PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5819 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Arts 02-01-2017 Via de website gekocht

Geen poespas

Was op zoek naar een specifieke tv. Via internet terecht gekomen bij plattetv.nl . Vai de chat informatie ingewonnen mbt beschikbaarheid en mogelijk tot direct leveren. Helaas was de tv niet op voorrraad. Tot mijn verbazing kreeg ik een duurder type tegen dezelfde prijs als de niet voorradige model. tv werdt netjes gereserveerd en kon dezelfde,dag nog afgehaald worden !

Pluspunten

• Chatfunctie
  • Direct afhalen
  • No-nonsens

A. vd Moolen 02-01-2017 In de winkel gekocht

Sonos

Ik was in de winkel in Arnhem. Leuk geholpen door een jonge dame met goed advies. Zou er zeker weer teruggaan.

TV kijker 02-01-2017 In de winkel gekocht

TV kijker

Nette zaak, heel vriendelijk personeel en goede kennis van zaken.
Prima en naar tevredenheid geholpen.

Hans Maarse 02-01-2017 In de winkel gekocht

Sonos soundbar

Eerder philips ambi light TV aangeschaft. Toen al info over soundbar gekregen. Terug gegaan goed advies gekregen en ondanks dat we gen extra korting hebben gekregen toch met een kadootjes weggegaan en een goed gevoel.

TOP!

Pieter Bongaarts 02-01-2017 In de winkel gekocht

Goede bediening

Het geheel maakt een goede indruk, het is prettig winkelen vooral als je het bericht krijgt dat je gezien bent en je vraag heb kunnen formuleren

peter 02-01-2017 In de winkel gekocht
breda

samsung UE60 7000 serie

via internet gaan kijken bij platte tv. duidelijke site met voldoende info. daarna na filiaal Breda gegaan om alles live te zien. goed en kundig personeel die weten waar ze over praten. gemaakte afspraken worden nagekomen.

Pluspunten

• vriendelijk
  • kundig
  • assortiment

Roelof 02-01-2017 In de winkel gekocht
Urtecht

sonos soundbar

Erg fijn als je wordt geholpen door mensen met verstand van zaken. En die je kunnen bedienen van goed advies wat bij jouw past. Kopen kan je overal maar goed advies en je product zien en of horen vind ik zeer belangrijk. En er wordt ook tijd voor je genomen, waar vind je dit nog. Bij platte tv.nl DUS !!! en nee ik heb er geen aandelen.

E.M. 02-01-2017 In de winkel gekocht
BREDA

Advies aankoop

Wilt u geholpen worden met het maken van een goede keuze voor het aankoop van een nieuwe TV dan kunt u vertrouwen op de deskundigheid en het advies van Platte tv. Gegeven u advies, maar laten de keuze bij u. Ze geven u de ruimte en tijd om de verschillende Tv mogelijkheden te laten ervaren in de winkel. En u kunt u keuze tegen een mooie aanschafprijs mee naar huis nemen. Tevens geven je de mogelijkheid om een servicepakket aan te schaffen

Mordana 02-01-2017 Via de website gekocht

Eindejaarscadeau

Na een hoop cadeau's voor iedereen gekocht te hebben, besloot ik na de kerst dat het tijd was om mezelf te trakteren, en dan wel met een nieuwe TV.

Na wat onderzoek gedaan te hebben, kwam ik uit op een Philips.
Gezien PlatteTV.nl een Eindejaarsactie had, heb ik contact gezocht via de chat.

Binnen 1 minuut verbonden en aan het chatten met de medewerker.
Al snel werd mij verteld dat de TV die ik uitgezocht had, niet de beste keuze was.
Daarom hebben ze mij een Sony in dezelfde prijsklasse aangeraden en danwel voor een hele aantrekkelijke prijs.
Meteen € 200,- eraf en daar komt de cashbackactie van Sony zelf nog eens bovenop.

Ook de levering ging vlot, ondanks dat het einde van het jaar naderde.
De TV is meteen diezelfde dag verstuurd en de ochtend erna al afgeleverd.

