PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5917 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Michiel 26-01-2017 Via de website gekocht

Keuze plattetv.nl was snel gemaakt.

Goede recensies en prijs. Duidelijkheid en betrouwbaar. Snelle levering na bestelling. Het hebben van winkels is een pre.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • Duidelijk

Henk 26-01-2017 Via de website gekocht

OLED TV

Hebben alles op voorraad !! kan je niet van iedere winkel zeggen !!
Heb je vragen dan kan je die rechtstreeks stellen aan de klantenservice !!
Zijn ook niet opdringerig !!
Prima kerel die xxxx !

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed advies

RR 26-01-2017 Via de website gekocht

Super geholpen wederom

Goed advies en kennis. Snel geholpen ze weten een aantal dagen erna nog wie je was.
Inmiddels al diverse keren besteld en goed tevreden.

Michiel 26-01-2017 Via de website gekocht

Klant goed op de hoogte gehouden

M'n eerste ervaring met PlatteTV.nl is erg goed.
Ik wordt via de mail goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.
Kreeg na m'n bestelling al snel een mail met de vraag welke kleur speaker ik wou, die ik gratis bij mijn Denon AVRX4300H krijg.
Erg goed dat je ook via WhatsApp kan communiceren heb zo m'n voorkeur doorgeven, helemaal geweldig!

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Goeie klantenservice
  • Gratis verzending

Minpunten

• Een account kunnen maken zou wel wenselijk zijn

Thijs van Heugten 26-01-2017 Via de website gekocht

Prima Service

Ik was op zoek naar een nieuwe tv voor in de slaapkamer. Nu ben ik een echte speurneus als het audio en video betreft. Ik ga echt diverse sites af lees veel reviews, ik bekijk filmpjes en ga dan kijken wat qua budget het dichtst bij mijn wensen komt. Nadat ik mijn keuze had gemaakt voor de LG55EG910V ben ik gaan zoeken naar de beste prijs. ik wist dat Mediamarkt zijn BTW weg actie ging houden. Daarop ben ik in gesprek (online) gegaan met een medewerker van PlatteTV.nl. Binnen een half uur had ik de prijs die ik wilde uitgeven en was de bestelling en betaling geregeld.

Dit was op een zondagochtend en woensdag was mijn tv netjes bezorgd binnen.

Prima service en een geweldig bedrijf.

Thijs van Heugten

Pluspunten

• Fijne online service zelfs op zondag
  • Snelle & goede levering.

H.C.Meijer. 26-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige service.

Bovengenoemde tv gekocht bij plattetv.nl. Afspraken zakelijk maar eerlijk en correct. Zeer goede inruilprijs gehad voor oude tv. Afgesproken aflevertijd tussen 12.00 en 14.00 uur, 12.10 uur werd de TV afgeleverd.

Pluspunten

• Fantastisch beeld.
  • Uitstekend geluid.

Minpunten

• Nog niet gevonden.

Jan 26-01-2017 In de winkel gekocht
Breda

Prima geholpen bij plattetv.

Ik heb bij Plattetv mijn nieuw LG oled tv aangeschaft en ben vakkundig geholpen. Ook de service perfect, mijn tv was defect en moest gecrediteerd worden maar de leverancier was failliet. Bij Plattetv hebben ze dit zonder problemen op zich genomen, bedankt hiervoor. En de medewerker die mij geholpen heeft was aanstekelijk entausiast.

Pluspunten

• Goede service
  • Vakkundig naar mijn menning

Wim 26-01-2017 In de winkel gekocht

sublieme garantie afwikkeling.....

geweldig bedrijf, ook als het om garantie gaat, ik kon gewoon een nieuwe TV van bijna 2300 euro meenemen omdat mijn TV stuk was gegaan en fabrikant een berichtje had verzonden dat toestel niet meer te herstellen was en het toestel bij me thuis was opgehaald. Het ophaalbewijs was voor PlatteTV voldoende om een gloednieuw toestel mee te geven, terwijl ze het geld pas na 14 dagen overgemaakt krijgen, voor hetzelfde geld had ik 14 dagen moeten wachten... maar geen probleem in Breda bij PlatteTV, klasssssse

J A Swarts 25-01-2017 In de winkel gekocht

Sonos + Sony TV

Goede uitleg, veel mogelijkheden om te luisteren naar de verschillende systemen. Niks was teveel. Keurig attent gemaakt op de speciale actie, die een interessante korting opleverde. Correcte hulp bij inladen van de spullen, kortom top behandeling

Pluspunten

• Veel demo mogelijkheden
  • Vriendelijke en behulpzame verkoper
  • Geen vraag was teveel
  • Als ik een verkoper zoek wil ik James hebben

Minpunten

• In Utrecht is de winkel veel te warm (Januari)

Frans 25-01-2017 Via de website gekocht

Alweer een nieuwe TV gekocht !!

