PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 22062 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5909 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Sander Jansén 18-03-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Nette zaak met prima service

Goede service en adviserering.
Verkoper beschikt over prima kennis en neemt echt de moeite om vragen te beantwoorden.
Kortom een aanrader.

A. van Bergen 18-03-2017 In de winkel gekocht

Goed personeel

De werknemers hebben goede kennis van zaken en zijn erg meedenkend! Ze zijn beleefd en dringen zich niet op! Fijn dat er nog zo'n leuke winkel is.

Winfred 18-03-2017 In de winkel gekocht

excellente klantbediening

Zowel bij aankoop via chat, telefonisch en later in de winkel bediend als een gewaardeerde klant. Na aankoop functioneerde de TV niet zoals ik verwacht had. Dit lag voor een deel aan Ziggo die ook haar service heeft verleend. James van Plattetv.nl gaf in het eerste gesprek al aan dat hij er alles aan wilde doen om mijn probleem op te lossen. En ja dit gebeurde ook daadwerkelijk en ook nog vlot! Met een logische bijbetaling van het prijs verschil kon ik mijn TV de volgende dag omruilen voor een andere. Probleem snel opgelost en een uitermate tevreden klant. Ik beveel Plattetv.nl van harte aan. Dank u James!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice

Minpunten

• -

B.J.Peters 18-03-2017 In de winkel gekocht
Breda.

UITSTEKENDE SERVICE BIJ AFLEVERING!

Bij aflevering en installatie en uitleg ging het de eerste keer niet goed! Na een telefoontje kwam er een andere medewerker, die bijna 2 uur bij ons thuis de tv en de sonos heeft geinstalleerd en ons alles duidelijk ,rustig en vriendelijk heeft uitgelegd. Hij liet ons ook handelingen verrichten om te kijken of wij het ook echt snapten. Een aanrader om deze medewerker (Alex) te vragen! Bij een uitbreiding van onze sonos gaan we zeker terug naar deze zaak! Een aanrader.

Thomas 18-03-2017 In de winkel gekocht

PlatteTV: Een aanrader!

Ik wilde een nieuwe 32 inch LG full led TV kopen en PlatteTV met zijn duidelijk overzichtelijke website bleek de beste prijs te hebben. Bovendien kon ik mijn gebruikte Sony led TV bij hen inruilen, want PlatteTV is naast internetshop ook een echte winkel! Per email de inruilprijs opgevraagd en kreeg binnen een kwartier al een heel goede inruilprijs aangeboden. Dat was een rit van Friesland naar Arnhem ruimschoots waard. De winkel van PlatteTV is in een goed met de auto bereikbaar winkelcentrum met gratis parkeren en op korte loopafstand. Ik had telefonisch afgesproken dat ik 's-middags de tv op zou halen en ik werd dus verwacht. Een zeer vriendelijke medewerker nam mijn inruil-tv in ontvangst, controleerde de goede werking en haalde vervolgens mijn nieuwe tv. Voor een goede prijs kreeg ik bovendien nog een 3-jarige pixelgarantie op mijn nieuwe tv. Na het afrekenen werd mij nog vriendelijk gevraagd of ik nog hulp nodig had om de nieuwe tv naar mijn auto te brengen. Gezien het lage gewicht van de tv en de korte loopafstand was verdere hulp niet nodig. Platte TV: Een aanrader! En de tv werkt perfect!

H ten pas 18-03-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle hulp via live chat

was op deze site op zoek naar nieuwe tv.
en hopla daar was Eda via live chat
Kan ik u van dienst zijn.
Me vraag voor gesteld , en goede korte antwoorden terug gekregen.
Zelfs koop orde heeft zij gedaan voor me.
zodat de tv van utrecht naar doetinchem ging , waar ik werk.
Live chat toppy.

leo van der molen 18-03-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service vriendelijke personeel

Wij werden vakkundige en vriendelijke geholpen en kregen allerlei waardevolle tips mee. Mooie winkel waar genoeg keus is. Heerlijk kopje koffie op de koop toe. Dikke pluim.

