PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6699 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.3

Schepers 29-09-2017 Via de website gekocht

Perfecte service zelfs bij een garantie!

Een aantal jaar geleden een VIP garantie bij een toestel gekocht. 8 maanden voor het einde van de garantie stopt het toestel ermee. Contact gezocht met plattetv.nl, zij pakte het gelijk op en ruilde het toestel binnen 3 werkdagen om voor een geheel nieuw toestel welke ook nog eens van een nieuwere generatie! Geen gezeur, gewoon doen wat je belooft dat is tegenwoordig vaak een probleem maar bij plattetv een standaard!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

C Cobussen 29-09-2017 In de winkel gekocht

Zeer prettig geholpen

De verkoper was enthousiast en kon ons goed informeren over het product dat wij wilde kopen. Hij kwam ons tegemoet in onze wensen. Prima geholpen!

Maarten 29-09-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Gewoon snel en goed geholpen.

Er staan genoeg TV's om aan je behoefte te voldoen.
Het personeel lijkt verstand van zaken te hebben.

Tevreden en uiterst gelukkige klant. 29-09-2017 In de winkel gekocht

De mond valt open!

De mond valt open van verbazing. Sonos Playbase Wat een geweldig geluid. Je snapt niet dat ze het zo maken kunnen. En de PlatteTV.nl doet er nog schepje bovenop met een prijsstelling die door niemand geëvenaard wordt. Behandeling door winkelpersoneel uitstekend. Een aanrader voor iedereen.

Tom 29-09-2017 Via de website gekocht

Mooie producten en rukwekkende service

Heldere en overzichtelijke site die snel naar de producten leidt die je zoekt. Bestellen ging vlot en eenvoudig.
Als alles in één keer goed zou zijn gegaan was ik gewoon blij geweest met de PlatteTv.nl producten.
Bij mij leek het er even op dat de levering niet in een keer goed zou gaan en toen kwam voor mij het onderscheidend vermogen van PlatteTV naar boven.
Alles werd tijdig opgelost. De klantgerichtheid en de geboden hulp was indrukwekkend.

roestslc 29-09-2017 Via de website gekocht

Geweldig service

Na verkenning nieuwe tv met Plattetv in contact gekomen, Inruilweken. Geweldig hoe snel er op vragen geantwoord is zelfs op zondag.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bbblomhendrickx 29-09-2017 In de winkel gekocht

Perfecte service

Zeer overzichtelijke winkel, goede service, medewerkers weten echt waar ze over praten en denken goed met je mee!

Albertino 29-09-2017 Via de website gekocht

Service was heel goed

Televisie uitgekozen op de website maar toch nog ff gebeld voor meer info en een goede prijs. Goed en geduldig geholpen en prima prijs gekregen.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Dick 28-09-2017 In de winkel gekocht

Inruilen oude TV: goeie deal

Op zoek naar een nieuwe TV bij werd de aandacht getrokken door de webadvertentie van Plattetv.nl. Blijkt dat de mogelijkheid bestaat om de oude apparatur in te ruilen bij aankoop van een nieuwe. Via de chatmogelijkheid op de website uitstekend geholpen met een prima inruilaanbod. Dat was op een zondag om 16.00 uur. Ik kon de nieuwe TV direct ophalen bij de winkel in Breda en de 'oude' TV daar inleveren voor de via de chat afgesproken prijs. Een uur later had ik mijn nieuwe TV. Ik zeg: topservice!

Lars 28-09-2017 Via de website gekocht

Prima geholpen, snelle reactie en echt de beste prijs

Prima winkel, altijd erg klantvriendelijk. Men wil graag verkopen en dat merk je aan de snelle response en scherpe prijs. TV werd zelfs netjes even de auto in geholpen-fijn hoor. Enig minpuntje was dat de voorraad op de site als goed stond aangegeven maar het product was niet op voorraad; ik kon gelukkig wachten en het was er al snel dus tevreden!

Barend Freriks 28-09-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

mooie, overzichtelijke winkel . Prima beleving!

alles klopt in deze zaak. Goede service, deskundig personeel. Groot aanbod van apparaten. Wordt ook ingegaan op alternatieven en aangegeven wat een beter apparaat is.

Jeroen van den Hoven 28-09-2017 In de winkel gekocht

Prima geholpen!

Geholpen door Danny in filiaal in Utrech. Heeft veel kennis en legt graag alles uit. Doet dit prettig en heeft er duidelijk plezier in.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

T 28-09-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijke medewerkers

Mijn product is helaas nog niet geleverd, maar de service was super vriendelijk. Dikke plus voor mij. Nu hopen dat mijn TV goed en veilig aankomt.

OLED TV 28-09-2017 In de winkel gekocht
Breda

Levering en installatie was super

Shop is overzichtelijk en producten zijn zeer goed vergelijkbaar met elkaar. Grote variatie van verschillende producten is aanwezig. Goede/scherpe prijs kwaliteit verhouding. Top.

Waar vind je dit nog? 28-09-2017 Via de website gekocht

Gedegen, snel en klantvriendelijk

De snelle reactie via email en de behulpzaamheid bij betaling regelen en dan ook nog de volgende dag om 9.00 de tv bezorgd, waar vind je dat nog.

Joel 27-09-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

Goede service en ruime keuze

Uitstekend aanbod tegen scherpe prijzen.
Personeel met verstand van zaken en goede begeleiding bij je aankoopproces.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans 27-09-2017 In de winkel gekocht

Behulpzaam en goede informatie

Had zelf een tv uigezocht via internet maar achteraf de verkeerde keuze. Terug gegaan naar de winkel en daar goede informatie gekregen.
Een andere tv uit gezocht en de oude tv kon voor de aankoop prijs retour.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Harry 27-09-2017 Via de website gekocht

Hele goede service in mijn geval via de Mail

Op de site van platteTV.nl aan het zoeken gegaan naar een avr-reciever van Denon, en daar kwam ik "Maak uw Feestdeal! " tegen en een mail verstuurd. En inderdaad binnen 10 minuten een reactie. Nog wat mail over en weer en tot een deal weten te komen. In een woord "GEWELDIG" kunnen andere een voorbeeld aan nemen. Hier kom ik nog wel een keer terug.

Hans Kieftenbelt 27-09-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Uitstekend advies en kennis van de verkoper

Ik ben al klant bij platteTV.nl, uitstekend advies en hebben veel kennis. Zijn niet opdringerig prettig winkelen onder een kop koffie.

Peter Ruiter 27-09-2017 In de winkel gekocht
Filiaal Utrecht

Aankoop tv

Ik heb mijn tv bij platte tv gekocht vanwege alle goede recensies op internet.
Ik de winkel wordt je vriendelijk geholpen.
Het personeel komt serieus en vakbekwaam over.
Ik kreeg Advies wat bij mij als eerlijk overkwam.
Ik beveel deze zaak ook aan anderen.

E Kettenis 27-09-2017 In de winkel gekocht
Arnhem

kennis van zaken en vriendelijk geadviseerd

ik was Plattetv tegen gekomen online, zag een professionele site en werd enthousiast.
Toen bleek dat ze net een winkel hadden geopend in mijn stad.
Ben gaan kijken en zag een mooie winkel met professioneel personeel.
Kreeg goede uitleg over de verschillende keuzes op tv gebied. De verkoper luisterde en adviseerde me erg goed. ik ben een koper die online allerlei informatie na zoekt en goed op de hoogte is van wat er te koop is. De verkoper reageerde daar positief op en deelde zijn kennis. dit maakte dat ik een goede overwogen keuze kon maken.
ik kocht een mooie Lg tv voor een mooi prijsje...en ben erg tevreden.

ik zou mijn vrienden dan ook Plattetv als Tv winkel aanraden.

Marcel 27-09-2017 In de winkel gekocht

Keurig en goed geholpen

Na bij een 4-tal audio winkels mijn keuze bepaald op het Sonossysteem.
Nadat uiteindelijk 2 winkels afgevallen waren, gekozen voor PlatteTV Breda.
Dit op basis van de goede contacten met de verkoper en de prijsstelling (ik ben tenslotte een Hollander) en de verwachting dat PlatteTV over enkel jaren nog zal bestaan.
Bijkomend voordeel is het (gratis) parkeren voor de voordeur dus geen gesjouw met zware dozen.
Ook het ruilen van een een accessoire (miskoop van mij) was geen enkel probleem.
Al met al: prettig en deskundig geholpen, goede service en scherpe prijsstelling.

Hans 27-09-2017 In de winkel gekocht
Breda

Klantvriendelojk en goed service.

Winkel heeft een grote keuze van alle top merken.
Advies is prima en zeer correct.
Prijzen zijn vergelijkbaar met alle andere winkels dus keuze om bij plattetv een televisie aan te passen is het totaal plaatje. Fijne winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Yves 27-09-2017 Via de website gekocht

Beste deal met snelle levering

De levering binnen 1 werkdag , inorde
De prijs , inorde
De service is goed , ik kreeg op elke vraag een vriendelijke en duidelijke respons
Minpunt is wel dat je geen telefonisch contact kan maken met het service punt
Ik ga hier in de toekomst nog producten kopen

Markink 26-09-2017 In de winkel gekocht

Zeer goed geholpen

Zeer deskundige uitleg in de winkel, en deskundige installatie door bezorger, ben zeer tevreden. Ook attent gemaakt op kabel (van Ziggo) die niet voldeed om 4K te transporteren.

maikel 26-09-2017 In de winkel gekocht
Breda

een goed service en duidelijke uitleg een super winkel

ik kreeg een goed service en duidelijke uitleg echt een super winkel
mooie tv gekocht met een zeer goede prijs

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J de Jonge 26-09-2017 In de winkel gekocht
Breda

Geweldige service en deskundig personeel

Was op zoek naar een nieuwe TV en surround installatie. Ik ben goed en deskundig geholpen de juiste keuzes te maken. Geweldige winkel en veel keuze

Teun Schotpoort 26-09-2017 In de winkel gekocht

leuk bedrijf met showroom

Na wat zoeken op internet dit in verband met de beste prijs,ben ik bij Plattetv , terecht gekomen. Je wilt het produkt wat je in eerste instantie uitgekozen hebt ook wel echt zien. Geen probleem de Plattetv showroom was redelijk in de buurt, dus ben er heen gegaan. De verkoper bracht mij al rap op andere gedachten dit had te maken met beeldkwaliteit, uiteindelijk ben ik de deur uitgegaan met een ander toestel. Ik heb hem thuis geinstaleerd en een geweldig mooi beeld. De verkoper heeft uiteraard zijn best gedaan om een duurder toestel te verkopen maar de kwaliteit van het toestel is het waard.

rsfioole 26-09-2017 Via de website gekocht

goede service en uitleg

ik kreeg de beste prijs voor mijn oude apparatuur en makkelijk te bestellen en af te halen in de winkel

aankoop TV 25-09-2017 In de winkel gekocht
UTRECHT

leuke mannen die de zaak installeerden

via internet vonden jullie website bij toeval. D.w.z. we hebben het typenummer van de TV die we op het oog ingetypt en kwamen bij jullie uit; hebben de winkel bezocht; vonden de voorlichting eerlijk en uitstekend

e.i. Fl;ieth 25-09-2017 Via de website gekocht

Goed advies, snelle bezorging en goede service!

Het eerste tel. contact was prettig en deskundig. De levering was snel en perfect verpakt (ook milieu vriendelijk). De vervolg advies vragen werden goed beantwoord. maar vooral, men was zo vriendelijk aan de telefoon!

M 25-09-2017 In de winkel gekocht

Goed geregeld

Prima advies gekregen en netjes geholpen in zowel de chat als in de winkel zelf. Zeer klantvriendelijk en goeie verwachtingen van de after service.

Paula 25-09-2017 Via de website gekocht

Leuk en overtuigend gesprek

Prima shop, dat is, ik ga er vanuit dat ik morgen inderdaad een tv geleverd krijg, die me even op het verkeerde been zette door een andere aanbieding te doen.
Echter, het is nu toch zo geregeld dat ik mijn tv morgen geleverd krijg, terwijl er mutaties in de order na 18 uur zijn geweest. Dit vnl. dankzij de voortvarendheid van xxx die mij zojuist in de chat te woord heeft gestaan

Wytse 25-09-2017 In de winkel gekocht

Buitengewoon goede Services

Zeer klantvriendelijk personeel met zeer veel verstand van. De winkel heeft een mooie uitstraling. Goed van opzet door merken afzonderlijk neer te zetten.

Martijn de J. 25-09-2017 Via de website gekocht

Geweldige service bij Plattetv.nl!

Onlangs een prachtige Samsung UHD televisie besteld op Plattetv.nl, die ik na vriendelijke service binnen een paar dagen in huis had. Na er al een aantal weken van te genieten zag ik echter dat diezelfde televisie 150 euro in prijs was gezakt. Na even gebeld te hebben met de winkel is er besloten dat ik het verschil alsnog terug krijg. Ik vind dit oprecht fantastische service, heel coulant. Ik kan Plattetv.nl daarom ook aan iedereen aanraden: een breed aanbod, goede producten, snelle en klantvriendelijke service en als klap op de vuurpijl zo'n klantvriendelijk gebaar. Ik weet wel waar mijn volgende tv vandaan komt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

micha 25-09-2017 Via de website gekocht

Goed inhoudelijk advies via de chat

Via de chat werd ik gewezen op een beter toestel dan waar mijn eerste voorkeur naar uit ging.
De medewerker heeft een mooie deal gemaakt op dit (uiteraard) duurdere toestel waardoor ik per saldo even duur uitkwam.

De medewerker wist goed wat de technische verschillen waren tussen de toestellen dat ik een paar types door elkaar haalde.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Rens 25-09-2017 Via de website gekocht

Goede service, fijne website en top personeel

Contact gehad met de klantenservice voor de zomeractie. Na wat aandringen een mooie deal kunnen maken. Verzending was gratis en zo geregeld. Tv is vervolgens op de afgesproken dag bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Peer en Monique 25-09-2017 In de winkel gekocht
Molenstraat Nijmegen

Attente en vakkundige medewerkers!

Ondanks de rommelige en donkere entree, vind je binnen vakkundige en aardige medewerkers, die je door de verschillende mogelijkheden begeleiden om tot een goede keus te komen.

Ron 25-09-2017 In de winkel gekocht

Snelle (re)actie en lage prijzen

Snelle reactie van de klantenservice om artikelen te reserveren en klaar te leggen in het filiaal in Utrecht. Snelle afhandeling en professioneel advies. Aanrader

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Gert-Jan 24-09-2017 Via de website gekocht

Super service!

Voor mijn moeder haar verjaardag hadden wij het plan opgevat om een tv te kopen, model uitgezocht, maar helaas uitverkocht. Echter super geholpen met het zoeken naar een ander model, waarbij goed rekening werd gehouden met onze wensen en budget, zelfs nog super korting gekregen. Echt aan te bevelen om hier te shoppen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ron Abbenhuis 24-09-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Kennis van zaken, vlot en fijn geholpen

Ja, zoals boven al aangegeven heeft men kennis van zaken ,ook de helpdesk, en prettig geholpen. Ook bij telefonische afhandeling keurig teruggebeld.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J. de Jong 24-09-2017 In de winkel gekocht

Perfect als altijd!

Al onze apparatuur komt hier vandaan. Gewoon top service, vriendelijk personeel en altijd de beste prijs. Regelmatig goede acties en kortingen en ruimte voor onderhandeling. Wij hebben nog een aanschaf op de planning staan en die zal ook zeker weer hier vandaan komen!

nvt 24-09-2017 Via de website gekocht

Prima service

Prima korting, snelle service, goed aanbod en vlotte , uitstekende en plezierige montage door installateur A

Ronald van Drempt 24-09-2017 In de winkel gekocht

Pervecte service

Een Denon CEOL gekocht in het filiaal te Doetinchem. Ik ben erg vakkundig en klantvriendelijk geholpen door verkoper Roel.
Ik heb al meerdere TV's gekocht bij PlatteTV.nl en ik ben erg tevreden en als ik weer wat nodig heb kom ik zeker terug en zal PlatteTV aan vrienden en familie aanbevelen!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Tevreden koper 24-09-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goede voorlichting, leuke korting en tevreden naar huis

Voor plattetv gekozen omdat we hier al eerder waren geweest. Fijne winkel. De verkopers zijn heel goed op de hoogte, goede service.

paul 24-09-2017 In de winkel gekocht
arnhem

supper goed geholpen zeer ervaren verkoper ronald

ben zeer vriendelijk ontvangen en geholpen door ronald zeer ervaren en geen bla bla verhalen gewoon een top verkoper als ze allemaal zo zijn dat zal de nieuwe zaak top draaien en de nieuwe winkel ziet er top uit

Niels 24-09-2017 In de winkel gekocht

Bestelling correct afgehandeld

TV besteld om dezelfde dag af te halen in winkel. Deze stond in de winkel klaar zoals besteld voor de prijs zoals besteld. Dus dat is gewoon prima zoals het hoort.

Jammer genoeg deed de verkoper bij het verkopen van het extra garantiepakket net alsof de normale, wettelijke garantie via Samsung loopt in plaats van Platte TV.

Anders was het een makkelijk verdiende score van 8 geweest.

Jan 24-09-2017 In de winkel gekocht

Super medewerkers

Natuurlijk heeft Plattetv een uitgebreid assortiment op voorraad en tegen concurrerende prijzen. Maar ze hebben meer dan dat: goeie inruilprijzen van je bestaande apparatuur, prima advies en een uitstekende installatie service. Ik ben al jaren klant van Foto Bouw (Platte tv) en nog nooit teleurgesteld.
Bedankt Marc voor het advies en Onno voor de gesmeerde installatie.

Hans 23-09-2017 Via de website gekocht

Klant is koning!

Wij zochten een goede televisie en wilden onze "oude" inruilen. Nadat we een tweetal nieuwe tv's op internet hadden uitgezocht hebben we advies gevraagd bij Plattetv. Er werd snel en vriendelijk gereageerd en kregen zeer goed advies. Ook enkele bijkomende vragen werden snel en vakkundig beantwoord. Nadat we de Panasonic hadden besteld bleek dat het toestel 2 weken levertijd had. Na excuus is dit zeer klantvriendelijk behandeld en is de tv na twee ween ook keurig bezorgd door een vriendelijke en behulpzame medewerker. Top! en voor degene die nog moet bestellen raden wij plattetv zeer zeker aan!

André 23-09-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen

Heb hier een tv gekocht met de 18 procent kortings actie. Tv stond niet bij de actie modellen. Maar bleek toch mee te kunnen doen met deze actie. Super dus. En een snelle levering.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -