PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20863 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5620 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Peerbolte 10-11-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Sonos

Via kieskeurig bij Platte TV terechtgekomen. Voor de Sonos producten is Platte TV de voordeligste. Hele prettige winkel en heb lekker kunnen zitten en luisteren. Heel mooi aangekleed

Pluspunten

• Geweldig assortiment
  • Parkeergelegenheid

Bart 10-11-2016 In de winkel gekocht

Wat een topbedrijf !

Via de PlatteTV website heb ik een keuze gemaakt voor een toestel op basis van diverse reviews op internet. Aangezien prefereer om grote aankopen in een winkel aan te schaffen ben ik vervolgens naar Filiaal Breda gereden. Eenmaal aangekomen was ik verrast over de opzet van de winkel met een enorm sfeervol ingerichte showroom erbij.
Alle producten zijn duidelijk per merk opgesteld in een huiskamersfeer. Per merk bijna alle types te beoordelen, wat een uitgebreid assortiment hebben ze hier neergezet!
Nadat ik binnen 5 minuten wordt benader door een vriendelijk verkoper gaan we samen na of de keuze die ik heb gemaakt de juiste voor mij is. Ik geef aan wat mijn wensen zijn en de verkoper geeft mij goede subjectieve adviezen en we lopen naar de diverse alternatieve TV’s. De verkoper neemt alle tijd en is zeer geduldig in het steeds weer beoordelen van de TV’s op basis van mijn persoonlijke wensen.
Uiteindelijk blijkt mijn eerste keuze de juiste voor mij en na een klein uurtje besluit ik het toestel te kopen. Bij het afreken worden duidelijk vragen gesteld over accessoires die ik eventueel nodig zou kunnen hebben en worden de garantie voorwaarden uitvoerig doorgenomen. Ook de aanvullende garantie pakketten worden doorgesproken in een ongedwongen sfeer en wederom duidelijkheid ten top.
Ik loop de deur uit met mijn nieuwe TV en ik denk “..hier kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen..”. Al met al is mijn ervaring zeer positief en ik raad PlatteTV aan bij al mijn vrienden, kennissen en familie.

Wat een topbedrijf!

Pluspunten

• Klantgerichtheid winkelpersoneel is super
  • Meedenken met de individuele klant staat voorop
  • Zeer duidelijke communicatie via Live Chat en Mail
  • Transpiratie rondom inruil en prijs oude toestel
  • Zeer mooie winkel (Breda in mijn geval)

Minpunten

• Geen enkel minpunt te bedenken

221103 10-11-2016 In de winkel gekocht

Filiaal Nijmegen

Via mail een prijs inruilprijs aangevraagd. Mijn aanvraag werd snel beantwoord met een scherpe inruilprijs. Vervolgens naar de winkel het beoogde toestel in de winkel bekeken en vergeleken en uiteindelijk de deal gesloten. Ik kon de TV direct uit voorraad meenemen.

Pluspunten

• Ruime keuze!
  • Nette prijs!

van Dam 10-11-2016 Via de website gekocht

Dhr

Livechat. Werkt perfect daarna snelle levertijd Kortom tevreden.
Ruime keuze mooie website en prima bereikbaarheid

Leroy 10-11-2016 Via de website gekocht

Sonos playbar

Sonos had onlangs haar prijzen verhoogd. Ik mocht voor de oude prijs de playbar bestellen. Er ging wat mis met de levering in eerste instantie maar na een belletje vanuit de klantenservice toch de volgende dag binnen. In een woord top

Pluspunten

• Snelle service
  • Vriendelijk
  • Prijs verhouding andere webshops

Frank 10-11-2016 In de winkel gekocht

Dikke vette prima!

Wij hebben afgelopen week een aankoop gedaan via de shop in Nijmegen. Wij zijn prima en uitstekend op de hoogte gebracht van wat er allemaal speelde op dit moment op het gebied van TV's. De verkopers zijn heel gastvrij en willen graag met je meedenken. Top winkel.

Pluspunten

• Goede service
  • heel goed up to date qua informatie

Minpunten

• non

H. Willemse 09-11-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Sony lcd

Zeer prettige winkel in Utrecht waar je zeer vriendelijk en met veel kennis van de producten wordt geholpen. De site is duidelijk en met alle informatie die ik zocht over tv die ik daar heb aangeschaft.

Pluspunten

• Veel kennis van de producten
  • Geen gladde verkoper

Huug Manders 09-11-2016 Via de website gekocht

Perfect verlopen

We hebben online de bestelling geplaatst voor ons was dit een eerste keer dus bes spannend we wilden contant afrekenen bij levering en dat kon slag erna kregen we netjes een email dat het pakket verzonden was en dat de levering de dag erna geleverd werd met een tijd alles klopte gewoon vriendelijk chauffeur die het bracht en netjes het pakket afleverde dus het is gewoon perfect.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Perfecte service

Michel 09-11-2016 Via de website gekocht

Assortiment

prima assortiment, scherpe prijzen en zeer goede service. Wel jammer dat de voorraad vermeld op de site niet overeenkomt met de actuele situatie.

Pluspunten

• prijs
  • service

Minpunten

• voorraad vermeld op site

Martyr B 09-11-2016 Via de website gekocht

Leugens over producten voorraad en klanten.

Personeel liegt tegen en over hun klanten en blijft dit volhouden.
Ik heb daar vorige maand Tv en soundbar besteld alles was op voorraad zag ik online op hun site staan. Verder wil ik er geen worden aan vuil maken. Ik koop er nooit meer iets.

-Geld van klanten is belangrijker dan de klanten zelf

Met vriendelijke groet Martyr B.

Pluspunten

• Gemak

Minpunten

• Liegen
  • Leugens
  • Jong onbeschoft personeel
  • Zoveel mogelijk producten verkopen
  • Vooorraad online products staat niet vermeld

Officiele reactie van PlatteTV.nl 09-11-2016

Beste Martyr B,

Wat vervelend om te vernemen dat u zo'n slechte ervaring bij ons heeft en eerlijk gezegd herkennen wij onszelf totaal niet in de door u geschetste situatie.

Graag verzoeken wij u even uw ordergegevens door te mailen naar orderdesk@plattetv.nl, dit zodat wij kunnen controleren wat er fout is gegaan bij uw bestelling.

We zien uw reactie graag tegemoet!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

AJ 09-11-2016 Via de website gekocht

Top winkel!

Goede en overzichtelijke webshop! Service via de chat was uitstekend. Ik heb aantal TV's kunnen vergelijken met behulp
van de LiveChat functie. Betaling liep vlot, ik had gekozen voor iDeal betaling en het verliep uitstekend.

Ik heb goede advies gehad over de TV en ook kunnen vergelijken met alternatieven. Medewerkers denken met je mee.
Levering verliep eveneens vlot. Ik had mijn aankoop de volgende dag al in huis!

Ik was eerst opzoek naar een specifiek model maar zag uiteindelijk meerdere alternatieven die zelfs beter waren.
De assortiment is ruim. Ik heb uiteindelijk een goede keuze kunnen maken en ben erg tevreden met mijn aankoop
en zeker voor een prijs die je nergens anders vind!

Pluspunten

• Goede advies
  • Behulpzaam
  • LiveChat

Tim van Nijnatten 08-11-2016 In de winkel gekocht

Fantastische Service

Afgelopen zondag 06-11-2016 bij Platte TV binnen gelopen om te kijken voor een nieuwe TV. ik zelf had al wat informatie opgezocht met betrekking tot de veschillende functies en mogelijkheden van de TV. Maar het personeel wat aanwezig was kon mij nog veel meer vertellen over de TV die ik op het oog had dit heeft mij dan ook doen besluiten om de betrefde TV te nemen. Daarnaast waren ze zeer vriendelijke en werd je echt als klant is koning behandeld. en wat ook een groot voordeel is dat ik mijn oude TV kon inruilen en boven verwachting hier meer voor terug kreeg als verwacht.
al met al een top winkel

Pluspunten

• Klant is koning
  • Oude TV kunnen inruilen
  • Heel veel verstand van zaken

Fro220959 08-11-2016 In de winkel gekocht

Goed geholpen!

Ik ben via de internetsite getriggerd om naar de winkel in Nijmegen te komen. In de winkel ben ik goed geholpen. Ik werd tijdig aangesproken. Het type televisie waar ik interesse in had stond mooi demonstratie klaar in de winkel. De winkel is goed bereikbaar, zit lekker in het centrum van Nijmegen.

Pluspunten

• De ligging
  • Service in de winkel

André 08-11-2016 In de winkel gekocht

Super !!

Ondanks de grote drukte op zondag 6 november jl. werden wij zowel telefonisch als in de shop in Breda uitgebreid van informatie en koffie voorzien en werden al onze vragen naar tevredenheid beantwoord.
Wij zijn op deze site terecht gekomen omdat een familielid hier al eerder een aankoop had gedaan en ook zeer tevreden was.

Pluspunten

• kennis van zaken
  • vriendelijke medewerkers

Minpunten

• weinig parkeergelegenheid op zondag

Bob 08-11-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Het is prettig zakendoen met PlatteTV

Mijn 1e contact was met PlatteTV via mail en daarbij viel me de prettige manier van communicatie direct op. Omdat ik de door mij gekozen tv graag in echt wilde zien vervoegde ik me bij de winkel in Utrecht en werd ik op een hele prettige manier geholpen door de verkoper James. Eigenlijk was ik niet van plan om deze tv die dag te kopen maar zijn aanbod was dusdanig goed zodat ik besloot om deze toch die dag aan te schaffen. Inmiddels staat de nieuwe tv thuis in de woonkamer en ik ben heel tevreden.

Pluspunten

• De winkel is lekker ruim ingericht,
  • zodat je alles rustig kan bekijken
  • Groot assortiment

Minpunten

• Zou het niet weten

Robin 07-11-2016 In de winkel gekocht

mooie winke

Prettige mooie winkel, goede adviezen en prima bereikbaar. Alhoewel de navigatie je te ver stuurt. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Prijs / kwaliteit
  • Mooie winkel / goede service

Minpunten

• Navigatie stuurt je te ver
  • je koopt meer dan dat je van plan was :-)

Marvin 07-11-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Led 4k Philips

Door aan te geven op de site dat ik een tv wou inruilen tegen deze philips ledtv mooie inruil prijs gekregen. Toen naar Nijmegen winkel gegaan en alles stond al klaar Goede service dus!

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk
  • Mooie inruil korting

Arnold Smulders 07-11-2016 In de winkel gekocht
ettensebaan in Breda

Zo blij met mijn nieuwe Samsung 55 inch van plattetv.nl

Duidelijke uitleg, wisten er veel van. Eerlijk advies.
Niet dwingerig een ander merk laten kiezen waar hun veel op verdienen. Nee voor en nadelen opnoemen en zelf daaruit een keuze laten maken. Netjes afgehandeld en extra garantie pakket erbij voor redelijk bedrag. Top service en koffie smaakte goed.

Patrick 07-11-2016 In de winkel gekocht

Kundig personeel

Ben zeer goed en kundig geholpen en er werd alle tijd genomen om alles goed en duidelijk uit te leggen. Ging met een zeer tevreden gevoel de winkel uit. En ook nog netjes geholpen met alles inladen in de auto.

Pluspunten

• Service
  • Product kennis
  • Vriendelijk en behulpzaam personeel

W.Leijser 06-11-2016 In de winkel gekocht
Presikhaaf Arnhem

Aankoop Harman Kardon set

Geweldig enthousiaste verkoper. Kundig, behulpzaam en zeer klantvriendelijk. Had het allemaal niet verwacht. Ging altijd uit van de " grote spelers". Ga voortaan eerst hier shoppen

Pluspunten

• Ben zeer tevreden met de aankoop
  • Wordt als klant serieus genomen

Elize 06-11-2016 Via de website gekocht

Top! Een verademing in deze tijd van slechte service!