Kortom inmiddels een tevreden eigenaar van een nieuwe 55" Smart TV dankzij de top service!

Frank en Jody 02-01-2017 In de winkel gekocht
molenstraat nijmegen

Blij met plattetv.nl

We hebben onlangs een geweldige tv gekocht bij deze super winkel.
Het betrof ook nog eens een voortreffelijke aanbieding waardoor we nu de trotse eigenaars zijn van een 123 cm Smart TV van Samsung.
Ons jaar kan niet meer stuk! Allemaal naar deze winkel voor de beste service, prijzen en tv's

Pluspunten

• Voordelig
  • snelle service
  • kundig personeel

Leonard 02-01-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf nieuwe Philips TV

Na het vinden van het gewenste product op de website heb ik gebeld. Ik ben keurig te woord gestaan en meteen goed geholpen met mijn vragen. Ik kon telefonisch mijn bestelling doorgeven. Ik heb aangegeven dat ik de tv graag zelf de volgende dag wilde ophalen.
Bij binnenkomst was het noemen van mijn naam voldoende om meteen te weten wie ik was, en wat ik kwam doen.
met een lekker kop koffie is er nog een demo gegeven over de door mij gewenste tv.
Op mijn vraag over welke ophang beugel ik het beste kon kopen werd ik uitgebreid en goed geholpen.
Na aanschaf heeft men de doos bij mij in de auto gelegd, en aangegeven dat ik altijd kon bellen om eventuele vragen te beantwoorden.
Super geholpen op een menselijke manier.
Een eerlijk advies met verstand van zaken.
Waar vindt je dat nog. Dik tevreden en beveel deze winkel bij een ieder aan.

Pluspunten

• Goed advies, met verstand van zaken
  • warm welkom, en demonstratie van gewenste product

Minpunten

• erg warm in de winkel (en dat in de winter)

F Zegvaard 02-01-2017

Top Webshop

Heb vandaag een DENON HEOS Home Cinema Soundbar gekocht via de livechat werd ik per direct geholpen door xxxx gaf gelijk nog een korting wat aantrekkelijk was

Joost 02-01-2017 Via de website gekocht

niet OK

Op de site stond dat een artikel voorradig was in de winkel. Dat bleek dus niet zo te zijn. Dat vind ik slecht. En de verkoper verkocht mij een HDMI kabel terwijl de soundbar geen HDMI aansluiting heeft.

Pluspunten

• rust en uitstraling winkel

Minpunten

• deskundigheid
  • verveelde verkopers

Officiele reactie van PlatteTV.nl 03-01-2017

Goedemorgen Joost,

Dat klinkt zeker niet helemaal zoals u het van ons mag verwachten, onze excuses voor deze slechte ervaring!

Zou u zo vriendelijk willen zijn uw ordernummer even de mailen naar orderdesk@plattetv.nl? Wij zoeken graag uit wat er fout is gegaan bij uw bestelling en zullen dit bespreken met de desbetreffende winkel!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Schalkie 02-01-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Zeer snelle reactie via het internet. De producten zijn scherp geprijsd. De chat werkt goed en snel. Op donderdag 29 december besteld en op vrijdag 30 december konden we al genieten van de mooie tv en dat in deze drukke tijd. Vervolgens krijg je een aantal mails met informatie waar je eventueel terecht kunt met vragen. Ik heb het als zeer prettig ervaren. Kortom een aanrader!!!

j.m.uittenbogaard 02-01-2017 In de winkel gekocht
arnhem

PLATTETVNL

alles werdt duidelijk uitgelegd,vriendelijk personeel en de service buitengewoon.ze lieten ons eerst even rond kijken en toen kwam er iemand ons helpen.we zouden eerst een gebogen tv nemen maar die man vroeg wat voor een raam wij hadden.een groot raam en toen rade hij die tv af in verband met de licht inval.zodoende kwamen we uit bij de philips

Laurent F 02-01-2017 Via de website gekocht

Top webshop !

Hier onlangs een LG OLED 55B6 TV en Marantz 1607 AV-Reciever aangekocht. Via de livechat werd ik per direct geholpen. Tijdens nieuwjaardeals van een erg grote korting mogen genieten. Laagste prijzen die ik tegengekomen ben. De levering werd netjes en tijdig geleverd op aangevraagd tijdstip.

Pluspunten

• Contact
  • Verzending
  • Goedkoop
  • Inruil mogelijkheid

Robbert, 40-er, kritisch 02-01-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Een nieuwe TV voor een nette prijs met super service

Ik ging voor een open doos model naar platteTV.nl in Utrecht. Deze TV had ik online gevonden voor een zeer nette prijs. Het was mijn eerste kennismaking met het bedrijf. Tot mijn verbazing trof ik een keurig overzichtelijke showroom, veel ruimer en overzichtelijker opgestelde producten dan ik gewend ben van de bekende andere electronica ketens. Een vriendelijke dame kwam me tegemoet met de vraag of ik iets zou willen drinken. Erg aangename ervaring! Ik gaf aan dat ik voor het open doos model TV kwam waarop ze mij meten naar de juiste persoon bracht. Deze medewerker deed mij vrijwel meteen het onweerstaanbare aanbod een nieuw exemplaar voor slechts enkele tientjes meer dan het zeer scherpgeprijsde open doos model. Normaal onderhandel ik maar nu was dat echt niet nodig :-)
De nieuwe TV werd meteen in mijn auto gelegd. De verkoper wenste me veel plezier met de nieuwe aankoop en hij benadrukte dat ik voor vragen altijd mocht bellen. Wat mij betreft kan het kopen van een nieuwe TV niet beter dan zo. Heel veel dank voor deze ervaring!

Pluspunten

• Super vriendelijk
  • Kundig
  • Zeer nette prijs
  • Overzichtelijke showroom
  • Persoonlijke aandacht

Minpunten

• Niets!

rene 02-01-2017 In de winkel gekocht
breda

televisie kopen

goed advies bij koop van 2 tv s met omruilgarantie snelle service en thuishulp bij het instaleren van de tv s

Ruud 02-01-2017 Via de website gekocht

Vandaag besteld, morgen in huis?

Tijdens de Black Friday aanbiedingen heb ik de Heos 1 duo boxen besteld ruim voor 18:00 uur. Volgens jullie website zal ik de volgende dag mijn boxen ontvangen maar helaas ondanks dat ze op voorraad waren moest ik ruim 5 dagen wachten op mijn bestelling. Dit had duidelijk en direct tijdens het bestellen gecommuniceerd moeten worden zodat ik de keus had gehad om mijn order bij een andere webshop te bestellen die de boxen wel direct konden leveren. Na een pissig mailtje van mijn kant over de levertijd kreeg ik als excuus dat het erg druk was en of ik daar begrip kon opbrengen. Maar wat gebeurd er vrijdag 30 december 2016 mijn neefje wilde dezelfde boxen voor zijn verjaardag, dus zijn vriendin heeft ze die dag dan ook besteld. Ze waren weer op voorraad, maar weer een klote smoes en weer geen aflevering de volgende dag. Zeer slecht en zeker geen reclame voor snelle leveringen. Nog even terug komend op de Black Friday actie prijzen, de Heos 1 Boxen worden nog steeds aangeboden voor dezelfde prijs bij jullie en elke andere webshop. Dus vraag ik me af of ik echt een goede Black Friday aanbieding gekregen heb? Ik heb mijn twijfels :(

Minpunten

• Info website
  • Aflevertijden
  • Niet echt een Black Friday aanbieding

Officiele reactie van PlatteTV.nl 02-01-2017

Goedemiddag Ruud,

Vervelend om te vernemen dat u zo ontevreden bent over uw aankoop, dat is uiteraard niet de bedoeling.

Door de grote drukte rondom Black Friday en December is er soms een iets langere levertijd ontstaan waarvoor nogmaals onze excuses! Uiteraard houden wij dit zo goed als mogelijk up to date echter kan dit soms iets afwijken doordat wij zowel met een webshop als met fysieke winkels werken.

We laten u graag een volgende keer zien dat wij beter kunnen! Mocht u nog geïnteresseerd zijn in een bepaald artikel, stuurt u dan gerust even een mailtje naar orderdesk@plattetv.nl? Ik maak dan een aanbieding op maat ter compensatie van dit ongemak!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

-Herman- 02-01-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima service en scherpe prijzen!

Tijdens een kop koffie uitstekend zaken gedaan met PlatteTV.nl.

Ik heb een versterker en BR speler gekocht voor prijzen die onder die van andere aanbieders lagen. Zelfs in de winkel bleek nog een en ander mogelijk.

De bezorging was uiteraard helemaal gratis en keurig op de afgesproken dag.

Verder heb ik uitgebreid advies gekregen in een winkel waar echt tijd voor je genomen wordt en waar alle artikelen mooi en overzichtelijk zijn opgesteld.
Onder het genot van een kop koffie kan je zelf kiezen of je op je gemak wil rondkijken, of dat je advies krijgt over je mogelijke aankoop.

Parkeren kan letterlijk voor de deur!

Absoluut een aanrader!

Pluspunten

• Vakkundig
  • Vriendelijk
  • Scherpe prijzen
  • Koffie! ;-)
  • Bereikbaarheid

Hans 02-01-2017 Via de website gekocht

Multiroom soundbar en WAM3500 speakers

Prima geholpen via de chat. Slechts 1 opmerking: Advies was om de TV via een HDMI kabel aan te sluiten en dit kan helemaal niet. Toen werd geadviseerd om via een optische kabel:werkt ook niet. Geluid van TV kan, bij mijn TV, helemaal niet over alle speakers! Zonde van de 30 euro.

Caspar 02-01-2017 In de winkel gekocht

Eerlijk en goed advies

Ik ben in de vestiging Utrecht geweest. In eerste instantie kwam ik niet gelijk voor de aankoop van een tv, maar ben uiteindelijk toch overgegaan tot aankoop. Dit omdat er een grootse korting gegeven werd op de gekochte TV, en door het eerlijke advies van de medewerker. Van tevoren had ik mijzelf goed ingelezen en wist al veel van de beschikbare modellen, en heb de verkoper op geen enkele "leugen" weten te betrappen. Goed advies, en vooral geheel vrijblijvend, geen enkele manier van "pushen". Dat heeft uiteindelijk mij toch overgehaald.

Pluspunten

• Eerlijk
  • Goed advies
  • Geen "pushen"

Jalink 02-01-2017 In de winkel gekocht

Topservice

Ik heb in eerste instantie gekozen op prijs. Maar ik vind het toch altijd fijn om in een winkel te kunnen kijken. Daar ontzettend goed advies gekregen. En met andere (betere) elektronica voor minder geld naar huis gegaan!

Pluspunten

• Prijzen
  • Advies
  • Garantie

Minpunten

• Stukje rijden naar Breda vanuit Rotterdam

dion 02-01-2017 Via de website gekocht

goede prijs/kwaliteitsverhouding, perfecte service

eerst via chat contact gehad met een medewerk van plattetv.nl, waar ik prima advies heb gehad tijdens het uitzoeken van mijn televisie. Order dezelfde dag nog kunnen ophalen. Daarnaast goedkoper als bij andere winkels.

Pluspunten

• prijs
  • service

Rene 02-01-2017 Via de website gekocht

SERVICE met hoofdletters en scherp op de prijs

Uitstekende shop met chatservice en prijsgaranties die ook nog eens zonder blikken of blozen waargemaakt worden. En dan ook nog een prima bliksemsnelle leverservice.

Pluspunten

• afspraken
  • prijs
  • levertijd

Minpunten

• na 3 bestellingen nog niks gevonden

Martin 02-01-2017 In de winkel gekocht

Eindelijk een OLED

Na lang wikken en wegen op oudejaars bij PlatteTV.NL een OLED LG55b6v besteld.
Via de livechat veel en goede informatie gekregen en uiteindelijk een goede prijs afgesproken. Brengen op de dezelfde dag hebben ze proberen te regelen maar dat kon helaas niet meer. In Arnhem stond het model op voorraad en ik kon hem direct ophalen.
In de winkel erg vriendelijke met koffie en oliebol ontvangen, nog wat extra informatie en advies gekregen. De medewerker heeft de grote doos in de auto helpen leggen. Topservice!
Eenmaal thuis de TV aangesloten en wow wat een mooi beeld, echt een aanrader!

Pluspunten

• Prima contac
  • Keurig ontvangen in de winkel
  • Goed advies
  • Nette prijs

Noorberge 02-01-2017 In de winkel gekocht

Dhr. Noorbergen, De Meern

De vestiging in Utrecht is makkelijk bereikbaar, direct nadat de A12 op de meubelboulevard. Bij binnenkomst kom je eerst een grote verzameling BBQ's tegen, maar rechtsaf en de trap brengt je bij de TV's.
Na binnenkomst ben ik erg aardig, niet opdringerig en met veel kennis geholpen. Er is voldoende keuze om tevreden met een nieuwe tv naar huis te gaan.

Martijn Stappers 02-01-2017

De service was 100% Top!

Wat een geweldige ervaring! Ik kwam binnen en werd gelijk geholpen. xxxx was uiterst vriendelijk en dacht met mij mee. Als klap op de vuurpijl was de tv, waarvoor ik een goede oudejaars deal had gekregen, nog in de actie ook! Dus, top service bij platte tv.nl. Ik kom snel terug!

Pluspunten

• Vriendelijke service alle tijd
  • Behulpzaam
  • Scherpe prijs

Niels 02-01-2017 In de winkel gekocht

Top service.

Ik heb een TV besteld en kon deze niet ophalen optijd. Vervolgens was deze actie niet meer geldig, maar omdat ik reeds optijd besteld had kreeg ik de TV alsnog voor het afgesproken bedrag. xxxx heeft een top service verleend en ik kom zeker terug.

Ed 02-01-2017 Via de website gekocht

Snel en verassend

Ik heb hier verreweg de laagste prijs voor mijn LG 55B6V gevonden. Bij de bestelling kreeg ik per mail ook nog een mooi aanbod voor de 2016 versie voor dezelfde prijs! De volgende dag geleverd, dus al met al super geregeld!

Pluspunten

• Laagste prijs
  • Goede service
  • Snel geleverd

De Geus 02-01-2017 Via de website gekocht

Top winkel goed geholpen en de laagste prijs

Voor platte tv gekozen omdat er echte winkels zijn die er goed uit zien ze ,geven je de tijd om rond te kijken ,je vragenboeken goed beantwoord.tv via de site gekocht goed en overzichtelijk bij vragen wordt er heel snel gereageerd en geadviseerd tv was de volgende dag in huis.

Pluspunten

• Echte Winkels
  • Antwoord op je vragen

Joost 02-01-2017 In de winkel gekocht

Fijne winkel!

Mooie zaak met veel keus. Erg scherpe prijzen, en deskundig personeel. Goede uitleg gehad en heel ontspannen alle mogelijkheden afgewogen.
En...mooi dat ik m'n oude tv kon inruilen.

Dik tevreden over de afhandeling!

Pluspunten

• scherpe prijs
  • eerlijk verhaal
  • veel keus, mooie zaak
  • deskundig personeel

B.Dekkers 02-01-2017 In de winkel gekocht

Prettig en goed geholpen

Vlot en duidelijk geholpen.
We kregen een duidelijke uitleg op onze vragen en er werd direct gekeken wat de mogelijkheden waren op onze vragen
We zijn altijd crities maar over deze winkel en in dit geval Jimmy, prima

Pluspunten

• Vlotgeholpen
  • Goede prijs stelling

Rene zevenaar 02-01-2017 In de winkel gekocht
Arnhem presikhaaf

Enthousiaste verkopers

Ruime winkel, prettige verkopers/sters. Pushen niet. Erg prettig. Bovendien kun je alle spullen in rust uitproberen. Dat kan bij de collega's of webshop niet.

Pluspunten

• Spullen uitproberen
  • Geen verzendkosten
  • Relaxte sfeer

jeroen 01-01-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

samsung curve tv

goed geholpen. hij wist waar hij over praatte en hij heeft een mooie deal voor ons gemaakt, al het personeel is netjes gekleed en klantvriendelijk zeker een aanrader om een tv bij platte tv te kopen.

RobertL 01-01-2017 Via de website gekocht

Super winkel, klantvriendelijk en scherpe deals

Prima online winkel, ze zijn klantvriendelijk reageren snel met een persoonlijke touch. Tevens hebben ze een scherpe deal gemaakt na mailcontact.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Snelle reactie
  • Prima deal
  • zeer snelle levering

John 01-01-2017 In de winkel gekocht

Top ervaring bij Plattetv.nl

Bij binnenkomst eerst even rondgekeken. Vervolgens door een medewerker echt prima uitleg gekregen over boxen. Aangezien wij twijfelden tussen 2 merken hebben we advies gevraagd en door het verkregen advies absoluut de juiste keuze kunnen maken. Top-merk en top-uitleg. Perfect geholpen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Pluspunten

• Goede uitleg
  • Professioneel advies

Willem 01-01-2017 Via de website gekocht

Nieuwe tv

Ik kreeg zeer snel antwoord op vragen en ik kreeg een goed aanbod , daarna snelle levering , volgende dag afgeleverd

Ton 01-01-2017 In de winkel gekocht
Hanzestraat Arnhem

Snelle hulp bij de beste keuze voor een nieuwe TV

Met de snelle en hulpvaardige begeleiding ben ik prima geholpen bij de keuze voor een nieuwe TV. Ik ben stapsgewijs geholpen door de medewerker van Plattetv naar de keuze die past bij mijn vraag en behoefte. Als muziek liefhebber stel ik ook hoge eisen aan het audiodeel van de TV.

Pluspunten

• Persoonlijke uitleg En vriendelijk personeel.
  • Tijd en aandacht om te helpen bij mijn keuze.

Minpunten

• Winkel komt in eerst instantie wat rommelig over.

Mike 01-01-2017 Via de website gekocht

Mooie TV!

Keurig geregeld allemaal per mail.
Oude tv ingeruild en mooie prijs voor terug gekregen. Levering snel en zoals afgesproken.

John 01-01-2017 Via de website gekocht

Prima deal

Eerst via internet gechat met medewerker van Plattetv, goed overleg gehad. Na overleg met hem de UHDTV zelf gaan ophalen bij filiaal te Nijmegen omdat ik hem graag op oudjaarsavond al had. Ook daar goed geholpen en uitleg gekregen. Prima deal gesloten. TOP.

Pluspunten

• Vriendelijk personeel
  • ruime keuze
  • aantrekkelijke prijzen

Minpunten

• geen minpunt kunnen ontdekken.

Roy N 01-01-2017 In de winkel gekocht

Goede service, snelle levering

Bij de winkel van platte TV in Nijmegen hebben wij een Samsung 55" televisie en JBL soundbar gekocht.
Eerst via de live chat van platte tv wat informatie en de prijs opgevraagd voor de eindejaarsdeal. Mooie prijs doorgekregen en dus naar de winkel. In de winkel snel en vakkundig geholpen door een enthousiaste medewerker.
De TV was op voorraad en konden we direct mee naar huis nemen. De JBL soundbar was niet op voorraad maar werd 2 dagen later netjes thuis afgeleverd zonder extra kosten. Al met al zeer tevreden over platte TV en de service welke zij verlenen.

Pluspunten

• Veel uit voorraad leverbaar
  • Live chat met medewerker
  • parkeerkaartje wordt vergoed
  • prijs / kwaliteit verhouding

Ome Frits Bathmen 01-01-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem.

Weer een tevreden klant.

s'Morgens gebeld of de yamaha rx481 dab+ op voorraad is.En inderdaad werd mij verteld door een vriendelijkestem dat dit zo was.Daar aangekomen in het mooie pand.Gesproken met twee medewerkers ja,ja dat zijn mensen met verstand.Tekst en uitleg gekregen.Van wat we konden beleven.Niks gelogen dat is waar.Ik ben in het bezit van een prachtig exemplaar.Dit was niet de eerste keer bij Platte tv.Een paar jaar geleden kochten we daar ook een prachtige tv.Als je hier wat koopt is het altijd top.Dus waarom zou je naar een ander gaan al is dit voor nop.Dus voor mij maar een regel kopen bij Platte tv is voor het leven.

Pluspunten

• service
  • fijn persooneel

Frank 01-01-2017 In de winkel gekocht

Sonos play 5 aangeschaft

Goede uitleg en informatie gehad over het product. Prima geholpen. Voor de prijs loont het om ook bij andere winkels te informeren zodat er nog over de prijs onderhandeld kan worden.

Pluspunten

• Centraal gelegen
  • Kennis van zaken
  • Onderhandelen over de prijs kan

Minpunten

• Centraal gelegen
  • Veel aanwezig waardoor het rommelig kan overkomen

Arjen 01-01-2017 In de winkel gekocht

Prima service!

Voor het eerst bij plattetv.nl iets gekocht: zowel een tv als soundbar. Vooraf telefonisch contact gehad over inruil en totaalaanbieding. Vervolgens in winkel Breda uiteindelijk gekocht. Keurig geholpen en goede deal kunnen maken.

Minpunt: de voorraad zoals getoond op website komt niet overeen met de actuele voorraad!

Pluspunten

• Netjes geholpen
  • Ruime keuze

Minpunten

• Niet alle getoonde tv's op voorraad

Harry Piekema 01-01-2017 In de winkel gekocht

Platte tv Utrecht

Na een contact op internet waarbij ik redelijk snel werd geholpen via chat, ging ik kijken bij de winkel van Platte TV Utrecht. Daar werd ik snel, vriendelijk en informatief geholpen door Niko. Informatie over alles wat ik wilde weten, up to date aanbiedingen, niet opdringerig, hij nam alle tijd. De beslissing voor een Sony Bravia kon ik daarna makkelijk maken. Tv werd zelfs naar de auto gedragen. Prima service.

DB 01-01-2017 In de winkel gekocht

Aanschaf Samsung UE55KS7000

Zaak met veel verschillende produkten en een goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Vriendelijke verkopers die zich niet opdringen en aandringen! Verkopers geven goed advies, hebben kennis van de produkten.

Pluspunten

• uitgebreid assortiment
  • prijs
  • vakkennis

Saskia Bouvrie 01-01-2017 Via de website gekocht

sonos

Ondanks de drukte van de kerstdagen toch alles optijd gekregen. Het zou in heel het land uitverkocht zijn maar platte tv.nl kon nog leveren

Wijers 01-01-2017 In de winkel gekocht

Aankoop Smart TV

Op een dinsdagmiddag naar de winkel voor aankoop van een Smart TV. Bij binnenkomst direct door verkoper geholpen .kregen koffie
/thee aangeboden en vervolgens een goede uitleg en advies . Daarom direct tot aankoop overgegaan en tevens de bijbehorende aansluitingen aangeschaft. Super dat de tv op voorraad wS, dus de aankoop direct mee naar huis en aangesloten. De extra aankopen 2 dagen later vis post nl ontvangen, supersnelle service. Dank daarvooe

Pluspunten

• Service/advies
  • Tv op voorraad

Minpunten

• Buiten niet te zien dat winkel zo groot is
  • Achteringang/afhaalpunt is schamel

bertp 01-01-2017 Via de website gekocht

Prima firma, goede communicatie en afhandeling.

plattetv.nl is een duidelijke, overzichtelijke web-winkel met echte winkels. De communicatie verloopt snel en efficiënt. Ook de chat-functie op de site werkt perfect! Een zaak die vertrouwen wekt. Nette prijzen voor de producten en een verzending die snel is. Ik heb er al vaker gekocht en zal dit blijven doen.....