PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20844 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5618 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Ron Smeets 11-07-2016 Via de website gekocht

Ruime keuze, makkelijk zoeken, wel een beetje traag t.o.v. andere sites

Live chat werkt perfect, gelijk antwoord en snel geholpen.

Assortiment
Kon alles vinden dat ik zocht.

Aanbeveling
Kreeg na mijn bestelling een mail met een voorstel om een betere, duurdere, tv te leveren tegen de prijs van de bestelde tv. Top!

Werner 11-07-2016 Via de website gekocht

duidelijke website

nvt de TV werkt perfect

Assortiment
zowel nieuwe als oudere modellen gunstig geprijsd

snelle levering

poy208154 11-07-2016 In de winkel gekocht

altijd goed bereikbaar

we kwamen in de winkel werden meteen goed geholpen, tv op voorraad en scherpe prijs

ruim

Aanbeveling
alles hier gekocht en zeker een aanrader

MarcoF 11-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Volop keuze waarbij alle merken en modellen te zien zijn in de showroom

Direct geholpen met het maken van een keuze. Ook direct werd er aangeboden om de tv te tillen naar de auto!

Assortiment
Merken en types. Alles is er te zien en te bekijken

Aanbeveling
Aardige verkoper die ook eerlijk was qua kabel keuze die goedkoper uitviel dan mijn keuze

Extra toelichting
Gratis parkeren. Volop keuze en goede inruil prijzen. Helemaal tevreden!

Jack 11-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site

Goed advies en uitleg. Tv werd netjes in de auto gezet. Thuis toch nog wat vragen, gebeld en werd ook toen goed geholpen.

Peter van Dijk 11-07-2016 Via de website gekocht

goede overzichtelijke site

goed

Assortiment
voldoende, enige minpunt is dat er in vergelijking als op de website de voorraad niet klopt, moest helaas voor een alternatief kiezen.

neen

Harrie 11-07-2016 Via de website gekocht

Ik kon makkelijk vinden wat ik zocht.

Assortiment
Ik vond wat ik nodig had dus oke

Aanbeveling
Gewoon simpel bestellen en de volgende dag alles keurig thuis.

Gerry 11-07-2016 In de winkel gekocht

Prima intersite

Zelfs als je er met internet niet uitkomt is er een erg klantvriendelijke en ddeskundige medewerker die je telefonisch de nodige informatie geeft.

Assortiment
Paltte TV heeft een zeer ruime keus, voor elk wat wils

Klasse

Raymond 11-07-2016 Via de website gekocht

Ik was op zoek naar een bepaald model tv en deze kwam via het zoek gedeelte direct naar voren. Vaak kom je op een algemene pagina terecht bij andere websites.

Er gold op de toch al laagste prijs ook nog eens een cashback actie. binnen een dag werd ik eraan herinnerd deze in te vullen en een dag erna stond het bedrag al op mijn rekening!

Assortiment
Zeer uitgebreide en overzichtelijk aanbod.

Aanbeveling
Erg soepel verlopen aankoop en ook de service erna was top!

Jeryanmi 11-07-2016 Via de website gekocht

De website is duidelijk en overzichtelijk en prettig van opzet

Diversen malen wilde ik uitleg, geen probleem via de chat fantastisch steeds geholpen

Assortiment
Je hoeft niet naar een andere website er is echt alles verkrijgbaar

Aanbeveling
Duidelijkheid voert de boventoon je hoeft niet te twijfelen alles wat er relevant is voor je kan je makkelijk vinden en is ook overzichtelijk gerangschikt.

Extra toelichting
Zit je met een vraag o.i.d. log in een ga aan de slag met de chat met medewerkers met verstand van zaken niets is hen te veel.

MrtenSam 11-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Goed te vinden, assortiment ruim opgezet.

Vanwege personeelstekort (ziekmelding) moesten we lang wachten voordat we werden geholpen. Maar de service is top. Er wordt naar je geluisterd, met je meegedacht en de service gaat door tot aan de auto. Service blijft totdat je echt tevreden en volledig geïnformeerd de winkel verlaat.

Assortiment
Veel verschillende merken, en ruim opgezet in de winkel.

Aanbeveling
nogmaals, super service, adviezen en zeer klantvriendelijk.

