemde ervaring blijkt is er ruime keuze voor passende alternatieven

Aanbeveling
Door het handelen van Plattetv heb ik nu tóch de TV van mijn eigen voorkeur kunnen kopen (zonder dat Plattetv deze voorkeur kende).

Sjoerd 21-12-2015 In de winkel gekocht
Doetinchem

Online besteld en in de winkel opgehaald. Werkt prima.

Wederom goed geholpen. Wel lang wachten ivm drukte in de december maand.

Assortiment
Groot en veelzijdig aanbod. Met bovendien zeer aantrekkelijke prijzen.

Aanbeveling
Mooie winkel, wel zeer beperkte betaalmethode. Creditcard is toch wel verreist.

Extra toelichting
Alleen betalen met Ideal in de winkel, is wel erg beperkt en vooral onhandig.

Zwartkruis 184846 21-12-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Wij kenden Plattetv.nl al, een vriend van mij heeft hier eens een tv gekocht. Wij waren opzoek naar een mooie philips tv. Dat merk is goed vertegenwoordigd en na goed advies een mooie tv uitgezocht in combinatie met een soundbar Winkel kunnen wij aanraden aan andere mensen!

Gevelservice 21-12-2015 Via de website gekocht

Het ging heel gemakkelijk om te bestellen

Service is perfect tv besteld , Ze hebben een mooi alternatief aangeboden voor een kleine bijbetaling waar we graag gebruik van hebben gemaakt

Veel keus

Stefan Vervoort 21-12-2015 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke website en goede voorraad.

Tijdens het bekijken van artikelen werd direct een live chat geopend. Hierdoor direct een goed advies gekregen.

Assortiment
Zeer veel artikelen direct leverbaar en perfecte aflevering.

Aanbeveling
Zeer complete website met een goede service en levering.

Extra toelichting
Ik zou deze website iedereen aanbevelen.

Fred 21-12-2015 Via de website gekocht

De website meldt : vandaag voor 17.00 u besteld, morgen in huis. Vervolgens kreeg ik een bevestiging voor over 3of4 dagen. 1 mail was voldoende om dit te veranderen in tóch de volgende dag.

suikerbuik 21-12-2015 Via de website gekocht

je geeft een max bedrag op en ze kijken voor je naar de beste deal

je kunt gerust ze vragen blijven stellen zonder dat ze dat vervelend gaan vinden

zoveel t.v.op 1 site ,dus daarom zeer blij met en advies op maat

vlotte levering,goede prijs,deskundig personeel

Extra toelichting
volgens mij zegt dit meer als genoeg:vlotte levering,goede prijs,deskundig personeel

Danny 21-12-2015 In de winkel gekocht
Breda

Uitstekend geholpen door Jimmy. Een voorbeeld voor vele anderen.

Assortiment
Veelzijdig assortiment voor elk wat wils

Aanbeveling
Gemakkelijk bereikbaar en gratis parkeren.

Extra toelichting
Zeer mooie, nette en overzichtelijke winkel met gratis parkeerplaatsen voor de deur.

Nancy Henshuys 21-12-2015 In de winkel gekocht
In utrecht

Alles wordt goed uitgelegd , zijn heel geduldig echt gastvrij

De Service is zeer goed maakt niet uit hoe veel vragen je heb , of als je bvb weer naar een andere tv wil kijken om te vergelijken ,ze nemen de tijd voor je

Assortiment
Je heb zo veel keuze om te kiezen is zo moeilijk met al die luxe wat je tegenwoordig heb . Je heb zo veel verschillende keuze gewoon super

Aanbeveling
Ik vind deze winkel echt top netjes qua uiterlijk veel keuze ,vriendelijke verkopers ze nemen de tijd voor je ik zou t een ieder aan raden .

Extra toelichting
Als ik weer iets nodig heb ga ik als eerste na die zaak .

TP Meijer 21-12-2015 Via de website gekocht

Via selectie criteria vind je snel wat je zoekt

Snelle levering

Marian 21-12-2015 Via de website gekocht

Zeer snelle reactie na een bestelling.

Besteld artikel bleek niet (meer) leverbaar op korte termijn.
Er werd meteen en alternatief aangeboden voor een lagere prijs als tegemoetkoming.

Assortiment
Het assortiment dvd spelers blijkt over het algemeen vrij gering.

Wij zijn zeer tevreden.

