PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6699 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Michel Timmermans 19-08-2017 Via de website gekocht

Erg goede service!

Erg uitgebreide keuze aan tv-toestellen en accessoires; duidelijke website met uitgebreide informatie; in de winkel (Utrecht) idem en erg vriendelijk personeel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul Stive 19-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

Veel voorradig en perfecte service. Echt een aanrader.

Als je in de shop binnenkomt valt je op dat maast een breed assortiment aan audio- en videoapparatuur ook een uitgebreid assortiment BBQ's en buitenkeukens worden aangeboden. De TV's zijn per merk ingedeeld en zijn te zien in vele soorten en maten. Achterin de winkel is een gezellige bar voor een perfect kopje koffie. Het gedempte licht zorgt voor een aangename sfeer en straal de rust uit die voor een doordachte keuze onontbeerlijk is. Professioneel en vriendelijk personeel kan indien gewenst alle nodige technische informatie verstrekken. Gelukkig wordt de klant met rust gelaten. Dus geen opdringerige verkopers. Ga zo door en veel succes.

Alan L 19-08-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service, inruil mogelijk

Via de chat een redelijke prijs voor mijn oude TV gekregen. Je weet gelijk waar je aan toe bent. Aardige installateurs welke netjes opruimen als ze klaar zijn.

Marianne Janssen 19-08-2017 Via de website gekocht

Service is top!

Geweldige shop met goed contact als je vragen hebt super!
Goed bereikbaar zowel via de mail als chat of telefonisch .

Martin 19-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

heldere uitleg, geen opdringerig verkoopgedrag

Via kieskeurig.nl bij platteTV.nl terechtgekomen. duidelijke website. Na bezoeken website naar de winkel gereden, omdat deze vlakbij is. Ruim aanbod, duidelijk, helder en ongedwongen verkoper.

Prima service 19-08-2017 In de winkel gekocht

Zeer goed geholpen

Prima winkel en zeer nette service.
De winkel in breda geeft een duidelijk beeld tussen alle verschillende merken.

Johan 19-08-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Goede en eerlijke duidelijke service

We kwamen voor het eerst bij de shop van Platte tv, ons al eerder in de website verdiept, maar dat er zo`n mooie overzichtelijke shop achterzat was een verassing.
Er kwam een vriendelijke medewerker op ons af die duidelijk en zeker niet opdringerig was.
Het was een jonge knaap maar die wel wist waar hij mee bezig was.
Hij straalde vertrouwen uit en gaf een eerlijk gevoel.
Zeker een shop om weer een keer naartoe te gaan en ook te adviseren.

Steve 19-08-2017 Via de website gekocht

Sommige personeels leden ondeskundig

er werd een verkeerd artiekel geleverd waardoor ik heb proberen het juiste artikel thuis gestuurd te krijgen , dit heeft echter 2 uur gekost op de chat door naar mijn menig ondeskundig onervaren personeel lid, gelijk aangegeven wat de bedoeling was maar ik werd tegengesproken maar na 2 uur kwam het er op neer dat ik wel nodig had wat ik al bij de eerste minuut aangaf .Toen werd ik als klant aangeduid als de rede waarom het zolang duurde omdat ik niet duidelijk was ! hierdoor een negatief gevoel bij deze shop.
Verder goede prijzen .

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van PlatteTV.nl 21-08-2017

Beste Steve,

Wat ontzettend spijtig om te vernemen dat u niet het artikel geleverd heeft gekregen dat u besteld heeft, daar is dan zeker iets mis gegaan!

Zou u mij wellicht even uw ordergegevens willen toesturen via orderdesk@plattetv.nl? Ik zoek graag uit wat er fout is gegaan zodat we dit een volgende keer kunnen voorkomen.

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Doet tijdelijk aan , pop-up 19-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Eerlijke verkopers en een goede uitleg

Ik ben in de winkel in utrecht geweest om een oled tv te bekijken een medewerker (Danny ) heeft mij alles goed uitgelegd en mij ook geadviseerd om geen 65 inch te nemen omdat mij kamer daar te smal voor was terwijl hij veel duurder was . Dus hij meer kon verkopen . Dus toch de 55 inch genomen en omdat hij toch goedkoper was nu nog maar een soundbar en nog wat dingetjes erbij gekocht . Ik blij en hij toch weer wat verkocht . Gewoon netjes behandeld

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Vandriel 19-08-2017 Via de website gekocht

Super service en nog betere prijs!!

