PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 22041 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5908 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Peter 23-01-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk

Behulpzame medewerkers die rustig alle tijd nemen om de systemen uit te leggen. Bij twijfelen even rustig alle systemen overnieuw toegelicht en naast elkaar laten horen. Daarnaast ook nog scherp geprijsd.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Goed advies
  • Scherpe prijzen

Joa 23-01-2017 In de winkel gekocht

Helemaal top!

Mooie winkel, behulpzaam personeel. Na heel veel onderzoek online en verschillende shops te hebben vergeleken, uiteindelijk de nieuwe tv gekocht in de winkel in Utrecht. Extra voordeel van Platte TV: ze maken een persoonlijke deal als de tv ergens anders in de aanbieding gaat, zelfs als die aanbieding pas later in de week in gaat. Ik raad dus iedereen aan om je tv te bestellen bij Platte TV!

Pluspunten

• Service
  • Persoonlijke deal
  • Mooie fysieke winkel

Verhoef 23-01-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

onze mening en ervaring in jullie winkel

Vanwege de duidelijke site die ons aansprak zijn we naar de winkel gegaan.
We werden verrast door het ruime aanbod en de klantvriendelijke benadering.
Na onze wensen kenbaar te hebben gemaakt, werden we rustig, duidelijk en vriendelijk geholpen.
Met als resultaat onze prachtige aankoop die precies aansluit op wat we wilden en wensten.

Luc Boons 23-01-2017 Via de website gekocht

ik ben een vervelende klant

Heb de laatste dagen minstens 8 keren contact gehad met live chat op plattetv.nl. Steeds werd ik te woord gestaan door Justin.
Wel 3 - 4 keren heb ik mijn order gewijzigd. Heb ik de condities in vraag gesteld.
Moest ik mezelf aan de lijn hebben gekregen, ik denk dat ik al lang de hoorn op de haak zou hebben gesmeten.
Niets van dat. Steeds bijzonder hulpvaardig, bereidwillig en oplossing- gericht.
Ik weet dat ik het hem lastig heb gemaakt, waarvoor mijn verontschuldigingen, maar ik weet ook dat ik zonder enige twijfel terug zal keren naar Plattetv.nl.

Pluspunten

• buitengewone dienstverlening
  • zeer goede prijzen
  • perfect probleem oplossers

Minpunten

• enkel vooruit betaling uit Belgie

Mart 23-01-2017 In de winkel gekocht

Prima deal, vriendelijke mensen

Goed geholpen online en op locatie. Vriendelijke mensen en deskundig advies . Werd alleen niet serieus genomen doordat ik jong was dus duurde wel even voor ik geholpen werd.

AJMV 23-01-2017 In de winkel gekocht
Breda

service met kennis van zaken

In de winkel vind je een luisterend oor van een professionele medewerker die samen met de klant de beste keuze maakt bij de aanschaf van een nieuwe TV. Ze zijn niet alleen maar geïnteresseerd in het verkopen ansich, maar geven goed advies over welke TV het beste bij u als klant past. Ook via de website krijg je snel antwoord op eventuele vragen. 100% service dus.Daar kunnen MediaMarkt en BCC nog wel iets van leren.

Pluspunten

• professioneel personeel
  • hoge service
  • scherpe prijzen
  • uitgebreide keuze

Brussen 23-01-2017 In de winkel gekocht

Weekend service

Ontving binnen een uur antwoord op mijn e-mail met daarin een mooi aanbod. Direct gebeld en er een gereserveerd. Toen naar de winkel gereden om de Sonos Sub op te halen. Een uurtje later stond de sub te spelen samen met de andere Sonos speakers in mijn woonkamer. En dat alles op zondag! Top service!

Pluspunten

• Communicatie
  • Openingstijden

Bram 22-01-2017 Via de website gekocht

Blij met de nieuwe UHD tv

Een hele goede overzichtelijke webshop met goede klantenservice!
Online word je goed geadviseerd en daardoor weg blij met mijn aankoop!!!

Pluspunten

• Goede online hulp
  • Snelle levering

Friso 22-01-2017 In de winkel gekocht
Breda

Vriendelijk personeel en verstand van zaken.