Was al even wat info aan het bekijken op de site over Oled TV en aangezien ik erg goede ervaringen heb met Platte TV en het merk LG waar ze hoofdealer van zijn.Was mijn keus snel bepaald,mede door de prettige chat sessie die ik had met een van de medewerkers.En waar ik prettig zaken mee kon doen. Voor mij dus een prima service en begeleiding. En de levering is ook altijd snel en correct. Platte TV kan ik zeker aanbevelen. Goede service ,scherpe prijzen en prima adviezen en begeleiding. Top Webshop.

Pluspunten

• Chatten
  • Deskundige info
  • Vriendelijke medwerkers
  • Goede Website

Jan Bosveld 25-01-2017 In de winkel gekocht
arnhem presikhaaf

beoordeling van tansactie

Na lang zoeken en vergelijken toch bij platte tv (foto bouw) op presikhaaf arnhem een nieuwe tv aangeschaft de tweede keer dat ik daar was eerste keer ook goed voorgelicht overal over en nu na verschillende typen te zijn voorgelicht en over de prijs zijn wij na een korte onderhandeling het snel eens geworden en de tv was op voorraad dus gelijk meegenomen en de installatie thuis was ook zo gepiept dus deze winkel en personeel is dit cijfer dubbel en dwars waard.
JB.

frans van iersel 25-01-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

tvreden

Ruim assortiment en vakkundig geadviseerd. Bejegening was vriendelijk en niet overdreven aardig. Wij gingen tvreden de winkel uit!

Pluspunten

• goed vergelijk
  • vriendelijk

Bart 25-01-2017 In de winkel gekocht

Sony Bravia XD8599 gekocht bij PlatteTV.nl

Ik heb de Sony Bravia XD8599 gekocht bij PlatteTV.nl, vestiging Utrecht. Ik heb goed advies gekregen over de verschillende merken en modellen. Ze hebben een mooie ruim opgezette winkel waar je alle grote merken televisies in verschillende formaten kunt bezichtigen.
Snelle levering. Top winkel!

Pluspunten

• Overzichtelijke winkel
  • Deskundig advies
  • Meedenken
  • Rustig
  • Snelle service

R.Berenpas 25-01-2017 Via de website gekocht

R Berenpas

Goede webiste., met zorg verpakte bestelling en punctueel afgeleverd!
Super tevreden ik zou mensen deze winkel aanbevelen.

Henk 25-01-2017 In de winkel gekocht

Prima service grote keuze

Grote keuze...prima service! Werden attent maar zeker niet opdringerig geholpen... er werd prima uitleg gegeven met een stevige dot humor!!

Pluspunten

• Uitleg
  • Keuze

Willem 25-01-2017 Via de website gekocht

snelle en goede service

Goede en duidelijke webshop. Je kunt makkelijk chatten met een medewerker mocht er iets niet duidelijk zijn. Vlotte levering

Rene 25-01-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen en goede service ????

Goed geholpen en goede service 👍🏻. Ik raad iedereen aan om deze site eens te gaan bezoeken en een heel uitgebreid assortiment.

Bas 25-01-2017 Via de website gekocht

Top service

Top service met snelle communicatie dangkzij de live chat. Verder wordt je goed geholpen en hebben ze een ruim aanbod met snelle verzending.

Rut Verhoef 25-01-2017 In de winkel gekocht

Samsung TV UE 55 KS 7000

Ik werd uitstekend geholpen door adviseur . Prima advies en niets was te veel voor hem. De prijs van de TV was bovendien heel erg goed (was de laagste prijs die ik kon vinden).

Pluspunten

• advies
  • klantvriendelijkheid
  • deskundigheid
  • aflevering/installatie nog geen oordeel

Minpunten

• keuze stres

Eddie 25-01-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Televisie

Ik was onlangs op zoek naar een nieuwe tv tot een goeie kennis mij adviseerde om eens te gaan kijken bij PlatteTV in Arnhem en hij kreeg gelijk het is een mooie winkel keuze genoeg en met de meest actuele merken bij/naast elkaar, ik had mijzelf thuis al een beetje voorbereid wat voor soort tv het moest worden en werd in de winkel dan ook aangesproken door een vriendelijke medewerkster die mij met haar deskundigheid en kennis van zaken overtuigde, en ben dan ook sindsdien in het trotste bezit van een Sony Ultra HD tv ik kon hem direct meenemen want ze hebben de meeste tv's gewoon op voorraad!