Theo Fransen 17-03-2017 In de winkel gekocht

Super!!!!!!!!

Ben super tevreden met mijn nieuwe 164 cm Oled TV en kan iedereen aan raden om bij Platte Tv te kopen . Ben super goed geholpen bij keuze van tv en over de plaatsing en aansluiting ben ik ook zeer te spreken , Onno heeft alles perfect aangsloten , snoeren weg gewerkt en keurig uitgelegd , 1 woord Super .

Wim Couwenberg 17-03-2017 Via de website gekocht

Ja het is echt een geweldige service!

Na veel problemen met mijn Philips te hebben gehad ,en Philips mij niet goed kon helpen is mijn ,al een jaar oude Philips, door Platte TV ingenomen tegen de nieuwwaarde .
Ik heb nu een Samsung en het toestel is fantastisch . Platte TV geeft een geweldige service door mee te denken met de klant en een passende oplossing te vinden waar beide partijen
zich goed bij voelen. 👍👍👍

Burak 17-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Na grondig onderzoek kwam ik tot de conclusie om de KS8000 te kopen. Ging kijken op een prijsvergelijkings site en kwam uit op een concurrent, maar zag dat ik meer dan 8 dagen moest wachten. Dus ging ik naar de tweede optie wat beetje duurder was. Ook daar zag ik iets wat mij niet beviel en dus ging de prijs steeds omhoog. Toen herinnerde ik mijzelf dat PlatteTV eerder antwoorden op mijn vragen gaf en emailde hun wat zij met mijn oude TV konden doen en eventueel de prijs konden matchen met de concurrent. Wat een geweldige antwoord kreeg ik en zeer snel ook. Dankzij de chat via de email kreeg ik snelle antwoorden en een mooie aanbieding. Levering was ook super, want zelfs met de tijd en dag dat ik kon hielden ze rekening mee. Bij deze jongens en meisjes moet je zijn als je een nieuw TV wilt.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Cato van Hooijdonk 17-03-2017 In de winkel gekocht

Goede eerlijke sevice!

Personeel is erg behulpzaam, persoonlijk en eerlijk. De voor- en nadelen van de televisies worden beide toegelicht. Erg blij met mijn tv.
Bedankt voor de goede service!

Edwin 17-03-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Winkel met een voordeur en online prijzen.

Ik ging binnen voor een Japanner en kwam naar buiten met een Koreaan, door het advies van de heren. Prima winkel.

E Simons 17-03-2017 Via de website gekocht

DIK tevreden

Buiten het feit dat ik een mooie deal heb kunnen sluiten ben ik ook geweldig geholpen met adviezen waar je als consument niet eens bij stilstaat. Dit zijn mensen die weten waar ze over praten en denken niet alleen maar aan het verkopen van een product!. SUPER!!!

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

downwind 17-03-2017 In de winkel gekocht

Prima bedrijf

In de winkel in Breda geweest. Ben daar prima geholpen. Deskundig advies en alle tijd gekregen om een keuze te maken. Geen mensen die specificaties van de doos moeten lezen, maar het je zo kunnen vertellen

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Niels 16-03-2017 In de winkel gekocht

Zeer klantgericht!

Ik heb een LG TV en een soundbar bij "platte tv" gekocht. Iedere keer was ik onder de indruk van hun klantgerichtheid, kennis en snelheid. Top!

SRinaldi 16-03-2017 In de winkel gekocht

Super service

Goede deskundige service en erg mooie inruilprijs voor mijn oude tv. De verkoper kijkt samen met je wat er goed bij je oast. Ik vojd het een super service.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jacky 16-03-2017 In de winkel gekocht
nijmegen

goede en snelle service

Ik vind het een ruime en mooi opgezette winkel.
De service is uitmuntend ook mooi dat je het apparaat kunt bijverzekeren en eventueel kunt ruilen als het je niet bevalt.