Best vaak informatie gevraagd om dat het toch een flinke investering was en iedere keer weer netjes geholpen. Nergens druk gevoeld. Kundig personeel. Zeer goede service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

CR 19-08-2017 Via de website gekocht

Prima service !

M'n eerste kennismaking met jullie was super. Had op m'n email met een vraag heel snel een reactie. De chatsessie met X die daar op volgde ging supersnel, klantvriendelijk en al even snel hadden we een zomerdeal !
Kortom, een behandeling die je als klant graag ziet.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerwin de Vries 19-08-2017 Via de website gekocht

One time right! (In een keer goed!)

Via de mail een deal aangevraagd. Goede en snelle communicatie! In de winkel in Utrecht afgehaald. Thuis aangekomen en direct zonder problemen aangesloten. Dus van deal naar play in een keer goed. (Foutloos proces, one time right!).

R. Freriks 19-08-2017 Via de website gekocht

Prima service, uitstekend geholpen

Op zoek naar een nieuwe UHD tv en via internet bij plattetv.nl uitgekomen. Uitstekend geholpen via de chatservice en zo de juiste keuze qua tv gemaakt. Na de bestelling de tv netjes de volgende dag thuisbezorgd. Uitermate tevreden met de tv.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Bert 18-08-2017 Via de website gekocht

Deskundig advies en goede prijs!

Tijdens de internet chat weer wijzer geworden. Naast de prima prijs uiterst behulpzaam. Tevens heeft de verkoper nog extra nuttige aanbevelingen gedaan.

Paul 18-08-2017 In de winkel gekocht

Top service

In eerste instantie via de website uitgezocht wat ik wilde hebben. Goed geholpen door de helpdesk. Nadien in de winkel mijn keuze laten bepalen door de beleving en toelichting van de verkoper. Wel erg warm in de winkel. De merken en kwaliteit van de apparatuur (en het personeel) vragen eigenlijk voor een betere klimaatbeheersing en uitstraling van de shop. (Utrecht)

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan Kuik 18-08-2017 Via de website gekocht

Super Service!!

Uw bedrijf werd mij aanbevolen door een collega.
En inderdaad, niets teveel gezegd wat een super zaak.
Er was e.e.a. fout gegaan, werd door U perfect opgelost, en ik kan nu genieten van mijn nieuwe tv, en dat voor een super prijs.

Ron 18-08-2017 Via de website gekocht

Enorm klantvriendelijk

Vorige week hier mijn Oled tv gekocht ( online ) en vanaf het eerste moment enorm veel waardering voor de klantvriendelijkheid van deze mensen. Op iedere vraag die je stelt, krijg je binnen een uur antwoord.
Ook de bezorger ( in mijn geval Martijn ) is een topper en zeer klantvriendelijk.
Ik adviseer mijn familie en vrienden , mochten ze een tv nodig hebben, om deze hier te kopen.

Marroos 18-08-2017 In de winkel gekocht

Geduldig en klantvriendelijk

Ze nemen echt de tijd voor je en zijn heel klantvriendelijk. Doen veel moeite om het juiste product te vinden.

Stefan Vetjens 18-08-2017 Via de website gekocht

Top service!

PlatteTV.nl heeft topservice geleverd door een gloednieuw tv model aan te bieden als alternatief (zonder bijbetaling) voor een model wat als buitenkansje werd aangeboden. Hiervoor werd duidelijk met mail en telefonisch gecommuniceerd over de mogelijkheden.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

JB 18-08-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen.

Ik kwam hier een tv kopen die op de website van 1200 naar 800 was afgeprijsd. Echter, was deze tv al uitverkocht terwijl op de website stond dat hij nog beschikbaar was en daarnaast kon de televisie ook niet meer geleverd worden. De verkoper kwam mij hierdoor tegemoet met het nieuwe model van de televisie aan te bieden met een flinke korting, dus ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hoang Tran 18-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede, vriendelijke en snelle service.

We gingen naar de shop om de Samsung UE55KS7000 in het echt te zien.

