PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20881 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5624 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Dhr. D. Teunissen 15-10-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

In de winkel verschillende modellen met elkaar vergeleken, we twijfelde tussen een LG en een Samsung TV die we op de website hadden gezien. Deze TV's in de winkel goed kunnen vergelijken en ook duidelijke, heldere uitleg gekregen van de verkoper. De verkoper wist goed de verschillen uit te leggen en de voor en tegenpunten van de toestellen te benoemen. Daarnaast ook nog eens een scherpe prijs kunnen onderhandelen in de winkel. De TV was op voorraad dus we konden 'm ook gelijk meenemen.
We komen over een paar maanden graag nog een keer terug om een mooie soundbar of home cinema set aan te schaffen zodat we het thuis helemaal af hebben.

Pluspunten

• TV gelijk kunnen meenemen
  • Goede uitleg gehad

Berrie218080 15-10-2016 In de winkel gekocht
Breda

Goed geholpen voor een mooie Tv.

Na mijn zoektocht op internet kwam ik via kieskeurig uit bij PlatteTv.nl. Hierdoor zag ik dat ze ook een winkel hebben in Breda en zijn we hier naar toe gereden. Een mooie winkel waar alles mooi staat uitgestald. Na een korte uitleg kwamen we uit bij een zeer mooie 4k tv van het merk Samsung. Kortom iedereen die een tv nodig is moet hier gaan kijken!

Pluspunten

• Persoonlijke verkoop
  • Goeie uitleg

Minpunten

• Tomtom wijst de weg verkeerd.

218061 15-10-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf LG tv

Fantastisch geholpen, veel inhoudelijke kennis. Gaan met goed gevoel de winkel uit. Wij zullen dit zeker aanbevelen aan derde.

Pluspunten

• Netjes geholpen
  • Goede uitleg
  • Nemen de tijd

Max218042 15-10-2016 In de winkel gekocht
Breda

Luisteren en gelijk geslaagd!

Rustig uitgestald te Breda, konden rustig luisten in een apparte audioruimte met vloerbedekking en een verlaagd plafond. Verder geen opdringerige verkopers maar personeel met kennis van zaken. Gwewoon prima geholpen!

Pluspunten

• Rustige winkel
  • Kwaliteit

Cornelissen 218027 15-10-2016 In de winkel gekocht

Direct en erg fijn!

Word erg fijn geholpen. Zeer duidelijk uitleg. Erg klantvriendelijk. Duidelijk het verschil kunnen zien in de desbetreffende tv's.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Duidelijk

RJ 15-10-2016 Via de website gekocht

Goede keus

Platte tv gekozen om;
De mogelijkheid van inruilen oude tv.
Concurrerende prijzen.
Snelle reacties op e-mails.

Pluspunten

• inruil oude tv
  • concurrerende prijzen

Minpunten

• door inruil duurt het proces wat langer.
  • door inruil geen keuze van betaling.

Leo 15-10-2016 Via de website gekocht

No nonsence

Gewoon perfect dat er snel en to the point wordt gereageerd op mail of chat berichten. Dat is lang niet overal zo. Dit is wat mij betreft de perfecte service voor mensen die via internet zoeken naar aankopen. Je zoekt en vergelijkt spullen op internet, maakt een keus en vervolgens zoek je daar een bedrijf bij wat de beste prijs bied. Doordat je kan overleggen en onderhandelen via mail en chat en omdat daar snel en adquaat op wordt gereageerd kan je snel zaken doen. Precies in de lijn van de voordelen van het zoeken op internet.

Pluspunten

• Concurerende prijzen, veelal de goedkoopst
  • Snelle en duidelijke reactie via chat en mail
  • Bezorgservice
  • Ruim aanbod van producten

Kief 14-10-2016 Via de website gekocht

Top service

Geweldige service. Het personeel van PlatteTV.nl is ontzettend behulpzaam en ze hebben de zaakjes goed voor elkaar. Duidelijke communicatie, overzichtelijke site, professioneel transport en goede nazorg. Kortom aanbeveling voor iedereen.