J.scholten 15-03-2017 In de winkel gekocht
Arnhem,hanzestraat

Prima

Productkennis van de medewerker heeft tot aankoop besloten.achteraf bleek het door een fout mijnerzijds,de volgende dag geen enkel punt om een andere tv te kopen tegen omruiling van de eerste aankoop.tevens regelde de her.R ,dat de tv nu gebracht en geïnstalleerd zal worden.

zeer goed 15-03-2017 In de winkel gekocht

heel goed geholpen

alle medewerkers zijn heel goed en erg persoonlijk en alle tijd mede daar door ik heel graag in deze winkel

Mirjam 15-03-2017 In de winkel gekocht

Leuk geholpen!

Winkel op internet gevonden en op zondagmiddag even binnen gevallen. Kopje koffie en leuk geholpen, Met mooie spullen voor een goede prijs de winkel weer verlaten. Een artikel was niet op voorraad. Deze is volgens afspraak een paar dagen later kostenloos bezorgd.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mario Piets 15-03-2017 Via de website gekocht

Beste prijs, snelste service

Marantz AV-versterker besteld tegen de beste prijs en binnen een dag geleverd. Helaas bleek de doos licht beschadigd. Even mailen en kostenloos ruilen was geen probleem indien de inhoud was beschadigd (hetgeen niet het geval was). Snelle en vriendelijke communicatie. Geen gedoe. De klant staat centraal. Helemaal top!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Senhaji 15-03-2017 In de winkel gekocht

Conform afspraak geleverd. Geweldig

We zijn naar Utrecht gegaan en zijn door 1 werknemer heel goed geholpen. Hij had bijna een uur met ons alles doorgenomen en uiteindelijk hebben we in de winkel de aankoop van de tv gedaan. Deze kon de volgende dag al geleverd worden en dat is ook netjes precies op het afgesproken tijdstip gebeurd. De prijs week ontzettend af van Media Markt. We zijn veel goedkoper uitgekomen en hebben gewoon een Nederlandse tv gekocht van Samsung.. Wij waren ontzettend tevreden.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ruud 14-03-2017 In de winkel gekocht

geweldige meedenkers

Door het meedenken toch een ander toestel gekocht, die beter in de ruimte past en bovendien ook nog voordeliger bleek.

Natasja 14-03-2017 In de winkel gekocht

Super service

Super goede service en duidelijke uitleg de mannen van platte tv weten duidelijk waar ze over hebben uitgelegd hoe onze situatie is van afstand van tv en geluid in huis en toen samen tot een goede keuzen gekomen en een mooie tv gescoord voor een interessante prijs

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ben 14-03-2017 Via de website gekocht

Bar slechte service.

Na de aankoop van een Tv met Soundbar begonnen eerst de problemen met levering,toen eindelijk alles geregeld was bleek na 2 weken de subwoofer kapot maar ipv deze netjes om te wisselen moet ik hem opsturen en dan word die ter reparatie naar Samsung gestuurd,heb ook Samsung zelf gebeld en die betreuren de hele situatie,dit mag niet gebeuren en de Subwoofer zou in hun ogen gewoon netjes omgeruild moeten worden.
Mijn advies,geef een klein beetje meer uit en bespaar jezelf deze ellende,koop bij een zaak met een degelijke klantenservice!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Officiele reactie van Allesvoorbbq 15-03-2017

Goedemorgen Ben,

Vervelend om te vernemen dat uw soundbar niet helemaal naar behoren werkt, dat is natuurlijk altijd te betreuren.

We hebben hierover ook contact gehad per mail en buiten de 2 weken DOA periode en zonder originele verpakking is een directe omruiling helaas niet mogelijk. Dit heeft te maken met regels die een merk als Samsung stelt bij dit soort gevallen.

Hopelijk begrijpt u dat ook wij liever hadden gezien dat u lang plezier mag hebben van deze soundbar en niet de voorkeur geven aan deze situatie.

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

Frank 13-03-2017 Via de website gekocht

\zeer goede service

Snelle levering, goed bereikbaar en goede voorlichting.
Vaak ook scherpe prijzen.
De keer dat ik een (Sonos) product teruggestuurd had omdat ik achteraf toch een ander product van Sonos wilde kopen, stond het geld al binnen een paar dagen op de rekening.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 13-03-2017 In de winkel gekocht

Top service!

