PlatteTV - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 6269 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Mirella 19-06-2017 In de winkel gekocht

Uitstekend geholpen

Eerst via de chat info gevraagd, naar aanleiding daarvan naar de winkel gegaan. Daar nogmaals dezelfde uitleg gehad. Prima prijs! Zeer tevreden.

Rob van der Meiden 19-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig geholpen

We waren op zoek naar een betaalbare tv met ultra-hd. Onze vorige tv ook gekocht bij platte tv en was uitstekend bevallen waardoor we automatisch weer terug gingen naar platte tv (Presikhaaf). We werden uitstekend geholpen door Tessa die over een uitstekende vakkennis beschikte. We konden onze oude tv zonder problemen inruilen en kregen daar een mooie prijs voor terug zodat we op advies van Tessa uitkwamen bij een Samsung UE49MU6470 die net binnen was. Eenmaal thuis aangekomen was de installatie van deze tv een fluitje van een cent. Geheel plug & play zodat we meteen konden genieten van deze tv. Nu een paar dagen ins ons bezit en ik kan niet anders zeggen dat dit model een uitstekend beeld heeft. We zijn zeer tevreden over zowel de service als de tv. Bij een volgende aanschaf zullen mij zeer zeker weer zien in deze winkel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marcel 19-06-2017 Via de website gekocht

snelle en volledige levering

Platte TV was de goedkoopste en leverde snel en volgens afspraak de gevraagde tv met toebehoren. De website gaf heldere en duidelijke informatie.

Henk 18-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Eindelijk een "echte winkel"

Een geweldige winkel....klantvriendelijk, men weet waar we het over hebben, goed advies, de tijd wordt ruimschoots genomen, kopje koffie en daarbij ook nog het gevoel dat ik een eerlijke prijs betaal. Op deze manier is kopen nog leuk en wint het wat mij betreft met stip van internet kopen. Ga zo door en ik heb jullie al aanbevolen bij 2 relaties van me.

Jan 18-06-2017 Via de website gekocht

Bedankt !

Al enkele malen een tv besteld bij PLATTE TV en telkens zeer professionele bediening en uitleg, mensen weten waar ze met bezig zijn. Ook nu weer professioneel werk door .... bij het afleveren van een Samsung Qled.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Michael 18-06-2017 Via de website gekocht

Ik vind dat het model in het assortiment moet blijven.

Afspraak is afspraak gaat helemaal op. Ik kreeg de tv op de afgesproken dag geleverd en toen bleek dat de schroeven van de muurbeugel niet paste kreeg ik direct een servicepakket toegestuurd. De mevrouw die ik aan de lijn kreeg hielp mij kundig, correct en efficiënt. Elders had ik mijn tv geannuleerd ivm elke dag de levertijd uitstellen. De volgende keer ga ik gelijk naar plattetv.nl.

Jeff P ( De Jongen ) 18-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Er was eens een jongen...

Er was eens een jongen verdwaald in de wereld van Samsung . Tot hij op een dag besloot om opzoek te gaan naar wereld Sony 55XD8599. Na lang zoeken had hij het juiste pad gevonden maar tot zijn verbazing was het pad naar 55XD8599 niet meer beschikbaar . Op het moment dat hij besloot om terug te keren naar waar hij vandaan kwam.
Kwam er een verkoper...... die hem erop wees dat er nog een andere Sony wereld was met de naam 55XE8599. Alleen dat pad om daar te komen was nieuw met betere wegen mooiere omgevingen en scherpere bochten alleen om daar naartoe te gaan moest je meer betalen bij de poort.
Maar die jongen had net genoeg geld om de reis te betalen naar 55XD8599. Totdat de verkoper ..... besloot de jongen te helpen en deed ze uiterste best om te zorgen dat hij alsnog naar 55XE8599 kon gaan.

Eenmaal aangekomen daar leefde de jongen nog heel lang en heel gelukkig in de wereld 55XE8599 met zijn extra spullen.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Johan albers 18-06-2017 In de winkel gekocht

Geweldige en super service

Vandaag in de winkel geweest Mooie winkel ziet er echt mooi uit de klantvriendelijkheid was super kortom.geweldige service gehad zeker de moeite waard om eens binnen te gaan en u te laten inspireren door de mooie showroom

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

r de kruyf 18-06-2017 In de winkel gekocht
utrecht

geweldige correcte service

uitstekende uitleg,en meedenken in utrecht op de afgesproken dag/tijdstip bezorgd.met een duidelijke (rustige) uitleg wederom.en niet onbelangrijk keurig alles aangesloten,helemaal top.kan menig bedrijf van leren,zeer klantvriendelijk.kom zeker terug

Sjaak Vleeschhouwer 18-06-2017 In de winkel gekocht

Zeer vakkundig

Deze winkel via het internet gevonden en in Utrecht bezocht.
Door de drukte duurde het even voor we geholpen konden worden maar wachten met een kopje koffie is nooit erg.
Ik ging naar de winkel voor een Marantz receiver en wist er nog te weinig van af om een besluit te nemen.
Na ruim anderhalf uur met de verkoper gesproken ,en vooral veel vragen te hebben gesteld kwam mijn keuze op de Marantz SR5011 uit
Sjappoo voor de verkoper zijn geduld en kennis van de apparatuur.
Mocht ik weer overwegen om een aankoop te doen zal ik zeker naar Platte TV.nl terug gaan.

Djiet Gajadin 18-06-2017 In de winkel gekocht

Goede professionele winkel

In de winkel in Breda ben ik goed en professioneel geholpen. Ze denken met je mee en zijn heel klantvriendelijk. Ik heb een receiver aangeschaft en een mooie deal kunnen sluiten. Zeer tevreden dus.

Tessel 18-06-2017 Via de website gekocht

Super tevreden!!

Door prijzen te vergelijken kwam ik terecht op platteTV.nl. Ruim de goedkoopste aanbieder voor de Sonos play: 1 (bundel). Makkelijk en snel te bestellen en de volgende dag al in huis! Keurig verpakt en factuur bijgesloten. Zeker weten dat ik hier vaker ga bestellen :)

Pascal 18-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Snel, duidelijk en gelijk een super deal !!

Contact verliep via WhatsApp en ging snel was duidelijk en kreeg gelijk een super deal aangeboden die ik gelijk kon afhalen, personeel was vriendelijk en tilde de TV ook nog in de auto.

Bedankt voor jullie service en werkwijze !!

Dennis 17-06-2017 In de winkel gekocht
Arnhem (Presikhaaf)

Service was prima

Service was goed en de goedkoopste prijs voor het gekochte product.
Verder kon ik een korting van 20 euro krijgen of de gewone prijs incl. extra garantie.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Johan 17-06-2017 Via de website gekocht

Chat aankoop bij Justin en levering door Martijn was super!

Vooral af veel hulp gehad en snelle afspraken tijdens de chat en toen de TV werd bezorgd door Martijn hing de TV binnen no time, en was Ultra HD u and running. Grote dank aan Martijn!

Patrick 17-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Goed aanbod, goede prijs, top service

Na een mail te hebben gestuurd voor inruil van oude tv een prima deal terug gehad. Bij brengen oude tv prima geholpen door oa de tv uit mijn auto te tillen. Nieuwe tv staat nu te shinen op de plek van de oude.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ron 17-06-2017 Via de website gekocht

Zeer behulpzame klantenservice die goed meedenkt

Zeer tevreden over de kundige medewerkers bij dit bedrijf. Goede snelle service. Goede adviezen en meedenkende medewerkers. Mooie korting nog gekregen. En ook de levering was razendsnel.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 17-06-2017 In de winkel gekocht
Breda

Geweldige service zowel bij de verkoop als de installatie

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg en alles volgens afspraak netjes geïnstalleerd door Alex. Keurige afwerking (gaatjes boren, stof opvangen en geen rommel achtergelaten). Zeer tevreden.

Geert 17-06-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Medewerkers met kennis van zaken

Medewerker hielp ons goed met de keuze, had verstand van zaken en wist duidelijk uit te leggen wat de verschillende tussen de LG OLED modellen van vorig jaar en dit jaar waren. Verder nam hij de moeite om nog wat extra korting voor ons eruit te slepen doormiddel van de inruilTV.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

G. Rutten 17-06-2017 In de winkel gekocht

Geweldige winkel en service

Vandaag dan eindelijk na veel nadenken onze nieuwe Sony tv opgehaald. Geweldig geholpen door een van de medewerkers.
Nu goede keuze kunnen maken door advies van de medewerker.
Zeker de moeite waard om hier je tv te gaan halen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Silas 17-06-2017 In de winkel gekocht

Fijne en heldere service

Plattetv.nl heeft een fijne website, maar om de televisie toch in het echt te zien zijn we langs de winkel gegaan. Hier een hele fijne, vriendelijke en duidelijke service gehad. Resultaat, met een tv voor een goeie prijs naar huis.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Erik Kruisselbrink 17-06-2017 In de winkel gekocht
Winkel Doetinchem

Duidelijke uitleg bij het maken van de juiste keuze!

Veel keuze uit verschillende toestellen. In een korte tijd weet de verkoper je een goed overzicht te geven waardoor het maken van de juiste keuze gemakkelijk is.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Wouter Harmsen 17-06-2017 In de winkel gekocht

Zeer goede service en scherpe prijzen

Ik was al een tijd op zoek naar een receiver en deze winkel bleek niet alleen de scherpste aanbieding te hebben maar ook een zeer goede aankoopservice te bieden

Eric 17-06-2017 In de winkel gekocht

Prima service

TV omgeruild en prima opgelost door PlatteTV met dito service! Deze zaak wil ik graag aan liefhebbers van platte TV's aanbevelen!

Wim 17-06-2017 In de winkel gekocht

Snel en goed

Donderdagavond informatie opgevraagd over het inruilen van mijn TV. Volgende ochtend meteen een goed aanbod en de televisie stond meteen klaar. Heel blij met de nieuwe TB! Goedkoper dan de grote bedrijven en een snelle service. Klasse

Danny van K 16-06-2017 In de winkel gekocht

Top Service!

Leuke en professioneel advies, zeker een aanrader, na wat speuren op het internet uitgekomen bij platte tv en een leuke adviserend gesprek gehad met Ivo, later gevolgd door een net zo leuk gesprek met Anne waaruit de koop daarna snel gesloten was.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Sardjoe 16-06-2017 Via de website gekocht

Service zoals het hoort!

Aankoop ging heel makkelijk, kon de oude tv ook voor een mooie prijs inruilen. Verder uitstekend geïnformeerd en de bezorging was ook top! Complimenten hiervoor!

Dennis 16-06-2017 Via de website gekocht

Online shoppe 2.0: Goede service en een scherpe prijs.

Na wat zoekwerk op Pricewatch van Tweakers had ik mijn volgende TV gevonden.

Ik zag op de site van PlatteTV.nl die TV staan met een nog scherpere prijs dus ik dacht meteen even mailen, binnen no-time kreeg ik antwoord. Na een korte duidelijke mailing heb ik bij hen een mooie 55" Philips Ambilight TV gekocht met muurbeugel. Ik had een goed gevoel bij deze winkel, mooi product en ook niet onbelangrijk een scherpe prijs.

Tevens ben ik erg te spreken over de koerier dienst die ze gekozen hebben, ze gebruiken PostNL Extra@home. buiten de track and trace kreeg ik 30min van te voren een sms dat ze eraan kwamen zodat ik nog wat aan me dag had, kunnen andere webshops nog een hoop van leren. (service!)

Bedankt Tim, Ivo voor jullie duidelijke en snelle communicatie!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Linda 16-06-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Snelle en hele goede service! Binnen een half uur werd ik telefonisch benaderd om de kleur van het product en nog geen uur later werd het al verzonden en ontving ik het de volgende dag. Aardig personeel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Angel 16-06-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Eerlijk advies en top geholpen

Geweldige verhouding prijs/producten/advies,vriendelijk geholpen zeker een aanrader!! Top site met gebruiksvriendelijk interface met veel voordeel

Molenaar 16-06-2017 In de winkel gekocht

GEWELDIGE SERVICE + GEWELDIGE BEZORGER

Geweldige service bij dit bedrijf! Had een bestelling gedaan op de website met installatieservice. Bezorger Alex is bij mij geweest, en heeft alles echt geweldig gedaan hier! Wilde mijn TV ook inruilen, daardoor duurde het wel een paar dagen voor Alex kwam, maar dit had ik er zeker voor over!

- Perfekte uitleg, neemt de tijd voor je. Laat je na de uitleg zelf nog wat dingen proberen om te kijken of je het ook echt snapt! Ideaal!

- Doet zijn werk goed, weet waar hij mee bezig is.

- Adviseerde mij nog diverse producten, gaf me hier een hele erge mooie prijs voor. Hij belde hiervoor zelfs even speciaal naar Filiaal Breda.

- Belde me toen hij onderweg was, pluspunten!

- Heeft alles erg netjes achtergelaten. Toen hij weg ging, leek het alsof er niemand geweest was... alleen stond er ineens een andere tv. Zo zag het er uit.

Ik ga hier zeker weer bestellen, en dan wil ik Alex weer in huis, wat een fijne kerel om in huis te hebben zeg!!!!!  de installateur, je vroeg of ik in de review wilde zetten of ik tevreden was over de bezorging, een dikke 10+ voor jou!

Verder was de service online ook dikke prima!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

RobenJen 16-06-2017 In de winkel gekocht
utrecht

Prettige, eerlijke verkoper

We vonden de winkel heel overzichtelijk en je kon goed zien/horen wat de verschillende kwaliteiten waren. We vonden verkoper xxxxxx heel plezierig en deskundig. We hebben het gevoel dat hij ons goed geadviseerd heeft.

Tim 16-06-2017 In de winkel gekocht
Armhem

Goede service en scherpe prijzen

Ik werd Vriendelijke geholpen en ze konden mij een betere tv aanbieden dan ik in eerste instantie wou voor een hele leuke prijs. Ik raad deze winkel erg aan zeer vriendelijk personeel ook

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Johans 16-06-2017 In de winkel gekocht

Maximaal genieten!

Erg goed geholpen in de winkel.
Vriendelijk personeel met kennis van zaken.
En nu in het bezit van een geweldige Samsung 75inch Qled tv!

Mark 16-06-2017 Via de website gekocht

Goede service

betreft aankoop bij filiaal Hanzestraat.
Bij aflevering van de receiver bleek deze behoorlijk beschadigd te zijn. Hoogstwaarschijnlijk transportschade gezien de sporen aan de doos ca.
De bestelde receiver bleek niet meer leverbaar te zijn en onderling zijn wij in de winkel een passende oplossing overeengekomen.

Ingrid 15-06-2017 Via de website gekocht

Super service. Andere tv in goed overleg.

Mijn bestelde tv was momenteel niet leverbaar. Ik kreeg metteen een aanbod voor een andere tv. Toen ik deze niet mooi vond, kreeg ik weer een super aanbod. Dus ik ben super tevreden.

Martina Pieksma 15-06-2017 Via de website gekocht

Idd geweldige service

Mijn schoonzoon is ook zeer tevreden over plattetv.nl zodoende heb ik mijn tv ook daar aangeschaft. Kan het iedereen aanbevelen de service is top!

Alain 15-06-2017 In de winkel gekocht

Prima Service!

Personeel was erg meedenkend en pro actief en zodoende met tv naar huis. stuk beter dan via Internet

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Elke 15-06-2017 In de winkel gekocht

Top!

Kwam samen met me zus binnen om te kijken voor een nieuwe tv. We werden gelijk netjes geholpen. En werd goed geluisterd en gekeken na mijn wensen! Zelf hadden we 0,0 verstand overal van, maar deze jongeman nam rustig de tijd voor ons en legde alles netjes en duidelijk uit. Uiteindelijk een hele mooie tv gevonden.. maar helaas kostte het iets teveel dan wat ik in gedachten had, maar hij heeft gelukkig nog kunnen regelen om iets van de prijs af te halen, wat mij gelijk al heel gelukkig maakte!
Het is een super tv voor bij mij thuis, internet is lekker snel, ben helemaal happy!! Bedankt, het is een TOP tv.

Katjung 15-06-2017 In de winkel gekocht
Meipoortstraat

Service op maat en snelle bezorging

Vriendelijke bediening, medewerkers hebben een luisterend oor, denken met je mee en geven uiteindelijk een duidelijk en vrijblijvend advies en visie.
Daarnaast kon ik bogen op een goede service en uitleg bij de installatie van het gekochte apparaat

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John 15-06-2017 Via de website gekocht

Top service!

Gemaild om advies. Direct een goed antwoord met een super aanbieding waardoor mijn keuze meteen helder was! Nogmaals dank!

M.Aret 15-06-2017 Via de website gekocht

Super snelle reactie!

De keuze is reuze! De online bestelling liep vlekkeloos, eer ik de mail kon bekijken van de bevestiging, kreeg ik al de mededeling dat mijn order al was verzonden!? Wil nu toch wel even afwachten of mijn order ook werkelijk de volgende dag komt.

Sahila 15-06-2017 Via de website gekocht

Super behulpzaam en snel.

Leuk aanbiedingen en geweldige service. Betrouwbaar. site is overzichtelijk en duidelijk, alles goed kunnen vinden.

Ben Bartels 15-06-2017 Via de website gekocht

Goed en snel

Vanwege geen voorraad bij mijn eigen leverancier heb ik voor PlatteTV.nl gekozen. Toen er op de website gewezen werd, heb ik hier in een telefoon gesprek naar geinformeerd. Resultaat: Sonos Play:1 binnen 2 dagen bij mij op de plank voor 20 euro minder.

Ronduit fantastisch.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

John 14-06-2017 Via de website gekocht

Geweldig de afspraken nagekomen

Een geweldig aanbod tegen een zeer concurrerende prijs wat het aankopen erg aantrekkelijk wordt gemaakt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Patrick 14-06-2017 In de winkel gekocht

Super spontane, klantvriendelijke winkel

Kundig personeel die je snel en vriendelijk te woord staan. Veel producten staan in showroom en magazijn.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Rene 14-06-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen

Ik ben prima geholpen met kennis van zaken en een prima vakantiedeal. Na online een keuze gemaakt te hebben, in de winkel de extra luidspreker gekocht. Deze bevalt uitstekend.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Service 14-06-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Wij waren al een keer eerder in deze zaak geweest en hadden er wat medewerkers betreft een goed gevoel over.
Toen niets gekocht omdat het product niet op voorraad was.

Nu voor een televisie gaan kijken.
Het maakte de verkoper niet uit naar welke prijsklasse gekeken werd.
Eerlijk over de producten en geen verkoopdruk.
Wij hadden weinig tijd. Uiteindelijk een televisie gekocht. Kregen er zonder te vragen een ophangsteun bij.
Perfecte medewerker met ook nog humor.

Esmail 14-06-2017 In de winkel gekocht
BREDA

Een Geweldige service

een geweldige webshop en online service ! service afdeling heeft mij ook zeer goed geadviseerd en de aflevering verliep zeer soepel. Over het algemeen zeer vriendelijke medewerkers.

Henk 14-06-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Geweldige verkoper. Verstand van zaken en zeer behulpzaam!

Alle producten staan uitgestald. Geluidsstudio etc. aanwezig. Prima service! De jongeman die mij hielp was zeer behulpzaam.