Pluspunten

• Transparante en duidelijke communicatie
  • Behulpzaam en goede service
  • Goede kennis en kunde van de producten
  • Groot aanbod
  • Scherpe prijzen

Dave 14-10-2016 Via de website gekocht

Super service met als resultaat een super TV

Ik ben in de winkel geweest om te kijken naar de verschillende modellen en heb de bestelling online gedaan. Ook heb ik vragen online gesteld die direct naar tevredenheid beantwoord werden.

Al met al een zeer prettige ervaring. Een groot pluspunt is het meedenken van deskundig personeel wat het beste bij jou wensen en situatie past.

Pluspunten

• Deskundig personeel
  • Digitale en fysieke winkel
  • Lage prijzen

Henk 14-10-2016 In de winkel gekocht
Breda

Aanschaf SONY TV "KD55SD8505".

Prima levering op afgesproken tijd. Heb hoofdzakelijk gekozen voor PlatteTV.nl omdat mij een goede prijs werd geboden voor de oude TV.

Pluspunten

• prima levering
  • gunstige prijs

Minpunten

• geen enkele handleiding bij het product

Marcella 13-10-2016 Via de website gekocht

Goedkoopste aanbieder en deskundig advies!

Zowel via whatsapp als email contact gehad. Vooral bij whatsapp kreeg ik vrijwel direct antwoord. En ook echt deskundig antwoord alsof ik in een winkel om advies vroeg. Voor mij een hele prettige ervaring waardoor ik ook zeker weet dat ik de juiste spullen heb besteld. Na deze ervaring heb ik in dezelfde week daarom nogmaals via de website een bestelling gedaan.

Pluspunten

• Service
  • Laagste prijs garantie

Sven 13-10-2016 Via de website gekocht

Erg fijne winkel, voordelige producten en een top service!

Veel mooie televisies en andere apparaten, en best scherp geprijsd. Die van mij bleek helaas uitverkocht te zijn, maar hier hebben ze een goede oplossing voor gegeven. De medewerkers staan altijd voor je klaar en zijn vriendelijk en deskundig. Als je wat hebt besteld, houden ze je goed op de hoogte!

Pluspunten

• Zeer fijne webshop en service
  • Voordelig en gratis bezorgd
  • Groot assortiment
  • Vertrouwd

Minpunten

• Op-voorraad peil is niet altijd actueel

Freek 13-10-2016 In de winkel gekocht

Prettige service, mooie spullen

Prettige shop, mooi assortiment en een optimale service. Kortom de zaak waar je heen moet voor je televisie.

Pluspunten

• Goede service
  • Breed assortiment
  • Vriendelijk personeel
  • Mooie prijzen

Hattum 217082 13-10-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Kwaliteit prijs verhouding dik in orde

Voor het eerst naar een webwinkel, ervaring is goede brede keus. Goede uitleg en installatie thuis vlot verlopen. Net zeer vriendelijke mensen. Zal zeker terug komen bij volgende aankoop!

Pluspunten

• Afspraken worden nagekomen
  • Persoonlijke behandeling
  • Duidelijke antwoorden
  • Huiskamer sfeer!
  • A-z service pakket 4 weken proef periode hebt

Bob 13-10-2016 In de winkel gekocht
Breda

Tevreden klant van een aankoop samsung curved tv

Ben correct geholpen en de afspraken die gemaakt waren zijn netjes nagekomen bij aankoop nog een mooi service contract afgesloten zodat ik de komende drie jaar verzekerd ben van hun optimale service.

Pluspunten

• Veel keus
  • Interessante prijs

Ton Breda 13-10-2016 In de winkel gekocht

Samsung 32 inch

Snelle reactie met voorstel inruil "oude TV". Levering (afhalen) was dezelfde dag in Breda mogelijk.

Pluspunten

• Goed bereikbaar, parkeren voor de deur
  • Vriendelijk personeel

Dijk 13-10-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Beste verkopers

We hadden gebeld of een TV van Samsung op voorraad was. Ze vertelden dat ze er voor wilden zorgen dat de volgende dag er in Doetinchem 1 zou zijn. En ja hoor, de stond klaar en ze brachten hem zelfs voor ons in de auto. Vriendelijk geholpen, voor iets anders komen we zeker terug.

Eroglu 13-10-2016 In de winkel gekocht

KD55XD7005B

Koop hier al jaren is een vertrouwd adres,Wordt altijd goed geholpen door verkopers,Altijd goede prijs,Gratis parkeren

Pluspunten

• Service

Joël 13-10-2016 Via de website gekocht

Televisie besteld en gekocht

De site heb ik gevonden, omdat ik op google een zoekopdracht invoerde. Ik kwam bij deze site en had eerst mijn twijfels. Ik vind de site rommelig overkomen, maar het lezen van reviews heb ik besloten om toch een tv te bestellen. De service was perfect. Ze kwamen met een goede aanbieding en ze reageerde snel op mijn mail. Via de mail werd ik snel geholpen en de bestelling op afgesproken datum binnengekomen.

Pluspunten

• Snelle reactie
  • Service
  • Meedenken met de klant

Minpunten

• De site vind ik rommelig ogen

Ordu 13-10-2016 In de winkel gekocht

Zeer tevreden

Verkoop proces ging zeer gemakkelijk, snel en betaalbaar, dit is pas service! wij zijn erg blij met ons nieuwe aankoop. Ik raad het absoluut aan.

Pluspunten

• Snel afgeleverd
  • Goede service
  • Betaalbaar

ATimmers215126 12-10-2016 In de winkel gekocht
Breda

Goed geholpen voor een mooie Tv.

Via via had ik van PlatteTv.nl gehoord en ben hierna op internet gaan kijken. Er stonden vele modellen op internet en ben hierdoor ben ik naar de winkel te Breda gereden voor wat advies. Hier ben ik goed geholpen bij de aanschaf van mijn nieuwe Tv.

Pluspunten

• Goede uitleg
  • Inruil mogelijkheid

Fam. Bol 12-10-2016 In de winkel gekocht

Prima ervaring shop Breda

Mooie presentatie van de verschillende merken TV. Prima en vakkundig geholpen door vriendelijk personeel. Goed en accuraat voorgelicht over de verschillende toestellen.
Goede inruilprijs gekregen.
Al met al prima tevreden.

Pluspunten

• Goede presentatie van de merken.
  • Scherpe prijs en goede inruil.

Fam van Riel 12-10-2016 In de winkel gekocht
on line

Prima webshop

Van bestellen tot afleveren vlekkeloos gelopen.
Netjes en onbeschadigd afgeleverd binnen de gestelde termijn aan de deur.
Op de live chat nog ff de verzending getjekt, ook daar snel en correct geholpen
AANRADER DEZE WEBSHOP

Pluspunten

• goede informatie tijdens bestellen
  • snelle levertijden
  • betrouwbare bezorgdienst

Minpunten

• nog geen kunnen ontdekken

mk217464 12-10-2016 In de winkel gekocht
arnhem/winkelcentrum presikhaaf

Garantie TV

Mijn eigen philips tv was kapot maar door de verlengde garantie heb ik als nog een nieuwe TV met dezelfde functies mogen ontvangen. Uiteindelijk is alles prima geregeld.

Pluspunten

• Assortiment
  • Klantvriendelijke service in de winkel
  • Direct chatten over aankoop

Jasper Bosma 12-10-2016 Via de website gekocht

Vertraagd maar goed

Reden voor keuze: laagste prijs
Mening: bezorging duurde lang terwijl ik haast had met het product. Dat was vervelend. Verder goede service. Afrekenen via iDeal op de mobiele website werkt niet vlekkeloos wat ook jammer is. Website verder overzichtelijk en prettig.

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Goeie prijs

Minpunten

• Problemen met mobiele website (betaling)
  • Vertraging in bezorging

Plato 12-10-2016 In de winkel gekocht

Erg goede service

Helaas was de receiver die ik wilde kopen niet meer op voorraad. De aardige medewerker van Plattetv.nl bood me daarom het nieuwe model van de receiver aan met een fikse korting. Netjes opgelost dus en een erg goede service.

Pluspunten

• Goede service
  • Lage prijzen

Arie Overbeeke 11-10-2016 In de winkel gekocht

Moeizame aankoop 4K utra HD TV's

We waren op zoek naar 4K Ultra HD tv met een voet van maximaal 75 cm breedte. Op de site van plattetv.nl stond een mooie Samsung UE48JU6400 voor €626,--, helaas was op de site nog niet bijgewerkt nergens meer een exemplaar van deze aanbieding te bemachtigen. Alternatief was een open doos model ook van Samsung type UE48JU6445W voor de aanbiedingsprijs van €600,--, helaas had deze TV al heel wat meegemaakt gezien de vervuiling en de beschadigingen dus deze maar retour gebracht. Helaas geen Samsung meer beschikbaar die voldeed dus uitgeweken naar SONY type KD-X8005C voor €679,--. Helaas ook hier weer op de site in ruime hoeveelheid voorradig echter in de winkel niet meer beschikbaar. Dus goede raad was duur, wat kon wel gaan passen en na veel zoekwerk in de winkel bleek dit een voorradige tv van Sony type KD 49XD7005B te zijn voor de somma van €849,--, een heel stuk duurder dus. Navraag gedaan of dit de uiterste prijs was en men mocht niet goedkoper verkopen daar de minimumprijs door Sony was vastgesteld. Na thuiskomst type gegoocheld en wat bleek tot onze verbazing bij Art&Craft werd hetzelfde toestel te worden aangeboden voor €728,95, nota bene €120,-- goedkoper, dus de minimumprijs van Sony was weer een broodje aap verhaal. De heren van plattetv.nl in Breda hier wederom van in kennis gesteld en toen kwam het verhaal dat Sony twee soorten garanties kende , de duurdere verkopers hadden een andere garantie dan de goedkopere aanbieders. Daarom zelf de garantiebepalingen van Art&Craft opgevraagd en wat te verwachten was deze zijn identiek aan datgene wat plattetv.nl hanteert. Voorlopig modderen we dus maar rustig verder, tot nog toe de enige oplossing is de tv retourneren en op een echt goedkoop adres een tv bestellen, het loont de moeite, los van de enorme ergernis die we hebben gehad van de mooie verkoopverhalen van plattetv.nl, kortom geen aanrader.

Service bij verkoop is ronduit slecht, vooraf wordt geen informatie verstrekt enkel alleen in de winkel, bij thuiskomst blijkt dan dat hetzelfde toestel elders €120,-- goedkoper wordt aangeboden.

Assortiment
Op de site staan heel veel TV toestellen, echter in de winkel blijken deze veelal niet meer beschikbaar te zijn, dit terwijl de voorraad op de site als ruim per toestel wordt aangegeven.

Pluspunten

• professionele site
  • ogenschijnlijk ruime keuze en voorraad
  • acties op de site zijn goed

Minpunten

• slecht bijgewerkte site
  • actuele voorraad sluit niet aan op site
  • actuele acties in de winkel niet bekend

Arie Overbeeke 13-10-2016

N a veel aandringen is platte tv.nl uiteindelijk toch met een perfecte oplossing gekomen waarmee alle leed tot het verleden behoort en ze hun goede naam waar hebben gemaakt. Kortom even volhouden en het is een aanrader om naar terug te gaan.

spruijt217616 11-10-2016 In de winkel gekocht

Oled tv LG

Eerlijk en duidelijk advies ,door dit goede advies hebben we uiteindelijk gekozen voor Plattetv , zeer prijs concurrerende prijzen ,

R.V 11-10-2016 Via de website gekocht

Top service!

Goede onderhandelingsmogelijkheden via de live chat. Meteen in de middag product ophalen en wat niet voorradig was werd de volgende dag aan huis bezorgt. Mooie concurerende partij voor de "grote" jongens!