Voor het bedrijf hadden we enkele apparaten nodig, prijs per e-mail opgevraagd na een bezoek aan het Nijmeegse filiaal, direct antwoord gekregen en een fantastische prijsopgave ontvangen. Na akkoord zijn de spullen netjes afgeleverd op het door mij aangegeven adres.

Buiten dat ze veel productkennis hebben, denken ze goed met je mee en is de manier van benaderen erg laagdrempelig. Mij zien ze hier sowieso terug op het moment is opnieuw apparatuur nodig heb! Bedankt!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

J 12-03-2017 Via de website gekocht

Jaren lang TOP service!

Al jaren lang een trouwe klant omdat ze mij weten vast te houden vanwege de goede service, aantrekkelijke aanbiedingen en weten wat zij verkopen. Chapeau, ga zo door PlatteTV

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Richard 12-03-2017 In de winkel gekocht
Utrecht

Geweldige inruilactie en snelle service

Zag de inruilactie op internet en besloot mijn Beatbox Portable in te ruilen tegen een Sonos Play 1. Kreeg een mooie prijs terug en ben nu trotse eigenaar van dit geweldige product.
Het contact met Tim van plattetv.nl was zeer prettig en vriendelijk. Ook bij het afhalen in de winkel in Utrecht erg prettig geholpen.
Kortom; Top!

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Chris 12-03-2017 In de winkel gekocht
Presikhaaf, Arnhem

Uitstekend meegedacht

Op een directe en vriendelijke wijze ben ik geholpen. Zowel mijn vragen over een product als het oplossen van en daarna ontstaan probleem en de prijs, aanbieding.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

Bob 12-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Eerst voor een scherpe prijs een Sansung UE49KS8000 gekocht, toch niet heel tevreden hierover, zonder problemen omgeruild voor een LG OLED55B6V.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Krol 12-03-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Goed geholpen door verkoper en dank zijn kennis van zaken goede keuze kunnen maken uit het aanbod van TV's.

Rogier Kamerbeek 12-03-2017 In de winkel gekocht

Fantastische service op maat

Nadat ik Ivo had gesproken via de chat service en erachter kwam dat mijn voorkeur tv niet meer voorradig was hebben ze toch geweldig geholpen. Uitgenodigd in de winkel om diversen toestellen te bekijken. Aangekomen in de winkel op presikhaaf in Arnhem ,direct geholpen door Paul. Echt ik zeg het niet snel maar wat een service verleende Paul. Hij luisterde naar wat mijn wensen zijn en kwam met juiste adviezen, en probeerde me niet met een veel duurdere tv naar huis te laten gaan. Uiteindelijk met een top tv de winkel verlaten voor een prima prijs die in mijn budget lag. Zelfs dag later wist Paul nog wie ik was, en heeft me wederom geholpen met mijn verzoek ivm met aansluiten 2e scart(tegenwoordig nog maar 1 aansluiting) gezocht naar een passende oplossing. Dus in 2 dagen tijd 2x met een fantastisch gevoel de winkel verlaten. Paul en Ivo bedankt voor jullie servic gerichtheid. Met vriendelijke groeten een zeer tevreden en blije klant.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Mevr. Klomp 11-03-2017 In de winkel gekocht
Breda

goede ontvangst en services gerichte verkoper.

Bij ontvangst direct koffie, door een vriendelijke en zeer kundige verkoper. Hij gaf ons de tijd en ruimte om te kijken te vergelijken en vragen te stellen. Dit alles zonder druk te geven. Ook werden wij zeer goed voorgelicht over de verkoopvoorwaarden, garantie regelingen. Wij zullen in de toekomst dan ook zeker meer gebruik maken van deze winkel.

Jos 11-03-2017 In de winkel gekocht

Service prima; site kan beter

Op de site opgezocht of er in Arnhem voorraad was van de Chromecast. Inderdaad: 3 van de 4 bolletjes groen, dus meer dan voldoende. In de winkel werd ik prima geholpen, helaas waren ze net op. De Chromecast wordt nagestuurd. Op de site staat echter nog steeds dat er voldoende voorraad is!!??

fred bonthuis 11-03-2017 Via de website gekocht

goede service

mooie winkel maar zeer moeilijk te vinden.niet iedereen had verstand van versterkers.en op de vraag of deze ook via de source direct aangesloten kon worden moisten er twee andere verkopers komen die iets wisten terwijl er helemaal geen source direct ingang is

Harold 11-03-2017 In de winkel gekocht
doetinchem

Goede kennis van zaken en geweldige service

Deze winkel laat verschillende artikelen zien en welke mogelijkheden er zijn. De service is erg goed en fijn dat ze meedenken en helpen bij de juiste keuze!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

CG 11-03-2017 In de winkel gekocht

Gemak, vriendelijk en snel

De winkel ziet er erg strak ingericht uit. Je krijgt de juiste aandacht en ook belangrijk: de juiste informatie over het product wat je afhaalt.

Ron 11-03-2017 Via de website gekocht

Snelle service

Gelijk toen ik de site bezocht kon ik vragen stellen via de chat. Ik werd zeer vriendelijk geholpen bij mijn keuze voor een nieuwe TV. Daarvoor hoef je dus niet naar een winkel. de volgende dag werd hij al bezorgd.
Super snel

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

H. van Rozen 10-03-2017 Via de website gekocht

Prima advies en service

De webshop is overzichtelijk, gebruikers vriendelijk en heeft een grote keuze artikelen met concurrerende prijzen. De livechat voor het eerst gebruikt en dit werkte prima.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

joost 10-03-2017 In de winkel gekocht

Hebben er verstand van

Dit is al de 3e keer dat ik mijn tv hier koop. Ze hebben een groot aanbod i.c.m. medewerkers die er ook echt verstand van hebben en je helpen. Dit keer eerst online info aangevraagd en besteld en in de winkel opgehaald. Top!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

B.E. Grabert 10-03-2017 In de winkel gekocht

Zelfs nog prima aftersales

De aankoop was snel gedaan, voorkennis en een goede prijs doen wonderen, dus tevreden!
3 dagen later, tijdens het googelen verschijnt hetzelfde artikel dat ik gekocht heb via de cookies constant in beeld, bij een concurrent en ook nog eens goedkoper. Ik belde de verkoper en deelde mijn ontdekking met hem. Lang verhaal kort, hij belde mij spoedig terug, legde de oorzaak van deze lage prijs uit en liet weten dat PlatteTv het prijsverschil plus iets extras aan mij wil crediteren. Dat is inmiddels, 2 dagen later, ook gebeurt! Bedankt jullie zijn ook nog sportief erbij!

Thomas 10-03-2017 Via de website gekocht

Klasse service, doen wat ze beloven

Sonos bass box besteld, op de dag dat er 20 procent btw korting was. Omdat sonos een bekend leverings probleem heeft twee maanden gewacht (box was nergens te koop) winkel hield me steeds goed op de hoogte over de status. Vervolgens in de winkel afgerekend en de korting was zoals beloofd nog steeds geldig, klasse!

Blokland 09-03-2017 Via de website gekocht

Voordelig.

Via Internet heb ik een bestelling gedaan die ik in Doetinchem wilde afhalen. Volgens de voorraadindicator was de apparatuur daar op voorraad. Ik kreeg vlot een E-mail waarin gemeld werd dat het uit het centrale magazijn moest komen, en binnen twee werkdagen af te halen zou zijn.
Inderdaad; binnen die termijn was het in Doetinchem. In de afhaalmail stond vermeld dat er alleen met iDeal betaald kan worden (geen PIN, geen creditcard).
Vriendelijk en beleef en behulpzaam personeel in Doetinchem.