Marco 25-01-2017 Via de website gekocht

Super service en probleemoplossend!

10/10 voor de uitstekende service door alle vragen over een product zeer snel en eerlijk te beantwoorden. Indien er problemen zijn met het product dan staat het personeel je met raad en daad bij om deze effectief en efficiënt op te lossen! Deze shop biedt garantie en zekerheid naar haar consumenten toe en dat vind ik echt een meerwaarde!

Pluspunten

• Supersnelle service
  • Consument is nr1
  • Stipte levering
  • Betrouwbaar en eerlijk advies

ceesbongers 25-01-2017 In de winkel gekocht

drs

In winkel geweest, alle vragen adequaat beantwoord. Voldoende uitleg over verschillende merken flatscreens. Alle tijd hiervoor genomen.
Kon direkt de gekozen TV uit voorraad meenemen.

Pluspunten

• professioneel advies
  • ruim tijd genomen
  • op voorraad

Fons 25-01-2017 Via de website gekocht

Top effect

Blij met deze soundbar, geen koptelefoon meer nodig . Deze soundbar verbeterthet geluid van de led tv naar grote tevredenheid

Pluspunten

• De volgende dag in huis
  • Makkelijk
  • Degelijk
  • Kwaliteit
  • Goedkoopste deal

Jaimy 25-01-2017 In de winkel gekocht
Arhnem

Erg tevreden en een goede service

Ik ben erg tevreden over de service en de klantvriendelijkheid van plattetv.
Ik wilde de tv eerst online aanschaffen en wilde de tv toch eerst even zien. In de winkel in arhnem kreeg ik genoeg informatie en heb ik de tv meegenomen.

Pluspunten

• Goede service
  • Klantvriendelijk

Minpunten

• Geen winkel in de buurt van deventer

Remco 25-01-2017 Via de website gekocht

Top service en levering door PostNL

Prima product, 3 jaar (verlengde) garanatie voor bijna niks en een erg klantgerichte blik. In andere woorden; een erg goede beslissing om hier te bestellen!

Pluspunten

• Klantgericht
  • Snelle levering

Jaap 24-01-2017 Via de website gekocht

Playseat Revolution

Bij Platte TV een Playseat Revolution met slider en mat aangeschaft. Tijdens bestellen verliep dit even moeizaam maar door tussenkomst van helpdesk was het probleempje zo opgelost en volgde een snelle levering. Verpakking van de artikelen was perfect zoals ook de handleiding voor installatie. Zeer tevreden!

Pluspunten

• helpdesk
  • snelle levering
  • deugdelijke verpakking
  • leuke korting in vergelijk met concurrentie.

Ca 24-01-2017 Via de website gekocht

Goede service

Voor mij was dit een zeer onbekend bedrijf om daar een televisie online te kopen. Na wat onderzoek en schatcontact en het feit dat ze meerdere afhaalpunten vertrouwden we erop en dat was meer dan juist gebleken. Prima contact via chat en mail. Klantenservice had ik via de telefoon echter niet bereikt. Werd netjes gebeld wanneer de TV binnen kwam en wanneer bij ons bezorgd. Alles gladjes verlopen en hun afspraken goed nagekomen.

Pluspunten

• betrouwbaar
  • snel contact en antwoorden op vragen
  • live chat werkt erg fijn

Minpunten

• Klantenservice telefonisch niet bereikt

Sebastiaan 24-01-2017 In de winkel gekocht
Breda

Prima shop en goed geholpen

Ik heb twee Heos 3 speakers gekocht en ben daarbij goed geholpen door het personeel. Een verbeterpuntje is wel dat jonge verkopers die de vragen van de klant niet kunnen beantwoorden, uit eigen initiatief een meer deskundige collega erbij roepen in plaats van dat de klant daar zelf om moet vragen. Verder prima service,

Pluspunten

• veel op voorraad
  • deskundige uitleg
  • open voor suggesties

Minpunten

• onervaren personeel beter instrueren

Barry 24-01-2017 In de winkel gekocht

Samsung ue55ks7000

Vriendelijke personeel, erg behulpzaam via de chat en offertes.
ik heb meerdere discussies gevoerd en m'n laten adviseren betreft input lag. Erg kundig.