Netjes geholpen en ze weten wat ze verkopen. Ruime keuze van grote tot kleine schermen. Makkelijk parkeren ech een aanrader

Pluspunten

• Service
  • Kennis

Arie 22-01-2017 In de winkel gekocht
Platte TV.nl Utrecht

nieuwe TV

Geen idee waar we op moeste letten bij aanschaf van een nieuwe platte TV, maar deze meneer heeft ons prima uitgelegd waar we op moesten letten en er is erg veel keus en op voorraad, we hebben een heel goed gevoel over deze aankoop.

Pluspunten

• klantvriendelijkheid
  • heel veel kennis
  • veel keus
  • makkelijk bereikbaar

J.E. van Noort 22-01-2017 Via de website gekocht

Een goed gesprek was het begin van een goede aankoop!

Ik ben al een tijd aan een nieuwe tv toe! Hij doet het nog steeds maar als ik bij anderen kijk vind ik die beelden altijd helderder! Dus hier en daar informeren en kijken en vergelijken op internet. Nou ben ik wel iemand van de specs en helemaal voor een tv want die moet toch iets langer meegaan dan een laptop, tablet of smartphone! Na wikken en wegen en vergelijken kwam ik bij dé tv voor mij en zag ik bij Plattetv.nl er een voor een mooie prijs! Ik had al wel gezien dat deze tv bij andere zaken moeilijk of niet verkrijgbaar was, dus dan maar eerst even bellen. In eerste instantie duurde het even dat er opgenomen werd maar werd er wel via de chat gevraagd of ze iets voor mij konden doen. Ik hou wel van dat soort tooltjes, als computerfreak.
Een aardige verkoper stond mij te woord en vond ook dat ik een goede keuze had gemaakt maar…… dit toestel was bij hun ook moeilijk leverbaar. Hij had wel een andere optie iets vergelijkbaars en met nog betere specs . Tijdens het gesprek wees hij me gelijk de weg op internet waar ik dit toestel kon vinden en zag ik dat hij gelijk had alleen de prijs was wel wat duurder.
Op de site had ik een gele hyperlink gezien met de titel Maak Hier Uw Deal! Nou daar ben ik wel van! Dus ik gelijk informeren of er een deal inzat. Nee heb je toch??? En ja hoor omdat het toestel dat ik graag wilde niet leverbaar was en ook misschien niet meer geleverd zou worden. Kon ik het nieuwere model voor een kleine meerprijs krijgen!
En als een goede verkoper moet er natuurlijk gekeken worden of er nog aanverwante artikelen verkocht kunnen worden. Ik hou daar niet van maar deze verkoper had wel goede argumenten en door de korting kon ik er een extra verzekering bij sluiten. Ik zag daar ook het nut wel van in en heb ik zonder mij “bedonderd” te voelen deze erbij genomen.
Nog wat goede adviezen over het onderhoud van het apparaat en duidelijke afspraken gemaakt over levering kon ik na afloop van een welverdiende bak koffie genieten en met plezier gaan uitkijken naar mijn nieuwe tv en kan ik met de oude tv mijn dochter blij maken die heeft namelijk helemaal geen tv.
En ….was ik al met al toch nog goedkoper uit dan ik in eerste instantie gedacht had!
En dat alles door eerst even contact op te nemen met het bedrijf in plaats van een bestelling via de webwinkel te plaatsen, te betalen en af te wachten wat er komt!
Het was een vlot, leuk, goed, professioneel gesprek en ook nog met humor!
Via de mail gelijk de bevestiging van bestelling en betaling gehad en de andere dag werd ik al gebeld om een afspraak te maken voor de levering. Wat liep dat allemaal op rolletjes! Geen moeilijk gedoe, alles duidelijk en overzichtelijk! Daar houd ik van!
En vandaag was het zover! De aflevering! Alles volgens afspraak, mooi optijd, in een mum uitgepakt en gemonteerd en kon ik hem zelf installeren! Alles gelukt!
Wat is het genieten van dat vlijmscherpe beeld, die mooie kleuren en de grootte van het scherm. Mijn leesbril hoeft niet meer op!
Ik helemaal tevreden over mijn nieuwe aankoop en over PlatteTV.nl

Marieke Verhulst 22-01-2017 In de winkel gekocht

hoog gewaardeerde winkel: plattetv Breda

Supergave winkel. We waren er nog nooit geweest maar heb er geen spijt van. Zeer goede service. We kwamen voor een tv en zijn daar op een zeer fijne, goede en prettige manier mee geholpen. Zonder dat je het gevoel heb dat ze je iets aan willen smeren, zoals bij sommige winkels. Gewoon goed advies waar je iets aan hebt en iets mee kunt. We zijn dan ook met een prachtige tv naar huis gegaan waar we geen spijt van hebben. Super bedankt.

Pluspunten

• zeer goede service
  • mooie winkel
  • goede lokatie in Breda

Frank 22-01-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Mooie deal op mooie tv met soundbar

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg gehad in de winkel in Doesburg. Ik had nog 2 'oude' tv's en door die in te ruilen en de tv (LG OLED55B6V) te combineren met een leuke soundbar een mooie deal kunnen maken die je nergens anders vind.
Aanrader!

Pluspunten

• Klantvriendelijk

Minpunten

• Helaas niet binnen paar dagen geleverd worden.

Els Bronder 22-01-2017 Via de website gekocht

Els

Ik heb voor plattetv.nl gekozen omdat deze zaak goed wordt beoordeeld in reviews. De tv die ik wilde kopen was hier niet het goedkoopste. Omdat het toch een prijzig product is, vind ik goede service wel belangrijk. Na even onderhandelen, via chat, bood plattetv.nl mij ook een prima prijs. Dat charter verliep heel prettig. Ben uitstekend geholpen. Vriendelijk en geduldig.
Gisteren is de tv geleverd via post.nl. Het uitpakken en installeren vond ik echt klus maar is uiteindelijk wel gelukt. Ik heb op advies van xxx een extra garantie erbij genomen. Ik hoop deze niet nodig te hebben, maar mocht dit wel zo zijn vertrouw ik wel op een goede service.

Pluspunten

• Duidelijke site
  • Ruime keus
  • Goede prijs
  • Veel mogelijkheden voor contact en snelle reacties

Minpunten

• Nog niks

Eva 22-01-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Op aanraden van vrienden naar PlatteTV in Nijmegen geweest. Meteen vriendelijk begroet en geholpen. Veel keuze en de verkopers weten waar ze het over hebben. Persoonlijke benadering en ik kom zeker terug.

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering
  • Veel keuze

Peters 22-01-2017 In de winkel gekocht

Super winkel

Een fijne winkel die je een super uitleg geven over wat voor een tv je het beste kunt kopen en ook nog voor een super prijs

Lis 22-01-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle service!

Plattetv heeft nette prijzen waar im sommige gevallen ook nog over te onderhandelen valt. In mijn geval helaas niet maar ik kreeg er wel een reinigingsset bij cadeau. Levering was erg snel, 1 dag na de orderdatum al. Goed verpakt in een stevige doos. Ook fijn dat ze met PostNL samenwerken.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed contactcenter

toon 21-01-2017 In de winkel gekocht
breda

LG 55"

vergelijkingssites leiden naar PlatteTV.nl
er bleek een winkel in de buurt.
ruime openingstijden, inruil oude tv.
uiterst klantvriendelijk en vakkundig geholpen.
goede afhandeling per mail
goede bezorg en montage afspraken gemaakt
alles keurig volgens afspraak nagekomen,
lof voor de twee jonge bezorgers/installateurs.
PlatteTV.nl is absoluut en in alle opzichten aan te bevelen!

Pluspunten

• klantgerichtheid
  • vakkundigheid

Henk 21-01-2017 In de winkel gekocht
Platte Tv Doetinchem

Henk

goede uitleg en kreeg de heos ook nog mee voor de aanbiedings prijs wie reeds verlopen was toppie kom zeker voor een aanvulling op de set

Mat Gijsbers 21-01-2017 In de winkel gekocht
Arnhem - winkelcentrum Presikhaaf

Gewoon goed meedenken...

Vooraf veel tijd besteed aan de keuze voor een TV. Via Kieskeurig en Tweakers uiteindelijk uitgekomen op de OLED TV van LG. Wat een prachtige TV..! De superlatieven van anderen zijn niet overdreven. De combinatie met het SONOS soundsystem maakt het helemaal top.
Van een collega kreeg ik de tip om naar PlatteTV te gaan. Arnhem-Presikhaaf is voor ons dan het meest dichtbij. We zijn daar op een prima en deskundige wijze voorgelicht over onze keuze. Er werd goed meegedacht en de koop hebben we met een zeer tevreden gevoel kunnen sluiten.
Bij deze nog complimenten voor de goede service. Ondanks dat de nalevering van de Flexson standaards meer tijd vergt zijn we zeer positief en zullen we PlatteTV ook graag bij anderen aanbevelen.

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Goede en vlotte service.
  • Bereidheid om nog korting te geven.

Minpunten

• Niet alle personeel was technisch op de hoogte.

t.l van de voorde 21-01-2017 Via de website gekocht

samsung ue55ks7000

me 2e tv hier aangeschaft altijd goed behandeld nou moet ik wel zeggen dit keer ging het iets minder vlot maar alles goed geregeld! super tv heel blij mee maar wel een aandacht puntje voor platte tv hou de concurrent in de gaten tv wordt nu aangeboden voor 1399 ! ;-) ik had een goeie deal gelukkig met inruil van me oude tv ik zeg top tv en super winkel koop ik zeker vaker in de toekomst.

Pluspunten

• aanbod
  • online winkel

Minpunten

• service kan iets beter!

Robert 21-01-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Hier word ik blij van!

Ik ben bij deze winkel terecht gekomen omdat ik op zoek was naar een nieuwe televisie. Uiteraard zijn er meer dealers waar ik deze televisie kan aanschaffen maar toen ik eenmaal naar de site ging stond er op de homepage in grote letters 'uw huidige tv is geld waard! Ruil uw oude tv bij ons in.' Ideaal!

Ik vroeg direct een offerte aan om te kijken wat mijn huidige televisie waard was. De tv waar ik naar op zoek was is vrij prijzig en helaas kon ik het me op dat moment financieel niet veroorloven. De offerte bleef open staan..

Een paar maanden later kon ik mezelf de aanschaf wel veroorloven. Maar die offerte zou vast niet meer gelden dacht ik. Maar nee hoor, ik stuurde een mail en werd meteen weer vriendelijk te woord gestaan en de deal stond nog vast. Alsof ik nooit weg ben geweest. Dit gaf me al een gevoel van thuiskomen.

Sindsdien ben ik vriendelijk en persoonlijk te woord gestaan over de mail en ging het eigenlijk allemaal heel snel. Ik ben geholpen door Tessa uit het filiaal in Arnhem en ze gaf me echt het gevoel betrokken te zijn bij mijn aankoop. Eenmaal in de winkel was ze ook enorm vriendelijk en gaf me handige tips waarvan ik oprecht kan zeggen dat ik deze lang niet in iedere winkel zou krijgen. Het afronden van de aankoop ging ook allemaal heel soepel en fijn. Ik was de afstandsbediening vergeten van mijn eigen televisie die ik in wilde ruilen. Ook dit was geen probleem en ik mocht hem achteraf alsnog opsturen en mijn aangekochte televisie meenemen. Wauw! Wat een service en vertrouwen.

Dit alles bij elkaar maakte de gehele service heel persoonlijk en dit gaf me een warm en vertrouwelijk gevoel. Als ik de volgende keer iets nodig heb zou ik absoluut weer afreizen naar Arnhem. Alleen al voor de vriendelijkheid die het personeel mij heeft gegeven. Al met al ben ik een zeer tevreden klant!

Het enige verbeterpuntje dat ik kan geven is de livechat op de website. Deze slaat je gesprekken namelijk niet op. Midden in een gesprek verloor ik even het signaal van de wifi waardoor het contact met de chatbox even verloren ging en ik binnen een paar seconden een heel gesprek kwijt was. Wellicht dat hier nog iets aan gaan gedaan kan worden in de toekomst.

Ga zo door Plattetv, jullie hebben er een vaste klant bij!

Pluspunten

• Service
  • Assortiment
  • Personeel
  • Vriendelijkheid

Minpunten

• Livechat website
  • Geen minpunten verder

polly 21-01-2017 Via de website gekocht

Fijn geholpen

Via een whats app geholpen en fijn geholpen met snelle antwoorden en mooie deals.
ben erg tevreden met de snelle levering.

Alex 21-01-2017 Via de website gekocht

Sony KD-49XD8099 bij PlatteTV.nl

Prima online geadviseerd bij de koop van een nieuwe TV. Tevens een mooie aanbieding gekregen en alles vlot afgehandeld.

Pluspunten

• Goed advies
  • Online direct reactie

Marco vd Heijden 21-01-2017 In de winkel gekocht
Platte tv breda

Sonos play 1ii

Ik heb via kieskeurig deze site gevonden omdat ik op zoek was naar de goedkoopste Sonos play1.
Ik ben op de site gaan kijken en heb hem meteen besteld,daarna heb ik gekozen om hem zelf op te halen bij een van de shop's.
Ik krijg meteen een mail dat ik een mail zou ontvangen wanneer Het voor me klaar zou liggen.Ik werd de volgende dag gebeld dat ik hem op kan komen halen.
Zo gezegd zo gedaan betaald en mee genomen. Top super blij mee.

Rob 21-01-2017 Via de website gekocht

Super levering

Samsung curved soundbar besteld om ongeveer 17:30. De volgende dag om 13:00 uur was hij al binnen !! Top snelle levering en goedkoop.
Mvg Rob

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goedkoop
  • Duidelijke site

Siraadj 21-01-2017 Via de website gekocht

Super geweldige klantenservice!

Ik heb een 7 maanden oude tv gekocht bij een niet genoemde bedrijf, zij wilde mij niet helpen dit model om te ruilen voor een ander tv puur uit onvresenheid, tot ik via google plattetv.nl tegen kwam met een optie tot omruil zonder problemen allemaal gelukt!!!! Super geweldig

Pluspunten

• Geweldige klantenservice

Mjb 21-01-2017 In de winkel gekocht

Sonos playbar en play 1

Wat een fijne winkel is Plattetv.nl. Al mijn vragen werden zeer goed beantwoord en ik wilde graag de Sonos horen zonder de subwoofer en dat was helemaal geen probleem! Een dikke 10 voor service en behulpzaamheid!!!

Pluspunten

• Zeer goede servce
  • Antwoord op al mijn vragen
  • Deskundige mensen

Minpunten

• Geen!

Daan 20-01-2017 In de winkel gekocht

Uitgebreid advies

Nadat wij vorig jaar erg tevreden waren met de tv die wij bij plattetv.nl hebben gekocht, zijn we naar deze winkel teruggegaan voor een soundbar. Wederom zijn we uitgebreid geholpen. We hebben meerdere soundbars kunnen beluisteren om een goede vergelijking te maken. Het is heel fijn dat het product gratis bij ons thuis afgeleverd wordt. Omdat er bij plattetv altijd ruim de tijd voor je wordt genomen moet je soms even wachten tot een werknemer de tijd voor je heeft maar dat wachten is de moeite waard.

Pluspunten

• Mogelijkheid tot vergelijken
  • Thuis bezorgd
  • Deskundige medewerkers

Minpunten

• Wachten

Andy 20-01-2017 Via de website gekocht

Geweldige service! Echt een aanrader

Ik heb hier een persoonlijke deal onderhandeld en kreeg een zeer scherpe prijs voor mijn Sonos set aangeboden. Binnen 5 min was alles in kannen en kruiken en kreeg ik een mail dat mijn bestelling verzonden was.
Een duidelijke communicatie en alles volgens afspraak verlopen. Bij elke stap kreeg ik een update.
Gister middag besteld en de volgende dag in huis.
Ik kom hier zeker weer, goed bezig jongens!

Pluspunten

• Geweldige communicatie
  • Persoonlijke deal sluiten

Minpunten

• Geen minpunten
  • Paypal en "dezelfde dag geleverd" opties
  • zouden de winkel compleet maken
  • en absoluut een 10 verdienen!

Nique 20-01-2017 Via de website gekocht

Sony TV

Spontaan van Platte TV een goed advies gekregen over een kwalitatief betere tv en met meer mogelijkheden. Reageren snel op vragen en denken mee. Uitgebreid assortiment en goede prijsafspraken. Snelle levering en uitgebreide service.

Pluspunten

• Service
  • Assortiment

Monique Tissen 20-01-2017 Via de website gekocht

Logitech G92

Zeer klantvriendelijk en een top service. Ook het product is fantastisch. Goede kwaliteit, werkt perfect. Jongens duimen omhoog voor jullie 👍👍👍👍👍👍👍👍

Ron Havelaar 20-01-2017 Via de website gekocht

Top Winkel met perfecte service!

Had eerst een Philips 65PUS7101 aangeschaft maar bleek in de praktijk het beeld vanaf de zijkanten te vervagen. Bij het melden van mijn klacht is er direct een vervangend exemplaar geleverd. Ook deze deed niet aan de verwachting. Nu een Samsung UE65KS7000 genomen door een goed advies. In eerste instantie een geweldig beeld en goed geluid. Op basis van mijn ervaring met PlatteTV moet ik zeggen dat de service een dikke 10 is. De Mediamarkt kan hier zeker niet aan tippen!

Pluspunten

• Uitmuntend

Willy 20-01-2017 In de winkel gekocht

Soundbar

Ik ben netjes geholpen. Alleen het niet kontant of per pin betalen is lastig. als dat zou veranderen zou mooi zijn.prijs is echter goed.

Fam. Braber 20-01-2017 In de winkel gekocht

Webwinkel met showroom

Normaal gesproken zijn wij niet van het online kopen. Bij PlatteTV is het mogelijk om ook een showroom te bezoeken. Hierbij kregen we de persoonlijke aandacht, juiste informatie op een keurige manier en konden we het produkt (TV+soundbar) live aanschouwen. Voorts konden we goed tot elkaar komen en een deal maken naar tevredenheid. Vanaf het moment dat we PlatteTV via online chat en later de showroom bezochten, die trouwens de moeite waard is om te bezichtigen, tot en met levering hebben wij deze winkel als betrouwbaar en als een team die er voor gaat prettig ervaren.

P.Visser 20-01-2017 Via de website gekocht

Super Service

Mooie en overzichtelijke shop.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Snelle levering!
Ook bij bezoek in de winkel is personeel zeer behulpzaam.Zeker een aanrader!!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijkheid
  • Ruime keuze

Thomas meijet 20-01-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Zeer tevreden

Ruime assortiment goede service geweldige prijzen voor de producten hun zijn lager met de prijzen dan de grote winkels maar je betaald uiteindelijk het product wat je wilt hebben maar natuurlijk ook de service bij uitzoeken en informatie en vriendelijk en deskundig personeel zeer te vrezen klant daarom heb ik ze een 10 gegeven van de score ga zo door plattetv.nl. nl

Pluspunten

• Service
  • Professioneel
  • Vriendelijk
  • Luistert naar je wensen
  • De prijs !

Tom 19-01-2017 In de winkel gekocht
Breda

Prijs kwaliteit in balans.

Bij Platte TV staat het leveren van een goed product tegen een zeer concurrerende prijs hoog in het vaandel. Jong enthousiast team die hard werken om de klant tevreden te stellen en te houden. Netjes de spullen afgeleverd en geïnstalleerd.

Pluspunten

• Prijs / Service
  • Jong team
  • Harde werkers
  • flexibel

Minpunten

• Geen pin betaling aan huis

Emile 19-01-2017 In de winkel gekocht

Plattetv.nl

We zijn goed geholpen, snel geholpen, het is een mooie winkel met een mooie showroom, er werken vriendelijke mensen.

MB 19-01-2017 Via de website gekocht

Via internet een tv gezocht en kwam bij plattetv.nl. Bij plattetv hoefde ik niet vooruit te betalen en dus 's-avonds gelijk besteld. Kreeg netjes een bevestigingsmail en de volgende morgen werd ik al gebeld dat de tv klaar stond (ook de afmeting doos werd doorgegeven). Bij afhaal in Breda stond de tv klaar en heeft de baliemedewerker duidelijk alles uitgelegt over de werking/installatie van de tv.
Kortom perfecte service

Pluspunten

• Service
  • Klantvriendelijk
  • Kennis
  • Aanwezige voorraad
  • Bereikbaarheid

Dorine 19-01-2017 In de winkel gekocht

Sonos boxen

Bij de aanschaf van mijn sonos geluisboxen ben ik prima geholpen w.b. advies, voorlichting, beantwoording van al mijn vragen, aangeboden hulp bij 't installeren!
Ik heb dan ook erg veel plezier van mijn aankoop en weet dat ik bij eventuele vragen altijd bij de verkopers terecht kan. Heel goede service!!

