PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 22041 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5909 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Hans Straatman 27-02-2017 Via de website gekocht

TV zonder hoofdpijn

Al enige tijd was onze oude TV meer bron van ergernis dan van ontspanning. Een doorschijnende zwarte balk in het beeld die dan weer wel en dan weer niet verscheen zorgde voor hoofdpijn. De garantietermijn was natuurlijk net verstreken dus daar hadden we ook niets meer aan. Daarom op internet gezocht en kwamen we uit op "Platte TV". Bijzonder was de ruime keuze en het aanbod om voor een gering bedrag extra garantie en zekerheid in te kopen. De keuze was snel gemaakt...en snel bezorgd ! Een prima TV zonder hoofdpijn te veroorzaken en de zekerheid van een lange omruil- en garantieperiode. Daar hoefden wij niet lang over na te denken, "Platte TV" daar deden wij ons voordeel mee.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Kim 27-02-2017 Via de website gekocht

Prima service

Bestelling geplaatst, maar storing met internet bankieren. Vervolgens telefonisch contact gehad. Direct geholpen met het maken van een aanpassing. Binnen een minuut een bevestiging per mail ontvangen en de volgende dag het product in huis. Prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Gerard de jong 27-02-2017 Via de website gekocht

Eerlijk en vlot je bestelling in huis. Goed advies en de bezorging was ook uitstekend. De beste spullen voor het minste geld

Harry Klein 27-02-2017 Via de website gekocht

Harry Klein

mooie, overzichtelijke webshop met goede informatie betreffende het product. Uitstekende informatievoorziening omtrent levering e.d. na bestelling. Zeer gunstige prijs en snelle levering. Al met al een absolute aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Hofmanator 26-02-2017 Via de website gekocht

Sony 4K smart TV

Door het enorme aanbod zag ik door de bomen het bos niet meer. Door de chat met helder advies heb ik uiteindelijk een keuze kunnen maken. Snelle levering, uitstekende aanbieding en prima after sales waarbij ze nog ruim de tijd voor je nemen.

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wentholt 26-02-2017 In de winkel gekocht

Kopen nieuwe platte TV

Na enig zoeken op internet naar waar ik het beste terecht kon voor service bij de aanschaf voor onze nieuwe platte televisie.
In 1 woord "fantastisch" geholpen door de medewerker van plattetv.
Niet opdringerig,keurig alles uitgelegd & service tot in detail.
Ik kan niet anders zeggen: Platte TV koop je daar

Service: Uitstekend

Assortiment: Uitstekend

DeanV 26-02-2017 In de winkel gekocht

Sonos playbar

Vandaag plattetv winkel bezocht in Utrecht en zeer goed geholpen door de verkoper, zijn kennis over de verschillende producten was voor mij doorslaggevend zijn in je aankoop.
Na enige tijd verschillende soundbars gehoord te hebben en de argumenten van de verkoper heb aangehoord ben ik tevreden de winkel uit gegaan met een goed gevoel over mijn aankoop.

Eric Notenboom 26-02-2017 In de winkel gekocht

Plattetv topshop

Deze shop heeft een duidelijke website met een groot en goed aanbod, maar ook winkels met deskundig personeel. Dus voor iedere klant een passend antwoord. De prijs-/kwaliteitverhouding is erg goed. Voor mij dus weer Plattetv

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Thomas R 26-02-2017 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik was op zoek naar een Playseat Challenge en kon deze ergens op voorraad vinden. Ik kwam op de website van plattetv.nl terecht en zag dat hij bij jullie op voorraad stond. Ik stuur een mailtje ter bevestiging en kreeg meteen antwoord.
Vlak voor het bestellen kreeg ik nog zo'n pop up scherm met een chat (dit is geweldig) en kon ik nog even navragen wanneer de levering zou plaatsvinden als ik nu meteen ging bestellen.
Ik werd wederom meteen verder geholpen en even vriendelijk als voordien.
De stoel was binnen de 24u na ontvangst van betaling bij mij in België geleverd. Met een handig track en trace nummer kon ik de verzending zo ook goed opvolgen.

Misschien een kleine verbetering naar de toekomst toe, iDeal werkt alleen met Nederlandse banken en een overschrijving is zo ouderwets (duurt ook langer dan jullie levering!). Is het een idee om te zorgen dat er bv. met Paypal kan betaald worden, of kan er gezorgd worden voor ondersteuning met Belgische banken?

Super tevreden allesinds!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• Betaalmogelijkheden

cobus 25-02-2017 Via de website gekocht

smart tv

Heb een smart tv besteld [philips] gisteren..... vandaag al geleverd dat is SUPERsnel GOED gedaan Plattetv.nl ik vind het Prima....... vandaar een dikke 10.....

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Carmen 25-02-2017 In de winkel gekocht

Tevreden met aankoop

We werken goed geholpen door een vriendelijke medewerker. Hij nam de tijd om ons de voor en nadelen van verschillende schermen te laten zien en horen. Goede prijs. We kregen koffie aangeboden en hielpen ons het nieuwe scherm in de auto te zetten.

Wilco81 25-02-2017 Via de website gekocht

SONY Bravia 49XD8305BAEP

Had eerst interesse in de LG49UH850V maar die werd me afgeraden omdat de upscaling van dit sony model een heel stuk beter is vandaar dat ik uiteindelijk voor dit toestel gekozen heb en heb er geen spijt van top geholpen en mocht ik er nog wat nodig hebben kom ik met een gerust hart terug :-)

katjapo 25-02-2017 In de winkel gekocht

philips 65 inch 4k tv

Gisteren een 65 inch Philips ultra HD tv gekocht bij platte tv.TOP KWALITEIT TOP SERVICE,binnen een dag netjes geleverd!!nou hopen we dat lange kijk pleizer kunnen hebben,natuurlijk met extra garantie service aangeschaft,want zo'n Grotte tv weet je maar nooit..vriendelijke medewerkers top winkel..

Frans 25-02-2017 Via de website gekocht

Prima

Snelle, betrouwbare en heldere afspraken. Goede informatie. Respectvol zaken doen. Blij met de aankoop.

Bart 25-02-2017 In de winkel gekocht

Geen poespas

Ik ging de winkel met een exact beeld van wat ik wilde hebben. Dus in zekere zin had ik net zo goed van de website kunnen kopen. Echter ik wil een tv toch altijd even zien spelen voor ik hem koop en daarvoor is een bezoek aan de winkel onvermijdelijk, dus ik ben blij dat platteTV nog winkels heeft. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Helpen alle 55 inches van de tv de auto in tillen en zo. Het zijn de kleine dingen. Ik wilde gebruik maken van een Samsung extra korting actie maar de tv was niet meer op voorraad in de periode. Ik werd echter keurig per email geïnformeerd hoe ik de procedure bij samsung alvast kon starten. Heel netjes.

Enige minpunt is dat ze mij bij ophalen nog een zogenaamde overprijsde hdmi 2.0 kabel proberen te verkopen. Gelukkig informeer ik mijzelf en weet dus dat zoiets niet bestaat. hdmi 2.0 omvat verbeteringen aan de aparaat kant en de protocollen die gebruikt worden. Echter zoals je overal kunt lezen zijn deze verbeteringen allemaal met gebruik van een normale hdmi 1.4 high speed kabel. Niets nieuws voor nodig. Die zogenaamde betere kabels zijn gewoon extra winst pakkers voor plattetv, begrijpbaar maar storend.

Kees van der Munnik 25-02-2017 Via de website gekocht

Samsung Curved

Zeer goede service goed duidelijk en heel klantvriendelijk.. ik raad iederen deze winkel aan.. de volgende keer weer platte tv voor mij

Jempi 24-02-2017 Via de website gekocht

Super tv en hifi winkel

Ik had een vraag over een versterker, ik heb deze op de livechat doorgegeven, waarop ik direct een duidelijk antwoord kreeg. Verder is de site heel overzichtelijk, ruime keuze en ook heel belangrijk de meeste produkten zijn hier het goedkoopst. Ik heb hier 60 € tot 140 € bespaart door mijn versterker hier te kopen. Leveringstijd was 2 dagen. Dus ik ben een heel tevreden klant .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

F B 24-02-2017 Via de website gekocht

FB perfecte zaak, perfecte service

Na wat problemen met de oude tv Via de chat contact gezocht. Prima geholpen inclusief prima advies en een mooie prijs. Toestel werd zoals besproken netjes op tijd geleverd.

Al met al een prima zaak om een tv aan te schaffen. Prima prijs, uitstekende service en nog belangrijker, alle afspraken zijn prima nagekomen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Johan 24-02-2017 Via de website gekocht

Snelle online hulp met goed advies

Op zoek naar een nieuwe 4K Ultra HD TV had ik toch nog wat technische vragen. Via het online hulpscherm kreeg ik direct reactie op mijn vragen. Daarnaast kreeg ik goed advies over een alternatief dat beter bij mij paste (en iets goedkoper was). Prettig en snel geholpen.

Maria 24-02-2017 In de winkel gekocht

Aankoop in winkel

Na aankoop van een soudbar zou deze bij mij thuis bezorgd worden. De medewerker had niet verteld dat dit mij 35 euro zou gaan kosten, na wat overleg zijn deze kosten komen te vervallen.

Peter 24-02-2017 Via de website gekocht

Goed advies (en afhandeling)

Via via bij Platte tv terecht gekomen. Op de site geinformeerd naar een Tv en ik werd heel ongedwongen geadviseerd een andere te kiezen (slechts tientjes duurder)
Levering ook keurig.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Rolf 23-02-2017 In de winkel gekocht

NIeuwe tv kopen

Super winkel wordt netjes geholpen. En ze weten waar ze over praten echt een aan rader . Als u tv wilt kopen. Prijs goed

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Henk van Bruggen 23-02-2017 Via de website gekocht

Sportvereningin Gouda

Had het product snel nodig en was dus ook snel geregeld incl beugel en verzekering en nog tegen een concurrerende prijs

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Danny 23-02-2017 In de winkel gekocht

Zeer slechte service en niet commercieel ingesteld.

Vandaag 23-02-'17 voor een home cinema reciever van het merk Marantz type NR1506 naar PlatteTV geweest. Heb deze een dag te voren (22-02-'17) op deze site voor € 347,- gezien en lag op voorraad. Aangezien ik een dag later toch in de buurt was voor een motorbeurs (Utrecht) besloot ik deze op te halen aangezien deze voorradig was.

Eenmaal aangekomen bij dit bedrijf wisten ze me te vertellen dat deze inderdaad voorradig was zoals op de site staat aangegeven en dat dit het laatste exemplaar was. Terug komend vanuit het magazijn kreeg ik de mededeling dat ze vanochtend een nieuwe lading hebben ontvangen en dat de prijs geen € 347,- was zoals op kieskeurig op 22-02-'17 stond aangegeven maar € 599,- in 1 dag tijd. Heb dit toen kenbaar gemaakt aan de desbetreffende verkoper en hij bleef volhouden dat hij NOOIT € 347,- is geweest, terwijl ik via Google de prijs en levertijd voor handen had.

Ben toen na deze handelingen direct weg gegaan om mij zien ze daar nooit meer terug.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 24-02-2017

Goedemorgen Danny,

Wat een ontzettend vervelende situatie! Wij kunnen ons helemaal voorstellen dat u hier ontzettend ontevreden over bent en zouden graag met u in contact komen om toch nog naar een oplossing te kijken.

Ondanks wij dit soort prijswijzigingen vanuit een merk op voorhand ook niet kunnen voorzien is het natuurlijk wel aan ons om hier op een goede manier mee om te gaan. Zoals dit bij u is verlopen is zeker niet de juiste manier, onze welgemeende excuses hiervoor!

Mocht u nog open staan voor een goede aanbieding ter compensatie van het ongemak dan mag u mij altijd mailen op Orderdesk@plattetv.nl. Ik help u graag verder!

Daniel81 24-02-2017

Goedemorgen,

Na de teleurstellende service en uitleg van uw verkoper was ik genoodzaakt om de Marantz reciever bij uw concurrent te weten Correct te Rotterdam aan te schaffen voor € 399,-. Dat is weliswaar € 50,- duurder dan de geadverteerde prijs bij u op 22-02-17 maar nog altijd goedkoper dan de prijs op 23-02-17 van € 599,-.

Ik had de voornemens om na de aanschaf van dit product nogmaals terug te keren voor de verdere uitbreiding van mn apparatuur vanwege de goede recencies. Maar na deze handeling en service heb ik hier mn bedenkingen over.

Danny

Officiele reactie van PlatteTV.nl 25-02-2017

Beste Danny,

Ondanks dat het bij ons niet gelukt is, toch fijn om te vernemen dat u uw product ergens anders gevonden heeft.

Wij begrijpen dat u vanuit deze ervaring uw bedenkingen heeft, echter hopen wij dat u ons een volgende keer toch de kans wilt geven om te laten zien dat we veel beter kunnen en normaal ook veel beter doen.

Veel plezier van uw aankoop en hopelijk tot een volgende keer.

Maria 23-02-2017 Via de website gekocht

Geweldige en super snel klantservice!

Unbelievable client service. I hardly every write any review, only in ocassions that the service is too bad, but I feel the need to share this. Platte TV has been the best service I have experienced so far in any online shop/electronics. I wanted to change my TV for a bigger one and TIm from the client service did all he could to make it possible, Very fast, answering all the emails, even at 21.30 at night! Very professional attitude and flexible.
I could highly recommend anybody to use their services. FAST - PROFESSIONAL - FRIENDLY.
And the PRICE of course, as far as I could find: the best of the market.
Thank you so much.

Inge 22-02-2017 Via de website gekocht

Alles top!

Duidelijke website, snelle levering uitstekende prijs en je wordt heel goed op de hoogte gehouden over de levering. In 1 woord top!

Nicole 22-02-2017 Via de website gekocht

Slechte service na levering

Ik heb bij Plattetv.nl een tv gekocht omdat deze in de aanbieding was. Ik had wat vragen over de instellingen maar daar kreeg ik geen antwoord op. Tegen betaling kon ik de tv laten kalibreren. Later werd mij verteld dat ik voor het aankoopbedrag niet veel van de Philips tv mocht verwachten en werd mij geadviseerd om de tv in te ruilen voor een duurder toestel. Na nog een keer bellen kreeg ik een retourformulier toegestuurd zonder dat ik daarom gevraagd had. Mijn volgende tv koop ik dus ergens anders. Ik kan zo ook levenslange support aanbieden. Klantenservice luistert niet naar wat je zegt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van PlatteTV.nl 23-02-2017

Goedemorgen Nicole,

Spijtig om te vernemen dat u niet tevreden bent over uw ervaringen bij ons, dat is natuurlijk nooit de bedoeling.

U heeft een toestel uit het lagere prijssegment van Philips bij ons gekocht, ondanks dat natuurlijk ook ontzettend goede toestellen zijn kunt u niet verwachten dat deze de allerhoogste beeldkwaliteit weergeven. Helaas zit het prijsverschil van toestellen wel ergens in en dat is onder andere in de beeldkwaliteit.

Vanwege uw ontevredenheid hebben wij u zelfs buiten de retour periode alsnog de mogelijkheid geboden uw toestel te retourneren of te ruilen echter was het niet uw wens hier gebruik van te maken.

Wij wensen u een hele prettige dag en helpen u uiteraard een volgende keer graag verder!

Niels 22-02-2017 In de winkel gekocht

Sonos gekocht

Prima geholpen en prima prijs. Online veel mogelijkheden voor informatie en handig dat je het product ook in de winkel kan ophalen.

Ricardo 22-02-2017 In de winkel gekocht

Professionele winkel met vriendelijk behulpzaam personeel

Ben hier na toe gegaan ivm ik opzoek was naar soundbar , had er totaal geen verstand van
Het personeel neem de tijd voor je en vinden het zeker niet erg als je de systemen daar test

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan Groen 22-02-2017 In de winkel gekocht

Hi fi en tv meubel

Ben zeer goed geholpen.ze hebben hun uiterste best gedaan om het juiste meubel te vinden.daarvoor wil de jongens hartelijk bedanken.

Sandy 21-02-2017 Via de website gekocht

Persoonlijke service en aanbod

Er wordt goed met je meegedacht en op basis daarvan worden er goede adviezen gegeven en scherpe anbiedingen gedaan. Vriendelijk geholpen!

Jan 21-02-2017 Via de website gekocht

Prirma bediening!

Belde over een smart tv en kreeg meteen zeer vriendelijke benadering. Tevens, wat belangrijk is, een garantie, dat het bij hun altijd een "nederlandse" tv betreft. Goede uitleg en zeer vriendelijk. Donderdag besteld, vrijdagochtend in huis!!
Kortom, zeer aanbevelenswaardig

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Joost 21-02-2017 In de winkel gekocht

Top service en uitleg!

Belde voor info over en of een type soundbar op voorraad was, na wat doorvragen en uitleg kwamen we toch bij de Sonos uit en deze dezelfde middag gehoord en gekocht, dat het wat na 18.00 werd was geen probleem en aan einde vd middag was xxxx nog steeds enthousiast aan het vertellen!

Marcel Schuringa 20-02-2017 In de winkel gekocht

Artikel niet op voorraad, alternatief artikel een drama

Na een Quantis lsw1 set in op de site van platte tv te hebben gezien zijn wij nadat we op de site gezien hadden dat deze nog ruim op voorraad was naar breda gereden. Na een kwartiertje aangekomen om de set te kopen echter bleek deze toch niet op voorraad te zijn omdat volgens de verkoper het programma niet goed werkte. Echer kwam hij met een alternatief een jbl sb150 set echter beviel mij die niet. Tegen een kleine meerprijs kwamen wij tot een deal voor een sb250 set, helaas was deze ook niet op voorraad. Nu vond ik het wel een clowneske vertoning te worden en wilde eigenlijk weg. Na toch nog even praten werd mij de jbl sb350 aangeboden voor het bedrag van de sb250. Een mooie deal maar toch bleef ik het jammer vinden dat de quantis niet op voorraad was. Thuis aangekomen was het aansluiten een drama. Nu na een maand geeft bluetooth storing, werkt niet met een ipad, de subwoofer geeft steeds een irritante plop dus echt een tegenvaller. Uit nieuwsgierigheid heb ik vandaag de site nog even bekeken en wat blijkt? Daar staat de quantis set nog steeds op voorraad nou ik zou de jbl set direct inruilen als dat mogelijk is maar ja waarschijnlijk zou de quantis niet op voorraad zijn. Ik vind het een erg vreemde manier van voorraadbeheer en weet niet of ik hier ooit nog wat ga kopen.
Ik heb spijt van deze aankoop, misschien, heel misschien neemt platte tv nog contact met mij op om tot een mooie oplossing te komen dan zal ik dat zeker laten weten. Tot nu toe wacht ik af en hoop ook nog naar aanleiding van deze recensie toch nog met een positieve tegenreactie te kunnen komen.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 21-02-2017

Beste Marcel,

Wat vervelend om te vernemen dat u toch niet helemaal tevreden bent over de geadviseerde keuze, dat is natuurlijk altijd spijtig.

Inmiddels is het model waarin u in eerste instantie interesse had weer beschikbaar, wij hebben dan ook contact met u opgenomen en u aangeboden uw huidige systeem alsnog om te ruilen naar het gewenste Quantis model.

Wij hopen dat het zo naar tevredenheid is opgelost en helpen u graag een volgende keer weer verder.

Sam 25-02-2017

Platte tv heeft een dag na mijn recensie contact opgenomen en wij zijn overeen gekomen om de jbl set te ruilen voor de quantis. De set is in overleg op de afgesproken tijd zonder problemen bij mij thuis omgeruild. Top service.

Erik 20-02-2017 In de winkel gekocht

Toppers in Utrecht

Toppers in Utrecht. Ongekende service
Dat dit heden daags nog mogelijk is.
Service, rust, tijd ze hebben het allemaal voor je.

willemsen 20-02-2017 In de winkel gekocht

geweldige service

xxxx heeft mij perfect geholpen met het omwisselen van sonos play1 naar play3, toen ik belde omdat ik nog niets vernomen had ging hij er gelijk achterheen,en hielp met het dragen van de boxen naar de auto.
h

Willy Spronk 20-02-2017 In de winkel gekocht

Prima Winkel voor TV's en aanverwante artikelen.

Deze shop zat in de buurt en gaf aan een dealer te zijn van het HEOS by Denon luidspreker system. Dus even langs om de set te horen. Gelijk van veel informative voorzien en ook de set gehoord, was reeds aangesloten. Ook bleek hetgeen ik wilde hebben in voorraad. Dus na nog even enkele adviezen gekregen te hebben de set gelijk meegenomen. Werden zefs geholpen om de zaak in de auto te krijgen.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jerry 20-02-2017 Via de website gekocht

Sonos Sub

Na contact/chat met de klantenservice een Sonos Sub zwart besteld. Levertijd 2 wkn. Levering was perfect binnen de afgesproken tijdskader geleverd. Derhalve een uitstekende service en levering zonder problemen!

Yolanda van den Berg 20-02-2017 In de winkel gekocht

Mijn ervaring met platte TV in Nijmegen en verkoper Daniel.

Makkelijk via meedere kanalen te bereiken. Chat, whatts-app, telefoon en persoonlijk in de winkel.

Prijs is aantrekkelijk. Medewerker vriendelijk en wist over het merk Sonos, waar ik voor kwam veel te vertellen. De PLUS maar ook de minpunten en dat waardeer ik.

Misschien een idee om bij verkoopafronding van meerdere spullen even aan een tafel of op de banken te kunnen zitten. Voelt het nog wat persoonlijker. Vooral omdat iedereen hoort voor hoeveel geld je iets koopt.
Puur een idee.

Angelique 20-02-2017 In de winkel gekocht

Smart tv

Wat een verademing! Na eerst in andere zaken te zijn geweest, kwamen we eindelijk een winkel in waar ze verstand van zaken hadden. Goede uitleg en dachten echt met me mee. Mocht ik ooit weer een tv nodig hebben weet ik waar ik gelijk naartoe ga!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Opa TF 20-02-2017 In de winkel gekocht

nieuwe Samsung snel geleverd

Prima service, er werd veel moeite genomen om ons alle extra's bij de tv uit te leggen.
De tv werkt prima.
We bevelen PlatteTV.nl graag aan bij iedereen die een nieuwe tv nodig heeft.

Paulus 19-02-2017 Via de website gekocht

Vlekkeloze afhandeling

Heb eerder een platte tv en nu een wall-mount gekocht bij plattetv.nl. De webwinkel is gebruiksvriendelijk, de berichtgeving is snel en overzichtelijk, de levering is vlot; gewoonweg vlekkeloos.

Pim 19-02-2017 In de winkel gekocht

Liep lekker soepel

Je wilt dat je vlot wordt geholpen en mensen deskundig en vriendelijk zijn. Dat je wat adviezen krijgt die je verder helpen.
Was allemaal zo

Hasan 19-02-2017 Via de website gekocht

Dhr.

Top winkel, enige die je oude tv inruilt en zelf echt een goede prijs ervoor geeft... daarnaast was ik niet blij met de tv die ik had gekocht en kon ik hem binnen 2 dagen omruilen voor een nieuwe. Zonder enige uitleg. Respect mannen ga zo door...

Herman 18-02-2017 In de winkel gekocht

Super

Vandaag 18-02-2016 Sonos play 5 speaker gekocht. Super service goede uitleg van verkoper gehad. Mooie showroom kan menig zaak wat van leren ! Top

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ivo 18-02-2017 In de winkel gekocht

PlatteTV - goed advies en snelle response bij vragen

Ik was op zoek naar een nieuwe TV, wilde een winkel die online maar ook echt een winkel was.
Na mijn keuze gemaakt te hebben naar de winkel getogen om te kijken. Uitstekende service en advies, op basis van mijn vragen de keuze bijgesteld. ook achteraf op vragen via mail snelle response. Afleveren thuis was netjes vlg. afspraak. Ik ben dik tevreden over advies, levering en service!

Francien 18-02-2017 Via de website gekocht

Levering Sonos

Platte TV doet wat ze beloven, accurate en snelle levering!!!!
Je wordt keurig via email geïnformeerd over de zending en aflevering.
Zeer tevreden

Lamboo 18-02-2017 In de winkel gekocht

Het ritje meer dan waard!

Na uitgebreid onderzoek online naar een nieuwe 49" tv voor onze zoon terecht gekomen in Nijmegen. Het was de rit meer dan waard, prima advies van vriendelijke en goede verkoper, veel aanbod alle maten kun je hier bekijken. Ook voor assecoires geslaagd dus zeker een aanrader.

Corneel 18-02-2017 Via de website gekocht

LG OLED 55E6V

Vragen werden uiterst snel beantwoord. Heel behulpzame medewerkers (dank aan Alex en Ivo).
Alles conform afspraken verlopen, topwinkel!

Fam.Scholte 18-02-2017 Via de website gekocht

Rene Scholte

Goede prijs afspraak met inruil oude toestel
Netjes bezorgd!
Maar wat betreft instalatie veel te duur totaal 85€
voor het plaatsen en instaleren van tv wat dus niets voorsteld want de beugel van vogel had ik al hangen en die past op iedere samsung tv alleen de juiste bouten dd een wat langer en bredere diameter die de bezorger nog in de auto had liggen gelukkig!! Pre voor hem!! maar de tv afstellen is een fluitje van een cent dus dat heb ik zelf gedaan dus 85€ uit gespaard!!! Ik vind naar de klant gericht hoort dit bij de service van het bedrijf!!! Misschien een goeie tip om mee te nemen in de toekomst levert meer tevreden klanten op!!! dit in cobinatie met een inruil van de oude tv!! Levert nog meer klanten op en tevreden klanten!! Dus nog meer winst voor Uw bedrijf!!!
m.v.g. Fam. Scholte Zoetermeer