Pluspunten

• Vriendeljjk
  • Deskundig

Ronald van Leuteren 24-01-2017 In de winkel gekocht

Ronald

Professionele shop met voldoende keus en gedegen advies. Met name de no nonsens mentaliteit sprak ons aan.

Siny Lenselink 24-01-2017 In de winkel gekocht
Arnhem Presikhaaf

Denon versterker

lokale vestiging, korte lijn bij problemen, verkoper komt vertrouwd over, goede info, leuke korting en top apparatuur.

Pluspunten

• verkoper neemt de tijd
  • leuke korting
  • gratis installatie

Bert 24-01-2017 In de winkel gekocht

Sonos Soundbar + Sub

Zeer vakkundig, enthousiast en vriendelijk geholpen door ....... van PlatteTV.nl. Een groot assortiment waardoor je een goed overzicht krijgt.

Pluspunten

• ter zake kundig

Iwan 24-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop en info via chat op site

Ik heb me eerst op internet via allerlei winkels georiënteerd en kwam uiteindelijk uit bij platte tv.nl . Via de chatoptie heb ik info opgevraagd en werd deskundig, netjes en snel te woord gestaan. Geen onzin maar gewoon antwoord op mijn vragen en na een beetje onderhandelen tot een prijs gekomen waar ik tevreden mee ben. Ik heb er een goed gevoel aan over gehouden. Ook de site is erg overzichtelijk en alles is makkelijk te vinden.

Pluspunten

• correct
  • snel
  • overzichtelijk
  • behulpzaam
  • klantvriendelijk

Juanita 24-01-2017 Via de website gekocht

LGOled55E6v

Omdat er een goede onderhandeling was heb ik voor het eerst besteld bij Platte TV. Helaas ging mijn 1e order niet zo goed nml de Curved was niet leverbaar in de afgesproken termijn. Op de site direct leverbaar maar na een week nog niets. Platte TV heeft het goed opgelost door een duurdere model aan te bieden voor hetzelfde geld. Dus als verbeterpunt kom je belofte na of zorg dat de website goed vermeld wat de levertijd is. Dan zouden jullie die 9.4 kunnen halen.

Pluspunten

• Onderhandeling
  • oplossing

Minpunten

• afspraken nakomen
  • geen creditcard

Frans 24-01-2017 Via de website gekocht

Inruil en aankoop

Klantvriendelijk. Bereid een goede deal te maken mbt inruil oud toestel. Goed advies en service.
Snelle reactie op email.

Pluspunten

• Advies
  • Service

Peter 23-01-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk

Behulpzame medewerkers die rustig alle tijd nemen om de systemen uit te leggen. Bij twijfelen even rustig alle systemen overnieuw toegelicht en naast elkaar laten horen. Daarnaast ook nog scherp geprijsd.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Goed advies
  • Scherpe prijzen

Joa 23-01-2017 In de winkel gekocht

Helemaal top!

Mooie winkel, behulpzaam personeel. Na heel veel onderzoek online en verschillende shops te hebben vergeleken, uiteindelijk de nieuwe tv gekocht in de winkel in Utrecht. Extra voordeel van Platte TV: ze maken een persoonlijke deal als de tv ergens anders in de aanbieding gaat, zelfs als die aanbieding pas later in de week in gaat. Ik raad dus iedereen aan om je tv te bestellen bij Platte TV!

Pluspunten

• Service
  • Persoonlijke deal
  • Mooie fysieke winkel

Verhoef 23-01-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

onze mening en ervaring in jullie winkel

Vanwege de duidelijke site die ons aansprak zijn we naar de winkel gegaan.
We werden verrast door het ruime aanbod en de klantvriendelijke benadering.
Na onze wensen kenbaar te hebben gemaakt, werden we rustig, duidelijk en vriendelijk geholpen.
Met als resultaat onze prachtige aankoop die precies aansluit op wat we wilden en wensten.

Luc Boons 23-01-2017 Via de website gekocht

ik ben een vervelende klant

Heb de laatste dagen minstens 8 keren contact gehad met live chat op plattetv.nl. Steeds werd ik te woord gestaan door Justin.
Wel 3 - 4 keren heb ik mijn order gewijzigd. Heb ik de condities in vraag gesteld.
Moest ik mezelf aan de lijn hebben gekregen, ik denk dat ik al lang de hoorn op de haak zou hebben gesmeten.
Niets van dat. Steeds bijzonder hulpvaardig, bereidwillig en oplossing- gericht.
Ik weet dat ik het hem lastig heb gemaakt, waarvoor mijn verontschuldigingen, maar ik weet ook dat ik zonder enige twijfel terug zal keren naar Plattetv.nl.

