PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 19874 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5391 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

hj de jong 11-07-2016 Via de website gekocht

Hallo, zowel op de chat als per telefoon uitstekende service .oa aanbieding van opendoos modellen .klasse .

zie hierboven

zie hierboven

Extra toelichting
zeer goede contacten ,en uitleg van modellen .

Erik 11-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Vanwege webshop icm winkel.

Goed geholpen in de winkel. Bestelling gaf vertraging, omdat product niet direct leverbaar was. Na bellen en chatten snel geholpen.

Assortiment
Voldoende te krijgen op electronica gebied.

Extra toelichting
Ik had wel de indruk dat als het product niet direct leverbaar is, de bestelling uit het reguliere system gaat en daarmee het onduidelijker wordt. Ook de indruk dat de verschillende winkels niet volledig central worden aangestuurd. Uiteindelijk product vanuit Arnhem gekregen.

Carlos 11-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Je kan zowel online als in de winkel goed rondkijken en je krijgt goede advies.

De verkoper doen er alles aan om aan je wensen te voldoen.

Assortiment
ruime assortiment van de beste merken.

Aanbeveling
opsomming van de hierboven gemelde meningen.

Extra toelichting
Sommige verkopers zijn af en toe iets te dwingerig; ben ik geneigd te gaan denken dat ze per se een bepaalde merk willen verkopen... Ik ging naar de winkel voor een home cinema set van Harman Kardon of ONKYO, daarover wilde ik wel advies; ik had mijn beslissing genomen over welke TV ik wilde (nl. een LG van 65 inch) maar toen ik dat tegen de verkoper vertelde, was hij behoorlijk negatief over het model die ik wilde en suggereerde een andere, kleinere maar wel duurdere model van samsung. Uiteindelijk, omdat het zo lang duurde, besloot mijn vrouw om het toch te doen, maar erg tevreden over hoe het ging ben in niet echt...

Stefan 10-07-2016 Via de website gekocht

De site van PlatteTv.nl is zeer informatief en overzichtelijk. Ook de online chat werkt heel goed en snel.

Via de online chat veel informatie gekregen over de aanschaf van een nieuwe televisie. Tevens een heel mooi aanbod op de toch al scherpste prijs op het internet.
Toen er mede doordat ik niet op de afgesproken dag thuis kon zijn, en er dus niet geleverd kon worden kreeg ik het aanbod om de televisie af te halen op een door mij te bepalen dag en tijdstip met vergoeding van de benzine kosten.

Assortiment
Indrukwekkende showroom van PlatteTv.nl in Breda alle merken zijn er vertegenwoordigd en smaakvol ingericht.

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden over de manier waarop ik ben geholpen. En waardoor het voor mij heel makkelijk werd gemaakt om een passende keuze te maken. En dit zowel online en in de winkel, snel en duidelijk.
je wordt zeer goed op de hoogte gehouden over je bestelling en/of andere lopende zaken.

Extra toelichting
Ik zal zeker in de toekomst nog een aankoop doen bij deze webshop. Zo wil een klant graag geholpen/benaderd worden. Een voorbeeld voor veel andere shops

AL 10-07-2016 Via de website gekocht

Tamelijk eenvoudig zoeken

Winkelmodel voor onder besteld en order bevestigd. Dag later kreeg ik melding dat het niet kon, maar nog gewoon bestelbaar als zelfde winkelmodel met voorraadaanduiding voldoende op de site. Beetje rare nasmaak van gehad.
Wel een tegenvoorstel voor een nieuw type ipv winkelmodel, maar nu wel duurder uit.

Ruime keuze

Aanbeveling
Al met al een 8-, maar dat kan ik niet aangeven.
Levering zeer snel, alleen zonder tijdig te zijn geïnformeerd (2 uren voor de tijd...) .
Zou er wel weer een bestelling durven doen. Een tweede maal zal vast niet weer zo zijn.

guus 09-07-2016 Via de website gekocht

6,5

had op donderdag morgen een tv bestelt die volgens de info op voorraad was bleek niet zo te zijn kreeg en aan bood voor en andere tv moest een beetje bij betalen heb gebeld of dat de tv wel snel geleverd kon worden geen probleem zijde ze zaterdag in huis vrijdag zag ik dat hij nog niet was op gestuurt gebeld ze gingen kijken of dat de betaling binnen was dat was zo ze zouden hem gelijk op sturen maar ja zit nog te wachten.

Officiele reactie van PlatteTV.nl 11-07-2016

Beste Guus,

We hebben naar aanleiding van uw review even uitgezocht wat er fout is gegaan bij uw bestelling, die had u namelijk allang in huis moeten hebben.

Door een internetstoring afgelopen vrijdag in ons logistieke centrum is de aanmelding voor verzending niet helemaal goed gegaan, onze welgemeende excuses hiervoor.

We hebben u zojuist ook even proberen te bellen om dit toe te lichten, u was echter niet in de gelegenheid ons telefoontje te beantwoorden.

We gaan de zending morgen opnieuw aanmelden waarna u nieuwe details omtrent levering krijgt.

Wij wensen u alvast veel plezier van de mooie aankoop!

Tom 208241 09-07-2016 In de winkel gekocht

Gewoon goed, duidelijk!

In korte tijd 2 keer geweest, beide keren goed geholpen.

Assortiment
Het assortiment op de website is erg ruim, wat ik goed vind in de winkel te Breda is de overzichtelijkheid. Er staat niet te veel.

Aanbeveling
De winkel vind ik heel overzichtelijk, niet teveel keuzes in de winkel maar wel de goede keuzes. Perfecte parkeergelegenheid voor de deur. Daarnaast een goede bereikbaarheid. Vriendelijk personeel.

Mamijo 09-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Open winkel, goed te bereiken

Vriendelijk personeel; denkt goed mee.

Assortiment
Ruime keuze, goed verschillende merken te vergelijken

Aanbeveling
Personeel neemt de tijd voor klanten

Extra toelichting
Kregen koffie toen we even moesten wachten. Helaas waren de theezakjes op.

ken 208182 09-07-2016 In de winkel gekocht

prima

prima uitleg, duidelijk en eerlijk en rustig de tijd er voor genomen

ruim, prima

Jeroen van de Walle 09-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk alles te vinden op de site

Goed geholpen via chat en mail

Assortiment
Ik keek naar een andere maar er werd een betere tv aangeboden

Geen klachten echt goed

Gert 09-07-2016 Via de website gekocht

Goede overzichtelijke site, gemakkelijk besteld.

Tijdens het gehele proces op de hoogte gehouden via email. Op de site stond de volgende dag geleverd, echter, de tv bleek eerst van het distributiecentrum worden verstuurd naar een ander punt, waardoor het een dag later werd. Voor mij geen probleem, maar als je erop rekent misschien wel.

Prima.

Top!

Jannie 08-07-2016 Via de website gekocht

Goede filters
Snelle levering
Goede bereikbaarheid. Ook in de avonduren per mail

Mijn bestelde TV was niet meer leverbaar en ze hebben mij meer dan een prima alternatief aangeboden.

Aanbeveling
Erg tevreden over de afhandeling van mijn order.

hogeweide 08-07-2016 In de winkel gekocht
doetinchem

uitleg kort en bondig niet teveel informatie maar voldoende .

Assortiment
alles op voorraad, en groot assortiment

Aanbeveling
de prijs is zeer gunstig daarom direct gekocht.

gratis parkeren.

Robintwee 08-07-2016 In de winkel gekocht

4,3

Qua levertijd geen goede ervaring. Op de website staat dat het product op voorraad is, dit is soms echter niet het geval! Toen ik in de winkel was zou het product op voorraad moeten zijn en er waren er inderdaad twee op voorraad, maar die waren online besteld en moesten verstuurd worden. Ik viste dus achter het net.
Er werd mij toen beloofd dat het product waarschijnlijk dinsdag bezorgd zou worden (ik was op zaterdag in de winkel). De zaterdag erna contact gehad met de winkel: het product zou begin van komende week bezorgd worden. Vrijdag erna wederom contact: product gewoon op voorraad, maar niet verzonden???? Het product zal dan komende week bezorgd worden.....
Wel vervelend als je de winkel uitzoekt waarvan je ongeveer zeker denkt te weten dat je het product zo mee kan nemen (want dat is tegenwoordig zelden het geval). Dit blijkt dan niet het geval, sterker nog, de levertijd is >2 weken (terwijl online staat: voor 18.00 besteld, morgen in huis). Klopt dus geen hout van.

Aanbeveling
Mijn ervaring qua levering is slecht. Mogelijk dat dit een eenmalig iets is, maar toch....

Officiele reactie van PlatteTV.nl 08-07-2016

Beste Robin,

Dat klinkt inderdaad niet helemaal zoals het zou moeten gaan, onze welgemeende excuses hiervoor!

Ik zoek graag even uit wat er fout is gegaan bij uw bestelling, zou u zo vriendelijk willen zijn uw ordernummer even door te mailen naar orderdesk@plattetv.nl?

Ik zie uw reactie graag tegemoet zodat we dit een volgende keer kunnen voorkomen.

Kocakm 08-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Men wil mee denken. Stelt ook op een goede manier producten ter demonstratie aan.

Mijn eerste toestel had een aantal problemen waardoor hij omgeruild moest worden. Dit is op een goede manier gegaan en goed opgelost.

Assortiment
Veel keuze en duidelijke te vergelijken.

Aanbeveling
Goede kennis en ruime opzet van producten bieden veel gemak en plezier om het een en ander uit te proberen.

Ga zo door

Erwin Leuverink 07-07-2016 Via de website gekocht

Zou produkten wel onderling willen kunnen vergelijken. verder prima.

Uiteindelijk prettig geinformeerd en geadviseerd via chat. Grappig was wel dat ik steeds een Sony toestel geadviseerd kreeg terwijl ik aangaf een Philips of Samsung wilde. In minimaal 3 verschillende chats gebeurde dat.... Toeval ;-) ??

Kuiper 07-07-2016 Via de website gekocht

Goed advies en gemakkelijk besteld.

Op de geleverde Sony 4K tv waren horizontale witte strepen te zien. Dit gemeld bij chat van plattetv waarop vervolgen dezelfde tv netjes door Plattetv werd omgeruild. Erg tevreden over deze service

Assortiment
Ruim keus en een goede prijs

Aanbeveling
Ik zal deze winkel zeker bij familie en vrienden aanraden.

Geen

kpietjouw 07-07-2016 Via de website gekocht

De winkel is makkelijk bereikbaar en heeft gratis parking voor de deur.

Ik heb online het product besteld en kon het na 10 minuten het product al afhalen in de winkel.

Assortiment
Ze hebben een zeer breed assortiment met goede kwaliteit. Echt super

Aanbeveling
Ik werd snel en goed geholpen. Ik was zeer tevreden

Joey zwaans 06-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goed personeel die niet te opdringerig is en als je een vraag hebt je vriendelijk en goed te woord wordt gestaan

Goede en fijne uitleg en niet opdringerig

Assortiment
Mooi assortiment soms te wijnig dummys in de winkel.
Om een degelijk verschil te zien

Aanbeveling
Door de gespecialiseerde kennis over het assortiment is het fijn om bij platte tv naar binnen te lopen en je vraag te stellen.

Jan 06-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Veel tv's zijn in de winkel werkend opgesteld. Je kunt vooraf rustig zelf je keuze bepalen. Op verzoek krijg je een goede uitleg van het personeel.

Zeer behulpzaam personeel. De gemaakte afspraken zijn strikt nagekomen. Aflevering en inruil zijn keurig geregeld.

Assortiment
Zeer ruim assortiment aanwezig. Tevens in ruime mate bijbehorende artikelen zoals bv wandsteun aanwezig.

Aanbeveling
Voor de winkel parkeren en prima uitleg door deskundig personeel.

SuzyQ 06-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk

Snelle en vriendelijke service

Veel keuze

Aanbeveling
Super service en goede zorg

Aad Kanselaar 06-07-2016 Via de website gekocht

eenvoudig te bestelen

gewoon goed

volgen mij redelijk goed

Goede en goedkope deal

Extra toelichting
voor mijn keus de goedkoopste

roel 06-07-2016 Via de website gekocht

lekker vanuit je luie stoel alles rustig bekijken en vergelijken

voor de tweede keer een tv besteld en tot twee maal een gunstiger voorstel gehad dan ik aanvankelijk had besteld.
En de volgende dag zoals was belooft bezorgd

Assortiment
makkelijk te filteren op eigen wensen,maat ,soort merk,enz.

Aanbeveling
volste vertrouwen in hun service

B. Spits 06-07-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

heldere website; snelle reactie op gestelde vragen

Na aanschaf van een Samsung TV tezamen met een Samsung Soundbar kreeg ik na twee weken een mail van Platte TV met een aanbieding om een Soundbar met 10% korting te kunnen kopen. Hiertoe was een link geplaatst voor bijpassende Soundbars; helaas werkte deze link niet. Hierop heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van Platte TV die mij aangaf dat A. er alleen 10% korting wordt gegeven als je later een Soundbar koopt (hiermee worden consumenten die meteen deze aankoop doen dus achtergesteld) en B. deze korting alleen voor een Sonos Soundbar geldt (nu vraag ik me af waarom een Soundbar van hetzelfde merk als de TV niet passend is).
Na mijn opmerkingen over vorenstaande punten wist de medewerker niet anders te melden dan dat dit nu eenmaal zo is. Bij een aanschaf van ruim €2.200,00 verwacht ik toch wel enige klantgerichtheid gelet op het feit dat ik over een korting van € 40,00 praat.

Aanbeveling
Slechte aftersales; zie mijn opmerkingen bij het onderdeel Service

Beste heer Spits,

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze mailing.

De mail die u heeft ontvangen betreft toch echt een aanbieding voor een Sonos Playbar, de link zal dit bevestigen.

Onze excuses voor het ongemak.

Servicemanager PlatteTV.n

Beste heer Spits,

Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze mailing.

Onze excuses voor het ongemak.

Servicemanager PlatteTV.n

Quin Horn 06-07-2016 Via de website gekocht

5,2

Veel producten leverbaar ik heb hier een goededeal kunnen krijgen op mijn soundbar.
Helaas moet je als klant goed opletten dat je ZELF de bijproducten uitzet die je niet wilt!

Onnodig langer op mijn product moeten wachten.
Mijn betaling was niet goed door gekomen, ik heb hier zelf achteraan moeten gaan na dat mijn product de volgende dag niet geleverd was. ik vond dat vervelend

Assortiment
Heb er kunnen vinden wat ik zocht en voor een goed prijs

Aanbeveling
assortiment is goed, helaas ging er net iets bij mijn bestelig mis waardoor ik een minder hoog cijfer kan geven.

Beste Quin,

Spijtig dat we u vanwege een niet goed doorgekomen betaling niet tijdig konden helpen aan de bestelde soundbar.

Een hele enkele keer komt het voor dat een betaling niet direct bevestigd is door Ideal, dat geeft dan een kleine vertraging. Voor zowel u als voor ons ontzettend vervelend en nogmaals onze excuses hiervoor!

We hopen dat u ondanks de vertraging heel veel plezier van de mooie aankoop mag hebben!

Jelis van den Berg 06-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Ongestoord binnengekomen en ze laten je ongestoord rondkijken.

Zij geven eerlijke antwoorden op je vragen.

Assortiment
Alle tv's uitgestald, als je vragen hebt word je snel geholpen.

Aanbeveling
Gezellig en open ingericht.

Lady Di 05-07-2016 Via de website gekocht

Kon makkelijk vinden wat ik zocht.

Byzonder snel antwoord en uiterst voorkomend

Veel keuze :-)

Aanbeveling
Een mooie duidelijke site, waar de producten goed te vinden zijn, de medewerkers uiterst vriendelijk zijn en daarbij ook nog terzake kundig.

Regien 207816 05-07-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Gratis parkeren achter de winkel

prima duidelijke uitleg en leuke inruil prijs

ruim voldoende

s kop 05-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Zondags besloten om een nieuwe tv te kopen, online gekeken naar jullie asortiment! Een keuze gemaakt en met een van jullie medewerkers gechat of dat model voorradig was ! Dat kon hij niet met zekerheid zeggen en rade ons aan om met jullie zaak in nijmegen te bellen! Dus dat gedaan en tot onze verbazing was hij daar op voorraad, dus dezelfde dag tv aangeschaft ! Hebben hem dus s'middags zelf opgehaald ! Dus vadaar een 9 voor gemak

Verkoper was erg klantvriendelijk , ook het gemak van jullie site met medewerker waar je via chat gelijk je vraag kan stellen!

Assortiment
Jullie hebben een zeer ruime keuze !

Aanbeveling
Het gemak van jullie site online , ruime keuze en deskundig personeel!

Extra toelichting
Nee alles is wel gezegd!

H Hopmans 05-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Je krijgt de ruimte en de tijd om rustig alles te bekijken en te vergelijken

Alles wordt perfect voor je geregeld en volgens afspraak geleverd

Assortiment
Het assortiment omvat alles wat je nodig hebt als je naar een televisie op zoek bent

Aanbeveling
De medewerkers zijn klant vriendelijk, vakbekwaam en duidelijk. De prijs is goed.

Vanderwiel207775 05-07-2016 In de winkel gekocht

Makkelijk en benaderbaar.

Persoonlijk advies

Assortiment
Je kan niet meer hebben hangen.

Aanbeveling
Klantvriendelijkheid en via de app was het ook fijn werken.

kiers207829 05-07-2016 In de winkel gekocht

alles makkelijk te vinden

netjes geholpen , goed advies we keken naar een curved tv door advies van de verkoper hebben uiteindelijk gekozen voor een recht model

prima in orde

Willy van Bon 05-07-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Je loopt gemakkelijk binnen in dit overdekte winkelcentrum.

Je wordt zeer goed geholpen om een keuze te maken en je wegwijs te maken in het aanbod.

Assortiment
Er is een zeer gevarieerd aanbod van alle apparatuur.

Aanbeveling
We zijn erg netjes ontvangen en behandeld in deze winkel.

Extra toelichting
Omdat ik 10 jaar geleden hier ook een nieuwe TV heb gekocht,en zeer tevreden was, ben ik nu ook weer naar deze winkel gegaan.

Dave Kerkhoff 05-07-2016 Via de website gekocht

Bestelling ging in eerste instantie niet heel vlot.
Op de site stond een artikel met cashback actie terwijl dat bij plattetv.nl in eerste instantie niet bekend was.

Uiteindelijk toch voor cashback actie gekregen zonder gedoe

Assortiment
Had deze tv eigenlijk willen kopen bij Media Markt voor cashback actie.....hadden ze echter niet. Bij Plattetv.nl wel!

Gewoon goed

JW Hendriks 05-07-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Prima locatie in utrecht. Goed bereikbaar voldoende parkeer mogelijkheden.

Goed geholpen. Personeel heeft verstand van zaken.

Assortiment
Ruim assortiment van de nieuwste modellen.

Aanbeveling
Tot nu toe geen enkel probleem en prima geholpen.

Extra toelichting
Prima winkel zou hem iedereen aanbevelen om te bezoeken. Niet alleen voor een platte TV.

paullie 05-07-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Was gemakkelijk te vinden, waren net open maar al druk in bedrijf.

De verkoper was vriendelijk en nam de tijd voor mij. Duidelijke en heldere uitleg waar ik voor kwam.
Nog echte service!

Assortiment
Datgene waar ik eigenlijk voor kwam was al verkocht.
Dankzij de goede service van de verkoper met een nieuw toestel de deur uitgelopen.

Aanbeveling
Klantvriendelijk, ruime keus en gemakkelijk bereikbaar.
En je kunt je gekochte spullen gelijk meenemen.

Extra toelichting
Een fijne winkel om te shoppen.

Huub 05-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

Gezocht artikel werd getoond en gedemonstreerd.

Uitleg over artikel was zeer duidelijk.

Zeer goed.

Aanbeveling
Vriendelijk en vakkundig personeel.

Ga zo door.

Wim Geerts 05-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen broerstraat.

Goed uitziende winkel, en geen poespas.
Geen storende service, maar wel accuraat als je ze vraagt.

Bij mankementen wordt je keurig te woord gestaan. en wordt er naar een oplossing gezocht.

Assortiment
Ze hebben een goed assortiment, en van alles wat

Aanbeveling
Ik was alleen maar gaan kijken in de winkel, maar de verkoper had zo'n goed verhaal dat ik meteen een TV heb gekocht.

Extra toelichting
Het is een prettige winkel.

Rob 05-07-2016 In de winkel gekocht

Overzichtelijk en goed assortiment

Goed snel en vakkundig geholpen

Assortiment
Ruime keuze in alle merken

Aanbeveling
Alles klopt van binnenkomen tot naar buiten gaan gemak overzicht vriendelijkheid en keuze

Geen

Lianne Carton 05-07-2016 In de winkel gekocht
Breda

goed bereikbaar vanuit Etten-Leur, en parkeren voor de deur. prima.

heb met 3 verkopers te maken gehad.allen hadden een duidelijke uitleg over tv,de garantie,onderhoud. hulp met inladen van de tv. wederom prima!

Assortiment
veel keuze,onze keuze viel op een LG Oled .

Aanbeveling
aan alles wat ik hierboven vermeld heb.

Extra toelichting
ik zal familie/vrienden adviseren jullie zeker te bezoeken.

fam Wien 04-07-2016 Via de website gekocht

Zeer gemakkelijk te bereiken en alles is gemakkelijk te bestellen

Men is tot bijna alles bereid om je gekozen apparaat te leveren.

Assortiment
Prima assortiment, voorraad op de site mag iets beter.

Aanbeveling
Prima winkel, nog betere prijzen!

Extra toelichting
Absoluut de moeite waard en als iets niet op de site staat dan kunnen ze het wel leveren tegen een prijs die veel lager dan een andere winkel is!

Eli 04-07-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

Goed overzicht van tv's in de winkel, en duidelijke beschrijvingen op de tv's.

Goede en klantvriendelijke bediening. Verkoper had alle tijd om uit te leggen, maar gaf ook de tijd om rond te kijken.

Ruime keuze.

Aanbeveling
Goede service, ruime keuze.

Extra toelichting
Indien mogelijk is het goed om te informeren of de klant zijn eerste 'platte tv' koopt, en hoe hij nu zijn signaal ontvangt (digitaal, analoog). Wij kwamen er thuis achter dat onze decoder van Ziggo niet helemaal geschikt was voor de nieuwe tv (geen HDMI op decoder). Mogelijk kun je daar de klant op alert maken. Ook kwamen wij er thuis pas achter dat er een mogelijkheid is om de smartcard van Ziggo via een houder in de tv te stoppen. Als we dit eerder hadden geweten, hadden we waarschijnlijk geen nieuwe decoder bij Ziggo besteld.

Leoniet89 04-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke website, gemakkelijk bestelproces

Perfecte service, ik had eigenlijk een ander product besteld wat niet op voorraad bleekte zijn en toen kon ik kosteloos upgraden naar een nieuwe versie van dat product.

Ruime keuze

Aanbeveling
Goede service, groot assortiment, wat wil je nog meer!

yvonne van doorn 04-07-2016 Via de website gekocht

het is makkelijk om vanuit je stoel een bestelling te doen.

Ik had na levering nog een vraag over de instelling van de kleuren en heb de winkel in Utrecht gebeld,daar werd ik goed geholpen.Ook werd ik goed geadviseerd over de aankoop van de ophangbeugel.

Assortiment
een groot asssortiment ,maar ik wist wat ik wilde kopen.

Aanbeveling
Ik werd goed te woord gestaan.

Extra toelichting
Ik koop niet vaak via internet,maar dit was een positieve ervaring,de levering ging perfect,en de nazorg ook.

robert van den hout 04-07-2016 Via de website gekocht

Ze hadden wat ik nodig had en overzichtelijk te vinden.

Na bestelling een paar dagen later geleverd. Top!!

Assortiment
Ik heb gericht gezocht en gevonden.

Aanbeveling
Prima winkel en snelle bezorging!

Fred Rohrig 04-07-2016 Via de website gekocht

Platte TV.NL is een zaak die niet alleen stuurt maar waar je ook kunt kijken en eventueel afhalen.
In mijn geval (herseninfarct) was het lastig om te halen en mijn inruilapparaat te brengen. Dit werd met het grootste gemak gemak door Platte tv geregeld

Mijn voorgaande bestelling was een dure Harman Kardon set. Helaas was hij binnen een week defect. Jammer als je erop verheugt en het is defect. Monteur is geweest en heeft wel een vervangend apparaat achtergelaten. De reparatie heeft meer dan 3 weken geduurd en daar was ik een beetje in teleurgesteld. Je zou verwachten dat je een nieuwe krijgt.

Assortiment
Ik ben in Breda in de winkel geweest en zag dat er een uitgebreid assortiment was. Tenminste in mijn beleving. Alles wat ik interessant vind hebben ze bij Platte TV

Aanbeveling
Indien ik iets wil kopen op elektronisch gebied zal ik altijd eerst op de site van Platte TV kijken.

Extra toelichting
Wat ik zeer attent vond: Ik ben geholpen door Raymond. De manier zoals hij mij te woord stond was erg netjes. iemand die mij leit uitpraten en ook met alternatieven kwam waar ik uiteindelijk ook voor gekozen heb. Nadat ik heb opgehangen kreeg ik 3 minuten later nog een telefoontje van hem met een nog beter voorstel. Met deze manier van mensen benaderen krijgt Raymond van mij een dikke 10.

krissie 04-07-2016 Via de website gekocht

gemakkelijk om op criteria te zoeken

voldoende geinformeerd tijdens elke stap en zelfs met online chat indien ik dit wenste. Makkelijk

Assortiment
ik heb gevonden wat ik zocht

Aanbeveling
snelle levering, makkelijk te kiezen en betalen

Rinus keur 04-07-2016 Via de website gekocht

Duidelijke site makkelijk en goede informatie

Netjes op afgesproken tijd geleverd

Assortiment
Ruime keuze en duidelijke informatie

Aanbeveling
Ruime keuze goede informatie via online chat en goede service

Sharperr 03-07-2016 In de winkel gekocht
Urecht ( bij James)

We konden eerst rustig zelf kijken en vervolgens kwam James ons helpen. We wisten precies wat we wilden. We wilden een tv met boxen erin. Toen we gingen bestellen adviseerde James toch wat anders. Hij legde uit dat je 2 verschillende dingen hebt: namelijk beeld en geluid! Toen adviseerde James een super tv met een aparte geluidsinstallatie. Ik had met het thuisfront niet overlegt en ik heb gewoon het advies van James aangenomen.

James in filiaal Utrecht is een rustige jongen en nam de tijd om alles uit te leggen.

Assortiment
Ruime keuze als je maar aangeeft wat je wilt. Super mooi uitbreidingsets voor Sonos..daar had ik nooit bij stil gestaan. Gelukkig kon James het uitleggen!

Aanbeveling
Service door James is Superr!!! De winkel is sfeervol maar ligt een beetje in een hoekje. De temperaturen is wel erg HOT!! Niet te doen.
Het lijkt wel een subtropische gebied. Goeie airco's zou een hoop wonderen doen! Die zou je kunnen halen bij Handels Onderneming Sharperr!! Kaartje ligt in het filiaal Utrecht!

Wim 03-07-2016 Via de website gekocht

Makkelijk toegangbare website met ruime keuze.

Na eerst verkeerd te zijn ingelicht over mogelijkheden Yamaha receiver, goed geholpen bij vervanging.

Assortiment
Veel van de receivers stonden wel in de lijsten, maar bleken niet leverbaar.

Aanbeveling
Verkeerde voorlichting in begin, moeilijkheden bij verzending (receiver vergeten mee te nemen), later wel goede hulp om e.e.a. te corrigeren.