PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20337 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5450 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

kasper roset 28-06-2016 Via de website gekocht

Ik heb een vriend waanzinnig blij kunnen maken dankzij het feit dat jullie een mooiere tv hebben geleverd (ivm te verwachte langere levertijd)dan dat ik oorspronkelijk besteld had. Dat is echt super

Assortiment
Ik denk (ik kan onmogelijk heeel de site afstruinen)dat er veel is maar het kan zijn dat ik niet vind wat ik zoek.

Aanbeveling
Zie de toelichting van de eerste vraag.

Peter Rutten 28-06-2016 Via de website gekocht

Het zoeksysteem helpt je enorm bij het maken van je keuze.
Het criteria is toe te spitsen op budget, kwaliteit, specs, type en merk. Het heeft mij enorm geholpen. De filter gaat verder dan andere sites en dat geeft de indruk dat de platteTV.nl heel specifiek producten kan aanbieden op een zeer toegankelijke wijze.

Direct als ik me aan het verkennen ben op de site krijg ik een pop-up van de beheerder waarmee ik direct e interactie mee kan aangaan aldus adviseert en aanbiedingen doet.

Assortiment
Het product was nergens anders meer te krijgen. Voorts blijkt dat het assortiment inb werkelijkheid veel groter is.

Zeer hoog. c

Marcel Wichmann 27-06-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

vlotte bediening met uiterst vakkundig personeel!

Bestelling werd keurig in de auto gezet.

Assortiment
zeer uitgebreid en talloze combinatie mogelijkheden.

Aanbeveling
dik tevreden over de vakkundige en zeer behulpzame weknemers!

Extra toelichting
prettige winkel en erg overzichtelijk.

Anhaa 27-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk om rustig een keuze te kunnen maken.

Bij vragen/ technische ondersteuning kan je altijd gebruik maken van de chat of telefonisch. Je krijgt altijd een duidelijk antwoord.

Assortiment
Groot assortiment alleen niet alle TV's zijn op voorraad / niet meer leverbaar terwijl er toch staat aangegeven op voorraad?

Aanbeveling
De winkel is eerlijk en betrouwbaar Je kan altijd onderhandelen over de prijs. En geven altijd een duidelijke prijs. De winkel is uiterst betrouwbaar. Platte TV is een erkende dealer en levert alleen maar TV's van erkende dealers bv Samsung etc..

Extra toelichting
Eerlijk en betrouwbaar. Ik heb twee TV's gekocht bij Platte TV een LG 55UF680V en een Samsung UE40JU6770. Hierbij te kennen dat deze TV's een kwalitatief hoog product is. Geeft een heel mooi beeld vooral de Samsung UE40JU6770 zeer scherp beeld. Ben zeker blij met de aankoop. Het gebruik van de afstandsbediening vergt even wat aandacht omdat het een smart tv is met veel mogelijkheden. De levering was prima. alleen jammer dat er eerst beloofd was dat er een AM reinigingsset erbij wordt geleverd en achteraf niet wordt geleverd i.v.m. de prijs maar heb wel twee TV's gekocht. Het gaat mij niet om de reinigings-set het gaat mij erom dat de klant tevreden blijft. Dit zou alleen ten goede komen aan het bedrijf. Maar toch zeer tevreden over de nagekomen afspraken.

Laurens Smits 27-06-2016 Via de website gekocht

Makkelijke en duidelijke site.

Snelle sevice en de livechat is erg behulpzaam.

Assortiment
Mooi en ruim assortiment.

Waarom niet?

Extra toelichting
Na een product besteld te hebben bleek deze niet meer leverbaar waarop Plattetv.nl mij een nieuwer en duurder type aanbood voor dezelfde prijs. Een betere service kan toch niet!

Paul 27-06-2016 Via de website gekocht

Eenvoudig te bestellen. Alle producten overzichtelijk gerangschikt

De bestelde TV was niet meer op voorraad, maar direct na onze bestelling kregen we al een gelijkwaardig alternatief aangeboden voor dezelfde prijs. Daarna weer heel snel bericht over de levering.

Aanbeveling
Snelle levering, je krijgt keurig bericht op welk tijdstip er bezorgd wordt, kortom prima geregeld.

A de Ridder 27-06-2016 Via de website gekocht

De site is erg duidelijk en de adviezen prima.

Na de levering me bedacht dat ik een andere kabelgoot wilde hebben. Plattetv was zelfs bereid de lagere prijs van een concurrent over te nemen en de reacties op mn vragen per mail kwamen heel snel

Assortiment
Compleet en duidelijk op de site

Aanbeveling
De webwinkel maar ook de fysieke winkels zien er goed uit en het personeel uitermate behulpzaam

Ruud 27-06-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Vriendelijk personeel, niet opdringerig oid

Eerst via de chat op internet goed geholpen, daarna naar de winkel mijn producten opgehaald. Top service!

Niks te klagen!

Carlo 27-06-2016 Via de website gekocht

Puur omdat perfectie niet bestaat, anders was het een welverdiende 10...
Handige zoekfunctie, duidelijk aangegeven site.

Idem als hierboven, enkel geen 10 omdat perfectie niet bestaat.
Oorspronkelijk een ander toestel besteld (en betaald). Binnen de dag een mail dat deze niet meer leverbaar was, en in een mum van tijd hadden ze een oplossing aangeboden.
Zeer handige online chat... (met zeer vriendelijke en geduldige medewerkers).

Assortiment
Ruime keuze, scherpe en faire prijzen. Een 8 omdat ik enkel voor tv's heb gekeken, dus van het andere assortiment heb ik geen idee (nog niet)

Aanbeveling
Zowel qua aanbod, qua prijs als qua service ben ik zeer tevreden hierover.
Alsook de afhandeling en de verkregen uitleg en info. Topwinkel, hier bestel ik zeker nogmaals...

Extra toelichting
Alles staat hierboven, totaal geen negatieve ervaringen (het enige nadeel is, dat als je vanuit België betaald, je verzending 2 dagen langer duurt omdat ze de betaling eerst moeten binnenkrijgen.

meeg206697 27-06-2016 In de winkel gekocht

makkelijk bereikbaar

helemaal tevreden

voldoende

206721 Meerbach 27-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

We hebben 4 jaar geleden al eens een Home Cinema set bij PlatteTV.nl besteld. Gezien onze TV aan vernieuwing toe is, hebben wij besloten eerst naar PlatteTV.nl te komen in Utrecht. Bij Kieskeurig.nl komt PlatteTV.nl er heel goed uit.

In de winkel van Utrecht door Marco geholpen. Erg goed geholpen, we konden alles aan hem vragen en was ook nog eens zo aardig om de TV kantelen voor het optimale beeld.

Assortiment
Ruime keuze. Wij vinden het mooi dat er niet extreem veel beelden hangen en alles ver van elkaar vandaan had. Je kan hier de keus wel maken

Aanbeveling
Goed en deskundig geholpen. Wij adviseren deze winkel zeker aan andere.

shelley206581 27-06-2016 In de winkel gekocht

gewoon goed

goed alternatief geboden

ruim

word vriendelijk geholpen

Jurgen 27-06-2016 Via de website gekocht

Lekker makkelijk en snel bestellen zonder de verplichting om een zoveelste account aan te maken.
En toch de mogelijkheid om de status van de bestelling te volgen. Helemaal geweldig !!!

Initieel bestelde tv was niet meer leverbaar. Na een korte en snelle communicatie via de mail heb ik een zeer mooi aanbod gekregen. Nogmaals bedankt!

Absolute aanrader !

Jeroen 206325 27-06-2016 In de winkel gekocht
Breda

Duidelijke website met veel info. Een formulier ingevuld voor een inruil actie deze was zeer eenvoudig te gebruiken.

De service is geweldig zowel via de mail (binnen 10 minuten antwoord) als in de winkel in Breda zeer kundig en vriendelijk personeel.

Assortiment
Het assortiment is enorm, misschien wel te groot. gelukkig had ik via internet de tv al uitgezocht die ik wilde hebben.

Extra toelichting
Via Tweakers.nl kwam ik PlatteTv.nl al vaker tegen vanwege de goede prijzen. Voor mijn nieuwe tv ging ik daar kijken en toen kwam ik een inruil actie tegen. Na het invullen van het formulier kreeg ik een geweldige aanbiedin. Samen met de huidige cash back actie van Samsung leverde dat een hele mooie prijs op.

Ben 27-06-2016 Via de website gekocht

Snel en overzichtelijke website.

Correct en snel contact

Alle merken en divers

Aanbeveling
Snel contact en reactie op mail en vragen.