Pluspunten

• buitengewone dienstverlening
  • zeer goede prijzen
  • perfect probleem oplossers

Minpunten

• enkel vooruit betaling uit Belgie

Mart 23-01-2017 In de winkel gekocht

Prima deal, vriendelijke mensen

Goed geholpen online en op locatie. Vriendelijke mensen en deskundig advies . Werd alleen niet serieus genomen doordat ik jong was dus duurde wel even voor ik geholpen werd.

AJMV 23-01-2017 In de winkel gekocht
Breda

service met kennis van zaken

In de winkel vind je een luisterend oor van een professionele medewerker die samen met de klant de beste keuze maakt bij de aanschaf van een nieuwe TV. Ze zijn niet alleen maar geïnteresseerd in het verkopen ansich, maar geven goed advies over welke TV het beste bij u als klant past. Ook via de website krijg je snel antwoord op eventuele vragen. 100% service dus.Daar kunnen MediaMarkt en BCC nog wel iets van leren.

Pluspunten

• professioneel personeel
  • hoge service
  • scherpe prijzen
  • uitgebreide keuze

Brussen 23-01-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Weekend service

Ontving binnen een uur antwoord op mijn e-mail met daarin een mooi aanbod. Direct gebeld en er een gereserveerd. Toen naar de winkel gereden om de Sonos Sub op te halen. Een uurtje later stond de sub te spelen samen met de andere Sonos speakers in mijn woonkamer. En dat alles op zondag! Top service!

Pluspunten

• Communicatie
  • Openingstijden
  • Kennis

Bram 22-01-2017 Via de website gekocht

Blij met de nieuwe UHD tv

Een hele goede overzichtelijke webshop met goede klantenservice!
Online word je goed geadviseerd en daardoor weg blij met mijn aankoop!!!

Pluspunten

• Goede online hulp
  • Snelle levering

Friso 22-01-2017 In de winkel gekocht
Breda

Vriendelijk personeel en verstand van zaken.

Netjes geholpen en ze weten wat ze verkopen. Ruime keuze van grote tot kleine schermen. Makkelijk parkeren ech een aanrader

Pluspunten

• Service
  • Kennis

Arie 22-01-2017 In de winkel gekocht
Platte TV.nl Utrecht

nieuwe TV

Geen idee waar we op moeste letten bij aanschaf van een nieuwe platte TV, maar deze meneer heeft ons prima uitgelegd waar we op moesten letten en er is erg veel keus en op voorraad, we hebben een heel goed gevoel over deze aankoop.

Pluspunten

• klantvriendelijkheid
  • heel veel kennis
  • veel keus
  • makkelijk bereikbaar

J.E. van Noort 22-01-2017 Via de website gekocht

Een goed gesprek was het begin van een goede aankoop!

Ik ben al een tijd aan een nieuwe tv toe! Hij doet het nog steeds maar als ik bij anderen kijk vind ik die beelden altijd helderder! Dus hier en daar informeren en kijken en vergelijken op internet. Nou ben ik wel iemand van de specs en helemaal voor een tv want die moet toch iets langer meegaan dan een laptop, tablet of smartphone! Na wikken en wegen en vergelijken kwam ik bij dé tv voor mij en zag ik bij Plattetv.nl er een voor een mooie prijs! Ik had al wel gezien dat deze tv bij andere zaken moeilijk of niet verkrijgbaar was, dus dan maar eerst even bellen. In eerste instantie duurde het even dat er opgenomen werd maar werd er wel via de chat gevraagd of ze iets voor mij konden doen. Ik hou wel van dat soort tooltjes, als computerfreak.
Een aardige verkoper stond mij te woord en vond ook dat ik een goede keuze had gemaakt maar…… dit toestel was bij hun ook moeilijk leverbaar. Hij had wel een andere optie iets vergelijkbaars en met nog betere specs . Tijdens het gesprek wees hij me gelijk de weg op internet waar ik dit toestel kon vinden en zag ik dat hij gelijk had alleen de prijs was wel wat duurder.
Op de site had ik een gele hyperlink gezien met de titel Maak Hier Uw Deal! Nou daar ben ik wel van! Dus ik gelijk informeren of er een deal inzat. Nee heb je toch??? En ja hoor omdat het toestel dat ik graag wilde niet leverbaar was en ook misschien niet meer geleverd zou worden. Kon ik het nieuwere model voor een kleine meerprijs krijgen!
En als een goede verkoper moet er natuurlijk gekeken worden of er nog aanverwante artikelen verkocht kunnen worden. Ik hou daar niet van maar deze verkoper had wel goede argumenten en door de korting kon ik er een extra verzekering bij sluiten. Ik zag daar ook het nut wel van in en heb ik zonder mij “bedonderd” te voelen deze erbij genomen.
Nog wat goede adviezen over het onderhoud van het apparaat en duidelijke afspraken gemaakt over levering kon ik na afloop van een welverdiende bak koffie genieten en met plezier gaan uitkijken naar mijn nieuwe tv en kan ik met de oude tv mijn dochter blij maken die heeft namelijk helemaal geen tv.
En ….was ik al met al toch nog goedkoper uit dan ik in eerste instantie gedacht had!
En dat alles door eerst even contact op te nemen met het bedrijf in plaats van een bestelling via de webwinkel te plaatsen, te betalen en af te wachten wat er komt!
Het was een vlot, leuk, goed, professioneel gesprek en ook nog met humor!
Via de mail gelijk de bevestiging van bestelling en betaling gehad en de andere dag werd ik al gebeld om een afspraak te maken voor de levering. Wat liep dat allemaal op rolletjes! Geen moeilijk gedoe, alles duidelijk en overzichtelijk! Daar houd ik van!
En vandaag was het zover! De aflevering! Alles volgens afspraak, mooi optijd, in een mum uitgepakt en gemonteerd en kon ik hem zelf installeren! Alles gelukt!
Wat is het genieten van dat vlijmscherpe beeld, die mooie kleuren en de grootte van het scherm. Mijn leesbril hoeft niet meer op!
Ik helemaal tevreden over mijn nieuwe aankoop en over PlatteTV.nl

Marieke Verhulst 22-01-2017 In de winkel gekocht

hoog gewaardeerde winkel: plattetv Breda

Supergave winkel. We waren er nog nooit geweest maar heb er geen spijt van. Zeer goede service. We kwamen voor een tv en zijn daar op een zeer fijne, goede en prettige manier mee geholpen. Zonder dat je het gevoel heb dat ze je iets aan willen smeren, zoals bij sommige winkels. Gewoon goed advies waar je iets aan hebt en iets mee kunt. We zijn dan ook met een prachtige tv naar huis gegaan waar we geen spijt van hebben. Super bedankt.

Pluspunten

• zeer goede service
  • mooie winkel
  • goede lokatie in Breda

Frank 22-01-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Mooie deal op mooie tv met soundbar

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg gehad in de winkel in Doesburg. Ik had nog 2 'oude' tv's en door die in te ruilen en de tv (LG OLED55B6V) te combineren met een leuke soundbar een mooie deal kunnen maken die je nergens anders vind.
Aanrader!

Pluspunten

• Klantvriendelijk

Minpunten

• Helaas niet binnen paar dagen geleverd worden.

Els Bronder 22-01-2017 Via de website gekocht

Els

Ik heb voor plattetv.nl gekozen omdat deze zaak goed wordt beoordeeld in reviews. De tv die ik wilde kopen was hier niet het goedkoopste. Omdat het toch een prijzig product is, vind ik goede service wel belangrijk. Na even onderhandelen, via chat, bood plattetv.nl mij ook een prima prijs. Dat charter verliep heel prettig. Ben uitstekend geholpen. Vriendelijk en geduldig.
Gisteren is de tv geleverd via post.nl. Het uitpakken en installeren vond ik echt klus maar is uiteindelijk wel gelukt. Ik heb op advies van xxx een extra garantie erbij genomen. Ik hoop deze niet nodig te hebben, maar mocht dit wel zo zijn vertrouw ik wel op een goede service.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Ruime keus
  • Goede prijs
  • Veel mogelijkheden voor contact en snelle reacties

Minpunten

• Nog niks

Eva 22-01-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goed geholpen

Op aanraden van vrienden naar PlatteTV in Nijmegen geweest. Meteen vriendelijk begroet en geholpen. Veel keuze en de verkopers weten waar ze het over hebben. Persoonlijke benadering en ik kom zeker terug.

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Veel keuze