Op dat moment was het een beetje druk en moesten wij zo´n 10 minuten wachten op een medewerker. Daarna ging alles wel snel en konden wij vrij gemakkelijk onze keuze maken en de bestelling plaatsen.

De winkel in Utrecht is relatief klein, maar met genoeg televisies!

Mike 18-08-2017 In de winkel gekocht

Top service!

Online chat was snel en heel behulpzaam, vervolgens in de winkel afgesproken en daar dacht men goed mee. Bovendien scherpe prijzen. Erg klantgericht en dat is wat deze winkel onderscheidt van vele concurrenten.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Roland 18-08-2017 In de winkel gekocht

Juiste koopbeslissing

Ik ben al een tijdje op zoek naar een Samsung TV van het type 4K. Daarom nog maar eens spontaan binnengelopen afgelopen week in de Nijmeegse vestiging. Dan komt er natuurlijk zo'n verkoper op je af (met de beste verkoopbedoelingen), maar gaandeweg het gesprek begin ik overtuigd te raken van de kwaliteit van de TV en 'hik' ik natuurlijk nog wat tegen de prijs aan. Maar waarom zou ik nu nee zeggen? Ik ben immers al langer met deze koop bezig en dankzij de deskundige en overtuigende verkoper neem ik de beslissing. Het wordt de Samsung UE55KS7000.
Inmiddels is via de mail de leveringsafspraak gemaakt en kom ik tot de conclusie: een goede koop gedaan bij een klantgericht bedrijf. Platte TV een dikke negen!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Martin de Leeuw 18-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

Uitstekende service met goed advies

Voor het eerste een Tv gekocht bij deze firma. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit zo leuk ben geholpen als bij plattetv.nl
De naam klinkt misschien plat, maar dat is deze onderneming zeer zeker niet.

Mijn keuze is gevallen op de LG 55UH850V. Na het lezen van wat reviews uitgekomen bij plattetv.nl
Zei boden hem voor dezelfde prijs aan als alle internetreuzen en de MM.
Ik had nog een Samsung LE32S81BX/XEC staan die ik hierbij heb ingeleverd.

Via de live chat kreeg ik snel een reactie op mijn vraag. Er wordt meteen gecheckt of het model wat je wilt op voorraad is en er volgt een aanbod voor inruiling.
Allemaal erg snel en duidelijk. Er werden mij verschillende mogelijkheden aangeboden om het af te handelen. Uit eindelijk gekozen om de tv zelf af te gaan halen in Breda.

Binnen een uur liep ik naar buiten met mijn nieuwe tv.
Erg leuke jongens daar in de winkel die naast kennis ook nog echt passie tonen voor beeld en geluid.

Ik heb meerdere tv's gekocht bij MM, BOL, plasmadiscounter en bcc maar ga voor de service & prijs voortaan liever hier heen.
Vanwege de leuke persoonlijke en duidelijk benadering ook besloten meteen een Vogel beugel hier bij te nemen.

Al met al zeer tevreden. Ik kom hier zeker terug voor mijn soundbar !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Niels 18-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Grandioze service & afhandeling!

Ik bestelde op donderdag 17 aug een tv via de website welke zeer scherp geprijsd was omdat dit een uitlopend model bleek te zijn. Helaas werd ik na een uur opgebeld door een werknemer van de vestiging in Utrecht met het bericht dat het door mij gekozen model uitverkocht was. Zeer spijtig om te horen. Echter, werd mij direct daarna een ongelofelijk scherpe aanbieding gefaan ter compensatie van het vergelijkbare model uit 2017! Vervolgens ben ik in de winkel nog zeer goed geinformeerd door dezelfde werknemer, en ben ik uiteindelijk met een prachtige nieuwe tv de deur uit gelopen zonder dat ik honderden euro's meer heb moeten betalen. Kortom, TOP GEREGELD!!

Teut 17-08-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Goede tv uitgekozen na hulp van de service. Had daarna nog problemen met het installeren maar opgebeld naar de winkel wn ook toen goed geholpen.

Clair 17-08-2017 Via de website gekocht

een beetje geduld, maar dan heb je ook iets

Vriendelijk geadviseerd door Eda wat resulteerde in de aanschaf van een Oled LG. Vanwege de installatie service moesten we een weekje geduld hebben, maar dat weekje was de moeite waard. Uitstekende installatie door Martijn, die duidelijk verstand van zaken heeft. Nu genieten van een prachtig beeld!

Erna 17-08-2017 Via de website gekocht

Prima geholpen

Ik wist nog niet goed welke tv ik zou moeten kopen. Diverse vragen gesteld via de mail en ik kreeg bijna direct antwoord. Zo ben ik tot deze aankoop gekomen. Ook vragen over de muurbeugel werden meteen beantwoord. Heel fijn geholpen.
Nu hangt de mooie Samsung televisie te pronken aan de muur!

RJ 17-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed geholpen en goed serviceplan

Prima en tijdig geholpen door Ronald, goed advies gekregen bij mijn aanschaf en uiteindelijk ook een goede prijs. Met name het serviceplan ben ik erg blij mee.
De volgende tv haal ik zeker bij plattetv.nl

Sheila 17-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Goedkoopste prijs en daar bovenop nog een mooie inruilprijs voor onze oude tv.
Dus al met al een zeer mooie deal en zeer kundige en aardige medewerkers!!

Jenny 17-08-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Klantvriendelijk personeel en uitstekende service.

Voor elke portemonnee de juiste tv. Klantvriendelijk personeel en geweldig goede service. Gegarandeerde kwaliteit !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Stefan 16-08-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede demonstratie van Sonos!

Goede en prettige uitleg gehad in de winkel van het Sonos systeem en direct aangeschaft. Deskundig personeel met geduld en aandacht voor de klant. Ik ben zeer tevreden over deze winkel.

G v Dijk 16-08-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

Goede duidelijke no nonsens informatie

Goede prijs/kwaliteit/service/informatie combinatie.
TV niet meteen leverbaar, waarbij snel gezocht werd naar een goed alternatief.
Kwaliteit nog iets beter, waar ik nu met plezier naar luister en kijk

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

rleen 16-08-2017 Via de website gekocht

Goede deal,super snellen service,

Goede shop, prettig contact gehad via de mail. Nadat de deal gemaakt liep alles super goed, volgende dag in huis . Als nazorg krijg je nog een special telefoon nummer voor als er iets is, ik moet zeggen top geregeld en heel blij mee.

A. Jansen Rotterdam 16-08-2017 Via de website gekocht

Goed contact bij bestellen

Bij het bestellen van de tv keurig contact gehad. Maar toen ik daarna ook nog een andere av recieven wou aanschaffen met gebruik van de inruil actie en nu heb ikn iet de minste receiver om in te ruilen zelfs de doos is nog in mijn bezit, kreeg ik te horen dat de receiver die ik wou kopen al zo laag in prijs was dat ik mijn receiver niet in kon ruilen , maak dan geen reclame met de mogelijkheid om in te ruilen dan kom je niet echt geloofwaardig over tot zover niet echt tevreden

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice

Dave 16-08-2017 Via de website gekocht

Handig buitenkansje na wat speurwerk op internet

Snelle levering en mooie prijs uit de buitenkansjes hoek.
Snelle beantwoording van vragen via chat.
Goed op de hoogte gehouden qua levering, product zonder gebruiksporen en netjes opnieuw ingepakt.

Nicholas 16-08-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Inruilactie top! Nieuwe tv helemaal top!

Op dit moment was er de mogelijkheid om je oude tv in te ruilen hier heb ik dan ook gebruik van gemaakt. Na een offerte te hebben ontvangen op de chat heb ik contact gehad met de winkel in Nijmegen. Ik wilde er zeker van zijn dat ik niet voor niks naar de winkel kwam, keurig geholpen aan de telefoon en er was nog een exemplaar op voorraad.

Vervolgens oude tv netjes ingepakt en naar de winkel in Nijmegen gereden. Ik had de keuze eigenlijk al gemaakt, maar door een miscommunicatie in de winkel waren andere mensen ook geïnteresseerd in het model dat ik graag wilde hebben. Aangezien er nog maar 1 exemplaar aanwezig was, was het een beetje stoeien wie hem mee naar huis kon nemen.

Uiteindelijk met medewerker afgesproken dat ik best naar een ander model zou willen kijken mits we natuurlijk op de juist prijs uit kunnen komen. Naar wat vergelijken en overleg toch besloten een nieuwer model mee te nemen met daarbij de juiste prijs.

