PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6286 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Jurgen 02-06-2017 Via de website gekocht

Vriendelijk, behulpzaam personeel!

Een winkel met net dat beetje extra service! Hier word tijd voor je genomen en zijn absoluut niet opdringerig. Er zijn weinig vergelijkbare zaken, en ja tuurlijk zijn er meer zaken waar ze TV's verkopen.
Hier kom je thuis met een toestel naar eigen wens en keuze! Niet met het zogenaamd koopje van de week en loos advies

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chris Meyer 02-06-2017 Via de website gekocht

Excellente service, veel vertrouwen!

Via een zoekmachine ben ik terecht gekomen op de site van www.plattetv.nl. De site is overzichtelijk en veel informatie is te vinden bij de geselecteerde producten, in mijn geval een nieuwe tv. Erg prettig vond ik dat zowel de voor- als nadelen omschreven waren.

Ik heb vervolgens contact gehad met XXX en XXX welke mij zeer goed geholpen hebben met de aankoop van onze nieuw Sony KD-55XD8599. Ik vond het prettige gesprekken met goede informatie en aanbevelingen.

Hierdoor heb ik veel vertrouwen gekregen in de kundigheid van Plattetv. Na de aankoop ben ik volledig op de hoogte gehouden over het verloop van mijn bestelling, van het inpakken tot de bezorging aan huis. Dit gebeurde zowel per mail als via sms.

Onze TV is geleverd op het afgesproken tijdstip. De TV is reeds opgehangen en is een genot om naar te kijken.

Wat betreft de aankoop kan ik niets anders dan positieve meldingen maken. In de toekomst zal ik zeker weer van hun diensten gebruik maken en raad een aankoop van hun producten dan ook aan aan de lezers van deze beoordeling.

Met vriendelijk groet,

Chris Meyer

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andreas 02-06-2017 In de winkel gekocht

Gedegen advies

Zelf verdiep ik me altijd in aan te schaffen producten via het wereldwijde web, dus ik ga met redelijk wat kennis van zaken naar een winkel. De verkoper in Utrecht heeft er echt kennis van en gaf me een solide advies waardoor het voor mij niet moeilijk was de juiste keuze te maken. Nogmaals bedankt.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

c.hendriks 02-06-2017 In de winkel gekocht
doetinchem

prima inruil en goede uitleg nieuwe tv

prima geadviseerd en prima prijs hierdoor snel tot een aankoop
over gegaan
prima locatie en een goede parkeerplaats tv wordt keurig in de auto gezet

Jan van de ven 02-06-2017 Via de website gekocht

Super geweldige service vooral alex die hem bracht aan huis

Geweldige service vooral alex die de tv s thuis afleverde wereldgozer die mij zomaar spontaan mee begon te helpen en alles keurig voor mij heeft uitgepakt en neer gezet terwijl dat nog niet eens bij de service zat geweldig bedankt alex dikke 1p+

F.E.Kross 02-06-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

vriendelijk geholpen,

voor deze winkel gekozen vanwege de zeer goede revues op Internet, deze zijn ook volledig waargemaakt ,een doer mijn ingeruilde product door de verkoper op juiste inruilwaarde geschat goede product kennis.

Ronald 01-06-2017 Via de website gekocht

Prima deal gemaakt

Je wilt toch het beste voor de laagste prijs. Ik was helemaal niet van plan een nieuwe tv te kopen maar de goede inruilprijs heeft mij over de streep getrokken. Vriendelijke medewerker heeft geholpen de tv op de voet te zetten.

Simone 01-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Betrouwbare winkel met goede service!

Scherpe prijs, mooie showroom en goede service. Ook een zeer snelle levering. Ga hier zeker weer terug komen. Betrouwbare winkel. Doen wat ze beloven.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Linssen 01-06-2017 Via de website gekocht

Goede levering, goede service

Plattetv.nl trok mijn aandacht met zijn scherpe prijzen, officieel dealerschap van bijv. LG en mogelijkheden tot onderhandelen. Dat laatste verliep soepel en snel. De goede service van de levering en het ophangen van de tv hebben mij doen besluiten deze review te schrijven.

Miel Wever 01-06-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Had al een tijdje een OLED TV van LG op het oog en zocht een winkel waar ik mijn oude TV kon inruilen.
Uiteindelijk kwam ik na wat zoeken op internet uit bij Plattetv.nl.
Na mijn gegevens op de website te hebben ingevuld kreeg ik zeer snel een goed aanbod voor de inruil van mijn oude tv en de koop van een OLED van LG.
De communicatie verliep verder soepel en snel en de koop was snel beklonken.

Door de drukte met hemelvaart en doordat de oude tv moest worden ingeruild duurde de levering iets langer dan ik had verwacht. Maar uiteindelijk is hij toch nog snel geleverd.

Ook de service aan huis was prima geregeld. De nieuwe tv werd uitgepakt en mijn oude tv ging mee retour. Er staat nu dus een nieuwe OLED TV van LG in de huiskamer te pronken.

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop en de geleverde service.

Ik kan iedereen deze winkel aanbevelen.

Richard Smit 01-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Demonstratie gehad met verschillende TV's. Verder nergens dit geweldige toestel goedkoper kunnen vinden bij een officiële dealer. Het is wel een 10 - omdat de oude verkooptruc werd toegepast door extra garantie aan te bevelen, hetgeen een sigaar uit eigen doos is omdat de wet de koper uitstekend beschermd, ook na een 3e jaar (of meer) en/of dode pixels.

Bas 01-06-2017 Via de website gekocht

Top service!!

Via de website 2 boxen besteld. Volgens de site zouden er meerdere boxen op voorraad zijn maar helaas bij afhalen was er maar 1 aanwezig. Dit was uiteraard een tegenvaller. Maat dit hebben ze prima opgelost middels een nalevering enkeke dagen later. In de tussentijd uitstekend op de hoogte gehouden over de levering. Al met al prima service.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A. Wevers 01-06-2017 Via de website gekocht

availability van wens product

een van de weinige leveranciers die mijn product op voorraad hadden. Zelfde prijs als anderen. Eenvoudig te gebruiken website. Zoals beloofd de volgende dag aan huis, zonder extra kosten.

Hans van de Rafelaar 01-06-2017 Via de website gekocht

Na wat leveringsproblemen tv een uitstekende oplossing

Nadat er leveringsproblemen met een tv waren die ik wilde hebben een prima oplossing. Omdat men mij niet opnieuw wilde laten wachten een ander toestel gekregen. Duurder, nieuwer enz. Geweldig opgelost!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stefan van Dongen 01-06-2017 In de winkel gekocht

Zeer klantvriendelijk!

Duidelijke webshop en een prachtige overzichtelijke winkel. Uitstekend geholpen en zeer klantvriendelijk. Absolute aanrader!

Wil 01-06-2017 Via de website gekocht

Goed advies en contract

Na lang zoeken bij Platte TV.nl uitgekomen, via mail naar deal gevraagd voor twee verschillende tv's en in mijn ogen mooie deal gekregen,( kunnen vergelijken bij andere aanbieders)
ook goed advies gekregen en als prettig ervaren via mail te kunnen onderhandelen zeker als je niet zo mondig bent .
Uiteindelijk voor de SAMSUNG MU8000 gekozen.
Hopende komende 8 jaar geen tv nodig te hebben, hopende komende 8 jaar geen tv nodig te hebben, maar anders is Platte tv mijn eerste keus

Marco 01-06-2017 In de winkel gekocht
Arnhem presikkaaf

Geweldige service

Ik ging naar de winkel voor een soundbar maar wist nog niet exact wat ik wou hebben.
Ik ging eerst voor een Samsung die ik had gezien online.
Maar naar die gehoord te hebben.lieten ze me de denon heos beluisteren en toen was ik natuurlijk gelijk verkocht.
De volgende dag heb ik de denon heos gekocht.
Ik werd goed geholpen ze waren vriendelijk en kreeg goede informatie.
Ik raad jullie dan ook echt aan om naar winkel te gaan als je goed geholpen en geadviseerd wil worden.

Top service

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henry 01-06-2017 Via de website gekocht

Scherpe prijs, snel geleverd!!

Goedkoopste van NL, gemakkelijk besteld en betaald via internet. Optie voor extra garantie niet gekozen, want ik ben van mening dat een product langere tijd goed moet functioneren.

Gert 01-06-2017 Via de website gekocht

Top service

Vanaf het eerste contact met de winkel verliep alles al heel soepel en correct. Ik kreeg een super goede prijs voor mijn oude TV terug en daarbij een hele mooie prijs voor de nieuwe tv. Ook het advies voor het onderhoud en de uitgebreide service werd goed uitgelegd en daarbij ook de bijbehorende producten. Ik zal in de toekomst zeker weer een tv kopen bij deze winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

driester 01-06-2017 Via de website gekocht

uitstekende service, goede on-line adviezen

Bij deze shop kreeg ik een goede prijs/pret verhouding.
Met de livechat kreeg ik goede adviezen en kon ik een goede deal sluiten.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Iwan Vigelandzoon 01-06-2017 In de winkel gekocht
Winkel Centrum Presikhaaf.

Ik heb een geweldige service gehad

De medewerker was heel vriendelijk en heeft ons heel goed geadviseerd en geholpen. We hopen in de toekomst weer door hem geholpen mogen worden.

Martin 01-06-2017 In de winkel gekocht
Arnhem Presikhaaf

een vriendelijke no nonsens winkel waar ik goed geholpen ben

Aanbevolen door anderen. Normaal kijk ik eerst of de verkoper mij voor de gek houdt. Hier niet nodig. Hij had er verstand van en was vriendelijk. Ik werd met respect, vriendelijk en vooral eerlijk behandeld. Vwb korting had ik het gevoel dat ik nog geld bij zou krijgen als hij zo zou doorgaan. :-) Ik heb een 55" led tv en een Sonos installatie gekocht. Superprijs er voor betaald. Mijn vaste winkel is er niet meer maar deze is een echte vervanger. De rest van de Sonos koop ik ook daar.
Nogmaals bedankt. Super geholpen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

R Oppelaar 31-05-2017 Via de website gekocht

Platte tv verleent geweldig service

Ik heb mijn LG OLED55C7V bij platte tv aangeschaft. Ik ben zeer te spreken over het contact met de medewerkers en de verleende service. Ik kan deze zaak van harte aanbevelen. Het inruilen van mijn oude tv was geen probleem.

Henk Deen 31-05-2017 Via de website gekocht

prima levering door PostNL extra home service

wel had ik aangegeven, dat de levering op woensdag plaats zou vinden, maar blijkbaar is dit niet doorgekomen. Hij werd op dinsdag bezorgd (wel heel snel dus, want op maandag besteld)

Lotte 31-05-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Snelle, duidelijke service!

Ik werd snel te woord gestaan, de specificaties van de tv's werden duidelijk uitgelegd. Hierdoor was een keuze maken gemakkelijk! Medewerkers zijn goed op de hoogte van de producten die ze aanbieden.

herman 31-05-2017 In de winkel gekocht
Breda

Ben toch gek om elders te shoppen, goede service en koffie??

Er wordt deskundig advies gegeven, goede service en mooie nette prijzen, ruime assortiment👍. Voor de ingang gratis parkeren 😊

Gerard 31-05-2017 In de winkel gekocht
In nijmegen

Geweldige service. Zeer vriendelijke verkoper en kundig.

Rustig en vriendelijk personeel. We zijn heel geduldig en vakkundig geholpen. Deze winkel is een aanrader.

Rob de Kruif 31-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Helemaal op en top blij met Plattetv.nl

Een LG OLED tv besteld in de winkel van Plattetv.nl in Utrecht, nadat ik al een keer eerder in de winkel was wezen kijken en praten en daar alle aandacht en duidelijke antwoorden op mijn vragen heb gekregen. Voor mijn oude tv kreeg ik een mooie inruilprijs waar bij andere bedrijven vaak niet eens mogelijk is je tv in te ruilen.
De tv is door Plattetv.nl keurig bezorgd en opgehangen. De monteur ging pas weg nadat alles naar mijn wensen was uitgevoerd en alle andere apparaten aangesloten waren en de zenders geïnstalleerd. Ook werden de kabels keurig weggewerkt. Ondanks dat het al later op zaterdagmiddag was heeft de monteur alle tijd hiervoor genomen en ter afsluiting een duidelijke uitleg gegeven.
Mijn complimenten en mijn dank hiervoor dit heb ik nl. bij andere bedrijven wel eens anders meegemaakt.
Conclusie: Helemaal op en top blij met Plattetv.nl en uiteraard met mijn nieuwe tv

Marcel 31-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer scherpe prijzen

Platte tv is een geweldige shop met zeer aantrekkelijke en scherp geprijsde artikelen. Geweldige service en vriendelijk en kundig personeel

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Aardema 31-05-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Fantastisch personeel!

Zeer prettige winkel om een tv te kopen. Het personeel helpt net zo lang tot je een goeie tv gevonden hebt. Vanuit de winkel in Doetinchem werd ons verteld over een nieuw model tv waar wij naar op zoek waren deze was in Arnhem nog op voorraad en zo werden wij doorverwezen naar Arnhem. Communicatie tussen de winkels verliep goed waardoor wij snel tevreden met een nieuwe tv naar buiten liepen, waar wij inmiddels drie weken later nogsteeds erg blij mee zijn.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 31-05-2017 Via de website gekocht

schitterde service

Bestelling geplaatst en gratis een upgrade zonder het te vragen gehad. Bijzondere SERVICE!! TOP. Kan het nog beter?

Perquin 31-05-2017 In de winkel gekocht
Presikhaaf

Slechte service

Ben vrijdag in de winkel geweest om een barbeque te kopen op de site stond dat er nog zes op voorraad waren.Bij aankomst in de winkel werd mij medegedeeld dat hun voorraad niet klopte dus geen barbeque voorradig maar de winkel medewerker zei dat is geen probleem dan bestel ik hem voor u online en word hij morgen bij u geleverd ik wilde hem ook zaterdag gebruiken maar tot mijn verbazing word hij nu pas dinsdag geleverd had ik hem net zo goed bij een ander kunnen halen waar hij wel op voorraad was

Officiele reactie van PlatteTV.nl 31-05-2017

Goedemiddag heer/mevrouw Perquin,

Vervelend om te vernemen dat u helemaal voor niets naar onze winkel te Arnhem bent gekomen, onze excuses hiervoor!

Door de enorme drukte tijdens deze warme periode zijn de voorraden inderdaad veel sneller opgeraakt dan verwacht, uiteraard doen we onze uiterste best om dit zo goed mogelijk bij te houden.

Door de enorme drukte bij onze vervoerder PostNL zijn er spijtig genoeg wat vertragingen ontstaan, zij doen hun uiterste best om u zo spoedig mogelijk aan uw bestelling te helpen!

Wij wensen u heel veel BBQ plezier!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

GJH 31-05-2017 Via de website gekocht

Geen goede ervaring, prima TV

Via de website een Sony TV besteld en tegelijk via de chat aangegeven dat ik wou dat deze door de eigen bezorgdienst zou worden bezorgd, zodat de oude TV (een beeldbuis) kon worden meegenomen en de TV de twee trappen op naar mijn appartement zou worden gebracht. Dit laatste aangezien ik daar fysiek moeilijk toe in staat ben. Dit alles tegen betaling van €35,-. Tevens aangegeven dat levering een week later op zaterdag zou plaatsvinden. Op dinsdag een mailtje dat de TV was meegegeven met PostNL en de volgende dag zouden worden bezorgd. Uiteraard was ik niet thuis. Geen tweede bezorging, maar TV ophalen bij postagentschap. Dus uiteindelijk toch met heel veel moeite de TV boven gekregen, zonder brokken te maken. Maar zat nog steeds met oude TV. Gemeld bij PlatteTV.nl. Was lastig, maar uiteindelijk wilden ze nog wel een keer langskomen voor het ophalen van de oude TV. Tegen betaling van de €35,-.... Dus geen enkele coulance en dat geld was ook voor het naar boven brengen van de nieuwe TV, wat ik nu zelf heb moeten doen.

Al met al slechte service. En wat ook al opgemerkt. Je kunt net zo goed niet naar de winkel gaan, want daar staan alleen de nieuwste modellen. De iets oudere modellen, die waarschijnlijk een stuk harder gaan in de verkoop en aantrekkelijk zijn geprijsd, kun je in de winkel niet bekijken.

Dit was dus de eerste en laatste TV bij PlatteTV.nl

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van PlatteTV.nl 31-05-2017

Beste heer/mevrouw,

Spijtig om te vernemen dat uw bestelling niet is verlopen zoals u van ons had mogen verwachten, onze welgemeende excuses hiervoor.

Standaard bieden wij inderdaad niet de mogelijkheid om oudere toestellen mee retour te nemen, bij uitzondering willen we dit indien gewenst verzorgen echter moeten we dan met een eigen bezorgdienst komen waardoor de bezorgkosten helaas niet meer gratis zijn.

We hebben in onze winkel vrijwel elk model demo klaar staan echter zijn er inderdaad ook uitlopende modellen die wij niet meer in de winkel hebben staan, onze excuses voor het feit dat u het model van uw keuze niet kon bekijken!

Wij wensen u heel veel plezier van uw mooie aankoop!

Tim
PlatteTV.nl

WonderWoman 31-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Altijd zeer goed geholpen via de livechat !!

Na eerst 2 jaar terug onze tv naar tevredenheid gekocht te hebben bij platte tv nu wederom prijzen vergeleken op diverse sites en bij Platte tv via de livechat advies gevraagd en een zomerdeal gekregen, Top ! Happy met de Sonos :) en ja ik beveel Platte tv winkel zeker aan !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John Mutsaers. 31-05-2017 In de winkel gekocht

Super service

Ontzettend fijn geholpen in de winkel in Breda.
Goed advies en een scherpe prijs.
Wat wil je nog meer!

mevr h.kat 31-05-2017 Via de website gekocht

goede service spullen waren goed verpakt.

ik heb bij jullie de sountbalk gekocht ,omdat het gekoper is dan bij een ander.en sevice is prima.en ik ben erg blij er mee.

Joeri 31-05-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Prima afhandeling van de chat online, waar ik een mooie aanbieding heb ontvangen voor een 55KS8000. Aangezien ik deze fysiek op ben gaan halen in de shop in Breda, viel mij op dat dit wel heel groot is, waardoor ik naar een 49KS8000 ben gegaan.

Prima geholpen in de shop!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tonnie 31-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige soundbar

Prima geholpen en een snelle levering tegen een mooie prijs zoals overeengekomen ...chat gaat wel langzaam maar werkt ook prima

Michiel 30-05-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

zeer fijn geholpen

De service in de shop was zeer goed. Wij zijn door een vriendelijke verkoper geholpen. Vanuit de site zijn wij de shop in nijmegen gaan bezoeken.

Martijn Hol 30-05-2017 Via de website gekocht

Super prettige winkel. Binnen een paar uur een nieuwe tv.

Kort contact gehad via de chat en een goede offerte gehad. Mijn oude tv kon ik nog inruilen voor een prima bedrag. Een uurtje later kon ik de tv al ophalen in Utrecht bij een vriendelijke medewerker.

Peter 30-05-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Prima voorlichting gehad,toestel was niet op voorraad maar kon hem 2 dagen later al in het filiaal ophalen. Staat al opgesteld en byzonder tevreden over de kwaliteit van de tv

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Carla Klooster 30-05-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Super service

Duidelijk, veel info, goed geholpen om een juiste keuze te kunnen maken, veel keuze, helaas laat de bezorging door problemen bij post nl op zich wachten, platte tv .nl gaf ons gelijk goede uitleg hierover

M. Hermsen 30-05-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

goed advies en kundige verkoper

Veel te zien, actieve verkoper die zaken wil doen.
Ze konden genoeg vertellen over de nieuwste ontwikkelingen Q-led en O-led.

Richard Janmaat 30-05-2017 Via de website gekocht

Sterk onderscheidend

Wij hebben voor PlatteTV.NL gekozen om het sterke onderscheid in het aanbieden, verkopen en gebruiksgereed leveren van een prachtige LG OLED TV inclusief toebehoren. Vlotte en correcte opvolging op de gestelde vragen, advies in het onderhouden van het beeldscherm, snelle levering en een concurrerende prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

vanden bossche jan 30-05-2017 In de winkel gekocht
breda

degelijke uitleg

vlotte service, snelle afhandeling !de medewerkers van platte tv hebben mij uistekende uitleg gevenen zodat ik precies wist wat ik aankocht,

Herman 30-05-2017 In de winkel gekocht

Ontzettend goed geholpen

Op Zoek naar een buitenkeuken terecht gekomen op de site van AllesvoordeBBQ.
goede site en veel nuttige info.
Ook een showroom/winkel in o.a. Utrecht en daar heel erg goed geholpen door ....
Onze keuze was op voorraad en dus gelijk meegenomen naar huis en nu koken in de tuin, geweldig

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sonosos 30-05-2017 Via de website gekocht

Live chatten is echt een uitkomst!

Ze staan altijd klaar voor advies zonder je direct te proberen tot een aankoop te dwingen. Laagste prijsgarantie is bij PlatteTV.nl ook echt zo. Wanneer je ze namelijk een link stuurt van een webshop, welke tevens wel een officiële dealer moet zijn, waar het betreffende product goedkoper is, dan matchen zij de prijs. Live chatten en hierbij direct advies inwinnen en een beetje kunnen onderhandelen over de prijs is echt top en naar mijn idee is PlatteTV.nl hierin echt uniek!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

joostcourtways 29-05-2017 In de winkel gekocht
utrecht

prachtige winkel, overzichtelijk en grote keus...

eindelijk een mooie overzichtelijke winkel met veel keus waarin je rustig kunt kijken zonder dreunmuziek op de achtergrond!

item 29-05-2017 Via de website gekocht

prima service zoals het hoort

prima deal kunnen maken en netjes thuis af geleverd en nog bruikbare tips gegeven.
wel erg verkoop gedreven maar wel bruikbare tips.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

S 29-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Top service en goede uitleg!

Top winkel! Toen ik de website zag staan, was ik bevooroordeeld en was het voor mij niet bekend. Toch maar een kijkje wezen nemen want ik ging voor een tv. Eenmaal aangekomen was mijn vooroordeel weg en stond ik in een zeer professionele winkel! De medewerkers nemen de tijd. Wat ik vaak merk bij mediamarkt ed is dat ik gerichte vragen moet stellen over het product. Meer informatie krijg ik meestal niet. Bij deze winkel werd mij alles verteld van a tot z en kon ik heerlijk op een bank alle demo's van deze tv bekijken. In alle rust zonder nog 100 tv schermen om je heen te hebben. Kortom: geen verkoop praatjes en eerlijke service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -