PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6688 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Arthur 03-07-2017 In de winkel gekocht

No nosense

Duidelijke praktische uitleg voordeel van al vooraf door mijzelf gemaakte keuze van de QLed TV. Prima plaatsing in ons nieuwe huis door klantvriendelijke monteur.
Aanrader!!

Van de Perre 03-07-2017 In de winkel gekocht

geweldige service

we kregen alle uitleg op onze vragen hopelijk is ons toestel nu snel ok .
Ze zijn altijd even vriendelijk zowel op de chat als aan de telefoon

Nico Sijm 02-07-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Ik heb voor plattetv gekozen door de scherpe prijs maar ook door de goede revieuwsdie ik heb gelezen,van te voren gebeld dat de tv via een andere bezorger zou komen en ongeveer hoe laat,prima afspraak naar tevredenheid afgeleverd en onder rembours betaald

Bob Boelema 02-07-2017 Via de website gekocht

prima webshop, goede communicatie en bezorging vlekkeloos

Eigenlijk helemaal niks op aan te merken! Via email gecommuniceerd over product (een tv), korting gekregen. Bezorging was vlekkeloos volgens afgesproken tijd. TV is keurig opgehangen en geïnstalleerd. Bezorger was handig en vriendelijk.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Henk 02-07-2017 In de winkel gekocht

Top geholpen!

We gingen naar de winkel voor een bepaalde tv, die we hadden gekozen door op allerlei internetsites te lezen. In de winkel heel goed geholpen door een jongen die echt luisterde naar onze wensen. Hierdoor kwamen we op een kleinere tv uit dan we vantevoren in gedachten hadden, maar het is wel echt een topaankoop. Echt goed geholpen!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ed 02-07-2017 Via de website gekocht

OLED grkocht,verkoper en installateur super geholpen

Qua prijzen trok me dat wel aan. Verder aan de telefoon een mooie deal kunnen sluiten. Installatie was prima ik tijd, en installateur wist precies waar hij mee bezig. Was. Mijn Sonos installatie( niet hier vandaan) komt door hem en de tv natuurlijk goed tot zijn recht. De oled tv bevalt echt prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tjerk 02-07-2017 In de winkel gekocht

Opnieuw top!

Onze laatste tv hebben we ook bij platte tv gekocht.
Na een uitvoerige zoektocht op internet en in verschillende winkels, stak het advies en de service duidelijk boven anderen uit. De prijs was daarentegen de goedkoopste waarvoor ik mijn beoogde tv kon krijgen. Met recht dus de allerbeste prijs kwaliteit verhouding. Opnieuw helemaal top dus!

Jolanda 02-07-2017 In de winkel gekocht

De keuze is reuze!

Wij hebben deze winkel gekozen omdat ze veel keuze aanbieden. In de winkel werden we goed geholpen en geadviseerd heel fijn

Hans 02-07-2017 In de winkel gekocht
Arnhem Presikhaaf

Een mooie winkel met prima service

De verkoper zei ons bij binnenkomst vriendelijk goedendag maar drong zich niet aan ons op. Hij liet ons eerst rustig kijken en toen hij merkte dat wij vragen wilde stellen kwam hij naar ons toe.
De medewerker was zeer deskundig en klantvriendelijk. We zijn erg tevreden over zijn advies.

Bakkertje 02-07-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Over de streep getrokken!

Een mooie en ruime winkel, waar je in alle rust de tv's kunt bekijken. De medewerker komt naar je toe als je dat aangeeft, en niet direct bij binnenkomst wat ik persoonlijk prettig vind. Zijn product kennis was zeer goed en kon mijn vrouw , en mij er van overtijgen dat deze tv een goede aankoop zou zijn.

A van Heteren 02-07-2017 Via de website gekocht

Na prijsaanvraag binnen 1,5 uur geregeld

Heel snel gereageerd via de mail en ingespeeld op mijn vragen.
Je kan achter de computer wachten op bericht.
Bestelling om 17.30uur afgerond.
De volgende dag met TNT werd de TV al geleverd.

Coen 02-07-2017 In de winkel gekocht
utrecht

Top-personeel !!

Alles thuis afgeleverd en zeer netjes door ..... geïnstalleerd en goed uitgelegd! Hangt prachtig in de kamer en het enthousiasme van ....was terecht. Na het advies van ..... al de 2e medewerker waar we zeer tevreden over zijn.

Sander 02-07-2017 In de winkel gekocht

Eindelijk een goede winkel

Wat direct opvalt is de rust in de winkel. Daar bedoel ik niet mee dat er geen klanten zijn maar ik vergelijk het even met andere electronicazaken waar je vrij snel overbeprikkeld raakt. De verkoper was vriendelijk, geduldig, authentiek en vooral eerlijk. Ik denk dat ik hier de beste deal ooit heb gesloten en ben zeer, zeer tevreden.

Teun 02-07-2017 Via de website gekocht

Super service

Alles via de mail geregeld ging allemaal super ook met het omruilen van de tv ook aan huis alles netjes geregeld door de monteur mvg teun

ed 02-07-2017 In de winkel gekocht

Ze gaan ervoor

Het is zeker niet een winkel als alle andere. Wij werden goed ontvangen en van koffie voorzien. De demonstratie van de door ons gekozen Sonos installatie ging helaas helemaal mis door het slechte WiFi signaal. Na een verkeerde offerte te hebben ontvangen nog contact gehad via de chat. Dit contact verliep verliep erg prettig en snel waardoor ik ondanks de eerdere probleempjes toch weer vertrouwen kreeg en ik de installatie besteld heb en deze werd keurig zoals afgesproken de volgende dag geleverd. Kortom alle afspraken zijn keurig nagekomen en alles bij elkaar was het een goede deal en kom ik voor mijn volgende aankoop zeker weer terug.

Tim 02-07-2017 Via de website gekocht

Best service ooit!!

Ik zocht een tv en een soundbar maar de modellen die ik had gezien waren nogal prijzig dus ik begon een chat met iemand genaamd raymond en vroeg of hij een mooie prijs voor mij had. Nou hij heeft mij €250 korting gegeven! Maar de service voorderest was ookbtop. Hij jeeft uren met mij gechat en hij was erg geduldig en beantwoordde mijn vragen zeer goed. Ik snapte even niet hoe ik doe korting dan zou krijgen bij het betalen maar hij stuurde heel een speciaal linkje en het ging allemaal erg gemakkelijk! De spullen waren ook binnen op de afgesproken datum. Dus echt alleen maar positieve dingen over hun service!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rosemarie 02-07-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Guter Verkäufer super Angebot

Tolles Geschäft, gute Angebote, freundlicher Verkäufer, gute Erklärung der Geräte und gutes Angebot beim eventuellen nächsten Einkauf

Thomas 01-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Produkt werd voor een goede prijs aangeboden.
Nadat wij besteld hadden, werd snel geleverd en we werden goed op de hoogte gehouden van de verzending.
Zeer tevreden!

Robergh 01-07-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Bijzondere en geweldige service

Na eerst telefonisch contact gehad te hebben met Jürgen kan ik niet anders zeggen dat hij mij zeer goed heeft geïnformeerd over de vragen die ik had. Gevraagd of hij voor mij de gevraagde tv wilde reserveren zelfs dit was totaal geen probleem, toen wij in de winkel in Utrecht kwamen leek het wel dat hij ons stond op te wachten.
Zelfs in de winkel heeft hij ons snel en goed geholpen zelfs de tv in de auto gezet, juist hierom hebben wij ons toestel bij plattet.nl gekocht.

Frank Verheij 01-07-2017 In de winkel gekocht
Arnhem presikhaaf

Een hele fijne winkel goed personeel ben uitstekend geholpen

Dit is een winkel als je er langs loop moet je gewoon naar binnen ziet er prima uit. Ik werd prima geholpen en ben ontzettend blij met de TV die ik daar heb gekocht

GuyNorton 01-07-2017 In de winkel gekocht

Goede prijs

Zeer goede prijs voor de tv (LG 55B6V) die binnen een paar dagen in de winkel lag om op te halen. Minpunt? Hard-sell 'dode pixel garantie' viel echt tegen. MBT het recht het tv te retouren ivm consumentenrechten, zei verkoopster dat deze recht te vervallen kwam indien het tv dode pixels had omdat 'wij verder niets kunnen met het tv'! Zover ik het week klopt dit niet, dus ...hard sell maakte het ervaring onprettig, gezien het feit dat het een dure tv is...

Joa Wertien 01-07-2017 Via de website gekocht

Aanrader!

Twee keer binnen een jaar een bestelling gedaan (nieuw tv's) via de webshop, alles on-line geregeld. Zeer snelle reactie op de e-mails. Duidelijk en deskundige informatie cq toelichting. De bezorging en installatie deskundig en proffessioneel afgewikkeld.

Jorisjan 01-07-2017 Via de website gekocht

Geweldige prijs kwaliteit en goede service

Ik vind dit een goede site omdat het de goedkoopste site voor tv's is. Ook is het zeer klantvriendelijk. Ik heb goede hulp gekregen bij mijn aankoop en we hebben met hulp de perfecte tv uitgekozen. Ik zou deze winkel zeer aanraden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gouweleeuw 30-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Super service!

Op internet zag de site er al veel belovend uit en in de shop (Utrecht ) super geholpen en geadviseerd. Fijn personeel die ruim de tijd voor ons nemen.

Mariëlle 30-06-2017 In de winkel gekocht

Goed advies!

De aardige en ervaren verkoper beloofde ons een tv met superieur beeld en geluid.
En daar is geen woord van gelogen.
Wat hebben wij n top tv in huis gehaald!
Super advies waar we achteraf heel blij mee zijn!

ada 30-06-2017 Via de website gekocht

perfecte service nergens anders beter

goede service via de website nergens anders zo goed.
Goede uitleg en problemen worden direct opgelost.

Marianne 30-06-2017 Via de website gekocht

Goede snelle service!!!

De service is perfect en de leveringen snel en goed verzorgd. Ze houden je via de mail goed op de hoogte. De prijzen zijn top!!! Dat je voor deze prijzen nog goede spullen kan kopen. Volgende keer bestel ik zeker weer bij hun.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roel Peeters 30-06-2017 Via de website gekocht

Xxxx kost mij teveel geld

Kwam voor 2x een sonos Sub , inmiddels een flinke korting gekregen na het bijvoegen van 2x een sony tv , nogmaals bedankt xxxx

Kishan 30-06-2017 In de winkel gekocht

wat een service! Zelfs na sluitingstijd

flink wat onderzoek gedaan en plattetv.nl was de beste, ook omdat ze een fysieke winkel hebben wat ik bij het kopen van dit soort producten altijd wel fijn vind. Ik kwam hier na sluitingstijd en het personeel was al aan het opruimen. Bij aankomst toch binnen gelaten en goed geholpen en even later met een paar flinke dozen mogen vertrekken!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hilde 30-06-2017 Via de website gekocht

Topservice en persoonlijk contact

Ik heb een Sony tv besteld, plattetv.nl mailde me daarop een persoonlijk berichtje met een andere aanbieding. Een tv die veel beter was, en maar 25 euro duurder. Heel attent. Nog attenter was het toen ik aangaf dat ik mijn maximale budget niet wou overschrijden en ik de betere tv voor hetzelfde geld kreeg! En hij werd de volgende ochtend al bezorgd! Wat een service! De tv is prachtig, heel scherp beeld en slank design.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ian 30-06-2017 Via de website gekocht

Excellent service

After a couple of months looking for a smart tv with in-built satellite around my area in North Holland, i got an idea what tv i wanted and then thought there must be cheaper televisions on the internet. After few days of surfing came across plattetv (actually the website kept popping up a lot) and they were just a little out of my price range but hey ho. what the heck! i'll settle for a one year old LG 32" smart tv for just under 300 euros so i ordered. Few minutes later got an e-mail from Plattetv and surprise surprise, they offered the latest model for the same price!!! Well, not saying No to that and accepted the offer. Television came next day but i wasn't in (damn!!) so had to wait for the following day again and boy oh boy! Was i a happy bunny when i got the satellite up and running, No more FTA (free to air) instead it's Freesat Whoohoo! plus 7 days epg whoohoo! of course i'm still playing with all the other functions the tv has to offer. Plattetv is an excellent company to deal with but the only downside i had (my fault for not checking properly) i'm struggling to connect home cinema because the tv has no scart connection, oh well just have to save up and hopefully and happily buy from plattetv

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michael lancee 30-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht kanaleneiland

Top zaak

Goede service en de personeelsleden van de vestiging in Utrecht zijn erg vriendelijk en behulpzaam en je word snel geholpen door het personeel

Ruud 29-06-2017 Via de website gekocht

Trage bezorging

Prima shop, helemaal niets mis mee.
Maar vandaag bestellen dan morgen in huis, uiterlijk overmorgen.
Dat haalt plattetv niet.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd

Trees 29-06-2017 In de winkel gekocht
Foto Bouw BV Hanzestraat 167-173 6826MJ Arnhem

Zeer goed en eerlijk advies. Niet naar de mond pratend!!!

Samen met mijn zoon een televisie uitzoeken voor mezelf. Na eerst wat op internet gekeken te hebben, samen naar deze winkel. We kregen een zeer eerlijk advies en er werd niet naar onze mond gepraat. De verkoper wees de verschillen aan van verschillende merken, waardoor ik een goede keus kon maken. Aangezien ik een bepaald budget had, hebben we een mooie prijs kunnen maken voor de tv, die eigenlijk net iets duurder was. En als verrassing doen mijn kinderen het prijsverschil voor mij betalen!!! Hoe mooi kan een dag in juni zijn :)

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mitchellkroon 29-06-2017 Via de website gekocht

Nog nooit zo goed geholpen!

Ik ben in een fysieke winkel nog nooit zo goed geholpen als via de webshop van PlatteTV. Op de vraag of er een leuke deal mogelijk was op een bepaald type tv gaven ze eerlijk antwoord dat dit niet mogelijk was maar dat het inmiddels opvolgend model wel voor een scherpe prijs aangeboden kon worden. Uiteindelijk nog een leuke combinatie deal met een mooie receiver kunnen maken. Zoals beloofd heel snel geleverd door een keurig nette leverancier. Mijn volgende TV of iets dergelijks komt hier zeker weer vandaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo machielsen 29-06-2017 Via de website gekocht

platte tv heeft goede service

de verkopers van platte tv breda waren zeer gemotiveerd toen ze service verleenden door de tv op te hangen en de kabels aan te sluiten

F. Hulsbosch 29-06-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen en fijne service.

Eerder een home cinema set gekocht. Hier trad en defect op en is prima verholpen. Netjes binnen de garantie met een prima afhandeling. Kom deze service nog weinig tegen heden ten dage.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Elize 29-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Prachtige TV en goede service.

We waren op zoek naar een nieuwe (gebruiksvriendelijke) SONY tv en hadden verleden week uiteindelijk een hele mooie gekocht bij ******* . De verkoper had ons die tv aangeprijst en wij vonden het een mooi toestel. Thuis aangekomen ging mijn man meteen aan het werk om de tv te installeren. Het lukte maar niet om het aangesloten te krijgen terwijl onze ervaringen met SONY altijd goed waren. Teneinde raad hebben wij het toestel geruggebracht, zeer tegen de zin van de verkoper. Hij was vergeten om ons te melden dat het toestel niet Ziggo gecertificeerd was.
Online vond mijn man de site van PlatteTV waar hij een wél Ziggo gecertificeerde Sony vond en waar wij ook onze oude tv tegen een mooi bedrag konden inruilen. Mijn man had via de mail al contact gehad met PlatteTV en alles stond netjes hierin vermeld. Afgelopen zaterdagochtend reden wij naar Breda toe waar wij netjes werden ontvangen door Jimmy (?). Hij vroeg ons om de gegevens en mijn man overhandigde hem z'n telefoon waarin alle informatie in stond. Hij zei dat het toestel die wij zouden kopen er niet meer was, (terwijl wij thuis nog naar de voorraad hadden gekeken!) en ging nog een keer achter kijken. Hij kwam terug en zei : ik heb goed nieuws en slecht nieuws, het slechte nieuws is dat het er inderdaad niet meer is en het goede nieuws is dat u een nieuwer model krijgt. Terwijl mijn man en ik ons oude toestel uit de auto haalden kwam Jimmy er óók aan om ons te helpen om het toestel naar binnen te brengen. Na nog een extra 3 jarige verzekering te hebben afgesloten ivm de pixels en ook nog een schoonmaak zet erbij genomen te hebben, hebben wij betaald en hebben mijn man en Jimmy de grote doos met het toestel in de auto gezet. Toch een hele fijne service, goede info (toestel is wél Ziggo gecertificeerd!) en een hele nette behandeling gekregen van de jongeman. Wij hadden er een goed gevoel bij toen wij wegreden. Wij raden iedereen aan om hier te kopen. Ja zeker!

Frank Verheij 29-06-2017 In de winkel gekocht
Arnhem presikhaaf

Geweldige service top bediening en ook een hele mooie winkel

Dit is een winkel als je eraan voorbij loopt moet je gewoon even naar binnen ik werd netjes geholpen vriendelijk personeel goede prijs voor de TV helemaal TOP

Debby 29-06-2017 Via de website gekocht

Verstand van de producten!

Na eerst in een (andere) winkel te zijn geweest, uitgekomen bij Plattetv.nl. Had nog een aantal vragen en via de livechat zijn deze beantwoord. Zeer deskundig advies en een leuke korting.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Danny 29-06-2017 Via de website gekocht

Goede Prijs, Goede Afhandeling. Top Bedrijf

S' avonds besteld en betaald. Volgende ochtend een mail met een aanbod:
Ik kreeg in plaats van het model uit 2016 (welke ik had besteld) het nieuwste en veel duurdere model uit 2017 aangeboden voor hetzelfde bedrag. Top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Dick van Kleef 29-06-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Geweldige afhandeliing mijn oudere apparatuur kon inleveren.

Vlot geholpen vriendelijke en deskundige personeel.Ook een voordeel was voor mij dat ik niks oudere versie apparatuur kon inleveren.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans Geelen 29-06-2017 Via de website gekocht

Komt afspraken niet na

Platte TV maakt reclame dat alles mogelijk is met "cashback dagen", nodigt uit te bellen of chatten voor een "deal op maat". Dus gebeld en kreeg te horen dat dat niet mogelijk was. Advertentie nogmaals gelezen, Platte TV teruggebeld en gewezen op de advertentie. Uiteindelijk kon bij een bestelling van 2 tv's en muurbeugels één HDMI kabel gratis erbij.
Na bestelling en betaling ontvingen wij een mail van Platte TV met het voorstel een ander type TV te kiezen. Wij zijn daarmee akkoord gegaan.
Een week na betaling hebben wij contact opgenomen omdat wij geen TV's ontvangen hebben. De order bleek niet in behandeling te zijn genomen, nog een week later waren de bestelde tv's nog steeds niet geleverd en bleken niet voorradig. Dus gebeld; de persoon die de tel beantwoordde kan geen mail inzien; dan moest ik opnieuw een mail sturen, die komt dan bij een ander terecht.
Uiteindelijk de order geannuleerd en bij Mediamarkt de TV's gekocht. Nu wachten op teruggave van ons geld.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 29-06-2017

Beste Hans,

Vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet naar wens is verlopen, nogmaals onze excuses voor het ongemak!

Bij ontzettend veel modellen is er zeker een mooie actie te hanteren, echter zijn er inderdaad ook modellen die al zo super laag qua prijs staan dat hierop geen korting te geven is. Wel komen wij u dan graag wat tegemoet en bieden u dan een goede HDMI kabel aan mocht u het artikel toch bij ons bestellen.

Door een fout tijdens de uitlevering van uw bestelling zijn de bestelde artikelen niet tijdig geleverd, erg vervelend en we begrijpen helemaal dat u hiervan baalt! Wij hebben uw betaling dan ook direct retour betaald, die mag u dus elk moment nog retour verwachten op uw rekening.

Wij wensen u in ieder geval een prettige dag en hopen dat u de gewenste modellen elders tijdig zult vinden.

Met vriendelijke groet.

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

v hees 29-06-2017 Via de website gekocht

snelle levering

veel keuze om te kunnen beslissen. binnen 24 uur thuisbezorgd. ga volgende keer weer naar dit bedrijf

Danielle 29-06-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Overzichtelijke site. Ook na de aankoop wordt je middels mailtjes goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling.

gizziepizzie 29-06-2017 Via de website gekocht

makkelijk gevonden, mooie prijs en supersnel geleverd

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ze hier nog een wandsteun leverden voor een ouder type box en dat voor een hele nette prijs. Bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Rien 28-06-2017 Via de website gekocht

Bestelling perfect gelopen.

Na wat zoeken op internet uitgekomen op Platte tv.nl .Overzichtelijk,uitleg met video,Op een avond rond 10:00 besteld,dag erna rond de middag in huis.

F. Kelderman 28-06-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Prima service

mooi assortiment, de verkoper had veel technische kennis, prijs kwaliteit verhouding is zeer competatief met andere winkels.

Leo 28-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle levering en handige video met installatie??

Duidelijk helder en snelle communicatie. Tegen goede prijs een mooi product gekocht. Vezendkosten waren er niet.

Wouters 28-06-2017 In de winkel gekocht

Uittekende service

Wij hebben deze shop gekozen vanwege de prima prijs-kwaliteitverhouding en de goede service. Ook de montage is uitstekend verlopen, goed begeleid en advies.