PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5919 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Rene 02-01-2017 Via de website gekocht

SERVICE met hoofdletters en scherp op de prijs

Uitstekende shop met chatservice en prijsgaranties die ook nog eens zonder blikken of blozen waargemaakt worden. En dan ook nog een prima bliksemsnelle leverservice.

Pluspunten

• afspraken
  • prijs
  • levertijd

Minpunten

• na 3 bestellingen nog niks gevonden

Martin 02-01-2017 In de winkel gekocht

Eindelijk een OLED

Na lang wikken en wegen op oudejaars bij PlatteTV.NL een OLED LG55b6v besteld.
Via de livechat veel en goede informatie gekregen en uiteindelijk een goede prijs afgesproken. Brengen op de dezelfde dag hebben ze proberen te regelen maar dat kon helaas niet meer. In Arnhem stond het model op voorraad en ik kon hem direct ophalen.
In de winkel erg vriendelijke met koffie en oliebol ontvangen, nog wat extra informatie en advies gekregen. De medewerker heeft de grote doos in de auto helpen leggen. Topservice!
Eenmaal thuis de TV aangesloten en wow wat een mooi beeld, echt een aanrader!

Pluspunten

• Prima contac
  • Keurig ontvangen in de winkel
  • Goed advies
  • Nette prijs

Noorberge 02-01-2017 In de winkel gekocht

Dhr. Noorbergen, De Meern

De vestiging in Utrecht is makkelijk bereikbaar, direct nadat de A12 op de meubelboulevard. Bij binnenkomst kom je eerst een grote verzameling BBQ's tegen, maar rechtsaf en de trap brengt je bij de TV's.
Na binnenkomst ben ik erg aardig, niet opdringerig en met veel kennis geholpen. Er is voldoende keuze om tevreden met een nieuwe tv naar huis te gaan.

Martijn Stappers 02-01-2017

De service was 100% Top!

Wat een geweldige ervaring! Ik kwam binnen en werd gelijk geholpen. xxxx was uiterst vriendelijk en dacht met mij mee. Als klap op de vuurpijl was de tv, waarvoor ik een goede oudejaars deal had gekregen, nog in de actie ook! Dus, top service bij platte tv.nl. Ik kom snel terug!

Pluspunten

• Vriendelijke service alle tijd
  • Behulpzaam
  • Scherpe prijs

Niels 02-01-2017 In de winkel gekocht

Top service.

Ik heb een TV besteld en kon deze niet ophalen optijd. Vervolgens was deze actie niet meer geldig, maar omdat ik reeds optijd besteld had kreeg ik de TV alsnog voor het afgesproken bedrag. xxxx heeft een top service verleend en ik kom zeker terug.

Ed 02-01-2017 Via de website gekocht

Snel en verassend

Ik heb hier verreweg de laagste prijs voor mijn LG 55B6V gevonden. Bij de bestelling kreeg ik per mail ook nog een mooi aanbod voor de 2016 versie voor dezelfde prijs! De volgende dag geleverd, dus al met al super geregeld!

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Goede service
  • Snel geleverd

De Geus 02-01-2017 Via de website gekocht

Top winkel goed geholpen en de laagste prijs

Voor platte tv gekozen omdat er echte winkels zijn die er goed uit zien ze ,geven je de tijd om rond te kijken ,je vragenboeken goed beantwoord.tv via de site gekocht goed en overzichtelijk bij vragen wordt er heel snel gereageerd en geadviseerd tv was de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Echte Winkels
  • Antwoord op je vragen

Joost 02-01-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel!

Mooie zaak met veel keus. Erg scherpe prijzen, en deskundig personeel. Goede uitleg gehad en heel ontspannen alle mogelijkheden afgewogen.
En...mooi dat ik m'n oude tv kon inruilen.

Dik tevreden over de afhandeling!

