PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5819 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Henk Hofman 12-12-2016 In de winkel gekocht

Heer

Prima locatie en winkel. In alle rust rond kunnen kijken en onder genot van een kopje koffie je advies gekregen. Een winkel waar de aandacht voor de klant nog vanzelf sprekend is.

Pluspunten

• Aandacht voor de klant
  • Mooie winkel met voldoende ruimte

Kempers 12-12-2016 In de winkel gekocht

te vredenheid

kreeg ruim de kans om te kiezen zonder een lastige verkoper. Gezellige sfeer gemaakt in huiselijke omgeving om TV te beoordelen en uit te kiezen

Pluspunten

• vriendelijk personeel
  • mooie opstelling

Minpunten

• moeilijk te vinden door alle BBQ's
  • weinig parkeer gelegenheid

WF 12-12-2016 Via de website gekocht

Prima ervaring

In de hectiek van Cyber Monday per mail en chat vlot en goed geholpen, scherpste prijs en bij het afhalen service tot in de auto.
Klasse en bedankt.

Pluspunten

• scherpste prijs
  • snelle levering
  • goede service, klantvriendelijk

D.A.C.Verbeek 12-12-2016 In de winkel gekocht
Platte TV Utrecht

Vrienden van ons hadden hier in Utrecht een TV gekocht en waren zeer tevreden.
Wij hebben een uitstekende voorlichting gehad en men neemt de tijd om alles uit te leggen niets is te veel, vele mogelijkheden worden zeer goed uitgelegd.
Na de aankoop volgende snel de bevestiging per/mail en ook de afspraak voor levering en montage binnen 5 werk dagen.
De monteurs arriveerde op tijd stelde zich voor en hebben de TV etc uitstekend gemonteerd op de muurbeugel.
De uitleg van diverse functies zijn uitstekend uitgelegd en onder hun begeleiding moesten wij het zelf doen , en vertelde op een begrijpelijke manier wat we fout deden en hoe dat dan moest.
Zowel de winkel als de monteurs krijgen van ons een 10+ .
Wij hebben direct voor onze klein kinderen electronica besteld.

Pluspunten

• Groot assortiment vele merken.
  • Alles overzichtelijk opgesteld en overzichtelijk.

Jan 12-12-2016 Via de website gekocht

Open doos model: twijfelachtige eerlijkheid

Na bestelling van een TV werd mijn order ongevraagd op hold gezet en is een aanbieding gedaan voor een zogenaamd 'open doos' model. Volgens de verkoop medewerkers zijn deze 'open doos' modellen zijn alleen uit de doos geweest en nooit gebruikt. De aanbieding was aantrekkelijk dus zijn we hier op in gegaan.

Na bezorging bleek de TV beschadigd te zijn het scherm heeft enige barstjes.

No email contact besloten zelf naar de vestiging Nijmegen te rijden en het toestel ter plekke te ruilen voor een zelfde 'gecontroleerd' 'open doos' model. Thuis gekomen blijkt er een aantal cruciale accesoires te ontbreken waardoor de TV niet kan worden aangesloten.

Nu is de firma ineens wat minder responsive en na aandringen via chat, mail en telefoon wordt toegezegd dat de accesoires over 4 dagen thuis bezorgd zullen worden.

Twee conclusies:
- gezien mijn ervaringen durf ik te stellen dat de open doos modellen gebruikte TVs zijn aangezien in beide gevallen zaken niet in order zijn. Ik vermoed dat de open doos toestellen hetzij oude showroom modellen of geretourneerde toestellen zijn en dus gewoon 2e hands.
- service bereidheid en response tijd neemt snel af bij problemen

Minpunten

• open doos toestellen verkocht als ongebruikt
  • kwaliteits controle

Officiele reactie van PlatteTV.nl 19-12-2016

Beste Jan,

Ten eerste onze late reactie op deze review, door het grote aantal reviews hebben we deze tot onze grote spijt over 't hoofd gezien.

Inmiddels hebben we contact gehad met u omtrent uw bestelling en we zijn het er mee eens dat uw bestelling niet helemaal is verlopen zoals dit zou moeten gaan, nogmaals onze excuses hiervoor!

