PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20863 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5620 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

209279 26-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Winkel is wel lastig te vinden. Maar verder goed

Assortiment
Nog nooit zoveel tvs elkaar gezien als bij jullie

Aanbeveling
Goed zoeken, maar erg goed geholpen

Edgar 26-07-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Overzichtelijke website en goede bereikbaarheid winkel

Meedenkend personeel. Goede bezorg service

Assortiment
Op alle gebieden is er wat te kopen

Aanbeveling
Vriendelijk personeel en ruim aanbod. Prijs zeer concurrerend met anderen

Extra toelichting
Hier ga ik zeker vaker kopen.

meul209768 26-07-2016 In de winkel gekocht

alles makkelijk te vinden

mee gedacht met ons een betere tv aangeboden voor bijna de zelfde prijs .

mooi en ruim assortiment

Bouw 25-07-2016 Via de website gekocht

Communicatie is prima. Echter de aanduiding : is op voorraad" is niet actueel, waardoor later bleek dat het bestelde artikel er toch niet is. Echter dit is ruim goed gemaakt met goed tegenaanbod.

Ruim voldoene keus

Aanbeveling
Wederom door de snelle service en communicatie : prima

nee

ron 25-07-2016 In de winkel gekocht
utrecht

meest gangbare modellen tv aanwezig overzichtelijk per merk en type opgesteld

telefonisch contact gehad over mijn wensen en werd uitgenodigd de volgende dag te komen kijken om tot een uiteindelijke keuze te komen

Assortiment
de meeste bekende merken overzichtelijk opgesteld en deskundige uitleg

Aanbeveling
met een kopje koffie erbij was het een tien!

Extra toelichting
duidelijke en beknopte uitleg van de producten

christiaan 25-07-2016 Via de website gekocht

prima info envoorlichting

afhandeling bezorging service perfect

Veenman 25-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goede overzichtelijke winkel

Voet van tv was niet goed ,folie zat los
Volgende dag meteen een nieuwe op kunnen halen

Aanbeveling
Goede uitleg en vriendelijk personeel

Patrick 25-07-2016 Via de website gekocht

Snel, duidelijk en betrouwbaar.

Ik vroeg of het mogelijk was om de inruil TV op te halen op een ander adres dan het bezorgadres van de nieuwe TV. Dat zou mij een risicovol ritje schelen. Dit was geen probleem en de bezorger was uiterst vriendelijk.

Mealhead 24-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk te bestellen

Goede service doordat een tv heb veranderd en nog ruim op tijd gelverd

Ruime keuze

Aanbeveling
Netjes geholpen en netjes op tijd

Net op tijd

Alcyone 24-07-2016 Via de website gekocht

Goede combinatie van winkel en een duidelijk website. Er wordt online heel snel gereageerd op vragen. Een minpuntje is dat je niet met een creditcard kan betalen.

Na de keuze en betaling werd direct een link gestuurd met informatie over bezorging. De TV werd de andere dag geleverd.Er werden geen bezorgkosten berekend. Ik heb nog geen ervaring met hun reactie op problemen, maar ik ga er van uit dat ze ook dan even snel zullen reageren. Je krijgt trouwens direct na de bestelling een speciaal telefoonnummer waar je met je vragen terecht kunt.

Assortiment
De keuze in beeldschermen en accessoires is ruim voldoende. Het assortiment is niet helemaal compleet en je moet voor bepaalde accessoires toch nog naar een andere winkel.

Aanbeveling
De combinatie van internet plus een fysieke winkel waar je de producten kunt zien en vragen kunt stellen is een goede greep. Je kunt de vragen zowel online als in de winkel kwijt. In beide gevallen wordt er ruim de tijd genomen om je vragen deskundig te beantwoorden.

Extra toelichting
De ervaringen met deze winkel zijn zeer positief. Het gemak en de service zijn zeer goed, waardoor ik deze winkel zeker aanbeveel.

Andre 24-07-2016 Via de website gekocht

De site is erg overzichtelijk en makkelijk in te navigeren.

Na mijn bestelling werd mij een beter toestel voor dezelfde prijs aangeboden, aangezien mijn oude tv niet ingeruild kon worden kreeg ik ter compensatie een reinigingsset erbij, top service

Assortiment
Ruime keuze en scherpe prijzen

Aanbeveling
Zeer goede online winkel, goed contact en de klantenservice is erg behulpzaam

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over de online winkel, goede ondersteuning en zeer scherpe prijzen.

Danielle Westdijk 24-07-2016 In de winkel gekocht
Doesburg

Assortiment
Een breed assortiment in de winkel. Mocht jouw keuze niet in de winkel staan, dan bestellen ze hem gelijk voor je.

Aanbeveling
Erg vriendelijk personeel met verstand van zaken en die echt naar jouw wensen luisteren.

Extra toelichting
Ook voor gemak en service geef ik een 10! (Was niet goed in te vullen) Op zaterdag besteld in de winkel en woensdag al geleverd en geïnstalleerd. Afspraak was tussen 16 uur en 18 uur. De monteur was er precies om 16 uur.

Roy 24-07-2016 Via de website gekocht

simpel online bestellen en snelle aflevering

top service (Tim) en goede deal gemaakt wegens het niet op voorraad van de bestelde tv

Assortiment
veel staat er " op voorraad' maar blijkt er niet te zijn maar wordt goed alternatief aangeboden

Aanbeveling
ik zou deze winkel zeker nog eens gebruiken als ik over paar jaar naar 75 inch tv wil gaan (nu 65inch)

roy 24-07-2016 Via de website gekocht

simpel online bestellen

top service. snelle levering. bestelde 65inch tv was niet voorradig en kreeg nieuwste model er voor in de plaats, TOP

Assortiment
veel artikelen staan " op voorraad " maar blijken er niet te zijn. genoeg alternatieven aanwezig/aangeboden

Aanbeveling
goede service snelle levering en goede vervoerder

Molewijk209559 24-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Niet aan een drukke winkelstraat gelegen toch in het centrum te Breda en een parkeerplek voor de deur. Tevens de inruilmogelijkheid is zeer gemakkelijk.

Vriendelijk geholpen en een goed bedrag voor mijn oude tv weer gekregen. Tevens is de bereikbaar heid top! zelfs na kantooruren zijn ze bereikbaar.

Assortiment
Alles voor tv's is er verkrijgbaar.

Extra toelichting
Ik heb gegoogled en prijzen vergeleken, hier kwam platteTv.nl zeer goed naar voren. Hierna via internet contact met ze gezocht en mijn toestel gekocht in de winkel te Breda.

Sjaak 24-07-2016 Via de website gekocht

Zeer duidelijke en overzichtelijke website waar het eenvoudig is om een bestelling te plaatsen.

Kreeg zelfs aanbod om een home cinema set te kopen die duurder was voor dezelfde prijs te kopen!

Voldoende aanbod

Extra toelichting
Zeer goed geholpen, kreeg zelfs een aanbod voor een home cinema set die duurder was voor dezelfde prijs!

Anita 209485 23-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Ik was geïnteresseerd in de winkelmodellen, deze had ik op de site bekeken. In de winkel werd mij verteld dat deze toestellen vaak wat draaiuren hebben. Ik besloot toen voor een nieuwe televisie te gaan.

In de winkel goed geholpen, duidelijke uitleg.

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende.

Aanbeveling
Het is voor iedereen die een televisie zoekt interessant om eens bij PlatteTV te gaan kijken.

hulst209466 23-07-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

duidelijk

goed telefonisch bereikbaar, goed advies in de showroom, scherpe prijs , tv op voorraad

ruim en gezellige showroom

deechteba 22-07-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Duidelijke informatie en TV direct ophalen.

Goede uitleg en een scherpe prijs.

Assortiment
De juiste TV op voorraad.

Aanbeveling
Gewoon alles goed geregeld.

Evert 22-07-2016 Via de website gekocht

De site is erg duidelijk, maar de voorraad aanduiding klopt niet altijd. Anders een 9.

Snel antwoord via mail of chat. Ook duidelijke uitleg.

Veel keuze!

Aanbeveling
Niet alleen een internet verkoper. Ze weten weten duidelijk wat ze verkopen en de service is prima.

roger colemans 22-07-2016 Via de website gekocht

Je zoekt iets, en direct kan je beginnen met chatten zodat voor al je vragen

Na een klein misverstand, werdt dit gelijk persoonlijk per telefoon opgelost👍👍👍

Veel keuze

Aanbeveling
Ik raad deze winkel zeker aan, omdat je persoonlijk geholpen wordt en dat gebeurd niet veel bij een webwinkel

Dennis209274 22-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Het ging allemaal zeer gemakkelijk, goed en snel geregeld via internet en heel makkelijk ik werd ook geadviseerd via whatsapp.

Het reageren was echt top en super, je kan gewoon op je werk blijven zitten en tussendoor soms even via whatsapp reageren. Zeer gemakkelijk allemaal.

Assortiment
Alles wat we nodig hebben hebben we in 1 keer bij dezelfde winkel kunnen kopen, tv audio ophangsysteem!Top voor elkaar.

Aanbeveling
Wij gaan deze winkel zeker aanbevelen aan vrienden en familie!

Extra toelichting
Via internet uitgekomen bij PlatteTv.nl en door de handige contact mogelijkheid via whatsapp en aardige verkopers hebben wij onze tv's en nieuw audiosysteem hier aangeschaft.

Joop 21-07-2016 Via de website gekocht

Ik had een probleem met het geluid 1 belletje en na nog geen 15 minuten via de mail het verlossende antwoord. En het werkt nu zoals die behoort te doen.

Ruim voldoende keuze

Aanbeveling
Mooi overzichtelijk en vriendelijk personeel

Extra toelichting
Ook wat fijn is bij je aankoop je een persoonlijke telefoonnummer voor als er iets is of niet kan uitkomen. En ik heb daar dan zeker gebruik van gemaakt.

G T J A van de Vegt 21-07-2016 In de winkel gekocht
nijmegen

Via plattetv.nl kun je makelijk zoeken en uitpluizen wat je wilt hebben,vervolgenskijk je in de winkelof je keuze de juiste is.

goede en duidelijke uitleg.

Assortiment
zeer ruime keuze, gemiddeld goede prijs.

Aanbeveling
de beoordelingen lijken mij wel duidelijk toch.

Extra toelichting
zoeken via webshop;in de winkel bekijken,kopen,meenemen.

Gerard 21-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke weergave

Doen wat ze beloven

Ruim, voldoende

No nonsense

208381 20-07-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed bereikbaar makkelijk parkeren

Wat langer moeten wachten tot de was geïnstalleerd maat verder alles goed! Bijzonder aardige verkoper met veel geduld alles uitgelegd. Weinig 40inch tvs

Ik wist wat ik wou.

Aanbeveling
Geen klachten, goed ingesteld bij mij thuis en goede service

M Kornelisse 20-07-2016 Via de website gekocht

Snelle site en heel overzichtelijk.

Ze boden me een beter product aan dan ik had besteld die duurder is voor zelfde bedrag als wat ik betaald had. Dat noem ik een super service.

Assortiment
Ze hebben veel producten en een groot assortiment

Aanbeveling
Zoals boven beschreven ze boden een duurder en beter product aan zonder extra kosten .

Extra toelichting
Super webshop en zou er weer bestellen.

Meijer 209220 20-07-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Makkelijk toegankelijke winkel, je loop makkelijk binnen en je kunt gratis dichtbij parkeren

Goede uitleg en meedenken in oplossingen ook in de prijs

Ruim assortiment.

Aanbeveling
Makkelijk toegankelijke winkel met goede oplossingen en kennis van zaken

Karen 20-07-2016 In de winkel gekocht
doesburg

makkelijk zijn de spullen te vinden

goede service, staan altijd voor je klaar

divers

goede service, vriendelijk personeel

Bel 19-07-2016 In de winkel gekocht
In Doetinchem

Dichtbij, ruim winkelpand, makkelijk parkeren en breed en diep assortiment tbv onze keuze.

Duidelijk uitleg tav aanbod. Doordat de software in de tv niet juist was werd er zonder problemen een nieuwe tv bezorgd.

Assortiment
Door aanwezig assortiment konden we een goede keuze maken.

Extra toelichting
Ondanks dat de winkel gesloten was werden we toch door iemand van de administratie te woord gestaan. 👍

FenB 19-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Heel veel modellen staan overzichtelijk opgesteld, waardoor vergelijken gemakkelijk is.

Alles wat je nodig hebt in een handomdraai geregeld. Wel iets teveel gericht op bijverkopen. Bij een dure tv zou een onderhoudsset ook gratis meegefeven moeten kunnen worden.

In een woord; enorm!

Aanbeveling
Iets te commercieel in de verkoop, de balans met service is niet helemaal in orde.

Extra toelichting
Prima winkelervaring, voor herhaling vatbaar!

Kees Jongenelen 19-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Per merk een aparte overzichtelijke indeling; er wordt gelegenheid gegeven eerst op mijn gemak rond te kijken voordat ik om nadere info vraag. De mogelijkheid om zo met mijn wensen en ideeën me te oriënteren op mogelijke alternatieve modellen die ik zou willen kopen.

Er werd betrokken ingegaan op mijn vragen. Een benadering die ik eerder thuis had in de chat, werd in de winkel door de verkoper voortgezet: belangstellend, meedenkend met mijn vragen, en met suggesties die goed aansloten daarop.

Assortiment
Per merk een afdeling met de meest gangbare maten, modellen en de meest recente ontwikkelingen. Ook een afdeling winkelmodellen (inruil en andere artikelen).
Door de ruimte in de winkel heb ik alle gelegenheid om me rustig te oriënteren op het aanbod in relatie tot de wensen en vragen die ik had.