Pluspunten

• scherpe prijs
  • eerlijk verhaal
  • veel keus, mooie zaak
  • deskundig personeel

B.Dekkers 02-01-2017 In de winkel gekocht

Prettig en goed geholpen

Vlot en duidelijk geholpen.
We kregen een duidelijke uitleg op onze vragen en er werd direct gekeken wat de mogelijkheden waren op onze vragen
We zijn altijd crities maar over deze winkel en in dit geval Jimmy, prima

Pluspunten

• Vlotgeholpen
  • Goede prijs stelling

Rene zevenaar 02-01-2017 In de winkel gekocht
Arnhem presikhaaf

Enthousiaste verkopers

Ruime winkel, prettige verkopers/sters. Pushen niet. Erg prettig. Bovendien kun je alle spullen in rust uitproberen. Dat kan bij de collega's of webshop niet.

Pluspunten

• Spullen uitproberen
  • Geen verzendkosten
  • Relaxte sfeer

jeroen 01-01-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

samsung curve tv

goed geholpen. hij wist waar hij over praatte en hij heeft een mooie deal voor ons gemaakt, al het personeel is netjes gekleed en klantvriendelijk zeker een aanrader om een tv bij platte tv te kopen.

RobertL 01-01-2017 Via de website gekocht

Super winkel, klantvriendelijk en scherpe deals

Prima online winkel, ze zijn klantvriendelijk reageren snel met een persoonlijke touch. Tevens hebben ze een scherpe deal gemaakt na mailcontact.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle reactie
  • Prima deal
  • zeer snelle levering

John 01-01-2017 In de winkel gekocht

Top ervaring bij Plattetv.nl

Bij binnenkomst eerst even rondgekeken. Vervolgens door een medewerker echt prima uitleg gekregen over boxen. Aangezien wij twijfelden tussen 2 merken hebben we advies gevraagd en door het verkregen advies absoluut de juiste keuze kunnen maken. Top-merk en top-uitleg. Perfect geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• Goede uitleg
  • Professioneel advies

Willem 01-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe tv

Ik kreeg zeer snel antwoord op vragen en ik kreeg een goed aanbod , daarna snelle levering , volgende dag afgeleverd

Ton 01-01-2017 In de winkel gekocht
Hanzestraat Arnhem

Snelle hulp bij de beste keuze voor een nieuwe TV

Met de snelle en hulpvaardige begeleiding ben ik prima geholpen bij de keuze voor een nieuwe TV. Ik ben stapsgewijs geholpen door de medewerker van Plattetv naar de keuze die past bij mijn vraag en behoefte. Als muziek liefhebber stel ik ook hoge eisen aan het audiodeel van de TV.

Pluspunten

• Persoonlijke uitleg En vriendelijk personeel.
  • Tijd en aandacht om te helpen bij mijn keuze.

Minpunten

• Winkel komt in eerst instantie wat rommelig over.

Mike 01-01-2017 Via de website gekocht

Mooie TV!

Keurig geregeld allemaal per mail.
Oude tv ingeruild en mooie prijs voor terug gekregen. Levering snel en zoals afgesproken.

John 01-01-2017 Via de website gekocht

Prima deal

Eerst via internet gechat met medewerker van Plattetv, goed overleg gehad. Na overleg met hem de UHDTV zelf gaan ophalen bij filiaal te Nijmegen omdat ik hem graag op oudjaarsavond al had. Ook daar goed geholpen en uitleg gekregen. Prima deal gesloten. TOP.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • ruime keuze
  • aantrekkelijke prijzen

Minpunten

• geen minpunt kunnen ontdekken.

Roy N 01-01-2017 In de winkel gekocht

Goede service, snelle levering

Bij de winkel van platte TV in Nijmegen hebben wij een Samsung 55" televisie en JBL soundbar gekocht.
Eerst via de live chat van platte tv wat informatie en de prijs opgevraagd voor de eindejaarsdeal. Mooie prijs doorgekregen en dus naar de winkel. In de winkel snel en vakkundig geholpen door een enthousiaste medewerker.
De TV was op voorraad en konden we direct mee naar huis nemen. De JBL soundbar was niet op voorraad maar werd 2 dagen later netjes thuis afgeleverd zonder extra kosten. Al met al zeer tevreden over platte TV en de service welke zij verlenen.

