PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20866 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5624 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

rca2016 18-10-2015 Via de website gekocht

Chatten met een medewerker. Rechtstreek contact op deze manier en direct antwoord op vragen. Super!

Snelle levering, er werd ook gelijk geïnformeerd bij het logistiek centrum wanneer levering mogelijk was.

Assortiment
Veel merken en veel keus. Voor elk wat wils

Aanbeveling
Een 10 want er blijft altijd ter verbetering over.

Jan van den Broek 18-10-2015 In de winkel gekocht
nijmegen cetrum

Vrij kort bij huis.

Hele goede en vriendelijke instalateur.

Assortiment
Bijn te veel om te kiezen

Uitgebreide assortiment aan tv

Auke 18-10-2015 Via de website gekocht

Overzichtelijke website en toelichtingen.

Goede, vriendelijke aankoopbegeleiding ! In mijn geval d.m.v. "chat"-functie !

Assortiment
Zeer ruim aanbod en interessante prijzen !

Aanbeveling
Heb een heel prettige koopervaring met PlatteTv.
Zeker een aanrader om te bezoeken in de winkel(s) of webshop. Wat mij betreft een blijvertje !

Extra toelichting
Is het een idee om OOK verwijzingen naar webpagina's met productinfo en reviews bij de producten te plaatsen ? (b.v. hardwareinfo, tweakers, etc.) dit heeft mij sterk geolpen een goede koopbeslissing te maken.

Wilco Jansen 18-10-2015 Via de website gekocht

Via Kieskeurig snel doorgeklikt en besteld

snelle reactie en binnen 2 dagen geleverd

veelzijdig

Aanbeveling
prettig zaken doen, ik heb al eerder bij jullie besteld

Ton van der Drift 18-10-2015 Via de website gekocht

Uitstekende website, snelle reacties

Zeer vriendelijk personeel en service gericht

Assortiment
Kan alles vinden wat ik nodig heb

Aanbeveling
Fijne winkel met uitstekende website en zeer service gericht personeel

Servie 18-10-2015 Via de website gekocht

PlatteTV.nl is een goede en makkelijke winkel zeer grote keuze en altijd het nieuwste van het nieuwste.
Heeft een prima service waar je met al je vragen terecht kunt en dan nemen ze ook de tijd voor jou als je iets wilt weten.
En daarbij kun je bij veel nieuwe producten je oude ook weer verkopen en dat is best fijn.
Alles bij alles een zeer goede winkel met een uitgebreide website.

De service is hier prima ze staan altijd voor je klaar en nemen ruim de tijd voor je om het een en ander voor je uit te leggen als dat nodig is.
Met en prima inruil service waar je nog b.v. de oude tv kunt verkopen zodat je daar ook geen uitkijk meer
naar hebt best handig.

Assortiment
Zeer grote assortiment en altijd ook het nieuwste van het nieuwste.
Zeer goede en uitgebreide uitleg bij de producten en als je dan nog vragen hebt gewoon even bellen,chaten
of een mail sturen krijg daar altijd antwoord op.
Dus een fijne en grote assortiment op deze website.

Aanbeveling
Deze winkel beveel ik zeker anderen aan omdat het gewoon een van de beste is zeer goede webwinkel.

Extra toelichting
Nee voor de rest spreek deze webwinkel voor zich zelf ga er gewoon eens op kijken en oordeel zelf. www.plattetv.nl gewoon goed.

Wim Mulders 18-10-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Makkelijk bereikbaar, duidelijke uitleg van het personeel met betrekking tot aankoop.

Assortiment
Ruime keuze in TV's in alle voorkomende types en modellen.

Aanbeveling
Veel keuze en de prijzen zijn heel reëel, het personeel is vriendelijk en heeft kennis van zaken.

Extra toelichting
Televisie is netjes afgeleverd en aangesloten. De oude tv is meegenomen zoals afgesproken.

R Ter Weele 18-10-2015 In de winkel gekocht
Doetinchem

Site is duidelijk , enige minpuntje is dat niet alle tv 's meer leverbaar zijn , terwijl dat wel niet op de site aangegeven is.

