PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 21987 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5883 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Arco1969 08-01-2016 Via de website gekocht

5,8

Eenvoudige website goed te navigeren.
Heeft ook meerdere vestigingen, waar je zo naar toe kan

Je krijgt vaak 'Excuses voor het ongemak', maar er wordt niet daadwerkelijk actie ondernomen bij klachten

Assortiment
Op de website lijken ze veel op voorraad te hebben, maar in mijn geval blijkt dat niet zo; als een leverancier iets op zich laat wachten, krijg je de spullen later.

Aanbeveling
helaas, vermelden in mijn geval op voorraad met een voorraadtekort i.c.m. gebrek aan oplossingen bij lange wachttijden leveren geen voldoende op.

Extra toelichting
Vergeet niet om de goedkoopste concurrent te vermelden, want dan kun je het ook voor die prijs bij deze winkel krijgen. Iedereen is vriendelijk, maar ik krijg het gevoel dat ze 'me aan het lijntje hielden'.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 08-01-2016

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het delen van uw ervaring bij PlatteTV.nl!

Jammer dat u ondanks een hele positieve start toch niet helemaal tevreden bent over uw bestelling bij PlatteTV.nl. Deze ochtend hebben we samen al even contact gehad omtrent de status van uw bestelling, wij hebben daarop direct contact opgenomen met Onkyo omtrent de levering van het bestelde artikel. Enkele momenten geleden hebben wij hierover terugkoppeling gekregen en direct contact met u opgenomen.

Wij hebben een mooie HDMI kabel bij uw bestelling geplaatst ter compensatie van het ongemak.

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

J. Jaspers 08-01-2016 Via de website gekocht

Online een TV besteld, die op voorraad zou zijn en, omdat ik na 18.00 uur bestelde, na 2 dagen geleverd zou worden. Diezelfde avond kreeg ik een mail waarin werd vermeld dat de door mij bestelde TV gewoon geleverd kon worden, maar werd mij een beter alternatief geboden voor dezelfde prijs. Omdat ik weloverwogen voor de door mij bestelde TV had gekozen, liet ik weten van dit aanbod af te zien. Hierop kreeg ik bericht dat de door mij bestelde TV NIET leverbaar was en dit op korte termijn ook niet het geval zou zijn. Hierop heb ik mijn ongenoegen en verbazing geuit en mijn geld teruggevraagd. Vervolgens het bericht dat men toch nog even alle filialen af zou gaan of de door mij bestelde TV toch niet alsnog beschikbaar zou zijn. Hiermee zou de beloofde levertijd uiteraard niet meer haalbaar zijn. Ik heb wederom gevraagd het bedrag terug te storten, omdat ik mij misleid voelde door tegenstrijdige informatie en berichten. Dit werd mij toegezegd met daarbij de opmerking dat deze gang van zake intern besproken zou worden, om verbeteringen in de bedrijfsvoering te kunnen doorvoeren. De volgende dag het geld, op 90 cent na, teruggestort gekregen. Uiterst vreemde gang van zaken. Het lijkt er sterk op dat plattetv.nl klant lokt met artikelen die ze niet op voorraad hebben, maar ze dan probeert te overtuigen over te gaan op een ander artikel wat wel leverbaar is en daarbij tegenstrijdige/ onjuiste informatie te verstrekken, vervelend en teleurstellend! Jammer.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 08-01-2016

Beste mevrouw Jaspers,

Wat spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over het verloop van uw bestelling bij PlatteTV.nl

Inmiddels hebben we hierover ook contact gehad per mail en hebben we voornamelijk het probleem omtrent het retour betaalde bedrag toegelicht. Door een foutje bij onze administratie is er inderdaad een klein bedrag te weinig retour betaald. Dit is direct alsnog gedaan en zal elk moment weer retour zijn op uw rekening.

We bieden u nogmaals onze excuses aan voor het ongemak en laten u graag een volgende keer zien dat wij beter kunnen!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Wouter 07-01-2016 Via de website gekocht

Eigen account met de mogelijkheid om facturen, orders etc in te zien zou erg fijn zijn.

Snelle response, handige chat functie, snelle levering

Keus genoeg

R Kampinga 187954 06-01-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Ik ken de winkel van vroeger, hier heb ik al eens eerder een aankoop gedaan. Nu weer teruggekomen en netjes geholpen, goede prijs gekregen.

De service is goed. Televisie was op voorraad, al mn vragen zijn goed beantwoord en ze hadden kennis van zaken.

Assortiment
Vrijwel alle beschikbare televisies kon ik bekijken in de winkel, dit is veel gemakkelijker dan allen via internet de types en reviews lezen en bekijken.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen, eigelijk voornamelijk vanwege bovenstaande.

Mark 05-01-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Ook als dingen niet helemaal gaan zoals ze moeten wordt er prima naar een goede oplossing gezocht die het beste was voor mij

Assortiment
In de winkel hebben ze alle soorten en maten tv's. Ook wat betreft de audio is er voldoende keus.

Aanbeveling
Goede service ( ook als leveringen niet helemaal goed gaan ). En het personeel is zeer bekwaam.

Extra toelichting
Als ik in de toekomst nog iets nodig heb ga ik er meteen weer terug.

Remmert 05-01-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed bereikbaar, alleen parkeergelegenheid moet je beetje geluk hebben.

Via mail snel antwoord, telefonisch ook. Komen belofte na en brengen tv tot in de auto. Marco heeft heel duidelijk advies gegeven en kwam echt overeen met de info die we zelf hadden verzameld. Prettig in omgang, geen vervelende praatjes en duidelijke demo van toestellen.

Assortiment
Zeer ruime keuze en veel modellen direct spelend zichtbaar.

Aanbeveling
Jammer dat de lift het niet deed met kinderwagen. Maar verder super mooie winkel. Lift stond vol met voorraad.

Extra toelichting
Ik raad plattetv.nl echt aan. Zeker het filiaal in Utrecht.

Brontsema 05-01-2016 Via de website gekocht

Het is toch geweldig dat je vanuit huis iets kunt bestellen en het wordt ook nog thuis gebracht. En dan ook nog een goed product, wat wil je nog meer.

De bezorgservice was prima, die van de winkel weet ik niet. Maar ik heb reviews gelezen en die zijn allemaal positief.

Assortiment
Er is genoeg keuze in tv´s.

Aanbeveling
De winkel weet ik niet, want we hebben het op internet gekocht.

Extra toelichting
Een prima site en winkel waar je een tv kunt kopen. We hebben nog nooit eerder een tv op internet gekocht, maar dat kun je prima hier doen.

John 05-01-2016 In de winkel gekocht

Snel, duidelijk en helder

Vriendelijk en goede uitleg

Assortiment
Ik was er nog nooit geweest meer het is zeer uitgebreid en overzichtelijk

Service en prijs

Frank 187508 05-01-2016 In de winkel gekocht
Breda

De website staat eigenlijk altijd bovenaan als ik iets opzoek. Goed bereikbaar filiaal te Breda.

Correct geholpen.

Assortiment
Een goeie keus en daarnaast niet teveel keuze. Wat het moeilijker maakt om verloren te lopen. Daarnaast is het bij veel andere winkels rommelig, doordat zij een te grote keuze hebben.

Dat zal ik zeker doen!

guido187848 04-01-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Selectie in het midden is wat onhandig als je gebruik maakt van Tablet of Telefoon, verder prima in orde

Ik ben netjes geholpen in de winkel

Ruim

Aanbeveling
Meerdere aankopen hier gedaan zegt genoeg

Barry 187833 04-01-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Gratis parkeren voor de deur in Utrecht, goed bereikbaar, en alles op voorraad.

Deskundig advies gekregen, goede uitleg, en vlot geholpen.

Ruim en overzichtelijk.

Aanbeveling
Scherpe acties, en goede service!

Ruwaard 187804 04-01-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed bereikbaar, en alles meteen mee kunnen nemen, ondanks dat ze net een drukke periode achter de rug hebben!

goed en vriendelijk geholpen in de winkel in Utrecht.

Assortiment
Ruime keuze, zowel online als in de winkel.

Aanbeveling
Grote winkel, erg overzichtelijk en goed bereikbaar in Utrecht.

Twan 04-01-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Mooie makkelijk te gebruiken site met veel keuze

In de winkel goed geholpen, de tv die ik op het oog had was er helaas niet maar verkoper kwam meteen met een alternatief dat even duur en zelf iets groter was van even goed merk

westeneind187707 03-01-2016 In de winkel gekocht

helemaal goed

goed geholpen tv op voorraad

ruim

Berg 03-01-2016 Via de website gekocht

duidelijk wat je in moet vullen.

bestelde artikel kon niet geleverd worden. alternatief werd geboden.

Assortiment
aangeboden artikel stond niet op de site. moeilijk te vergelijken zo.

Aanbeveling
Nette service. bij onduidelijkheid goed contact per telefoon.Komen belofte na

Diebels186649 03-01-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goed geholpen, naar tevredenheid. Leuke prijs weten onderhandelen in de winkel.

Assortiment
Verschillende bluetooth speakers. Direct op voorraad om mee te nemen

Aanbeveling
Je wordt hier goed geholpen en je kunt hier een leuke prijs onderhandelen

Vogelaar187683 03-01-2016 In de winkel gekocht
Breda

Makkelijk te vinden en ruim opgezet

Klantvriendelijk personeel

Ruime keuze

Aanbeveling
Ik zou andere willen attenderen op deze winkel

Mosselman 187651 03-01-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

site en winkel snel geholpen, via site ook makkelijk live contact te leggen.

Goed luisterend en meedenken met klant.

Assortiment
Hadden wat we zochten, en kwamen met goed alternatief voorstel.

Aanbeveling
Open op zondag, goede service, makkelijk bereikbaar.

vanBeilen187614 03-01-2016 In de winkel gekocht

Heel helder en duidelijk

Vriendelijk geholpen

Genoeg op voorraad

Aanbeveling
Ik kreeg ook tips om naar jullie winkel te gaan.

Kersten 186862 02-01-2016 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Opzoek naar een nieuwe televisie uitgekomen via het internet bij PlatteTV.nl. Voornamelijk qua prijs maar ook zeer goede service. Rustig geholpen in de winkel, vrijwel alles op voorraad waardoor je gemakkelijk kunt kiezen. Super scherpe prijzen, je kunt hier dus met een gerust hart een aankoop doen. Ik zou de winkel zeker aanbevelen bij vrienden en familie.

187141 02-01-2016 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Meer dan prima winkel, hele nette prijs gekregen! Apparaat direct uit voorraad leverbaar!

187386 02-01-2016 In de winkel gekocht

Echt onwijs veel keuze!

Extra toelichting
Door mond op mond reclame hier terecht gekomen en ik heb een goed advies en een prima deal gesloten.

Stegehuis 187349 02-01-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Goed te vinden op internet. Goede aandacht. Informatie over te kopen product

Uitleg over de mogelijkheden zeer ruim toegelicht

Zeer uitgebreid

Mijn gevoel zegt 10!

CT187503 02-01-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Direct aan de autobaan en makkelijk parkeren.

Snel, meedenkend, oplossingsgricht

Aanbeveling
Veel keuze en goede prijzen

MG187525 02-01-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Letterlijk naast de deur, makkelijk parkeren. Naast een goede site, kun je ook in de winkel terecht om toestel te zien.

Goed advies, wordt goed naar de klant geluisterd

Ruim voldoende keuze

CR187327 02-01-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed geholpen korte uitleg gekregen

Wist eigenlijk wat ik wilde hebben. maar nog even kort en prettig geholpen

Assortiment
ziet er allemaal goed uit

Aanbeveling
Goede zaak ziet er allemaal erg netjes uit

In een woord top!

Harald 187379 02-01-2016 In de winkel gekocht
Breda

Ik kon de producten heel erg makkelijk vinden.

Vanmorgen keurig zitten chatten, hij gaf mij keurig advies waardoor ik naar de winkel ben gekomen. Ook in de winkel goed advies gekregen!

Assortiment
Ik wist wat ik wilde hebben en het was op voorraad.

Absoluut!

187319 02-01-2016 In de winkel gekocht
Breda

Op de website gekeken naar een televisie en die was erg duidelijk. je kon alles makkelijk vinden

Goed geholpen in de winkel van breda, bij aankoop van onze nieuwe telvisie

Assortiment
Erg breed assortiment, zowel op de website als in de winkel

Aanbeveling
Ik beveel iedereen al aan om naar de winkel te komen

E Eshuis 185015 02-01-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Gemakkelijk bereikbaar in het centrum van Nijmegen.

goede service, snel geholpen en uiteindelijk een goede prijs gekregen.

Assortiment
Heel veel televisies aanwezig in de winkel, hierdoor kun je eenvoudig vergelijken en zo de juiste keuze maken.

Aanbeveling
Wij zouden de winkel zeker blijven aanbevelen, we hebben er goede ervaringen mee.

Wir 02-01-2016 Via de website gekocht

Bestelling is op de door mij gevraagde tijd en datum juist geleverd werkelijk perfect

Alles perfect op tijd juiste app goede prijs

Assortiment
Het app wat ik wilde was uit vrd leverbaar voor de goede prijsp

Aanbeveling
Goede service goede prijs goede inruilprijs

Lefevre 186925 02-01-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede service via email was erg netjes. En het aanspreken was ook goed. Werd niet gelijk in de nek gehijgd om te helpen. Gepaste afstand

Gaf de juiste informatie en je word niet gedwongen om wat te nemen. Laat de mensen rustig nadenken. En erg eerlijk.

Assortiment
Ontzettend breed. Erg veel.

Aanbeveling
Klantvriendelijk en de juiste informatie. Gepaste afstand en niet opdringerig

wim van Beek 02-01-2016 In de winkel gekocht
winkel Nijmegen

goede opgeleide personeel die ook weet wat zij kan in spelen wat de klant zoekt

ze staan gelijk klaar als je met 'n probleem zit ,of je wordt binnen de korstte tijd terug gebeld om het probleem op te lossen

Assortiment
ze hebben op tv en geluid alles om de klant te vrede te stellen

Aanbeveling
alles is netjes uit gestald en overzichtelijk

Extra toelichting
het personeel is er klantvriendelijk

Jonker 01-01-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Rustig thuis op de bank je keuze maken even kijken in de winkel of de keuze juist is en dan meteen de tv mee naar huis!

Zeer kundig en vriendelijk ( niet opdringerig) personeel

Assortiment
Op de site genoeg keuze in de winkel zou er misschien wat meer vergelijkings materiaal kunnen zijn

Aanbeveling
gewoon niets op aan te merken. Tijdens ons bezoek werd door de verkoper zelfs nog even de actuele internet prijs bij andere aanbieders gecheckt!

Extra toelichting
Een fijne no nonsens (internet) winkel

Yuri 01-01-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Goed te bereiken, veel parkeerruimte.

Werd meegedacht en ook de tijd gegeven om zlf te kijken.

Assortiment
Helaas weinig echt op voorraad ondanks dat de site anders aangeeft

Saelmans 185282 01-01-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Omdat het zo lekker dichtbij is

We hebben nooit problemen gehad met de service. Komen hier al ruim 20 jaar.

Assortiment
Uitgebreid genoeg. Gaan eigenlijk nooit naar de stad.

Aanbeveling
Eenvoudig en makkelijk. No nonsense winkel!

Frans Lelieveld 01-01-2016 Via de website gekocht

Omdat het bestelde model niet meer beschikbaar was, werd mij een vergelijkbaar toestel voor dezelfde prijs aangeboden, en snel geleverd.

Aanbeveling
Gemak en service is uitermate goed !

187204 31-12-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Gemakkelijk alles kunnen vergelijken!

Koffie staat altijd klaar!

Assortiment
Nog nooit zoveel keuze gezien in één winkel! Ook alles demonstratie klaar!

Aanbeveling
Nette prijzen, prima personeel! Alles uit voorraad leverbaar!

J Mooijman187239 31-12-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik wist al van plattetv, we hebben hier al eerder spullen gekocht. Uitstekend geholpen door de verkoper, goed advies! Tevens mooie prijs gekregen, en kon de nieuwe tv meteen meenemen! TV's hebben ze genoeg, zowel op de website en ook in de winkel! Winkel kan ik aanraden, doen we zelfs al!

F Hagen 183128 31-12-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
De winkel ken ik van het internet. Ik was opzoek naar een nieuwe televisie, qua aanbod sprong PlatteTv.nl er uit. De service is prima. Goed geholpen in de winkel. Het assortiment is erg goed en ruim vooral op het gebied van de kleinere televisies, ook over ruilen werd niet moeilijk gedaan. De winkel zou ik zeker aanbevelen.

Obdam187255 31-12-2015 In de winkel gekocht

Vorige TV hier paar jaar geleden ook gekocht. We zijn hier terug ivm de goede service, goede verlichting, scherpe prijzen en groot assortiment.

Goede service. Voor de vorige TV een keer moeten bellen voor vragen, werd snel opgenomen en werd netjes beantwoord

Groot assortiment

Goede prijskwaliteitverhouding

Bram1981 31-12-2015 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede site met prima aanbod en fijn dat er ook een fysieke winkel van is.

Na de orientatie op de site ben ik perfect geholpen in de showroom door James. Veel kennis, veel geduld en vriendelijk in de communicatie. Dus erg tevreden over.

Assortiment
Ze hebben alles en voor de beste prijzen. Goedkoper dan andere. Dat is een ding dat zeker is.

Aanbeveling
Alles klopt, showroom, personeel, aanbod, prijzen, service en kennis is ook ruimschoots aanwezig.

Extra toelichting
Gewoon goed en betrouwbaar!

184291 31-12-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

M'n TV heeft kuren, nu wordt deze omgeruild en meteen optimaal geïnstalleerd.

Helaas een probleem met het leveren van m'n Soundbar, maar werd vervolgens na werk tijd opgelost.

Echt veel keuze!

Aanbeveling
Ik heb een goed gevoel aan deze winkel overgehouden!

KJM Kramer 187143 31-12-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken de winkel van het binnenlopen, ik ben al jaren vaste klant. De winkel is heel overzichtelijk en hij geeft een rustig gevoel waardoor je op je gemak kunt kijken en een keuze kunt maken. De service is goed, altijd goed geholpen. Het assortiment is ruim, veel keuze, voor ieder wat wils. De winkel raadt ik al jaren aan bij vrienden en familie, ik ben erg tevreden.

187211 31-12-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Via de live chat een scherpe prijs aangevraagd, bestelling kon ik vervolgens in de winkel ophalen waar het direct uit voorraad leverbaar was. Ideaal!

Vriendelijk personeel!

Assortiment
Ik slaag hier altijd tegen een scherpe prijs!

Al jaren vaste klant!

Metselaars187231 31-12-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken plattetv.nl vanuit het centrum in Nijmegen Mooie winkel prima service zeker een aanrader genoeg aanbod aan verschillende televisies

Capital187123 31-12-2015 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ken plattetv.nl als een begrip in Nijmegen. Assortiment is het meest uitgebreid wat ik ooit gezien heb in een winkel. Goede service in de winkel. alle tv's in mijn huis komen van plattetv.nl vandaan

Bert 187168 31-12-2015 In de winkel gekocht
Breda

Het was makkelijk omdat je meteen de voorraadstatus kon inzien per product.

Gewoon goed geholpen, kort maar krachtig.

Assortiment
Ruim assortiment, producten op voorraad.

Zullen we zeker doen.

187178 31-12-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Prettig telefonisch contact, vervolgens ook in de winkel een nette prijs in de winkel gemaakt. Er werd uitgebreid de tijd voor je genomen.

Goede productkennis!

Assortiment
Zeer uitgebreide assortiment, alles ook demonstratie klaar!

Extra toelichting
Kortom een hele fijne ervaring! Ik ga met een goed gevoel de deur uit!

Krijgsman187209 31-12-2015 In de winkel gekocht
Breda

Makkelijk te vinden en alles is te zien

Perfecte service, fijn geholpen

Assortiment
Alles is goed te vinden in te winkel en op voorraad.

Aanbeveling
Voor mensen die niet in de buurt komen, is het lastig te vinden.

Schenkhof187131 31-12-2015 In de winkel gekocht
Nijmegen

Via internet net bij deze winkel terecht gekomen. Ik werk zelf ook in Nijmegen. Heb de website via de telefoon bekeken, hij was wel snel maar het wel allemaal erg ielig en klein op de telefoon, niet echt een site die beschikt is voor smartphones.

Goede uitleg gehad, goed verhaal. En ook een goede prijs gehad.

Assortiment
Er staat hier veel te veel haha. Ze hebben wel echt in iedere prijsklasse wat, verkoper kon me voor iedere wens en vraag een passend toestel laten zien.

Aanbeveling
I.v.m. handige ligging (parkeren tegenover de winkel en afhalen met auto bij magazijn) en omdat ze hier zoveel keuze in alle prijsklasse hebben.