Remco Nieboer 20-12-2015 Via de website gekocht

Er is makkelijk door de site te navigeren met bij elk item voldoende info.

Ik heb via mail en telefoon contact gehad en de hulpvaardig- en vriendelijkheid was verrassend prettig.

Assortiment
Er is een breed scala aan topmerken tegen goede prijzen aanwezig.

Aanbeveling
Ik ben positief verrast hoe deze winkel met een alternatief kwam voor de TV die ik had besteld, maar waarvan het laatste exemplaar net verkocht bleek te zijn. ZE reageerden gelijk, kwamen met een mooi aanbod voor een andere TV en 2 dagen later stond hij al in mijn huiskamer! Top!

René M 20-12-2015 Via de website gekocht

Gewoon volgens belofte geleverd

Assortiment
Ik wilde persé deze keuze

Aanbeveling
Service- ervaring is nog niet aan de orde

Extra toelichting
Goed geholpen en vragen beantwoord door personeel

Pbbudd 20-12-2015 Via de website gekocht

Website is erg duidelijk en overzichtelijk.

Mijn bestelde tv was niet meer leverbaar, er werd mij een gelijkwaardig nieuwer (en iets beter) toestel aangeboden. Topservice.

Assortiment
Hele ruime keuze aan verschillende tv's !

Aanbeveling
Goede website, goede service; kortom een aanrader om via deze site een tv te bestellen.

William 20-12-2015 Via de website gekocht

Snel en overzichtelijke website

had via de Wattsapp afspraken gemaakt die Super zijn verwerkt.
De bestelling had levering probleem ook dat is keurig op tijd afgehandelt

Aanbeveling
Afspraak is afspraak en service beleeft en duidelijk.

Extra toelichting
Prima contact kan niet anders zeggen

FHW184825 20-12-2015 In de winkel gekocht
Breda

Goed en makkelijk te vinden

Goed geholpen in de winkel bij aankoop van onze nieuwe televisie

Assortiment
Ruim assortiment, met veel keuze in televisies

Extra toelichting
Via Consumentenbon gezocht en om televisies te vergelijken, en daar stond PlatteTV goed aangeschreven

Erik de Groot 20-12-2015 Via de website gekocht

Kreeg 5 minuten na mijn bestelling een mailtje dat de tv was uitverkocht, maar ik mocht een duurdere tv (1399 ipv 1099) uitzoeken voor dezelfde prijs.

Conract verliep zeer snel, heel prettig.

Aanbeveling
Hoewel ze een tv aanbieden die niet meer geleverd kon worden, toch een hele goede afhandeling.

Ratering 20-12-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede locatie en goed parkeren.

Zeer snelle levering (ook op zaterdag)

Assortiment
De meest bekende tv's zijn aanwezig dat is erg fijn zodat je het verschil beter kunt zien.

Aanbeveling
Ziet er mooi uit en je wordt goed geholpen wat erg fijn is.

vanlent184854 20-12-2015 In de winkel gekocht
Arnhem, winkelcentrum Presikhaaf

Gratis parkeren,Ruime openingstijden

Goed geholpen

Genoeg in winkel

Achtbaanverslaafd184849 20-12-2015 In de winkel gekocht
Breda

De website is keihandig! Vooral de chatfunctie.

Hier in Breda zijn tenminste mensen die weten wat ze verkopen. Ook belangrijk is dat de verkopers vriendelijk zijn en met je meedenken.

Assortiment
Ze weten hier wat je nodig bent voor een nieuwe tv, ze hebben alles voor Tv's

Extra toelichting
Via via hadden we te horen gekregen over PlatteTv en hierdoor maar naar de winkel te Breda gereden. (dit was vorig jaar, we zijn hier trouwe klant.)

Harry 20-12-2015 In de winkel gekocht
Breda

Ruime keuze, goede omschrijving, heb je vragen dan is er ook de chat nog. Kortom zeer nette site

Heb eerst in de webwinkel een vergelijk gedaan had toch nog een vraagje. Ingediend via de chat en kreeg gelijk antwoord. Wilde de tv eerst in het echt zien voordat ik tot de koop over ga, kreeg gelijk de openingstijden van de winkel. Zeer netjes

Assortiment
Zeer ruim vele merken en modellen aanwezig

Aanbeveling
Tot nu toe zeer tevreden over de web en fysieke winkel. Zeer netjes naar de klant. Ze geven je het gevoel dat je zelf beslist.