Tevredentje217319 11-10-2016 In de winkel gekocht
Breda

Super snel en vlot geholpen.

We hebben PlatteTv.nl via internet gevonden, ik woon zelf in Breda maar had er nog niet van gehoord. Hierdoor zijn we naar de winkel te Breda gereden, en na volle tevredenheid geholpen. We hebben de prachtige Samsung 43KS7500 aangeschaft en zijn super tevreden met onze aankoop!

Pluspunten

• Schitterende winkel, mooie presentatie!
  • Parkeergemak voor de deur

Tom 10-10-2016 In de winkel gekocht

Super ervaring!

Via kieskeurig bij platters.nl terecht gekomen. Een zeer overzichtelijke website met scherpe prijzen. Ik had een aantal vragen en kon deze via de chat stellen. Via de chat werd mijn tv in filiaal Utrecht klaargezet, want ik wilde de tv graag nog in real life zien. Tevens kon ik mijn oude tv hier voor een prima prijs inruilen. In de winkel de Philips 55PUS6401 bekeken en kort gesproken met het vakkundig personeel. M'n nieuwe tv werd zelfs naar mijn auto getild. Super service en heel erg blij met mijn nieuwe tv!

Pluspunten

• Goede service
  • Goede prijs

217442 10-10-2016 In de winkel gekocht

Winkel Nijmegen!

Perfecte winkel om je te oriënteren op een nieuwe TV, omdat ze alle TV's demonstratie klaar hebben staan, daarnaast goede hulp van de verkoper om de juiste keuze te maken. Mooie inruilprijs gekregen!

Pluspunten

• Oude TV inruilen
  • Accessoires

Minpunten

• Drukte in de winkel

Aad kooiman 10-10-2016 Via de website gekocht

Super service

Ik kreeg een medewerker uit nijmegen aan de telefoon
Ik stelde mn vragen over een 55 inch tv
Ik heb er weinig verstand van
En hij vertelde mij eerlijke en goede informatie
Die ik later op internet terug vond
En alles klopte
Hij adviseerde mij een sony 4k
De ik ook besteld hebt bij hem
De volgende dag had ik de tv
Met een zeer goede prijs
En een super mooie tv

Rick 10-10-2016 Via de website gekocht

Prima afhandeling levering TV

Via een inruilactie bij PlatteTV terecht gekomen en dat is helemaal goedgekomen. Mijn nieuwe LG OLED TV werd snel gebracht en de oude TV werd meegenomen. Communicatie is helder en adequaat. Enige minpunt is dat er niet gemeld was dat mijn nieuwe TV een CI+ 1.3 adapter nodig had waardoor het even duurde voordat ik daarachter was. Even gebeld en dat werd idd bevestigd.

Pluspunten

• Communicatie
  • Levering

Okkerman 217433 10-10-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Super service en goede aankoopbegeleiding!

Zeer netjes geholpen in de mooie winkel in Utrecht. De verkoper heeft alles netjes en duidelijk uitgelegd, waardoor we uiteindelijk toch voor een andere tv hebben gekozen.

Pluspunten

• Service
  • Begeleiding
  • Mooie showroom

danny BEuckelaers 10-10-2016 Via de website gekocht

danny

Zeer duidelijke site, met goede filter mogelijkheden, en super vriendelijke bediening. Goede prijzen, en duidelijke opvolging bij bestelling. TOP

Pluspunten

• bediening
  • duidelijk overzicht

Rob 09-10-2016 In de winkel gekocht
utrecht

Tevreden

Werd vriendelijk te woord gestaan, medewerker was hulpvaardig en de belofte, uitstekende prijs, kwam men hij zeker na.

Pluspunten

• afspraken nakomen

Minpunten

• gewenste receiver niet op voorraad in winkel.

3x20 09-10-2016 In de winkel gekocht
breda

aanrader goed toestel voor leuke prijs

overzichtelijke shop met vakkundig personeel die je ondanks de drukte toch de tijd voor je nemen. je word goed voorgelicht wat het beste voor je is

Pluspunten

• overzichtelijk
  • prijs kwalitijt
  • goede uitleg

Minpunten

• drukke winkel

Frank Noij 09-10-2016 In de winkel gekocht

TV nodig?

Op zoek naar een Tv voor mijn jongste zoon omdat de oude tv voor zijn spelcomputer het had begeven, kwam ik op de site van PlatteTV.nl. Even bellen en uitleggen wat de bedoeling was. Dit werd prima opgepakt en ben ik geholpen met een goede, weliswaar gebruikte tv. Prima service, snel geregeld en netjes geholpen.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Service

Minpunten

• Parkeerplek achter de winkel even aangeven

Antonie Schilmeijer 09-10-2016 In de winkel gekocht

Toppers

Ik vond het via internet en ben naar de winkel gegaan waar ik uitstekend werd geholpen. En zo als het hoort met de juiste uitleg en een zeer goed gevoel ben weggegaan, nadat de verkoper mij netjes heeft geholpen met het inladen van de tv. De volgende komt hier ook vandaan zeker met zulke prijzen,
Groet Antonie

Pluspunten

• uitstekende uitleg vriendelijk personeel.
  • Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Minpunten

• Geen idee

Georges217298 09-10-2016 In de winkel gekocht

Correcte service bij PlatteTv.nl

Na een email uitwisseling met PlatteTv.nl zijn we overeen gekomen tot een leuke deal. Hierna zijn we naar Breda gereden en hebben het toestel rustig kunnen en vergelijken. Verder zijn we door vriendelijk geholpen te Breda, kortom wil ik deze winkel zeker aanbevelelen!

Pluspunten

• Bereikbaarheid
  • Dicht bij Belgie

Ruud van den Berg 09-10-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Top-tv bij een top-winkel!

Op internet gekeken naar onze ideale UHD TV. We hadden er twee op het oog, die allebei voor een scherpe prijs bij plattetv.nl te koop waren. Maar we wilden ze wel eerst zien, dus op vrijdag naar hun winkel in Utrecht, die bij ons om de hoek zit. We werden met verstand van zaken geholpen. Daardoor viel onze definitieve keuze op de LG. Besteld, uitstekend per e-mail op de hoogte gehouden en zaterdagmiddag per koerier besteld. Wow!

Pluspunten

• Assortiment
  • Locatie
  • Personeel

Ed Kranendonk 08-10-2016 Via de website gekocht

Hoge prijs / kwaliteit verh., prima en snelle chat functie

Makkelijk en snel te benaderen via chat functie op hun website inruil mogelijk, snelle terugkoppeling m.b.t. deze inruil en andere voor het afsluiten van de deal nodige informatie. Mede door inruil hoge prijs / kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Mogelijkheid tot inruil
  • Terugkoppeling m.b.t. de prijs van de inruil, snel
  • Grote voorraad dus snelle levering
  • Prima aflevering, nette / correcte mensen

Richard216795 08-10-2016 In de winkel gekocht
Breda

Netjes geregeld, mooie deal!

De site is erg duidelijk en de communicatie via de mail liep zeer vloeiend. De inruil mogelijkheid is ook zeer handig, dit heeft mij de doorslag gegeven om de bestelling te plaatsen. De bestelling kon ik direct afhalen en betalen in de winkel te Breda. (ook makkelijk bereikbaar)

Pluspunten

• Inruilmogelijkheid
  • Laagste prijs garantie

Patrick Dekker 08-10-2016 Via de website gekocht

Uiterst tevreden

Plattetv is een winkel met een uitstekend commercieel beleid. De klant wordt hier centraal gesteld en men reageert razend snel op je vragen en bestelling.
Ik bestelde een ouder model LG tv en ik krijg direct een voorstel per mail om de tv om te zetten naar een duurder en nieuw model voor hetzelfde bedrag. Dat is toch super service!
Zeer teverden over het gehele salesproces van begin tot eind.

Pluspunten

• Persoonlijke snelle hulp. Sneller dan de bliksem.
  • Commercieel op een heel nieuw niveau.
  • Klant staat centraal.
  • Uiterst gunstig prijsbeleid.
  • Additionele service en voorstellen.

Minpunten

• Voor mij geen.

Merel 08-10-2016 Via de website gekocht

Top

Veel korting gekregen, snelle bezorging, goede tv. Zou de site aan iedereen aanraden. Hopelijk is de service ook goed als er iets kapot gaat aan de tv.

Peter 08-10-2016 In de winkel gekocht

Heer

Vriendelijke professionele medewerker. Mijn verwachting was dat Platte TV scherp in markt staat met zijn prijsstelling. Helaas zie ik al 1 dag na aankoop dat de TV elders 400 euro goedkoper is. Jammer dat had ik niet verwacht. Je moet dus goed uitkijken als je bij jullie iets koopt

Pluspunten

• Medewerker weet waar hij over praat

Minpunten

• Prijs blijkt achteraf veel te hoog. jammer

Joep 07-10-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Super tevreden met de aanschaf van een Home Cinema 2.1 set.

Waarom een 10? Omdat ik 30 september jongstleden van de eerste tot de laatste minuut keurig ben geholpen. Na kort wachten vrijwel direct aan de beurt. Eerst rustig mijn situatie uitgelegd, waar ik naar op zoek was. Toen met de verkoper exact de juiste home cinema set gevonden die perfect bij mijn woonkamer past qua capaciteit, vormgeving en budget. Ze hadden de set in de winkel op voorraad. Deze werd zelfs voor mij klaar gezet buiten zodat ik 'm eenvoudig in de auto kon laden. Na deze inmiddels zelf eenvoudig geïnstalleerd te hebben kan ik nu met zekerheid bevestigen dat dit een uitstekende keus was. Meer dan voldoende en loepzuiver geluid. Ik had achteraf thuis via de mail nog een vraag gesteld over de set welke ook nog eens binnen 30 minuten werd beantwoord. Kortom, ik ben uiteraard zeer tevreden over deze winkel en het product.

Pluspunten

• Bedrag: Mooie weekend deal.
  • Service: Direct, eerlijk, hulpvaardig en rustig.
  • Aanbod: Meer dan voldoende keus.
  • Bereikbaarheid: Met de auto tot aan het magazijn.

Ferdi 07-10-2016 In de winkel gekocht

Met 1 woord "uitstekend"

Wat men niet moet vergeten is dat de fabrikant garant staat voor de kwaliteit en de verkoper (winkel) voor de service. Mijn ervaring is steeds dat Plattetv.nl zeer deskundig en vakkundig service levert. Ik kom vaak met vrienden en kennissen hier een tv kopen, de rede is simpel. Gewoon een goed winkel met zeer zeer scherpe prijzen vergeleken met de concurrenten. Je kan het bijna geen concurrentie noemen omdat het niet mogelijk is voor andere winkels om met de prijzen mee te gaan. Van mij doen ze het erg goed en hoop dat ze hiermee door zullen gaan. Marco, tot snel dan maar weer.

Pluspunten

• Klant gericht en vriendelijk
  • Goede service
  • Kennis en deskundigheid
  • zeer zeer scherp prijzen

Bons 217174 07-10-2016 In de winkel gekocht

Top aankoop!

Via internet ben ik bij plattev.nl uitgekomen. Een scherpe prijs weten de bedingen op een mooie grote Samsung tv. Online veel keuze en fijn dat je ook vrijblijvend kunt chatten.

Deze vandaag opgehaald in filiaal Nijmegen. Goed geholpen door de medewerker, super service. Goede uitleg over alles gekregen.

In de winkel Nijmegen heel veel keuze voorhanden, ook fijn dat ze goed kunnen uitleggen wat de verschillen zijn.

Tv kan ik met de auto bij het magazijn ophalen, dus geen moeilijk gesjouw!

Winkel kan ik zeker aanraden!