PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6240 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

R Oppelaar 31-05-2017 Via de website gekocht

Platte tv verleent geweldig service

Ik heb mijn LG OLED55C7V bij platte tv aangeschaft. Ik ben zeer te spreken over het contact met de medewerkers en de verleende service. Ik kan deze zaak van harte aanbevelen. Het inruilen van mijn oude tv was geen probleem.

Henk Deen 31-05-2017 Via de website gekocht

prima levering door PostNL extra home service

wel had ik aangegeven, dat de levering op woensdag plaats zou vinden, maar blijkbaar is dit niet doorgekomen. Hij werd op dinsdag bezorgd (wel heel snel dus, want op maandag besteld)

Lotte 31-05-2017 In de winkel gekocht

Snelle, duidelijke service!

Ik werd snel te woord gestaan, de specificaties van de tv's werden duidelijk uitgelegd. Hierdoor was een keuze maken gemakkelijk! Medewerkers zijn goed op de hoogte van de producten die ze aanbieden.

herman 31-05-2017 In de winkel gekocht
Breda

Ben toch gek om elders te shoppen, goede service en koffie??

Er wordt deskundig advies gegeven, goede service en mooie nette prijzen, ruime assortiment👍. Voor de ingang gratis parkeren 😊

Gerard 31-05-2017 In de winkel gekocht
In nijmegen

Geweldige service. Zeer vriendelijke verkoper en kundig.

Rustig en vriendelijk personeel. We zijn heel geduldig en vakkundig geholpen. Deze winkel is een aanrader.

Rob de Kruif 31-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Helemaal op en top blij met Plattetv.nl

Een LG OLED tv besteld in de winkel van Plattetv.nl in Utrecht, nadat ik al een keer eerder in de winkel was wezen kijken en praten en daar alle aandacht en duidelijke antwoorden op mijn vragen heb gekregen. Voor mijn oude tv kreeg ik een mooie inruilprijs waar bij andere bedrijven vaak niet eens mogelijk is je tv in te ruilen.
De tv is door Plattetv.nl keurig bezorgd en opgehangen. De monteur ging pas weg nadat alles naar mijn wensen was uitgevoerd en alle andere apparaten aangesloten waren en de zenders geïnstalleerd. Ook werden de kabels keurig weggewerkt. Ondanks dat het al later op zaterdagmiddag was heeft de monteur alle tijd hiervoor genomen en ter afsluiting een duidelijke uitleg gegeven.
Mijn complimenten en mijn dank hiervoor dit heb ik nl. bij andere bedrijven wel eens anders meegemaakt.
Conclusie: Helemaal op en top blij met Plattetv.nl en uiteraard met mijn nieuwe tv

Marcel 31-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige service en zeer scherpe prijzen

Platte tv is een geweldige shop met zeer aantrekkelijke en scherp geprijsde artikelen. Geweldige service en vriendelijk en kundig personeel

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J. Aardema 31-05-2017 In de winkel gekocht

Fantastisch personeel!

Zeer prettige winkel om een tv te kopen. Het personeel helpt net zo lang tot je een goeie tv gevonden hebt. Vanuit de winkel in Doetinchem werd ons verteld over een nieuw model tv waar wij naar op zoek waren deze was in Arnhem nog op voorraad en zo werden wij doorverwezen naar Arnhem. Communicatie tussen de winkels verliep goed waardoor wij snel tevreden met een nieuwe tv naar buiten liepen, waar wij inmiddels drie weken later nogsteeds erg blij mee zijn.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 31-05-2017 Via de website gekocht

schitterde service

Bestelling geplaatst en gratis een upgrade zonder het te vragen gehad. Bijzondere SERVICE!! TOP. Kan het nog beter?

Perquin 31-05-2017 In de winkel gekocht
Presikhaaf

Slechte service

Ben vrijdag in de winkel geweest om een barbeque te kopen op de site stond dat er nog zes op voorraad waren.Bij aankomst in de winkel werd mij medegedeeld dat hun voorraad niet klopte dus geen barbeque voorradig maar de winkel medewerker zei dat is geen probleem dan bestel ik hem voor u online en word hij morgen bij u geleverd ik wilde hem ook zaterdag gebruiken maar tot mijn verbazing word hij nu pas dinsdag geleverd had ik hem net zo goed bij een ander kunnen halen waar hij wel op voorraad was

Officiele reactie van PlatteTV.nl 31-05-2017

Goedemiddag heer/mevrouw Perquin,

Vervelend om te vernemen dat u helemaal voor niets naar onze winkel te Arnhem bent gekomen, onze excuses hiervoor!

