PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20840 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5620 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Herve214810 13-09-2016 In de winkel gekocht
Breda

Compleet plaatje, heel goed geholpen!

De winkel te Breda is zeer mooi uitgestalt, het ziet er heel luxe uit en de prijzen zijn voordeliger als bij de concurrent! We zijn hier gekomen door de prijs/kwaliteit verhouding en ik hou wel van een speciaalzaak. Hier hebben ze kennis van zaken.

Pluspunten

• Makkelijk parkeren
  • goed ontvangen
  • goed geholpen
  • Mooie winkel

Minpunten

• Betere herkenbaarheid

schep214801 13-09-2016 In de winkel gekocht

Mooie Philips UHD TV

gratis parkeren achter de winkel, snel ,duidelijk en vriendelijke personeel . weten waar ze over praten, concurerende prijs en tv voorradig

Bas 12-09-2016 In de winkel gekocht
Platte TV Breda

Aanschaf Playseat en G29 stuur

Prima winkel in Breda met ruim en overzichtelijk assortiment. Vriendelijke verkopers die bereid zijn de tijd voor je te nemen. Ze helpen zelfs bij het inladen van de auto.

Alleen jammer dat er een verschil in prijzen zit tussen playseat.nl en plattetv.nl terwijl ze overduidelijk onder dezelfde paraplu vallen.
In de winkel krijg je overigens wel de goedkoopste van de 2, maar als je via de site had besteld van Playseat had je teveel betaald....

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Overzichtelijke winkel

Minpunten

• Prijsverschil sites

dum214717 12-09-2016 In de winkel gekocht

UHD TV Samsung

gratis parkeren achter de winkel, snel , duidelijk en vriendelijke personeel. Ze weten waar ze over praten, concurerende prijs en tv was voorradig.

Bob 12-09-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf Playseat Challenge

Op zoek naar de Playseat Challenge kwam ik o.a. uit bij PlatteTV.nl. Volgens de website zou deze op voorraad zijn op de locatie in Utrecht maar na gebeld te hebben met locatie Utrecht blijkt dit helaas niet te kloppen en werd aangegeven dat het mogelijk was om deze online te bestellen. Door omstandigheden niet online besteld maar na een week nog eens gebeld. De Playseat Challenge was nu wel aanwezig en kon direct worden gereserveerd en afgehaald. De winkel in Utrecht is een verrassend sfeervolle locatie met een mooi aanbod aan TV's, Playseats en toebehoren. Het personeel is beleefd en correct. Voor mij zeer positief met als enige minpunt dat de voorraad vermeld op de website blijkbaar niet altijd overeenkomt met de werkelijke voorraad.

Pluspunten

• Klanteservice uitstekend
  • Sfeervolle Winkel

Minpunten

• Voorraad site klopt niet

anton martens 12-09-2016 In de winkel gekocht
utrecht

Goed advies, klantgericht;

niet geprobeerd om een grotere TV te verkopen dan waar de klant (en zijn vrouw) gelukkig van wordt. Nette prijs, niet de bodem maar acceptabel.
In de winkel is het erg donker (volgens mij geen ramen). Thuis heb je die wel en het beïnvloed waarschijnlijk wel hoe je TV beelden ervaart.

Minpunten

• Donker in winkel.

T.P. 12-09-2016 In de winkel gekocht

Geweldige TV dankzij goed advies van PlatteTV.nl

Via het web een TV besteld om af te halen bij de winkel in Utrecht. Deze was helaas niet in Utrecht voorradig maar er werd een geweldig alternatief geboden. Deze hangt heel mooi aan ene beugel in mijn woonamer. Gweldig beeld.

Pluspunten

• Goed advies
  • Goede prijs
  • behulpzame medewerkers

Minpunten

• Voorraad

P. den Dekker 12-09-2016 In de winkel gekocht

Levering soundbar

Bij de bestelling van m'n soundbar ging helaas iets mis.
Maar na diverse zendingen werd er ter compensatie een duurdere soundbar gestuurd voor de zelfde prijs!!!
Dat noem ik service van de bovenste plank!!Geweldig.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Goed technisch advies.

Arjan 12-09-2016 In de winkel gekocht

LG Oled tv

Vriendelijk en deskundig personeel. Neemt alle tijd voor je en geeft je ook de tijd om over de mogelijke aankoop na te denken. Aflevering en aansluiting ook prettig verlopen. Deze medewerker nam ook weer alle tijd om dingen uit te leggen.

Pluspunten

• inruilmogelijkheid
  • vriendelijkheid
  • deskundigheid

Minpunten

• onfrisse wc

Olaf 12-09-2016 Via de website gekocht

Playseat challenge

De Playseat is hier het goedkoopste. Snelle levering. Overzichtelijk website. Wanneer ik een tv nodig heb zal ik zeker bij deze winkel terugkomen.

• Voorraad
  • Snelle levering

Kees 12-09-2016 Via de website gekocht

Snelheid

Tv pas een weekje in huis. Twee maal is op onverklaarbare wijze het geluid ineens gedempt. Dit was alleen te resetten door de stroom van het apparaat te halen. Kijk dit nog even aan of het incidentjes waren anders zal ik pas echt een beroep moeten doen op de service.
Verder levering en bestelprocedure zijn goed. Uitgebreid en makkelijk te bereiken. Je hebt meteen antwoord, zowel via chat als app.

Pluspunten

• contact
  • Levering

Minpunten

• nog geen

PP 12-09-2016 Via de website gekocht

Snel en correct...

Duidelijk, snel en correcte service. Duidelijkheid bij aanschaf van TV met voldoende specificaties. Bij bestelling van TV direct aanbod gekregen van 'winkelmodel'. Geavanceerdere TV voor dezelfde prijs: Super!

• Duidelijkheid

Werngee 12-09-2016 Via de website gekocht

Super servicegericht

Dmv chat aanvraag gedaan. Artikel was zelfs als open doos beschikbaar en werd met mooie prijs aangeboden
Betaling gemaakt en direct verzonden, volgende dag al in huis

Pluspunten

• Juiste service
  • Snelle verzending

Koper uit twente 11-09-2016 Via de website gekocht

Prettigs en betrouwbare winkel!

Prima winkel, goede prijs en uitstekende communicatie. Alles volgens afspraak gegaan en door een persoonlijk mailcontact goede prijs gekregen.

Pluspunten

• Komen afspraken goed na
  • Scherpe prijzen
  • Vlotte communicatie

Minpunten

• Reclame mail na afloop

Remy 11-09-2016 Via de website gekocht

Zeer goed

Via de chat prima kontakt gehad met een verkoper.
Snel geholpen en uitstekend prijs.
Binnen een dag mijn tv ontvangen.

Pluspunten

• Uitstekend prijs
  • Deskundig advies

Rein Negerman 11-09-2016 Via de website gekocht

Sonos soundbar

Erg vlotte service. Als klant hoef je niet te wachten. Er wordt direct werk gemaakt van je vraag en er wordt met je meegedacht.

Pluspunten

• Snel
  • Betrouwbaar

Schredder 11-09-2016 Via de website gekocht

Lg 55eg910v gekocht

Ik heb bij deze zaak een nieuwe tv aangeschaft, en ben zeer tevreden over de service die mij is aangeboden, ook de prijzen liggen laag waardoor het aantrekkelijk was om deze tv aan te schaffen.

Pluspunten

• Goede Service
  • Goedkoop

VdLand 10-09-2016 Via de website gekocht

Aanschaf TV beugel en Sonos beugel

Ruime keuze. Overzichtelijk internetpagina. Duidelijke productomschrijving. Heb TV beugel en een Sonos beugel gekocht, deze werd snel geleverd zoals werd aangegeven via in internetsite.