Klaas 19-01-2017 Via de website gekocht

LG met inruil

Goede inruilprijs gekregen voor oude TV en uitstekend meedenken door Justin van PlatteTV.nl zonder te commercieel te worden. Prettig in contact.

Bram 19-01-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Service!

Contact gehad met Daniël - Filiaal Nijmegen, Heeft een goede prijs aangeboden voor de versterker.
Goede afhandeling bedankt voor de service! Ik hoop zeker nog een keer bij jullie.

Pluspunten

• Goede Service
  • Scherpe Prijs
  • Meedenkend met de klant

Hannie Weekhout 19-01-2017 In de winkel gekocht

hannie weekhout

via internet plattetv.nl gevonden als voordeligste leverancier voor onze aan te schaffen Samsung HDR TV. In Arnhem was deze niet te leveren, dus zijn we uitgeweken naar Doetinchem. Wat een gezellige winkel met de diverse zithoeken en keurig personeel. Heel goed advies en rustige uitleg van de diverse toestellen, Hele goede voorlichting!!!

Pluspunten

• goede voorlichting
  • in voorraad
  • gezellige ambiance
  • produkt wordt keurig in de auto geplaatst

Tony 19-01-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Heel erg tevreden met Sonos playbar

Na een oriëntatie op internet ben ik naar de winkel Platte TV in Utrecht gegaan.
Ik heb daar een goed maar vooral eerlijk advies gekregen m.b.t. het voornemen om een Sonos playbar aan te schaffen. Ik kom zeker nog eens terug.

Pluspunten

• behulpzame verkoper
  • vakkennis
  • makkelijk bereikbaar

Gé Made van der 19-01-2017 In de winkel gekocht
breda

Zeer goede voorlichting in de winkel,correcte aflevering en installatie thuis.
Zeer goede nazorg en controle.Extra bezoek voor controle systeem.

Sjoerd 19-01-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goede service en veel productkennis

Goede afweging kunnen maken naar aanleiding van het advies in de winkel. Daarnaast perfecte service en tips over onderhoud, installatie, garantie etc.

Pluspunten

• Snelheid
  • Service
  • Productkennis

GKK 18-01-2017 In de winkel gekocht
Hanzestraat 167/173 6826 MJ Arnhem

Zeer tevreden met de sonos installatie

Nadat we wat onzeker over welke installatie te kiezen rondliepen in de winkel werden heel vriendelijk en heel goed geholpen door de medewerker van de winkel die ons heel vakkundig hielp de juiste keuze te maken. Heel tevreden liepen we de winkel uit met een heerlijke Sonos installatie en nog steeds genieten we er elke dag van.
Complimenten hoor.

Ad 18-01-2017 In de winkel gekocht
Nijnmegen

Heerlijk rustgevend verblijf

Ik ben er goed en duidelijk geholpen er werd niet gepusht om iets te kopen .
De winkel was mooi en netjes ik heb er een goed gevoel bij.

Ben Hooijmans 18-01-2017 Via de website gekocht

Aankoop soundbar LG HS8

Heel snel reactie op E-mail ontvangen van het Plattetv team van de vestiging in Arnhem bij de bestelling van de LG Soundbar HS8 met als inruil van mij kant de LG Soundbar NB4530A, vervolgens een prima aanbod ontvangen van het team en ik kon de nieuwe soundbar de volgende dag al ophalen in de vestiging Utrecht.
Ook het personeel in de vestiging Utrecht wil ik hartelijk danken voor de verleende service!
Thuis de Soundbar aangesloten, werkt verder uitstekend en voldoet aan mijn wensen.
Hartelijk dank iedereen van Plattetv.nl ga zo door, bij mijn volgende aankoop zal ik zeker als eerste uw website raadplegen.