PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20231 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5420 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Ben 03-08-2016 Via de website gekocht

Goede en gemakkelijke keuze tussen televisies

Mijn tv was niet lever baar of ik dan een andere wou, maar een nieuwere model. En daar ben ik mee accoord gegaan

Assortiment
Ruime keuze voor elk wat wils, en voor elke prijs

Goede service

Fred 03-08-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

prima bereikbaar en ruim assortiment en overzichtelijk gepresenteerd

prima geholpen, eerst via chat en later in winkel

zeer compleet

Aanbeveling
prettig behandeld en zaken doen

top!

hmg gommers 03-08-2016 In de winkel gekocht
Arnhem/Presikhaaf

Goede uitstalling tv's. Overzichtelijk.

De dame die ons heeft geholpen had een zeer goede kennis
van zaken en vertelde ook eerlijk de plus- en minpunten
van de diverse schermen.

Assortiment
Voor iedere portemonnee is er wel een goed scherm te vinden en dan ook nog voldoende keus uit diverse merken.

Aanbeveling
De service van het personeel, de uitstraling van de winkel en het zeer ruime assortiment. Pluim!!!

Extra toelichting
Deze winkel word door ons zeker aanbevolen in vrienden- en kennissenkring.

Wil 02-08-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Bijna alle mogelijke modellen tv waren in de winkel wel aanwezig van de bekende merken en de ons helpende medewerker was in onze ogen deskundig.

Konden onze eerder aangekochte tv zonder problemen omruilen.

Assortiment
Bijna alle mogelijke tv's waren fysiek aanwezig in de winkel.

Super goed geholpen👍

Extra toelichting
We hadden een week voor onze huidige aankoop ook een nieuwe tv besteld bij plattetv. Deze tv beviel ons niet omdat de kleuren niet naar onze zin waren en ook niet goed af te stellen waren. Op aangeven van de whatsapp medewerker mochten we de tv omruilen in de winkel zonder dat hiervoor een overeenkomst was afgesloten. Super service!!

WF vd H 02-08-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Ik kocht de TV op zondag in de winkel en was de 1e klant, werd direct keurig en snel geholpen en verliet binnen een kwartier met mijn nieuwe TVde winkel. Gemakkelijk dus.

Ik wist al van internet wat ik ging kopen en omdat deze TV niet in voorraad was werd mij een nieuwer, duurder type aangeboden voor een zeer geringe meerprijs.

Assortiment
Weet ik alleen van internet en het assortiment is zeer uitgebreid.

Aanbeveling
Zo'n beetje alles wat met elektronica te maken heeft is verkrijgbaar tegen meestal de laagste prijs. Wat moet je dan nog meer.

Extra toelichting
Voortaan koop ik bij "Platte TV".

J van Kreel 02-08-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

De winkel is gevestigd in een kleinschalig winkelcentrum en is aldus gemakkelijk bereikbaar.

Je wordt duidelijk en zonder enige voelbare commerciele drang keurig geholpen. Tot op de achterbank van de auto.

Assortiment
Je hebt een ruime keuze welke zeer overzichtelijk en in meer dan voldoende ruimte is opgesteld. Je kunt in een ongedwongen sfeer gerust je vragen stellen en beantwoord krijgen door een professionele deskundige medewerker.

Aanbeveling
In het tijdperk van alles via internet kopen, voegt een bezoek aan deze winkel echt iets toe. Door deskundigheid van medewerkers, uitgebreid overzichtelijk assortiiment en een ruime voorraad zodat je nieuwe aankoop zelfs op de achterbank wordt gelegd en direct mee kan. Kortom een SUPER winkelervaring in het onpersoonlijke internet tijdperk.

Extra toelichting
Kort samengevat een super tevreden winkel bezoeker

Bert 02-08-2016 In de winkel gekocht
Winkelcentrum Presikhaaf, Arnhem

Platte TV presikhaaf Arnhem.
Prima en ter zake deskundige medewerker Paul heeft een goed advies gegeven en de tijd genomen om diverse modellen TV's en Soundbars te showen. Ik ben doorgaans een kritische consument maar werd door de medewerkers in deze winkel prettig en deskundig geholpen.
Hierdoor bewuste keuze kunnen maken....en het resultaat is wat ik van verwacht heb.

Afgesproken dat de TV thuis zou worden geinstalleerd. Platte TV kwam gemaakte afspraken volledig na en de service medewerker had ook een hoog kennis niveau en heeft alles netjes geïnstalleerd en achter gelaten.

Assortiment
Ruim voldoende in de winkel om keuzes te kunnen maken. Ze kunnen natuurlijk niet alles hebben!

Aanbeveling
Deskundig personeel die nog tijd nemen voor de klant! Ze laten zien dat ze het vak verstaan en er ook nog lol in hebben.....is toch redelijk uniek te noemen.

Extra toelichting
Deze winkel is aan te raden....!

M Markink 02-08-2016 In de winkel gekocht
utrecht

Voldoende parkeergelegenheid in de buurt. Makkelijk bereikbaar. Dichtbij de snelweg. Je kunt de auto voor de achteringang rijden om de gekochte goederen af te halen.

We hebben veel uitleg gekregen over diverse tv's. Dit met betrekking op beeldkwaliteit, geluidweergave, grootte, updates van dit jaar vergeleken met jaar ervoor.

Assortiment
We dachten alleen dat er tv's werden verkocht. Maar werkelijk alles met een stekker (en ook gasbbq) wordt verkocht. Boven zijn de tv's en geluidsinstallaties. Mooie inrichting van de winkel. Her en der ook banken om rustig naar de tv's te kunnen kijken. Beneden veel merken barbecues en je kunt alles rustig bekijken.

Aanbeveling
Je kunt de tijd nemen om rond te kijken. Verkopers kunnen alle vragen beantwoorden. Goede service. Waren de tv aan het inladen, kwam toevallig een monteur aan die nog een paar ophangbouten heeft gegeven. Deze hadden we nodig voor de tv zei hij. Bij thuiskomst konden we meteen de tv ophangen zonder eerst naar een kluswinkel te moeten. Perfect. De tv heeft, zoals al werd gemeld, een prachtig beeld. We zijn superblij met onze aankoop.

Extra toelichting
Enthousiaste verkoper. Weet echt alles te vertellen over de toestellen. En geluidsinstallaties. Laat ook alles zien en horen. Helpt ook mee tot tv in de auto staat. We komen zeker terug bij deze winkel. Bedankt voor de goede service.

Erik L 02-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site. Voldoende en duidelijke informatie

Direct een mail na de bestelling met alle gegevens er in die je weten wilt. Bezorging verliep vlekkeloos.

Assortiment
Ruime keuze in alle artikelen.

Aanbeveling
Ik zal zeggen koop hier ... goede prijs en veel keus.

ga zo door

Hans 02-08-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Goed bereikbaar, parkeren geen probleem.

goede hulp met inladen, mail met telefoonnummer voor vragen.

Assortiment
brede keus, goed uitgestald en rustig te bekijken.

Aanbeveling
Scoort goed op alle terreinen.

Extra toelichting
Een verademing om een geluidsinstallatie te kunnen beluisteren en beoordelen zonder allerlei achtergrond herrie zoals bv bij de MM. Ook een goede uitleg en een verkoper die weet hoe alles werkt.

Bram 02-08-2016 Via de website gekocht

De kleine zaken op de website die het gemak aanzienlijk verbeteren. Voorbeeld: rechts op de website een overzicht met alle locaties incl. openingstijden van vandaag. Dit is wat bezoekers willen zien.

Zeer goede communicatie (pro-actief en heldere communicatie) en over de prijs van het aangeschafte product viel nog te praten ook. Dit heeft me over de streep doen trekken om mijn TV bij plattetv.nl te bestellen!