Mooie aanbiedingen!

Mark 206538 26-06-2016 In de winkel gekocht

Snelle service

uitleg was goed, nam de tijd

Veel keuze

Zelfs al gedaan

Ellen 26-06-2016 In de winkel gekocht
arnhen

zeer makkelijk bereikbaar, goed behulpzaam in de winkel

fijne benadering van het personeel, rustig nemen alle tijd

Assortiment
goed gevonden wat ik zocht en prettig geslaag

fijne winkel, makkelijk bereikbaar

Extra toelichting
Zou deze winkel ook graag in ede zien

George 206609 26-06-2016 In de winkel gekocht
Breda

Makkelijk te bereiken, parkeerplek voor de deur.

uitstekend geholpen, en een hele mooie prijs gekregen.

Assortiment
uitgebreid assortiment met heel veel mooie TV's

Aanbeveling
hele mooie winkel, ziet er goed uit

206627 26-06-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Mooie totaalprijs gekregen voor een mooi multiroom-systeem.

Goede uitleg, netjes geholpen, zoals je mag verwachten. Herkenbaarheid van vaste klanten.

Assortiment
Gigantisch assortiment, alles demonstratie klaar en uit voorraad leverbaar.

Aanbeveling
Wederom tevreden en ik kom hier uiteraard graag terug.

Hans Vonk 26-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, duidelijk en no nonsense.

Gewoon via de chat / mail de complete bestelling geregeld. Top.

Assortiment
Alles en meer wat mijn techniek hartje begeert. En voor een scherpe prijs.

Aanbeveling
Als echt alles goed is, waarom nog ergens anders heen?

Extra toelichting
Blijf zoals jullie tot nu toe werken en er is weer een vaste klant bij.

Spikeymikey 26-06-2016 Via de website gekocht

In mijn geval was een order wijziging noodzakelijk omdat het model tv niet meer leverbaar was en deze wel al vooraf betaald had.
Hierdoor werd mij een voorstel gedaan om een ander toestel te kiezen of een "open doos" model voor een gereduceerde prijs.
ik koos uiteindelijk voor de laatste optie.
Na verschillende keren telefonisch contact te hebben gehad om alles te regelen en het teveel betaalde te laten retourneren is alles uiteindelijk helemaal goed gekomen.
Vandaar mijn cijfer 8 maar dit had anders zeker een 9 geweest.

Zie bovengenoemde en door de klantvriendelijkheid en goede service kom ik toch op een cijfer 9.

Assortiment
Ik heb natuurlijk de website grondig bekeken en dan kun je maar 1 conclusie trekken en dat is dat het assortiment heel groot is.

Aanbeveling
In mijn geval was meermaals telefonisch contact onderling noodzakelijk maar ben al met al heel goed geholpen en ben zeer blij met mijn aankoop en zal zeker vaker iets kopen bij deze winkel.
Ik kan andere potentiele kopers deze winkel gerust aanraden.

Wim v E uit Tiel 26-06-2016 Via de website gekocht

Aankoop, betaalwijze en verzending van onze aankoop was eenvoudig, betrouwbaar en stap voor stap goed te volgen.
zeer tevreden.

Alles is volgens afspraak verlopen

Assortiment
Een zeer ruime en uitgebreide keuze tegen zeer scherpe prijzen.

Aanbeveling
Ben tot nu toe geen betere tegen gekomen.

Extra toelichting
De kunst is om deze kwaliteit en service vast te houden tegen de aantrekkelijkste prijzen. Daar heb ik alle vertrouwen in.

Arend S Algra 26-06-2016 Via de website gekocht

Er staat veel in de winkel, waarom een 9, niet alles is even makkelijk te vinden, omdat er teveel op staat

Heb vragen gesteld en daar goed en onpartijdig een antwoord op gekregen. Ze hadden mij een duurdere tv kunnen verkopen, maar dit was de beste optie voor mijn doel.

Assortiment
Een 9 omdat er net wat teveel opstaat van het groot materiaal en weer te weinig van de accessoires.

Aanbeveling
Snelle service, groot aanbod.
Goed, vriendelijk en deskundig personeel

206580 26-06-2016 In de winkel gekocht

Makkelijk parkeren

Goed uitgelegd duidelijk en snel

Assortiment
Goed, wisten wat we wilde hebben, maar nog niet uit welk merk. In de winkel toch een keuze kunnen maken. Door het uitgebreide assortiment

Aanbeveling
Behalve dat het zo warm was in de winkel heel erg goed. Komt huiselijk over

Ron 26-06-2016 Via de website gekocht

Makkelijk online vragen stellen en gelijk antwoord krijgen werkt erg prettig

Model niet meer leverbaar er word gelijk naar een goed alternatief gezocht

Assortiment
Ruime keuze en anders een goed alternatief

Aanbeveling
Goede service onderhandeling online mogelijk

Extra toelichting
Ga zo door dan krijgen jullie nog meer tevreden klanten

Danny 26-06-2016 Via de website gekocht

De site is handig ingedeeld en geeft veel informatie over de producten.

De medewerkers staan altijd klaar met raad en daad, en reageren snel op mails en berichten, ook buiten de reguliere werktijden.

Assortiment
Het scala aan producten is breed georiënteerd en wordt goed actueel gehouden. Continu alles wat je nodig hebt voor een compleet nieuwe set.

Aanbeveling
Het is prettig zaken doen met PlatteTV en kan iedereen aanraden om contact te zoeken met een van de medewerkers voor advies.

marcel de vries 26-06-2016 Via de website gekocht

prima overzicht

livechat bv toppie

vele merken echt prima

gewoon goed

niet duur

R van de Kerkhof 26-06-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Er was een comfortabele bank aanwezig waar je rustig met de verkoper kon overleggen.

Ik werd direct te woord gestaan en er is mij goede uitleg gegeven over de TV die ik wilde aanschaffen onder het genot van een kopje koffie.
De monteur die de TV kwam installeren was geweldig.
Hij heeft verstand van zaken en heeft mij alles goed uitgelegd in begrijpbare taal. Geen moeite was de man te veel. De muurbeugel is keurig gemonteerd en er werd netjes en voorzichtig omgegaan met de door mij aangekochte artikelen TV en soundbar.

Assortiment
Heb ik verder niet zozeer bekeken omdat ik puur voor de Oled ging en daarvan waren diverse typen aanwezig

Extra toelichting
De monteur die de TV kwam installeren was geweldig en krijgt een dikke 10. Hij heeft verstand van zaken en heeft mij alles goed uitgelegd in voor mij begrijpbare taal. Geen moeite was de man te veel. De muurbeugel is keurig gemonteerd en er werd netjes en voorzichtig omgegaan met de door mij aangekochte artikelen TV met soundbar.

Hans 26-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

De winkel is ruim opgezet, alles staat zeer duidelijk en goed geordend zodat het voor het winkelend publiek gemakkelijk herkenbaar is.

Voordat ik in de winkel zelf bent geweest heb ik een aantal keren telefonische contact gehad, daar viel het me gelijk op dat de mensen wisten waarover ze het hadden, heel belangrijk: luisteren, en dat ze mee denken, dat is iets wat je NIET van de meeste winkels kan zeggen.

Assortiment
In mijn geval was ik daar voor een TV maar ze hebben meer, veel meer.
Alles zeer ruim per merk opgesteld, zo behoort een winkel er gewoonweg uit te zien, klasse.

Aanbeveling
Ik kan niets anders dan een 10 toe kennen, zoals al toe heb gelicht hebben die gasten het perfect voor elkaar.
Werkelijk een voorbeeld voor andere.

Extra toelichting
De telefonische service en ook in de winkel vond ik subliem, zo netjes als je wordt behandeld, zo goed als er mee wordt gedacht is echt bijzonder. Ook de behulpzaamheid in de winkel tot het helpen met spullen uit de auto halen, petje af voor deze mensen.

Birgit 26-06-2016 Via de website gekocht

Alles makkelijk te vinden op de site

Makkelijk en snel contact via chatmogelijkheid op de site.

Assortiment
Uitgebreid assortiment, lage prijzen.

Extra toelichting
Snelle levering, makkelijk contact via chatservice op de site, uitgebreid aanbod, laagste prijs voor het product dat wij kochten.

JH 26-06-2016 Via de website gekocht

Op meerdere manieren te bereiken. Email, chat telefoon op winkel.

Duidelijke hulp en uitleg. Ook via chat. Bezorgen was ook zoals afgesproken.

Assortiment
Alles op voorraad wat nodig is en wordt duidelijk aangegeven in de web winkel

Jules 26-06-2016 Via de website gekocht

makkelijke communicaite met alle verkopers ook in het weekend

snel antwoord van de medewerkers. Zelfs toen ik 3 maal mijn reeds bestelde aankoop wilde wijzigingen

Aanbeveling
Ik zou deze shop aanraden bij mijn vrienden in kennissen

Ga zo door !

Jimmy Hol 26-06-2016 Via de website gekocht

Ik kon gemakkelijk de televisie vinden die ik zocht, en was ook nog eens gemakkelijk het goedkoopst ;)

Er ging iets niet helemaal goed met de Ideal betaling, het geld was van mijn rekening geschreven maar kwam niet binnen bij plattetv.nl, na 1 telefoontje was dit snel opgelost en de volgende dag had ik de TV binnen.

Assortiment
Ruim assortiment, wat kan ik er nog meer over zeggen;)

Aanbeveling
Goede service, ruim assortiment, levert snel en geen bezorgkosten. Ik raad deze winkel aan iedereen aan;)

Keep up the good work.

hb 26-06-2016 Via de website gekocht

uitstekende chat-functie

vrij lange wachttijd

genoeg keuze

Ook NA een koop wil de klant "gehoord" worden

Extra toelichting
kosten buiten extra betaalde servicepakket A-Z zijn nog best hoog

Eisema 25-06-2016 Via de website gekocht

makkelijk toegankelijk en overzichtelijk assortiment

geweldig hoe ze om zijn gegaan met mijn vraag naar een mooie UHD LED tv! Hulde

ruim voldoende keus!

Aanbeveling
service en snelheid zijn top!

aanrader!

Mart 25-06-2016 Via de website gekocht

Goede service, alleen toen het op afleveren aankwam was er wat onduidelijke communicatie

Keurige service, houden zich aan afspreken

Assortiment
Ze hebben alles op TV gebied

Marco 25-06-2016 Via de website gekocht

Assortiment
Super geholpen! Was op zoek naar een nieuwe TV en had er inmiddels al 1 op het oog. Na een chat gesprek, was het voor mij duidelijk dat ik beter een andere tv kon nemen. Na alle voors en tegens op een rij gezet te hebben, nog wat aanvullende adviezen gekregen en besteld. Na 2 dagen toch weer een twijfel en gechat met een andere medewerker. Deze heeft me totaal gerust gesteld en zelfs nog een kabel gratis omgeruild voor een langer type. Erg tevreden!
Kijk nu al 2 weken naar een super strak beeld en heb een zeer tevreden gevoel! Geen spijt!

Aanbeveling
Geweldige service en deskundig personeel!

206348HV 25-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Overzihtelijke website, en erg mooie zaak

GOed geholpen, wist al wel waar ik voor kwam. 55b6 maar kreeg een mooie aanbieding voor een 55e6

Assortiment
Ziet er allemaal erg goed uit, Maar wel ongelofelijk warm in de zaak

Aanbeveling
Ga zeker om mij heen over jullie vertellen

Extra toelichting
Erg mooie zaak! zeker een aanrader

Spikeymikey 25-06-2016 Via de website gekocht

Naar aanleiding van meermaals telefonisch contact moeten opnemen omtrent een paar foutjes in een order wijziging en het retourneren van het teveel betaalde door aanpassing van het aankoopbedrag kom ik tot het cijfer 8.
Dit had anders zeker het cijfer 9 geweest helaas.
Al met al is alles goed opgelost en ben ik een zeer tevreden klant.

Naar aanleiding van het bovengenoemde kom ik toch tot het cijfer 9 vanwege klantvriendelijkheid en het oplossen van de "probleempjes" omtrent de bestelling.

Assortiment
Ik heb natuurlijk eens goed jullie website door gespit en de keuze is reuze vandaar cijfer 9.

Aanbeveling
Groot assortiment,scherpe prijzen,klantvriendelijk,goede service en een goede"snelle" levering.
Ik kan jullie anderen zeker aanraden en zal zeker vaker bij jullie bestellen in de toekomst.

Geen

Martin 25-06-2016 In de winkel gekocht
breda

Duidelijke website, makkelijk gevonden wat ik zocht.

Veel contact gehad via mail. Vriendelijk en altijd snel antwoord.

Assortiment
Zeer breed assortiment. Varriërend genoeg en door opbouw site makkelijk te bekijken.

van Rooij 205619 25-06-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Perfect geregeld, zowel op de website als in de winkel.

Er wordt snel gereageerd op vragen, op de website komt al snel een pop-up voor de livechat tevoorschijn.

Voldoende assortiment.

Aanbeveling
Heel netjes geholpen, daarom zeker een aanrader.

205498 25-06-2016 Via de website gekocht

Goed te bereiken, makkelijk via de livechat

Prima, installatie ging perfect

Hebben Genoeg!

Aanbeveling
ALlemaal gewoon goed geregeld!

Ze zijn de goedkoopste!

jeffrey206507 25-06-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

goed en makkelijke chat functie

prima prijs voor topmodel tv

erg breed

Peters206496 25-06-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

De site werkt goed. ben eerst gaan zoeken via kieskeurig en zo weer opnieuw bij plattetv.nl uitgekomen. Qua prijs toch weer bij de winkel uitgekomen omdat ze altijd lage prijzen hebben en ook nog mijn huidige tv kon inruilen

Ben goed geholpen in de winkel. de adviseur was lekker direct dat vind ik prettig.

Assortiment
Assortiment is prima. alleen jammer dat er geen 3d brillen aanwezig waren.

Aanbeveling
Ik zal plattetv.nl zeker aanbevelen aan kennissen en vrienden dit heb ik zelfs al gedaan.

Extra toelichting
Ik ken plattetv.nl al 5 jaar in Nijmegen. eerder een televisie bij de winkel gekocht.

Marcel 25-06-2016 Via de website gekocht

Website overzichtelijk met goede info

Via mail snel en goed geholpen. Ook in winkel tijden ophalen goed geholpen

Assortiment
Veel TV te koop en ook veel op voorraad

205564 van M 25-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Eerst via de chat goed geholpen. Inruil mogelijk. Toestel kunnen afhalen in winkel Utrecht en meteen daar mijn inruil kunnen inleveren.

Netjes via de chat en in de winkel door de verkoper te woord gestaan.

Assortiment
Het assortiment is prima zowel online als in de winkel. Alleen de indicatie van voorraad mogen ze wel up-to-date houden.

Wilfried 25-06-2016 Via de website gekocht

Duidelijke overzichtelijke website. Snel en eenvoudig om via livechat duidelijkheid te krijgen.

Erg goed geholpen via livechat. Snel en duidelijk. Klantgericht.

Assortiment
Ruim aanbod, maar ook gerichte selectie.

Aanbeveling
Alles verliep erg vlot van aankoop tot levering. Een probleempje werd snel en commercieel opgelost zonder rompslomp. De leverancier stelde zich ook flexibel op.

Volhouden!

Martijn 25-06-2016 Via de website gekocht

Website is overzichtelijk, bestelproces is eenvoudig.

TV gepreorderd bij PlatteTV.nl. Reageren pro-actief met een verscherpt aanbod (waar je geen nee tegen kan zeggen). In het vervolgtraject gaat de communicatie erg vriendelijk via zowel e-mail als chat. Hier kunnen veel concurrenten een voorbeeld aan nemen. Complimenten aan de klantenservice medewerkers!

Assortiment
Ruim assortiment van alle grote merken. Was zelf op zoek naar een nieuw model TV van Samsung. Voor beschikbaarheid was het al mogelijk om dit model te reserveren.

Aanbeveling
De combinatie van een ruim assortiment, een overzichtelijke website en prettig contact met de klantenservice, maken PlatteTV.nl een zeer goede webshop die ik van harte kan aanbevelen.

Jacco Stuurman 25-06-2016 Via de website gekocht

Alles is te vinden op de website.

Zeer goede service , bij vragen met problemen staan ze je altijd netjes te woord en ze nemen uitgebreid de tijd voor je.

Assortiment
Zeer veel assortiment en alles op voorraad.

Aanbeveling
Ik kan u deze winkel van harte aanbevelen.
Zeer goede winkel , in 1 woord perfect.

Kees Hubert 25-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Je kunt op je gemak verschillende soorten TV's bekijken en een goede keuze maken.

Ik wist al veel van de TV en de medewerker paste zich aan.

Assortiment
Goede mix van merken en afmetingen. Je kunt hierdoor goed vergelijken.

Aanbeveling
Mooie winkel, handig ingericht en vakkundig personeel dat meedenkt en de prijs aanpast als het elders goedkoper is. Top!