PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5807 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

niek 24-12-2016 Via de website gekocht

plattetv. nee nie meer

site is goed van plattetv.nl maar de service en klantgerichtheid. gewoon treurig en nog eens treurig te noemen.
heb philips tv besteld en vanaf dag één meteen aan telefoon gehangen ivm het geen geluid hebben. eerst adviseerd men mij tv uur uit te zetten wat dus niets uithaalde en daar ze mij niet konden helpen de philips hulplijn gebeld. deze konden mij tijdelijk weer aan geluid helpen,. ik plattetv gemaild en gebeld dat ik hier niet vrolijk van word, dan willen ze een monteur sturen,stel je voor €1600 betaald en vanaf dag één probleem en dan dat voorstel. maar men kon niet anders zei men daar ik de doos had weggedaan.
2 mnd later en vele emails word er dam uit coulans (zegt men) een nieuwe geleverd.
sindsdien nergens geen last meer van gehad, dacht je dat ik een telefoontje of excuus voor het kapot geleverde toestel kteeg, helaas nooit niks meer gehoord. tot zover mijn eerste en laatste aankoop bij plattetv.nl

Pluspunten

• mooie site

Minpunten

• slechte klantgericht oplossingen
  • tv kapot geleverd en dan zeuren over de doos

Jolien 24-12-2016 In de winkel gekocht

Top service

Goede service, product op voorraad, vriendelijk geholpen en kundig advies. Al met al zeer tevreden! Meteen veel plezier van onze nieuwe tv.

Weber 24-12-2016 Via de website gekocht

Platte tv.nl

Goede service. Heel fijn die live chat. Behulpzame mensen met verstand van zaken. Scherp in hun aanbiedingen en prijzen. Tot nu toe zeer tevreden.

Pluspunten

• Goede service
  • Verstand van zaken
  • Nette aanbiedingen
  • Behulpzaam

Tevreden Klant 24-12-2016 Via de website gekocht

Top leverancier

TV , en blu ray speler aangeschaft, tot volle tevredenheid geleverd en geinstalleerd , uitleg gegeven en met geduld alles uitgelegd. Top leverancier zoals ik ze al noemde.

Pluspunten

• Goede service
  • Geduld bij installatie , uitleg
  • prijzen zijn niet marktconform maar eronder

Jos Olde Heuvelt 24-12-2016 Via de website gekocht

Kopen TV LGOLED55B6V

Perfect en vriendelijke communicatie. Zeer concurrende prijzen en persoonlijke aanbiedingen . Overzichtelijke website

Pluspunten

• concurrerende prijzen
  • gebruiks vriendelijke web site
  • zeer snelle reacties en waardevolle antwoorden
  • altijd bereikbaar
  • zeer snelle levering

Bruinsma 24-12-2016 Via de website gekocht

In één woord SUPER !

Na een tijdje zoeken kwam ik uit bij plattetv.nl en heb eerst eens wat vragen gesteld via de mail, aangezien ik niet zo maar overstag ga en het zekere voor het onzekere wil. Alle vragen werden keurig beantwoord binnen een half uur en daarbij kreeg ik een goed aanbod.
Voordat de betaling gedaan was leek het of werd mij nog meer aangesmeerd maar ik moet toegeven dat de contactpersoon hier een goed punt had.
Deze attendeerde mij op een aantal zaken waar ik wellicht baat bij zou hebben.
Uiteindelijk de oude tv ingeruild en een grotere OLED tv er voor terug. Deze werd zelfs de volgende dag al geleverd ! Alles is super geregeld.

Pluspunten

• Goed en snel contact via de mail
  • snelle levering

F. Jochems 24-12-2016 Via de website gekocht

Plattetv doet wat het hoort te doen. AEn goed!

Het product bestellen gaat met gemak vanuit een ruim assortiment. Snel, makkelijk en elke betaal mogelijkheid. De snelheid van bezorgen is de standaard van nu. Goed verpakt en de volgende dag al bezorgd.

Ik zal hier zeker opnieuw een bestelling plaatsen.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Makkelijke overzichtelijke website
  • Betalen op de manier die je wil
  • Je bestelling is goed verpakt
  • Deze dag besteld, volgende dag kan het thuis zijn.

Suzanna 24-12-2016 Via de website gekocht

service en gemak

prima webwinkel. aankoop, advies, antwoorden zijn allen correct, snel en betrouwbaar. De chat functie 24 uur per dag werkt uitstekend! het voorraadbeheer van de fysieke winkels is misschien nog wel een puntje van aandacht, tenminste als je overweegt om een apparaat dezelfde dag op te halen in een van de winkels. verder een aanrader.

Pluspunten

• chat functie
  • snel correct vrinedelijkheid

Minpunten

• voorrraadbeheer per fysieke winkel

P. Boers 24-12-2016 Via de website gekocht

super service!

Eigenlijk kwam ik af op een aanbieding van een geretourneerde TV. Die bleek er niet meer te zijn, In plaats daarvan kreeg ik een fantastisch aanbod voor een splinternieuwe TV. Samen met de service-desk werd dit snel geregeld en de volgende dag stond de TV al thuis.

Pluspunten

• scherpe prijzen
  • goede en snel reagerende service-desk

Minpunten

• ik kan niets bedenken

Js 24-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Samsung tv

Marco, heeft verstand van zaken en stelt de juiste vragen om tot een goed advies te komen. Mede door de gun factor ben ik tot aankoop over gegaan.

Pluspunten

• Advies
  • Service
  • Vriendelijk

Willem 24-12-2016 In de winkel gekocht
PLATTETV.nl Winkel Arnhem

Willem

Winkel heeft ruime keus en je wordt er prima geïnformeerd en geholpen. De prijzen zijn concurrerend dus daarvoor hoef je niet verder te zoeken.

Pluspunten

• Ruimte van de opgestelde apparateur
  • Vriendelijke en snelle hulp met keuze maken

fgerming 24-12-2016 Via de website gekocht

Wat een fijne tv winkel

Ik had een Sony toestel besteld welke in aanbieding was. Echter na de betaling bleek dat het toestel niet voorradig was. Platte tv. nl heeft deze teleurstelling goedgemaakt door een iets jongere/uitgebreider toestel aan te bieden voor dezelfde prijs. Hoewel het toestel nog niet geleverd is vind ik de klantgerichtheid tot nu toe netjes. Ook de eenvoud van het bestellen bevalt goed.

Sander 24-12-2016 In de winkel gekocht

Net personeel

Net personeel met een mooie winkel, kennis en een uitgebreid assortiment. Ben blij dat dit soort winkels bestaan i.p.v. Alleen die (grote) ongeïnteresseerde ketens.

Pluspunten

• Winkel
  • Personeel
  • Assortiment
  • Kennis

Marina de Bruijn 24-12-2016 In de winkel gekocht
Breda

Goed advies, goed geholpen, scherpe prijs

Goed advies gekregen, goed geholpen en een goede prijs gekregen voor de TV die we wilden. Verkoper deed zijn best om een mooie prijs te maken.

Pluspunten

• Goed advies
  • Denkt mee

visser 24-12-2016 In de winkel gekocht
arnhem

goed advies met een goed aanbod

Bij binnenkomst in Arnhem zijn wij goed geholpen
Bij twijfel tussen 2 televisies. Hebben we uiteindelijk door het goede aanbod gekozen voor de Samsung UE55KS7000 samen met een Denon Heos Home Cinema Soundbar. Wij zijn er super blij mee. Bedankt

Peter en Esther Oosting 24-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Super service, super personeel, kortom Super winkel!

Wij waren op zoek naar een nieuwe televisie ( kijken en vergelijken met internet) en kwamen per ongeluk bij www. Plattetv.nl
Groot was onze verbazing dat je je oude televisie kon inruilen voor een korting op je nieuwe product.
Gelijk ge-Appt ( ook zo makkelijk dat dat kan) en hoppa een mooie korting aangeboden gekregen.
Wij zijn naar de winkel in Utrecht gegaan om onze televisie op te halen.
Daar in gesprek gekomen met het personeel, dat ons heel geduldig te woord stond en ons duidelijk alles kon uitleggen wat we ook nog wilden weten over bepaalde geluidsinstallaties .
( geloof me, dat is niet makkelijk bij 2 Ernies die werkelijk geen verstand van Hifi hebben!)
Om een lang verhaal kort te maken; we gingen de deur uit met een televisie EN een geluidsinstallatie EN een HEEL goed gevoel over onze aankopen, de prijs en zeker over de service die werd aangeboden. Zo goed zelfs dat we 6 dagen later weer terug zijn gegaan en om nog een televisie en een aanvulling op ons Hifi systeem te kopen!

Pluspunten

• Al het personeel is zeer deskundig EN vriendelijk
  • Personeel neemt echt de tijd voor je
  • Prijstechnisch ook erg vriendelijk
  • Oude apparatuur kun je inruilen

Minpunten

• Je koopt meer dan waarvoor je kwam ;-)

Henk 24-12-2016 Via de website gekocht

Professioneel.

Het team staat voor zijn producten, van het eerste contact tot factuur.
Bij vragen over een product, aansluitingen en levertijden weten ze waar ze over praten.
Er wordt direct, concreet gehandeld, waarbij de livechat een van de belangrijkste speerpunten is.
C O M P L I M E N T !

Pluspunten

• Kennis van zaken
  • Technische ondersteuning
  • Goed prijsniveau

Bob fokker 24-12-2016 In de winkel gekocht

Profesioneel en vriendelijk personeel

Vandaag: 24-12-2016 ben ik in de winkel van breda geweest en daar kwam ik om mijn huidige sonos systeem uit te breiden, ik werd heel vriendelijk ontvangen en kreeg een heerlijk kopje koffie, de heer in de winkel heeft mij super geholpen en nam de tijd voor mijn gezin, dit was niet mijn eerste aankoop in de winkel maar ook zeker niet de laatste

Pluspunten

• Vriendelijke en deskundige verkopers

Minpunten

• Geen minpunten kunnen bedenken

Hans 24-12-2016 Via de website gekocht

Samsung playbar

Al direct bij het kijken op de website, wordt je, zonder opdringerig te zijn, prima geholpen via een chat. Goed advies; scherpe prijzen en een perfecte service.
O ja; het product is nog SUPER ook! (Had ik bij anderen zien en gehoord) alleen hier veel goedkoper en met betere adviezen gekocht!.

Pluspunten

• service
  • advies
  • kwaliteit website

Prima geholpen door vriendelijk personeel. 24-12-2016 In de winkel gekocht
Breda

Prima geholpen door vriendelijk personeel.

In breda hebben we een nieuwe sounbar uitgezocht.Werden snel geholpen omdanks de drukte voor kerst.We hadden interesse in Harman Kardon soundbar.Na uitleg van Anne kregen we de suggestie om verder te kijken naar een soundbaar die wel op voorraad was.Na een goede uitleg toch gekozen voor de Heos by Denon,die was nog €100 goedkoper ook.Omdat de uitleg duidelijk was hadden we hem thuis snel aangesloten en geinstalleerd.Zeer tevreden over Plattetv in Breda.De winkel is gemakkelijk te bereiken en er is altijd parkeerplek.Onlangs ook daar een nieuwe tv gekocht,werd snel en goed geleverd.

Pluspunten

• Vriendelijk en behulpzaam personeel
  • Winkel is gemakkelijk bereikbaar.
  • Voldoende parkeerplaats

Minpunten

• Winket staat nogal vol met dozen

Peter Meij 24-12-2016 Via de website gekocht

Dit noem ik pas echt klantgerichtdenken en doen !!