Pluspunten

• Veel uit voorraad leverbaar
  • Live chat met medewerker
  • parkeerkaartje wordt vergoed
  • prijs / kwaliteit verhouding

Ome Frits Bathmen 01-01-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem.

Weer een tevreden klant.

s'Morgens gebeld of de yamaha rx481 dab+ op voorraad is.En inderdaad werd mij verteld door een vriendelijkestem dat dit zo was.Daar aangekomen in het mooie pand.Gesproken met twee medewerkers ja,ja dat zijn mensen met verstand.Tekst en uitleg gekregen.Van wat we konden beleven.Niks gelogen dat is waar.Ik ben in het bezit van een prachtig exemplaar.Dit was niet de eerste keer bij Platte tv.Een paar jaar geleden kochten we daar ook een prachtige tv.Als je hier wat koopt is het altijd top.Dus waarom zou je naar een ander gaan al is dit voor nop.Dus voor mij maar een regel kopen bij Platte tv is voor het leven.

Pluspunten

• service
  • fijn persooneel

Frank 01-01-2017 In de winkel gekocht

Sonos play 5 aangeschaft

Goede uitleg en informatie gehad over het product. Prima geholpen. Voor de prijs loont het om ook bij andere winkels te informeren zodat er nog over de prijs onderhandeld kan worden.

Pluspunten

• Centraal gelegen
  • Kennis van zaken
  • Onderhandelen over de prijs kan

Minpunten

• Centraal gelegen
  • Veel aanwezig waardoor het rommelig kan overkomen

Arjen 01-01-2017 In de winkel gekocht

Prima service!

Voor het eerst bij plattetv.nl iets gekocht: zowel een tv als soundbar. Vooraf telefonisch contact gehad over inruil en totaalaanbieding. Vervolgens in winkel Breda uiteindelijk gekocht. Keurig geholpen en goede deal kunnen maken.

Minpunt: de voorraad zoals getoond op website komt niet overeen met de actuele voorraad!

Pluspunten

• Netjes geholpen
  • Ruime keuze

Minpunten

• Niet alle getoonde tv's op voorraad

Harry Piekema 01-01-2017 In de winkel gekocht

Platte tv Utrecht

Na een contact op internet waarbij ik redelijk snel werd geholpen via chat, ging ik kijken bij de winkel van Platte TV Utrecht. Daar werd ik snel, vriendelijk en informatief geholpen door Niko. Informatie over alles wat ik wilde weten, up to date aanbiedingen, niet opdringerig, hij nam alle tijd. De beslissing voor een Sony Bravia kon ik daarna makkelijk maken. Tv werd zelfs naar de auto gedragen. Prima service.

DB 01-01-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf Samsung UE55KS7000

Zaak met veel verschillende produkten en een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Vriendelijke verkopers die zich niet opdringen en aandringen! Verkopers geven goed advies, hebben kennis van de produkten.

Pluspunten

• uitgebreid assortiment
  • prijs
  • vakkennis

Saskia Bouvrie 01-01-2017 Via de website gekocht

sonos

Ondanks de drukte van de kerstdagen toch alles optijd gekregen. Het zou in heel het land uitverkocht zijn maar platte tv.nl kon nog leveren

Wijers 01-01-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Smart TV

Op een dinsdagmiddag naar de winkel voor aankoop van een Smart TV. Bij binnenkomst direct door verkoper geholpen .kregen koffie
/thee aangeboden en vervolgens een goede uitleg en advies . Daarom direct tot aankoop overgegaan en tevens de bijbehorende aansluitingen aangeschaft. Super dat de tv op voorraad wS, dus de aankoop direct mee naar huis en aangesloten. De extra aankopen 2 dagen later vis post nl ontvangen, supersnelle service. Dank daarvooe

Pluspunten

• Service/advies
  • Tv op voorraad

Minpunten

• Buiten niet te zien dat winkel zo groot is
  • Achteringang/afhaalpunt is schamel

bertp 01-01-2017 Via de website gekocht

Prima firma, goede communicatie en afhandeling.

plattetv.nl is een duidelijke, overzichtelijke web-winkel met echte winkels. De communicatie verloopt snel en efficiënt. Ook de chat-functie op de site werkt perfect! Een zaak die vertrouwen wekt. Nette prijzen voor de producten en een verzending die snel is. Ik heb er al vaker gekocht en zal dit blijven doen.....

Dennis 01-01-2017 Via de website gekocht

scherpe eindejaarsdeal

Op internet de goedkoopste en tijdens een chatsessie een nog scherpe eindejaarsdeal afgesloten, de site is duidelijk en de communicatie ook geen "ja maar" gewoon duidelijk en correct. Goed advies over het product de tv en de extra verzekerings voorwaarden.

Pluspunten

• Scherpste prijs
  • Snelle communicatie
  • Duidelijke uitleg

A. Hardeman 01-01-2017 In de winkel gekocht
utrecht

zeer tevreden

Ik ben netjes voorgelicht en heb hierdoor een aanschaf gedaan waar het hele gezin plezier van heeft.

Joop 01-01-2017 In de winkel gekocht

revieuw platte tv

Een leuke showroom met verkopers die weten waar ze over hebben.
Goede voorlichting en uitleg over verschillende mogelijkheden van in dit geval een samsung ultra hd tv

Pluspunten

• overzichtelijke opstelling van de tv's

TonK 01-01-2017 Via de website gekocht

Samsung tv

Uitstekende service en scherpe prijs. Goede voorlichting in de winkel over service abonnement. Mooie toonzaal. Snelle levering.

peter 01-01-2017 Via de website gekocht

goede en duidelijke informatie- snelle reacties op vragen-zeer scherpe prijzen-en goed geregeld bij afhalen produkt

Marley 01-01-2017 In de winkel gekocht

2 suhd tv's gekocht door comfortabel winkelen en goed advies

Voor mij en mijn moeder was het tijd voor een nieuwe tv. Eerst thuis online modellen gezocht die ons aanspraken. Eenmaal in de winkel in Arnhem erg prettig te woord gestaan door Paul. Kritische vragen en verschillen tussen tv's werden duidelijk toegelicht en tegelijkertijd kregen we ruimte om rond te kijken en te overleggen (mijn ma en ik). Kan deze winkel alleen maar aanbevelen. Tot de volgende keer.

Pluspunten

• Kennis van zaken
  • Service

C. Bleekman 01-01-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Goed en snel geregeld!

In mijn zoektocht naar 'de juiste' Sonos set werd ik vooral bij plattetv.nl altijd snel geholpen door de online klantenservice. Uiteindelijk besloten om op vrijdagavond nog even 'snel' te gaan luisteren. Zelfs om 20:50 uur was het personeel nog vriendelijk en behulpzaam. Die avond nog netjes een offerte meegekregen en de volgende dag de keuze gemaakt.

De volgende keer koop ik hier weer! Erg fijne winkel met kundig personeel. Qua prijs is plattetv ook erg scherp, dus dat is ook nog eens mooi meegenomen!

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Vriendelijk personeel
  • Kundig personeel

Looijen 31-12-2016 In de winkel gekocht

Goeg geholpen

Heel goed geholpen en goede prijs onderhandeld ruime keuze en goed advies .Zeer vriendelijk personeel

I.C.M. Plemper 31-12-2016 Via de website gekocht

Samsung ue50KU6020W

Ik heb voor jullie winkel gekozen op advies van mijn schoonzoon.
En uiterst tevreden hoor.
Erg prettig dat er een chat verbinding was
waardoor ik nog wat vragen kon stellen.
De levering was perfect dus een verdiende 10.

Leon 31-12-2016 Via de website gekocht

Tv en muurbeugel gekocht

Persoonlijke oudejaars aanbieding, Via de mail gevraagd wat voor prijs ze konden maken en er kwam een top aanbieding uit. Maickel van de winkel Nijmegen super bedankt voor alle info

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Prijs was goed

Max Braam 31-12-2016 In de winkel gekocht
Platte tv Nijmegen

Sonos

Prima geholpen door een uiterst vakkundig medrwerker. Had alle tijd om onze vragen te beantwoorden. Sonos systeem werd gedemonstreerd en kregen alle tijd om de verschillende modellen te beluisteren. Uitstekend geholpen.

Dennis 31-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Philips tv

Snelle en goede en correcte reactie gekregen op de eindejaarsactie.

Daarnaast was ook de prijs nog eens goed. Ze hadden een foutje gemaakt met de huidige voorraad, waardoor ik wat langer moest wachten dan afgesproken. Echter, zodra ze hier achter kwamen ben ik hierover direct geïnformeerd en is mij uitvoerig excuses aangeboden. Fijn geholpen en de tv is super.

Pluspunten

• Snelle reactie
  • Goede prijs

Herbert 31-12-2016 In de winkel gekocht

Toch Sonos

Ik had bij PlatteTV.NL online een Yamaha YPL-2700 soundbar gekocht. Na installatie bleek echter dat onze kamer niet voldoende reflectie kon bieden en na enkele dagen contact opgenomen met de winkel in Utrecht. Geen enkel probleem. Ik kon 'm gewoon terug brengen. Aldaar in de winkel door een enthousiaste verkoper werdt Sonos gedemonstreerd. Ik twijfelde nog tussen Bose en Sonos. Bose wordt, jammer genoeg niet door PlatteTV geleverd maar men drong er op aan om vooral in bijvoorbeeld de Media markt of BCC te gaan vergelijken. Aldus gedaan en daar bleek dat Sonos veel beter klonk. Weer terug gegaan naar de PlatteTV winkel in Utrecht en daar een complete set bestaande uit de Sonos sound bar, 2 x een play1 plus bijpassende standaards gekocht.
Prima aankoop en zeer goed geholpen!

Pluspunten

• Mooie winkel
  • Goed luistermogelijkheden met bank
  • Enthousiaste kundige verkoper

Minpunten

• Geen Bose

Wess 31-12-2016

vriendelijke service.

Snelle en vriendelijke service.
Personeel met kennis en geduld.

Zeer klantgericht en denken met je mee in jou voordeel.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • Goede prijs
  • Klantgericht

Patrick 31-12-2016 In de winkel gekocht

Geweldige dienstverlening

Het hele proces vanaf het eerste advies tot aan de daadwerkelijke levering van de tv met sonos systeem verliep zeer goed. Er werd goed meegedacht en bij elke stap werd er met mail en telefoon goed gecommuniceerd. De installateur was ook zeer precies en netjes.

Pluspunten

• Proces
  • Communicatie
  • Verzorging ophanging systeem

Hans Pennings 31-12-2016 In de winkel gekocht

Okidoki

Vanuit Oisterwijk helemaal naar Breda om een tv te kopen. Waarom?? Had heel veel goede dingen over platte-tv gehoord en dacht ; laat ik het daar eens proberen. Nou.... ik werd heel vriendelijk ontvangen en het personeelslid stelde ons meteen op ons gemak. Alles voelde goed en uiteindelijk de beste tv van dat moment gekocht een Samsung UE65KS7500.
Aflevering precies op tijd en keurige uitleg. Enigste minpuntje was dat ik moeite had om de 300 euro cashback bij Samsung via internet terug te vragen Maar na een telefoontje naar de zaak werd ik ook hiermee goed geholpen.

Pluspunten

• Personeel
  • Uitleg
  • Proffesioneler

Minpunten

• Niks

M 31-12-2016 Via de website gekocht

Actieprijs

Winkel heeft een Sonos Playbar na de actieperiode alsnog tegen de actieprijs kunnen aanbieden. Super!

Pluspunten

• Goede service

Peter 31-12-2016 Via de website gekocht

LG E6V

Ruim assortiment en mooi bod gehad op ons inruil toestel. Wel een tegenvaller dat we, na aanbetaling, bijna twee weken moesten wachten op de levering

Pluspunten

• prima,volgens afspraak
  • alle tijd voor installeren

Minpunten

• bijna 2 weken levertijd
  • Euro 35 voor installeren

R. Remkes 31-12-2016 Via de website gekocht

LG OLED 55E6V

Was op zoek naar een OLED tv omdat onze plasma tv nu wel een keer aan vervanging toe was. Via kieskeurig op Plattetv.nl uitgekomen. Keurige inruilprijs voor mijn oude tv gaf voor mij de doorslag. Bezorging was snel en zorgvuldig.

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Snelle levering
  • Doen wat ze toezeggen

bronkhorst 31-12-2016 In de winkel gekocht
electronica Arnhem, Hanzestraat

dhr/mevr

de shop ziet er mooi en overzichtelijk uit er is altijd iemand die je kan helpen of gaat helpen door op te merken" ik kom er zo aan., of ik kom zo bij U "" wat ook zo is . De mensen die er werken weten waarover ze het hebben en nemen alle tijd voor je om dingen uit te leggen of ook te vertellen waarom die tv of juist een andere. Je hebt echt een heel goed gevoel van alles wat je daar koopt en je kunt er altijd op terug komen mocht er toch nog iets zijn . Wij komen er al jaren voor allerlei artikelen en zullen dat ook blijven doen omdat het gewoon heel prettig kopen is , kortom : echt een geweldige zaak ! Ga zo door ! en wederom bedankt voor jullie advies en hulp

Hans 31-12-2016 Via de website gekocht

Goede service

Goed geholpen door xxxx op de livechat bij de keuze van mijn aankoop. Ook de leverdatum heb ik doorgegeven en is perfect gerespecteerd. Ook de prijs van het toestel is zeer scherp.

Pluspunten

• Hulp via livechat
  • Snelle levering

Margreth 31-12-2016 Via de website gekocht

Bestelling tv en soundbar

Lage prijs en daarnaast combideal mogelijk. Snel telefonisch contact. Keurig en deskundig advies.
Uitstekende afhandeling en snelle levering.

Progton 31-12-2016 Via de website gekocht

Prachtige Philips TV gescoord door mooie deal bij PlatteTV

Nooit eerder te maken gehad met PlatteTV maar de 1e ervaring is zeker heel goed bevallen. Na wat zoeken op internet kwam ik op jullie website terecht en had al heel snel contact met Tim die mij een mooie deal voorstelde. Ik wilde er even een paar dagen over nadenken en natuurlijk ook nog elders checken of het nog goedkoper zou kunnen.
Toen ik niet veel gunstiger kon slagen nog een laatste poging bij Tim gedaan en uiteindelijk een prima deal in combinatie met Cashback van Philips en inruil oude TV kunnen maken.
Petje af voor de snelle reactie en correcte wijze waarop ik steeds te woord werd gestaan.
Omdat ik de tv snel wilde hebben ben ik hem zelf gaan ophalen in de winkel in Utrecht. Ook daar prettig geholpen. Dat leidde ertoe dat ik vrienden die mij vroegen c.q. vragen waar ik die mooie tv heb gekocht direct verwijs naar PlatteTV.

Pluspunten

• scherpe prijzen
  • snelle service
  • vriendelijk en correct
  • bereid een scherpe deal te maken

Minpunten

• geen direct contact met mailcollega

Roel.D 31-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service en aanbod

Voor een tv of iets dergelijks kijk ik altijd meteen op plattetv.nl en ook deze keer was het aanbod zeer ruim met mooie aanbiedingen. Ik heb op vrijdag om 16:00 een bestelling geplaatst en de volgende dag om 11:30 stond de bezorger voor de deur!! Echt super snelle service en vriendelijk!!

Pluspunten

• Super snelle levering
  • Zeer ruim aanbod
  • Goede aanbiedingen