Assortiment
Bij het zoeken naar een TV had ik aantal modellen in gedachten. Ook een aantal modellen die niet zo gangbaar zijn. Ook deze kon plattetv.nl gewoon leveren.
Slechts een enkel model was niet opgenomen in het assortiment van plattetv.nl.

Aanbeveling
Ik heb het bestellen van mijn TV bij plattetv.nl als zeer prettig ervaren. In mijn omgeving raad ik dan ook altijd iedereen aan bij plattetv.nl te bestellen. Het spreekt voor zich dat mijn volgende tv ook gewoon weer bij plattetv.nl besteld zal worden! Nagenoeg alle producten voor een scherpe prijs. Naast een stukje goede service is dat uiteindelijk wat de consument wil. :)

Extra toelichting
Top-service, enorm assortiment, scherpe prijzen en je kan je oude TV ook nog eens inruilen. Alles wat de consument wil dus.

207937 02-08-2016 Via de website gekocht

Gewoon heel goed via de mail.

Kan gewoon niet beter!

Prima genoeg keuze. Super uitgebreid

Aanbeveling
Keurig tewoord gestaan echt perfect !
Goeie installateur! Erg tevreden

Peter 02-08-2016 In de winkel gekocht

fijne winkel

goed

ruim

RFJ Klaver 02-08-2016 Via de website gekocht

Goede en duidelijke website, alles goed te selecteren en te vinden

N.a.v. mijn bestelling kreeg ik een nog beter aanbod ter overweging,omdat jullie een duurdere tv, weliswaar zoals jullie dat noemen een 'open doos' tv, hadden staan. Deze keus werd aangeboden met dezelfde garantievoorwaarden,en echt ter overweging bij mij neergelegd. Dus niet opgedrongen, prima!!

Assortiment
Ik was op zoek naar specifiek merk, nl.: Samsung. Dit omdat ik met dit merk en ook mijn omgeving zeer tevreden ben over dit merk.Toch ook naar jullie verdere assortiment gekeken en ook vergeleken.Toch mede daarom bij Samsung gebleven.

Aanbeveling
Volgens mij zijn jullie de goedkoopste, met ook nog een goede service. 2 jaar geleden ook een TV bij jullie besteld, tot volle tevredenheid.

Hans Weijkamp 01-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijke uitleg middels de chat en aan de telefoon, oplossingsgericht en 'klant is koning'.

Eventuele vragen rond een aankoop en de levering worden afdoende beantwoord en wat beloofd wordt, wordt ook nagekomen.

Assortiment
Bij de zoektocht naar een nieuwe tv, in ons geval, via de site alle courante merken en modellen uitvoerig kunnen 'bestuderen'.

Aanbeveling
Als je naar een nieuwe tv of andere apparatuur op zoek bent, ga maar naar Plattetv.nl en je vind het meest complete assortiment, een zeer interessante prijs en zelfs de mogelijkheid van inruil, wat bij geen andere aanbieder zo duidelijk als argument wordt gebruikt.

Extra toelichting
Wij zijn super tevreden met onze nieuwe OLED televisie. Door goede voorlichting deze tv aangeschaft als opvolger van de Panasonic plasma.

Kees Koning 01-08-2016 Via de website gekocht

makkelijk bestellen en een duidelijke website

Als je belt en je hebt nog vragen krijg je netjes antwoord op alles wat je wilt weten

alleen kwaliteit

Gewoon goed , no nonsens

Jos 01-08-2016 In de winkel gekocht
nijmegen

goed bereikbaar

Ik was niet tevreden over de beeldkwaliteit van een aantal modellen. De mogelijkheid was er om diverse modellen uit te proberen

Assortiment
Niet alle modellen waren beschikbaar, maar wel veel

Prima service

Nijs210467 01-08-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goed geholpen de winkel, we kregen snelle service. Alle vragen werden duidelijk beantwoord.

