PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6211 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Maarten 21-04-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goede service en advies gekregen

Ik was in Nijmegen en liep even de platte tv winkel binnen omdat er een omruil actie was en ik wou kijken naar een nieuwe tv.
Mijn oog viel op de LG OLED55C6V .
De verkoper kwam naar mij toe en heeft mij goede uitleg gegeven en mij een goed voorstel gegeven qua inruil prijs van mijn oude toestel.
Dit voorstel kon ik niet weigeren en nadat de verkoper nog wat advies heeft gegeven qua bekabeling en levering ben ik tot de koop overgegaan.
Ik ben blij met de koop en wil de verkoper bedanken om tot deze goede deal te komen. Ik zal zeker weer terug komen in deze winkel.

Fam. Wijnberg 21-04-2017 In de winkel gekocht
DOESBURG

De sevice is echt super!!

Hebben in Doesburg onze Samsung Bluray speler gehaald. Uiterst klantvriendelijk en hulpvaardig personeel getroffen aldaar. Nogmaal bedankt voor de sevice en hulp.

Ferry Wijnhoven 21-04-2017 In de winkel gekocht

Goede service

Op 2e paasdag naar de winkel in Arnhem gegaan om een LG Oled tv te kopen. Goeie service, ze namen de tijd en wilde het eea nakijken voor me. Uiteindelijk een tv met soundbar gekocht die ik direct mee kon nemen. Thuis bleek 1 kabel niet in de doos te zitten (niet de schuld van de winkel). Mailtje daarover gestuurd en 2 dagen later had ik de kabel thuis gestuurd gekregen (ik mocht hem ook direct in de winkel ophalen). Verder had ik nog wat vragen over de instellingen van de tv, dit heb ik via WhatsApp met de helpdesk opgelost. Werkt perfect die WhatsApp helpdesk. Niets te klagen over deze winkel. Gewoon goed.

Ans Dupont 21-04-2017 In de winkel gekocht
utrecht

prima geholpen

voldoende geïnformeerd over het product wat wij hebben aangeschaft. winkelmedewerker was goed op de hoogte van het product.

William 21-04-2017 Via de website gekocht

Uitmuntend advies en zeer snelle levering

Zeer te vreden over advisering
Producten worden tegen concurrerende prijzen aangeboden
Producten zijn na betaling meteen verzonden

D Verhoef 20-04-2017 In de winkel gekocht

Toppers

Fijne winkel om te kopen
tv kijken is een genot geworden met de nieuwe LG OLED
Zeer goede monteurs die hun vak verstaan.

tevreden klant 20-04-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima geholpen bij het ruilen van een televisie die niet aan mijn verwachtingen voldeed. Via livechat was het probleem zo opgelost.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Rajkumar 20-04-2017 Via de website gekocht

Goeie service

Ik vind de winkel goed.Ik had de site gevonden via google ging er op kijken zag er goed uit en goeie reviews.Zag telefoon nummer staan had gebeld.Vond de klanten service goed en vriendelijk.Ik had de Philips pus6401 besteld .Was binnen een dag geleverd.De bezorger XXXX was ook heel vriendelijk en legte alles goed uit en installeerde voor me.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.C van Haaren sr. 20-04-2017 Via de website gekocht

Keurig op tijd.

De monteur, heeft ons een keurige en duidelijke uitlegen advies gegeven.
Iets wat gezien de uitgebreide mogelijkheden nodig is.
Een aanbeveling: Laat de consument pinnen bij de monteur.

jan 20-04-2017 In de winkel gekocht

goede servise

lekker dicht langs de snelweg en parkeerruimte voor de deur en het personeel is deskundig en neemt de tijd voor je

Edwin 20-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige service wederom!

Al meerdere keren bij deze winkel produkten gekocht.. De scherpste prijzen, en goede service. De werbsite is ook zeer handig. Kortom een aanrader. Mijn volgende tv zal ik zeker weer hier kopen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Harry. 20-04-2017 In de winkel gekocht

Prima.

Snel en goed geholpen. Product was op voorraad, stond dus
zo weer buiten. De Denon cd speler was gemakkelijk aan te sluiten
en werkt prima.

Annette 20-04-2017 In de winkel gekocht

Snelle en goede service

Via Internet een televisie uitgezocht, was er jammer genoeg alleen in het wit inde winkel dus een zwarte gevraagd, die was er gewoon de andere dag al! Snel opgehaald en helemaal blij.