Negatief: de voorraadindicator van alle aparatuur op de website is hetzelfde, en klopt (dus) niet. Als ik op basis van de website-info naar de winkel was gereden
- was de apparatuur die ik zocht niet daar op voorraad geweest, terwijl dit volgens de website wel zo zou moeten zijn
- had ik -was de apparatuur er wel geweest- niet kunnen betalen want ik neem niet mijn iDeal-spullen mee naar een winkel als daar niets over op de website staat

Carel Vrijhoff 09-03-2017 Via de website gekocht

Service: sympathiek, snel, deskundig

Ik ging op zoek naar een nieuwe TV. Ik had 4 eisen: 55" of hoger, OLED, 4K Ultra, 3D. Dus gegoogled op OLED 4K 3D en een van de eerste die ik zag, was plattetv.nl. Waarom niet: TVs zijn plat toch. Het bleek dat TVs met 3D alleen door LG vervaardigd werden: ik zeg 'werden' want de 2017 modellen hebben het al niet meer. 3D is over: helaas want een Ultra Blueray 3D DVD laat pas zien wat echt TV kijken betekent !
Goed, Bij platteTV aan het zoeken geslagen en de 'live chat' optie die deze site heeft is werkelijk subliem. Tijdens het zoeken werd deze al actief en mij werd gevraagd wat ik precies zocht. Je kan natuurlijk bellen, maar de hele chat wordt opgeslagen en kan naar je email gestuurd worden. Bij het chatten werd ik echt snel naar de juist TV gestuurd: LG OLED55C6V. Keus was niet moeilijk. Het is de TV van 2016 ! Ook worden TVs ingeruild, wat voor mij erg prettig is, want dat spaart de moeite om het via MP te doen en de inruil prijs was erg aantrekkelijk. Ook wordt de TV aan huis bezorgd en voor een luttele prijs geïnstalleerd. Komt erg goed uit, want ik woon net over de grens in Duitsland nabij Oldenzaal en om te gaan slepen met een 55" inch TV naar Arnhem en terug is geen sinecure.
De service was zo goed, dat ik ook een 4K DVD speler heb gekocht en een A-Z service totaal pakket. Bij reparatie geen TV terug naar de winkel en weer ophalen (220 km heen/terug) en geen vervangende TV wellicht. Ook werd gevraagd of er High Speed HDMI kabels geleverd moesten worden. Na rondmaken van de 'deal' werd een rekening gestuurd per email en de volgende dag al een afspraak gemaakt voor aflevering.

Kortom, ik was onder de indruk van de totaal service en raadt het iedereen aan: eerst te praten (of chatten met de boys van plattetv.nl

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Stephan 09-03-2017 In de winkel gekocht

Prima realistisch advies

In de winkel prima advies gekregen. Er werd goed geluisterd naar behoefte en daarop heb ik een mooie tv en soundbar aan kunnen schaffen. Ook afterservice was zeer goed ondanks dat ik wat aansluit issues had.
Top verkoper!

Hans 09-03-2017 Via de website gekocht

Direct contact met medewerker.

Soms wil je iets kopen via een site en moet je zelf maar uitzoeken of het product aan je verwachtingen zal voldoen. De live chat is een prachtige manier om info en voorlichting te krijgen. Medewerkers hebben verstand van zaken. Ook fijn is dat Plattetv zeer goede aanbiedingen heeft.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Eelko 09-03-2017 Via de website gekocht

Fijn, snel contact en afspraken worden nagekomen

Gebruik gemaakt van de actie om mijn oude tv in te ruilen. Heel fijn dat de afgesproken inruilwaarde direct verrekend werd met het resterende bedrag. Ik hoefde hierdoor niet te wachten op het geld van de inruil. Afspraak gemaakt tussen 12:00 en 14:00 en de bezorger was er om 12:30. Zeer te spreken over deze service. Installatie doe ik (graag) zelf maar de bezorger vermeldde nog even dat er bij vragen altijd contact opgenomen kan worden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Marian 08-03-2017 In de winkel gekocht

goede service

Een prima service en deskundig personeel. Goede uitleg. Ik ben tevreden over de tijd en ruimte die de medewerker ons gaf.

Robert 08-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service

Vandaag een subwoofer gekocht.
In eerste instantie was de sub niet meer te verkrijgen maar 10 minuten later werd ik weer teruggebeld met de mededeling dat de sub toch geleverd kan worden voor de afgesproken prijs!
De klant gerichtheid van de verkoper heeft er toegeleid dat ik mijn sub krijg die ik graag wil hebben.