DeVries 214579 10-09-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Mooie en leuke aankoop bij Plattetv.nl

Wij waren al langer opzoek naar een tv al en al eens bij een winkel in naarden en in barneveld geweest. Daar waren wij niet goed geholpen.

Toen wij vandaag toevallig door Nijmegen centrum liepen zagen wij Plattetv.nl zitten en konden het uiteraard niet laten om daar eens binnen te lopen.

Goed geholpen door de medewerker met goede uitleg over de verschillende tv's. Goed geholpen dus bij deze winkel hadden wij wel de behoefte om de mooie Sony tv te kopen.

Bij Plattetv.nl staan echt een heleboel tv's opgesteld, veel meer als in de eerdere winkels. Hier moet je kunnen slagen!

Plattetv heeft een mooie website en goed overzichtelijk.

Tv laten we gratis thuisbezorgen in Almere!

vanEekelen214617 10-09-2016 In de winkel gekocht

Aankoop LG 49UH661

Eerst thuis gekeken op internet. Zijn bij mediamarkt en BCC gekeken, maar was veels te druk en wisten niet waar we moesten beginnen. Deze winkel is veel fijner en veel rustiger.

Pluspunten

• Sfeer

Minpunten

• Reclame uiting

213444 10-09-2016 Via de website gekocht

55b6

Snelle en vriendelijke service, verkoop liep uitstekend, ruim assortiment, had een ruime keus. Installatie ging goed

Pluspunten

• Goede service

Oprins214605 10-09-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Sony 65XD8599

Via Google ben ik bij Plattetv terecht gekomen. Ik vind het een hele mooie winkel. Veel beter dan een mediamarkt. Het heeft veel meer uitstraling. Het ziet er klasse uit.

Pluspunten

• Goede service

Teun214569 10-09-2016 In de winkel gekocht

Prima winkel!

Ik kom elke dag voorbij rijden bij de winkel te Breda, aangezien ik hier mijn Tv ook heb gekocht ben ik weer terug bij deze zaak. Door de goeie prijs/kwaliteit verhouding en de service vanuit de winkel ben ik dus weer terug bij deze winkel.

Pluspunten

• Dichtbij
  • Goeie sercvice

Marnix 10-09-2016 Via de website gekocht

Verassend

Een vlotte verloop van cummunicatie, zeer vriendelijk en ook zeer behulpzaam bij een probleem wat de bestelling aanging, kortom alles in de klantvriendelijke zin!

Pluspunten

• verzorgde verzending
  • vriendelijk en correct!

Dirk Kolkman 10-09-2016 In de winkel gekocht

Bedankt

Mooie winkel waar je graag naar binnen gaat, prettige verkopers die hun mening geven en niet opdringerig zijn.
Veel keuze en een leuk interieur waar je op je gemak in een fauteuil je keuze kan maken.

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Prettige verkopers
  • Ontspannen sfeer
  • Deskundigheid

Minpunten

• De koffie kan beter
  • Tom Tom wekt niet mee

Raymond 09-09-2016 Via de website gekocht

Top service

Goed en eerlijk.
Had een op een open doos tv gereageerd op marktplaats.
Ze hadden er een in Doetinchem maar konden voor 80,- euro meer een nieuw in doos leveren.
Binnen 2 dagen had ik het in huis.
Echt goede service, en Tim heeft echt zijn best gedaan.

Ik zou zeggen gewoon bestellen bij hun!

Pluspunten

• Service
  • Komen hun belofte naar.
  • Snel in huis

Jenny 09-09-2016 In de winkel gekocht
Breda

Een snel en gemakkelijke aankoop bij plattetv Breda. Snelle reacties gehad via de email. vriendelijke medewerkers in de winkel

Pluspunten

• Nette winkel
  • Snelle service

Henk arends 09-09-2016 In de winkel gekocht

Goede en tevreden levering

Wij bestelden de lg32 lf510 en dat bleek niet meer geleverd te kunnen worden, als alternatief hebben we een andere betere en duurdere voor het zelfde geld gekregen. klasse

James 09-09-2016 In de winkel gekocht

Bovenverwachting

Het enige nadeel wat ik kan bedenken is de warmte in de winkel. Het was niet heel druk, toch moesten we even wachten voor we geholpen werden. James was het eerst beschikbaar. Hij kon ons helder advies geven, en kon alle vragen beantworden.
Ook erg prettig dat hij meedacht in mogelijkheden en oplossingen.
We hebben besloten een Sonos cinema set te kopen. We waren erg blij en verrast door de fijne prijs die hij aanbood.
Kortom, een warme winkel, met voldoende materiaal om te beluisteren/bekijken en personeel dat de tijd voor je neemt.
Dik tevreden, en zeker aan te raden.

Tot de volgende keer!

Pluspunten

• Helder advies
  • Fijne prijs
  • Uitgebreide showroom
  • Ruime keus

Minpunten

• Erg warm in Winkel
  • "Lange wachttijd"

Beatie 09-09-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Sonos Sub.

Goede service, kleine tegenvaller is dat er via de credit card 3%
Kosten bij worden gerekend.

2e aankoop in deze winkel, erg tevreden!

Pluspunten

• Goede service
  • Duidelijke uitleg

Minpunten

• 3% verhoging Creditcard

kees jansen 08-09-2016 Via de website gekocht

goede keus

Op een goede en nette manier op weggeholpen in de keus naar mijn tv ,zelfs na mijn keus een speciale aanbieding aangeboden gekregen die ik aanvaard heb en toen bleek dat mijn prijs 250 euro billijker was als de concurrent bij mij in de buurt die altijd veel ophef maakt over zijn lage prijzen . Een afspraak gemaakt voor bezorging en installatie voor vandaag ,de afgesproken tijd klopte zodat ik de rest van de dag verder kon met mijn plannen De bezorger en installateur was een behulpzame en vakbekwame jonge man die goed werk deed in een korte tijd en daarna goede uitleg gaf over de afstand bediening en de mogelijkheden van mijn nieuwe aanwinst , dus een goede keus om het te laten doen door een vakman.

Pluspunten

• prettig contact via chat
  • gratis thuisbezorging

René 08-09-2016 In de winkel gekocht
Breda

De aankoopervaring is tot dusver super, de verkoper in Breda heeft verstand van zaken. De website is goed, echter op smartphone was de website een beetje klein.

Pluspunten

• Showroom Breda
  • Kennis van zaken
  • Assortiment
  • Bereikbaarheid

Yvonne 08-09-2016 In de winkel gekocht

Super

Wij zijn netjes en zeer deskundig geholpen,eerst via de chatfunctie en daarna in de winkel in Breda.
Hoop natuurlijk dat de tv jaren mee gaat , maar de volgende keer weer zeker naar plattetv.nl

Pluspunten

• zeer deskundig

Vissenberg 08-09-2016 In de winkel gekocht
Breda

Een goede service, een goede uitleg gekregen in de winkel te Breda. Ik kende Plattetv van voorbij rijden en op aanraden van een kennis.

Pluspunten

• Uitleg
  • Service

REW 08-09-2016 Via de website gekocht

Top!

'Elders' was goedkoper; via LIVE chat gevraagd wat platteTV.nl aan de prijs kon doen. "Wij gaan daar €25 onder zitten!" Top!

Pluspunten

• Live Chat!

Arjen 08-09-2016 Via de website gekocht

Top Service

Online een tv gekocht! Super geholpen door de chat service voor advies van het kopen van de tv. In de winkel opgehaald in Arnhem, daar ook netjes ontvangen en de tv werd keurig in de auto getild!

daan 08-09-2016 In de winkel gekocht
breda

aankoop tv

belde naar de winkel en vroeg naar een philips amilight tv deze was er niet meer maar een vriendelijke medewerker bood een iets duurdere uitvoering ervoor in de plaats aan waar ik op inging en ging naar de winkel die tv vond ik niks waarop hij vroeg wat voor iets ik zocht wat ik er mee wilde playstation enz daarop kwam hij bij een sony tv uit waarop alles goed werkt en dat voor een ongeveer gelijke prijs als waarvoor ik in 1e instantie kwam! top

Pluspunten

• vriendelijke service
  • ruime keuze goed advies
  • parkeren voor deur

Rick 07-09-2016 Via de website gekocht

Prima service

Onlangs voor de tweede maal iets besteld bij PlatteTV.nl. Eerste keer was een TV, dit maal een soundbar. Opnieuw geleverd conform de afspraak. Ik kreeg zelfs een aanbod om een demo exemplaar tegen gereduceerd tarief aan te schaffen.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Snelle terugkoppeling

Erna 07-09-2016 In de winkel gekocht

Goede service

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Meedenkend en duidelijke uitleg. Belofte waarmaken. Goedkoop in verhouding tot de andere winkels die dezelfde producten leveren met dezelfde kwaliteit. De gekochte tv nu op proef maar tot heden zeer tevreden. Bedankt voor de goede service!

Pluspunten

• Zie eerder

Minpunten

• Beperkte winkels in NL

Sandra 07-09-2016 Via de website gekocht

Super snelle service en beantwoording op vragen.

Ik had mijn keuze voor TV gemaakt en kwam via kieskeurig bij deze site. Ik heb alles per mail gedaan en had snel antwoord op mijn vragen en tevens werd er meegedacht over andere mogelijkheden, maar gelukkig was de TV nog op voorraad en na bestelling ook echt de volgende dag in huis. Super.

Pluspunten

• snelle service
  • vriendelijk contact
  • andere mogelijkheden
  • meedenken

RBVDW 213617 07-09-2016 In de winkel gekocht
Breda

Goed geholpen in de winkel, een tv gekocht die uiteindelijk toch te klein was. Daarna in de winkel geweest om even te kijken en te overleggen met de medewerkers. Die uiteindelijk heel flexibel mijn v hebben omgeruild voor een grotere voor een mooie prijs

Pluspunten

• Flexibel
  • Service
  • Leuke winkel

Sleeg023 214169 07-09-2016 In de winkel gekocht
Breda

Heel snel geholpen, snel en goed antwoord en tevens goed advies verkregen. Afhalen ging ook soepel en kon parkeren aan de deur

Pluspunten

• Snel
  • verstand
  • service
  • mooie showroom

E van Berkel 07-09-2016 Via de website gekocht

Chat advies én snelle levering

De chatfunctie werkt hier echt. Geen recht-door-zee vraag gesteld over LG OLED tv/muursteun en binnen no time juiste advies en op voorraad. Afleveren op ander adres ging probleemloos en email verkeer over voortgang is precies genoeg!

Pluspunten

• Expertise
  • Snelheid en accuratesse

Minpunten

• naam is niet sterk

john 06-09-2016 In de winkel gekocht
nijmegen

vakkundig advies

Via website live chat de juiste tv uit gezocht, snelle levertijd ,ik kon de tv kon ik eerst bekijken in de door mij opgegeven winkel waar ik ook nog een goede uitleg en advies kreeg, ik kon ook mijn oude tv nog goed inruilen

Pluspunten

• uitzoeken via website
  • bekijken in winkel

Minpunten

• wachttijd koopzondag

C.J. Vianen 06-09-2016 In de winkel gekocht

LG televisie

Wij hadden op internet diverse tv´s bekeken en vergeleken. Bij platte tv.nl zagen we onze wens als goedkoopste uit de bus komen. Tot onze grote blijdschap zagen we dat er een winkel in Utrecht was waar we de tv konden bekijken. Dus wij kijken. We hadden er niet veel vertrouwen in....een online winkel... maar wat schetste onze verbazing! Wat een fantastisch mooie winkel! en wat nog mooier was, we werden fantastisch geholpen door het personeel. Een goede uitleg, iemand die werkelijk met ons meedacht en zeer klantvriendelijk. Wat ons betreft prijzen wij platte tv.nl eker aan bij onze vrienden!

Pluspunten

• goed personeel
  • makkelijk te vinden
  • gratis parkeergelegenheid

Minpunten

• erg warm in de winkel

Dhr. B. Eekhout 06-09-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Ik ken deze winkel omdat ik hier uit Nijmegen kom. Tevens kwam ik de winkel vaak tegen in mijn online speurtocht.
In de winkel vooral naar het merk Philips gekeken maar voor de rest is het assortiment erg compleet.
Website oogt mijn inziens wat druk, verder wel compleet.
Door een foute prijskaart in de winkel ook nog eens gebruik kunnen maken van een extra scherpe prijsaanbieding.
Duidelijk geholpen in de winkel. Snelle service

Pluspunten

• Goede aanbieding
  • Snelle service

Fatih 06-09-2016 In de winkel gekocht
Breda

Goede prijzen, goede service.

Een Philips tv besteld op donderdag. Volgende dag een mail gekregen waarin stond dat deze pas woensdag zou aankomen, wat mij te lang was. Vervolgens contact gemaakt via de livechat die er direct voor zorgde dat ik de tv het zelfde weekend nog op kon halen. Eenmaal aangekomen in de winkel in Breda netjes begroet door de medewerker. Verteld dat onze LG tv die we gekocht hadden bij de Media Markt kapot was gegaan binnen 4 jaar en daardoor naar een nieuwe op zoek waren. Vervolgens werd ons nog uitgelegd dat een tv niet binnen die periode kapot hoort te gaan en heeft ons zelfs onze rechten uitgelegd en dat we een brief moesten schrijven naar de MM. Naast het advies en de goede service nog een leuk praatje gemaakt ook.

Pluspunten

• Goede servide
  • Alles snel geregeld

Arend 06-09-2016 In de winkel gekocht

Service with a smile

Ik ben erg kritisch en dit is de eerste keer dat ik een 10 geef.
Op zaterdag belde ik om 16:50 of een TV op voorraad was, er was er nog 1.
De medewerker heeft hem meteen voor me gereserveerd en de volgende dag kwam ik hem halen. Diezelfde medewerker stond mij uitstekend te woord en bracht me nog even op de hoogte van alle features en mogelijkheden. Ook wees hij mij op de garantie afhandeling en opties daarvan. Daarbij heeft hij ook nog geholpen de TV naar mijn auto te brengen en er in te zetten. Al met al Top Service! Dank je wel!!

Pluspunten

• Top Service
  • Kennis van producten
  • Klantvriendelijkheid
  • Behulpzaamheid
  • Meedenkend

Minpunten

• Zit niet in Hilversum ;-)

Marc214174 06-09-2016 In de winkel gekocht

Prima winkel

Ik woon zelf in Breda en als ik google kom ik uit bij PlatteTV.nl welke ook in Breda zitten. Door de laagste prijs garantie heb ik voor deze winkel gekozen.

• goed personeel

Van der Klis 213863 06-09-2016 In de winkel gekocht

Super winkel!

Bij Plattetv.nl in Nijmegen hebben wij al vaker gekocht, altijd goed geholpen en perfecte service.

Gister gebeld voor een tv, direct een mooie scherpe prijs gekregen van de medewerker. Besloten de tv vandaag in Nijmegen op te halen.

Goed geholpen door de medewerker, goed advies en prettige vriendelijke service.

De website is mooi overzichtelijk en alles staat er duidelijk bij.

Volgende aankoop weer bij Plattetv!