Assortiment
Ruime keuze in de winkel en online. In elke prijsklasse heb je wel genoeg televisies om een keuze te maken

Aanbeveling
Als kennissen een televisie zoeken zal ik de winkel ook aanraden.

Extra toelichting
Ik ken plattetv.nl via kennissen. Zij hebben eerder een tv gekocht bij plattetv.nl en hebben mij de winkel aangeraden.

Gerben 01-08-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Je kan alles vanuit je luie stoel regelen

Ik heb snel een x bedrag retour gekregen. Ik maakte een melding dat ik teveel in de winkel had betaald ten opzichte van de site. Dit werd zeer snel oplost!

Assortiment
Bijna alle TV zijn snel leverbaar met daarbij extra opties :D

Aanbeveling
Was druk, waardoor we lange tijd moesten wachten. Voor de rest was het erg overzichtelijk

Extra toelichting
Laat de open doos artikelen ook op de site zien

Rob1985 01-08-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Alles via chat en email geregeld. Hoefde alleen mijn oude tv te brengen naar de winkel en de nieuwe op te halen. Winkel is ook makkelijk bereikbaar

Vriendelijke en snelle service.

Assortiment
Duidelijk en overzichtelijke winkel en website met veel verschillende soorten televisies.

Aanbeveling
Goed bereikbaar, prettige uitstraling en vriendelijke en service gericht personeel

Robert Elsinga 01-08-2016 Via de website gekocht

Prima webwinkel, groot assortiment en prima prijzen

Heel snelle reactie na een inruilvraag, bezorging met eigen transportdienst

Prima voor elkaar

Aanbeveling
Al eerder een high-end televisie besteld bij Platte TV en ook nu kom ik weer bij hen uit. Dat is niet voor niets. ;)

CBDICX 210378 31-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

De website is prima, producten makkelijk vindbaar.

Goede aftersales service, het televisie toestel wat ik in eerste instantie had aangeschaft miste een kenmerk die wel bij de verkoop van het apparaat werd gespecificeerd. Een half jaar verder was deze nog niet aanwezig, PlatteTV heeft dit netjes opgelost door het toestel om te ruilen voor een 2016 type die dit kenmerk (HDR) wel bevat.

Assortiment
Het assortiment is ruim voldoende, zowel op de website als in de winkel te Breda.

Aanbeveling
Tuurlijk, zal ik zeker doen!

Michel van Soest 31-07-2016 In de winkel gekocht
doetinchem

ik werd erg vriendelijk geholpen en er werd geluisterd naar mijn wensen en er werd goed meegedacht

ik was eerst in het ene filiaal en daar kon ik helaas niet goed geholpen worden, telefonisch contact gehad met een ander filiaal en daar werd ik erg goed geholpen door de telefoon met een aanbieding die ik niet kon weerstaan!

Assortiment
ik had eigenlijk een andere tv gewild. maar ben uit eindelijk blij gemaakt met een nog betere tv!

Aanbeveling
erg klantvriendelijk en goede service met zowel gevraagd als ongevraagd advies

JV33204 31-07-2016 In de winkel gekocht

Goede parkeergelegenheid en bereikbaarheid

Goed geholpen goede service, aardige verkoper.

Genoeg keuze

VanBelle210356 31-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

We zijn door iemand gewezen op jullie site. Plezierig ontvangst.

Personeel is niet opdringerig. Kregen alle tijd om na te denken. Het is niet al te druk en konden rustig geholpen worden.

Assortiment
Heel ruim en goed. Van allerlei modellen is er voldoende aanbod.

Aanbeveling
De werkwijze is plezierig. Ze doen wat ze zeggen en zijn trouw. Mooie prijs mogen krijgen. Ook een eerlijke uitstraling.

S de Man 210359 31-07-2016 In de winkel gekocht
utrecht

Goede uitleg en passend advies op onze wensen. Zeer vriendelijk personeel wat de tijd voor je neemt. Geen opdringeriger verkoper,

zeer uitgebreid

Aanbeveling
prettige wijze waarop we geholpen zijn.

Extra toelichting
Tevens mooie winkel waar veel keuze is. Complimenten hou dit zo vol!!

Jaap 31-07-2016 Via de website gekocht

De reactietijd op mijn vragen per e-mail was zeer kort, binnen een paar uur had ik een terugkoppeling met een voorstel op mijn aankoop en met een prijs die ik niet kon weigeren. Na de bestelling was de levering snel en zeer correct.

Professioneel en zeer bekwaam personeel.

Assortiment
Precies de producten waar ik naar zocht

Aanbeveling
Klant vriendelijkheid en passie van het personeel verdient een pluim.

Vooral zo doorgaan

John van Luijk 31-07-2016 Via de website gekocht

supergoede service goede chatservice zéér tevreden!!!

het model wat wij graag hadden was er niet meer,nu hebben we nog een betere tv voor net dezelfde prijs :)

keuze genoeg :)

topwinkel!!!!

elschot209678 31-07-2016 In de winkel gekocht

duidelijk, makkelijk

goed en scherpe prijs

ruim

Aanbeveling
meerdere aankopen hier gedaan en zeker een aanrader

RM209864 31-07-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

De winkel is makkelijk te bereiken, direct parkeren achter de winkel

Telefonisch makkelijk te bereiken en telefonisch besteld zonder aan te betalen, kon de tv de volgende dag ophalen

Meer dan voldoende keuze

Bent210287 31-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Fijn dat je met de auto de tv achter de winkel kunt ophalen in het centrum van Nijmegen.

Ik ben 2 keer in de winkel geweest en ben beide keren goed geholpen.

Assortiment
Genoeg keuze er staat veel in de winkel.

Jac Martens Breda 30-07-2016 In de winkel gekocht
Breda Ettensebaan

Alle TV-toestellen waren zeer goed te vergelijken, prijs,beeldgrootte, beeldkwaliteit en ook plat of curved. Uw adviseur heeft ons zeer goed geadviseerd over plat/curved en ook over Oled of niet.De doorslag heeft gegeven dat u er ons op attent maakte dat op de LG oled 55 inch een aansluiting aanwezig is voor mijn Sennheiser hoortoestelversterker!!

Uw installateur heeft ons buitengewoon goed voorgelicht over de juiste muurbevestiging en vooral over de juiste bevestigingshoogte van de Oled-TV en ook zijn advies over onze Horizon-Go box was prima!

Assortiment
Wij hebben alle door ons vooraf bedachte keuzes bij u kunnen zien en dus ook de beeldgroottes en kwaliteitsverschillen van de beeldbuizen zeer goed kunnen vergelijken waarbij uw verkoopadviseur ons heel goed begreep!

Aanbeveling
Wij vonden de persoonlijke begeleiding door uw verkopers buitengewoon persoonlijk en deskundig en ook gepaard gaan met geduld bij het maken van een voor ons toch geen gemakkelijke keuze. Houd die persoonlijke aandacht vast! Daar heeft u bij ons mee gescoord en daarom hebben wij de keus op u laten vallen!

Extra toelichting
De voorgevel van uw winkel in Breda mag best wat "opgepimpt" worden: Grotere reclameletters en vooral een GROOT NAAMBORD: HIER IS PLATTE TV! Dan valt het pand (nog) beter op.

vannidejo 30-07-2016 In de winkel gekocht

3,8

Eerst heel tevreden maar nu werkt Netlfix niet goed op onze nieuwe tv en opeens is het gemak ver te zoeken. Als we Nijmegen bellen krijgen we Arnhem aan de lijn en die kunnen niets voor ons doen??!! Als we eindelijk Nijmegen aan de lijn hebben, wordt ons beloofd dat we teruggebeld worden, want het is even wat druk. Maar dat gebeurt dan niet.

Installatie laten doen door Platte tv, zodat alles zou werken. Nu werkt niet alles optimaal. Zijn al dagen aan het bellen, maar oplossing is er nog niet. Belofte dat we echt teruggebeld worden, wordt niet nagekomen. Heel frustrerend voor zoveel geld en bewust gekozen hen te laten installeren.

Aanbeveling
Zie hierboven. Opeens lijkt na betaling en aankoop de service een stuk minder.

Extra toelichting
Jammer waren eerst heel tevreden, maar opeens duikelt die tevredenheid naar zeer ontevreden.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 01-08-2016

Goedemorgen,

Dat klinkt niet goed zeg! Wat ontzettend balen dat u niet optimaal kunt genieten van uw aankoop.

Zou u zo vriendelijk willen zijn uw ordernummer even toe te sturen naar orderdesk@plattetv.nl? Dan ga ik dit met spoed voor u op laten pakken.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Franken27667 30-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

De winkel ziet er netjes uit alleen een beetje erg veel tv's

Service is goed ik kreeg duidelijke uitleg. Ik had zeker het idee dat de adviseur er veel van af wist.

Assortiment
Assortiment is groot en ik heb gevonden wat ik zocht.

Aanbeveling
Ik zal plattetv wel aanbevelen aan kennissen en vrienden

Beekmans208245 30-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

De internetsite is prima en gebruiksvriendelijk.

Super goed geholpen in de winkel. alles werd netjes uitgelegd. helaas moest ik wachten op het moment dat ik mijn tv wou ruilen tegen een ander ivm levertijd dit werd opgelost met een tegemoetkoming.

Assortiment
Assortiment is erg ruim er is keuze genoeg.

Aanbeveling
Ik zal de winkel zeker aanbevelen kennissen en vrienden. ik ben in Nijmegen goed en behulpzaam geholpen.

Francissen210268 30-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Ideaal dat je makkelijk met de auto achter de winkel kunt komen om de tv op te halen. De site is duidelijk en overzichtelijk.

Service is goed, ik ben goed geholpen in de winkel. Ik kreeg duidelijke professionele uitleg en de adviseur kwam deskundig over.

Assortiment
Assortiment is groot, keuze zat bijna moeilijk om te kiezen.

Aanbeveling
Ik zal plattetv.nl zeker aanbevelen aan kennissen en vrienden.

Scheffer209021 30-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

internetsite is duidelijk en werkt prima.

Service is goed, krijgt gelijk reactie en to the point

Assortiment
Assortiment is erg groot genoeg keuze maar ik was specifiek op zoek naar Sony

Aanbeveling
Ik zal plattetv.nl zeker aanbevelen aan kennissen en vrienden. al helemaal voor het goede aanbod.

Jan van D 30-07-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

telefonisch en per email goed bereikbaar. Op voorhand goede uitleg gekregen.

Problemen gehad met subwoofer. Panasonic reageert nergens op. PlatteTV wel.

Assortiment
de 3 producten die ik zocht heb ik alle 3 bij PlatteTv gekocht.

Aanbeveling
Ik heb de spullen opgehaald in Arnhem. Keurig geholpen, uitleg over bekabeling, etc.

Extra toelichting
In bijzonder dank aan Roy Kerkhoff. De voorhulp tot aanschaffen, de belangstelling tijdens de koop en de nazorg waren perfect.

Anton 30-07-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Website is duidelijk en je kunt bij een winkel het product bekijken hetgeen plezierig is.

Een 10 zegt genoeg.

Neen geen behoefte aan.

Jack Akkerman 30-07-2016 Via de website gekocht

Heel erg makkelijk online bestellen , en opgehaald in Doetichem.

Heb een Playtseat F1 gekocht , was een klein probleempje bij met de uitvoering van het model .
Maar is met 100% tevredenheid keurig opgelost.
Dus niet alleen goedkoop maar ook erg goede service !!

Heel erg veel keuze

goedkoop , snel en goede service

goedkoop , snel en goede service

f sevcik 30-07-2016 Via de website gekocht

all was easy, good

prompt responses, kind personnel, very good special offer/discount

Assortiment
i've found what i couldn't elsewhere

keep up the good work

Lam 30-07-2016 Via de website gekocht

Alles gemakkelijk te vinden en goede informatie over de producten

Genoeg keuze

Mooie prijzen

Boekhorst210026 29-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

De site werkt prima het is redelijk overzichtelijk en ik heb alles kunnen vinden.

Prima service in de winkel, ik kreeg duidelijke uitleg de voor en nadelen werden tegen elkaar afgewogen. Ook was de adviseur vriendelijk

Assortiment
Assortiment is goed, meer kan ik er niet over kwijt omdat ik gericht heb gezocht.

Aanbeveling
Ik zal plattetv.nl wel aanbevelen aan kennissen en vrienden.

Sander Janssen 29-07-2016 In de winkel gekocht
nijmegen Molenstraat

Goede deskundige hulp,zeer scherpe prijs en niets opdringerig

Ik mocht zonder problemen een beugel van de tv meenemen om te passen

Assortiment
groot assortiment voor elk budget

Aanbeveling
goede uitstalling met de nieuwste typen

correct geholpen

Sander van den Berg 29-07-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Voor mij was het erg fijn dat ik de bestelling in de winkel in Utrecht kon laten leveren en daar (na mijn werk) op kon komen halen.

Super goede service. De bestelling werd naar beneden gebracht zodat ik het niet zelf van de trap hoefde te sjouwen. Verder zijn ze telefonisch goed bereikbaar en erg vriendelijk.

Assortiment
Veel keus. Ik was op zoek naar een goede Samsung Home Cinema. Zij hebben er daar veel van, en nog op voorraad ook.

Aanbeveling
De webshop en de winkel in Utrecht zien er keurig en overzichtelijk uit. Personeel van de winkel in Utrecht deed er alles aan om mijn bestelling z.s.m. gereed te hebben.

Extra toelichting
De winkel in Utrecht is erg goed bereikbaar en je kunt er gratis parkeren.

chris 29-07-2016 Via de website gekocht

alles spreekt voor zich op de site

super goed ook de chat is makkelijk

keuze in overvloed

Aanbeveling
volgende keer kijk ik zeker eerst op deze site voor ik ergens anders kijk

Ronald 29-07-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijke website met live chat ondersteuning, prima!

Foutjes snel en vlot hersteld, bleek foute prijs op website te zijn, gecorrigeerd met speciale korting.

Heel veel keuze maar niet alles, bijna een 10

Aanbeveling
Komt professioneel over, adequaat reageren bij een eventueel probleem.

Vossen210015 29-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

De site is op zich goed goed, maar ik ben 7 jaar webdesigner geweest dus nogal kritisch. het filteren kan beter. Wel handig dat je de tv achter kunt ophalen dat ging makkelijk en snel!

Goede service, netjes en vriendelijk geholpen.

Assortiment
Assortiment is groot, maar ik was specifiek gericht op zoek naar een Samsung in een niet te grootte maat.

Aanbeveling
ik zal plattetv.nl wel aanbevelen aan kennissen en vrienden.

Dick 29-07-2016 Via de website gekocht

goede overzichtelijke site

snelle levering en goede communicatie via livechat

Assortiment
veel items voor een goede prijs

Binkiegoed 29-07-2016 Via de website gekocht

Erg vriendelijk en vakkundig personeel, vragen worden altijd beantwoord!

De after sales is uitstekend, geen speld tussen te krijgen.

Assortiment
De eerst gekozen TV was helaas niet meer te krijgen terwijl dit wel op de site stond. Tegen een erg aantrekkelijk voorstel heb ik een andere gekocht waar ik erg blij mee ben.

Aanbeveling
Door goede servies en merken zal ik zeker deze winkel aanbevelen.

Extra toelichting
Betrouwbare winkel waar ik in de toekomst zeker weer zal kijken voor mijn volgende TV.