PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 19810 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5354 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Kroon161141 04-07-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken plattetv.nl vanuit de stad. hele goede service in de winkel. de adviseurs zijn erg gericht op de wensen van de klant. ze nemen de tijd voor je en komen er snel genoeg achter wat je nodig hebt en bieden dan een goed bijpassend toestel aan. assortiment is zeer volledig er staat genoeg in de winkel. ik zal plattetv.nl absoluut aanbevelen aan andere mensen dit heb ik tevens al is gedaan.

Rijn161109 04-07-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Goed te bereiken, direct vanaf de snelweg kun je al bij de winkel komen

Perfect geholpen in de winkel

Assortiment
Genoeg keuze in de winkel.

Aanbeveling
Gaan we absoluut aanbevelen!

Extra toelichting
Telefonisch contact gehad, de tv laten reserveren in de winkel. eenmaal in de winkel netjes geholpen, de tv is nog even laten zien en konden deze vervolgens meenemen!

AC Frijters 04-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

Makkelijk en goed voor de deur te parkeren

Assortiment
Ik kwam voor een tv en die hadden ze op voorraad dus dat ik goed

Aanbeveling
Ik zal zeker iedereen aanbevelen om naar deze winkel te komen

Extra toelichting
Via internet gezocht op een plattetv en zo uitgekomen in het filiaal Breda

Tom161140 04-07-2015 In de winkel gekocht
Doesburg

Ik zocht naar een playseat, hier heb ik naar gekeken. Uiteindelijk heb ik de 458 Ferrari Spider edition in Doesburg opgehaald.

Ik ben goed geholpen. er werd meegedacht omtrent mijn wensen en mijn budget.

Assortiment
Het was voor mij een klein stukje rijden om het product te bekijken. De spider edition was voorradig in Doesburg. Vanuit Doetinchem waar ik informatie heb ingewonnen ben ik naar Doesburg gelezen.

Aanbeveling
Als ik een playseat nodig heb, kom ik zeker terug.

Extra toelichting
Dik in orde! Meegedacht in mijn wensen.

Beek161128 04-07-2015

Extra toelichting
We kennen plattetv.nl via kennissen. Die hebben ons de winkel aangeraden. vanaf het moment dat we hier een tv hebben gekocht hebben we altijd goede ervaringen met de winkel gehad. vandaar dat we nu ook weer terug komen voor de aanschaf van een nieuwe tv. goede service in de winkel. eerlijk advies van de adviseur die tevens ook erg vriendelijk is. assortiment is goed er is voldoende keuze. wou zouden plattetv.nl zeker aanbevelen aan andere vrienden en kennissen zoals dat bij ons ook is gebeurd.

Japie26 04-07-2015

De site was duidelijk, het product stond er duidelijk op en was makkelijk te bestellen.

Toen het product niet meer leverbaar bleek te zijn kreeg ik een goede aanbieding van een ander merk. Zelfs na een missertje van mijn kant werd alles toch goed afgehandeld.

Assortiment
Ruim voldoende. Er zal er altijd wel een met een groter assortiment zijn, maar ik kon vinden wat ik wilde.

Aanbeveling
Vooral vanwege de service en ook omdat er een fysieke winkel bij mij in de buurt is.

Extra toelichting
Alles ging erg vlot en het is mij goed bevallen.

Dhr. R. Hooghiem161124 04-07-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Via mijn vader bij deze winkel terecht gekomen, die koopt hier altijd. Zoek toch iedere keer op prijsvergelijkers en andere winkels maar kom toch iedere keer bij PlatteTV uit. Website goed in orde, veel informatie over de produkten. Genoeg keuze en merken in de winkel. En zeer goede uitleg gekregen van de verkoper. Scherpe prijs geonderhandeld, ik ben tevreden!

Dhr. E. Wijnhoven161126 04-07-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken deze winkel omdat ik hier in de buurt woon, ben al vaker in de winkel geweest om naar mooie dingen te kijken. Website is duidelijk, kon alles makkelijk vinden. Zeer ruim assortiment, eigenlijk alle merken zijn aanwezig in de winkel. Helemaal goed geholpen door de verkoper!

