PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20222 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5417 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

ricky199567 21-04-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Alles staat online goed geregeld, ook in de winkel is goed geregeld.

Ronald heeft mij en mijn vader goed geholpen.

Assortiment
Alles staat in de winkel en is perfect op voorraad.

Aanbeveling
Goede service en goed geholpen.

tret199144 21-04-2016 In de winkel gekocht

goed, duidelijk

uitstekende inruil prijs voor mijn oude led tv, gekozen voor het allernieuwste model van Philips

ruim

AVer 21-04-2016 Via de website gekocht

De diverse mogelijkheden om een tv aan te schaffen is zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk.

De verkoper kwam met diverse opties nadat vertelde wat mijn de specifieke doeleinden waren voor het gebruik van de tv.

Assortiment
Heb je de site plattetv.nl gezien?
Need I say more! :)

Aanbeveling
Omdat er altijd iets te verbeteren valt, al weet ik zo niet wat.

Extra toelichting
2 tv's gekocht via WhatsApp met Tim. Zeer eenvoudig, snel en netjes behandeld. Top!

Joey E 21-04-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Bestelling ging niet goed, maar kreeg wel gelijk 'n andere televisie aangeboden. Hoefde hier weinig voor te doen.

Extra toelichting
Zo door blijven gaan, goede verkopers en 'n aardig team.

oosterbroek199252 21-04-2016 In de winkel gekocht

duidelijke en makkelijke site

scherpe prijs , tv op voorraad, scherpe prijs voor het allernieuwste model

ruim in alle opzichten

Din199420 20-04-2016 In de winkel gekocht

dicht in de buurt

Fijn geholpen

het goedkoopst

MT32267 20-04-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

De winkel is vanuit alle wijken van Arnhem met auto en openbaar vervoer goed te bereiken

Service is zoals die zijn moet. Klantvriendelijk.

Assortiment
Zeer uitgebreid, veel keuze mogelijkheid, zowel qua prijs als artikelen.

brammetje199481 20-04-2016 In de winkel gekocht

makkelijk bereikbaar

nemen de tijd voor je ,word aangesproken

er staat genoeg

Wely199453 20-04-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Je kunt hier alles zien en horen wat je wilt kopen. En dat de spullen direct op voorraad zijn

Goed in orde. We hadden eerst HEOS maar dat hebben we omgeruild voor Sonos. Daar waren wat installatieprobleempjes mee, monteur is aan huis geweest maar kreeg het niet opgelost. Gelukkig heb ik zelf kunnen fixen uiteindelijk

Assortiment
We hebben heel gericht naar HEOS en Sonos gekeken, thuis al wat huiswerk gedaan

Aanbeveling
Ik raad deze winkel aan ivm de vele keuze die je ook echt bekijken, goede adviezen en dat problemen netjes worden opgelost.

Thomas 20-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, die de keuze makkelijk maakt

Uitstekende afwikkeling van de koop

Meer dan genoeg

Parre199052 20-04-2016 In de winkel gekocht
Breda

Via de mail contact gehad, snelle reactie (ook savonds) ik was er eigenlijk binnen 2 dagen al uit. dit ging dus heel gemakkelijk.

Assortiment
Ik heb vorig jaar iets gekocht wat eigenlijk niet leverbaar was maar werd uiteindelijk toch geleverd.

Extra toelichting
Ik reed vaak langs de winkel in Breda en ben hierdoor eerst eens op internet gaan kijken en hierna naar de winkel gegaan. Vriendelijke verkopers te Breda.

irene 19-04-2016 In de winkel gekocht

prima, veel keuzes

prettig geholpen, goede prijs , tv op voorraad

top

zeker een aanrader

199140 19-04-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Al jaren is onze familie vaste klant bij PlatteTV.nl. Elke keer weer uitstekend geholpen! Inruil van de oude TV is ook een handige optie.

Uitstekend, goed advies gekregen, TV wordt naderhand netjes auto gezet.