Heeft u de missende onderdelen inmiddels in ontvangst mogen nemen?

Mochten er nog zaken zijn waarmee ik u mag helpen dan kunt u mij altijd rechtstreeks benaderen via orderdesk@plattetv.nl!

S. Özdemir 12-12-2016 In de winkel gekocht
Breda PlatteTV.nl

TV Sony 4K HDR 55XD8599

Een vriend van mij was blij met zijn recente aankoop van zijn Sony tv zodoende ben ik bij jullie winkel terechtgekomen. Ik heb me laten vertellen dat deze winkel en het personeel (o.a. Ralf) goede service biedt en klantvriendelijk is. En daar ben ik het ook mee eens, we zijn goed geholpen en voorzien van alle informatie over de tv's waar wij vragen over hadden.
Ik heb ook deze winkel aan andere uit mijn netwerk aanbevolen!

Pluspunten

• Goede service
  • Klantvriendelijk personeel (Ralf)
  • Acties en aanbiedingen
  • Assortiment
  • Sfeer

Minpunten

• Ver van huis (ik kom uit Den Haag)

Harmen 12-12-2016 In de winkel gekocht

Winkel Utrecht is top!

Goede service, goede prijzen, makkelijk aan te rijden vanaf de snelweg (goede bereikbaarheid), de medewerker die mij heeft geholpen had ook echt verstand van zaken, ik zou hier altijd terugkomen!

Hans 12-12-2016 Via de website gekocht

aankoop sony 4k tv

Via prijsvergelijk bij de plattetv uitgekomen. Duidelijke site, direct contact met medewerker die kennis van zaken heeft. Goede deal kunnen maken.

Pluspunten

• super snelle levering
  • via chat besteld, snel en prima

Minpunten

• ik had graag nog advies over hdmi kabels gehad

Johan 11-12-2016

Uitstekende service

Ik had een tv gezien via de website. Daar stond bij dat inruil van oude tv mogelijk was. Contact gezocht via de mail en na een aantal keer heen en weer mailen kreeg ik een aanbieding voor een tv die ik niet kon laten gaan. Dus via website een bestelling gedaan. Tijdens ophalen in de winkel werd ik nog geadviseerd over de extra service en werd er een andere hdmi kabel aanbevolen die geschikt is voor ultra hd. Thuis alles geinstalleerd en helemaal tevreden!

Pluspunten

• Goede service
  • Ruim assortiment
  • Na bestelling snel af te halen

Minpunten

• Geen 'echte' winkel in het noorden van het land.😞

Marco 11-12-2016 In de winkel gekocht

Prima service

Kon rustig rondkijken en toen ik info. wilde werd ik snel te woord gestaan. Was wel geen weekend dus dat zal ook wel schelen. Goede duidelijke informatie gekregen. Geen push verkoop. Goede prijs voor mijn oude tv teruggekregen(ook daar gekocht 3 jaar geleden). Levering van tv ook prima geregeld. Kortom tot de volgende keer.

Pluspunten

• kennis
  • prijs
  • service

Bammens 11-12-2016 In de winkel gekocht

Deskundigheid ten top

Wij hebben speciaal voor PlatteTV gekozen vanwege goede referenties van anderen kopers. De winkel is mooi en ruim van opzet. Onze verkoper was erg vriendelijk en zeer deskundig mbt alle producten welke wij wilden horen en zien. Eigenlijk was hem niets te veel en nam hij alle tijd voor ons. Dankzij hem hebben wij een goede keuze kunnen maken en zijn wij erg tevreden. De installatie van de TV en soundbar was inderdaad gemakkelijk, precies zoals hij ook gezegd had. Bij een volgende koop ga ik zeer zeker naar deze winkel terug

Pluspunten

• Professionele opstelling tov elke mogelijke koper
  • Zeer deskundig en eerlijk in advies
  • Goede kennis van de producten

Jolanda 11-12-2016 Via de website gekocht

Fijne website

We hebben voor deze winkel gekozen omdat we een hele goeie prijs voor de tv betaalde. De verzending van de tv ging goed. De site vindt ik ook overzichtelijk.

Pluspunten

• snelle levertijd
  • gratis thuis bezorgd
  • de chatfunctie op de site vond ik erg fijn

Ron136 11-12-2016 In de winkel gekocht
Doesburg

Uitstekende persoonlijke service.

Afgelopen jaar meerdere aankopen (compleet Sonos systeem, televisie en klein witgoed) gedaan bij de vestiging in Doesburg. De persoonlijke service, klantvriendelijkheid en deskundigheid zijn mij positief opgevallen. Daarnaast heeft de winkel een prima concurrerende prijsstelling. Mocht een product niet op voorraad aanwezig zijn, wordt er moeite voor je gedaan om het product binnen maximaal twee werkdagen in de winkel aanwezig te hebben.

Pluspunten

• deskundigheid
  • persoonlijke service
  • klantvriendelijk

J.L. Blok 11-12-2016 In de winkel gekocht

Smart tv

Advies was helder. Op grond daarvan een betere keus gemaakt, meer toegesneden op onze specifieke situatie.

Pluspunten

• Advies toegesneden op specifieke situatie

Matenman 10-12-2016 In de winkel gekocht

Goede service en kennis

Goed en vriendelijk geholpen. Helaas kwam door een foutje de tv een dag te laat. Verder top service en kennis

Pluspunten

• Kennis & advies

Minpunten

• Levering was vertraagd

Henk 10-12-2016 Via de website gekocht

Gewoon goed

Goede advisering, goede productkennis en zeer goede communicatie. Levering volgens afspraak. Gewoon GOED

Pluspunten

• Snelle levering
  • Zeer goed advies
  • Goede afhandeling via internet

Matthijs 09-12-2016 Via de website gekocht

Platte TV is zo plat nog niet.....

Ik heb een bijzonder prettig en vlot chatcontact gehad met als uitkomst een op maat gemaakte levering van een apparaat (Soundbar), die overal in back-order stond, alleen niet bij Platte TV.nl
De medewerker had dit zeer snel geregeld en de volgende dag stond de soundbar voor mijn deur!
Chapeau voor deze organisatie. Ze zijn dus zo plat nog niet, maar wel goed gevuld met een gezonde dosis klantgerichtheid!!
Dus voor de eerstvolgende aankoop gewoon naar PlatteTV.nl

Pluspunten

• meedenken met de klant
  • zeer vlotte levering
  • Ze doen wat ze zeggen! Zeer betrouwbaar dus.

John 09-12-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Gekozen voor de specialist met ook een scherpe prijs

Na weken over het web te hebben gesurft om de juiste TV te kiezen, ben ik vervolgens gaan kijken waar ik de scherpste prijs kon krijgen want ik wist exact welke TV (Samsung) wat ik wilde kopen.

Uiteindelijk ben ik terecht gekomen bij PlatteTV.nl in Nijmegen, niet omdat zij de goedkoopste waren maar nadat ik telefonisch informeerde naar de beste prijs wist der verkoper (Aron) mij exact uit te leggen waarom ik toch maar eens langs moest komen in de winkel.
Eenmaal daar aangekomen was de keuze enorm en de uitleg perfect, met nog een beetje korting was ik uiteindelijk niet veel duurder uit dan bij de goedkoopste webshop maar heb nu wel het gevoel dat de service (indien nodig) perfect verzorgd zal zijn.

Pluspunten

• Zeer kundige verkopers met veel geduld
  • Ruime keuze en veelal op voorraad

Minpunten

• Niets kunnen ontdekken

Richard 09-12-2016 In de winkel gekocht

Sonos playbar

Via een vriend bij platte tv terechtgekomen. Duidelijke website goed overzichtelijk. Gemaild of ze het product op voorraad hadden en binnen een mum van tijd een reactie. Opgehaald in de winkel in Breda waar een enthousiaste medewerker ons vriendelijk geholpen heeft. De playbar werkt super

Pluspunten

• Snelle reactie op e-mail
  • Goede service
  • Enthousiaste medewerkers

Minpunten

• Te weinig winkels

Maarten 09-12-2016 Via de website gekocht

LG TV

Een tv besteld op de site die niet tussen de Black Friday Deals stond. Na het sturen van een mailtje kreeg ik een mooie scherpe prijs van PlatteTV.nl.
De mailing was erg duidelijk, vriendelijk en transparant. Na het akkoord van de offerte, de betaling gedaan en was de tv de dag erna al in huis!