Nadat de door mij gekochte tv toch een beetje tegenviel , perfect geholpen door vestiging Doetinchem , en de tv kunnen ruilen tegen een zeer mooie tv . De jongens namen alle tijd voor uitleg en dachten zeer goed mee !

Keuze genoeg !

Aanbeveling
Duidelijk , helder en behulpzaam .

arentsen 18-10-2015 In de winkel gekocht
doetinchem

jammer dat er alleen de duurdere versies te zien waren

Aanbeveling
goede service denken met je mee

Jantje 18-10-2015 In de winkel gekocht
Doetinchem

Eenvoudig uitzoeken wat je wilt hebben, via ideal betalen en afhalen/laten bezorgen met aansluiten.

Onze \tv werd bezorgt tot in de woonkamer

Assortiment
Wat je ook zoekt ze hebben het

Aanbeveling
Geen gedoe/gezeur/ellende alles tot in de puntjes geregeld.

Ga zo door

Marc 18-10-2015 Via de website gekocht

Heb alleen maar hoeven bellen, en alles was geregeld!

een fijne zaak om zaken mee te doen

Assortiment
Ze hadden alles wat ik nodig had

Gewoon een fijne zaak

Arts175178 17-10-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet bij deze winkel terecht gekomen, winkel viel me op door een scherpe aanbieding. Toen direct naar de winkel in Nijmegen gegaan. Ruime, mooie nette winkel met een ruim assortiment, beter al bij andere TV concurrentie. Je kunt hier goed je keuze maken en goed vergelijken. Perfect geholpen en uitvoerige uitleg over toestellen. Ik zou deze aanbevelen bij andere mensen omdat ze hier echt TV gespecialiseerd zijn en de goede service.

Dhr WW Loeffen 175259 17-10-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Locatie van de winkel en site zijn gewoon goed.

Goed geholpen.

Genoeg keuze.

c v d wiel 17-10-2015 In de winkel gekocht
van hezik in tilburg

ik heb er geen moeilijk heden mee en kan er goed mee omgaan en mag altijd bellen als het niet gaat

ik ben er te vrede over

Assortiment
genoeg voor en klein winkel

goede service

Extra toelichting
heb en goede uitleg gehad en kan altijd terug komen of bellen als ik het niet weet

J Janssen 173422 17-10-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via internet zijn we bij PlatteTV.nl terecht gekomen. We waren opzoek naar een nieuwe televisie, en zagen toen dat deze winkel in de buurt zit. Daarop zijn we naar de winkel in Nijmegen gegaan en viel ons oog op een OLED tv. In de winkel zeker goed geholpen, goed advies, ook over dingen waar we nog niet eerder over nagedacht hadden. Het assortiment is goed, qua TV is er alles, ook de maten en modellen. Ik zou de winkel zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

bert175210 17-10-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

prima site, je komt er heel snel

prima uitleg , mooie grote tv voor een betaalbare prijs maar wel een topmodel

Assortiment
genoeg in elke prijsklasse wat

meerdere aankopen hier gedaan

Henk Hamberg 17-10-2015 Via de website gekocht

3,8

Op de site gesuggereerd vandaag voor 18.00 besteld morgen thuis. Dit is niet waar

klantennummer is niet bereikbaar en een e-mail wordt niet beantwoord.

Assortiment
uitgebreid assortiment en pijzen zijn concurend met andere web-shops

Aanbeveling
De consument wordt door de site op een verkeerd been gezet. Men zegt dingen die men niet waar kan maken

Extra toelichting
Mijn ervaring met platte tv, Op 13-10-2015 heb ik de YAMAHA YAS-105 zwart besteld bij Platte tv. Op de site wordt gesuggereerd voor 18.00 besteld morgen in huis. Ook was dit product op voorraad zoals de site deed vermoeden. Direct na de bestelling kreeg ik een e-mail waarin het volgende werd vermeld. “Dit artikel is op voorraad in ons centrale magazijn en is voor u besteld. Binnen twee werkdagen komt uw bestelling bij ons verzendcentrum binnen en wordt deze direct naar u verzonden”. Hoezo op voorraad en hoezo de volgende dag in huis. Ik heb vervolgens geprobeerd contact op te nemen met de klantenservice op het telefoonnummer 026-84545458. Hier werd, na verschillende pogingen, niet opgenomen. Ook op een verstuurde e-mail, waarin ik opheldering vroeg, werd niet gereageerd. Vervolgens contact gehad met Platte tv. Aan hem heb ik opheldering gevraagd. Er werd mij verzekerd dat het artikel op 15-10-2015 bij platte tv binnen zou komen en direct werd doorgestuurd naar mijn adres. Medewerker bood mij een Compensatie van € 30,00 wegens levertijd aan. Het geld zou ook direct worden gestort op mijn rekening. U raadt het al ”er kwam niets binnen die dag” geen geld en geen sound bar. Weer gechat. Hij had zijn uiterste best gedaan voor mij en gebeld met YAMAHA, want die kreeg nu de schuld voor het te laat leveren van dit artikel. Ik zou nu toch echt op 16-10-2015 kunnen genieten van mijn YAMAHA YAS 105. Weer gewacht op de bezorgdienst, maar deze reed mijn deur voorbij. Toen gebeld, op 16-10-2015, met het filiaal in Utrecht. Hier werd opgenomen. In het eerste gesprek werd mij verteld dat het artikel dezelfde dag zou binnen komen en op zaterdag, vandaag dus, bij mij zou worden afgeleverd. In een tweede gesprek, in de late middag van 16-10-2015, weer gevraagd of de levering plaats ging vinden. Nee, was het antwoord want YAMAHA had niet geleverd aan Platte tv. Want daar lag toch echt de schuld. Het zal allemaal wel waar zijn, maar platte tv had ook op eigen initiatief contant met mij kunnen opnemen per telefoon of per e-mail om de ontstane situatie uit te leggen. Ze zijn immers in het bezit van deze gegevens. Ik ben benieuwd wanneer ik kan gaan genieten van de sound bar YAS 105. In ieder geval niet dit weekend want ik nog geen verzendbevestiging per e-mail ontvangen. Het zal wel, hopelijk, volgende week worden. Het mag duidelijk zijn dat dit de eerste en tevens de laatste keer is dat ik iets heb besteld bij Platte tv

Officiele reactie van PlatteTV.nl 17-10-2015

Beste heer Hamberg,

Spijtig om te vernemen dat u zo ontevreden bent over uw bestelling bij PlatteTV.nl, dat is zeker niet de bedoeling!

Ik heb uw bestelling erbij gezocht en zie inderdaad dat dit wat langer duurt dat normaliter het geval is. Zojuist heb ik u ook even een mail gestuurd om dit verder toe te lichten.

Wij bieden u onze excuses aan voor dit ontstane ongemak!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Bosch175125 16-10-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken plattetv.nl via het internet. Het is erg makkelijk dat je de televisie aan de achterkant kunt ophalen. Prima geholpen de adviseur was niet te gehaast en gaf ons tijd om na te denken. ook nam hij zelf alle tijd om ons alles uit te leggen. We zullen plattetv.nl wel aanbevelen aan kennissen en vrienden.

van Vorstenbos175118 16-10-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik heb al eens eerder wat gekocht bij Plattetv.nl in Nijmegen. Goed geholpen toen. Vandaag liep ik eens binnen met in mijn achterhoofd een mooie tv. Weer goed geholpen door de medewerker, goed en duidelijk advies. Besloten na een mooie prijsonderhandeling om de tv direct te kopen. Ik kies voor het gratis thuisbezorgen. Assortiment is heel groot, zowel online als in de winkel. Winkel kan ik zelf ook aanraden aan andere mensen.

alice175079 16-10-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

makkelijk, wist precies waarnaar ik op zoek was

goede voorlichting, scherpe prijs

super

Dhr A van Bindsbergen 173544 16-10-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Qua service vind ik het fantastisch. Hadden een klein beetje banding in de TV en er werd helemaal niet moeilijk gedaan om hem om te ruilen.

Assortiment
Staat heel veel in de winkel.

Aanbeveling
Zou de mensen zeker aanraden.

Blaauboer175055 16-10-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken plattetv.nl van het internet. Ik ben via marktplaats op de site gekomen. Fijn dat je ook met de auto achter de winkel kan komen om de tv meteen mee te nemen en dat je niet hoeft te sjouwen. Prima service in de winkel. Ik kreeg een duidelijke uitleg en een goed advies. Er werden meerdere modellen laten zien en ook uitgelegd wat de verschillen waren in de specificaties en wat de prijs bepaald. Assortiment is breed er is genoeg aanbod. Ik zal plattetv.nl wel aanbevelen aan kennissen en vrienden.

harry174998 15-10-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

goede zoekfunctie, alle opties zitten erin

prima prijs voor het allernieuwste model

Assortiment
ruim assortiment van alles wat

lijster174012 15-10-2015 In de winkel gekocht

goed

duidelijke uitleg

uitgebreid genoeg

Premchand174937 15-10-2015 In de winkel gekocht
Website

Goed te bereiken en goed telefonisch contact

Uitstekend geholpen aan de telefoon, verkoper adviseerde een hoger model voor vrijwel dezelfde prijs

Assortiment
Genoeg keuze op de website

Aanbeveling
Beveel ik aan anderen! Overzichtelijke website en nette behandeling aan de telefoon

M Jegerings 174911 15-10-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Op de eerste plaats ken ik de winkel via internet. Het grootste pluspunt van PlatteTV.nl is het feit dat ze zowel online als fysieke winkels hebben. Goed en duidelijk verhaal. Goed geholpen in de winkel. Het assortiment is ruim voldoende. Hoewel er meer online aangeboden wordt dan in de winkel. Er zijn gelukkig genoeg alternatieven. Wij zouden de winkel direct aanbevelen!

paula174915 15-10-2015 In de winkel gekocht

gratis achter winkel parkeren

uitstekende uitleg we hadden voor een 32 inch gekozen die toch te klein was en doordat we het service pakket hadden afgesloten konden we naar een groter scherm overstappen

zeer ruim

Aanbeveling
meerdere aankopen hier gedaan altijd goed bevallen en zeker een aanrader

mirjam2109 15-10-2015 Via de website gekocht

4,2

Ik kon makkelijk bestellen.

De bestelde TV bleek toch niet op voorraad. Het product dat ze ter vervanging aanboden kon niet de volgende dag geleverd worden. Een dag later stond de TV nog steeds op hun site. Heel slecht.

Assortiment
Veel producten...maar of ze op voorraad zijn zoals de site meldt weet je niet.

Aanbeveling
Hun site klopt niet met de werkelijkheid. Het alternatief dat werd aangeboden kon niet op tijd geleverd worden.

Extra toelichting
Hun site klopt niet en na een dag is het nog niet aangepast.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 15-10-2015

Beste Mirjam2109,

Vervelend om te vernemen dat U deze ervaring met ons heeft. Onze excuses daar voor

Wij zijn ons er van bewust dat er helaas een aantal oude modellen online staan die niet meer aanwezig zijn.
Echter door een fout in onze website krijgen ze die er momenteel niet af, vandaar dat wij U dan ook een zo goed mogelijk tegen aanbod proberen te doen icm de nieuwste schermen. Het is dan spijtig te vernemen dat deze TV niet op tijd geleverd kon worden voor U.

Wij hopen dat U inmiddels wel gelaagd bent bij het aanschaffen van een nieuwe TV en hopen dat U ons een volgende keer de kans wilt geven om te laten zien dat wij veel beter kunnen dan dat we nu hebben laten zien.

Maick

Service Afdeling PlatteTV.nl

Infinity174813 14-10-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Ik ken plattetv.nl van langs lopen in het centrum van Nijmegen.

Ik ben heel goed geholpen in de winkel de verkoper was er duidelijk.

Assortiment
Top assortiment het is erg uitgebreid

Aanbeveling
Ik zal plattetv.nl wel aanbevelen aan kennissen en vrienden

174567 Vahrmeijer 14-10-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Via google terrecht gekomen bij PlatteTV.nl. Heel gemakkelijk een mail gestuurd en vervolgens afgehaald in de mooie winkel in Utrecht.

Paar adviezen nog extra in de winkel.

Assortiment
Ze hebben een ruime keus zowel op internet als in de winkel.

Aanbeveling
Vriendelijk geholpen en netjes de TV in de auto geladen. Super!

Smits174808 14-10-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Via internet bij deze winkel terecht gekomen, online viel me op dat ze hier scherpe prijzen hadden en dat ze hier heel veel keuze hebben. Online al wat huiswerk gedaan op de site, dingen als prijzen en type TV's vergeleken. Ik kon dit allemaal goed vinden op de website.

Goed geholpen, goed advies gehad!

Extra toelichting
Winkel in Nijmegen ziet er goed uit, veel keuze, ik heb hier goed kunnen vergelijken en mijn keuze kunnen maken.

Aarts 13-10-2015 In de winkel gekocht
Breda

Je kan gemakkelijk van merk naar merk lopen en rustig bekijken, zonder opdringerige verkopers.
Gratis parkeren voor de deur.

Prima ,geholpen.De vragen die ik had, onderbouwd beantwoord om twijfel over mijn keuze weg te nemen.
Na aankoop thuis nog even gebeld voor een aantal vragen , deze ook vriendelijk beantwoord.

Alle grote merken aanwezig

Aanbeveling
Zoals eerder gezegd ,je kan in alle rust je keuze maken.

Extra toelichting
Prima dat er een extra service wordt aangeboden tegen betaling , men kan zelf beslissen of men wel of geen gebruik wil maken hiervan.

Pot174264 13-10-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via via bij deze winkel terecht gekomen. Zij vertelde dat ze hier al vaker naar tevredenheid hadden gekocht. Website overzichtelijk, veel informatie over de produkten en kon goed vergelijken. In de winkel heel veel keuze in TV's. Prima en klantvriendelijk geholpen door de verkoper. Ik zou deze winkel aanbevelen bij andere mensen ivm de ruimte keuze en dat ze scherpe prijzen maken.

Loeffen174526 13-10-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via meerdere vrienden bij deze winkel terecht gekomen, ze hadden mij deze winkel aangeraden. De combinatie van scherpe prijs, afstand en een echte winkel waren voor hun de hoofdreden. Website bekeken, kon daar alles makkelijk vinden, ook de voorraadstatus is handig. Mooie winkel in Nijmegen, ruim assortiment in TV's. Hele postivieve ervaring! Erg goed geholpen, gister langsgeweest om te kijken en toen een offerte meegekregen en vandaag terug om de TV echt te kopen.

koch0117 13-10-2015 Via de website gekocht

Extra toelichting
Goed en snel online via chat service geholpen, daarna direct opgehaald in de winkel in Nijmegen!

gietelink173325 13-10-2015 In de winkel gekocht

prima duidelijke site

duidelijke uitleg en een tv uitgezocht die we graag wilden hebben met een zilverre rand

Assortiment
je kunt er alles krijgen wat je wil zowel in een hoge als lage prijsklasse

Aanbeveling
altijd hier alles gekocht en zeker een aanrader

Vister174355 12-10-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Ik ben goed geholpen in de winkel. De adviseur geeft zijn mening over de toestellen en kan de specificaties duidelijk toelichten.

Assortiment
Prima assortiment er is voldoende keuze.

Aanbeveling
Ik zal Plattetv.nl zeker aanraden aan kennissen en vrienden.

Extra toelichting
Ik ken plattetv.nl vanuit het centrum in Nijmegen. Ook hebben vrienden en collega's mij de winkel aangeraden.

Pim 12-10-2015 In de winkel gekocht
Breda 174490

Perfect.

Snel duidelijk en goed geholpen.

Assortiment
Ik heb gevonden wat ik zocht.

Aanbeveling
Goede service, goed geholpen.

Dhr A Meijers 174001 12-10-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Winkel ziet er heel netjes uit en is dicht bij de parkeergarage.

We zijn mooi geholpen.

Assortiment
Zat, meer dan genoeg. Wordt er bijna dol van.

Aanbeveling
Vond het ook fijn dat er even gezeten kon worden in een stoel.

Davids 11-10-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Mooie toegankelijke winkel. Parkeren in de buurt van de winkel is echter lastig.

Vriendelijk en kundig geholpen. Goede adviezen.

Zeer ruime keuze.

Marco 11-10-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede prijs, fantastisch geholpen, zelfs bij het inladen van de tv. Er werd ook gedacht aan eventuele accessoires die nog nodig waren en prima aanbod voor extra garantie. Kortom een heel tevreden klant waar ruim de tijd voor werd genomen om ook goed te kunnen voorlichten.

Zoals ik hier al boven zei er werd niet alleen perfect geholpen maar er werd ook aandacht gegeven

Assortiment
uitgebreid en wat eventueel niet aanwezig is kan worden besteld

Aanbeveling
Gemak met bestellen, een zeer scherpe prijs, goed geholpen en geadviseerd en daarbij ook nog gedacht aan eventuele accessoires wat kan je als klant nog meer wensen?

nee

Benny 11-10-2015 In de winkel gekocht
utrecht

goede website

Niet alles op voorraad wat op de website werd aangeboden. Mijn eerste keuze was zelfs niet meer leverbaar

goede prijs/kwaliteit

Bert 11-10-2015 In de winkel gekocht
Breda

Ben prima en vriendelijk geholpen

Aanbeveling
Prima service,vriendelijke bediening en scherpe prijs

174290 Roep 11-10-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Via google terrecht gekomen bij PlatteTV.nl. Achter makkelijk te parkeren.

Super geholpen in de winkel.

Genoeg staan.

Zeker aan te bevelen!

Gerard den Arend 10-10-2015 Via de website gekocht

Duidelijk website en gemakkelijk contact

De bestelde TV bleek niet meer te leveren. Voor hetzelfde bedrag werd me een vergelijkbare en zelfs duurdere en kwalitatief hoogwaardige TV aangeboden geleverd. Klasse. Binnen 2 dagen ook bezorgd

Groot assortiment

Aanbeveling
Zie mijn commentaar hierboven. Alles bespreken via de chat voldeed uitstekend.

Extra toelichting
Eean goede winkel om,als het nodigis ,weer apparatuur aan te schaffen.

C de Visser 10-10-2015 In de winkel gekocht
Breda

Winkel is goed bereikbaar, parkeren voor de deur.

Deskundig, behulpzaam en vriendelijk personeel, dat met je meedenkt en daar waar mogelijk gemotiveerd adviseert

Voor ons ruim voldoende

Aanbeveling
Mooie showroom, genoeg keus waar je geheel op je gemak een keuze kunt maken. Personeel geeft je ook de ruimte om op je gemak te kijken, geen "gepush" om maar te verkopen

Extra toelichting
Zijn er zeker niet voor de laatste keer geweest!

Dhr M van der Heijden 174286 10-10-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Prima site en locatie van de winkel. Handig te bereiken.

Prima geholpen. Vorige keer ook goed ervaren.

Assortiment
Er staat meer dan voldoende. Ook een 2e hands stukje, vind ik heel mooi dat er ook iets is voor mensen die wat krap zitten.

Dhr DAM van Dijk 174341 10-10-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Site was behoorlijk duidelijk, goede ervaring.

Prima geholpen.

Assortiment
Behoorlijk ruim. Alle grote merken zijn ruim vertegenwoordigt.

H Otten 172602 10-10-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik kom al jaren bij PlatteTV.nl, heb nu mijn vijfde televisie hier gekocht. Dit is altijd naar tevredenheid geweest, netjes, rustig en goed geholpen. Het assortiment is een van de belangrijkste redenen dat ik hier terugkeer, veel aanbod, goed te vergelijken en erg ruim dus. Service is ook gewoon goed! De winkel zou ik zonder meer aanbevelen bij vrienden en familie.

Dhr M El Fellali 169863 10-10-2015 In de winkel gekocht

Overzichtelijke winkel!

Nu twee keer geweest, allebei vriendelijk personeel.

Assortiment
Uitgebreid assortiment, ook online. Vind het fijn dat je op de site kunt zoeken en daarna in de winkel kunt komen bekijken.