PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20916 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5641 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Bob 08-12-2016 Via de website gekocht

Afspraak is Afspraak!

Wel spannend om een PlatteTV, via het internet aan te schaffen.
Na wat speurwerk kwamen wij uit bij PlatteTV.nl. Wat een fantastische ervaring is dit voor ons geweest.

Zeer scherpe prijs, snelle levertijd en alles volgens hetgeen we hebben afgesproken geleverd.

Dus dikke pluim

Pluspunten

• Scherp geprijst
  • Snelle levertijd
  • Afspraken zijn allemaal nagekomen

Rens 08-12-2016

Snelle levering, beste prijs!

De site is makkelijk opgebouwd en geeft veel extra info over de tv's. Dat en de prijs hebben er voor gezorgd dat ik voor plattetv heb gekozen. Het idee dat in breda een winkel is waar ik met vragen naartoe zou kunnen is erg fijn.

Pluspunten

• Snelheid

Minpunten

• Nvt

P. Braam 07-12-2016 In de winkel gekocht

Vriendelijke en snelle service

Goede mogelijkheid tot online aankopen maar ook fysiek in de winkel. Dus niet direct alleen een web shop. Mij maakt dit tot een betrouwbare winkel waar je met gerust hart iets kan kopen. Geen problemen gehad met levering of artikel dus hoe achteraf service is kan ik niet beoordelen.

Pluspunten

• Online chat
  • snelle informatie over het te bestellen artikel

Rob.Louwaars 07-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Klantvriendelijk kundige medewerkers helpen de klant

Klantvriendelijk en kundige medewerkers helpen je als klant bij iedere vraag die je hebt. Geven de service die je verwacht en dat is een luisterend oor in een ongedwongen zweer en nemen de tijd voor je.

Pluspunten

• luisterend oor en de tijd voor je nemen
  • Kennis hebben waarover ze vertellen

Minpunten

• wachten niet even gewezen worden naar de koffie

Wim 07-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik nam via de chat kontakt op met Platte TV en verzocht inlichtingen omtrent de aankoop van een UHD televisie. Vervolgens onderhandeld over de prijs. Er werd door de medewerker een heel leuk aanbod gedaan, waar wij meteen op in zijn gegaan. Daarna alles administratief in orde gemaakt en werd vervolgens de televisie 2 dagen daarna al prima afgeleverd. TOP

Pluspunten

• Onderhandelingsruimte over prijs
  • Vriendelijk te woord gestaan
  • Duidelijke berichtgeving via de e-mail
  • Duidelijke berichtgeving over de levering

Erik vB 07-12-2016 Via de website gekocht

Plattetv.nl. nl

Plattetv.nl eerlijk en betrouwbaar!
Goed advies
Vriendelijk
Nemen alle tijd voor je en weten ook echt waar ze over praten.

Snelle levering. Echt top!!

Pluspunten

• Goed advies
  • Klantvriendelijk

Stephanie 06-12-2016 In de winkel gekocht

Ruime keuze, goede service

Ik zocht een tv en kwam uit bij het filiaal in Doetinchem. Werd netjes ontvangen en werd gevraagd naar mijn wensen. Ik beschikte al over enige informatie en deze werden aangevuld waardoor er meer duidelijkheid werd gecreëerd. Naar vele vergelijkingen en voorkeur ben ik een tevreden klant die nu beschikt over een mooie Sony tv.

Pluspunten

• Goede service
  • Groot assortiment
  • Vriendelijk personeel

Peter 06-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht.

LG OLED

Ruime openingstijden, deskundig advies, TV op voorraad. Prima zo. Ik was gecharmeerd van de website en ben daarom naar de winkel gegaan om de TV life te zien en te horen. Werd direct opgevangen met koffie en er werd goed ingegaan op mijn vragen. Daarbij vind ik het onderhoudspakket een uitstekende toevoeging omdat er bij 30% van de UHD tv's problemen kunnen ontstaan met de pixels.

Pluspunten

• Deskundig personeel.
  • Goede prijs.

Joost 06-12-2016 Via de website gekocht

Fijne ervaring

Fijne eraring bij PlatteTV.nl gehad. Kon tijdens Black Friday een eigen deal maken voor de LG55UH850 en daarmee 350 euro bespaart terwijl hij nergens in de aanbieding was tijdens Black Friday. Service prima via de chat en ze nemen ruim de tijd voor je om alle wensen en mogelijkheden te bespreken. TV is snel geleverd en geniet er met volle tuigen van.

Pluspunten

• Goede en persoonlijke service
  • Deal op maat kunnen maken
  • Snelle levering
  • Prima website, waaronder chatfunctie

Minpunten

• Ik heb er geen op het moment

Benno 06-12-2016 Via de website gekocht

Perfecte advisering en service

Goede ondersteuning bij het maken van de juiste keus. Correcte en snelle reacties op email vragen. Helder bestelproces en keurige levering. En de prijs is top. Een aanrader.

• Klantservice
  • Levering

HvP 06-12-2016 Via de website gekocht

Jammer dat de belofte niet wordt nagekomen

Vroeg in de ochtend een bestelling geplaatst voor een Sony TV met de leverdatum op dezelfde dag, geweldige optie! Om deze reden werd platteTV.nl gekozen ipv Mediamarkt. Dit aan de familie doorgegeven en vol verwachting zaten we te wachten. Na de middag nog geen verzendmelding ontvangen en gebeld. Er werd aangegeven dat er iets niet goed in administratie was gegaan en dat dit werd opgelost. Vervolgens werd aangegeven dat de bestelling niet meer op deze dag werd geleverd. Los van dat de familie teleurgesteld was, betekende een levering op de volgende dag het verzetten alle afspraken.

TV is de volgende dag geleverd waarna niets meer van plattetv.nl te hebben gehoord. Wat een slechte service, erg jammer.

Volgende keer gewoon bij mediamarkt bestellen. Die komen misschien een dag later, maar komen wel en als het fout gaat, lossen ze het op.

Pluspunten

• prima keuze in tv's

Minpunten

• slechte service
  • levering wordt verzet zonder melding

Officiele reactie van PlatteTV.nl 06-12-2016

Beste heer/mevrouw HvP,

Vervelend om te vernemen dat U deze ervaring met ons heeft en eerlijk gezegd herkennen wij ons ook niet in de situatie die U schetst. Doorgaans zijn wij toch de winkel die zijn afspraken na komt en wanneer dat om welke reden dan ook, niet lukt het op de juiste manier met U oplost.

Zou U zo vriendelijk willen zijn Uw order gegevens door te mailen naar orderdesk@plattetv.nl, zodat wij kunnen na kijken waar het in deze mis is gegaan en wij er voor kunnen zorgen dat dit in het vervolg niet meer voorkomt

Uiteindelijk is het voor ons het belangrijkste dat U als klant tevreden bent!

We vernemen graag van U.

Bassie1970 06-12-2016

Goede duidelijke winkel en de communicatie is echt super

Super en snellecommunicatie.
Waren zeer vriendelijk en wisten er erg veel van.
Goed gemotiveerde verkopers, zeer enthousiast.

Pluspunten

• Communicate super/ snelle reactie
  • Weten wat ze verkopen
  • Vriendelijk personeel

Pascal Roos 06-12-2016 In de winkel gekocht

Sony 65XD9305

Hulde aan de verkopers van PlatteTV. Super behulpzaam en zeer correct. Weten veel van de producten af en weten iedere vraag te beantwoorden. Geen minpuntje te verzinnen. En super blij met mijn keuze voor de Sony 65XD9305. Bedankt PlatteTV! ga het zeker aanraden bij iedereeen :)

Michael de Rotterdammert 06-12-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Bedankt Ronald voor je goede advies.

Ik ben via internet op de site gekomen van Plattetv. Meteen gebeld ivm de scherpe prijzen. Ik kreeg X aan de telefoon en die gaf mij zeer waardevol advies en een fikse korting. De televisie meteen opgehaald, op de achterbank geladen en weer onderweg terug naar huis. Prachtige tv. Twee dagen later X opgebeld voor een muurbeugel. Ik kreeg wederom weer een korting op de beugel en binnen een dag werd deze thuisbezorgd. Volgende maand heb ik nog een muurbeugel nodig, dus dan weet ik wel wie ik ga bellen.

Pluspunten

• Klantvriendelijkheid
  • Bereikbaarheid
  • Prijzen
  • Goede adviezen

Bert lengers 06-12-2016 Via de website gekocht

Beoordeling Platte TV

Goede website. Goede prijzen op blackfriday. Keurige aflevering op de afgesproken dag ondanks Sinterklaasdrukte!

Minpunten

• Status na betaling werd niet bijgehouden.

Aad 06-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende service

Ik wilde op het laatste moment nog profiteren van de black Friday korting bij de aankoop van mijn Sonos 5.1. Dankzij het snelle mee schakelen van de medewerkers van PlatteTV.nl is dit gelukt. Snelle levering, ook de nalevering van de sub die niet op voorraad was.

Pluspunten

• Service

L.Janssen 06-12-2016 Via de website gekocht

Prima service

Perfecte service. Ondanks dat de aankoop online was, kreeg ik via directe mail een prima begeleiding in mijn uiteindelijke keuze. Bivendien kreeg ik een aardig bedrag terug voor mijn oude televisie!! Zo'n bedrag dat je niet meer zelf hem op marktplaats hoeft te zetten. Tevens erg prettig dat het combinatie is van een fysieke winkel(s) en online!

Pluspunten

• Combinatie online en fysieke winkel
  • Prima online assistentie

S. Maas 06-12-2016 In de winkel gekocht

Goed aanbod!!

Mooi toestel gekocht, kwam eigenlijk voor een ouder model binnen. Maar het werd me wel heel aantrekkelijk gemaakt om toch deze te nemen.
Meedenkende mensen daar hou ik van. Niet proberen oude rommel te verkopen.

Pluspunten

• Eerlijk
  • Persoonlijk

Martijn 06-12-2016

Geweldige service

Mijn ervaring met platte tv.nl is erg goed. Ik heb tijdens het black friday weekend Sonos apparatuur gekocht tegen een zeer scherpe prijs. De sub had ik ook aangeschaft maar deze zou nageleverd worden. Omdat ik heg geluid van de soundbar al voldoende vond heb ik deze geannuleerd. Kreeg tot 2 keer toe zeer klantgerichte, vriendelijke medewerksters aan de telefoon. Ik zou een volgden keer dus ook zeker hier weer een product aanschaffen. Werk zelf in de detailhandel en klantgerichtheid maakt voor mij het verschil waar ik producten aanschaf.

Pluspunten

• Service
  • Klantgerichtheid

Jordi 06-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, duidelijke communicatie

Vrijdag mijn TV besteld en dinsdag in huis. Na een vertraagde werking van Ideal betaling contact gehad met de helpdesk via chat en de medewerker stond mij zeer vriendelijk te woord. Daarna tot alle tevredenheid mijn TV aan de muur gehangen!

Kortom: zeer snelle en vriendelijke service!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Duidelijke communicatie

Luc 06-12-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant

Prima prijs
Ongekende keuze mogelijkheden
Prima kwaliteit
Deskundig en vriendelijke medewerker aan de telefoon
Levering volgens afspraak

Pluspunten

• Zie motivatie/beoordeling

Minpunten

• Niet bemerkt

Frank 06-12-2016 In de winkel gekocht

Goede prijs

Voor de 3e maal al gekozen voor Plattetv.nl. Natuurlijk om de prijs maar ook vanwege de betrouwbaarheid en de service. In dit geval kreeg ik eerst het bericht dat mijn product uitverkocht was. Een dag later al een telefoontje dat het er was. Netjes geholpen, goed te woord gestaan en erg klantvriendelijk

Pluspunten

• Service
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid

Bram 06-12-2016 Via de website gekocht

service!

Top service bij het bestellen van een televisie. De livechat kon mij helpen met de juiste keuze maken en uitleggen wat de voor en nadelen waren van de keuzes.

Pluspunten

• Snelle service
  • Persoonlijk

Minpunten

• Bezorging overdag
  • Pas na 2 weken omruiling bij dode pixel

Bas v Gorp 06-12-2016 In de winkel gekocht

Prima geholpen

Ik kwam hier binnenlopen en de medewerkers lieten me gewook op mijn gemak rondkijken zonder irritant vragen te gaan stellen. Ik kwam in een huiselijke omgeving terecht waar ik binnen 10 minuten mijn keuze voor een plattetv heb kunnen maken. De adviseur heeft me daarbij keurig geholpen en eerlijk advies gegeven. Ook kreeg ik nog een gadget gratis.

Pluspunten

• Service
  • Oog voor de klant

Calvin Drexler 06-12-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Sony Bravia tv

Nette winkel, verkoper gaf een goed persoonlijk advies en een nette prijs voor de TV. Nam de tijd om even te overleggen met collega's om de beste deal te geven.

Pluspunten

• Scherpe prijzen
  • Goed persoonlijk advies
  • Verzorgde winkel
  • Groot assortiment

Miek 06-12-2016 Via de website gekocht

Late verzending zonder toelichting

Ik had gekozen voor plattetv.nl omdat er goede recensies waren m.b.t. levering.
Bij mij heeft dit, zonder kennisgeving, bijna 1 week geduurd.
Dit vind ik niet acceptabel. Een klein bericht was voldoende geweest.

Minpunten

• Communicatie
  • Geen snelle levering

Officiele reactie van PlatteTV.nl 06-12-2016

Beste Miek,

Wat vervelend om te vernemen dat u zolang op uw bestelling heeft moeten wachten, dat is zeker niet de bedoeling.

Eerlijk gezegd vinden we het erg vreemd dat wij u helemaal niets hebben laten weten, we zouden graag even uitzoeken wat er fout is gegaan bij uw bestelling.

Zou u mij even uw ordernummer willen toesturen op orderdesk@plattetv.nl zodat ik dit kan uitzoeken?

Ik zie uw reactie graag tegemoet!

cthings 05-12-2016 Via de website gekocht

Goede pijs, snelle levering

Sony UHD TV om 23.00 op "Black Friday" besteld. Nog euro 50 onder de laatgste prij sop Tweakers.
De volgende dag afleveren was wel ietsje te optimistisch van PlatteTV.nl, maar op woensdag had ik de tv in huis.

Pluspunten

• best prijs in NL
  • Snelle levering

Minpunten

• Beloof geen levertijden die je niet kan waarmaken.

W. Druyf 05-12-2016 In de winkel gekocht

Samsung Ks 7000

Groot assortiment aan tv. Medewerkers weten waar ze over praten
Verkoper vroeg me of ik de tv weer ging ophangen waarbij ik een paar extra schroeven kreeg om de tv mee optehangen
De verkoper adviseerde me een andere ci module aanteschaffen waar ik zeer blij nee ben
Ik heb daarmee nu ook ziggo on demand.
De prijs was top en het beeld is geweldig
Tizen werkt prima.
Heb alleen wat wazig beeld als ik voetbal kijk
Medewerker hielp me prima mee om de grote doos in de auto tezetten
Al met al ben ik erg blij met jullie

Pluspunten

• Mensen weten waar ze over praten
  • Veel keus van tv"s en goede prijzen
  • Prima medewerking
  • Je word er snel geholpen
  • Genoeg parkeer gelegenheid

G Robert 05-12-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Platte tv goede service en prijs en zeker goed behandeld

Heb een tv gekocht bij platte tv nijmegen en ben daar bij geholpen door aron hij heeft mij perfect geholpen bij de aan koop van mij samsung tv UE55KS7000 door uit te leggen wat de mogelijke heden waren ook verschil met andere merken ben erg tevreden met deze aankoop door zijn goede advies en prijs kan ik andere mensen en vrienden en kennissen platte tv nijmegen aan raden als zij een tv of andereproducten daar willen kopen daar wordt je prefect behandeld met goed advies en services en zeker een goede prijs

Pluspunten

• zeker aanbevelen
  • advies en services prijs

Bas 05-12-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Kosman

Mede door de goede service van Plattetv.nl hebben we nu een fantastische tv in ons bezit ! We zijn er tot op heden zeer content mee en komen in de toekomst zeker terug !

Pluspunten

• Service
  • Kennis

Mevrouw P. 05-12-2016 Via de website gekocht

Uitmuntend

Ik ben uiterst tevreden over de service van plattetv.nl. Scherpe prijzen, mogelijkheid tot bezoeken van een showroom en zeer klantvriendelijke verkoopmedewerkers. Groot voordeel is dat er via chat ook in de avonduren iemand beschikbaar is en dat direct (prijs)afspraken gemaakt kunnen worden.

Pluspunten

• Uitstekende (en snelle) service
  • Klantvriendelijk
  • Scherpe prijzen
  • Showroom

Frank 05-12-2016 Via de website gekocht

Fijne winkel

Een hele fijne winkel met goed personeel die weten waar ze het over hebben , heel wat anders dan die andere grote ketens .
Handige livechat voor wat extra toelichting.
Dus gewoon , TOP

Pluspunten

• Snelle levering
  • Personeel met kennis van zaken

Sieg 05-12-2016

Roefs

TV online gekocht, bleek niet in orde.
Zonder problemen omgeruild voor een nieuwe bij vestiging Doetinchem.
Werd niet moeilijk gedaan. Werd vooral benadrukt dat het vervelend was voor mij. Vriendelijke verkoper. Heel erg goed!

Pluspunten

• Klantvriendelijk

Geert 05-12-2016 Via de website gekocht

oled tv + sonos sounbar

LG oled tv + Sonos soundbar via de website besteld
keurige uitleg via de chat en levering precies op de afgesproken tijd
al met al dus een prima aankoop en een goede service van platte tv

Gerard 05-12-2016 Via de website gekocht

Goed geregeld

Ik had een tv besteld die zou ik de zelfde dag nog kunnen ophalen maar door waarschijnlijk een communicatie foutje was de tv niet op voorraad ze hebben toen alles in het werk gesteld om de tv zo spoedig mogelijk te regelen bovendien ook nog een leuke korting op een accessoire gehad

Pluspunten

• Makkelijk bereikbaar door de chat
  • Goede nazorg na de bestelling

Maarten 05-12-2016 Via de website gekocht

Geen goede ervaring (Misleiding)

Eindelijk de keus gemaakt welke TV het zou worden dus snel bestellen. Ik koos voor PlatteTV.nl omdat de prijs goed is en het model is direct leverbaar. Niet dus. Ik kreeg een mail dat de TV bij de leverancier vandaan moest komen en er 3 tot 5 dagen levertijd was. Kijk ik op de site dan staat er "op voorraad". Meteen contact gezocht met PlatteTV via de chat om aan te geven dat ik de informatie op de site misleidend vind. Blijkt dat de levertijd niet 5 werkdagen is maar bijna 3 weken. Ik heb de aankoop meteen geannuleerd.

Daarna de bestelling geplaatst bij Plasma-discounter.nl en werd de TV de volgende morgen netjes bezorgd.

Het meest rare van het verhaal is dat er nu (een paar dagen later) nog steeds op de site staat dat de TV "op voorraad" is. Wees gewaarschuwd.

Pluspunten

• Geld is direct retour gestort

Minpunten

• Voorraad klopt niet

Officiele reactie van PlatteTV.nl 05-12-2016

Goedemorgen Martijn,

Wat spijtig om te vernemen dat u deze ervaring heeft met ons, dat is uiteraard niet de bedoeling.

Ik zou ontzettend graag uitzoeken wat er fout is gegaan bij uw bestelling, zou u mij daarom even uw ordernummer willen toesturen op orderdesk@plattetv.nl?

Bedankt voor uw moeite en nogmaals onze excuses voor de slechte ervaring!

Peter van Dongen 05-12-2016 Via de website gekocht

Playseat Challenge

Bij PlatteTV.nl Playseat Challenge besteld, en de optie gekozen om hem in de vestiging Breda op te halen. Volgende dag werd ik netjes gebeld dat deze klaar lag om op te halen. Ook de prijs was top. Heb hem nergens anders goedkoper kunnen vinden. PlatteTV is echt een aanrader!!

Frank 04-12-2016 In de winkel gekocht
utrecht

ik ben een zeer tevreden klant

Ik ben via de website bij deze shop gekomen. Belangrijkste punt om voor plattetv te kiezen is dat ze mijn oude werkende tv wilde inruilen en mij er een hele goede prijs voor gaven, Prettig is ook de goed werkende chatfunctie op de site. De winkel is gelegen in Utrecht op de woonboulevard op de eerste verdieping. De winkel is goed bereikbaar en ziet er echt heel mooi uit, heeft een ruim assortiment en het personeel is attent en heeft verstand van zaken. Zeer attent was dat men mijn televisie zelfs helemaal in mijn auto tilde. Ik ben echt hee erg tevreden met plattetv en kan ze zeer zeker aanbevelen. Ze maken het waar. De TV overigens is geweldig mooi. Ben ik erg blij mee. Kortom: ik ben een tevreden klant!

Pluspunten

• goede bereikbaarheid
  • goede site
  • goede servive
  • vakbekwame medewerkers
  • ruim assortiment

Minpunten

• chatfunctie van site is soms wat druk belast
  • winkel ligt op eerste etage

GJ 04-12-2016 In de winkel gekocht

Topwinkel met topservice!

Nieuwe TV nodig? Kies gerust voor PLATTETV.NL. Ik heb werkelijk nog nooit zo'n goede ervaring gehad als vandaag. Voldoende parkeerruimte, relaxte winkel en vooral oog voor de klant zonder verkoopdrang en een verschrikkelijk goede kennis van zaken van de verkoper. Van te voren een en ander opgezocht op diverse sites, diverse winkels bezocht en de tv uiteindelijk gekocht bij deze topwinkel! Ik ben niet zo snel onder de indruk, maar dat is na vandaag wel anders!

Pluspunten

• Klant centraal (luisteren en er ook iets mee doen)
  • Kennis van de verkoper
  • Keurige en rustig ingerichte winkel

HenryZ8 04-12-2016 In de winkel gekocht

Samsung

Overzichtelijke website, prima sorteer mogelijkheid. Telefonisch een goed advies gekregen t.a.v. alternatief betere modellen.

Pluspunten

• Goed advies
  • Goed geholpen
  • Vakkundig personeel

Robert 04-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Beloftes worden waargemaakt: Kwaliteit en prima service

Breed assortiment online en in de winkel. Online + telefonisch keuze bepaald en aanbieding ontvangen. In de winkel middels uitvoerige demonstraties bevestiging in de keuze gekregen. Goed onderbouwd advies, vriendelijke en persoonlijke service.

Pluspunten

• Breed assortiment
  • Uitstekend advies
  • Prima kwaliteit / prijs verhouding

Fam. Tiland 04-12-2016 In de winkel gekocht

Tevreden klant!

Ik heb voor PlatteTV gekozen omdat ik naast mijn oriëntatie op internet voor een nieuwe TV bij PlatteTV alle door mij gekozen modellen in hun mooie showroom in Utrecht daadwerkelijk kon zien en uitproberen.
De noodzakelijke informatie bij je keuze werd uitvoerig en zeer deskundig gegeven door medewerkers die alle tijd daarvoor namen.
Ik kreeg daardoor een goede en degelijke indruk van PlatteTV en heb daarom ook daadwerkelijk voor hen gekozen om mijn nieuwe TV bij hen te kopen.

Pluspunten

• Showroom met meer merken om goed te kunnen kiezen
  • vriendelijke medewerkers die echt helpen
  • deskundig advies om goed te kunnen vergelijken
  • goede service

Minpunten

• tot nog toe geen minpunten kunnen ontdekken

Ronald 04-12-2016 Via de website gekocht

Lg oled 55c6v

Zeer goed geholpen! Duidelijke uitleg! Ze zijn zeer goed op de hoogte van de producten en zelfs van de technieken! De jongens zijn vriendelijk, behulpzaam en niet pushend.! Zeer aan te raden hier te komen kijken!

Pluspunten

• Scherm is prachtig!!
  • Makkelijk en erg snel menu van de smartversie
  • Verschillende beeldmodus makkelijk in te stellen!
  • Zwart = zwart!! Prachtig in donkere kamer!!!

Minpunten

• Geluid is niet alles voor een tv van 2500 euro
  • In de winkel is het beeld 4K dat is ziggo niet

Dennis 04-12-2016 In de winkel gekocht

Mijn nieuwe tv

Deze winkel heeft heel veel verschillende merken en modellen. Ben ook zeer goed geholpen door verschillende medewerkers. Die weten waar ze over praten.

Pluspunten

• Veel modellen en merken

Thijs ten Hagen 04-12-2016 In de winkel gekocht

Prima service en advies!

Ik zal er niet omheen draaien, mijn keuze voor deze shop ging vooral om de scherpe aanbieding op Black Friday, ze waren gewoon de goedkoopste en ik kon de tv in Doetinchem ophalen. Ik was nog nooit eerder in dchem geweest maar ik raad het nu iedereen aan om naar deze Experience room te gaan. Wat een geweldige inrichting om ervaring op te doen van alle tv's. Een echte aanrader

Pluspunten

• Goed advies
  • Geweldige winkel in Doetinchem

Minpunten

• Redelijk dure HDMI kabels aansmeren na koop van tv

Ceesh 04-12-2016 Via de website gekocht

Uitstekende communicatie

Door omstandigheden kon het door mij bestelde artikel niet direct geleverd worden. Hierover werd snel en adequaat gecommuniceerd met zelfs de mogelijkheid om bestelling te cancellen. Ondanks dat toch de order doorgezet en in goede orde ontvangen.

Pluspunten

• goede communicatie
  • optie om de order te cancellen
  • prijs

Ed 04-12-2016 Via de website gekocht

Black Friday

al langere tijd aan het kijken naar een nieuwe tv. Naar verschillende aanbieders gekeken maar eigenlijk geen tv naar de zin. Bij Platte TV.nl een offerte gevraagd voor het model van mijn keus. De volgende dag een keurige email met een aanbieding 'you can not refuse'.
Na overleg kon in de tv al na 2 dagen ophalen in Doetinchem. Fijn advies gekregen en nog een dode pixel verzekering genomen: ze lieten zo'n dode pixel zien: je wilt dat echt niet.

Prima behandeling en erg leuke aflevering: HULDE aan de mensen van Platte TV.nl.

Bert 04-12-2016 Via de website gekocht

Na aankoop mail gehad met een upgrade mbt mijn keuze

Na het plaatsen van mijn bestelling kreeg ik meteen een mail voor een upgrade van mij bestelling voor hetzelfde geld.
Bestelling werd ook snel volgens afspraak geleverd.
Top !!!

Max 03-12-2016 Via de website gekocht

Goede service van plattetv.nl na bestelling van 55UH615V

Ik heb bij plattetv.nl een tv besteld. Op woensdagavond voor het bestellen had ik nog enkele vragen en door middel van de livechat werd ik snel geholpen. Na het vragen toch de bestelling geplaatst en het zou vrijdag's geleverd worden. In de ochtend van donderdag zag ik op mijn mail een bericht van plattetv.nl. Hierin stond dat ze mijn bestelling in behandeling hadden genomen maar ondanks dat mij nog een keuze gaven om een eenmalige alternatieve optie te kiezen waarvan hun in gedachten hadden dat ik daar ook wel interesse in kon hebben. Dus ik heb gelijk research gedaan naar het alternatieve model dat hun mij aanboden en deze had inderdaad meer opties zoals Smart Tv en HDR. Het model dat ik had besteld had dit niet dus heb ik ervoor gekozen om voor het alternatieve model te gaan. Een mail teruggestuurd en vervolgens een mail dat mijn bestelling zsm word bezorgt. Vrijdag kwam de tv dus aan en het eerste wat me opviel is dat de tv wel erg groot was met 55 Inch. Eenmaal uit de doos gepakt en alles aangesloten was het alleen maar genieten van het beeld. Beeld was scherp en liep vloeiend. De grote van het scherm wen je wel heel snel aan maar is niet vervelend. Ik zit op een afstand van 2,5m van het scherm af. Het 4K heb ik alleen nog echter kunnen ervaren via youtube filmpjes. Xbox one spelen erop is ook een genot om te doen, alleen met FPS zoals Battlefield 1 is het minder omdat je dan gewoon het beeld zelf moet kalibreren om het optimaal te krijgen. Plus een monitor is beter voor FPS aangezien ik voorheen daarop Xbox One speelde. Maar al met al is het totaal plaatje gewoon zeer goed.
Ik raad zeker aan om dit model te nemen als je een redelijke goede 4K tv wilt maar niet teveel wilt besteden eraan.

Pluspunten

• Beeld
  • HDR Pro
  • Smart Tv opties

• Tot nu toe

Ronald 03-12-2016 Via de website gekocht

Onbetrouwbaar!

Met de prijs van de artikelen wordt gerommeld: Kortingen worden verkeerd 'uitgerekend'. Al gaat het maar om een handvol euro's, je krijgt het gevoel dat je geflest wordt. Dat geldt ook voor de levertijd. De volgende dag geleverd, is bij beide bestellingen niet waargemaakt. Zelfs als er letterlijk wordt geschreven: de bestelling staat klaar om geleverd te worden, duurt het nog 3 dagen voordat dat gebeurt. Echt niet goed.