Assortiment
Gigantisch, elders is er niet meer keuze!

Aanbeveling
Alles altijd naar volle tevredenheid!

CJMD199226 19-04-2016 In de winkel gekocht
Breda

Parkeergelegenheid is op dit moment wat minder omdat er veel auto`s van klanten van Basic-fit op de parkeerplaats staan

Vriendelijk in de winkel geholpen, en goede uitleg gegeven. wij hebben ook rustig de tijd gekregen om de televisie te bekijken

Assortiment
De winkel ziet er netjes uit van binnen, en genoeg keuze qua televisie staan

Aanbeveling
Ik zou zeker iedereen aanbevelen om een kijkje te gaan nemen bij PlatteTV

RD32262 19-04-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Makkelijk te bereiken en gratis parkeren.

Een goede prijs in combinatie van meerdere artikelen.
Goed geholpen, goede service

Assortiment
Goed assortiment, ook alternatieven voor A merken.

Aanbeveling
Goede uitstraling nette winkel.

Guus 199113 19-04-2016 In de winkel gekocht
Breda

Makkelijk en dichtbij te parkeren.

Goed geholpen door Casper.

Assortiment
Ruim aanbod. En mogelijkheid tot beluisteren sonos.

Aanbeveling
Goede ervaringen in de winkel, we komen ook zeker. Ook met barbecues.

Extra toelichting
Alles staat goed opgesteld en de winkel is heel overzichtelijk.

Rob Gerritsen 19-04-2016 Via de website gekocht

Zeer overzichtelijke site waar je eenvoudig je weg vindt en uiterst handige chat functie waar je vriendelijk en kundig "te woord" gestaan wordt als je vragen hebt of toelichting / uitleg nodig hebt.

Perfect dat je nagenoeg op afspraak geleverd kunt krijgen zodat je niet een halve of hele dag thuis hoeft te zitten. In mijn geval was tussen 15.00 en 17.00 aangegeven en voor 16.00 was de tv zelfs al aangesloten! Ook de geduldige uitleg, oprechte hulpvaardigheid en klantvriendelijkheid zijn werkelijk opvallend te noemen, TOP!

Assortiment
Kijk zelf, wat moet ik motiveren? ;-) De site biedt een zeer ruime keuze in elk prijssegment en alle toonaangevende merken zijn vertegenwoordigd!

Aanbeveling
Heel simpel, een optelsom van voorafgaande! ;-)De concurrentie kan hier een voorbeeld aan nemen. Een bedrijfsvoering die feilloos aanvoelt WAAR het om draait, een vakkundige EN zeer klantvriendelijke service vormgegeven door betrokken en enthousiast personeel!!

Nope ;-)

JvDinther 19-04-2016 In de winkel gekocht

gewoon goed, niet bijzonder

snel geholpen en ook snel volgens afspraak geleverd

voldoende naar mijn mening

Martin 18-04-2016 Via de website gekocht

Duidelijk site, goede zoekmachine!

Snel reactie via mail, je weet direct waar je aantoe bent betreft o.a. de levering en bevestiging van de betaling

Assortiment
Niks gemist. De tv waar onze voorkeur naar uitging was bij veel bedrijven uitverkocht, hier niet en damooi nog tegen de voordeligste prijs.

Aanbeveling
Zie boven, niet meer aan toe te voegen! Echt super.

Extra toelichting
Ook de levering was goed geregeld, netjes met track and trace

Paul Hinskens 18-04-2016 Via de website gekocht

Via website of in winkel zo geregeld

Wordt goed mee

Ruime keuze

vooral de 1 pixel garantie en de prijs is zeker doorslaggevend

Extra toelichting
wordt goed met je wensen rekening gehouden goede uitleg komen zelf met ideeën en of suggesties een prettige winkel

Chris 18-04-2016 Via de website gekocht

Alles netjes bezorgd zoals beloofd

Assortiment
Het assortiment op de site is niet geheel up-to-date

Remko Bosch 18-04-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Snel geholpen binnen een uur was ik eruit.