Extra toelichting
Meer parkeerplaatsen zou wel handig zijn.

Martin de Kaste 11-07-2016 Via de website gekocht

Je kan rustig vanuit je luie stoel de site bekijken en doorzoeken en daarbij ook nog eens goede adviezen krijgen over de producten die je zou willen en aan het vergelijken bent. nogmaals bedankt voor de goede hulp mijn vader is er erg blij mee.

goede service gehad en snelle levering

Assortiment
kan altijd beter maar al een zeer ruime keuze

Aanbeveling
blijf deze lijn volgen en het wordt vanzelf een 10.

Paul van den Hout 11-07-2016 Via de website gekocht

Snel besteld en snel geleverd.

Top

Assortiment
Voldoende keus en goede prijzen

Super winkel!

Geen

Louis 11-07-2016 In de winkel gekocht

prima

vriendelijk , deskundig en behulpzaam

precies wat ik zocht

Aanbeveling
Alles klopt ook de service is van een absoluut hoog niveau

Extra toelichting
Rustige, overzichtelijke, ruime winkel met vriendelijk en deskundig personeel

William 11-07-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Ik was op zoek naar een specifieke TV en locatie Utrecht had er eentje staan voor op zich een leuke prijs maar de concurrent had hem ook staan en had een actielopen met geld terug o.i.d. Ik had gebeld met Utrecht. Konden niet helemaal meegaan maar toch nog wat van de prijs afgedaan.

Er stond er nog eentje in de winkel die eigenlijk voor een klant was maar aangezien dat er nog eentje in het grote(?) magazijn stond kon ik hem toch mee nemen.
Verder ook een leuke aanbieding gedaan voor de verlening van de gratie

Assortiment
Volgens mij helemaal compleet.....

zie boven....

Extra toelichting
Kreeg sterk indruk dat de medewerkers weten waarover ze praten en niet zoals bij de concurrent waarbij men doet alsof.....

Roland 11-07-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Voorraad indicatie was niet betrouwbaar om keuzes op snelle levering te kunnen maken, bleek achteraf. Verder keuzes genoeg voor wat je zoekt.

Ondanks het type tv toch niet leverbaar bleek te zijn, is mij in de winkel Utrecht een andere aangeboden voor dezelfde prijs, terwijl deze duurder was. Prijsklasse 150-200 Euro voor een 24" met dvd

Aanbeveling
De service is wat telt bij een tevreden klant

Tom Breeman 11-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke site

Heel goed geholpen bij het zoeken naar een alternatief..echt super!!

Extra toelichting
Goede service! Alleen deze vragen lijst even een beetje aanpassen voor mobiele gebruikers.

Joep Hilckmann 11-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

duurdr even voor ik geholpen werd. Ik was de enige klant in de winkel.

Extra toelichting
Het personeel vooral de "ouderen"zouden wat vriendelijker kunnen zijn.Zijn technisch 100% maar iets vriendelijker naar de klant toe zou ik wel op prijs stellen.

Leon Groffen 11-07-2016 In de winkel gekocht

Goed bereikbaar. Parkeergelegenheid.
Alles overzichtelijk opgesteld.

Goede en deskundige informatie van de medewerker.
Snelle thuisbezorging.

Assortiment
Tv's netjes gesorteerd. Geen overweldigend aanbod, zodat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Aanbeveling
Goede service. Redelijke prijzen.

Extra toelichting
Ben uitermate tevreden over de manier hoe ik ben geholpen in het maken van mijn keuze en de manier waarop ik behandeld ben.

Sander 11-07-2016 In de winkel gekocht
nijmegen

duidelijke website, duidelijke indeling winkel

goed en deskundig geholpen met de keuze maken.

ruime keuze

Aanbeveling
vanwege ruime keuze en goede service beveel ik deze winkel zeker aan

hj de jong 11-07-2016 Via de website gekocht

Hallo, zowel op de chat als per telefoon uitstekende service .oa aanbieding van opendoos modellen .klasse .

zie hierboven

zie hierboven

Extra toelichting
zeer goede contacten ,en uitleg van modellen .

Erik 11-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Vanwege webshop icm winkel.

Goed geholpen in de winkel. Bestelling gaf vertraging, omdat product niet direct leverbaar was. Na bellen en chatten snel geholpen.

Assortiment
Voldoende te krijgen op electronica gebied.

Extra toelichting
Ik had wel de indruk dat als het product niet direct leverbaar is, de bestelling uit het reguliere system gaat en daarmee het onduidelijker wordt. Ook de indruk dat de verschillende winkels niet volledig central worden aangestuurd. Uiteindelijk product vanuit Arnhem gekregen.

Carlos 11-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Je kan zowel online als in de winkel goed rondkijken en je krijgt goede advies.

De verkoper doen er alles aan om aan je wensen te voldoen.

Assortiment
ruime assortiment van de beste merken.

Aanbeveling
opsomming van de hierboven gemelde meningen.

Extra toelichting
Sommige verkopers zijn af en toe iets te dwingerig; ben ik geneigd te gaan denken dat ze per se een bepaalde merk willen verkopen... Ik ging naar de winkel voor een home cinema set van Harman Kardon of ONKYO, daarover wilde ik wel advies; ik had mijn beslissing genomen over welke TV ik wilde (nl. een LG van 65 inch) maar toen ik dat tegen de verkoper vertelde, was hij behoorlijk negatief over het model die ik wilde en suggereerde een andere, kleinere maar wel duurdere model van samsung. Uiteindelijk, omdat het zo lang duurde, besloot mijn vrouw om het toch te doen, maar erg tevreden over hoe het ging ben in niet echt...

Stefan 10-07-2016 Via de website gekocht

De site van PlatteTv.nl is zeer informatief en overzichtelijk. Ook de online chat werkt heel goed en snel.

Via de online chat veel informatie gekregen over de aanschaf van een nieuwe televisie. Tevens een heel mooi aanbod op de toch al scherpste prijs op het internet.
Toen er mede doordat ik niet op de afgesproken dag thuis kon zijn, en er dus niet geleverd kon worden kreeg ik het aanbod om de televisie af te halen op een door mij te bepalen dag en tijdstip met vergoeding van de benzine kosten.

Assortiment
Indrukwekkende showroom van PlatteTv.nl in Breda alle merken zijn er vertegenwoordigd en smaakvol ingericht.

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik ben geholpen. En waardoor het voor mij heel makkelijk werd gemaakt om een passende keuze te maken. En dit zowel online en in de winkel, snel en duidelijk.
je wordt zeer goed op de hoogte gehouden over je bestelling en/of andere lopende zaken.

Extra toelichting
Ik zal zeker in de toekomst nog een aankoop doen bij deze webshop. Zo wil een klant graag geholpen/benaderd worden. Een voorbeeld voor veel andere shops

AL 10-07-2016 Via de website gekocht

Tamelijk eenvoudig zoeken

Winkelmodel voor onder besteld en order bevestigd. Dag later kreeg ik melding dat het niet kon, maar nog gewoon bestelbaar als zelfde winkelmodel met voorraadaanduiding voldoende op de site. Beetje rare nasmaak van gehad.
Wel een tegenvoorstel voor een nieuw type ipv winkelmodel, maar nu wel duurder uit.

Ruime keuze

Aanbeveling
Al met al een 8-, maar dat kan ik niet aangeven.
Levering zeer snel, alleen zonder tijdig te zijn geïnformeerd (2 uren voor de tijd...) .
Zou er wel weer een bestelling durven doen. Een tweede maal zal vast niet weer zo zijn.

guus 09-07-2016 Via de website gekocht

6,5

had op donderdag morgen een tv bestelt die volgens de info op voorraad was bleek niet zo te zijn kreeg en aan bood voor en andere tv moest een beetje bij betalen heb gebeld of dat de tv wel snel geleverd kon worden geen probleem zijde ze zaterdag in huis vrijdag zag ik dat hij nog niet was op gestuurt gebeld ze gingen kijken of dat de betaling binnen was dat was zo ze zouden hem gelijk op sturen maar ja zit nog te wachten.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 11-07-2016

Beste Guus,

We hebben naar aanleiding van uw review even uitgezocht wat er fout is gegaan bij uw bestelling, die had u namelijk allang in huis moeten hebben.

Door een internetstoring afgelopen vrijdag in ons logistieke centrum is de aanmelding voor verzending niet helemaal goed gegaan, onze welgemeende excuses hiervoor.

We hebben u zojuist ook even proberen te bellen om dit toe te lichten, u was echter niet in de gelegenheid ons telefoontje te beantwoorden.

We gaan de zending morgen opnieuw aanmelden waarna u nieuwe details omtrent levering krijgt.

Wij wensen u alvast veel plezier van de mooie aankoop!

Tom 208241 09-07-2016 In de winkel gekocht

Gewoon goed, duidelijk!

In korte tijd 2 keer geweest, beide keren goed geholpen.

Assortiment
Het assortiment op de website is erg ruim, wat ik goed vind in de winkel te Breda is de overzichtelijkheid. Er staat niet te veel.

Aanbeveling
De winkel vind ik heel overzichtelijk, niet teveel keuzes in de winkel maar wel de goede keuzes. Perfecte parkeergelegenheid voor de deur. Daarnaast een goede bereikbaarheid. Vriendelijk personeel.

Mamijo 09-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Open winkel, goed te bereiken

Vriendelijk personeel; denkt goed mee.

Assortiment
Ruime keuze, goed verschillende merken te vergelijken

Aanbeveling
Personeel neemt de tijd voor klanten

Extra toelichting
Kregen koffie toen we even moesten wachten. Helaas waren de theezakjes op.

ken 208182 09-07-2016 In de winkel gekocht

prima

prima uitleg, duidelijk en eerlijk en rustig de tijd er voor genomen

ruim, prima

Jeroen van de Walle 09-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk alles te vinden op de site

Goed geholpen via chat en mail

Assortiment
Ik keek naar een andere maar er werd een betere tv aangeboden

Geen klachten echt goed

Gert 09-07-2016 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site, gemakkelijk besteld.

Tijdens het gehele proces op de hoogte gehouden via email. Op de site stond de volgende dag geleverd, echter, de tv bleek eerst van het distributiecentrum worden verstuurd naar een ander punt, waardoor het een dag later werd. Voor mij geen probleem, maar als je erop rekent misschien wel.

Prima.

Top!

Jannie 08-07-2016 Via de website gekocht

Goede filters
Snelle levering
Goede bereikbaarheid. Ook in de avonduren per mail

Mijn bestelde TV was niet meer leverbaar en ze hebben mij meer dan een prima alternatief aangeboden.

Aanbeveling
Erg tevreden over de afhandeling van mijn order.

hogeweide 08-07-2016 In de winkel gekocht
doetinchem

uitleg kort en bondig niet teveel informatie maar voldoende .

Assortiment
alles op voorraad, en groot assortiment

Aanbeveling
de prijs is zeer gunstig daarom direct gekocht.

gratis parkeren.

Robintwee 08-07-2016 In de winkel gekocht

4,3

Qua levertijd geen goede ervaring. Op de website staat dat het product op voorraad is, dit is soms echter niet het geval! Toen ik in de winkel was zou het product op voorraad moeten zijn en er waren er inderdaad twee op voorraad, maar die waren online besteld en moesten verstuurd worden. Ik viste dus achter het net.
Er werd mij toen beloofd dat het product waarschijnlijk dinsdag bezorgd zou worden (ik was op zaterdag in de winkel). De zaterdag erna contact gehad met de winkel: het product zou begin van komende week bezorgd worden. Vrijdag erna wederom contact: product gewoon op voorraad, maar niet verzonden???? Het product zal dan komende week bezorgd worden.....
Wel vervelend als je de winkel uitzoekt waarvan je ongeveer zeker denkt te weten dat je het product zo mee kan nemen (want dat is tegenwoordig zelden het geval). Dit blijkt dan niet het geval, sterker nog, de levertijd is >2 weken (terwijl online staat: voor 18.00 besteld, morgen in huis). Klopt dus geen hout van.

Aanbeveling
Mijn ervaring qua levering is slecht. Mogelijk dat dit een eenmalig iets is, maar toch....

Officiele reactie van PlatteTV.nl 08-07-2016

Beste Robin,

Dat klinkt inderdaad niet helemaal zoals het zou moeten gaan, onze welgemeende excuses hiervoor!

Ik zoek graag even uit wat er fout is gegaan bij uw bestelling, zou u zo vriendelijk willen zijn uw ordernummer even door te mailen naar orderdesk@plattetv.nl?

Ik zie uw reactie graag tegemoet zodat we dit een volgende keer kunnen voorkomen.

Kocakm 08-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Men wil mee denken. Stelt ook op een goede manier producten ter demonstratie aan.

Mijn eerste toestel had een aantal problemen waardoor hij omgeruild moest worden. Dit is op een goede manier gegaan en goed opgelost.

Assortiment
Veel keuze en duidelijke te vergelijken.

Aanbeveling
Goede kennis en ruime opzet van producten bieden veel gemak en plezier om het een en ander uit te proberen.

Ga zo door

Erwin Leuverink 07-07-2016 Via de website gekocht

Zou produkten wel onderling willen kunnen vergelijken. verder prima.

Uiteindelijk prettig geinformeerd en geadviseerd via chat. Grappig was wel dat ik steeds een Sony toestel geadviseerd kreeg terwijl ik aangaf een Philips of Samsung wilde. In minimaal 3 verschillende chats gebeurde dat.... Toeval ;-) ??

Kuiper 07-07-2016 Via de website gekocht

Goed advies en gemakkelijk besteld.

Op de geleverde Sony 4K tv waren horizontale witte strepen te zien. Dit gemeld bij chat van plattetv waarop vervolgen dezelfde tv netjes door Plattetv werd omgeruild. Erg tevreden over deze service

Assortiment
Ruim keus en een goede prijs

Aanbeveling
Ik zal deze winkel zeker bij familie en vrienden aanraden.

Geen

kpietjouw 07-07-2016 Via de website gekocht

De winkel is makkelijk bereikbaar en heeft gratis parking voor de deur.

Ik heb online het product besteld en kon het na 10 minuten het product al afhalen in de winkel.

Assortiment
Ze hebben een zeer breed assortiment met goede kwaliteit. Echt super

Aanbeveling
Ik werd snel en goed geholpen. Ik was zeer tevreden

Joey zwaans 06-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goed personeel die niet te opdringerig is en als je een vraag hebt je vriendelijk en goed te woord wordt gestaan

Goede en fijne uitleg en niet opdringerig

Assortiment
Mooi assortiment soms te wijnig dummys in de winkel.
Om een degelijk verschil te zien

Aanbeveling
Door de gespecialiseerde kennis over het assortiment is het fijn om bij platte tv naar binnen te lopen en je vraag te stellen.

Jan 06-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Veel tv's zijn in de winkel werkend opgesteld. Je kunt vooraf rustig zelf je keuze bepalen. Op verzoek krijg je een goede uitleg van het personeel.

Zeer behulpzaam personeel. De gemaakte afspraken zijn strikt nagekomen. Aflevering en inruil zijn keurig geregeld.

Assortiment
Zeer ruim assortiment aanwezig. Tevens in ruime mate bijbehorende artikelen zoals bv wandsteun aanwezig.

Aanbeveling
Voor de winkel parkeren en prima uitleg door deskundig personeel.

SuzyQ 06-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk

Snelle en vriendelijke service

Veel keuze

Aanbeveling
Super service en goede zorg

Aad Kanselaar 06-07-2016 Via de website gekocht

eenvoudig te bestelen

gewoon goed

volgen mij redelijk goed

Goede en goedkope deal

Extra toelichting
voor mijn keus de goedkoopste

roel 06-07-2016 Via de website gekocht

lekker vanuit je luie stoel alles rustig bekijken en vergelijken

voor de tweede keer een tv besteld en tot twee maal een gunstiger voorstel gehad dan ik aanvankelijk had besteld.
En de volgende dag zoals was belooft bezorgd

Assortiment
makkelijk te filteren op eigen wensen,maat ,soort merk,enz.

Aanbeveling
volste vertrouwen in hun service

B. Spits 06-07-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

heldere website; snelle reactie op gestelde vragen

Na aanschaf van een Samsung TV tezamen met een Samsung Soundbar kreeg ik na twee weken een mail van Platte TV met een aanbieding om een Soundbar met 10% korting te kunnen kopen. Hiertoe was een link geplaatst voor bijpassende Soundbars; helaas werkte deze link niet. Hierop heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van Platte TV die mij aangaf dat A. er alleen 10% korting wordt gegeven als je later een Soundbar koopt (hiermee worden consumenten die meteen deze aankoop doen dus achtergesteld) en B. deze korting alleen voor een Sonos Soundbar geldt (nu vraag ik me af waarom een Soundbar van hetzelfde merk als de TV niet passend is).
Na mijn opmerkingen over vorenstaande punten wist de medewerker niet anders te melden dan dat dit nu eenmaal zo is. Bij een aanschaf van ruim €2.200,00 verwacht ik toch wel enige klantgerichtheid gelet op het feit dat ik over een korting van € 40,00 praat.

Aanbeveling
Slechte aftersales; zie mijn opmerkingen bij het onderdeel Service

Beste heer Spits,

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze mailing.

De mail die u heeft ontvangen betreft toch echt een aanbieding voor een Sonos Playbar, de link zal dit bevestigen.

Onze excuses voor het ongemak.

Servicemanager PlatteTV.n

Beste heer Spits,

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze mailing.

Onze excuses voor het ongemak.

Servicemanager PlatteTV.n

Quin Horn 06-07-2016 Via de website gekocht

5,2

Veel producten leverbaar ik heb hier een goededeal kunnen krijgen op mijn soundbar.
Helaas moet je als klant goed opletten dat je ZELF de bijproducten uitzet die je niet wilt!

Onnodig langer op mijn product moeten wachten.
Mijn betaling was niet goed door gekomen, ik heb hier zelf achteraan moeten gaan na dat mijn product de volgende dag niet geleverd was. ik vond dat vervelend

Assortiment
Heb er kunnen vinden wat ik zocht en voor een goed prijs

Aanbeveling
assortiment is goed, helaas ging er net iets bij mijn bestelig mis waardoor ik een minder hoog cijfer kan geven.

Beste Quin,

Spijtig dat we u vanwege een niet goed doorgekomen betaling niet tijdig konden helpen aan de bestelde soundbar.

Een hele enkele keer komt het voor dat een betaling niet direct bevestigd is door Ideal, dat geeft dan een kleine vertraging. Voor zowel u als voor ons ontzettend vervelend en nogmaals onze excuses hiervoor!

We hopen dat u ondanks de vertraging heel veel plezier van de mooie aankoop mag hebben!

Jelis van den Berg 06-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Ongestoord binnengekomen en ze laten je ongestoord rondkijken.

Zij geven eerlijke antwoorden op je vragen.

Assortiment
Alle tv's uitgestald, als je vragen hebt word je snel geholpen.

Aanbeveling
Gezellig en open ingericht.

Lady Di 05-07-2016 Via de website gekocht

Kon makkelijk vinden wat ik zocht.

Byzonder snel antwoord en uiterst voorkomend

Veel keuze :-)

Aanbeveling
Een mooie duidelijke site, waar de producten goed te vinden zijn, de medewerkers uiterst vriendelijk zijn en daarbij ook nog terzake kundig.

Regien 207816 05-07-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Gratis parkeren achter de winkel

prima duidelijke uitleg en leuke inruil prijs

ruim voldoende

s kop 05-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Zondags besloten om een nieuwe tv te kopen, online gekeken naar jullie asortiment! Een keuze gemaakt en met een van jullie medewerkers gechat of dat model voorradig was ! Dat kon hij niet met zekerheid zeggen en rade ons aan om met jullie zaak in nijmegen te bellen! Dus dat gedaan en tot onze verbazing was hij daar op voorraad, dus dezelfde dag tv aangeschaft ! Hebben hem dus s'middags zelf opgehaald ! Dus vadaar een 9 voor gemak

Verkoper was erg klantvriendelijk , ook het gemak van jullie site met medewerker waar je via chat gelijk je vraag kan stellen!

Assortiment
Jullie hebben een zeer ruime keuze !

Aanbeveling
Het gemak van jullie site online , ruime keuze en deskundig personeel!

Extra toelichting
Nee alles is wel gezegd!

H Hopmans 05-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Je krijgt de ruimte en de tijd om rustig alles te bekijken en te vergelijken

Alles wordt perfect voor je geregeld en volgens afspraak geleverd

Assortiment
Het assortiment omvat alles wat je nodig hebt als je naar een televisie op zoek bent

Aanbeveling
De medewerkers zijn klant vriendelijk, vakbekwaam en duidelijk. De prijs is goed.