PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5805 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Peter van Dongen 05-12-2016 Via de website gekocht

Playseat Challenge

Bij PlatteTV.nl Playseat Challenge besteld, en de optie gekozen om hem in de vestiging Breda op te halen. Volgende dag werd ik netjes gebeld dat deze klaar lag om op te halen. Ook de prijs was top. Heb hem nergens anders goedkoper kunnen vinden. PlatteTV is echt een aanrader!!

Frank 04-12-2016 In de winkel gekocht
utrecht

ik ben een zeer tevreden klant

Ik ben via de website bij deze shop gekomen. Belangrijkste punt om voor plattetv te kiezen is dat ze mijn oude werkende tv wilde inruilen en mij er een hele goede prijs voor gaven, Prettig is ook de goed werkende chatfunctie op de site. De winkel is gelegen in Utrecht op de woonboulevard op de eerste verdieping. De winkel is goed bereikbaar en ziet er echt heel mooi uit, heeft een ruim assortiment en het personeel is attent en heeft verstand van zaken. Zeer attent was dat men mijn televisie zelfs helemaal in mijn auto tilde. Ik ben echt hee erg tevreden met plattetv en kan ze zeer zeker aanbevelen. Ze maken het waar. De TV overigens is geweldig mooi. Ben ik erg blij mee. Kortom: ik ben een tevreden klant!

Pluspunten

• goede bereikbaarheid
  • goede site
  • goede servive
  • vakbekwame medewerkers
  • ruim assortiment

Minpunten

• chatfunctie van site is soms wat druk belast
  • winkel ligt op eerste etage

GJ 04-12-2016 In de winkel gekocht

Topwinkel met topservice!

Nieuwe TV nodig? Kies gerust voor PLATTETV.NL. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n goede ervaring gehad als vandaag. Voldoende parkeerruimte, relaxte winkel en vooral oog voor de klant zonder verkoopdrang en een verschrikkelijk goede kennis van zaken van de verkoper. Van te voren een en ander opgezocht op diverse sites, diverse winkels bezocht en de tv uiteindelijk gekocht bij deze topwinkel! Ik ben niet zo snel onder de indruk, maar dat is na vandaag wel anders!

Pluspunten

• Klant centraal (luisteren en er ook iets mee doen)
  • Kennis van de verkoper
  • Keurige en rustig ingerichte winkel

HenryZ8 04-12-2016 In de winkel gekocht

Samsung

Overzichtelijke website, prima sorteer mogelijkheid. Telefonisch een goed advies gekregen t.a.v. alternatief betere modellen.

Pluspunten

• Goed advies
  • Goed geholpen
  • Vakkundig personeel

Robert 04-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Beloftes worden waargemaakt: Kwaliteit en prima service

Breed assortiment online en in de winkel. Online + telefonisch keuze bepaald en aanbieding ontvangen. In de winkel middels uitvoerige demonstraties bevestiging in de keuze gekregen. Goed onderbouwd advies, vriendelijke en persoonlijke service.

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Uitstekend advies
  • Prima kwaliteit / prijs verhouding

Fam. Tiland 04-12-2016 In de winkel gekocht

Tevreden klant!

Ik heb voor PlatteTV gekozen omdat ik naast mijn oriëntatie op internet voor een nieuwe TV bij PlatteTV alle door mij gekozen modellen in hun mooie showroom in Utrecht daadwerkelijk kon zien en uitproberen.
De noodzakelijke informatie bij je keuze werd uitvoerig en zeer deskundig gegeven door medewerkers die alle tijd daarvoor namen.
Ik kreeg daardoor een goede en degelijke indruk van PlatteTV en heb daarom ook daadwerkelijk voor hen gekozen om mijn nieuwe TV bij hen te kopen.

Pluspunten

• Showroom met meer merken om goed te kunnen kiezen
  • vriendelijke medewerkers die echt helpen
  • deskundig advies om goed te kunnen vergelijken
  • goede service

Minpunten

• tot nog toe geen minpunten kunnen ontdekken

Ronald 04-12-2016 Via de website gekocht

Lg oled 55c6v

Zeer goed geholpen! Duidelijke uitleg! Ze zijn zeer goed op de hoogte van de producten en zelfs van de technieken! De jongens zijn vriendelijk, behulpzaam en niet pushend.! Zeer aan te raden hier te komen kijken!

Pluspunten

• Scherm is prachtig!!
  • Makkelijk en erg snel menu van de smartversie
  • Verschillende beeldmodus makkelijk in te stellen!
  • Zwart = zwart!! Prachtig in donkere kamer!!!

Minpunten

• Geluid is niet alles voor een tv van 2500 euro
  • In de winkel is het beeld 4K dat is ziggo niet

Dennis 04-12-2016 In de winkel gekocht

Mijn nieuwe tv

Deze winkel heeft heel veel verschillende merken en modellen. Ben ook zeer goed geholpen door verschillende medewerkers. Die weten waar ze over praten.

Pluspunten

• Veel modellen en merken

Thijs ten Hagen 04-12-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Prima service en advies!

Ik zal er niet omheen draaien, mijn keuze voor deze shop ging vooral om de scherpe aanbieding op Black Friday, ze waren gewoon de goedkoopste en ik kon de tv in Doetinchem ophalen. Ik was nog nooit eerder in dchem geweest maar ik raad het nu iedereen aan om naar deze Experience room te gaan. Wat een geweldige inrichting om ervaring op te doen van alle tv's. Een echte aanrader

Pluspunten

• Goed advies
  • Geweldige winkel in Doetinchem

Minpunten

• Redelijk dure HDMI kabels aansmeren na koop van tv

Ceesh 04-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende communicatie

Door omstandigheden kon het door mij bestelde artikel niet direct geleverd worden. Hierover werd snel en adequaat gecommuniceerd met zelfs de mogelijkheid om bestelling te cancellen. Ondanks dat toch de order doorgezet en in goede orde ontvangen.

Pluspunten

• goede communicatie
  • optie om de order te cancellen
  • prijs

Ed 04-12-2016 Via de website gekocht

Black Friday

al langere tijd aan het kijken naar een nieuwe tv. Naar verschillende aanbieders gekeken maar eigenlijk geen tv naar de zin. Bij Platte TV.nl een offerte gevraagd voor het model van mijn keus. De volgende dag een keurige email met een aanbieding 'you can not refuse'.
Na overleg kon in de tv al na 2 dagen ophalen in Doetinchem. Fijn advies gekregen en nog een dode pixel verzekering genomen: ze lieten zo'n dode pixel zien: je wilt dat echt niet.

Prima behandeling en erg leuke aflevering: HULDE aan de mensen van Platte TV.nl.

Bert 04-12-2016 Via de website gekocht

Na aankoop mail gehad met een upgrade mbt mijn keuze

Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik meteen een mail voor een upgrade van mij bestelling voor hetzelfde geld.
Bestelling werd ook snel volgens afspraak geleverd.
Top !!!

Max 03-12-2016 Via de website gekocht

Goede service van plattetv.nl na bestelling van 55UH615V

Ik heb bij plattetv.nl een tv besteld. Op woensdagavond voor het bestellen had ik nog enkele vragen en door middel van de livechat werd ik snel geholpen. Na het vragen toch de bestelling geplaatst en het zou vrijdag's geleverd worden. In de ochtend van donderdag zag ik op mijn mail een bericht van plattetv.nl. Hierin stond dat ze mijn bestelling in behandeling hadden genomen maar ondanks dat mij nog een keuze gaven om een eenmalige alternatieve optie te kiezen waarvan hun in gedachten hadden dat ik daar ook wel interesse in kon hebben. Dus ik heb gelijk research gedaan naar het alternatieve model dat hun mij aanboden en deze had inderdaad meer opties zoals Smart Tv en HDR. Het model dat ik had besteld had dit niet dus heb ik ervoor gekozen om voor het alternatieve model te gaan. Een mail teruggestuurd en vervolgens een mail dat mijn bestelling zsm word bezorgt. Vrijdag kwam de tv dus aan en het eerste wat me opviel is dat de tv wel erg groot was met 55 Inch. Eenmaal uit de doos gepakt en alles aangesloten was het alleen maar genieten van het beeld. Beeld was scherp en liep vloeiend. De grote van het scherm wen je wel heel snel aan maar is niet vervelend. Ik zit op een afstand van 2,5m van het scherm af. Het 4K heb ik alleen nog echter kunnen ervaren via youtube filmpjes. Xbox one spelen erop is ook een genot om te doen, alleen met FPS zoals Battlefield 1 is het minder omdat je dan gewoon het beeld zelf moet kalibreren om het optimaal te krijgen. Plus een monitor is beter voor FPS aangezien ik voorheen daarop Xbox One speelde. Maar al met al is het totaal plaatje gewoon zeer goed.
Ik raad zeker aan om dit model te nemen als je een redelijke goede 4K tv wilt maar niet teveel wilt besteden eraan.

Pluspunten

• Beeld
  • HDR Pro
  • Smart Tv opties

• Tot nu toe

Ronald 03-12-2016 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar!

Met de prijs van de artikelen wordt gerommeld: Kortingen worden verkeerd 'uitgerekend'. Al gaat het maar om een handvol euro's, je krijgt het gevoel dat je geflest wordt. Dat geldt ook voor de levertijd. De volgende dag geleverd, is bij beide bestellingen niet waargemaakt. Zelfs als er letterlijk wordt geschreven: de bestelling staat klaar om geleverd te worden, duurt het nog 3 dagen voordat dat gebeurt. Echt niet goed.

mb 03-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop Philips TV

Algemeen:
Via mail had ik contact opgenomen met klantenservice over de mogelijkheid voor het gebruik maken van een cashback actie op een geretourneerd model. Dit was helaas niet mogelijk, maar de medewerker deed mij hierop een mooi aanbod op hetzelfde toestel, maar dan de nieuwe versie. Ik heb ervoor gekozen om gebruik te maken van deze aanbieding.

Verzending:
Ik kon het product meteen na bestelling ophalen in de winkel in Utrecht. Ik kwam hier toch langs op de terugreis vanuit mijn werk.

KlantenserviceL
Snelle reactie en een goede aanbieding

Pluspunten

• Klantenservice

kromhouter supporter 03-12-2016 Via de website gekocht

top!

top telefonisch/email contact.
top black friday deal.
bezorging ook top.
de store in Utrecht is ook top.

Arie Algan 03-12-2016

Prima service

Prima geholpen. Helder en duidelijke informatie. Bedankt Vestiging Breda en niet vergeten natuurlijk Medewerker R***!!! Top

Toon 03-12-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Onverwachte extra's aan de kassa

Op zich duidelijke uitleg en snel tot een koop gekomen. Alleen de afwikkeling aan de kassa verbaasde mij enigszins. Extra service pakket en er was wel een juiste hdmi kabel nodig. Wellicht dat de verkoper dit reeds van te voren had kunnen mededelen zodat met het budget al rekening gehouden kan worden met deze toch wel extra kosten.
Ook het afleveringstijdstip was niet zo prettig. Er was op maandag - dinsdag - donderdag - vrijdag iemand thuis. En wanneer komen ze afleveren? Juist, op woensdag.

Pluspunten

• alle goede merken aanwezig
  • Goede vergelijkingsmogelijkheden

Minpunten

• extra kosten (hdmi kabel extra servicepakket)
  • afleveringstijdstip (mogelijkheid om aan te geven)

Frits 03-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop sonos 5

Levering duurde 4 dagen terwijl men binnen 2 dagen zou leveren. Betaling was fout gegaan maar was wel direct van de rekening af.

Hans 03-12-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf Smart TV

Overzichtelijke opstelling van de apparatuur. Vriendelijke ,deskundige medewerkers en er werd een mooi aanbod gedaan.
Er waren wat onduidelijkheden over het ophangen van de TV, maar daar werd adequaat op gereageerd.

Pluspunten

• Nette zaak
  • Ruim aanbod

Dennis 03-12-2016 Via de website gekocht

Top

Overzichtelijke webshop, scherpe prijzen en snelle reactie bij vragen.
Verzending en aflevering door PostNL verliep ook probleemloos.

EEf Kiffen 03-12-2016 Via de website gekocht

Beste van Nederland Plattetv.nl

Goed komt zijn afspraak na wat je besteld krijg je ook ik zou er zo weer wat bestellen Heb er een goed gevoel bij Plattetv.nl tot de volgende keer.

Pluspunten

• Op tijd bij mij in huis

Patrick Vergeer 03-12-2016

Tv bij ophalen meegegeven aan andere klant

Bij het ophalen van onze tv blijkt dat hij meegegeven is aan een andere klant. 3 dagen moeten wachten. Erg vervelend

Meijer 03-12-2016 In de winkel gekocht

zeer tevreden

Heb een bezoek aan deze winkel gebracht omdat ik mijn tv van keuze ook in het echt wilde zien. Werd zeer vriendelijk geholpen en heb de juiste prijs betaald voor de nieuwe samsung ue55ks9000. Kon ook mijn oude tv inruilen. Goede kennis van zaken.

Niels 03-12-2016 Via de website gekocht

Mooie aanbieding en duidelijk communicatie en hulp

PlatteTV.nl had een zeer mooie aanbieding voor de TV die ik al een tijdje op het oog had. Na duidelijke communicatie met de winkel heb ik de TV besteld en werd deze op de afgesproken dag afgeleverd. Enige nadeel was(en dat ligt niet per se aan PlatteTV.nl) dat de bezorger niet wilde helpen om de TV naar boven te dragen(ik woon op de derde etage). Alleen is het niet zo heel makkelijk om een 55 inch TV naar boven te tillen. Na de levering had ik nog een vraag die duidelijk en snel is opgelost. Voor een volgende aankoop zou ik weer bij deze winkel kijken.

Pluspunten

• Mooie scherpe prijs
  • Duidelijke communicatie

Minpunten

• Bezorger wilde de niet samen TV naar boven dragen.
  • Toch lastig alleen met een 55" TV een paar etages

Ruud B 03-12-2016 Via de website gekocht

Goed advies en snelle levering

Prima combinatie van echte winkel en webwinkel! Eerst kijken in de winkel wat je echt wil. Goed advies over beste TV voor gebruik bij PS4. Prima deal tijdens Black Friday. Snelle levering na bestelling via internet.

Pluspunten

• Goed advies
  • Combinatie echte winkel en webwinkel

Minpunten

• Geen tijdslot aan te geven voor levering

René 03-12-2016 In de winkel gekocht

Platte TV Breda

Op zoek naar een flatscreen en gevonden.
De service in de winkel was super(geholpen door Tim). Juiste informatie gekregen en de knoop was na wat praten doorgehakt. Inmiddels hangt de TV en is echt een super aankoop. Levering precies als afgesproken en bezorgers hebben geholpen met controleren TV op eventuele transportschade. Die was er niet, dus genieten. Tim (de verkoper) je bent een toffe peer.

Pluspunten

• Super service, ook na sluitingstijd
  • Super levering en als afgesproken

Mark 03-12-2016 Via de website gekocht

Goede Service

Ik kreeg gelijk al een offerte aangeboden, die 300 euro goedkoper was dan elke andere winkel.
Verzending duurde een dag langer dan verwacht, maar uiteindelijk alsnog zeer tevreden.
De klantenservice is zeer goed. Via de livechat kreeg ik vrijwel direct een medewerker toegewezen die mij hielp.

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Goede Cyber Monday aanbiedingen
  • Redelijk snelle levering

Minpunten

• Tracecode was pas op dag zelf beschikbaar

Andre van der Weijden 03-12-2016 Via de website gekocht

Top service

Aanschaf van een Philips tv, oude tv ingeruild en een zeer goede prijs terug ontvangen. Dit maakte het beslissen tot een aanschaf wel heel gemakkelijk. Ik zou het de volgende keer weer doen. Goed advies en zeer netjes geholpen.

Jaap 03-12-2016 In de winkel gekocht
Breda

Bedankt voor de goede informatie bij aankoop

we twijfelden tussen een Samsung en een Sony televisie. Anthony heeft mij prima uitgelegd en laten zien wat de verschillen zijn. De televisie die we nu hebben voldoet perfect aan onze eisen en verwachtingen

cassandra 03-12-2016 In de winkel gekocht
nijmegen

Beoordeling

ze leggen dingen geduldig uit als je iets niet snapt.
ze zijn klantvriendelijk naar beperkte mensen lichaamlijk en mentaal.
ze kijken samen met je wat het beste bij je past.

Pluspunten

• klantvriendelijk naar beperkte mensen
  • geduldig

Loes 03-12-2016 Via de website gekocht

Goede service, mooie deal en zeer snelle levering

Via via bij plattetv.nl terecht gekomen,
Vanuit een aanbieding een waanzinnige tv gekocht. Goede prijs-kwaliteit verhouding en goed advies. Werd zeer snel geleverd, zeer tevreden.

Piet 03-12-2016 Via de website gekocht

Topaankoop bij een toffe firma

Op aanraden van een collega die regelmatig koopt bij platte tv.nl ben ik gaan kijken op de site en heb reviews bekeken, daardoor werd ik over de streep getrokken. Via mailcontact op de site al snel een goede deal kunnen maken. We waren er snel uit en ben dik tevreden over de deal en aflevering.

Pluspunten

• goede bereikbaarheid via telefoon en internet.
  • prima website.

Ajay 03-12-2016 Via de website gekocht

traag en geen goede communicatie

Ik had voor deze winkel gekozen vanwege het feit dat ze aan black friday deden en daarom een goede prijs zouden kunnen geven. Het onderhandelen op zich ging prima, maar de communicatie daarna was problematisch. Ik heb verschillende keren contact gehad met verschillende medewerkers, een constante push om additionele service te kopen, eerst duurder dan op de site zelf, vervolgens 'aangeboden' voor een gereduceerd tarief (de prijs op de site zelf), terwijl ik duidelijk had gemaakt ervan af te zien. EIndelijk een factuur gekregen, meteen betaald. Ik kreeg een email met een bezorgdatum, maar 2 dagen erna nog steeds niet ontvangen. Heb zelf geprobeerd te bellen en na 5 minuten overgaan eindelijk iemand gesproken. Die zou terugbellen, maar tot op heden niks gehoord. Ik wacht nog op mijn order. Hoop maar dat deze niet beschadigd is, want als ik dan garantie moet claimen, houd ik mijn hart vast.

Pluspunten

• mogelijkheid tot onderhandelen

Minpunten

• slechte communicatie en niet leveren op tijd
  • pushen van extra, ongewenste producten/diensten

Officiele reactie van PlatteTV.nl 03-12-2016

Beste Ajay,

Dank voor uw bericht.

We informeren u graag goed op voorhand zodat wij nooit achteraf te horen krijgen dat u niet op de hoogte was van onze extra mogelijkheden. Het gaat tenslotte om een kostbaar toestel waarbij wij u optimaal willen informeren.

We betreuren het enorm dat de verzending van uw toestel langer heeft geduurt dan u van ons mag verwachten, nogmaals onze excuses hiervoor!

We laten u graag een volgende keer zien dat wij vele malen sneller kunnen!

Veel plezier met uw mooie OLED TV!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

FJM 03-12-2016 Via de website gekocht

Gemak dient de mens

Gemakkelijke en overzichtelijke site en het bestellen gaat gemakkelijk, de updates zijn goed ... En na de bestelling stelt men nog interesse in je .
Dat zouden meer bedrijven mogen doen.

Pluspunten

• gemakkelijk
  • overzichtelijk
  • klantvriendelijk

roel van creij 03-12-2016 Via de website gekocht

in 1 woord geweldig

Prijs kwaliteit perfect goede levering, echt super blij met een mooi exemplaar.
Zal zeker iedereen deze site aan bevelen

Pluspunten

• snel en super goed
  • snelle levering

Mark 03-12-2016 Via de website gekocht

Super geregeld!

Recent een Philips 4k 49Pus7181 aangeschaft via plattetv. Na de grote rode concurrent achter mij gelaten te hebben wegens onnodig negatief en achteraf fout voorgelicht. Daar hebben ze namelijk de neiging om jou te sturen naar 1 merk. Uiteindelijk aangekomen bij plattetv. Via een link op hun website heb ik aangegeven dat ik belang had bij een artikel van hun website. De dag er na werd ik gemaild met daarin een (goedkoper) aanbod dan op de website vermeld stond, dus dat was alvast plus 1, daarna werd ik gemaild dat de huidige tv tijdelijk niet meer leverbaar was! Of ik misschien wou opwaarderen naar een duurder model voor dezelfde prijs. Wederom plus 1. Daarnaast zat op het desbetreffende model ook nog eens een cashback actie.

Plattetv heeft mij in deze snel geholpen, en alles puik geregeld.

Heel klein puntje van kritiek, is de pixel garantie.
De industrie heeft deze in het leven geroepen, om letterlijk de consument een oor aan te naaien.

Zeg nou zelf op een paneel van 1000 euro behoort niet 1 dode pixel te zitten.

Dus niet meer motiveren om dit aan te bieden.

Ik zeg chapeau voor het hele traject en ga jullie zeker aanraden bij anderen!

Pluspunten

• Alles snel afgehandeld
  • Korting op korting op korting
  • Goede service
  • Hier wordt je tenminste als klant behandeld.

Minpunten

• Pixel garantie

Jeroen 03-12-2016 Via de website gekocht

Helemaal blij!!!

Zag de tv elders staan maar prijzen kwamen niet overeen. Maar gezien de reviews wilde ik toch bij platte tv kopen. Nadat ik dit verteld had aan de telefoon kreeg het verschil terug. Daarnaast perfect op de hoogte gehouden over levering. En als je een vraag hebt snel en prima service via de chat.... Ik ben helemaal blij met mijn TV "tje"

Pluspunten

• Service, aanbod
  • Chat
  • Levering
  • Meedenken
  • Snel

10Weiz 03-12-2016 Via de website gekocht

Persoonlijk winkelcontact

Duidelijke site, goede zoekfunctie in criteria, snelle en adeqate hulp via de chatfunctie. Ook via de chat onderhandelbaar in prijs, uiteraard binnen de marge. Alsof ik in een fysieke winkel stond. Zeer prettig maar dan vanaf mijn keukentafel!

Pluspunten

• Snelle chatfunctie met adeqate service
  • Onderhandeling mogelijk
  • Na de koop ook adequaat contact via de mail
  • Duidelijke site

J. Van Bruggen 03-12-2016 In de winkel gekocht

Plezierig winkelen in PlatteTV Breda

Het is een overzichtelijke winkel met zeer deskundige medewerkers. De prijzen zijn heel erg scherp wat de winkel extra interessant maakt.

Pluspunten

• Sfeervol
  • Overzichtelijk

Minpunten

• teveel oog voor PC en niet voor nieuwe klanten

Nawal 03-12-2016 In de winkel gekocht

Top

We hadden tijdje gezocht naar de tv die we graag willen hebben en natuurlijk gekeken waar het goedkoper is. En had bij plattetv goeie deal (black friday) gesloten wat voor ons goed uitkomt in dit dure periode. Ze zijn erg vriendelijk, het was niet op voorraad maar 2 dagen wachten kon ik het ophalen. En eerlijk op je vraag welke muurbeugel we moeten nemen en wat verschil is met andere tv. Dus ik ga zeker weer terug naar plattetv mocht ik weer wat nodig hebben en vrienden van me kenden dit winkel niet en nu wel. Dus 1 woord top!

Pluspunten

• Snel geleverd, vriendelijkheid.
  • Mooie deal wordt er gesloten

GStonia 03-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop ervaring

Na wat bij andere winkels geweest te zijn viel mijn keuze op PlatteTV.nl mede door de goede inruildeal en de prettige en snelle communicatie. Gewoon super.

Pluspunten

• Prettig en snel geholpen
  • Denken mee met aankoop

Minpunten

• Zou niet weten

Peter 03-12-2016

Peter

Zeer klant vriendelijk. Zeer scherpe prijzen en snelle levering door erg behulpzaam personeel. Een echte aan rader

Pluspunten

• Service
  • Levering

Jeroen Hensema 03-12-2016 Via de website gekocht

Super service, aanrader!

Via de live chat een hele mooie deal kunnen maken, werd keurig te woord gestaan en alles werd direct geregeld.

Bezorging keurig een half uur van te voren gebeld dat ze er zo zouden zijn.

Achteraf had ik nog een vraag, via Whatsapp zijn ze zelfs bereikbaar, ook hier snel en duidelijk antwoord.

Helemaal top!

Pluspunten

• Vriendelijk personeel!
  • Snelle levering!
  • Zelfs via whatsapp bereikbaar voor vragen!

Bert de Rover 03-12-2016 In de winkel gekocht
Breda

Goede ontvangst, goede uitleg en enthousiast over zijn werk.

Mooie winkel, sfeervol, volop keuze. Wel moeilijk bereikbaar. Even zoeken, omdat winkel niet opvalt.

Pluspunten

• Sfeervol
  • Voldoende keus

Minpunten

• Beetje erg donker
  • Niet direct zichtbaar vanaf de weg.

Penning 03-12-2016 Via de website gekocht

Chat werkt super!

Vorige week de aankoop volledig via chat kunnen regelen. Tijdens de chat werd er duidelijk uitleg gegeven. Er werd goed geluisterd en aan het eind werd er netjes een Ideal link gestuurd per mail om alles af te ronden. bedankt! Ben blij met de tv.

Pluspunten

• Goede chat
  • Snelle afhandeling en levering

Bryan 03-12-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

50 inch smart tv.

Vrijdag hier (platte tv nijmegen) heen een mooie Samsung tv gekocht.
Eerst via de chat contact gelegd en er achter gekomen dat we toch maar beter naar de winkel konden gaan omdat we nog niet precies wisten wat we wouden.
In de winkel kregen we erg goed advies onder ander over de grote,merk en kwaliteit.
Hier heb we deze een hele mooie gekocht voor n heel goeie prijs.
Helaas zat er bij de garantie gen duidelijke uitleg of omschrijving bijvoorbeeld voorwaarde .
Dankjewel Bryan

Pluspunten

• Goeie service
  • Veel keuze in de winkel in tv te bezichtigen

Minpunten

• Garantie genomen zit geen voorwaarden bij.

jhw Rengers 03-12-2016 In de winkel gekocht
in Nijmegen

tv lg uhd tv

Ik heb in juni een tv gekocht bij platte tv in Nijmegen
Had er na een paar weken pech met de tv.
De tv is een paar keer weggeweest.ik ben door de jongens van de platte tv
Steeds zeer goed geholpen.en vadaag kom ik een andere tv uitzoeken.bedankt jongens van de goede service

Pluspunten

• goede service
  • klant vriendelijk

J. Romijn 03-12-2016 Via de website gekocht

Black friday korting

Black friday actie
Super actie op weber bbq, snelle levering, geen extra bezorgkosten en als kers op de taart een cashbackactie.
Zo is de beslissing om een goed product te kopen bij jullie snel gemaakt.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Geen bijkomende kosten
  • Duidelijkheid productbeschrijving

Ronald 03-12-2016 Via de website gekocht

Beoordeling

Omdat mijn bestelde tv niet meer leverbaar bleek te zijn ondanks dat deze nog wel op de site stond, kreeg ik een fantastische aanbieding voor een vervangend model waar ik ook zeer tevreden mee bent. Daarbij werd ik ook keurig per mail snel en juist op de hoogte gehouden. Perfecte service noem ik dat!

Pluspunten

• Denken mee met de klant
  • Komen beloofde afspraken na

Minpunten

• Geen telefonische toelichting