Duidelijk verhaal zonder poespas

Assortiment
Veel aanbod mbt platte tv's

Aanbeveling
Nette winkel en een goed overzicht van wat er beschikbaar is

Extra toelichting
Prima, snel en professioneel geholpen door de desbetreffende verkoper. We waren er snel uit en de tv doet wat hij moet doen; goed, scherp en helder beeld. Geluid is ook prima.

Hafmans 18-04-2016 Via de website gekocht

Prima overzichtelijk, ben zelf via een link van tweakers op de site gekomen. Helder staat de voorraadstatus omschreven. Zo besteld, zo betaald.

Er werd mij een andere TV aangeboden voor hetzelfde geld, er werd gezegd dat deze vele malen beter was. Nadat ik mijn originele aankoop had vergeleken bleek dat de tv die aangeboden werd niet zo heel veel verschilde, iets hogere (gesimuleerde) hertz. Na wat wantrouwig te zijn, want waarom zou een bedrijf je een duurdere tv voor hetzelfde geld geven heb ik de live chat opgezocht. In de live chat kon niet heel helder uitgelegd worden waarom deze beter zou zijn. Uiteindelijk ben ik toch maar voor de aangeboden tv gegaan, ik blijf een nederlander, dus een duurdere tv voor hetzelfde geld, dat neem ik aan.

Een minpunt was wel het leveren, op de site stond voor 18:00 besteld morgen in huis. Ik had de originele tv voor deze tijd besteld, en het aanbod van platte tv voor de upgrade ook geaccepteerd voor deze tijd. Op de site stond bij deze tv ook dat als deze voor 18:00 besteld was de volgende dag in huis was. Helaas bleek dit niet het geval en duurde het twee dagen. Voor mij niet zo'n probleem maar de belofte die gemaakt werd was niet nagekomen.

Assortiment
Enorm assortiment met alle tv's die er maar zijn. Elke maat en elk merk hebben ze. En ook vaak de goedkoopste.

Aanbeveling
Plattetv.nl is kwa prijs een van de goedkoopste met een groot assortiment, dus ik zou ze zeker aanbevelen. Bezorgtijd was 2 dagen wat prima was ondanks dat het niet volgende dag was zoals belooft bij artikelstatus. Maar artikel is netjes afgeleverd, doos zag er prima uit, geen beschadigingen,.

Extra toelichting
De upgrade naar een beter model was onverwacht maar echt geweldig. Levertijd bedroeg 2 dagen ipv 1 dag zoals op de site beschreven stond. Wel netjes afgeleverd zonder beschadigingen. Prima TV en heb er al veel plezier van gehad.

Alex 18-04-2016 Via de website gekocht

Fysieke winkel: goed bereikbaar, voldoende parkeergelegenheid.

Website: weinig filters op specificaties voor receivers.

Product was, in tegenstelling tot wat er op de website vermeld stond, niet voorradig. Hier werd snel op gereageerd zodat ik niet voor niets thuis was gebleven om te wachten op de levering. Tevens werd er gevraagd of er een aanbieding gedaan kon worden voor een vergelijkbaar model. Toen dit niet mogelijk bleek, werd er als compensatie een HDMI kabel bij de bestelling bijgeleverd met de lengte waarom ik gevraagd had. Zeer tevreden over de service.

Assortiment
Ruime keuze. Wel een relatief beperkt aanbod aan slimline receiver (hier was ik specifiek naar op zoek) waardoor er geen alternatief voorhanden was doordat het gekozen product niet voorradig was.

Aanbeveling
Goed assortiment, goede service (snel contact + gekeken naar alternatieven) en het product wat ik zocht was hier het goedkoopste.

Extra toelichting
Tevreden over de afhandeling van de bestelling.

