PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 19881 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5383 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

J ruiter 24-06-2016 Via de website gekocht

Lekker thuis online kijken wat je wilt kopen en een duidelijke website

Als er iets is wordt het direct en keurig opgelost

Assortiment
Een ruim aanbod wat tevens via een leuk filmpje goed wordt weergegeven wat je koopt en wat een mogelijkheden zijn

Wil 24-06-2016 Via de website gekocht

op website alles makkelijk te vinden

Assortiment
ruime keuze, in mijn geval tv muurbeugels

fam Snoek 206362 24-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Goede site en mooie showroom. En gratis parkeren

Deskundig, vriendelijk, geduldig en klantgericht

Assortiment
Door de opstelling in de winkel. krijg je een thuisgevoel, waardoor je kunt beoordelen wat je wilt hebben

zie boven!

Thijssen206366 24-06-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

De site werkt fijn is overzichtelijk en makkelijk te filteren. Ook super dat er nog een goede tv winkel in het centrum van Nijmegen zit.

Goed geholpen in de winkel. we kregen goede info. we hadden geen vragen dus alles was beantwoord. Al eerder in de winkel geweest goed geholpen. Dat heeft er voor gezorgd dat ik terug ben gekomen naar de winkel om een aankoop te doen. Tevens hanteren ze ook mooie lage prijzen.

Assortiment
Assortiment is erg ruim. voldoende keuze.

Aanbeveling
De winkel is ons aangeraden door mijn broer. mijn ouders hebben ook bij plattetv.nl gekocht, in de toekomst zullen wij plattetv.nl ook zeker aanbevelen aan kennissen en vrienden.

Extra toelichting
Wij kennen plattetv.nl via vrienden en familie.

Arm916 24-06-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Het was niet afgesproken bij de aankoop maar de bezorger bood aan om de televisie te installeren

Assortiment
Assortiment is ruim voldoende maar des ondanks een tv genomen die nog niet te leveren was en dat was voor de verkoper geen enkel probleem om deze te bestellen terwijl er voldoende aanbod van andere soortgelijke tv's in de winkel waren

Aanbeveling
Wij kopen onze apperatuur al ruim 40 jaar in deze winkel. Service is goed, deskundig personeel prettige omgeving om hier je aankoop te doen.

Paul 24-06-2016 Via de website gekocht

otelefonisch en emailcontact prima

voldoende keus

Aanbeveling
eenvoudig snel accuraat geen poespas

Corrie 24-06-2016 Via de website gekocht

Gewoon he gemak dat ik via de livechat mij bestelling kan doen

zeer goed service

keus er er vol op

Aanbeveling
mooi winkelen voor alles wat

Extra toelichting
via de livechat goen en kunnig behandeld

Wesley van Toledo 24-06-2016 Via de website gekocht

Zeer makkelijk geregeld via De chat. Na 2 maal een kapotte levering van coolblue weinig vetrouwen meer in bezorgen. Bij jullie was het echter super geregeld top service.

Ik werd vakkundig geholpen en alle vragen werden helder en duidelijk uitgelegd.

Assortiment
Veel nieuwe modellen. En er word geholpen om je het beste model binnen je budget te kiezen.

Aanbeveling
Zoals ik al heb aangegeven, slechte ervaringen met andere bedrijven gehad maar jullie hebben laten zien dat het kan zoals het hoort. ik kwam met de vraag, hoe jullie werkten met verzenden na tweemaal een kapotte tv te krijgen van coolblue. Dit werd netjes opgepakt en er werd ook nog is een mooie prijs gemaakt ook super !

Rob 24-06-2016 Via de website gekocht

Alles onder handbereik, goede zoekfunctie, dus enorm makkelijk keuze bepalen.

Je besteld een toestel en je krijgt binnen een paar minuten een aanbod voor een toestel met nog betere eigenschappen voor dezelfde prijs. Dit maak je nergens mee.

Riant....

Aanbeveling
Alles in aankooptraject klopt, dus maximale score.

Extra toelichting
Nazorg is niet te beoordelen op dit moment, maar voortraject wekt vertrouwen.