Er werd gekeken naar een oplossing met daarbij de juiste verwachting!

Kan niet anders zeggen! Topservice!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

D. den Hoed 16-08-2017 In de winkel gekocht
Breda

Heel goede service , prima uitleg en klantvriendelijkheid

Shop gekozen vanwege goede score en scherpe prijsstelling .
Ruime sortering en deskundige en geduldige ! uitleg van apparatuur , waarvoor we belangstelling hadden .
Na het bezoek van de winkel nog op een nette manier telefonisch contact os we onze keuze al gemaakt hadden .

P.W.Nulens 16-08-2017 In de winkel gekocht

Aanrader

Klantvriendelijke ontvangst, gedegen technisch antwoord op onze vragen en hulp/suggesties bij specifieke opgeworpen mogelijke problemen (ophanging toestel). Een oprechte appreciatie voor onze gesprekspartner Jimmy. Platte TV is voor ons zeker een aanrader

martijn 16-08-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Utrecht

Prachtige winkel, goede service

Alles staat opgesteld zoals thuis en bijna alles is te beluisteren of te bekijken.
Was eerst wezen kijken en daarna mijn bestelling telefonisch gedaan en bij allebei was de service meer dan goed.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Robert 16-08-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Goed en professioneel geholpen. Weet waar ze het over hebben. En een zeer ruim assortiment. Springen goed in op de markt.

Ruby 16-08-2017 In de winkel gekocht

Prettig geholpen

Prettig geholpen, totaal niet drammerig. Kreeg zelfs de tijd om nog even bij de concurrent te gaan kijken. Fijne service.

Jolo17 16-08-2017 Via de website gekocht

Leuke zomerdeals - korte lijnen en kennis van zaken

Prettig dat op internet gekeken kan worden wat er te koop is, bestelling te plaatsen, en dat die daarna bij de winkel opgehaald kan worden, met nog wat extra uitleg.
Vrijdagochtend info ingewonnen via de site, leuke zomerdeal aangeboden gekregen, en 's middags al op kunnen halen in de mooi opgezette winkel in Doetinchem. Prettige formule!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

hannah 16-08-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service, vlotte levering

Een echte zomerdeal zat er niet in; het door mij gekozen product was al het scherpst geprijsd. Wél ontving ik als extra een gratis goede HDMI kabel. Prima service dus, binnen 24 uur geleverd en we zijn heel blij met onze Samsung TV.

Peter 16-08-2017 Via de website gekocht

Bestelt in NL geleverd in B op vakantie adres. Ideaal

Goed Geholpen via chat, eenvoudig bestelt in NL met afleveradres in België. Helemaal goed. Levering subliem.

Fred 16-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Mooie website. Overzichtelijk en makkelijk te zoeken. Bestellen en betalen ging eenvoudig. Snelle levering.

Een tevreden klant 16-08-2017 Via de website gekocht

Makkelijk, snelle levering en goede prijs!

Makkelijk apparatuur vergelijken en na keuze simpel te bestellen. In mijn geval heb ik meerdere apparaten besteld en ondanks dat de prijzen al scherp waren kon ik evengoed nog een deal sluiten. het sluiten van de deal ging heel makkelijk per mail en vooral ook heel snel. Na het bestellen kan een snelle levering afgesproken worden en ook op zaterdags. Op de dag van levering wordt je geïnformeerd waar de bestelling is en wanneer de bestelling ook daadwerkelijk voor de deur wordt afgeleverd.

Rolf 15-08-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en goede persoonlijke aanbieding.

Persoonlijk en prettig mailcontact met vast persoon, ook op zondag. Goed en op tijd bezorgt. Kortom zeer tevreden.

Misdin 15-08-2017 Via de website gekocht

Netjes geregeld

We wilden een "goedkope" maar wel goede tv voor onze zoon kopen en bij jullie een mooie gevonden.
Kreeg er ook nog een mooie HDMI kabel bij en ook bezorgen geen problemen.
Netjes via de mail een track & trace gekregen die ook nog eens bleek te kloppen haha.

leslie 15-08-2017 Via de website gekocht

Goed advies

Goede vakkennis van verkopers. Eerlijk advies over prijskwaliteits verhouding en niet alleen gebaseerd op het verkopen van duurste product