Honig160965 04-07-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken plattetv.nl vanuit de stad in Nijmegen. Goede service in de winkel. assortiment is prima ruim voldoende keuze. ik zal plattetv.nl zeker aanbevelen aan andere mensen.

IRDABO 04-07-2015 In de winkel gekocht
WINKEL BREDA

ERG OPEN BEHANDELD, ZONDER POESPAS

ALLE VRAGEN WERDEN ZEER DUIDELIJK UITGELEGD

Assortiment
WAT IK HEB ZIEN HANGEN OF STAAN GEWELDIG MAAR HELAAS NIET VOOR MIJN BUDGET, HOEWEL IK HET GRAAG ZOU WILLEN

Aanbeveling
GOEDE SERVICE, DAT IS WAT EEN MENS WIL, ZONDER DAT HET OPGEDRONGEN WORDT MAAR WEL UITNODIGT OM TE KOPEN

MOCHT HET OOIT WEER ZO UITKOMEN GA IK ZEKER WEER NAAR DEZE ZAAK TOE

Dhr. GG Koenders 155295 04-07-2015 In de winkel gekocht

Assortiment
Staat veel in de winkel.

Aanbeveling
Alles was goed. Goed geholpen en een mooie winkel!

raymond160930 03-07-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

mooie duidelijke site

Goed advies gekregen kwam binnen voor de lg55ub950. alternatief lg55uf850

Assortiment
walhalla is het met wat er allemaal voor moois staat

erg mooie zaak

uitstekende service, mooi winkel

Koolwijk160979 03-07-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken plattetv.nl via internet en van horen zeggen. overzichtelijke winkel. alles is duidelijk aangegeven in de winkel. er zijn veel showmodellen je kan alles goed met elkaar vergelijken. prima geholpen in de winkel. goed uitgebreid advies de adviseur onderbouwt goed waarom iets goed of slecht is. ook erg belangrijk dat de verkoper een eerlijk advies geeft. we zullen plattetv.nl zeker aanraden aan kennissen en vrienden.

Zonneveld 160890 03-07-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Paar dingen aangeboden gekregen, pas bij het derde toestel alles rond gekregen, maar wel een hele mooie aanbieding gekregen! dezelfde dag nog op kunnen halen in Utrecht.

aal de telefoon heel vriendelijk geholpen, de verkoper deed heel erg zijn best tot een goede deal te komen. in de winkel helaas wel weer een garantie verhaaltje iets te lang.

Veel keuze.

Aanbeveling
erg goed geholpen en een hele scherp prijs, dus zeker aan te raden.

Jopieenjopie 03-07-2015

afspraken worden nagekomen, telefonisch afgesproken en in Utrecht alles rond gemaakt met Liewe.

goede uitleg gekregen aan de telefoon en in de winkel.

Assortiment
wel veel keuze, helaas was 1 model net uitverkocht, maar wel een goed alternatief kunnen vinden.

Aanbeveling
ze hebben een overzichtelijke website en mooie en ruime winkel in Utrecht.

Dhr. JC Ehren 160974 02-07-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Site ziet er goed en simpel uit. Kunt ook makkelijk bij de winkel komen.

Gezellig in de winkel, leuk personeel.

Assortiment
Als ik zo rond kijk hebben ze meer staan dan bij de BCC.

Sandra 160953 02-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

De website vond ik duidelijk, makkelijk parkeren voor de deur.

Prettig verkoopgesprek ervaren, de verkoper was niet opdringerig. Dat zie je niet overal meer tegenwoordig.

Assortiment
Assortiment is ruim en zeker op de website.

Klantvriendelijk en ruimtelijk!

dr.roko 02-07-2015 Via de website gekocht

ondanks dat de door mij bestelde soundbar niet meer op voorraad was en op korte termijn ook niet meer leverbaar, een prima alternatief aangeboden gekregen.

Assortiment
ruim assortiment maar zorg ervoor dat producten die niet meer op voorraad zijn en niet meer leverbaar, niet op de website staan.

