PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20841 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5620 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

F. Man 26-11-2016 Via de website gekocht

Goed geholpen met een "open doos" artikel

Via de chat goed geholpen, gevraagd naar de prijs van een open doos artikel. Snelle reactie gehad, na akkoord betalingslink ontvangen en binnen paar dagen in huis. Prima artikel met een mooie korting gekregen.

R.H. Rijntalder 26-11-2016 In de winkel gekocht
Arnhem, Presikhaaf

aanschaf OLED TV LG

Al vele jaren tevreden klant van PlatteTV.nl. Klantvriendelijkheid, concurrende prijzen en een aantrekkelijk inruilsysteem maken PlatteTv.nl tot een uitermate plezierige audio- en video leverancier.

Pluspunten

• breed assortiment
  • klantvriendelijk en deskundig personeel
  • uniek inruilsysteem
  • optimale contacten (tel, e-mail en chat)
  • heldere afspraken

Arne 26-11-2016 In de winkel gekocht
Breda

Een aanrader; Geen platte behandeling bij platte TV!

Prima geholpen bij vestiging Breda door Anne. Kopje koffie, uitgebreide vriendelijke uitleg, kennis van zaken. Samen met hem gezocht naar de voor mij beste optie.
Na de aankoop zelfs nog hulp bij het in de auto leggen van de spullen!
Een aanrader dus!! 😀👍

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Kennis van zaken

J Luster 26-11-2016 Via de website gekocht

Snelle service, goed product en altijd bereikbaar

Ik kwam op deze site omdat de tv die ik wou kopen hier simpelweg het goedkoopst was. De site was voor mij nog onbekend maar zag er modern en betrouwbaar uit. Ik heb de fout gemaakt om ipv de opeerst volgende dag de opeerst volgende week aan te geven voor het leveren van de bestelling. Een paar whatsap berichten later is dit al gauw opgelost en heb ik mijn tv vandaag alsnog binnen gekregen. Top ervaring!

Pluspunten

• Voor mij de goedkoopste
  • Prima bereikbaar, ook in de avond

Mc. 26-11-2016 Via de website gekocht

Prima geregeld

De Website is niet meer helemaal van deze tijd. Maar dat maakt men op in service en prijs. Met name de snelheid is opmerkelijk. Snel een deal kunnen maken, snel geleverd.

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• Website

D.Vrugt 26-11-2016 Via de website gekocht

Dhr Vrugt

Ik was op zoek naar een nieuwe tv en kwam bij Plattetv.nl terecht.
De shop is zeer overzichtelijk en duidelijk het bevat voldoende informatie voor de klant.
Er wordt snel op je mail gereageerd en de vragen worden meteen beantwoord .

Pluspunten

• Het bestellen gaat snel
  • Het contact via email is prettig en duidelijk

Heyvaert W 26-11-2016 Via de website gekocht

Goede Service

Jullie leveren een goede service! Al mijn aankopen heb ik online gedaan en ben steeds snel geholpen. Bij elk probleem zijn jullie steeds behulpzaam, hartelijk dank hiervoor. Één puntje vond ik jammer dat bij het binnenbrengen van mijn defecte homecinema er geen vervangtoestel van hetzelfde type voorhanden was ook al had ik hier recht op. Ze konden wel in de winkel van Breda een gewone blu-ray speler meegeven maar die had ik zelf. Voor de rest TOP!

Pluspunten

• Snelle service
  • Behulpzaam

Minpunten

• Geen vervangtoestel beschikbaar!

Mark 26-11-2016 Via de website gekocht

Goede service, snel reactie en duidelijke communicatie!

De website is duidelijk en goed te doorlopen. De chat functie is heel handig en het personeel zeer behulpzaam. Daarnaast is er na verkoop een goed klantencontact en is er duidelijke communicatie over wat mogelijk is.

Pluspunten

• Behulpzaam personeel
  • Goede klantenservice
  • Duidelijke communicatie
  • Sterke after-sales

Minpunten

• Geen mobiele website

John 26-11-2016 Via de website gekocht

leuke prijzen.

Duidelijke en mooie internet shop met als je goed zoekt hele mooie prijzen. Keurig nette afhandeling in de winkel bij het afhalen. Zeer tevreden, zeker een winkel waar ik vaker terug ga komen.

Pluspunten

• Duidelijke, mooie internet shop.
  • Bij goed zoeken, mooie prijzen.

Minpunten

• Beantwoorden van WhatsApp gebeurt niet.

R.Staas 26-11-2016 In de winkel gekocht

R.Staas

Aangezien ik liever met mensen om ga bij een aankoop als met het internet heb ik gekozen voor jullie.
Alle vragen worden direkt beantwoord en er zijn dan geen problemen.

Pluspunten

• Vakkundige verkopers
  • Perfekt ingerichte en schoone winkel
  • Direkt een thuis gevoel
  • Enorm veel keus

Minpunten

• Geen tot nu toe

Jeroen Altorf 26-11-2016 Via de website gekocht

De shop is prima ik had leuk en goed mail contact over het inruilen van mijn oude apparatuur wat dus ook bij hun kan dikke prima zeg ik.
De levering was ook perfect niks op aan te merken dus ik zou zeggen als je iets nieuws wilt en van oude apparatuur af makkelijk en snel gewoon doen 👍👍

Pluspunten

• Je kunt je oude apperatuur inruilen
  • Leuk om te onderhandelen
  • Snelle nette levering
  • Goed advies
  • Denken met je mee

MJ 26-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop Sonos.

Het product was makkelijk te vinden! Prijsverhoudingen zijn het zelfde als bij andere aanbieders, alleen hadden ze de Sonos hier ook in het wit, wat voor mij een voordeel was! Daarbij werd het ook nog eens super snel geleverd! Helemaal top!!

Pluspunten

• Makkelijk alles te vinden
  • Snelle levering

P. Brink 25-11-2016 In de winkel gekocht
Platte tv Doetinchem

Plattetv.nl uitstekende service

Zeer goed geholpen, duidelijke uitleg, vriendelijke verkoper en goede service !!!
Zijn uiterst tevreden met onze aankoop en komen zeker terug.

Oscar 23-11-2016 In de winkel gekocht

geweldige ervaring!

Voordat wij op pad gingen om diverse televisiemodellen te bekijken, heb ik mij eerst behoorlijk georiënteerd op internet in wat momenteel de trends en ontwikkelingen zijn waar je rekening mee zou moeten houden als je een liefhebber bent van duurdere high-end apparatuur. Onze huidige high-end 65" 4K 3D televisie (niet bij PlatteTV gekocht omdat ik PlatteTV destijds nog niet kende) was aan vervanging toe door hardware problemen.
Van de fabrikant zouden wij een vergelijkbaar nieuw toestel krijgen n.a.v. fabrieksgarantie. Deze had echter geen 3D meer en omdat wij een behoorlijke verzameling 3D films hebben, wilden wij graag weer een TV met 3D. Wij zijn wél liefhebber van 3D, tja…

Zo begon mijn contact met PlatteTV. Wat zijn de mogelijkheden qua inruil van de nieuw te ontvangen vervangende televisie tegen een nieuwe televisie van PlatteTV - waar je nog kunt inruilen - die wél over 3D beschikt. Waar kunnen we een demonstratie krijgen van passieve 3D? Wij hadden destijds voor actief 3D gekozen omdat we dat mooier vonden, maar meer en meer fabrikanten haken af qua 3D en veel van de 3D toestellen die je nog tegenkomt zijn vaak passief. Hoe staat het tegenwoordig met passief 3D nu 4K en HDR verder zijn geëvolueerd? Kan ik desnoods een 3D film meenemen, of mijn 3D blu-ray speler meenemen om aan te sluiten en te testen in de winkel? En wat te denken van het onderwerp Smart TV? Het ene merk hangt Android TV aan, het andere heeft eigen systemen als bijvoorbeeld Tizen, WebOS e.d. Onze ervaringen met Android waren tot dusver niet geweldig. Afijn, vragen te over die voor ons belangrijk zijn.

Zoekend op de vele websites van leveranciers, om me te oriënteren naar het huidige aanbod en prijzen, kwam ik natuurlijk ook bij PlatteTV. Direct een pop-up om vragen te stellen via de chat. Meestal doe ik daar niet gelijk wat mee, maar dit keer gooide ik gelijk maar eens een vraag in die chat. Wat me opviel was de supersnelle reactie terug, niet verwacht eigenlijk. Niet een keer, maar elke nieuwe vraag werd snel beantwoord. Ook toen de vragen verder via e-mail verliepen kreeg ik per omgaande reactie terug.

Inmiddels had ik ook bij een paar andere leveranciers wat vragen uitgezet, een second opinion is nooit verkeerd toch?! Nou, ik ben er niks wijzer van geworden en antwoord bleef veelal uit.
Het is daarom ook dat PlatteTV er wat mij betreft letterlijk bovenuit springt. Snel en prettig contact voor al je vragen, ook in het weekend, en dat m.b.v. mogelijkheden als WhatsApp, mail, telefoon. Dat spaart nutteloze bezoeken aan de winkel in je oriëntatiefase.

Zo kwam ook het moment dat toen alle vragen wel ongeveer beantwoord waren, een bezoek aan de winkel aanstaande was. We zijn natuurlijk ook diverse winkels van concurrenten ingelopen in onze eigen omgeving en merkten al snel dat, ook al kun je alles bestellen, het aanbod aan in real life te bewonderen televisies ronduit armzalig is.
Wel zit in onze buurt een vestiging van een bekende grootaanbieder waar in het rijkelijke aanbod ook vele vele televisies staan uitgestald, ik zal de naam niet noemen. Maar daar kun je in alle rust niet op een fatsoenlijke manier een dure televisie uitzoeken. Te druk, alles op een rij of op dozen, geen met een woonkamer vergelijkbare opstelling en lichtomstandigheden…

Ondertussen had ik al een goed gevoel bij PlatteTV. Dus daarom eerst maar eens naar de vestiging in Utrecht. Nou, dat was een bijzonder aangename ervaring! Wat een keuze, wat een ruimte, diverse toestellen in huiskamer-achtige opstelling, en ook qua verlichting een goede ambiance… hier is het geweldig om je verder in diepte te oriënteren en te laten informeren. Met een bak koffie op een comfortabele bank… De verkoopmedewerker had ook alle tijd en ik merkte ook dat hij voldoende deskundig was. Dat kon ik opmaken uit zijn antwoorden op vragen. Die stemden overeen met informatie die ik vooraf ook al uit de diverse audio- en videofiele bronnen op internet had binnengehaald. Dat geeft een goed gevoel, je weet dat je met een verkoper te maken hebt die niet zomaar wat zegt, maar weet waar hij over praat!

Om dit lange verhaal nu af te ronden: we zijn na het eerste oriënterende bezoek aan PlatteTV met een vrijblijvende offerte naar huis gegaan, om een en ander op ons in laten werken. Bij een tweede bezoek even later zijn wij tot een goede keuze gekomen die we dezelfde middag nog om hebben gezet in een aankoop. Wel even wachten op de levering want door de enorme populariteit van de betreffende toestellen waren ze niet direct uit voorraad leverbaar. Dat was overigens ook bij andere winkels het geval, PlatteTV bleek ook nog als een van de snelste te kunnen leveren. Niet onbelangrijk als je je nieuwe televisie graag voor de feestdagen in huis wilt hebben!

Het enige ‘minpuntje’ is dat het lastig was om mijn 3D-speler in de winkel aan te kunnen sluiten en zo met een 3D film vooraf passieve 3D uit te kunnen testen. Ook een andere 3D-speler was niet direct voorhanden. De passief 3D weergave bleef daardoor even een vraag. Vandaar de 9, anders had ik een 10 gegeven. Maar omdat dit bij de andere bezochte winkels ook niet mogelijk was, en we bovendien na aankoop voor een andere televisie kunnen kiezen indien we niet tevreden zijn, reken ik dit ‘minpuntje’ slechts beperkt mee.

Inmiddels hangt de nieuwe televisie aan onze muur en we zijn enorm tevreden met onze keuze. En de 3D, passief dus, is echt geweldig en overtreft onze verwachtingen!

PlatteTV: wij kunnen/zullen jullie beslist bij vrienden en familie aanraden. Ga zo door!!!

Pluspunten

• uitgebreide contactmogelijkheden
  • vlot en deskundig reactie, ook in het weekend
  • concurrerende prijzen
  • winkels met een prettige ambiance
  • TV's uitzoeken in alle rust en "huiskamersfeer"

Minpunten

• geen; ik heb niks aan te merken

Henk levy 23-11-2016 In de winkel gekocht

Philips 55pus7181 met €200 cashback

Wilde een philips met cashback en via internet bij plattetv.nl aangekomen omdat zij als een van de weinigen ook nog iets teruggeven voor onze oude sony tv. Mooie winkel in breda waar jimmy ons uitstekend heeft geholpen. Omdat philips een softwareupdate heeft doorgevoerd is een wat minder sterk punt van deze tv (reactietijd bij sport) ook opgelost. Gisteravond gelijk voetbal gekeken, uitstekend

Pluspunten

• Mooie rustige winkel met uitgebreid assortiment
  • Attente deskundige verkoper
  • Ruilt oude tv in
  • Gespecialiseerd in platte tv

Fam.Rutgers 22-11-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Super geholpen door medewerker platte tv Arnhem

Na het opsturen van reparatie tv , bleek dat onze tv niet meer gemaakt kon worden . Gelukkig extra verzekering erbij genomen destijds . Kreeg een mooi bedrag terug en xxx heeft me prima geholpen met een nieuwe tv en voor een mooie prijs .