Twan Schuurs 20-04-2017 Via de website gekocht

geweldige service top

ik had een JBL 400 soundbar besteld omdat zij deze niet konden leveren hebben zij met mijn contact op genomen overlegd dat zij mijn de JBL sb 450 zouden leveren zonder bij betaling echt super heb dit nog niet eerder mee gemaakt wat een service
Dat is nog een super met je klanten omgaan mogen anderen een voorbeeld aan nemen

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

ROKAL TT 20-04-2017 Via de website gekocht

Steeds snel een reactie en passende antwoorden

Op elke email kwam vlot een anwoord. De adviezen waren goed en er was alle medewerking om dd juiste tv te kiezen. Levering ook nog eens binnen 20 uur.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jeroen 19-04-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

zeer nette service

2de paasdag een tv gekocht, deze bleek beschadigd te zijn en na een telefoontje kon ik deze direct komen omruilen voor een andere. Top Mannen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Juultje en Sean 19-04-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Snel antwoord op onze vragen en supersnel thuis afgeleverd

We hebben voor de PlatteTV-shop gekozen, omdat ze ons heel erg goed en snel hebben geadviseerd welke tv het beste past bij de Playstation 4 van mijn zoon.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jos 19-04-2017 In de winkel gekocht
Platte tv.nl Nijmegen

Goed verkoopgesprek

De vragen, die ik vooraf had over de tv werden serieus en vertrouwwekkend beantwoord. Daardoor met wat afdingen de tv gekocht.

A. Brabers 19-04-2017 Via de website gekocht

Snel in geluid!

Sonos play 1 was op jullie site het goedkoopst.
Levering binnen 2 werkdagen.
Product keurig in originele verpakking.

pruis 19-04-2017 In de winkel gekocht
ARNHEM/ Presikhaaf

Prima advie

Tijdens ons bezoek werden wij goed geadviseerd en de aflevering en installatie was ook prima in orde

Harry 19-04-2017 Via de website gekocht

Snelle persoonlijke reacties en heie prijzen.

Medewerkers reageren snel en doen moeite voor jou. Verrassend in deze tijd. Prijzen zijn heel concurrerend. Ook worden er vaak demo modellen aangeboden voor lagere prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

h.paardekam 19-04-2017 In de winkel gekocht
breda

geweldige servicer

vakbekwaam en vriendelijk personeel hebben verstand wat het gene dat ze verkopen
ik ben zeer tevreden over deze winkel

Clifford 19-04-2017 Via de website gekocht

Geweldig service, heeel vriendelijk personeel! Toptoptop!

Omdat onze oude TV uit 2014 kuren kreeg bij platte TV gevraagd wat de mogelijkheden waren, meteen heel goed en behulpzaam advies en waren zeer bereid om oplossing te geven (ook vergoeding). Uiteindelijk besloten toch een nieuwe TV te kopen met wel 4K. Hele goede deal kunnen maken en snel geregeld.

Eenmaal in de winkel nam de medewerker ruim de tijd en kreeg ik goed advies en service! Eenmaal afgerekend en klaar hielpen ze zelfs met inladen in de auto.

Ik vind dit echt super!! Ga zondoor jongens! Dikke 10!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Mike 19-04-2017 In de winkel gekocht

prijzen +, mensen +, voorlichting +, parkeren +, service +

Platte TV klinkt wat plat, maar het is een mooi winkel op een makkelijk bereikbare locatie met aardige mensen, goede parkeergelegenheid, prima service, degelijke voorlichting, uitstekende prijzen. Dus wat wil je nog meer. En ntuurlijk een zeer uitgebreid aanbod aan (platte) TV's.

Peter 19-04-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer enthousiast en vakkundig advies

Op aanbeveling van een vaste klant zijn wij recentelijk in de vestiging Utrecht zeer prettig en vakkundig geholpen door Marco, die ons een passende tv met toebehoren heeft kunnen adviseren, waarbij hij goed geluisterd heeft naar onze wensen

Gerard 19-04-2017 In de winkel gekocht
PlatteTV winkel in Nijmegen

Geweldige service en bediening

Zijn in de winkel geweldig geholpen met een fantastische uitleg. Er werd goed met ons meegedacht. Ook de bezorging en installatie was in één woord geweldig. Dit was de tweede aankoop bij PlatteTV.nl, en zeker niet de laatste. Jongens, bedankt voor de goede service en bediening.

Jan 19-04-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Duidelijke informatie en goede nazorg

Het is makkelijk om snel te verkopen aan een koopwillige klant, maar hier neemt men de tijd om van een koopwillige klant een tevreden klant te maken. Hulde!

Soufiane 19-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige klantenservice

Snelle reactie, na een fout van de klant werd er snel gehandeld en werd het binnen no time recht gezet.

Jansen 19-04-2017 Via de website gekocht

Prima service en installatie!!