In eerste instantie de shop op internet gevonden en gekozen voor de lage prijs. Al vanaf het begin via de mail en telefonisch een uitstekend contact. Deskundig advies. Ook bij de levering goede uitleg en eindelijk weer eens tijd voor de klant.

Pluspunten

• Deskundigheid
  • Tijd

Huub 06-11-2016 Via de website gekocht

LG Oled en Sony Soundbar van Platte TV.nl

Service prima, levering supersnel, informatie top. Communicatie perfect. Kan niet beter in mijn ogen. De site is overzichtelijk en makkelijk toegankelijk. Goede zoekfunctie. Heldere productcomschrijving waardoor het eenvoudig is om tot een keuze te komen. Tevens is het simpel om je betaling te verrichten. Niet te omslachtig om van uitzoeken tot betaling te geraken. Simpel, zoals het hoort.

Pluspunten

• Duidelijkheid
  • Snelheid
  • Informatie over product
  • Keuze assortiment

Frank 06-11-2016 In de winkel gekocht
Breda

Altijd al oled tv willen hebben

Heel goed geholpen in het gehele aankoop proces zowel op het internet als in de winkel en de prijs was echt top

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goeie service

Minpunten

• meer technische kennis verkoper

biancijoy 06-11-2016 In de winkel gekocht

Platte TV Breda helemaal top

Een fijne winkel, waar je alle tijd krijgt om rond te kijken. Waar ze alle tijd voor je nemen en hun best doen al je vragen te beantwoorden. Zeer vriendelijk personeel ze doen net dat stapje meer voor je. Ook met het thuisbezorgen helemaal top! En meteen actie ondernomen toen we een mankement ontdekten. Om zsm tot een oplossing te komen. Helemaal SUPER !

Pluspunten

• fijne ruimte, zoals het in een woonkamer zou staan
  • zeer vriendelijk personeel, nemen alle tijd

Norbart 06-11-2016 In de winkel gekocht

Bart

Goede terug koppeling via de onlinehulp goede service in de winkel ruim aanbod klantvriendelijkheid en kennis van de producten

Pluspunten

• Winkel
  • Service

Mark 06-11-2016 Via de website gekocht

Goede service tegen een eerlijke prijs

Na een tijdje op zoek te zijn geweest naar een bepaald type tv heb ik hier de vraag gesteld of ze deze ook beschikbaar hadden. Deze was helaas niet beschikbaar, maar ze boden me een beter alternatief tegen een gelijkwaardige prijs. Uiterst tevreden over de behulpzaamheid en snelle reacties van de klantenservice.

Pluspunten

• uitstekende klantenservice
  • eerlijke prijs
  • snelle levering

L Timmer-Arends 06-11-2016 Via de website gekocht

Nieuwe Phillips TV

Prima shop, overzichtelijk, duidelijk en qua prijs ook niet te duur en vooral de vele tv's waar je uit kunt kiezen.

Pluspunten

• Snelle bezorging
  • live chat

HansK 06-11-2016 In de winkel gekocht

Topwinkel. Een aanrader.

Wij zijn uitstekend geholpen door verkoper James die ons prima heeft voorgelicht bij de aankoop van een nieuwe tv. Hij vertelde precies de voor- en nadelen van de diverse merken zodat wij tot een goede keuze konden komen en nam daar ruim de tijd voor. Wij zullen platte tv zeker bij anderen aanbevelen.

Pluspunten

• Ruim aanbod en goede voorlichting
  • Goede service
  • Prettig personeel

Krause 06-11-2016 Via de website gekocht

Top Service en top prijs

Via Kieskeurig op deze site gekomen, en verrast over het aanbod. Prijs was top, en achteraf was de service ook super. Chat werkt goed, en afspraken worden nagekomen. Bezorging was ook goed geregeld via PostNL. Nu nog aan het wachten op Philips voor de gratis Fifa 17. Ook die is al bevestigd dat de aanvraag loopt. Dus iedereen blij.

Pluspunten

• Goede service
  • Chat werkt goed
  • Goedkoop bij verzekeren

ZantV220538 05-11-2016 In de winkel gekocht
Breda

Super service, altijd tevreden!

Door mijn eerdere aankopen ben ik al bekend met PlatteTv.nl. Door de vriendelijke service en de prima prijs/kwaliteit verhouding blijven we hier terug komen. Als je iets anders ergens anders goedkoper ziet gaan ze vaak met de prijs mee! Hierdoor komen we graag terug bij PlatteTv.nl

Pluspunten

• Fysieke winkel
  • Bereikbaarheid
  • Heel veel op voorraad

L.J.A.M. van Loon 05-11-2016 Via de website gekocht

Geen minpunten gevonden!

Snel gevonden op de website.
Eenvoudig besteld, ook de CI+ module.
Aflevering goed gecommuniceerd en keurig op tijd!
Netjes verpakt, mét CI+ module.
TV werkt al!

Pluspunten

• Snel gevonden en besteld.
  • Netjes in orde en op tijd afgeleverd.
  • Accessoire snel gevonden en keurig mee-verpakt.

Minpunten

• Geen minpunten gevonden!
  • Geen minpunten gevonden!

G. van Velzen / A. Starrenburg 05-11-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Prachtige showroom en zeer deskundig en onpatijdig advies

Ik ben hier zeer goed voorgelicht, alle grote TV merken waren aanwezig en de medewerker heeft mij zeer prettig en zeer deskundig geholpen.

Pluspunten

• Prachtige showroom met opstellingen
  • Zeer prettige ontvangst
  • Zeer deskundig en onafhankelijk advies

Dhr Dennis 05-11-2016 Via de website gekocht

Eerste indruk is slecht.

Eerste indruk,
Ik heb er een dure oled TV besteld op 24-okt, maar vandaag de dag 5-nov heb ik nog steeds geen mail over de leverdatum. Bij het product stond bij "op voorraad". Achteraf ja op voorraad in verschillende vestigingen maar niet voor online, dat staat echter niet vermeld. Opsturen vanuit een andere vestiging doen ze niet aan. Ik had wel verwacht dat ik maximaal binnen 7 dagen mijn tv thuis had staan. Ze willen mij echter geen geschatte leverdatum geven 'minimaal 5 dagen is het enige dat ze willen zeggen'. Iets meer klantgericht mogen ze ook wel zijn.

Pluspunten

• Aanbod
  • Inruil oude tv
  • Korting zonder inruil

Minpunten

• Erg lange levertijd (bij product op voorraad)
  • Is het product "online" op voorraad?
  • Geven geen schatting van leverdatum

Officiele reactie van PlatteTV.nl 07-11-2016

Goedemorgen Dennis,

Ondanks we natuurlijk ontzettend goed begrijpen dat u erg graag naar uw nieuwe OLED TV wilt kijken hebben wij de levertijd op voorhand met u besproken.

De LG OLED 55E6 is momenteel ontzettend schaars en dat hebben we u bij het aannemen van uw bestelling ook doorgegeven, daar bent u dan ook mee akkoord gegaan.

Uiteraard doen ook wij niets liever dan u helpen aan deze mooie OLED TV maar moeten helaas echt even de levering afwachten.

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Fam.Schutte 05-11-2016 Via de website gekocht

Zeer enthousiast over onze nieuwe LG OLED 55E6V TV

Omdat wij onze oude TV in konden ruilen hebben wij gekozen voor PlatteTV.nl.na zoeken op het internet. Na aankoop(via internet) en betaling, afspraak gemaakt voor levering. Bewuste dag gewacht,helaas niets geleverd. Bedrijf had ons daar niet van in kennis gesteld. Zelf contact gezocht met Marco,filiaal Utrecht, die door gaf dat levering 2 weken later zou plaats vinden, gingen wij niet mee akkoord, waarna Marco tot onze volle te tevredenheid een passende oplossing voor ons heeft gevonden. Nogmaals dank.

Pluspunten

• TV was zeer zorgvuldig verpakt
  • Inruiling van oude TV
  • Je wordt telefonisch keurig te woord gestaan

Minpunten

• Filiaal Arnhem telef.moeilijk bereikbaar

Henk 05-11-2016 In de winkel gekocht

Super winkel!

Voor mij was dit mijn eerste kennismaking met PlatteTV.nl. Overzichtelijke site, maar ik wilde toch graag mijn aankoop eerst bekijken. Dus de winkel in Breda bezocht. Mijn mond viel open, wat een prachtige showroom. Vele modellen uitgestald in een gemoedelijke sfeer. En wat een overzicht en rust, daar kunnen de bekende grote mediaconcerns nog wat van leren. Verder een super enthousiast team, keurige bediening en advies. Ik vond het fantastisch en werd als een koning behandeld. Hun motto, de klant moet 100% tevreden zijn hebben ze helemaal waar gemaakt. Dank je wel PlatteTV Breda, ik blijf klant!!

Pluspunten

• Advies en service
  • Fantastische hulp en uitleg

Bos 05-11-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede kennis van zaken. Vriendelijk geholpen.

Goede uitleg gekregen. Vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd goed meegedacht en naar oplossingen gezocht.

Pluspunten

• Deskundig
  • Denken goed mee

Guus 04-11-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Zeer klantvriendelijke winkel in Arnhem

We waren op zoek naar een nieuwe tv, zijn op veel plekken wezen kijken, na het overweldigende aanbod van schermen ( waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet) bij de Media Markt, Is Platte TV .nl te Arnhem een zaak met een uitgebalanceerd aanbod,. In rust met een kopje koffie en geen opdringende verkopers een juiste keus kunnen maken.
Vergelijk van de schermen is echt mogelijk door de gekozen inrichting van de winkel. En ...... met kundig personeel.

Pluspunten

• presentatie
  • medewerkers
  • uitstraling
  • keuze mogelijkheid

Minpunten

• nog geen gevonden

atie 04-11-2016 Via de website gekocht

Verbazingwekkend goed!

Wat wil een mens nog meer? Ik zocht een tv uit het ruime assortiment die me paste bij wat ik zocht. Gemakkelijk chatten met vragen over een en ander. Zeer goed mailcontact met Tim. Tv hang ondertussen aan de muur en ik had nog een vraag die in de kortste keren werd beantwoord. In een woord TOP platte tv. Geen enkele wanklank of gezeur!

Pluspunten

• Ruime sortering met goede specificatie info
  • Chat en mail contact kan niet beter!
  • Snelle levering

Gerbert 04-11-2016 Via de website gekocht

Waarmaken wat je belooft

Wij wilden graag onze TV inruilen en een nieuwe kopen. Daarbij zijn we allereerst prima geholpen met het advies door middel van een chat. Ten aanzien van de inruil hebben we aangegeven wat de staat van de TV was en een faire inruilprijs gekregen.

Blijkbaar ging er aan de (logistieke) achterkant iets niet goed, want onze TV kon niet worden opgehaald. Zonder te dralen werd aangegeven dat we de TV alsnog konden aanschaffen voor het overeengekomen bedrag zonder inruil. Dat we een soort van korting krijgen is leuk, maar dat deze organisatie blijkbaar vind dat ze haar verantwoordelijkheid moet nemen als ze het zelf niet voor elkaar krijgen is klasse.

TV staat inmiddels en we zijn er tevreden mee.

Pluspunten

• Betrouwbaarheid
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit

Kools 220475 04-11-2016 In de winkel gekocht

Goeie service

ik ben goed geholpen in de winkel ter breda, een hele duidelijke uitleg over de oled 55c6. Mooie prijs aanbieding gekregen

Pluspunten

• Goeie service
  • Goeie prijs

Bart 04-11-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede service

Ik had op internet een LG televisie gezien die volgens de website in Arnhem op voorraad was. Daar aangekomen bleek hij toch uitverkocht. De verkoper hielp ons gelukkig aan een vergelijkbaar model voor een nette prijs. Hij staat sinds een paar dagen bij ons in de woonkamer en we kijken er met veel plezier naar!

Pluspunten

• Goede service

Minpunten

• Voorraad op de website klopte niet

JP & BP 04-11-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

we moeten dit product nog ontvangen, eind november

we moeten dit product nog ontvangen, eind november krijgen we de tv pas binnen, dus nog te vroeg om een review te geven

Pluspunten

• mooie winkel

Minpunten

• gladde verkoper

A. Adriaenssens 04-11-2016 Via de website gekocht

Goede Service en super winkel.

Webshop is heel goed , ik ben heel goed geholpen door de klantenservice.
En was snel geleverd in Belgie. Is een aanrader.

Pluspunten

• Verzending
  • Klantenservice

Michel 04-11-2016 Via de website gekocht

Ongekende klantvriendelijkheid en service

Het uitzoeken van een tv is lastig genoeg met alle modellen, specificaties en merken, maar met behulp van de chatservice en de duidelijke productpagina's wordt dat aanzienlijk makkelijker! Enige punt waarop ik denk dat de service nog iets beter kan is informatie over specifieke behoeftes (bijvoorbeeld input lag wat een belangrijk onderwerp voor gamers is bij tv's).

Pluspunten

• Goed bereikbaar
  • Zeer vriendelijk en klantgericht

R.Radwanski 03-11-2016 In de winkel gekocht
Breda

Geweldige service en mooie showroom!

Dat is een hele fijne shop in Breda.Bij toeval op internet bij Plattetv.nl uitgekomen.Perfecte service en de bezorger heeft nog even geholpen met het installeren, dit stelde ik zeer op prijs. Echt een aanrader.ik ben zeer tevreden over LG Oled 55C5V.

Pluspunten

• Goede service
  • Goede uitleg
  • Iets goedkoper als andere winkels

Heijdenrijk 03-11-2016 In de winkel gekocht

220016

Goede service, klantvriendelijk. De website is overzichtelijk en de winkel is uitgebreid. Je kunt de televisies goed bekijken in de showroom, er zijn huiskameropstellingen.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Website
  • Showroom Breda

E.van Dalen 03-11-2016 In de winkel gekocht
Doesburg

Winkel Doesburg

Prima medewerker, geduldig en weet goed te levelen. Ook de installatie van de tv en sonosbar is op proffesionele wijze gedaan.

Raimond 03-11-2016 Via de website gekocht

Sonos Play 1

Ik was op zoek naar een Sonos Play 1, al tijden op zoek naar de voordeligste prijs. Uiteindelijk een aanbieding van een ander gevonden, maar omdat ik eerder iets bij PlatteTV heb besteld, gevraagd of dit ook tegen die prijs leverbaar was. Toen dit het geval bleek te zijn, heb ik er meteen maar 2 besteld.

Pluspunten

• Zeer correcte behandeling livechat
  • Laagste prijsgarantie
  • Snelle levering

Corneille 03-11-2016 In de winkel gekocht

Ze kregen ons plat

Binnen no time hadden we de door ons gewenste tv in de kofferbak van onze auto met accessoires met korting.

Pluspunten

• No nonsense
  • Scherpe prijzen
  • Mooie winkel met prima verkopers

Fred Penders 03-11-2016 Via de website gekocht

Samsung UE49KS8000

Ik ben ingegaan op een aanbieding voor inruil. Wist al wat ik wilde kopen en de prijs was de laagste Nederlandse op parallel import na. Uitstekend advies via uiterst snelle mailwisseling. Vervolgens een advies betreffende extra garantie en veilig schoonmaakmiddel en de deal was rond. Zelfs zonder inruil! Ik heb een IDeal linkje ontvangen waardoor het betalen super eenvoudig werd. De volgende dag al de nieuwe TV ontvangen en wij zijn er zeer tevreden over. Nu nog de smart mogelijkheden verkennen en enkele praktische app's op IPhone en IPad zetten.

Pluspunten

• Goede duidelijke website
  • Heel goede communicatie
  • Kundige medewerkers
  • Zeer concurrerende prijzen

Minpunten

• geen!