205408 bor 24-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Snelle reacties over de livechat, direct goed voorstel

Goed geïnformeerd op locatie Utrecht. Krijgen netjes een mailtje wanneer ze langs komen om alles te installeren. Geen achteraf gedoe

Assortiment
Ruimschoots, maar wist wat ik wilde hebbben

Aanbeveling
Ruim aanbod en deskundig advies, werd ruimschoots tijd voor ons genomen erg fijn! Kennis van zaken

MT 24-06-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Voldoende parkeergelegenheid en makkelijk bereikbaar

Uitstekende Service en Advies ontvangen

Groot Assortiment

Uitstekende Service en Advies ontvangen van het personeel

jan206288 24-06-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

gratis parkeren achter de winkel

prima advies, goede prijs , tv op voorraad

Assortiment
prachtig mooi assortiment , mooie keuze mogelijkheid

lukie 24-06-2016 Via de website gekocht

Je wordt makkelijk met raad en daad bijgestaan door de medewerkers

Er wordt naar een oplossing gezocht bij een specifieke vraag.

Assortiment
De meeste tv's bevinden zich in het assortiment

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over mijn tv maar mijn eerste bestelling bleek niet voorradig te zijn terwijl de tv nog altijd vermeld staat als zijnde voorradig ??

Marianne 24-06-2016 Via de website gekocht

ruim parkeergelegenheid, winkel goed bereikbaar

behulpzame medewerkers (t/m inladen in auto)

ruime keus

Aanbeveling
goede service in combinatie met gunstige prijsstelling

VH Hoang 24-06-2016 Via de website gekocht

Goede logische indeling, snel je product te vinden.

Snelle adequate en eerlijke antwoorden bij livechat, beleefd en netjes te woord gestaan.
Snelle en correcte levering, dus niet het verkeerde product of model etc. Vele keuzes uit betaalmogelijkheden.

Assortiment
Ik kan momenteel niks bedenken dat ik nog mis, naar mijn mening volledig en ruime aanbod.

Aanbeveling
Er wordt niet moeilijk gedaan wat betreft korting geven op producten, in ieder geval krijgt men eerlijke antwoorden. Goede services (livechat en snelle leveringen van goederen) 100% Pixel garantie mogelijk tegen een kleine meerprijs. Vele keuzes uit betaalmogelijkheden.

Extra toelichting
Misschien naast livechat ook nog een "bel-me-terug" mogelijkheid?

EF Jansen 24-06-2016 Via de website gekocht

Vanaf het bestellen t/m het installeren spreekt het allemaal voor zich en kost het in zijn geheel geen extra moeite of inspanning.

Tot nu toe is de service goed, zoals verwacht. Ik hoop, indien ik op een aangekocht artikel een beroep doe op de service, indien nodig, de goede service blijft.

Keuze is ruim voldoende

Extra toelichting
Indien het ter sprake komt, zal ik Plattetv.nl, aanbevelen

van diepen 24-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

goed te benaderen zowel via internet als in de zaak

wordt goed geholpen in de winkel door mensen met verstand van zaken. na aankoop op een zondag bleek er een verkeerde ophangbeugel te zijn geleverd deze is na een telefoontje nog dezelfde zondag thuis omgewisseld

Assortiment
groot assortiment en voor elk budget is er iets te vinden

Aanbeveling
vriendelijk en bekwaam personeel welke mi ook service gericht zijn.

206319CP 24-06-2016 In de winkel gekocht

Is allemaal soepel verlopen. kom zelf nu voor de 2e keer al terug bij platte tv

SUper inruil gekregen voor mijn oude scherm. en de service van AZ gebryuik van gemaakt afgelopen jaar. en dat was fantastich. thuis netjes gerepareerd. zeker een aanrader voor klanten

Assortiment
Ziet er allemaal super strak en netjes uit

Aanbeveling
Familie vrienden en kennissen al meerde malen aangeraden

SUper!

John 24-06-2016 Via de website gekocht

eenvouding selecteren op de website

helaas verliep de communicatie niet geheel naar wens, dezelfde dag betaald de levering volgde 7 dagen later.

Assortiment
eenvoudig te kiezen uit het brede scala van producten

Aanbeveling
ik zou weer hier kopen, ik denk dat het een incident is geweest mbt het leveren en dat het normaal veel sneller gaat, heb hier wel vertrouwen in

Frans 24-06-2016 Via de website gekocht

een paar muisklikken en alles is geregeld

het bestelde artikel uit eigen initiatief vervangen door een hoger gewaardeerd aan dezelfde prijs

Assortiment
ruimer assortiment dan bij ander aanbieders

Aanbeveling
is op alle gebieden een topper

GEORGE 24-06-2016 In de winkel gekocht

Prima bereikbaar

Snelle service en professioneel

Assortiment
Bijna alle tv's en soundbar in de showroom

Prima prijzen

Tvb 23-06-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Tv via winkel in Nijmegen gekocht. Daar hebben wij nu spijt van. Tv was niet meer op voorraad maar zou in de daarop volgende week worden thuis bezorgd. Na het uitblijven van een bericht vanuit platte tv zelf gebeld. Helaas is er iets fout gegaan. Tv zou alsnog binnen een week geleverd worden. Wij konden als goedmakertje een "extra goede HDMI" kabel komen afhalen. Dit was niet nodig want die hebben we er al bij gekocht. Na weer 2 weken zonder enige reactie zelf moeten bellen. Tv zou 7 augustus worden uitgeleverd!! Hoezo service?? Dat is 2 maanden later dan aangegeven. Na deze klacht aanbod gehad voor duurder model met 20 euro bijbetaling. Dit moest perse in de winkel worden voldaan. Op aangeven van onze zijde dat de 20 euro kon worden verrekend met de HDMI kabel was dit niet mogelijk. Moet moeite kon er 5 euro vanaf. Dus de extra goede HDMI kabel is 5 euro waard!! Bijbetalen doen ze niet moeilijk over maar service verlenen is er niet bij. Helaas is mijn vader hiermee akkoord gegaan een woord: BELACHELIJK.

Dit soort zaken draait oudere mensen een poot uit. Hier komen wij nooit meer!!

Aanbeveling

Dit soort zaken draait oudere mensen een poot uit. Hier komen wij nooit meer!!

Officiele reactie van PlatteTV.nl 24-06-2016

Beste heer/mevrouw,

Spijtig om te vernemen dat u een slecht gevoel heeft overgehouden aan uw bestelling bij onze winkel te Nijmegen!

Ik heb uw bestelling besproken met de adviseur en hij zal contact met u opnemen om deze bestelling toch in tevredenheid af te sluiten.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Smit 23-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

zowel online als fysiek prima bereikbaar.

Snel antwoord. Vakkundig, eerlijk: betrouwbaar.

Assortiment
Specialist. Op vlak van tv's ruim assortiment. Prima.

Aanbeveling
Filiaal Utrecht goed bereikbaar, voldoende parkeergelegenheid.
Op mail en telefoon wordt heel snel en vakkundig gereageerd.

Extra toelichting
Concept klopt. TV is bij ons thuis aan muur opgehangen: ophangen is niet alleen keurig verzorgd, ook het instellen en aansluiten is geregeld.

206048 K 23-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Via google terecht gekomen bij PlatteTV.nl. Telefonisch contact gehad met winkel Utrecht. Zoekende naar een nieuwe receiver en de bestelling de volgende dag kunnen ophalen in Utrecht.

De verkoper heeft ons zowel telefonisch als in de winkel netjes geholpen en goed uitleg gegeven.

Assortiment
Winkel is mooi en ruim opgezet. Het is alleen een beetje warm, gezien er geen ramen in zitten.

Aanbeveling
Wij zullen deze winkel zeker aanbevelen aan vrienden en familie.

Gerritsen 205667 23-06-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Gratis parkeren direct voor de deur.

De werknemers denken goed met je mee.

Assortiment
goed. tv direct op voorraad. Alleen voorraad status klopt niet altijd.

Aanbeveling
enige minpuntje is dat voorraad niet altijd klopt. de rest goed geregeld bij PlatteTV.

205448 23-06-2016 Via de website gekocht

Word snel geregeld ! Snelle levering

Gemakkelijk lekker snel!

Heel veel keus!!

Aanbeveling
Zie hierboven, snel, goeie email contacten, echt super!

dhendriks 23-06-2016 In de winkel gekocht
arnhem

zeer goed en netjes voorgelicht en geholpen

een betje te klen.

jaap lagcher 23-06-2016 In de winkel gekocht
arnhem .

ik was op zoek naar een nieuwe led tv en ik was aan het rodkijken en kwam terecht bij de site platte tv .nl en daar zag ik de cuved ue 65ks7500 staan en die heb ik gekocht het kost wel wat maar dan heb je ook wat .

gebeld en tegenwoordig ook met whats app contact op gezocht met platte tv.nl en heb mijn keuze uitgelegd aan hun ik ben ben zo goed geholpen duidelijke uitleg wat voor mijn het beste was en toen kwamen we uit op de samsung ue65ks7500 en de cuved tv hangt er nu 2 weken maar wat is dat mooi kijken gewoon super.

Assortiment
grote doos met 2 afstandbediening mmooie pootjes voor onder de cuved tv en een duidelijke handleiding .

Aanbeveling
ik geef platte tv .nl een 10 omdat ik netjes ben geholpen en duidelijke uitleg welke keuze ik wou maken vriendelijk personeel en ik kom er heel graag weer terug .

Extra toelichting
een zeer tevreden klant die graag bij platte tv. ook door de uitstekende service weer vindt je tegenwoordig nog .

HJ 23-06-2016 In de winkel gekocht

Vriendelijk en zeer behulpzaam

Kundig en niet opdringerig

Alle TV’s in assortiment

Aanbeveling
Kundig, groot assortiment en prima prijs!

Margot Albers 23-06-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

We hadden een klein budget en wilden graag een tv met de juiste aansluitingen. Toen we er naar vroegen vond de verkoper meteen een scherm die aan onze verwachtingen voldeed.

Zie motivatie in het kopje hierboven.

Assortiment
Het was wel leuk geweest als we keuze hadden tussen schermen in onze prijsklasse, want nu hadden we geen keuze.

Fijne winkel!

Nico De Graef 23-06-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk en makkelijk te bekijken.

Medewerker stelde zelf voor om mijn inruil tv mee uit te laden, prima service!

Assortiment
Ongeloofelijk veel keuze, in alle prijsklasses en merken

205037 23-06-2016 Via de website gekocht

Via internet bij jullie terecht gekomen, via vrienden van mij

Ik ben via de livechat erg goed geholpen!

Ik had genoeg keuze

Goede prijs en service

Extra toelichting
Jammer dat wij bijna 2 weken moesten wachten tot hij kon worden geinstaleerd, instalatie is goed en netjes verlopen

Olaf Z 23-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer overzichtelijke winkel waar je alles kan zien

Extreem klantgerichte manier van werken

Assortiment
You name it, zij hebben het

Aanbeveling
Gewoon echt een hele goede plaats om je nieuwe TV te gaan kopen

ronald 23-06-2016 Via de website gekocht

Soms moet je flink zoeken naar wat je wenst,je hebt dan ook een grote keuze.

Echte mensen aan de lijn en vooral behulpzaam.

Assortiment
Niet alles maar toch bijna en wat niet in het assortiment zit kan je toch bestellen.

Aanbeveling
Vooral jullie behulpzaamheid heeft me doen beslissen om bij jullie te kopen.

Extra toelichting
De info bij de producten geeft soms verwarring. je maakt reklame voor een product en vermeld " levering zelfde dag" waarna jullie melden dat door de scherpe prijs dit niet dezelfde dag kan geleverd worden. Ander product meld hoge overname prijs tot je er gebruik wil van maken dan kan het niet ? ps deze tekst hoeft niet gepubliceerd te worden en is enkel info voor jullie.

Jan Beskers 22-06-2016 In de winkel gekocht
In Doesburg

De hele aankoop is goed en keurig verzorgd af geleverd thuis.

Goed en professioneel geinstalleerd.

Hoge kwaliteit

Aanbeveling
Je wordt klant vriendelijk behandeld.

Extra toelichting
Hoop dat de problemen met de soundbar ook zsm worden opgelost.

T Wardenier 22-06-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

ben geweldig en vriendelijk geholpen

Ze hebben alles goed uit gelegd,waarom om vroeg

Assortiment
Het assortiment was zo goed dat het kiezen voor mij en mijn vrouw,best wel moeilijk was .Daarom een 9 voor de verkoper.

Aanbeveling
Geweldig goed geholpen,mijn dank hier voor.

Harry egbers 22-06-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Je loopt een duidelijke en overzichtelijke winkel binnen.

Zeer goed geholpen.

Assortiment
Ruim voldoende keuze, in verschillende prijsklassen.

Aanbeveling
Conclusie een prima winkel met een mooie keuze en zeer vriendelijke en deskundig personeel.

Extra toelichting
Na eerst telefonisch contact te hebben gehad en hierin prima te woord zijn gestaan, ben ik naar Doetinchem gereden. De tv had men voor mij gereserveerd, dus dat was ook prima geregeld. Verder op de zaak zeer vriendelijk en vakkundig geholpen. Ik heb en zal jullie aanbevelen bij mijn kennissen.

206140 Tonnessen 22-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Via de email contact gehad voor de TV. Mooie prijs ontvangen. Even bekeken in de winkel en daarna is deze kosteloos opgestuurd.

Prima geholpen in de winkel.

Assortiment
Ruime keuze in winkel Utrecht. Alles staat juist opgesteld.

Aanbeveling
Zal deze zeker adviseren aan kennissen/familie.

206188 Groot 22-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Rustig en ruim van opzet. Service kan ook in een andere locatie geboden worden (Arnhem), dit is niet altijd zo.

Beide collega's die ik in de winkel gesproken heb wisten mij uitgebreid en motiverend te adviseren

Assortiment
De winkel in Utrecht is ruim opgezet en er is genoeg te zien. Het is alleen te warm.

Aanbeveling
Prima en vriendelijk advies. Er wordt alle tijd voor je genomen.

Gerrie 22-06-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Duidelijkheid op de site kan goed de artikelen vinden.

Goede service wordt duidelijk verteld hoe alles verloopt. Dit was in de winkel in Arnhem.

Genoeg keuze

Zie bovenstaande

Ga zo door!!

Serge 22-06-2016 Via de website gekocht

Voor het eerst via Whatsapp een bestelling gedaan. De communicatie was formidabel en snel. Zeker voor herhaling vatbaar. Ook de communicatie na de aankoop was gericht en betrokken.

Het product kon snel geleverd worden. Het advies was deskundig en uitstekend. Een aanpassing in het inruilmiddel was ook geen probleem. Al met al geen gezeur!

Assortiment
Zeer ruim. Ik had mijn huiswerk al gedaan, dus kon ik gerichter zoeken.

Aanbeveling
Goede communicatie. Geen verkoperstrucjes. Perfect product! Voor herhaling vatbaar en ik beveel de winkel aan in mijn kennissen- en vriendenkring!

Bou 22-06-2016 Via de website gekocht

lang gezocht naar een mooi, goed model die ook groot genoeg zou zijn. Bij PlatteTV.nl kon ik elk model vinden en overal zat een ruime duidelijke omschrijving bij.

Goed (mail)contact gehad met de medewerkers die mij van duidelijke info konden voorzien. daarnaast uitstekend geholpen met alternatieven toen bleek dat mijn 1e keus tv niet meer leverbaar was. Voor een zeer kleine bijbetaling echt een veel betere tv gekocht. Dank daarvoor !

Assortiment
Eigenlijk was alles goed te vinden, echter, best een paar modellen bleken achteraf niet leverbaar te zijn. De oplossing daarentegen (zie kopje service) was top !