Aanbeveling
Priis - kwaliteitverhouding is goed; Bij aangeboden prijs in de chat sloot de winkelverkoper goed aan.
Een niet meer verkrijgbaar winkelmodel van de tv die ik in de webshop had gezien leidde uiteindelijk tot een offerte van een nieuw model met behoorlijke korting! De verkoper in Breda ging daar goed mee om en maakte het, mede door zijn presentatie en suggesties, voor mij eenvoudig en aangenaam om dit aankoopbesluit te nemen.

Erica 19-07-2016 Via de website gekocht

Gewoon hdmi kabel bij installateur gekocht en meteen vetaald met ideal

Gewoon kabel bij zich en meteen gekocht

Alles bij zich

Aanbeveling
Altijd mensen aanwezig met goed en vooral eerlijk advies

Gewoon zeer tevreden

Job Van Willigenburg 19-07-2016 Via de website gekocht

Kon wat ik nodig had snel vinden!

Werd via de site snel geholpen met mijn vragen. En daarna belde ik en had ik binnen 10 seconden iemand aan de lijn die mij goed hielp!

Assortiment
Ze hadden niet wat ik wilde maar boden een beter alternatief aan voor dezelfde prijs.

Dat is op dit moment

Extra toelichting
Ik zou ze zeker nog een keer gebruiken om te bestellen en dan hoop ik op dezelfde service.

Hans 19-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Goed ingedeelde en duidelijke website. Voor vragen kun je meteen schatten met een medewerker.

Duidelijke uitleg en erg behulpzaam, vriendelijk personeel.

Aanbeveling
Al meerdere malen een televisie gekocht doordat wij hier altijd erg goed geholpen zijn.

Extra toelichting
Personeel weet veel van de producten die ze verkopen. Ik vind dat erg belangrijk, ze hebben interesse in hun vakgebied.

Mike Schram 209018 19-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Rustig rondkijken, makkelijk de winkel te bereiken en qua setting/kijkervaring rustgevend

zeer goed geholpen, meer gekocht dat ik eigenlijk van plan was, maar wel heel tevreden

Assortiment
Jammer dat de Philips 55PUS6501 er niet stond maar verder hebben ze wel heel veel wat je rustig kan bekijken.

Aanbeveling
Makkelijk te bereiken, grappige mix (barbeque spullen en tv's)

Joemrati 19-07-2016 Via de website gekocht

Bestellen ging gemakkelijk via chat met medewerker. Supersnel en er werd direct gereageerd zonder te hoeven wachten.

Had nog 2 minuten om bestelling rond te krijgen, zodat TV de volgende dag nog geleverd zou worden. Via chat zou medewerker regelen dat TV toch nog de daaropvolgende dag geleverd zou worden. Ondanks dat na mijn bestelling in de daaropvolgende mail stond dat de TV 2 dagen later geleverd zou worden, kreeg ik via de chat de garantie van medewerker dat TV de volgende dag geleverd zou worden. Afspraak keurig nagekomen!

Assortiment
Precies datgene op voorrad dat ik zocht.

Aanbeveling
Afspraak werd keurig nagekomen. Waar de levering bij andere winkels langer op zich zou laten wachten, was ik bij PlatteTV.nl, de volgende dag reeds de trotse eigenaar van een Philips Ambilight TV. Waar andere concurrerende internetwinkel rommelde met prijs per dag, bleef deze hier stabiel. Actie liep namelijk de hele week op het model.

Extra toelichting
Contact met medewerker via chat was super! Snelle, betrouwbare afhandeling en uiterst vriendelijk! Complimenten!

EJ Samsen 18-07-2016 Via de website gekocht

Je kunt makkelijk het type tv die je wil hebben vinden en vervolgens filteren op diverse criteria.

Nadat je je keuze hebt gemaakt krijg je een mail met een alternatief wat volgens de verkoop een betere keuze is en dat voor de zelfde prijs als je originele keuze.

Assortiment
Een zeer ruime keuze voor een goede prijs.

Aanbeveling
Een ruime keuze en een goed advies voor een geweldige prijs.

Extra toelichting
Een winkel met een goed assortiment, echt een aanrader.

herman 18-07-2016 Via de website gekocht

wij zijn langs geweest in utrecht, ziet er helemaal tip top uit

zeeer tevreden over de monteur die onze tv kwam installeren, een hele goede uitleg

Assortiment
ruime keuze, en een goede voorlichting

Aanbeveling
ik zou het iedereen willen aanbevelen, goede service,goede prijs verhouding, goede voorlichting vooraf

Extra toelichting
super tevreden, voor die tijd me suf gezocht op internet naar deze tv.maar platte tv kwam toch als goedkoopste uit de bus !!!!!

Mevr S Postuma 18-07-2016 Via de website gekocht

goede website met duidelijke informatie over producten.

Wat vragen gehad over aansluiting van de TV, via de live chat, goed opgelost.

Assortiment
Kon snel mijn TV vinden die ik wenste, goed assortiment.

Goede duidelijke informatie.

Extra toelichting
TV die ik wilde was niet voorradig een heel goed alternatief gekregen.

Joke Lindewegen 18-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

werd prima geregeld,kreeg hem per post thuisbezord

Aanbeveling
de tv werd verkocht met 3 ambylights achteraf waren het er 2.Na telefonisch contact kon ik hem ruilen voor een grotere tv die wel 3 ambylights had.Prima service!!

CP 18-07-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

makkelijk parkeren voor de deur, alles goed uitgestalt en geprijsd

Door een probleem bij de fabrikant kon ons toestel niet afgeleverd worden, plattetv heeft er toen alles aan gedaan om ons toch tussentijds confortable tv te laten kijken!

Assortiment
Wij waren op zoek naar een niet zo gangbaar model, maar plattetv had ook deze op voorraad terwijl we bij diverse andere bedrijven geweest waren die dat model niet hadden...

Aanbeveling
Totaal plaatje klopt service, prijs maar vooral dat de (zeer vriendelijke) verkopers er echt verstand van hebben, geen verhaaltjes gewoon duidelijkheid!

Mikel Eringfeld 18-07-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Duidelijke uitleg op de site, waardoor bestellen erg makkelijk wordt.

Tijdens het afhalen in de winkel nog enkele vragen gesteld, waardoor de bestelling vlot aangepast werd. Kortingen vanuit de oorspronkelijke bestelling werden zonder problemen overgezet, TOP!

Assortiment
Voor mijn wensen, waren er meer dan voldoende keuzemogelijkheden.

Aanbeveling
Overzichtelijke webwinkel met duidelijke teksten en plaatjes, nog betere uitleg nadien in de winkel, volop keus; voor elk wat wils!

Don 18-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk bestellen via de site en daarna nog even voor de zekerheid gebeld

Alles was goed

Louis 18-07-2016 Via de website gekocht

Vanuit mijn stoel iets bestellen in een duidelijk opgezette webwinkel

Snel telefonisch contact, correcte hulp

Extra toelichting
Ik zou niet weten hoe het bestellen gemakkelijker kan! Binnen 24 uur afgeleverd en bij een vraag zeer snel contact kunnen maken met servicecenter en adequaat geholpen. Klasse

michaelbeek10 18-07-2016 Via de website gekocht

Snel het artikel gevonden en besteld.

Assortiment
Ook voor te gamen hebben ze genoeg spullen, zoals stoelen en stuurwielen.

Aanbeveling
Gewoon een super winkel, online maar ook de gewone zaken.

Ardi 18-07-2016 Via de website gekocht

Winkel goed bereikbaar en makkelijk inladen van de aankoop.

Prima uitleg over zaken waar ik toch nog vraagtekend bij had. De medewerker hielp prima bij het inladen.

Assortiment
Heb een aanbeveling gekregen van een TV die ik nog niet eerder had gezien.

Extra toelichting
Had graag van te voren wat meer gehoord in de chat over de uitgebreide garantie.

Duco 18-07-2016 Via de website gekocht

Klik, betaal, in huis, klaar!

Aanbeveling
Wellicht kom prijs een paar tientjes om laag maar uiteindelijk het waard!

Hugo 18-07-2016 Via de website gekocht

Bestellen is makkelijk, winkel is overzichtelijk.

TV besteld, kort hierna email gekregen dat er een nieuwer model is voor het zelfde bedrag. Gelijk order laten veranderen. Super service!

Assortiment
Veel keus aan tv's en montage materiaal en nette prijzen.

Aanbeveling
De combinatie van het makkelijke bestellen, snelle levering en de nacontrole over de bestellingen door platte tv zorgen ervoor dat ik deze winkel aanbeveel.

Hans 18-07-2016 Via de website gekocht

alles verliep vlot, behalve de levering. niet zoals beloofd vandaag besteld morgen binnen. Het was vrijdagochtend besteld, dinsdagmiddag binnen.

ik werd attent gewezen op een nieuwer type voor dezelfde prijs.

Assortiment
voor mij lastig te beoordelen, maar ruim voldoende leek me.

zie hierboven