Voor mijn slaapkamer wilde ik een grotere TV. Ik wilde een LG Oled TV 55inch. Deze heb ik ook in de huiskamer en zowel het beeld als geluid is hiervan grandioos. Via Internet dus opzoek naar een leverancier en ik kwam terecht bij platte tv.nl, met name omdat je hier je oude TV kan inruilen. Via de website heb ik informatie ingewonnen en binnen 5 minuten kreeg ik al en reactie met een echt goed aanbod. Ik heb direct het besluit genomen tot aanschaf over te gaan en heb dit hun via mail laten weten. Ik kreeg de mogelijkheid via Bank of contant bij aflevering te betalen. De opdracht was inmiddels naar de afdeling planning gegaan die contact met mij zou opnemen. Enige uren later werd ik gebeld en de volgende dag had ik de TV in huis. Resume: platte tv.nl is een zeer klantgericht bedrijf, vriendelijke medewerkers, zeer snel in alle reacties, super snelle reactie op mijn mailtjes en super snelle levering. Bij een volgende aankoop wordt platte TV.nl mijn eerste keus.

Pluspunten

• goede inruil prijs oude TV
  • super snelle mail wisseling
  • zeer klantgericht meedenken.
  • vriendelijke medewerkers

Sporty 24-12-2016 Via de website gekocht

Top tv

Via familie hoorde ik van deze site, via de chat werd ik heel snel geholpen en van alle informatie heel snel voorzien. Ook werd ik geattendeerd op extra garantie en ook dat werd snel geregeld.Ben dus blij met m'n nieuwe tv.

Pluspunten

• Snel contact

Bob Labeur 24-12-2016 Via de website gekocht

Perfect

Plattetv.nl heeft een hele goede klantenservice. Ze geven binnen korte tijd antwoord op je vragen. Bij mij werd binnen het kwartier een mail terug gestuurd. Daarnaast houden ze zich ook aan de afspraken wanneer bijvoorbeeld iets geleverd wordt. Ik kreeg een nieuwe, betere tv aangeboden dan de tv die ik had besteld voor hetzelfde geld en die zou een dag later geleverd worden, wat niet uitmaakte omdat het toch een beter model was dan wat ik besteld had. Volgende keer kom ik zeker terug bij deze site! Ga zo door Plattetv.nl!

Pluspunten

• Goede klantenservice
  • Wordt gehouden aan de afspraken
  • Positieve verrassingen

Jos 24-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop OLED tv + Sonos Systeem

Perfecte service zoals altijd bijxxxxx in Nijmegen. Goed geadviseerd over de verschillende modellen zodat ik uiteindelijk een goede keuze kon maken.

Ivo Diepstraten 24-12-2016 In de winkel gekocht

Super tevreden

Uiterst vriendelijk en naar mijn mening eerlijk advies. had een 55 inch besteld maar in overleg met de verkoper toch maar voor een maatje kleiner gegaan.

Pluspunten

• Mensen hebben kennis van zaken.
  • Over de prijs is altijd te praten.

Sven 24-12-2016 In de winkel gekocht

Kennis en klantvriendelijk

Mijn vorige tv ook bij platte tv gekocht en wederom erg tevreden!
Zeer vriendelijk en professioneel personeel die je gericht advies geeft om tot de voor jou beste koop te komen. Leuk ingerichte winkel met vele producten uitgestald en op voorraad waardoor je een goed overzicht hebt en makkelijker keuzes kan maken. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Professioneel
  • Veel producten in de winkel en op voorraad

r.jager 24-12-2016 In de winkel gekocht
breda

nieuwe televisie

ten eerste het feit dat je je oude televisie en andere spullen kunt inruilen en ten tweede de service en ten derde de goede prijzen van de produkten en ook de grote keuze

P. van Est 24-12-2016 In de winkel gekocht
Breda

Prettige service van de Plattetv-specialisten!

Na goede en eerlijke informatie gekregen te hebben een set SONOS Play:5 voor in de woonkamer en een Play:1 voor de slaapkamer gekocht. Heel tevreden over het betrouwbaar overkomen en niet opdringerig zijn van het personeel, en helemáál over de SONOS draadloze luidsprekers, WAT EEN SOUND! Best dure apparatuur, maar de kwaliteit, de prestaties, de degelijkheid en t design rechtvaardigt de prijs helemaal!

Pluspunten

• Draadloos
  • Kwalitatief, solide constructie
  • Prachtig geluid, zuiver laag en helder hoog

Minpunten

• Sparen voor de aanschaf :-)

Mark 24-12-2016 Via de website gekocht

Goede communicatie

Zeer korte communicatielijnen en goed advies hebben geleid tot de aankoop van een super Philips TV. Er ging wat mis bij Post NL, Platte TV bleef goed communiceren.

Pluspunten

• Communicatiesnelheid
  • Correct advies
  • Priks

Hangjas 24-12-2016 Via de website gekocht

Panasonic 4K

Online mijn 55 inch (10 jaar oude projectie tv) ingeruild voor een 58 inch panasonic 4k, zeer snelle levering, oude tv keurig opgehaald. Maar na 1 avond te hebben gekeken dacht ik "de 65 zou veel mooier staan" , dus platte tv mailen of het mogelijk was mijn zojuist gekochte 58 inch panasonic weer om te ruilen voor een 65 inch. Dit was geen enkel probleem, keurig alleen het verschil bij betalen. oude nieuwe tv netjes samen ingepakt, hier nam de chauffeur netjes de tijd voor. Kortom alleen maar pluspunten voor deze levering.

Waarom dan geen 10, een 9,5 kan ik niet kiezen, en er kan altijd wat gevonden worden om te verbeteren :)

Pluspunten

• Snelle en goede afhandeling via mail
  • Snelle en goede levering
  • Nette en duidelijke prijzen
  • Personeel denkt goed mee

R van de wetering 24-12-2016 In de winkel gekocht

Winkel review

Ik ben in contact gekomen met uw winkel via Sony.nl omdat ik een Sony TV zochten. Toen ik binnenkwam dacht ik eerst in een tuincentrum kwam vanwege de barbecue.s die je direct ziet. Persoonlijk vind ik als je bedrijsnaam weergeeft wat je verkoopt moet je hiermee overweldigt worden als je binnenstapt. Dit zal de professionaliteit van de winkel verhogen dus opzet veranderen. Verder vind ik dat als je TV.s verkoopt niet alleen maar de beste 4k films moet laten zien maar ook andere normale zenders. Investeer in een paar usb stickies waarmee je direct kunt showen. Voor de rest prima winkel, service en afhandeling. Ralf hoop dat je hiermee iets kunt zodat je een tien kunt scoren. Prettige dagen en goede start in 2017,. R. Van de Wetering, Den Bommel

ATH 24-12-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Prima service, kom je niet vaak meer tegen

Ik was op zoek naar een andere TV, via de live chat advies gekregen voor een SUHD van samsung van 49". Hier uiteindelijk voor gekozen en naar de winkel in Doetinchem gegaan, daar werd mij gevraagd waarom ik voor de 49" ging. Ik had zelf het idee dat een grotere niet zou passen. Degene die mij hielp heeft toen even wat berekeningen gedaan en kwam tot de conclusie dat een formaat van 55" ook moest passen, uiteindelijk daarvoor gekozen daar er een cashback opzat wat dus in totaal maar € 200,- scheelde. TV mee gnomen werd netjes in de auto gelegd door de medewerker en deze thuis geïnstalleerd perfect.

Pluspunten

• Goed Advies
  • Hulp van medewerkers

gery 24-12-2016 Via de website gekocht

Wat zijn problemen! Er zijn alleen oplossingen.

Begin dit jaar al 2 tv's gekocht alles ging goed. Dus nu een derde tv besteld, maar te lange levertijd. Hierover geklaagd en aan de chat en telefoon met Justin gesproken. Deze bleef heel kalm en vriendelijk. En deze heeft het echt 100% goed opgelost. Groeten Gery

goede presentatie 24-12-2016 In de winkel gekocht

hr. E. Boxma

Via e mail regelmatig goede aanbiedingen. Site ziet er verzorgd uit. Winkel in Utrecht goed te bereiken. Parkeergelegenheid in ruime mate aanwezig.

Pluspunten

• Overzichtelijk ingerichte winkel (Utrecht).
  • Uitstekende clientevriendelijke benadering
  • deskundigheid

Minpunten

• Aflevering 1 dag later dan voorgesteld

Fam.Reijnen uit Heerlen 24-12-2016 Via de website gekocht

Goed advies en super prijs

Via webshop bij PlatteTv terecht gekomen. Veel gezocht en vergeleken, maar uiteindelijk toch voor jullie gekozen. Vriendelijke gesprekken met verkoper en zeer goede uitleg. De TV uiteindelijk zelf opgehaald. Prima geholpen en ik kan het iedereen aanbevelen om hier uw TV te kopen.

Pluspunten

• Goede prijs
  • Goede tips
  • Zeer behulpzaam

Rink 24-12-2016 In de winkel gekocht

Tv en heos gekocht

Zeer goed geholpen zeer goede uitleg gehad zowel over de tv als geluid installatie zeer scherp geprijs zeer gastvrij top bedrijf tot volgende keer

Pluspunten

• Goede service
  • Goed uitleg
  • Zeer scherp geprijs

armoede schennink 24-12-2016 In de winkel gekocht
nijmegen

superdeal

super ontvangst hij vraagt eerstaat of weet koffie willen.
vraagt dan wat wij zoeken en evt willen besteden
neemt alle tijd
en legt alles keurig uit
aan de hand van de voorbeelden in de zaak
vraagt naar onze woonkamer maten
en weer komen op een 55" maat uit
de keuze is niet moeilijk
omdat dit de nieuwste techniek is die hij ons keurig uitlegt
hij drinkt niks aan wij mogen zelf kiezen
voelt goed
zelfstedentocht bij het afronden zorgt hij voor de juiste informatie zoals extra kabel hdmi kabels en een extra garantie waar voor te kiezen is
wij waren het niet van plan om te kopen maar Door de leuke en eerlijke informatie hebben wel het toch gedaan en zijn tot op heden zeer tevreden
bedankt
jij nog veel succes in de verkoop ga zo Door

Pluspunten

• gemotiveerd personeel

maurice de Wit 24-12-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Mijn platte tv van de platte tv

De shop ziet er goed en overzichtelijk uit
We zijn er zeer vriendelijk geholpen en het technisch inzicht is zeer goed en alles is ons prima uitgelegd
We hebben vandaag onze vierde tv alweer daar gehaald en de volgende word ook weer bij de platte tv gekocht
De mensen die een nieuwe tv willen halen is de platte tv echt een aanrader en de prijzen zijn ook top zijn niet duurder als de media markt maar kunnen je hier veel beter uitleggen wat de verschillen per tv zijn
Al met al een top winkel waar ik al 10 jaar kom met veel plezier

Pluspunten

• goeie service
  • klantvriendelijk
  • ruime keuze
  • En personeel heeft technisch inzicht

Minpunten

• Kan ik niet zo snel opkomen

Mark 24-12-2016 In de winkel gekocht

Duidelijk en eerlijk advies

Wij zijn in de winkel van plattetv.nl erg prettig geholpen. De verkoper luisterde goed naar onze wensen en nam ruim de tijd om op basis van deze wensen een duidelijk en eerlijk advies te geven. Alle spullen waren op voorraad aanwezig en konden naar keuze snel worden thuisbezorgd of gelijk door mijzelf worden meegenomen.

Pluspunten

• Ruim assortiment
  • Snelle levering
  • Duidelijk en eerlijk advies
  • Prijsniveau

Mike 23-12-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Geweldige service!

Bij het bezorgen was de bestelde tv kwijt geraakt.
PlatteTV heeft dit geweldig opgelost door dezelfde dag nog een andere tv te regelen.

Pluspunten

• Geweldige service
  • Kundig personeel

W.J. Mateman 23-12-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Service!

Gisteren een nieuwe Samsung 4K tv gekocht in Doetinchem. Wilco heeft ons prima
geholpen met een juist advies en mooie deal. Tot het in de auto laden van de nieuwe aankoop. Klasse service!

Pluspunten

• Goede uitleg
  • Service

Anna Lucia 23-12-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Deskundig advies en snelle service

Top geholpen toen TV-scherm stuk bleek bij uit de doos halen van TV-scherm.
Onmiddellijk TV-scherm omgeruild voor een nieuwe.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Deskundig

Patricia 23-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop TV en Soundbar

Voor de eerste keer wat besteld bij PlatteTV.nl en ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben.
Op 22-12-16 in de ochtend een bestelling geplaatst van een LG TV en LG Soundbar en op 23-12-16 na een telefoontje van PlatteTV.NL kom ik ze beide om 14.00 uur op komen halen in Utrecht.
Zeer prettige en duidelijke mail wisseling en ook zeer vriendelijke geholpen aan de telefoon.
Ook een hele fijne site om iets te bestellen en verder ook een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Meerdere vestigingen
  • Goede prijs/kwaliteit
  • vriendelijk contact

Jurrien Schuitema 23-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende ervaring

Binnen een dag een tv besteld en bezorgd direct afrekenen bij de chauffeur. Klein minpuntje dat hè niet kunt pinnen bij de chauffeur.

Pluspunten

• Snelle service
  • Ruime keuze en goeie advies

Minpunten

• Winkel niet in het noorden van het land
  • Niet pinnen

Jacques 23-12-2016 In de winkel gekocht
Arnhem, winkelcentrum Presikhaaf

perfect geholpen

donderdag besteld, vrijdag's kon ik mijn soundbar afhalen, de prijs was meer dan goed, echt 10% goedkoper als bij de concurent, verkoper heeft werkelijk alles uit de kast gehaald om een perfecte uitleg te geven, en als klap op de vuurpijl heeft die ook nog de vrij grote doos voor ons gedragen en in de auto gelegd......dit zie je eigenlijk nergens meer,

Pluspunten

• subliem behandeld, van begin tot eind.
  • echt de goedkoopste

Peter 23-12-2016 In de winkel gekocht

Genot voor het oor

Wij waren blij verrast bij het bezoek van de winkel van platte tv in Breda waar een Heuse studio je aankoop zelf kan horen en geloof me horen is kopen,heb de installatie nu aan de praat,via optische kabel zoals in de winkel vertelt ,zoek goed naar de handleiding in de gigantische doos

Pluspunten

• Voorraad leverbaar
  • Technisch personeel

• Geen app voor Windows 10

olivier 23-12-2016 Via de website gekocht

uitstekend advies!

werd super goed geholpen door Ivo. Was op zoek naar een 55 inch tv en door een goed advies en vooral een eerlijk advies kwamen we snel tot een overeenstemming.
Ik zou het aan iedereen adviseren om plattetv.nl te benaderen wanneer je op zoek bent naar een TV.

Mark 23-12-2016 In de winkel gekocht

Panasonic 730e als uhd monitor

Goed geholpen, ik had wat specifieke eisen aan het uhd toestel om deze als monitor voor de pc te gebruiken. PlatteTV heeft goed geholpen en aangeboden om het toestel terug te nemen als ik niet 100% tevreden zou zijn. Heb nu dus een prima 40' monitor in uhd, wat in principe 4x fullhd schermen zijn. Ruimte genoeg dus om op te werken!

Pluspunten

• Goede service
  • Net personeel

Minpunten

• men wist niet wat chroma subsampling is

Bailey van Remmerden 23-12-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Goed geholpen

We waren oper zoek naar een home cinemaset.We kregen goede uitleg en we konde luisteren naar het verschil in geluid. Eindelijk een gevonden was het de laatste en helaas was deze beschadigd. Dit werd netjes opgelost met een nieuwer model die ons iets goedkoper werd aangeboden. Mijn zoon was in ieder geval blij hiermee.

Peter 23-12-2016 Via de website gekocht

Super goed!

Super goed geholpen! Snel en goed! Via de chat leg je makkelijk contact en geven ze je alle info die je nodig heb. Icl een scherpe prijs.