Esther 160934 02-07-2015 In de winkel gekocht
Breda

Website is gemakkelijk te vinden en navigeren op de website is ook handig. Vrij parkeren voor de deur bij filiaal Breda vinden wij een groot pluspunt.

Wederom goed geholpen, dat was eigenlijk ook de reden dat we weer terug zijn gekomen bij PlatteTV.nl voor een slaapkamer TV.

Assortiment
Prima assortiment, zowel grote als kleine toestellen zijn verkrijgbaar.

Aanbeveling
Op basis van onze ervaringen bij PlatteTV.nl zullen wij hen zeker overal aanraden.

Theunissen160580 02-07-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Plattetv wist ik al te zitten in Nijmegen, woon er vlakbij! Goed geholpen, goede uitleg, net optijd voor de prijsverhoging van sonos! Onbewust geluk :) Groot assortiment! Winkel kunnen wij aanraden aan andere mensen!

Ven160900 02-07-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken Plattetv.nl omdat een kennis ook gekocht had bij Plattetv.nl. en ik heb de internetsite verschillende keren bezocht. De internetsite werkt behoorlijk goed. je kunt goede keuzes maken en er staan reviews bij. ook kan je op typenummer zoeken. Prima geholpen in de winkel. het ontvangst was goed de uitleg en de afhandeling waren ook prima. assortiment is groot er staat genoeg. Wij zullen Plattetv.nl zeker aanbevelen aan kennissen

Ronnieboy58 01-07-2015

Op de site winkelen, lekker vanuit je luie stoel.

Werd goed via de mail geholpen en geadviseerd.

Assortiment
Ik heb niets kunnen vinden wat ik eventueel zou missen

Zie bovenstaand

Extra toelichting
Fijne winkel met vaklieden die weten waar ze over praten.

serge kleinjan 01-07-2015 Via de website gekocht

alles keurig en duidelijk onderverdeeld

geen contact gehad met de service afdeling maar de snelheid waarmee de tv geleverd werd is uitstekend

Assortiment
alles wat er op de markt is is aanwezig

Aanbeveling
alles wat gangbaar is is aanwezig en alles spreekt voor zich

Extra toelichting
makkelijk uitzoeken en makkelijk betalen. Zeer goede levertijden. Voor een paar tientjes de extra service erbij gekocht zodat je 3 jaar volledige garantie hebt ipv 2 jaar garantie. 100% pixelgarantie. geen kosten voor eventuele retourzendingen en 30 dagen niet goed geld terug. Als er iets met de Tv aan de hand is komt er een monteur bij je langs zodat je niet het product hoeft op te sturen. Al met al zeer aanbevelingswaardig

Daniels 1 01-07-2015

Duidelijke omschrijving van apparatuur en goede vergelijk mogelijkheden.

Nadat bestelde apparaat toch niet leverbaar was meteen een reactie met goed aanbod voor vergelijkbare versterker.....super !!

Assortiment
Veel keuze in verschillende apparatuur tegen scherpe prijzen en prettige zoekfunctie

Aanbeveling
Zaak die direct voor je klaar staat om evt problemen op te lossen en te kijken naar de mogelijkheden . Heel prettig ervaren

Philipss 01-07-2015

Je kan via de chat al vragen wat ze in de aanbieding hebben.

Goede service via de telefoon of chat.

Groot assortiment.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan vrienden en kennissen.

Extra toelichting
Goede service, snelle levering en groot assortiment, kortom ik ben helemaal tevreden.

Maikel 160562 01-07-2015

Website was erg duidelijk, alles makkelijk te vinden.

Perfect geholpen via de Livechat en in de winkel te Breda.

Assortiment
Assortiment voldoet zeker aan mijn verwachtingen, voldoende keuze.

Aanbeveling
Zeker aan te bevelen op basis van bovenstaande factoren.

leeuwen160757 01-07-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

Het gemak van deze winkel vind ik heel prettig, het is voor mij sowieso al dicht in de buurt. Maar je loopt hier zo makkelijk naar binnen en als je met de auto komt kan je altijd en overal gratis parkeren

Ben door de verkoper in de winkel uitstekend en correct geholpen. En wat ik Ook echt ideaal vind is dat ze de TV netjes komen installeren en dergelijke!

Assortiment
Assortiment in de winkel in Arnhem is echt ruim, je kunt hier echt alles krijgen

klasiena 01-07-2015 In de winkel gekocht
Utrecht, hollandlaan

prettig geholpen

snelle levering

Extra toelichting
vind een klein min puntje, dat de verzekering niet goed vermeld staat op de website, in de winkel 100 euro duurder. verder ben ik tevreden over mijn aankoop.

R.M. van Loon 30-06-2015

Op de website van platte tv heb ik eerst zelf georiënteerd op basis van mijn behoeften en budget. In de winkel heb ik mijn keuze nog een keer uitgelegd en meer informatie gekregen dit was erg prettig. Ook kon ik de televisie makkelijk ophalen met de auto wat ook zeer gemakkelijk was.

De Service van de verkoper was erg goed. Hij heeft verschillende modellen laten zien en ben uiteindelijk bij een model uitgekomen waar ik zeer tevreden mee ben. Tevens heeft mij geattendeerd op de a-z service die ik erbij kon kopen en daar ben ik ook zeer tevreden over omdat ik door deze service in staat ben geweest om de televisie uit te proberen en toch kon inruilen voor een groter formaat.

Assortiment
Het assortiment is erg breed alle voor mij bekende merken worden aangeboden.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanraden aan vrienden-familie/kennissen mede in verband met de goede service en scherpe prijzen.

Extra toelichting
Ik heb in het filiaal in Nijmegen een Philips UHD 49PUS7909 tv gekocht met daarbij a/z garantie service. Ik ben erg tevreden met de televisie en de service die is geboden. Nadat ik de tv op het kastje had staan had ik eigenlijk verwacht dat deze groter uit zou vallen. Doordat ik de a/z service erbij had gekocht was ik in staat om over te stappen naar een groter formaat 55PUS7909. Dit heb ik aangegeven en zonder moeite kon de tv geruild worden voor een groter formaat. Ik ben zeer tevreden over de service het product en de prijs die ik voor het toestel heb betaald.

Wit160719 30-06-2015

Extra toelichting
ik ken plattetv.nl vanuit de stad in Nijmegen. Super service in de winkel. de verkoper is erg klantvriendelijk. denkt mee met de klant. prima assortiment. Wij raden iedereen aan om naar plattetv.nl te gaan voor uw televisie en audio.

Dhr. J. Rossen160701 30-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken deze winkel hier uit de stad. Mijn ouders wonen hier in Nijmegen en ik ben hier nu ook komen wonen. Dat is fijn dat ik 'm hier koop, als ik service nodig heb woon ik vlakbij. Website fijn, handig dat je kunt werken met zoekfuncties zoals formaat, prijsklasse en functies. Hele mooie winkel, mooi ingedeeld en groot assortiment. Echt een hele grote wand met heel veel TV's, dat heel overzichtelijk zodat je goed kunt vergelijken. Harstikke goed geholpen door de verkoper, echt goede service!

Jasper198 30-06-2015

Duidelijke informatie. Mooie showroom. Niet al te lastig om korting te regelen. Bij sommige winkels moet je een heuse verkoper zijn om een goede prijs te krijgen.

Super service! Eerst een 65" tv besteld, duurde nog wel even voordat deze geleverd zou worden. 3 dagen later werd ik gebeld dat de TV binnen was. Dit was eigenlijk de TV die in de showroom zou komen te staan maar ik mocht hem toch meenemen. Helaas bleek de 65" te groot. Zonder problemen omgeruild voor een 55" met levertijd van een aantal weken. 4 dagen later (incl. weekend) kon ik de 55" ophalen. Verkopers ook enthousiast. Je krijgt gelijk een goed gevoel als je de winkel binnen loopt.

Aanbeveling
Door de goede service en prijs die geleverd is raad ik plattetv zeker aan bij anderen.

Dhr. M Delsink 160667 30-06-2015

Site is goed en bereikbaarheid van de winkel is ook goed.

Goed geholpen, vaker in de winkel geweest. Altijd goed behandeld.

Aanbeveling
Door iemand anders doorverwezen. Ik heb geen klachten, dus een 10!

F. Voets 30-06-2015 In de winkel gekocht
Arnhem Presikhaaf

Makkelijk te vinden site.

Snel en accuraat geholpen.

Assortiment
Groot assortiment voor een kleine winkel zoals in Arnhem Presikhaaf.

Aanbeveling
Snel en doelgericht hulp van het personeel.
Goede service. De prijs wordt zeer aantrekkelijk voor je gemaakt.

Extra toelichting
Hierboven al aan gegeven waarom jullie deze score verdienen.

Theunissen160580 30-06-2015 In de winkel gekocht

ponk 30-06-2015

ik hoef niet overal te zoeken

is heel goed ik heb mijn bestellingen goed ontvangen

Assortiment
is er genoeg je hoeft niet lang te zoeken .

Aanbeveling
ik zou ze aan iedereen aanbevelen .

Extra toelichting
het is een heel fijne bedrijf .

Thijssie35 30-06-2015

Bestelling was niet leverbaar, direct een alternatief, prima service

Alles te bestellen

Extra toelichting
Goede service en breed aanbod, snelle levering

Geertje 1957 29-06-2015

Overzichtelijk site gemakkelijk uitzoeken

Mijn tv was uitverkocht via chat en email een andere uit gezocht in goed overleg , had graag telefonisch kontakt en overlegd niet bereikbaar

Veel keus goede prijs.

Aanbeveling
Ik zou zeker weer een tv kopen bij platte tv

Hans jespers 29-06-2015

super eenvoudig om product te vinden

betaald en de dag nadien geleverd! TOP, tevens zeer goede opvolging

Assortiment
zeer ruim product aanbod en dit van de top merken!

Aanbeveling
uiteraard, anders had ik geen 10 over heel de lijn gegeven!

Henkie2010 29-06-2015

We kregen goed advies. De man was heel netjes. En drong ons niks op.

Alles werd in detail uitgelegd daarna zijn we nog terug geweest in de winkel en alles werd nog eens uitgelegd. Echt een fijne en klantvriendelijke man. Daar moeten er meer van zijn

Assortiment
Alles kun je er krijgen en mochten ze het toevallig niet in de winkel hebben.laten ze het uit een ander filiaal komen

Aanbeveling
Zo netjes en klantvriendelijk kom je nog maar weinig tegen. Hier nemen ze echt de tijd voor je.

Extra toelichting
De winkel in arnhem is echt een aanrader.

Paulien1975s 29-06-2015

Duidelijke site, goede productbeschrijving.

Het door mij bestelde product bleek niet meer leverbaar. Er werd direct een goed alternatief geboden. Levering zeer snel.

Zeer uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Breed assortiment, goede, snelle en prettige service. Aantrekkelijke prijzen.

Extra toelichting
Zeer tevreden over de service, het meedenken, snelle levering, goede productbeschrijving.

j bloemers 29-06-2015 In de winkel gekocht
Arnhem

wat we zochten op via website was late in de winkel makelijk te achter halen

bij de eerste winkel viel ons de service een beetje tegen ,maar dit werd later in een andere winkel tot ons zeer goed gecompenseerd door de uitleg en exstra korting

Assortiment
de keuze was bijna te mooi en te veel we konden bijna niet kiezen,door de goede tekst en uitleg kwamen we tot een zeer goed eind resultaat

Aanbeveling
goed service en niet te duur

J. - 160563 29-06-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Al enige tijd vaste klant, ook wonen wij niet dichtbij de zaak in de buurt, we hebben hele goede ervaringen met deze winkel.

Freddie999 29-06-2015

Zeer snelle levering met duidelijke instructies erbij geleverd.

Aanbeveling
Ik zou deze webwinkel zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Snelle levering en een zeer scherpe prijs. Kortom, een 100% score.

Manon Bruijns 29-06-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Prima locatie, goed bereikbaar in het centrum.

Top geholpen, mooie prijs gekregen.

Genoeg keuze!

Dijk49 29-06-2015

Goed bereikbaar per auto en zondags open

Ik was op zondag en moest wel wat lang wachten tot ik geholpen werd ( kwartier )

Assortiment
Weber bbq 's in overvloed en op voorraad

Misschien wel een 9

Deed ik boven al

GeertV 29-06-2015

Aanbeveling
Snel, betrouwbaar, goed geprijsd, winkel in Utrecht goed berekbaar.

Extra toelichting
Als je net een k-ervaring met BCC achter de rug hebt, dan is dit alsof je in een warm bad terechtkomt. Geweldige service.

1eelco1 29-06-2015

was erg duidelijk allemaal.

Goede service.

alles staat netjes gepresenteerd

Aanbeveling
prima service, zeker aanbevelen aan iemand

perfecte service!

Come 29-06-2015 Via de website gekocht

Zo ontzettend slecht bereikbaar en weinig begrip voor een probleem die ze zelf veroorzaken en de klant ermee opzadelen.
Het lijkt er erg op dat ik kan fluiten naar mijn spullen en er geen oplossing komt.

Aanbeveling
Ik adviseer niemand (!!!) om online een aankoop te doen. De tv's zijn niet voorradig zoals wel vermeld staat op de site!!!

Extra toelichting
Wat een drama!! Op 26-06-2015 een tv online besteld, maar deze blijkt helemaal niet voorradig te zijn, wat bleek nadat ik iemand van de chat benaderde omdat mijn orderstatus maar niet wijzigde. Zelfs nu staat hij op de site als voorradig en in een ruim aantal winkels te bezichtigen of te kopen. Erg vreemd allemaal. Ook werd me in de chatsessie verteld dat ik vandaag nog gebeld zou worden, maar ook die afspraak kwamen ze niet na. Erg vervelend dit, want ik had er ook een soundbar bij besteld, omdat deze nu bij Sony voor 50% minder was in combinatie met een Ultra HD/4k tv. Als ze nog wat langer wachten dan loop ik ook nog eens 190 euro mis, omdat de actie dan voorbij is. Vandaag gebeld naar alle vestigingen, maar er wordt niet opgenomen. Per mail krijg ik ook al geen reacties terug. Alleen Utrecht nam op en toen ik zeer kalm en netjes mijn verhaal deed, werd ik gewoon afgesnauwd! Ik zou wel gebeld zijn en er zouden afspraken met mij gemaakt zijn. Ik zou zogenaamd vandaag laten weten wat ik zou doen?? Ik zou akkoord moeten geven op een showroom model?? Nee, dit is echt niet te geloven en ook niet waar! Ik zou weer terug gebeld worden vandaag, maar ik heb er een heel hard hoofd in. Ik wil gewoon NU mijn geld terug! Ik heb verdorie ruim bijna 1900 euro voor alles betaald en verwacht toch minimaal voor dat geld een nieuwe tv en een nieuwe soundbar en ZEKER wat service en klantgerichtheid, maar dit wil je als consument echt niet meemaken. Blijkbaar had ik beter naar een winkel toe kunnen gaan en was me deze ellende bespaard gebleven gezien de vele goede recensies via aankopen in winkels...... Erg jammer dit en nog veel erger, waar kan ik mijn centen nu terug krijgen!

Officiele reactie van PlatteTV.nl 30-06-2015

Beste heer/mevrouw Come ,

Ontzettend spijtig om te moeten vernemen dat u deze ervaring met ons heeft gehad. Dit is uiteraard absoluut niet de bedoeling. Wij bieden hier dan ook onze oprechte excuses voor aan!

Naar aanleiding van deze melding hebben wij dan ook direct contact opgenomen met de collega's die U te word hebben gestaan. Dit om er voor te zorgen dat dit in het vervolg niet meer kan plaats vinden, onze klant is voor ons het allerbelangrijkste en u staat altijd op plek 1!

Uw retour betaling is inmiddels verwerkt, en zal binnen twee werkdagen op uw rekening moeten staan!

Nogmaals onze excuses voor het ongemak

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Pieterpostzegek 29-06-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen via website

Alles volgens afspraak

Aanbeveling
Alle afspraken zijn nagekomen, goede adviezen

Extra toelichting
Prima tevreden over de gehele linie