Klaas Jan Gorter 18-04-2016 Via de website gekocht

Makkelijk zoeken en selecteren van producten. Ook de informatie en reviews waren handig

Zelfs via de mail snelle reacties. Ik had het gevoel direct met een collega te mailen met vragen

Assortiment
Compleet en ik kon over alle onderwerpen een product vinden. Alleen van tv producten naar computer producten switchen is lastig. Hij is dan e relatie met mijn tv kwijt terwijl dit tegenwoordig dezelfde apparaten zijn

Extra toelichting
Dank voor de goede service

AJG 17-04-2016 Via de website gekocht

Prima, goede website makkelijk te vinden en erg duidelijk.

Snelle service, zeer snel in huis en goed verpakt.

Zeer divers aanbod

Aanbeveling
Prima afhandeling van de bestelling precies zoals aangegeven en nog goedkoop ook.
De beste prijs voor mijn product

Extra toelichting
Kan niet beter denk ik, ik ben heel tevreden.

Ger Tellekamp 17-04-2016 In de winkel gekocht

Makkelijk te bereiken

Super geholpen, vriendelijk personeel, goede uitleg gekregen, bestelling was snel binnen en een heerlijk kopje koffie gehad.

Genoeg om uit te kiezen

Aanbeveling
Mooie winkel en goed personeel

Extra toelichting
Deze winkel bevelen wij zeker aan bij andere mensen en wij komen hier zeker weer terug.

Suus 17-04-2016 Via de website gekocht

Ik kreeg een mail dat ik voor hetzelfde bedrag ook een nieuwere versie van de tv kon krijgen. Topservice!

Aloijs Beijer 17-04-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

als je een mailtje stuurd word je correct geholpen.

als ze de tv plaatsen word alles prima aangesloten en uitgelegd .

keuze genoeg.

CORRECT BEHANDELD.

Henk Vrijkotte 17-04-2016 Via de website gekocht

Je kunt bellen, chatten en mailen. Mogelijkheden te over om met jullie in contact te komen.

Er wordt gevraagd of alles aanwezig is wat men bij een aan te schaffen toestel nodig heeft. Bijvoorbeeld de bekabeling. Zeer behulpzaam.

Assortiment
Elk segment heeft een brede keus.

Aanbeveling
Altijd vriendelijk en zeer hulpvaardig.

Extra toelichting
Ik heb een Samsung tv annex pc monitor gekocht. Ik heb dit toestel ergens anders lager geprijsd gevonden. Dit voorgelegd en men onmiddellijk akkoord met deze lager gevonden prijs. Dat is verkopen en klanten tevreden stellen en vooral de klanten binnenboord te houden voor een volgende aankoop.

Herman 17-04-2016 Via de website gekocht

Aanbeveling
Had een tot ween hogere score kunnen leiden wanneer de vooraf toegezegde levertijd niet onmiddellijk nadat de bestelling was ontvangen, al met een dag werd verlengd.

Extra toelichting
Werd, vlak voordat het product werd afgeleverd, persoonlijk en in mijn privé omgeving gebeld of ik niet de aangeboden extra verzekering - die ik dus eerder bewust had geweigerd - er alsnog bij wilde kopen. Dit kon ik niet waarderen.

Vosmer199207 17-04-2016 In de winkel gekocht
Breda

Snel en goede service.Zeker een winkel om naar terug te komen.

Assortiment
Degelijke opstelling en overzichtelijk in merken.

Top service

Ton Oosthoek 17-04-2016 Via de website gekocht

simpel om bestelling te doen en betaal gemak

ik kreeg een aanbieding om een keuze te maken voor een nieuwer toestel te kiezen voor de zelfde prijs dat heb ik dus ook gedaan

Assortiment
makkelijk om te zoeken en keuze te maken

Aanbeveling
ik ben er heel blij mee de volgende keer zal ik niet verder zoeken platte tv dank u gr Ton Oosthoek

wereldzaak

Schellinx 17-04-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen via website.

Helaas nam post-nl mijn oude tv niet mee retour. Als dat geregeld zou worden, zou het perfect zijn.

Aanbeveling
Snelle levering. Goede informatie over levertijd

1201609552 17-04-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Thuis op internet gezocht naar het artikelen dat ik zocht en kwam gelijk bij Platte Tv uit met de goedkoopste prijs. In de winkel hadden ze hem niet op voorraad, ze hebben het besteld en volgende ochtend was het al binnen.

Erg behulpzaam en vriendelijk personeel

Assortiment
Zoveel keus aan tv's en accessoires dat ze altijd iets in huis hebben waar je naar op zoek bent voor een heel goede prijs.

Aanbeveling
Ben erg goed geholpen, heb de laagste prijs van Nederland betaald en ben geholpen door een zeer nette en aardige verkoper en de zaak is door een ringetje te halen zo netjes.

Ga zo door!

Heinstein 17-04-2016 In de winkel gekocht

6,3

Assortiment
Uiteindelijk heb ik niets gekocht wat ik wilde kopen en was ik voor alle componenten meer geld kwijt. Volgende keer bestel ik rechtstreeks vanaf website, want niet alles wat op website stond was op voorraad en verkoper wilde duidelijk de omzet nog even opkrikken. Prijzen zijn verder wel scherp en kwaliteit is goed.

Aanbeveling
Had me goed voorbereid met jullie heldere website, maar door het ontbreken van veel van de door mij gekozen producten heb ik uiteindelijk toch voor bijna alle componenten meer geld uitgegeven dan ik van plan was. Daar baal ik achteraf van. Verkoper voerde met kortingen de druk voor mij om snel te beslissen te ver op. Vond dat onprettig. Spullen werken verder goed en op zich zijn jullie prijzen prima. Volgende keer bestel ik meteen via website.

Nagtzaam 17-04-2016 In de winkel gekocht
Breda

Ik woon vlakbij de vestiging Breda dus als ik vragen heb ben ik er zo. Telefoon en email wordt ook snel afgehandeld.

Software problemen gehad met mijn vorige Sony TV. Duurde lang voor er uiteindelijk een oplossing kwam maar die kwam wel van PlatteTv en niet van het servicebedrijf of Sony.

Assortiment
Onmogelijk om alles op voorraad te hebben.

Aanbeveling
De fysieke winkel verdiend een 10 maar de website heeft verbetering nodig. Prijzen en artikelinformatie kloppen niet. Duurt ook te lang voordat fouten worden aangepast. De medewerkers in de winkel moeten dit steeds weer goed maken bij de klanten. Verbeter de actualiteit van de website en jullie zijn de beste TV zaak van Nederland.

Superklantvriendelijk.

Dick Bronk 17-04-2016 Via de website gekocht

Op de site van plattetv kun je alles prima vinden van prijs tot klantoordeel, specificaties tot klantenservice en meer, helemaal top.

Assortiment
Plattetv heeft alles rondom tv en geluid, van uitstekende merken.

Aanbeveling
Plattetv verdient gewoon een 10.

Nick 17-04-2016 Via de website gekocht

Snel kunnen bestellen. De mogelijkheid tot chat is ook fijn!

Nadat ik besteld had, kreeg ik een e-mail met een aanbod: een nieuwer, duurder model, voor dezelfde prijs! Een erg meedenkend bedrijf!

Assortiment
Ruime keuze, voor mensen met een hoog en een laag inkomen. Voor iedereen is er wel iets.

Al met al goed!

appie 17-04-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

een zeer overzichtelijke winkel

kon iet met de instellingen niet geregeld krijgen maar via de helpdesk was dit zo op gelost

keuze is ruim

Aanbeveling
de klant vriendelijkheid is echt een aanrader voor iedereen

Wishal badrising 17-04-2016 Via de website gekocht

via de chatfunctie heel makkelijk om informatie in te winnen. De producten staan uitgebreid beschreven op de site.

via de chatfunctie steeds goed geholpen. Aantal keer wijzigen in mijn bestelling doorgevoerd. Personeel bleef vriendelijk en behulpzaam

Assortiment
Kon elk model waar ik in geinteresseerd was teug vinden. Heb mezelf eerst flink ingelezen via de onafhankelijke reviewsites en had zo al een aantal modellen op het oog

Aanbeveling
Werkelijk waar niks op aan te merken! Via de chatfunctie steeds alle informatie en adviezen gekregen waar ik om vroeg. Word samen met je meegedacht en er wordt van alles gedaan om op een zo schappelijk mogelijke prijs te komen. Echt een aanrader!

bouwswa 17-04-2016 Via de website gekocht

Bestelling gratis de volgende dag bezorgd.

Goede en snel informatie gekregen over de chat. Uiteindelijk nieuwer model gekocht op basis van gekregen informatie.

Assortiment
Alle bekende merken verkopen ze. Zelfs de nieuwste modellen gewoon op voorraad

Aanbeveling
Alles volgens afspraak en in goede staat geleverd.

Stas199151 16-04-2016 In de winkel gekocht
Breda

Voor de tweede keer in de winkel

Vriendelijk geholpen, goed advies gekregen en neemt alle tijd

Overweldigend!

Komen zeker vaker terug

199160 van de Steeg 16-04-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Loop hier binnen, de presentatie met naar binnen kijken is super. Zeer overzichtelijk. Met name de indeling, klein , groot enz

Zeer klantvriendelijk. Beantwoord alle vragen. Goede en fijne behandeling. Kom hier veel liever dan bij de MM

Assortiment
Zeer ruim assortiment. Je ziet door de bomen het bos niet meer

Aanbeveling
Omdat het gedeelte wat we gezien hebben hier, is gewoon top. Niet te groot, niet te klein, gewoon genoeg

koster199163 16-04-2016 In de winkel gekocht

duidelijk , snel te vinden

goed advies extra scherpe prijs gemaakt

voldoende keuze is reuze

lenselink199092 16-04-2016 In de winkel gekocht

goed, duidelijk

duidelijke uitleg , goede prijs tv op voorraad

ruim te veel keus

B Lans 199099 16-04-2016 In de winkel gekocht
Breda

Ruime keuze, producten makkelijk vindbaar.

Goed geholpen in de winkel te Breda.

Assortiment
Met name op de website is het assortiment ruim.

Zal ik zeker doen.

Oosie 16-04-2016 Via de website gekocht

TV makkelijk besteld na een chat sessie

Voldoende informatie gekregen bij het bestellen van de TV en daarna ook over bezorgtijd van de TV

Assortiment
Ik was op zoek naar een TV en daarvoor hebben ze een groot Assortiment voor

Aanbeveling
Mijn ervaring met deze (web)winkel is uitstekend

Extra toelichting
Prettig bedrijf om zaken mee te doen.

Balduk199077 15-04-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

ziet er goed uit.

dat is ook goed!

heel uitgebreid.

Aanbeveling
snel en vakkundig geholpen door leuke medewerkers

Peter 15-04-2016 In de winkel gekocht

mooie overzichtelijke winkel met goede kijk en vergelijk mogelijkheden

zeer goed en kundig advies

Assortiment
Alle gangbare modellen van de beste merken en types voorhanden.

Aanbeveling
De winkel in Utrecht bezocht omdat ik een vergelijk wilde zien van de laatste versie van de 65" 4K televisies van Samsung en Sony.
Bij binnenkomst direct zicht op de OLED 65" van LG.
Alle sony en samsung modellen zijn bekeken en toegelicht maar zeker ook de OLED van LG.
Het was duidelijk, de keuze is uiteindelijk op LG gevallen en bij het installeren thuis, geen moment spijt.
Het is duurder, maar als de mogelijkheid er is, zou ik zeker deze keuze aanbevelen