Door de enorme drukte tijdens deze warme periode zijn de voorraden inderdaad veel sneller opgeraakt dan verwacht, uiteraard doen we onze uiterste best om dit zo goed mogelijk bij te houden.

Door de enorme drukte bij onze vervoerder PostNL zijn er spijtig genoeg wat vertragingen ontstaan, zij doen hun uiterste best om u zo spoedig mogelijk aan uw bestelling te helpen!

Wij wensen u heel veel BBQ plezier!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

GJH 31-05-2017 Via de website gekocht

Geen goede ervaring, prima TV

Via de website een Sony TV besteld en tegelijk via de chat aangegeven dat ik wou dat deze door de eigen bezorgdienst zou worden bezorgd, zodat de oude TV (een beeldbuis) kon worden meegenomen en de TV de twee trappen op naar mijn appartement zou worden gebracht. Dit laatste aangezien ik daar fysiek moeilijk toe in staat ben. Dit alles tegen betaling van €35,-. Tevens aangegeven dat levering een week later op zaterdag zou plaatsvinden. Op dinsdag een mailtje dat de TV was meegegeven met PostNL en de volgende dag zouden worden bezorgd. Uiteraard was ik niet thuis. Geen tweede bezorging, maar TV ophalen bij postagentschap. Dus uiteindelijk toch met heel veel moeite de TV boven gekregen, zonder brokken te maken. Maar zat nog steeds met oude TV. Gemeld bij PlatteTV.nl. Was lastig, maar uiteindelijk wilden ze nog wel een keer langskomen voor het ophalen van de oude TV. Tegen betaling van de €35,-.... Dus geen enkele coulance en dat geld was ook voor het naar boven brengen van de nieuwe TV, wat ik nu zelf heb moeten doen.

Al met al slechte service. En wat ook al opgemerkt. Je kunt net zo goed niet naar de winkel gaan, want daar staan alleen de nieuwste modellen. De iets oudere modellen, die waarschijnlijk een stuk harder gaan in de verkoop en aantrekkelijk zijn geprijsd, kun je in de winkel niet bekijken.

Dit was dus de eerste en laatste TV bij PlatteTV.nl

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Klantenservice

Officiele reactie van PlatteTV.nl 31-05-2017

Beste heer/mevrouw,

Spijtig om te vernemen dat uw bestelling niet is verlopen zoals u van ons had mogen verwachten, onze welgemeende excuses hiervoor.

Standaard bieden wij inderdaad niet de mogelijkheid om oudere toestellen mee retour te nemen, bij uitzondering willen we dit indien gewenst verzorgen echter moeten we dan met een eigen bezorgdienst komen waardoor de bezorgkosten helaas niet meer gratis zijn.

We hebben in onze winkel vrijwel elk model demo klaar staan echter zijn er inderdaad ook uitlopende modellen die wij niet meer in de winkel hebben staan, onze excuses voor het feit dat u het model van uw keuze niet kon bekijken!

Wij wensen u heel veel plezier van uw mooie aankoop!

Tim
PlatteTV.nl

WonderWoman 31-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Altijd zeer goed geholpen via de livechat !!

Na eerst 2 jaar terug onze tv naar tevredenheid gekocht te hebben bij platte tv nu wederom prijzen vergeleken op diverse sites en bij Platte tv via de livechat advies gevraagd en een zomerdeal gekregen, Top ! Happy met de Sonos :) en ja ik beveel Platte tv winkel zeker aan !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John Mutsaers. 31-05-2017 In de winkel gekocht

Super service

Ontzettend fijn geholpen in de winkel in Breda.
Goed advies en een scherpe prijs.
Wat wil je nog meer!

mevr h.kat 31-05-2017 Via de website gekocht

goede service spullen waren goed verpakt.

ik heb bij jullie de sountbalk gekocht ,omdat het gekoper is dan bij een ander.en sevice is prima.en ik ben erg blij er mee.

Joeri 31-05-2017 In de winkel gekocht

Prima service

Prima afhandeling van de chat online, waar ik een mooie aanbieding heb ontvangen voor een 55KS8000. Aangezien ik deze fysiek op ben gaan halen in de shop in Breda, viel mij op dat dit wel heel groot is, waardoor ik naar een 49KS8000 ben gegaan.

Prima geholpen in de shop!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tonnie 31-05-2017 Via de website gekocht

Geweldige soundbar

Prima geholpen en een snelle levering tegen een mooie prijs zoals overeengekomen ...chat gaat wel langzaam maar werkt ook prima

Michiel 30-05-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

zeer fijn geholpen

De service in de shop was zeer goed. Wij zijn door een vriendelijke verkoper geholpen. Vanuit de site zijn wij de shop in nijmegen gaan bezoeken.

Martijn Hol 30-05-2017 Via de website gekocht

Super prettige winkel. Binnen een paar uur een nieuwe tv.

Kort contact gehad via de chat en een goede offerte gehad. Mijn oude tv kon ik nog inruilen voor een prima bedrag. Een uurtje later kon ik de tv al ophalen in Utrecht bij een vriendelijke medewerker.

Peter 30-05-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Prima voorlichting gehad,toestel was niet op voorraad maar kon hem 2 dagen later al in het filiaal ophalen. Staat al opgesteld en byzonder tevreden over de kwaliteit van de tv

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Carla Klooster 30-05-2017 In de winkel gekocht

Super service

Duidelijk, veel info, goed geholpen om een juiste keuze te kunnen maken, veel keuze, helaas laat de bezorging door problemen bij post nl op zich wachten, platte tv .nl gaf ons gelijk goede uitleg hierover

M. Hermsen 30-05-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

goed advies en kundige verkoper

Veel te zien, actieve verkoper die zaken wil doen.
Ze konden genoeg vertellen over de nieuwste ontwikkelingen Q-led en O-led.

Richard Janmaat 30-05-2017 Via de website gekocht

Sterk onderscheidend

Wij hebben voor PlatteTV.NL gekozen om het sterke onderscheid in het aanbieden, verkopen en gebruiksgereed leveren van een prachtige LG OLED TV inclusief toebehoren. Vlotte en correcte opvolging op de gestelde vragen, advies in het onderhouden van het beeldscherm, snelle levering en een concurrerende prijs.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

vanden bossche jan 30-05-2017 In de winkel gekocht
breda

degelijke uitleg

vlotte service, snelle afhandeling !de medewerkers van platte tv hebben mij uistekende uitleg gevenen zodat ik precies wist wat ik aankocht,

Herman 30-05-2017 In de winkel gekocht

Ontzettend goed geholpen

Op Zoek naar een buitenkeuken terecht gekomen op de site van AllesvoordeBBQ.
goede site en veel nuttige info.
Ook een showroom/winkel in o.a. Utrecht en daar heel erg goed geholpen door ....
Onze keuze was op voorraad en dus gelijk meegenomen naar huis en nu koken in de tuin, geweldig

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sonosos 30-05-2017 Via de website gekocht

Live chatten is echt een uitkomst!

Ze staan altijd klaar voor advies zonder je direct te proberen tot een aankoop te dwingen. Laagste prijsgarantie is bij PlatteTV.nl ook echt zo. Wanneer je ze namelijk een link stuurt van een webshop, welke tevens wel een officiële dealer moet zijn, waar het betreffende product goedkoper is, dan matchen zij de prijs. Live chatten en hierbij direct advies inwinnen en een beetje kunnen onderhandelen over de prijs is echt top en naar mijn idee is PlatteTV.nl hierin echt uniek!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

joostcourtways 29-05-2017 In de winkel gekocht
utrecht

prachtige winkel, overzichtelijk en grote keus...

eindelijk een mooie overzichtelijke winkel met veel keus waarin je rustig kunt kijken zonder dreunmuziek op de achtergrond!

item 29-05-2017 Via de website gekocht

prima service zoals het hoort

prima deal kunnen maken en netjes thuis af geleverd en nog bruikbare tips gegeven.
wel erg verkoop gedreven maar wel bruikbare tips.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

S 29-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Top service en goede uitleg!

Top winkel! Toen ik de website zag staan, was ik bevooroordeeld en was het voor mij niet bekend. Toch maar een kijkje wezen nemen want ik ging voor een tv. Eenmaal aangekomen was mijn vooroordeel weg en stond ik in een zeer professionele winkel! De medewerkers nemen de tijd. Wat ik vaak merk bij mediamarkt ed is dat ik gerichte vragen moet stellen over het product. Meer informatie krijg ik meestal niet. Bij deze winkel werd mij alles verteld van a tot z en kon ik heerlijk op een bank alle demo's van deze tv bekijken. In alle rust zonder nog 100 tv schermen om je heen te hebben. Kortom: geen verkoop praatjes en eerlijke service!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Christian 29-05-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Philips tv, goed advies en prima service

Veel schermen. Op voorraad. Eerlijke prijs gekregen en goede service toe. Bleek dat er 2 dode pixels in het scherm zaten. Omgeruild zonder veel gedoe!
Prima werk PlatteTv

Rene Hartmann 29-05-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima webwinkel met echte winkels met hele gunstige prijzen

Plattetv.nl is een voordelige en toch serieuze webwinkel met fysieke winkels. Grote spullen worden verstuurd met @Home een nieuwe service van Postnl. Ze brengen de spullen tot in huis en pakken ook uit. In tegenstelling wat vaak door anderen wordt gezegd zijn de TV's Nederlandse modellen. Ik de winkel word je geholpen door vakkundige medewerkers. Hun voorraad systeem is niet 100% op orde. Mijn tip; bel even of ga langs in een van de winkels.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Luke 29-05-2017 In de winkel gekocht

Goede service, vervelend aansmeren verzekering

Goede service. Alleen het aansmeren van een verzekering van 3 jaar vond ik erg vervelend. Minstens 5 keer nee moeten zeggen, terwijl ik dit gewoon niet wilde. Dus hier mag wel iets mee gedaan worden

Mark 29-05-2017 In de winkel gekocht

Prima ondersteuning bij keuze

Goede kennis van zaken. Aardig , vriendelijk en eerlijk advies.
Leuke uitgebreide winkel, een verademing in vergelijking met andere winkels.

HaveHa 29-05-2017 Via de website gekocht

ongeevenaarde service

Tijdens het zoeken naar een TV werd ik heel goed geholpen via de chat, al mijn vragen werden uitstekend en uitgebreid beantwoord, en ook werden goede adviezen gegeven.
Prima service!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Berry 29-05-2017 Via de website gekocht

Zeer goede tv

Deze tv op internet gezien een besteld bij platte tv......zeer goede service.....snelle levering.....en een gratis bass box.....zeer goed beeld en geluid....zou deze tv bij iedereen aanbevelen.....gunstige prijs

Piet Cohen 29-05-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Service zeer klantvriendelijk

Ik kwam via Google op de website van Platte TV. Ik zag de vakantie aanbieding van een LG 32LH604V, ik kocht deze, na de aankoop kreeg ik mail met het aanbod om tegen dezelfde prijs een latere en verbeterde uitgave de LG 32LJ610V te krijgen.
Dus dit vorstelijke aanbod met plezier aanvaard.

Johan 29-05-2017 Via de website gekocht

alles volledig naar wens

Alles keurig gemonteerd door een vriendelijke en correcte medewerker.
Vlotte service. Snelle en goede antwoorden via de chat.
Een apparaat welke wij niet wensten te behouden werd zonder problemen teruggenomen en zeer snel terugbetaald.
Kortom: de volgende keer ga ik weer naar deze shop

Henny 29-05-2017 In de winkel gekocht
Breda

Fantastische OLED tv en goede service in Breda.

Bij PlatteTV in Breda een Mooie LG OLED tv aangeschaft met Vogels muurbeugel. Alles keurig geregeld door de jongens in Breda en TV inmiddels geïnstalleerd; wat een prachtig beeld!

Antoine Feijen 29-05-2017 Via de website gekocht

Klasse service, geweldige levering en afhandeling

Tijdens het zoeken naar de juiste tv zijn wij geweldig op weg geholpen. Uiteindelijk bij de voor ons juiste tv uitgekomen. Live chat is een goede uitkomst waarbij direct en goed advies gegeven werd. Kortom een aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hans 29-05-2017 In de winkel gekocht
Breda

Na teleurstelling prima alternatief! Goede service.

Als eerste bij aankomst voldoende parkeergelegenheid.
Helaas was mijn product niet meer voorradig, hoewel de website bij vertrek vooraf aangaf dat er ruim voldoende zou zijn.
Hierop is een interessant alternatief aangeboden en zijn we tevreden naar huis gegaan.
Prima geholpen

Dave 29-05-2017 Via de website gekocht

Bedrijf dat voor je mee denkt.

Kennis, vriendelijkheid, snelle reactie.
Alle vragen die ik had werden snel en correct beantwoord. Hoop in de toekomst als er iets is met product ook zo snel word geholpen. Ga zo door.

Karin 28-05-2017 Via de website gekocht

Super en snelle service

Telefonisch besteld, goede service, vriendelijk personeel en ik wilde het op een ander adres afgeleverd hebben, koste ook geen moeite. Mijn man heeft hier al meerdere dingen besteld en is super tevreden. Hele snelle levering. En als er wat aan de hand is word dit snel opgepakt en correct afgehandeld. Daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Steffan 28-05-2017 Via de website gekocht

Goede ervaring

11 jaar geleden onze eerste LCD TV gekocht bij PlatteTV.nl in de winkel in Nijmegen. Ditmaal een smart tv via internet. Het contact met één van de verkopers via mail verliep soepel en vlot. Prima prijs voor de tv en prima afhandeling!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

TomV 28-05-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

Goede service, geweldig product!

Goede service in de winkel. Nette afspraken over levering kunnen maken omdat product niet voorraad was.
Tevens makkelijk aan de sluiten, simpel in gebruik en fantastisch geluid.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Félix 28-05-2017 In de winkel gekocht

Aardige verkoper, scherpe prijzen

Goeie prijs, medewerkers nemen de tijd om je te woord te staan. En veel op voorraad, dus kopen en meenemen! Extra servicepakket biedt veel voordelen voor een lage prijs.

Jan Willem 28-05-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Goede service! Erg klant gericht!

Onlangs een muziek systeem gekocht. Omdat ik er niet tevreden over was, is er vanuit Platte TV Doesburg meegedacht over de mogelijkheden om het probleen te verhelpen. ..... en ...hebben er alles aan gedaan om een tevreden klant te behouden. top service.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Grandmaster T 28-05-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Prima service

Vriendelijke medewerkers, die goed en met kennis van zaken adviseren.
Daarbij kreeg ik korting op korting: dat is natuurlijk altijd fijn!

Jan Vermeulen 28-05-2017 In de winkel gekocht

Super service.

Ik vond de site van platte tv op mijn computer en die beviel mij al snel.
Ik vind het een gebruiksvriendelijke site.
Dat wat ik wilde was ook echt op voorraad.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Ik kon de weg naar de achterkant van de winkel niet vinden om mijn tv op te halen, ik belde de winkel ( Nijmegen) en een van de personeelsleden kwam naar mijn auto gelopen en stapte in en samen reden wij naar de achterkant van de winkel.
Dit noem ik nog eens service.

Ronald Vermaes 28-05-2017 Via de website gekocht

Via PlatteTV een keuze te maken is zeer prettig !

Onze zoon rade ons PLATTETV.nl aan, nu raden wij toekomstige klanten PLATTETV.nl aan ! Groet fam. Vermaes
Life's Good !

Hans Herselman 27-05-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle service ik ben zeer tevreden

Erg goed en duidelijk en vooral snel ik had binnen 24 uur mijn bestelling thuis en was daar zeer blij mee

Ed 27-05-2017 In de winkel gekocht
Presikhaaf-Arnhem.

Goede service

Alweer mn vierde tv gekocht in Presikhaaf Arnhem. Wederom een goede deal met de vrolijke en correcte Ronald kunnen maken. Topwinkel.