Top service!

F Heineman 09-12-2016 In de winkel gekocht

Platte TV Nijmegen super winkel

Deze winkel heeft alleen maar pluspunten.
De locatie is goed, genoeg op voorraad en uitstekend personeel. Wij zijn geholpen door Aron en dat kon niet beter. Hij heeft ons perfect geholpen. Door zijn hulp hebben we veel meer gekocht dan gepland. We werden serieus genomen er werd meegedacht kortom de beste verkoper.

Pluspunten

• Goederen op voorraad
  • Komt afspraken na

Erick 09-12-2016 In de winkel gekocht

Installatie muursteun LG OLED 65 B6V

Alhoewel de (jonge) installateur een heel aardige jongen is ontbrak het hem helaas aan de benodigde vaardigheden om dit goed en snel af te hadelen. Ook het elektrisch materiaal liet te wensen over (boormagine). Hij wist niet wat een baco of een imbussleutel was en was niet in staat om pluggen en scroeven zodanig te plaatsen zonder dat dit problemen opleverde. Kortom, dit heeft mij naast het feit dat dit mij een halve werkdag aan begeleiding heeft gekost ook genoodzaakt veel eigen gereedschap ter beschikking te stellen. Het cijfer heeft betrekking op de installatie, niet op de winkel en de verkoop.

Helaas slechte ervaring 09-12-2016 Via de website gekocht

Drama

Op zondag 27 november 2016, om 18.04 uur, heb ik een 'deal' aangevraagd via 'whatsapp' voor de 'Harman Kardon HD COM 1716S'. Dit is een set van de Harman Kardon AVR 171S AV-receiver en de HKTS 16 speakerset.

De volgende dag kreeg ik een deal, waarbij ik aangaf dat met deze deal ik toch voor een andere site kies, waar deze goedkoper zou zijn. Even later kreeg ik een reactie via 'whatsapp' terug met een nieuwe deal waarmee ik akkoord ging. Tot dus ver was ik positief verrast.

Helaas begon het toen pas. De link voor de betaling kreeg ik pas de volgende dag, 29 november om 17.47 uur. Een 'vandaag besteld morgen in huis' zat er zeker niet in.

Pas donderdag, 1 december kreeg ik een e-mail waarbij ik te horen kreeg dat mijn bestelling verzonden was.

Op vrijdag 2 december kreeg ik mijn bestelling binnen. Althans dat dacht ik. Dit pakket bevatte alleen de speakers. Als dit pakket alles bevatte was het wat mij betreft helemaal niet zo erg geweest, maar ik was er nog niet vanaf. Ik zag via 'PostNL volgen' dat de zending uit twee pakketten bestond..

Op vrijdag 2 december, kreeg ik een e-mail van 'plattetv.nl' dat mijn bestelling was verzonden.

Op maandag 5 december zag ik via 'PostNL volgen' dat mijn bestelling was ontvangen en ondertekend, echter toen ik thuis kwam heb ik geen brief gekregen dat mijn pakket bij bijvoorbeeld de buren was bezorgd. Ik heb PostNL gebeld en te horen gekregen dat de barcode niet leesbaar was en het pakket retour naar plattetv.nl is gegaan. Ik heb daarna direct met plattetv.nl gebeld. Ik kreeg eerst te horen dat mijn pakket niet binnen was gekomen. Pas toen ik zei wie het pakket daar had ondertekend, zei de man aan de telefoon dat het pakket retour werd gestuurd. Dezelfde avond kreeg ik een e-mail dat mijn pakket was verstuurd en ik kreeg een 'PostNL volgen' code.

Op woensdag 7 december kreeg ik dan eindelijk, na 10 dagen na het eerste contact, mijn tweede pakket binnen. Ik keek op de doos en zag toen ook nog dat er stickers op zaten van 'Techdata' en meerdere lege documenthoezen geplakt aan de doos. De doos had veel deuken en gaten.

Heb ik nu ook nog eens een refurbished model ontvangen?!

Zou ik deze winkel aanbevelen? Laat me niet lachen.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Whatsapp SOMS snel beantwoord

Minpunten

• Slecht telefonische klantenservice
  • Whatsapp slecht bereikbaar
  • Slechte staat verpakking
  • Zeer langzame levering
  • Refurbished model ontvangen?!

Officiele reactie van PlatteTV.nl 09-12-2016

Goedemiddag Mike,

Ontzettend balen dat u zo ontevreden bent over uw bestelling bij PlatteTV.nl. Dat is uiteraard niet de bedoeling.

Inmiddels heb ik u ook even een mailtje toegezonden om samen met u uw bestelling naar tevredenheid af te ronden.

Uw bestelling is geplaatst rondom de Black Friday deals, door enorme onverwachte drukte was de reactiesnelheid en bereikbaarheid niet altijd even goed, nogmaals onze excuses hiervoor!

MATHIJS 09-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Top apparaat en uitstekende service!

Ik ging naar de winkel om de denon heos 7 te kopen, helaas was deze niet meer voorradig.
Omdat de medewerker mij niet wilde teleurstellen kreeg ik een hele goede aanbieding voor het nieuwe type de denon heos 7 HS2.
Ben erg te spreken over de service!

Pluspunten

• Prijs onderhandelbaar
  • Lekkere koffie
  • Klasse service
  • Personeel met verstand van zaken.

N.Boomstra 09-12-2016 Via de website gekocht

philips TV 65PUS8601

Na mij enige tijd te hebben georiënteerd zowel op internet als bij de vakhandel gekomen tot het besluit om genoemde tv aan te schaffen. Bij de aanschaf bleek dat ik bij "Platte TV" de beste prijs kon bedingen via de medewerker waarmee ik via de chat contact had. Zij hielp mij prettig met de bestelling en het verder afhandelen. Ook de nazorg werd prettig geregeld. Zo deze winkel zeker kunnen aanbevelen aan een ander.

Pluspunten

• zeer prettige medewerkers
  • Prima TV en beantwoord aan mijn verwachting. TOP!

M.Meijer, Zoetermeer. 09-12-2016 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijke en deskundige medewerkers

Via de live chat heb ik uitgebreid met medewerkers van Plattetv.nl gesproken. Het viel me op dat men op zeer technische vragen een deskundig antwoord gaf. Vaak vulde men de chats aan met links waar handige tips zijn te vinden. Aangezien ik nogal kritisch ben heb ik talloze vragen via de chat op Plattetv.nl afgevuurd. Maar steeds weer gaf men uitgebreid antwoord. Geweldige medewerkers! Oprecht geef ik een 10 aan Plattetv.nl

Pluspunten

• betrouwbare en uitgebreide informatie over de tv
  • uitgebreid gechat over het produkt

Marcel uit Lunteren 09-12-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Prijs, kwaliteit, service is prima!

Bij Platte tv wordt je vriendelijk en snel geholpen zowel via chat, mail als in de winkel. Ze geven je duidelijk en eerlijk advies.

De lopende actie op het inruilen van je oude tv is ook een plus punt. Ze bieden een realistische prijs waardoor je geen moeite hoeft te doen om hem via b.v. marktplaats te verkopen of hem af te voeren.

Pluspunten

• Zeer snelle reactie via mail en chat
  • Vriendelijk / behulpzaam personeel
  • Realistische inruile prijzen

Lout 08-12-2016 In de winkel gekocht

Vriendelijke service

Ik heb de winkel in Breda bezocht, ik kwam terug op een black-fryday aanbieding. Ondanks dat het door mij gewenste artikel weer een behoorlijk stukje duurder was geworden heb ik het nog kunnen meenemen voor een hele nette prijs plus nog eens een aanzienlijke korting op het aanvullende garantie pakket. Al met al ben ik nu in totaal zelfs voordeliger uit.
Verder werd ik heel vriendelijk en duidelijk geholpen wat mij ook wel een goed gevoel gaf voor de eventuele 'aftersales' .

Pluspunten

• Vriendelijken behulpzaam personeel
  • Nette verkoop prijzen
  • uitgebreid assortiment

Watertower 08-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, betalingskosten bij cash betaling.

Goede prijs gehad voor oude toestel, goede prijs gehad voor LG OLED 65".
Het enige dat mij bevreemd is dat er ineens op de faktuur een bedrag van €9,95 staat voor " betalingskosten", ik betaalde bij aflevering, wat overigens wel vreemd is, is dat de bezorger geen mobiel PIN apparaat heeft, maar gewoon alle cash bij zich draagt en dat in deze tijd.
Op een faktuur van meer dan 4000,00 vind ik de " betalingskosten" een beetje zielig overkomen, maar goed ....
Verder tevreden met bestelling, levering en installatie.

Pluspunten

• Onderhandelingsmogelijkheid.
  • Bedrag voor oude toestel.
  • Levertijd.
  • Vriendelijke bezorger, netjes op afgesproken tijd.

Minpunten

• Betalingskosten bij cash betaling bij aflevering.

Frans 08-12-2016 Via de website gekocht

audio/video

Platte TV komt tijdige toezending niet (altijd) na en dat is jammer. De advertentie vermeldt: voor 18:00 besteld, morgen in huis. Gaat in mijn geval al niet op en kan nog wel twee dagen langer duren.

Minpunten

• nakoming beloofde levering

joop martens 08-12-2016 In de winkel gekocht
nijmegen

aankoop Samsung tv

Goede aanbiedingen ook via de site te vinden. Goed geholpen en perfect uitleg gekregen over aanschaf nieuwe tv. Erg tevreden ook de winkel is mooi en overzichtelijk, bedankt voor jullie hulp wij zijn erg tevreden over jullie ingormatie en bezorging.

Pluspunten

• groot assortiment
  • goede bediening
  • gunstig gelegen

Renard 08-12-2016 In de winkel gekocht

Hallo Plattetv.nl!!

Geweldig!! Na een wekenlange zoektocht kwam ik uit bij Plattetv.nl. De prijzen zijn in tegenstelling tot andere winkels vrij laag en soms kan er nog wat vanaf ook ;) Na uitgelegd te hebben waar ik de tv voor ging gebruiken, om te gamen, werd mij een tv aangemeten. Ze smeren je hier niet iets aan wat je niet nodig hebt zoals elders. Ik stel de eerlijkheid van Plattetv.nl erg op prijs!!

e. vet 08-12-2016 Via de website gekocht

top

Kreeg adres van jullie van mijn zoon die een paar dagen geleden bij platte tv een tv heeft gekocht. was tevreden over jullie.
mijn ervaring: Gisteravond heb ik ook een tv bij jullie gekocht. volgende dag nog even naar de bestelling gekeken en zag tot mijn schrik dat ik een verkeerd type had besteld. direct gebeld. werd super snel opgelost en nieuwe tv is onderweg. KLASSE

Pluspunten

• klantenservice aan de telefoon. geen wachtlijst
  • snel en goed geholpen

Smakman 08-12-2016 In de winkel gekocht

Doen wat je zegt

complete shop met bijzonder vriendelijk personeel, Veel keuze mogelijkheden. Geen opdringerig personeel, is ook wel prettig.

Bob 08-12-2016 Via de website gekocht

Afspraak is Afspraak!

Wel spannend om een PlatteTV, via het internet aan te schaffen.
Na wat speurwerk kwamen wij uit bij PlatteTV.nl. Wat een fantastische ervaring is dit voor ons geweest.

Zeer scherpe prijs, snelle levertijd en alles volgens hetgeen we hebben afgesproken geleverd.

Dus dikke pluim

Pluspunten

• Scherp geprijst
  • Snelle levertijd
  • Afspraken zijn allemaal nagekomen

Rens 08-12-2016

Snelle levering, beste prijs!

De site is makkelijk opgebouwd en geeft veel extra info over de tv's. Dat en de prijs hebben er voor gezorgd dat ik voor plattetv heb gekozen. Het idee dat in breda een winkel is waar ik met vragen naartoe zou kunnen is erg fijn.

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• Nvt

P. Braam 07-12-2016 In de winkel gekocht

Vriendelijke en snelle service

Goede mogelijkheid tot online aankopen maar ook fysiek in de winkel. Dus niet direct alleen een web shop. Mij maakt dit tot een betrouwbare winkel waar je met gerust hart iets kan kopen. Geen problemen gehad met levering of artikel dus hoe achteraf service is kan ik niet beoordelen.

Pluspunten

• Online chat
  • snelle informatie over het te bestellen artikel

Rob.Louwaars 07-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Klantvriendelijk kundige medewerkers helpen de klant

Klantvriendelijk en kundige medewerkers helpen je als klant bij iedere vraag die je hebt. Geven de service die je verwacht en dat is een luisterend oor in een ongedwongen zweer en nemen de tijd voor je.

Pluspunten

• luisterend oor en de tijd voor je nemen
  • Kennis hebben waarover ze vertellen

Minpunten

• wachten niet even gewezen worden naar de koffie

Wim 07-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik nam via de chat kontakt op met Platte TV en verzocht inlichtingen omtrent de aankoop van een UHD televisie. Vervolgens onderhandeld over de prijs. Er werd door de medewerker een heel leuk aanbod gedaan, waar wij meteen op in zijn gegaan. Daarna alles administratief in orde gemaakt en werd vervolgens de televisie 2 dagen daarna al prima afgeleverd. TOP

Pluspunten

• Onderhandelingsruimte over prijs
  • Vriendelijk te woord gestaan
  • Duidelijke berichtgeving via de e-mail
  • Duidelijke berichtgeving over de levering

Erik vB 07-12-2016 Via de website gekocht

Plattetv.nl. nl

Plattetv.nl eerlijk en betrouwbaar!
Goed advies
Vriendelijk
Nemen alle tijd voor je en weten ook echt waar ze over praten.

Snelle levering. Echt top!!

Pluspunten

• Goed advies
  • Klantvriendelijk

Stephanie 06-12-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Ruime keuze, goede service

Ik zocht een tv en kwam uit bij het filiaal in Doetinchem. Werd netjes ontvangen en werd gevraagd naar mijn wensen. Ik beschikte al over enige informatie en deze werden aangevuld waardoor er meer duidelijkheid werd gecreëerd. Naar vele vergelijkingen en voorkeur ben ik een tevreden klant die nu beschikt over een mooie Sony tv.

Pluspunten

• Goede service
  • Groot assortiment
  • Vriendelijk personeel

Peter 06-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht.

LG OLED

Ruime openingstijden, deskundig advies, TV op voorraad. Prima zo. Ik was gecharmeerd van de website en ben daarom naar de winkel gegaan om de TV life te zien en te horen. Werd direct opgevangen met koffie en er werd goed ingegaan op mijn vragen. Daarbij vind ik het onderhoudspakket een uitstekende toevoeging omdat er bij 30% van de UHD tv's problemen kunnen ontstaan met de pixels.

Pluspunten

• Deskundig personeel.
  • Goede prijs.

Joost 06-12-2016 Via de website gekocht

Fijne ervaring

Fijne eraring bij PlatteTV.nl gehad. Kon tijdens Black Friday een eigen deal maken voor de LG55UH850 en daarmee 350 euro bespaart terwijl hij nergens in de aanbieding was tijdens Black Friday. Service prima via de chat en ze nemen ruim de tijd voor je om alle wensen en mogelijkheden te bespreken. TV is snel geleverd en geniet er met volle tuigen van.

Pluspunten

• Goede en persoonlijke service
  • Deal op maat kunnen maken
  • Snelle levering
  • Prima website, waaronder chatfunctie

Minpunten

• Ik heb er geen op het moment

Benno 06-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte advisering en service

Goede ondersteuning bij het maken van de juiste keus. Correcte en snelle reacties op email vragen. Helder bestelproces en keurige levering. En de prijs is top. Een aanrader.

• Klantservice
  • Levering

HvP 06-12-2016 Via de website gekocht

Jammer dat de belofte niet wordt nagekomen

Vroeg in de ochtend een bestelling geplaatst voor een Sony TV met de leverdatum op dezelfde dag, geweldige optie! Om deze reden werd platteTV.nl gekozen ipv Mediamarkt. Dit aan de familie doorgegeven en vol verwachting zaten we te wachten. Na de middag nog geen verzendmelding ontvangen en gebeld. Er werd aangegeven dat er iets niet goed in administratie was gegaan en dat dit werd opgelost. Vervolgens werd aangegeven dat de bestelling niet meer op deze dag werd geleverd. Los van dat de familie teleurgesteld was, betekende een levering op de volgende dag het verzetten alle afspraken.

TV is de volgende dag geleverd waarna niets meer van plattetv.nl te hebben gehoord. Wat een slechte service, erg jammer.

Volgende keer gewoon bij mediamarkt bestellen. Die komen misschien een dag later, maar komen wel en als het fout gaat, lossen ze het op.

Pluspunten

• prima keuze in tv's

Minpunten

• slechte service
  • levering wordt verzet zonder melding

Officiele reactie van PlatteTV.nl 06-12-2016

Beste heer/mevrouw HvP,

Vervelend om te vernemen dat U deze ervaring met ons heeft en eerlijk gezegd herkennen wij ons ook niet in de situatie die U schetst. Doorgaans zijn wij toch de winkel die zijn afspraken na komt en wanneer dat om welke reden dan ook, niet lukt het op de juiste manier met U oplost.

Zou U zo vriendelijk willen zijn Uw order gegevens door te mailen naar orderdesk@plattetv.nl, zodat wij kunnen na kijken waar het in deze mis is gegaan en wij er voor kunnen zorgen dat dit in het vervolg niet meer voorkomt

Uiteindelijk is het voor ons het belangrijkste dat U als klant tevreden bent!

We vernemen graag van U.

Bassie1970 06-12-2016

Goede duidelijke winkel en de communicatie is echt super

Super en snellecommunicatie.
Waren zeer vriendelijk en wisten er erg veel van.
Goed gemotiveerde verkopers, zeer enthousiast.

Pluspunten

• Communicate super/ snelle reactie
  • Weten wat ze verkopen
  • Vriendelijk personeel

Pascal Roos 06-12-2016 In de winkel gekocht

Sony 65XD9305

Hulde aan de verkopers van PlatteTV. Super behulpzaam en zeer correct. Weten veel van de producten af en weten iedere vraag te beantwoorden. Geen minpuntje te verzinnen. En super blij met mijn keuze voor de Sony 65XD9305. Bedankt PlatteTV! ga het zeker aanraden bij iedereeen :)

Michael de Rotterdammert 06-12-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Bedankt Ronald voor je goede advies.

Ik ben via internet op de site gekomen van Plattetv. Meteen gebeld ivm de scherpe prijzen. Ik kreeg X aan de telefoon en die gaf mij zeer waardevol advies en een fikse korting. De televisie meteen opgehaald, op de achterbank geladen en weer onderweg terug naar huis. Prachtige tv. Twee dagen later X opgebeld voor een muurbeugel. Ik kreeg wederom weer een korting op de beugel en binnen een dag werd deze thuisbezorgd. Volgende maand heb ik nog een muurbeugel nodig, dus dan weet ik wel wie ik ga bellen.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijzen
  • Goede adviezen

Bert lengers 06-12-2016 Via de website gekocht

Beoordeling Platte TV

Goede website. Goede prijzen op blackfriday. Keurige aflevering op de afgesproken dag ondanks Sinterklaasdrukte!

Minpunten

• Status na betaling werd niet bijgehouden.

Aad 06-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik wilde op het laatste moment nog profiteren van de black Friday korting bij de aankoop van mijn Sonos 5.1. Dankzij het snelle mee schakelen van de medewerkers van PlatteTV.nl is dit gelukt. Snelle levering, ook de nalevering van de sub die niet op voorraad was.

Pluspunten

• Service