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk
  • Goed luisteren naar de wensen van de klant

Minpunten

• Iets meer licht in de winkel

Joswel 22-11-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Scherpe prijzen en zeer vriendelijke medewerkers!

Bij het binnen komen van de winkel gelijk goed ontvangen en waren niet te opdringerig. Goede en juiste informatie ontvangen over de betreffende merken en modellen. Door het goede vertrouwen en scherpe prijs ook de extra service afgenomen. Met een zeer tevreden en gerust hart (onverwachts) een nieuwe tv mee naar huis genomen en geniet er vollop van. Top winkel!

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Goede informatie
  • Scherp geprijsd

John Zaandam 22-11-2016 Via de website gekocht

Vriendelijk Vlot

Ik belde om te informeren of een slecht leverbaar toestel voorradig was. Inderdaad in voorraad ..... Mediamarkt NIET , Coolblue NIET, BCC NIET, etc...etc...
Ik had hem al klaarstaan om te bestellen maar moest nog wachten tot het nodige bedrag op mijn betaal rekening was om het af te ronden. De adviseur ( Paul ) heeft hem voor mij gereserveerd en belde later op de dag om mij te begeleiden door het IDeal betaling dat hij had voorbereid. Top. Ik had inmiddels wat andere dingen nodig ..... wandbeugel , pro HDMI kabel etc. Bestelling aangepast en afgerond ( met extra korting op de kabel ) ..... levering de volgende ochtend om 09:30 !

Pluspunten

• Vriendelijk en vakkundig personeel
  • Meedenkend personeel
  • Snelle service

Minpunten

• Kan geen een bedenken

Jan-Willem Linschoten 22-11-2016 In de winkel gekocht

Aankoop TV en Soundbar

Wat een fijne winkel is dit. Wij kenden de winkel in eerste instantie alleen van internet aangezien wij op zoek waren naar een nieuwe tv. Na een onverwacht bezoek aan de Ikea zijn wij hier naar binnen gelopen om een kijkje te nemen. Hier viel ons meteen de ruime opstelling op van de diverse tv modellen en daarbij kon je bij veel modellen rustig plaats nemen op de bank om de kijkafstand en de kijkervaring te beoordelen.

Na even rondgekeken te hebben, kregen wij advies van een medewerker die goed onze wensen begreep en ons vakkundig bij kon staan op al onze vragen. Daarop volgend zijn wij weggegaan om alles te laten bezinken.

Na twee weken de knoop doorgehakt en wederom teruggegaan naar plattetv.nl waar wij wederom keurig werden ontvangen door een medewerker. Hij heeft ons uitstekend geholpen en zowel de voor als de nadelen van de tv uitgelegd om een voor ons zo objectief mogelijk beeld te geven. Wij zijn eigenlijk vol lof over deze winkel waar wij naast onze tv ook nog een soundbar hebben aangeschaft.

Pluspunten

• Vriendelijk en vakkundig personeel
  • Fijne winkel

RICARDO 22-11-2016 Via de website gekocht

waardeloze service

ben al meer dan 2 maanden aan het steggelen met plattetv.nl en LG
over mijn tv die compleet bevriest geluid weg valt en de afstandbediening niet van werkt
maar er komt geen oplossing
ieder keer van kastje naar de muur

en een opmerking :

U heeft de tv uiteindeijk zelf gekocht
Daar hebben wij u niet toe gedwongen

Officiele reactie van PlatteTV.nl 22-11-2016

Beste Ricardo,

Zoals zojuist al telefonisch besproken, wil ik nogmaals onze excuses aanbieden voor de gang van zaken.

Tevens zullen wij intern gaan spreken wat mij met Uw TV kunnen zodra dat deze gerepareerd is. Zodat U straks toch weer met rust kunt genieten tijdens het TV kijken

Een deze dagen hebben wij daar weer contact over.

Maick Bruil

Service Afdeling PlatteTV.nl

Jiri 22-11-2016 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen door I

Geweldige klantbeleving gehad, enorm scherpe prijzen! Echt een aanrader, zal deze zeker aanbevelen bij andere mensen uit mijn omgeving.

Naomi 22-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop Televisie

Ik heb online een Smart Salora Televisie besteld, bleek achteraf dat die niet voldoet aan al mijn Apps voorwaarden. Online heb ik advies gevraagd aan u of een van uw collega's. Het ging hier om Meneer Ivo. Die heeft mij alles uitvoerig uitgelegd. Maakte voor mij een retour bon zodat ik in de winkel in Utrecht mijn geadviseerde aankoop kon op halen. Zo een geduld en service heb ik nog nooit meegemaakt. Top gedaan Ivo. Als het hele team zo handelt hebben jullie binnen kort een DIKKE wel verdiende 10.

Timmy Culligan 22-11-2016 In de winkel gekocht

Speakers gekocht bij PlaateTV.nl

Snel geholpen met duidelijk advies en geen verkoop praatjes. Vertld wat wij wilden hebben en gelijk laten zien/horen wat wij aan het zoeken waren.

Pluspunten

• snelle afhandeling
  • duidelijk advies
  • scherpe prijzen

Paul. 21-11-2016 Via de website gekocht

Goed aanbod van Platte TV.NL

Uitstekende beoordeling op Kieskeurig. Goed chat gesprek gehad met Dustin van klanten service. Faire aanbieding op hoofdproduct en toebehoren. Beste aanbieding van aanbieders. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Aanbod.
  • Goede klant service.
  • Snelle levering.

Dennis van der Veen 21-11-2016 Via de website gekocht

Super service!

Op 3 november heb ik een bestelling geplaatst met inruil van mijn eigen tv. Dit heb ik via de whatsapp gedaan en zo werd alles ook geregeld (het klaarmaken van de bestelling, factuur etc). De factuur werd netjes naar mijn mail gestuurd.

Twee dagen erna kreeg ik een vraag of de televisie geleverd kon worden op donderdag 10-11-2016. Ik heb hierop geantwoord, maar helaas kreeg ik hierop geen mail terug (Ik zou het persoonlijk fijn vinden dat ik een mail terug krijg met een bevestiging). Direct daarna een telefoontje gepleegd of de donderdag nou definitief was of niet. Hierop werd ik vriendelijk tewoord gestaan en ze wisten mij ook te vertellen dat de donderdag definitief was.

Eindelijk werd de T.V geleverd en kon niet wachten om hem te gebruiken. Eindelijk was het weekend en de zon scheen. De zon scheen pal op mijn T.V. Het leek net of mijn scherm aan de rechterkant vies was en wat bekrast. Ik heb direct stappen ondernomen en contact gehad via de whatsapp en telefoon. Er werd gezegd dat er iemand langs kwam met een vervangend toestel en/of om te kijken of dit mijn eigen schuld was of niet.

Via de mail kreeg ik opnieuw een datum geprikt dat er iemand langs kwam om bij mij thuis te kijken (vandaag). Persoonlijk zat ik er erg over in, want ik heb ineens heel veel geld uitgegeven en straks zeggen ze dat het mijn eigen schuld is?? Uiteindelijk arriveerde de medewerker van PlatteTV. Hij had dit nog nooit eerder meegemaakt en hij merkte ook nog een dode pixel in mijn TV op. Hij zei gelijk dat dit niet goed was en de TV werd netjes omgeruild. Hij installeerde zelfs mijn TV opnieuw. Al met al kan ik zeggen dat de service van dit bedrijf uitstekend is. Geen twijfel mogelijk!! Voor de mensen die vrezen over internetaankopen, ik kan zeggen dat dit bedrijf zich netjes opstelt tegenover de klanten en over de service hoeft u niet in te zitten!

De medewerker kon zelfs nog even genieten van zijn lekkere bak koffie!

Pluspunten

• Uitgebreide kennis van de producten
  • Communicatie
  • Vriendelijk personeel!

Joep 21-11-2016 In de winkel gekocht

Superbedrijf

Ik was al bij Plattetv terechtgekomen door de goede reviews en ik moet zeggen daar is niets van gelogen. Ben in de winkel in Utrecht geweldig geholpen en uitstekende adviezen gekregen van medewerker Nico. Ik ging eigenlijk voor een Samsung Ultrahd, maar omdat ik hiervoor een plasma-tv had werd me aangeraden om over te stappen op de LG OLED en dus werd het de LG OLED 55C6V. En daar heb ik geen spijt van. Wat een superbeeld, en persoonlijk vind ik het ook veel mooier dan die van de Samsung. Bovendien werd deze de LG ook nog eens heel vakkundig bij mij thuis geïnstalleerd. Helemaal super dus en Plattetv, geweldig bedankt voor alle service.

Pluspunten

• Verkopen alleen hoogwaardige producten
  • Goede en uitgebreide advisering

Cor van Liesveld 21-11-2016 In de winkel gekocht

Cor

In de winkel in Utrecht aangekomen voor een aankoop betreffende een Philips 43"tv die al gereserveerd was voor mij een positieve mededeling dat het vorige type met € 150,- korting ook te koop stond in de winkel goed mee gedacht van de verkoper en perfect geholpen.

Pluspunten

• Service
  • Uitleg
  • Ophalen met inruil

Van der veen 21-11-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Goede service

Werden goed en super vriendelijk geholpen. De tijd werd genomen om verschillende tv's te bekijken. De verschillen werden goed uitgelegd.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Goede kennis
  • Nemen uitgebreid de tijd

Jasper 21-11-2016 Via de website gekocht

Zeer goed service en snelle levering

Goed advies gekregen rondom de aankoop van een Harman Kardon geluidssysteem. Op het moment dit systeem elders een lager aanschafprijs bleek te hebben werd door Platte-TV.nl de aanschafprijs voor mijn aankoop eveneens aangepast. Super service en zeer snelle, correcte levering. TOP van Platte-TV.nl

M.Oordt 20-11-2016 In de winkel gekocht

Beste PlatteTV.nl

De bestelling is telefonisch gedaan. Ik werd op een zeer deskundige wijze geholpen. Ook bij het afhalen kreeg ik zeer professionele advies. Dit was zeer prettig.

Pluspunten

• Goed advies
  • Makkelijk af te halen (vlak aan de snelweg)

conny 20-11-2016 Via de website gekocht

zeer deskundig geholpen

echt super kreeg gelijk antwoord op mijn vragen via de chat hoefde daar ook niet op te wachten tot er iemand tijd had, goed advies om een betere tv kiezen voor het zelfde geld

Pluspunten

• service en snelheid
  • klantvriendelijk

eric bosman 20-11-2016 Via de website gekocht

nieuwe tv

ik heb vorige week een nieuwe tv gekocht met behulp van via de live chat
ben prima geholpen er werd met mij mee gedacht wat mijn wensen waren
kon mijn oude tv met een goede prijs inleveren dus de keuze was snel gemaakt nieuwe tv werd netjes geinstaleerd en opgehangen en de oude meegenomen niets dan lof voor de goede service

Pluspunten

• snel antwoord via livechat

Thomas 20-11-2016 In de winkel gekocht

Beoordeling

- Uitstekende service, ook bij vragen na aanschaf
- Duidelijke winkelinrichting
- Verkopers nemen de tijd om vragen te beantwoorden

Pluspunten

• Uitstekende service, ook bij vragen na aanschaf
  • Verkopers nemen de tijd om vragen te beantwoorden
  • Snelle reactie via live chat
  • Goede prijzen (goedkoper als mediamark e.d.)

Aa oostenbrink 17-11-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

goed advies

Telefonisch via winkel besteld en thuisbezorgd . Verkoper xxxx dacht mee en adviseerde mij heel duidelijk . En nog een leuke korting gekregen . Jammer dat ik niet eerder uw winkelketen eerder heb gevonden anders hadden ik mijn tv bij u gekocht afgelopen januari . Ik zal op FB ook een positieve reactie plaatsen . Betrouwbaar, goed advies en een fijn contact . Nu nog pc en dergelijke in het assortiment , maar dat zal wel te veel zijn .

Pluspunten

• Snelle levering
  • Betrouwbaar
  • Goed advies

Martin 16-11-2016 Via de website gekocht

de behandeling was super

De tv eerst op internet bekeken, via de chat vragen gesteld over de inruil en daarna in de winkel opgehaald. Hier zijn we uiterst correct geholpen door een medewerker die veel kennis had van het product. Er werd ons na de koop gewezen op de cash back actie van de door ons gekochte tv. Top !!

Pluspunten

• uiterst behulpzaam
  • veel kennis aanwezig
  • mogelijkheid om de winkel te bezoeken
  • zeer goede prijs kwaliteit verhouding

A.M.T. van Es 16-11-2016 Via de website gekocht

Aankoop Soundbar Heos Denon Homecinema

Livechat is erg handig , ben zo uit gekomen bij de soundbar van Heos Denon, ook is de website heel overzichtelijk en duidelijk.
De levering was ook na alle tevredenheid.
Jullie zijn goed bezig, complimenten .

Pluspunten

• Aansluiten fluitje van een cent.
  • Geluid is prima
  • Uitstraling van de Soundbar vind ik erg mooi

Minpunten

• geen bluetooth , verder mogelijkheden genoeg

John L. 16-11-2016 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering,

Ik kwam plattetv.nl tegen op een forum.
Een winkel dat oude tv terugneemt met een inruilkorting, nou dat is wel uniek.
Dus ik dacht laat ik eens proberen te vragen wat ik voor me oude tv terug krijg.
Mailtje gestuurd, kreeg paar uurtjes later te horen dat ik 400 euro inruilkorting kreeg, nou dat is lekker meegenomen.
Direct tv besteld, 55KS7000. Even later kreeg ik een telefoontje wanneer het bezorgd kan worden, 4 dagen erna kwamen ze netjes tv bezorgen en oude tv meegenomen.

Dus samengevat,
Snelle antwoord per mail
Unieke concept, inruilkorting
Snelle levering,
Vriendelijke mensen zowel per mail als bezorger
Geen extra kosten bij bezorgen en ophalen van oude tv
Zal zeker alle mensen die ik ken deze winkel aanraden

Pluspunten

• Snelle feedback per mail,whatsapp
  • Snelle levering
  • Vriendelijke service
  • Unieke concept, oude tv inruilen korting
  • Bezorgen en ophalen zonder extra kosten

Carlo Schrijver 16-11-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Mooie winkel goede service!

In de winkel een mooi overzicht van wat jullie te bieden hebben , en je word goed en vlot geholpen !!

Pluspunten

• Veel keuze
  • Vriendelijk personeel

Minpunten

• Kan druk zijn

Joyce M. 16-11-2016 In de winkel gekocht
Winkel Arnhem

Eerlijke, betrouwbare informatie over de tv die we hebben gekocht t.b.v. de slaapkamer. Geen aankooppraat en een mooie winkelaanbieding

helmo 15-11-2016 In de winkel gekocht

geweldige winkel Super personeel

Via inet terecht gekomen bij deze shop. Relaxed personeel.super opstelling van apparatuur in huiskamer sfeer. Mooi gedimd licht.
Ze nemen de tijd voor je en zijn alleraardigst!!
Klantvriendelijk. Klantgericht!!

Pluspunten

• fijn personeel
  • denken mee met de klanr

M.E 15-11-2016 In de winkel gekocht

Mooie winkel, zeer klantvriendelijk

Bij de aanschaf van een tv in de Utrechtse winkel werden we uitstekend geholpen vriendelijk, deskundig en behulpzaam.

A. van Raam 14-11-2016 In de winkel gekocht

Dhr.

Leuke overzichtelijke winkel met personeel dat niet zo opdringerig is.
Geven je alle ruimte om op je gemak rond te kijken en eventueel vragen te stellen.
Vinden het ook absoluut geen probleem om meerdere keren uitleg te geven over de verschillen en mogelijkheden.

Pluspunten

• Vriendelijk niet opdringerig personeel
  • Goede prijzen

Minpunten

• Assortiment zou wat breder mogen zijn

HvB 14-11-2016 In de winkel gekocht
Breda

Top service en goede prijs

Al een tijdje op zoek geweest naar een TV.
Dit model in het buitenland voor een zeer scherpe prijs gevonden, alleen de reviews van die leverancier waren niet optimaal.
Alle nederlandse leveranciers hanteerde allemaal dezelfde prijs.

Bij PlatteTV.nl kon ik via de chat een scherpe prijs opvragen en dit scheelde mij dik 200,- ten opzichte van andere leveranciers in nederland.
Ik kon ook de TV direct ophalen bij een filiaal bij mij in de buurt.

Erg tevreden met mijn aankoop en de uitstekende service van platteTV.nl
En zal hier zeker vaker een tv kopen.

Pluspunten

• Prijs onderhandelbaar
  • Kon de TV direct ophalen

Tristan Weber 14-11-2016 Via de website gekocht

Phillips 55pus7181/12 gekocht. Dik tevreden!

Prima winkel. Destijds wou ik een TV aanschaffen. PlatteTV support heeft mij toen gecontacteerd en mij een betere TV aanbevolen voor een lagere prijs dankzij een actie die op dat moment liep waar ik niet van wist. De afhandeling ging snel en soepel en op de verwachte datum kwam mijn TV binnen. Zeer professioneel en vooral super assertief gehandeld van PlatteTV! Wanneer u bij deze winkel koopt kun je er vanuit gaan dat alles soepel verloopt en dat je waar krijgt voor je geld. 10/10

Pluspunten

• Zeer assertief
  • Snelle afhandeltijden
  • Uiterst lage prijzen
  • Erg snelle reactietijden (e-mail binnen het uur)

Minpunten

• Geen minpunten ervaren

Ciska 13-11-2016 In de winkel gekocht

Scherp in prijs

Makkelijk te vinden op het Internet, ik wou graag mijn huidige TV inruilen, geen probleem, via chat een heel duidelijk en aantrekkelijk prijs(inruil)voorstel ontvangen, via chat een voorraadcheck, bleek op voorraad, direct bevestiging per mail, ik naar de winkel in Utrecht, daar wist men al van mijn komst. Allemaal super vriendelijk en vooral effectief geregeld. Echte (online)retail en service, zoals het hoort.

Pluspunten

• snelle effectieve chatfunctie
  • vriendelijk personeel (online)
  • vriendelijk personeel (winkel)
  • goede informatie

Minpunten

• geen enkele

Tevreden klant uit Arnhem 13-11-2016 Via de website gekocht

Zeer goed geholpen door Platte TV.nl

Fijne begeleiding. Goed advies. Scherpe prijzen. Goede service. Een aanrader voor iedereen! Ze hebben zich vlekkeloos aan alle afspraken gehouden. Zijn zeer tevreden over het advies en de uitvoering van de bestelling.

Pluspunten

• Concurrerend
  • Goed advies

Tevreden klant 13-11-2016 Via de website gekocht

Beoordeling PlatteTV.nl

De volgende zaken hebben bij mij/ons de doorslag gegeven. Goede feedback en informatie via chat! Later - na aanschaf - wederom gechat en wij werden prima geantwoord. Prijs/kwaliteit-verhouding lag bijzonder gunstig. Een aanrader om tot aanschaf over te gaan.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Adequate respons via chat

Minpunten

• Nvt
  • Nvt

W. van Velzen 13-11-2016 Via de website gekocht

Vol vertrouwen mijn aankoop gedaan!

Ik heb bij plattetv.nl mijn televisie gekocht.
doordat het bij een concurrerende webshop tot drie keer toe mislukt was om mijn tv thuis tebezorgen heb ik voor PlatteTV.nl gekozen.
Mensen wat een verschil. Ik twijfelde toch een beetje of het wel goed kwam allemaal, maar na ik iemand van PlatteTV had gesproken via de Livechat was ik helemaal overtuigd. En terecht.
Een goede service en een betrouwbare webshop.

Pluspunten

• Vriendelijke hulp in de Livechat
  • Op de afgesproken tijd geleverd.

Carel en Patsy 13-11-2016 In de winkel gekocht
Breda

prima service , goed geholpen, top.

Via internet bij deze zaak terecht gekomen, daar zijn wij naartoe gegaan en alle tv's rustig bekeken.
Uitstekend geholpen door Jimmy. Goede uitleg en kennis van zaken, zonder opdringerigheid.
Scherpe prijs en na de koop een lekker kopje koffie .
Door deze positieve ervaring ,bevelen wij deze zaak bij anderen aan.

Pluspunten

• Klantvriendelijk en klantgerichtheid.
  • Uitstekende kennis van zaken.

Minpunten

• niets

Yvonne 13-11-2016 In de winkel gekocht

Aankoop Samsung UE55KS7000

In deze winkel zijn televisies van diverse goede merken te vinden.
Ik wist dat ik voor Samsung wilde gaan.
Telefonisch een afspraak gemaakt. We werden vriendelijk ontvangen met een kop koffie.
In de winkel een duidelijke uitleg over de tv gekregen waar ik interesse in had.
Ik heb bij de aankoop mijn oude tv ingeruild, inruilwaarde 150 euro voor een tv van 8 jaar oud. Ik vond het prettig dat het heen opdringerige verkoper was die je nog van alles wil verkopen. Of een nog duurder model.
Voor mijn volgende aankoop, een soundbar, zal ik hier zeker terug gaan.
Goeie prijs voor een prachtige tv.

Pluspunten

• Goede service
  • Scherpe prijs
  • Overzichtelijke winkel
  • Inruil oude tv voor een goede prijs
  • Parkeren voor de deur, maakt inladen makkelijk.