PlatteTV - Reviews & Ervaringen

9,4 Lees 22052 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over PlatteTV.

PlatteTV stelt zich voor

PlatteTV staat voor meer dan 400.000 verkochte tv’s, 3000 tv’s in het assortiment en ruim 14 jaar ervaring online met topmerken televisies, audio en accessoires. Bovendien zijn wij al 50 jaar TV en Audio specialist met fysieke winkels in Amsterdam, Utrecht, Breda, Eindhoven, Nijmegen, Arnhem, Doetinchem en Doesburg. 80 medewerkers staan direct voor u klaar, online, telefonisch en in de winkels om uw vragen te beantwoorden. Ook op zaterdag en zondag. Onze prijzen zijn scherp en heeft u oude apparatuur in te ruilen? Dan krijgt u een goede inruilprijs. Wilt u bovendien geen installatiestress? Onze installateur sluit uw apparatuur perfect voor u aan. Tot snel bij PlatteTV!

Deze score is berekend op basis van 5917 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

9.4

Jos 30-03-2017 Via de website gekocht

Heel goede opvolging

Alleen jammer dat je vanuit Belgie enkel met overschrijving kan betalen, wat voor extra vertraging zorgt. Voor de rest alles prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Andre 30-03-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Gisteren Langs de winkel van PlatteTV geweest in Breda. Super service. Vriendelijk En vakkundig personeel.

Conny 29-03-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service en vriendelijk en behulpzaam personeel

Had via de website een artikel besteld. Enkele minuten later kreeg ik al een bevestiging van mijn bestelling. Nog dezelfde dag werd ik door een medewerker gebeld dat de bestelling klaar stond. Bij het ophalen werd ik vriendelijke geholpen door een medewerker en kon ik mijn auto naar het magazijn rijden, en daar plaatsten 2 medewerkers mijn bestelling netjes in de auto. Top service!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ben 29-03-2017 In de winkel gekocht

Prima zakelijke service

Liep toevallig binnen en zag een mooie aanbieding(showmodel) van een door mij gezochte Samsung met lichte beschadiging. Ging akkoord, vlot bezorgd en geinstalleerd. Volgende ochtend zag ik ook nog lichte krasjes op het scherm, na contact kreeg ik nog een financiële tegemoetkoming. Prima geregeld.

Jan van't Oever 29-03-2017 In de winkel gekocht

Prima services!

Erg klant vriendelijk, goed en prettig geholpen in de winkel .
Ben daar na toe gegaan om dat ik mijn tv er na tevredenheid in kon ruilen.
Snelle levering en geinstalleerd.

Jelle Hulshof 29-03-2017 Via de website gekocht

Goede communicatie en super snelle levering

Op de site zijn keuzes duidelijk weergegeven en staat veel informatie per product, wanneer er besteld is wordt je goed op de hoogte gehouden van je status en levert men de producten super snel.

TK 29-03-2017 Via de website gekocht

Ook voor de zakelijke markt een prima partij.

Vanuit mijn werk meerdere keren meerdere TV's aangeschaft. Altijd goed en efficient geholpen. Ook al is het een consument gerichte organistatie ,je kunt er als bedrijf ook prima zaken mee doen.

Roy 29-03-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Ik werd goed geholpen en goede uitleg.

Leuke winkel en klantvriendelijk goede service en uitleg personeel weet waar ze over praten zeer handig als je niet zoveel verstand van zulke zaken hebt.

hrnk 28-03-2017 In de winkel gekocht
breda

goede service en ervaring

goede uitleg van personeel, vriendelijk , weten waar ze het over hebben, bestelling is op tijd geleverd
leuke terug ruil actie

Jan-Willem 28-03-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Wij gingen naar de winkel om een televisie te kopen die we op de website gezien hadden. De verkoper vroeg echter door naar onze verwachtingen en inventariseerde aan welke wensen het product moest voldoen, waardoor we uiteindelijk toch op iets anders uitkwamen. Erg fijn dat je nog naar de winkel kunt gaan en echt het gesprek wordt aangegaan, zodat je zeker met de juiste tv de deur uitgaat. We hebben een mooie deal met goede service gekregen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Fleur 28-03-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

Top service door top personeel!

Op zoek naar een mooie platte tv voor op m'n studentenkamer. Werd meteen geholpen door vriendelijk personeel, uitleg gekregen over de verschillende TV's. Kon snel m'n keuze maken door de goede uitleg ! Ik ben zeer te spreken over de winkel; top personeel, je wordt goed geholpen en op een zeer vriendelijke manier wat ik altijd belangrijk vind ! Zeker een aanrader.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hanemaaijer 28-03-2017 In de winkel gekocht
Platte Tv Utrecht

Na gebreken toch oplossing

Mooie rustige winkel waar je rustig kan kijken en vergelijken, onderbouwd met echte kennis van het product door het personeel.

Mirjam 28-03-2017 In de winkel gekocht

Prima service!

Deze shop trok de aandacht omdat ze mijn tv voor de laagste prijs aanboden bij een zoektocht op internet. Helaas bleek de prijs na een aantal weken weer verhoogd te zijn. Toen ik een bezoekje aan de winkel bracht wilden ze hem alsnog voor de lage prijs verkopen. Wel zo eerlijk, zeker omdat de tv de dag erna verlaagd was in prijs.
Verder prima geholpen, zelfs met inladen van de tv in de auto 😃

Fokko Visser 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede service

Shop vinden wij goed. Gekozen voor deze shop door goede ervaring van familielid.
Site is erg overzichtelijk.
Uitleg van installateur van prima.

Anoniem 28-03-2017 Via de website gekocht

Dankjewel Justin!

Via de chat van plattetv.nl ben ik enorm goed geholpen door ..... Hij houd rekening met je huidige financiële situatie en zorgt voor een oplossing. Top geregeld en bedankt voor de korting!

Dhr. Jerry uit Barendrecht 28-03-2017 In de winkel gekocht

Super service

Was op zoek naar een andere tv, daar mijn oude toestel het had begeven. Wilde heel graag een Oled tv. Op verschillende internet sites zag ik alleen model 2016, totdat ik op de site van plattetv.nl de nieuwste LG Oled tv model 2017 tegenkwam. Gekozen om naar de winkel in Breda te gaan voor meer informatie. Heel goed geholpen en door een vriendelijke medewerker. Al mijn vragen werden beantwoordt. Na een aantrekkelijke aanbod heb ik Oledtv meteen gekocht en gelijk meegenomen. Ben zeer tevreden over de service en over de tv, deze is echt top. Totaal geen spijt van mijn keus.

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

ron van vliet 28-03-2017 Via de website gekocht

Prima klantenservice

Was op zoek naar een Sonos playbar, was bij platte tv in de aanbieding. Op de aanbieding werd in eerste instantie niet ingeruild. Na enig onderhandelen kon ik toch ook nog mijn oude Denon stereo versterker inruilen. Heel tevreden!

Henk 28-03-2017 Via de website gekocht

Goede en snelle levering

Direct na de bestelling al een bevestiging en daarna steeds op de hoogte gehouden van de verzend- en afleverstatus. En de volgende dag netjes bezorgd door een transportbedrijf.

puga74 27-03-2017 In de winkel gekocht
Nijmegen

A very knowledgeable staff with outstanding service

With regards to the stores' service, it was outstanding. I did not expect to have one of their staff to help me carry this huge TV to my house. My first option was to get it shipped but the store offered to help me carry it to my house since I live closeby.

Another thing is the staff who assisted me was very knowledgeable in explaining and demonstrating to me the technical things to look for on what makes a TV better than another TV. These explanations really helped me have a good feel and confidence on the TV that I bought given the budget limitations that I have. I'm impressed.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

KH 27-03-2017 In de winkel gekocht
Breda

Wat een winkel, wat een service, ik blijf terug komen

Nu voor de derde keer een aankoop gedaan (TV, Sonos en nu JBL). De informering, uitleg en service is echt perfect. Deze keer geholpen door Pim die alle tijd nam om zeker te stellen dat we de juiste keuze zouden maken. Nu op naar de zomer, want naast alle audio en TV's, staan er ook de mooiste barbecues. Wij gaan zeker terug komen voor een mooie Weber met alles er op en er aan. Genoeg keuze !!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Albèr 26-03-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Top personeel met een prima service!

Personeel is zeer vakkundig en erg vriendelijk. De aankoop word nog voor je in de auto gezet. Wees eerlijk, waar maak je dat nu nog mee! Problemen worden terplekke snel en vakkundig opgelost. Mijn persoonlijke mening over plattetv.nl is top en bij de volgende aankoop ga ik er zeker weer naar toe!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Leevels peter 26-03-2017 Via de website gekocht

Blitse en uitstekende servies

Ik vind van deze shop winkel gemakkelijk naar alle informaties van toestellen te zoeken goede prijs en een zeer goede afhandeling (in verband met betalen, verzenden en eventueel terug te zenden. Zeer te vrede......

Harold 26-03-2017 In de winkel gekocht
EP Doesburg

Geweldige service!!!

Een Sonos playbar gekocht super goed geholpen en een demostratie gehad van hoe het geluid is.
Ben echt super tevreden en zal iedereen het systeem aan raden en die gasten in de winkel zij. Super klant vriendelijke en er behulpzaam.
Heel erg bedankt en ik kom zeker weer voor de andere accessoires

HP 26-03-2017 In de winkel gekocht

Mooie nieuwe tv!

Super geholpen door de medewerkers. Veel technische kennis van de tv en deden niet moeilijk om het een en ander voor ons op te zoeken zodat we de beste keuze konden maken.

ger wolfs 26-03-2017 Via de website gekocht

perfecte snelle reactie

Eerst mail contact gehad ivm inruil tv ontzettende snelle reacties , uiteindelijk goede deal via mail en gebeld mogelijk ophalen op zondag in Breda was ook geen probleem.
daar aangekomen perfect vriendelijk personeel die ook zeer kundig zijn en meteen koffie top.

simmes 26-03-2017 In de winkel gekocht
doetinchem

goed gehoplen

prijs kwaliteit verhouding ,dicht bij, veel keus.
niet druk dus snel geholpen.
wij hebben er een verzekering bij gekocht.

Dennis 26-03-2017 In de winkel gekocht
Breda

Vakkundig en zeer goede service!!

Na grondig onderzoek via internet uitgekomen bij Platte TV. Vriendelijk ontvangen en zeer uitgebreid over de mogelijkheden, voor- en nadelen van bepaalde modellen gesproken. Tevens naar audio uitbreiding gekeken en uiteindelijk voor een scherpe prijs een combinatie tv + soundbar aangeschaft. Keurig afgeleverd in de woonkamer.
Zeer tevreden!!

Martin Schuphof 26-03-2017 In de winkel gekocht
arnhem

eerlijk vriendelijk deskundig

Onbedoeld in deze winkel terechtgekomen voor de aanschaf van een playseat voor de ps4. Geholpen door een enthousiaste en gemotiveerde verkoper. Wist alle vragen prima en deskundig te beantwoorden. Gaf veel informatie zonder te pushen. Kreeg het gevoel, ja de klant is koning. Kom hier wel weer

BertK 25-03-2017 Via de website gekocht

Mooie inruil in combinatie met andere aanbieding

Op een andere website voor tv's zag ik een aanbieding voor een OLED in combinatie met een gratis soundbar. Platte tv ruilt ook een oude tv in. Hieruit is een prachtige deal gekomen.
De soundbar ontvangen en oude tv ingeruild. Perfect . Nu kijk ik naar een fantastische TV!!

Pluspunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Davy Cousijnse 25-03-2017 In de winkel gekocht
Arnhem Presikhaaf

Top service en top levering!

Via internet gezocht naar de goedkoopste leverancier voor de aanschaf van mijn Sonos installatie. Ik ben toen uitgekomen bij plattetv.nl en die hebben ook winkels. In de winkel in Arnhem uitstekend geholpen en besloten om alles hier te kopen. Personeel denkt met je mee en is zeer behulpzaam. Tevens hebben ze de scherpste prijs en ik kan ook zeggen de beste service! Geen mediamarkt voor mij. Nu alleen nog maar plattetv.nl! Aanrader voor iedereen!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Peter Raeijmaeckers 25-03-2017 In de winkel gekocht

Vriendelijke behulpzame service

't Personeel is kundig, vriendelijk en hulpvaardig. De producten zijn goed en prima geprijsd. De site is overzichtelijk.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jeroen Loke 25-03-2017 In de winkel gekocht

Redelijke service.

Kwamen voor een bepaald toestel, uitgezocht op internet, heeft ook goede reviews, en was volgens de site op voorraad. Stond echter niet opgesteld in de winkel volgens de verkoper omdat het beeld minder is. Vervolgens kregen twee betere en duurdere opties aangeboden ivm beter beeld kwaliteit en overgang van de beelden. Op zich gaan we ervan uit dat dit advies de juiste was. De reden van het winkel bezoek was om dan het toestel gelijk mee te nemen. Maar ze hadden alleen nog een open doos model, echter kon er in 1ste instantie niks van de prijs af ivm al een scherpe prijs. Later toch wel wel omdat er een ander model (ook open doos) werd aangeboden met korting. Vervolgens betaald, en auto omgereden. Toen bleek dat de voet niet compleet is. Weer onderhandelen, uiteindelijk is de voet van ander model toegevoegd. Hebben achteraf toch een beetje het gevoel naar een duurder model "geloosd" te zijn, i.v.m. verkoop marges.

Roba 25-03-2017 Via de website gekocht

In een woord "Fantastisch".

De motivatie om het woord fantastisch te gebruiken is gewoon door het feit dat ik met enkele vragen kwam om mij meer duidelijkheid te laten verschaffen van een bepaald televisie merk. Met alle tijd van de wereld ben ik met Justin aan het chatten geslagen en hij heeft mij heel duidelijk een en ander uitgelegd zodat wij gezamenlijk tot een conclusie kwamen welk type voor mij het meest geschikt was. Hij maakte verder een heel goede prijs voor mijn huidige TV, zodat ik deze niet verloren en in de weg staand op zolder moet parkeren. Ook de mogelijkheid van aansluitingen besproken en eventuele verbeterde bekabeling, dit zijn dingen waar je zelf niet zo snel aan denkt. Ook de levering en betaling gaan vlekkeloos bij deze firma.

Mirjam 25-03-2017 In de winkel gekocht

Goede nette service,

Denken goed mee, mooie zeer goede prijzen.
Doen alternatieven, ruime bedenktijden. Vaak onder de prijs in andere winkels, prettig personeel

P. Visser 25-03-2017 In de winkel gekocht

Goede service !

Netjes en vakkundig geholpen in Doetinchem. Mijn oude Plasma in kunnen ruilen voor een nette prijs, en gelijk de nieuwe mee kunnen nemen.
Bjurn bedankt !

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Harrie 25-03-2017 Via de website gekocht

Het was Top in een woord

De chat / het bezorgen /aansluiting / een fijn vertrouwd gevoel kan ik iedereen aanraden niet via de post of bezorging dienst zelf bezorgen klantvriendelijk in een woord ik ben er zeer tevreden over .

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

T 25-03-2017 Via de website gekocht

Super snelle bezorging.??

Ik heb een dag voor de verjaardag van mijn man een bestelling gedaan die de volgende dag mooi op tijd werd bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Eric 25-03-2017 Via de website gekocht

Omruilen ging soepel.

Wij wilden na een kleine maand liever een andere tv. Deze hebben we mbv jullie lifechat uitgezocht. We kregen een prima voorstel voor een ander toestel.
Hierna ging het omruilen soepel.
Goede service.

Ruud Pol 24-03-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

TOP SERVICE

Wij waren opzoek naar een nieuwe tv en hadden al wat info op de website gelezen over de positieve ervaringen van andere over Platte.tv.nl. De dicht bij zijnde winkel vanuit onze woonplaats is Doesburg. Daar zijn wij super goed en plezierig geholpen door Jim. Goede en deskundige uitleg. Er word goed meegedacht met de wensen van de klant. Ook konden we prima onze "oude" tv inruilen. De levering kon op de exacte dag en tijd dat wij graag wilde. Wij zijn super tevreden en rade Plattetv.nl en zeker ook het filiaal in Doesburg aan.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

A.J. Normann 24-03-2017 In de winkel gekocht
Doesburg

Korting zonder klagen

Geweldig, ik zag bij de concurrent een afgeprijsd artikel, en zonder blikken of blozen kreeg ik bij hen dezelfde korting. Echt een reden om deze winkel niet te vermijden, zelfs als de prijs hoger is als bij de concurrent. En de extra interesse en aandacht was gratis!

Gaya 24-03-2017 In de winkel gekocht

Perfecte service

Via kennisen ben ik terecht gekomen bij platte tv. Naar mijn mening is dit een geweldige winkel en ook aardige personeel. In Utrecht heb ik een paar dagen geleden een mooie oled LG aangeschaft. Levering was binnen een dag al in huis. Ik zou een ieder aanraden als zij een televisie of elektronica willen aanschaffen om zeker niet te aarzelen naar platte tv te gaan. Geweldig sevice

P Frijters-Veltman 24-03-2017 In de winkel gekocht

Super geweldige service

Ik vond de klant vriendelijkheid heel fijn. Ook geattendeerd op ander dingen waar je rekening moet houden en ik had er een heel fijn gevoel bij . Ik voelde me niet nummer zoveel in de rij . Fijne opstelling van de Tv 's en rustige winkel je kan op je gemak kijken geen opdringende verkopers. Je krijgt de tijd om eerst zelf te oriënteren . Keurig nette winkel

Harrie 24-03-2017 Via de website gekocht

Samsung UE43KS7500

goede service /klantvriendelijk/snel geleverd/netjes in taal en antwoord super geholpen een top bedrijf zou het bij iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

HenkT 24-03-2017 In de winkel gekocht

Perfecte behandeling

Ik heb voor deze shop gekozen omdat de shop in de nabijheid van mijn huis is. Ik wilde een goed product hebben maar ook vragen kunnen stellen. Natuurlijk is de prijs ook belangrijk. Ik ben volledig geslaagd.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

pieter Visser 24-03-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Vakkundig personeel met verstand van zaken.ruime keus uit verschillende goede merken.mocht je dan toch een verkeerde keus maken, dan kun je zonder problemen iets anders uitkiezen.

J R 24-03-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ontzettend goed geholpen via de chat door Ivo, hij heeft ontzettend veel voor ons gedaan. Morgen krijgen we de tv gratis thuisbezorgd, wij zijn helemaal blij!

Heel erg bedankt!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Jack 24-03-2017 Via de website gekocht

Prima geholpen

Tv aangekocht via chat en mail.
Oude tv kunnen inruilen.
Is prima verlopen.
Ook de aflevering en uitleg prima kan niet anders zeggen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

PeterSoll 24-03-2017 Via de website gekocht

Enorm goede online service via de chat!

Mijn ervaring via de chat tegenwoordig is super. Ook zo bij Platte TV.nl. Je kan het zelfs over de prijs hebben. In zekere zin kan je echt wel onderhandelen. Service is super. Nu nog mijn tv binnen krijgen, maar dat is mij toevertrouwd door "Justin" dat het de volgende dag wordt geleverd. Via Ideal betaald, super geregeld! Kan het iedereen aanbevelen.

Merijn 24-03-2017 In de winkel gekocht

Prettige sfeer!

Fijne rustige sfeer en geen opdringerige verkopers. Goede service en mooie producten! Wat ik zocht was op voorraad, net als de andere versies van het gekochte product. Testen is ook mogelijk, super.

Thijs Groot Roessink 24-03-2017 In de winkel gekocht
Doetinchem

Kennis van zaken, goede service

4K tv gekocht, tevreden over service, kwaliteit en uitleg. Word tijd voor je genomen en alles goed uitgelegd. Winkel is alleen beetje moeilijk te vinden op t industrieterrein in Doetinchem.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -