PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 20938 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5650 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Peter 16-12-2016 In de winkel gekocht

Prima

Goede uitleg over de verschillende specificaties van de verschillende merken en uitstekende service. Ook een ruime keuze in de winkel zelf.

Marc 15-12-2016

Review Breda

Nette zaak, ruime opstelling en verkopers met verstand van zaken. Niet te 'verkoperig' en een goed advies gebaseerd op onze wensen.

Pluspunten

• Kundige verkopers
  • Niet opdringerig
  • Mooie winkel
  • Goed bereikbaar

W.Janssen Lok 15-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop led tv

Leuke verwelkoming bij binnenkomst. Duidelijke uitleg over diverse tv,s. Er werd koffie aangeboden. Voordeel van deze winkel is dat je je oude tv kunt inleveren.
Hiervoor werd een attractief aanbod gedaan waarover je nog rustig na kunt denken. Voor plaatsing en installering van de tv worden goede afspraken gemaakt.

John de Vos 15-12-2016 In de winkel gekocht
Arnhem

Nadat de contacten via de computer nogal moeilijk waren verlopen is het contact via de e-mail uitstekend verlopen. De prijsopgave voor een nieuwe Oled tv en inruilwaarde van mijn plasma tv verliep goed.
Ook het bezoek aan de winkel in Arnhem verliep uitstekend, ik kreeg heldere adviezen, Ik hoop dat de tv snel wordt bezorgd!

Pluspunten

• Nette winkel met een groot aantal tv's
  • Prettige bedienening en deskundige adviezen.

Benjamin 15-12-2016 In de winkel gekocht

Super geholpen

Vandaag voor een nieuwe tv wezen kijken. Ik wist al wat we wilde hebben en heb mezelf nog verder laten informeren. Klantvriendelijkheid is mega goed. En de mannen zijn goed up to date van andere aanbieders en weten waar ze over praten. Hier kunnen veel winkels nog wat van leren.
Deze winkel is een aanrader voor goed en eerlijk advies!

Ernst 15-12-2016 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Ik werd goed en snel geholpen met mijn vragen via de Livechat. Levering van de bestelde producten was, zoals beloofd, de volgende dag in goede staat.

Pluspunten

• Goede service via livechat
  • Volgende dag geleverd

C. 15-12-2016 Via de website gekocht

Prima service.

Na een chat met een medewerker nog extra korting gekregen. Bij een winkel in mijn omgeving een prijs ontvangen die door platte tv, met extra korting, teniet werd gedaan.

Huijbers 15-12-2016 Via de website gekocht

super service

na het prijs vergelijken bij deze winkel de goedkoopste TV gevonden na levering helemaal tevreden een super TV strak beeld en goed geluid.

Pluspunten

• duidelijke info
  • snelle levering

Minpunten

• veel mailtjes

Sander 15-12-2016 Via de website gekocht

Negens beter

Nergens wordt je zo goed geholpen als bij PlatteTV. Na telefonisch een geweldig aanbod te hebben gekregen op mijn nieuwe LG OLED was de bezorging ook nog eens stipt op tijd. Na controle bleek er een onderdeel van mijn oude tv te missen wat officieel ingehouden moest worden maar hier werd niet moeilijk over gedaan. Service met hoofdletters waar nog veel bedrijven van kunne leren. Een warme douche is niet voldoende, ik geef jullie een compleet warm golfslagbad. En uiteraard is het geleverde product een plaatje.

Pluspunten

• Service
  • Vriendelijkheid

Zevenaar 15-12-2016 In de winkel gekocht
Doetinchem

Goed advies, goede prijs goede afhandeling.

De heren hier weten waarover ze het hebben! De gekochte 55 inch tv voldoet aan de gestelde eisen en geeft geweldig beeld. Ook de prijs is niets op aan te merken.

Pluspunten

• Kennis van zaken
  • Voldoende keuze

XP centre Doetinchem 15-12-2016 In de winkel gekocht
doetinchem

aanschaf tv, en surround setje

Mooie, ruim opgezette, en vooral overzichtelijke winkel, waar je in tegenstelling bij medie markt, niet overstelpt wordt door lawaai, reclames, en verkopers die alleen maar willen verkopen, en precies adviseren wat jij niet wilt.
We hebben goed advies gekregen, er is goed naar onze wensen geluisterd. En we zijn dus ook dik tevreden met onze spullen!

Pluspunten

• nette bediening
  • rustige overzichtelijke winkel
  • kennis van zaken
  • niet opdringerig

Mariette 15-12-2016 Via de website gekocht

perfect!

Fantastische klantenservice een zeer vriendelijk personeel.
Hier kunnen een hoop bedrijven nog heel veel van leren.
Ik ga iedereen aanraden naar plattetv.nl te gaan!

Jorn Braam 15-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop

Goede service en een mooie prijs, prettige werknemers en goed advies. Ik heb korting gekregen op een tv die al erg scherp geprijsd was, super

Pluspunten

• Scherpe prijs
  • Goede service

Jan 15-12-2016 In de winkel gekocht

Prima assortiment

Plattetv.nl beschikt over een prima assortiment tegen aantrekkelijke prijzen. De medewerkers zijn vriendelijk, deskundig en behulpzaam.

Pluspunten

• Assortiment
  • Deskundigheid
  • Behulpsaam

Sander 15-12-2016 Via de website gekocht

Nergens beter

Pluspunten

• Service

Bos 15-12-2016

Goede kennis van zaken. Vriendelijk geholpen.

Goede uitleg gekregen. Vriendelijk en deskundig geholpen. Er werd goed meegedacht en naar oplossingen gezocht.

Pluspunten

• Deskundig
  • Denken goed mee

Johan 15-12-2016 In de winkel gekocht

Super tv gekocht, Vriendelijke & behulpzame verkopers! Top

Mooie tv gekocht na jullie online te hebben gevonden. Goed geholpen, eerst telefonisch daarna in de winkel.

Pluspunten

• Ruim aanbod v tv's
  • Goede service, leggen veel uit

Stefan Coppen 15-12-2016 In de winkel gekocht

Sony 55XD8599 - Top geholpen en geweldig mooie TV

Mooi aanbod door medewerker via de chat. Medewerker heeft 4 winkels gebeld om te zien of het apparaat op voorraad was. Uiteindelijk in Doetinchem opgehaald, waar ik prettig te woord werd gestaan door de medewerker. HDMI 2.0 kabel uiteindelijk toch niet nodig en die kon ik netjes via een antwoordnummer retourneren.

Daarnaast is het een prettige gedachte dat deze winkel een officiele dealer is, waardoor je weet wat je koopt. Dat is niet altijd het geval bij internetaanbieders.

Pluspunten

• Zeer realistische kleuren
  • Android systeem, apps mogelijk waaronder Kodi
  • Mooi design, met strakke zwarte lijst

Mehran Aref 15-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige producten, prijzen en service

Zoekend op het internet naar een UHD 4k TV met HDR en ik kwam plattetv.nl tegen. De prijs van de LG UH610V boden zij ook het goedkoopst aan. Ik had daarbij een LG SH4 gekocht(soundbar). De dag daarop had ik een mailtje ontvangen van hun waarbij ze me een nieuwere model soundbar voor hetzelfde prijs hadden aangeboden. De medewerker was ook heel vriendelijk. Topwinkel. Zeker een aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• Geweldige service
  • Lage prijzen

B De Kluijs 14-12-2016 In de winkel gekocht

Nieuwe Samsung tv

Goed geholpen in de keus naar een nieuwe TV, oude tv heeft het naar 5 jaar begeven en platte tv heeft mij een zeer mooi aanbod gedaan.

Pluspunten

• snelle service
  • mee denken
  • voorraad

H. de Bruijn 14-12-2016 In de winkel gekocht

LG 55E6V OLED TV met service Totaalpakket en Reiniger

Begin december een LG 55E6V OLED TV gekocht. PlatteTV kon hem leveren voor een mooie prijs en telefonisch werd ik op een nette manier geholpen door de verkoper uit de winkel in Utrecht. Verkoper adviseerde het service totaalpakket-TV voor 119,99 euro en een reiniger voor het scherm voor 24,99 euro mee te bestellen. Het gehele pakket besteld en een 2 dagen later werd alles keurig volgens afspraak thuis afgeleverd.
Van de week zag ik op de site van PlatteTV op het product Informatie blad van de LG 55E6V dat een aantal accessoires worden aanbevolen die ik ook had mee besteld alleen lag hier de prijs lager.
· A/Z Service Totaalpakket / TV 59,99 euro
· Reiniger TV beeldscherm 9,99 euro
Bij de klanteservice werd ik telefonisch netjes te woord gestaan en melde men mij dat de op de site vermelde prijzen niet op de grotere modellen van toepassing zijn. Als men bestelling via internet plaatst krijgt men na de bestelling een melding dat betreffende prijzen niet van toepassing zijn op de groter modellen? Volgens de telefoniste is het aanpassen van de productinformatie bladen, zodat de correcte prijsinformatie verschijnt, nog al moeilijk?

Mbt de aanvullende producten en de prijzen hiervan is dit mijns inziens een zeer merkwaardige gang van zaken waar ik een vreemd onderbuik gevoel bij heb?

Pluspunten

• Telefonische goed bereikbaar
  • Snelle levering
  • Ruim assortiment

Minpunten

• Prijs Informatie op site niet correct

John 14-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht, Hollantlaan

prima

Vandaag was het 1e contact met deze winkel. We zijn er uitstekend geholpen met een prima en goed onderbouwd advies. Na één ervaring hebben we niet de pretentie ze "de hemel" in te prijzen maar van ons krijgen ze het vertrouwen!

Pluspunten

• goede productkennis en prima advies

Mark van de Westelaken 14-12-2016 Via de website gekocht

TOPService!

Gisteren contact gehad met PlatteTV.nl over de keuze en hulp bij het uitzoeken van een Samsung UE55KU6020. Uitstekende service en uitleg gekregen, waarbij ook tijd werd genomen om bepaalde zaken uit te leggen/zoeken. Daarbij ook informatie gevraagd voor de aanschaf van een soundsystem. Door zijn vriendelijkheid, geduld en behulpzaamheid heb ik én de tv besteld én soundsystem. Als aftersales heeft hij me ook nog geholpen door de juiste bekabeling aan te raden zodat ik vanavond van alles kan gaan genieten!

Pluspunten

• Service
  • Vriendelijkheid
  • Meedenken

Lennart 14-12-2016 Via de website gekocht

Twee tv's gehaald + soundbar en beugels

We waren opzoek naar een Oled tv scherm. Tijdens onze zoektocht goed geholpen door de vakkundige klantenservice van plattetv.nl. Ze denken mee tijdens de zoektocht en komen met verschillende modellen waar je eventueel naar opzoek bent. Ook de inruil mogelijkheid van je oude tv vind ik een handige optie!

Pluspunten

• Vakkundige klantenservice
  • Inruil mogelijkheid oude tv
  • Snelheid van leveren

Fam haverkamp 14-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop tv en playbar

Vriendelijk personeel wel een langere wachttijd voor je aan de beurt bent. Super snelle levering wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

• Goede service
  • Snelle levering

Sepp 14-12-2016 In de winkel gekocht

Tevreden klant

Snelle response, top prijs, top service.
Ik heb contact gehad via de site, en heb daar een super aanbieding gehad op de LG 55B6V Oled.

Roy van den berg 14-12-2016 In de winkel gekocht
Presikaaf

Goeie winkel echt een aanrader

Waarom ik voor jullie heb gekozen is de klant vriendelijkheid ze helpen je mee denk en komen zelf ook met aanbieding . En gewoon een goei fijne winkel om in Tezijn

François 14-12-2016 In de winkel gekocht
Doetichem

de Mari

Duidelijke uitleg en een mooie verzameling van Tv en Bbq. De verkoper is vakkundig en neemt de tijd ook voor een klein budget.

Leon 14-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Zeer goede service en kennis van zaken

Super goed geadviseerd door X, was erg objectief en had verstand van zaken. Erg tevreden met mijn aankoop en de service van platteTV

Pluspunten

• Personeel
  • Kennis van zaken

Chris 14-12-2016 In de winkel gekocht

C Oostvogels

Zeer duidelijke no nonsens uitleg gekregen . Wij voelden ons in deze winkel als gasten en niet als kopers . Er werd ook tijd voor de nazorg genomen , volledig garantieplan werd ons in enkele stappen uitgelegd in begrijpbare taal . Verder is de winkel in Breda zeer toegankelijk en ruim zodat mijn vrouw (welke momenteel in rolstoel zit en enkel met krukken mag wandelen ) op verschillende plaatsen in de winkel even kon rusten op stoel , kruk of zetel . Je kan de toestellen bezichtigen in echte huiskamersfeer. Tot slot zeer behulpzaam personeel met inladen van de wagen

Pluspunten

• Duidelijke uitleg over functies van de toestellen
  • Zeer vriendelijk personeel
  • Grote showroom met huiskamereffect
  • Makkelijk bereikbaar met parking voor de deur

Kevin 13-12-2016 In de winkel gekocht
Utrecht

Goed uitleg van gerichte vragen.

Op gerichte vragen heb ik een goede uitleg ontvangen. Deskundige medewerkers en goede prijzen. Mooi winkel met de jusite producten.

Looman 13-12-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen

zeer tevreden over het advies mbt aanschaf nieuwe tv

wij hebben op de webshop gezocht maar uiteindelijk in de winkel van Platte TV gekocht. Dit vanwege het persoonlijke advies. We gingen voor een open doos model maar de verkoper heeft ons te weten overtuigen om een nieuwe te kopen. Hij heeft ons een aantrekkelijk bod gedaan waar wij op in zijn gegaan. Zijn blij met onze nieuwe LG OlED 4 k 65 inch. Wij zijn goed geholpen.

Pluspunten

• goed advies
  • snelle levering

Romana Braat 13-12-2016 In de winkel gekocht

Top klasse!

Fantastische winkel waar je uitstekend geholpen wordt door met name xxx. Ze hebben daar dus echt verstand van zaken en geven eerlijk advies. Weten waar ze over praten zonder je het gevoel te geven dat je een duurder artikel moet aanschaffen. Echt super!!

Pluspunten

• Vriendelijk en verstand van zaken
  • nemen de tijd voor je
  • dringen niet meteen aan

Minpunten

• eigenlijk hebben ze dat niet

Leroy vd Langenberg 13-12-2016 Via de website gekocht

Platte TV biedt gepaste oplossing

Deze webshop heb ik in eerste instantie gekozen, omdat de prijzen wat gunstiger liggen dan bij andere grote winkels.
Tijdens het verzendproces was er schade ontstaan aan mijn bestelling met als gevolg dat het apparaat niet meer leverbaar was. Na een aantal E-mail contacten toch tot een gepaste oplossing gekomen, dit heb ik als zeer klantvriendelijk beschouwd. De service is top!

Pluspunten

• Prijzen
  • Service
  • Oplossingsgericht

Marco 13-12-2016 In de winkel gekocht

Aankoop naar tevrdenheid

Na een algemene oriëntatie een keuze gemaakt voor een receiver voor mijn bestaande 5.1 systeem en daaraan gekoppeld een draadloze luidsprekers set voor een 2e ruimte.

Via chat contact gehad over de gevraagde modellen waarna een online aankoop gedaan. Omdat even later bleek dat de gevraagde versterker een levertijd zou hebben (aandacht voor actuele voorraad status op site!), keuze heroverwogen.

In deze heroverweging de winkel in Arnhem bezocht, waar ik zeer verrassend goed geholpen werd. Aan de hand van meedenken over de door mij beoogde oplossing, ben meegegaan in het advies van betreffende verkoper. Nu een Denon receiver met een Sonos draadloze combinatie van Connect voor de bestaande installatie, en een Play3 voor een andere ruimte.

Afgelopen zondag opgehaald na ook weer een optimaal bereikbaar telefonisch contact, vanuit de Store in Arnhem. Ook hier weer een handson begeleiding gehad voor het juiste gebruik, top!

Inmiddels alles draaiend en naar volle tevredenheid.

Alle contactkanalen naar tevredenheid van mail, chat en telefoon tot de fysieke store (Arnhem) waar zelfs maximale ruimte is voor een advies en een demo. In de store voldoende opgestelde werkende apparatuur om te helpen een keuze te maken. Apparatuur op voorraad met hierbij zelfs de service van het meelopen naar de auto.

Mooi voorbeeld van een fysieke winkel welke de online omgeving perfect integreert. Goede prijzen met als nodig persoonlijk contact, TOP!

Pluspunten

• online en fysiek
  • goede prijzen (zowel online alsook in winkel)
  • multichannel communicatie snel en duidelijk
  • advies
  • vriendelijk behulpzaam personeel

Minpunten

• voorraad status op site (blijkbaar) niet actueel

Jordi Delsink 13-12-2016 In de winkel gekocht
Nijmegen centrum

Klantvriendelijk

Platte tv Nijmegen centrum is een uitstekende winkel. De service ligt super hoog. De werknemers zijn super vriendelijk en ze hebben verstand van de producten die ze verkopen.

Pluspunten

• Zeer goede service

Michael Janssen 13-12-2016 In de winkel gekocht

Dhr

Veel keuze, vriendelijke bediening en toch de scherpste marktprijs👍Daarnaast kun je rustig onder her genot van een kopje koffie je laten voorlichten, voordeel is ook dat je veel tv's fysiek kunt zien👌

Pluspunten

• Veel keuze
  • Scherpste prijs
  • Prima service

S Khowja 12-12-2016 In de winkel gekocht

Duidelijk en deskundig

Geen rare terminologie gebruik. Gewoon duidelijke taal en netjes uitleggen hoe en wat. Nemen ook tijd voor om alles uit te leggen. Het belangrijkste is dat zij echt luisteren naar je wensen en gaan niet je de duurste uitvoering uitkiezen

Pluspunten

• Deskundig
  • Duidelijk
  • Robuust

Minpunten

• Accessoires hoeven achteraf niet zo duur te zijn

Patrick Broumels 12-12-2016 In de winkel gekocht
BREDA

DHR Broumels

Goed en vakundig personeel.
eerlijk en goed advies gekregen over de aangeschafte tv
de LG OLED55B6V.
erg verast over de inruilprijs van mijn oude toestel en muurbeugel.
Panasonic.

Pluspunten

• snelle levering
  • goede prijs kwaliteit

Henk Hofman 12-12-2016 In de winkel gekocht

Heer

Prima locatie en winkel. In alle rust rond kunnen kijken en onder genot van een kopje koffie je advies gekregen. Een winkel waar de aandacht voor de klant nog vanzelf sprekend is.

Pluspunten

• Aandacht voor de klant
  • Mooie winkel met voldoende ruimte

Kempers 12-12-2016 In de winkel gekocht

te vredenheid

kreeg ruim de kans om te kiezen zonder een lastige verkoper. Gezellige sfeer gemaakt in huiselijke omgeving om TV te beoordelen en uit te kiezen

Pluspunten

• vriendelijk personeel
  • mooie opstelling

Minpunten

• moeilijk te vinden door alle BBQ's
  • weinig parkeer gelegenheid

WF 12-12-2016 Via de website gekocht

Prima ervaring

In de hectiek van Cyber Monday per mail en chat vlot en goed geholpen, scherpste prijs en bij het afhalen service tot in de auto.
Klasse en bedankt.

Pluspunten

• scherpste prijs
  • snelle levering
  • goede service, klantvriendelijk

D.A.C.Verbeek 12-12-2016 In de winkel gekocht
Platte TV Utrecht

Vrienden van ons hadden hier in Utrecht een TV gekocht en waren zeer tevreden.
Wij hebben een uitstekende voorlichting gehad en men neemt de tijd om alles uit te leggen niets is te veel, vele mogelijkheden worden zeer goed uitgelegd.
Na de aankoop volgende snel de bevestiging per/mail en ook de afspraak voor levering en montage binnen 5 werk dagen.
De monteurs arriveerde op tijd stelde zich voor en hebben de TV etc uitstekend gemonteerd op de muurbeugel.
De uitleg van diverse functies zijn uitstekend uitgelegd en onder hun begeleiding moesten wij het zelf doen , en vertelde op een begrijpelijke manier wat we fout deden en hoe dat dan moest.
Zowel de winkel als de monteurs krijgen van ons een 10+ .
Wij hebben direct voor onze klein kinderen electronica besteld.

Pluspunten

• Groot assortiment vele merken.
  • Alles overzichtelijk opgesteld en overzichtelijk.

Jan 12-12-2016 Via de website gekocht

Open doos model: twijfelachtige eerlijkheid

Na bestelling van een TV werd mijn order ongevraagd op hold gezet en is een aanbieding gedaan voor een zogenaamd 'open doos' model. Volgens de verkoop medewerkers zijn deze 'open doos' modellen zijn alleen uit de doos geweest en nooit gebruikt. De aanbieding was aantrekkelijk dus zijn we hier op in gegaan.

Na bezorging bleek de TV beschadigd te zijn het scherm heeft enige barstjes.

No email contact besloten zelf naar de vestiging Nijmegen te rijden en het toestel ter plekke te ruilen voor een zelfde 'gecontroleerd' 'open doos' model. Thuis gekomen blijkt er een aantal cruciale accesoires te ontbreken waardoor de TV niet kan worden aangesloten.

Nu is de firma ineens wat minder responsive en na aandringen via chat, mail en telefoon wordt toegezegd dat de accesoires over 4 dagen thuis bezorgd zullen worden.

Twee conclusies:
- gezien mijn ervaringen durf ik te stellen dat de open doos modellen gebruikte TVs zijn aangezien in beide gevallen zaken niet in order zijn. Ik vermoed dat de open doos toestellen hetzij oude showroom modellen of geretourneerde toestellen zijn en dus gewoon 2e hands.
- service bereidheid en response tijd neemt snel af bij problemen

Minpunten

• open doos toestellen verkocht als ongebruikt
  • kwaliteits controle

Officiele reactie van PlatteTV.nl 19-12-2016

Beste Jan,

Ten eerste onze late reactie op deze review, door het grote aantal reviews hebben we deze tot onze grote spijt over 't hoofd gezien.

Inmiddels hebben we contact gehad met u omtrent uw bestelling en we zijn het er mee eens dat uw bestelling niet helemaal is verlopen zoals dit zou moeten gaan, nogmaals onze excuses hiervoor!

Heeft u de missende onderdelen inmiddels in ontvangst mogen nemen?

Mochten er nog zaken zijn waarmee ik u mag helpen dan kunt u mij altijd rechtstreeks benaderen via orderdesk@plattetv.nl!

Tim
Servicemanager PlatteTV.nl

S. Özdemir 12-12-2016 In de winkel gekocht
Breda PlatteTV.nl

TV Sony 4K HDR 55XD8599

Een vriend van mij was blij met zijn recente aankoop van zijn Sony tv zodoende ben ik bij jullie winkel terechtgekomen. Ik heb me laten vertellen dat deze winkel en het personeel (o.a. Ralf) goede service biedt en klantvriendelijk is. En daar ben ik het ook mee eens, we zijn goed geholpen en voorzien van alle informatie over de tv's waar wij vragen over hadden.
Ik heb ook deze winkel aan andere uit mijn netwerk aanbevolen!

Pluspunten

• Goede service
  • Klantvriendelijk personeel (Ralf)
  • Acties en aanbiedingen
  • Assortiment
  • Sfeer

Minpunten

• Ver van huis (ik kom uit Den Haag)

Harmen 12-12-2016 In de winkel gekocht

Winkel Utrecht is top!

Goede service, goede prijzen, makkelijk aan te rijden vanaf de snelweg (goede bereikbaarheid), de medewerker die mij heeft geholpen had ook echt verstand van zaken, ik zou hier altijd terugkomen!

Hans 12-12-2016 Via de website gekocht

aankoop sony 4k tv

Via prijsvergelijk bij de plattetv uitgekomen. Duidelijke site, direct contact met medewerker die kennis van zaken heeft. Goede deal kunnen maken.

Pluspunten

• super snelle levering
  • via chat besteld, snel en prima

Minpunten

• ik had graag nog advies over hdmi kabels gehad

Johan 11-12-2016

Uitstekende service

Ik had een tv gezien via de website. Daar stond bij dat inruil van oude tv mogelijk was. Contact gezocht via de mail en na een aantal keer heen en weer mailen kreeg ik een aanbieding voor een tv die ik niet kon laten gaan. Dus via website een bestelling gedaan. Tijdens ophalen in de winkel werd ik nog geadviseerd over de extra service en werd er een andere hdmi kabel aanbevolen die geschikt is voor ultra hd. Thuis alles geinstalleerd en helemaal tevreden!

Pluspunten

• Goede service
  • Ruim assortiment
  • Na bestelling snel af te halen

Minpunten

• Geen 'echte' winkel in het noorden van het land.😞

Marco 11-12-2016 In de winkel gekocht

Prima service

Kon rustig rondkijken en toen ik info. wilde werd ik snel te woord gestaan. Was wel geen weekend dus dat zal ook wel schelen. Goede duidelijke informatie gekregen. Geen push verkoop. Goede prijs voor mijn oude tv teruggekregen(ook daar gekocht 3 jaar geleden). Levering van tv ook prima geregeld. Kortom tot de volgende keer.

Pluspunten

• kennis
  • prijs
  • service

Bammens 11-12-2016 In de winkel gekocht

Deskundigheid ten top

Wij hebben speciaal voor PlatteTV gekozen vanwege goede referenties van anderen kopers. De winkel is mooi en ruim van opzet. Onze verkoper was erg vriendelijk en zeer deskundig mbt alle producten welke wij wilden horen en zien. Eigenlijk was hem niets te veel en nam hij alle tijd voor ons. Dankzij hem hebben wij een goede keuze kunnen maken en zijn wij erg tevreden. De installatie van de TV en soundbar was inderdaad gemakkelijk, precies zoals hij ook gezegd had. Bij een volgende koop ga ik zeer zeker naar deze winkel terug

Pluspunten

• Professionele opstelling tov elke mogelijke koper
  • Zeer deskundig en eerlijk in advies
  • Goede kennis van de producten