Aanbeveling
Goede site, goede afhandeling en ook het leveren was goed en snel geregeld.

Roy 22-06-2016 Via de website gekocht

Online reserveren, bevestiging ontvangen en afhalen waar en wanneer je wilt

Deskundig personeel, eerlijk advies, servicepakket er bij genomen voor extra garantie en service

Assortiment
Veel modellen op voorraad en snel beschikbaar, later nog een muurbeugel besteld voor mijn oude plasma

Aanbeveling
Prettige winkel, was in Doetinchem, ligt direct aan de snelweg, i-deal betaling in de winkel is ook handig

gerardvantol 22-06-2016 In de winkel gekocht
Arnhem presikhaaf

goed bereikbaar met voldoende parkeerplekken in de directe omgeving

De verkoper dacht met ons mee en deed als het nodig was een stapje extra om on terwille te zijn.

Aanbeveling
Goede bereikbaarheid en goede parkeergelegenheid. Personeel komt ter zake kundig over.

PvT 22-06-2016 Via de website gekocht

Heerlijke niet de deur uit hoeven. In voor ons een drukke tijd is dat ideaal.

Steeds meteen antwoord op mijn vragen. En een probleem aan mijn kant, werd meteen opgelost. Erg tevreden. Bezorging liep ook perfect.

Aanbeveling
Ik kan alleen oordelen over de online winkel. Wij waren gewoon erg blij met alles. Ook de mogelijkheid om onze oude tv in te ruilen.

Extra toelichting
Eigenlijk niet 😃 Ik zal jullie zeker aan mijn vrienden aanbevelen.

Nieman206118 22-06-2016 In de winkel gekocht

gewoon prima

heel goed,weet waar je het over heb

genoeg keus

raad het iedereen aan

Wesley van doorn 22-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Prettige opstelling qwa indeling van tv's

Als je wat vraagt krijg je antwoorden waar je wat mee kan. Je voelt je niet gedwongen tot een koop.
Dat word door mij als zeer prettig ervaren.

Assortiment
Veel keus zowel online als in de fysieke winkel in Utrecht . Je kan ook even de modellen bedienen. Om te kijken of het wat is.

Aanbeveling
Prettige winkel , personeel wat je eerst even rustig laten kijken. En pas naar een X aantal minuten komt vragen of zei jou kinnen helpen.
Ik zou jullie zeker aan raden bij familie.
Voor me gevoel word je beter geholpen dan bij een media markt.

22-06-2016 In de winkel gekocht

Parkeren bij de deur

Aankoop werd tot aan de deur gebracht

groot assortiment met luistermogelijkheden

Aanbeveling
Prima service en goede prijsstelling

jennefer kobessen 22-06-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

lekker dicht in de buurt

is eigenlijk ook 10, dat impliceert echter dat er geen verbetering mogelijk is

idem

9 is voor mij dus ongeveer het hoogste cijfer

nee

Wouter 22-06-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Via de informatieve website van plattetv.nl aanbieding gevonden en gekeken of het product op voorraad was in de nieuwe winkel in Utrecht.
Was op voorraad. Nieuwsgierig naar de nieuwe winkel en daar het product opgehaald.

Erg vriendelijk te woord gestaan en begroet bij binnenkomst. Personeel was erg behulpzaam en enthousiast. Kleine product demo gekregen bij een laatste nog half openstaande vraag. Auto even achter parkeren en hulp bij inladen was onderdeel van de service. Met een glimlach op het gezicht terug gereden naar huis.

Assortiment
Product was ruim op voorraad.

Aanbeveling
Kopje koffie aangeboden gekregen en erg vriendelijk te woord gestaan. Een laatste vraag werd door middel van laten zien en horen duidelijk beantwoord.

Extra toelichting
Hou rekening met oudere mensen tijdens een uitleg. Mijn vader (ook potentiële klant voor zelfde geluidssysteem), die mee was en minder begaan is met deze materie kon de uitleg moeilijk volgen door de snelle babbel en actors van de verkoper.