Onze keus is op PlatteTV.nl gevallen n.a.v. goede ervaringen van andere. En het is echt zo! Wij zijn prima geholpen online via de chat; snelle reactie, netjes kunnen onderhandelen over de inruilprijs van onze oude tv en prima informatie en offerte gekregen voor de nieuwe tv. Ook de bezorging en installatie die wij door PlatteTV.nl tegen een redelijke meerprijs hebben laten doen is prima geweest. Nette installatie en prima uitleg.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul76 19-04-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Perfect advies = juiste keuze gemaakt

Door goede en kundige uitleg heb ik de juiste keuze kunnen maken . Dankjewel hier voor. Ik kom zeker terug voor mijn volgende aankoop.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fred een tevreden klant 18-04-2017 In de winkel gekocht

Super vriendelijke klantgerichte verkoop

Wij waren geïnteresseerd in de nieuwe Heos Soundbar met Sub en achter speakers. Bij diverse winkels geweest. Of men had het niet staan (de nieuwe uitvoering) of men kon het niet goed laten horen. Geïnformeerd via de mail en kreeg snel en duidelijk antwoord. In Utrecht naar de winkel en ben daar geweldig geïnformeerd en heel neutraal zonder te pushen geadviseerd en geholpen. Werkelijk een verademing in vergelijking met sommige andere winkels.
Met andere woorden top.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Twan 18-04-2017 In de winkel gekocht
Breda

Erg vriendelijke service gerichte medewerkers.

Wat fijn als je op een professionele vriendelijke manier samen je product kunt kiezen.
Het was op het moment erg druk in de winkel. De ontzettende vriendelijke medewerker nam alle tijd voor je. Zelfs tijd voor een bakje koffie en een vriendelijk praatje. Geen stres te merken. Zal het kort houden. Waarom terug naar Platte TV. Simpel omdat we de vooraf gaande keren ook super zijn geholpen.

Sylvia 18-04-2017 In de winkel gekocht

Nette service

Kwam binnen werd gelijk netjes geholpen. Ze namen alle tijd voor je en het zijn mensen die er ook echt verstand van hebben. Het is ook fijn dat je je oude apparatuur in kan leveren en daar ook nog eens geld voor krijgt. Top zaak.

Eddy-W 18-04-2017 Via de website gekocht

Perfecte service .

Het eerste tv toestel die ik had besteld was niet in orde een software probleem dat niet even opgelost kon worden na contact opgenomen te hebben met klantenservice werd dit perfect opgelost er werd ook nog meegedacht om een andere merk toestel voor mij uit te zoeken en zijn we samen tot een oplossing gekomen binnen 2 dagen kon ik het omruilen voor een nieuwe , voor mij was het een perfecte service mijn dank aan het gehele team van plattetv.nl .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Posthuma 18-04-2017 Via de website gekocht

Zeer slechte communicatie

Platte tv.nl is zeer slecht in het communiseren met de klant, mail, telefonisch, chat. De linkerhand weet daar niet wat de rechter doet, na veel moeite is het mij gelukt daar een rv te bestellen. De levering was nog veel slechter, zou geleverd worden op dinsdag tussen 1400 en 1600 uur wordt je 1600 uur gebeld dat ze vergeten zijn de tv in de auto te doen voor aflevering. Komt hij dan morgen? Nee einde van de week, voor mij nooi geen platte tv.nl voor mij.
?

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Officiele reactie van PlatteTV.nl 18-04-2017

Goedemiddag heer Posthuma,

Ontzettend spijtig om te vernemen dat uw bestelling niet juist is verlopen, nogmaals onze excuses voor de onhandige fout die er gemaakt is.

We begrijpen helemaal dat u zo ontevreden bent over het verloop van uw bestelling en ook wij hadden niets liever gezien dan dat u vandaag van uw mooie nieuwe televisie kon genieten.

Onze bezorger heeft een fout gemaakt door uw toestel niet in te laden voor zijn bezorgroute van vandaag waardoor uw televisie vandaag niet geleverd kon worden, dat betreuren we enorm en zullen wij ook zeker intern bespreken om dit een volgende keer te voorkomen.

Wij hopen u een volgende keer te mogen laten zien dat wij beter kunnen dan dat wij vandaag hebben gedaan en bieden u nogmaals onze welgemeende excuses aan voor het ongemak!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

B.Le 18-04-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service!!

Goed advies, goede prijs goede afhandeling.
De heren hier weten waarover ze het hebben! De gekochte 65 inch tv voldoet aan de gestelde eisen en geeft geweldig beeld. Ook de prijs is niets op aan te merken.

Rob van Heel 18-04-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Ik heb een Samsung QLED TV gehaald en deze bleek een klein beetje beschadigd te zijn en meteen kon ik dit apparaat inleveren en bij installatie door de monteur wordt de nieuwe tv mee genomen (dit op mijn verzoek). Platte TV heeft correct gehandeld.

Karel 18-04-2017 In de winkel gekocht

Afspraak is afspraak!

De winkel oogt aantrekkelijk en de prijzen wijken niet of nauwelijks af van webwinkels. Het grote verschil zit dan ook in de service! Dit uitte zich met name in de wijze waarop ik geholpen werd. Vooraf een afspraak gemaakt met een van de medewerkers zodat ik in alle rust geholpen werd.

Daan Maas 18-04-2017 Via de website gekocht

Prima website, vlotte behandeling, vriendelijk personeel.

Mooie duidelijke webshop. Vriendelijk personeel. Alles duidelijk en transparant. Goede voorlichting. Vlotte behandeling via diverse media (telefoon, email, etc...) Goede prijs/kwaliteit verhouding. De nieuwste apparatuur.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anne 18-04-2017 Via de website gekocht

Super service, prima prijs!

Vlak voor Pasen een mooie tv gekocht. Top prijsaanbod gekregen waardoor Plattetv.nl de beste deal aanbood. Keurig nog vóór Pasen geleverd!
Dankjewel ..... voor de súper service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

F. van Beek 18-04-2017 In de winkel gekocht

Prima voorlichting en service

Ik ben via internet bij deze winkel terechtgekomen. De mogelijkheid om van tevoren informatie via de chat op te vragen beviel goed. Hierdoor ben ik in de winkel terechtgekomen. In de winkel prima geholpen met service en advies

Rick 18-04-2017 Via de website gekocht

top service zoals gewoonlijk

mijn HDMI kabel was defect geraakt. helaas had ik vanwege een project snel een vervangende nodig. de gasten op hun support afdeling stuurden er gelijk eentje op zodat ik weer verder kon gaan.

top service! enorm bedankt

J. van Rhee 18-04-2017 In de winkel gekocht

Super service

wij hebben deze winkel gekozen vanwege zijn scherpe prijzen op de nieuwe tv's, via internet kwamen wij op jullie site en zijn toen naar de winkel in nijmegen gereden , wij werden gelijk heel vriendelijk geholpen en alles werd heel duidelijk uitgelegd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Maurice 18-04-2017 Via de website gekocht

Top geholpen

Via de website in een vriendelijk chatgesprek de prijs overeengekomen en vervolgens de TV opgehaald in de winkel in Utrecht. Goed geregeld en vlot afgehandeld

Torgeir 18-04-2017 Via de website gekocht

verassende keus

Op zoek zijnde naar een nieuwe reciever tot mijn aangename verrassing uitgekomen bij platte tv ... en nog veel. vergelijkingsmogelijkheden ook. Oh ja... beste prijs ook

Henk Zweering 17-04-2017 In de winkel gekocht
Nijmagen

Fantastische service

Heel prima winkel. Deskundig en vriendelijk personeel.
Service OK. Afspraken worden nagekomen.
Doen niet moeilijk over evt. problemen. Helaas wat lastig te parkeren in omgeving.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mieke 17-04-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goede service, lossen problemen op!

In de winkel werd de tijd genomen voor een goed advies.
Bij aflevering bleek er een probleem. Maar dat is goed opgelost.
Compliment voor de rust van monteur Sven. En het overleg met de winkel.

Michiel de Doelder 17-04-2017 In de winkel gekocht
Breda

Super deal, snelle en correcte service en mooie winkel

Mooie winkel met een mooie aanbieding en correcte service. Geen 10 omdat er vanaf de chat was gezegd dat de betreffende tv wel op demo stond, maar dit niet was en niemand antwoord kon geven op de vraag wat de timelag op de tv is. Ondanks dat de verkoper zelf aangaf dat meer mensen hier naar gaan vragen. Wel fijn dat ze hier gewoon durven zeggen dat ze iets niet weten en of de tv problemen kan geven met gamen. Tip voor de trainers/management. Ga dit mee nemen in de toestellen.

Marcel 17-04-2017 Via de website gekocht

Geweldige Service

2de keer dat ik me tv haal via Plattetv.nl en weer zeer tevreden over de service. Ook met de bezorging een duidelijke uitleg gehad van Alex.
Het enige minpuntje is de chat dat die altijd gelijk aanspringt als je op een tv klikt. Als ik wil chatten open ik die het liefst zelf.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Pascal 17-04-2017 In de winkel gekocht
Arnhem presikhaaf

Klant vriendelijk en een geweldige service

Ik vind het een overzichtelijke winkel.
Goed personeel die je alle mogelijkheden vertellen en die je ook goed advies geven.
Ze nemen ook de tijd om je alles uit te leggen kortom een geweldige winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -