PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 19827 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5368 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

F. Voets 30-06-2015 In de winkel gekocht
Arnhem Presikhaaf

Makkelijk te vinden site.

Snel en accuraat geholpen.

Assortiment
Groot assortiment voor een kleine winkel zoals in Arnhem Presikhaaf.

Aanbeveling
Snel en doelgericht hulp van het personeel.
Goede service. De prijs wordt zeer aantrekkelijk voor je gemaakt.

Extra toelichting
Hierboven al aan gegeven waarom jullie deze score verdienen.

Theunissen160580 30-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Plattetv wist ik al te zitten in Nijmegen, woon er vlakbij! Goed geholpen, goede uitleg, net optijd voor de prijsverhoging van sonos! Onbewust geluk :) Groot assortiment! Winkel kunnen wij aanraden aan andere mensen!

ponk 30-06-2015

ik hoef niet overal te zoeken

is heel goed ik heb mijn bestellingen goed ontvangen

Assortiment
is er genoeg je hoeft niet lang te zoeken .

Aanbeveling
ik zou ze aan iedereen aanbevelen .

Extra toelichting
het is een heel fijne bedrijf .

Thijssie35 30-06-2015

Bestelling was niet leverbaar, direct een alternatief, prima service

Alles te bestellen

Extra toelichting
Goede service en breed aanbod, snelle levering

Geertje 1957 29-06-2015

Overzichtelijk site gemakkelijk uitzoeken

Mijn tv was uitverkocht via chat en email een andere uit gezocht in goed overleg , had graag telefonisch kontakt en overlegd niet bereikbaar

Veel keus goede prijs.

Aanbeveling
Ik zou zeker weer een tv kopen bij platte tv

Hans jespers 29-06-2015

super eenvoudig om product te vinden

betaald en de dag nadien geleverd! TOP, tevens zeer goede opvolging

Assortiment
zeer ruim product aanbod en dit van de top merken!

Aanbeveling
uiteraard, anders had ik geen 10 over heel de lijn gegeven!

Henkie2010 29-06-2015

We kregen goed advies. De man was heel netjes. En drong ons niks op.

Alles werd in detail uitgelegd daarna zijn we nog terug geweest in de winkel en alles werd nog eens uitgelegd. Echt een fijne en klantvriendelijke man. Daar moeten er meer van zijn

Assortiment
Alles kun je er krijgen en mochten ze het toevallig niet in de winkel hebben.laten ze het uit een ander filiaal komen

Aanbeveling
Zo netjes en klantvriendelijk kom je nog maar weinig tegen. Hier nemen ze echt de tijd voor je.

Extra toelichting
De winkel in arnhem is echt een aanrader.

Paulien1975s 29-06-2015

Duidelijke site, goede productbeschrijving.

Het door mij bestelde product bleek niet meer leverbaar. Er werd direct een goed alternatief geboden. Levering zeer snel.

Zeer uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Breed assortiment, goede, snelle en prettige service. Aantrekkelijke prijzen.

Extra toelichting
Zeer tevreden over de service, het meedenken, snelle levering, goede productbeschrijving.

j bloemers 29-06-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

wat we zochten op via website was late in de winkel makelijk te achter halen

bij de eerste winkel viel ons de service een beetje tegen ,maar dit werd later in een andere winkel tot ons zeer goed gecompenseerd door de uitleg en exstra korting

Assortiment
de keuze was bijna te mooi en te veel we konden bijna niet kiezen,door de goede tekst en uitleg kwamen we tot een zeer goed eind resultaat

Aanbeveling
goed service en niet te duur

J. - 160563 29-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Al enige tijd vaste klant, ook wonen wij niet dichtbij de zaak in de buurt, we hebben hele goede ervaringen met deze winkel.

Freddie999 29-06-2015

Zeer snelle levering met duidelijke instructies erbij geleverd.

Aanbeveling
Ik zou deze webwinkel zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Snelle levering en een zeer scherpe prijs. Kortom, een 100% score.

Manon Bruijns 29-06-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Prima locatie, goed bereikbaar in het centrum.

Top geholpen, mooie prijs gekregen.

Genoeg keuze!

Dijk49 29-06-2015

Goed bereikbaar per auto en zondags open

Ik was op zondag en moest wel wat lang wachten tot ik geholpen werd ( kwartier )

Assortiment
Weber bbq 's in overvloed en op voorraad

Misschien wel een 9

Deed ik boven al

GeertV 29-06-2015

Aanbeveling
Snel, betrouwbaar, goed geprijsd, winkel in Utrecht goed berekbaar.

Extra toelichting
Als je net een k-ervaring met BCC achter de rug hebt, dan is dit alsof je in een warm bad terechtkomt. Geweldige service.

1eelco1 29-06-2015

was erg duidelijk allemaal.

Goede service.

alles staat netjes gepresenteerd

Aanbeveling
prima service, zeker aanbevelen aan iemand

perfecte service!

Come 29-06-2015 Via de website gekocht

Zo ontzettend slecht bereikbaar en weinig begrip voor een probleem die ze zelf veroorzaken en de klant ermee opzadelen.
Het lijkt er erg op dat ik kan fluiten naar mijn spullen en er geen oplossing komt.

Aanbeveling
Ik adviseer niemand (!!!) om online een aankoop te doen. De tv's zijn niet voorradig zoals wel vermeld staat op de site!!!

Extra toelichting
Wat een drama!! Op 26-06-2015 een tv online besteld, maar deze blijkt helemaal niet voorradig te zijn, wat bleek nadat ik iemand van de chat benaderde omdat mijn orderstatus maar niet wijzigde. Zelfs nu staat hij op de site als voorradig en in een ruim aantal winkels te bezichtigen of te kopen. Erg vreemd allemaal. Ook werd me in de chatsessie verteld dat ik vandaag nog gebeld zou worden, maar ook die afspraak kwamen ze niet na. Erg vervelend dit, want ik had er ook een soundbar bij besteld, omdat deze nu bij Sony voor 50% minder was in combinatie met een Ultra HD/4k tv. Als ze nog wat langer wachten dan loop ik ook nog eens 190 euro mis, omdat de actie dan voorbij is. Vandaag gebeld naar alle vestigingen, maar er wordt niet opgenomen. Per mail krijg ik ook al geen reacties terug. Alleen Utrecht nam op en toen ik zeer kalm en netjes mijn verhaal deed, werd ik gewoon afgesnauwd! Ik zou wel gebeld zijn en er zouden afspraken met mij gemaakt zijn. Ik zou zogenaamd vandaag laten weten wat ik zou doen?? Ik zou akkoord moeten geven op een showroom model?? Nee, dit is echt niet te geloven en ook niet waar! Ik zou weer terug gebeld worden vandaag, maar ik heb er een heel hard hoofd in. Ik wil gewoon NU mijn geld terug! Ik heb verdorie ruim bijna 1900 euro voor alles betaald en verwacht toch minimaal voor dat geld een nieuwe tv en een nieuwe soundbar en ZEKER wat service en klantgerichtheid, maar dit wil je als consument echt niet meemaken. Blijkbaar had ik beter naar een winkel toe kunnen gaan en was me deze ellende bespaard gebleven gezien de vele goede recensies via aankopen in winkels...... Erg jammer dit en nog veel erger, waar kan ik mijn centen nu terug krijgen!

Officiele reactie van PlatteTV.nl 30-06-2015

Beste heer/mevrouw Come ,

Ontzettend spijtig om te moeten vernemen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Dit is uiteraard absoluut niet de bedoeling. Wij bieden hier dan ook onze oprechte excuses voor aan!

Naar aanleiding van deze melding hebben wij dan ook direct contact opgenomen met de collega's die U te word hebben gestaan. Dit om er voor te zorgen dat dit in het vervolg niet meer kan plaats vinden, onze klant is voor ons het allerbelangrijkste en u staat altijd op plek 1!

Uw retour betaling is inmiddels verwerkt, en zal binnen twee werkdagen op uw rekening moeten staan!

Nogmaals onze excuses voor het ongemak

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Pieterpostzegek 29-06-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen via website

Alles volgens afspraak

Aanbeveling
Alle afspraken zijn nagekomen, goede adviezen

Extra toelichting
Prima tevreden over de gehele linie

P. Smits 29-06-2015

Eenvoudige website, erg gebruiksvriendelijk! Bestelling is in minder dan twee minuten geplaatst.

Volgende dag leveren is volgende dag leveren.afspraak is afspraak, top!

Assortiment
Heel veel keuze, breed assortiment

Aanbeveling
Zeer zeker, zie voorgaande zeer positieve bevindingen! Ga zo door!!

Westermann160524 29-06-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed te bereiken

Prima geholpen in de winkel

Assortiment
Genoeg keuze in de winkel

Bevelen wij aan!

Extra toelichting
We kwamen naar aanleiding van de website in de winkel kijken, na advies van de verkoper hebben we gekozen voor een beter scherm en we waren in prijs nog interessanter uit.

R.A.Sijnja 29-06-2015 In de winkel gekocht
BREDA

Had geen moeite om wat te vinden.

De Service was goed,ik ben bij de winkel in Breda langsgeweeest. de tv,s die ik wilde stond nog wel op de site maar die was niet meer leverbaar, maar ze kwamen met een goed alternatief. probleem opgelost

Was goed

Aanbeveling
tot nu toe goede service

Extra toelichting
Tot nu toe goede service gehad, produkt was niet meer leverbaar toen ik in de winkel in Breda was, Stond nog wel op de site. maar ze kwamen wel met goede alternatief. DUS TOT ZOVER BEN IK TEVREDEN,VOOR HERHALING VATBAAR.

Wiel.R. 29-06-2015

Eenvoudig te bestellen.

Niets op aan te merken.

Meer dan genoeg.

Is vertrouwd.

Extra toelichting
Vertrouwde internet winkel. Snelle levering. Goede prijs. Makkelijk betalen.

WG Groeneveld 28-06-2015 Via de website gekocht

Het contact verliep buitengewoon soepel. Er wordt optimaal met de klant meegedacht.

Na bestelling bleek het product niet meer leverbaar. Hiervoor in de plaats werd een 100% sluitende oplossing bedacht.

Assortiment
Jammer dat het bestelde toestel op de site werd vermeld en het niet meer leverbaar was.

Aanbeveling
Aan iedereen aan te raden.

Extra toelichting
Uitermate tevredenheid over de klantvriendelijkheid en de professionele houding.

ErikB21 28-06-2015

Ruime keuze,overzichtelijke pagina en makkelijk te bestellen.

Uitstekende service, de tv die ik in eerste instantie gekozen had was er helaas niet meer maar ik kreeg een geweldig goed aanbod ter compensatie. Ook de info die je via mail krijgt om je op de hoogte te houden over de bestelling was super.

Assortiment
Zeer ruim assortiment voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Ik heb inmiddels meerdere mensen PlatteTv.nl aangeraden en zal dat ook zeker blijven doen.

Extra toelichting
Ik heb het als zeer prettig ervaren!!!

Mark-12345 28-06-2015

Extra toelichting
De speler die ik besteld had bleek er niet meer te zijn. Kreeg een voorstel voor een nieuwer model, tegen zelfde prijs. Vond ik een mooie service. Ga zo door :)

2729 28-06-2015

6,8

?

Goede service maar wel aandringen voor een verzekering ( niet. Leuk). Nee is nee.

Assortiment
In Utrecht was de keuze nog niet groot ,winkel was pas drie weken open. Maar ons model was wel aanwezig (gelukkig), en voor een goede prijs.

Aanbeveling
Om dat platte tv de goedkoopste was.

Marco Verheijden 28-06-2015 Via de website gekocht

Service was erg goed.
Snelle reactie op mail.

Assortiment
Ruime keus uit verschillende merken en modellen.

Aanbeveling
Super service en een snelle levering!
Beter kan je niet hebben.

Extra toelichting
Paar dagen geleden een blu-ray speler besteld. De speler die ik had besteld was niet meer op voorraad en kon ook niet snel geleverd worden. Ik kreeg direct een aanbieding om een iets duurdere te bestellen voor dezelfde prijs. Super service dus! Ook was de verdere afhandeling en bezorging erg snel! Ik kom dus graag nog een keer winkelen!

Alex Worrell 28-06-2015 Via de website gekocht

Alles eenvoudig te vinden

Het door mij bestelde goedkope apparaat was niet meer leverbaar. Vervolgens heb ik een duurder apparaat voor dezelfde lage prijs ontvangen. Klasse!

Assortiment
Uitstekende keuze mogelijkheid vanwage het assortiment

Aanbeveling
Vanwege de aanbieding van een duurder apparaat voor de goedkope prijs van het bestelde apparaat en de snelle levering.

Extra toelichting
Zoals als reeds hiervoor gemeld. Behoeft volgens mij geen verdere uitleg. Alles prima in orde.

Eric 1955 28-06-2015

Goed overzicht van de producten

product was even niet op voorraad, er werd meteen contact opgenomen en een ander voorstel gedaan.
Zeer correct en er werd niets opgedrongen.

meer als voldoende assortiment

Aanbeveling
komen na wat ze beloven.

Extra toelichting
Heb een vervangend product gekregen in overleg met hun maar het nieuwe product was een stuk duurder maar kreeg het toch voor de prijs van het product dat tijdelijk niet op voorraad was.

Joke Houtgraaf 28-06-2015 Via de website gekocht

Thuis rustig kijken en vergelijken

Goed op de hoogte gehouden hoe het ging met bestelling

Assortiment
Wat ik zocht vond ik hier

Aanbeveling
Gebruiks vriendelijk en prima prijs

54toppertje54 28-06-2015

Ben op internet op platte tv terecht gekomen drie tv,s kwamen voor ons in aanmerking.
Dat was hoofdzakelijk de scherpe prijs.
Makkelijk bereikbaar dus naar utrecht gereden zeer goed advies gekregen over drie tv,s en daar 1 van gekocht.

Geef een 10 omdat ik zeer goed geholpen ben goed advies.
De tv die ik kocht was de laatste dus stond in de winkel.
Helaas door het inpakken werd de adaptor over het hoofd gezien en voor ik thuis was werd er gebeld.
Met meteen een exuus voor het ongemak.
De bereikbaarheid vind ik prima, parkeren was nu geen probleem maar als er wat parkeer ruimte achter de winkel komt dat leeg staat zou mooi zijn.
Moest even wachten kreeg meteen kopje koffie aangeboden.

Assortiment
Alles was nog niet uit gepakt omdat de wimkel pas anderhalve week open was.
Maar via de website al goed gezocht en de tv die ik gezien had stond in de winkel.
De prijs was zo mooi dat hij nergens goedkoper kon zijn dus binnen een half uur beslist top.

Aanbeveling
Heel mooie ruime winkel goed overzicht verkopers weten waar ze over praten.
Zijn eerlijk en beleeft.

Extra toelichting
Ben zeer tevreden met platte tv word netjes te woord gestaan. Als de winkel klaar is en netjes alles een plek heeft zal ik zeker nog gaan kijken. Of voor een barbeqeu of gewoon zomaar. Was blij dat ik op de dag dat ik naar Nijmegen zou gaan in een keer zag dat er in utrecht net een winkel was gekomen. Dat scheelde mij 92 km en een uur rijden.

E. Kruize 28-06-2015 Via de website gekocht

Via het filter kon ik heel snel een keuze maken welke tv voor mij het geschiktste zou zijn.

Helaas was het toestel dat ik had uitgezocht niet meer voorradig, maar ik kreeg heel snel een mailtje van Plattetv met daarin een alternatief toestel dat betere specificaties had dan mijn eerste keuze. Het toestel was ook duurder, maar ik kreeg een flinke korting, en nu heb ik een beter toestel, voor dezelfde prijs.

Assortiment
Mijn eerste keuze toestel was helaas niet meer leverbaar, maar ik kreeg door bemiddeling een heel goed alternatief aangeboden.

Aanbeveling
Ik vind de service geweldig. Ook na mijn vraag of de bestelde tv beugel ook op mijn nieuwe toetel paste ging de medewerker met de telefoon in de hand dit checken in het magazijn. hulde!
Dit is pas service waarover je op een verjaardag over spreekt!

Extra toelichting
Goede site, ruim assortiment en geweldig goed gemotiveerde medewerkers die net dat stukje extra voor de klant doen, waardoor je je op je gemak voelt en dus als klant thuis voelt bij deze shop.

Edster1001 28-06-2015

Goede overzichtelijke site.

Snelle heldere correspondentie. Snelle levertijd

Geen op- of aanmerkingen

R. - 159491 28-06-2015

Zeer goed geholpen door de medewerker ,goed advies .En gelijk meegenomen beter kan toch niet ?

De medewerker is gelijk in de weer geweest om alles achterom klaar te zetten en het stond ook klaar zonder gezeur .

Assortiment
Wat moet ik daarvan nu zeggen , indien je niet bij Plattetv slaagt slaag je nergens meer . Volgens mij zijn alle tv toestellen die je maar kunt bedenken aanwezig , dus keus genoeg .

Aanbeveling
Ik heb reeds bij meerdere personen die vroegen waar ik de tv had gekocht de zaak aangeraden

Extra toelichting
Zeer tevreden klant, een kritiek puntje met betrekking van het filiaal in Breda , daar kunnen ze wel iets beter en sneller reageren op een vraag . Daarom bijna naar een ander gegaan zij het niet dat het Filiaal in Nijmegen wel goed reageerde .Daarom heb ik ze daar overal een 10 gegeven .

swolfje 28-06-2015

je koopt via de site,maar je krijgt telefonisch toelichtingen als je dat wenst

tv was niet voorradig doch er werd een alternatief geboden of meteen geld terug.

Assortiment
vele type,s tv,s waren niet voorradig terwijl op de site
stond dat ze op voorrad waren.
dat moet verbeterd worden.

Aanbeveling
vriendelijke verkopers die totaal niet moeilijk doen.

Extra toelichting
de antwoorden op bovenstaande vragen zeggen genoeg. kreeg duidelijke uitleg van vriendelijke mensen.

olafotjens 28-06-2015

Makkelijke bestelservice online

Snel geleverd zonder bezorgkosten

Assortiment
Erg ruim met een scherpe prijs

Aanbeveling
Aan iedereen aan te bevelen

Klasse service

familieB1 28-06-2015

ging erg gemakkelijk, menneer had zich al goed voorbereid

goede service

Assortiment
meneer heeft voornamelijk op de site gekeken. goed assortiment

Aanbeveling
dat zou meneer zeker doen

kort samengevat. mooi winkel

ML160303 27-06-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Makkelijk en parkeren, goed bereikbaar

Goed en snel geholpen

Assortiment
Als je hier niet slaagt dan ligt het aan jezelf.

Aanbeveling
Zeker snelle service en zeer ruime keuze

TinyDingen 27-06-2015 In de winkel gekocht
Doesburg

Gebruiksvriendelijke website. Ik zocht een versterker van Onkyo. Naar filiaal Doesburg gebeld, werd direct opgenomen.

Bij filiaal Doesburg telefonisch de bestelling gedaan. Adviseur veel moeite gedaan. Hierdoor ipv 1, 3 versterkers besteld. Ook voor 2 vrienden die ook een versterker wilde aanschaffen.

Assortiment
De website is super. De versterker van Onkyo dezelfde dag opgehaald. 1 wordt gratis nageleverd omdat deze niet vrij stond.

Aanbeveling
Ik kom bijvoorbeeld voor een tv zeker terug.

Bartels160138 27-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik woon in Nijmegen en ken Plattetv.nl gewoon vanuit de Molenstraat in de binnenstad van Nijmegen. De winkel is mooi ziet er prima uit. goede service in de winkel de verkoper is klantvriendelijk en behulpzaam. ik zou plattetv.nl zeker aanraden aan andere personen

thrashingmadgirl 27-06-2015 Via de website gekocht

Heb een tv besteld die op voorraad zou zijn. Heb speciaal een dag vrij genomen voor de levering, is mijn order niet eens in behandeling genomen zag ik. na een chatsessie bleek dat ze de tv helemaal niet hadden.

Extra toelichting
Tv die ik bestelde hadden ze helemaal niet, afhandeling van het afzeggen van de bestelling via chatsessie ging naar behoren.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 26-06-2015

Beste "thrashingmadgirl",

Zou u het ordernummer van uw bestelling aan ons door kunnen geven via: contact@plattetv.nl?

Dan gaan we bekijken wat er mis is gegaan in deze bestelling en proberen we u alsnog zo goed mogelijk te helpen.

Bedankt alvast.

Team PlatteTV.nl

Come 27-06-2015

Bij mij precies hetzelfde! Gisteren een tv online besteld, maar deze blijkt ook niet voorradig te zijn, nadat ik iemand van de chat benaderde omdat mijn orderstatus niet wijzigde. Zelfs nu staat hij op de site als voorradig en in een ruim aantal winkels te bezichtigen of te kopen. Erg vreemd allemaal. Ook werd me in de chatsessie verteld dat ik vandaag nog gebeld zou worden, maar ook die afspraak kwamen ze niet na. Erg vervelend dit, want ik had er ook een soundbar bij besteld, omdat deze nu bij Sony voor 50% minder was in combinatie met een Ultra HD/4k tv. Als ze nog wat langer wachten dan loop ik ook nog eens 190 euro mis, omdat de actie dan voorbij is.

Jammer dit!

Walter - 25808 26-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Netjes geholpen! Flexibel personeel, kan je dingen mee afspreken en dat wordt ook keurig nageleefd.

Winkelaankopen 26-06-2015 In de winkel gekocht
Doesburg

De winkel in Doesburg lag op de route, tevens was gratis verzenden ook mogelijk. In eerste instantie telefonisch contact gehad, door dit gesprek naar de winkel in Doesburg gegaan.

Ik ben naar de winkel in Doesburg gegaan vanwege de bereidwilligheid die ik aan de telefoon merkte. Veel geduld en meedenkend.

Assortiment
Het product was voorradig in Doesburg, ik heb heel gericht gezocht.

Aanbeveling
Jazeker. Het proces is zeer naar wens gelopen.

bravio 25-06-2015

overzichtelijk, kon snel vinden wat ik wilden

goed alternatief aangeboden

ruim

ruim assortiment,

Ruim assortiment en goed alternatief voorgesteld.Sony KD55X8509C

Dhr. M. Melssen 157954 25-06-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Locatie is perfect, komen zelf uit Nijmegen.

Goed geholpen. Ze kunnen hier meer dan alleen het kaartje oplezen!

Keuze genoeg!

Dhr. M. Krijnen159874 25-06-2015

Extra toelichting
Via internet bij deze winkel uitgekomen. Vond de naam in eerste instantie een beetje goedkoop. Toen zag ik dat het bedrijf ook een winkel in Nijmegen had, daar ben ik toen wezen kijken en dat gaf vertrouwen. Ik vind het een fijne combinatie dat ze hier echte winkels hebben maar ook online hebben. Groot assortiment in de winkel, alle toestellen staat aan. De winkel heeft echt een toegevoegde waarde. Ben goed geholpen door de verkoper, hij deed goed z'n best om me extra dingen te verkopen.

Thess38 25-06-2015

fantastisch

Super goed geholpen

Veel keus

Aanbeveling
Super geholpen, zou zeker andere mensen naar jullie toe sturen

Extra toelichting
In een woord fantastisch! zeer goed advies gekregen

van Meeuwen 159967 25-06-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Nog nooit zo makkelijk een TV kunnen kopen! In de winkel alles kunnen regelen en de TV gratis en snel thuis bezorgd.

We werden gelijk goed en vriendelijk geholpen, er werd de tijd voor ons genomen in Utrecht.

Assortiment
In de winkel in Utrecht hebben ze veel TV's hangen, en op de site nog meer!

Aanbeveling
op internet wordt alles duidelijk en goedkoop aangeboden, ze worden goed beoordeeld op bijv. Kieskeurig, en in de winkel in Utrecht ook nog een scherpe prijs gekregen.

Zeer tevreden!

Maikel111 25-06-2015

Site werkt simpel

Bestelling was snel binnen

Men had wat ik wilde

Weinig op aan te merken

Extra toelichting
Had geen gigantische aankoop, maar was gewoon goed.

Dhr. JB Koppelman 158069 24-06-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Algemene inloop van winkel vind ik goed. Site was enigszins chaotisch.

Goede service, goed geholpen.

Assortiment
Ruim voldoende, voor elke prijsklasse hebben ze iets! hardstikke mooie winkel.

Klaaskie 23-06-2015

het was allemaal dik in orde. kom zeer zeker terug als er wat is.

een woord fantastisch!

ruim assortiment,